Hey,
Ik ga ier ook es men nieuwe case posten,hopend op positieve reacties of hints.
Dus waar begin je mee ==> Je zoekt een case, dus ik een paar shops langs gelopen en men oog viel op de thermaltake Tsunami series
Pic

Toen heb ik deze diect besteld,samen met men nieuwe voeding, een levicom 500w
pic

Na jammergenoeg bijna 2maanden wachten,ging opeens rond 8u de bel. Ik dus met een houten kop naar beneden. En wat zie ik staan als ik beneden kom.

Wat doeje dan,je neemt vlug de auto,rijd om je ander parts,hopend niet geflitst te worden. Terug thuis,zonder ongeluk en hopelijk zonder op de foto staan,begint het uitpakken

Zoals je ziet netjes verpakt.
Toen ging de bel,ik dacht nog pakjes? :lol: Maar het was een goeie vriend van me. Toen ik hem zei dat ik eindelijk men case had,spurte die na naar boven,om te kijken hoe hij der al bij stond. Toen ik boven kwam had meneer hem al mooi uitgepakt en krijg je dit als resultaat:
Pics

Vervolgens na de fotoshoot was,het tijd voor het echte werk
De parts installeren
Alles uitgeschakeld en dan maar de "oude" pc effe gepluimd zodat je het volgende effect kreeg

Na een tijdje te hebben gewerkt met natuurlijk pauzes dertussen
Kwamen tot nu toe dit eindresultaat:
Overdag

'S avonds

Toen begon fase3 van het rampenplan :
Cleaning up tha mess
Zoals je ziet zijn de parts er gewoon in gestoken zonder ergens op details te letten dus dit moest echt wel veranderen. We hebben enkel een probleem met de front usb,audio,mic. als we de fiche insteken vind de pc mijn cd-roms niet meer
maar goed hij doet het dat is het voornaamste.
Dus alle kabeltjes terug los en mooi opruimen en toen kregen we dit

Onderkant van psu

De Rounded cables+neon

Totaal beeld

Dus zo staat hij er tot nu nog bij,maar er komen nog wat vernaderingen met de tijd. Wat ik nog zou willen:
-Ander venster waarbij de fan in het midden zit met daarrond een zon gegraveerd
-Blauwe casefeets
-Kabels sleeven
- Aerocool Gatewatch
-Fan grills
-Een blauwe fan voor cooler voor mijn hdd (is besteld)
-...
Als er een update is,laat ik jullie wel iets weten
Moest je nog pics willen zien check http://users.telenet.be/roene/pc/
Greetz Roene
Ik ga ier ook es men nieuwe case posten,hopend op positieve reacties of hints.
Dus waar begin je mee ==> Je zoekt een case, dus ik een paar shops langs gelopen en men oog viel op de thermaltake Tsunami series
Pic
Toen heb ik deze diect besteld,samen met men nieuwe voeding, een levicom 500w
pic

Na jammergenoeg bijna 2maanden wachten,ging opeens rond 8u de bel. Ik dus met een houten kop naar beneden. En wat zie ik staan als ik beneden kom.

Wat doeje dan,je neemt vlug de auto,rijd om je ander parts,hopend niet geflitst te worden. Terug thuis,zonder ongeluk en hopelijk zonder op de foto staan,begint het uitpakken

Zoals je ziet netjes verpakt.
Toen ging de bel,ik dacht nog pakjes? :lol: Maar het was een goeie vriend van me. Toen ik hem zei dat ik eindelijk men case had,spurte die na naar boven,om te kijken hoe hij der al bij stond. Toen ik boven kwam had meneer hem al mooi uitgepakt en krijg je dit als resultaat:
Pics

Vervolgens na de fotoshoot was,het tijd voor het echte werk
De parts installeren
Alles uitgeschakeld en dan maar de "oude" pc effe gepluimd zodat je het volgende effect kreeg

Na een tijdje te hebben gewerkt met natuurlijk pauzes dertussen
Kwamen tot nu toe dit eindresultaat:
Overdag

'S avonds

Toen begon fase3 van het rampenplan :
Zoals je ziet zijn de parts er gewoon in gestoken zonder ergens op details te letten dus dit moest echt wel veranderen. We hebben enkel een probleem met de front usb,audio,mic. als we de fiche insteken vind de pc mijn cd-roms niet meer
Dus alle kabeltjes terug los en mooi opruimen en toen kregen we dit

Onderkant van psu

De Rounded cables+neon

Totaal beeld

Dus zo staat hij er tot nu nog bij,maar er komen nog wat vernaderingen met de tijd. Wat ik nog zou willen:
-Ander venster waarbij de fan in het midden zit met daarrond een zon gegraveerd
-Blauwe casefeets
-Kabels sleeven
- Aerocool Gatewatch
-Fan grills
-Een blauwe fan voor cooler voor mijn hdd (is besteld)
-...
Als er een update is,laat ik jullie wel iets weten
Moest je nog pics willen zien check http://users.telenet.be/roene/pc/
Greetz Roene