In de demo vond ik het water best wel tegenvallen. Maar nu ik dit zo zie.Shailesh schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:26:
Mijn eerste indrukken van dit spel zijn erg goedHet is lang niet zo overhyped als generals was, maar ik vind het wel een erg leuk spel. De graphics zijn uitermate verbluffend, het mag wel de mooiste rts tot nu toe worden genoemd. En het geluid zit ook wel snor.
Het gebrek aan filmpjes in generals maakt dit spel weer goedHet verhaal komt bij mij in elk geval op deze manier veel "echter"over. Wat betreft de systeemeisen moet ik wel zeggen dat ik het behoorlijk zwaar vind. Mijn videokaart is niet zo zeer de bottleneck, maar ik heb het vermoeden dat meer ram geen overbodige luxe zou zijn (3ghz,512mb,6600gt). Ik ben namelijk al blij met 25 fps
, resolutie verlagen naar 1024*768 heeft amper effect op de fps, maar het gaat er dan wel erg blurry uitzien op mn tft, maar then again, ik had wel 16xAF vol aanstaan en 2xAA, misschien dat dat uitschakelen ook wel helpt
Hier nog ff een screenie, ik vind het water werkelijk prachtig gedaan, het zou zo uit splinter cell 3 kunnen komen.
[afbeelding]
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)