Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:17
Het valt mij op dat dit niet zo'n populair topic is...
Hebben nou zeer weinig mensen deze telefoon?
of zijn er gewoon heel weinig "problemen" met deze telefoon?

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Verwijderd

Vind het ook raar, misschien omdat nog maar weinig mensen de telefoon hebben ofzo.

ikzelf heb er nog geen problemen mee, alleen dus de vraag welke navigatie erop kan.

Voor de rest ben ik wel tevreden emt het toestel, goede camera/video. genoeg opties/opslag ruimte tot nu toe. mp3 is inderdaad neit echt super kwaliteit maar dit gebruik ik zoiezo toch niet.

Wel is het af en toe een beetje langzaam.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Deze telefoon is denk ik al weer achterhaald door wat nieuwere modellen. Zoals de 6630 en de 6680. Die zullen aantrekkelijker bevonden worden.

Verwijderd

Niet om deze telefoon af te kraken; maar deze telefoon biedt niet echt veel meer dan de 7610.

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Niet veel, maar wel wat :p

En mijn is bezorgd, mijn zusje heeft hem in de lader gedaan dus als ik thuiskom kan ik er meteen mee aan de slag :D

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:05:
Niet om deze telefoon af te kraken; maar deze telefoon biedt niet echt veel meer dan de 7610.
En de 6670, de 6630, de 6680 en de 6681 en de 6260. Kleine verschillen in pixelrate camera, wel/niet UMTS maar voor de rest een pot Nokia, maar dan in een ander hoesje. :)

• -Jaap-io
Het grote voordeel boven de andere telefoons van nokia is dat deze relatief goedkoop is.

overigens draaien zowel tomtom als route 66 op deze telefoon.

• senseixz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:27
weet u zeker dat tomtom op 3230 kan draaien?

• dog4life
  • Niet online
Zijn er meer mensen die (al na een week!) last hebben van stof in hun scherm? Mijn 5e Nokia, de 1e zonder verwisselbare frontjes, dus ik ga maar is moeilijk doen bij Nokia!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Mensen,

Ik heb een nieuwe nokia3230 waar ik een achtergrond op wil instellen. ik heb een achtergrond van internet gedownload en via mijn cardreader van mijn pc op het MMC geheugenkaartje gezet. De resolutie van het plaatje is goed en ik kan hem ook mooi in full screen bekijken via gallerij in mijn telefoonmenu, maar als ik hem als achtergrond instel dan krijg ik hem niet in full screen. Het plaatje rekt zich niet volledig uit over het scherm, ik heb dus nu gewoon de tijd en operator info boven in beeld staan en onderin ook nog wat tekst. Het plaatje valt hier gewoon tussen in. Het is de bedoeling dat het plaatje gewoon achter de tekst heen valt in full screen. weet iemand hoe dit aan te passen is?

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

jos_zwa schreef op maandag 23 mei 2005 @ 08:53:
Mensen,

Ik heb een nieuwe nokia3230 waar ik een achtergrond op wil instellen. ik heb een achtergrond van internet gedownload en via mijn cardreader van mijn pc op het MMC geheugenkaartje gezet. De resolutie van het plaatje is goed en ik kan hem ook mooi in full screen bekijken via gallerij in mijn telefoonmenu, maar als ik hem als achtergrond instel dan krijg ik hem niet in full screen. Het plaatje rekt zich niet volledig uit over het scherm, ik heb dus nu gewoon de tijd en operator info boven in beeld staan en onderin ook nog wat tekst. Het plaatje valt hier gewoon tussen in. Het is de bedoeling dat het plaatje gewoon achter de tekst heen valt in full screen. weet iemand hoe dit aan te passen is?
niemand?

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• dog4life
  • Niet online
Volgens mij moet je dan je eigen theme maken, maar hoe dat precies moet, dat kan ik je niet vertellen....

• -Jaap-io
senseixz schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 04:08:
weet u zeker dat tomtom op 3230 kan draaien?
Ja ik weet het heel zeker :D

• -Jaap-io
dog4life schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:45:
Volgens mij moet je dan je eigen theme maken, maar hoe dat precies moet, dat kan ik je niet vertellen....
Er is inderdaad een thema editor, hij is wel vrij zwaar!
even op de nokia site kijken :)

• dog4life
  • Niet online
Wat mij opvalt (tegenvalt..) aan de 3230, is uiteraard het stof achter mijn scherm 8)7

maar vooral: waarom gaat het volume als ik een muziekje/filmpje afspeel, zo zacht? Dan bedoel ik de externe speaker, en dat in vergelijking met bijv. een Nokia 6630 (kan ook 6670 zijn geweest, maar het gaat om het idee).

EN hebben jullie ook last van de 'beep'-bug? Dat voor je bel-/smstoon eerst een piep afgaat?

Toch maar Nokia ff bellen... |:(

• -Jaap-io
Ik ben erg benieuwd naar de reactie van nokia op dat stof onder je scherm, daar heb ik toch ook wel aardig last van.

En inderdaad volgens mij hoor ik ook een piep voordat ik gebeld wordt, maar dat vind ik niet echt storrend..

• dog4life
  • Niet online
Ik heb ze net gebeld, kreeg te horen dat ik bij zo'n support-iets langs moet gaan. Dan ga ik daar maar even stennis maken, aangezien ik het belachelijk vind dat ik binnen 2 weken al stof achter mijn scherm heb :S
De mevrouw bij Nokia hoopte dat ze het daar ter plekke konden oplossen, anders moest ie nog worden opgestuurd ook.... Morgen maar ff langsgaan!

Verwijderd

Zo te lezen kan ik beter de Sony Ericsson K750i nemen.........Hoor niet veel goeds over de 3230?!
En er zit een beter camera op....en is kleiner......

• -Jaap-io
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:41:
Zo te lezen kan ik beter de Sony Ericsson K750i nemen.........Hoor niet veel goeds over de 3230?!
En er zit een beter camera op....en is kleiner......
Ik ben nog steeds erg tevreden over deze telefoon. Ik moet ook zeggen dat ik steeds blijer word van symbian. Vooral als je kijkt naar de extra programma's die ervoor beschikbaar zijn :)

Verwijderd

-Jaap-io schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:08:
[...]

Ja ik weet het heel zeker :D
Ik heb sinds kort een Nokia 3230 en heb er een TomTom Mobile bluetooth GPS ontvanger bij, maar de GPS ontvanger krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat (de telefoon geeft wel aan dat hij verbinding met de GPS ontvanger heeft, maar krijgt geen GPS signaal door. Ik heb TomTom 4 en TomTom 5 software al geprobeerd, zonder geluk. Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?

Verwijderd

dog4life schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:22:
Ik heb ze net gebeld, kreeg te horen dat ik bij zo'n support-iets langs moet gaan. Dan ga ik daar maar even stennis maken, aangezien ik het belachelijk vind dat ik binnen 2 weken al stof achter mijn scherm heb :S
De mevrouw bij Nokia hoopte dat ze het daar ter plekke konden oplossen, anders moest ie nog worden opgestuurd ook.... Morgen maar ff langsgaan!
Is hier nog wat uitgekomen?

• -Jaap-io
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:52:
[...]

Ik heb sinds kort een Nokia 3230 en heb er een TomTom Mobile bluetooth GPS ontvanger bij, maar de GPS ontvanger krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat (de telefoon geeft wel aan dat hij verbinding met de GPS ontvanger heeft, maar krijgt geen GPS signaal door. Ik heb TomTom 4 en TomTom 5 software al geprobeerd, zonder geluk. Hoe heb jij dit voor elkaar gekregen?
Je moet de bluetooth ontvanger pairen met de telefoon en ook authoriseren (dat kan in het bluetooth scherm) en vervolgens start je tomtom op en dan moet je even wachten. In eerste instantie duurde het bij mij ook een minuut of 5 voordat er een gps singaal was. Soms in de stad oid is het lastig om een goede plaatsbepaling te krijgen.

• dog4life
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:35:
[...]

Is hier nog wat uitgekomen?
Ben er nog niet langsgeweest, geen tijd gehad...

Maar ik denk dat ik al weet wat eruit gaat komen, steeds weer stof na x weken... |:(

Verwijderd

-Jaap-io schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:05:
[...]

Je moet de bluetooth ontvanger pairen met de telefoon en ook authoriseren (dat kan in het bluetooth scherm) en vervolgens start je tomtom op en dan moet je even wachten. In eerste instantie duurde het bij mij ook een minuut of 5 voordat er een gps singaal was. Soms in de stad oid is het lastig om een goede plaatsbepaling te krijgen.
Ik heb helaas nog geen tijd gehad om dit te proberen, aangezien m'n bluetooth ontvanger aan de andere kant van het land ligt. Maar bedoel je te zeggen dat, als je dus handmatig een verbinding maakt, dat hij het dan wel doet? Want TomTom ziet op dit moment automatisch wel de bluetooth GPS receiver, maar dan krijgt hij gewoon geen signaal door. Ik ben benieuwd :)

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
Goeie phone voor zijn prijs.. valt me een ding tegen..
de radio kan alleen gebruikt worden met de nokia headset omdat hij zonder de antenne die daarin zit niet kan ontvangen.

Loopt tomtom of route66 snel genoeg op dit telefoon? misschien ga ik er ook binnenkoort een navigatie van maken.

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
D!ablo schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 01:32:
Loopt tomtom of route66 snel genoeg op dit telefoon? misschien ga ik er ook binnenkoort een navigatie van maken.
Ik zou persoonlijk voor TomTom kiezen, deze draait gewoon perfect.

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 17:11
Ik had eerst de nokia 6230 en die beviel erg goed. Ik wilde toch eens een smartphone proberen, en deze 3230 is niet alleen laag geprijsd, maar heeft ook alles wat mijn 6230 had + Symbian. enige nadeel was/is dat mp3 alleen mono gespeeld word.

Daar heb ik nu een vraag over. Want de geluidskwaliteit van de mp3s die ik geprobeerd heb is enorm veel slechter dan op mijn oude 6230. alsof er helemaal geen equalizer functie gebruikt word. howel mono natuurlijk slechter klinkt dan stereo, kan ik mij niet voorstellen dat het zoveel slechter klinkt. wanneer ik bijvoorbeeld met de radio slechte ontvangst heb, schakeld ie ook tussen mono en stereo, maar mono FM klinkt lang zo slecht niet als de mono mp3.

ik heb UltraMP3 gebruikt, omdat daar nogal wat lovende woorden voor waren. de mp3s die ik heb gebruikt waren allemaal VBR, en in Ultramp3 kon ik de bitrate tussen de 160kbps en 320 kbps heen en weer zien schommelen.
Komt het daar misschien door?

normaal zal ik het natuurlijk eerst omlaag converteren, of mijn cd's uberhaubt al op 96kbps rippen. alleen probeer ik alles in linux te doen, en wil het rippen naar of converteren van mp3 nog niet soepel lukken (heb er ook niet super veel tijd voor).

zijn er btw meer mensen die symbian met linux gebruiken?

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-10 11:27
hoe zit het met de bouwkwaliteit van het toestel.
ik ken iemand die het in oostende kocht en op 2 weken tijd 3 toestellen heeft gehad.....toetsen die eruit valden...stof ed..

thx

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 17:11
ik moet eerlijk zeggen dat het toetsenbord minder steving aanvoelt als mijn oude 6230, terwijl die weer minder stevig aanvoeld als mijn oude 3330....

ik ben het programma OggPlay tegengekomen. speel niet alleen ogg, maar ook mp3, aac en mp4. ik heb het alleen nog niet getest. iemand ervaring ermee?

http://symbianoggplay.sourceforge.net/

/edit: Ik heb net Oggplay geprobeerd, en de geluidskwaliteit is minstens zo goed als UltraMP3, alleen is Oggplay gratis....
Weet iemand trouwens of het mogelijk is een soort equalizer functie te gebruiken? want het geluid klinkt echt te plat in mijn opinie...

[ Voor 28% gewijzigd door qrazi op 03-08-2005 18:35 ]

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

mensen hoe krijg ik in godsnaam mijn wekker onder de favo's :? ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er gewoon niet uit

• dog4life
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:51:
mensen hoe krijg ik in godsnaam mijn wekker onder de favo's :? ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er gewoon niet uit
Het lukt mij überhaupt niet om iets anders dan documenten onder favo's te zetten!!

Verwijderd

Lukt mij ook maar moeilijk.

Maar weet er iemand hier iets van de Pus to talk functionaliteit af?

• dog4life
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2005 @ 21:25:
Lukt mij ook maar moeilijk.

Maar weet er iemand hier iets van de Pus to talk functionaliteit af?
Da's een soort walkie-talkie functie, maar dat moet je operator ondersteunen... En dat doen ze in NL dus niet... |:(

Verwijderd

dog4life schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:52:
[...]

Het lukt mij überhaupt niet om iets anders dan documenten onder favo's te zetten!!
weet er iemand hier iets meer over? zou handig zijn als dat verbeterd werd....

• dog4life
  • Niet online
Nokia 3230 (RM-51) v 4.0537.0

Dit is de nieuwste firmware, deze week is even kijken of ik die erop kan laten zetten en of er veel verbeteringen zijn!

Kwam dit erover tegen:
New data package v37.0 (MCU SW 4.0537.0) has been released for RM-51.

Changes/improvements made from MCU SW v 4.0526.2 to v 4.0537.0:
- Bluetooth:
- SW support for new Bluetooth module added
- Improvement for pairing devices
- Improved handling of volume control when music player is stopped by
incoming phone call
edit:
Hier nog wat veranderingen van de 1-na-nieuwste firmware:
New data package v35.0 (MCU SW 4.0526.2) has been released for RM-51.

Changes/improvements made from MCU SW v 3.0505.2 to v 4.0526.2:
- Call and network management
- A warning tone just before the ringing tone is played due to safety
reason, but the sound level has been reduced by 10dB
- Warning tone is not played when the ringing tone is set to “Off”
- GPRS
- Improved handling of GPRS request from network enabling streaming
at high rate
- Browser
- Improvement for browser when trying to access some specific web
pages
- The UPD range was previously limited to the range 6970-32000 and
now the supported range is 1024 (0x400) and 65535 (0xFFFF)
- SMS
- The phone enables a use of vibra also in the “silent” profile
- MMS
- The message symbol blinks when the phone memory is full and the
symbol discontinues after messages have been deleted.
- The session control has been improved to ensure proper handshake
with the network so all MMS’s sending acknowledgements are better
interpreted by the phone
- Games
- “Agent V” will be muted when the silent profile is selected
- SIM
- The phone's SIM Driver has been update to be able to handle NULL
strings send from the Gemplus SIM card, and thereby enabling
improved roaming
- Java
- Improvement for Java application in order to avoid a memory leak in
Java games
- Improvement for the start-up sequence when starting up the phone
- Improvement in camera picture quality when preview the taking (1xmode)
image
- Updated made to the camera driver, when the camera is used for still
pictures in Night mode and if the camera needs to refocus
- Improvement when muvee clip created
- Improvement for MP3 sound quality
- Operator name list updated:

[ Voor 65% gewijzigd door dog4life op 20-11-2005 20:46 ]

• Hero of Time
  • Laatst online: 24-11 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

dog4life schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:37:
Nokia 3230 (RM-51) v 4.0537.0

Dit is de nieuwste firmware, deze week is even kijken of ik die erop kan laten zetten en of er veel verbeteringen zijn!

Kwam dit erover tegen:

[...]

edit:
Hier nog wat veranderingen van de 1-na-nieuwste firmware:

[...]
Heb je al veranderingen met je nieuwe firmware ondervonden wat betreft de kwaliteit van het afspelen van muziek?

Ik haal dit topic naar boven want ik ben van plan om deze telefoon te kopen, maar het enige wat mij een beetje weerhoud is het afspelen van MP3 in dual mono. Als het nu is opgelost met de laatste firmware dan ga ik zeker deze telefoon halen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Hero Of Time schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:06:
[...]
Heb je al veranderingen met je nieuwe firmware ondervonden wat betreft de kwaliteit van het afspelen van muziek?
Ook ik ben in de markt voor deze smartphone, en ben erg benieuwd naar resultaten mbt kwaliteitsverbetering van de mp3-functie... al iemand ervaring?

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:16
iemand een link waar deze laatste firmware te halen valt??
heb al gezocht maar kan niet echt iets concreets vinden..

heb deze telefoon bijna een jaar en nog nooit geupdate, lijkt me wel eens een goede om dat eens te doen voordat ikeen nieuwe neem.

• dog4life
  • Niet online
Hero Of Time schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:06:
[...]

Ik haal dit topic naar boven want ik ben van plan om deze telefoon te kopen, maar het enige wat mij een beetje weerhoud is het afspelen van MP3 in dual mono. Als het nu is opgelost met de laatste firmware dan ga ik zeker deze telefoon halen.
Ik heb mijn 3230 al verkocht, en ben nu de trotse (!) bezitter van een SE W800i. Veeel betere telefoon, als je tenminste niet de symbian applicaties gaat missen. Qua geluid, camera, gebruiksvriendelijkheid & snelheid is de SE vele malen beter.

• Braggus
  • Laatst online: 01-08-2023
Vorige week begon mijn 3230 steeds vager te doen. Zodra ik maar een naam opzocht in het telefoonboek liep de 3230 vast. Dit resulteerde afgelopen vrijdag in een 3230 die geheel niet meer aan wilde. Vrijdag via mail contact gehad met de lokale unlock-boer welke mij wist te vertellen dat een software update wel eens kon helpen. Het gehele weekend aan de lader gelegd en voila, maandag ging hij weer aan. Om daarna weer uit te gaan. Ik dus naar de unlock-boer getogen alwaar de 3230 een half uur aan de laptop ging. Simkaart, opstarten en yesssss, hij doet het weer.
Versie 4.0537.0 met de datum 19-09-05 staat er nu op. Zal wel niet de nieuwste versie zijn maar ach, de 3230 doet het weer. Ik zal hem niet gauw willen ruilen.

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Verwijderd

loopt TTM4 ook op deze telefoon of moet ik TTM5 hebben?
Pagina: 1 2 Laatste