OMFG, net mijn eerste vier potjes online gespeeld. Twee keer gewonnen, twee keer verloren

. Ik speel met U.S. Army en moest één keer tegen U.S. Army, en de andere drie keer tegen Task Force Talon. Alle keren op Fistfull of Sand gespeeld.
De eerste tegen een Duitse U.S. Army speler kon ik verassend genoeg direct pakken met wat Humvee's en Bradley's, vrij makkelijk. Daarna een redelijk ervaren Task Force Talon speler, die al een Buggy in mijn basis had toen net mijn eerste Humvee uit z'n container kwam rijden

, kon het nog net uithouden, maar kwam niet door langs die vervelende Tank-Strykers en kon zijn economie niet pakken en na een tijdje kwamen die strotirritante (geupgrade) Comanche's alles ownen. Ik had er letterlijk niets tegen, dus ik zat behoorlijk "wtf" aangezien ik die dingen simpelweg niet neer kon schieten behalve met wat infantry soldiers, maar die had ik op dat moment niet. Je moet eerst op DEFCON2 zitten om Avengers te kunnen maken

. Potje daarna kwam ik dezelfde speler, bijna hetzelfde verhaal; ik kon beter rushen, en stond om op een gegeven moment met twee Humvee's en een Bradley voor z'n Armor Depot op elke Stryker te schieten die uitgeladen werd, maar ze reden gewoon weg (

) en kwamen later geupgrade terug, dat was wel wat minder. Vierde en laatste potje (tegen TFT speler) kon ik uiteindelijk winnen. Dit was wat we in de C&C scene een "bunkern00b", maar eentje met een plan. Hij wat zo sluw om al m'n early-Humvee's kapot te schieten met Heavy Snipers en de Bradley's kwamen er ook niet meer door omdat hij al vrij snel Static Turrets begon te bouwen, ondersteund met S.H.I.E.L.D. units. Toen maar drie Apache's gemaakt, maar die konden ook niet veel doen tegen die S.H.I.E.L.D. units

. Nadat ik "Base Under Attack" hoorde en in m'n main base alleen nog een grote krater was raakte ik een beetje in paniek en met de restanten van mijn basis maakte ik snel vier Abrams' die gelukkig relatief weinig last hadden van zijn Static Turrets en S.H.I.E.L.D. units. Hij bleef wanhopig S.H.I.E.L.D. units spammen maar met mijn drie (zwaar beschadigde) Apache's en twee overgebleven Abrams' kon ik z'n basis toch nog gelijk maken met de grond en gaf hij op. Phew
Wel jammer dat je niet in de eerste paar seconden van het spel op kan geven zonder dat je een loss krijgt zoals bij C&C. Ik had namelijk niet zo'n zin om een derde keer afgeslacht te worden door de TFT speler van het tweede en derde potje. Daarnaast disconnecte de eerste tegenstander (U.S. Army (Duitsers

)) maar opzich vond ik dat niet zo erg, ben het gewend van C&C. En kreeg er naderhand toch nog een win voor.