De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:20
Ik weet alleen nog niet hoe ik nou een fatsoenlijke wekker kan zetten , netzoals bij mijn oude Nokia 6610.
iemand de timer wel kunnen vinden, ik mis een fatsoenlijke kookwekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 00:31

404error

Page Not Found

cnsmr schreef op 30 oktober 2004 @ 08:53:
[...]

iemand de timer wel kunnen vinden, ik mis een fatsoenlijke kookwekker :)
Daar heb je een los freeware programmatje voor, ik zal het wel eens opzoeken voor je en een linkje plaatsen...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 08:49:
zo al wat beter, ik heb nog niet alles aan kunnen passen, daar ben ik nog mee bezig
Mag nog steeds iets groter. We houden een witte ruimte over aan de rechterkant. Maar ziet er leuk uit verder! Added to bookmarks. :z
cnsmr schreef op 30 oktober 2004 @ 08:53:
... ik mis een fatsoenlijke kookwekker :)
Die hebben ze bij de Blokker wel. 8)7

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat mobiluck ziet er echt wel geinig uit, hopelijk gaat het een beetje aanslaan in NL :D, flink reclame maken met mobiluck in de trein dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Nog een tip ( ik weet niet of hij al genoemd is ):

Als je zelf een wallpaper voor je c500 wil hebben dan moet je een plaatje maken van 176 x 220 en daarvan moet je de bovenste 20 pixels niet gebruiken en de onderste, dus het het handigst is om eerst een plaatje te maken van 176 x 180, en die dan later in het midden plakken van een leeg plaatje van 176 x 220. Het resultaat moet je dan in \Storage\Application Data\Home plakken, en dan kun je hem later selecteren bij instellingen -> Beginscherm

[ Voor 16% gewijzigd door Possstema op 30-10-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 30 oktober 2004 @ 08:58:
[...]
Mag nog steeds iets groter. We houden een witte ruimte over aan de rechterkant. Maar ziet er leuk uit verder! Added to bookmarks. :z

[...]
Die hebben ze bij de Blokker wel. 8)7
ik heb de lettertjes weer iets kleiner gemaakt, op wat voor toestel bekijken jullie deze website eigenlijk, dan kan ik daar rekening mee houden, oorspronkelijk is deze bedoeld voor de SPV en daar is het scherm volledig gevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 13:20:
ik heb de lettertjes weer iets kleiner gemaakt, op wat voor toestel bekijken jullie deze website eigenlijk, dan kan ik daar rekening mee houden, oorspronkelijk is deze bedoeld voor de SPV en daar is het scherm volledig gevuld
Tja, we zitten in het C500 topic he .. So guess one time :z

Ik ga hem nogmaals bekijken.

edit:
Ik vind het lettertype nog net iets te klein. Het is allemaal wel te lezen, maar van mij mag die 1 slagje groter.

[ Voor 14% gewijzigd door Smarron op 30-10-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 13:20:
[...]

Ik kijk ook op de C500.
Ik heb de indeling op "1 kolom" staan ipv op "standaard" daardoor worden de pagina's automatisch aangepast aan je scherm.
Staat in Explorer bij Menu>indeling

De lettertjes vind ik nu weer erg klein. Zoals je ze hiervoor had was beter.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wie weet er een goede fijne gratis mp3 speler waarmee je ook makkelijk playlists kunt gebruiken en bewerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Laatst online: 19:47
Oscar Mopperkont schreef op 30 oktober 2004 @ 15:02:
Wie weet er een goede fijne gratis mp3 speler waarmee je ook makkelijk playlists kunt gebruiken en bewerken?
BetaPlayer anders PocketMusic maar dies nie gratis en soms buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De betaversie van Pocketmusic SP is hier te downloaden:
http://www.handango.com/P...ctionId=0&productId=85484

Ik weet niet hoeveel deze verschilt van het eindproduct, maar hij is iig gratis. Ik kan hem nog niet testen, daar ik niet achter mijn eigen pc zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Randal schreef op 30 oktober 2004 @ 03:33:
[...]

Ik zou het forum van modaco eerst maar beter doorlezen als ik jouw was...

Door de simlock kun je idd niet updaten.

Ik geloof door de gelockte language-code (zie 3de getal van romversienr.)
Engeland: 4.1.1.0
Nederland: 4.1.3.0

Mvg,
Randal
http://www.pocketpc-club.....php?t=42617&page=1&pp=15

Onderaan deze pagina staat weer heel iets anders. Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-08 09:55
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 19:08:
[...]

http://www.pocketpc-club.....php?t=42617&page=1&pp=15

Onderaan deze pagina staat weer heel iets anders. Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Daar staat zeker iets anders, nl. :" De beheerder kan vereist hebben dat je laat registreren voordat je deze pagina mag bekijken."
=> Dat vind ik niet echt een wonder hoor! ;)

Ik weet alleen dat verscheidene gebruikers buiten de UK de update niet konden installeren. Na het verwijderen van de simlock lukte hun dat wel...

Mvg,
Randal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Randal schreef op 30 oktober 2004 @ 21:46:
[...]

Daar staat zeker iets anders, nl. :" De beheerder kan vereist hebben dat je laat registreren voordat je deze pagina mag bekijken."
=> Dat vind ik niet echt een wonder hoor! ;)

Ik weet alleen dat verscheidene gebruikers buiten de UK de update niet konden installeren. Na het verwijderen van de simlock lukte hun dat wel...

Mvg,
Randal
Dit staat er:
Vreemd ... de mijne (de Orange C500 die wij i.s.m. PocketPartner aanbieden) update gewoon prima met de engelse ROM update. Bovendien biedt de Engelse ROM update ook gewoon Nederlands als keuzemogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 13:46:
[...]

Ik kijk ook op de C500.
Ik heb de indeling op "1 kolom" staan ipv op "standaard" daardoor worden de pagina's automatisch aangepast aan je scherm.
Staat in Explorer bij Menu>indeling

De lettertjes vind ik nu weer erg klein. Zoals je ze hiervoor had was beter.
voor de SPV C500 zijn ze nu weer groter gemaakt, (het word tijd dat ik er zelf ook maar eens een ga aanschaffen, die oude SPV Canary heeft z'n tijd gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Randal schreef op 30 oktober 2004 @ 03:33:
[...]

Ik zou het forum van modaco eerst maar beter doorlezen als ik jouw was...

Door de simlock kun je idd niet updaten.

Ik geloof door de gelockte language-code (zie 3de getal van romversienr.)
Engeland: 4.1.1.0
Nederland: 4.1.3.0

Mvg,
Randal
Ik las dit op het forum van Modaco:

"Je kunt de UK update gewoon op je phone flashen als je dat wil, de hardware is identiek. En ja, de Nederlandse taal is in die ROM gewoon aanwezig.
Waarom ze dat commentaar erbij zetten ? Mogelijke reden : Alle data connectie instellingen (voor mms en gprs) zijn in de ROM voorgeprogrammeerd voor Orange UK en deze zul je dus met de hand moeten wijzigen waar nodig.

Maar omdat ik geen Orange heb (of wil) doet me dat niet zo veel en draait die update op de mijne sinds hij uit is

Dus....klaarblijkelijk kan het, maar ik heb het nog niet geprobeerd, dus het BLIJFT op eigen risico!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 23:01:
[...]
voor de SPV C500 zijn ze nu weer groter gemaakt, (het word tijd dat ik er zelf ook maar eens een ga aanschaffen, die oude SPV Canary heeft z'n tijd gehad)
Ik vind het mooi zo, duidelijk leesbaar. Afbeeldingslocatie: http://www.smiley-channel.de/grafiken/smiley/lesen/smiley-channel.de_lesen005.gif

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik heb de nieuwe rom-update erop gegooid. Hij functioneert PRIMA! Zelfs in de Nederlandse taal (inclusief Nederlandse T9, waar sommigen zich zorgen om maakten). Dus, al degenen die niet kunnen wachten, je kunt de update er nu al opzetten als je niet op de Nederlandse update wilt wachten. Ik weet alleen niet of je orange-simlock problemen geeft. Mijn tel is unlocked.

Succes!

wees er alleen idd op bedacht dat je handmatig de internet-instellingen van Orange nederland weer moet invoeren, maar dat moet geen probleem zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
de gprs instellingen voor world kun je downloaden als .cab bestand van de orange site. geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maakt het voor de snelheid van de telefoon trouwens nog uit of je dingen opslaat op de telefoon of op de geheugenkaart?

Ik installeer net PockettMusic de trail versie en ik moethem of registreren en anders mag ik hem nog 775100618!!!!!dagen gebruiken. Ik hoop dat hij die fout vasthoudt, dan vind ik een trial versie niet erg. Rgen de tijd dat ik hem niet meer mag gebruiken lig ik al onder de zoden.

[ Voor 55% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 31-10-2004 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 19:38

Akropolis

Still stupid...

Zo ik heb ook een C500 gehaald, En hijs echt VEEL sneller dan m'n oude E100.

Maargoed ik heb 1 probleempje. Ik wil graag weer Xbar 1 installen op mijn foon.
Maar je hebt geen voice record knopje meer. Dus je kan er niet meer voor zorgen dat hij opstart zodra je het voice record knopje indrukt. Nu wou ik hem graag laten opstarten zodra je op de camera knop druk.

Alleen waar moet ik in het register die waarde aanpassen? Ik heb geprobeert te zoeken naar "camera.exe" maar dan reboot mijn telefoon opeens? Iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Akropolis op 31-10-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

voice record knop is toch bovenste volume knop ingedrukt houden

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis

Akropolis

Still stupid...

JaWa schreef op 31 oktober 2004 @ 13:05:
voice record knop is toch bovenste volume knop ingedrukt houden
Woei ja dat werkt ook :) dankje. Alleen eigenlijk gebruik ik toch liever de knop van de camera daarvoor. Weet iemand waar dat in het register staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw hier maar heb vandaag de bestelling bij GSMstunts.nl op de bus gedaan, zal een paar dagen duren en dan heb ik hem in huis denk ik. Ook heb ik deze kaart besteld: http://interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=13829 iemand al ervaring ermee of hij werkt?

Nu vraag ik me af, de films die je omzet naar dat kleine formaat, waren dat oorspronkelijk divx films van circa 700mb? En hoe groot wordt dat dan als je 700mb gaat omzetten?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bestelling is 1 dag na je betaling in principe al binnen.

De Transcend 512MB kaart werkt bij mij en ook bij Smarron, dus bij jou denk ik ook wel :)
De films worden dacht ik zo'n 80MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis

Akropolis

Still stupid...

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 16:13:
Ik ben nieuw hier maar heb vandaag de bestelling bij GSMstunts.nl op de bus gedaan, zal een paar dagen duren en dan heb ik hem in huis denk ik. Ook heb ik deze kaart besteld: http://interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=13829 iemand al ervaring ermee of hij werkt?

Nu vraag ik me af, de films die je omzet naar dat kleine formaat, waren dat oorspronkelijk divx films van circa 700mb? En hoe groot wordt dat dan als je 700mb gaat omzetten?
Hoogst waarschijnlijk werkt die mini SD wel (ik wil er namelijk ook zo 1 gaan namelijk :P). Want aant begin van dit topic staat dat trancend wel werkt.

oepsy was ff in de war met PDA formaat :P -> En een film van 700 MB wordt ongeveer 100~200 MB als je hem omzet. Dit hangt af van de kwaliteit instellingen. <-

[ Voor 3% gewijzigd door Akropolis op 31-10-2004 16:22 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik aan Pocket Word kan komen en of die een beetje goed werkt in samenwerking met .doc bestanden op de pc? Het gaat mij hier maar om het keurig behouden van tekst en eenvoudige tekstopmaak als bold en cursief. Tabellen e.d. heb ik niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 16:22:
Weet iemand hoe ik aan Pocket Word kan komen en of die een beetje goed werkt in samenwerking met .doc bestanden op de pc? Het gaat mij hier maar om het keurig behouden van tekst en eenvoudige tekstopmaak als bold en cursief. Tabellen e.d. heb ik niet nodig :)
Als het goed is heb je een try card gekregen bij je telefoon van Orange. Daar zit een trial versie van een office suit in.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

over de bestelling bij interngeheugen. Ik wacht nu al een halve week op mn geheugen (ja ik ben ongeduldig) woensdag was het geld binnen maar alsnog niks ontvangen (heb wel meerdere verschillende kaartjes besteld) owja de prijs is ondertussen ook gedaald :(

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mail ze dan even. Ik heb goede ervaringen met ze en ze mailen zeer snel terug. Als de prijs op het moment van betalen lager lag dan krijg je het sowieso voor die prijs, dan storten ze geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 16:13:

Ga maar uit van zo'n 180 - 200 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x-man schreef op 31 oktober 2004 @ 16:45:
[...]

Als het goed is heb je een try card gekregen bij je telefoon van Orange. Daar zit een trial versie van een office suit in.
Ah, kijk. Die was bij mij dus leeg! Dat wordt dus even terug fietsen naar de Orange shop :/ Bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een 512 kaartje besteld bij www.geheugen.com. Iemand ervaring met deze winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

http://www.tweakers.net/shopsurvey/1695

Lijkt ok te zijn.

Zijn gewoon nog weer een stuk goedkoper dan interngeheugen.com.... Had gewoon dus nog eens 10 euro kunnen besparen. Daar ze ook geen verzendkosten rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 17:20:
Ah, kijk. Die was bij mij dus leeg! Dat wordt dus even terug fietsen naar de Orange shop :/ Bedankt :>
Die hoort ook leeg te zijn. Bij een paar zat er per ongeluk wat try & buy software uit de UK op. Bespaar je dus de fietsrit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 17:25:
[...]

Die hoort ook leeg te zijn. Bij een paar zat er per ongeluk wat try & buy software uit de UK op. Bespaar je dus de fietsrit.
"Goedemiddag! Heeft u voor mij een per-ongeluk-try-cardje?" :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een 512 mb mini sd kaartje besteld bij Geheugen.com Maar ff kijken hoe snel hij binnen komt.

Ik heb 2 sec geleden betaald maar dat zullen ze wel morgen of overmorgen binnen krijgen want tis nu zondag ;)

Ik heb deze genomen: 512MB MINI SECURE DIGITAL CARD
512MB Mini Secure Digital [2F], High Transfer Rate Read/Write:7.7/6.8(MB/s) For DSC,PDA,Mobile phone
[Transcend: TS512MSDM]

voor € 66,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Ik zie dat ik niet de mini sd heb geklikt maar de normale sd :S ik heb ook al overgeschreven:S kan ik hier nog iets aan doen? Egt dom!! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen zeg, ik weet niet wat je ertegen kan doen?

Maja ik vroeg me af wat het nut was van zo'n usb dongle, zodat je gprs via bluetooth en je adsl aansluiting kon gebruiken, oftewel gratis internetten en etc. op je mobiel.
Je moet meestal in de buurt van je computer blijven, dus waarom dan niet gewoon op de computer werken? Daar heb je een groter scherm en makkelijk toetsenbord. Ja het is natuurlijk wel leuk om op je telefoon te msn'en maar om daarvoor zo'n dongle te kopen en dan alles te gaan instellen (waar ik dus echt geen verstand van heb) lijkt me niet handig. Maarja hebben jullie een heeel goed argument om mij over te halen? :P
edit: typfouten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 20:10:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Ik zie dat ik niet de mini sd heb geklikt maar de normale sd :S ik heb ook al overgeschreven:S kan ik hier nog iets aan doen? Egt dom!! :S
Morgen gewoon even bellen, geheugen.com is van FunPrice Computers B.V.

Contactgegevens
FunPrice Computers B.V.
Tel : 050-3171438

Of mailen
info@geheugen.com

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de bank kan het niet meer terug gedraait worden dus ik moet het idd met geheugen.com regelen, Hopen dat ze niet moeilijk gaan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een andere vraag dan he. Ik heb net pocketmusic geinstalleerd en wil de free registration code gaan halen op de site. Maar op het moment dat ik alle gegevens invul en dan op oke druk. Kan hij de pagina niet vinden. Weet iemand hier iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik met beta-player een clip afspeel die ik met pocketdivxencoder heb gemaakt dan krijg ik bij het verspringen van de camera (oftewel verspringen van het beeld naar een ander beeld) een schuine zwarte streep in het beeld geflitst. Ligt dit aan de instellingen van de encoder want in de niet ge-encode clip is het namelijk niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm wat heb je aanstaan met pocketdivxencoder?

Ik heb met de gewone instellingen
(Xvid alleen aangevinkt.. en framerate..) niks als ik muziek video's ed afspeel (ik heb een MPx200)

ik zou zeggen.. kloot geowon wat met verschillende instellingen :) en anders ff betaplayer opnieuw installeren en pocketdivx encoder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 20:58:
Nog een andere vraag dan he. Ik heb net pocketmusic geinstalleerd en wil de free registration code gaan halen op de site. Maar op het moment dat ik alle gegevens invul en dan op oke druk. Kan hij de pagina niet vinden. Weet iemand hier iets meer van?
Kon ik ook niet krijgen, daarom probeerde ik maar de trial versie van het programma, van www.pocket-mind.com en die trail mag ik dus, zoals een paar posts hierboven al staat, nog 775100618 dagen gebruiken. Is natuurlijk een foutje, maar ik vind het niete erg als hij dit getal blijft hanteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 20:43:
Volgens de bank kan het niet meer terug gedraait worden dus ik moet het idd met geheugen.com regelen, Hopen dat ze niet moeilijk gaan doen!
Tuurlijk doen ze niet moeilijk, ze zijn zelfs wettelijk verplicht om het terug te nemen.

Dit staat op de site:
Indien u per ongeluk de verkeerde module heeft besteld kunt u deze naar ons terugsturen en krijgt u het aankoopbedrag gecrediteerd. Op al onze producten zit een levenslange garantie en defecte producten worden zo spoedig mogelijk vervangen.

Maar bel maar eerst even, ik denk dat het dan zo opgelost is.
En dan sturen ze jou de goede SD-kaart

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk bij mij doet deze het ook. Ik weet alleen niet hoeveel dagen. Maar dat merk ik vanzelf wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 21:29:
uhm wat heb je aanstaan met pocketdivxencoder?

Ik heb met de gewone instellingen
(Xvid alleen aangevinkt.. en framerate..) niks als ik muziek video's ed afspeel (ik heb een MPx200)

ik zou zeggen.. kloot geowon wat met verschillende instellingen :) en anders ff betaplayer opnieuw installeren en pocketdivx encoder :)
En de instellingen van beta-player zelf? Het zijn trouwens geen 'fout'-strepen maar het zit zo: 1 beeld blijft hangen en een halve volgende komt al, dit gaat dan heel snel zodat je ff kort en snel een zwarte streep ziet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 21:49:
[...]

Tuurlijk doen ze niet moeilijk, ze zijn zelfs wettelijk verplicht om het terug te nemen.

Dit staat op de site:
Indien u per ongeluk de verkeerde module heeft besteld kunt u deze naar ons terugsturen en krijgt u het aankoopbedrag gecrediteerd. Op al onze producten zit een levenslange garantie en defecte producten worden zo spoedig mogelijk vervangen.

Maar bel maar eerst even, ik denk dat het dan zo opgelost is.
En dan sturen ze jou de goede SD-kaart
Ja kopen op afstand he, 7 dagen bedenktijd. En je wijzigt ipv annuleert dus dan al helemaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is goed nieuws! Morgen maar ff bellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met Orange free abonnement, ik heb gister besteld, en dan krijg ik m van de week binnen, start het abbonement dan nu gelijk in (begin) november, of start hij pas in december omdat het dan een nieuwe maand is?

En dat .cab bestand bij de orange site, moet je naar de orange site via je telefoon zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

december en dat staat standaard al op je tel die .cad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnsmr
de .cab moet je met datakabel (usb) naar je c500 kopiëren. instructies staan op de orange site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, heb ik de update gedownload naar mijn pc om hem vervolgens op mijn telefoon te downloaden, krijg ik een foutmelding op de pc, en krijg ik een nogal vreemd beeld te zien op mijn telefoon: typhoon, in het rood, daaronder typhoon in het groen en daar weer onder typhoon in het blauw?! :s

Vervolgens doet niks het meer, en moet ik de batterij eruit halen om hem weer werkende te krijgen. Weet iemand wat ik fout doe?

Nog een vraagje. Als ik een sms krijg met de mededeling dat iemand mij gebeld heeft zonder een bericht achter te laten... Dan herkent de telefoon niet van wie dat nummer is, hetzelfde geldt voor smsjes van een onbekende die je later zijn nummer hebt ingevoerd. Dat bericht kan de telefoon dan niet synchroniseren met het telefoonboek. De sms blijft dus van een 'nummer'. Hebben anderen dit 'probleem' ook?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gebeld, ik moet het resterende bedrag overmaken en dan komt alles goed!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat mapopolis heel traag reageert bij een route als je full detail aan heb staan? Dit is zonder GPS verbinding maar gewoon handmatig een route volgen, elke keer als ik namelijk nar de volgende stap wil gaan reageert hij redelijk traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 11:06:
Is het normaal dat mapopolis heel traag reageert bij een route als je full detail aan heb staan? Dit is zonder GPS verbinding maar gewoon handmatig een route volgen, elke keer als ik namelijk nar de volgende stap wil gaan reageert hij redelijk traag :(
Bij het navigeren niet echt, maar gewoon browsen door de gebieden kan wel eens vertraging veroorzaken.

Heb je alle maps geselecteerd als je een route zoekt? Probeer eens alleen de mappen (provincies) te selecteren die daadwerkelijk op je route liggen. Dat scheelt onnodige laadtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er maar 1 map instaan. Maar ik plan dus een route met detail op full, en als ik dan van het ene punt naar het andere wil browsen dan duurt het echt oneindig lang zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Daar heb ik geen problemen mee. Wel vreemd. Heb je trouwens meerdere programma's op de achtergrond draaien?

Waar stel je exact je details op full in? Kan ik het vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er ook een programma voor op je PC waardoor je sms berichten op je pc kunt typen en lezen , maar versturen via de SPV ?
Dit lijkt mij namelijk een hele leuke oplossing ivm het gratis smsen in het weekend bij Orange! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben je net te laat mee Symphysodon, want het was het laatste weekend dat je gratis kon smsen dit weekend. Maar het zou nogsteeds handig zijn zo'n proggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de sms actie wordt verlengd tot 26 dec!!!!
dus nogteeds op tijd dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah dat programma heet SendSMS , maar ik wil het dan ook via BT kunnen zenden, maar dat lukt mij niet :(

voor de rest uiteraard wel handig, lekker snel sturen

btw: om sms op je comp te lezen heb je dan weer ReadSMS nodig (hoe kom je durop :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter dat de actie wordt verlengd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat heeft die actie te maken met de c500 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Srry het heeft nix met SPV C500 te maken maar meer met orange die meestal bij de SPV zit (bij mij wel iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet veel :)
Dat orange world he, als je dan naar nieuws.nl of andere gratis diensten gaat, gaat dit dan van die 2 mb af? Of heeft dat met Wap te maken; wap is toch onbeperkt wappen met orange world(voor die 6 euro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 01 november 2004 @ 15:49:
Daar heb ik geen problemen mee. Wel vreemd. Heb je trouwens meerdere programma's op de achtergrond draaien?

Waar stel je exact je details op full in? Kan ik het vergelijken.
Als de route op heb staan kan je met 7 detail verhogen en met 8 verlagen (of andersom). Met minder detail heb je al1 de straten die op de route liggen en met full detail heb je gewoon alle straten aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 20:19:
[...]

Als de route op heb staan kan je met 7 detail verhogen en met 8 verlagen (of andersom). Met minder detail heb je al1 de straten die op de route liggen en met full detail heb je gewoon alle straten aanstaan.
Wanneer ik hem op "full detaill" zet is Mapopolis niets langzamer dan anders.
Gewoon snel dus.
Het enige wat lang duurt is een straatnaam zoeken.
Dat gaat met TomTom Mobile 10 x sneller, alleen werkt het BT gps gedeelte nog niet met de C500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 10:19:
Vreemd, heb ik de update gedownload naar mijn pc om hem vervolgens op mijn telefoon te downloaden, krijg ik een foutmelding op de pc, en krijg ik een nogal vreemd beeld te zien op mijn telefoon: typhoon, in het rood, daaronder typhoon in het groen en daar weer onder typhoon in het blauw?! :s

Vervolgens doet niks het meer, en moet ik de batterij eruit halen om hem weer werkende te krijgen. Weet iemand wat ik fout doe?

Nog een vraagje. Als ik een sms krijg met de mededeling dat iemand mij gebeld heeft zonder een bericht achter te laten... Dan herkent de telefoon niet van wie dat nummer is, hetzelfde geldt voor smsjes van een onbekende die je later zijn nummer hebt ingevoerd. Dat bericht kan de telefoon dan niet synchroniseren met het telefoonboek. De sms blijft dus van een 'nummer'. Hebben anderen dit 'probleem' ook?

Alvast bedankt!
Dat beeld op je telefoon is normaal. De foutmelding op je computer niet. Dat scherm op je telefoon moet na ongeveer 20 seconden verdwijnen en dan moet er een progress-balkje te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 20:19:
Ik had alles al op full detail staan en hier dus ook geen problemen met snelheid. Ik denk dat er iets niet goed is gegaan. Heb je wel de juiste kaarten of programma? (Je weet immers maar nooit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 10:19:

Alvast bedankt!
Dan heeft die pers. geheim nummer dan zie je het nummer niet. Anders staat dat erbij in dat smsje.( en dan bedoel ik dat smsje die je krijgt als iemand je heeft gebeld en je foon stond uit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mensen die op zoek zijn naar goede kookwekker en dagelijks alarm etcetera. Misschien is dit wat:
http://www.codecity.net/prodctasp.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 11:06:
Yep had het ook. Vreselijk. Mapopolis wilde helemaal niks meer doen op een gegeven moment. Dat was toen de 2 kaarten noord holland en zuid holland had geladen en van Amsterdam naar Rotterdam wilde reizen. In Amsterdam werkte alles nog perfect, maar in Rotterdam werd het te zwaar. Het programma bleef gewoon steken en je kon er niks meer mee.

Ik ga de afzonderlijke mappen, dus Zuid Holland Noord, Zuid Holland Oost etc, ff proberen. Blijkbaar kan de telefoon het allemaal niet aan. Maarja Mapopolis is nogsteeds in Beta fase.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Laatst online: 19:47
Willen jullie a.u.b offtopic dingen zoals Orange World, SMS acties niet in dit topic posten. Daar zijn speciale andere topics voor gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net PocketSNES via handango.com gedownload en geinstalleerd. Weet iemand goede sites voor roms?

edit: Ik heb gezien dat het al besproken is in dit topic. Srry ik wist niet dat het illigaal was. Ik heb er al een paar gevonden overgens 8)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 22:26:
[...]

Dat beeld op je telefoon is normaal. De foutmelding op je computer niet. Dat scherm op je telefoon moet na ongeveer 20 seconden verdwijnen en dan moet er een progress-balkje te zien zijn.
Jammer, dat gebeurt dus niet. Ik zal waarschijnlijk op een Nederlandse update moeten wachten? Iig bedankt voor je reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 11:38:
Ik heb er maar 1 map instaan. Maar ik plan dus een route met detail op full, en als ik dan van het ene punt naar het andere wil browsen dan duurt het echt oneindig lang zeg maar.
Had ik ook last van maar alleen met de kaart van Zuid-Holland, andere kaarten werken prima.
Workaround: Verwijder de 9MB grote Zuid-Holland kaart en vervang hem voor de 4 sub-kaarten (ZH-NE, ZH-NW, ZH-SW en ZH-SE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 22:46:
[...]

Dan heeft die pers. geheim nummer dan zie je het nummer niet. Anders staat dat erbij in dat smsje.( en dan bedoel ik dat smsje die je krijgt als iemand je heeft gebeld en je foon stond uit.)
Bedankt voor je reactie. (Het ging dus om mensen die wel hun nummerweergave aan hebben staan, mij gebeld hadden toen mijn telefoon uit stond maar dus niet mijn voicemail hadden ingesproken!)
Ik ben er echter achter wat er fout ging. Als de telefoonnummers alleen op je SIM staan, dan herkent hij het nummer niet! Dus heb nu alle nummers van SIM naar telefoongeheugen gecopyd, et voila, nu herkent hij hem wel! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnen nogal wat mensen problemen te hebben na de Orange Update. Hier valt er meer over te lezen:
Post C500 Update - New bugs, issues, unresolved bugs etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 12:31
Ondersteunt de SPV C500 meerdere Bluetooth-verbindingen met meerdere apparaten tegelijkertijd? Oftewel: kan ik handsfree bellen d.m.v. Bluetooth terwijl de Bluetooth routenavigatie (mapopolis of Tom Tom mobile) gewoon doorgaat?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net op tweakers.net een reclame voor TomTom Mobile. Daar zie je de oude SPV die ook TomTom Mobile heeft. Maar zover ik in dit topic heb gelezen werkt het niet op de SPV C500, klopt dit??

http://www.tomtom.com/pro...duct.php?ID=23&Language=5

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 12:31
Heeft er al iemand CoPilot Live op z'n SPV C500 geprobeerd? Ik las daar iets over op http://www.alk.eu.com/products/consumer/smartphone en zag dat er ook Nederlandse kaarten voor zijn.....

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 12:54:
Ik zie net op tweakers.net een reclame voor TomTom Mobile. Daar zie je de oude SPV die ook TomTom Mobile heeft. Maar zover ik in dit topic heb gelezen werkt het niet op de SPV C500, klopt dit??

http://www.tomtom.com/pro...duct.php?ID=23&Language=5
De connectie met de GPS-muis schijnt nog niet te lukken met de C500, kijk anders ook in het TOMTOM topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie het. Bedankt!

edit: geheugen.com heeft et geld nu binnen. Kijken hoelang het duurt voordat ik mijn mini sdtje krijg en of ik überhaupt wel de goede krijg.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 12:47:
Er schijnen nogal wat mensen problemen te hebben na de Orange Update. Hier valt er meer over te lezen:
Post C500 Update - New bugs, issues, unresolved bugs etc
:D

The option to "add word" when typing in t9 is now, instead of bold text "add word", now italic text "add word"

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Oscar Mopperkont schreef op 01 november 2004 @ 22:48:
Mensen die op zoek zijn naar goede kookwekker en dagelijks alarm etcetera. Misschien is dit wat:
http://www.codecity.net/prodctasp.htm
Hmm ik zie nu dat je het product moet registreren (tegen betaling) anders doet ie het niet meer na 15 dagen....
Beetje jammer weer dat je voor BETA software al moet betalen. Ik vind het sowieso jammer dat er nauwelijks freeware te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:22
Oscar Mopperkont schreef op 02 november 2004 @ 20:12:
[...]

Hmm ik zie nu dat je het product moet registreren (tegen betaling) anders doet ie het niet meer na 15 dagen....
Beetje jammer weer dat je voor BETA software al moet betalen. Ik vind het sowieso jammer dat er nauwelijks freeware te krijgen is.
Dat vond ik dus ook en daarom ben ik nu met een andere manier bezig om Smartphone software te verzamelen. Meer weten, voeg me toe op MSN.

Ander vraagje, heeft er iemand hier ook het probleem dat de C500 af en toe niet meer uit zijn toetsenblok gehaalt kan worden? Af en toe probeer ik hem s'morgen uit zijn toetsenblok te halen met de bekende Softbutton1-# combinatie, maar lukt dit niet. Ik moet de telefoon dan uit en aan zetten (batterij eruit - erin) om hem in normale staat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtthw
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 09:41
MyTi schreef op 02 november 2004 @ 21:20:
[...]

Dat vond ik dus ook en daarom ben ik nu met een andere manier bezig om Smartphone software te verzamelen. Meer weten, voeg me toe op MSN.

Ander vraagje, heeft er iemand hier ook het probleem dat de C500 af en toe niet meer uit zijn toetsenblok gehaalt kan worden? Af en toe probeer ik hem s'morgen uit zijn toetsenblok te halen met de bekende Softbutton1-# combinatie, maar lukt dit niet. Ik moet de telefoon dan uit en aan zetten (batterij eruit - erin) om hem in normale staat te krijgen.
(Nog) geen problemen mee gehad... Heb wel veel last van vastlopers van Mobiluck en als gevolg daarvan af en toe een spontane reboot, maar dat is te wijten aan dat programma denk ik.
Heb ook gehad dat ik geen smsjes meer kon ontvangen, opgelost na een reboot.
Verder kwam er vandaag na een reboot geen mogelijkheid om de pincode van de sim in te voeren, ook opgelost na een reboot.
Maar over het algemeen ben ik erg tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier ervaring met pocket streets 2005 van microsoft ?
het programma beweert geen map te hebben gevonden terwijl ik de map die ik gedownload heb van microsoft's eigen site, in de my documents directory heb geupload.

hij blijft het zeggen, heb meerdere maps geprobeerd maar toch vond hij geen map ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
MyTi schreef op 02 november 2004 @ 21:20:
[...]

He ja, dat heb ik ook, 1 x in de 2 dagen ofzo, ik doe ook dan de batterij eruit en er weer in, ik heb ook nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Laatst online: 13-09 00:31

404error

Page Not Found

Oké mensen,

TOMTOM MOBILE WERKT MET GPS OP DE C500!!!

De link naar de update!!!

http://support.tomtom.com/traffic/software/ttm_sp.zip

Hiermee werkt hij op de C500!!!

Met dank aan een tip van Pamas!!!

Even nog wat puntjes waar je op moet letten:
(rechtstreeks van Modaco, dus in het Engels, ze staan ook al eerder in dit forum...)

Other information you need to get Mobile working on the C500 are as follows,

1. You need 6,5 MB free mem on MiniSD to update.
To free memory you can remove voicefiles.
Two types are available: tomtom/dataXX.chk (16kHz for S60 and MSSP) and tomtom/dataXX.22k (22kHZ for MSSP only).
MSSP users can delete any double 16kHZ voice file, S60 users can delete any (double) 22kHz voice file.
E.g. if you have data04.chk, data05.chk, data04.22k and data05.22k (all english voices), you can delete the files data04.chk and data05.chk, because the 22kHz voicefiles are of higher quality. The app will always try to open 22kHz voicefiles first if present.

2. If gps connection does not work on C500, you might need to follow these steps:

To connect with bluetooth:

* throw away all TomTom Wireless GPS - devices from your BlueTooth settings (menu Settings (4) - BlueTooth ( )

* DISABLE COM7 - support (menu Configurations (997) - BT SerialPortSetup (2) - second checkbox)

* start TomTom MOBILE (wait 1:30 minute; there should be a beep and another question 'This application is not known...')

* exit TomTom MOBILE

* switch your phone off and on again

* start TomTom MOBILE and you should have a connection with the TomTom Wireless GPS

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dit is dus nieuws!! mooi ik ga gelijk proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb een transcend mini sd kaart gekocht met adapter
maar het past niet zit het kaartje in de adapter en hoe haal je dat eruit of heb ik gewoon de verkeerde gekocht ;( wie helpt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 28 oktober 2004 @ 13:57:
512MB Transcend Mini-SD kost nu nog maar 70,- bij interngeheugen.com! Dacht laat het ff weten voor de mensen die nog op zoek zijn
heb hem besteld maar hij past niet of doe ik wat fout moethij uit de adapter of zo iets help help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook tom tom mobile (vraag niet hoe ik eraan kom). Ik zit nu met 4 mappen (tomtom, system, 2577, BeNeLx map) en ik heb die update. Die update is echt een installer maar die mappen niet, waar zet ik die mappen in zodat hij die update er goed overheen gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met adapter bedoel je toch. Die grotere dockje waardoor hij SD wordt ipv mini SD?
als je dat bedoelt moet ie er idd uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 15:52:
hoi ik heb een transcend mini sd kaart gekocht met adapter
maar het past niet zit het kaartje in de adapter en hoe haal je dat eruit of heb ik gewoon de verkeerde gekocht ;( wie helpt me
Als je het kaartje krijgt dan zit hij in de adapter. Je kunt als je "goed" kijkt zien dat dat zo is. Je kunt het kaartje gewoon recht naar achteren trekken om hem eruit te halen, hierbij merk je wel dat er een klein beetje weerstand is. Het kaartje zit er natuurlijk niet volledig los in.
Als je hem eruit hebt getrokken kun je hem net zoals je andere mini-sd kaart in je telefoon doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 16:16:
Ik heb ook tom tom mobile (vraag niet hoe ik eraan kom). Ik zit nu met 4 mappen (tomtom, system, 2577, BeNeLx map) en ik heb die update. Die update is echt een installer maar die mappen niet, waar zet ik die mappen in zodat hij die update er goed overheen gooit?
In de root van je SD-kaart.

Maar hier wordt ook alles besproken:

TomTom Mobile BeNeLux/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 03 november 2004 @ 16:42:
[...]
In de root van je SD-kaart.

Maar hier wordt ook alles besproken:

TomTom Mobile BeNeLux/
Ik heb het gelezen maar vind het een beetje rommelig daar. Kun je misschien een overzicht maken met de juiste stappen (kan het ook op de telefoon zelf ipv op de sd want ik heb mijn 512 nog niet binnen)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.