[MP3/OGG] Cowon iAudio MP3 spelers

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.818 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:05:
hey Alt,

thnx voor je reactie, goeie review bij die link trouwens, dat gedoe met het volume en de andere problemen die in die review staan, is daar wat aan gedaan in de nieuwe firmware upgrades??
Behalve dat lijkt me de iaudio5 een hele goeie flash mp3speler. :)

Luc
Hoi Luc,

Er is nog geen eerste firmware voor de iaudio5 verschenen, dat is ook niet zo gek aangezien de speler net op de markt is. Maar de ervaring met iaudio met hun andere spelers is (o.a. de iaudio4, de voorloper van de 5) dat ze zeer goed de gebruiker ondersteunen door het uitbrengen van firmware's, ook voor de bijgeleverde software (kijk hier maar eens: http://eng.iaudio.com/ of deze: http://www.jetaudio.com/index.asp) Ik verwacht dan ook dat het voor deze speler niet anders zal zijn. Maar wanneer de eerste firmware verschijnt is (mij) niet bekend. Besef dat bij alle opmerkingen ("problemen") zoals ook in de zeer uitgebreide review zijn beschreven, het veelal zaken betreffen waarvan de gemiddelde gebruiker zal zeggen "So what? no big deal!" Ik kan alleen maar herhalen wat ik eerder zei: een topspeler, zonder meer.

Groet,
Alt

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:05

Piggen

Lekker bakkie

Maar de gemiddelde gebruiker koopt geen iAudio speler, die gaat naar de Dixons een koopt daar een of andere goedkope speler.
iAudio wordt vooral gekocht door liefhebbers en die verwachten het beste (zeker voor dat geld). Maar ik verwacht wel dat alle bugs snel gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben allebei gelijk wat betreft die top spelers, en ik heb geen zin een een of ander dixons prutsdingetje, ga liever meteen voor een beetje kwaliteit.
De bug waar het mij vooral om gaat is die van het volume, maar ik heb al gezien dat iaudio z'n firmware redelijk goed bijhoud(voor iaudio 5 heb ik versie 1.10 ergens zien staan).
Twijfel alleen nog tussen 1 GB en 512 MB, en ben op zoek naar lage/laagste prijs (tja, ben student 8)7 ) , in amerika is de 1 GB voor $189 te krijgen, hier heb ik m gezien voor rond de 210 euro, beetje groot verschil, maarja.
bedankt voor de info
Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren is mijn M3L aangekomen, en voor zover ik dat kan zeggen, ben ik er erg tevreden mee.

Nu zit ik met een klein probleempje: op de afstandsbediening verschijnt dat je de speler niet mag afkoppelen, en in de handleiding staat dat je de 'hardware moet afkoppelen'. Ik krijg geen icoontje op mijn desktop waarmee ik dat kan doen... Mijn laptop draait op Windows Millenium, en ik meende toch te gelezen te hebben dat dit systeem ook werkte via een icoontje...

Wat nu (ik trek hem niet graag uit als er staat dat dat niet mag...)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 23:13:
voor iaudio 5 heb ik versie 1.10 ergens zien staan).
Luc,

Waar? link? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, had ik aan moeten denken
Ik zag het staan op http://iaudiophile.net/news.php onder .: Lastest iAudio Downloads, alleen nu staat het er niet meer, en een downloads pagina is op die site niet te vinden.
Zal het wel even googlen

Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh, ja, op diezelfde plek (http://www.iaudiophile.net/news.php) staat nu

.: Lastest iAudio Downloads
M3 1.35
U2 1.35 b1
G3 1.25 b1
---> i5 1.15 b1 <---
i4 1.70 b1 & 2.70 b1
Software

Meer weet ik ook niet.

Luc

PS: het gaat hier wel om een beta, hier http://www.iaudiophile.net/forums/viewtopic.php?id=1217 wordt het besproken.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank jullie wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Vandaag viel me op dat de hoesjes voor de M3 en M3L op de site van Noreve zijn verschenen en leverbaar zijn vanaf 16 maart.

Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/etui_cowon_iAudio_M3_M3L_case_black.jpg

Ziet er erg fraai uit, als je het mij vraagt. Kost wel een paar duiten, €40, maar stijlvol is het zeker.
Misschien koop ik er wel zo één, want hier zit een verwijderbare riemclip op in plaats van die onhandige lus bij het standaard hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik vind het maar lelijk eigenlijk. Waarom die uitsparing voor die knoppen? Heb de m3 sinds ie uit is gekomen en heb die knoppen mss 2 of 3 keer gebruikt.

Knoppen op de behuizing zijn in mijn ogen dan ook waardeloos :) Tis meer iets cosmetisch ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Hmm ik ga tussen nu en 3 weken een flash-based mp3 speler kopen. Ik dacht aan de volgende modellen:

- Cowon iAudio4 512 MB
- Cowon iAudio5 512 MB
- Cowon iAudio U2 512 MB
- iRiver iFP795 (512MB dus)

De U2 valt zo goed als zeker af omwille van de ingebouwde batterij (als die naar de kloten is, mag je weer gaan dokken voor een nieuwe batterij). Dan zitten we nog met 3 kandidaten. Probleem is dat die overblijvende iAudio producten 35-65 euro duurder zijn dan die iRiver. Is er dan (veel) verschil in kwaliteit (geluidskwaliteit en stevigheid)? Het geld dat ik uitspaar door die iRiver te kopen zou ik nl. kunnen stoppen in de aankoop van een DivX speler (Kiss DP-1000 of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:02:
Gisteren is mijn M3L aangekomen, en voor zover ik dat kan zeggen, ben ik er erg tevreden mee.

Nu zit ik met een klein probleempje: op de afstandsbediening verschijnt dat je de speler niet mag afkoppelen, en in de handleiding staat dat je de 'hardware moet afkoppelen'. Ik krijg geen icoontje op mijn desktop waarmee ik dat kan doen... Mijn laptop draait op Windows Millenium, en ik meende toch te gelezen te hebben dat dit systeem ook werkte via een icoontje...

Wat nu (ik trek hem niet graag uit als er staat dat dat niet mag...)

Bedankt!
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:05
hangt je MP3 Speler nu al 7 dagen aan de pc? :P

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
CobraX schreef op zondag 13 maart 2005 @ 02:00:
Hmm ik ga tussen nu en 3 weken een flash-based mp3 speler kopen. Ik dacht aan de volgende modellen:

- Cowon iAudio4 512 MB
- Cowon iAudio5 512 MB
- Cowon iAudio U2 512 MB

De U2 valt zo goed als zeker af omwille van de ingebouwde batterij (als die naar de kloten is, mag je weer gaan dokken voor een nieuwe batterij). Dan zitten we nog met 3 kandidaten. Probleem is dat die overblijvende iAudio producten 35-65 euro duurder zijn dan die iRiver. Is er dan (veel) verschil in kwaliteit (geluidskwaliteit en stevigheid)? Het geld dat ik uitspaar door die iRiver te kopen zou ik nl. kunnen stoppen in de aankoop van een DivX speler (Kiss DP-1000 of zo).
Nee, zoveel verschil zit er niet in.
Qua geluidskwaliteit zitten iAudio en iRiver beide behoorlijk goed, en de gemiddelde gebruiker hoort geen verschil tussen die 2 denk ik.
Beide zijn het ook stevige spelertjes, en is de keus dus eigenlijk aan jou.
Als ik jou was had ik de iRiver genomen, vanwege de prijs (ik vind em zelf ook mooier, maar dat is persoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roelieboelie schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:58:
hangt je MP3 Speler nu al 7 dagen aan de pc? :P
Nee, ik trek hem eruit, maar niet met een goed gevoel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:56:
[...]

By the way, je krijgt het icoontje niet op je buroblad te zien, maar in de systeemtray (rechts onderin).
Het is een kleine, grijze rechthoek met daarboven een klein groen pijltje wat naar links wijst. Daar moet je dan op dubbel klikken op met de rechter muisknop op klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al waneer de Cowon iaudio M5 verkocht word?(behalve bij wehkamp)
en wat is precies het verschil tussen een monochroom beeldscherm(X5) en een kleurenscherm(M5)???
en weet iemand ook al de richtprijs?ik heb hier nog wel wat details(20gig)

A few more details have surfaced for Cowon iAudio\'s M5:

• Chip set: Motorola/Freescale ColdFire SCF5249
• 20GB, 1.8-inch HD
• USB 2.0, Mass Storage Complient
• USB on-the-go (USB Host function)
• Color LCD display
• Supports FLAC, OGG, WMA, MP3, ASF & WAV
• Support Limited video rendition
• Radio
• Voice Record
• View text files & pictures
• Line-in recording
• Includes in-line remote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:32
[quote]Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:28:
en wat is precies het verschil tussen een monochroom beeldscherm(X5) en een kleurenbeeldscherm ?

Wat denk je dat het verschil is? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door coptician op 21-03-2005 18:32 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De M5(L) heeft monochroom en de X5 een kleurenscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monochroom
Letterlijk Mono = Alleen en Croom (Chroma) = Kleur. Monochroom betekent dus Eenkleurig. Dat kan zwart zijn, alhoewel onder zwart niet een echte kleur wordt verstaan, maar ook één enkele kleur zoals rood of paars. Natuurkundig gezien, wordt voorbij gegaan aan de mengkleuren uit het RGB- en/of het CMYK systeem. Het RGB wordt het additieve systeem genoemd en CMYK het subtractieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:56:
[...]
Als het icoon 'hardware veilig verwijderen' niet verschijnt in ME kun je proberen om dit via apparaatbeheer aan te passen. En anders is het slim om eerst je pc uit te zetten voordat je je mp3 speler loskoppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:28:
en wat is precies het verschil tussen een monochroom beeldscherm(X5) en een kleurenscherm(M5)???
en weet iemand ook al de richtprijs?ik heb hier nog wel wat details(20gig)

A few more details have surfaced for Cowon iAudio\'s M5:

• Chip set: Motorola/Freescale ColdFire SCF5249
• 20GB, 1.8-inch HD
• USB 2.0, Mass Storage Complient
• USB on-the-go (USB Host function)
• Color LCD display
• Supports FLAC, OGG, WMA, MP3, ASF & WAV
• Support Limited video rendition
• Radio
• Voice Record
• View text files & pictures
• Line-in recording
• Includes in-line remote
De speler met kleurenscherm(X5) zal video kunnen afspelen met 15fps en je kunt er foto's op bekijken. Richtprijzen zijn: 349 Euro X5 20GB, 379 X5 30GB, 499 Euro X5 60GB.
Verder zal er de X5L komen met prijzen van 389 Euro 20GB en 419 Euro 30GB. Er zal geen 60GB versie van de X5L komen.
Huidige releasedatum ligt ergens in april, maar zou best weer verschoven kunnen worden :P

Bron: http://www.iaudiophile.net/forums/viewtopic.php?id=1316
Plaatjes: http://www.iaudio.it/forum/topic.asp?TOPIC_ID=388
http://www.iaudio.it/forum/topic.asp?TOPIC_ID=352
http://www.dapreview.net/gallery/thumbnails.php?album=134

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow......ik raak nu toch een beetje in de war.......sommige zeggen dat de X5 met kleurenscherm is en de M5 met een monochroom scherm.....welke is nou welke?
de M5 is toch met kleurenscherm?en de X5 toch met monochroom scherm? :? :? :? 8)7 8)7
(ik heb ff me dag niet :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Nee, het is juist omgedraaid ;)
Maar daar had je ook wel zelf achter kunnen komen door een aantal posts naar boven te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
CobraX schreef op zondag 13 maart 2005 @ 02:00:

- Cowon iAudio4 512 MB
- Cowon iAudio5 512 MB
- Cowon iAudio U2 512 MB

iRiver en iAudio doen qua kwaliteit niet onder voor elkaar.

die M5 lijkt qua specs erg op de H300 serie van iRiver (vooral die videosupport is exact gelijk, en USB OTG). Verschil is dat de M5 ook Flac ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:43
MP3spelers.nl is ook gek! € 198,95 voor een iAudio M3, echt niet meer normaal wat een actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
Poekoek schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:34:
MP3spelers.nl is ook gek! € 198,95 voor een iAudio M3, echt niet meer normaal wat een actie!
ja en er staat bij dat ze dat doen i.v.m. nieuwe modellen in april. misschien is dat wel de X5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die M3 vind ik er zeer interessant uitzien. Het punt waar ik nog mee zit is hoe je dit appraat in de zomer meeneemt. In de winter kan de unit zelf mooi in de binnenzak van je jas maar hoe los je dit in de zomer op? Doe je dan de remote ook in je broekzak? Of is hij dermate klein dat hij eigenlijk niet in de weg zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doogie schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:52:
Die M3 vind ik er zeer interessant uitzien. Het punt waar ik nog mee zit is hoe je dit appraat in de zomer meeneemt. In de winter kan de unit zelf mooi in de binnenzak van je jas maar hoe los je dit in de zomer op? Doe je dan de remote ook in je broekzak? Of is hij dermate klein dat hij eigenlijk niet in de weg zit?
kheb mijn M3L (<-- dikker dan de M3) altijd in m'n broekzak zitten, nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geacht forum,
sinds vandaag ben ik de (trotse ?) bezitter van een Iaudio M3.
Vooreerst de positieve punten :
*prachtige vormgeving
*geweldige interface om bestanden te uploaden
*mooi geluid

echter (en dat voor die prijs), de minpunten :
*krakkemikkige afstandsbediening (echt speelgoed)
*storing bij bepaalde liedjes

en dit laatste punt had ik graag eens aangehaald op dit forum : bij sommige liedjes krijg ik middenin het liedje "storing", de "storing" duurt 1 à 2 seconden en herhaalt zich soms verderop in het lied.
Op het origineel is daar niks van te horen, het ligt dus wel degelijk aan mijn MP3 speler.
Heeft hier nog iemand last van ?
Is daar iets aan te verhelpen ?
(bij het "opstarten" verschijnt : "versie 1.35", ik denk dus dat ik de laatste firmware heb)

Ik had per ongeluk dit bericht gisteren reeds in een nieuwe thread geplaatst doch hier staat het op zijn plaats.

lens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Ik heb de M3 nu enkele maanden in mijn bezit, al speel ik alleen ogg files heb ik geen last van storing, dat terwijl mijn koptelefoon erg gevoelig is voor alles.
Kan het zo zijn dat je het "origineel" afspeelt in een speler die fouten opspoort en verhelpt, zoals bv foobar2000 doet? Het kan best zijn dat de mp3 een fout bevat die door de M3 wel wordt afgespeeld en door andere (software) niet.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
@violefalusche: Uhm....Toevallig, ik heb dat probleem ook bij mijn Iaudio U2 dat er in sommige liedjes storing zit. Van rond de 2 seconde. Dan blijft hij haken en gaat hij haperen. Heb dit btw trouwens alleen bij VBR mp3s.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:48
Ik heb ook een M3L, ik speel bijna alleen mp3's af en ik heb nergens last van. Ik heb firmwareversie 1.35 erop staan. Ik heb de speler nu een paar maanden (sinds begin december) en hij werkt perfect.
Een keer is ie vastgelopen, maar na een harde reset is dat nooit meer gebeurt. Bovendien had ik toen ook nog de oude firmware erop staan, maar ik betwijfel of het daar iets mee te maken had, want met die oude firmware heeft het ook meer dan een maand foutloos gewerkt.
Ik ben er echt heel tevreden over en heb nooit spijt gehad van die 350 euro die ik er voor betaald heb, het is echt een geweldig apparaat, wat mij betreft de beste mp3-harddisk-speler van 20GB. _/-\o_

Alleen die dopjes, die heb ik maar meteen vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de replies,
ik ben maar een newbie dus vergeef me mijn onwetendheid : wat zijn VBR MP3 ?

PS : ik heb de speler terug naar de winkel gedaan, eens benieuwd wat ze er daar van zullen zeggen ? ik zou hem wel graag hersteld terugkrijgen want ik heb hem nieuw kunnen kopen voor 249 euro en indien ze mij het geld zouden teruggeven dan kan ik nooit voor dat geld een andere kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:08
Ik heb ook M3L en bij heb ik geen last van storingen en ik heb hem nu al meer dan een half jaar... geen elke reset gehad. Nooit geen problemen gehad. Ik heb er 380 destijds voor betaald en echt geen spijt van. Wat mij betreft is dit DE mp3 speler. Dops zijn wel vervangen het zijn net een stel hamers :p

@Doogie: Uhm gewoon in de broekzak. Totaal geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 19:05:
bedankt voor de replies,
ik ben maar een newbie dus vergeef me mijn onwetendheid : wat zijn VBR MP3 ?
VBR is variabele bitrate. Hierdoor wordt een ideale bitrate gezocht per stukje...
bv een stukje waar niet meer dan 120 kbps nodig is wordt het 120kpbs, waar 300 nodig is wordt het 300kbps.

dus niet standaard het hele liedje 128 kbs(of andere bitrate) maar afwisselende bitrates

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk zit dat probleem met storing in je mp3tjes zelf. Het ligt niet speciaal aan VBR (zo'n beetje mijn hele collectie is VBR met Lame en ik heb nergens last van). Probeer gewoon een ander mp3tje van hetzelfde nummer. Werkt vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Laatst online: 30-12-2021
Poekoek schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:34:
De mediamarkt had ze ook voor deze prijs liggen zag ik in een krantje.Ik zat net iets te zoeken voor 200 euro en dit klinkt wel erg aantrekkelijk :)
Doogie schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:52:
Ik heb zelf een iriver discman gehad dat dus hetzelfde principe heeft van alleen een afstandbediening.
Op het eerste gezicht lijkt het onhandig maar je stop het apparaat gewoon in je broekzak en clipt de afstandbediening aan de broekzak.Dan kun je direct blind bedienen of even snel kijken of losclippen en naar boven trekken 8)

Een scherm aan het apparaat is alleen handig als je ergens thuis dat ding op tafel hebt liggen, in het openbaar je apparaten open en bloot hebben is ook niet aan te raden tegenwoordig :/

[ Voor 58% gewijzigd door BARACUS op 29-03-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Beetje offtopic, maar ik heb net mijn Noreve lederen hoesje voor mijn M3L binnengekregen (ging erg snel trouwens, gisteren verzonden vanuit Frankrijk en vandaag binnen) en daar wilde ik even wat foto's van laten zien :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55618/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55619/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55620/full.jpg

De riemclip is afneembaar, zoals hier te zien is.

Het tasje voelt goed, ziet er mooi uit en past perfect. Het kostte wel €40 euro, maar ik vond het standaard tasje echt cheap. Ik ben erg blij met deze, veel stijlvoller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

Smaken verschillen zie je maar weer!
Ik vind dit dus echt een foeilelijk ding, maar ben blij dat jij er blij mee bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ziet er degelijk, strak en mooi uit :)
Vooral die belt clip lijkt me ontzettend handig.
Kun je nu nog goed bij die knoppen aan de zijkant? ze lijken met wat moeilijk in te drukken met dat hoesje er omheen, maar misschien lijkt dat alleen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Bedankt voor je blijdschap, LightYears ;)

De knoppen op de zijkant zijn inderdaad wat lastiger te bedienen nu. Ze liggen nu verzonken, zeg maar. Je moet nu meer je nagels gebruiken in plaats van je vingers om de record-knop en de hold-switch te gebruiken. Maar die gebruikte ik toch nauwelijks.

De riemclip is inderdaad erg handig. Die kun je zoals gezegd ook losmaken van de speler, waardoor je niet de hele riemclip los hoeft te halen als je de speler nodig hebt. Je klikt de speler simpelweg los. Mooi systeempje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar de Iaudio M3/M3L nog te halen is?

Mp3Man.nl heeft ze niet meer op voorrraad en heeft een minimale wachttijd van 2 weken.
Ik heb mp3spelers.nl geprobeerd te bellen en te mailen, alleen geen response. Dus ik weet niet wat de wachttijd van hun is.

Enige waar ik ze op voorraad kon vinden was MMport.nl maar daar is de prijs ivg met de andere aanbieders veel te hoog. (268 bij mp3man.nl en 328 bij MMport.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

http://mp3.direqt.nl heeft de M3 nog op voorraad voor 275 in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPmad schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 17:38:
http://mp3.direqt.nl heeft de M3 nog op voorraad voor 275 in ieder geval.
hmm klopt inderdaad, alleen jammer dat ze de M3L niet hebben. Die is normaal gesproken zo'n 10-20 euro duurder maar de playtime 35 uur is ipv de 14 uur die een M3 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pardonlul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 17:35:
Weet iemand waar de Iaudio M3/M3L nog te halen is?

Mp3Man.nl heeft ze niet meer op voorrraad en heeft een minimale wachttijd van 2 weken.
Ik heb mp3spelers.nl geprobeerd te bellen en te mailen, alleen geen response. Dus ik weet niet wat de wachttijd van hun is.

Enige waar ik ze op voorraad kon vinden was MMport.nl maar daar is de prijs ivg met de andere aanbieders veel te hoog. (268 bij mp3man.nl en 328 bij MMport.nl)
Ik heb vorige week woensdag nog een Iaudio M3 bestelt bij mp3spelers.nl en had hem vrijdag al in huis.

Ik denk dat ze hem daar nog wel op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Volgens de site is het hele M3 assortiment uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Heeft iemand ervaring met de m3 en een iriver apparaat?Voor 200 euro is dit ding natuurlijk heel leuk maar ik ben nogal teleurgesteld over andere apparaten behalve iriver (sony, ipodden).Misschien dat iemand kan vertellen of deze 2 vergelijkbaar zijn en dan vooral dat machtige bass dat de iriver kan produceren.Ik wil echt dat gevoel hebben dat ik IN de muziek zit, proef luisteren gaat natuurlijk nooit in een winkel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ik denk dat je niet teleurgesteld zult worden. Er valt in ieder geval genoeg in te stellen op dat gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pardonlul schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 13:05:
[...]

Ik heb vorige week woensdag nog een Iaudio M3 bestelt bij mp3spelers.nl en had hem vrijdag al in huis.

Ik denk dat ze hem daar nog wel op voorraad hebben.
Vreemde zaak, ik heb ze woensdag gemaild en gebeld, beide totaal geen response bij mij.
Zal het as maandag nog wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 20:12:
[...]

Vreemde zaak, ik heb ze woensdag gemaild en gebeld, beide totaal geen response bij mij.
Zal het as maandag nog wel eens proberen.
Ik heb deze week ook geen response gekregen en alles op de website is ook niet voorradig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dat de iaudio ook bij dixons verkrijgbaar is, gaan ze eindelijk eens goeie spelers verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Iaudio
Maar wat een prutsers zijn het daar ook.
In ieder geval mooi voor de naamsbekendheid van iAudio. Maar hopelijk verkopen ze niet te goed, want ik heb geen zin om straks iedereen met een iAudio te zien lopen :P

De prijzen zijn ook best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:30:
ik zie dat de iaudio ook bij dixons verkrijgbaar is, gaan ze eindelijk eens goeie spelers verkopen..
Helaas niet de M3, laat staan de M3L :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Logisch, want de M3 gaat er ook uit. De X5 komt er namelijk aan.
Wat zal die er strak uitzien in de vitrine tussen al die iPods :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Betekent dat dat mp3spelers.nl hem ook niet meer binnenkrijgt?

:'(

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Bozozo schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:55:
Betekent dat dat mp3spelers.nl hem ook niet meer binnenkrijgt?

:'(
mp3spelers.nl heeft problemen, loopt een vage topic over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke topic over mp3spelers.nl heb je het over? kan niks vinden hierover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:32:
welke topic over mp3spelers.nl heb je het over? kan niks vinden hierover..
"Problemen met online winkel www.mp3spelers.nl" in de stuff generalis, ben niet zo handig in linken sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Logisch dat hij niet kan vinden, want hij heeft nog maar 41 posts en kan dus nog niet in SG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp3spelers.nl heeft helemaal geen voorraad, bijna niks gewoon....waar zijn ze toch mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-09 19:32
MP3Spelers.nl staakt zn activiteiten. Had ik gelezen hier op GoT. Ging dacht ik niet om faillissement, maar om persoonlijke redenen...

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-09 19:32
wat ik me afvraag hè...zou de prijs van de M3 nog gaan zakken als de x5 uitkomt?
Want de laagste prijs is nu €259,- bij Mp3Man incl. cradle... evengoed niet verkeerd voor een 20GB speler , maar 't is toch altijd lekker als daar nog wat vanaf kan >:)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als hij voor 240 te koop was zou ik hem misschien ook wel kopen, dus een prijsverlaging is zeker welkom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Voodooforever schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:42:
MP3Spelers.nl staakt zn activiteiten. Had ik gelezen hier op GoT. Ging dacht ik niet om faillissement, maar om persoonlijke redenen...
Klopt, hieronder de letterlijke tekst, even copy/past en hopla:
12 april 2005
MP3spelers.nl is enkele weken gesloten vanwege problemen in relationele sfeer. MP3spelers.nl is verder kerngezond en binnenkort open wij onze poorten weer met een nieuw verfrissend assortiment met de allernieuwste Koreaanse high-end MP3spelers. U kunt ons in de tussentijd gewoon e-mailen. Uw vragen worden z.s.m beantwoord, alleen bestellen is even niet mogelijk op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft de m3 net zo'n menu als de Creative Zen Micro etc.? Dus sorteren op album, genre artiest etc.?

Op zich maakt dat niet uit, want als dat niet gebeurd kun je netjes mappen aanmaken met Album, Techno etc.
VB: selecteer je map techno, daarin staan weer de mappen Hard Techno, Minimal etc. Selecteer je minimal en daar staan alle liedjes en dan selecteer je er een en dan begint ie te spelen?

En waar moet je de koptelefoon induwen, in de afstandsbediening of in de HD? Is dit handig? Waar doen jullie die afstandbediening eigenlijk in of waar laten jullie die? Je doet de HD in je broekzak en je afstandsbediening?Is die kabel van de AB niet lastig en zit die niet in de weg?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Onlangs een USB sticky aangeschaft om de tijd te doden in de trein, simpel ding, maar toch redelijk prijzig. (althans, voor tussendoor)

Ding werkte echter perfect, alleen hield ie er tijdens een fietstochtje 'savonds mee op.

Nu is die op mp3spelers.nl bestelt, en ik heb mijn ook al een tijd op de iAudio M3 40GB laten vallen... Geen geld echter, al probeer ik wat te sparen hier en daar, kijken wat er over blijft...

De laatste tijd wel verleidt door de Creative micro en apple mini, maar als ik dan eens op een rijtje ga zetten hoe ik het wil gebruiken, hoeveel ruimte ik wil etc, dan blijf ik steevast bij de iAudio M3 en de iRiver H140 uitkomen, waarvan de eerste mijn voorkeur stevig heeft...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je een tweede afstandbediening kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

www.tu-and-tu.com

Moet je even mailen, want het staat niet op de site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:32:
heeft de m3 net zo'n menu als de Creative Zen Micro etc.? Dus sorteren op album, genre artiest etc.?

Op zich maakt dat niet uit, want als dat niet gebeurd kun je netjes mappen aanmaken met Album, Techno etc.
VB: selecteer je map techno, daarin staan weer de mappen Hard Techno, Minimal etc. Selecteer je minimal en daar staan alle liedjes en dan selecteer je er een en dan begint ie te spelen?
Nee hij heeft niet zo'n menu... maar zoals je zegt kan je het wel zo maken door gebruik van mapjes dat heb ik ook gedaan en dat werkt goed
Mijn structuur :

- Rock
-- (losse nummers) [artiest]-[titel].mp3

- R&B

- Dance

- Albums
-- [Artiest]
--- [Albumtitel]
---- [01 titel].mp3

Enige nadeel is dat je niet kan zoeken vind ik... het zou wel makkelijk zijn als je kon zoeken op bestandsnaam (of id3-tag)
En waar moet je de koptelefoon induwen, in de afstandsbediening of in de HD? Is dit handig? Waar doen jullie die afstandbediening eigenlijk in of waar laten jullie die? Je doet de HD in je broekzak en je afstandsbediening?Is die kabel van de AB niet lastig en zit die niet in de weg?
Ik heb de speler in me broekzak en dan de afstandsbediening ook(kabel opgerold) waarbij de afstandsbediening er net uitsteekt. Hier zit dan mijn koptelefoon op aangesloten(sharp md-33).
Als je de standaard dopjes gebruikt zul je de afstandsbediening niet in je broekzak kunnen laten zitten, maar moet je het snoer beetje afrollen en komt hij op borst hoogte te zitten.
Wat ik wel vreemd vindt aan de afstandsbediening is dat de kabel naar de de ab en de koptelefoon aansluiting aan dezelfde kant zitten... dit vind ik wel onhandig maar er is mischien wel een reden voor....
zo zitten ze zeg maar
[ab]= (dopjesbovenste draad speler onderste draad) ipv
(speler)---[ab]--(dopjes )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook de M3. het ding bevalt me prima :)

[q]En waar moet je de koptelefoon induwen, in de afstandsbediening of in de HD? Is dit handig? Waar doen jullie die afstandbediening eigenlijk in of waar laten jullie die? Je doet de HD in je broekzak en je afstandsbediening?Is die kabel van de AB niet lastig en zit die niet in de weg?[q]

Ik heb de hd in mijn broekzak en de AB aan de rand van m'n broekzak geklipt. Het snoer van de AB zit opgerold in mn zak. Zo kan ik er altijd goed bij en heb ik er geen last van :)
Zoals hierboven al staat: je koptelefoon doe je in de AB, maar je kan de speler ook zonder AB gebruiken, dan steek je je koptelefoon in het gat waar de AB normaal in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk dat is handig. Als je gewoon naar school maakt zet je je mp3speler gewoon aan en dan hoef je die ab niet mee te slepen, want die koptelefoon sluit je gewoon aan op de speler zelf. Ik hoef toch niet naar liedjes te zoeken. Gewoon alles afspelen en verder gaan waar je gebleven bent. Op vakanties is zo'n ab wel ideaal. Je kunt het volume toch ook regelen op de speler zlef he? Dan is het ideaal. En met die m3u lijsten kun je ook gewoon maken via winamp, importeer je en je hoeft die ab niet te gebruiken. Ik heb het niet zo op die afstandsbediening, maar die kan ook handig zijn. Als mp3spelers over 2 weken ofzo weer opgengaat koop ik deze, want 200 euro is natuurlijk een koopje tov van een creative zen 20gb, de zenmicro en de archos gmini xs200. 24 maanden garantie ook nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik alle muziek, (onderverdeeld in mappen)van de pc overgezet heb naar de M3
(6600 nummers) en vervolgens de M3 aangezet heb blijkt dat nadat ik een map heb
uitgezocht om af te spelen, ik niet meer terug kan naar een andere map. Ik moet
iedere keer door de map heen scrollen om bij de volgende map te komen. Kan mij
iemand van advies dienen? Dat is wel erg lastig wanneer je honderden mappen
hebt. Ik heb de fimrware 1.33 erop zitten.

DIt las ik ergens. Is dit zo of is er al een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:50

Videopac

Rommelt wat aan.

Ik zit te denken aan een 5, maar ik begrijp dat er std. geen oplaadbare batterij bij zit.
Heeft iemand suggesties voor een goede oplaadbare AAA batterij / lader?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:36:
Nu ik alle muziek, (onderverdeeld in mappen)van de pc overgezet heb naar de M3
(6600 nummers) en vervolgens de M3 aangezet heb blijkt dat nadat ik een map heb
uitgezocht om af te spelen, ik niet meer terug kan naar een andere map. Ik moet
iedere keer door de map heen scrollen om bij de volgende map te komen. Kan mij
iemand van advies dienen? Dat is wel erg lastig wanneer je honderden mappen
hebt. Ik heb de fimrware 1.33 erop zitten.

DIt las ik ergens. Is dit zo of is er al een oplossing voor??
Ik heb er iig nog nooit last van gehad(maar heb wel de laatste firmware mischien dat dat wat uitmaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Videopac schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:57:
Ik zit te denken aan een 5, maar ik begrijp dat er std. geen oplaadbare batterij bij zit.
Heeft iemand suggesties voor een goede oplaadbare AAA batterij / lader?
Offtopic, maar de Hema heeft altijd wel goede laders en batterijen. Verder zit je met GP ook altijd wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die iAudio echt een vette speler, maar ik heb talent voor draadjes slopen. En je kan er vrij wijnig mee als het draadje stuk is. Kan iemand die zo'n ding heeft me vertellen of ik daar bang voor moet zijn?

Edit: Dan bedoel ik dus de iAudio M3

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, want het is een vrij dikke kabel. Die zul je niet zo snel kapot krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je op de M3 zelf ook het geluid regelen of kan dit alleen via de AB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Op de speler zelf kun je alleen het volume regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPmad schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:35:
www.tu-and-tu.com

Moet je even mailen, want het staat niet op de site :)
waar kun je hier spelers kopen op de site? Ben ik nu heel dom of is die site gewoon raar :*)

En weet iemand een exacte datum wanneer mp3spelers weer opengaat, kan namelijk niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ik geloof niet dat je er ook spelers kunt kopen, want het is de importeur van iAudio. Voor accessoires kun je er wel terecht.

En op de site van mp3spelers staat 'binnenkort', dus dat kan een paar dagen zijn, maar ook 2 weken. Misschien kun je ze even bellen of mailen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPmad schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:20:
dus niet via de AB? :? vind ik een beetje raar eigenlijk. Maar toch blij dat het iig op de M3 zelf kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Neenee, natuurlijk kun je op de afstandbediening ook het volume regelen.

Anders had ik wel "alleen op de speler zelf kun je het volume regelen" ;)

Wel makkelijke vragen, trouwens. Daar had je zelf ook wel achter kunnen komen met wat zoekwerk.

[ Voor 28% gewijzigd door Piggen op 21-04-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPmad schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:38:
Neenee, natuurlijk kun je op de afstandbediening ook het volume regelen.

Anders had ik wel "alleen op de speler zelf kun je het volume regelen" ;)

Wel makkelijke vragen, trouwens. Daar had je zelf ook wel achter kunnen komen met wat zoekwerk.
gemak dient de mens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Jawel, maar daar is dit forum niet voor bedoelt. Er wordt wel verwacht dat je zelf ook het antwoord op je vraag zoekt, want het is hier geen helpdesk.

Lees anders de FAQ even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:25:
[...]

waar kun je hier spelers kopen op de site? Ben ik nu heel dom of is die site gewoon raar :*)

En weet iemand een exacte datum wanneer mp3spelers weer opengaat, kan namelijk niet wachten :D
Op 12 april 2005 hebben ze het volgende bericht op hun site geplaatst

MP3spelers.nl is enkele weken gesloten vanwege problemen in relationele sfeer. MP3spelers.nl is verder kerngezond en binnenkort open wij onze poorten weer met een nieuw verfrissend assortiment met de allernieuwste Koreaanse high-end MP3spelers. U kunt ons in de tussentijd gewoon e-mailen. Uw vragen worden z.s.m beantwoord, alleen bestellen is even niet mogelijk op dit moment.

[ Voor 4% gewijzigd door ronaldinho op 21-04-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou moeten betekenen dat mp3spelers.nl volgende week misschien weer open gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPmad schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:20:
Niets is minder waar. Op de speler zelf zit niet alleen een volumeregelaar, maar ook next, back, play/pause en record knoppen.. Om alleen audio af te spelen heb je dus niet je AB nodig, maar zodra je meer wilt zul je hem aan moeten sluiten. Let wel op: zonder AB ook geen display!
Plaatje ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://lamparna.jinak.cz/blog/images/20040722_iAudio.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Je meent het. Ik bedoelde dat de enige geluidsoptie op de speler het regelen van het volume is.

/me MPmad heeft zelf een M3L ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de m3 binnengekregen en ben na 1 dagje gebruik ontzettend onder de indruk.
Weet iemand hoe de speler aan te sluiten op een 'standaard' autoradio-cdspeler?
Ik weet dat het mogelijk is dit te dioen via Fm , maar ik ben bang voor kwaliteitsverlies en, zo valt hier her en der te lezen, is het gerbuik ervan in NL illegaal. Voor de ipod zijn er producten op de markt, zijn die er ook voor de cowon i Audio m3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

het bekende cassettebandje gaat niet op dus ... heeft je autoradio een aux aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas geen aux, dan had het zeker gekund. ik had gehoopt dat er inmiddels wel 'generieke' setjes om je mp3 speler aan te sluiten, zoals voor de ipod, op de markt zouden zijn. nog niets kunnen vinden helaas. zal het hier melden als ik wat vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 18:17
MPmad schreef op donderdag 21 april 2005 @ 23:19:
Je meent het. Ik bedoelde dat de enige geluidsoptie op de speler het regelen van het volume is.

/me MPmad heeft zelf een M3L ;)
Dan snap ik je uitspraak niet hoor?

Op de M3L zit een (redelijk fatsoenlijke -- vooral vergeleken met die van de ipod) equalizer, ook kun je een aantal effecten in gradiaties aan of uit zetten.. Er zijn dus wel meer opties als alleen het volume harder of zachter zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 18:17
offtopic:
nevermind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

DiSiLLUSiON schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:45:
[...]

Dan snap ik je uitspraak niet hoor?

Op de M3L zit een (redelijk fatsoenlijke -- vooral vergeleken met die van de ipod) equalizer, ook kun je een aantal effecten in gradiaties aan of uit zetten.. Er zijn dus wel meer opties als alleen het volume harder of zachter zetten.
Met 'de speler' bedoel ik de 'main unit' ;)
Ook bij Audiolounge.nl, met gratis cradle.

[ Voor 29% gewijzigd door Piggen op 22-04-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een belachelijke prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij audiolounge.nl komt ie met dockingstation (40 euro!) dus 359 + docking = goeie prijs!
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.