Act of War: Direct Action

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Shailesh schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:26:
Mijn eerste indrukken van dit spel zijn erg goed :D Het is lang niet zo overhyped als generals was, maar ik vind het wel een erg leuk spel. De graphics zijn uitermate verbluffend, het mag wel de mooiste rts tot nu toe worden genoemd. En het geluid zit ook wel snor.
Het gebrek aan filmpjes in generals maakt dit spel weer goed :) Het verhaal komt bij mij in elk geval op deze manier veel "echter"over. Wat betreft de systeemeisen moet ik wel zeggen dat ik het behoorlijk zwaar vind. Mijn videokaart is niet zo zeer de bottleneck, maar ik heb het vermoeden dat meer ram geen overbodige luxe zou zijn (3ghz,512mb,6600gt). Ik ben namelijk al blij met 25 fps :| , resolutie verlagen naar 1024*768 heeft amper effect op de fps, maar het gaat er dan wel erg blurry uitzien op mn tft, maar then again, ik had wel 16xAF vol aanstaan en 2xAA, misschien dat dat uitschakelen ook wel helpt :P Hier nog ff een screenie, ik vind het water werkelijk prachtig gedaan, het zou zo uit splinter cell 3 kunnen komen.

[afbeelding]
In de demo vond ik het water best wel tegenvallen. Maar nu ik dit zo zie. :9~ Ik had AA/AF gewoon op automatisch staan, dus waarschijnlijk werd het dus niet gebruikt.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-09 15:01

TMC

Heb het spel net effe gespeeld, leuk spel. Realistisch sfeertje hangt er, wat 'serieuzer' dan Generals. Ziet er allemaal wel mooi uit, maar het is nog wel even wennen. Daarnaast ligt het tempo iets lager dan dat van Generals, heb ik het idee.

Het gevangen nemen van enemies is wel cool gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afterburner79
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Maxow schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:13:
In de officiële release heb ik die schaduw-bug nog niet gezien (in de demo dus wel) en wat die muisfuncties betreft, die komen bijna helemaal overeen met C&C Generals.
Ik heb toch aardig wat C&C ervaring (behalve Generals) en naar mijn menig zijn de muisfuncties omgedraaid, of ligt dat aan mij? 8)7 Het is al een tijdje terug, maar kan me herinneren dat je units kon sturen met linkermuisknop en deselecteren met de rechter.
Is gewoon "heel erg wennen" (imo irritant). Game on!

Groeten :Y)

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Dit spel is echt toppie, de gameplay en graphics zijn erg compleet. Het enige wat mij wel dwarszit is dat je niet verder kan uitzoomen. Weet iemand een tweak, patch of manier om dat voor elkaar te krijgen. Dat zou het spel echt helemaal af maken. Nu ben ik het na een potje zat omdat je door het slecht overzicht niet top kan spelen. Ik hoop echt dat er een manier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 20:12

bAdmuTs

mAzE

Hoop niet dat dit zon zwaar ondergewaardeerd spel wordt. Maybe moet het nog ondekt worden ofzo. Iedereen die van RTS houdt zou dit spel moeten spelen :)

[ Voor 16% gewijzigd door bAdmuTs op 19-03-2005 15:08 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 08:27

R-B

Blokkert

bAdmuTs schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:08:
Hoop niet dat dit zon zwaar ondergewaardeerd spel wordt. Maybe moet het nog ondekt worden ofzo. Iedereen die van RTS houdt zou dit spel moeten spelen :)
DOe ik toch :P haha, heb niet alleen veel tijd. Dat is mindere deel :O

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 22:03

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Ik heb hem net gekocht bij Dixons (49,99), als je hem installeert zie je een intro videotje. Volgens mij een beetje hetzelfde als de grote trailer, jammer genoeg ben ik geen held in Engels en weet ik alleen dat er iets met olie aan de hand is. Olie, of beter gezegd de energie die je er uit haalt
De rest zul je dus ingame moeten ontdekken >:)
Trouwens wie heeft hem nog meer orgineel? Viel het jullie ook op die eerste drie letters van de code?
Als je het een en ander over Act Of War gelezen hebt moeten die eerste drie letters bekend voorkomen. En nee ik ga niet verklappen wat er stond, dus ga hem maar lekker zelf kopen :P :+ :D

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

spoiler:
stond er TFT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de demo uitgespeeld, maar ik heb 2 vraagjes:
1-Hoe repareer ik voertuigen?
2-Hoe haal ik gewonde manschappen weg?(heli die ik kreeg is opgeblazen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Nee, bij mij niet in elk geval. Ik heb hem vandaag bij de FRS gehaald ook voor 49,99. Op zich best duur, maar ik koop toch maar heel weinig spellen, dus een keer 50 euro kan er dan wel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 23:41
Ik heb nog een tip die bij mij zorgde voor een fpsboost van 20-30 frames. Als je een nvidia kaart hebt, moet je in het driverpaneel vsync uit forceren. Dit doe ik normaal in de spellen zelf al, maar bij AOW was daar geen optie voor, maar door dit in te stellen in het driverpaneel werd het spel opeens zowaar speelbaar. Want ik had voorheen over het algemeen maar net 30fps, en nu kan ik AA en AF aan doen, en heb ik nog 40+. Zou ook bij Ati moeten werken, dus probeer het ff zou ik zeggen (als je het nog niet had gedaan).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hmm, ik draai al dik 40/60 frams met FSAA en AA volopen op 1184..

net weer paar missies gespeeld. Lekker rustig spelen zodat je met overmacht aan wagens etc wint :D

Komen nu steeds leukere gebouwen, luchtafweergeschut zeer makkelijk :D

[ Voor 58% gewijzigd door R-B op 19-03-2005 17:51 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

R-B schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:48:
hmm, ik draai al dik 40/60 frams met FSAA en AA volopen op 1184..

net weer paar missies gespeeld. Lekker rustig spelen zodat je met overmacht aan wagens etc wint :D

Komen nu steeds leukere gebouwen, luchtafweergeschut zeer makkelijk :D
Was je driver versie? Want hier werkt, net zoals met BiA, de FSAA niet FSAA=Full Scene Anti-Aliasing, die andere moet denk ik AF zijn :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Bij mij is dat water nog steeds slecht, zal wel aan mijn videokaart liggen. Dat is nog een Ati Radeon 9000. Dan is het nu toch echt tijd om een nieuwe te kopen, dat het spel bij de mindere systemen loopt zal misschien wel kloppen, maar grafisch heb je het dan ook veel minder.
Evaarties: Bij mij stond er iets anders, dat zal wel toeval geweest zijn.
Wat het spel zelf betreft, over de story hoef je echt niet te klagen, je word er echt ingezogen.
Kunnen jullie trouwens uitleggen hoe je dat allemaal doet met die grafische opties die niet in de options van het spel staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
Is dit spel nu echt de moeite waard? Biedt het echt iets nieuws? Of is eht de zoveelste neit innoverende kloon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem al uit gespeeld... :)
Leuke game was het geld waard. Ik heb hem wel op medium gespeeld had ik misschien niet moeten doen. Want het was niet echt moeilijk (vond ik).
Acteren van die mensen is wel amateur mja anders was het spel 2x zo duur. ;)
Nu eens gaan kijken hoe het zit met die multiplayer. :9

edit:
PelicanPete schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 21:06:
Is dit spel nu echt de moeite waard? Biedt het echt iets nieuws? Of is eht de zoveelste neit innoverende kloon...
bied niet echt heel veel niets. Maar toch een goede vervanger voor generals en maakt het wachten op de nieuwe redalert een stuk aangenamen. (lijkt wel of ik een review schrijf :P )

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Ik vind het tot nu toe best een gaaf spel, je kan namelijk heel verschillend aanvallen.
Sneaky met een sniper iedereen van het dak gunnen, of je troepen overal doorheen laten stampen.
En paar leuke dingen die me opvielen:
Als een flatgebouw kapot word geschoten, gaan eerst de ramen kapot, daarna schroeit de hele voorkant weg en daarna lijkt er wel een bomaanslag op te zijn gepleegd (wat ook zo is natuurlijk).
Je kan je verbergen in bosjes, kruipen maakt je heel moeilijk zichtbaar. Je kan je wapens upgraden, met speciale guns etc. Je kan vijanden van het dak af schieten. Bij bommen op een groep soldiers, zie je ze in de lucht wegvliegen.
Bugje: als vijanden doodgeschoten worden zakken ze de grond in. Schiet je ze van het dak, maar liggen ze er nog wel half op, dan zie je ze naar beneden zweven in een heel traag tempo, wat natuurlijk wel een tikkeltje futuristisch is >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

FnF schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:10:
[...]

Was je driver versie? Want hier werkt, net zoals met BiA, de FSAA niet FSAA=Full Scene Anti-Aliasing, die andere moet denk ik AF zijn :)
5.3 zit ik nu
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 21:15:
Ik heb hem al uit gespeeld... :)
Leuke game was het geld waard. Ik heb hem wel op medium gespeeld had ik misschien niet moeten doen. Want het was niet echt moeilijk (vond ik).
Acteren van die mensen is wel amateur mja anders was het spel 2x zo duur. ;)
Nu eens gaan kijken hoe het zit met die multiplayer. :9

edit:

[...]

bied niet echt heel veel niets. Maar toch een goede vervanger voor generals en maakt het wachten op de nieuwe redalert een stuk aangenamen. (lijkt wel of ik een review schrijf :P )
Hmmz, hoelang was je bezig? Bedoel. Veel missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Ik heb de patch ook gedownload. Heeft er iemand idee wat er veranderd/verbeterd is met de patch. Ik kan hier verder geen info over vinden, misschien dat ik wat over het hoofd zie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:16:
[...]

5.3 zit ik nu

[...]

Hmmz, hoelang was je bezig? Bedoel. Veel missies?
denk 8-10 missions. heb ze helaas niet geteld. En saven deed ik ook nauwelijks.

edit:
heb zojuist gekeken maar kan het niet meer zien. Er waren wel 33 filmpjes. ik denk 2-3 filmpje per missie.

Maar ik denk meer dan 15 uur heb gespeeld

Ik speel tegenwoordig veel te snel. :z

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hmz, met of zonder CCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

FnF schreef op zondag 20 maart 2005 @ 08:29:
[...]

Hmz, met of zonder CCC?
CCC :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Catalyst Control Center. Dat glimmende nieuwe geval van ATi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 16:59

Mach

[END]Avengers

Mooi spel, alleen soms een beetje chaotisch waardoor ik het grote overzicht mis. Verder helemaal top!

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

FnF schreef op zondag 20 maart 2005 @ 10:07:
[...]

Catalyst Control Center. Dat glimmende nieuwe geval van ATi.
Hmm. Kweenie. heb gewoon 5.3 complete pakket gedownload. Denk het dus wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

hmmm. ben nu een tijdje aan het spelen.. vind alleen het kaartje irritant. Heb liever dat het kaartje meedraait met hoe ik het speelveld heb gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

misschien dat ik eroverheen lees en uit de screenshots (site AoW) kom ik er ook niet echt uit.
Er word veelal een link gelegd naar generals... kan je dan in dit spel ook een basis op gaan bouwen en units produceren ?

Of is het meer, van wat ik uit de screenshots haal, dat je een aantal manschappen en voertuigen tot je beschikking hebt en met behulp van dezen een gebied moet uitroeien ?

Misschien dat er iemand is met een ingame video-tje, mbv fraps oid... ?

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:04
het is net zoals het orginele command and conquer.
Je moet dus soms een basis bouwen, maar soms ook met een aantal units op pad.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 20:44
ook maar s net dit spel bekeken, echt slecht geacteerd die filmpjes! en dat camera werk... hoe irritant! en de missies,heb er net 2 gedaan, t'is tot nu toe nog een beetje onoverzichtelijk.
mijn eerste indruk is dan ook niet echt positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben druk bezig met het downloaden van de demo. Op zich geloof ik dat dit spel best veel potentie heeft ware het niet dat ik vrij veel mensen hoor die er niet echt super enthiousiast over zijn.

Werkt die patch ook met de demo versie?

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 20-03-2005 22:19 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Die camera hoek is inderdaad even wennen als je er nooit mee gegamed hebt. Maar mensen die al eens eerder Codename Panzers hebben gespeeld zullen er weinig moeite mee hebben. Ik in ieder geval niet meer, dat is gewoon een kwestie van wennen. Ook klopt het dat je even aan alle menu-opties moet wennen, de filmpjes die tijdens het gamen verschijnen en meer van dat soort dingen. Maar zoals je ook in de PcGameplay hebt kunnen lezen (van februarie geloof ik) is dat gewoon even doorhappen, waarna het een geweldig spel is. De gewennings graad ligt een stapje hoger om het zo maar te zeggen.
Ook zitten er een paar vreemde foutjes in, maar storend zijn die niet.
En wat de acteurs betreft, als ik een game daarvoor zou kopen stond er nu geen enkele meer in mijn gamekast >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Karel V schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:04:

En wat de acteurs betreft, als ik een game daarvoor zou kopen stond er nu geen enkele meer in mijn gamekast >:)
Dan kun je beter een goede (actie/oorlogs) film kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Leuk spel maar het word nu toch echt tijd voor een upgrade voor mijn systeem want in de wat grotere levels met meer units draait het niet meer want dan stotterd het zo alsof ik een diashow bekijk :)

Terwijl ik alles in het laagste detail draai in een resolutie van 1024x768. Is iemand toevallig nog tweaks tegengekomen?

Het is trouwens wel leuk dat je in dit spel je infrantry op de daken van gebouwen kan plaatsen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Icingdeath op 21-03-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kriijg je ze eigenlijk op de daken? Want als ik mijn mannetjes in een gebouw stuur, gaan ze alleen binnen voor de ramen staan.

Vind het wel een top spel, speelt lekker, niet te makkelijk en ik vind die echte filmpjes eigenlijk ook wel leuk gedaan, is een keer weer wat anders. Het verhaal boeit me zelfs :)
Alleen natuurlijk wel een Command and Qonquer ripoff, maar jah, beter goed gejat dan slecht bedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Je kunt soldaten op de daken laten lopen door ze simpelweg het dak op te 'klikken' :) Dus niet het 'in-gebouw-icoontje' maar gewoon op het dak.

En jah, het lijkt natuurlijk veel op Generals, maar deze is toch echt beter vind ik, hoewel ik in Generals meer overzicht had :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Enkele details:
als je sniper achter een hekken met een plaat ervoor sluipt (op behoorlijke afstand), dan kan hij niet de daarachter zittende vijand neersnipen, dan moet je of gaan staan, of zo als ik het deed naar de ingang van de poort kruipen.
Als je twee snipers pakt, je zet ze ergens neer (staand), dan gaan ze met de rug naar elkaar toe staan om elkaar te dekken.
Je kunt je manschappen in bossen laten verschuilen.
Ook kun je absoluut niet zomaar allerlei eenheden bouwen want je krijgt gegarandeerd geld tekort.
Dat maakt je een stuk meer betrokken bij je eenheden (iets wat niet zo sterk naarvoren kwam bij C&C. Daar moest je maar zoveel mogelijk eenheden aanmaken, de resources kreeg je toch wel te pakken).
Wizard: Door op het huis te klikken zonder dat je het icoontje van naar binnen gaan ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

idd wat je zegt over dat "Geld" . In generals bouwde ik ontiegelijk veel troepen en hoppa gaan maar..
Dat kan ik nu echt niet meer doen. Want heb het geld er gewon niet voor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:35

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Meesterlijk spel, draait ook redelijk. Ga nu eens aan Skirmish beginnen.
Single player ben ik net bij de olie dus nog niet zo ver.

Ik vind hem leuker dan Generals, maar wat ik alleen jammer vindt, hero's niet echt helemaal uitgewerkt.
Lotr BFME vond ik daarom juist leuk. Mag van mij zo als daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:22
Het is is zelfs zo dat als gepromoveerde units doodgaan je geld verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Ik heb hem ook uitgespeeld, gistere tot 5 uur smorgens door moeten gaan en vandaag eindelijk afgerond.

Leuke game, alleen vind ik het nog jammer met die hero's.
spoiler:
Leuk dat je dan net zo denkt, a yes uitgespeeld en wat blijkt, gaat gewoon verder :P, al vond ik de laatste missie beetje easy, gewoon aanvallen met die rakketjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 00:45
Afbeeldingslocatie: http://users.dfu-clan.net/stuiterbal/dump/aowwtf.JPG

:? wtf zullen we nu beleven.

Ik heb AoW helemaal niet in het Frans ffs. |:(

Hmm, ik denk dat het de terroristen waren, aangezien ik net de oilrefinery ging binnenvallen >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Stuiterbal op 22-03-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Net even een halfuurtje gespeeld. Single player kan mij zowaar boeien. Gebeurt namelijk niet vaak. Komt denk ik ook omdat het niet futuristisch is. :)
Net even skirmish (daar heet het engagement geloof ik) geprobeerd. Erg leuk! :D Gewoon basisje bouwen a la Generals. Alleen ik vond het niveau wel erg hoog. Dat wil zeggen, ik speelde op easy en werd toch erg rap verslagen. Dit terwijl ik met Generals mijn hand niet omdraai voor een paar brutals. >:)
Maar dat komt mettertijd als ik wat handigheid krijg in alle units en gebouwen. :7

Zo op het eerste gezicht, een erg goed, mooi en bovenal leuk rts spel.
Alleen die install, :X 5,26 GB !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig spel! Gisteren heb ik een potje gespeeld tegen een generals fan. Hij had al een paar levels in skirmish gespeeld, dus ik ging er vanuit dat hij wel wat weerstand zou bieden. Wat deed hij, hij nam vrijwel meteen twee olie platforms in en begon zoveel hinds te bouwen als hij maar kon. Hij viel niet aan. Ik zag de bui al hangen, :9 dus ik stuurde een paar peletons aan grond troepen de binnen stad in. Snipers, commando's en anti air units. Op de gebouwen, tussen de gebouwen en in de gebouwen. En ja hoor hij vliegt met een stuk of 15 hind's over na al zijn resources verbruikt te hebben. Binnen 30 seconden had hij geen hind meer over :D. Geen dom gerush meer je hebt echt tactisch inzicht nodig. Hier ga ik me nog vele uurtjes mee vermaken!

Ik krijg er een echt blackhawkdown gevoel bij. Het is vooral een gaaf gezicht om met een blackhawk vol commando's op het dak van een wolkenkrabber te landen en ze vervolgens via het dak als een swatteam de trap ingang van het gebouw te zien bestormen. _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 13:54
Ik heb hem ook net uitgespeeld, en ik moet zeggen: GEWELDIG SPEL! _O_ Ik heb dan ook besloten dat ik hem origineel ga kopen :)

De single player was leuk, in-game filmpjes waren leuker dan de filmpjes in generals. De units zijn gaaf, en vooral veel realistischer dan generals. Er zijn niet echt zwaar overpowerde units waardoor rushen aardig verleden tijd is :D (Zoals hierboven ook gezegd is)

Daarnaast vind ik het geld verzamelen geweldig. Allereerst olie halen, redelijk basic harvesten, maar past goed in het spel (olie = belangrijk in de wereld). Daarnaast kan je gevangenen nemen die geld opleveren, en indien in de gevangenis gezet worden elke x tijd ook weer geld opleveren. Daarnaast kan je ze laten gaan om een stuk van de map te uncoveren :D En met een upgrade gaat er geld bij de vijand weg voor elke gevangene die je neemt.
En dan kan je ook nog een bank innemen om geld te verzamelen. Aan geld zal er geen gebrek zijn dus :)

Verder is de omgeving belangrijk. Een mannetje achter een boom zie je echt niet tenzij heel dichtbij, je kan units ambushen en verstoppen in de omgeving waardoor ze meer damage doen (herkenbaar aan de "2x" boven de unit).

Verder is het niet dat units gebouwd worden, maar aangeleverd en daardoor realistischer. En de vliegtuigen zijn goed geregeld. In de demo leken ze overpowered, maar ze zijn het inderdaad niet. Met een avenger of air-to-air vliegtuigen zijn ze redelijk makkelijk neer te halen :)

En als laatste vind ik de superweapons echt GEWELDIG geregeld. Superweapons bouwen kan, zoveel je wilt. Maar je kan dus ook gebouwen neerzetten die een bepaalde omgeving daarvan beschermen omdat ze ze neerhalen voor ze neerkomen (Een ECHTE patriot missile defense system :D). Uiteraard moet je die wapens dan ook weer laden :)

Ik ben er echt enorm over te spreken (zoals jullie misschien al merken) en ik ga hem zeker origineel halen. In mijn ogen is dit spel een MUST-HAVE!!!! _O_

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Ik bouw altijd meer dan 1 gevangenis :D. Krijg ik wat meer geld. Wat ik wel leuk vind, zijn die snipers, die zijn echt sterk, eerst alles scouten en een voor een afknallen.

Al vind ik de super weapons echt ruig, vooral die met het attilirie cannon van de Task Force Talon, die zijn toch wel super :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ook zo mooi: Met snipers kan je op afstand mannetjes in een gebouw wegsnipen. I love it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
weet iemand of het mogelijk is om je view point zo te veranderen net zoals de SS hieronder
Afbeeldingslocatie: http://www.ugo.com/images/galleries/actofwar_games/2.jpg

lijkt me wel bruut :9~

[ Voor 9% gewijzigd door ADMK op 23-03-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het blijft naar als zo'n artillerie kogel in je squad van deltaforce/snipers valt, alles in 1x weg :|
Ook die steaht bombers, van de US army, kun je daar wat tegen doen? want in multiplayer wordt daardoor altijd m'n bases platgegooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Defense torens maken die gecloakte eenheden ziet.

Meestal is dat een upgrade of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist liep mijn pc vast tijdens een mulitplayer game. werd naar het bureaublad gestuurd. (met een foutmelding van AoW)
hebben andere mensen dit ook? of licht het aan mijn pc?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
ADMK schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:40:
weet iemand of het mogelijk is om je view point zo te veranderen net zoals de SS hieronder
[afbeelding]

lijkt me wel bruut :9~
Jups, je kan je view 360 graden draaien, en je kan zo ver inzoomen dat 1 soldaat je hele scherm ineemt 8)

[edit]
Ik denk overigens dat ik al weet hoe het verhaal verder gaat als er een uitbreiding komt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Morax op 24-03-2005 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afterburner79
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Heeft er iemand enig idee waarom juist bij dit spel mijn beeld knipperd?
Vooral als er veel gebouwen te zien zijn.

Heb een P4 2,0Ghz en 1024Mb RAM.
Ik draai op de laagste resolutie nu, en mijn Radeon 9700 staat helemaal op "Performance".
Dus alles uit qua AA en Shadow toestanden.
De framerate is wel goed maar er valt echt niet mee te spelen zo . . .
Bij andere programma's heb ik nergens last van.
Met de patch erover blijft het precies hetzelfde. Misschien zie ik iets over het hoofd?

HELLUP! :?

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Afterburner79 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 04:03:
Heeft er iemand enig idee waarom juist bij dit spel mijn beeld knipperd?
Vooral als er veel gebouwen te zien zijn.

Heb een P4 2,0Ghz en 1024Mb RAM.
Ik draai op de laagste resolutie nu, en mijn Radeon 9700 staat helemaal op "Performance".
Dus alles uit qua AA en Shadow toestanden.
De framerate is wel goed maar er valt echt niet mee te spelen zo . . .
Bij andere programma's heb ik nergens last van.
Met de patch erover blijft het precies hetzelfde. Misschien zie ik iets over het hoofd?

HELLUP! :?
Knipperen of bedoel je meer schokken? Ik heb wel dat het schokt, als ik een map met veel gebouwen heb, maar ik heb de instellingen ook vrij hoog, alles op z'n hoogst en AA AF uit.
De patch is er alleen om de replayfunctie in te schakelen geloof ik. Bij mij in de doos lag een blaadje met daarop wat info over de patch en dat het had te maken met de replay optie.

[edit]Ik ben thuis, en er staat ook dat de patch de "game enhanced" dus ter verbering, maar blijkbaar niet voor jouw probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door Jozz op 24-03-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb net de demo gespeeld. Een ding irriteerde mij vrij snel. Je zit er erg dicht boven op. Met de mousewheel kun je in een uitzoomen maar de max uitzoomstand hier is echt nog veel te dicht bij. Kun je dat instellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Bor_de_Wollef schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:56:
Ik heb net de demo gespeeld. Een ding irriteerde mij vrij snel. Je zit er erg dicht boven op. Met de mousewheel kun je in een uitzoomen maar de max uitzoomstand hier is echt nog veel te dicht bij. Kun je dat instellen ofzo?
Nee, je kunt niet verder uitzoomen ofzo. Misschien scheelt het wat als je een hogere resolutie gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Hmmmmm, ik heb nu het origineel. Ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd om de juiste code erin te krijgen. Vervolgens het spel gepatched, en nu klik ik bij "on-line" op "Create" om een account aan te maken. Daar vul ik alles in (naam, email en wachtwoord) en vervolgens kan ik niet op "next" klikken?

Iemand een idee wat het probleem is?

[edit]
Heb het probleem al, er mogen geen twee punten in je e-mailadres zitten :/ Terwijl die er bij mij wel in zitten :|

[edit2]
De europe lobby is nogal leeg.... Iemand zin om mij ff in te maken met AoW? :P

[ Voor 34% gewijzigd door Morax op 24-03-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Voor de mensen die het spel gekocht hebben (ik heb alleen nog maar de demo). Is het het geld absoluut waard wat betreft replay waarde? Ik hoor / lees dat het spel nogal snel is uitgespeeld namelijk. Ik weet niet of ik een spel als dit dan wel weer ga spelen en vind het aardig aan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Kan iemand mij uitleggen hoe ik godsnaam Prisoners of War kan nemen? Volgens mij heb ik alle ingrediënten: Ik heb zo'n medevac-heli. En ik heb poppetjes van de vijand, welke een handboei boven hun hoof hebben. Alleen hoe haal ik die op en stop deze in mijn ziekenhuis/pow opvangtehuis?
Bor_de_Wollef schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:22:
Voor de mensen die het spel gekocht hebben (ik heb alleen nog maar de demo). Is het het geld absoluut waard wat betreft replay waarde? Ik hoor / lees dat het spel nogal snel is uitgespeeld namelijk. Ik weet niet of ik een spel als dit dan wel weer ga spelen en vind het aardig aan de prijs.
Ik denk dat je aardig snel door de single player campaign heen bent; misschien dat je deze twee keer zult doen. Ik denk zelf dat de meerwaarde van dit spel te vinden is in het 'skirmish'gedeelte, al dan niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afterburner79
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Jozz schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:14:
[...]

Knipperen of bedoel je meer schokken? Ik heb wel dat het schokt, als ik een map met veel gebouwen heb, maar ik heb de instellingen ook vrij hoog, alles op z'n hoogst en AA AF uit.
De patch is er alleen om de replayfunctie in te schakelen geloof ik. Bij mij in de doos lag een blaadje met daarop wat info over de patch en dat het had te maken met de replay optie.

[edit]Ik ben thuis, en er staat ook dat de patch de "game enhanced" dus ter verbering, maar blijkbaar niet voor jouw probleem.
Nee ik heb het echt over knipperen, van beeld naar geheel zwart. en dat zo'n 2 keer per seconde.
Met onregelmatige intervals. Snap er geen zak van . . . :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Dionysos schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:09:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik godsnaam Prisoners of War kan nemen? Volgens mij heb ik alle ingrediënten: Ik heb zo'n medevac-heli. En ik heb poppetjes van de vijand, welke een handboei boven hun hoof hebben. Alleen hoe haal ik die op en stop deze in mijn ziekenhuis/pow opvangtehuis?
Mannetjes die je kan vangen, moet je vangen door je eigen infantery eenheden te selecteren (geen anti-tank eenheden) en dan met rechts te klikken op de mannetjes die je wilt vangen. Die worden door je infantery dan gevangen genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Net even zitten spelen en het is een zeer vette game, echt!
Morgen maar weer verder :p iig wat te doen met pasen :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Zijn er nou al meer mensen die het spel legaal hebben? Zo ja, dan kunnen we hier misschien eens wat on-line nicknames uitwisselen en met/tegen elkaar gaan spelen :)

Mijne is"Moraxius" (MoraX was al bezet :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afterburner79 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:37:
[...]

Nee ik heb het echt over knipperen, van beeld naar geheel zwart. en dat zo'n 2 keer per seconde.
Met onregelmatige intervals. Snap er geen zak van . . . :(
Als je een ATI kaartje hebt zet dan AA en AAF uit in de beeldscherm eigenschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 21:38

MeNTaL_TO

The future is not set

Weet iemand of ie het op een directx7 kaart (ati 7500) het wel doet (als in hij werkt wel, maar je ziet niet alles).
Bij info staat minimaal 8500, dus ik reken erniet op, maar wie weet werkt het wel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wss niet, het spel maakt gebruik van pixel & vertex shaders, wat een dx7 kaart niet heeft.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:25:
Weet iemand of ie het op een directx7 kaart (ati 7500) het wel doet (als in hij werkt wel, maar je ziet niet alles).
Bij info staat minimaal 8500, dus ik reken erniet op, maar wie weet werkt het wel.
ReadMe.txt zegt:
* As is noted in the minimum requirements not all video cards have hardware vertex and pixel shader support even though they have the required video memory available. Here is a non-exhaustive list of video cards that are not supported:

ATI Radeon 7200
ATI Radeon 7500

Intel 82810 Integrated Graphics
Intel 82815 Integrated Graphics
Intel 82830M Integrated Graphics
Intel 82845G Integrated Graphics
Intel 82852 Integrated Graphics
Intel 82855 Integrated Graphics
Intel 82910GL GMA 900 Integrated Graphics
Intel 82915G GMA 900 Integrated Graphics
Intel 82915GV GMA 900 Integrated Graphics

Intel 82855GM Extreme Graphics 2
Intel 82865G Extreme Graphics 2
Intel 82865GV Extreme Graphics 2

Mobile Intel 915GM/GMS Express Integrated Graphics
Mobile Intel 910GML Express Integrated Graphics

Nvidia GeForce 2MX
Nvidia GeForce 2GTS
Nvidia GeForce 4MX

SiS Xabre series video cards

If you have any of these video cards please contact your system vendor for assistance in upgrading your video card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 11:38

GG85

.......

Alleen jammer dat er geen fatsoenlijke totturial bij zit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:34:
Alleen jammer dat er geen fatsoenlijke totturial bij zit .
ach... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ha die Teun, jij zit dus ook op GoT. Ik ben die Moraxius :D

Damn zeg, net een geweldig potje achter de rug. Grote map, waren eigenlijk aan het wachten op nog 2 spelers, maar dat duurde lang, dus 1v1 gaan doen. In het begin was het echt heel stil, en ik ging wat verder bouwen. Bouw ik een Patriot, en koop de upgrade dat je op de hoogte word gehouden van superweapons. Zie ik opeens dat er 11 van die dingen "in progress" zijn :o

Ik had maar 1 patriot, en hij had er elke keer maar 3 klaar tot mijn geluk, tot hij er uiteindelijk doorkwam. Ik ondertussen groot leger tanks gebouwd en op pad gegaan waar ik veel tokamak reactors van hem tegenkwam. Toen werd het een zoektocht naar al zijn basissen. Uiteindelijk had hij mijn basis zo'n beetje kapot alleen was ik al ergens anders aan het bouwen.

Uiteindelijk had ik ook bijna niets meer, maar nog wel mijn leger en toen nog gewonnen ook :*D

Echt een geweldig potje!!! :D (Ik heb replay voor de liefhebbers :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:51:
Ha die Teun, jij zit dus ook op GoT. Ik ben die Moraxius :D

Echt een geweldig potje!!! :D (Ik heb replay voor de liefhebbers :))
Mischien elkaar eens aanmelden als buddies. :)
hoe groot is zo'n replay ongeveer? en hoe kan je zoiets openen? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoe is de online play bij dit spel geregeld dan? Is het een kwestie van servers joinen of moet je echt zelf iets afspreken met bekenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:22:
Hoe is de online play bij dit spel geregeld dan? Is het een kwestie van servers joinen of moet je echt zelf iets afspreken met bekenden?
Jekan de zogeheten "War room" in gaan waar je kan aangeven dat je een 1v1, 2v2, of 4 player FFA wilt doen. Door te klikken op 1 van de knoppen kan je eerst ingeven welke partij je wilt spelen en of je een voorkeur qua map hebt en vervolgens worden er automatisch medespelers voor je gezocht en je resultaten (wins/losses) worden dan bijgehouden (inclusief totale speeltijd). Daarnaast kan je ook "Fort Irwin" in, dit is eigenlijk een lobby waar je zelf games kan starten of joinen.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:20:
[...]

Mischien elkaar eens aanmelden als buddies. :)
hoe groot is zo'n replay ongeveer? en hoe kan je zoiets openen? :z
Inderdaad, we moeten elkaar echt eens als buddy's toevoegen. Kunnen we misschien samen eens een 2v2 tegen 2 anderen doen ofzo. En stop trouwens eens met die potjes tegen medium computers, daar leer je weinig van.

De replay van dat potje is trouwens iets meer dan 2,5 MB. Die kan je laden door hem eerst in de goede map in je game folder te zetten: /gamemap/AOW/Replay
Vervolgens druk je in het hoofdmenu op "load" en kies je daar "replay" en dan is het een kwestie van de goede replay kiezen.
Zelf een replay opslaan doe je door in het scorescherm na een match, onderin op "Save Replay" te klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 23:06:

Inderdaad, we moeten elkaar echt eens als buddy's toevoegen. Kunnen we misschien samen eens een 2v2 tegen 2 anderen doen ofzo. En stop trouwens eens met die potjes tegen medium computers, daar leer je weinig van.
lagt niet zo... :) en je leert ook een beetj snel een basis op te bouwen en een leger op benen te krijgen.

Maar dit weekend ben ik weg geweest en nog even geen zin om te gamen. Maar die 2v2 en buddy aanmelden moeten we eens doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakemyass
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-09 12:12
Ben al een tijdje op zoek geweest om een backup van mijn AoW-DA dvd-9 te maken op een dvd-5 want die DL dvd's zijn immers nog vrij duur :'( ;

Kwam ik dus op een tekst-filetje gemaakt door Scaromonga:

For those that have BOUGHT the excellent 'Act Of War'.......you will know its a DVD9 disk - 5.25Gb!...........kinda stuck if you don't have a DL burner or DL disks to back it up........ :shifty:

Well.....fear not!.........lets get that baby onto a normal 4.7Gb DVD! :yes:

We do this by removing the 'language' data you don't need........and here is my guide for doin so......... :yes:

(note - this is to keep the English data only)

1 - Extract the DVD9 Act Of War .iso (Winiso or Ultraiso will suffice).

2 - Goto Video folder and delete all files EXCEPT Cutscene_00.avi.....Eng_cutscene_00.wav and mplayerc.exe.

DELETE Language (readme.txt) files from Root.

DELETE Manuals/Acrobat files from Manuals Dir except English.

3 - Download i6comp .

3 - Extract the i6comp to the Art Of War root directory.

4 - Go into the 'release' folder and cut or copy the i6comp.exe and paste it into the root dir of AOW.

5 - Get the cmd prompt up and navigate to the AOW root dir.

6 - Get the DOS fingers out. (8> ....copy and paste in the commands listed below................

i6comp d data2.cab 90 datav_fr.dat

i6comp d data2.cab 91 datas_fr.dat

i6comp d data2.cab 92 datav_de.dat

i6comp d data2.cab 93 datas_de.dat

i6comp d data2.cab 94 datav_it.dat

i6comp d data2.cab 95 datas_it.dat

i6comp d data2.cab 96 datav_es.dat

i6comp d data2.cab 97 datav_es.dat

7 - Once this is all done......check the filesize of the whole AOW folder.....it should be about 3.36 GB! 8) _/-\o_

8 - Go into the AOW dir and delete all the i6comp folders and files so in total after this is done you should have 23 Items.

9 - Open up Winiso/Ultraiso and create an iso of the files and folders.

You could also create a new directory called 'patches' and add the 19Mb patch to the disk also........... :yes:

Burn to normal 4.7Gb DVD! :7

Het komt erop neer dat ie de taal-pakketten eruit sloopt waardoor het spel alleen engels 3.36 gb wordt.

je hebt het programmatje i6comp nodig (voor t eerst dat ik er uberhaupt van hoor) maar met wat googlen kom je snel op sites die hem aanbieden.

succes ermee; and remember it's a copy 4 u alone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb het geprobeerd en het werkt. Mooi backupje op een DVD5 gemaakt :)

Speel zelf met consortium, alleen die BRT rush is momenteel een beetje lame :P

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
De tweede Act of War patch wordt verwacht binnen een week.
FUNCTIONALITY TWEAKS
• Game Replay: various user interface improvements
• Game Replay: contents of structures and transports are now displayed
• Game Replay: money and energy are now displayed
• Game Replay: replay save files are smaller
• Engagement Mode: you can now Quit without Surrendering
• Chat: nicknames are now in color
• Chat: "X has joined/left" messages are no longer displayed in the chat lobbies
• Observer mode: chat is now accessible in Observer mode
• Gameplay: rotation of structures

FIXES/CORRECTIONS/OPTIMIZATIONS
• Various anti-cheat measures that disable all cheats we have seen to date
• Bug correction: when someone lost without Surrendering, occassionally the Observer mode wasn’t accessible
• Bug correction: destroying a bank no longer causes a crash
• Bug correction: sometimes the connection was lost during a Quick Match hook-up
• Bug correction: replays were sometimes not synchronised correctly before the launch of the game
• Bug correction: under certain circumstances with severe lag, it was possible to capture a POW several times
• Bug correction: under certain circumstances, a quick Surrender or Disconnect could be recorded as a Win or a Loss in the ladder ranking
• Clarified error message when an incorrect password is entered + added option to request password to be sent by e-mail
• Optimization: several latency/bandwidth optimizations have been made, especially improving performance in bigger games
• Optimization: faster downloading of players' profiles
• Possible fix for the "38% crash on loading screen" issue (likely caused by a memory allocation failure); as we still however haven't been able to reproduce this bug internally, we also haven't been able to verify this fix.
http://www.ataricommunity...ad.php?s=&threadid=459904

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Gameplay: rotation of structures
Deze zat ik eigenlijk heel erg op te wachten :)

Various anti-cheat measures that disable all cheats we have seen to date
Altijd goed :)

Optimization: several latency/bandwidth optimizations have been made, especially improving performance in bigger games
Nice, vooral de grote games zijn erg gaaf om te spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 20:20
Dit spel is echt vet _/-\o_. De graphics zijn heel mooi. Physics wat minder helaas, maar lang niet slecht.

1GB ram is volgens mij wel handig bij dit spel :P. Net als een snelle HDD, (ingame :X) laadtijden zijn echt om te huilen hiero op 40GB 5K4.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Is het misschien een idee om ergens een lijstje te verzamelen met tweakers die on-line spelen en welke nickname ze hebben?

Kunnen we elkaar misschien eens opzoeken en eventuele grote potjes opzetten, dan weet je iig dat er geen gelame is :)

Lijkt mij erg tof iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

of we komen allemaal naar het IRC kannaal kannaal :P
(mIRC is te dloaden op www.mirc.com)
ik heb niet echt veel online gespeeld, maar toch wel 2 potjes gewonnen en 0 loss :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
daves2hd schreef op zondag 03 april 2005 @ 03:21:
of we komen allemaal naar het IRC kannaal kannaal :P
(mIRC is te dloaden op www.mirc.com)
ik heb niet echt veel online gespeeld, maar toch wel 2 potjes gewonnen en 0 loss :P
Nu zitten alleen jij en ik er, daar hebben we veel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hoe meer er komen en vooral blijven :P hoe meer we eraan gaan hebben :P als iedereen denkt er zijn nu weinig mensen. dus wat hebben we eraan ik ga,.. dan schiet niet op als er 20 min later iemand erbij komt enz enz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:08:
hoe meer er komen en vooral blijven :P hoe meer we eraan gaan hebben :P als iedereen denkt er zijn nu weinig mensen. dus wat hebben we eraan ik ga,.. dan schiet niet op als er 20 min later iemand erbij komt enz enz :P
ik join ook ff die IRC. moet ik dan wel weer installeren.. ;)

/edit

snap verlopig nog maar weinig van dat IRC. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:26
Ik heb raar water het lijkt net of het er niet zit iemand een idee hoe dat komt?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

sjah dat IRC kanaal is een lastige start. vooral als mensen nogsteeds komen en gaan af en toe :P als je comp toc haanstaat laat IRC ook maar runnen :9

ik wacht nog op de patch :P wil gelijk ff uittesten hoe dat gebouwen keren gaat en ga ik weer eens een potje online doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

daves2hd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:09:
sjah dat IRC kanaal is een lastige start.
Kanaal? Raar water? Hmm... dit zal wel komen omdat ik nog niet ganz wakker ben :+

Weer ontopic: In de zomervakantie wordt het denk ik tijd om dit spel eens te gaan kopen, wat ik er hier allemaal over hoor is overwegend érg positief, dus misschien is het iets... Ziet er goed uit en goede gameplay, dus... ik ben benieuwd. Bring it on! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik heb hem nu dan eindelijk ook maar gehaald.
kom je thuis kom je erachter dat de serial uit het doosje weg is :( kon ik weer terug om de serial te halen die ze er zelf uit hadden gehaald.
plak hem dan ook op de manual is veel makkelijker.

wel problemen gehad om hem te installeren op me cd brander ;)

maar ik heb nu 3 missies gedaan en ik moet zeggen eindelijk weer een rts game die ik leuk vind om te spelen.
maar ik denk dat ik eerst de manual maar is moet gaan lezen ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
chucky666 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:11:
ik heb hem nu dan eindelijk ook maar gehaald.
kom je thuis kom je erachter dat de serial uit het doosje weg is :( kon ik weer terug om de serial te halen die ze er zelf uit hadden gehaald.
plak hem dan ook op de manual is veel makkelijker.
Bij iemand die ik ken was dat ook al het geval. Ze hadden de CD's enzo in het kartonnen doosje gedaan, en daarbij de dvd-hoes vergeten erin te doen. En laat nou net in die dvd-hoes het stickertje met je serial zitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
T!m0n schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:27:
Ik heb raar water het lijkt net of het er niet zit iemand een idee hoe dat komt?
Weet je wat voor videokaart je hebt? :P

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
GForce 4 TI 4400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
T!m0n schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:27:
Bij mij is het mijn grafische kaart, Ati Radeon 9000 128 Mb dat is toch echt niet genoeg om er alles uit te halen. Denk dat dat bij jou ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Karel V schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:11:
[...]

Bij mij is het mijn grafische kaart, Ati Radeon 9000 128 Mb dat is toch echt niet genoeg om er alles uit te halen. Denk dat dat bij jou ook het geval is.
Bij mij (ik heb een Ati Radeon 9600 XT 256mb) is het water ook niet supermooi terwijl ik het wel op z'n hoogst heb ingesteld. FSAA enz wel uit.

Dit vind ik dus wel mooi, je ziet hier ook echt dat weerkaatsen van de zon, dat witte bij de brug, dat zie je dus bij mij niet.
Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=34549

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik krijg dit:
Afbeeldingslocatie: http://img146.exs.cx/img146/3738/aowfoutmelding1zl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Wanneer? Bij het laden?

Heb je de patch ook al geïnstalleerd?
Link: http://www.gamershell.com/download_8637.shtml

van het Atari forum:
PqLear, Atari Producer:
The patch is currently in QA; fingers crossed and QA Gods willing it should be ready to ship this weekend.

The patch also adds one new 1v1 map in War Room: "Alcatraz" (I like the taste of that... but will not yet add the map editor support.

Games saved with pacth 1b will be compatible with patch 2.
We're still looking into wide screen support, should follow shortly.

[ Voor 51% gewijzigd door Jozz op 08-04-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Ik ben de afgelopen dagen erg actief geweest met deze game, gister uitgespeeld.

In het begin zijn sommige dingen even wennen, maar na enkele levels ben je hier snel overheen. Al met al vond ik het een leuke game, aanradertje. :) Vooral het laatste level is superbruut, die ben ik nu op m'n gemak aan het overdoen.

Grappig feitje: het laatste level speelt zich af in de voor- en achtertuin van het WhiteHouse. Kom ik vanmiddag net een linkje van Google Maps tegen: http://maps.google.com/ma...Avenue,washington,+dc&t=k
De overeenkomst was echt superopvallend, mooi gemaakt! :D

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
De campaign had van mij wel iets moeilijker gemogen. Ik haalde alle missies in één keer.

Maar toen ik daarna ging skirmishen verloor ik al snel van een medium enemy 1vs1. Hard is helemaal belachelijk goed. Wel leuk om te zien hoe een hard enemy mij inc. 5 easy allies binnen een half uurtje in z'n eentje van de map veegt :P.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielZ schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 00:43:
Grappig feitje: het laatste level speelt zich af in de voor- en achtertuin van het WhiteHouse. Kom ik vanmiddag net een linkje van Google Maps tegen: http://maps.google.com/ma...Avenue,washington,+dc&t=k
De overeenkomst was echt superopvallend, mooi gemaakt! :D
stoer... :9
ik krijg vervelend genoeg soms ook nog die dingen. hopelijk verhelpt de nieuwe patch ze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Jozz schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:53:
[...]

Wanneer? Bij het laden?

Heb je de patch ook al geïnstalleerd?
Link: http://www.gamershell.com/download_8637.shtml

van het Atari forum:

[...]
bedankt voor de link patch is geïnstalleerd zal zo ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
shakemyass schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:54:
Ben al een tijdje op zoek geweest om een backup van mijn AoW-DA dvd-9 te maken op een dvd-5 want die DL dvd's zijn immers nog vrij duur :'( ;

Kwam ik dus op een tekst-filetje gemaakt door Scaromonga:

For those that have BOUGHT the excellent 'Act Of War'.......you will know its a DVD9 disk - 5.25Gb!...........kinda stuck if you don't have a DL burner or DL disks to back it up........ :shifty:

Well.....fear not!.........lets get that baby onto a normal 4.7Gb DVD! :yes:

We do this by removing the 'language' data you don't need........and here is my guide for doin so......... :yes:

(note - this is to keep the English data only)

1 - Extract the DVD9 Act Of War .iso (Winiso or Ultraiso will suffice).

2 - Goto Video folder and delete all files EXCEPT Cutscene_00.avi.....Eng_cutscene_00.wav and mplayerc.exe.

DELETE Language (readme.txt) files from Root.

DELETE Manuals/Acrobat files from Manuals Dir except English.

3 - Download i6comp .

3 - Extract the i6comp to the Art Of War root directory.

4 - Go into the 'release' folder and cut or copy the i6comp.exe and paste it into the root dir of AOW.

5 - Get the cmd prompt up and navigate to the AOW root dir.

6 - Get the DOS fingers out. (8> ....copy and paste in the commands listed below................

i6comp d data2.cab 90 datav_fr.dat

i6comp d data2.cab 91 datas_fr.dat

i6comp d data2.cab 92 datav_de.dat

i6comp d data2.cab 93 datas_de.dat

i6comp d data2.cab 94 datav_it.dat

i6comp d data2.cab 95 datas_it.dat

i6comp d data2.cab 96 datav_es.dat

i6comp d data2.cab 97 datav_es.dat

7 - Once this is all done......check the filesize of the whole AOW folder.....it should be about 3.36 GB! 8) _/-\o_

8 - Go into the AOW dir and delete all the i6comp folders and files so in total after this is done you should have 23 Items.

9 - Open up Winiso/Ultraiso and create an iso of the files and folders.

You could also create a new directory called 'patches' and add the 19Mb patch to the disk also........... :yes:

Burn to normal 4.7Gb DVD! :7

Het komt erop neer dat ie de taal-pakketten eruit sloopt waardoor het spel alleen engels 3.36 gb wordt.

je hebt het programmatje i6comp nodig (voor t eerst dat ik er uberhaupt van hoor) maar met wat googlen kom je snel op sites die hem aanbieden.

succes ermee; and remember it's a copy 4 u alone ;)
Zijn er nog meer mensen die dit geprobeerd hebben. Ik heb het spel gekocht, al ff geleden. Vandaag heb ik dit dus geprobeert. Waarschijnlijk doe ik wat verkeerd, want ik heb nu een iso, maar met Alcohol 120% 1.9.5.2802 kan hem niet afspelen, met Deamon Tools 3.47 niet. Met CloneDVD lukt het ook niet. Ik heb daarna de iso op DVD gebrand, maar afspelen ho, maar.

Afbeeldingslocatie: http://img160.exs.cx/img160/5255/aowwrongdisc1ak.png

Via verschillende sites ben ik er achter gekomen dat AoW standaard beveiligd is met Securom 5, maar als je de update hebt geïnstalleerd met Securom v7. Of het waar is weet ik niet, maar ik kwam het tegen op verschillende sites (die ik hier niet zal noemen), dus het zal wel kloppen.

----------------------------------------------------------

Via het Atari forum kwam ik erachter dat de bonusmap ook gewoon te downloaden is:
http://www.atari-download...r/Bonus_Map_and_patch.zip

[ Voor 5% gewijzigd door Jozz op 10-04-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
Is er helemaal niemand die hier iets van weet?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste