![]() | ||
Het Orange SPV C500 / Qtek 8010 / HTC Typhoon topic (deel 2) | ||
|
De indeling en de banner heb ik overgenomen uit deel 1 en is gemaakt door _rightone
[ Voor 166% gewijzigd door Korakal op 24-12-2004 20:43 ]
![]() | ||
Het Orange SPV C500 / Qtek 8010 / HTC Typhoon topic (deel 2) | ||
|
[ Voor 166% gewijzigd door Korakal op 24-12-2004 20:43 ]
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Verwijderd
Ja, mooie startpost heb je daar gemaakt.404error schreef op 24 oktober 2004 @ 00:48:
Oké, deel 2!!! ff doorzetten dan gaan we het SPV (1) topic inhalen!!! (waarvan ik voor de startpost verantwoordelijk ben...)
Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?
Ik probeer nu vanaf de standaard ie maar dat lukt dus ookmasterofoboe schreef op 24 oktober 2004 @ 13:51:
Ik heb opera geinstaleert....wereld proggie
![]()
zelfs dit forum is gangbaar. Alleen dan dat ik een bericht wou neerzetten en de knop verstuur bericht het niet deed
In ieder geval is het stukken snellerBlaz0r schreef op 24 oktober 2004 @ 15:02:
[...]
Ik probeer nu vanaf de standaard ie maar dat lukt dus ook
Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Geen idee of het ook klopt maar volgens mij kun je ActiveSync een map standaard laten synchroniseren. Als je het zo voor mekaar kan krijgen dqat je de foto's altijd in dezelfde map hebt kun je met PHP oid wel een script maken / vinden die de inhoud van die map uitleesten en weergeeft in een album.Speedfight schreef op 24 oktober 2004 @ 17:31:
Ik heb geen idee of het bestaat maar ik zou graag een programma hebben dat alle foto's die je met je c500 maakt bij synchronisatie naar een map op je pc upload waar ik dan weer een webserver op heb draaien zodat de foto's altijd op internet te bewonderen zijn.
Als iemand een soortgelijk iets kent hoor ik het graag!
Verwijderd
404error schreef op 24 oktober 2004 @ 00:48:
Oké, deel 2!!! ff doorzetten dan gaan we het SPV (1) topic inhalen!!! (waarvan ik voor de startpost verantwoordelijk ben...)
1. Transcend en Kingmax werken uitstekend!Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 20:09:
Ik ben opzoek naar een mini sd kaartje. En nou heb ik daar 2 vraagjes over.
1. Ik zou graag een 512 mb kaartje kopen maar ik heb gelezen dat de spv c500 niet elk merk hiervan ondersteund. Welke 512mb kaartjes van welk merd worden wel ondersteund ?
2. Waar kan je ergens in de winkel mini sd kaartjes kopen ?
by voorbaat dank
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Ook Dane-Elec werkt perfect bij mijVerwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 20:09:
Ik ben opzoek naar een mini sd kaartje. En nou heb ik daar 2 vraagjes over.
1. Ik zou graag een 512 mb kaartje kopen maar ik heb gelezen dat de spv c500 niet elk merk hiervan ondersteund. Welke 512mb kaartjes van welk merd worden wel ondersteund ?
Verwijderd
Met betaplayer gebeurt dit ook ?Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 01:17:
ik heb gemerkt dat als ik via me hoofdtelefoon muziek luister (met wmp) hetzelfde geluid ook uit me telefoon klinkt.
Vandaar dat al die mensen me zo raar zaten aan te kijken in de bus![]()
meer mensen hier last van? ligt het aan wmp of aan me foon?
Het is mij nog steeds niet gelukt, ik kan nergens een map synchroniseren. Ik heb het idee dat deze functie alleen bij PPC's zit. Iemand anders nog een ideePossstema schreef op 24 oktober 2004 @ 19:30:
[...]
Geen idee of het ook klopt maar volgens mij kun je ActiveSync een map standaard laten synchroniseren. Als je het zo voor mekaar kan krijgen dqat je de foto's altijd in dezelfde map hebt kun je met PHP oid wel een script maken / vinden die de inhoud van die map uitleesten en weergeeft in een album.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
De batterij is al opgeladen, dus je kunt hem meteen gebruiken. Tijdens het laden kun je de telefoon ook gewoon gebruiken uiteraard.Oscar Mopperkont schreef op 25 oktober 2004 @ 10:44:
Als ik telefoon binnenkrijg moet ik hem dan eerst helemaal volledig opladen voordat ik hen gebruik? Ik denk het eigenlijk wel, daar dat met de meeste telefoons zo is. En kan ik hem tijdens het laden wel gebruiken?
Zonder simkaart is de telefoon ook te gebruiken ja.Is de telefoon ook zonder simkaart te gebruiken? Ik kan dan niet bellen, dat snap ik, maar kun je dan wel in de telefoon komen.
Als die locked is werkt dit geloof ik niet hoor!mtthw schreef op 25 oktober 2004 @ 11:07:
[...]
De batterij is al opgeladen, dus je kunt hem meteen gebruiken. Tijdens het laden kun je de telefoon ook gewoon gebruiken uiteraard.
[...]
Zonder simkaart is de telefoon ook te gebruiken ja.
http://www.xbmcfreak.nl/
[ Voor 18% gewijzigd door TrainedFTW op 25-10-2004 17:21 ]
AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL
Zoek en gij zult vinden.Xtreme-BH6 schreef op 25 oktober 2004 @ 17:19:
Ik wil deze week een mini sd kaartje (256mb) gaan halen voor in me spv maar maakt het merk wat uit? En waar haal ik ze goedkoop vandaan, kheb ze namelijk niet in de pricewatch gezien.
[Edit] Kan ik eigenlijk met mn tel ook dingen verzenden via bluetooth?
Verwijderd
Ok tnx man.. ik wist niet dat er zoekfunctie bij de pricewatch zat.Smarron schreef op 25 oktober 2004 @ 17:27:
[...]
Zoek en gij zult vinden.
Ja, je kunt "dingen" via BT verzenden.
AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 20:56 ]
Verwijderd
Je moet dan via Infrarood kiezen, dan doet ie toch BT, logisch he van Orange??!Xtreme-BH6 schreef op 25 oktober 2004 @ 20:35:
[...]
Ok tnx man.. ik wist niet dat er zoekfunctie bij de pricewatch zat.![]()
Trouwens hoe doe ik dat verzenden via BT dan? Kheb alles doorzocht en kan het maar niet vinden!Bij bestandsbeheer kan ik bijvoorbeeld kiezen uit de optie's: Verzenden via e-mail, en verzenden via infrarood maar nergens staat verzenden via BT.
Als ik de reacties mag geloven zijn dus alle kaartjes in de spv c500 te gebruiken.
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Verwijderd
Probeer de gratis Smart Explorer anders eens: http://www.binarys.com/SmartExplorer_en.aspXtreme-BH6 schreef op 25 oktober 2004 @ 20:35:
Ok tnx man.. ik wist niet dat er zoekfunctie bij de pricewatch zat.![]()
Trouwens hoe doe ik dat verzenden via BT dan? Kheb alles doorzocht en kan het maar niet vinden!Bij bestandsbeheer kan ik bijvoorbeeld kiezen uit de optie's: Verzenden via e-mail, en verzenden via infrarood maar nergens staat verzenden via BT.
Overigens al oud nieuws, maar het is inderdaad verstandig om even op de NL-versie te wachten.Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 20:49:
er is een nieuwe rom update, ik zag dit op de site van modaco (kan dat ?).
ik las in de setup dat alles gewist word als je de nieuwe rom erop wil zetten.
http://web.orange.co.uk/y...rticle.html?id=sm_1137635
wat ik graag wil weten is hoe ik mn zooi kan backuppen.
deels via active sync en hoe zit het dan met mn telefoon nummers die ik heb opgeslagen op de telefoon ?
kan ik deze op de een of andere manier over kopieren naar sim ?
zijn er al handige utility's voor deze telefoon ?
let trouwens wel op dat het de UK versie is (van de rom).
edit: jongens, NIET deze gebruiken, ik lees net dat wij moeten wachten nog.
![]()
![]()
![]()
[ Voor 11% gewijzigd door Marinus-Roro op 25-10-2004 22:30 . Reden: stroomlijnen bericht ]
Ja.Marinus-Roro schreef op 25 oktober 2004 @ 22:29:
Nog een vraagje:
Over de te gebruiken Mini-SD kaartjes???
Worden deze kaartjes bij losse verkoop altijd geleverd met een adaptor ?
zodat je de mini kaartjes ook normaal kunt uitlezen in de veel gebruikte multi card readers.
Q: Hoe verstuur ik iets via bluetooth?Xtreme-BH6 schreef op 25 oktober 2004 @ 20:35:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door ijsbeer910 op 26-10-2004 08:02 . Reden: grrr.. antwoord stond er al :S ]
Thnx tis idd gelukt.ijsbeer schreef op 25 oktober 2004 @ 23:54:
[...]
Q: Hoe verstuur ik iets via bluetooth?
A: Download SmartExplorer op http://www.binarys.com en installeer hem. Je kan hem registreren maar is niet noodzakelijk (je krijgt dan alleen om de 5 keer dat je hem opstart een schermpje waar je op done moet drukken). Nu moet je drukken op File -> Send fil by BT/IR en wacht tot hij klaar is met zoeken en druk dan op de device naar wie je iets wilt sturen.
[ Voor 72% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 26-10-2004 19:50 ]
Verwijderd
[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 19:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Is gebeurd. Hangt er vanaf welke winkel je naar toe gaat. Jammergenoeg trekken ze niet allemaal dezelfde lijn, maar er zijn dus gevallen bekend dat ze het toestel hebben omgeruild. So I'd try it if I were you.Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 21:52:
Is er al eens iemand terug gegaan naar de shop met stof onder zijn scherm?
Ben wel benieuwd of ze er ook moeilijk over doen..
Heb dit al geprobeerd maar de strofjes verplaatsen zich geen pixel.Stof onder het scherm
Sommige schijnen nog al last te hebben van stof onder hun scherm. Dit is optelossen door een stofzuiger op de bovenkant te zetten.
Ik denk dat de modjes dat niet goed zullen vinden. Dit omdat ze moeilijk alle spellen kunnen controleren op legaliteit. Volgens mij sotnd zo iets in die sub FAQ.Oscar Mopperkont schreef op 27 oktober 2004 @ 13:27:
De snes emulator werkt bij mij overigens niet.... Is het trouwens een idee om links naar legale werkende spellen in de TS te zetten?
Verwijderd
Verwijderd
Ik gebruik SmartNES. Komt volgens mij op hetzelfde neer en loopt als een treinManOfWar schreef op 26 oktober 2004 @ 23:41:
Ik krijg Pocketsnes nog steeds niet aan de praat. Kan het programma wel opstarten maar als ik eenmaal op "Load Rom" druk dan loopt die vast![]()
Bij wie is het wel gelukt om een snes rom op te starten en te kunnen spelen ?
Waar heb je Worms World Party gedownload? Ik kan het maar niet vinden... (een gratis versie bedoel ik danSpeedfight schreef op 27 oktober 2004 @ 00:10:
Ik heb nu Worms World Party om mijn c500 gezet, dit vind ik echt het mooiste spel dat ik tot nu toe gedaan heb op mijn smartphone!
Hebben jullie nog tips voor mooie games?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 14:33 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 27-10-2004 17:25 ]
Verwijderd
pocketdivxencoderOscar Mopperkont schreef op 27 oktober 2004 @ 21:03:
Ik heb nu betaplayer, schijnbaar de beste player voor de smartphone, maar dan moet ik wel content hebben. Welke gratis programma's gebruiken jullie om films om te zetten naar "smartphone" formaat?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 21:56 ]
Pocket Divx Encoder Is het antwoord!Oscar Mopperkont schreef op 27 oktober 2004 @ 21:03:
Ik heb nu betaplayer, schijnbaar de beste player voor de smartphone, maar dan moet ik wel content hebben. Welke gratis programma's gebruiken jullie om films om te zetten naar "smartphone" formaat?
Verwijderd
Verwijderd
Ik kan er niet mee overweg, als ik loop en dan wil springen weigert ie. je moet hier eerst de spring knop drukken en dan pas een richting, maar dat speelt voor geen meter..Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 14:31:
[...]
Ik gebruik SmartNES. Komt volgens mij op hetzelfde neer en loopt als een treinIk ben echt helemaal verslaafd aan Supermario 3
Ja dat klopt dat is nog een bug in de c500, je kan in veel games niet meerdere toetsen tegelijk indrukken.Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 22:37:
[...]
Ik kan er niet mee overweg, als ik loop en dan wil springen weigert ie. je moet hier eerst de spring knop drukken en dan pas een richting, maar dat speelt voor geen meter..
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
1 - Waarschijnlijk niet, tegen die tijd zal er wel een nieuwe SPV uitkomen en als de C500 upgedate kan worden zal de verkoop daarvan slechter gaan. (zie SPV - SPV E200. Technisch was het mogelijk om te upgraden maar Orange ondersteunde het niet.)Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 11:06:
Miss moet ik de vragen even opnieuw stellen:
1- In 2005 komt de nieuwe Windows Mobile uit genaamd-> Windows Mobile 2005. Is deze OS ook bruikbaar met de SPV C500
2- Op de IPAQ kun je gebruik maken van een programma dat Nevo heet, hiermee kun je je PDA als afstandsbediening gebruiken weet iemand een programmatje waarmee je ook op je SPV C500 een afstandbedieningsfunctie kan krijgen?
Bijvoorbaat bedankt en vriendelijke groeten,
GuRu
[ Voor 6% gewijzigd door 404error op 29-10-2004 12:43 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 22:37:
[...]
Ik kan er niet mee overweg, als ik loop en dan wil springen weigert ie. je moet hier eerst de spring knop drukken en dan pas een richting, maar dat speelt voor geen meter..
Verwijderd
Dat kan ik inderdaad ja. Echt raar dat het bij jullie niet kanOscar Mopperkont schreef op 28 oktober 2004 @ 12:25:
Jij kunt tegelijkertijd naar rechts lopen (dus de 6 neem ik aan ingedrukt houden) en dan springen? En dan reageert hij? Doet ie bij mij ook niet hoor, is bekende probleem dat je niet meerdere toetsen tegelijk kunt indrukken. Maar ik vraag me af waarom jij er geeen last van hebt
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 16:18 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 28-10-2004 17:13 ]
Verwijderd
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Je kunt gewoon de taskmanager onder een sneltoets instellen.JaWa schreef op 28 oktober 2004 @ 22:35:
bij mij wil mijn backlight juist niet meer uit. (terwijl ik toch overal heb ingesteld dat hij na een bepaalde tijd moet uitgaan)
Trouwens mijn batterij is na 1 dag op 20-30 % (ik heb wel BT aan) dus hij moet bij mij elke dag aan de lader. Niet dat dat zo erg is maar ik dacht dat hij wel langer zou mee gaan (dit was ook voordat de backlight continue aanbleef)
jammer dat er ook niet een soort van alt-tab is zodat je door je actiefe progs kan bladeren. (en niet alles is aftesluiten toch?) dus heb ik wel een shortkey of alle non-sys apps te sluiten.
zoiets heb ik dus al alleen sneller het is ook vd makers van SP smart taskmanger404error schreef op 28 oktober 2004 @ 22:41:
[...]
Je kunt gewoon de taskmanager onder een sneltoets instellen.
Tip: Zet de taskmanager onder toets 2: Hou de 2 dan eerst 2 sec in om de taskmanager op te starten en daarna klik je nog een keer op de 2 en alles is afgesloten!
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Ik ken het programmatje ook. Ik zie alleen graag eerst het lijstje met programma's voordat ik hem afsluit, soms ben ik halverwege met een mailtje ofzo en die is dan ook weg.JaWa schreef op 28 oktober 2004 @ 23:29:
[...]
zoiets heb ik dus al alleen sneller het is ook vd makers van SP smart taskmanger
en heet SP TM free mem.
een druk op de mijn sneltoets en alle non-sys apps zijn afgesloten.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nee dat kan niet. De meeste (alle volgens mij) programma's die in je smartphone meekomen zijn zo gemaakt dat ze actief blijven nadat je ze afsluit. Dit omdat de programmeurs/producenten er vanuit gingen dat dat de programma's waren die je toch vaak nodig hebt. Wanneer je geheugen dan volloopt, kickt ie vanzelf een programma eruit om weer ruimte te maken.Oscar Mopperkont schreef op 29 oktober 2004 @ 13:49:
Is er een manier om programma's ook gewoon normaal af te sluiten ipv de taskmanager te openen en hem te killen? Nu is het 9 van de 10 keer zo dar als ik een programma verlaat dat het programma niet wordt afgesloten. In de handleiding heb ik niks gezien waar staat hoe je een programma wel verlaat zodat ie ook echt afsluit. Zie ik wat over het hoofd, of kan het gewoon echt niet?
Verwijderd
Zijn allemaal hetzelfde, alleen de audiovox die in de USA uitkomt heeft de nieuwste update al in zich met o.a. Windows Media Player 10.Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 13:58:
ik ga hem ook aanschaffen zit alleen te twijflen
welke is de best SPV C500 /Qtek 8010/HTC?
Het is slijtvast bij mijn weten omdat het een metalen cover heeft. Ik heb de I-mate SP3 (zelfde toestel als de C500/Qtek8010/HTC/AudioVox) en die is zilverblauwbij de SPV je hebt hem in het donker en in het grijs dus mij vraag
hoe snel slijt het hoesje ander pak ik de donkere
Verwijderd
Er zit een programmatje in de map bureau-accessoires dat sim-manager heet, daarmee kun je importeren. Het bewerken kan met Microsoft OutlookVerwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 17:13:
Ik heb een Imate SP3 welke erg veel op de Orange SPV C500 lijkt.
De contacten staan allemaal op sim en ik wil die naar de phone kopieren. Hoe doe ik dat en hoe kan ik de contacten bewerken op de PC? Welke software heb ik daar voor nodig?
Met vriendelijke groet,
Jeroen.
Verwijderd
Kijk anders ook even naar het programma SmartphoneStudio als je geen MS Outlook gebruikt. Deze kan ook gebruikt worden voor contactbeheer en SMS-archivering. versie 1.0 is freeware en te downloaden bij www.coolsmartphone.com (even registreren daar, kan je nog veel meer downloaden)Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 17:13:
en hoe kan ik de contacten bewerken op de PC? Welke software heb ik daar voor nodig?
Verwijderd
Idd!! Bedankt man! Hij doet het nu perfect. Nu nog naar de slager om mijn vingers wat dunner te laten maken, want het is wel wennen op die knopjes als je zo'n dikke vierkante nes-pad van vroeger gewend bent bij supermario3Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 12:17:
[...]
Raar, zoals ik al schreef loopt het bij mij als een trein. Ik bestuur gewoon met het keypad en hij doet alles gewoon goed. Lopen, springen, bukken en alles tegelijk (behalve springen en bukken tegelijk
)
Maarre heb je de controlls ook ingesteld? Misschien ligt het daaraan, maar anders zou ik het ook niet weten.
Verwijderd
Haha ke, fijn om te horenVerwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 19:18:
[...]
Idd!! Bedankt man! Hij doet het nu perfect. Nu nog naar de slager om mijn vingers wat dunner te laten maken, want het is wel wennen op die knopjes als je zo'n dikke vierkante nes-pad van vroeger gewend bent bij supermario3![]()
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door XoReP op 29-10-2004 20:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
Mooi gemaakt hoorVerwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 23:01:
k'heb ook een website speciaal voor smartphone-toestellen Geerson @live te vinden op http://geerson.net
Verwijderd
Bij mij is er een optie send bij email/send bij infrared/recieve from IR en geen enkele zorgt ervoor dat ik met BT kan verzenden.A: Download SmartExplorer op http://www.binarys.com en installeer hem. Je kan hem registreren maar is niet noodzakelijk (je krijgt dan alleen om de 5 keer dat je hem opstart een schermpje waar je op done moet drukken). Nu moet je drukken op File -> Send fil by BT/IR en wacht tot hij klaar is met zoeken en druk dan op de device naar wie je iets wilt sturen.
[ Voor 13% gewijzigd door Possstema op 30-10-2004 02:06 ]
Bovenstaande is onjuist.Speedfight schreef op 27 oktober 2004 @ 22:46:
[...]
Ja dat klopt dat is nog een bug in de c500, je kan in veel games niet meerdere toetsen tegelijk indrukken.
Bij de updat die in de UK al uitgekomen is, is het probleem opgelost. Deze update
zal waarschijnlijk in december hier in Nederland uitgebracht worden.
Ik zou het forum van modaco eerst maar beter doorlezen als ik jouw was...cosmoOo schreef op 28 oktober 2004 @ 10:12:
Bij modaco staan een aantal post van niet engelse c500 gebruikers die de update hebben geinstalleerd. Ik krijg echter een 'vendor error' als ik het probeer. Is het bij iemand anders wel gelukt met een nederlandse telefoon ?
Ik heb nog wel een simlock op het toestel, misschien maakt dat wat uit ?
Ik snap dat mensen willen wachten op een nederlandse versie maar ik zie geen problemen om de UK versie op mijn telefoon te installeren, als dat tenminste lukt.
25fps, 240kbit/sec, fullscreen!Akropolis schreef op 30 oktober 2004 @ 02:09:
Binnenkort wil ik deze telefoon ook gaan kopen. Maar ik zou graag willen weten of films afspelen echt GOED wil op deze telefoon.
Ik heb namelijk gemerkt dat mijn SPV E100 filmpjes met geluid gewoon niet goed trekt (hangt ie een tijdje enz). En dat dat MP3's maximaal 128kbit/44khz(?) mogen zijn, anders gaan deze ook haperen.
Is dit ook zo bij de C500? Of speelt deze wel prima filmpjes met geluid zonder te haperen o.i.d?
Verwijderd
zo al wat beter, ik heb nog niet alles aan kunnen passen, daar ben ik nog mee bezigVerwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 23:34:
[...]
Mooi gemaakt hoor![]()
Alleen vind ik de lettertjes wat aan de kleine kant.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq