5 Euro per uur verdient.
Verwijderd
Aan de mensen die vinden dat al het werk niet genoeg geld opgeleverd heeft: zo iets doe je omdat je het leuk vind om een idee voor een gemodde kast uit te werken, en niet om er geld mee te verdienen.
Verwijderd
Met al die felicitaties kan een Bak Modder niet achterblijven dusz: GEFELICITEERD.
Verwijderd
Maar ik kan het toch niet laten; Pics !!!!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Guru3D.com heeft ook wat pics online:
PS. Zoek de vissies!
[ Voor 8% gewijzigd door SquareHugo op 15-03-2005 16:53 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
NahSquareHugo schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:52:
Onwijs gefeliciteerd gasten! Mooi werk...
Guru3D.com heeft ook wat pics online:
[afbeelding]
[afbeelding]
PS. Zoek de vissies!Guppen, toch?
Dat ding is dus echt alleen op de foto mooi, in het echt zaten er zoveel lelijke dingen in, scheef gezaagde onderdelen, en de waterkoeling lag gewoon los onderin
Gorgeous...

Verwijderd
Heb hem op cebit ook uitgebreid mogen bekijken en hij was idd prachtig !
BTW, de plaatjes in startpost doen het niet meer....
_ferry_ schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:02:
[...]
Nah
[...]
Dat ding is dus echt alleen op de foto mooi, in het echt zaten er zoveel lelijke dingen in, scheef gezaagde onderdelen, en de waterkoeling lag gewoon los onderin

@Grample:
Ehm, ik denk dat er wat mis was bij xs4all ofzo, ze doen het nu voor mij (weer) wel!
rest van de CeBIT plaatjes @ http://fam.jenniskens.info
[ Voor 3% gewijzigd door EEKthecat op 15-03-2005 20:25 ]
Verwijderd
Zoo, ze hebben wel coole dingen @ CeBIT.EEKzz schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:11:
Ik heb er ook een beeltje van geschoten
[afbeelding]
rest van de CeBIT plaatjes @ http://fam.jenniskens.info
Vooral die audi is vet.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En kreeg gewoon kippevel toen ik zag dat jullie die 5000,- gewonnen hebben!
Echt geweldig mensen! Gefeliciteerd!

Echt heel vet gedaan!
Wel gewaagd, om zo'n ding te gaan vervoeren... Is naast mooi dus blijkbaar ook nog stevig...
Gefeliciteerd!
Bron : www. webwereld.nl
Eerste NK casemodding
Eind mei vinden tijdens het evenement PcXperience de eerste nationale kampioenschappen casemodding plaats. Hierbij gaat het erom wie zijn pc aan de binnen- en buitenkant het mooiste heeft verfraaid. Winnaars worden gekozen door het publiek. PcXperience wordt gehouden van 27 tot en met 29 mei in de Americahal in Apeldoorn. (EF)
Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!
(je moet er dan ook niet aan komen lopen met een niet goed afgewerkt koffer mod
Voor de rest: prachtig werk, mooie mod, wat systeemspecs betreft, als je dit met een iets moderner systeem zou doen, en het zou toevallig mislukken, dan ben je meer geld kwijt dan als je een iets ouder systeem neemt.
Ik vind dit gewoon een te gekke mod... ga zo door
Ik zou met het geld relaxte hardware kopen en voor zo cheap mogelijk casemodden maar weer
Verzin eens iets nog gekkers, een PC weggemoffeld in een toiletbak met uit-klap & -schuifbare steunen voor je TFT en keyb+muis.
Of een klein rijdend bureautje van Ikea met een WC-PC erin weggemod met mooie tunnels en buizen en fans en lichten en blah...
Zo op weg naar de volgende €5000,-
EDIT:
Die laatste ga ik denk ik wel doen, bedenk ik me net. heb hier nog een bureautje staan van Ikea...
[ Voor 12% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 23-03-2005 10:24 ]
Ici kann uw Werbung staan
Wij zijn verkozen door corsair tot mod of the month april!
De prijs? 1 gb van hun nieuwe xms xpert geheugen met led displays
Verwijderd
Echt zo gaaf dat geheugen, wederom gefeliciteerd!Robertstoppels schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:36:
Yeah!!!!
Wij zijn verkozen door corsair tot mod of the month april!
De prijs? 1 gb van hun nieuwe xms xpert geheugen met led displays
Verwijderd
Wat wordt de volgende prijs die jullie binnen gaan slepen?
Hoi
Dezeroelieboelie schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:54:
Wat wordt de volgende prijs die jullie binnen gaan slepen?

Hehe, in mei is er een nederlandse verkiezing waar we misschien verschijnen. Voor een volgende mod zijn we er nog niet over uit wat we gaan doen. Er zijn wel wat ideeen maar dat vereist nog wat voorbereiding. Verder ben ik ook nog met mijn eigen pc bezig.
Verwijderd
Heb je de nieuwprijs van de Xpert reepjes al eens gezien? Een dikke € 300,-
Succes op het NK Casemodden .. Kwa creativiet kan niemand jullie inhalen
De laatste versie (final) is ook een schitterende case geworden ook. Niet meer dan terecht !
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Ik ben toch malle pietje niet!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
//edit:
Hierrr is een stream te vinden!
@ ongeveer 23minuut 30 ongeveer begint het stukje over casemod's
[ Voor 61% gewijzigd door stevenP op 09-04-2005 08:28 ]
Allereerst: Fantastische casemod!
Ik weet niet precies hoe het zit, maar aangezien het bij BNN University (op Ned 2) was zal het vandaag of morgen wel op www.uitzendinggemist.nl staan. Is helaas wel een stream en dus niet (makkelijk) te downloaden.
De aflevering zal binnenkort wel te downloaden zijn op bnn.nl. Aflevering 11 moet je dan hebben.
Edit: die stream die je vermeldt StevenP is de goeie!!!
[ Voor 28% gewijzigd door Robertstoppels op 08-04-2005 18:47 ]
Fantastisch dat er aan deze (ja toch wel!) sport ook eens wat aandacht wordt besteed.
Hulde!
[ Voor 11% gewijzigd door --WaaZaa-- op 09-04-2005 00:35 ]
prutsert
Mijn stream verwijst naar iets als streams.rm.latest, dus ja als er een nieuwe is dan werkt die link nog steeds!Robertstoppels schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:44:
Ja ik heb het gezienvet cewl.
De aflevering zal binnenkort wel te downloaden zijn op bnn.nl. Aflevering 11 moet je dan hebben.
Edit: die stream die je vermeldt StevenP is de goeie!!!
Btw, ik zal het even herhalen...
Verwijderd
De presentator liet goed blijken dat er toch wel heel veel van hetzelfde aanwezig was, een windowtje hier met paar ccfl en een ledje daar.
daarover laat hij het niet blijken. hij laat blijken dat er gewoon veel dezelfde dingen zijn op de beurs in zijn ALGEHEEL.Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 10:31:
Wel grappig die ondertoon in dat stukje over casemods.
De presentator liet goed blijken dat er toch wel heel veel van hetzelfde aanwezig was, een windowtje hier met paar ccfl en een ledje daar.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
mydogisgone schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:04:
[...]
daarover laat hij het niet blijken. hij laat blijken dat er gewoon veel dezelfde dingen zijn op de beurs in zijn ALGEHEEL.
[zanikmode] in het algemeen is het dan nog altijd
Maar inderdaad, het was wel duidelijk dat hij het een beetje saai vond zo 200x in principe de zelfde dingen
[ Voor 15% gewijzigd door stevenP op 09-04-2005 14:09 ]
Verwijderd
Gaaf dat jullie ook naar Apeldoorn komen, eindelijk iets cools in ons dorpRobertstoppels schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:22:
[...]
Deze![]()
[afbeelding]
Hehe, in mei is er een nederlandse verkiezing waar we misschien verschijnen. Voor een volgende mod zijn we er nog niet over uit wat we gaan doen. Er zijn wel wat ideeen maar dat vereist nog wat voorbereiding. Verder ben ik ook nog met mijn eigen pc bezig.
Ik kom m zeker bewonderen
Iedereen die werktuigbouw heeft gedaan kan zoiets maken. En hij werkte ook geneens

Verder wel jammer dat het maar 7 minuten duurde ofzo, ze zijn 3 dagen aan het filmen geweest geloof ik daar, de vorige uitzending lieten ze gadgets zien op de CeBIT.
En mijn pc zag je een paar sec. interview hadden ze er niet in geplakt, die van robert en mydogisgone was sowieso ook al flink ingekort. Uitleg over de casemod enzo zat er bijv. niet meer bij. Maargoed, voor mij voor het eerst dat er eens iets aan casmodding op TV komt
http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/groen402/Fun/CebitTV.asf
[ Voor 21% gewijzigd door tafkaw op 10-04-2005 11:25 . Reden: Schoolserver weer up... ]
Ook nog wat meer over de mod zelf of gewoon meer als headline?Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:56:
Het stond ook in de PCM vermeld! Dat Nederland de Casemod-prijs heeft gewonnen of CeBIT.
Hou je aan de policy als je een reactie plaatst. "Foute" reacties worden zonder pardon en zonder verdere notificatie verwijderd.