[MP3/OGG] Cowon iAudio MP3 spelers

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.825 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik die firmware gedownload heb, hoef ik hem dan alleen maar in die map te plaatsen van Firmware op mn X5L en het is goed? lijkt me niet toch? En hoe installeer je andere achtergronden? Dus in welke map plaats ik zo'n achtergrond?

[ Voor 172% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Idd, het nieuwe firmware bestand in de map “firmware” plaatsen, afkoppelen van je pc en dan aansluiten op de netadapter, je krijgt dan de mededeling “updating firmware” oid……klaar.

Plaatjes die je als achtergrond wilt gebruiken plaats je in de map “Pictures” (of je maakt hierin een aparte map genaamd “wallpapers” bijv.). Ga vervolgens in je X5 browser naar je plaatje….klik op je joystick en selecteer “wallpaper”….klaar.

Damn boy, heb jij de bulk uitvoering van de X5 gekocht ofzo….dus zonder boekjes… :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat het erin dan? Vast overheen gelezen :D

EDIT: Foutje :o

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Jetlogo is alleen interessant als je een ander startup filmpje wilt maken...dus als je in een creatieve bui bent.......Jetlogo 2.0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, tnx, ik lijk wel dronken :+ Ik denk dat ik er binnenkort wel ff mee ga pielen. Ik heb nu dat "Futurama, stik in bottlecap" opstartscherm, maar eentje van Family Guy lijkt me eigenlijk ook wel leuk. Binnenkort wel ff wat episodes downen, en mocht ik er een gemaakt hebben, dan post ik hem uiteraard hier :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de M3L te kopen, nu heb ik alleen een vraag, bij mp3man.nl kost de speler €279, dit is het goedkoopste volgens de pricewatch.
Alleen geeft mp3man er standaard geen cradle bij.
Weet een van julie of ik deze echt nodig zal hebben (of dat het niks meer is dan een standaardje)?
Is het de 20 euro extra waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:24:
Ik ben van plan om de M3L te kopen, nu heb ik alleen een vraag, bij mp3man.nl kost de speler €279, dit is het goedkoopste volgens de pricewatch.
Alleen geeft mp3man er standaard geen cradle bij.
Weet een van julie of ik deze echt nodig zal hebben (of dat het niks meer is dan een standaardje)?
Is het de 20 euro extra waard?
Mij lijkt het ideaal, een cradle. Bij mobileplaza beperkte voorraad incl. Docking Station voor inmiddels 299E (vorige week besteld, morgen binnen :)). Je plaatst de M3L in het docking station, en hij zit dan direct aangesloten op de USB poort, de adapter, Line In en Line Out. Deze aansluitingen kan je ook krijgen door de losse adapter te gebruiken (die standaard is meegeleverd) maar dat lijkt me minder ideaal. Voor het bedrag wat ik neerleg voor deze nieuwe MP3 speler wil ik liever meteen helemaal klaar zijn.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Twee vraagje, ik ben muziekfriek en fotofriek, nu wil ik mijn ipod van de hand doen en een iAudio X5L 30 GB aanschaffen om deze ook als imagetank te gebruiken. Nu kan ik nergens vinden of de USB on the GO werkt met de Nikon D70 (volgens mij wel maar :)) Heeft iemand hiermee ervaring of wil het proberen?

Ergens op het web een handleiding opgeduikeld en daar staat de jpg die bekeken kunnen worden maximaal 2,5Mb mogen zijn, laat mijn Nikon nu tgen de 4Mb uitspugen en die zou ik dus niet terug kunnen zien, of is dit inmiddels met een firmware opgekrikt? Iemand ervaring of wil iemand het proberen of dit toch wel werkt?

Alvast bedankt voor de moeite,
Harmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Weer iemand die zich bekeerd van de iPoo….en zo zie ik het graag…. ;)

Je camera is iig compatibel met de X5. Zie hier de lijst met randapparatuur waarvan bevestigd is dat ze met de X5 kunnen communiceren.

‘Picture viewing’ gaat momenteel helaas nog niet lukken met 4Mb foto’s (kun je de resolutie niet iets naar beneden schroeven….?), maar het probleem is bekend bij Cowon en staat zeker op de lijst met toekomstige firmware verbeteringen. Ze hebben wat dat betreft wel een naam hoog te houden als het gaat om het voldoen aan de wensen van de community... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie_NL schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:34:
[...]

Mij lijkt het ideaal, een cradle. Bij mobileplaza beperkte voorraad incl. Docking Station voor inmiddels 299E (vorige week besteld, morgen binnen :)). Je plaatst de M3L in het docking station, en hij zit dan direct aangesloten op de USB poort, de adapter, Line In en Line Out. Deze aansluitingen kan je ook krijgen door de losse adapter te gebruiken (die standaard is meegeleverd) maar dat lijkt me minder ideaal. Voor het bedrag wat ik neerleg voor deze nieuwe MP3 speler wil ik liever meteen helemaal klaar zijn.
Maar er zit dus ook een andere adapter bij die precies hetzelfde doet als de cradle alleen dan is het niet ook een standaard voor je mp3 speler zodat 'ie mooi rechtop staat?
Ja 20 euro voor een standaard voor je mp3 speler mmm ik weet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:39:
[...]

Maar er zit dus ook een andere adapter bij die precies hetzelfde doet als de cradle alleen dan is het niet ook een standaard voor je mp3 speler zodat 'ie mooi rechtop staat?
Ja 20 euro voor een standaard voor je mp3 speler mmm ik weet niet.
In deze product survey zie je de adapter en de cradle onderaan. Ze doen precies hetzelfde. Tjah. Toen ik'm vorige week bestelde, was de set incl. cradle maar 289 ipv 299E, toen was voor mij de keuze snel gemaakt.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie_NL schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:22:
[...]

In deze product survey zie je de adapter en de cradle onderaan. Ze doen precies hetzelfde. Tjah. Toen ik'm vorige week bestelde, was de set incl. cradle maar 289 ipv 299E, toen was voor mij de keuze snel gemaakt.
Ok bedankt ik denk dat ik hem dan zonder cradle neem. (Of ik neem een Archos Gmini400, ben nog aan het twijfelen)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou voor in de auto graag een m3(l) aanschaffen, nu heb ik alleen nog een vraagje over de subpack connector. Is de line-out die er opzit ook te gebruiken zonder dat ie op de stroom zit aangesloten ??

Heb niet zo'n zin om nog een adapter in de auto aan te sluiten ivm storingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:29:
ik zou voor in de auto graag een m3(l) aanschaffen, nu heb ik alleen nog een vraagje over de subpack connector. Is de line-out die er opzit ook te gebruiken zonder dat ie op de stroom zit aangesloten ??
Heb niet zo'n zin om nog een adapter in de auto aan te sluiten ivm storingen etc.
Dude, wat bedoel je precies? Als je de M3 aansluit op je autoradio/versterker via line-out betekent dat natuurlijk niet dat je de HD van je M3 niet van voeding hoeft te voorzien.
Aangezien je het hebt over nog een adapter ga ik ervan uit dat je sig.aanst. al in gebruik is. In dat geval zou je de voeding kunnen regelen door een gezekerde constant + draad direct vanaf je accu naar een voedingsadapter te laten lopen…(als je dan storing krijgt weet je iig waar je het probleem moet zoeken).
Ben je niet zo technisch en wil je geen extra kabels ga dan gewoon voor de M3L…die heeft meer dan genoeg “juice” om je auto urenlang van muziek te voorzien. Bovendien neem ik aan dat je de M3 niet in je auto zal laten liggen ivm diefstal…en kun je m thuis gewoon aan de charger hangen als je niet in de auto zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chieldeno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08 10:51
Weet iemand of ik de iaudio X5 kan aansluiten op bijvoorbeeld mijn televisie (audio in L + R) met behulp van de 'Line-out' op het kleine subpack?
Heb het geprobeerd met een kabeltje met aan de ene kant een rode en witte tulpstekker en aan de andere kant een gewone 'mic-plug'... helaas pindakaas, niks te horen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

chieldeno schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 18:04:
Weet iemand of ik de iaudio X5 kan aansluiten op bijvoorbeeld mijn televisie (audio in L + R) met behulp van de 'Line-out' op het kleine subpack?
Heb het geprobeerd met een kabeltje met aan de ene kant een rode en witte tulpstekker en aan de andere kant een gewone 'mic-plug'... helaas pindakaas, niks te horen!?
Probeer ‘t eens met de “line-in” ;) (ik neem aan dat je ‘t geluid van je tv probeert op te nemen…)

Als ’t met de tulpstekkers niet lukt, probeer dan via het meegeleverde kabeltje met 2 mini-jacks je X5 aan te sluiten op de “headphone-out” van je tv. En vergeet niet naar het "line-in recording" menu op je X5 te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:28

smallboy

N/A

Ik denk dat chieldeno probeert het geluid van z'n X5 uit de tv te krijgen. Niet andersom. Dat zou in principe met de line-out op het subpack moeten werken. Zet je tv eens flink harder en kijk of je echt niks hoort. Probeer anders de gewone headphones uitgang op de X5, dan kun je het volume van de X5 ook nog wat hoger zetten (de line-out is een fixed volume signaal, waarop geen van de effecten zoals machbass, of de eq's effect hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes yes Ipod de deur uit en X5l 30 gig de deur in. Mooie speler goed geluid ff aan de bediening wennen (iPod bediening blijft toch knap :D ). Alles is mooi behalve de vormgeving van de navigatie/scherm die vind ik gruwelijk, maar smaken verschillen natuurlijk :P wellicht is/ wordt dit nog aanpasbaar

@ Shiverzz bedankt voor je reactie de NIKON d70 werkt prima met USB on the GO. Wat betreft lagere resoltutie foto is geen optie ivm nabewerking ed. Wel kan de nikon in RAW schieten incl kleine jpg dus kan ik ze toch terug zien op de X5 :) Vreet wel ruimte dus vaak dumpen.

Heeft iemand goede tips voor cd-rip programma's, ik heb geen zin om me extreem te moeten verdiepen in instellingen ed. Ik meen zo nu en dan ruis te horen, vooral bij rustige muziek (laat ik daar nu veel naar luisteren op het moment), dus veel stiltes ed.
Of is itunes per ongeluk toch een goede optie (klikklik klaar) ik kan in JetAudio geen MP3 rip vinden, of moet ik het mp3 pad verlaten en bijv flac gaan encoderen. (keuzes bah ;) )

Al met al een nieuwe happy cowon user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chieldeno
smallboy schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:49:
Ik denk dat chieldeno probeert het geluid van z'n X5 uit de tv te krijgen. Niet andersom. Dat zou in principe met de line-out op het subpack moeten werken. Zet je tv eens flink harder en kijk of je echt niks hoort. Probeer anders de gewone headphones uitgang op de X5, dan kun je het volume van de X5 ook nog wat hoger zetten (de line-out is een fixed volume signaal, waarop geen van de effecten zoals machbass, of de eq's effect hebben).
Thanks man! Dat ik daar niet aan gedacht had. Heb het kabeltje nu gewoon in de headphones plug gedaan.. en dat werkt prima! Rare is dat ie via de televisie (audio L+R) niks laat horen maar via de dvd-speler wel?! (ook alleen als die aan staat)... Rare jongens daar bij Sharp televisions 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:38
Die line-out is sirieus, zwaar irritant. Ik wil gewoon via het usb dokking station de lineout op mn versterker aan sluiten. Maar dan is het geluidsignaal zo zwak dat dat ding zo hard moet staan en dan zet je hem terug naar de Radio en dan schrik je je dood.

Kan je het line-out volume echt niet beinvloeden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chieldeno
Maeslant schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:33:
Die line-out is sirieus, zwaar irritant. Ik wil gewoon via het usb dokking station de lineout op mn versterker aan sluiten. Maar dan is het geluidsignaal zo zwak dat dat ding zo hard moet staan en dan zet je hem terug naar de Radio en dan schrik je je dood.

Kan je het line-out volume echt niet beinvloeden ?
Nee, lees de tekst van smallboy hierboven maar (laatste zin). Probeer net als ik om hem gewoon via de headphones uitgang op je versterker te pluggen... werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bij mijn M3 is het zo dat je het volume van de line out enigzins kan beinvloeden met de volume regeling op de M3. Het gaat dan wel in stapjes, maar als je het volume op 40 zet dan staat ie net zo hard als het geluid van de cd-speler in mijn stereo zelf.
misschien iets om uit te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Kan iemand hier iets over de kansen zeggen dat de M3 nog ID3 browsing support krijgt? De M3L lijkt me ideaal, op het folders gebaseerd browsen na (en dat vind ik een groot genoeg nadeel om het niet te doen). De X5 schijnen het middels een update binnenkort te gaan krijgen, alleen vind ik de M3 iets leuker qua uitvoering en prijs.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lijkt mij niet om eerlijk te zijn, dan hadden ze dat allang gedaan.
En als je goed je id3tags op orde hebt dan heb je vaak ook wel je mapjes structuur op orde (naja ik dan ;))
Ik vind het iig veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Jelte schreef op maandag 11 juli 2005 @ 12:24:
Lijkt mij niet om eerlijk te zijn, dan hadden ze dat allang gedaan.
Bij de X5 komt het ook pas na een tijdje, ik hoopte dat ze ook de M3 nog een laatste bonus zouden geven.
En als je goed je id3tags op orde hebt dan heb je vaak ook wel je mapjes structuur op orde (naja ik dan ;))
Heb ik ook, alleen de manier waarop ik door mijn 110GB muziek heen browse, verschilt iedere keer, vandaag de absolute noodzaak van een tag-database.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje offtopic maaaaar........

wie kan mij vertellen waar je de Cowon Iaudio X5 het GOEDKOOPST kan halen???
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggy
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb zelf onlangs mijn M3 moeten inruilen voor een andere, omdat het toestel vanzelf begon volume te verminderen naar 0, zonder aan de toetsen te komen, en zelfs met de toetsblokkering aan. Op het einde was het zo erg dat ik geen vijf minuten meer kon naar muziek luisteren zonder dat het probleem optrad. Ik had op de fora van cowonamerica.com en iaudiophile.net al enkele meldingen gevonden van hetzelfde probleem, en in de winkel wist men mij te vertellen dat het een vaak voorkomend probleem was. Hebben nog andere mensen deze ervaringen gehad? Zou het echt een algemeen zwak punt zijn van de M3, en hoe zou het zitten met de X5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil een cowon iaudio uit amerika importeren ..omdat het goedkoper is......maare kan t geen kwaad ofzoo..

en op welke amerikaanse site kan ik m dan importeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:56:
beetje offtopic maaaaar........

wie kan mij vertellen waar je de Cowon Iaudio X5 het GOEDKOOPST kan halen???
:*)
hier
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 01:17:
ik wil een cowon iaudio uit amerika importeren ..omdat het goedkoper is......maare kan t geen kwaad ofzoo..

en op welke amerikaanse site kan ik m dan importeren
Als je zon ding importeert zit je met de garantie, en moet je nog importheffing en btw betalen, lijkt me niet zinvol om em dan nog te importeren.
Voor sites zul je zelf even op zoek moeten ;)
Freggy schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:05:
Ik heb zelf onlangs mijn M3 moeten inruilen voor een andere, omdat het toestel vanzelf begon volume te verminderen naar 0, zonder aan de toetsen te komen, en zelfs met de toetsblokkering aan. Op het einde was het zo erg dat ik geen vijf minuten meer kon naar muziek luisteren zonder dat het probleem optrad. Ik had op de fora van cowonamerica.com en iaudiophile.net al enkele meldingen gevonden van hetzelfde probleem, en in de winkel wist men mij te vertellen dat het een vaak voorkomend probleem was. Hebben nog andere mensen deze ervaringen gehad? Zou het echt een algemeen zwak punt zijn van de M3, en hoe zou het zitten met de X5?
Gewoon een foutje in je speler denk ik, verder niks.
Het heeft in ieder geval helemaal niks met de X5 te maken.

[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 12-07-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:38
Ik kan geen folders mee van mn X5 verwijderen. Ik krijg een fout dat de map in gebruik is door een andere toepassing.

Wie weet de oplossing (bestanden in de map kunnen wel verwijderd worden!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
is het mogelijk dat ik de X5 defragmenteer? Ik merk dat de speler soms wat langzaam is met laden nadat ik 'm vol gepropt heb met 27gb muziek. Valt het op een andere manier snel te houden, of is defragmenteren een goede optie? Is het eigenlijk wel goed voor de Speler, want normaal gesproken is defragmenteren niet zo heel erg goed voor je hdd als je het regelmatig doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat komt waarschijnlijk omdat er nu zoveel bestanden op je X5 staan, dus is er weinig aan te doen.
Je zou em ns kunnen formatteren, firmware er opnieuw opzetten (neem aan dat dat kan) en dan de muziek er weer op pleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

Yeah. Mijn X5 is gekocht, maar moet wel nog uit het verre oosten komen >:)
Kan niet wachten!!

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:39
Schele indiaan schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:41:
Yeah. Mijn X5 is gekocht, maar moet wel nog uit het verre oosten komen >:)
Kan niet wachten!!
waarom wachten? Media MArkt heeft em voor 365eur en overige internetwinkels iets duurder. Is ie soms goedkoper via import??\

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
X5L is bij mp3man nog goedkoper als ik 't zo zag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

hi
Een vriend gaat binnenkort naar china en ik wil hem misschien een iaudio laten kopen (m3l of x5).
Maar hoeveel kost dat ongeveer? Er gaat al 19 procent minstens af (btw) denk ik. Ik heb al gezocht maar kon niet vinden

En telt die garantie ook hier?

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan
  • Laatst online: 07-05 22:42

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

De mijne komt uit Singapore. 30 GB voor 275 euro, daarom kan ik wel ff wachten hoor... _/-\o_

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DFC-Neo schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 20:38:
hi
Een vriend gaat binnenkort naar china en ik wil hem misschien een iaudio laten kopen (m3l of x5).
Maar hoeveel kost dat ongeveer? Er gaat al 19 procent minstens af (btw) denk ik. Ik heb al gezocht maar kon niet vinden

En telt die garantie ook hier?
Zorg er wel voor dat ie em uit de verpakking haalt, anders krijg je misschien problemen met de douane.

Hoeveel het kost zou ik niet weten, ik weet niet wat de prijzen daar zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik een cradle/docking station kan kopen voor m'n M3L? Bij o.a. mp3man.nl zijn ze al maanden niet meer op voorraad ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 23:27:
Weet iemand waar ik een cradle/docking station kan kopen voor m'n M3L? Bij o.a. mp3man.nl zijn ze al maanden niet meer op voorraad ... :|
Ik ben hier ook erg benieuwd naar, aangezien ik nu een M3 cradle heb waar m'n M3L niet in past.. 8)7

Weet iemand trouwens ook of de Subpacks van de M3 compatible zijn met de M3L? Of gebruikt de M3L aparte subpacks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 14:32
Ja de subpacks zijn gelijk, en de cradles van de M3 zijn exact hetzelfde als die van de M3L hoor...

[ Voor 14% gewijzigd door guillaume op 16-07-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik eerst ook, maar mijn M3L past echt niet in een M3 cradle. Het scheelt ook echt maar 1 of 2 millimeter (in de breedte). Op Cowon's site kan je ook een aparte M3L cradle kopen, die is zelfs een paar dollar duurder dan de M3 cradle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiburg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb vorige week maandag een M3L (20 Gb) aangeschaft. Deze had echter 2 problemen:

- Het geluid van de hoofdtelefoon via de afstanbediening was slecht (te zacht en galm geluiden). Dacht eerst dat het aan de equalizer instellingen etc lag maar dat was het dus niet. Als ik de hoofdtelefoon rechtstreeks aansloot had ik een prima geluid. Dus een defect in de afstandbediening of de aansluiting daarvan,
- Sommige nummers bleven haken of sloegen middenin ergens over terwijl de originele mp3 dit niet had (getest op de pc), dus een brakke HD waarschijnlijk.

Ik heb deze vrijdag omgeruild voor een X5 20 Gb en dan ook de L versie. Deze doet het tot nu toe prima. Ik vind ook vooral de navigatie via het schermpje toch een stuk logischer en makkelijker dan via de afstandbediening van de M3. Al met al ben ik er zeker niet op achteruit gegaan. De geluidskwaliteit van deze spelers (zowel de M3 als de X5) is echt perfect (en ik ben redelijk veeleisend qua audioapparatuur etc.), dus ik vind de X5 echt een aanrader. Hij ziet er ook nog eens perfect uit (zeker vergeleken met de I-river 320 en de Sony HD-5), maar dat is meer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb je de iaudio x5 20gb aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esliri
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-12-2023
iAudio heeft blijkbaar besloten om de 60gb-versie van de X5 volledig te schrappen.
Vreemde actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee wanneer die A2 uitkomt? (die videospeler) m'n vriendin heeft er wel interesse in aangezien ik vanaf sept. aan de andere kant van het land woon (texel <-> maastricht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Heb ook een X5L besteld, 30Gb. Met docking-station, als we toch bezig zijn. Vandaag wordt hij bezorgt, maar ik ben aan het werk, dus morgen heb ik hem in mijn bezit, zal een mooi aantal pics posten, want dat ontbreekt er hier in dit topic eigenlijk nog een beetje aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiburg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:23:
waar heb je de iaudio x5 20gb aangeschaft?
Bij de mediamarkt - Amsterdam Arena.
Wel duurder dan bij mp3man.nl etc maar wel zo makkelijk met omruilen zoals ik
nu ervaren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier een goede auto adapter/lader/charger zodat ik mijn speler via de sigaretten aansteker in de auto kan opladen?

Ik zoek me een ongeluk maar kan niets vinden dat compatible zou moeten zijn met de Iaudio X5.

De netadapter is een 5.0 V 2A gelijkstroom.

Martin

[ Voor 204% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
Ik heb een productsurvey geschreven:

http://www.tweakers.net/productsurvey/survey/1109

Afbeeldingslocatie: http://www.les-smiley.com/smiley/Smiley/Fumeurs/rasta.gif JAHRASTAFARI Afbeeldingslocatie: http://www.les-smiley.com/smiley/Smiley/Fumeurs/rasta.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit nog te twijfelen tussen de X5 20 of X5L....krijg wel gratis hoes of docking bij mp3spelers.nl....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chieldeno
Weet je hoe relaxt het is als je dat apparaat maar eens in de 3/4 weken op hoeft te laden?
Nee? Dan moet je dus voor die 'L' gaan!! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door chieldeno op 23-07-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Esliri schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:46:
iAudio heeft blijkbaar besloten om de 60gb-versie van de X5 volledig te schrappen.
Vreemde actie...
Toch niet :)

http://www.iaudiophile.net/comment.php?comment.news.71

Heel mooi. Ik snapte sowieso niet waarom hij oorspronkelijk geschrapt was, want ik had het idee dat er wel genoeg vraag was. Bijzonder vreemd om van een speler met een maximale capaciteit van 40GB naar eentje met 30GB te gaan. Zo krijg je die mensen nooit zover dat ze de nieuwe kopen. Verder is 60GB een mooie concurrent voor de iPod en een pluspunt over iRiver.

Hopelijk komt hij wel een beetje snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb gister de X5 bij de Mediamarkt gezien, maar wat me meteen opviel was het kleine schermpje.
Kijken er hier mensen echt films op dat ding? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chieldeno
Ik niet, heb zelfs nog niet geprobeerd om er zo'n lange film a la 2 uur op te kwakken... dat programma waar dat mee moet heb ik ook niet geinstalled, gebruik het ding gewoon als usb2 drag&drop...

[ Voor 3% gewijzigd door chieldeno op 23-07-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
RoD schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:02:
Ik heb gister de X5 bij de Mediamarkt gezien, maar wat me meteen opviel was het kleine schermpje.
Kijken er hier mensen echt films op dat ding? :?
Speelfilms is wellicht een minder idee vanwege het breedbeeldformaat, maar het kan absoluut. Voor videoclips is het zeker goed te doen hoor, ik heb er al aardig wat op staan.

Afbeeldingslocatie: http://dziendobry.nl/pics/x5-remind.JPG

Voorbeeldje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy

smallboy

N/A

Ik kijk af en toe een simpons aflevering op m'n X5L (meest als ik in bed lig maar ff niet kan slapen ofzo). Gaat prima hoor. Ideaal is ook dat je de helderheid van het scherm kan regelen. Mijn telefoon bijvoorbeeld is veel te helder het donker is, dat kijkt niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ieder zn eigen mening dan :>
Ik ben ook een wat groter scherm gewent met mn Gmini400 :P

Foto's lijken me er wel goed op te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik heb net de X5 gehaald in Azie, en tis nu aan het opladen in een internetcafe :P

Heeft me omgerekend 240 euro gekost, maar ik ga waarschijnlijk nog de AB halen voor rond de 35. Cradle kreeg ik erbij.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

athlonkmf schreef op maandag 25 juli 2005 @ 08:55:
Ik heb net de X5 gehaald in Azie, en tis nu aan het opladen in een internetcafe :P

Heeft me omgerekend 240 euro gekost, maar ik ga waarschijnlijk nog de AB halen voor rond de 35. Cradle kreeg ik erbij.
....waar precies in Azie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand in welke "gewone" winkels je de x5 kan kopen behalve de mediamarkt..?
ik koop liever neit bij een internetwinkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:02:
weet iemand in welke "gewone" winkels je de x5 kan kopen behalve de mediamarkt..?
Gewoon bestellen bij mp3man.nl, volgende dag in huis. Laat het onder rembours bezorgen, altijd meer zekerheid. Ik heb het ook gedaan, werkt perfect.

Afbeeldingslocatie: http://www.les-smileys.com/smiley/Smiley/Fumeurs/rasta.gif JAHRASTAFARI Afbeeldingslocatie: http://www.les-smileys.com/smiley/Smiley/Fumeurs/rasta.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet nu niemand hier waar ik een goede auto adapter/lader/charger kan kopen zodat ik mijn speler via de sigaretten aansteker in de auto kan opladen?

Ik binnenkort op vakantie met de auto en wil me X5 wel meenemen maar zal hem ongetwijfeld af en toe moeten opladen. En dat gaat zo lastig in de tent:)

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chieldeno
Kwestie van zoeken he...
http://www.mp3man.nl/product/16767/16290/11
http://audiolounge.nl/ass...ml?http://audiolounge.nl/

[ Voor 34% gewijzigd door chieldeno op 25-07-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van de MP3man had ik al gevonden maar dat is wel een heeeeel erg duur en tamelijk groot apparaat. Ik had gehoopt op iets compacters en goedkoper.

Op die andere site die je me gaf staat überhaupt geen oplader voor in de auto.

Ik zoek me al weken een ongeluk maar heb naast MP3man nog helemaal niets kunnen vinden.

Als iemand anders nog een suggestie heeft zou ik dat buitengewoon op prijs stellen!

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Zoek naar een DC/DC voltage converter die uit 12V gelijkspanning 5V gelijkspannig kan maken met een stroomsterkte van max 2 A. Meestal zitten bij die apparaatjes diverse verloopplugjes.
Belangrijk :
Let op de polariteit; center (+) of center (-)

Snel even gezocht, bijvoorbeeld de Conrad/Voltcraft CA2000, bestelnummer 510191 - 8B
Er zijn er vast veel meer te vinden, dit is slechts een voorbeeld.

[ Voor 32% gewijzigd door Henk007 op 26-07-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Henk 007.

Ik begrijp dat van die polariteit niet helemaal "Let op de polariteit; center (+) of center (-)".

Moet ik dan kiezen voor de (+) of de (-)?

En met "stroomsterkte van max 2 A" bedoel je daar 2 Ampere mee?

Waar had je die Conrad/Voltcraft CA2000, bestelnummer 510191 - 8B gezien dan?

Groeten van Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Een gelijkvoedingstekker kan ofwel de pluspool in het midden hebben, ofwel op de buitenkant, zie uitleg. Dit staat op de originele adapter aangegeven. Eventueel controleren met een multimeter.
Bij de door mij genoemde voeding kun je dit instellen met een plugje. 2A is 2 ampère inderdaad.
Voor de spanning zou ik 4.5 V kiezen, 5V zit er namelijk niet op.
Je kunt hem vinden op Conrad. De site ondersteunt geen deeplinking, dus zelf even zoeken.
Ik heb zelf geen X5, de informatie die ik gebruikt heb komt van de iAudio site, namelijk:
Power Supply AC adapter DC 5.0V, 2A

[ Voor 29% gewijzigd door Henk007 op 26-07-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Henk 007!

Nu weet ik tenminste waar ik terecht kan :) en waar ik op moet letten!

Groeten van Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
ik ben dus vanplan om een óf een iAudio X5 te kopen óf de iRiver H320.
De H320 heeft een scherper beeld (meer pixels). De iAudio X5 is dunner en makkelijker te navigeren.
Van het geluidskwaliteit weet ik niets. Wie kan mij dat beter vertellen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy

smallboy

N/A

Ik heb zelf de X5(L), en die klinkt echt heel goed.
De Iriver zal ook wel goed geluid hebben, maar daar kan ik niks over zeggen. Lees een aantal reviews en kijk in het h3x0 topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
wordt het knuppeltje niet lam ? en is het niet irritant dat je niet op nummer kan zoeken en dat id3 tags niet ondersteund worden ?

[ Voor 63% gewijzigd door Ewald ! op 26-07-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:02:
ik heb de X5 ook bij Dixons en Raf Stafhorst gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar had je hem in de dixons gezien en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
athlonkmf schreef op maandag 25 juli 2005 @ 08:55:

Nogmaals, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Mijn jaar oude M3L had ruzie met de clip van de AB en die heeft verloren, eergisteren een nieuwe AB besteld, gister binnen gekregen. Goede snelle levering, maar wat ik me ineens afvroeg, had ik ook een zwarte (x5) kunnen bestellen?

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Wordt het knuppeltje niet in de loop van de tijd lam denken jullie?
En wat vinden jullie van het scherm, dat een lagere resolutie heeft dan dat de van de iRiver H320.. En wordt ID3 nou helemaal niet ondersteund?

[ Voor 12% gewijzigd door Ewald ! op 27-07-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had even nagevraagd voor jullie bij importeur tu&tu (heb hem zelf in zoetermeer gezien): alkmaar, almere, amersfoort, arnhem, den haag, eindhoven, haarlem, leiden, nieuwegein, nijmegen, rotterdam, 's-hertogenbosch, utrecht, zandam, zoetermeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

@LightYears: Had je idd ook kunnen doen...werkt prima.

@Ewald: ID3 tags kunnen wel worden weergegeven tijdens afspelen van bestanden, je kan alleen niet browsen op basis van je tags (alleen op bestandsnaam.......voorlopig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
hm, als het verholpen kan worden met een fix in een firmware, waarom zouden ze dat dan nog niet hebben gedaan?
Ik weet ook nog niet waarom de iaudio duurder is dan een iriver h320. Toch niet alleen omdat ie dunner is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

iAudio richt hun producten in eerste instantie op de Aziatische markt. En aangezien de gebruikers daar totaal geen waarde hechten aan ID3-tag browsing hebben wij voorlopig ‘pech’ (persoonlijk mis ik het niet; een goed georganiseerde mappenstructuur werkt in mijn ogen net zo handig). Enkele leden van het iAudiophile forum hebben hierover contact gehad met Cowon en er schijnt aan gewerkt te worden. Echter wanneer ID3-tag browsing wordt geïmplementeerd in een firmware update is nog onbekend.

De enige rede die ik kan verzinnen waarom de H320 goedkoper als de X5 is zou zijn dat de iRiver al veel langer op de markt is. Voor wat betreft de functionaliteit doet de H320 niets onder voor de X5. De laatste is alleen wat compacter en heeft (imo) een veel strakkere vormgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ewald ! schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:12:
hm, als het verholpen kan worden met een fix in een firmware, waarom zouden ze dat dan nog niet hebben gedaan?
Ik weet ook nog niet waarom de iaudio duurder is dan een iriver h320. Toch niet alleen omdat ie dunner is ?
Ook omdat ie meer kan, hij kan immers behoorlijk veel formaten afspelen :)
ik ga er vanuit dat je een X5 hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:25:
[...]

Ook omdat ie meer kan, hij kan immers behoorlijk veel formaten afspelen :)
ik ga er vanuit dat je een X5 hebt
ik las over een wav en flac geloof k.. 2 die ik niet gebruik. (heel misschien een wav'je, maar dat kan k omzetten als het nodig is)

ik moet nog kiezen tussen iRiver H320 en iAudio X5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:52
Ik heb nog een aantal vragen over de iAudio 3L:

* Is het -met de nieuwe firmware- inmiddels wel mogelijk om nummers te deleten op de speler?
* Wordt het flac-formaat ondersteund (stond nl. niet bij de startpost)?
* Is de shuffle echt willekeurig of hoor je elk nummer 1 maal voordat de speler opnieuw begint?
* Kan je door een cardreader aan te sluiten foto's overzetten van CF, XD, SD-kaarten en dergelijke?
* Is het uitgangsvermogen voldoende voor een Sennheiser PMX100 (32 Ohm)?
* Over de kwaliteit van de radio heb ik verschillende verhalen gehoort. Zijn sterke zenders zoalsRadio 1 en 3FM op de fiets een beetje goed te ontvangen?

Vooral door het alleen binnen een map shuffelen ben ik niet meer zo blij met de Samsung YH-J70 die ik onlangs heb aangeschaft. Overweeg deze terug te sturen en voor de iAudio te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
kom ik weer spammen:
het kan toch niet zijn dat Noreve het enige merk is dat die hoesjes maakt? en als er andere merken zijn, waar kan ik die kopen?

[ Voor 22% gewijzigd door Ewald ! op 29-07-2005 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Euhhh...zoekfunctie>>klik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
eerlijk, ik had gezocht :>
iig, ik neem aan dat jij incl. shipping niet 80 dollar neer hebt gelegd, heb je het met dat FedEx ground gedaan? Hoelang duurde dat? :) dank je,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Levertijd was in 4 werkdagen. Toen ik 'm kocht was ie net uit en werden geen verzendkosten berekend....dus was ik klaar voor $30,-. Volgens mij kun je nog steeds voor de 'free shipment' optie kiezen..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
ja, maar dat is FedexGround, zal wel per schip gaan. kan ik nu bestellen en kom ik terug van vakantie is ie er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
"Free WorldWide Shipping Now Through July 31st on all MisticAudio OTG Series Cases!! Free shipping via USPS First Class/Air Letter Post Mail"

Free shipping offer is inderdaad verlengd tot eind July, dus je kunt hem nog steeds krijgen voor 30 dollar inclusief. Mijne was verstuurd via USPS, ontvangen binnen een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Vroegâh, in het accu's met Nikkel-metaalhydriede tijdperk, moest je als je een nieuwe product had, deze eerst helemaal vol laden al vorens het te gaan gebruiken. is dat ook zo met de X5 met Li-ion? Ik heb er nu namelijk eentje \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ewald ! schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:18:
Vroegâh, in het accu's met Nikkel-metaalhydriede tijdperk, moest je als je een nieuwe product had, deze eerst helemaal vol laden al vorens het te gaan gebruiken. is dat ook zo met de X5 met Li-ion? Ik heb er nu namelijk eentje \o/
Li-ion kun je altijd gebruiken, die hoef je niet eerst helemaal op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
nee, maar ik bedoel bij first use..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:40
Ben zelf aan het kijken naar een X5 of M5, en ging net weer even langs op de site van mp3-player.de. Die leveren nu opeens X5 20 of 30 of 60 GB en X5L 20 of 30 GB. Ik wist niet dat er een X5L 20 GB bestond?

Hoe dan ook, daar kost de X5 20 GB 309 euro. Bij mp3man.nl kosttie 349, en in Amerika kosttie maar 260 dollar, wat neerkomt op ongeveer 215 euro... Ik vind dat nogal redelijke prijsverschillen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ewald ! schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 21:38:
nee, maar ik bedoel bij first use..
Dan ook ;)
Het is wel aan te raden de batterij een paar keer leeg te laten lopen, en em weer op te laden, het schijnt dat dan de batterijduur verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op mp3spelers.nl staat er nu dat er binnenkort een x5V en een G2 te krijgen is..... . ik weet neit wat ik me daarbij moet voorstellen maar de X5V staat er voor 319 euro... ik zie geen verschil tussen de X5 of X5V :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
hij heeft geen radio zo te zien... belachelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:54
Kan iemand mij vertellen wanneer de x5 60GB gereleased wordt, dit lijkt me namelijk een super mp3 speler die ik graag wil hebben (vooral vanwege de ogg compatibility)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Volgens tu-and-tu.com (nederlandse importeur) wordt het nog binnen 2005.. meer weet ik niet
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.