Mischien kijken de russen wel mee
Je kan me mailen waar ik hem heb laten unlocken!!!
[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 18:26 ]
Verwijderd
[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 18:26 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ze hebben het over het verwijderen van de SD kaarty uit de zijkant van de telefoon, hij is dus niet in eerste instantie bedoelt voor de c500. Ik zou het zlef dus nniet aandurven, voordat ik wist dat het bij iemand anders werkt.Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 17:44:
Mischien kijken de russen wel mee![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 18:41 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 09-11-2004 19:36 ]
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Verwijderd
Nu inmiddels de afgelopen 15 posts...Smarron schreef op 09 november 2004 @ 18:21:
Nee, maar de afgelopen 10 posts gaan geloof ik nergens anders meer over.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
Verwijderd
Kijk eens naar dit programma, werkt ideaalVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 01:43:
Ik wil mijn contactlist in mijn telefoon volledig wissen en opnieuw synchroniseren met Outlook 2003. Hoe wis ik in een keer alle entries uit
de C500?
Als je elke dag 1,5 uur luistert naar mp3 dan ben ik bang dat je hem dagelijks zult moeten opladen. Ik luister nu ook dagelijks naar mp3, niet zoveel als jij, en ik heb hem maandag om rond 1u uit de lader gehaald en de batterij was gisteravond helemaal leeg, de telefoon ging dus uit. Daarbij moet ik wel zeggen dat de telefoon ook 's nachts standby heeft gestaan. Ik heb hem dus denk ik 33 uur standby gehad, zo'n 10 minuten gebeld, 3 sms'jes gestuurd en ik denk maximaal een uur mp3 geluisterd.Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 20:33:
[...]
Ik was gisteren ook nog even aan het zoeken en kwam de telefoon voor de prijs van 265 euro tegen. ex verzend. 277 inclusief verzendkosten bij gsmDOTnl. Moet je even in de zoekmachine invullen. Ik wil deze telefoon ook kopen omdat voor het idee van een mp3 speler in de telefoon me zeer aanspreekt.
Edit: Ik had nog even een vraag betreft de mp3 speler voor de mensen die al een SPV C500 hebben. Hoelang kan de mp3 speler gemiddelt gebruikt worden in uren? (vertel er dan wel even bij hoeveel je er ongeveer mee belt, standby) Ik luister zelf 1,5 uur per dag naar mn mp3 speler. Als mn telefoon dan aan het eind van de dag helemaal leeg is, zou ik dat wel lastig vinden. Ervaringen graag
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 15:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 15:07 ]
[ Voor 14% gewijzigd door iNickx op 10-11-2004 16:05 ]
[ Voor 4% gewijzigd door x-man op 10-11-2004 17:40 . Reden: toevoeging ]
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Verwijderd
explorer starten, zoeken naar exe, runnenVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 19:29:
Waarschijnlijk een hele simpele vraag, maar ik zie even door de bomen het bos niet meer na een middagje klooien op mijn C500... Ik heb het tooltje Smartphone Studio gedowned en de twee CommMan files naar de telefoon gekopieerd in de map Storage Card (locatie maakt volgens readme niet uit). Nu moet ik CommMan.exe op de telefoon opstarten, maar ik weet niet waar en hoe. Zit me suf te surfen door het menu, maar hoe start ik die .exe nou op????
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Vodafone live werkt wel op de C500 maar alleen in een beperkte tekstweergave, dus niet het Grafische Live! zoals je gewend ben, maar GPRS verbinding werkt wel perfect voor het overige mobiele internet.blogbuster schreef op 10 november 2004 @ 16:01:
Vodafone Live Probleem
Jongens ik ben heel erg blij met dit toestel. Hij is geunlocked maar ik heb totaal geen idee wat ik moet invullen. Ik kan zwel Proxy Connections - Gprs Connection.
Ik wil zo graag msnén enz maar krijg de wap niet aan de gang.
Heeft iemand het toestel met vodafone live aan de gang gekregen.
Ik hoef niet op live of zo : ( alleen maar data gprs verbinding meer niet zodat ik op live enz kan.
Thnx
Het laatste, ik heb er ook 1. Werkt inderdaad prima, maar soms valt het geluid weg bij draaien. De originele doet het goed ongeacht er wordt gedraaid.Oscar Mopperkont schreef op 10 november 2004 @ 21:23:
Ik heb trouwens een 2.5mm --> 3.5mm convertortje gekocht. Dat werkt op zich wel, het geluid komt gewoon stereo door, maarrr het contact is niet goed. Als ik de convertor draai dan valt het geluid aan de linkerkant weg.
Gebruik ik mijn bijgeleverde headset en draai dan aan de aansluiting dan valt het geluid niet weg.
Zijn er meer mensen die daar last van hebben, of heb ik gewoon een gaar convertortje?
Verwijderd
Werkt ie?Hoodlum2000 schreef op 09 november 2004 @ 18:13:
Kreeg wel een unlock programma van iemand vanmiddag.......dus wie het wil proberen om zijn toestel gratis te laten unlocken mailt maar!!!
ik heb wel intersse in deze app.
Verwijderd
Verwijderd
Ik was dan ook degene wie je had gemaildVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 23:52:
quote:
Hoodlum2000 schreef op 09 november 2004 @ 18:13:
Kreeg wel een unlock programma van iemand vanmiddag.......dus wie het wil proberen om zijn toestel gratis te laten unlocken mailt maar!!!
ik heb wel intersse in deze app.
Werkt ie?
Ik hoor net van niet!!!!
Verwijderd
FantastischVerwijderd schreef op 04 november 2004 @ 13:22:
ja of je houd het #-je ingedrukt, krijg je direct het symbol-menu...
Verwijderd
uit de topicstart: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/21760914Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 11:39:
effe een vraag kan ik via BleuTooth msnen als ik thuis zit?
Verwijderd
Probeer eens voor je mediaplayer start je volume van je koptelefoon op maximaal te zetten. Bij mij doet hij het prima en behoorlijk hard.Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 17:06:
Weet niet of iemand dit ook heeft, maar hier komt mijn probleem (mét antwoord)
P: Als ik in media player muziek of films afspeel, is het geluid erg zacht en hoor ik hem bijna niet.
hoi
Verwijderd
Alles wat jij ook kunt : )Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 23:11:
Vodafone? Die kunnen er toch niks mee, of mis ik iets?
Verwijderd
Idee had ik dus ook - en de Orange verkoper met mij. Toch maar even de specificatie afwachten dan. Nog even over de instellingen: moet ik nu Internet Acces of Orange World gebruiken?Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 13:51:
msn'en gaat uiteraard wel van je 2 mb of van orange world, en als je niets verstuurd, dan stroomt er nog wel wat data om te kijken wie er online zijn enz. , maar dit gaat om enkele kb's
[ Voor 7% gewijzigd door Capt. ConaN op 12-11-2004 14:43 ]
Bij Orange gaat je bundel pas rond de 27e in, en je hebt hem pas net! Dit was dus niet je bundel.hemiparo schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 11:17:
Sinds gisteren ook een SPV en volgens de verkoper was het voordeliger om Messenger aangemeld te laten dan een SMSje te sturen omdat dit ook uit de bundel van Orange World zou komen. Alleen het daadwerkelijk verzenden van berichten zou dataverkeer opleveren. Met een uurtje aangemeld staan (2 berichtjes verzonden) en 2 uitgaande gespreken is echter mijn hele bundel van 20,00 verspeeld! Terwijl deze de 11e in was gegaan!
Bij gegevensverbinding stond internet-verbinding op Internet Access. Moet dit geen Orange World zijn? Volgens de verkopen was de instelling juist alleen kon hij het opraken van de bundel ook niet verklaren... hoe zit het nu? Hij heeft nog met de klantenservice contact gehad maar daar konden ze alleen zien dat er inderdaad Internet Access gebruikt is: reden en hoeveelheid kan echter pas met de specificatie...
Meer mensen die gebruik maken van Messenger en hoe zijn de ervaringen?
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Verwijderd
Als ik Smartnes probeer te installeren krijg ik het bericht dat het geen geldige Win32 toepassing is.. bahVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2004 @ 15:04:
welke programma's ik heb?
pocketmusic: voor mijn muziek
betaplayer: voor mijn films
smartnes: om nintendo spellen op mijn spv te spelen
smart explorer EN: om dingen via bluetooth te kunnen verzenden.
het enige wat ik nu mis is eigenlijk een programmatje om je spv te gebruiken als afstandbediening. Jammer genoeg heb ik deze nog niet kunnen vinden
edit: en voor de poster boven mij: Er zit toch altijd een datakabel in de verpakking van de SPV C500? Of heeft de methode hierboven nog een extra functie?
Nee hoor, er zijn ( volgens mij ) 6 verschillende data waarop je bundel in kan gaan, dat is bij mij ook de 11e.404error schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 17:54:
[...]
Bij Orange gaat je bundel pas rond de 27e in, en je hebt hem pas net! Dit was dus niet je bundel.
Dat kan wel, ga maar eens naar wsp://wapkiosk.orange.nl/gprsusage#Internet . En dat is nog gratis ook ( gaat dus niet van je bundel af, want het is een wsp site.)hemiparo schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 08:35:
Same here dusmaar ik zit nog wel even met dat enorme verbruik
- zijn er meer Tweakers die Messenger (regelmatig) gebruiken en hoe is daar het dataverbruik van en de instellingen natuurlijk (Internet Access of Orange World).
(blijft jammer dat je bij Orange (nog) niet je verbruik realtime online kunt bekijken)
Thanks! En wat vreemd is... daar staat dat ik maar 252kb gebruikt heb. Ik wacht de specificatie wel even af.Possstema schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 08:52:
[...]
Dat kan wel, ga maar eens naar wsp://wapkiosk.orange.nl/gprsusage#Internet . En dat is nog gratis ook ( gaat dus niet van je bundel af, want het is een wsp site.)
Verwijderd
Verwijderd
--> bot4@clubr.nl toevoegen aan je msn, das teletekst op msn, je moet tegen hem het pagina nr zeggen en hij antwoord met de pagina.. wel jammer dat msnen geld kost maar als je toch al op msn zit is t wel handig.KiTsEr schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:26:
Heeft er al iemand een teletekst proggie?
Dat heb ik ook, maandag verstuurd, maar nog niet gehoord. Donderdag wel even gebeld. TOen heb ik de toezegging gekregen dat ze vrijdag de boel zouden verzenden, maar ook vandaag (zaterdag) helaas nog niets binnen. Dus vandaag direct maar weer even gemaild. Ik denk dat geduld in deze ook een schone zaak zal blijken te zijnVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:29:
Heb dinsdag C500 besteld bij de Pocket Partner actie. Meteen contract per post verstuurd, maar nog niets gehoord.
Heeft iemand anders hem daar ook besteld en al wel binnen?
Ik heb hem daar ook besteld. Ik heb het contract op een vrijdag op gestuurd. En die dinsdag daarna had ik hem binnen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:29:
Heb dinsdag C500 besteld bij de Pocket Partner actie. Meteen contract per post verstuurd, maar nog niets gehoord.
Ik neem even aan dat je de Smartphone club actie bedoeld. Hier heb ik ook aan meegedaan. Maandag alles opgestuurd, vrijdag alles in huis.Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:29:
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Was ook niet ongerust, maar vroeg me af hoelang de gemiddelde levertijd was.Jerome! schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:58:
[...]
Ik neem even aan dat je de Smartphone club actie bedoeld. Hier heb ik ook aan meegedaan. Maandag alles opgestuurd, vrijdag alles in huis.
Ze zijn erg goed bereikbaar dus mocht je dinsdag nog niets ontvangen hebben neem dan even contact met ze op.
Heb inmiddels ook mijn BT headset binnen en Windows Mobile Goodie Bag
Ik heb afgelopen zondag het contract op de bus gedaan en dinsdag was het pakketje al aangeboden. Helaas was ik niet thuis dus heb ik het woensdag zelf van het postkantoor gehaald. Donderdag kwam de postbode nogmaals om het goodiepakket af te leverenVerwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:29:
Verwijderd
Volgens het Smarphone-club forum zijn ze (nog) niet tevreden met de content, en wachten ze totdat dat in orde is.KiTsEr schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:56:
Ik kan alleen die C500 portal niet vinden. Iemand deze al gevonden?
Windows Mobile Goodie Bag?Jerome! schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:58:
[...]
Heb inmiddels ook mijn BT headset binnen en Windows Mobile Goodie Bag
Verwijderd
Op de C500 zit altijd een simlock...Erik1 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:38:
Ik wil em ook van die site los bestellen. Kan iemand zeggen wat er in dei "Goodie bag" zit en of er een simlock op het toestel zit of niet?
[ Voor 57% gewijzigd door Erik1 op 13-11-2004 22:50 ]
Erik1 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:38:
Kan iemand zeggen wat er in dei "Goodie bag" zit
- witte pet met Windows Mobile erop - Windows Mobile Training mok - Windows Mobile tas met koord |
Hmmm, heb ik helemaal niet gekregen. Heb hem ook bij Pocket Partner gekocht. Heb je dat pakket tegelijk met je C500 gekregen?Canard schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:49:
[...]
- witte pet met Windows Mobile erop
- Windows Mobile Training mok
- Windows Mobile tas met koord
Je kan wel via mobiview teletekst krijgen door deze link in je favorieten te zetten, let op, de link is hoofdletter gevoelig: http://webapps.mobiview.n...TTARTICLE_PAGE_101_01.htmKiTsEr schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:26:
Heeft er al iemand een teletekst proggie?
De smartphone actie wordt verzorgd door Pocket Partner. Maar als je gewoon via hun bestelt val je natuurlijk buiten de actie.KiTsEr schreef op zondag 14 november 2004 @ 10:18:
[...]
Hmmm, heb ik helemaal niet gekregen. Heb hem ook bij Pocket Partner gekocht. Heb je dat pakket tegelijk met je C500 gekregen?
[ Voor 4% gewijzigd door Jerome! op 14-11-2004 12:59 ]
KiTsEr schreef op zondag 14 november 2004 @ 10:18:
[...]
Hmmm, heb ik helemaal niet gekregen. Heb hem ook bij Pocket Partner gekocht. Heb je dat pakket tegelijk met je C500 gekregen?
Die actie verloopt dus via de Nederlandse Smartphone ClubCanard schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:19:
[...]
Ik heb afgelopen zondag het contract op de bus gedaan en dinsdag was het pakketje al aangeboden. Helaas was ik niet thuis dus heb ik het woensdag zelf van het postkantoor gehaald. Donderdag kwam de postbode nogmaals om het goodiepakket af te leverenSupersnelle service van PocketPartner!
Same here.Mich schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:58:
start message is een beetje raar bij mijof ben ik de enige die daar last van heeft
Lijkt me wel geinig, maar je moet je er volgens mij wel in verdiepen voordat je het doorhebt. De handleidingen zijn ook niet echt geweldig.Capt. ConaN schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 14:41:
Voor de gamers onder ons (strategy games).
-> Crimson Fields (download op http://www.airfagev.com/downloads1.asp?id=26 )
[afbeelding]
Leuke turn-based strategy game die je wel 1-2 uur bezig houdt per map. Je kan natuurlijk wel saven tussen door.
Is freeware \o/ en documentatie op http://crimson.seul.org/wiki/.
Verwijderd
dit gaat van je 2mb af neem ik aan? dus zeker ook niet gratis?Je kan wel via mobiview teletekst krijgen door deze link in je favorieten te zetten, let op, de link is hoofdletter gevoelig: http://webapps.mobiview.n...TTARTICLE_PAGE_101_01.htm
Verwijderd
Als je het gratis wil moet je je tv aanzetten en daar kijken....Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 18:07:
[...]
dit gaat van je 2mb af neem ik aan? dus zeker ook niet gratis?
Alle http site gaan van je bundel af en alle wsp site zijn gratis, dus voor gratis nieuws, moet je naar: wsp://spitsnet.nl/palmtop .Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 18:07:
[...]
...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Er zijn wel verlooppluggen die passen, maar die schijnen niet helemaal jofel te werken (zie wat posts hierboven) (geluid kraakt/valt weg als originele connector draait in de verloopplug)Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:51:
Ik heb een tijdje geleden sennheiser oordopjes gekocht, helaas blijkt het dat deze niet op de c500 zijn aan te sluiten. Weet iemand misschien of er een converter plug bestaat zodat ik ze wel kan aansluiten ? en als deze bestaan waar zou je ze dan kunnen kopen ?
alvast bedankt
Verwijderd
Heb KPN als provider en dus vrijwel altijd goeie ontvangst. Voor de rest heb ik veel geluiden uitgezet van toetsen e.d. scheelt ook weer. Toch gebruik ik em wel vrij intensief met spellen/mp3/filmpjes. Als ik savonds thuis ben hang ik em sowieso aan de pc, maar als ik een weekend weg ben dan houdt ie het ook wel 2 dagen uit bij intensief gebruik.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 10 november 2004 @ 10:46:
Dan lijkt het erop dat jij het een stuk langer uithoudt met de accu. Misschien komt dat omdat je beter bereik hebt dan ik
Verwijderd
Da's goed nieuws!Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:12:
[...]
Bedankt nog voor de link van de screenprotectors. De beste eigenaar gaat nu ook screens voor de C500/etc in productie en verkoop nemen
Ik heb zelf zo'n verloopplugje voor mijn Sony oordopjes en ik heb nergens last van. Ik heb hem bij mediamarkt gehaald voor een paar euros....het nadeel van deze verloopplug is dat hij erg lang is, dus steekt een flink stuk uit ( kan vervelend zijn als je met je mobiel in je broekzak loopt )Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:30:
[...]
Er zijn wel verlooppluggen die passen, maar die schijnen niet helemaal jofel te werken (zie wat posts hierboven) (geluid kraakt/valt weg als originele connector draait in de verloopplug)
Misschien dat je zo'n klein plugje kunt kopen en dan je Sennheiser daaraan soldeert?
Dit gaat niet van je 2MB af, gebruik dit al ruim een jaar met verschillende telefoons, gaat gewoon via WAP APNVerwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 18:07:
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq