Ik ga toch maar een x5 bestellen vanavond bij audiolounge.nl.
[ Voor 28% gewijzigd door Cache op 23-05-2005 15:31 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Cache op 23-05-2005 15:31 ]
Verwijderd
Ik ben er ook uit. Het wordt de L-versie, die paar milimeters meer heb ik er wel voor over.GraphXfreak schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:20:
Bedankt voor de mini review, ik ben eruitZodra ik klaar ben met mijn examen ga ik er een bestellen!
Verwijderd
Ga 'm ook bestellen, alleen twijfel tussen de Longplay versie of niet... hoelang kan je met de 'gewone' versie video kijken?Shiverzz schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:25:
Zo te zien heb ik toch nog wat kunnen bijdragen aan jullie besluitvorming. Trust me...jullie zullen er zeker geen spijt van hebben![]()
Firmware 2.07 is overigens ook zojuist vrijgegeven die voornamelijk wat minor FLAC issues oplost.
BTW daarnet nog ff het 1ste seizoen van South Park op de X5 gezet....Beeldkwaliteit is behoorlijk scherp voor zo'n klein scherm alleen van de ondertitels blijft weinig over....but who needs 'em anyway??
Kijk, dat was dus ook mijn idee van 'nuttig het kleurenscherm gebruiken'.Shiverzz schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:25:
BTW daarnet nog ff het 1ste seizoen van South Park op de X5 gezet....Beeldkwaliteit is behoorlijk scherp voor zo'n klein scherm alleen van de ondertitels blijft weinig over....but who needs 'em anyway??
Ja, gewoon met JetAudio (meegeleverd met de X5, maar ook al bekend van de M3) overzetten met de video converter direct naar de X5 in een bruikbaar formaat......AVI (XviD+mp3)GraphXfreak schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:42:
[...]
Kijk, dat was dus ook mijn idee van 'nuttig het kleurenscherm gebruiken'.Beeld en geluid bij de southpark afleveringen gewoon synchroon overgezet naar de X5?
Probeer een sje iPod op USB mode te zetten, misschien heb je dan toch geluk (Heb zelf geen iPod, weet niet waar de fusntie zit)Shiverzz schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:58:
Vanmiddag geprobeerd de muziek collectie op de iPod van een collega te ‘leechen’ via USB OTG, maar die ‘lust’ ie blijkbaar niet (beetje jammer, maar ik geef m geen ongelijk)
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Had ik gedaan, maar werkte alsnog niet. Maar k heb zojuist gelezen dat ie gewoon (nog) niet compatibel is...coptician schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:58:
[...]
Probeer een sje iPod op USB mode te zetten, misschien heb je dan toch geluk (Heb zelf geen iPod, weet niet waar de fusntie zit)
[ Voor 4% gewijzigd door Shiverzz op 25-05-2005 21:47 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 14:16 ]
De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan
Yup....ik draai nu 2.07 koreaanse versie (wel in t Engels natuurlijk..mn Koreaans is nog niet zo goed.KrewCial schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:48:
heeft iemand al zn firmware geupdate v/d x5?
[ Voor 13% gewijzigd door Shiverzz op 27-05-2005 15:57 ]
Verwijderd
Die is inderdaad erg sleek, zo min mogelijk 'bulk' is ook mijn motto. Dus even goed de website van iSkin in de gaten houdenShiverzz schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:16:
.....echter las ik een tijdje geleden een persbericht waarin geclaimed werd dat iSkin ook een case protector voor de X5 aan het ontwikkelen is, helaas is er nog niets door iSkin bevestigd maar volgens mij is het gewoon een kwestie van tijd. Deze skin zou er dan ongeveer zo uit moeten zien.... Dat zou ideaal zijn in mijn ogen aangezien je dan zo min mogelijk extra 'bulk' mee hoeft te sleuren....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 17:50 ]
Verwijderd
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Verwijderd
Ja, alleen gaat het display op de speler uit (om de accu te sparen denk ik).LightYears schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:40:
AB van de M3 past ook op de X5 toch?
Is de werking van de AB dan ook exact het zelfde?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb mijn x5 nog (steeds) niet, dus ik kan niks met zekerheid zeggen.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 21:23:
Iemand ervaring met de "alarmfunctie" ? gaat die vanzelf spelen 's morgens ? waar komt het geluid uit ?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 11:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat ie wel zon 1000 cycli meegaat.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:18:
Heeft iemand van jullie ervaring met een mp3 speler waar een 'rechargeable Li-Polymer battery' in zit?
Dit is een battery die vast in je mp3 speler zit.
Mijn vraag is, hoevaak kun je zoiets opladen?
Ik denk dat het de bedoeling is om de x5 aan een setje boxen aan te sluiten, vond het met oordoppen in slapen ook al een beetje vreemd.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:48:
ik heb de speler geprogrammeerd teneinde het alarm op een gesteld tijdstip te doen "aflopen".
De speler stond uit en schakelde zichzelf inderdaad in op het gestelde tijdstip, er begon ook een liedje te spelen doch er kwam geen geluid (tenzij ik mijn oortjes instopte).
Het kan toch nooit de bedoeling zijn dat ik mét de oortjes in slaap ??
Iemand reeds ervaringen hiermee ? ik zou het wel tof vinden om de x5 ook als wekker te kunnen gebruiken.
Verwijderd
http://www.jetaudio.com/d...=iAUDIO_M3_Firmware_v136eFixed Bugs
- Bug patch for WMA file playback
Stuur ze es een mailtje.GraphXfreak schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:36:
Heeft iemand enig idee waarom de X5(L) nog steeds niet leverbaar is bij mp3man?![]()
Hij is daar wat goedkoper namelijk en de winkel is dichtbij. Beetje vreemd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door GoTman op 04-06-2005 15:50 ]
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.
Zolang de bestandsgrootte van je foto's niet extreem hoog is kun je zonder problemen de map met foto's op je camera in één keer kopieren naar je X5 (progressive jpeg wordt alleen (nog) niet ondersteund).chieldeno schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:45:
Heeft iemand al geprobeerd om foto's over te zetten naar de X5? De berichten over die functie zijn soms nogal tegenstrijdig. Is het inderdaad dat je foto per foto moet oversturen of kan het toch allemaal tegelijk?
Bedankt!
Verwijderd
ShopsurveyVerwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:50:
Ik weet niet hoe betrouwbaar deze winkel is, maar de iAudio M3 wordt hier voor 211 Euro aangeboden.
Ah dat vroeg ik me ook al af! Ik heb bij Bol.com de X5 30GB besteld (bol is de goedkoopste vooralsnog: 386,90 incl. verzending). Hij is gisteren verzonden, dus verwacht hem vandaag of morgen te ontvangen. Nu las ik dat er standaard geen afstandsbediening bij zit, dus ik op zoek naar accesoires voor de X5....nergens te vinden. Weet iemand hier meer van toevallig? Hoewel ik een afstandsbediening niet absoluut onmisbaar vind, wil ik het er wel graag bijhebben uiteindelijk. Ik vind het vreemd dat een speler wordt uitgebracht met optionele accesoires, zonder dat die accesoires leverbaar zijn...Shiverzz schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:00:
Audiolounge.nl claimt de originele X5 remote te kunnen leveren. Volgens mij betreft het hier echter nog de remote van de M3 40Gb, aangezien ik bij geen enkele andere webshop de X5 remote te koop zie staan.......
Inderdaad...Shiverzz schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:18:
@ TheTec: Dat je flink in je buidel moet tasten voor de X5 goodies was al lang bekend, het feit dat ze op dit moment gewoon nog niet leverbaar zijn vind ik veel irritanter….
Ik vind cases eigenlijk altijd lelijk en zal er dan ook niet snel één bestellen... Ik heb nu een iRiver iMP-400 discman en die heb ik al ruim twee jaar. Ik gebruik hem letterlijk dagelijks en hij zit altijd los in mijn tas of in mijn binnenzak. Op enkele 'veegplekjes' na (slijtage is een te sterk woord) ziet het er nog prima uit... Ik ga er dan ook niet vanuit dat ik een case nodig heb...Mocht je nog een case zoeken voor je X5 lees dan ff pag.21 van dit topic door. Die case van MisticAudio (die op zich nog redelijk stylish is, voor zover je daar bij een case van mag spreken) zou ergens volgende week uit moeten komen…
Volgens mij zag ik zojuist je post ook op het forum van iaudiophileTheTec schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:41:
Ik heb hem inmiddels binnen. Het voldoet aan al mijn verwachtingen, waarbij de geluidskwaliteit echt mijn verwachtingen overtreft: wat een gelduid komt er uit dat apparaat zeg! Dat BBE zorgt echt voor een veel voller geluid...
Maar ik zit wel met iets dat volgens mij niet helemaal juist is... Ik heb een X5 30GB besteld en ook gekregen (het staat netjes achterop de speler vermeld enzo). Maar als ik in Windows kijk, zie ik maar 20GB beschikbaar en ook het informatie-scherm van mijn X5 geeft aan dat er totaal 19059 MB ruimte is. Dat lijkt me 10 GB te weinig!? Ik gebruik WIndows XP SP2 met NTFS filesysteem en heb gisteren de bios geflashed naar v2.07. Heb ik een verkeerde versie ontvangen, of zie ik iets over het hoofd? Moet ik eerst de harddisk formatteren ofzo? Iemand ideeën
Verwijderd
U bent een beetje genaaid geloof ik (als ik het zo mag zeggen).TheTec schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:41:
Ik heb hem inmiddels binnen. Het voldoet aan al mijn verwachtingen, waarbij de geluidskwaliteit echt mijn verwachtingen overtreft: wat een gelduid komt er uit dat apparaat zeg! Dat BBE zorgt echt voor een veel voller geluid...
Maar ik zit wel met iets dat volgens mij niet helemaal juist is... Ik heb een X5 30GB besteld en ook gekregen (het staat netjes achterop de speler vermeld enzo). Maar als ik in Windows kijk, zie ik maar 20GB beschikbaar en ook het informatie-scherm van mijn X5 geeft aan dat er totaal 19059 MB ruimte is. Dat lijkt me 10 GB te weinig!? Ik gebruik WIndows XP SP2 met NTFS filesysteem en heb gisteren de bios geflashed naar v2.07. Heb ik een verkeerde versie ontvangen, of zie ik iets over het hoofd? Moet ik eerst de harddisk formatteren ofzo? Iemand ideeën
Klopt ja, ik maak me schuldig aan zware cross-posting, maar ik ben dan ook wel ongerust hierover...Shiverzz schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:03:
[...]
Volgens mij zag ik zojuist je post ook op het forum van iaudiophile...
Ik weet niet of je daar nog nuttige reacties op hebt gehad, maar ik weet bijna zeker dat er een verkeerde HD in je speler zit (of een foutieve print achterop natuurlijk). Mijn X5 gaf "leeg" iets van 28 Gb aan in windows verkenner, en op het apparaat zelf. Neem ff contact op met je leverancier zou ik zeggen met het verzoek om een nieuwe....
.....of je houd m als collectors item....20Gb X5 met 30Gb backprint
Je mag het zo zeggen, want het lijkt er inderdaad wel op. Door iAudio dan, want de '30 GB' achterop mijn X5 is er niet met een plakkertje op gezet zeg maar... Fraai weer...Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:04:
[...]
U bent een beetje genaaid geloof ik (als ik het zo mag zeggen).![]()
Ik heb de X5L, 20GB (Amerikaanse versie) maar er zit echt een 20 GB HDD (19,xx GB) ingebouwd.
Ik heb nu toch echt wel onomstotelijk bewijs dat er een 20GB harddisk in mijn 30GB speler zit...19059MB is namelijk ongeveer 18,61GB en laat dat nu net precies de hoeveelheid GB's zijn die op een 20GB versie maximaal beschikbaar zijn... Mijn mail naar bol.com is al verstuurd...TheTec schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:09:
[...]
Je mag het zo zeggen, want het lijkt er inderdaad wel op. Door iAudio dan, want de '30 GB' achterop mijn X5 is er niet met een plakkertje op gezet zeg maar... Fraai weer...
Thanks, ook voor het meedenkenShiverzz schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:23:
@TheTec: Ja, idd erg vervelend allemaal. Zeker omdat je vrijdag op vakantie gaat en je X5 juist dan goed van pas komt...
Laat nog ff weten hoe Bol.com dit geval oplost, en alvast happy holidays toegewenst
Verwijderd
Verwijderd
Als je PC toevallig nog een PCI slot vrij heeft, is zo'n PCI USB 2.0 card misschien een oplossing.Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:30:
Heb m'n m3l binnen, wat een geluid, niet normaal!
Hij werkt top samen met m'n apple g5, maar m'n oude pc met usb 1 pakt ie niet, wordt niet herkend??
Geeft wel aan dat er een snel usb apparaat op een langzame usb verbinding zit, maar ik kan 'm niet zien..?
Hoe is dit op te lossen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 18:58 ]
Verwijderd
Als je hem niet voor die tijd kan ruilen, ruil je hem toch als je terug komt ? Dan heb je iig 20gb muziek bij je, toch beter dan niks lijkt mijTheTec schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:06:
[...]
Klopt ja, ik maak me schuldig aan zware cross-posting, maar ik ben dan ook wel ongerust hierover...
Ik heb op iAudiophile slechts 1 reactie, van iemand die (verkort) hetzelfde zegt als jij: hij heeft gewoon 28 GB ruimte. Ik zal vanavond nog even dubbelchecken of ik niet verkeerd gekeken heb (hoewel ik natuurlijk hier op mijn X5 duidelijk zie dat er 19GB beschikbaar is, dus echt veel twijfel is er niet) en anders moet het terug naar Bol.com. Handig ook wel dat ik vrijdag op vakantie ga(het is maar een weekje, maargoed)
Nu doet ie het helemaal niet meer. Althans, hij speelt nog prima enzo, maar als ik hem op mijn pc aansluit (of op de laptop van mijn vrouw) dan vind ie wel iets ('USB Mass Storage Device' met als onderdeel 'Toshiba MK2006GAL USB Device'), maar windows verkenner en JetShell zien hem niet... nergens te vinden...Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:43:
[...]
Als je hem niet voor die tijd kan ruilen, ruil je hem toch als je terug komt ? Dan heb je iig 20gb muziek bij je, toch beter dan niks lijkt mij
Is er iemand die toevallig al meer weet over die laatste firmware van de m3 ?
is " Bug patch for WMA file playback" echt de enige wijziging, lijkt me beetje weinig namelijk
Die titanium zwarte remote is dat niet de ab die oorspronkelijk bij de M3 40 Gb zit?? Of is het echt de originele zwarte X5 remote?? Audiolounge is hier nu niet bepaald duidelijk in...Zorki schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:57:
De afstandsbediening is exact dezelfde die je krijgt bij de M3. Ik heb haar in titanium zwart en het werkt prima. Het dockingstation was trouwens tot vorige week overal gratis bij aankoop van een X5.
Een fijn setje ,,,
Heb je al geprobeerd om te resetten?TheTec schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:20:
[...]
Nu doet ie het helemaal niet meer. Althans, hij speelt nog prima enzo, maar als ik hem op mijn pc aansluit (of op de laptop van mijn vrouw) dan vind ie wel iets ('USB Mass Storage Device' met als onderdeel 'Toshiba MK2006GAL USB Device'), maar windows verkenner en JetShell zien hem niet... nergens te vinden...
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 11:55 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Slogra op 09-06-2005 12:36 ]
Verwijderd
Jazeker... hij doet het prima op m'n laptop met usb 1.o (in tegenstelling tot m'n vorige ipod mini)Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:13:
iemand een idee of de m3l ook op usb 1.0 aan te sluiten is?
Verwijderd
mijn pc met usb 1.0 ziet 'm nietVerwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:50:
[...]
Jazeker... hij doet het prima op m'n laptop met usb 1.o (in tegenstelling tot m'n vorige ipod mini)
Verwijderd
Heb je windows xp (prof)? Zo ja, ook service pack 2? Misschien helpt het ook om je drivers van usb te updaten?
Verwijderd
Jup, waar kan ik usb drivers vinden? Zijn die universeel of moet ik de moederborddrivers updaten?Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:59:
[...]
Heb je windows xp (prof)? Zo ja, ook service pack 2? Misschien helpt het ook om je drivers van usb te updaten?
het beste is om toch lame versie 3.90.3 of 3.96.1 te gebruiken. Van deze zijn bekend dat ze heel goed zijn. 3.97 is nog niet genoeg getest.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:54:
[...]
Bedankt voor de infoIk heb nu de nieuwste (?) versie van Lame (3.97 alpha) met cd-rip programma CDex 1.6 (aanrader!). Is het het beste om een nummer met constante bitrate te converteren of juist niet?
Verwijderd
'k Denk gewoon je moederbord drivers, bijvoorbeeld op driverguide.com (username 'drivers' en password 'all', anders ff gratis registreren)Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:15:
[...]
Jup, waar kan ik usb drivers vinden? Zijn die universeel of moet ik de moederborddrivers updaten?
'k Dacht idd bij de 3.97 versie 'is dit het?' , het verschil in resultaat met 3.96.1 is aardig goed te horen... en met die instellingen die je opnoemde klinkt het gewoon ... zoJelte schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:26:
[...]
het beste is om toch lame versie 3.90.3 of 3.96.1 te gebruiken. Van deze zijn bekend dat ze heel goed zijn. 3.97 is nog niet genoeg getest.
en gebruik een variabele bitrate, dat is fijner voor je bestandsgrootte en minstens zo goed als een constante bitrate van 256.
gebruik --alt-preset standard
als toevoeging voor lame. Dan komt het helemaal goed
Wellicht een leuk stukje leesvoer : http://www.maniactools.co...itrate-mp3-encoding.shtmlVerwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:36:
hier kun je ook een VBR instellen, alleen doet ie wel wat lang over het converteren, het resultaat is een iets groter bestandsformaat maar ook zeer goede kwaliteit ... wat is het verschil dan eigenlijk met mp3? Verbruikt het misschien meer stroom voor de mp3spelert?
Simply put, VBR technology allows better sounding MP3 files in the same space taken up by your garden-variety constant bitrate (CBR) encoded song. To those who value small file size more than sound quality: think of it as providing the same sound quality in a smaller file or, conversely, better sound quality in a similar file size.
Ik ben toch malle pietje niet!
Ik denk dat je het antwoord zelf al een klein beetje geeftThe Legend schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:31:
Daarom kwam ik uiteindelijk bij de Cowon iAudio 5 2GB, tot mijn verbazing is dit een van de weinige spelers die boven de 1GB gaan? Waarom zijn er niet meer flashspelers die wat meer ruimte hebben? De 5GB+ van de meeste HDD spelers heb ik bij lange na niet nodig, maar 1GB vind ik weer net te weinig. De i5 is ook ontzettend duur(€329) Kan iemand mij vertellen waarom de speler zo duur is, of er nog andere opties zijn en waarom ik nou deze speler toch zou kopen voor deze prijs?
Dit soort ervaringen heb ik ook. In ieder geval ben ik met m'n M3 icm de sony 71's veel meer dingen gaan horen, en ben kritischer geworden over de kwaliteit van MP3's. Het zegt in ieder geval wel iets over de geluidskwaliteit van de M3.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:45:
'k Heb ook net m'n M3L binnen, het geluid is inderdaad overweldigendOverigens krijg ik het idee dat 192kB/s mp3's eigenlijk van 'te lage' kwaliteit zijn voor deze speler en dat je minimaal op een rate van 224 of 256kb/s moet zitten om echt goed (lees: perfect!) geluid te kunnen horen (bij 192 hoor ik toch nog een beetje sis-geluid wat je bij lage bitrate nr's soms ook hoort)... hebben meer mensen hier ervaring mee? Of ligt het gewoon aan de manier waarop het muziek nr. is geconverteerd?
~ Mike
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
"Fade in" betekend dat als je snel naar een ander nummer skipt en je volume staat bijv.op 20 dat je niet meteen 'gebombardeerd' wordt met het ingestelde volume maar dat er in 2/3/4....sec. langzaam wordt opgebouwd naar dit volume. Dit alles om je tere oortjes (en oordoppen) te besparen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:43:
Even een vraagje voor M3 bezitters (en misschien komt het ook bij andere iAudio spelers voor):
Wie weet waar de functie "Fadeln" voor is (menu (2sec) - general) ? Ik dacht dus dat het een soort cross-fade functie is (zoals in winamp) waarbij de nummers in elkaar overvloeien. Echter, er gebeurt niets als ik deze functie op 3 sec of 5 sec etc. zet. Staat verder ook niets over in de handleiding. Anyone?
[ Voor 3% gewijzigd door Shiverzz op 14-06-2005 13:15 ]
Verwijderd
ok thanks
Voor zover ik weet is er geen cross-fader functie op de M3 aanwezig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit naar gezocht heb toen ik nog een M3 had...en volgens mij heeft de X5 dit ook niet, maar daar dat zou ik vanavond ff moeten checken...Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:21:
[...]
ok thanksweet je toevallig ook of er uberhaupt een cross-fade functie op de M3(L) zit? 'k Had hier ooit wat over gelezen op een audioforum, maar kan het niet op het apparaatje zelf vinden ...
Verwijderd
Hoe kom jij eigenlijk aan de Amerikaanse versie?Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:04:
[...]
U bent een beetje genaaid geloof ik (als ik het zo mag zeggen).![]()
Ik heb de X5L, 20GB (Amerikaanse versie) maar er zit echt een 20 GB HDD (19,xx GB) ingebouwd.
Verwijderd
Mijn broertje zat voor zijn werk een paar weken in de VSVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:52:
[...]
Hoe kom jij eigenlijk aan de Amerikaanse versie?
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 17:44 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 09:34 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq