Act of War: Direct Action

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Act of War maakt gebruik van een nieuwe versie van SecuRom (V7), die bijzonder goed is in het herkennen van kopieen/cd-dvd emulators.

Daarom is het nogal moeilijk om deze game met een backup-disc te spelen. Maar aangezien er al een illegale versie ronddwaalt (tenminste dat is wat ik uit deze topic haal) is hij dus toch te kraken.

Het irritante aan SecuRom 7 is dat het een Windows Service installeert (Check services.msc voor SecuRom User Access) en zie in je Task Manager UA7Access.exe of zoiets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:44:
Act of War maakt gebruik van een nieuwe versie van SecuRom (V7), die bijzonder goed is in het herkennen van kopieen/cd-dvd emulators.

Daarom is het nogal moeilijk om deze game met een backup-disc te spelen. Maar aangezien er al een illegale versie ronddwaalt (tenminste dat is wat ik uit deze topic haal) is hij dus toch te kraken.

Het irritante aan SecuRom 7 is dat het een Windows Service installeert (Check services.msc voor SecuRom User Access) en zie in je Task Manager UA7Access.exe of zoiets dergelijks.
UAService7.exe ;)

ik vroeg me een paar dagen geleden al af waar die vandaan kwam, ik bedacht me al dat ie van een spel moest zijn.
maar om die service nu al te laten opstarten met windows ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 00:45
Act of War: Direct Action 1.04

Patch 2 nu te downloaden!
ftp://ftp.atari.com/patch...r_DirectAction_Patch2.exe [30mb]
FUNCTIONALITY TWEAKS/ADDED FEATURES
• New map: Alcatraz, 1v1 map for War Room and Fort Irwin.
• Game Replay: various user interface improvements
• Game Replay: contents of structures and transports are now displayed
• Game Replay: money and energy are now displayed
• Game Replay: replay save files are smaller
• Engagement Mode: you can now Quit without Surrendering
• Chat: nicknames are now in color
• Chat: "X has joined/left" messages are no longer displayed in the chat lobbies
• Observer mode: chat is now accessible in Observer mode
• Observer mode: messages are now displayed as players get defeated
• Gameplay: rotation of structures (press the TAB key before placing to rotate)

FIXES/CORRECTIONS/OPTIMIZATIONS
• Various anti-cheat measures that disable all cheats we have seen to date. Detected cheaters will be kicked out of the game session with a Loss result.
• Bug correction: when someone lost without Surrendering, occassionally the Observer mode wasn’t accessible
• Bug correction: you are no longer able to see opposing players’ beacons
• Bug correction: under certain circumstances, a mixed selection of SHIELD units in Gatling and Missile Launcher mode failed to return fire if attacked while having a STOP command
• Bug correction: destroying a bank no longer causes a crash
• Bug correction: returning a heavily wounded Mortar Team to the Field Hospital no longer causes a crash
• Bug correction: under certain circumstances, launching two Tactical Weapons simultaneosly on the same spot could cause a crash
• Bug correction: sometimes the connection was lost during a Quick Match hook-up
• Bug correction: under certain circumstances with serious lag in a multiplayer game, the lagging player’s loading screen would freeze at 100%, forcing a hard reset
• Bug correction: replays were sometimes not synchronized correctly before the launch of the game, resulting in blank replay files
• Bug correction: under certain circumstances with severe lag, it was possible to capture a POW several times
• Bug correction: under certain circumstances, a quick Surrender or Disconnect could be recorded as a Win or a Loss in the ladder ranking
• German localization correction: when you can’t build a structure in a certain location, the voice over informs you that you *can't* build there.
• Clarified error message when an incorrect password is entered + added option to request password to be sent by e-mail
• Optimization: several latency/bandwidth optimizations have been made, especially improving performance in bigger games
• Optimization: faster downloading of players' profiles
• Possible fix for the "38% crash on loading screen" issue (likely caused by a memory allocation failure); as we still however haven't been able to reproduce this bug internally, we also haven't been able to verify this fix.

[ Voor 8% gewijzigd door Stuiterbal op 13-04-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Mooi, gelijk maar eens downloaden.

De patch is overigens 30.7 MB.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

toch snap ik dat niet, en service ongevraagd installleren op je pc, securerom heeft wat mij betreft afgedaan

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

:'( :'( :'( :'(
Dit spel moet geband worden uit de winkel.

veeel te verslavend is dit, ik kijk nu ongeveer zo ;(
ik ben bang voor het weekend, want ik denk dat ik weet waar je me kan vinden.
en dat is niet bij vrienden of familie >:)
moeten ze maar een paar dagen aan wennen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:40
Ik probeer dit spel nu te spelen via battlelan 0.5 over inet (LANgame). Alleen hij blijft zeggen dat poort 12222 UDP open moet staan. En deze staat wel open. Verder lijkt aow willekeurig poorten open te gooien op de 1xxx en 3xxx range :?.

Iemand die het al geluk is om zo een langame te starten?

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Probeer het eens met www.hamachi.cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
OMFG, net mijn eerste vier potjes online gespeeld. Twee keer gewonnen, twee keer verloren :(. Ik speel met U.S. Army en moest één keer tegen U.S. Army, en de andere drie keer tegen Task Force Talon. Alle keren op Fistfull of Sand gespeeld.

De eerste tegen een Duitse U.S. Army speler kon ik verassend genoeg direct pakken met wat Humvee's en Bradley's, vrij makkelijk. Daarna een redelijk ervaren Task Force Talon speler, die al een Buggy in mijn basis had toen net mijn eerste Humvee uit z'n container kwam rijden :(, kon het nog net uithouden, maar kwam niet door langs die vervelende Tank-Strykers en kon zijn economie niet pakken en na een tijdje kwamen die strotirritante (geupgrade) Comanche's alles ownen. Ik had er letterlijk niets tegen, dus ik zat behoorlijk "wtf" aangezien ik die dingen simpelweg niet neer kon schieten behalve met wat infantry soldiers, maar die had ik op dat moment niet. Je moet eerst op DEFCON2 zitten om Avengers te kunnen maken :/. Potje daarna kwam ik dezelfde speler, bijna hetzelfde verhaal; ik kon beter rushen, en stond om op een gegeven moment met twee Humvee's en een Bradley voor z'n Armor Depot op elke Stryker te schieten die uitgeladen werd, maar ze reden gewoon weg (:?) en kwamen later geupgrade terug, dat was wel wat minder. Vierde en laatste potje (tegen TFT speler) kon ik uiteindelijk winnen. Dit was wat we in de C&C scene een "bunkern00b", maar eentje met een plan. Hij wat zo sluw om al m'n early-Humvee's kapot te schieten met Heavy Snipers en de Bradley's kwamen er ook niet meer door omdat hij al vrij snel Static Turrets begon te bouwen, ondersteund met S.H.I.E.L.D. units. Toen maar drie Apache's gemaakt, maar die konden ook niet veel doen tegen die S.H.I.E.L.D. units :X. Nadat ik "Base Under Attack" hoorde en in m'n main base alleen nog een grote krater was raakte ik een beetje in paniek en met de restanten van mijn basis maakte ik snel vier Abrams' die gelukkig relatief weinig last hadden van zijn Static Turrets en S.H.I.E.L.D. units. Hij bleef wanhopig S.H.I.E.L.D. units spammen maar met mijn drie (zwaar beschadigde) Apache's en twee overgebleven Abrams' kon ik z'n basis toch nog gelijk maken met de grond en gaf hij op. Phew 8)

Wel jammer dat je niet in de eerste paar seconden van het spel op kan geven zonder dat je een loss krijgt zoals bij C&C. Ik had namelijk niet zo'n zin om een derde keer afgeslacht te worden door de TFT speler van het tweede en derde potje. Daarnaast disconnecte de eerste tegenstander (U.S. Army (Duitsers :r ;) )) maar opzich vond ik dat niet zo erg, ben het gewend van C&C. En kreeg er naderhand toch nog een win voor. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuiterbal schreef op woensdag 27 april 2005 @ 00:09:
OMFG, net mijn eerste vier potjes online gespeeld. Twee keer gewonnen, twee keer verloren :(. Ik speel met U.S. Army en moest één keer tegen U.S. Army, en de andere drie keer tegen Task Force Talon. Alle keren op Fistfull of Sand gespeeld.
Je speelde in warroom? of in IFR (<?) room?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 08:33

aapelite

Do the kirby!

Stuiterbal schreef op woensdag 27 april 2005 @ 00:09:

De eerste tegen een Duitse U.S. Army speler kon ik verassend genoeg direct pakken met wat Humvee's en Bradley's, vrij makkelijk. Daarna een redelijk ervaren Task Force Talon speler, die al een Buggy in mijn basis had toen net mijn eerste Humvee uit z'n container kwam rijden :(, kon het nog net uithouden, maar kwam niet door langs die vervelende Tank-Strykers en kon zijn economie niet pakken en na een tijdje kwamen die strotirritante (geupgrade) Comanche's alles ownen. Ik had er letterlijk niets tegen, dus ik zat behoorlijk "wtf" aangezien ik die dingen simpelweg niet neer kon schieten behalve met wat infantry soldiers, maar die had ik op dat moment niet. Je moet eerst op DEFCON2 zitten om Avengers te kunnen maken :/. Potje daarna kwam ik dezelfde speler, bijna hetzelfde verhaal; ik kon beter rushen, en stond om op een gegeven moment met twee Humvee's en een Bradley voor z'n Armor Depot op elke Stryker te schieten die uitgeladen werd, maar ze reden gewoon weg (:?) en kwamen later geupgrade terug, dat was wel wat minder. Vierde en laatste potje (tegen TFT speler) kon ik uiteindelijk winnen. Dit was wat we in de C&C scene een "bunkern00b", maar eentje met een plan. Hij wat zo sluw om al m'n early-Humvee's kapot te schieten met Heavy Snipers en de Bradley's kwamen er ook niet meer door omdat hij al vrij snel Static Turrets begon te bouwen, ondersteund met S.H.I.E.L.D. units. Toen maar drie Apache's gemaakt, maar die konden ook niet veel doen tegen die S.H.I.E.L.D. units :X. Nadat ik "Base Under Attack" hoorde en in m'n main base alleen nog een grote krater was raakte ik een beetje in paniek en met de restanten van mijn basis maakte ik snel vier Abrams' die gelukkig relatief weinig last hadden van zijn Static Turrets en S.H.I.E.L.D. units. Hij bleef wanhopig S.H.I.E.L.D. units spammen maar met mijn drie (zwaar beschadigde) Apache's en twee overgebleven Abrams' kon ik z'n basis toch nog gelijk maken met de grond en gaf hij op. Phew 8)

Wel jammer dat je niet in de eerste paar seconden van het spel op kan geven zonder dat je een loss krijgt zoals bij C&C. Ik had namelijk niet zo'n zin om een derde keer afgeslacht te worden door de TFT speler van het tweede en derde potje. Daarnaast disconnecte de eerste tegenstander (U.S. Army (Duitsers :r ;) )) maar opzich vond ik dat niet zo erg, ben het gewend van C&C. En kreeg er naderhand toch nog een win voor. :*)
Ook in dit spel op de USA toer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:45:
[...]

Je speelde in warroom? of in IFR (<?) room?
QuickMatch ja, WarRoom dus :).
aapelite schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:51:
[...]

Ook in dit spel op de USA toer?
Mja, de afweging is voor mij tussen TFT en USA, maar aangezien USA meer grondeenheden (vehicles / infantry) heeft heb ik voorlopig maar even voor USA gekozen.

Ik had ook voorgenomen de replays op te slaan, maar dat herinnerde ik me alleen toen ik de twee potjes won, en de twee potjes die ik verloor klik ik dan het score scherm te snel weg, en begon al aan een ander potje voordat ik de last replay kon bewaren |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 22:36

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Atari has released the multiplayer demo of Act of War: Direct Action featuring two maps (Fistful of Sand - 2 players and The Last Battlefield - 4 players), three different A.I. difficulty levels, options for team-play and Free-for-All with any configuaration of human and A.I-controlled players, skirmish mode against up to three A.I's, and multiplayer (Internet/LAN) for up to four players. Don't forget to check out the demo taken from the game's level six mission set in Egypt, entitled "Falling Hawk".
Act of War: Direct Action Multiplayer Demo - grootte: 588.36 Mb

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Geniaal, bedankt voor de tip _/-\o_ * Jejking is nu downloadende (wat een woord trouwens)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Jejking schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 12:30:
[...]

Geniaal, bedankt voor de tip _/-\o_ * Jejking is nu downloadende (wat een woord trouwens)*
Graag gedaan :D
Trouwens wel een slimme zet van de heren uitgevers, want veel mensen kopen een game wegens de code die erbij zit voor het online gamen. Als ze dan een hele groep C&C fans die nu nog niet overtuigd zijn kunnen overtuigen met een multiplayer demo, multiplayer is namelijk bij AOW een stuk beter uitgewerkt, dan kunnen ze daar nog een hoop uit halen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Hi

Ik twijfel of ik act of war wil kopen. Ik ben blij met het de goeie support. Maar hoe zit het met het aantal personen online. Zijn erveel mensen online? Ik vind online belangerijk, het verlengd de duur van het spel.

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
DFC-Neo schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 20:15:
Hi

Ik twijfel of ik act of war wil kopen. Ik ben blij met het de goeie support. Maar hoe zit het met het aantal personen online. Zijn erveel mensen online? Ik vind online belangerijk, het verlengd de duur van het spel.
Er zijn genoeg mensen online om mee te spelen, maar verwacht geen C&C aantallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb AOW sinds vrijdag en 't is echt een geweldig spel... enig probleem is dat de DVD niet te lezen / herkennen valt in mijn desktop: LiteOn LTD163D. Flashen van de firmware hielp ook niet echt.

Nu ben ik noodgedwongen aan het gamen op m'n laptop, die ik eigenlijk dient om te werken :s

Zijn er nog mensen met DVD lees problemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Maar hoe zit het met die online getallen??....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 15:57
Hmm, ik heb ook een 163 maar weet dat ze nog wel eens problemen hebben met allerlei dvd's.. Zo kan ik DVD+ gebrand in mijn andere pc ook niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik noodgedwongen aan het gamen op m'n laptop, die ik eigenlijk dient om te werken :s
Kun je niet een netwerl verbinding leggen tussen de pc en de laptop en via de dvd speler van je laptop het spel op je pc installeren?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 15:57
Cd copy gooit waarschijnlijk roet in het eten.. Wel kan je een iso maken op de laptopper een mounten op de andere pc. Wel heb je dan een no-cd crack nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is dat Alcohol 120% geen ISO's kan maken van DVDs met Securom, Safedisc, Starforce etc... Enkel data / film dvd images. Met CloneDVD is't ook al van dat naar het schijnt.

Dit even terzijde... hoe krijg je zo'n FOV zoals in sommige screenshots, waar je bijvoorbeeld overvliegende B2s lang onder kan zien, of meer op een afstand op persoonshoogte naar een gevecht kunt kijken, ipv altijd van boven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 20:02
Die plaatjes die je tijdens het laden van een game ziet, zijn soms best vet :) (die met dat gevechtsvliegtuig). Weet iemand waar je die terug kan vinden???
Wel mooie wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

die plaatjes kun je toch gewoon Prt/scrn?

iig, hebben jullie ook het probleem dat het spel niet vanzelf de brightness/gamma aanpast? bij mij moest dat nl. handmatig gebeuren, en dat telkens doen is niet echt je-van-het

Vind trouwens wel een beetje vreemd dat er maar weinig belangstelling voor dit spel is, op de atari forums is ook niet lang iedereen al te actief :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 13:54
shifty schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 23:44:
die plaatjes kun je toch gewoon Prt/scrn?

iig, hebben jullie ook het probleem dat het spel niet vanzelf de brightness/gamma aanpast? bij mij moest dat nl. handmatig gebeuren, en dat telkens doen is niet echt je-van-het

Vind trouwens wel een beetje vreemd dat er maar weinig belangstelling voor dit spel is, op de atari forums is ook niet lang iedereen al te actief :/
Op de één of andere manier komt de community niet echt op gang nee, dat heb ik ook al gemerkt. Ik snap alleen niet hoe dat komt, want het is echt een gaaf spel.

Maar wat Rein_Stein bedoelt is waar je die plaatjes van de achtergrond kan vinden in de game directory, aangezien het origineel natuurlijk een stuk mooier is dan zo'n gare print screen :)

Edit:
Ik denk niet dat je die kunt rippen. Die zullen wel in de .dat files zitten, en die kan je niet zelf openen volgens mij :(

[ Voor 9% gewijzigd door Morax op 14-05-2005 00:23 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Ik heb zelf ff gekeken en denk dat Morax gelijk heeft, ze hebben alles afgeschermd. Dat is wel jammer, bij sommige games kun je soms vanalles bekijken, en allerlij screens op je schermachtergrond zetten. Op de DVD staat ook niets op de setup bitmapafbeelding na, maar die is maar 320 bij 240.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Morax schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 00:21:
[...]
aangezien het origineel natuurlijk een stuk mooier is dan zo'n gare print screen :)
volgens mij heb je alleen een laadbalkje erbij, wie vind dat nu niet mooi? een desktop met laadbalkje die continu 44% aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Toch heb ik op het internet wel het 1 en ander aan screenshots gevonden. Het spreekt toch ook niet voor zich dat je zoiets doet... SS is immers directe reclame voor je product!! (ja! Microsoft! (Longhorn...))
Morax schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 00:21:
[...]

Op de één of andere manier komt de community niet echt op gang nee, dat heb ik ook al gemerkt. Ik snap alleen niet hoe dat komt, want het is echt een gaaf spel.
Same here! Ben ik het dus echt helemaal mee eens. Wie doet er wat aan?.... :)

[ Voor 47% gewijzigd door Voxie2 op 18-05-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Voxie2 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:27:
Toch heb ik op het internet wel het 1 en ander aan screenshots gevonden. Het spreekt toch ook niet voor zich dat je zoiets doet... SS is immers directe reclame voor je product!! (ja! Microsoft! (Longhorn...))

[...]

Same here! Ben ik het dus echt helemaal mee eens. Wie doet er wat aan?.... :)
Atari jammer genoeg niets. Ik zie geen reclame, geen banners op sites. Erg jammer. Het spel is goed, en kan heel populair worden, maar dan moet er wel geïnvesteerd worden in het bekend maken ervan.

Ik kwam erachter door toevallig een berichtje ergens. Toch maar ff uitproberen om te kijken of het wat is, en zo enthousiast dat ik het de dag erna meteen kocht! :)

De potentie is er, nu de bekendheid nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Well then: ZEGT HET VOORT :D

mogen ze trouwens wel beginnen met het toelaten van screenshots....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren avond eens dat stuk Washington D.C. tussen het Washington Monument en het Capitol op google maps bekeken en vergeleken met die AoW mission.
Het ziet er praktisch hetzelfde uit, tot de boompjes toe :o

Op google maps zie je een paar boompjes naar een kruispunt, even ten zuid-oost van het Washington Monument. Wel ... die boompjes staan er ook in AoW.

Hetzelfde voor de gebouwen. Eén na één kun je ze indentificeren. Zelfs de weggetjes in het park staan er. Amazing gewoon.

Vergelijk locatie van gebouwen op dit screenshot (kaartje)en op Google maps (satellietfoto's).

Het water ziet er trouwens ook netjes uit, met weerspiegeling op de golfjes (ATI Radeon 9700 Pro 128MB)

En het beste van alles, het draait gewoon vlot (op laptop van de sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:04:
En het beste van alles, het draait gewoon vlot (op laptop van de sig)
OT: Hij draait op Ubuntu :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm :p
Net niet... die installer loopt vast met het video gedoe erin.
Ik dual boot XP / Ubuntu owv .Net / Mono

Normaal was het voor m'n desktop, maar die dvd is onleesbaar in die bak (zie vorige pagina ergens)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Over ongeveer anderhalve week wordt de derde patch (1.05?) verwacht. De patch zal vijf nieuwe maps bevatten en wordt de bonusmap (die je kreeg bij pre-order) toegevoegd. Ook zal er een map-editor komen, ondersteuning voor custom maps online en maatregelen tegen de Consortium BTR-rush.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Dat zijn inderdaad mooie extra opties. Vooral die mapeditor.......... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:33

HeepH

Dope Rapper

btr rush?

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Consortium kan een motor pool en refinery maken, en vervolgens hun hoofdkwartier verkopen en op die manier ongelooflijk snel met een paar BTR's in je basis staan. Praktisch niets tegen te doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:35:
[...]

Consortium kan een motor pool en refinery maken, en vervolgens hun hoofdkwartier verkopen en op die manier ongelooflijk snel met een paar BTR's in je basis staan. Praktisch niets tegen te doen :/
Ik vind consortium idd een makkelijk leger om snel een legertj op-te-trommelen. :P Maar ik verkoop mijn hoofdkwartier hier niet voor, want je zal toch later ook naar de volgende level moeten upgrade. Hierna kan het natuurlijk wel, maar dan kan je geen bouw-helis meer maken. En wat krijg je ervoor? 1000? das niets.
En consortium is ook ideaal om snel een olie in te pikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
Voornamelijkste probleem was dat Consortium dus z'n HQ verkoopt, z'n Oil Derrick en vervolgens twee Barracks en een Motopool maakt. Trained vervolgens een shitload aan AK47 soldaten en schaft wat BTR's aan en gaat rondrijden met die dingen gevuld met AK47's. Dit kan supersnel in het begin en kan elke U.S. Army en Task Force Talon speler wegvagen als die niet volledig op je rush belet is. Ook is het pakken en houden (!) van alle banken op een map bijzonder goed omdat AK47 behoorlijk (unbalanced) ownage is in zodra hij een bank zit. De bank is dan zeer moeilijk terug te pakken voor een U.S. Army of TFT speler, en zodra hij voldoende units en ge-up-teched is de bank terug te pakken is hij al leeg. Doordat de Consortium speler de banken heeft hoeft hij ondertussen niet eens een nieuwe Oil Refinery en Oil Derrick te maken omdat hij gewoon alle doekoes uit de bank haalt. Op gemiddeld tot hoog niveau is het spelen met U.S. Army en/of TFT op een "bank map" tegen Consortium vrij loos op dit moment. Daar gaan ze nu wat aan fixen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:01:
[...]

Ik vind consortium idd een makkelijk leger om snel een legertj op-te-trommelen. :P Maar ik verkoop mijn hoofdkwartier hier niet voor, want je zal toch later ook naar de volgende level moeten upgrade. Hierna kan het natuurlijk wel, maar dan kan je geen bouw-helis meer maken. En wat krijg je ervoor? 1000? das niets.
En consortium is ook ideaal om snel een olie in te pikken. :)
Je krijgt er 1500 voor zelfs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Stuiterbal schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:07:
Voornamelijkste probleem was dat Consortium dus z'n HQ verkoopt, z'n Oil Derrick en vervolgens twee Barracks en een Motopool maakt. Trained vervolgens een shitload aan AK47 soldaten en schaft wat BTR's aan en gaat rondrijden met die dingen gevuld met AK47's. Dit kan supersnel in het begin en kan elke U.S. Army en Task Force Talon speler wegvagen als die niet volledig op je rush belet is

. Ook is het pakken en houden (!) van alle banken op een map bijzonder goed omdat AK47 behoorlijk (unbalanced) ownage is in zodra hij een bank zit.
Dit vind ik zelf als doorgewinterde TFT speler toch wel meevallen. 2 TFT commandos > 4 AK soldaten, ik wil het jou wel desnoods bewijzen hoor ;)
.........omdat hij gewoon alle doekoes uit de bank haalt.
Ey fawaka bro? :9

De vraag is nu wel of de echte consortium spelers nu verhuizen naar TFT of amerika, dit zou ik wel jammer vinden aangezien ik maar een van de weinige TFT spelers ben, en geen zin heb om spiegelgames te spelen. Zonder de btr rush kom je als consortium gewoon nergens.

[ Voor 20% gewijzigd door Nickbn op 21-05-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Die BTR-rush werkt niet op hard enemies :P.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
iets schreef op zondag 22 mei 2005 @ 23:53:
Die BTR-rush werkt niet op hard enemies :P.
Ik gok dat die meer geld krijgen aan het begin ofzo, want zo snel als dat die een leger hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Morax schreef op maandag 23 mei 2005 @ 00:08:
[...]

Ik gok dat die meer geld krijgen aan het begin ofzo, want zo snel als dat die een leger hebben :/
Inderdaad.

Toen ik met een 2 BTRs aan kwam zetten met in totaal 10 ak47 soldaadjes erin. Hadden ze al een hele basis inclusief prison camp. Ook nog een hoop ventjes en 3 tanks :{.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Pfffft, ik speel altijd samen met Shifty. En dit keer gingen we een 3v3 doen. Kwamen we in de game met een gozer die alleen maar in caps praatte (irritatie nr 1 :/). Hij zat bij ons in het team, en vervolgens ga ik wat rushen met een fat-vee en wat rocketventjes. Gaat die gozer uit ons team weg omdat ik rushte. En hij was ook de enige die erover zeurde, en we hadden er van tevoren nota bene niets over afgesproken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Morax schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:05:
Pfffft, ik speel altijd samen met Shifty. En dit keer gingen we een 3v3 doen. Kwamen we in de game met een gozer die alleen maar in caps praatte (irritatie nr 1 :/). Hij zat bij ons in het team, en vervolgens ga ik wat rushen met een fat-vee en wat rocketventjes. Gaat die gozer uit ons team weg omdat ik rushte. En hij was ook de enige die erover zeurde, en we hadden er van tevoren nota bene niets over afgesproken :/
die gozer was vet grappig man :)

capsman : "MY M8 IS A FUUKER"
ik : "sorry man"
capsman : "MORAX U FUUKER, I MAKE NEW GAME GUYS COME"
ik : "yes, we make new game, i'll join right ahead!"
morax : "wat doe ik fout? "
capsman : OKEY PEOPLE JOIN"
capsman surrendered
capsman disconnected
ik : "hehe, hij praatte de hele tijd in secure line"
vijand : "wow, I sent one marine and he gave up, lets see if those other guys give up that easily"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

wat is de releasedate van die patch eigenlijk??....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Laatst online: 08-06 15:03
uh als verwaand c&c speler, ben ik verkocht aan deze game veel realistiser super coole interactie met filmpjes in campaign mode and so on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Rein_stein schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:37:
Die plaatjes die je tijdens het laden van een game ziet, zijn soms best vet :) (die met dat gevechtsvliegtuig). Weet iemand waar je die terug kan vinden???
Wel mooie wallpaper
Check: http://www.gamewallpapers...t+of+War%3A+Direct+Action

Daar kan je onder anderen deze downloaden in verschillende resoluties tot 1600x1200:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamewallpapers.com/previews/wallpaper_act_of_war_direct_action_01.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Jozz op 03-06-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Nog ff en ze kunnen gelijk patch 4 erachter aan gooien ..... man ze zijn echt laat!

[ Voor 17% gewijzigd door Voxie2 op 13-06-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Patch 5 is uit.
[editfoutelinkmodus??]http://www.gamershell.com/download_9587.shtml[/editfoutelinkmodes??]
Act of War: Direct Action v1.05 Patch 68.86MB
File Details v1.05 (patch #3)

This patch adds the following features to the retail version:

FUNCTIONALITY TWEAKS/ADDED FEATURES

* Map Editor, and support for importing custom made maps into the game
* new maps and one old one:
- Highway (1v1)
- Tver Hazard (1v1)
- Four Lakes (2v2)
- Sand Sky (2v2, FFA)
- Fort Fog (3v3)
- Freedom Temple (3v3)
* Increased construction time for Consortium Motor Pool and the Task Force Talon Vehicle Command Center slightly
* Lowered the BTR-80's speed slightly
* Lowered the BTR-80's hit points slightly

FIXES/CORRECTIONS/OPTIMIZATIONS

* Bug fix: Under certain circumstances, AK-74s defending buildings got wrong armor type
* Bug fix: the BTR-80s fired anti-tank shells instead of anti-tank missile
* Bug fix: you got the full amount back when selling your starting Derrick
* Pressing SHIFT to queue building constructions now recognizes the TAB key (to rotate buildings)
* Out-of-synch issue addressed = could occassionally result in invincible units and buildings
* The Message of the Day now has a scroll bar

[ Voor 5% gewijzigd door Karel V op 13-06-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Heeft iemand al getracht een custum map te maken? Ik heb het een keer geprobeerd, maar het werkt voor geen meter! ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga toch maar dit spel is proberen, iemand zin in een potje vanmiddag?

Zijn jullie er nog steeds zo enthousiast over of is het nu al aan het dood bloeden.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, zonde toch van zo'n goede game. Er komt niet echt een community voor act of war. Eigenlijk ook niet zo voor splintercell CT (die ongeveer gelijktijdig uitkwam). Maarja het is altijd toch een beetje gezuur online met AoW. Wachten op players, lag, disconnectors/leavers, sukkels, beetje hetzelfde gespeel. Hoewel dit al weer lang geleden is dat ik AoW heb gespeeld.

En dan heb je nu BF2, "join en play". Natuurlijk is het daar ook niet optimaal, maar het speelt toch lekkerder weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Kan iemand de releasenotes van de nieuwe patch eens plaatsen?

Het is bij mij ook alweer een aardig tijdje geleden dat ik heb gespeeld. Komt ook door het feit dat ik met het kopen van een huis en een trouwerij bezig ben :) Maar ook omdat in de tussentijd GTA: SA uitkwam... Het mp viel uiteindelijk wel een beetje tegen, hoewel ik het echt een geweldig spel vind. Ik zal het nog wel af en toe spelen denk ik... :)

[ Voor 75% gewijzigd door Voxie2 op 19-07-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

File Details v1.06 (patch #4)

Please note that Saved games created using the retail version of Act of War
will NOT be compatible with this patch! If you have a campaign in progress, we
recommend that you first finish it before you install this patch.

Saved games and replays created using patch version 1.03 ("Patch 1b") or later
ARE compatible with this version 1.06 ("Patch 4.")

This patch adds the following features to the retail version:

Functionality Tweaks and Added Features

- Localisation bug fixed in asian version.
- Fixed exploit. During online play, the player could make his unit enter in
the other players' units or buildings, making them invincible.
- Fixed aircraft flight level in the map "Highway".
- "Unigenerror #2" for message "server is full" is localized in asian version.
- Longer time-outs for 2v2 War Room games.
- The in game subtitle background now enlarges to match the subtitle text
height.
- Use of ABRAMS FSAP ability visible in replays ( not for previously done
replays though ).
- Bug fix: sometimes units fighting inside buildings would get stuck instead
of
killed, effectively taking the building out of play.
- "bigbrother" cheat is now automaticaly activated while watching a game
replay.

Editor

- Some dialog boxes in French were translated in English.
- Fixed bug in Minimap generation.
- Fixed bug that prevented users from finalizing the map.
- Loading bar added while performing the terrain lighting computation.
- Small editor adjustment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel net binnengekregen van play.com, moet ik nu alle 3 de patches installeren, of kan ik gewoon alleen de 3e downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:53:
Heb het spel net binnengekregen van play.com, moet ik nu alle 3 de patches installeren, of kan ik gewoon alleen de 3e downloaden?
Op gamershell.com zie ik dat elke nieuwe patch weer ietsje groter is. Waarschijnlijk bevatten de laatste patch het aanvullende plus het oude patch gedeelte. Daarom denk ik dat je waarschijnlijk gewoon de laatste patch nr. 6 kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook gewoon ingame online gaan dan download 'ie zelf de patch die die nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand in Engagement wel eens de comp op Hard verslagen? Het lukt mij maar niet op Alcatraz :X Volgens mij speelt ie vals :P Zoveel eenheden kan hij nooit maken in die tijd, als ik zie wat ik kan maken met hetzelfde inkomen (2x olie, 1 bankgebouw) Verder wel een heel leuk spel, nu nog online spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:59

Logic

SmartOS:Love at First Boot

Gisteren voor het eerst gespeeld.
Leuke game, kreeg zeker weer een C&C gevoel naar boven..
maaarrr... die tussen filmpjes komen soms wel erg snel achter elkaar.. ben ik net aan het spelen in level2 krijg ik alweer een tussen wmv.. op zich niet zo heel erg, maar het haalt je wel even uit je concentratie.
Nu ben ik pas net begonnen, maar ik zat gistere even te lezen over die patchen:
Please note that Saved games created using the retail version of Act of War
will NOT be compatible with this patch! If you have a campaign in progress, we
recommend that you first finish it before you install this patch.
Dat is natuurlijk niet tof.. gelukkig ben ik nog niet zo ver. pas in level 3, maar als je verder zou zijn... grrr.. lijkt me niet leuk..
Maar overall.. zeker een toffe game, en ga het vanavond ook zeker weer spelen :)

If it bleeds, it can be killed!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om dit spel in 1280x800 te spelen?

Ik kan (met patch) enkel 800x600 en 1024x768 kiezen, maar ik zou het graag op mn laptop spelen, en dan vervormt het beeld (4:3 op 16:10 is niet mooi).

Met generals had ik hetzelfde probleem, alleen kan je daarbij in options.ini gewoon de resolutie wijzigen. Bij AoW heb ik nog niet zoiets gevonden, google leverde ook zo snel niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 17:11:
Weet iemand of het mogelijk is om dit spel in 1280x800 te spelen?

Ik kan (met patch) enkel 800x600 en 1024x768 kiezen, maar ik zou het graag op mn laptop spelen, en dan vervormt het beeld (4:3 op 16:10 is niet mooi).

Met generals had ik hetzelfde probleem, alleen kan je daarbij in options.ini gewoon de resolutie wijzigen. Bij AoW heb ik nog niet zoiets gevonden, google leverde ook zo snel niets op.
Begrijp dat het niet kan, aangezien niemand reageert :'( Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1280 x 800 lukt niet.....althans bij mij niet iig...!
Op mijn laptop heb ik de keuze uit :

800 x 600
1024 x 768
1280 x 1024
1600 x 1200

Ik speel(de) het op 1600 x 1200 en ik heb geen enkel last van vervormingen o.i.d.
Het beeld is gewoonweg om van te watertanden op mijn XPS 2....!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 23:44:
1280 x 800 lukt niet.....althans bij mij niet iig...!
Op mijn laptop heb ik de keuze uit :

800 x 600
1024 x 768
1280 x 1024
1600 x 1200

Ik speel(de) het op 1600 x 1200 en ik heb geen enkel last van vervormingen o.i.d.
Het beeld is gewoonweg om van te watertanden op mijn XPS 2....!! 8)
Ja ok, maar 1600x1200 is net als 1024x768 en 800x600 in 4:3, 1280x1024 is 5:4..
Mijn laptop heeft de beeldverhouding 16:10 (breedbeeld), 1280x800 is 16:10, 1440x900 ook bv.

Jouw XPS2 heeft toch ook een breedbeeld scherm?
Dan vertekent jouw beeld nu ook: mensen krijgen te brede hoofden, cirkels zijn liggende ellipsen etc.
Zo niet, dan ziet het er idd normaal uit.. afgezien van het feit of je wel je native resolutie gebruikt.

EDIT ik heb zelf de oplossing gevonden op www.widescreengaming.com !
Je moet Powerstrip draaien op de achtergrond (god weet waarom?), dan het spel starten en alt-tabben naar powerstrip en weer terug...
Zal het zo eens uitproberen, maar dit schijnt te werken!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 11:15:
[...]
Jouw XPS2 heeft toch ook een breedbeeld scherm?
Dan vertekent jouw beeld nu ook: mensen krijgen te brede hoofden, cirkels zijn liggende ellipsen etc.
Zo niet, dan ziet het er idd normaal uit.. afgezien van het feit of je wel je native resolutie gebruikt.
Dat klopt, ja,...en ik heb het wel vaker gehoord over uitgerekte brede hoofden en zo, hoor.......maar geloof me...; ik heb gewoon normaal beeld....super gewoon..!!
En dat heb ik eigenlijk met alle spellen.....behalve bij de demo van Age of Empire 3....balen..!
Dat spel draait dus gewoon helemáál niet op mijn laptop.......damn...!! :(
EDIT ik heb zelf de oplossing gevonden op www.widescreengaming.com !
Je moet Powerstrip draaien op de achtergrond (god weet waarom?), dan het spel starten en alt-tabben naar powerstrip en weer terug...
Zal het zo eens uitproberen, maar dit schijnt te werken!
Wel gedoe.....maar beter iets dan niets.....succes..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHammer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
Zijn er in dit spel ook veel upgrade mogelijkheden van je gebouwen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

hangt er echt puur vanaf welke partij je kiest., De TFT heeft bijvoorbeeld de gevangenis upgrade bij de barracks, de versterkte shelter voor outposts, en de nanowave healing center voor het SHIELD center.

Amerikaanse kant heeft weer naar mijn weten bijna helemaal niks om je gebouwen mee up te daten.

En zie dit bericht eens...
We're a couple weeks away from formally announcing our future plans for Act of War (I believe the press release will go out first week of November), so stay tuned...

I and the development team have been tremendously busy the past two months working on plenty of goodness, so please accept our apologies if we haven't had a lot of time to reply to posts on this forum lately. I do respond to all PMs though, usually within 24 hours, I hope you understand though that I cannot always give a firm reply to direct questions -- such as when new patches or editors will be released. The simple reply is "I don't know"; if it were easy, we would have done it already.

Anyway, that's my $0.02 about what's good about AoW... without you guys, it wouldn't have been anything. Thanks again,

/PqLear
Ben zeer benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De startpost is een beetje verneukt :p

Er komt een uitbreiding, de eerste screens hiervan kan je vinden op http://worthplaying.com/a...29469&mode=thread&order=0
Grootste toevoeging van de uitbreiding zou een water-aspect zijn. Je zal nu ook king-size oorlogsschepen kunnen besturen in je tijd tegen het terrorisme. De uitbreiding voegt ook de zogenaamde mercenaries toe: krachtige eenheden die je echter een doorlopende stroom poen kosten. Ook aan de AI en camerabesturing werd gesleuteld.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 10:35
Lekker even quoten van Telenet ;)
Maar die screenshots zien er echt heel belovend uit!

[ Voor 21% gewijzigd door D-Three op 29-10-2005 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Naam en betatest van Act of War aanvulling
Gepost door Erwin Bergervoet - dinsdag 6 december 2005 - Bron: Atari

Atari heeft vandaag de inschrijving gestart voor de gesloten betatest van de aanvulling voor de goed ontvangen RTS-game Act of War: Direct Action van het Franse Eugen Systems. De aanvulling voegt onder andere huurlingen en gevechten te water aan het spel toe. Tegelijk met het aankondigen van de betatest heeft Atari ook de naam van de aanvulling bekend gemaakt: Act of War: High Treason.

Op het Atari Forum vind je de nodige instructies omtrent het inschrijven van de beta, zoals aan welke eisen je PC moet voldoen en of waar je je gegevens achter kunt laten.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200512/small1133866513_0.jpg

Bron: Gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

http://www.ataricommunity...ad.php?s=&threadid=503239

^^ daar dus. Staat ook iets meer info over de beta.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Meer Screenshots en een trailer van Act of War High Treason.

Screenshots: http://www.gamershell.com..._treason/screenshots.html
Trailer: http://www.gamershell.com/news/26987.html (88,15MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 20:28
High Treason gaat trouwens geloof ik buiten de US Manhattan Treason heten. Ziet er goed uit btw.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

En Act of War: High Treason Beta Test is mijn mailbox binnengerold. Ben nu nog even een bestand van 2.108.523KB aan het binnenhalen. Zijn er nog meer mensen die ook aan het Beta Testen zijn op GoT?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
FnF schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 08:57:
En Act of War: High Treason Beta Test is mijn mailbox binnengerold. Ben nu nog even een bestand van 2.108.523KB aan het binnenhalen. Zijn er nog meer mensen die ook aan het Beta Testen zijn op GoT?
Ik ben ook toegelaten, maar ik zit in groep 3 en moet dus wachten tot 20:00 vanavond ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Morax schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 10:15:
[...]

Ik ben ook toegelaten, maar ik zit in groep 3 en moet dus wachten tot 20:00 vanavond ;(
Ik kan niet eens installeren, ik krijg al meteen een error als ik de setup run :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
FnF schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 10:30:
[...]

Ik kan niet eens installeren, ik krijg al meteen een error als ik de setup run :(
Dan moet je het beta forum maar eens goed lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Morax schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 10:37:
[...]

Dan moet je het beta forum maar eens goed lezen :)
Ja, toevallig net even gedaan, en het werkt nu na een InstallShield map te hebben verwijderd :) Laten we hopen dat het spel dan ook opstart ;)

//EDIT:
Het werkt :)

BTW, als je Hamachi hebt, kunnen we een LAN opzetten en even tegen elkaar ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Phyxion op 07-01-2006 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
FnF schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 10:44:
[...]

Ja, toevallig net even gedaan, en het werkt nu na een InstallShield map te hebben verwijderd :) Laten we hopen dat het spel dan ook opstart ;)

//EDIT:
Het werkt :)

BTW, als je Hamachi hebt, kunnen we een LAN opzetten en even tegen elkaar ;)

*knipperdeknip*
Ik hoop dat je ook gelezen hebt dat je geen screens, info enzovoorts mag vrijgeven? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Morax op 07-01-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 26-09 10:35
Damn. Ik heb me niet ingeschreven maar ik had toch wel gehoop dat er wat info gelekt mocht worden :P Maar ja, het is te begrijpen natuurlijk.
2006 beloofd een prachtig game-jaar te worden! Vooral heel veel leuke RTS'en :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook in de beta maar ik ga pas maandag downloaden als ik mijn wanadoo family abbo eindelijk aangesloten heb. :Y)

ps: het hier posten dat je in de beta zit is al op het randje, het plaatsen van een screenshot is een directe overtreding van de NDA. :X

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Morax schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:17:
[...]

Ik hoop dat je ook gelezen hebt dat je geen screens, info enzovoorts mag vrijgeven? :)
Al even verwijderd, nu moet Morax nog even zijn linkje weghalen ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Phyxion op 07-01-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
FnF schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:09:
[...]

Al even verwijderd, nu moet Morax nog even zijn linkje weghalen ;)
Oeps :X Meteen maar even gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Morax schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:33:
[...]

Oeps :X Meteen maar even gedaan :D
Bedankt!

Misschien eens een ideetje om met zn 2-en/3-en eens via Hamachi tegen elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Waarom perse via hamachi, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
De nieuwe demo is uit, wel meer dan 700 Mb :o
As promised, Atari has released a demo for Act of War: High Treason, giving you the chance to try the expansion for Act of War: Direct Action. The demo is localised in English, French, German and Italian and comprises one solo map and two multiplayer maps (including one naval map). The original game is not required to play the standalone demo, but will be needed to play the full Act of War: High Treason expansion pack on release.
Act of War: High Treason Demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:54

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Boten zijn wel lelijk (N) jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
Geweldige demo speelt lekker ziet er goed uit.

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

zo even de act of war gold edition gehaald.
act of war samen met high treason.
ga zo maar eens kijken of het wat is met die boten ;)
het lullige was alleen dat de code niet werd geaccepteerd bij de installatie van aow maar dat ik die van high treason moest gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Laatst online: 11:22

BHQ

Lijkt me opzich een coole game, maar hoe is de online community? Nog groot of bedroevend als bij Generals dat er max. 100 mensen online zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

ik probeer het ook te spelen maar heb problemen met hamachi, spel blijft beweren dat mijn poort niet open staat, het maakt niet eens uit welke poort ik probeer :/

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
offtopic:
Volgens mij doet de ts het niet meer zo goed :P

Maar dit spel ziet er erg goed uit. Denk dat dit wel het proberen waard voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi gamers ik (lanwarrior) vind dit een vette game, enkel zijn we nog vollop naar medespelers aan het zoeken om dit onder een groepje fans te gamen.
intresse? laat iets weten meer info vind je in mijn profiel

GRT lanwarrior :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Laatst online: 23-09 14:48

SilentSimon

Have you been hopped?

Mijn huisgenoot en ik spelen dit spel echt nog zeer regelmatig :) Echt 10x beter dan Generals (ZH).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

ik speel het nog wekelijks, het is inderdaad een beetje een laffe community geworden, maar iedereen die het speelt, is mensen aan het aansporen om ook online te gaan gamen.

Tsja, het is jammer , het is namelijk 10 keer beter dan generals, maar er is nauwelijks een marketingcampagne voor het spel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat en de grote hoeveelheid bugs waardoor een aantal mensen het spel helemaal niet kan spelen.
Er is dus ook nog een hoeveelheid negatieve mond op mond reclame, dat helpt al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit valt onder werving en dat is niet toegestaanop GoT

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 21:08 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste