Ik heb het vandaag ook geprobeerd (comprimeren tot <4,7GB) maar het is nog niet gelukt. Als ik met dat i6comp de datav_fr.dat probeerde te verwijderen gaf hij aan het archief niet te kunnen lezen (error code 0), terwijl de anderen wel gewoon lukten. Een bestand meer of minder boeit niet als ie hem toch niet gebruikt dacht ik dus ik ging gewoon verder en stopte het in een .iso. Maar als ik nu de setup.exe opstart via een cmd-menu geeft ie de melding dat het programma te groot voor het geheugen is.
Misschien dat ie nu toch loopt te zeuren over die extra datav_fr.dat. Ik ga nu proberen ergens een data2.cab vandaan te halen, misschien dat de mijne toch net iets beschadigd is geraakt ofzo.
(ik heb trouwens geen patches of updates ofzo)
update:
Nadat ik met DVD decrypter een iso had gemaakt en daaraan gingen werken kon ie opeens wel alle .dat-bestanden eruit halen, maar dat bleek niet het probleem van het niet opstarten van de setup.exe te verhelpen.
setup.exe doet al vreemd zodra ik hem uit de iso heb gehaald en ik zie geen manier om dat te verhelpen. Als iemand hier nog een oplossing op weet zou dat fijn zijn, anders moet ik het maar zonder een brandbare iso moeten doen.

Misschien dat ie nu toch loopt te zeuren over die extra datav_fr.dat. Ik ga nu proberen ergens een data2.cab vandaan te halen, misschien dat de mijne toch net iets beschadigd is geraakt ofzo.
(ik heb trouwens geen patches of updates ofzo)
update:
Nadat ik met DVD decrypter een iso had gemaakt en daaraan gingen werken kon ie opeens wel alle .dat-bestanden eruit halen, maar dat bleek niet het probleem van het niet opstarten van de setup.exe te verhelpen.
setup.exe doet al vreemd zodra ik hem uit de iso heb gehaald en ik zie geen manier om dat te verhelpen. Als iemand hier nog een oplossing op weet zou dat fijn zijn, anders moet ik het maar zonder een brandbare iso moeten doen.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 23:17 ]