De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.082 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:10

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 17:42:
Ik heb het gelezen maar vind het een beetje rommelig daar. Kun je misschien een overzicht maken met de juiste stappen (kan het ook op de telefoon zelf ipv op de sd want ik heb mijn 512 nog niet binnen)
Nee, TT is iets te groot (75mb ofzo).

1) 4 mappen totaal: 2577, Benelux Navigator Map, System, TomTom
2) Kopieren naar je SD-kaart, direct in de root van je kaartje.
3) ff via je Windows Explorer een shortcut maken van de file die staat in:
\TomTom Mobile\TomTom\TomTom Mobile.exe en zet die maar ergens in je startmenu ofzo.
4) Reboot
5) Opstarten en klaar. :Y)

6) Update downloaden en installeren en je GPS werkt als het goed is ook.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu via Pocketpartner leuke deal icm SPV C500. Die was hier al genoemd maar nu krijg je er ook een Goodie-bag bij (jaja)

Voor de mensen die er nog geen hebben:

http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3455

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

hmm mn 512mb mini sd zit alweer vol :(

4 series en 1 film plus een album en dan wil ik er ook nog een routeplanner op met mappen. Nou maar hopen dat er een betaalbare 2gb en 4gb versie uitkomt plus een c500 update.

Hoe doen jullie het trouwens met films voor op je c500. Vrijwel al mijn films hebben een breedbeeld resolutie croppen jullie of stretchen jullie gewoon wat zodat het niet meer de juiste verhouding heeft?

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 16:56
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 19:54:
Ik heb deze genomen: 512MB MINI SECURE DIGITAL CARD
512MB Mini Secure Digital [2F], High Transfer Rate Read/Write:7.7/6.8(MB/s) For DSC,PDA,Mobile phone
[Transcend: TS512MSDM]
voor € 66,-
Dit typenummer is toch echt de mini secure digital card ... Ik heb hem ook net besteld en dit typenummer natuurlijk eerst opgezocht. Dus ik hoop dat je het over een ander typenummer hebt !

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

JaWa schreef op 03 november 2004 @ 21:53:
hmm mn 512mb mini sd zit alweer vol :(

4 series en 1 film plus een album en dan wil ik er ook nog een routeplanner op met mappen. Nou maar hopen dat er een betaalbare 2gb en 4gb versie uitkomt plus een c500 update.
De 1 gb is nog niet eens uit, dus ik denk dat je nog wel even zult moeten wachten voordat de 2GB komt. 1gb zit er denk ik wel aan te komen nu "gewoon" SD in 2GB te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke thanks is gelukt dacht ik toch dat ik een verkeerde had besteld
moest inderdaad hard er uit trekken maar het werkt
bedankt voor de reacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-09 15:19

CoolHead621

Enjoy every moment

Moet zeggen dat ik de service erg goed vind bij Orange.

Heb vorige week vrijdag de helpdesk gebeld omdat ik stof onder mijn scherm had zitten.
Werd echt binnen enkele seconden geholpen en kreeg te horen dat er een nieuwe telefoon voor mij besteld werd.(ze hadden geen voorraad meer)

Afgelopen dinsdag werd ik gebeld door Orange om een afspraak met me te maken om de telefoon om te ruilen.
Woensdag een koerier bij mij op de zaak en de telefoon netjes omgeruild voor een nieuwe.

Enige nadeel: krijg ik een splinter nieuwe telefoon.. is deze ook niet goed.
De knoppen 2,5,8 en 0 zitten redelijk los in de behuizing waardoor het in typen erg moeilijk gaat.

Tegen 23:00 uur weer naar de helpdesk gebeld, en werd geholpen door een vriendelijke jonge dame, ze had het met me te doen omdat ik nu een 2de toestel heb die niet goed is.
Maar ze kon me helaas niet helpen op dit moment omdat de technische dienst dicht was.

Ik moest morgen tussen 08:00 en 22:00 uur maar even weer bellen en dan 2x voor optie 3 kiezen in het menu om bij de technische dienst uit te komen.

Ik hoop dat ze nog wel voorraad hebben zodat er direct weer een afspraak gemaakt kan worden.

Echt prima service bij Orange. _/-\o_

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miss moet ik dan ook maar eens gaan zeiken over dat stof in mijn beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
CoolHead schreef op 04 november 2004 @ 00:11:
Moet zeggen dat ik de service erg goed vind bij Orange.

Heb vorige week vrijdag de helpdesk gebeld omdat ik stof onder mijn scherm had zitten.
Werd echt binnen enkele seconden geholpen en kreeg te horen dat er een nieuwe telefoon voor mij besteld werd.(ze hadden geen voorraad meer)

Afgelopen dinsdag werd ik gebeld door Orange om een afspraak met me te maken om de telefoon om te ruilen.
Woensdag een koerier bij mij op de zaak en de telefoon netjes omgeruild voor een nieuwe.

Enige nadeel: krijg ik een splinter nieuwe telefoon.. is deze ook niet goed.
De knoppen 2,5,8 en 0 zitten redelijk los in de behuizing waardoor het in typen erg moeilijk gaat.

Tegen 23:00 uur weer naar de helpdesk gebeld, en werd geholpen door een vriendelijke jonge dame, ze had het met me te doen omdat ik nu een 2de toestel heb die niet goed is.
Maar ze kon me helaas niet helpen op dit moment omdat de technische dienst dicht was.

Ik moest morgen tussen 08:00 en 22:00 uur maar even weer bellen en dan 2x voor optie 3 kiezen in het menu om bij de technische dienst uit te komen.

Ik hoop dat ze nog wel voorraad hebben zodat er direct weer een afspraak gemaakt kan worden.

Echt prima service bij Orange. _/-\o_
Is inderdaad SUPER...heb dat met de SPV Classic 3 keer gehad...in 2 maand tijd.. ;) Maar geen probleem...elke keer gewoon een nieuw toestel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach dat beetje stof ik zie het ook wel zitten als me beeldscherm uitstaat, maar als ie aan is zie je het niet meer.

dus ik snap het probleem niet zo :S met een nieuw toestel krijg je precies weer hetzelfde... gewoon een kwestie van tijd, weinig nut om het dingetje telkens om te gaan ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Stof kon je toch wegzuigen met stofzuiger? Lijkt me handiger dan telkens ruilen.

Ik wil trouwens net een haakje "(" invoegen in mijn sms bericht, maar ik kan hem niet vinden! Onder de 1 zit hij niet en ook niet onder de andere cijfers... Wat doe ik fout????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis
  • Laatst online: 11-09 19:38

Akropolis

Still stupid...

Oscar Mopperkont schreef op 04 november 2004 @ 10:50:
Stof kon je toch wegzuigen met stofzuiger? Lijkt me handiger dan telkens ruilen.

Ik wil trouwens net een haakje "(" invoegen in mijn sms bericht, maar ik kan hem niet vinden! Onder de 1 zit hij niet en ook niet onder de andere cijfers... Wat doe ik fout????
Moet je * (t9) ingedrukt houden, en dan pop-upt er een menutje en dan kies je voor symbol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja of je houd het #-je ingedrukt, krijg je direct het symbol-menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ergens een autolader gevonden voor de C500?
Ikzelf heb deze gevonden.

C500 lader

Iemand meer?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Even een praktische vraag mbt. de standby tijd: Hoe lang is de C500 ongeveer standby. De specs geven zo'n vier dagen, maar dat zal wel zonder bellen etc. zijn.
Wie heeft hier goede ervaringen mee? Ik overweeg nl. een aanschaf van de C500.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb

vmb

vmb schreef op 04 november 2004 @ 22:44:
Even een praktische vraag mbt. de standby tijd: Hoe lang is de C500 ongeveer standby. De specs geven zo'n vier dagen, maar dat zal wel zonder bellen etc. zijn.
Wie heeft hier goede ervaringen mee? Ik overweeg nl. een aanschaf van de C500.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Owja, vergeten, hoe lang (minuten) duurt het voordat de foon is opgestart?
Please let me know.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vmb schreef op 04 november 2004 @ 22:58:
[...]

Owja, vergeten, hoe lang (minuten) duurt het voordat de foon is opgestart?
Please let me know.... :)
De mijne is 4-5 dagen standby, en dan doek m 'snachts uit. Overdag staat Bluetooth uit, en verder luister ik muziek ermee. Denk als je veel belt 3-4 dagen?

Opstarten duurt: ( ca 50 sec tot aan je pincode scherm)
Afsluiten: 3 seconden. ( is veel sneller dan oude spv's)

Guru000: je hoeft niet ze "zeiken"over stof onder je scherm, je kan t gewoon "mededelen"aan orange :D Dan zullen ze ook goede service geven.
Wel balen dat die spv's dr nog steeds last van hebben zeg, maar gelukkig kan je makkelijk omruilen bij ze.

N.B Die optie 3 -3 in het menu van de KS is idd handig!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 23:11 . Reden: Je kan je bericht ook edit'n VMB :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het lukt me niet in Mappopolis te connecten met mijn bluetooth gpsmuis (Holux GR230).

Ik krijg als ik deze stappen de foutmelding: "GPS Port (COM7:) is not available" Iemand enig idee wat ik fout doe?

[edit]Ook erger ik me aan de felle blauwe led (voor BT-activiteit). Deze is zo fel dat er 's avonds een blauwe gloed vanaf komt die zo sterk is dat ik bang ben dat de politie me naar de kant haalt of dat mensen denken dat dit een zwaailicht is. Je moet het ding immers voor je raam leggen.

Ik vraag me af of deze led zo fel hoort te zijn op dit type GPS-ontvanger. Is hier toevallig nog iemand met een Holux GR-230 die weet of dit hoort?

[nog een edit]Ik krijg dezelfde foutmelding als die GPS-ontvanger uit staat 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door Marzman op 05-11-2004 08:57 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@carlvanloo:

Ik weet alleen niet of ik het moet doen. Het stof blijft toch wel komen en zo hinderlijk is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 12:31
Heeft er al iemand CoPilot Live op z'n SPV C500 geprobeerd? Ik las daar iets over op http://www.alk.eu.com/products/consumer/smartphone en zag dat er ook Nederlandse kaarten voor zijn.....

Lijkt me een goed alternatief voor Mapopolis of TomTom.

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Ondersteunt de SPV C500 meerdere Bluetooth-verbindingen met meerdere apparaten tegelijkertijd? Oftewel: kan ik handsfree bellen d.m.v. Bluetooth terwijl de Bluetooth routenavigatie (Mapopolis of Tom Tom) gewoon doorgaat?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 23:08:
[...]
Guru000: je hoeft niet ze "zeiken"over stof onder je scherm, je kan t gewoon "mededelen"aan orange :D Dan zullen ze ook goede service geven.
Wel balen dat die spv's dr nog steeds last van hebben zeg, maar gelukkig kan je makkelijk omruilen bij ze.
Ik heb ook veel stof onder mijn scherm. Maar heb hem niet via Orange besteld, omdat ik niet via Orange wil bellen. Via wie zou ik aanspraak kunnen maken op die stofdeeltjes? gsmstunts? of Orange?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb

vmb

nathalia schreef op 05 november 2004 @ 08:57:
Ondersteunt de SPV C500 meerdere Bluetooth-verbindingen met meerdere apparaten tegelijkertijd? Oftewel: kan ik handsfree bellen d.m.v. Bluetooth terwijl de Bluetooth routenavigatie (Mapopolis of Tom Tom) gewoon doorgaat?
Hier ben ik ook benieuwd naar, wie heeft er ervaring met deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
Bij verschillende winkels zie ik bij de accessoires een headset staan, maar is dit dan een BlueTooth headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 512 mb mini sd kaartje vandaag binnen gekregen, en dat na al die stommiteiten van mij met het geld en de verkeerde bestelling!

Hulde aan geheugen.com _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Marzman schreef op 04 november 2004 @ 23:35:
Het lukt me niet in Mappopolis te connecten met mijn bluetooth gpsmuis (Holux GR230).

Ik krijg als ik deze stappen de foutmelding: "GPS Port (COM7:) is not available" Iemand enig idee wat ik fout doe?

[edit]Ook erger ik me aan de felle blauwe led (voor BT-activiteit). Deze is zo fel dat er 's avonds een blauwe gloed vanaf komt die zo sterk is dat ik bang ben dat de politie me naar de kant haalt of dat mensen denken dat dit een zwaailicht is. Je moet het ding immers voor je raam leggen.

Ik vraag me af of deze led zo fel hoort te zijn op dit type GPS-ontvanger. Is hier toevallig nog iemand met een Holux GR-230 die weet of dit hoort?

[nog een edit]Ik krijg dezelfde foutmelding als die GPS-ontvanger uit staat 8)7
Heb je de com 6 en 7 wel aanstaan ? Zo ja, moet je even via je BT-scherm het apparaat opnieuw toevoegen (gewoon overwriten) en dan nog eens proberen in mapopolis.
vmb schreef op 05 november 2004 @ 09:34:
Hier ben ik ook benieuwd naar, wie heeft er ervaring met deze vraag.
Lijkt me wel, zou slecht zijn als dit niet zou kunnen.
Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 10:54:
Ik heb mijn 512 mb mini sd kaartje vandaag binnen gekregen, en dat na al die stommiteiten van mij met het geld en de verkeerde bestelling!

Hulde aan geheugen.com _/-\o_
Gelukkig maar, en nu volzetten met je films en muziek. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd ik heb net ff de nieuwste aflevering van joey erop gezet en paar nes roms. nu nog ff mijn albums omzetten naar ogg en dan kan ik die ook uploaden naar mijn SPV :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik ga denk ik voor de tel mijn muziek omzetten naar 96kbit mp3's (wel variabel). Maar is mp3 dan het beste formaat om te gebruiken of zijn er codecs die het op die bitrate een stuk beter doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m nu ook (de spv c500)
Als ik met active sync een film wil overzetten naar me telefoon (storagecard) begint hij telkens opnieuw, het onderste balkje bij active sync tijdens het overzetten waar je ziet hoever je bent gaat naar 5 blokjes, en schiet dan weer terug naar 0 blokjes :?
ben ik nu te ongeduldig en moet ik gewoon langer wachten of hebben meer mensen dit en kan hij grote bestanden(180mb) niet overzetten?

edit: ik heb wél een 512mb kaartje dus daar kan t niet aan liggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 17:01:
Ik heb m nu ook (de spv c500)
Als ik met active sync een film wil overzetten naar me telefoon (storagecard) begint hij telkens opnieuw, het onderste balkje bij active sync tijdens het overzetten waar je ziet hoever je bent gaat naar 5 blokjes, en schiet dan weer terug naar 0 blokjes :?
ben ik nu te ongeduldig en moet ik gewoon langer wachten of hebben meer mensen dit en kan hij grote bestanden(180mb) niet overzetten?

edit: ik heb wél een 512mb kaartje dus daar kan t niet aan liggen.
Is normaal. Niks van aantrekken dus. Hij kopieert hem wel degelijk, alleen begint het balkje gewoon opnieuw.

Maarru .. 180mb duurt inderdaad wel even via het kabeltje. In die tussentijd kun je wel gaan :Z ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm de tijd sinds me post en nu heeft ie erover gedaan.. duurt dus wel ff maar hij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 17:30:
hmm de tijd sinds me post en nu heeft ie erover gedaan.. duurt dus wel ff maar hij :D
En moet je nagaan dat de SPV Classic ook op dezelfde manier ging, maar die snelheid was nog lager ... Ik was al zeer tevreden over de snelheid die deze C500 had!

Maar een USB2.0 Cardreader vind ik wel een mooie oplossing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien mijn SPV mapopolis niet helemaal optimaal kon draaien even de volgende vraag: hoeveel mb hebben jullie vrij aan werkgeheugen als je niks draait? Bij mij is het iets meer dan 8 mb meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bij mij ook zo'n 8mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhnam schreef op 05 november 2004 @ 09:31:
[...]

Ik heb ook veel stof onder mijn scherm. Maar heb hem niet via Orange besteld, omdat ik niet via Orange wil bellen. Via wie zou ik aanspraak kunnen maken op die stofdeeltjes? gsmstunts? of Orange?
Hmm das een lastige.... Er zit een orange lock op, dus als je een orange prepaid sim koopt en in je spv stopt ben je klant :-P Denk dat GSMStunts er weinig mee kan, alhoewel jem daar wel hebt gekocht. Als je orange belt, dan vragen ze geheid om je telnummer, en als je dan geen orange hebt, dan helpen ze misschien niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Erhnam schreef op 05 november 2004 @ 09:31:
Je zult gewoon naar GSMStunts moeten mailen, die ruilen hem dan wel voor je om. Nadeel is wel dat je de telefoon opnieuw zult moeten unlocken, hetgeen je weer 30,- gaat kosten, en je draait voor de verzendkosten op. Dus ik vraag me af of je het dat waard vindt.

Daarnaast zullen ze bij GSMstunts gaan zeuren dat hij simlockvrij is en dat je dan je garantie verliest. Dat staat echter nergens op de website vermeld, niet in de sectie over garantie, daar exonereren ze alleen voor water en valschade, en ook niet in de AV. Ze hebben dus geen poot om op te staan als ze zeggen dat je daarom je garantie kwijt zou zijn. Ik kan ook geen enkele rechtvaardigingsgrond daarvoor bedenken.

Conclusie: Is het je ongeveer 40,- waard, stap dan naar GSMstunts. Anders zou ik gewoon de stofzuiger pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Het is me nu nog met geen mogelijkheid gelukt om mbv de c500 internet ( via GPRS )op mijn Dell x30 te krijgen mbv infrarood. Met mijn oude 6610 lukte het wel altijd, heeft iemand enig idee hoe dat zou moeten, Orange weet het zelf niet :S .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Smarron schreef op 05 november 2004 @ 11:34:
[...]
Heb je de com 6 en 7 wel aanstaan ? Zo ja, moet je even via je BT-scherm het apparaat opnieuw toevoegen (gewoon overwriten) en dan nog eens proberen in mapopolis.
Com 6 en 7 stonden aan. Die verbinding heb ik al wel twintig keer opnieuw aangemaakt, maar na het lezen van jouw berichtje voor de 21 keer geprobeerd en ... het werkt. Ongelofelijk 8)7

Net op de gps-aanwijzingen naar mijn ouders gereden, natuurlijk express een paar keer expres "verkeerd" gereden en hij heeft echt binnen een paar seconden een alternatieve route. Relaxt programma, al kan de kwaliteit van de Engelse stem die de Nederlandse straatnamen niet uit kan spreken beter ;) Mijn volgende uitdaging wordt TomTom werkend te krijgen en ik ga maar eens op zoek naar een telefoonhouder voor aan mijn ventilatierooster (las iets over kruitvat ;))

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 19:05:
Aangezien mijn SPV mapopolis niet helemaal optimaal kon draaien even de volgende vraag: hoeveel mb hebben jullie vrij aan werkgeheugen als je niks draait? Bij mij is het iets meer dan 8 mb meestal.
Tussen de tussen de 9500 en 10200 KB. :z
Marzman schreef op 05 november 2004 @ 22:45:
Com 6 en 7 stonden aan. Die verbinding heb ik al wel twintig keer opnieuw aangemaakt, maar na het lezen van jouw berichtje voor de 21 keer geprobeerd en ... het werkt. Ongelofelijk 8)7

Net op de gps-aanwijzingen naar mijn ouders gereden, natuurlijk express een paar keer expres "verkeerd" gereden en hij heeft echt binnen een paar seconden een alternatieve route. Relaxt programma, al kan de kwaliteit van de Engelse stem die de Nederlandse straatnamen niet uit kan spreken beter ;) Mijn volgende uitdaging wordt TomTom werkend te krijgen en ik ga maar eens op zoek naar een telefoonhouder voor aan mijn ventilatierooster (las iets over kruitvat ;))
Dat was mijn hand uit de hemel die het voor elkaar kreeg. 8)7

Nee, echt beter dat het eindelijk dus werkt! Wat dat betreft is die logica nog ver te vinden. Ik had dit mijn mapopolis vaak. Alles stond goed en werkte. Dag later (alles stond hetzelfde) en werkte het niet. Verbinding opnieuw aanmaken door alles te overwriten en toen deed hij het weer. Wazig, maar nu met TTM is het probleem opgelost! Heerlijk ook hoe TT automatisch je BT aan- en uitzet!

Mapopolis was wel goed om Nederlandse straten goed uit te spreken, je hoorde echt dat die Engelsman er moeite voor deed. :D Maar een Nederlandse dame heeft voor mij toch de voorkeur.

't Kruidvat had ze inderdaad. Geen idee of ze er nog zijn. Ik had hem zelf trouwens in Engeland besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een 512 mb mini sd kaartje maar heeft iemand enig idee of verzenden via BT sneller is dan via de usb kabel, want met de usb kabel gaat het echt langzaam.

Of ligt het aan de spv c500 zelf?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 00:51:
Ik heb nu een 512 mb mini sd kaartje maar heeft iemand enig idee of verzenden via BT sneller is dan via de usb kabel, want met de usb kabel gaat het echt langzaam.

Uit een ander topic (mijn post)

x-man in "Active Sync verbinding valt weg tijdens ..."

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 00:51:

Langzame verbinding, maar zeker nog sneller dan BT! Enne, wil je die 512mb volpompen is het niet aan te raden om hem via de kabel te doen, maar gewoon via een cardreader.
Van de week nog bij een vriend een film van 180mb overgezet via de kabel bij gebrek aan beter. Duurt erg lang, maar het werkt prima. Zal wel incidenteel zijn. Overigens ook met AS 3.7.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik zo stom of kan je niet én trillen én een beltoon laten gaan als je gebeld wordt?

En hoe kan je een nieuw homescreen erop zetten, moet je die nog in een bepaalde map zetten oid? http://smartphone.kleinweder.ch/downloads/index.php daar heb ik die homescreens vandaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 05 november 2004 @ 23:52:
[...]
Tussen de tussen de 9500 en 10200 KB. :z

[...]
Dat was mijn hand uit de hemel die het voor elkaar kreeg. 8)7

Nee, echt beter dat het eindelijk dus werkt! Wat dat betreft is die logica nog ver te vinden. Ik had dit mijn mapopolis vaak. Alles stond goed en werkte. Dag later (alles stond hetzelfde) en werkte het niet. Verbinding opnieuw aanmaken door alles te overwriten en toen deed hij het weer. Wazig, maar nu met TTM is het probleem opgelost! Heerlijk ook hoe TT automatisch je BT aan- en uitzet!

Mapopolis was wel goed om Nederlandse straten goed uit te spreken, je hoorde echt dat die Engelsman er moeite voor deed. :D Maar een Nederlandse dame heeft voor mij toch de voorkeur.

't Kruidvat had ze inderdaad. Geen idee of ze er nog zijn. Ik had hem zelf trouwens in Engeland besteld.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een card reader in mijn case zitten kreeg em tot nu toe niet aan de praat nu ga ik em ff fixen dan.

Ennuh ik ben net op de website http://smartphone.kleinweder.ch/downloads/index.php geweest maar hoe installeer je theme's met xml extensie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis

Akropolis

Still stupid...

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 11:20:
ik heb een card reader in mijn case zitten kreeg em tot nu toe niet aan de praat nu ga ik em ff fixen dan.

Ennuh ik ben net op de website http://smartphone.kleinweder.ch/downloads/index.php geweest maar hoe installeer je theme's met xml extensie?
Je gooit die xml file + eventuele plaatjes in \Storage\Application Data\Home\ en nu kan je ze kiezen bij Settings->HomeScreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Laatst online: 07-04 11:50
Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 10:15:
Ben ik zo stom of kan je niet én trillen én een beltoon laten gaan als je gebeld wordt?

En hoe kan je een nieuw homescreen erop zetten, moet je die nog in een bepaalde map zetten oid? http://smartphone.kleinweder.ch/downloads/index.php daar heb ik die homescreens vandaan..
Ja dat kan wel, als je een profiel bewerkt dan kun je kiezen voor Trillen en beltoon bij Beltoontype.

( Niemand weet hoe hij zijn PDA en C500 mbv IrDA gekoppeld krijgt?? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
Akropolis was me al voor 8)7

[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 11:06:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Wat precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-09 07:44
Jups ik mijn GSM ook gekocht bij gsmstunts.nl en ik heb ook stof onder mijn scherm! Nou heb ik de telefoon eens goed bestudeert B) en ben er achter gekomen dat je het voor frontje gewoon kan loshalen en het stof onder het scherm uit kan halen! >:) Dit heeft alleen een klein nadeel! Je moet dan met een kleine schroeven draaier wat schroefjes losdraaien maar boven 1 schroefje zit een stikkertje met de opdruk: "void" en als je dat stikkertje voorzichtig optilt breekt ie af, en vervalt je garantie! Dus ik ben niet verder gegaan, maar als je de garantie een wosrt zal zijn dan kun je dus gewoon zelf ff dat stof onder het scherm uithalen! :+

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoe zet je pocketmusic op pauze? Het lijkt erop dat je daarvoor de "joystick" moet indrukken, maar dat is niet het geval. Is dat ergens in te stellen? Want nu zie je in het midden heel groot pauze staan, maar het werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk ook een c500 met Telfort kaart erin :D

Ik heb iedere maand een hoop belminuten over en wil daarom interneten + msnen via WAP (dus niet GPRS) heeft iemand enig idee waar ik die instellingen moet invoeren/wijzigen?
Ik heb de wap instellingen al van Telfort.nl alleen heb dus geen idee hoe ik deze bij mijn c500 moet invullen :?

Ik neem ook aan dat mocht iemand mij kunnen helpen, ook het G tje verdwijnt die continu bovenin blijft staan. :Y)

plz help me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 00:12:

Ik heb iedere maand een hoop belminuten over en wil daarom interneten + msnen via WAP (dus niet GPRS) heeft iemand enig idee waar ik die instellingen moet invoeren/wijzigen?
Ik heb de wap instellingen al van Telfort.nl alleen heb dus geen idee hoe ik deze bij mijn c500 moet invullen :?

Ik neem ook aan dat mocht iemand mij kunnen helpen, ook het G tje verdwijnt die continu bovenin blijft staan. :Y)

Ik weet niet of je je belminuten kunt gebruiken voor gprs bij Telfort.
Volgens mij moet je daar een gprs bundel voor kopen.

edit:
sorry, niet goed gelezen, ging over wap

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 00:33:
[...]

Ik weet niet of je je belminuten kunt gebruiken voor gprs bij Telfort.
Volgens mij moet je daar een gprs bundel voor kopen.
edit:
sorry, niet goed gelezen, gaat over wap
heb ik het nou mis? je moet toch wel normaal kunnen internetten via wap i.p.v. gprs??? wap valt toch wel binnen de belminuten of niet? gprs is iets van 1.50 per MB en dat wil ik dus niet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-07 11:40
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 22:26:
Heeft iemand al ergens een autolader gevonden voor de C500?
Ikzelf heb deze gevonden.

C500 lader

Iemand meer?
Heb mij net deze besteld, krijg hem eind van de week binnen. Heb van tevoren een mail gestuurd omdat afbeelding wat afwijkt, maar kreeg te horen dat hij wel degelijk voor een spv c500 is.
En voor de prijs hoef je het niet te laten. :P

http://www.firstphoneshop...mobile-phone-accessories/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

bmwman schreef op 07 november 2004 @ 01:17:
[...]

Heb mij net deze besteld, krijg hem eind van de week binnen. Heb van tevoren een mail gestuurd omdat afbeelding wat afwijkt, maar kreeg te horen dat hij wel degelijk voor een spv c500 is.

Hmm ik heb een usb-autolader gekregen bij mijn gps-ontvanger. Zou ik die niet ook voor de spv kunnen gebruiken?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis

Akropolis

Still stupid...

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 01:03:
[...]

heb ik het nou mis? je moet toch wel normaal kunnen internetten via wap i.p.v. gprs??? wap valt toch wel binnen de belminuten of niet? gprs is iets van 1.50 per MB en dat wil ik dus niet... :?
Eeh volgensmij heeft wap niks met GPRS te maken. GPRS is de manier waarom data wordt verstuurd en ontvangen net zoals GSM. Wap is het soort data. Dus wappen kan zowel via GPRS als via GSM... En als je dus geen GPRS mogelijkheid hebt bij je provider moet je het met een 'inbelverbinding' doen (GSM dus).
(of leg ik dit nu krom uit? :P)

Data verbinding kan je aanmaken en wijzigen in Settings->Data Connections->Menu->Edit Connections

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bmwman schreef op 07 november 2004 @ 01:17:
[...]

Is zeker een koopje, wil je even laten weten als die binnen is.
Marzman schreef op 07 november 2004 @ 02:06:
[...]
Hmm ik heb een usb-autolader gekregen bij mijn gps-ontvanger. Zou ik die niet ook voor de spv kunnen gebruiken?
Heb ik ook geprobeerd, werkt niet :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 14:44:
Idd ik heb net ff de nieuwste aflevering van joey erop gezet en paar nes roms. nu nog ff mijn albums omzetten naar ogg en dan kan ik die ook uploaden naar mijn SPV :D
wat bedoel je met albums omzetten naar ogg???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 15:36
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 11:45:
[...]
wat bedoel je met albums omzetten naar ogg???
Ogg = Ogg vorbis. Een compressietechniek net zo als mp3, maar dan beter, waardoor je kleinere audio-bestanden kunt maken. check ff:
http://ekei.com/audio/
http://www.xciv.org/~meta/audio-shootout/
http://www.xiph.org/ogg/vorbis/listen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wap via GSM gaat wel heeeel langzaam, ben benieuwd of je een beetje normaal kan MSN'n dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is het in te stellen dat als je op ophangen drukt dat hij dan ook meteen ophangt? Ik erger me er nu behoorlijk aan dat je of 6 keer op ophangen moet drukken of de knop lang in moet drukken en hopen dat hij ophangt. Het is niet zo dat de knop niet werkt want in alle menu's doet hij het gewoon met een simpele druk op de toets. Hij doet het ook meteen als je nog geen verbinding hebt, maar zodra de verbinding tot stand is gekomen begint de "ellende".

Het moet dus wel softwarematig zijn dat hij niet zomaar reageert.

[ Voor 15% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 07-11-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb ik ook wel eens, dan druk je op ophangen en dan doet ie het nie. Als je lang drukt dan gaat je toetsenblokk. aan, maar is je verbinding nog steeds aan.
Soms wel irri dan moet je weer IE killen met taskmanager. Maar gelukkig doet ie dit nie altijd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat ook gehad,

dat kwam door de Betaplayer.
Ik had daarin de "ophangknop" ook ingesteld om het filmpje te stoppen.
Nadat ik daar een andere toets voor ingesteld had.
Nooit meer problemen gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand eigenlijk al gelukt om onder Windows XP SP2 over BT te ActiveSync'en? Mijn PC zegt dat de enige services die mijn C500 Dial Up networking en OBEX Object Push zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net doom bij coolsmartphone.com gedownload - nadat ik de doommap op mijn storagecard heb gezet moet ik een file doomspv.lnk naar mijn pc's bureaublad saven en active syncen naar /IPSM/Windows/Start Menu/Games/
ik zie in mn spv geen mapje ipsm
dit is de link :

http://www.coolsmartphone...article&artid=54&Itemid=3

hoe moet ik dat bestand nou activesyncen? Heeft iemand al met dit bijltje gehakt?
kortom hoe krijg ik doom op mijn spv??
thnx

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

IPSM op C500 Is STORAGE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
Ik heb zojuist de C500 besteld :9
ben benieuwd hoe Doom eruitziet en of dat een beetje snel werkt op een smartphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om een soort van status-rapport te krijgen als je een sms verzonden hebt? (dit had ik bij me oude telefoon en was erg makkelijk)

Misschien domme vraag: Ben je in gesprek als je op orange world zit of als je op msn zit?

En kan je een snelkoppeling maken naar bijv taskmanager om alles te stoppen, dat dit gelijk vanaf het homescreen oid kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Waar zit trouwens de datateller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 16:15:
1 Is het mogelijk om een soort van status-rapport te krijgen als je een sms verzonden hebt? (dit had ik bij me oude telefoon en was erg makkelijk)

Ja bij sms opties --> 2 verzenden --> laatste hokje aanvinken

2 Misschien domme vraag: Ben je in gesprek als je op orange world zit of als je op msn zit?

Nee, maar de verbinding wordt wel verbroken zodra je opneemt.

3 En kan je een snelkoppeling maken naar bijv taskmanager om alles te stoppen, dat dit gelijk vanaf het homescreen oid kan?

Ja ga naar Bureau accesoires, zet je cursor op Taakbeheer, druk op de rechter softkey en kies optie 1 snelkeuze toevoegen.
Als je naar de Orange World site gaat kun je je dataverbruik opvragen. Dat kan op de telefoon zelf maar ook op de pc (mijn orange) Of je kunt een GPRS teller downloaden.... google is je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 16:15:
Is het mogelijk om een soort van status-rapport te krijgen als je een sms verzonden hebt? (dit had ik bij me oude telefoon en was erg makkelijk)

Misschien domme vraag: Ben je in gesprek als je op orange world zit of als je op msn zit?

En kan je een snelkoppeling maken naar bijv taskmanager om alles te stoppen, dat dit gelijk vanaf het homescreen oid kan?
1) Ik geloof het wel, alleen moet je dit per SMS instellen.

2) Ik ben niet in gesprek, maar je neemt niet op. (Gemiste oproepen dus, maar is geloof ik in te stellen.)

3) Je kunt een sneltoets toewijzen aan elk programma, dus ook Taskmanager. Ik heb hem onder 2 staan.
En een directe link om toe te voegen aan je favorieten op je phone:

wsp://wapkiosk.orange.nl/gprsusage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik bel niet via Orange dus ik denk niet dat Orange mijn dataverkeer bijhoudt. Ik had eigenlijk gedacht dat zo'n telefoon zelf wel een datateller zou hebben (mijn oude T68i had dat al), maar kennelijk moet je dat dus zelf downloaden. Dan gaat ik maar eens op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Weet iemand waar dit ding allemaal los te koop is en hoe duur? Ik ben alleen http://www.pocketpartner.nl/acties/c500actie.php nog maar tegen gekomen, 295 euro. Iemand nog andere winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:14
Erik1 schreef op 08 november 2004 @ 18:45:
Weet iemand waar dit ding allemaal los te koop is en hoe duur? Ik ben alleen http://www.pocketpartner.nl/acties/c500actie.php nog maar tegen gekomen, 295 euro. Iemand nog andere winkels?
Ik zou hem gauw kopen want ik heb van Orange te horen gekregen dat dit soort acties niet echt gewenst zijn door Orange. Waarschijnlijk zal deze actie net als vorige snel aflopen.

Dit is overigens niet duur (heb ik ook betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Ik was eigenlijk van plan er nog ff over na te denken, en dan mijn MP3 speler verkopen voor ongeveer dat bedrag (leek eerst heel handig maar gebruik hem bijna niet) en daar die telefoon van kopen. Maarja als dit snel afgelopen is en als ik dit ding echt wil hebben dan koop ik em wel eerst en verkoop dan m'n MP3 speler wel later.

En de telefoon kan ik dan altijd nog gebruiken als MP3 Speler :P (maar dan slechts 512MB @ SDkaart ipv 20GB en telefoon is iets groter kwa dikte en lengte, wel iets minder breed. Geluidskwaliteit en bedieningsgemak zal ook iets minder zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik1 schreef op 08 november 2004 @ 19:43:
Ik was eigenlijk van plan er nog ff over na te denken, en dan mijn MP3 speler verkopen voor ongeveer dat bedrag (leek eerst heel handig maar gebruik hem bijna niet) en daar die telefoon van kopen. Maarja als dit snel afgelopen is en als ik dit ding echt wil hebben dan koop ik em wel eerst en verkoop dan m'n MP3 speler wel later.

En de telefoon kan ik dan altijd nog gebruiken als MP3 Speler :P (maar dan slechts 512MB @ SDkaart ipv 20GB en telefoon is iets groter kwa dikte en lengte, wel iets minder breed. Geluidskwaliteit en bedieningsgemak zal ook iets minder zijn)
Ik was gisteren ook nog even aan het zoeken en kwam de telefoon voor de prijs van 265 euro tegen. ex verzend. 277 inclusief verzendkosten bij gsmDOTnl. Moet je even in de zoekmachine invullen. Ik wil deze telefoon ook kopen omdat voor het idee van een mp3 speler in de telefoon me zeer aanspreekt.

Edit: Ik had nog even een vraag betreft de mp3 speler voor de mensen die al een SPV C500 hebben. Hoelang kan de mp3 speler gemiddelt gebruikt worden in uren? (vertel er dan wel even bij hoeveel je er ongeveer mee belt, standby) Ik luister zelf 1,5 uur per dag naar mn mp3 speler. Als mn telefoon dan aan het eind van de dag helemaal leeg is, zou ik dat wel lastig vinden. Ervaringen graag :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Ik zie het, staat verder vrij weinig info bij. Bij PocketPC Partner hebben ze een duidelijkere site met veel informatie erop enzo, en je krijgt er dus gratis een "GRATIS Windows Mobile Goodie-pakket" bij wat het ook moge zijn (en toegang tot zo'n portal ofzo maar dat boeit denk ik niet zo veel). En hij is daar 18 euro duurder dus...

[ Voor 4% gewijzigd door Erik1 op 08-11-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:45

404error

Page Not Found

[quote]Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 16:15:
quote]
Als je naar je smsbox gaat, dan opties kiest en verzendopties kun je dit standaard aan zetten. Tijdens het schrijven van een bericht kun je het ook handmatig aan en uit zetten.

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipv sneltoetsen te gebruiken, kun je natuurlijk ook snelkoppelingen op je homescreen plaatsen.
Hier een voorbeeldje.. :9

Afbeeldingslocatie: http://www.massop.nl/rjs1.JPG

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag ik heb een paar vraagjes!
Hem net mijn svp c500 maar ben geen lid bij orange dus wou hem unlocken heb stad en land afgebeld maar niemand die het kon,tot ik een site in amerika vond die het deed voor 55 euro,heb dat maar gedaan,mijn vraag kunnen jullie hem unlocken hier ergens. :?
En nog een vraagje nu ik geen orange heb heb ik dan ook minder functie,s? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManOfWar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-03 18:52
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 03:18:
Goeiedag ik heb een paar vraagjes!
Hem net mijn svp c500 maar ben geen lid bij orange dus wou hem unlocken heb stad en land afgebeld maar niemand die het kon,tot ik een site in amerika vond die het deed voor 55 euro,heb dat maar gedaan,mijn vraag kunnen jullie hem unlocken hier ergens. :?
En nog een vraagje nu ik geen orange heb heb ik dan ook minder functie,s? :'(
Dit de enige site die ik ken en is nog goedkoper ook +/- €30 om je simlock de verwijderen http://www.imei-check.co.uk/c500unlock.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
ZaeK schreef op 08 november 2004 @ 19:34:
[...]

Ik zou hem gauw kopen want ik heb van Orange te horen gekregen dat dit soort acties niet echt gewenst zijn door Orange. Waarschijnlijk zal deze actie net als vorige snel aflopen.

Dit is overigens niet duur (heb ik ook betaald).
Snel aflopen? Deze actie loopt nu al bijna 6 weken en zou nog 2 weken moeten duren. Dat vind ik niet snel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Niet online
Heb gister de Rikaline 6030 (145€) besteld voor i.c.m. mapopolis. Ben erg benieuwd!! Zijn er ook plannen van TomTom om in de toekomst alleen met software te komen voor de smartphone?

[ Voor 2% gewijzigd door artharpe op 09-11-2004 11:44 . Reden: toevoeging prijs, cheap? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
Heeft er al iemand CoPilot Live op z'n SPV C500 geprobeerd? Ik las daar iets over op http://www.alk.eu.com/products/consumer/smartphone en zag dat er ook Nederlandse kaarten voor zijn.....

Lijkt me een goed alternatief voor Mapopolis of TomTom.

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik wil hem namelijk mijn p900
ruilen tegen de C500. Alleen hoorde ik dat de toestellen software
gelocked zijn. Ik heb net mijn voda simkaart in de C500 geduwd maar
dat werk dus niet : ) Nu las ik her en der dat ze te unlocken zijn via
een programma. Misschien dat iemand mij kan helpen

Kunnen jullie mij pls snelle reactie geven. Dan kan ik hem vandaag in elk
geval nog meenemen.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

blogbuster schreef op 09 november 2004 @ 11:54:
Ik wil hem namelijk mijn p900
ruilen tegen de C500. Alleen hoorde ik dat de toestellen software
gelocked zijn. Ik heb net mijn voda simkaart in de C500 geduwd maar
dat werk dus niet : ) Nu las ik her en der dat ze te unlocken zijn via
een programma. Misschien dat iemand mij kan helpen

Kunnen jullie mij pls snelle reactie geven. Dan kan ik hem vandaag in elk
geval nog meenemen.
Kijk aub eens 4 posts boven je. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik zou die post maar snel weghalen, daar links daar naartoe hier niet gegeven mogen worden. Ze denken hier namelijk dat het illegaal is (wat volgens mij niet zo is, maar goed).

Suf trouwens dat je het voor 55.- laat doen als je zelf al een link geeft naar een site die het voor 30,- doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11

Ik weet bijna zeker dat dataverbindingen naar vaste nummers (geen GPRS dus maar gewoon"analoog" inbellen) bij Telfort niet onder je minuten van je belbundel vallen. Het stond (waarschijnlijk nog steeds maar ik heb het niet meer nagekeken) expliciet in de voorwaarden aangegeven, zou het maar even nakijken voordat je voor een nare verassing komt te staan achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Stel dat als hij geunlocked is.

Kun je dan wel gewoon de data verbinding van Vodafone gebruiken dus die apn enz instellen of zal dat niet gaan werken?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

binnenkort:
1 GB MiniSD
prijs zal ongeveer rond de 135 dollar zijn

_/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Vraag is natuurlijk wel of die kaart ook gaat werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vreemde vraag: mijn c500 is vandaag gevallen en het plastic schermpje is gebarsten :( . Nou kan je via ebay dummy's bestellen van de c500. Zijn dit nou originele covers die ze daarvoor gebruiken? Zo ja, dan ga ik er eentje bestellen en verwissel ik gewoon de covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vandaag in de Orange shop geweest en redelijk verkocht aan dit toestel :9~
Ben momenteel Orange klant (tot 1-2005) en de mogelijkheid was om nu een nieuw abonnement af te sluiten, toestel mee te krijgen en in 1-2005 het nummer over te zetten... maar ik wil eigenlijk zo kort mogelijk met een ander nummer zitten.
Wat is wijsheid? Wachten totdat het lopende abbo omgezet wordt naar prepay en dan aanschaffen of toch vast kopen...? Weet namelijk niet wat de prijzen en voorwaarden bij Orange gaan doen...

(beetje offtopic eigenlijk... is meer voor een puur Orange topic bestemd...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Op www.inkoopacties.net zag ik een actie lopen over een dikke beschermingsfolie die je op een display kunt plakken. Nu zeg ik altijd wel dat krassen mij niet zoveel doen, maar diepe krassen vind ik wel vrij zonde. Er wordt een link gegeven naar een site die dingen verkoopt, maar er staat geen SPV c500 sticker bij. Weet iemand waar je zo'n dikke folie voor de c500 kunt krijgen?

http://www.inkoopacties.net/ia/rtj8swz4

Dit is de site van de leverancier:

http://www.m5000.de/shop.htm

Ik heb de leverancier trouwens al gemaild voor de eventuele gratis folie, omdat ze hem niet in assortiment hebben :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 09-11-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-09 07:44
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 15:03:
Even een vreemde vraag: mijn c500 is vandaag gevallen en het plastic schermpje is gebarsten :( . Nou kan je via ebay dummy's bestellen van de c500. Zijn dit nou originele covers die ze daarvoor gebruiken? Zo ja, dan ga ik er eentje bestellen en verwissel ik gewoon de covers.
Denk wel dat dat kan... maar je garantie vervalt zodra je de originele cover eraf haalt... dan verbreek je namelijk een 1 of ander zegltje. :9

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door Oscar Mopperkont - dinsdag 09 november 2004 12:47

Ik zou die post maar snel weghalen, daar links daar naartoe hier niet gegeven mogen worden. Ze denken hier namelijk dat het illegaal is (wat volgens mij niet zo is, maar goed).

Suf trouwens dat je het voor 55.- laat doen als je zelf al een link geeft naar een site die het voor 30,- doen.

Heb het even weg gehaald als het niet mag wist ik niet!

Kwam er pas later achter dat het ook voor 30 kon,aangezien het toestel mij maar 100 euro heeft gekost kon dat er ook nog wel bij :9 Zal wel binnen een maand ergens gratis kunnen,maar ga jij wachten :Z groet patrick.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 17:15:
Heb het even weg gehaald als het niet mag wist ik niet!
Scheelt je weer een waarschuwing :)
Kwam er pas later achter dat het ook voor 30 kon,aangezien het toestel mij maar 100 euro heeft gekost kon dat er ook nog wel bij :9 Zal wel binnen een maand ergens gratis kunnen,maar ga jij wachten :Z groet patrick.
Rlax 100 is niet veel! Ik ging er trouwens niet op wachten daar ik het voor 30,- heb laten doen
})
Simlock of app-lock?

[ Voor 11% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 09-11-2004 18:22 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.