[MP3/OGG] Cowon iAudio MP3 spelers

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.821 views sinds 30-01-2008

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik heb een afstandsbediening aangeschaft en moet zeggen dat ik daar erg tevreden over ben, ik kan mijn x5 helemaal besturen met de afstandsbediening, dat komt de levensduur van het apparaat wel ten goede.
Tevens heb ik meteen een tasje gekocht (normaal gesproken voor de ipod), gewoon simpel ding van 11 euro bij de mediamarkt maar is wel precies wat ik zocht en hij past er netjes in. Enige nadeel is het gat waar de koptelefoon in moet, die zit in het midden en het is dus een beetje proppen om die dikke aansluiting van de remote naar het midden te krijgen.

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Aan die prijzen van MP3discount te zien vermoed ik dat het grijze mport is. Dit kan natuurlijk een groot probleem zijn met de garantie!

[ Voor 7% gewijzigd door EgoPro op 18-08-2005 14:06 ]

• BlackMage
Volgens mij is de winkel waar je een artikel aanschaft het 1e aanspreekpunt voor garantie (voor tenminste 1 jaar).
Ik weet niet hoe dit zit met de wet enzo maar volgens mij dient een winkel jou garantie probleem aan te pakken of je doorsturen naar een ander bedrijf die jou garantie voor zich neemt. Dus als jij geen aanspraak kunt maken bij de fabrikant/importeur om welke reden dan ook (mits het in de garantievoorwaarden staat) dan dient de winkel het voor je op te lossen

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:02
BlackMage schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:08:
Volgens mij is de winkel waar je een artikel aanschaft het 1e aanspreekpunt voor garantie (voor tenminste 1 jaar).
Ik weet niet hoe dit zit met de wet enzo maar volgens mij dient een winkel jou garantie probleem aan te pakken of je doorsturen naar een ander bedrijf die jou garantie voor zich neemt. Dus als jij geen aanspraak kunt maken bij de fabrikant/importeur om welke reden dan ook (mits het in de garantievoorwaarden staat) dan dient de winkel het voor je op te lossen
Je kan denk ik wel aanspraak maken op fabrieks garantie. Maar ze importeren uit azië,zou dat dan betekenen dat jij je mp3 speler naar azië moet sturen? Dat zou wel een duur grapje kunnen worden dan.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Tja, normaal verloopt de garantie via de WInkel die dan de speler naar de importeur doorstuurt. De importeur kent dan bijvoorbeeld IAUdio gecertificeerde reparatiebedrijfjes of hun vervangen voor een nieuwe (met toestemming van Iaudio). Zodoende gaat de speler dus niet helemaal terug naar de fabriek maar als je over grijze import spreekt zal de importeur (die er dus geen cent aan heeft verdient) dit niet accepteren, en em niet doorsturen.
De importeur identificeerd de speler a.h.v het serienummer

@BlackMage, fotos van het hoesje? Ik zoek nog een bevredigende oplossing. Enne die AB in de winkel of op het net gekocht?

[ Voor 12% gewijzigd door EgoPro op 18-08-2005 15:53 ]

Verwijderd

BlackMage schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:50:
Ik heb een afstandsbediening aangeschaft en moet zeggen dat ik daar erg tevreden over ben, ik kan mijn x5 helemaal besturen met de afstandsbediening, dat komt de levensduur van het apparaat wel ten goede.
Tevens heb ik meteen een tasje gekocht (normaal gesproken voor de ipod), gewoon simpel ding van 11 euro bij de mediamarkt maar is wel precies wat ik zocht en hij past er netjes in. Enige nadeel is het gat waar de koptelefoon in moet, die zit in het midden en het is dus een beetje proppen om die dikke aansluiting van de remote naar het midden te krijgen.
Ik twijfel ook over een ab.
Is zo'n plastic dinkie geen enorme afknapper vergeleken met het strakke en degelijke design van de speler?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zon AB is vooral handig, dan hoef je de speler niet steeds uit de zak te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-08 12:52
hallo allemaal, ik ben van plan een M3L te kopen. die goedkoopste kost echter 309 euro...
ik heb geen interesse in de X5L, hoef geen kleurenscherm en alles.
wat denken jullie? moet ik zon ding kopen? of maar wachten op de M5?

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
De kwaliteit van de afstandsbediening is niet zoals die van de speler zelf (knopjes van plastic enz) maar het is toch een goed stevig ding geen chinese kinderarbeid kwaliteit dus. Het scherm op de afstandsbediening is prima, helder en duidelijk. Je kan de hele x5 besturen ermee. Ik had verhalen gelezen dat de afstandsbediening duidelijk hoorbaar de geluidskwaliteit zou verminderen maar dat heb ik niet gemerkt dus volgens mij hadden die reviewers een slecht exemplaar ofzo.

Voordelen van een remote control:
- Makkelijker besturen als je niet steeds de hele x5 uit je zak wilt halen
- Liever een remote control waar krassen op komen en waar na x tijd de knoppen niet meer van reageren dan de main unit zelf.
- Ik heb zelf ondervonden dat het scherm op de x5 op een zonnige dag buiten gewoon absoluut niet te lezen is zonder schaduw. Met die afstandsbediening is dat geen probleem.

Nadelen:
- 50 euro
- Toch wel lange kabel die eraan zit (een meter ofzo). Dit heb ik opgelost door met een tywrap een 'bosje' te maken.
- Je gaat de X5 gewoon geheel met de remote besturen (hele apparaat gaat alleen uit het tasje voor het opladen) , waarom heb ik dan eigenlijk een X5 gekocht en geen M3 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwarte zCover is binnen. Zeer strak. Perfecte fit.

Moet wel erg wennen dat de vertrouwde X5 nu helemaal ingepakt is ;)

Ga toch nog de Noreve lederen case proberen.

Modbreak:geen V&A op GoT

[ Voor 35% gewijzigd door Remy op 24-08-2005 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

kid1988 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:05:
hallo allemaal, ik ben van plan een M3L te kopen. die goedkoopste kost echter 309 euro...
ik heb geen interesse in de X5L, hoef geen kleurenscherm en alles.
wat denken jullie? moet ik zon ding kopen? of maar wachten op de M5?
Wachten heeft weinig zin, er komt altijd wel weer iets beters uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik zou dan gaan wachten op de M5 aangezien ik die mooier vind dan de M3. Maarja ik neem aan dat je bij de M5 geen afstandsbediening krijgt dus zou je een keuze moeten maken: wil je het scherm in je afstandsbediening (wat erg klein is en imho veel moeilijker browsed tussen nummers dan het grote scherm) dan moet je voor de M3 gaan. De M5 voor als je het grote scherm op het apparaat will (en bij de M5 kan je alsnog een afstandsbediening kopen als je dat ook wilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik net ben afgestudeerd en binnenkort voor mn nieuwe baan 3 uur per dag moet forensen in mn leaseauto, ben ik nu de opties aan het afwegen om voor de juiste muzikale begeleiding te zorgen tijdens die trip. Mn voorkeur gaat uit naar een HDD mp3 speler in combinate met een fm transmitter. Nou is de iPod zo mainstream geworden dat je bij wijze op elke straathoek wel een iTrip kan krijgen, maar ik persoonlijk ben ik meer into iAudio.

Nu is mijn vraag echter of iemand al ervaring heeft met een fm transmitter voor bijvoorbeeld de x5 of de m3? Ik zou m natuurlijk ook in kunnen bouwen, maar aangezien ik een leaseauto krijg zit ik daar eigenlijk niet echt op te wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:29:
Aangezien ik net ben afgestudeerd en binnenkort voor mn nieuwe baan 3 uur per dag moet forensen in mn leaseauto, ben ik nu de opties aan het afwegen om voor de juiste muzikale begeleiding te zorgen tijdens die trip. Mn voorkeur gaat uit naar een HDD mp3 speler in combinate met een fm transmitter. Nou is de iPod zo mainstream geworden dat je bij wijze op elke straathoek wel een iTrip kan krijgen, maar ik persoonlijk ben ik meer into iAudio.

Nu is mijn vraag echter of iemand al ervaring heeft met een fm transmitter voor bijvoorbeeld de x5 of de m3? Ik zou m natuurlijk ook in kunnen bouwen, maar aangezien ik een leaseauto krijg zit ik daar eigenlijk niet echt op te wachten.
Over FM-transmitters praten mag volgens mij niet hier ;) (is illegaal in Nederland)
Wat je zou kunnen doen is een autoradio hebben met line-in. Of een autoradio met casettespeler, en dan zo'n casette-adapter gebruiken. Wil je dat ook niet, dan kun je een FM-transmitter aanschaffen, die kun je op kuchmarktplaatskuch kopen (LINEX). Ik heb die dit jaar zelf in de auto op vakantie gebruikt.. Het werkt prima, alleen als de batterijen bijna op zijn wordt de ontvangst minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zojuist ook een paar Z-Covers ontvangen. Eerste indruk: prima casing, bezit eigenlijk alle goede eigenschappen van de MisticAudio case (screenprotector, belt-clip voor de liefhebbers), en is verder iets minder ‘bulky’ dan de Mistic case. Enige nadeel is dat er aardig wat stof op blijft hangen door het toch wel sticky molding materiaal.

Wat piccies voor de liefhebbers:
MisticAudio vs. Z-Cover [front] [side]
X5L + Z-Cover [front] [side]

@Nofuturekid: geen ervaring met FM transmitters maar ze schijnen nogal lame te zijn….check iAudiophile. Gelukkig lust mijn autoradio USB…. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
[quote]Over FM-transmitters praten mag volgens mij niet hier[/quote]

Schemergevalletje lijkt me, want ik vraag niet waar ik m kan bestellen, alleen of iemand er ervaringen mee had. Maar goed, ik moet maar even afwachten tot het moment dat ik mn auto heb, en dan kijken of er een factory radio inzit of niet. Factory built in zal wel betekenen dat de dealer er aan te pas moet komen om bij de line in te komen, dus dan zal ik wel weer eens verder gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, laatste kans.

Dit is niet V&A

[ Voor 80% gewijzigd door Canaria op 22-08-2005 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb een X5 dus, en ook een FM Zender (LineX).
Het werkt prima, alleen moet je op de X5 je equaliser helemaal uitzetten, incl alle opties. Ook moet je het sub-pack gebruiken (Dat zwarte onderstukje) zodat je de line-out functie kan gebruiken. Niet echt ideaal als je (Zoals ik) dus veel wisselt tussen koptelefoon en fm zender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand hier misschien een filmpje posten van de X5-interface? Ik twijfel tussen iPod en X5, en ik vind iPods interface erg goed, maar ik heb in de handleiding en die van de X5 lijkt me een beetje vaag.. Dus; filmpje, anyone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Als je nu gewoon de slideshow van deze site bekijkt:

http://iaudiophile.net/gallery/thumbnails.php?album=10

Dan kan je 105 opeenvolgende pics van de gui van de X5 zien. Het is inderdaad een ingewikkelder gebeuren dan bij een I-pod maar dat komt voornamelijk omdat ze er allerlei extra's bij in hebben gedaan die de Ipod niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jrutjes schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:17:
Als je nu gewoon de slideshow van deze site bekijkt:

http://iaudiophile.net/gallery/thumbnails.php?album=10

Dan kan je 105 opeenvolgende pics van de gui van de X5 zien. Het is inderdaad een ingewikkelder gebeuren dan bij een I-pod maar dat komt voornamelijk omdat ze er allerlei extra's bij in hebben gedaan die de Ipod niet heeft.
Ja, maar die extra's passen prima in het iPod-menu. Het had dus best simpeler gekunt denk ik.. Ik wil een iPod met iAudiogeluid :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 11:29
Haha, heb net m'n zwarte zCover binnen, en ben er zojuist achter dat op de cover de play & record knop omgewisseld zijn. Heb ze maar even gemailed dat ze dat even moeten rechtzetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:45
Ik ben van plan een Zcover te bestellen voor m'n X5L. Als ik deze wil bestellen op de site, moet ik dan via credit card betalen? En kost mij dit nog enige vorm van invoerbelasting? Ik heb nog nooit een product in het buitenland besteld, dus je kan wel begrijpen dat ik er nog een beetje huiverig voor ben.

[ Voor 86% gewijzigd door mauwz op 22-08-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
GraphXfreak schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:40:
Ik ben van plan een Zcover te bestellen voor m'n X5L. Als ik deze wil bestellen op de site, moet ik dan via credit card betalen? En kost mij dit nog enige vorm van invoerbelasting? Ik heb nog nooit een product in het buitenland besteld, dus je kan wel begrijpen dat ik er nog een beetje huiverig voor ben.
Ik heb hem zelf 1 week terug besteld. Binnen een uur daarna betaald via Paypal en toen laten verzenden via luchtpost. Vandaag ontvangen in de brievenbus en niets geen andere kosten of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie onderstaande link.

http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/interneti.htm

Het hangt dus af van wat de afzender opgeeft. Vaak vermelden ze ''gift'' of een lage waarde zodat er geen heffingen van toepassing zijn.

In principe ben je dus de klos wanneer de totale waarde van de zending hoger is dan €22,-.

De verrassingsbrief van de douane komt overigens later dan je pakketje. Dus juich niet te vroeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje voor jullie:

Wat zien jullie graag als extra features in komende firmware-updates?

Ik heb er 2:

- ID-3 Tag Database
- Het bekijken van foto's terwijl je muziek luistert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Ik zou wel een zoek-functie willen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Crusher77 op 23-08-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Album-art zoals bij de iPod color. Je ziet behalve de naam van het liedje, en de artiest, dan ook een plaatje van het hoesje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Wat ik graag zou willen zien in een volgende update:
- ID3 Database
- Sneller foto's inlezen
- De menu functies van die jogdials op de remote control moeten omgedraaid worden (dus de volume/menuknop wisselt van directories en de search/playknop wisselt van bestanden.
- Op de remote control een duidelijkere interface, die vu meters hoeven voor mij niet, het scherm is al zo klein, doe daar wat nuttige informatie zoals de album naam en artiest naam op een aparte regel.
- Een pomp-alles-naar-hdd functie in de usb host, dus met 1 druk op de knop maakt de X5 een folder aan met de datum en tijd, copieert alles van de camera daarheen en wist meteen alles van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
- Fatsoenlijke optie om vanuit de Record-functie terug te gaan naar het hoofdmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

- Album-art zou idd wel heel erg leuk zijn.
- ID3 tag support (zoeken enzo)
- EQ die ook naar beneden kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibbers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-07-2021
Ik vind de zoekfunctie het belangrijkste en misschien mogelijkheid om op de speler zelf ID-3 informatie te wijzigen van nummers.

Maar heb ook een vraag waarvan ik het openen van een nieuw topic niet waard vond:
ik zit nu in het computerlokaal (dus in ieder geval niet thuis, waar de oplader van m'n X5L staat) en nu wil ik de speler verbinden met een PC, maar ik merk dat de batterij leeg is. Deze kan je opladen via USB, maarrr... die functie had ik uitgezet op de speler. Om deze functie weer in te schakelen, zal ik de speler zelf waarschijnlijk aan moeten zetten, maarja... lege batterij |:(

Heeft iemand een idee, waardoor ik er als nog voor kan zorgen dat hij op dit moment opgeladen kan worden? (Ik heb de reset-knop al ingedrukt, omdat ik dacht dat dan misschien standaardinstellingen hersteld zouden worden, zoals opladen via USB.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:44
Gisteren de G3 gekocht bij Dixons. De 512 Mb versie voor 149 euro!

Ik ben er nu al erg tevreden mee! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Fibbers schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:42:
Ik vind de zoekfunctie het belangrijkste en misschien mogelijkheid om op de speler zelf ID-3 informatie te wijzigen van nummers.

Maar heb ook een vraag waarvan ik het openen van een nieuw topic niet waard vond:
ik zit nu in het computerlokaal (dus in ieder geval niet thuis, waar de oplader van m'n X5L staat) en nu wil ik de speler verbinden met een PC, maar ik merk dat de batterij leeg is. Deze kan je opladen via USB, maarrr... die functie had ik uitgezet op de speler. Om deze functie weer in te schakelen, zal ik de speler zelf waarschijnlijk aan moeten zetten, maarja... lege batterij |:(

Heeft iemand een idee, waardoor ik er als nog voor kan zorgen dat hij op dit moment opgeladen kan worden? (Ik heb de reset-knop al ingedrukt, omdat ik dacht dat dan misschien standaardinstellingen hersteld zouden worden, zoals opladen via USB.)
Waarschijnlijk al iets te laat maar ik heb het even geprobeert,
zodra je de usb kabel erin doet komt er 'pc connected' te staan, en zodra je de powerknop een tijdje indrukt begint er bij mij 'charging' te staan en het rode charge lichtje gaat branden. Op dat moment schiet de usb verbinding weg (kan hem niet meer benaderen via de pc) en gaat ie dus opladen.

edit: ik zie nu pas dat bij mij charge over usb aanstaat. toen ik dat uitzette werkte dit truucje niet meer. Maarja het blijkt dus dat het apparaat niet oplaad zonder dat je het wilt ook al staat charge over usb aan.

[ Voor 9% gewijzigd door BlackMage op 24-08-2005 18:25 ]

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:14:
Ik heb nog een vraagje voor jullie:

Wat zien jullie graag als extra features in komende firmware-updates?
Voor de M3(L)

1. Support voor CUE files lijkt me wel makkelijk.
2. Een klok
3. VU meter mag van mij wel worden weggesloopt.
4. Track en map titels sneller laten scrollen zonder dat ze over het scherm "stuiteren", wel vloeiend, maar snel.
5. "Bug" fix. Zet shuffle in eerste instantie uit. Als je een nummer selecteert en afspeelt, en dan de shuffle stand aanzet, dan moet ie bij het einde van het huidige nr het volgende nummer nog in zijn cache parkeren, wat resulteert in redelijk lange gap. Zou toch makkelijk te fixen moeten zijn.

[Edit]
Nog iets anders: Kan je de M3(L) ook vertellen dat ie niet via USB mag opladen?

[ Voor 8% gewijzigd door Bebob_NL op 25-08-2005 00:40 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Verwijderd

Nou, die USB-on-the-go gaat fantastisch:

SonyEricsson K750i - noppes
Kodak CX4230 digitale camera - noppes
Sony mp3speler - noppes

Schiet lekker op :'( :'( :'(

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:57:
Nou, die USB-on-the-go gaat fantastisch:

SonyEricsson K750i - noppes
Kodak CX4230 digitale camera - noppes
Sony mp3speler - noppes

Schiet lekker op :'( :'( :'(
Tja was al bekend dat het lang niet overal werkte. Als het al bij veel fotocamera's niet werkt, dan kan je er al wel van uit gaan dat het bij telefoons al helemaal niet werkt...... Maar toch wie weet na een paar firmware updates later......

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Ahhhg the lijst wordt steeds groter. Er zijn een hoop apparaten wel compatible kijk anders ff op:
http://iaudiophile.net/forums/viewtopic.php?id=1539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ahh, ik kan niet kiezen.
Ik zit momenteel te twijfelen of ik een X5V zal kopen of dat ik zal wachten tot de M5 te koop is.
In principe koop ik 'm natuurlijk puur om muziek te luisteren. Kleuren scherm is niet belangrijk (het schermpje op de remote van de m3 lijkt me te klein om makkelijk door hele collecties te scrollen vandaar wachten op de M5).
De X5 ziet er in het zwart wel strakker uit (als ik ze op plaatjes vergelijk, X5 bekeken bij de mediamarkt) en het lame color sound stikkertje komt wat beter tot zijn recht }:O .
X5 heeft natuurlijk ook een hoger gadget gehalte. Ook het prijsverschil in nederland tussen deze spelers is momenteel nog even gokken. In een duitse webshop staat dit momenteel op 20 euro (M5 259,- | X5V 279,-). Ook is het nog niet bekend wanneer de M5 in Nederland leverbaar is (mp3man gemaild). Hier zal hij wel weer overpriced (in vergelijking met Duitsland) de shops binnen komen waardoor het prijsverschil eigenlijk weinig uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Da's een behoorlijk nette prijs, €279. Hier in Nederland kost hij €319.
Als het prijsverschil echt €20 euro is, zou ik zeker voor de X5V gaan. Kleurenschermpje (en dus beperkt filmpjes afspelen) en vooral de USB-host zijn wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
TIP:

Ik zie net op de site van Dixons dat de X5 20GB daar nnog maar 299 euro kost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:48:
TIP:

Mooi, er staat ook geen AANBIEDING bij, blijft zo denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
TIP:

Dat is mooi dat hij daar minder gaat kosten want dan zullen de internetsites snel volgen :)

Heb hem gisteren even in real gezien bij de mediamarkt, wat een mooi dingetje, nog kleiner dan ik verwacht had om eerlijk te zijn. Maar nu zit ik dus nog te twijfelen of ik de gewone versie zal nemen of de iets dikkere en zwaardere L versie. Het gewicht maakt me niet zoveel uit, maar 4 mm dikker is hetgene waarover ik nog twijfel of ik dat wil.... Want langer oid wordt hij niet toch???? Weet iemand of ze bijv bij de dixons zowel de L variant als de gewone hebben zodat ik het in het echt kan vergelijken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Mediamarkt heeft de L en de gewone. Hier heb ik ze beide bekeken.

Zou dixons aangezien ze de X5 verkopen ook assecoires gaan verkopen? Mooi cover ofzo?

[ Voor 42% gewijzigd door EgoPro op 28-08-2005 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
jrutjes schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 02:25:
Mediamarkt heeft de L en de gewone. Hier heb ik ze beide bekeken.

Zou dixons aangezien ze de X5 verkopen ook assecoires gaan verkopen? Mooi cover ofzo?
Hmm waar ik gekeken heb, hadden ze alleen de X5 in de schappen staan. Maaruh eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik er ook niet naar gevraagd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Relaxed mijn kabelboom wordt steeds kleiner. Mijn PDA (palm zire72) heeft dezelfde USB-kabel en het beste is nog, de adapter is ook hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
TIP:

hmm balen als je em 4 week geleden voor 350 had gehaald, ik ben hier nog niet zooo depressief over gezien ik had afgedingd bij jawel de Mediamarkt tot 325.. nie tslecht als zeg ik het zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Na school meteen naar de Dixons gefietst en mijn X5 gehaald. Nu nog even goeie oordopjes regelen, die standaard dingen zijn echt super waardeloos! Verder vind ik het een top spelertje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Mythrill schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:16:
Na school meteen naar de Dixons gefietst en mijn X5 gehaald. Nu nog even goeie oordopjes regelen, die standaard dingen zijn echt super waardeloos! Verder vind ik het een top spelertje _/-\o_
Voor goede oordopjes zie hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1040292

Zelf heb ik net bij http://www.allesvoorjepc.nl de creative doppen besteld als het goed is heb ik ze morgen in huis. Schijnen hele goede doppen te zijn (te vergelijken met de Shure's E2 van ongeveer 75 euro) voor een leuk prijsje dus.

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 29-08-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Waardeloos? Ze zijn niet bijzonder maar het zijn Cresyn AXE 599's deze vindt ik voor een bijgeleverde koptelefoon behoorlijk goed.
Ik gebruik ze zelf ook niet meer hoor, sennheisser MX400's klinken toch beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
Voor degene die net bij Dixons zijn geweest.
Bij http://www.mp3discount.nl/

Cowon iAudio X5 20 Gb: €269

Cowon iAudio X5 30 Gb: €299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Die is al eerder langs gekomen, maar dit is waarschijnlijk grijze import. En als dat niet zo is: I Hate You :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zag dat de X5 bij de Mediamarkt nog altijd voor 359 euro stond, en dat terwijl die even verderop bij de dixons dus voor 299 ligt.... Ben benieuwd wat ze er bij de mediamarkt van gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:16:
Die is al eerder langs gekomen, maar dit is waarschijnlijk grijze import. En als dat niet zo is: I Hate You :*)
Grijze import??? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Dat je een Aziatisch of Amerikaans product krijgt, zonder garantie door de Nederlandse importeur. Niet echt aan te raden, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebuch
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-05 15:07
Mythrill schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:36:
Ook het prijsverschil in nederland tussen deze spelers is momenteel nog even gokken. In een duitse webshop staat dit momenteel op 20 euro (M5 259,- | X5V 279,-). Ook is het nog niet bekend wanneer de M5 in Nederland leverbaar is (mp3man gemaild). Hier zal hij wel weer overpriced (in vergelijking met Duitsland) de shops binnen komen waardoor het prijsverschil eigenlijk weinig uit maakt.
Hoe heette die site ookalweer. Ik ben de naam kwijt. Er was een duitse site die ook naar nederland exporteerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
GRUMBLER schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:12:
Voor degene die net bij Dixons zijn geweest.
Bij http://www.mp3discount.nl/

Cowon iAudio X5 20 Gb: €269

Cowon iAudio X5 30 Gb: €299
Prijzen zijn bij www.mp3discount.nl inmiddels al weer verhoogd.

20Gb: €339
30Gb: €389

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Hoe maken jullie eigenlijk filmpjes voor de X5. Gebruiken jullie JetAudio of een andere xvid ripper?

Laat maar, de meegeleverde cd bevat wel een jetaudio die fimpljes volledig kan converten.

Filmpje werkt alleen niet. de X5 geeft ook aan dat het filmpje 0 seconden duurt terwijl het wel op de pc werkt.

[ Voor 57% gewijzigd door MonkeySandwich op 31-08-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
De_Klusjesman schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 13:52:
[...]

Prijzen zijn bij www.mp3discount.nl inmiddels al weer verhoogd.

20Gb: €339
30Gb: €389
Dat is toch eigenlijk vreemd, aangezien bij de dixons nog altijd de 20Gb: €299 kost. En ik altijd maar denken dat je op internet goedkoper uit bent......
Ik ga vrijdag eens bij de MediaMarkt langs en informeren wat zei van de prijs kunnen maken nu hij bij de dixons ´maar´ €299 kost. Als je de mediamarkt moet geloven bieden zij de laagste prijs garantie.

Mocht iemand zich geroepen voelen omdat al eerder te gaan uitzoeken, be my guest, want mij lukt het echt niet eerder dan vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt dat de nieuwe M5, en dan liefst de -L versie, snel te verkrijgen is in Europa.
Bij http://www.mp3-player.de/ kan je de M5 al krijgen voor 260 euro incl. BTW!
Wel nog 20 euro verzendkosten bijrekenen.

• MonkeySandwich
Voor 20 euro meer heb je een X5 incl verzend kosten. Dat is die 20 euro zeker waard!

Ik heb trouwens creative EP-630 dopjes besteld ben erg benieuwd hoe ze gaan klinken.

Filmpje maken is mij nog steeds niet gelukt. Kan iemand misschien wat tips geven?

Verwijderd

Mythrill schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:59:
Voor 20 euro meer heb je een X5 incl verzend kosten. Dat is die 20 euro zeker waard!

Ik heb trouwens creative EP-630 dopjes besteld ben erg benieuwd hoe ze gaan klinken.

Filmpje maken is mij nog steeds niet gelukt. Kan iemand misschien wat tips geven?
Hoezo, de goedkoopste X5 in Pricewatch kost 340 euro zonder verzendkosten?
Anyway, de M5 is technisch identiek aan de X5, behalve dat hij die extra snufjes niet heeft (kleurenscherm, usb on the go, ...) maar die ben ik liever kwijt dan rijk eerlijk gezegd.
Nu maar wachten op een M5L :)

• MonkeySandwich
Als je had opgelet, Bij de Dixons kun je hem momenteel voor 300 euro krijgen.

• Steveedge
  • Laatst online: 23-08 00:11
Weet iemand of die Zcover-gevallen ook bij een Nederlandse webshop te krijgen zijn?

Ik heb namelijk geen creditcard, maar wil wel graag zo'n ding voor mijn X5L.

Ook als mensen samen zo'n ding willen bestellen, lemme know.

xxx

• MonkeySandwich
Hey, je bent nietde enige :P Ik wil er ook eentje maar heb ook geen creditcard.

• Crusher77
Het enige wat je moet doen, is aan Paypal account aanmaken, hiernaar geld overboeken van je bankrekening en dan betalen. Je hebt alleen een creditcard nodig als het bedrag dat je moet betalen groter is dan wat er eigenlijk op je account staat. Dus als je gewoon €35,- of iets dergelijks overboekt, kun je voor €35,- en geen cent meer dingen betalen met je Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren heb ik mijn iAudio x5L binnen gekregen en ik heb zojuist via music stream een cd gedownload. Via windows media player 10 afspelen gaat prima. Maar ik heb hem dus ook naar mij x5L gekopieerd en daar wil hij deze cd niet op afspelen. Je krijgt leuk de titel/zanger te zien maar hij wil niet afspelen, wanneer ik hem op shuffle heb staan gaat hij naar een andere cd/nummer.

Bij de licenties staat gewoon dat ik de cd/liedjes kan synchroniseren, dit is toch hetzelfde als naar mp3 speler overzetten.

Bij music stream hebben ze het echter over het synchroniseren naar de mp3 speler via windows media player 10. Ik kan dit echter niet, want WM10 herkent de x5L niet als speler. Komt denk ik doordat windows de x5L als (externe) hardeschijf herkent.

Weet iemand misschien of de x5L beveiligde WMA's kan afspelen en hoe ik dit probleem kan oplossen?

P.S. Ik had hem bij mp3man.nl besteld en van te voren gemaild met de vraag of de x5L beveiligde WMA's kon afspelen, dat was volgens hun geen enkel probleem zolang je daar de rechten toe had, licentie.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 19:59:
[...]

Dat is toch eigenlijk vreemd, aangezien bij de dixons nog altijd de 20Gb: €299 kost. En ik altijd maar denken dat je op internet goedkoper uit bent......
Ik ga vrijdag eens bij de MediaMarkt langs en informeren wat zei van de prijs kunnen maken nu hij bij de dixons ´maar´ €299 kost. Als je de mediamarkt moet geloven bieden zij de laagste prijs garantie.

Mocht iemand zich geroepen voelen omdat al eerder te gaan uitzoeken, be my guest, want mij lukt het echt niet eerder dan vrijdag
Ik heb er bij mp3discount eentje (X5 30Gb) besteld toen de prijs nog 299 euro was...had toen geen flauw benul dat dit grijze import was. Aangezien het nogal lang duurde vooraleer mijn bestelling aankwam heb ik hen gebeld. Blijkbaar hadden ze problemen met de import vanuit Korea en zijn ze nu overgeschakeld op spelers van de Nederlandse importeur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:58:
Weet iemand misschien of de x5L beveiligde WMA's kan afspelen en hoe ik dit probleem kan oplossen?
Hmm, vaag probleem. Welke firmware draai je? Update iig naar 2.10 (evt. alvorens je X5 te resetten).
Probeer anders je WMA's eens door het meegeleverde JetAudio te halen (1:1 filteren) en vervolgens via de verkenner in je X5 Music map te plakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:11:
[...]

Ik heb er bij mp3discount eentje (X5 30Gb) besteld toen de prijs nog 299 euro was...had toen geen flauw benul dat dit grijze import was. Aangezien het nogal lang duurde vooraleer mijn bestelling aankwam heb ik hen gebeld. Blijkbaar hadden ze problemen met de import vanuit Korea en zijn ze nu overgeschakeld op spelers van de Nederlandse importeur...
Ja ok, dat ben ik met je eens. Maar dat neemt nog niet weg dat de dixons ze nu als goedkoopste aanbiedt. Normaal gesproken zijn internetwinkels goedkoper. Als ze nu nog duurder gaan worden dan de 'gewone' winkels, dan is dat natuurlijk vragen om het naar beneden halen van je eigen verkoop. Maar goed we zullen zien of de dixons de prijs op dit niveau weet te houden. In ieder geval zijn ze op dit moment tijdelijk uitverkocht bij de dixons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:00:
[...]

Hmm, vaag probleem. Welke firmware draai je? Update iig naar 2.10 (evt. alvorens je X5 te resetten).
Probeer anders je WMA's eens door het meegeleverde JetAudio te halen (1:1 filteren) en vervolgens via de verkenner in je X5 Music map te plakken...
Ik heb nog geen firmware update gedaan, zal ik zodirect eens proberen. Ik heb zojuist even gezocht op google en vond dat een review waarin gezegd werd dat de x5 geen beveiligde wma's ondersteund. Wel vreemd dat mp3man dan beweert dat het wel zo is....

Ik zie bij jou specs staan dat je ook de x5L hebt, kun jij wel drm beveiligde wma's afspelen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 14:23 . Reden: ondertussen wel een firmupdate gedaan, maar hij wil de wma's nog steeds niet afspelen:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Heb helaas geen WMA’s met DRM om t uit te proberen, maar het lijkt er idd op dat de X5 (en overige DAP’s) ze niet willen afspelen. Je zou nog kunnen proberen om ze met JetAudio om te zetten naar FLAC’s, om zo min mogelijk kwaliteitsverlies te lijden. En als je ze hiermee niet kunt converteren vanwege die irritante DRM restrictie kun je ze altijd nog via de line-in opnemen in 320kbs mp3’s. Beetje omslachtig, maar het is voorlopig niets anders… :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:24:
Heb helaas geen WMA’s met DRM om t uit te proberen, maar het lijkt er idd op dat de X5 (en overige DAP’s) ze niet willen afspelen. Je zou nog kunnen proberen om ze met JetAudio om te zetten naar FLAC’s, om zo min mogelijk kwaliteitsverlies te lijden. En als je ze hiermee niet kunt converteren vanwege die irritante DRM restrictie kun je ze altijd nog via de line-in opnemen in 320kbs mp3’s. Beetje omslachtig, maar het is voorlopig niets anders… :|
Toevallig wilde ik van dit album een cd branden dus dat heb ik gedaan en daar kon ik deze cd kon ik gewoon rippen. ( Eigenlijk slaat die hele drm beveiliging dus ook nergens op, want ik kan deze cd nu alsnog zovaak kopieeren of naar mijn mp3 speler kopieeren)

Het is dus wel gelukt, maar via een beetje omslachtige manier, hoop dat ze een nieuwe firmware update gaan uitbrengen die het mogelijk maakt om gewoon dmr-wma's aftespelen.

Bedankt voor je reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Nieuwste firmware op. http://ihome.iaudio.com/iaudio_board/ze ... ategory=67
Dit is de koreaanse, werkt gewoon hoor.
Google translation:

Changes ver 2.10}b{5

* Function improvement and addition
- khay Rice field camera connection hour camera Anui anger one elimination speed improvement
- khay Also the rice field camera connection hour RAW format file does to seem
- WAV anger one remaking improvement
- WMA anger one remaking improvement
- Chinese, Japanese, rush elegant words and Greek menu addition
- Melon error message koreanization

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Anders pak je gewoon de Engelse versie.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag dat net de iAudio M5 op mp3man.nl is verschenen:

http://www.mp3man.nl/product/18493
en
http://www.mp3man.nl/product/18494

Wordt eind september verwacht... da's al snel!

Hier ook al een interressante review gevonden:
http://www.mp3direct.com.au/reviews/preview-iaudio-m5.asp

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vandaag dus weer naar de mediamarkt geweest om te vragen wat zij met de prijs doen van de X5 aangezien hij bij de dixons nu voor 299 staat.

Waar het op neer kwam is dat ze er niks aan konden doen aan de prijs. Nu scheelt het dat ze sowieso er geen meer hadden, maar de man aan wie ik het vroeg zei: Dat is de prijs die we door hebben gekregen van Cowon.

Tja beetje vreemd verhaal want zo helpen ze dus hun eigen 'laagste prijs garantie' neer. Kortom Dixons blijft de goedkoopste, maar ja daar zijn ze wel tijdelijk uitverkocht nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

@Shiverzzz: Euh er is toch wel duidelijk verschil tussen 2.10b4 en 2.10b5

Hier een betere vertaling van Iaudiophile:

As translated by 1121 (thanks!)
• Improved file deletion speed for files in Canon digital cameras when connected
• Ability to view RAW format files when connected to Canon digital cameras
• Improved WAV file playback
• Improved WMA file playback
• Chinese, Japanese, Russian, Greek menu language added
• "Melon" music service error message is now in Korean

[ Voor 76% gewijzigd door EgoPro op 02-09-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:06:
Zag dat net de iAudio M5 op mp3man.nl is verschenen:

http://www.mp3man.nl/product/18493
en
http://www.mp3man.nl/product/18494

Wordt eind september verwacht... da's al snel!

Hier ook al een interressante review gevonden:
http://www.mp3direct.com.au/reviews/preview-iaudio-m5.asp
Perfect, eind september begint mijn academiejaar, hopelijk kan ik tegen dan zo'n M5L kopen!
Hij heeft alles wat ik wil, enkel die gapless playback zou nog wat beter kunnen heb ik gehoord...
Hopelijk maken ze hem in de toekomst echt gapless door een firmware upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:27:
[...]

Toevallig wilde ik van dit album een cd branden dus dat heb ik gedaan en daar kon ik deze cd kon ik gewoon rippen. ( Eigenlijk slaat die hele drm beveiliging dus ook nergens op, want ik kan deze cd nu alsnog zovaak kopieeren of naar mijn mp3 speler kopieeren)

Het is dus wel gelukt, maar via een beetje omslachtige manier, hoop dat ze een nieuwe firmware update gaan uitbrengen die het mogelijk maakt om gewoon dmr-wma's aftespelen.

Bedankt voor je reacties.
Ik weet niet of je mijn reactie in je andere topic hebt gelezen, maar deze maand komt als het goed is de firmware uit die DRM-ondersteund.
MPmad schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:04:
De X5 ondersteunt inderdaad nog geen DRM. De firmware daarvoor komt in september, volgens dit topic op iaudiophile.net. Ze werken ook aan een PlaysForSure-licentie.

Nog even geduld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

@jrutjes: je hebt gelijk........my bad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 12-09 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om de iAudio 5 als usb stick (dus gewoon data) te gebruiken? Kon het eigenlijk nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat kun je hier bijvoorbeeld vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:42:
[...]

Perfect, eind september begint mijn academiejaar, hopelijk kan ik tegen dan zo'n M5L kopen!
Hij heeft alles wat ik wil, enkel die gapless playback zou nog wat beter kunnen heb ik gehoord...
Hopelijk maken ze hem in de toekomst echt gapless door een firmware upgrade.
Ik vind het ook een zeer mooi apparaat, mooie opvolger van mijn Rio Karma die nu toch echt letterlijk uit mekaar valt.
Ik vind hem alleen een beetje duur voor een 20GB hardeschijf speler zonder kleurenscherm en FM-radio... Archos Gmini 402 is ook 299 en heb je beide functies wél (behalve dat batterijlevensduur weer kut is en waarschijnlijk de geluidskwaliteit ook minder dan die van de M5). Lastige keuze dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Kan iemand mij vertellen hoe ik een WERKEND filmpje kan maken voor op de X5, Met het meegeleverde Jet audio wil het niet lukken, het filmpje werkt gewoon niet terwijl het een speciale X5 preset heeft. Ook de handleiding wordt ik niet wijzer van. Dus als iemand een ander programma weet waarmee het moet lukken dan hoor ik het graag.
Ik heb ook al Auto Gordian Knot en DVX geprobeerd maar daar kan ik niet de juiste instellingen doen/vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door MonkeySandwich op 05-09-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
wat wil niet dan ? krijg je een error? of gaat hi jdoor naar hte volgende liedje? en probeer dit filmpje eens: http://ewald.herejezus.nl/Meet FPS Doug.avi

[ Voor 20% gewijzigd door Ewald ! op 05-09-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik krijg geen error. Als ik met de x5 naar de juiste map scroll zie ik een filmpje van 0.000 seconden als ik hem start kniperd het scherm 1x en sta ik weer naar de file te staren.

lol @ filmpje :P

Deze doet het wel. Ga nu evn de verschillen bekijken. Iets dat ik al zeker weet is dat mijn filmpje een stuk groter is. Namelijk een mbtje of 200 een anime aflevering van 20 minuten.

Ook is bij mijn filmpje de audio anders geconvert. Bij jou filmpje is de audio gewoon mp3 128Kbps bij mij is het PCM1.41 Mbps.
Heel raar aangezien Jet Audio wel mp3, 128Kbps aangeeft in Target Info voor dat ik hem rip.

Ik heb ook nog even een ander filmpje getest. Bassie en Driaan :o en ook deze werkt niet! Ik gebruik gewoon de jetaudio die op de meegeleverde cd stond en heb er geen updates overheen gegooid.

[ Voor 74% gewijzigd door MonkeySandwich op 05-09-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Mythrill

Je moet ff een update downloaden, (gratis van de cown site!) met de JetAudio op cd kreeg ik het ook niet voor elkaar.

check anders ook http://www.iaudiophile.net voor info.

Les Mzzlos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
Heb mn M3L net proberen up te graden naar 1.38 omdat ik de laatste tijd nogal last had dat hij vast bleef hangen.

Heb zelf 1.22-e :+ (tja hij deed het nog)

Maar dat upgraden werkt niet echt bij mij.

Zodra ik het .bin filetje in de map FIRMWARE zet en die M3L opstart doet hij niets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Heb je hem wel aan de AC-adapter gehangen en de USB-kabel eruit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
Hmm. Ik zal het nog eens proberen.

[ Voor 83% gewijzigd door R-Alph op 06-09-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:58:

Bij music stream hebben ze het echter over het synchroniseren naar de mp3 speler via windows media player 10. Ik kan dit echter niet, want WM10 herkent de x5L niet als speler. Komt denk ik doordat windows de x5L als (externe) hardeschijf herkent.
Ik heb ook geprobeerd om te synchroniseren met WM10 en dat lukt idd niet. Weet iemand of hier een soort van 'work-around' voor is? of moet ik andere Media player gebruiken?
(wil ik liever niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:46:
@ Mythrill

Je moet ff een update downloaden, (gratis van de cown site!) met de JetAudio op cd kreeg ik het ook niet voor elkaar.

check anders ook http://www.iaudiophile.net voor info.

Les Mzzlos
Thx, het werkt nu. Erg slordig dat de meegeleverde sofware niet goed werkt imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx, het werkt nu. Erg slordig dat de meegeleverde sofware niet goed werkt imo
Klopt, maar de x5 zelf maakt weer veel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:20:
[...]

Klopt, maar de x5 zelf maakt weer veel goed :)
Zeker weten. Kwaliteit van het filmpje wat ik er net op had gezet was trouwens ook erg goed vond ik. Vandaag ook mijn creative EP630 oordopjes binnen gekregen en ben ze al volop aan het inspelen. Nog meer luister genot :*)

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
ik was vandaag bij MM zwolle en ik zag dit spelertje. Wat een mooi ding maarja 349 euro vragen ze voor de gewone X versie. Iemand die weet waar je de XL 20 GB kan krijgen zonder daarvoor naar een internetwinkel te gaan?

Ik wil dit spelertje echt heel graag hebben en vind 20GB wel meer dan genoeg voor mij denk ik.

Dus wie kan mij verder helpen?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Dat gaat lastig worden, denk ik. Mp3man.nl heeft wel een winkel in Rotterdam, maar die verkopen de 20GB X5L niet. Heeft de Mediamarkt hem zelf niet dan, want €349 voor de X5 is gewoon een normale prijs (hoewel de Dixons hem voor €299 heeft).

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Ik heb de XL 20 GB bij de mm in Zwolle gekocht, en om eerlijk te zijn heb ik 389 betaald. Tja ik wil toch graag bij een 'echte winkel' kopen. In ieder geval eentje die een tastbare winkel heeft.
Mocht je dit bedrag hebben en een vaste winkel zoeken MM in zwolle heeft ze op voorraad. (ben je wel arm)

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
jrutjes schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:14:
Ik heb de XL 20 GB bij de mm in Zwolle gekocht, en om eerlijk te zijn heb ik 389 betaald. Tja ik wil toch graag bij een 'echte winkel' kopen. In ieder geval eentje die een tastbare winkel heeft.
Mocht je dit bedrag hebben en een vaste winkel zoeken MM in zwolle heeft ze op voorraad. (ben je wel arm)
oh dan is het prijsverschil maar 40 euro voor 20 uur meer batterijleven ;). En hebben zij ook beschermtasjes daar? want dat ding moet wel beschermd worden :P

[ Voor 5% gewijzigd door knny op 08-09-2005 22:00 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.