Dan koop je hem niet, heVerwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 09:36:
wat een belachelijke prijs

Ik vind het best een nette prijs.
Dan koop je hem niet, heVerwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 09:36:
wat een belachelijke prijs
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Verwijderd
Dat had ik idd ook al gezien, ik denk dat deze het gaat worden. Mijn keuzes gingen van de zen micro tot de iriver H320. Op het laatst ging het tussen 3 types, de Iriver H320 de Sony HD3, of de iAudio. Het enige nadeel aan de iAudio vind ik eigenlijk de afstandsbediening, die dingen vind ik maar lastig....ronald1971 schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:43:
De M3L 20 GB is op voorraad bij mp3man.nl. Zo staat het op de site en heb vandaag ook een mailtje gehad dat ze ze weer (beperkt) hadden gekregen.
Prijs: €275,- incl. btw en verzending.
If good's on the left, then I'm sticking to the right.
Verwijderd
jaVerwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:36:
Is het nou zo dat op de remote van de m3 maar 3 maanden garantie zit?
Verwijderd
Iemand die hierop iets kan zeggen?Welke dikke voordelen heeft de G3 t.o.v. de iRiver iFP-799? Ik dacht dat de voordeeltjes van de G3 de 30€ extra niet waard waren, maar wie weet zijn er nog andere voordelen naast:Of zijn er ook nog dikke nadelen aan de G3 (vooral t.o.v. van de 799)?
- Bruikbaar als UMS
- Langere batterij
- Kleiner
- WAVE compatible
Verwijderd
Dat zuigt. Daar ben ik nou juist bang voor dat het kapot gaat. Héél erg slecht dat ze dat er niet even bij melden op de site trouwens.
Die iRiver kun je ook gebruiken als UMS dingetje.
Zou bijzonder mooi zijn, ik wil een defecte USB stick (die ging bij normaal gebruik echt TE snel stuk, binnen de garantie periode) en ik heb mijn oog op de M3 40 GB laten vallen, vrijdag het ding in de mediamarkt bekeken, keek er eerst overheen zo klein was ie, maar mooi en schattig. Maar dat scheelt mogelijk mijn aankoopsprijs van die andere speler, ook van MP3spelers.nlVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:16:
zou moeten betekenen dat mp3spelers.nl volgende week misschien weer open gaat
www.avpnews.com
Verwijderd
Ja dat kan. Sterker nog: met de nieuwste firmware (1.35-e) start hij precies waar je was gebleven toen hij werd uitgeschakeld, ook al is dit midden in een nummer.Speedsmile schreef op maandag 25 april 2005 @ 19:35:
[...]
Dus ik vraag me af als je hem zonder afstandsbediening gebruikt gaat hij dan als je hem aanzet automatisch in de mode spele waar hij mee uit is gezet, dan zou het namelijk handig kunnen zijn playlists te maken, dan maak ik gewoon een lekker playlistje voor een dag heb ik verder geen afstands bediening nodig, hoogstens wil ik dan af en toe een nummertje skippen. Als hij dan mooi in die playlist afspeelmode blijft staan that is? Iemand die dat kan beantwoorden?
Verwijderd
Voor ik 'em kocht was ik ook niet zeker of mij die Ab wel zou bevallen, maar na een heleboel reviews te hebben gelezen waarin werd gezegd dat het absoluut geen tekort is ben ik toch overstag gegaan. En ik heb er geen spijt van! Ik heb er ong. 180 albums op staan, en kan ze stuk voor stuk zonder problemen binnen een seconde of 6 vindenSpeedsmile schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:00:
Ok, bedankt, dan ben ik er zo goed als uit....hoe is de afstandsbediening verder in gebruik, ik heb namelijk zo mijn twijfels over de overzichtelijkheid als er 20 gig opstaat?
[ Voor 7% gewijzigd door Albinoraptor op 26-04-2005 23:46 ]
Dat zal sowieso geen probleem worden, de 15 gb aan muziek die ik nu heb staat al netjes in mappen per artiest per cd georganiseerd.....Albinoraptor schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:45:
Vandaag die M3L binnen gekregen (gister bestelt) en bediening is effe wenen maar na tijdje lekker makkelijk.
Speedsmile je kan het zo overzichtelijk maken als je zelf wilt he. Als je je muziek goed rangschikt in mappen, is het heel simpel om een bepaalde cd/song te vinden.
Ben er iig al erg tevreden mee.
Wat is dat nou voor vraag? Vergelijk de specs, zoek naar reviews, kijk rond op GoT en als je er dan nog niet uitkomt, dan kun je specifieke vragen stellen over beide spelers.sjakietrekhakie schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:48:
Waarom kan ik beter voor een iAudio G3 gaan dan voor een iRiver 7/895? Overtuig me
Die Consumentengids kun je niet van op aan, die hebben echt waardeloze testen.MPmad schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:10:
Ze ontlopen elkaar weinige, maar de G3 heeft een wat langere batterijduur en ondersteunt ook MP2 en WAV. Verder is de overdrachtsnelheid een tikkeltje hoger.
Het gebruiksgemak en de geluidskwaliteit is bij beide spelers vrijwel even goed, allebei top.
Of de G3 die paar tientjes meer waard is moet je zelf bepalen
Ik las vandaag trouwens in de Consumentengids dat de iAudio 5 beste koop is van de maand mei. Toch leuk
Wat dat voor vraag is? Lees het nog maar eens.. ofzo..RoD schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:01:
[...]
Wat is dat nou voor vraag? Vergelijk de specs, zoek naar reviews, kijk rond op GoT en als je er dan nog niet uitkomt, dan kun je specifieke vragen stellen over beide spelers.
En toch geef ik ze dit keer gelijk. Cowon levert werkelijk fantastische geluidskwaliteit.RoD schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:14:
[...]
Die Consumentengids kun je niet van op aan, die hebben echt waardeloze testen.
Ze zeiden bijvoorbeeld bij een test van HDD spelers dat de batterij van de iPod een pluspunt was, omdat ie beter was dan de vorige generatie.
Terwijl de iRivers met 16 uur geen vermelding kregen
Volgens mij zaten er geen iRivers bij die test trouwens.
Neemt niet weg dat ze runderen met appels vergeleken...GraphXfreak schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:22:
[...]
En toch geef ik ze dit keer gelijk. Cowon levert werkelijk fantastische geluidskwaliteit.
www.avpnews.com
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
en de 40 GB van 335 naar 399Dxue schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 00:41:
mp3spelers is weer gewoon open. maar de prijs is nu weer 269 geworden
www.avpnews.com
Mp3spelers.nl had problemen, zoek maar es wat rond op GoT.SneakyViper schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:49:
Wat ik me ook afvraag is waarom mp3spelers.nl verdwenen is uit de pricewatch. Heb ik iets gemist of is dit allang zo?
Verwijderd
Ik wil niet veel zeggen maar die M3L is bij mp3man nu €275,- incl. verz.k. en op voorraad.SneakyViper schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:49:
Dit is wel vaag zeg, ik heb de M3L in november 2004 gekocht voor ongeveer 320 euro inclusief verzendkosten (ik weet het niet exact meer). En nu kost dat ding al 339 exclusief verzendkosten en het is inmiddels al een half jaar later![]()
[..]
[ Voor 7% gewijzigd door Jazco2nd op 05-05-2005 17:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
en hoe is het geluid ivm een iPod mini? Das de enige recente mp3 speler die ik ken kwa geluid...MPmad schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:00:
Ja hoor, gewoon drag&drop. Zo kun je ook de firmware upgraden.
Ligt puur aan je instellingen. Hoe lang je accu het doet. Vooral met geluid filters etc vervalt de tijdsduur van de accu.Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 11:18:
Mijn M3 doet volgens de specificaties 14 uur op zn accu. Ik kan er zo'n 11/12 uur uithalen. Dus dat door de helft plus een beetje is onzin.
Nu staat de m3 voor 329 en de m3l voor 349 dat is mij iets teveel van het goede, ik zou heel graag een m3l of een x5l willen, maar acceptabele prijzen word moeilijk(max300 euro) weet iemand toevallig nog een site waar een van deze spelers voor een mooi prijs te koop staat?Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:25:
hier kost 'ie 259. Ja, het is meer dan 199, maar hij is het meer dan waard!
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 16:49 ]
Misschien kan ik je uit de brand helpen, want voor zover ik weet, wordt er geen docking station bij de X5 geleverd. De prijs in Nederland is redelijk, bij mp3man.nl zijn de prijzen van de x5 redelijk voordelig volgens mij.Esliri schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 13:03:
Na lang getwijfeld te hebben tussen de iRiver H320 en de (nog uit te brengen) iAudio X5, heb ik toch besloten de X5 te gaan bestellen.
Nu zie ik deze speler in de V.S. voor $299 te koop staan en in Nederland voor ongeveer €350. Op zich begrijp ik dat de speler in Nederland niet voor €230 - de prijs die je zou verwachten als je die $299 omrekend - verkocht kan worden, maar is de Nederlandse prijs niet te hoog?
Waar ik ook benieuwd naar ben, is hoe snel de prijs na de release van zo'n product daalt. Aangezien je er op dit moment een docking station bij krijgt, vraag ik me af wat het beste moment is om 'm te bestellen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De iAudio X5 weet ik niet maar de iAudio M3L is voorzien van een instelbare bassfilter (10 stappen Mach3Bass). De bas is echt heel mooi diep en dynamisch, als je er van houdt en je headphone ook in staat is om het weer te gevenVerwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 14:42:
Waarom staat die x5 niet bij de pricewatch?
Ik vraag me af hoe de bas is bij de iAudio X5 en M3L??
Heb iPod mini geluisterd van m'n broertje, maar vind 't geluid wel helder maar geen bas.. Hoe is de iAudio bass??
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 15:05 ]
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.
[ Voor 10% gewijzigd door Shiverzz op 17-05-2005 16:03 ]
Verwijderd
Hee maar dat is handig als je al in het bezit bent van een M3(L)Koop schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 01:05:
de remote en de cradle van de Iaudio M3 passen allebei op de X5. Ik krijg nog een cradle van Audiolounge, die wordt nageleverd.
![]()
Dat wil ik nou ook weten!Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:39:
[...]
Hoe ervaar je het geluid in vergelijking met de M3?
BTW zo'n lekkere diepe bass trek je voornamelijk uit een paar goede dopjes, ik zou me dan ook niet druk maken om het feit of de X5 dat wel aankan aangezien ze de geluidskwaliteit in het algemeen (ja, ook de bass) bij de M3 al zeer goed voor elkaar hadden (zeker icm de Grado RS1 "woodies"GraphXfreak schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:57:
[...]
Dat wil ik nou ook weten!Vertel het ons :
![]()
Zit er een lekkere diepe bass in het geluid? Als dit zo is, dan ben ik verkocht.
Nee, oplaadbare batterijen worden niet door de speler opgeladen.Mich schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:00:
Hallo ik heb even een vraagje, die iAudio mp3 spelers die op batterij werken, als ik daar een oplaadbare batterij indoet, word die dan opgeladen zodra ik hem aan men usb poort hang ?
Zo niet dan blijft alleen de iAudio U2 over als optie, heeft deze beter of slechter geluid dan de iAudio 4 ?
-navigatie door menu's ed. vanaf de remote is bij X5 hetzelfde als bij de M3.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:39:
[...]
Hee maar dat is handig als je al in het bezit bent van een M3(L)![]()
Die remote en cradle kosten al gauw 80 Euro, als je die apart moet kopen.
(uitgegaan vd kosten voor de remote en de cradle van de iAudio M3)
Maar is de navigatie door het menu van de X5 met de remote van de M3 wel hetzelde als wanneer je het doet bij de M3? Hoop van welHoe ervaar je het geluid in vergelijking met de M3?
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door pascoa341 op 19-05-2005 10:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
volgens mij is dit niet zo, het is niet afgevlakt, het hele apparaat is 4 mm dikker. op Iaudiophile.net staan plaatjes van de X5L alleen is deze site momenteel down..Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:13:
Ik denk (maar weet het niet zeker) dan het dunne deel van de X5 (onder de display) bij de X5L dikker is. Dat ie dus dan als het ware afgevlakt is... maar zeker weet ik dat niet heb er nog geen plaatjes van gezien eerlijk gezegd.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 19:34 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 20-05-2005 16:42 ]
Verwijderd
Het verschepen kost volgens mij niet heel veel geld, zeker niet als je het met meerdere mensen doet. Echter betaal je geen extra invoertarieven ofzo? Zo niet, dan is het een lucratief handeltjeEsliri schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:52:
Ik begin nu serieus te twijfelen of ik de X5 wel (nu) in Nederland moet gaan bestellen. Ik heb bij Amerikaanse winkels de X5 20gb nu al voor omgerekend €210 (excl. verzendkosten e.d.) zien liggen (bijv. bij eCost).
Hoeveel zou het kosten om zo'n ding naar Nederland te verschepen?
Verwijderd
Als het type accu dat ingebouwd is in de X5(L) hetzelfde type is als bij de M3(L), dan is het redelijk goed te noemen. Ik denk van wel gezien de afmeting en het gewicht van de X5(L).KrewCial schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 11:25:
Het was meer in het algemeen, maar ik zit nu te kijken naar de x5 (stond in mn vorige post).
Verwijderd
Verwijderd
Als het dunste gedeelte echt 18,3mm is bij de X5L, dan komen we bij het display gedeelte waarschijnlijk uit op 21,3 mm denk ik (net iets dunner dan de iRiver H320).KrewCial schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:45:
Volgens mij was die 14,3 (18,3) mm van het dunste gedeelte.![]()
Daarom denk ik er nu toch eerder aan om een gewone x5 te halen ipv de L versie. Als daar het dunste gedeelte al 18,3mm is, wat is dan het dikste gedeelte wel niet?
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Shiverzz op 23-05-2005 10:48 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq