Ben pas kortgeleden begonnen met een beetje te spelen met licht. Dit is een van mn eerste expirimenten. Jammer van die tas, maar voor de rest redelijk tevreden. Verder graag meniging en tips

Verwijderd
vind de lucht beetje "donker"arjandijk schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:45:
Ben pas kortgeleden begonnen met een beetje te spelen met licht. Dit is een van mn eerste expirimenten. Jammer van die tas, maar voor de rest redelijk tevreden. Verder graag meniging en tips
[afbeelding]
Verwijderd
Denk het wel, maar buiten zul je weinig foto's meer kunnen maken met tegenlichtVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:44:
wat is de deadline ? vanavond 23:59 ?
Maar een lantarenpaal kan ook tegen licht geven, of de maan....Papa Roach schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:45:
[...]
Denk het wel, maar buiten zul je weinig foto's meer kunnen maken met tegenlicht
Misschien moet je even de contest site filteren van foto's die niets met contest te maken hebben.....Norjee schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:57:
Let op: Vanmiddag/avond is de laatste kanst om foto's op de contest site te zetten. De 25ste begint het stermmen. Lekker veel inzendingen deze keer
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verneuk anders even het forum en pleur een 430 kb plaatje neerVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:32:
Zag het topic vandaag pas staan dus even snel eentje gemaakt
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door Micha op 24-11-2004 18:38 ]
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Verwijderd
Dat ding dat is de maan maar als je het niks vind is dat prima maar dat mag je ook voor je houden hoor. Waarschijnlijk is niet iedereen evengoed in fotograferen als jij want jij maakt vast fantastische foto's. Ik vond hem juist wel geinig met die reflectie in de lensRudedadude schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:44:
ehhmm. die foto is voor 95% zwart en dat ding waar het om gaat is overbelicht...
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 18:49 ]
MicDis
[ Voor 21% gewijzigd door Papa Roach op 24-11-2004 18:53 ]
Lekker offtopicPapa Roach schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:52:
[...]
MicDis
Geregistreerd op 08 maart 2004
Aantal berichten 427
..
Beetje respect voor de ouwe rotten graag ja![]()
[ Voor 46% gewijzigd door Micha op 24-11-2004 19:02 ]
Dat schuine wordt ook verergert door de plek waarvan de foto genomen is.Rudedadude schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:10:
Ik zie het grote verschil niet echt, terwijl beide foto's wel ietsje scheef genomen zijn. De tweede heeft geen groenzweem meer rond de zon...
[ Voor 61% gewijzigd door Micha op 24-11-2004 19:20 ]
Ik vind de 2e mooier omdat de randen donkerder zijn, hierdoor leg je de nadruk veel meer op waar die moet liggen. De foto is een geheel, bij die eerste is het meer een stukje van een plaatje, bij de zijkant houdt het ''opeens'' op.MicDis schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:18:
[afbeelding]
Nice layout verneuking
* Papa Roach heeft de Edit knop nog niet uitgevonden
Zo dacht ik er dus ook over.....Papa Roach schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:29:
[...]
Ik vind de 2e mooier omdat de randen donkerder zijn, hierdoor leg je de nadruk veel meer op waar die moet liggen. De foto is een geheel, bij die eerste is het meer een stukje van een plaatje, bij de zijkant houdt het ''opeens'' op.
[ Voor 23% gewijzigd door Micha op 24-11-2004 19:46 ]
Verwijderd
Hmmm... ik vind die linker eigenlijk wat mooier, daar zit net effe wat meer kleur in, en de randen van de silhouetten zijn wat scherper.MicDis schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:18:
[afbeelding]
Nice layout verneuking
/me heeft de Edit knop nog niet uitgevonden
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Quadro! op 24-11-2004 21:30 ]
Als je maar weet dat je voor 24:00 moet inleveren.......Johnnyburn schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:52:
Ik heb sinds kort (=2 maanden geleden) een Canon Powershot A75 en ben al fanatiek aan het schieten geweest, waaronder natuurlijk veel troep, maar goed. Ik heb 3 foto's waar ik van denk dat ze wel binnen het thema passen, maar welke is het beste (of zijn ze allemaal bagger?) ?
Deze foto heb ik geschoten op een zonnige dag in onze tuin, zag niks op schermpje en bij het inladen een paar dagen later vond ik hem toch wel iets hebben.
[afbeelding]
Deze is geschoten op vakantie in Athene vanaf een boot op weg naar 1 van de talloze eilandjes bij Athene in de buurt.
[afbeelding]
En als laatste: deze heb ik op een ochtend vanaf de oprit van ons huis genomen.
[afbeelding]
Dat had ik wel door, oftewel, nog 2,5h te gaanMicDis schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:10:
[...]
Als je maar weet dat je voor 24:00 moet inleveren.......
Verder zou ik voor de 2de gaan maar dan heb je nog wel wat te photoshoppen...... (rest is nog minder)Johnnyburn schreef op woensdag 24 november 2004 @ 21:16:
[...]
Dat had ik wel door, oftewel, nog 2,5h te gaan
Tegenlicht | ||
Het kan een foto totaal verpesten, maar goed gebruik ervan kan ook tot een prachtplaat leiden. Donkere silhouetten die sterk afsteken tegen een lichte achtergrond, de zon die door de wolken schijnt en weerspiegeld wordt in het water of het licht van een kaarsje genomen door een wijnglas. Het maakt niet uit van welke bron het licht afkomstig is en waar het doorheen valt, als de foto maar in de richting van de lichtbron genomen is. Succes! | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Figuurlijk en letterlijk in een foto![]() Acqua, Pentax - Optio S | Grot Ionische zee![]() BoutWout, Hewlett Packard - Photosmart 735 | Fotograaf![]() Pelle, Canon - Ixus V2 |
Witte Zwanen...![]() GGG03, Canon - Digital Ixus | Pole![]() Capa, Canon - eos 300D | Suriname![]() grooothoofd, Canon - Powershot A75 |
Sunset![]() amphora, Canon - EOS 20D | Tegenlicht![]() JeeSee, Canon - eos 300D | Nieuwschierig paard![]() stilmij, Fuji - S5000 |
orchidee![]() wiewatwaar, Sony - DSC-F707 | Say cheeeeeeese![]() Rudedadude, Canon - Powershot A75 | Cloudy Dragon![]() KnOeFz, Canon - IXUS 400 |
Koude zon![]() marteltor, Canon - Powershot S30 | Zygocactus Bloem![]() TheGathering, Canon - Powershot S45 | Warner bros![]() Opgezetfan, Fuji - S5000 |
Herfst 2004![]() Gh0stw4lk3r, Sony - DSc-U20 | Comtreee![]() Comtreee, Konica Minolta - Dimage A2 | Sailing sunset![]() jms450, Olympus - C-740 UZ |
The Rose![]() Inzaire, Olympus - C-4000 | Uitzicht Wolderwijd![]() -Blackbird-, Canon - eos 300D | Pure iPod![]() GsJosh, Canon - Powershot A80 |
Skateboarder![]() MaKK0, Canon - Powershot G3 | Silhouet![]() justawitte, Canon - Powershot A60 | Zon stopper![]() Shook, Canon - EOS D30 |
Jota2004![]() apen-nootjes, Olympus - C-4000 | Tour Noir![]() Lefty_38, Sony - DSC-P72 | Just Hanging Out![]() -Mossel-, Canon - Digital Ixus V3 |
Vlieg gered![]() Wolf3D, Canon - Powershot A70 | Zondagmiddag![]() wokmaster, Canon - Powershot s40 | Zonsondergang![]() V!NNY, Minolta - Dimage Z1 |
Wine![]() Qlone, Canon - EOS 10D | Please Be Gentle !![]() ScSilver, Nikon - D70 kit | Luchtbel![]() koen_nie, Canon - Powershot A70 |
Fly with me![]() tomleeuw, Canon - Pro1 | Fotograaf tegen het licht![]() Bonzz, Mamiya - onbekend | Fantastische reis![]() Kerminator, Canon - Powershot S50 |
Tunnelvisie![]() -eTm-, Sony - DSC-F505V | Muur van bomen![]() The_eYe, Fuji - Finepix S5100 | Plastic engel![]() Charly, Pentax ME - Eos 650 |
Hartje![]() Jerommeke4ever, canon - powershot A75 | Island Sunset![]() n00bs, Canon - Powershot S60 | automne froid![]() Floppus, Canon - Pro1 |
Kane in Concert![]() Marc H, Canon - EOS 10D | Apocalyptica![]() femsel, Nikon - D70 kit | Morgenstond![]() jHack, Canon - eos 300D |
Sea to Sky![]() TanteFrolic, Pentax - optio 330 | Lichtsluier![]() Joop Nap, Canon - eos 300D | I against I![]() Papa Roach, Panasonic - FZ-10 |
Licht vs Kunst![]() MicDisMic, Canon - Powershot A70 | Vrouw in Montpellier![]() arjandijk, Canon - Powershot G2 | Apies kijken?![]() regmaster, canon - powershot a30 |
![]() | ||
GOT digicontest, de site | ||
![]() |
[ Voor 3% gewijzigd door Norjee op 25-11-2004 00:15 ]
Verwijderd
Waarom heb je hem niet ingestuurd, of wou je dat niet?? Ik vond het eigenlijk wel een mooie foto..Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:45:
Na lang twijfelen:
Genomen op het strand van Negombo, Sri Lanka met een Canon Powershot A20. Mooie ondergaande zon, lang zitten wachten op het ultieme moment.Mooi ook dat er net twee mensen onder de zon rennen. Links ervan zitten wat vissers te genieten van de laatste zonnestralen.
[ Voor 1% gewijzigd door Justawitte op 25-11-2004 00:35 . Reden: quote was niet goed ]
Verwijderd
Don't askjustawitte schreef op donderdag 25 november 2004 @ 00:34:
[...]
Waarom heb je hem niet ingestuurd, of wou je dat niet?? Ik vond het eigenlijk wel een mooie foto..
Verwijderd
Default blanke hetero
vind dit toch best een leuk onderwerp, er zijn ook heel wat inzendingen moet ik zeggen.EbAyzo schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:27:
Zow..net ook even gestemd! Mijn winnaar is Qlone met zijn Wijnglas! Nu hopen dat er dit keer een leuk onderwerp komt...
Mwah..vond het een te vaag onderwerp. Da's ook te zien aan sommige inzendingen. Vond zowiezo het niveau erg laag dit keer...Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:30:
[...]
vind dit toch best een leuk onderwerp, er zijn ook heel wat inzendingen moet ik zeggen.
ik doe volgende keer iig weer mee ongeacht het onderwerp
is nu de eerste keer dat ik mee doe en het is leuk om te zien dat er mensen op mijn foto stemmen
Default blanke hetero
Het staat toch echt in de openingspost:
Lezen is ook een vakOm te kunnen uploaden moet je aangemeld zijn bij de fotosite. Om je aan te melden moet je tevens je GoT-id invullen. Dat nummer zie je onder in je browser als je op je naam boven een bericht van jezelf gaat staan.
Verwijderd
jaPelle schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:55:
[...]
Het staat toch echt in de openingspost:
[...]
Lezen is ook een vak
Verwijderd
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Verwijderd
Ben ook erg benieuwd voor de volgende keer.pyravex schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:56:
Hoe meot je foto's posten op die foto site?
Dit heb ik 2 dagen geleden ookal gevraagt maar toen reageerde niemand,
ik realiseer me nu dat ik te laat ben maar voor de volgende keer zou dat erg handig zijn
dank!
Ik heb me aangemeld, got-id ingevuld, ben ingelogt maar zie geen knop "foto aanmelden iod"Papa Roach schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:04:
Je moet je even registreren op die site (met je got id), dan klikken op foto aanmelden oid, vergeet niet een omschrijving van min. 20 tekens erbij te zetten anders doet hij het niet.
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Komt omdat het inschrijven nu is gestopt, er wordt nu gestemd. Als het goed is kun je bij het nieuwe thema gewoon meedoen!pyravex schreef op donderdag 25 november 2004 @ 15:27:
[...]
Ik heb me aangemeld, got-id ingevuld, ben ingelogt maar zie geen knop "foto aanmelden iod"
Verwijderd
Ik vind die lichtstralen wel mooi, maar de uitvoering had beter gekund.MicDis schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:25:
Begrijp niet wat 6 mensen in deze foto gezien hebben (Herfst 2004)
Misschien iets wat ze in jouw plaat niet zagenMicDis schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:25:
Ik zit ook te twijfelen of ik niet voor deze moest gaanRudedadude schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:48:
[...]
Misschien iets wat ze in jouw plaat niet zagen
Ik had misschien beter alsnog voor een van mijn andere platen kunnen gaan...
Naja, volgende maand weer beter
Verwijderd
ik vind het een beetje jammer dat je zonder argumenten mijn foto een beetje afkraakt.MicDis schreef op donderdag 25 november 2004 @ 18:25:
Verwijderd
M8, trek het je niet aan. 6 mensen vonden het wel de moeite ... alleen Mic niet.Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:24:
[...]
ik vind het een beetje jammer dat je zonder argumenten mijn foto een beetje afkraakt.
zou je me ook willen vertellen wat er dan zo slecht is aan mijn foto?
Zie ook je nickn00bs schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:04:
Ik snap niet dat ik geen punten krijg, dat snap ik pas niet
[ Voor 28% gewijzigd door Papa Roach op 25-11-2004 22:19 ]
[ Voor 154% gewijzigd door Wok op 25-11-2004 22:43 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Verwijderd
Ik begrijp niet dat er mensen zijn die geen comments geven bij het stemmenn00bs schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:04:
Ik snap niet dat ik geen punten krijg, dat snap ik pas niet
[ Voor 78% gewijzigd door silentsnow op 26-11-2004 08:23 ]
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
je bent een paar dagen te laat silentsnow, check even de startpost dan zie je meteen hoe de contest in elkaar steektsilentsnow schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:01:
Hopelijk nog op tijd ...
[afbeelding]
aww fuck te laat
[ Voor 6% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 26-11-2004 08:08 ]
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Mud.Starrr op 30-11-2004 10:09 ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Helaasch zou een kader niet mogen binnen de contestMud starrr schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:26:
Ik heb deze maand niet meegedaan, maar wil jullie deze niet onthouden.
(niet ingestuurd wegens argief foto).
[afbeelding]
(klikbaar)
Kader met dank aan Mooooody (voor de action in PS)
[ Voor 15% gewijzigd door Ebayzo op 30-11-2004 10:37 ]
Default blanke hetero
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 12:01 ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Dat is wel de bedoelingWok schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:20:
WoeiToch nog weer een paar extra puntjes gekregen
Ik eindig steeds vaker en hoger in de 'middenmoot' in plaats van onderaanIk begin het steeds meer onder de knie te krijgen
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Wees maar liever origineel.Rudedadude schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:07:
Officieel nog 3 uur voor het eind van de contest en het staat onderhnad redelijk vast wie er gaat winnen
Tip voor mezelf: volgende maand een mooie in plaats van een orginele foto inleveren...
Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu
Yep, maar dan vanuit een rijdende autoVerwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 08:00:
zoiets?
[afbeelding]
Gezien de scores op de foto die ik wél ingestuurd hebt was het inderdaad handiger geweest deze neer te zetten
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Ik ga voor de synergie-effecten van beidewiewatwaar schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:06:
[...]
Wees maar liever origineel.(en uiteraard een verbod op zonsondergangen)
[ Voor 6% gewijzigd door Rudedadude op 30-11-2004 23:12 ]
Verwijderd
Idd, en de overige twee van die acht, de Canon Pro-1 en de Sony DSC-F505V, zijn ook niet bepaald huis tuin en keuken compact cam's.Rudedadude schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:11:
[...]
Ik ga voor de synergie-effecten van beide
Verder ScSilver alvast gefeliciteerd (dat mag zo onderhand wel denk ik) en succes met het bedenken van het volgende thema. Edit: oh, daar had je toevallig al over nagedacht![]()
Trouwens wel opvallend, van de 8 hoogst geeindigde platen zijn er 6 met een spiegelreflex genomen. Size does matter
Nou ja, ik hou het voor gezien voor vandaag
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
1 - 93 | Please Be Gentle ! | ScSilver | Nikon - D70 kit | |||||
2 - 70 | Wine | Qlone | Canon - EOS 10D | |||||
3 - 60 | Fotograaf | Pelle | Canon - eos 300D | |||||
4 - 47 | Fly with me | tomleeuw | Canon - Pro1 | |||||
5 - 38 | Morgenstond | jHack | Canon - eos 300D | |||||
6 - 31 | Tunnelvisie | -eTm- | Sony - DSC-F505V | |||||
7 - 25 | Tegenlicht | JeeSee | Canon - eos 300D | |||||
8 - 25 | Lichtsluier | Joop Nap | Canon - eos 300D | |||||
9 - 22 | Skateboarder | MaKK0 | Canon - Powershot G3 | |||||
10 - 21 | Herfst 2004 | Gh0stw4lk3r | Sony - DSc-U20 | |||||
11 - 21 | Sailing sunset | jms450 | Olympus - C-740 UZ | |||||
12 - 20 | Pure iPod | GsJosh | Canon - Powershot A80 | |||||
13 - 19 | Fantastische reis | Kerminator | Canon - Powershot S50 | |||||
14 - 17 | Luchtbel | koen_nie | Canon - Powershot A70 | |||||
15 - 14 | Zygocactus Bloem | TheGathering | Canon - Powershot S45 | |||||
16 - 14 | Sea to Sky | TanteFrolic | Pentax - optio 330 | |||||
17 - 13 | Comtreee | Comtreee | Konica Minolta - Dimage A2 | |||||
18 - 11 | Just Hanging Out | -Mossel- | Canon - Digital Ixus V3 | |||||
19 - 10 | Zondagmiddag | wokmaster | Canon - Powershot s40 | |||||
20 - 9 | The Rose | Inzaire | Olympus - C-4000 | |||||
21 - 9 | Uitzicht Wolderwijd | -Blackbird- | Canon - eos 300D | |||||
22 - 8 | Licht vs Kunst | MicDisMic | Canon - Powershot A70 | |||||
23 - 7 | Apies kijken? | regmaster | canon - powershot a30 | |||||
24 - 6 | Say cheeeeeeese | Rudedadude | Canon - Powershot A75 | |||||
25 - 6 | Silhouet | justawitte | Canon - Powershot A60 | |||||
26 - 6 | Tour Noir | Lefty_38 | Sony - DSC-P72 | |||||
27 - 5 | Kane in Concert | Marc H | Canon - EOS 10D | |||||
28 - 3 | Zon stopper | Shook | Canon - EOS D30 | |||||
29 - 3 | Plastic engel | Charly | Pentax ME - Eos 650 | |||||
30 - 3 | automne froid | Floppus | Canon - Pro1 | |||||
31 - 3 | I against I | Papa Roach | Panasonic - FZ-10 | |||||
32 - 3 | Vrouw in Montpellier | arjandijk | Canon - Powershot G2 | |||||
33 - 2 | Zonsondergang | V!NNY | Minolta - Dimage Z1 | |||||
34 - 1 | Pole | Capa | Canon - eos 300D | |||||
35 - 1 | Nieuwschierig paard | stilmij | Fuji - S5000 | |||||
36 - 1 | Koude zon | marteltor | Canon - Powershot S30 | |||||
37 - 1 | Jota2004 | apen-nootjes | Olympus - C-4000 | |||||
38 - 1 | Muur van bomen | The_eYe | Fuji - Finepix S5100 | |||||
39 - 0 | Figuurlijk en letterlijk in een foto | Acqua | Pentax - Optio S | |||||
40 - 0 | Grot Ionische zee | BoutWout | Hewlett Packard - Photosmart 735 | |||||
41 - 0 | Witte Zwanen... | GGG03 | Canon - Digital Ixus | |||||
42 - 0 | Suriname | grooothoofd | Canon - Powershot A75 | |||||
43 - 0 | Sunset | amphora | Canon - EOS 20D | |||||
44 - 0 | orchidee | wiewatwaar | Sony - DSC-F707 | |||||
45 - 0 | Cloudy Dragon | KnOeFz | Canon - IXUS 400 | |||||
46 - 0 | Warner bros | Opgezetfan | Fuji - S5000 | |||||
47 - 0 | Vlieg gered | Wolf3D | Canon - Powershot A70 | |||||
48 - 0 | Fotograaf tegen het licht | Bonzz | Mamiya - onbekend | |||||
49 - 0 | Hartje | Jerommeke4ever | canon - powershot A75 | |||||
50 - 0 | Island Sunset | n00bs | Canon - Powershot S60 | |||||
51 - 0 | Apocalyptica | femsel | Nikon - D70 kit |
[ Voor 100% gewijzigd door Norjee op 01-12-2004 00:28 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Bl@ckbird op 01-12-2004 00:06 ]
~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~
Verwijderd
Bericht hierboven
Verwijderd
Bericht hierboven
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Mud.Starrr op 01-12-2004 12:10 ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Pinin op 01-12-2004 19:27 ]
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
Verwijderd
Bewijs dat de camera lang niet alles zegt en een mooie plaat vooral bepaald wordt door de fotograaf.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:55:
LoL, zie het nu pas.
Alle camera's die zijn gebruikt, komt twee keer een Nikon in voor (en wel de D70) .
De nummer 1 en de nummer laatst ... geinig.
Maar het is wel opvallend dat de eerste 8 ofzow allemaal dslr's zijn van rond de 1000 euroVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:19:
[...]
Bewijs dat de camera lang niet alles zegt en een mooie plaat vooral bepaald wordt door de fotograaf.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq