Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
wat ik begrepen heb, zit crafting er wel degelijk in. en na de eerste paar missies krijg je veel meer vrijheid.

overigens had ik gisteren ook een apparte bug.. ik vloog als starship rond op de starbase, ipv als persoon. :P

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15

Rannasha

Does not compute.

Van wat ik heb gelezen zit de crafting-planeet in een sector die nog niet toegankelijk is...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
Species5618 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:39:
Van wat ik heb gelezen zit de crafting-planeet in een sector die nog niet toegankelijk is...
oftewel: wel beschikbaar in de final dus. :)

ik moet zeggen dat het spel mij wel degelijk geinteresseerd kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:41
als ik het goed heb heb je voor crafting ook die "alien"spullen nodig die je scant tijdens missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:38
Korras schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:35:
wat ik begrepen heb, zit crafting er wel degelijk in. en na de eerste paar missies krijg je veel meer vrijheid.

overigens had ik gisteren ook een apparte bug.. ik vloog als starship rond op de starbase, ipv als persoon. :P
Dit vind ik toch wel de leukste bug tot nu toe :P Heb zelf gisteravond de Beta via Steam binnengehengeld (5MB, per seconde, overtrof mijn verwachtingen), en na wat prutsen met de character creator en de instellingen heb ik pogingen ondernomen om echt te kunnen beginnen. Ok, toen was wel wat geduld nodig. Na een inlog-poging of 10 was ik binnen.

Mijn eerste gevoel was er een van "ik mis iets". Dat zal met name komen door het gebrek aan een spetterend openingsfilmpje oid, ik moest nog even opgewarmd worden. Echter, na mijn eerste gevechtjes in de ruimte en wat meppen met mijn faser gun (ok, schieten was ook aardig ;) ) merkte ik dat ik zomaar anderhalf uur verder was. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik iets mis, hetgeen kan komen door het gebrek aan bekende stemmen, maar volgens mij ga ik hier wel lol aan beleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Korras schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:45:
[...]

oftewel: wel beschikbaar in de final dus. :).
Ook in de beta :)

Om te stress-testen willen ze alle beta-testers zoveel mogelijk in dezelfde gebieden houden. Daarom zit er nu een levelcap op en zijn er maar een aantal gebieden open. Zodra er genoeg mensen klaar zijn met het begin stuk, gaan ze de volgende gebieden openen en de levelcap verhogen zodat iedereen zich en-masse op het volgende gedeelte stort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
Species5618 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:19:
[...]

Ook in de beta :)

Om te stress-testen willen ze alle beta-testers zoveel mogelijk in dezelfde gebieden houden. Daarom zit er nu een levelcap op en zijn er maar een aantal gebieden open. Zodra er genoeg mensen klaar zijn met het begin stuk, gaan ze de volgende gebieden openen en de levelcap verhogen zodat iedereen zich en-masse op het volgende gedeelte stort.
yep. ik hoop wel dat ze dan iets meer servercapaciteit ter bechikking hebben. gisteravond kwamen ze nogal wat te kort. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
ik ga cancellen je hebt dus bijna geen vrijheid
wat ik hiermee bedoel ik dat je kan alleen tijdens een missie op een planeet beamen niet zelf dus om onderzoek te doen

star trek is altijd van het exploren geweest en dus niet altijd met een missie...
erg jammer dit ik probeer nog een echte reply te krijgen van cryptic hierover

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok sorry maar helaas de twee die ik nog had . Heb ik vergeven.

En weer een leuke update

en ja je kunt wel in je schip rondlopen merk ik nu.. Maar je kunt alleen nog niets :)

[ Voor 49% gewijzigd door Stronkie op 13-01-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
rond lopen in je schip heb ik iets gemist ? hoe en waar dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Alleen op de bridge. Daarvoor klik je op het pijltje naar beneden dat rechts naast de minimap zit als je in space-modus zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
en alleen in de sector block

echt waarom geen exploration?
ik heb wel een sector gevonden waar je dingen mag ontdekken maar dat is alleen maar defend this base enzo pff heel jammer allemaal dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
Njay schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:44:

ik heb wel een sector gevonden waar je dingen mag ontdekken maar dat is alleen maar defend this base enzo pff heel jammer allemaal dit
omdat dat nog allemaal uit staat voor de beta. dit zal in de komende paar weken wel mogelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Njay schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:44:

De open beta is toch beperkt? Als in: je krijgt niet alle mogelijkheden als in het hele spel?

Trouwens, doen jouw Shift-, punt- en komma-toetsen het niet ofzo? :X (Tiep niet wat je denkt, maar denk wat je tiept...)

Ik heb 'm geperordered via Steam, maar nog niet gespeeld. Ik hoop dat ik er vanavond aan toekom... Ik hoop alleen wel dat de wereld net zo vrij word als WoW :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ik heb het gister ongeveer 1,5 uur gespeeld, ben nog niet echt onder de indruk, maar ik houd rekening met dat het een beta is, dus wat opstartproblemen, en dat hetgeen wat ik gezien hebt nog niet zoveel voorstelt, aangezien het tot dusver eigenlijk alleen de tutorial is geweest.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Zit nog wel te twijfelen.. 50 euro voor een spel waar ik maandelijks voor mag betalen, dus als het na een maandje verveeld is het niet elk weekend eventjes oid, dat is jammer.
Heb geen beta key kunnen bemachtigen helaas, als iemand er 2 heeft houd ik me aanbevolen,
lees hier nog niet erg positieve reacties, weet dat het alleen een beta is maar toch. Als ik een game als mass effect helemaal grijs gespeeld heb, is dit dan wat voor mij? of is het totaal niet te vergelijken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Ik vraag me alleen nog af wat de maandelijkse fee gaat worden :? WoW vond ik eigenlijk stiekem toch wel een beetje duur voor de tijd die ik ermee zoet was.

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:38
Je wordt idd behoorlijk aan het handje genomen eerst. Je glijdt er langzaam in volgens mij als je het doet zoals Cryptic het nu voor zich lijkt te zien. Volgens mij weet ik nu ook wat ik mis: in het begin vliegen de "Red Alerts" je om de oren, maar er is geen captain/voiceover die even à la Picard/Riker dat nog even brult.

Mmm, misschien toch maar weer eens First Contact gaan kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Apie! schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:57:
Ik vraag me alleen nog af wat de maandelijkse fee gaat worden :? WoW vond ik eigenlijk stiekem toch wel een beetje duur voor de tijd die ik ermee zoet was.
altijd standaard tussen de 12 en 15 euro

als je bijna geen tijd hebt om te spelen moet je denk ik niet aan een MMO beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

MrDrako schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:57:
Heb geen beta key kunnen bemachtigen helaas, als iemand er 2 heeft houd ik me aanbevolen,
Kijk hier eens:
http://hailingfrequency.c...dex.php/topic,2006.0.html

Beta-key giveaway. Ze hebben er 1000, maar ik heb geen idee hoe snel die eruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

MrDrako schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:57:
Zit nog wel te twijfelen.. 50 euro voor een spel waar ik maandelijks voor mag betalen, dus als het na een maandje verveeld is het niet elk weekend eventjes oid, dat is jammer.
lees hier nog niet erg positieve reacties, weet dat het alleen een beta is maar toch. Als ik een game als mass effect helemaal grijs gespeeld heb, is dit dan wat voor mij? of is het totaal niet te vergelijken??
er zijn zat single player spellen waar men rond hetzelfde bedrag voor betaald en die speel je in 2 weken uit en daar zegt niemand wat over... :?

en als je maandelijk moet betalen zegt toch niet dat je niet alleen in het weekend kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Species5618 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:08:
[...]

Kijk hier eens:
http://hailingfrequency.c...dex.php/topic,2006.0.html

Beta-key giveaway. Ze hebben er 1000, maar ik heb geen idee hoe snel die eruit gaan.
Daar vanmiddag geregged, wilde net gaan kijken hoeveel posts (ik zat in de 80)
Krijg ik de melding bandbreedte overschreden :P

Lets hope for the best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:51

ResuCigam

BOFH

Eerste indruk: een leuk spel wat zeker potentie heeft. Ok, de servers gaan nu nog regelmatig op hun gat maar heb ook al leuk samen met anderen pittige missies gedaan. Ik hou jullie op de hoogte, nu weer even kijken of ik weer kan inloggen 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Jabba schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:03:
[...]

altijd standaard tussen de 12 en 15 euro

als je bijna geen tijd hebt om te spelen moet je denk ik niet aan een MMO beginnen
Ik zei niet dat ik geen tijd had ;) Ik vind 't op jaarbasis gewoon veel geld.

Net even gespeeld en hij crashte toen ik moest beamen naar Vega(?).
Eerste indruk van STO: wel leuk omdat het ST is, maar de besturing voelt erg log aan. Niet alleen de besturing van je character, maar ook je schip in de ruimte. De manier waarop de missies op je af komen, de dialoogvenstertjes, en de responsiveness van de knoppen in de dialoogvensters vind ik ook niet je-van-het. Soms moet ik meerdere malen op dezelfde knop klikken om verder/terug te kunnen :(
Als ik het tot nut toe vergelijk met WoW, valt het toch tegen. STO geeft me tot nu toe een beetje een verkrampt gevoel en WoW speelt gewoon wat soepeler. Ik hoop maar dat dat verderop in het spel wat beter wordt...

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Jabba schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:03:
[...]als je bijna geen tijd hebt om te spelen moet je denk ik niet aan een MMO beginnen
Dat valt wel mee toch? Ik heb zelf in 2 jaar mijn WoW char naar level 78 geleveld, extreem langzaam dus. Gemiddeld maar een paar uur per week (en dan wel af en toe veel meer natuurlijk, maar ook maanden niet gespeeld). Toch heb ik er flink de tijd voor genomen, veel van de lore mee gekregen, gebieden gezien... Gewoon af en toe even een stukje levellen na het werk. Natuurlijk vooral solo gespeeld maar af en toe ook spontane ontmoetingen, meegedaan aan instances, handelen enzovoorts, en vaak chatten met real-life vrienden. Het is een andere manier om een MMO te beleven, maar het kan ook leuk zijn.

Je hoeft geen hardcore raider te zijn om plezier in een MMO te hebben. Ik las in de reviews dat STO ook erg solo-vriendelijk is, dus ik ben erg benieuwd! Ik hoef niet altijd te solo'en trouwens (dan kan ik net zo goed single player spellen gaan doen), juist het spontane vind ik erg leuk.
Apie! schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:10:
[...]De manier waarop de missies op je af komen, de dialoogvenstertjes, en de responsiveness van de knoppen in de dialoogvensters vind ik ook niet je-van-het. Soms moet ik meerdere malen op dezelfde knop klikken om verder/terug te kunnen :(
Als ik het tot nut toe vergelijk met WoW, valt het toch tegen. STO geeft me tot nu toe een beetje een verkrampt gevoel en WoW speelt gewoon wat soepeler. Ik hoop maar dat dat verderop in het spel wat beter wordt...
Ja, dit kwam in een van de reviews ook al naar voren. En daar stond dat het tijdens de review periode al een heel stuk verbeterd was (review was gemaakt tijdens de closed beta). Dus ze zijn er in elk geval aan bezig.

[ Voor 26% gewijzigd door GekkePrutser op 13-01-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:54
Wat gaat het traag met downloaden. Normaal van de site zelf gaat helemaal super traag. Morgen maar eens kijken hoe het is.
Het is alleen jammer dat ze nog niet weten over de prijs.

Weet er iemand al wat er gebeurt met de beta account? Kan je straks er mee verder of begin je weer helemaal opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

tja na een dagje gespeeld te hebben.. Zie mij eerdere post.

Mijn mening is nog steeds niet veranderd..

Het verhaal is linear.. Je bent niet vrij om te gaan en staan waar je wil. Ik bedoel je kunt niet na een willekeurig planeet vliegen om maar effe er op te landen en op onderzoek te gaan.

Battles en Space exploration is slecht afgewerkt.. Ik bedoel wat ben je nu van je eigenschip.. Je captain.. Denk het niet.. Tevens als je naar je brug wil om te kijken.. Is deze leeg en je moet er naar toe beamen :) .. Vraag me af waar je anders bent...
Het is inderdaad button bashen... En een beetje heen en weer draaien met je schip.. De talents and dingen die je kunt upgraden zijn wel leuk uitgewerkt , maarja ik zie het niet echt terug in het spel. Nee space gedeelte is zoals ST Bridge Commander was..

Away missions gedeelte... StarTrek Elite Force Ring a Bell :).. Nee ook hier button bashen.. crates openen.. Enemy's afschieten en onderzoeken.. Leuk... Maar gaat vervelen....

Geluid... Tja.. leuk gedaan maar ook niet echt soepel.. Geen veel geluiden die je herkent.. Ik word gek van dat badge gebieb als je weer eens een communicatie krijgt.. Stemmen hoor je bijna niet.. Niet veel gesproken teksten.. Muziek daar in tegen.. af en toe heel startrek herkenbaar...

Graphics and UserInterface... 1 woord Bagger... nee een spel van deze tijd zal toch wel met wat beters op de proppen moeten komen... Vele schermen zijn moeilijk klikbaar.. De font type die ze gebruikt hebben wel startrek achtig, maar soms wel erg onduidelijk. De "on screen" conversaties... Hahahahahaha Ik lig dubbel.. Een getekend hoofd die wat brabbeld.. Niets gesproken geen animaties.. gewoon een venster wat je altijd krijgt.... De Avvies die het spel gebruikt.. Niet echt complex te nomen.. Hun lopen is niet echt goed afgewerkt en der zit een lag in de dingen die je doet en die je ziet..

Gameplay algemeen..

Tja leuk.. Als je een singleplayer game speeld (Star Trek Elite Force en Star Trek Bridge commander).. Maar het MP element is er wel.. Maar ik mis het niet als er geen mensen zijn.. Het is meer Guildwars achtig.. Alleen de quest hubs zitten vol met mensen.. Verders zie je wel veel schepen rondvliegen maarja je kunt er niets mee...

Verders om over die questhups terug te komen.. Dan heb ik het nu over de SOL quest hub... Veel leuke NPC's . Veel mensen waar je mee kunt praten... mAaaaaarrr... Velen doen het zelfde... Ik bedoel ik kan in 1 r uimte met drie mensen praten om mijn outfit aan te passen.. Beetje overdone....

- punten zijn mij toch wel.. Geen MMO gevoel, Geen Character uitbouw en level opties... en ik mis de vrijheid...

1 plus punt kan ik wel zeggen nu.... Ik heb vandaag de hele dag kunnen spelen zonder problemen.. Maar verders :) neh
Ik maak mijn beta dagen uit.. en ik speel mijn 30 dagen uit , maar ik ga zeker geen abbo nemen hierop...
Calamor schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:07:
Wat gaat het traag met downloaden. Normaal van de site zelf gaat helemaal super traag. Morgen maar eens kijken hoe het is.
Het is alleen jammer dat ze nog niet weten over de prijs.

Weet er iemand al wat er gebeurt met de beta account? Kan je straks er mee verder of begin je weer helemaal opnieuw?
Als je je game gepreorderd had en daarvan de beta key gekregen hebt.. dan behoud je je beta karakter.. anders is ie weg

[ Voor 8% gewijzigd door Stronkie op 13-01-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Calamor schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:07:
Helemaal opnieuw. Ik heb het laatst nagevraagd op het officiele IRC channel en iemand met Cryptic voor zijn naam zei dat er zeker een wipe komt voordat het spel live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
ik cancel ook mijn pre-order,
zo lang ze je geen meer vrijheid geven is het voor mij geen star trek.

Kom op zeg to boldy go and do missions is niet het trek gevoel ... (you know what i mean )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dan wordt het niet actief spelen voor mij.
Het zou toch wel leuk zijn dat je toch nog iets terug krijg van de tijd die je in STO stopt.
Vind eigenlijk wel dat ze erg laat zijn met bekend maken van de maandelijkse prijs (Als die komt). Over 3 weken op 2 feb gaan ze echt beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Laatst online: 23-07 10:47
Tja sommige mensen kan je niet tevreden houden. Het spel is ook gloed nieuw en zal dus nog wel bugs hebben. Het is geen 5 jaar oude WoW met alle patches en al zo veel kinken uit de kabels getrokken..
Ja er zijn wat dingen waaraan je je kan storen.

Waar speel je het spel voor? Voor het ooh ik wil het universum onderzoeken gevoel of meer voor het gevoel dat je krijgt als je naar een star trek aflevering kijkt? Ik doe het voor het laatste.. Dit is gewoon de kans om zelf te voelen hoe het is om een eigen starship te hebben.. een eigen crew en missies te doen. En ja ook niet elke missie is een feest of spannend.. Maar dat is in de serie ook niet. Jean-Luc heeft vaak genoeg missies gehad die erg saai waren ( ja er was dan altijd wel weer wat met de crew ofzo dat daar wat gebeurde maar toch..).

Bevalt je het spel niet in de beta .. tja wat moet ik daar van zeggen .. het is een beta nog niet alles is live en werkend. Het is een beta dus ja.. je verbinding kan er uitknallen. Het is een beta.. dus.. ja je komt een bug tegen .. en als je die niet registreert .. tja dan wordt er ook niets aan gedaan. Het is een beta.. dus .. ja je krijgt patches van een paar honderd MB tot een gig ofzo.. Het is een beta.. dus ja .. er zijn meerdere mensen die graag het spel willen proberen en.. mja dan duurt het nou eenmaal langer met de download als heel veel mensen tegelijk het spel willen downloaden.. en ja dan kan zo'n download server er wel eens uitknallen..
En mja het is een beta dus als veel mensen inloggen wordt het wat drukker op de server en kan het wat langer duren voordat je je char kan maken of selecteren.. Als je dit allemaal niet bevalt.. moet je geen beta spelen en wachten tot het spel minimaal al een jaar heeft gedraaid. En anders moet je dat maar voor lief nemen. Elke start is moeilijk..

@ Calamor.

Er zijn maar een paar dingen die je aan een MMO kan overhouden..

- zere kont van het vele zitten
- digitale "vrienden"
- een verstoord sociaal leven
- eventueel overgewicht :P
- en een hogere stroomrekening

Je zult echt geen reallife beloning krijgen als je het spel langere tijd speelt .. Dat is met geen enkel spel.

[ Voor 8% gewijzigd door ShockWave_Omega op 14-01-2010 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:45
offtopic:
ShockWave_Omega schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:48:
(...)
Bevalt je het spel niet in de beta .. tja wat moet ik daar van zeggen .. het is een beta nog niet alles is live en werkend. Het is een beta dus ja.. je verbinding kan er uitknallen. Het is een beta.. dus.. ja je komt een bug tegen .. en als je die niet registreert .. tja dan wordt er ook niets aan gedaan. Het is een beta.. dus .. ja je krijgt patches van een paar honderd MB tot een gig ofzo.. Het is een beta.. dus ja .. er zijn meerdere mensen die graag het spel willen proberen en.. mja dan duurt het nou eenmaal langer met de download als heel veel mensen tegelijk het spel willen downloaden.. en ja dan kan zo'n download server er wel eens uitknallen..
En mja het is een beta dus als veel mensen inloggen wordt het wat drukker op de server en kan het wat langer duren voordat je je char kan maken of selecteren.. Als je dit allemaal niet bevalt.. moet je geen beta spelen en wachten tot het spel minimaal al een jaar heeft gedraaid. En anders moet je dat maar voor lief nemen. Elke start is moeilijk..
(...)
_/-\o_ waren alle reacties maar zoals deze... dear sir i salute you... eindelijk eens iemand die nadenkt voordat hij eens wat typt en niet zomaar van die wilde verhalen de lucht in gooit en gelijk begint te zeuren.

ontopic:

ik ben nog niet begonnen met het spelen van STO maar wil het wel eens een poging geven dus best mogelijk dat ik hem in februari eens ga halen en dan gewoon eens een maandje "proefdraai" en kijk ik of het voldoet aan de verwachtingen en zoals shockwave al zegt kijken of je digitale vrienden kunt vinden waarmee je gezellig/onzinnige dingen kunt uitspoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
ik heb eindelijk m'n 2e open beta sleutel binnen (had 2 pakketen besteld voor een vriend en mezelf, en er maar 1 gekregen dus gelijk aan de bel getrokken).

nu kunnen we eindelijk tegelijkertijd spelen, maakt het wat leuker, al moet ik zeggen dat ik de 1e missies zo door was, en de 1e 3 brug officieren binnen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
ShockWave_Omega schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:48:
Tja sommige mensen kan je niet tevreden houden. Het spel is ook gloed nieuw en zal dus nog wel bugs hebben. Het is geen 5 jaar oude WoW met alle patches en al zo veel kinken uit de kabels getrokken..
Ja er zijn wat dingen waaraan je je kan storen.

Waar speel je het spel voor? Voor het ooh ik wil het universum onderzoeken gevoel of meer voor het gevoel dat je krijgt als je naar een star trek aflevering kijkt? Ik doe het voor het laatste.. Dit is gewoon de kans om zelf te voelen hoe het is om een eigen starship te hebben.. een eigen crew en missies te doen. En ja ook niet elke missie is een feest of spannend.. Maar dat is in de serie ook niet. Jean-Luc heeft vaak genoeg missies gehad die erg saai waren ( ja er was dan altijd wel weer wat met de crew ofzo dat daar wat gebeurde maar toch..).

Als potentieel speler ben ik op zoek naar spelers ervaringen. Het maakt mij niet uit dat er nog bugs in zitten of dat de servers overbelast zijn. Dat gebeurd wel vaker in een beta. Wat welk belangrijk is is hoe het spel speelt, wat je kunt doen enz..

Een post waarin iedereen met een afwijkende mening wordt weggehoond is niet echt constructief. Het zou dan ook beter zijn als je met tegen argumenten over de gameplay komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jack_Nick schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:58:
_/-\o_ waren alle reacties maar zoals deze... dear sir i salute you... eindelijk eens iemand die nadenkt voordat hij eens wat typt en niet zomaar van die wilde verhalen de lucht in gooit en gelijk begint te zeuren.
Je bedoelt een generaliserend stukje tekst over 'beta is altijd buggy'? Stronkie geeft flink wat ingame ervaringen, wat veel meer inhoud geeft naar potentiele spelers dan zo'n 80-in-dozijn verhaal zoals hierboven.

Ik ken maar bizar weinig MMO's die zo'n enorme verbouwing hebben gedaan nav beta dat ervaringen ermee compleet anders waren geworden. En dan kan je wel zeggen dat je over een jaar moet gaan kijken, als iedereen dat doet haalt zo'n spel mischien het jaar niet eens (of in zwaar afgeslankte vorm met amper spelers).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Mijn mening over het spel heb ik hier al eerder ( richting pagina 7 ) gegeven. Maar als je het graag wil horen heb ik geen probleem het nog eens te typen/ anders te verwoorden.

Mijn mening over het spel is dat het spel zelf erg gaaf is. Waarom dat? Omdat ik zowieso een Star Trek fan ben en dus graag bezig ben met alles wat met Star Trek heeft te maken. Ik heb een lange tijd gewacht op het spel en mja er zijn wat punten die ik liever anders had gezien. Ik had graag gezien dat je met je vloot/crew op een schip kon dienen in de specifieke vlakken binnen starfleet. Nou ja dat is dus weg gegooid door Cryptic. Geen groot punt verder ze hebben het leuk opgelost.

Genoeg over mijn voorkeuren.. Het spel zelf heeft voor mij die echte star trek smaak wel te pakken. Bekende geluiden schepen rassen kleding enz zijn goed uitgevoerd in het spel. Dit was in de closed beta wel anders ( waarin ik ook heb gespeeld. Sinds de closed beta zijn er veel textures geluiden item icoontjes en stemmen toegevoegd in het spel die het geheel goed aankleden en tot een groter geheel samen trekken.

Als speler kan je beginnen met het aanpassen/maken van je character. Zoals gewend bij cryptic hebben ze erg veel opties toegevoegd om je char aan te passen of een eigen ras te maken. Als er 2 dezelfde chars in het spel rond lopen heb je beide of de standaard char aangehouden .. of de instellingen overgenomen van elkaar. En niet alleen je char maar ook kleding en je schip kan je met veel onderdelen of kleurtjes sieren.
De schepen reageren nu redelijk naar behoren. Ze zijn log maar ja zo'n schip is geen smart die je zo om zijn as kan laten keren onderhand :P.

Ik heb ook al met een char bij de Klingons gespeeld. Naar mijn smaak was de content daar wat minder aanwezig als bij de Starfleet kant. Dit komt er ook door dat de Klingons nog niet zo super lang in het spel zitten en nog weinig content hebben. ( als mijn info klopt kan je vanaf luitenant lvl 5-6 een klingon char aanmaken. ) De Klingon schepen zijn net als de Federatie schepen erg goed nagemaakt ( vind ik iig ). En je kan het verschil wel voelen tussen een Klingon of Starfleet schip.

Het spel zelf is net als veel voorgaande MMO's een mengelmoes van lineaire missies gebaseerd op je level, random events ( distress calls, enemy attacks, roaming enemies enzzzzz ). Daarnaast kan je ook aan PVP doen ( natuurlijk Klingon Empire vs Starfleet maar als het goed is later ook met andere groeperingen ). Als bonus kan je in groepen missies gaan doen ( dit kan pre-made of random als je een sterren systeem binnen vliegt ). De missie zal dan automatisch aangepast worden met moeilijkere/sterkere vijanden.

Kort samengevat een leuk spel met veel mogelijkheden en opties. Maar Star Trek of de gedachte van Star Trek moet je wel liggen. Liggen laser wapens en schilden je niet dan moet je toch doorzoeken naar iets anders. Vind je Star Trek leuk dan vind je het spel ook zeker de moeite waard.
Een MMORPG heeft het voordeel dat je per maand kunt stoppen met het spel mocht het je niet bevallen en in de meeste gevallen kan je de eerste maand toch al gratis spelen ( ik weet niet of dit voor STO ook zo is!! ). En heb je mazzel met een pre-order kan je het spel zo toch al bijna 2-3 weken gratis proberen voordat je echt per maand gaat betalen ( mja je hebt dan al wel voor het spel zelf betaald in de meeste gevallen... ).

Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust :D Ik heb ook nog een paar screenshotjes :P

Mijn tijdelijke open beta char een Benzite:
Afbeeldingslocatie: http://i385.photobucket.com/albums/oo298/ShockWave_Omega/ShockWave.jpg

@ SinergyX

Dat stukje is bedoeld voor alle mensen die negatief doen/denken terwijl het spel nog niet eens echt live is gegaan.. Het is een beta en doe je mee aan een beta dan kunnen er dingen verkeerd gaan met de client.. Thats a beta.. can't live with it? Don't play it.

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave_Omega op 14-01-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Van wat ik gelezen heb van de closed-beta testers wordt het spel pas vanaf level 10 echt interessant, want dan wordt je gepromoveerd tot Lt.Commander, krijg je een nieuw schip en nieuwe abilties. Het beginner-schip is nogal saai, het is redelijk all-round, omdat je nog geen keuze hebt, maar dat betekent ook meteen dat je er geen speciale taktieken mee kunt uitvoeren die je later wel kunt als je een escort, science ship of cruiser hebt met elk z'n eigen bijzonderheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Saai is een groot woord.. Je kan je beginner schip ( net als de latere versie ) ombouwen met verschillende onderdelen van de schepen uit die klasse je kan van je beginner schip dus een Miranda klasse maken met nacellen en pylonnen van een Centaur klasse. Dus ook dat is te customisen.

Bij het kiezen van een nieuwe schip ( bij luitenant lvl 10 ) kun je ook cross platform gaan en als engineer bijvoorbeeld ook een tactical schip pakken of het science schip. Ze hebben allemaal hun voor en nadelen. Maar dat kan je in het spel terugvinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Stronkie schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:07:
tja na een dagje gespeeld te hebben.. Zie mij eerdere post.

Mijn mening is nog steeds niet veranderd..
Ik vind zelf dat je nauwelijks wat kan zeggen over een MMO na een paar uur spelen, je hebt nog geen fractie van het spel gezien en je zit waarschijnlijk nog in je beginners schip.
Het verhaal is linear.. Je bent niet vrij om te gaan en staan waar je wil. Ik bedoel je kunt niet na een willekeurig planeet vliegen om maar effe er op te landen en op onderzoek te gaan.
Dat vind ik een goede zaak, je kunt nu eenmaal weinig als lvl 4 op een lvl 15 planeet... En verder ik had meteen in het begin al keuze uit meerdere missies om te doen.
Battles en Space exploration is slecht afgewerkt.. Ik bedoel wat ben je nu van je eigenschip.. Je captain.. Denk het niet.. Tevens als je naar je brug wil om te kijken.. Is deze leeg en je moet er naar toe beamen :) .. Vraag me af waar je anders bent...
Deze snap ik niet zo goed, je speelt inderdaad captain op je eigen schip en ik vind de interface echt heel goed uitgewerkt, je hoeft geen full time nerd te zijn om je ruimteschip te bedienen.
Het is inderdaad button bashen... En een beetje heen en weer draaien met je schip.. De talents and dingen die je kunt upgraden zijn wel leuk uitgewerkt , maarja ik zie het niet echt terug in het spel. Nee space gedeelte is zoals ST Bridge Commander was..
Ook hier komt wel even iets meer bij kijken dan buttons bashen (flanking anyone) of heen en weer draaien. En dat je de effecten van je talents in het begin nog niet zo duidelijk merkt lijkt me persoonlijk ook erg logisch.
Away missions gedeelte... StarTrek Elite Force Ring a Bell :).. Nee ook hier button bashen.. crates openen.. Enemy's afschieten en onderzoeken.. Leuk... Maar gaat vervelen....
Ook hier ben ik het niet mee eens, er komt nogal wat tactiek bij kijken zoals de bonus flanking damage. De verdeling van de wapens in 'kwetsbaar maken' en 'afmaken' (ben de juiste termen even kwijt) Verder kan de samenstelling van je team nogal wat uitmaken. En enemies afmaken en onderzoeken is zo'n beetje de basis van elke MMO...
Geluid... Tja.. leuk gedaan maar ook niet echt soepel.. Geen veel geluiden die je herkent.. Ik word gek van dat badge gebieb als je weer eens een communicatie krijgt.. Stemmen hoor je bijna niet.. Niet veel gesproken teksten.. Muziek daar in tegen.. af en toe heel startrek herkenbaar...
Het ontbreken van stemmen vind ik zelf ook erg jammer maar voor de rest nog geen slechte ervaringen audio.
Graphics and UserInterface... 1 woord Bagger... nee een spel van deze tijd zal toch wel met wat beters op de proppen moeten komen... Vele schermen zijn moeilijk klikbaar.. De font type die ze gebruikt hebben wel startrek achtig, maar soms wel erg onduidelijk. De "on screen" conversaties... Hahahahahaha Ik lig dubbel.. Een getekend hoofd die wat brabbeld.. Niets gesproken geen animaties.. gewoon een venster wat je altijd krijgt.... De Avvies die het spel gebruikt.. Niet echt complex te nomen.. Hun lopen is niet echt goed afgewerkt en der zit een lag in de dingen die je doet en die je ziet..
Hier ben ik het weer echt niet met je eens, ik vind de interface erg goed en doordacht. Moeilijk klikbaar? Niks van gemerkt. Fonts onduidelijk? Niks van gemerkt (kan je ook groter maken btw). "Een getekend hoofd wat brabbelt"? Weet je wel zeker dat mmo's iets voor jou zijn? Lag bij bewegen? Alweer totaal niet herkenbaar hier.
Gameplay algemeen..
Tja leuk.. Als je een singleplayer game speeld (Star Trek Elite Force en Star Trek Bridge commander).. Maar het MP element is er wel.. Maar ik mis het niet als er geen mensen zijn.. Het is meer Guildwars achtig.. Alleen de quest hubs zitten vol met mensen.. Verders zie je wel veel schepen rondvliegen maarja je kunt er niets mee...
Je kan zowel in space als op de grond samen met andere mensen teams vormen net zoals in de meeste mmo's. Zowel PvE als PvP dus ik heb ook hier het idee dat ik een heeeeel ander spel speel dan jij.
Verders om over die questhups terug te komen.. Dan heb ik het nu over de SOL quest hub... Veel leuke NPC's . Veel mensen waar je mee kunt praten... mAaaaaarrr... Velen doen het zelfde... Ik bedoel ik kan in 1 r uimte met drie mensen praten om mijn outfit aan te passen.. Beetje overdone....
En je klacht is? Dat er 3 NPC's staan in plaats van 1? Belachelijk inderdaad, ik ga het spel ook maar niet kopen.
- punten zijn mij toch wel.. Geen MMO gevoel, Geen Character uitbouw en level opties... en ik mis de vrijheid...
Sorry hoor maar volgens mij heb je het spel nauwelijks gespeeld en dan nog met een enorme RPGmmo verwachtingen of iets dergelijks. Het is een FPSmmo die zover ik heb gezien behoorlijk uitgebreide character 'uitbouw' en level opties heeft. Het begint al met een hoop rassen. Dan heb je (3?) verschillende classes en binnen die classes kan je punten uitgeven aan skills naar keuze...
1 plus punt kan ik wel zeggen nu.... Ik heb vandaag de hele dag kunnen spelen zonder problemen.. Maar verders :) neh
Ik maak mijn beta dagen uit.. en ik speel mijn 30 dagen uit , maar ik ga zeker geen abbo nemen hierop...
Ik denk dat het vooral erg belangrijk is dat je een nieuwe game altijd met een frisse blik bekijkt: dus gewoon proberen in plaats van vergelijken met je laatst gespeelde mmo. Ik heb nog een stuk meer tijd nodig om een oordeel over deze game te kunnen vellen. Daar is het spel te uitgebreid voor maar voorlopig vind ik het erg leuk om te spelen en ik zal nog heel wat uurtjes ingelogd zijn deze beta 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ik ben het er 100% mee eens. Frisse blik beginnen aan nieuwe games. Als je vergelijkingen wil maken doe dat goed onderbouwd en niet na 10 minuten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Heb dit nog niet voorbij zien komen.

verschillende pre order bonussen:
EDIT : LET OP DE VOORWAARDE BIJ PRE ORDER. zie de post er van ShockWave_Omega

Unless otherwise specified, items are available to every character in a player’s account and are mostly used during a character’s early development. None of these items are trade-able.
NX Prefix
This renowned ship registration prefix designates a special prototype vessel. Players can attach this prefix to the title of any of their ships.
Targ/Tribble
A Targ is a cosmetic pet for Klingon characters only that a player can summon and dismiss at will. The Tribble when summoned increases a Federation character’s healing rate, though it cannot be summoned during combat. A character will take out his Tribble and pet it.
Borg Bridge Officer
Each character created receives a reclaimed Borg Bridge Officer to assist him in space and on the ground. The Borg Bridge Officer possesses unique abilities not otherwise available to players. Bridge Officers can serve with the players for the entire game experience. These special Officers are not customizable.
Constitution Class Ship
Shortly after the tutorial, a player assumes command of a ship. A player can choose either a standard Miranda class or this exclusive, the Constitution class ship. Players fly around in a non-customizable replica of the TOS ship beloved for decades. Players control this ship for roughly 20 hours before being promoted into the next class of ship.
Skill Points
Each character created receives an additional 500 skill points at the beginning of gameplay. That’s a 38 percent increase over what players normally receive through the tutorial.
Joined Trill
At character creation, a player can select Trill as a race. This unlocks special exclusive traits that enhance the character’s abilities. Note that the special abilities are the only exclusive aspect; players are still able to create Trills in the game. However, they will lack the Trill abilities.
DS9 Costumes
Players can clothe their Federation characters in the uniforms made famous in the Star Trek: Deep Space Nine TV series. Players can freely change the colors of the uniform.
TOS Costumes
Players can clothe their Federation characters in the uniforms made famous by William Shatner and Leonard Nimoy in the classic Star Trek: The Original Series. Players can freely change the colors of the uniform. Also note: The TOS costumes do include mini-skirts!
Neodymium Deflector Dish
This ship item is goes into a ship’s deflector dish slot. The Neodymium Dish grants a bonus to Auxiliary power, boosting maneuverability and increasing the effectiveness of all of your ship's Science abilities.
Chromodynamic Armor
This ground item goes into a character’s body armor slot. Based on technology brought back from the Delta Quadrant by U.S.S. Voyager, this personal body armor improves the damage and critical hits of a player’s ground energy weapons.
Radiometric Converting Shields
This starship item is slotted into a ship’s shield slot. This starship shield system absorbs theta radiation from incoming attacks and sends the energy directly to your EPS conduits to increase your ships power levels.
Multi-spatial Personal Shield
This ground item slots into a character’s shield slot. This advanced personal shield system is based on Borg technology and constantly regenerates itself and even a character’s health.
TR-116
A player equips this phaser rifle into one of his two ground weapon slots. The TR-116 is rare projectile weapon is used in dampening fields and other challenging environments, it is also modified with a micro-transporter which beams the fired projectiles to targets at close range so that a user can fire without a direct line of site.
Red Matter Capacitor
A unique item slotted into a ship device slot that charges up and delivers extra energy to all of your ship’s equipment for a short time. The Capacitor has a long recharge.
Automated Defense Battery
This ship item slots into the Tactical Console slot. Tactical Module that grants the ship a passive 360 arc attack power with a short range.
KKKHHHHAAAANNN Emote
Players will be able to do the famous Kirk Khan yell from Star Trek II: The Wrath of Khan.
Bloodwine Toast Emote
This gesture is known throughout the galaxy as a hallmark of Klingon society.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Mja maar die bonusses zitten niet bij elke versie. Je moet bij een bepaalde plek het spel bestellen om zo dan ook die bonusses te krijgen.

bij bijvoorbeeld Amazone krijg je een Borg bridge officer code. bij een 12game.com krijg je een constitution class starship om mee te beginnen ipv de standaard beginschepen. enz

Bij veel Nederlandse aanbieders van het spel krijg je geen pre-order bonus. Let daar goed op als je het spel besteld!

[ Voor 16% gewijzigd door ShockWave_Omega op 14-01-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

De meeste bonussesn mixen niet goed als je ook een head-start bonus hebt, die bij veel pre-orders zit. De headstart is op 29 januari en het spel komt in Europa op 5 februari officieel uit. Je bent dus al een week aan het spelen voordat je de bonus krijgt, waardoor veel bonussen al vervangen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:22
Ik heb het spel zelf helemaal nog niet gezien of gespeeld, maar ik vind de reacties hier nogal typisch soms. Mensen vergeten dat het een beta is, en straks een ruwe eerste versie. Dat heb je nou eenmaal met mmorpg's; die evolueren. Ik speel zelf Eve online, als je daar sinds de beta en release in 2003 hebt meegespeeld heb je ook een hoop ongemakken meegemaakt in het begin, maar juist daardoor ook een hoop voordelen gekregen t.o.v. mensen die later instappen. Veel dingen waar je nu bv goed geld aan kan verdienen in het begin zullen later flink generfed worden door de makers (T2 bpo's in eve voor de kenners). Ik kan me dan ook wel ergeren aan mensen die afhaken in de beta/start, jaren later gaan spelen wanneer het ze toch wat lijkt, en dan weer gaan zitten mopperen op de voordeeltjes van players "die al zo lang in het spel zitten". Een mmorpg is een groeiend geheel, als je daar niet tegen kan moet je een console kopen en (hopelijk) afgeronde games gaan spelen. En vergeet niet dat je bij mmorpg's nog inbreng kunt hebben op de verdere ontwikkeling van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Sommige bonus kan je volgens mij wel altijd gebruiken (als ik het goed lees) zoals de Trill bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Bonus items zijn WEL stackable maar niet de bonussen die xp geven of extra punten in het spel opleveren.
Dus je kan een Borg bridge officer op een Constitution class met NX prefix en een redmatter injector terwijl je een tribble aan het knuffelen bent als joined Trill :P

Dat is dus wel mogelijk maar je kan niet 2x een xp bonus krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Calamor schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:30:
Sommige bonus kan je volgens mij wel altijd gebruiken (als ik het goed lees) zoals de Trill bonus.
Ja, da's waar... maar neem bijvoorbeeld de Joined Trill bonus, die krijg je zodra je je karakter maakt. Als je met de headstart meedoet, dan is dit op de 29e, terwijl je de code voor de Trill pas bij de release (of een paar dagen later ivm verzending) krijgt. Dus dan moet je kiezen: opnieuw beginnen met bonus, of verder gaan zonder bonus.

Dit is de reden dat veel mensen zijn gegaan voor de Borg Bridge Officer (naast het feit dat een Borg gewoon cool is om op je bridge te hebben). Bridge Officers kun je altijd later toevoegen en ze kunnen getrained worden met skill points die je verdient door andere B-Offs te gebruiken. Dus je Borg blijft gewoon een aantal missies langs de zijlijn staan en alle Bridge Officer Skill Points die je krijgt, stop je in de Borg om hem op gelijk niveau te halen.

De cosmetische / non-combat bonussen, zoals de uniformen of de emotes gaan natuurlijk ook de hele rit mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Zelf heb ik de pre order van D2D en daar zit de trill bij. En er staat dat het voor heel de wereld is. Ben dat hele weekend van 29 jan tot 1 feb weg. Dus voor mij is dat dan wel weer gunstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Je moet kritiek op gameplay niet verwarren met standaard beta geblaat. Ik speel het spel al sinds oktober en kan mij zeker in bepaalde punten van Stronkie vinden. Het spel rommelt aan alle kanten. Gemiddeld is het best te pruimen en sommigen zullen het vast super vinden, maar geen één onderdeel voel imo echt afgewerkt. De spacemissions zijn repetitief, saai en zonder tactiek. Het bestaat bijna altijd uit één groot hemellichaam waar 5 tot 8 locaties omheen verspreidt staan met op iedere locatie een vast patroon aan vijanden waarbij je enige optie is om ze te doden. Hierbij draai je continue om elkaar heen of laat je hem continue om jou heen draaien. Ga je zelf dood, dan respawn je 30km verderop en 'full impulse' je voor 15 seconden om de nog half-kapotte vijand aan te vallen en door te gaan naar weer de volgende vijand.
De groundmissions zijn niet veel beter, al is daar tenminste wat tactiek mogelijk. Natuurlijk heb je de mooie scripted missions in het begin waardoor het niet zo eentonig lijkt, maar het overgrote deel bestaat - net als de spacemissions - uit een serie vaste locaties waar een groepje vijanden wacht tot jij ze doodt.
Het design is ook aardig snel uitgeput. Het ontwerpen van je character en schip zijn weliswaar mooi gedaan, maar elke spacestation en schip van welke faction dan ook ziet er van binnen zo goed als identiek uit, de meeste space systems zijn klein en eveneens identiek en de sector space voelt als een fancy missionselect aan.
Deze problemen waren er aan het begin van de beta en nu ook. Natuurlijk zijn er dingen verbeterd en zal dat nog wel vaker voorkomen, maar het lijkt mij heel sterk dat dat met de bovenstaande punten gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firestone schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:09:
De spacemissions zijn repetitief, saai en zonder tactiek. Het bestaat bijna altijd uit één groot hemellichaam waar 5 tot 8 locaties omheen verspreidt staan met op iedere locatie een vast patroon aan vijanden waarbij je enige optie is om ze te doden. Hierbij draai je continue om elkaar heen of laat je hem continue om jou heen draaien. Ga je zelf dood, dan respawn je 30km verderop en 'full impulse' je voor 15 seconden om de nog half-kapotte vijand aan te vallen en door te gaan naar weer de volgende vijand.
Tsja, dat klopt wel redelijk maar volgens mij beschrijf je hier de situatie in vrijwel all MMORPG's.
Het zou natuurlijk veel beter kunnen (moeten), maar om dit nou als een echt minpunt te bestempelen terwijl het eerder een soort (geaccepteerde) standaard voor het genre is vind ik ook weer wat ver gaan.

Ben het wel met de mensen eens die iets meer vrijheid hadden verwacht. Aan de andere kant zit bijna het hele spel nog op slot en kun je hier eigenlijk nog geen zinnig woord over zeggen.
Denk dat ik het sowieso nog wel een jaartje blijf spelen, dan zal het ook wel duidelijk zijn hoe ver er nog door ontwikkeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 08:23
ResuCigam schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:45:
Eerste indruk: een leuk spel wat zeker potentie heeft. Ok, de servers gaan nu nog regelmatig op hun gat maar heb ook al leuk samen met anderen pittige missies gedaan. Ik hou jullie op de hoogte, nu weer even kijken of ik weer kan inloggen 8)
resu! :w

momenteel nog bezig met lotro, maar zit toch te denken om maar eens me hierin te verdiepen. moet zeggen dat het wel kriebelt, toch altijd een zwak gehad voor al het star trek gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:31:
[...]

Tsja, dat klopt wel redelijk maar volgens mij beschrijf je hier de situatie in vrijwel all MMORPG's.
Het zou natuurlijk veel beter kunnen (moeten), maar om dit nou als een echt minpunt te bestempelen terwijl het eerder een soort (geaccepteerde) standaard voor het genre is vind ik ook weer wat ver gaan.
Als je ergens aan kan zien dat het in hetzelfde gebied is bijvoorbeeld, vind ik totaal geen probleem. Hier heb je echter bij bijna elk system, ver weg of dichtbij, dat het bestaat uit een planeet met een asteroïdegordel daar omheen. Als je meer dan 50km van de planeet bent is er gewoon niks meer. Geen objectives, geen vijanden, geen 'voelbare' eyecandy, geen tijdverdoeners, niks. Enkel een paarse, groene of blauwe achtergrond. Het voelt zo ongelooflijk klein daardoor. Ik zou ook echt niet weten welk system wat is zonder dat de naam er bij staat.
Het huidige systeem dat je geen deathpenalty hebt helpt daar ook niet bij. Natuurlijk heeft elke MMO respawns, maar dit voel meer als een instant-heal. Het dood gaan van je character of de vernietiging van je schip heeft totaal geen emotionele impact op je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Wellicht leuk om ingame ook contact te hebben?
Ik heb een kanaal aangemaakt, 'Tweakers' uiteraard.

Ben sinds vandaag begonnen en opzich bevalt het me wel. Vooralsnog heb ik wel het vermoeden dat, met name space combat, het snel eentonig kan gaan worden. Maar ik wacht nog even af voor een eindoordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb niet over beta errors gehad.. Die zijn er genoeg.. Ik heb al vershillende tickets gemaakt... Dat ter zake.
Maar waar het mij om gaat is de ervaring die ik doe tijdens het spelen van het spel.. Ik ben zelf een Star Trek fan.. Maar ik mis gewoon het gevoel van startrek hierbij.

Wat ik bedoel met de "Incomming Message" schermen is .. dat het alleen een hoofd is.. Geen achtergrond.. Geen gesproken tekst.. Totaal geen interactie..

De bugs van het lopen en animaties die niet goed uitgewerkt zijn is idd misschien doordat ze in beta zitten.. De UI is onoverzichtelijk.. Je hebt tons en tons aan Skill mogelijkheden maar geen 1 is mij echt duidelijk waar je wat aan hebt.. Ook je crewleden upgraden.. Ik kan alleen zijn of haar wapens aanpassen maar geen uniformen aandoen.. Ik bedoel die special pakken die je kunt krijgen voor engineer,tacktical etc... O Skills kun je wel upgraden bij je crew members...

Maar het allebelangrijkste punt is... Linear.. Geen vrijheid.. Altijd het zelfde.. Zowel op de grond als in space...

Mijn verwachtingen waren dat je bv kon beginnen op StarFleet Academy.. en je dan langzaam kon opwerken tot captain.. of head medical of wat dan ook.. Maar dat je niet gebonden zou zijn aan je eigen schip en rang...... Ik vind sowieso al belachelijk dat iedereen al gelijk een eigen schip heeft.. Ik had het beter gezien en gevonden als je je schip als een bonus zou krijgen zoals je met alle MMO een mount kunt krijgen als je een bepaald level bent...

Ik wou zelf als ruimtedwerg rondlopen en vliegen op freighters waarbij je de mensen dmv quests kon helpen om zo meer ervaring op te doen...

Tja vandaag weer gespeeld.. En nee het pakt me nog steeds niet.. Zeker niet om het feit van de vele bugs en disconnect maar meer om het feit dat het StarTrek Elite force is gecombineerd met StarShip Commander..

Ook niet te vergeten alle acties die je uit moet halen.. Je gaat niet ergens heen en dan echt reizen...
Ik bedoel je warped en poef je bent er..... Het zijn allemaal instances.. Waar je toevallig wel allemaal kunt komen.. Zo word je random als er meer spelers zijn in een fleet gedropped en dan kun je samen die missie afmaken.. Heb je die missie af.. Idd Geen drol te beleven in die sector.. Geen random ferengi die je probeerd te kapen of waar probeerd te verkopen.. Geen interactie wat zo ever... Alleen her en der een verdwaalde object die je kunt scannen en op kunt pakken.

Dan de loading screens.. Ook niet echt mij manier.. voor alles is een loading screen.. Maarja zoals al eerder vermeld.. Het zijn allemaal instances....

Maar goed positief punt is wel.. Dat het me van straat houd nu..

Een vraagje tot slot

Als je op U drukt en je bekijkt je eigen status... dan is de train button grijs.. Iemand enig idee hoe je deze kunt acitveren?????

Life long and prosper !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Gezien het spel nog in de Open Beta draait zijn sommige zaken uitgezet evenals een level cap ingesteld. Dankzij die cap kun je alleen lvlen tot het moment dat je je 2e schip krijgt.

Heeft er ook al eens iemand gekeken wat je allemaal kan krijgen voor die alientech en andere scanbare spullen in de ruimte/planeten/schepen? Zit best leuk spul tussen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
en de prijzen zijn aangekondigd. inclusief een tijdelijk lifetime offer: mogelijkheid om als Borg te spelen.

ik zit nog te denken wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weer zo'n belachelijke USD-EUR verhouding, 77 dollar is kleine 49 euro en geen 65 euro :/ (toch bijna 2 euro in de maand). Viel me wel op dat dit de 2de game van Cryptic is welke zo'n 'bonus' systeem invoert, veel extra goodies tov normale subs, uitgaande van champions online zal de prijs richting de 200 dollar worden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Goed nieuws voor mij dan :)

de vrijheid om naar planets te beamen wordt toevoegd dit is door een van de devs gezegd in een topic
eerst komt risa , vulcan en andoria dan de andere planeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Lifetime account is een mooi iets. Kan natuurlijk ook eerst een paar maanden spelen voordat ik dat zal doen. Ik zal het toch nog even afwachten met dit spelen Ik speel momenteel nog steeds Eve online maar als de ontwikkeling van deze MMO de kant op gaan die ik denk dat ze op gaan, schreeuw ik binnekort "Engage" en "Red Alert, Shields up!" vanachter mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
ShockWave_Omega schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:03:

Heeft er ook al eens iemand gekeken wat je allemaal kan krijgen voor die alientech en andere scanbare spullen in de ruimte/planeten/schepen? Zit best leuk spul tussen :D
nee vertel waar kun je die inwisselen dan.........vooral die alien ben ik benieuwd naar,
weet wel dat je de spullen die je nuet meer wilt gebruiken kunt recyclen (knop in je inventory) of verkopen op een starbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

BruntFCA schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:44:
[...]

nee vertel waar kun je die inwisselen dan.........vooral die alien ben ik benieuwd naar,
weet wel dat je de spullen die je nuet meer wilt gebruiken kunt recyclen (knop in je inventory) of verkopen op een starbase
Normaal gesproken doe je dit op de Memory Alpha basis, wat een federation onderzoeks instituut is. Maar omdat die sector momenteel niet toegankelijk is, staat de NPC waarbij je de dingen kunt inwisselen in het midden gedeelte van de Earth Spacedocks.

Wat je nodig hebt zijn de dingen die je oppikt door de "anomalous reading" te scannen tijdens space en ground missies en een van je wapens/schilden/etc... Je krijgt dan een geupgrade versie terug.

Ander onderwerp:
Hey gang,

We're going to be adding the ability to beam down to more planets without a mission. I know you'll soon be able to beam down and explore places like the Andoria, Vulcan, and Risa.

Of course, this isn't a complete list, and we'll be adding to it as time goes on.

Thanks,

Stormshade
Meer vrijheid wordt toegevoegd! Er staat een grote patch (mini-expansion) op het programma voor 45 dagen na de launch. Het zou me niets verbazen als daar veel dingen inzitten die nu nog ontbreken en niet voor de 2 februari deadline toegevoegd konden worden. Zoals planeten om gewoon over rond te wandelen.
Meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
Peekster schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:38:
Lifetime account is een mooi iets. Kan natuurlijk ook eerst een paar maanden spelen voordat ik dat zal doen. Ik zal het toch nog even afwachten met dit spelen Ik speel momenteel nog steeds Eve online maar als de ontwikkeling van deze MMO de kant op gaan die ik denk dat ze op gaan, schreeuw ik binnekort "Engage" en "Red Alert, Shields up!" vanachter mijn PC.
De lifetime account zal je niet altijd kunnen aanschaffen. Meestal bieden ze dit voor de release aan, en soms een paar maanden na release. Er staat "Limited time exlusive specials". Maar ja 250 euro vindt ik wat te veel voor een lifetime account.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Laatst online: 02-06 07:48
Ach ik zal er geen traan om laten als ik, tegen de tijd dat ik ga spelen, geen lifetime account meer kan nemen. 250 euro is wat veel. Dan moet je echt zeker zijn dat je het langer blijft spelen dan dat je voor 250 euro aan subscription time koopt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Hoe komen jullie aan die €250?
Prijs lifetime
Kan er niet zelf op. Maar me broertje kwam met deze screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zei 200 dollar, die 180 euro kan dan best kloppen. Vind het persoonlijk nog veel, zeker als ze dit bv maar de komende 3 maanden aanbieden terwijl de game zich nog moet bewijzen (aantal oud CoH spelers hadden die CO lifetime gekocht, hebben nu echt spijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
ik zit hier achter een firewal maar wat zijn de voordelen precies die ze aanbieden dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:41:
Ik zei 200 dollar, die 180 euro kan dan best kloppen. Vind het persoonlijk nog veel, zeker als ze dit bv maar de komende 3 maanden aanbieden terwijl de game zich nog moet bewijzen (aantal oud CoH spelers hadden die CO lifetime gekocht, hebben nu echt spijt).
De aanbieding is zelfs maar geldig tot 1 Februari volgens de STO site. En "zo lang de voorraad strekt", beetje vreemde zin aangezien ze geeen echte goederen verkopen, maargoed. Misschien is er een limiet aan het aantal lifetime subscriptions. Of proberen ze je gewoon te pushen om zo snel mogelijk te bestellen :)

De dollar prijs is trouwens ex BTW dus ik denk dat daar het verschil vandaan komt met de 'rauwe' dollarkoers. Dat hoop ik tenminste, want als er over die 179 euro ook nog eens BTW komt zit je op 213 euro en dat is wel heel erg veel.

Zie hier, de grijze tekst onder de 2 aanbiedingen

[ Voor 12% gewijzigd door GekkePrutser op 15-01-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
Ik kreeg het volgende toegestuurd over de Borg:

Q: What are the playable Borg’s in-game traits?
A: The Liberated Borg begins with the following two traits. You can select another two traits from a general list.
Borg Nanites: +10% Health Regeneration
Description: Ground Trait. Constantly regenerates shields and health.

Efficient: +5 Starship Shield Efficiency, +5 Starship Engine Efficiency, +5 Starship Energy Weapon Efficiency, +5 Starship Auxiliary Systems Efficiency
Description: Space Trait. Provides a bonus to efficiency stats, improving the effectiveness of many of your power management abilities.

The Liberated Borg also has a unique optional trait.

Neural Blast: 30 second debuff. Drastically reduces run speed. Every 4 seconds, Neural Blast has a 40% chance to hold the target for 3 seconds.
Description: Activatable Ground Trait. Inject the target with neural toxins, which continually attempt to hold the target for the duration. Also reduces the target's movement speed.

ik moet zeggen dat ziet er niet verkeerd uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Daarnaast krijg je 2 extra character slots bij een lifetime sub (ook bij een jaar sub).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Gaat dus ongeveer een tientje per maand kosten, begrijp ik dat goed?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pfoe inderdaad zeg :/ Timecards van bv NCsoft haal ik al via het buitenland, scheelt je zeker 2 euro.
Arfman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:51:
Gaat dus ongeveer een tientje per maand kosten, begrijp ik dat goed?
Gewone sub gaat 12,99 per maand kosten. Lifetime en jaar sub staat enkel in dollars, dus dat nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Da's me denk ik toch iets te duur .. jammer.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Eens kijken dat ik zsm betaald krijg hier op het werk dan kan ik voor die lifetime subscription gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Ik ga gewoon voor een standaard maandelijkse subscribtion. Heb tenslotte geen idee hoe lang ik het spel ga spelen en de borg captain bonus boeit me niet zoveel (heb al een borg officer tenslotte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Arfman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:00:
Da's me denk ik toch iets te duur .. jammer.
Dat betaal je voor bijna iedere MMO maandelijks ;)

Valt toch wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Lifetime sub kan nadelig zijn als ze na 1 jaar de stekker ofzo eruit trekken.

Kan me nog de verhalen herinneren van mensen die een lifetime sub hadden gekocht van Tabula Rasa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Mijn ervaring is dat ik een MMO zelden langer dan een jaar speel dus ik ga ook gewoon per maand betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deadsy schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:13:
Lifetime sub kan nadelig zijn als ze na 1 jaar de stekker ofzo eruit trekken.

Kan me nog de verhalen herinneren van mensen die een lifetime sub hadden gekocht van Tabula Rasa.
Had TR dan lifetime sub? Enige wat ik ervan weet is dat er flink wat gecompenseerd is vanuit NCsoft toendertijd (3 maanden CoH, Aion+1maand, LA2 etc), voor de mensen die een lopende sub hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Gezien de fanbase van Star Trek lijkt het me een erg slechte zet om binnen 1-2 jaar de stekker uit een spel als deze te trekken .. Vooral het potentieel om verder te groeien en dingen te bedenken in het spel. En het blijft gewoon gaaf om met je favoriete schip missies te runnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Slechte zet of niet, als de omzet tegenvalt zou het zo maar kunnen.
Ze zullen nog aardig aan het spel moeten sleutelen en nieuwe content blijven toevoegen om het interessant te houden. Potentie is er zeker, maar dat geeft geen garanties.

Lifetime sub zou ik zelf nooit doen voor dat bedrag. Er staan zoveel goede games op mijn lijstje voor dit jaar dat ik zomaar een paar maanden zou kunnen stoppen :). Maar dat is persoonlijk ofc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Net ff een beta key gescoord ben nu ff de client aan het downen.
Voor degenen die interesse hebben op het moment van deze post heeft eurogamer.net nog een dikke 4700 keys weg te geven, dussuh wees er snel bij :)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Leuk is het misschien zinvol om wat nicknames in de startpost toe te voegen? Kunnen we een keertje samen op pad. Ik heet zelf Resu ingame en ben lvl5 ondertussen. Ik heb ook een NL TeamSpeak servertje draaien trouwens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Hans.Solo schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:57:
Net ff een beta key gescoord ben nu ff de client aan het downen.
Voor degenen die interesse hebben op het moment van deze post heeft eurogamer.net nog een dikke 4700 keys weg te geven, dussuh wees er snel bij :)
Kheb er net ook eentje gehaald bij eurogamer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

belfrink schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 15:20:
[...]

Dat betaal je voor bijna iedere MMO maandelijks ;)

Valt toch wel mee.
Ik weet dat dat redelijk standaard is, maar het is voor mij net teveel om het onder het kopje "ach het is toch maar x bedrag" te laten vallen. Het is toch 156 euro per jaar, terwijl als het 7 of 8 euro was geweest (wat toch ook nog 96 euro is) ik het best had willen proberen. Ben helemaal geen MMORPG-er, maar voor ST heb ik al jaren een zwak. Misschien komt er nog een actie waarbij je het een maand kunt uitproberen ofzo, kijken of het iets voor me is. Heb geen zin om er meteen een jaar aan vast te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Je krijgt 30 dagen gratis spelen bij aanschaf van het spel. Daarnaast kan je ook gewoon per maand betalen/opzeggen. Je hoeft geen lifetime abo of een heel jaar tegelijk te nemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 15:32
ResuCigam schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:13:
Je krijgt 30 dagen gratis spelen bij aanschaf van het spel. Daarnaast kan je ook gewoon per maand betalen/opzeggen. Je hoeft geen lifetime abo of een heel jaar tegelijk te nemen 8)
precies, voor meer details: http://www.startrekonline.com/subscribe

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Duidelijk :)
Heb een key bemachtigd, tot nu toe erg leuk. Helaas lijkt het spel nu te hangen als ik naar de Vega Colony wil beamen (na de eerste space battle) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Arfman schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:05:
Duidelijk :)
Heb een key bemachtigd, tot nu toe erg leuk. Helaas lijkt het spel nu te hangen als ik naar de Vega Colony wil beamen (na de eerste space battle) :(
Vega Colony doet al de hele tijd (sinds het begin van de open beta) lastig. Het helpt ook niet dat het een plek is waar iedereen meteen in het begin langs komt.

Het spel afsluiten en opnieuw inloggen helpt vaak bij dit soort problemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Rannasha op 16-01-2010 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Uhm waar speelt Line in the sand zich af? Die missie met de beacons waar je cubes en spheres moet vernietigen. Ik heb die nu als secondary missie staan, maar weet niet meer waar het is en kan de lokatie ook niet terugvinden in de log ofzo...

nm, ik lees net op't STO forum dat 't een bekende bug is...

[ Voor 13% gewijzigd door Apie! op 16-01-2010 07:06 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 14-09 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

Species5618 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 00:15:
[...]

Vega Colony doet al de hele tijd (sinds het begin van de open beta) lastig. Het helpt ook niet dat het een plek is waar iedereen meteen in het begin langs komt.
Ik denk dat de server inmiddels een beetje aan zijn load zit ;)... ik ben er net uitgegooid, na 3 hernieuwde pogingen kreeg ik alleen nog maar time-outs bij inloggen.

Maar, simpel gezegd, daar beta-test je voor. Graphics gaan bij mij (Q6600/4GB/HD3870) trouwens prima, geen hiccups daar of vreemde artifacts.

De bug dat je model niet goed geladen wordt als je van schip naar ground overschakelt of andersom is iedereen inmiddels wel bekend, ik denk dat dat ook te maken heeft met de hoge server-load en het laden van player models vanaf de server. Is het trouwens normaal dat de beta geen opening cinematic heeft, alleen muziek?
Leuk is het misschien zinvol om wat nicknames in de startpost toe te voegen? Kunnen we een keertje samen op pad. Ik heet zelf Resu ingame en ben lvl5 ondertussen. Ik heb ook een NL TeamSpeak servertje draaien trouwens 8)
Mijn nick is in STO niet veel anders ;)...

* Stoney3K speelt met Yuri Petrovich Vasiliev, CO van de U.S.S. Anastasia. Wodka? Heb nog een kratje liggen in mijn messhall! :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door Stoney3K op 16-01-2010 06:58 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:37
Voor geïnteresseerden, ik heb nog 1 beta key over. :)

En vergeven.

[ Voor 17% gewijzigd door Wolfensteijn op 16-01-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfensteijn schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 09:25:
Voor geïnteresseerden, ik heb nog 1 beta key over. :)
Als je de beta key nog hebt zou ik 'm graag willen hebben. Ben erg benieuwd naar deze game. :9

Eurogamer.DK FTW inderdaad. Heb ook een key te pakken

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 08:23
crap, ook weer net te laat voor de keys bij eurogamer. zal het toch wat beter in de gaten moeten houden. Mocht hier iemand nog een key over hebben, graag een DM :)

nog 250 keys op eurogamer.DK (google translate FTW!)

[edit]
crap, rexcore is al bezet.. :( dus voor startpost -> Rexc0re

[ Voor 31% gewijzigd door Rexcore op 16-01-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik kreeg dus ook de link binnen over de lifetime sub. De url is http://www.startrekonline.com/exclusive_specials en de prijzen in USD. Zou dit voor de US versie zijn of ook voor de EU versie, de prijs in USD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:26
Als iemand nog een key wilt, stuur mij dan even een DM, ik heb er nog één liggen.

Heb trouwens zelf het spel ook gekocht en ik ben nu al verslaafd aan de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Hmmmm, jammer dat m'n notebook hem nog maar nét trekt, en dus m'n framerate tragisch laag is. Heb nog niet alles op minimum staan, dus dat zo even doen.

Net denk ik het grootste deel van de "tutorial" / kennismaking gehad, ben nu wet weer op dat docking station vlakbij earth. Zometeen na season finale van dexter (seizoen 3) nog even bezig gaan. Heb nog héél veel te leren, maar denk dat het erg gaaf kán zijn :D (al was het even dringen geblazen bij die borg cubes :P lekker wachten op respawnen, en dan toch nog 2 keer te laat zijn ^^ )

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Kan idd wel merken dat er een heleboel keys zijn uitgegeven, krijg nu de melding dat de server vol is :/

Best een leuk concept, maar de combinatie met net niet lekker draaien en 13 euro per maand is met net ff te veel om het ook echt te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eurogamer.dk heeft er dus ook geen meer. Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Ik heb nog een beta key over. DM me als je de key wilt.

Key verstuurd naar Pedr0. Veel succes ermee! ;)

[ Voor 41% gewijzigd door PredNL op 16-01-2010 21:14 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 14:56
PredNL schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:37:
Ik heb nog een beta key over. DM me als je de key wilt.
Check your DM ;)

Edit: ben de client al aan het downloaden. 6.6GB is best veel....gelukkig gaat ie met 3.5mb/sec :)

[ Voor 21% gewijzigd door Pedr0 op 16-01-2010 21:08 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.