De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.088 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

ManOfWar schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:35:
[...]

Ik heb zelf zo'n verloopplugje voor mijn Sony oordopjes en ik heb nergens last van. Ik heb hem bij mediamarkt gehaald voor een paar euros....het nadeel van deze verloopplug is dat hij erg lang is, dus steekt een flink stuk uit ( kan vervelend zijn als je met je mobiel in je broekzak loopt )
Ik heb inmiddels een andere (wel zelfde type), maar die vertoont het gedrag wederom. Ik weet vrijwel zeker dat er niks mis is met de c500, omdat de headset echt nergens last van heeft als hij rondgedraaid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil en kan voor mij wat testen met de c500?

Ik wil het volgende weten:
Kan de c500 gelijktijdig via bluetooth een jabra250 headset en een ipaq 2210 "server"?

Ik bedoel dus echt gelijktijdig, je belt dus via de headset en tegelijkertijd ben je bv op de IPAQ aan het internetten via bt op de c500.
Niemand kan me vertellen of dit werkt(winkel en orange), ik zoek dus een gsm die dus minimaal 2 BT gelijktijdig kan connecten en ik hoor geruchten dat deze c500 dit zou kunnen.

Mijn huidige gsm kan dit dus niet, daarmee kan ik alleen 1 van de 2 dingen, dus OF de headset OF de pda werkt, maar niet beide tegelijkertijd.

Ik hoop dat iemand me dit kan bevestigen (gebaseerd op een eigen test) of dit nu wel of niet kan, dan kan ik tot aanschaf overgaan namelijk (of niet natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 04:15:
Kan de c500 gelijktijdig via bluetooth een jabra250 headset en een ipaq 2210 "server"?

Ik bedoel dus echt gelijktijdig, je belt dus via de headset en tegelijkertijd ben je bv op de IPAQ aan het internetten via bt op de c500.
Niemand kan me vertellen of dit werkt(winkel en orange), ik zoek dus een gsm die dus minimaal 2 BT gelijktijdig kan connecten en ik hoor geruchten dat deze c500 dit zou kunnen.
Dat wil ik ook weten. Kan ik Mapopolis of TomTom in mijn auto via bluetooth gps laten draaien en gelijktijdig ook handsfree via bluetooth bellen?

[ Voor 24% gewijzigd door nathalia op 16-11-2004 08:54 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:28:
Voor de mensen die via PocketPartner/Smartphone club hebben besteld:

Heb net gebeld omdat ik niets had gehoord.

Schijnt dat de verzending van c500 van Orange naar PocketPartner niet helemaal jofel is gegaan. Daarom hadden ze even geen voorraad.

Ze verwachten ze vandaag of morgen en dan worden ze opgestuurd.
Klopt, ook ik vroeg me af waar alles bleef, maar gisteren (ma) of vandaag zou alles binnen komen en vervolgens opgestuurd gaan worden. Hij komt..hij komt...die ...
:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22

Mijn huidige gsm kan dit dus niet, daarmee kan ik alleen 1 van de 2 dingen, dus OF de headset OF de pda werkt, maar niet beide tegelijkertijd.

Ik hoop dat iemand me dit kan bevestigen (gebaseerd op een eigen test) of dit nu wel of niet kan, dan kan ik tot aanschaf overgaan namelijk (of niet natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22

Ik heb het niet getest.. maar al zou de c500 2 BT's tegelijk aan kunnen sturen,
dan nog gaat bovenstaande niet werken denk ik.
Bij mij stopt het GPRS gedeelte namelijk zogauw ik ga bellen (heb het gemerkt aan de msn, deze gaat uit zogauw ik ga bellen en gprs traffic valt totaal weg op dat moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een mogelijkheid om txt en het liefst *.doc te lezen? (bedoel zoiets als pocket excel of word op een PDA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:01:
Is er ook een mogelijkheid om txt en het liefst *.doc te lezen? (bedoel zoiets als pocket excel of word op een PDA)
ja dat kan met Replico of met Clearvue. Beide zijn niet gratis.

Repligo zet de documenten over naar een pocketformaat terwijl clearvue het originele document aankan. Dit is handiger voor attachments die meegestuurd worden. Kan je ze gelijk openen. Maar ze kunnen geen van beide een document editten. Wat je wel kan doen is een text-editor of notepad/wordpad programma installeren, die zijn wel gratis verkrijgbaar via www.coolsmartphone.com bijvoorbeeld (ff registreren daar, is gratis, hoop freeware/software)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik probeer Gmail te installeren maar dat wilt niet echt lekker lopen eerlijk gezegd!

Weet iemand hoe en waar ik die SSL poorten moet instellen zie voorbeeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/gmail/help/images/screenshots/outlook03/advanced.gif

Ik vind helemaal niet welke poorten ik moet instellen of zijn dat bijvoorbeeld zoiets als pop.gmail.com:995

[ Voor 19% gewijzigd door iNickx op 16-11-2004 12:58 ]

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh, zit je wel in het goeie topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Om toch even in te haken bij Blogbuster, ik ben bezig met het ophalen van mijn GMail account via de GPRS verbinding. Op de configuratie pagina van Google vind ik deze settings:

Incoming Mail (POP3) Server – requires SSL: pop.gmail.com
Use SSL: Yes
Port: 995
Outgoing Mail (SMTP) Server – requires TLS: smtp.gmail.com (use authentication)
Use Authentication: Yes
Use STARTTLS: Yes (some clients call this SSL)
Port: 465 or 587
Account Name: your Gmail username (including '@gmail.com')
Email Address: your full Gmail email address (username@gmail.com)
Password: your Gmail password

Alleen er is 1 probleem, de SPV ondersteund geen STARTTLS. Ik heb geprobeerd hier ook SSL aan te vinken maar geen resultaat. Na het verzenden en ontvangen komt er in beeld te staan dat er een fout is ontstaan.

Wat niet helpt: SSL aan of uit zetten,
port settings op 465 oof 587
@gmail.com bij aanmelden weglaten

Heeft er iemand anders een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:45:
Om toch even in te haken bij Blogbuster, ik ben bezig met het ophalen van mijn GMail account via de GPRS verbinding. Op de configuratie pagina van Google vind ik deze settings:

Incoming Mail (POP3) Server – requires SSL: pop.gmail.com
Use SSL: Yes
Port: 995
Outgoing Mail (SMTP) Server – requires TLS: smtp.gmail.com (use authentication)
Use Authentication: Yes
Use STARTTLS: Yes (some clients call this SSL)
Port: 465 or 587
Account Name: your Gmail username (including '@gmail.com')
Email Address: your full Gmail email address (username@gmail.com)
Password: your Gmail password

Alleen er is 1 probleem, de SPV ondersteund geen STARTTLS. Ik heb geprobeerd hier ook SSL aan te vinken maar geen resultaat. Na het verzenden en ontvangen komt er in beeld te staan dat er een fout is ontstaan.

Wat niet helpt: SSL aan of uit zetten,
port settings op 465 oof 587
@gmail.com bij aanmelden weglaten

Heeft er iemand anders een id?
Als ik een Gmail account zou hebben *hint hint* zou ik je misschien kunnen helpen. :P :*)

Welke fout melding krijg je.. wat voor fout nummer geeft ie. staat er alleen "fout ontstaan" of nog meer?
(Ga je wel via Internet e.e.a. benaderen, of probeer je via WAP?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:02:
[...]

Als ik een Gmail account zou hebben *hint hint* zou ik je misschien kunnen helpen. :P :*)

Welke fout melding krijg je.. wat voor fout nummer geeft ie. staat er alleen "fout ontstaan" of nog meer?
De fout is de volgende standaardfoutmelding:

De volgende fouten zijn opgetreden bij het verzenden en het ontvangen van e-mail:
Er is een fout opgetreden tijdens het downloaden van berichten. Controleer of u toegang hebt tot het netwerk, en of de accountgegevens juist zijn en probeer het vervolgens opnieuw.

Ik maak verbinding via Internet. En natuurlijk heb ik mijn accountgegevens al 3x gecontroleerd, tevens is ook pop geactiveerd bij mijn setting bij Gmail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sun.dace schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:30:
[...]

Ik heb het niet getest.. maar al zou de c500 2 BT's tegelijk aan kunnen sturen,
dan nog gaat bovenstaande niet werken denk ik.
Bij mij stopt het GPRS gedeelte namelijk zogauw ik ga bellen (heb het gemerkt aan de msn, deze gaat uit zogauw ik ga bellen en gprs traffic valt totaal weg op dat moment)
Het gaat niet om het gprssen maar om 2 gelijktijdige BT verbindingen.
Het gaat me puur erom of de gsm 2 BT verbindingen gelijktijdig kan afhandelen, dat gprs was een voorbeeld, het kan ook files versturen zijn of bv een GPS muis + headset.

Wie kan en wil dit eens testen voor mij svp......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:02:
[...]

Had jij nu maar een profiel met email adres v : maar opeens werkt het weer! dus dat zit wel goed bij gmail. Het had wat met certificate te maken erg gaar maar weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:01:
[...]

Het gaat niet om het gprssen maar om 2 gelijktijdige BT verbindingen.
Het gaat me puur erom of de gsm 2 BT verbindingen gelijktijdig kan afhandelen, dat gprs was een voorbeeld, het kan ook files versturen zijn of bv een GPS muis + headset.

Wie kan en wil dit eens testen voor mij svp......
Bij mij werkt het. Tom Tom met BT Muis en bellen op mijn Motorola headset. Soms kraakt ie en soms is ie helder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:45:
[...]

Bij mij werkt het. Tom Tom met BT Muis en bellen op mijn Motorola headset. Soms kraakt ie en soms is ie helder!
Dus je kan echt bellen met je headset en tegelijkertijd navigeren?
Ik ga er even vanuit dat je tomtom ook op de c500 hebt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:43

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:11:
[...]

Dus je kan echt bellen met je headset en tegelijkertijd navigeren?
Ik ga er even vanuit dat je tomtom ook op de c500 hebt draaien.
Ik heb geen BT headset maar TomTom draaien en ActiveSync tegelijk draaien werkt iig wel!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:12

TheVMaster

Moderator WOS
Smarron schreef op maandag 08 november 2004 @ 17:41:
[...]
1) Ik geloof het wel, alleen moet je dit per SMS instellen.
Dat kan zekers wel..je hoeft het ook niet per sms in te stellen ;) ehh...ik zou zeggen ff zoeken in je foon. Ik krijg na elk sms-je een berichtje als hij bezorgt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

TheVisionMaster schreef op woensdag 17 november 2004 @ 10:23:
Dat kan zekers wel..je hoeft het ook niet per sms in te stellen ;) ehh...ik zou zeggen ff zoeken in je foon. Ik krijg na elk sms-je een berichtje als hij bezorgt is.
Was ook al bekend bij andere reacties, maar ik stuur echt nooit een SMS, daarvoor heb ik een andere telefoon. Vandaar dat ik het niet zeker wist.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allen!

Een paar vraagjes:

1- zijn er mensen onder jullie die ervaring hebben met het programmeren van applicaties voor de SPV C500? Met de 'SDK' van micro$??

2- Is het nu WEL of NIET mogenlijk om tijdens een film alleen het geluid te horen door de oortelefoontjes en niet via de speaker?

alvast bedankt!

HW>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:50:
Dag allen!

Een paar vraagjes:

1- zijn er mensen onder jullie die ervaring hebben met het programmeren van applicaties voor de SPV C500? Met de 'SDK' van micro$??

2- Is het nu WEL of NIET mogenlijk om tijdens een film alleen het geluid te horen door de oortelefoontjes en niet via de speaker?

alvast bedankt!

HW>
1. Nee (Er was met de gewone SPV wel iemand die zich erin ging verdiepen, alleen bleek het erg moeilijk te zijn).
2. Gewoon via de speaker te beluisteren, ik doe niet anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:50:

tuurlijk, is geen probleem. Hoor je wel geluid door beide, haal dan ff de stekker eruit van je headset en plug em weer in, of start even de applicatie opnieuw op.
Ik heb er geen problemen mee tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik heb nog nooit meegemaakt dat er geluid uit de speaker kwam terwijl de headset aangesloten was. Ook niet bij films(betaplayer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik wil nu de c500 uit elkaar gaan halen om een nieuw frontje te plaatsen. Mijn vraag is nu: hoe ga ik te werk en is er een eventuele website met instructies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa ik heb em binnen!!!

1 vraag (heb wel effe snel met smartexplorer en zo geklooid maar kon het niet vinden)

Hoe krijg ik een snelkoppeling naar een programma dan wel naar mijn SMSinbox op het bureaublad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:10:
Jaaa ik heb em binnen!!!

1 vraag (heb wel effe snel met smartexplorer en zo geklooid maar kon het niet vinden)

Hoe krijg ik een snelkoppeling naar een programma dan wel naar mijn SMSinbox op het bureaublad?
Download een leuke theme waar het bij in zit. Ik heb deze bv.:
http://smartphone.kleinweder.ch/downloads/showone.php?id=10

Met de navigatieknop kun je dan naar beneden scrollen naar het gewenste vakje (sms/mail, agenda, profiel) en op enter drukken. Dan ga je er direct naar toe.
Ook komen bovenin je laatst gebruikte programma's te staan.

Succes!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:55:
[...]

Download een leuke theme waar het bij in zit. Ik heb deze bv.:
http://smartphone.kleinweder.ch/downloads/showone.php?id=10

Met de navigatieknop kun je dan naar beneden scrollen naar het gewenste vakje (sms/mail, agenda, profiel) en op enter drukken. Dan ga je er direct naar toe.
Ook komen bovenin je laatst gebruikte programma's te staan.

Succes!
Bedankt. Mooie site met mooie themes...!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:20
Hee ik had een 2 jarig abbo, maar hij duurt nu nog iets minder als 4 maanden, kan ik die mensen in de winkel niet warm maken om mijn abbo vast verlengen zodat ik die c500 kan scoren :P

?

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

777 bellen en vragen.

Verwijderd

Als ik JHV RegTweaks wil installeren krijg ik de melding dat dit programma niet voor "dit toestel" bestemd is.

Ik heb via orange site wel het beveiligingscertificaat dinges eraf laten halen.

Wat doe ik fout?

Edit: inmiddels krijg ik niet die bovenstaande melding maar de melding dat er geen "goedgekeurd certificaat" is ??

Edit en nu weer die melding dat het programma niet voor het toestel bestemd is.
Krijg ik ook als ik mapopolis wil installeren

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 21:15 ]

Verwijderd

Ik weet niet of ik hier goed zit maar je heb het over agile messenger
ik heb dat programme nu ook op me telefoon zitten
ik gebrui orange wordt maar krijg het niet aan de praat
ik hoop dat je me kunt helpen

je kunt me mailen op ynijhoff@hotmail.com

thanks
JaWa schreef op dinsdag 09 november 2004 @ 21:08:
heb je dan de maten door gegeven voor je c500 beeldscherm. ik ben ook op zoek naar een folie want ik heb hem altijd in mn broekzak. als je al een plaatje hebt van je display kan je me die mailen zodat ik ook een aanvraag kan doen voor 2 gratis display folies :)

Trouwens heeft iemand al een acurate traffic counter net zoals die ingebouwd is in Agile messenger (het liefst een die onderscheid maakt in bluetooth en
gprs verzonden en ontvangen data)

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:06
aigle messenger werkt alleen via de internet access en gaat dus van je 2 mb af

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:33:
Zie de folie van een paar posts terug :)
oke, ik heb dus nu al een 'kleine' kras in mijn display. ik wil nu wel email naar de m5000 folie shop, maar dan plak ik er folie over en zit die kras er nog. bestond er iets om kleine krassen er toch nog uit te krijgen? zodat ik dat doe, en dan pas de folie erop doe!

• Smarron

Smarron

The bend

Voor iedereen met krassen: Displex

Te koop bij Halfords ofzo. Tubetje kost ongeveer € 5,-. Haalt al je krassen weg.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hmm, heb nu ook stof onder mijn scherm. Je ziet duidelijk dat het binnen is gekomen via de zijkant, namelijk via de volumeknop. Je ziet van vrijwel al het stof niks, maar er zit ook een wat groter deeltje tussen die je wel ziet als he scherm aanstaat.
Binnenkort maar eens met de stofzuiger eroverheen en kijken of dat inderdaad werkt. Zijn er al mensen die er ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb op de hcc een bluetooth dongle classe 2 voor €12,50 gekocht.
Nu heb ik hem eindelijk aan de praat of beter gezegd half..

Ik heb alles geconfigureerd volgens verschillende guides op internet (xp+sp2+widcomm driver) Nu is het zo dat ik alleen kan synchroniseren als My bluetooth places opstaat en als ik geklikt heb op zoek apparaten in bereik.

Als ik dan met mijn c500 probeer te syncen werkt het perfect allemaal ik kan ook bestanden overzetten en alles, maar telkens als ik My bluetooth places wegklik (dus gewoon door op kruisje te klikken) verbreekt de verbinding direct 8)7

Ik heb dus echt geen idee waar dit aan ligt, ik zou niet weten wat ik nog moet proberen. Misschien iemand zelfde ervaring?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep zelf ook de zilvere SPV c500, maar nou had ik een simpele vraag:

is het mogelijk om met me spv door me pc te browsen en te openen, dmv me usb kabel/bluetooth, net zoals in een netwerk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een webadres waar ik een leren beshermhoes voor de c500 kan halen. Of iig een hoes die op de c500 kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:12:
Ik weet niet of ik hier goed zit maar je heb het over agile messenger
ik heb dat programme nu ook op me telefoon zitten
ik gebrui orange wordt maar krijg het niet aan de praat
ik hoop dat je me kunt helpen

je kunt me mailen op ynijhoff@hotmail.com

thanks

[...]
WAt krijg je dan precies niet aan de praat? verbinding? en ik neem aan dat je ook een c500 hebt? ik heb hem gewoon geinstalleerd en hij deed het uiteraard ff bij de im;s un en pw invullen en connecten maar.

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb

vmb

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 00:20:
Weet iemand een webadres waar ik een leren beshermhoes voor de c500 kan halen. Of iig een hoes die op de c500 kan?
Kijk maar eens op http://www.phoneaddons.com/
Heb ik hem ook vandaag, pas perfect, speciaal voor C500.
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds eergister heb ik de SPV C500 :) toen ik de doos opende (afkomstig van de orange online shop) zat erin de handset oplader headset en de cdrom :S to mijn grote verbazing geen usbkabel om data over te zetten. Klopt dit dat deze ontbreekt?

Tweede probleem is het bluetooth verhaal, en jaah ik heb de zeer mooie handleiding gevolgd die op deze site staat om bluetooth op je spv c500 te krijgen.
Mijn PC ziet hem wel maar ik kan op geen mogelijkheid bestanden verzenden/synchroniseren. Hieronder heb ik het gebeuren wat ik gedaan heb opgeschreven, misschien dat je hieraan kunt zien waar het mis is gegaan.

Het systeem draait op windows 2000 nl sp4. En er hangt een Bluetooth stickje aan van Trust :X Deze heb ik volledig geinstalleerd.
Toen heb ik op de telefoon bluetooth op indentificeer gezet. En dan in scherm configuraties, onder nummer 2(BT SerialPortSetup) inbound com port op com6 en de outbound op com7.

Daarna op de pc, heb ik gescand via: Mijn Bluetooth-locaties\Volledige Bluetooth-omgeving Daar staat nu bij SPV_C500. En vanaf daar volgde ik het niet meer :?
Dan doe ik rechtermuisknop erop - openen, dan verschijnen er 3 icoontjes:
-Dial-Up networking.
-Serial Port COm6
-Voice Gateway

-Welke moet ik nou hebben om files: mp3 etc. naar de mappen in me telefoon te zetten? (en ja ik ben idd noob op het gebied van bluetooth! :P)

-En door welke mogelijkheid kan ik het internet sharen op de windows 2000 pc met mijn spv c500??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParoXysm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 23:49
Ik denk dat dit artikel een hoop van je vragen zal beantwoorden:
http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=3381

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 00:04:
Ik heb op de hcc een bluetooth dongle classe 2 voor €12,50 gekocht.
Nu heb ik hem eindelijk aan de praat of beter gezegd half..
Heb me suf gezocht op de hcc naar een BT dongle. 9 van de 10 die hem hadden kunnen hebben, hadden hem niet. Sweex kon helemaal geen BT leveren op dit moment. Uiteindelijk heb ik er 1 gevonden (ook WIDCOMM based) voor 27,50...
Ben wel heel benieuwd waar jij er een voor 12,50 hebt gevonden |:(

Anyway, Ik heb dus ook grote problemen om het geval aan de praat te krijgen met mijn C500 en activesync. Ik heb idd ook die Widcomm driver eroverheen gezet en nu in My BT Places allerlei services, waarvan ik alleen de serial en de file transfer wil gebruiken. Mij gaat het vooral om agenda, taken en contacts te synchen, maar dat lukt dus niet... :(

Als ik de C500 en de PC via BT heb connected, doet activesync helemaal niets. Als ik get connected kies, dan gaat ie zoeken op COM 1, 2, 3, USB. Maar de BT Com poorten zitten op 10,11,12,13 en zijn bekend in de device manager in My Computer. Dus ik snap niet dat ik die COM poorten niet kan kiezen in Active Sync.

Ook Active Sync vanuit de C500 opstarten werkt niet en geeft foutmeldingen dat de server en de connectie niet goed geconfigureerd zijn. Maar ik heb geen idee wat ik bij de ActiveSync options als username/password moet kiezen, domein, proxy en dial up lijken me al evenmin settings voor Bluetooth.

Laat me svp weten als je eruit bent. Zodra ik iets weet, zal ik het hier ook posten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:43:
Uiteindelijk heb ik er 1 gevonden (ook WIDCOMM based) voor 27,50...
Ben wel heel benieuwd waar jij er een voor 12,50 hebt gevonden |:(
NoRRoD :)

Het ding heet X-Micro en er zit een enorm fel blauw knipperledje in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol dat stuk had ik toch gelezen.. dat stond ook op GoT :) maar daar kom ik dus niet uit. Ik heb geen OBEX erbij staan ofzo waarmee ik dus kan browsen in de directories van me foon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Jongens!!

Ik heb 2 irritante stofjes onder het display is dit op een manier weg te krijgen. Kun je het covertje er af halen en veranderen of althans van binnen shoonmaken. Ik heb de stofzuiger er al op gezet maar dat gaf niet veel resultaat vind het erg vervelend.

TIPS are welcome! : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had al gepost, maar geen reactie, dus ik probeer het nog eens :D

Ik heb via AEconfig de software lock verwijderd (en ook nog eens via orange developper)

Als ik nu RVJ tweaks wil installeren krijg ik de melding " Installatie niet gelukt omdat het programma niet bestemd is voor het toestel"

HEeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:14:

Ik heb via AEconfig de software lock verwijderd (en ook nog eens via orange developper)

Als ik nu RVJ tweaks wil installeren krijg ik de melding " Installatie niet gelukt omdat het programma niet bestemd is voor het toestel"

Ik ken RVJ tweaks niet. Maar misschien moet je je telefoon verbinden met ActiveSync en dan RVJ tweaks runnen vanaf je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi kan iemand mij vertellen hoe ik een photo die ik maak met de camera
als begin plaatje kan weergeven inplaats van de windows plaat
in welke map moet ik datstoppen om dat te zien in de telefoon
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ben net met de stofzuiger bezig geweest en het werkt niet.... :/

Iemand nog andere tips? (Buiten teruggaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Laatst online: 17:43

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:14:

Weet je zeker dat je de smartphone versie hebt en niet de pocket-pc versie? Dat geeft normaal gesproken die foutmelding...

@Zaek
Je moet even een kleine aanpassing maken in de startpost. TomTom Mobile werkt wel en zonder problemen. Het enige wat je moet doen in de MMC kaart mbv een cardreader naar een mini-SD kaart kopieeren (minimaal 128mb)

[ Voor 18% gewijzigd door 404error op 20-11-2004 17:43 ]

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:11:
hoi kan iemand mij vertellen hoe ik een photo die ik maak met de camera
als begin plaatje kan weergeven inplaats van de windows plaat
in welke map moet ik datstoppen om dat te zien in de telefoon
:|
Lekker duidelijke omschrijving van je probleem. Maar als je bedoelt dat je een afbeelding als 'homescreen' wilt gebruiken op je telefoon dan moet je deze plaatsen in \Storage\Application Data\Home als je je foto's zoekt die je gemaakt hebt dan kijk je in \Storage\My Documents\My Photos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb

vmb

he mensen, op één of andere manier krijg ik de doorschakeling naar de voicemail niet geannuleerd. (SPV C500-uiteraard)
Lopen hier meer mensen tegen aan? Ik heb ##61# en ##62# en ##67# al geprobeerd, maar iedere keer wordt het gesprek toch doorverbonden naar de (Orange) voicemail.
Iemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan alleen via de klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb

vmb

ok, thnx, gaan we regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:40:
....

Tweede probleem is het bluetooth verhaal...

Het systeem draait op windows 2000 nl sp4. En er hangt een Bluetooth stickje aan van Trust :X Deze heb ik volledig geinstalleerd.
Toen heb ik op de telefoon bluetooth op indentificeer gezet. En dan in scherm configuraties, onder nummer 2(BT SerialPortSetup) ......
Ik kan een Trust bluetooth adapter aankomen via een kennis.
Deze dus: link
Hij ondersteund een berg profielen maar is dat genoeg om met ActiveSync te syncen, en internet te delen?

Ik zie trouwens dat er een 02 hardware versie is. Toetje85 heb je misschien de oude versie? (let even op de verschil in product codes bij het downloaden van de drivers.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:27:
Ben net met de stofzuiger bezig geweest en het werkt niet.... :/

Iemand nog andere tips? (Buiten teruggaan)
Geen idee of het werkt, maar misschien in plaats van zuigen blazen dus met een compressor. Misschien het proberen waard.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Ok, hier nog even een update over Gmail en de C500

Na enkele dagen ploeteren heb ik het werkende gekregen.
De oorzaak van de foutmelding die ik een paar dagen eerder heb gepost heeft denk
ik te maken met GmailFS. Nadat alle files verwijderd zijn gaat alles nou goed.
Een andere oorzaak kan zijn dat je eerst een keer via Outlook (oid) je mail op moet halen om het te "activeren" Het klinkt vaag, maar goed als het werkt heb ik er geen problemen mee. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:08

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Afbeeldingslocatie: http://www.msmobiles.com/users/1/archives/2004.11.21_14444/audiovox_stm5600.jpg

Weet iemand waar je die groene achtergrond vandaan kan halen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Heeft wel wat weg van de Xbox-skin of de Shrek-skin (Zelf zo'n kleuren-achtergrondje maken is natuurlijk ook niet al te moelijk).

Je zou zowieso die gratis Theme Generator van Microsoft kunnen proberen. Kun je de kleuren aanpassen van zo'n beetje alles en er een leuke achtergrond bijzetten naar keuze op goed formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een boel topics doorgebladert, maar ik heb nog geen antwoord op 1 vraag gevonden....

Ik heb gelezen dat i-mode mogelijk moet zijn op de c500...

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik dit voor mekaar kan krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net tom tom mobile draaien op mijn c500

:9~

super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja het werkt ik heb eindelijk ttm op mijn c500 met de orginele bleutooth gps antenne

het was effe werk maar hij doet het

ik ben meteen effe een rondje gaan proef rijden B)

het zoeken naar de sateliet duurt naar mijn idee iets langer als bij de spv e200

groetjes batrix O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
weet iemand waar de dir 2577 van TomTom voor is? Ik heb TT namelijk draaien op mijn spv en dat werkt perfect maar zonder die dir....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:16:
[...]

Ik kan een Trust bluetooth adapter aankomen via een kennis.
Deze dus: link
Hij ondersteund een berg profielen maar is dat genoeg om met ActiveSync te syncen, en internet te delen?

Ik zie trouwens dat er een 02 hardware versie is. Toetje85 heb je misschien de oude versie? (let even op de verschil in product codes bij het downloaden van de drivers.)
Jaah dat stikkie heb ik. en ik gebruik de drivers van de bijgeleverde cd. is dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

artharpe schreef op maandag 22 november 2004 @ 09:27:
weet iemand waar de dir 2577 van TomTom voor is? Ik heb TT namelijk draaien op mijn spv en dat werkt perfect maar zonder die dir....
Die zet een snelkoppeling in je menu.

Het mapje "system" kun je ook weghalen, is alleen voor Symbian. (1 MB)
Ik heb ook alle buitenlandse stemmen verwijderd. (13MB)

1 Verwijderd in "TomTom Mobile BeNeLux"

2 Verwijderd in "TomTom Mobile BeNeLux"

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahum, voor die groene achtergrond dien je 't theme van de pocketpc te downloaden. Het bestandje dat je hebt gedownload kun je volgens mij gewoon uitpakken met winzip. Je moet alleen de extensie: .tsk renamen naar .zip/.cab. Vervolgens het 0stwater.001 renamen naar groen.jpg en ff resizen... Easy he! :)

http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/themes.mspx

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404error schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:58:
[...]

Weet je zeker dat je de smartphone versie hebt en niet de pocket-pc versie? Dat geeft normaal gesproken die foutmelding...
Even een update. Ik had wel de smartphone versie, maar dan voor CE2002, niet 2003..stom, (maar goed dit is me eerste smartphone, dus ....)

Vooral Pamas bedankt voor de ondersteuning trouwens.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 10:16:
[...]

Jaah dat stikkie heb ik. en ik gebruik de drivers van de bijgeleverde cd. is dat goed?
Probeer eens de drivers die op diezelfde site staan... (zit een verschil in productiecode of iets dergelijks, moet je maar even goed op letten)

Ben je misschien een keer in de gelegenheid om de stick te testen op een Windows XP machine? Dat zou ik erg op prijs stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerome! schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:59:
[...]

Probeer eens de drivers die op diezelfde site staan... (zit een verschil in productiecode of iets dergelijks, moet je maar even goed op letten)

Ben je misschien een keer in de gelegenheid om de stick te testen op een Windows XP machine? Dat zou ik erg op prijs stellen :)
Jah thuis had ik hem ook geprobeerd met cd-drivers op een systeem met Win XP sp2, op andere forums schijnt daar nogal wat mis mee te zijn met die combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:07
Ik ben ook van plan om deze telefoon te bestellen, maar dan met een Hi sim. Als ik dit voor mekaar heb (unlock enzo), ben je dan ook al die vooraf door Orange geinstalleerde rommel kwijt? (zoals Orange World dingen enzo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:00

nlboy

Alles kitz?

Jammer dat ie geen radio heeft... :/
Maar verder een _/-\o_ toestel lijkt het me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn
door Orange geinstalleerde rommel kwijt? (zoals Orange World dingen enzo...)
Persoonlijk vind ik het geen rommel, best leuke dingen erbij.

Daarnaast zit Orange World niet in de telefoon.

De telefoon is helemaal niet ver-Orange-d als je het mij vraagt. Een aantal (hulp)applicaties staan erop, meer niet.
NLboy
Maar verder een _/-\o_ toestel lijkt het me.
8)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:00

nlboy

Alles kitz?

Als ik de OP lees heb ik het dan goed dat je er ook DivX/MPEG op kan afspelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nlboy schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:52:
Als ik de OP lees heb ik het dan goed dat je er ook DivX/MPEG op kan afspelen? :)
Yes, niet standaard (windows mediaplayer pakt geen DivX), maar met freeware programma (b.v. Betaplayer) is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Heb vanmiddag ook maar een bt-usbstick gehaald. Active sync werkt nog niet, maar ik kan al wel bestanden heen en weer sturen en het geluid van mijn spv afspelen op mijn computerboxen. Als het ook andersom werkt kun je misschien wel bellen met een microfoon en speakers (lees: headset) van je pc.
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:08:
Ahum, voor die groene achtergrond dien je 't theme van de pocketpc te downloaden. Het bestandje dat je hebt gedownload kun je volgens mij gewoon uitpakken met winzip. Je moet alleen de extensie: .tsk renamen naar .zip/.cab. Vervolgens het 0stwater.001 renamen naar groen.jpg en ff resizen... Easy he! :)
Alleen jammer dat de themes die je toevoegd verdwenen zijn als je telefoon opnieuw opgestart wordt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Laatst online: 19:03
Net me C500 maar geunlocked bij de allom bekende site. Ik hoefde overigens maar €29,20 te betalen ;) En betalen met een credi is zeer aan te bevelen daar want dan heb je je unlock meteen.

Ik ga nu ff een Vodafone abootje scoren en GPRS instellingen zoeken. Ik zal trouwens wel ff de GPRS instellingen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:40:
Sinds eergister heb ik de SPV C500 :) toen ik de doos opende (afkomstig van de orange online shop) zat erin de handset oplader headset en de cdrom :S to mijn grote verbazing geen usbkabel om data over te zetten. Klopt dit dat deze ontbreekt?....
Er moet een USB kabel inzitten btw.

Ik moest om bleu tooth werken te krijgen met de flaptop een password op m'n windows profile (laptop), omdat je op een gegeven moment een pass van je comp moet geven op je telefoon, en ook anders om.
hierna is alles opgelost :D

om je THEMA's blijven te houden (tot nu toe dan met 2X reboten) heb ik in de eigenschappen van de windows-folder het vinkje verwijderd "tijdelijke bestanden opslaan op storagecard"

hierna bleef het thema staan, alleen de bestanden zijn toch weer verwijderd uit deze map. het zou al schelen als je er een "systeem" bestand van zou kunnen maken.
overigens heb ik de bestanden in de windows map en storage, mydoc, afbeeldignen gedeponeerd, anders kon ik de achtergrondtjes niet selecteren..

greettzz

[ Voor 9% gewijzigd door ijsbeer910 op 23-11-2004 11:44 . Reden: onvolledig hehehe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theme's kun je opslaan met het programmaatje Theme Changer
Werkt perfect, veel opties.

edit: owja, tis gratis :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 01:34:
jaja het werkt ik heb eindelijk ttm op mijn c500 met de orginele bleutooth gps antenne

het was effe werk maar hij doet het

ik ben meteen effe een rondje gaan proef rijden B)

het zoeken naar de sateliet duurt naar mijn idee iets langer als bij de spv e200

groetjes batrix O+
waar koop je die originele gps dan en hoeveel heeft hij gekost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:35:
[...]

waar koop je die originele gps dan en hoeveel heeft hij gekost
Zoek op ebay(.co.uk) naar verkoper Uktec.

Geloof dat zijn website www.handtec.com is.

Kost E 170 ongeveer (excl verzenden, inclusief autolader)

Maar voor E140 incl verzenden heb je een Rikaline bij bv pda-shop, en die heb je de volgende dag al binnen (en ook incl autolader)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik wil die c500 gaan halen bij orange, met € 40 abbo met bij betaling een mp3 player van 256 mb.

maar nog ff vraagje voor ik dit ga doen.

is het mogelijk email van je thuis pc op dit ding te zetten, zodat ik in de trein rustig alles kan lezen, antwoorden, en pas 's avonds ga versturen met de synchronisatie?

tevens heb ik al veel themes gedownd longhorn en xp look, is dit er makkelijk op te zetten, moet ik dit bv gewoon in de phone zelf zetten en dan iets selecteren, gaat dit echt zo makkelijk?

Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten? ik lees ook dat er verschil is tussen een smartphone windows en nog een versie. de smartphone versie is de betere dacht ik gelezen te hebben, hoe kan ik dit controleren voor ik de phone ga halen en dus niet straks met de gebakken peren zit.

hoor graag, dit is mijn eerste post hier dus hoop op positieve reacties. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:57:
Hoi ik wil die c500 gaan halen bij orange, met € 40 abbo met bij betaling een mp3 player van 256 mb.
Je kunt ook MP3tjes spelen met de C500 (en met een miniSD kaart van 512 MB kan er aardig wat op. Misschien dat je die (extra kostende) MP3 speler niet nodig hebt?
is het mogelijk email van je thuis pc op dit ding te zetten, zodat ik in de trein rustig alles kan lezen, antwoorden, en pas 's avonds ga versturen met de synchronisatie?
Ja, outlook wordt zelfs meegeleverd!
tevens heb ik al veel themes gedownd longhorn en xp look, is dit er makkelijk op te zetten, moet ik dit bv gewoon in de phone zelf zetten en dan iets selecteren, gaat dit echt zo makkelijk?
Ja, (niet echt click en go (daar heb je wel programma's voor trouwens),) maar het is wel simpel: check www.coolsmartphone.com -> easy start
Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten? ik lees ook dat er verschil is tussen een smartphone windows en nog een versie. de smartphone versie is de betere dacht ik gelezen te hebben, hoe kan ik dit controleren voor ik de phone ga halen en dus niet straks met de gebakken peren zit.
Dat "andere" is waarschijnlijk symbian. C500 draait op Windows CE 2003 ("Windows mobile").
Ik kan niet vergelijken, omdat ik geen symbian telefoon heb gehad, maar als je windows prettig vind werken, vind je C500 ook handig (probeer em anders in de orange shop!)
Denk trouwens niet dat je met een symbian telefoon "met de gebakken peren" zou zitten. Het blijft een kwestie van smaak denk ik.
hoor graag, dit is mijn eerste post hier dus hoop op positieve reacties. >:)
Hopelijk positief genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey bedankt voor de snelle reactie.

die mp3 player is voor mijn vrouw, is binnenkort jarig, enne kost 14.95 ;-)

ik heb wel interesse in mini sd kaartjes, waar kan je goede krijgen tegen betaalbare prijzen, en wat ook nog betrouwbaar is, heeft iemand al wat ervaring??

ik ga 11-11-2004 bestellen, en ga dan lekker van t-mobile af enne mijn n-gage gaat in de wilgen ben nokia beetje zat geworden ben echt toe aan wat nieuws.

iemand al ervaring met stand bye tijd?? mijn n-gage was 1 dag bij normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geheugenkaartjes: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/302
scroll naar onderen voor de mini SD

Gebruiksduur accu: 1,5 tot 2 dagen bij redelijk intensief gebruik.
Praktijk is dat ik em elke avond toch synchroniseer met mijn pc en dus de usb-oplaad-kabel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

De orange c500 kan die deze kaart gewoon lezen??

Secure Digital Card Mini 512MB (Transcend) € 57,12

Enne is het een goede deal?? Betaal ik niet teveel?

oja nog een vraag, kan je dvd's zo omzetten dat je ze kan bekijken op je phone.

zo ja hoe doe je dat dan, en waar vind jede software of zit dit bijgeleverd?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 17:41
Transcend kaartjes werken in de C500... voor de prijzen van die dingen, kijk gewoon even in de pricewatch.

Even iets anders... daarnet werd ik gebeld en mijn telefoon stond op trilstand zonder geluid en opeens begon m'n telefoon een continue pieptoon te maken :? Het leek op het geluid dat je hoort als je een microfoon bij een speakers houd zodat het geluid rond begon te zingen, maar dan iets minder hoog.
Toen ik de telefoon in mijn hand pakte werd het geluid iets minder hard en op een gegeven moment was het weg...

Heeft iemand dit ook al eens gehad?

edit:

oh ja... de telefoon lag naast m'n Bluetooth headset die uit stond en dus ook niet gepaird was

[ Voor 10% gewijzigd door Canard op 24-11-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:54:
Hoi allemaal,

De orange c500 kan die deze kaart gewoon lezen??

Secure Digital Card Mini 512MB (Transcend) € 57,12

Enne is het een goede deal?? Betaal ik niet teveel?
is erg goedkoop, en ja die kaart werkt gewoon
oja nog een vraag, kan je dvd's zo omzetten dat je ze kan bekijken op je phone.

zo ja hoe doe je dat dan, en waar vind jede software of zit dit bijgeleverd?

Greetz
Voor de prijs van een DVD heb je het programma DVD2Smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:57:
Hey Martijn

Kijk eens op www.smartphone-club.nl. Die hebben een leuke aanbieding voor de C500 (o.a.)gratis BT headset t.w.v. Eur 80), en die kunnen je tegen een leuke prijs ook een miniSD kaart meesturen.

Als je een 2 jarig abo van €40 neemt krijg je zelfs € 150 terug!!!!!!

Het geld wat je zo uitspaart kun je dan uitgeven aan die MP3 voor je vrouw denk ik zo...

Oh ja, actie loopt tot eind november!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx goede tip.

maar op dit site moet ik € 19 betalen voor de phone en 512 kaartje kost dan 69.
totaal € 88 bijbetalen.

bij orange shop is toestel gratis, voor 14,95 mp3 speler en kaartje is 57,12

totaal 72,07.

Dit lijkt me toch meer waar voor je geld.

of zit er er in die aanbiedingspakket van www.smartphone-club.nl hele wereldschokkende dingen die je niet mag missen....

hoor graag groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:03:
tnx goede tip.

maar op dit site moet ik € 19 betalen voor de phone en 512 kaartje kost dan 69.
totaal € 88 bijbetalen.

bij orange shop is toestel gratis, voor 14,95 mp3 speler en kaartje is 57,12

totaal 72,07.

Dit lijkt me toch meer waar voor je geld.

of zit er er in die aanbiedingspakket van www.smartphone-club.nl hele wereldschokkende dingen die je niet mag missen....

hoor graag groetjes
Heb je ook de gratis BT headset erin gecalculeerd??

En ik ging er van uit dat je een 2 jarig abo wilde afsluiten...(dan krijg je die 150 wel terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit toch een stereo headset bij?

dat is toch prima, heb toch nog geen auto ;-)

maar dan ben ik bij de shop toch beter uit denk ik....of niet.

mis ik spectaculaire dingen bij die andere aanbieding. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:57:
er zit toch een stereo headset bij?
[\quote]
Ja, best goeie geluidskwaliteit ook nog
maar dan ben ik bij de shop toch beter uit denk ik....of niet.
Dan wel (bij 1 jarig abo)
mis ik spectaculaire dingen bij die andere aanbieding. 8)7
Als je een mok, een pet en een tas spectaculair vind , dan wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:24:
Voor de prijs van een DVD heb je het programma DVD2Smartphone
Ik hoor van mensen dat dat proggel eigenlijk pure spyware is? Hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:23:
[...]
Hey Martijn
Kijk eens op www.smartphone-club.nl. Die hebben een leuke aanbieding voor de C500 (o.a.)gratis BT headset t.w.v. Eur 80)........
Oh ja, actie loopt tot eind november!
Let wel op! de BT headset krijg je er niet meer bij.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 15:07 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.