De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.100 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:47:
[...]

En wanneer het gebeurd in een wel permanent bewoonde woning?
Dan is het (bij de meeste verzekeraars) wél verzekerd (ook zonder braakschade)
Het hoeft overigens niet je eigen woning te zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk! dit is nu goed nieuws!

http://www.msmobiles.com/news.php/3367.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:16

Dido

heforshe

* Dido is erg blij met zijn nieuwe speeltje :)

MAAR: weet iemand toevallig hoe je een category die je niet (meer) gebruikt, kunt verwijderen uit je contacts-list?

Verwijderen in Outlook heb ik gedaan, er staan geen contacts meer in de betreffende categorie, in Outlook zie ik de categorie ook niet meer, maar hij verdwijnt niet van mijn phone :(

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik heb net mijn C500 gekregen via gsmstunts.nl, de telefoon is al unlocked alleen vroeg ik me af of het mogelijk is het "orange balkje" te verwijderen als je bv een nummer kiest, dit balkje staat bovenin het scherm.

Heeft iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 20:31:
Ik heb net mijn C500 gekregen via gsmstunts.nl, de telefoon is al unlocked alleen vroeg ik me af of het mogelijk is het "orange balkje" te verwijderen als je bv een nummer kiest, dit balkje staat bovenin het scherm.

Heeft iemand een idee??
hier heb je wel wat aan:

"Changing the Operator Logo (Dial and In-Call)
WARNING: watch what you are doing with this, cos i managed to totally reset my phone, incluing turning certification back on, so change this at your own risk
Theres two operator logo's ('SPV2002' on my phone) you can change that are displayed while typing in the number, and the logo that is there while in-call.
The logo size must be 176 x 20, and the file must be a GIF file.
And the file MUST be on the phone, NOT the SD card.
And here's the Registry Setting:
The Logo that appears while dialing:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Shell/Rai/:MSCdial
Select 'Values'
Select 'BannerImage'
and change the Value data to the location of the logo (eg., \IPSM\Brushed11th\dial_01.gif ) if the logo is saved in the IPSM folder and is called 'dial_01.gif') DEFAULT: \Windows\ms_mobile.gif
EX: Smartphony \IPSM\Windows\ms_num.gif

The Logo that appears while In-Call:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Shell/Rai/:MSCprog
Select 'Values'
Select 'BannerImage'
and change the Value data to the location of the logo (eg., \IPSM\ Brushed11th \incall_01.gif )if the logo is saved in the IPSM folder and is called 'call_01.gif') DEFAULT: \Windows\ms_mobile.gif

you have to reboot your phone now for the changes to take place.
EX: Smartphony \IPSM\Windows\ms_call.gif"

heb het gecontroleerd via regedit, en het klopt inderdaad dat daar het operator logo staat aangegeven, heb het zelf echter nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ok ik heb een vraagje ik wilde dus die UK update draaien maar hij gaf aan dat de "Vendor ID" niet goed was? wat moet ik daar mee?

het boeit me nix of mijn telefoon naar engels verandert (misschien alleen maar beter) maar wanneer komt er dan een update van orange NL?

ik heb gebelt met orange en die wisten van niets :S

ik ben ook een sim unlocker tegen gekomen maar die is niet gratis ( beetje jammer )

[ Voor 99% gewijzigd door prutser001 op 08-12-2004 01:02 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat nou wel en niet als ringtone gebruikt kan??
Heb namelijk wma files en mp3 files en deze in groottes varierend van 1,5 tot 4 mb
die kleine wma's doen het soms wel en soms niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Wizzkids,

Trend Micro mobile security geinstalleerd op de 500, So far so good, maar de update van de definties???
Tijdens het update proces krijg ik een melding dat ik de proxy settings van het mobile device moet syncen met mijn host PC. Even bij Trend Micro gekeken en die geven dit ook aan bij de "known issues". Iemand een idee hoe ik dit moet doen.

greetz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:39

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 09:35:
weet iemand wat nou wel en niet als ringtone gebruikt kan??
Heb namelijk wma files en mp3 files en deze in groottes varierend van 1,5 tot 4 mb
die kleine wma's doen het soms wel en soms niet.
Je kunt het beste wav gebruiken.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de VellenBestellers:

Mijn lieftallige assistente vergeten de enveloppen te posten. Volgt vanavond. Excuses voor het ongemak en vertraging.

Eerste ervaring: velletjes schijnen iets te groot te zijn. Graag feedback van jullie zodat ik m5000 kan mailen (voor andere folies)

tip: gebruik veel vocht!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook een setje SDA (die wrschnlk dezelfde afmetingen hebben) en die is dus ook een tikkeltje te groot. Ik heb overigens 50x geprobeert het velletje er netjes op te krijgen maar ik krijg het werkelijk niet voor elkaar :( Telkens heb ik er weer luchtbelletjes tussen zitten, i'm going slightly mad... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag!

Heb effe een vraagje.

Weet iemand een Today plugin die meerdere dagen en/of afspraken kan laten zien?

Ik heb Power Calendar al geprobeerd, maar deze doet helaas niets met de today screen.

Ik wil in 1 opslag snel kunnen kijken wat de afspraken voor de komende tijd zijn zonder eerst een applicatie te hoeven openen.

Voor normale PPC zijn er talloze applicaties die dit doen.. grrrr

Enig idee?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Bedankt owenmeany, kheb het voor mekaar! _/-\o_

Weet iemand ook of ik m'n start menu kan aanpassen, krijg dit zo niet voor mekaar, vind hem nogal groot en zou graag wat meer onder mappen kwijt willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:15:
Ik had ook een setje SDA (die wrschnlk dezelfde afmetingen hebben) en die is dus ook een tikkeltje te groot. Ik heb overigens 50x geprobeert het velletje er netjes op te krijgen maar ik krijg het werkelijk niet voor elkaar :( Telkens heb ik er weer luchtbelletjes tussen zitten, i'm going slightly mad... :X
Ik heb c500 velletjes van ze gekregen en die zijn weer een milimetertje te klein in beide richtingen... Ik had zoals eerder al gezegd ook zeer veel moeite met het recht neerleggen en inderdaad de belletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:40:
[...]
Je kunt het beste wav gebruiken.
Is er ook nog een max. grootte verbonden aan wav??
En hoe zet ik de mp3s om moet dat perse met een converter of werkt het ook als ik de extentie verander? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Yorick81 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:28:
Bedankt owenmeany, kheb het voor mekaar! _/-\o_

Weet iemand ook of ik m'n start menu kan aanpassen, krijg dit zo niet voor mekaar, vind hem nogal groot en zou graag wat meer onder mappen kwijt willen.
gewoon via (active sync/explore) je usb kabel in de startmenu map een map aanmaken en daar de links in zetten.

p.s. vandaag met orange aan de lijn gehangen en ergens begin volgend jaar komt de update voor de nederlandse orange toestellen. dus we moeten weer eens wachten. :S

[ Voor 21% gewijzigd door prutser001 op 08-12-2004 12:57 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Thnx,

Is het ook mogelijk het startup screen te wijzigen? Ik wil dat Orange logo eraf hebben, past niet echt met m'n telfort sim :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:05:
Thnx,

Is het ook mogelijk het startup screen te wijzigen? Ik wil dat Orange logo eraf hebben, past niet echt met m'n telfort sim :D
Ja. ergens in dit draadje staat hoe..kijk anders op www.coolsmartphone.com ..daar staat het vast

Edit: het kan met RJV Registry tweaks . Klik
wel de 2003 versie downloaden

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 13:11:
[...]

Edit: het kan met RJV Registry tweaks . Klik
wel de 2003 versie downloaden
disclaimer: prutsen met je registry wanneer je er geen verstand van hebt kan nare gevolgen hebben. Wees er dus voorzichtig mee!

Er is ook een programma op ik meende Coolsmartphone.com te vinden waarmee je je startup screens mee kon aanpassen. Maar dat moet ik thuis even bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik heb overigens ook een manier gevonden op het orange balkje te verwijderen die bovenin het scherm staat als je je pin code moet invoeren, deze staat in:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Shell/Rai/:MSBranding

Daar onder staat ook een value die je kan aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Het donkere begingplaatje kun je niet wijzigen. Die is geintegreerd in de rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:37
Yorick81 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:01:
Ik heb overigens ook een manier gevonden op het orange balkje te verwijderen die bovenin het scherm staat als je je pin code moet invoeren, deze staat in:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Shell/Rai/:MSBranding

Daar onder staat ook een value die je kan aanpassen...
Das handig! Dat was het enige oranje achtige ding waar ik nog "last" van had.
Weet ook iemand hoe je de startknop kan aanpassen? Ik zou graag inplaats van "begin" "start" willen zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:52:
[...]

Zie ook hier ;) - weet alleen niet of het scherm zeker past, indien ja doe ik denk ik wel mee...
Ben nu wel benieuwd of de folie voor de T-Mobile SDA ook paste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:13:
[...]

Das handig! Dat was het enige oranje achtige ding waar ik nog "last" van had.
Weet ook iemand hoe je de startknop kan aanpassen? Ik zou graag inplaats van "begin" "start" willen zien....
Taal ->Engels O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:23:
[...]

Geen idee, we hebben C500 folie geleverd gekregen.

Deze lijken iets (1mm rondom) te groot te zijn..maar nog even afwachten wat de andere gebruikers hierover te zeggen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:23:
[...]

Op de C500 past ie niet, is ietsje te lang in verhouding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:04:
[...]

Geen idee, we hebben C500 folie geleverd gekregen.

Deze lijken iets (1mm rondom) te groot te zijn..maar nog even afwachten wat de andere gebruikers hierover te zeggen hebben
Toch gek, ik had namelijk als eerste c500 folie aangevraagd en kreeg ze dus gratis :) Ik heb toen gerapporteerd dat de folie te klein was, ongeveer 1 mm rondom. En nu krijgen jullie ook c500 folie geleverd en die blijkt weer 1 mm te groot te zijn! Dan denk ik dat ik in eerste instantie gewoon de goede maten heb opgegeven, maar dat ze mij per ongeluk te kleine folies hebben geleverd. Vervolgens 1 mm bij mijn originele maten hebben opgeteld en aan jullie geleverd.

Ik denk dat je het beste je c500 onder een scanner kunt leggen, en hem scannen en dat plaatje in originele grootte naar hun opsturen zodat ze zelf exact de maten kunnen bepalen, want dit schiet volgens mij niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-12-2020

souderkeamer

Hobo en Techniek

ik ga me is verdiepen in het games maken voor microsoft smartphone. Niet te veel verwachten maar ik ga proberen een paar oude games om te zetten. Iemand nog tips. :z

Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

masterofoboe schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:54:
ik ga me is verdiepen in het games maken voor microsoft smartphone. Niet te veel verwachten maar ik ga proberen een paar oude games om te zetten. Iemand nog tips. :z
CIVILIZATION!!!!!!! AUB!!!!! _/-\o_

En natuurlijk simcity en andere "oude" strategiespellen die zich lenen voor de c500 :)

[ Voor 13% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 08-12-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leisure Suit Larry !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

@masterofoboe:

Wat kun je eigenlijk allemaal, voordat we allemaal spellen gaan posten, die je nooit van ze lang zal ze leven zou kunnen omzetten. Denk je dat CIV gaat lukkken? Want dat zou natuurlijk briljant zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Laatst online: 12-09 16:50
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:34:
[...]

Is er ook nog een max. grootte verbonden aan wav??
En hoe zet ik de mp3s om moet dat perse met een converter of werkt het ook als ik de extentie verander? 8)7
lol. Nee, gewoon WMA gebruiken, niet aan WAV beginnen want dat wordt veels te groot. Ik maak mn beltonen gewoon in Adobe Audition, presto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Laatst online: 12-09 16:50
GTA!!! En dan wellicht de mogelijkheid om multiplay te doen via Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik heb nog een probleem, misschien dat iemand hetzelfde probleem heeft (gehad hopelijk)

Ik heb 2 pc's, PC 1 staat in verbinding met een exchange server en die wil ik gebruiken om m'n tel te syncen met een USB kabel met outlook.

PC 2 heeft een USB Bluetooth device, ik wil graag via bluetooth m'n telefoon weer syncen met outlook op deze pc.

Alleen ik krijg het niet voor mekaar om activesync (3.7.1) de telefoon te laten herkennen welke gewoon een partnership met m'n PC heeft.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Tja, zover was ik ook :? :?

Maar ik wil hem dus gewoon in het Nederlands houden en dan de tekst "Begin" veranderen in "Start"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:19:
@masterofoboe:

Wat kun je eigenlijk allemaal, voordat we allemaal spellen gaan posten, die je nooit van ze lang zal ze leven zou kunnen omzetten. Denk je dat CIV gaat lukkken? Want dat zou natuurlijk briljant zijn :*)
Ik had al gezegt dat je er niet veel van moest verwachten maar ik word nu steeds handiger met dit soort dingen. ik wou eigelijk alleen maar op dingen voor de pc gaan concentreren tot ik bedacht dat het wel leuk zou zijn om het voor mijn mob te doen. Dat wereldje is ook stukken kleiner en hopelijk eindelijk echt leuke games voor op je mob. Ik ga er gewoon aan beginnen en zie wel hoe ver ik kom. trouwens gta is wel een goed iedee. Moet eerst maar eens aan de software komen

[ Voor 6% gewijzigd door souderkeamer op 08-12-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

masterofoboe schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:46:
[...]

Ik had al gezegt dat je er niet veel van moest verwachten maar ik word nu steeds handiger met dit soort dingen. ik wou eigelijk alleen maar op dingen voor de pc gaan concentreren tot ik bedacht dat het wel leuk zou zijn om het voor mijn mob te doen. Dat wereldje is ook stukken kleiner en hopelijk eindelijk echt leuke games voor op je mob. Ik ga er gewoon aan beginnen en zie wel hoe ver ik kom. trouwens gta is wel een goed iedee. Moet eerst maar eens aan de software komen
Dat had je idd gezegd, maar dat kon ook gewoon valse bescheidenheid zijn! Maar denk je niet dat CIV makkelijker is om mee te beginnen? Is turn-based, dus ik denk dat de graphics daar makkelijker zijn dan bij GTA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:26:
[...]

Dat had je idd gezegd, maar dat kon ook gewoon valse bescheidenheid zijn! Maar denk je niet dat CIV makkelijker is om mee te beginnen? Is turn-based, dus ik denk dat de graphics daar makkelijker zijn dan bij GTA. :)
zelf ken ik civ niet, hou zelf denk ik meer van gta maar ik zal eens kijken wat civ nou precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat http://www.grandtheftendo.com/ nog niet erg opschiet, die NES emulator draait als een spreekwoordelijke tierelier namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

masterofoboe schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:28:
[...]
zelf ken ik civ niet, hou zelf denk ik meer van gta maar ik zal eens kijken wat civ nou precies is.
Civilization is een van de beste spellen ooit gemaakt! Het is een turn based game waarbij je een beschaving op moet bouwen, je bouwt daarbij steden en legers en ondertussen vind je ook nog dingen uit zodat je steeds geavanceerdere dingen kunt maken.

http://www.mobygames.com/game/sheet/gameId,585/ voor een klein beetje info :)

Overigens zie ik nu dat een bedrijf je misschien voor gaat zijn:

http://www.gamespot.com/m...tioniii/news_6104878.html

Hier een link naar een ander CIV project, misschien heb je er wat aan, daar je daar volgens mij ook de sourcecode kunt krijgen:
http://www.freeciv.org/index.php/Freeciv

Civilization deel I ziet er in principe niet uit, komt ook uit 1991 dos tijdperk, maar de gameplay is gewoon fenomenaal en superverslavend. Ik kan niet wacht totdat ik dat spel op mijn c500 kan spelen! B)

* Oscar Mopperkont wil heel graag civ spelen op zijn c500

[ Voor 12% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 08-12-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mijn telefoon moet helaas alweer terug naar Orange en nu wil ik een complete backup van mijn telefoon en instellingen maken (zoals het fijne gratis internetten maar ook smsjes en gesprekkentellers - adressenboek en agenda staan gelukkig al in Outlook) - is dit mogelijk?
Zodat ik straks de gegeven in mijn nieuwe telefoon kan laden zodat het lijkt dat er niks is veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb een vraagje aan jullie, ik heb sinds eergister een T-Mobile SDA met Windows Mobile 2003 erop. Nu heb ik problemen met ActiveSync over bluetooth, en dit wil ik heel graag aan de gang hebben voor bijvoorbeeld internet.

Mijn SDA heeft verbinding met de virtueele com-port van mijn pc.
(anderssom lukt het ook)
Alleen nu zegt ActiveSync dat de port niet beschikbaar is, en weigert over die port te communiceren.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:33:
Mijn telefoon moet helaas alweer terug naar Orange en nu wil ik een complete backup van mijn telefoon en instellingen maken (zoals het fijne gratis internetten maar ook smsjes en gesprekkentellers - adressenboek en agenda staan gelukkig al in Outlook) - is dit mogelijk?
Zodat ik straks de gegeven in mijn nieuwe telefoon kan laden zodat het lijkt dat er niks is veranderd...
Volgens mij kun je via het orange menu een backup maken...weet niet precies WAT er dan gebackupd wordt. (start, orange, backup)

Hmm, ik zie dat je niet de registry en zo kunt kopiëren daarmee.

Misschien kun je gewoon alle mappen kopieren? daar zitten ook de registry settings en zo in volgens mij

Zowiezo kun je je geheugenkaart integraal kopiëren, dus da's geen probleem

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04

TheVMaster

Moderator WOS
Ander vraagje...is er al eens een carkit voor de SPV C500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVisionMaster schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:37:
Ander vraagje...is er al eens een carkit voor de SPV C500?
De C500 schijnt compatible te zijn met de gangbare bluetooth car-kits.... Ik zelf heb nu de Parrot Bluetooth Carkit CK3000 (www.deshop.nl - prima prijzen en snelle service) in huis. Ga hem van het weekend inbouwen. Voor de resultaten later meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:49:
[...]

Civilization is een van de beste spellen ooit gemaakt! Het is een turn based game waarbij je een beschaving op moet bouwen, je bouwt daarbij steden en legers en ondertussen vind je ook nog dingen uit zodat je steeds geavanceerdere dingen kunt maken.

http://www.mobygames.com/game/sheet/gameId,585/ voor een klein beetje info :)

Overigens zie ik nu dat een bedrijf je misschien voor gaat zijn:

http://www.gamespot.com/m...tioniii/news_6104878.html

Hier een link naar een ander CIV project, misschien heb je er wat aan, daar je daar volgens mij ook de sourcecode kunt krijgen:
http://www.freeciv.org/index.php/Freeciv

Civilization deel I ziet er in principe niet uit, komt ook uit 1991 dos tijdperk, maar de gameplay is gewoon fenomenaal en superverslavend. Ik kan niet wacht totdat ik dat spel op mijn c500 kan spelen! B)

* Oscar Mopperkont wil heel graag civ spelen op zijn c500
Je zult toch echt lang moeten wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ergens in dit topic las ik dat er een mogelijkheid is om het vaste geheugen in de SPV C500
te vervangen door een grotere versie. :):)
Dus wat zit er in de telefoon? is dat ook mini-sd net als de uitbreidingsslot?

En hoe dit open te schroeven?? en kom niet van garantie weg blabla dit!.. dat zal mij echt jeuken. :+

En werkt het dan als al die files van het standaard kaartje worden gekopieerd naar de nieuwe? draait win mobile dan nog goed 8)7

Kortom wie wil zich wagen aan dit projectje?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

masterofoboe schreef op donderdag 09 december 2004 @ 15:54:
[...]
Je zult toch echt lang moeten wachten O-)
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 17:21:
Ergens in dit topic las ik dat er een mogelijkheid is om het vaste geheugen in de SPV C500 te vervangen door een grotere versie. :):)...
Volgens mij staat dat nergens in dit topic.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

titelfixje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:19

404error

Page Not Found

Beetje onlogische titelfix. Het toestel wordt gemaakt door HTC!

Orange en QTec verkopen hem onder eigen naam.

Dus de titel zou moeten worden:

HTC Typhoon (Qtec 8010 / Orange SPV C500)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is er niemand die zijn of haar spv heeft open gehad? en gezien wat voor soort geheugen het vaste geheugen is. Is dit een los te halen geheugen kaart of gewoon een vaste chip in een printplaat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 11:26

CoolHead621

Enjoy every moment

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:22:
Maar is er niemand die zijn of haar spv heeft open gehad? en gezien wat voor soort geheugen het vaste geheugen is. Is dit een los te halen geheugen kaart of gewoon een vaste chip in een printplaat??
Ik heb geprobeerd hem open te maken ivm stof onder het scherm, maar kwam niet
verder dan de 4 schroefjes.
meer kwam ik er niet tegen, maar er was geen beweging in te krijgen,

als iemand het weet, meld het even :)

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Iemand trouwens nog andere tips voor het stof onder het scherm? Stofzuiger werkt niet, openschroeven vind ik geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer een doekje erin te proppen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een PDF bestand met fotos waain C500 uit elkaar is gehaald. als iemand geintereseerd is laat me dan weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:04:

Mijn lieftallige assistente vergeten de enveloppen te posten. Volgt vanavond. Excuses voor het ongemak en vertraging.

Eerste ervaring: velletjes schijnen iets te groot te zijn. Graag feedback van jullie zodat ik m5000 kan mailen (voor andere folies)

Zijn ze woensdagavond nog gepost? Is nu vrijdag en ik heb nog niks ontvangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-0ne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-04-2024

real-0ne

Jah wat zal ik ervan maken

kheb internet via bluetooth aan de praat, maar niet wireless :( zodra ik mijn data kabel eruit haal is de internet eraf. Kan ik ook wireless via bluetooth het net op gaan?

De enige echte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
real-0ne schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:34:
kheb internet via bluetooth aan de praat, maar niet wireless :( zodra ik mijn data kabel eruit haal is de internet eraf. Kan ik ook wireless via bluetooth het net op gaan?
Vraag me niet waarom, maar ik heb het idee dat je niet via bluetooth aan het internetten bent O-) O-)

edit:

Misschien is dit wat: http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3381
Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar misschien is het wat

[ Voor 17% gewijzigd door Kitser op 10-12-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:15:
Weet niemand een bleutooth headset met 2 oordopjes te vinden?
Volgens mij de enige stereo bluetooth headset die er te krijgen is, maar wel moddervet!
http://www.blueant.com.au/bthp.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:23:
[...]

Volgens mij de enige stereo bluetooth headset die er te krijgen is, maar wel moddervet!
http://www.blueant.com.au/bthp.htm
Is niet de enige hoor. ;)
BT headset te koop bij de Lidl € 79,99
http://www.lidl.nl/nl/ind...p.Bluetooth_hoofdtelefoon

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_3934/$file/04_3934_b.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

404error schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:42:
[...]

my bad, fixed B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:43:
[...]

Is niet de enige hoor. ;)
BT headset te koop bij de Lidl € 79,99
http://www.lidl.nl/nl/ind...p.Bluetooth_hoofdtelefoon
Je hebt gelijk, alleen heeft die geen mic. Hier heb ik er nog een gevonden met mic:
http://www.bluetake.com/Products/BT420ex.htm

Edit: kom er net achter dat dat Lidl ding wel een geintegreerde mic heeft! . Alleen ondersteunt de C500 geen Advanced Audio Distribution Profile, zou de C500 haar MP3's dan ook via de serial port profile of headset profile stereo kunnen doorgeven aan deze headset?

[ Voor 37% gewijzigd door Yannick op 10-12-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Worms gespeeld: http://www.smartphone.net/software_detail.asp?id=679 echt het beste spel voor een smartphone vind ik, maar na 3 keer spelen doet ie t niet meer en moet je er voor betalen. Iemand ideeën?

Oh en heeft iemand nog ergens voordelige 2.5mm oordopjes gevonden deze: http://www.smartphoneshop.nl/product/4074/2739/Audio lijken me heel mooi, maar zo duur.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:39

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:25:
Ik heb Worms gespeeld: http://www.smartphone.net/software_detail.asp?id=679 echt het beste spel voor een smartphone vind ik, maar na 3 keer spelen doet ie t niet meer en moet je er voor betalen. Iemand ideeën?

Oh en heeft iemand nog ergens voordelige 2.5mm oordopjes gevonden deze: http://www.smartphoneshop.nl/product/4074/2739/Audio lijken me heel mooi, maar zo duur.. :'(
1) Kopen
2) Naar de markt gaan, kun je ze voor een euro meestal wel vinden.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404error schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:42:
[...]

Volgens mij moet de titel worden:
/me Orange SPV C500 (HTC Typhoon / Qtek 8010 / i-mate SP3 / Audiovox SMTP5600)

Daar dit topic in eerste instantie over de Orange SPV C500 gaat. :)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 10:41:
Volgens mij moet de titel worden:
Orange SPV C500 (HTC Typhoon / Qtek 8010 / i-mate SP3 / Audiovox SMTP5600)

Daar dit topic in eerste instantie over de Orange SPV C500 gaat.
Volgens mij maakt de volgorde in de titel niet zo heel veel uit, zolang alle varianten maar in één topic besproken wordt. Het basismodel is echter de HTC Typhoon, dus dan is het het meest logisch om het topic dan zo te noemen.

Er is ook een ander HTC Typhoon topic over de Qtek 8020 en SDA, dus dan moet de I-Mate Sp3 daar besproken worden, daar die een variant daarvan is.

Ik heb begrepen dat zodre het mogelijk is dat de beide HTC Typhoon topics samen zullen komen, want het is natuurlijk redelijk suf die telefoons apart te bespreken. Het zijn allemaal dezelfde telefoons met een ander jasje. En alle hardware en software vragen zullen in beide topics voorbij komen, en dan vind ik het handiger om alles in 1 topic te kunnen bekijken, ipv twee topics te moeten volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 11:18:
[...]
Er is ook een ander HTC Typhoon topic over de Qtek 8020 en SDA, dus dan moet de I-Mate Sp3 daar besproken worden, daar die een variant daarvan is.
De i-mate SP3 is wel hetzelfde als de C500 hoor. >:)
http://www.imate.com/products.php?id=7

Jij bedoelt de i-mate SP3i.
http://www.imate.com/products.php?id=8

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:59:
Ik heb een PDF bestand met fotos waain C500 uit elkaar is gehaald. als iemand geintereseerd is laat me dan weten.
Ik zou zeggen: Geef maar een linkje ergens heen...Ik heb nl. wel interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Weet iemand misschien of er nog een smartphone ala spv c500 uitkomt met Radio?
ik kan op nieuwemobiel nog niet echt iets vinden. heeft iemand misschien een site met toekomstige phones. uit 2005 ofzo. vind de c500 wel gaaf, maar heb toch een radio met speaker nodig. lastig.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:41

SeatRider

Hips don't lie

Hallo, ik wil dat mijn SPV tijdens het rijden onder stroom blijft (ivm Tomtom). Ik heb een extra USB>mini-USB kabel gekocht en heb inmiddels nu ook 2 12volt USB stekkers (1 van mijn Holux GPS en deze). Gek genoeg werken geen van beide. Als ik de USB kabel uit de 12v stekker haal en in mijn computer steek laadt de foon wel op. Nou las ik net al iets in dit forum dat het voltage te laag is, hoeveel moet die SPV dan hebben, en waarom werkt dit ding wel, lijkt me in essentie hetzelfde apparaat!

Help...!

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vmb schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:06:
[...]

Ik zou zeggen: Geef maar een linkje ergens heen...Ik heb nl. wel interesse.
Hier is de link,

http://members.lycos.nl/stilenx/SV500_retrieve.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een carkit van nokia 3510 aangepast in combinatie van autolader van c500.

Nu heb ik een complete carkit in elkaar gesoldeerd voor c500.

hier is de fotos.

Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/stilenx/carkit2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.members.lycos.nl/stilenx/carkit1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:16

Dido

heforshe

Dido schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 18:58:
* Dido is erg blij met zijn nieuwe speeltje :)

MAAR: weet iemand toevallig hoe je een category die je niet (meer) gebruikt, kunt verwijderen uit je contacts-list?

Verwijderen in Outlook heb ik gedaan, er staan geen contacts meer in de betreffende categorie, in Outlook zie ik de categorie ook niet meer, maar hij verdwijnt niet van mijn phone :(
Niemand? :'(

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik dit programma misschien helpt het wel "Jeyo Mobile Companion".

http://www.jeyo.com/products/JeyoMobileCompanion.asp

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:45:
Ik heb een carkit van nokia 3200 aangepast in combinatie van autolader van c500.
Nu heb ik een complete carkit in elkaar gesoldeerd voor c500.
hier is de fotos.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat heb je mooi gedaan _/-\o_
Komt er ook geluid uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:00:
[...]

Dat heb je mooi gedaan _/-\o_
Komt er ook geluid uit?
Ja, maar ik heb het geluid uitgeschakeld omdat ik G2 bluetooth gebruik. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Thnx, ga het vanavond effe bekijken en proberen.
Laat het nog wel effe weten. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

CoolHead schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:18:
[...]

Thnx, ga het vanavond effe bekijken en proberen.
Laat het nog wel effe weten. B)
Nou ik heb mijn best gedaan.
Loop direct al vast bij het punt van de camera.
De kap moet daar vanaf.. alleen krijg ik het met geen mogelijkheid los of beweging in!

Mooi shit allemaal, durf ook niet echt door te breken,
Als het iemand gelukt is mag die mij wel effe informeren hoe die dat heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff als isdn'er valt het niet mee om dit he zooitje van berichten te lezen :P
Nee(voor de bijdehandjes alvast) adsl is hier ook niet te verkrijgen.
Ik weet dus niet of deze tip er al is http://quake.pocketmatrix.com/ kwak 2 voor op je spv. Heb de phone nog maar paar uur btw en ben al bij blz 5 (YEAH!) Mijn excuses dus alvast.
Heb overigens nog geen afstandsbediening voor mijn tv kunnen vinden. Iemand ?
Verder vele tools kunnen downloaden.
Unlocken lukt niet, dat heb ik weer. Maar dat komt (lees ik net) omdat ik geen verbinding heb met internet. Heh? Ja de software is op mijn laptop geïnstalleerd want die deed het niet op mijn windows xp van de pc. Ook dat heb ik weer.
Het gratis internetten ga ik uittesten. Iemand al een http tunnel gevonden waardoor ook msn het gaat doen op de orange world accountje ?
Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Veel mensen (waaronder ik) vroegen het al, ik heb het antwoord echter nog niet hier gezien, maar hier is dan eindelijk uitsluitsel: Het toestel kan daadwerkelijk meerdere bluetooth verbindingen tegelijk open hebben (carkit aangemeld en gps navigatie)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een dure tv maar geen bluetooth erop ;)
neukia 6600 heeft afstandsbedienings programmatje. Gezien van een maat van me. But das speciaal voor die toestellen.
Verders lukt het internetten gratiz al aardig. Alleen zou graag radio willen luisteren via wap :P
Mijn e700 stond de poort op 9090 btw. Heeft iemand daar info over waarom poort 9090?
Iemand een programma om media vanaf internet af te spelen en proxy daarbij te kunnen instellen?
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg van de week mijn c500 binnen.
de bijgeleverde 16 mb kaart lijkt me wat weinig.
Wordt 1 gb ondersteund?
bijvoorbeeld deze:
http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=15115

dank,
Otto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:46:
Wordt 1 gb ondersteund?
bijvoorbeeld deze:

dank,
Otto
Je hebt voor je C500 geen gewone SD nodig maar een MiniSD kaartje, en ik weet niet of die al te koop zijn voor een betaalbare prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:46
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:46:
Wordt 1 gb ondersteund?
bijvoorbeeld deze:

dank,
Otto
1GB wordt wel ondersteund jah, alleen NIET het kaartje waar jij naar linkt... Er moet miniSD in, geen gewone SD... MiniSD in 1GB is geloof ik net uit, maar relatief nog erg duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Dank aan RemyJ

Hier is een homescreen met vaste plugins(deze scrollen niet weg), je kunt zelf ook aanpassen met de snelkoppeling van je favoriete programa, voordeel is snel starten zoals TomTom met name als je in de auto bent.

Hier is mijn homescreen.

http://members.lycos.nl/zat11/screen.rar

zet deze twee bestanden ( majB.home.xml en majBfoto.JP) in je
Storage\Application Data\Home map

dan

druk op begin ---> 4 Instellingen ----> 4 Beginscherm

kies
indeling beginscherm majBscreen
kleurenschema Standaard
Achtergrondafbeelding majBfoto

druk op Gereed ---> Gereed ---> Begin

Met dank aan Pamas
"RJShortcut" moet installeren.
Anders krijg je de snelkoppelingen niet op je scherm!
Hier te vinden http://smartphone.peakin.com/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@majB

Je vergeet te melden dat je wel eerst "RJShortcut" moet installeren.
Hier te vinden http://smartphone.peakin.com/

Om de shortcuts te laten verwijzen naar je eigen programma's.
Moet je de shortcut target in de xml veranderen naar je eigen shortcut target.

Open de xml met kladblok en wijzig de target.
bv van:
<shortcut target="\Storage\Windows\Start Menu\Smart Explorer EN.lnk" />

maak je:
<shortcut target="\Storage\Windows\Start Menu\Call History.lnk" />

[ Voor 208% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 07:43:
@majB

Je vergeet te melden dat je wel eerst "RJShortcut" moet installeren.

Je hebt gelijk ik ben het vergeten, Het was laat in de avond :z 8)7
bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:59:
Jaaa :*) ik hou me aanbevolen :P wil dat ding weleens van binne zien...
kan je deze sturen naar mij of op inet knallen en een linkje geven?

-edit: sorry heb de link al van je een paar posts terug ;)
euhm maar helaas vaste geheugen is dus niet vervangbaar :/
Dan maar wachten op de minisd van 1gb :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mo046
  • Laatst online: 13-09 00:01
Goed werk!!! Ik ben overigens benieuwd hoe je alles los hebt gekregen, met name de achterzijde boven de camera. Kan alles goed uit ekaar gehaald en in elkaar gezet worden?

Waar ik speciaal in geinteresseerd ben is het vervangen van het venster in de front cover (dus niet het scherm zelf). Deze is bij mij gebarsten nadat de telefoon ui m'n jaszak is gevallen :( :'(
Is deze te vervangen?

Weet iemand waar ik reservedelen kan krijgen? Ik ben nog niets tegengekomen op internet. Evt. een cover van Qtek, iMate of zo (ik heb de zwarte uitvoering) is ook OK. Ik wil mijn toestel niet meteen weken kwijt zijn om 'm bij Orange of zo te laten repareren (als dat al kan).

Nog een vraag: aan de achterzijde van het toestel is een antenne-aansluiting. Heeft iemand het al voor elkaar een antenne hierop aan te sluiten, evt. in een (universele) auto-houder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Even een andere vraag. Wat ik erg irritant vind aan het toestel is de belgeschiedenis. Ik bel vaak iemand uit de lijst van ontvangen / gekozen gesprekken. Nu heeft elke telefoon die ik tot nu toe gehad heb al deze nummers in een lijst staan als er op het groene telefoontje gedrukt wordt... Deze echter niet. Als je op die knop drukt krijg je alleen de nummers die jezelf gekozen hebt, ontzettend onhandig... Wil je het anders dan moet je helemaal naar belgeschiedenis in het menu... En zeg nou niet, das maar 2 klikjes... Ik vind het gewoon onhandig... ;) Is er een oplossing voor? Dit soort kleine dingen beginnen me steeds meer te irriteren aan deze foon, ik vind het gebruiksgemak namelijk niet heel erg hoog als ik eerlijk moet zijn... maja, zal ik wel de enige zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Martijn schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:41:
Wil je het anders dan moet je helemaal naar belgeschiedenis in het menu... En zeg nou niet, das maar 2 klikjes... Ik vind het gewoon onhandig... Is er een oplossing voor?
Je kunt een speeddialkeuze toekennen aan je menuopties, zodat als je bijvoorbeeld de 1 of de 2 lang ingedrukt houdt, je deze optie krijgt. Dat doe je door in het startmenu de rechter softkey in te drukken achter de optie waarvoor je een speeddial wil maken.

Maar inderdaad, het is niet de meest voor de hand liggende manier, wat dat betreft lijkt het ding nog steeds te veel op een pocket pc en niet op een telefoon... Ik vind de T610 nog steeds een van de meest makkelijke telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
VisaRider schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:57:
[...]

Je kunt een speeddialkeuze toekennen aan je menuopties, zodat als je bijvoorbeeld de 1 of de 2 lang ingedrukt houdt, je deze optie krijgt. Dat doe je door in het startmenu de rechter softkey in te drukken achter de optie waarvoor je een speeddial wil maken.
Jah, ok, zat ik ook al aan te denken, maarja, das ook zo'n noodoplossing...
Maar inderdaad, het is niet de meest voor de hand liggende manier, wat dat betreft lijkt het ding nog steeds te veel op een pocket pc en niet op een telefoon... Ik vind de T610 nog steeds een van de meest makkelijke telefoons.
MIJN gedachte ;)
T610, mijn vorige foon, aangezien ie kapot ging ben ik maar voor deze gegaan... Soms verlang ik er nog wel naar terug... maarja, alles went zullen we maar hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:41:
Even een andere vraag. Wat ik erg irritant vind aan het toestel is de belgeschiedenis. Ik bel vaak iemand uit de lijst van ontvangen / gekozen gesprekken. Nu heeft elke telefoon die ik tot nu toe gehad heb al deze nummers in een lijst staan als er op het groene telefoontje gedrukt wordt... Deze echter niet. Als je op die knop drukt krijg je alleen de nummers die jezelf gekozen hebt, ontzettend onhandig... Wil je het anders dan moet je helemaal naar belgeschiedenis in het menu... En zeg nou niet, das maar 2 klikjes... Ik vind het gewoon onhandig... ;) Is er een oplossing voor?
Je kunt ook zoals majB schreef,
Met RJShortcut een shortcut op je homescreen maken naar Belgeschiedenis.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
hemiparo schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:28:
Mark-A schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:04:

[...]

Zijn ze woensdagavond nog gepost? Is nu maandag en ik heb nog niks ontvangen :/
ben misschien een beetje ongeduldig ;) maar wil natuurlijk graag z.s.m. een beschermde C500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
hemiparo schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:24:
[...]

ben misschien een beetje ongeduldig ;) maar wil natuurlijk graag z.s.m. een beschermde C500 :)
Ik vind het ook een beetje vreemd, post is hier net geweest, en weer niks erbij... Mark-A, ze zijn wel al weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mo046
  • Laatst online: 13-09 00:01
Mo046 schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:23:
[...]

Waar ik speciaal in geinteresseerd ben is het vervangen van het venster in de front cover (dus niet het scherm zelf). Deze is bij mij gebarsten nadat de telefoon uit m'n jaszak is gevallen :( :'(
Is deze te vervangen?

Weet iemand waar ik reservedelen kan krijgen? Ik ben nog niets tegengekomen op internet. Evt. een cover van Qtek, iMate of zo (ik heb de zwarte uitvoering) is ook OK. Ik wil mijn toestel niet meteen weken kwijt zijn om 'm bij Orange of zo te laten repareren (als dat al kan).
Ik heb net met de Orange klantenservice gebeld. De situatie uitgelegd en de vriendelijke dame geeft me, dat mogen ze in zo'n situatie eenmalig doen, een hele nieuwe "omdat ik een goede klant ben" (Free 40 abbo) en omdat het toestel net nieuw is. :) Super service!!! _/-\o_
Nu nog even wachten tot de nieuwe op voorraad is, dan krijg ik van hun een retour-envelop, toestelletje erin, opsturen naar Orange en een paar dagen later komt de nieuwe per post! Oh man, ik ben zo blij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:33

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Weet iemand al iets meer over de Nederlandse update? De engelse is geloof ik toch al een tijdje uit?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Ik ben er inmiddels achter waarom die handige 12volt > USB verloopdingen het niet doen op de Orange SPV. Deze reply ontving ik van BoxWave:

"To answer your question about the Car Charger compatibility with the SPV C500, unfortunately it will not charge. The phone has been designed to only charge through the USB cable when it detects that it is connected via the computer USB port with ActiveSync installed on that computer. The reason why the SPV C500 won't charge through any USB car charger or AC wall charger is due to the fact that the chargers have not been designed to communicate with your device like a computer. Therefore, the phone doesn't tell itself to charge. We are looking into this and hopefully figure out a new "smarter" USB charger if phones and handheld devices start going this route in their design."

Maar blijkbaar haal je voor 14,95 een autolader bij de Orange winkel, dus ga ik daar wel heen :-)

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.