De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.089 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

VisaRider schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:54:
Ik ben er inmiddels achter waarom die handige 12volt > USB verloopdingen het niet doen op de Orange SPV. Deze reply ontving ik van BoxWave:

Maar blijkbaar haal je voor 14,95 een autolader bij de Orange winkel, dus ga ik daar wel heen :-)

[ Voor 51% gewijzigd door vmb op 14-12-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb

vmb

Maar blijkbaar haal je voor 14,95 een autolader bij de Orange winkel, dus ga ik daar wel heen :-)

Volgens de Orange shop in Zoetermeer en de Online shop slecht verkrijgbaar. Ik heb hem nu besteld in de UK via www.orange.co.uk.
Heb hem nog niet binnen, laat het hier wel weten hoe en wat. Ik had ook zo'n usb-lader besteld en loop dus tegen precies hetzelfde (niet laad) probleem aan. :P Hopelijk doet de Orange kabel het in de auto wel. Jullie horen van me.

(sorry er ging iets fout bij het vorige bericht, hoe kan ik die weg halen??)

[ Voor 24% gewijzigd door vmb op 14-12-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhnam schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:23:
Weet iemand al iets meer over de Nederlandse update? De engelse is geloof ik toch al een tijdje uit?
Dat zou ik nou graag willen weten!! Een beetje erg apart dat het zo lang duurt.... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

TheVMaster

Moderator WOS
vmb schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:49:

Volgens de Orange shop in Zoetermeer en de Online shop slecht verkrijgbaar. Ik heb hem nu besteld in de UK via www.orange.co.uk.
Heb hem nog niet binnen, laat het hier wel weten hoe en wat. Ik had ook zo'n usb-lader besteld en loop dus tegen precies hetzelfde (niet laad) probleem aan. :P Hopelijk doet de Orange kabel het in de auto wel. Jullie horen van me.
Ik denk wel dat de officiele kabel het doet hoor, ik bedoel hij is speciaal voor de SPV C500 gemaakt.

Ik lees net ff de voorwaarden door :
Ordering from the Orange shop™ online

Please note that:

Your order will only be accepted if received from the United Kingdom and if you are over the age of 18.

We shall not be liable to any person for any loss or damage which may arise from the use of any information contained in any of the materials on this website. We try to update this website as frequently as possible. You must ensure that, prior to placing an order, you have checked all relevant details about the goods and/or services you have selected as their relevant details may have changed since you last visited this website.
Volgens mij kunnen we daar dus niet bestellen....jammerzzz

[ Voor 35% gewijzigd door TheVMaster op 14-12-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb

vmb

TheVisionMaster schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:02:

Heel vreemd, want juist Orange adviseerde me daar te bestellen. Verder kon ik bij de bestelling aangeven dat alles in The Netherlands afgeleverd moest worden.
'We shall see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psylocke
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08-2021

Psylocke

De Utregse Kudde

Weet iemand of je in je c500 kan aangeven dat je geen SMS'jes kan ontvangen? Ik kreeg namelijk geen SMS'jes meer, pas na een harde reset kwamen ze weer binnen :( Misschien zijn er dus per ongeluk wat knopjes ingedrukt waarna SMS'jes geblokkeerd werden?

DUK | RC5-64 #42 | OGR-25 #59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank33
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 17:51
Mochten er nog mensen zijn die op zoek zijn naar een gratis betere alarm-funktie. Hier is een link naar jeyo media alarm. Hiermee kan je mp3's afspelen als wekgeluid, kiezen voor alarm op weekdays en het heeft een snooze funktie, allemaal dingen die ontbreken bij de standaard software.
Wanneer dit illegaal is moeten de mods het maar weghalen. Op de site van jeyo kan ik niets over dit programma vinden. Gevonden in dit topic op een ander forum.

"Obviously you're not a golfer..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:45

SeatRider

Hips don't lie

vmb schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:49:
Heb er gisteren eentje gehaald bij de Orange shop, waren net binnen. Ziet er behoorlijk no-name uit, maar de C500 accepteert het wel en laadt op. Misschien dat ik hem dit weekend even openmaak om te zien wat hier nu zo bijzonder aan is dat dit wel werkt en anderen niet...

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:50
Voor de geïnterreseerden: op NieuweMobiel heb ik een review geplaatst. Helaas een beetje aan de late kant maar door school ben ik er niet aan toegekomen om 'm snel af te ronden. Het is zelfs zo dat ik toen een aantal reviewtoestellen te gelijk had :P

NieuweMobiel.NL -> Toestellen -> Reviews

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/review/orange_c500/foto_00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/review/orange_c500/foto_02.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door AvWijk op 15-12-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:07
Even wat anders, ik had hiervoor een T610 met headset waar radio op zat... EN DIT MIS IK ZOOOOOOOOOO :'(

Op de sony kreeg de headset power van de foon... kheb geen idee hoeveel volt ofzo, maar is van de C500 vanuit de USB ook stroom 'af te tappen'? Misschien kan ik die headset dan ombouwen ofzo... Ligt nu ook maar in de kast... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Mark-A, ik wil niet vervelend doen, maar waar blijven die folietjes?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje een probleem met de datum en tijd instellingen in mijn spv... ik kan ze namelijk niet openen.

Als ik vanuit het startmenu instellingen > in het tweede menu 'datum en tijd' kies dan zegt hij 'Fout - De instellingen kunnen niet worden geopend'. En dat is best vervelend, aangezien ik vóór hij die melding gaf mijn alarm op half 7 had staan en ik die nu niet af kan zetten 8)7

Kan iemand me vertellen hoe ik weer in die instellingen kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

masterofoboe schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:54:
ik ga me is verdiepen in het games maken voor microsoft smartphone. Niet te veel verwachten maar ik ga proberen een paar oude games om te zetten. Iemand nog tips. :z
Als je games kunt maken, dan kun je denk ik ook wel een alarm in elkaar klussen? Het enige goede alarm dat nu te krijgen is, is CitYAlarms, http://www.codecity.net/prodctasp.htm, maar daar moet je gewoon grof geld voor betaleb (voor dat geld koop je ook een wekker :( ). Dus misschien dat je dat progje een beetje na kunt apen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:38:
Ik heb al een tijdje een probleem met de datum en tijd instellingen in mijn spv... ik kan ze namelijk niet openen.

Als ik vanuit het startmenu instellingen > in het tweede menu 'datum en tijd' kies dan zegt hij 'Fout - De instellingen kunnen niet worden geopend'. En dat is best vervelend, aangezien ik vóór hij die melding gaf mijn alarm op half 7 had staan en ik die nu niet af kan zetten 8)7

Kan iemand me vertellen hoe ik weer in die instellingen kan komen?
Ik denk dat het een hard resetje wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 07:40 ]

Verwijderd

Martijn schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:15:
Mark-A, ik wil niet vervelend doen, maar waar blijven die folietjes?? :?
De folies zijn vorige week verstuurd, donderdag of woensdag, maar niemand heeft ze nog aangekregen. (Net als de ongeveer 40 kerstkaarten die ik tegelijkertijd heb verstuurd) :(
Bij TPG post kunnen ze er niets mee (wel al geïnformeerd). "Tja d'r raken wel eens vaker poststukken vermist" is in principe wat ze zeggen".

Maar goed, niet getreurd: niet ontvangen = geld terug. Ik stel voor om tot het begin van volgende week te wachten. Heb je ze dan nog niet laat het me effe weten.

P.S. E-mail volgende keer effe.....had ik trouwens ook wel kunnen doen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 08:21 . Reden: aanvulling ]

Verwijderd

Tank33 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 08:27:
Mochten er nog mensen zijn die op zoek zijn naar een gratis betere alarm-funktie. Hier is een link naar jeyo media alarm. Hiermee kan je mp3's afspelen als wekgeluid, kiezen voor alarm op weekdays en het heeft een snooze funktie, allemaal dingen die ontbreken bij de standaard software.
Wanneer dit illegaal is moeten de mods het maar weghalen. Op de site van jeyo kan ik niets over dit programma vinden. Gevonden in dit topic op een ander forum.
Dit progje is bagger want hij blijft constant hangen als ik een nummer test of mijn alarm af laat gaan en vervolgens het uitdruk. Alleen als ik dan de telefoon uitzet houd de herrie op.
Vond nog het programma mp3 wecker maar die kost ook 8 euro :(

Zoals Oscar dus al schreef: wie weet nog een gratis mp3 wekker progje?

Verwijderd

Weet iemand al hoe je raido kan luisteren via c500 ? en kan je dat dan ook via poort 5080 doen btw?

• Martijn
Martijn schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:44:
Even wat anders, ik had hiervoor een T610 met headset waar radio op zat... EN DIT MIS IK ZOOOOOOOOOO :'(

Op de sony kreeg de headset power van de foon... kheb geen idee hoeveel volt ofzo, maar is van de C500 vanuit de USB ook stroom 'af te tappen'? Misschien kan ik die headset dan ombouwen ofzo... Ligt nu ook maar in de kast... ;)
Schop... >:) Niemand? :'(

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is het met de c500 (ook na updaten via Orange) nog steeds niet mogelijk bestanden te versturen via BT? Of zijn hier ander oplossingen voor?

• vmb

vmb

TheVisionMaster schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:02:
[...]

Ik denk wel dat de officiele kabel het doet hoor, ik bedoel hij is speciaal voor de SPV C500 gemaakt.

Ik lees net ff de voorwaarden door :

[...]

Beste mensen,
Vandaag heb ik dan mijn zaterdag bestelde 12V laadkabel voor de C500 binnen gekregen. Ik had hem dus besteld bij Orange.co.uk, maar zoals uit het bovenstaande bericht blijkt kan iemand van buiten de UK dus niet in de UK bestellen. Wat Orange UK nu gedaan heeft is mijn bestellen doorsturen naar www.ora.co.uk en zij hebben hem uiteindelijk netjes geleverd. En alles werkt. Een regelrechte aanrader dus

Verwijderd

vmb schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:41:
[...]
Beste mensen,
Vandaag heb ik dan mijn zaterdag bestelde 12V laadkabel voor de C500 binnen gekregen. Ik had hem dus besteld bij Orange.co.uk, maar zoals uit het bovenstaande bericht blijkt kan iemand van buiten de UK dus niet in de UK bestellen. Wat Orange UK nu gedaan heeft is mijn bestellen doorsturen naar www.ora.co.uk en zij hebben hem uiteindelijk netjes geleverd. En alles werkt. Een regelrechte aanrader dus
Wat heeft ie jou nu gekost?
Bij de Orange-Shop In A'foort is de kabel gewoon voorradig voor € 14,95

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 18:55 ]

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is die update voor de c500 nu eigenlijk ook al officieel in Nederland gelanceerd?

• vmb

vmb

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:52:
[...]

Wat heeft ie jou nu gekost?
Bij de Orange-Shop In A'foort is de kabel gewoon voorradig voor € 14,95
Ik dacht 9,99 GB pond, is dat niet in de buurt van € 14,95?

Verwijderd

vmb schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:13:
[...]
Ik dacht 9,99 GB pond, is dat niet in de buurt van € 14,95?
Had je geen verzendkosten?

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:05:
Is die update voor de c500 nu eigenlijk ook al officieel in Nederland gelanceerd?
Wat doet die update eigenlijk?
Ik heb niets te klagen met de Rom die ik nu heb.

• vmb

vmb

Bij Orange zaten die dus bij die 9,99, nu moet ik je eerlijk zeggen dat ik de Ora prijs dus nog niet weet. Het blijft dus nog even een verrassing, maar ach je moet wat als de lader bijna nergens (behalve in A'foort dan) te krijgen is.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:22:
[...]

Ik dacht dat ie oa het flikkeren bij spelletjes wegnam. Nu flikkert het beeld bij bv Toki Tori

Verwijderd

ie
epoman schreef op donderdag 16 december 2004 @ 17:43:
Is het met de c500 (ook na updaten via Orange) nog steeds niet mogelijk bestanden te versturen via BT? Of zijn hier ander oplossingen voor?
Ik heb gisteren een jpg bestand naar siemens telefoon gestuurd. Hoezo niet mogelijk ?
Vind alleen wel opvallend dat veel telefoons mij niet kunnen vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:38:
ie
[...]
Ik heb gisteren een jpg bestand naar siemens telefoon gestuurd. Hoezo niet mogelijk ?
Geen problemen mee, heb je je Bluetooth wel op identificeerbaar staan?

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb nu trouwens Ricky Dangerous voor de c500, best wel geinig!

Afbeeldingslocatie: http://stuff.planet-d.net/smartphony/rick1.gif
Afbeeldingslocatie: http://stuff.planet-d.net/smartphony/rick2.gif
Afbeeldingslocatie: http://stuff.planet-d.net/smartphony/rick3.gif
Afbeeldingslocatie: http://stuff.planet-d.net/smartphony/rick4.gif

Meer info:
http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=63191

Op pagina 15 staat hoe je hem werkend krijgt op de c500

Overigens is de bediening ruk, dus het ziet er eigenlijk alleen leuk uit :)

[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 16-12-2004 20:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:22:
[...]

Ik geloof dat de grootste verandering iets met flikkeren in games te maken heeft..(dat ie dat dan niet meer doet) Edit: te laat
Maar idd, ik ben ook in mijn sas met deze rom.
MEEUW schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:38:
ie
[...]
Download smartexplorer op www.binarys.com stuk makkelijkerderder

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:38:
ie
[...]

Er staat mij bij dat wanneer ik een willekeurig bestand op de telefoon wil versturen dat ik alleen kan kiezen tussen MMS en IR. Dat was ook de reden dat ik 't ding nog niet heb willen aanschaffen.
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 21:14:

Download smartexplorer op www.binarys.com stuk makkelijkerderder
Kan 't daar dan 'ineens' wel mee, of ontgaat me nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
epoman schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:49:
Kan 't daar dan 'ineens' wel mee, of ontgaat me nu iets?
Daar kan het wel mee jah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Epoman: het kan ook met de gewone file-exlorer. Staat alleen niet aangegeven. Je kan kiezen voor zenden via IR, dan zal ie niet alleen via IR proberen maar ook bluetooth activeren. Beetje een "kromweggetje"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Ah, zo. Damn, wat zijn die mensen slecht geïnformeerd, en wat zijn de reviews dan vaag. Had 't ding dus allang kunnen hebben wanneer ik hier van op de hoogte was :(
AvWijk schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:55:
Voor de geïnterreseerden: op NieuweMobiel heb ik een review geplaatst. Helaas een beetje aan de late kant maar door school ben ik er niet aan toegekomen om 'm snel af te ronden. Het is zelfs zo dat ik toen een aantal reviewtoestellen te gelijk had :P

[afbeelding]

[afbeelding]
Waarom staat er dan zelfs bij deze review nog als minpunt dat bestanden versturen niet kan via BT?

Whatever. Ik heb mezelf beloofd nog een paar weken te wachten met verlengen, de c500 is toch ineens weer een optie.

[ Voor 65% gewijzigd door epoman op 17-12-2004 12:15 . Reden: het kon wat genuanceerder, zeg maar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf gebruik ik wel smartexplorer, is beter, transfers gaan ook sneller en het is ook gratis :)
Je krijgt geen spijt van dit toestel Epoman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvWijk schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:55:

[afbeelding]

[afbeelding]
Grapjas, je hebt een 6000mb minisd kaartje erin zitten :P
Dan zou er altijd nog 6Gb op staan ;)

Uitgebreide review, ik mis echter nog het minpunt dat bij een aantal games het toestel last heeft van een flikkerend scherm wat veroorzaakt word door een slechte Gapi driver

Op pagina 3 begin je in het hoofdstuk camera over de Sendo te praten :?

En op pagina 1 begin je met:
Zoals met alle HTC-toestellen gebeurt, geeft men dan ook de mogelijkheid om leveranciers hun eigen versie uit te laten brengen, zoals Orange de C500 heeft uitgebracht. Qtek komt met de 8020, en iMate met de SP3.

Dat moet wellicht de Qtek 8010 zijn :)

Verder toppie hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mark-A & Pamas,
Ik heb echt geen problemen met bt, reageerde alleen op epoman die zei dat het niet mogelijk was bestanden te sturen via bt en dat het mij geen probleem was. Of kom ik niet duidelijk over?
anyway ik zit in een ruimte met nokia en siemens telefoon en de 1 ziet mij wel de ander niet. explorer had ik allang gedownload en geinstalleerd :D.(maak u geen zorgen ;) )
Had eigenlijk liever dat u aandacht aan mijn (andere) vragen gaf :P.
mvg,
MEEUW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeuw, je andere vragen..
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:00:
[...]

Geen problemen mee, heb je je Bluetooth wel op identificeerbaar staan?
...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had mijn bt op aan staan. moet toch werken lijk me.
of is er verschil :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:44:
of is er verschil :P?
Ja, hij moet op identificeerbaar staan.
Dat schreef ik toch 8)7
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 20:38:
@Mark-A & Pamas,
...
Had eigenlijk liever dat u aandacht aan mijn (andere) vragen gaf :P.
mvg,
MEEUW
Wat zijn die andere vragen dan?

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij bluetooth heb je drie keuzes:
-aan
-identificeerbaar
-uit

-bij aan kun je andere toestellen vinden en de meesten kunnen jou niet vinden
-bij identificeerbaar kunnen als het goed is alle toestellen jou wel vinden
-uit spreekt voor zich :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere vragen had ik al paar dagen geleden gesteld. Over internet radio en nog iets dacht ik.
But why is aan anders dan indentificeerbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManOfWar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-03 18:52
Ik heb hier een probleem met mijn c500 !
Ik zat heel rustig wat muziek te luisteren terwijl ik wat fotos zat te bekijken op mijn telefoon, en ineens loopt hij vast. :| Ok is niet de eerste x dat hij vast loopt, ik proberen gewoon aan en uit te zetten zoals ik meestal dan doe maar dat lukt niet. Dus batterij eruit en er weer in doen. Nu doe ik hem aan....duurt een tijdje .....duurt wat langer dan normal ......hij loopt vast bij de bootscreen :/
Ik start hem weer op maar dan met de aan en uit knop (die het nu weer wel doet) ...gebeurd precies het zelfde :( nou ik proberen om toch mijn pincode in te voeren , blijkt dat ik toch in het menu kom. Maaaaaar wat ik nu zie is niet wat je normaal hoort te zien: alles is wit , geen wallpaper niks, maakt geen verbinding met het netwerk van Orange en na een tijdje (2 min +/- ) gaat hij vanzelf weer uit :|
Ik heb geen idee wat er mis is gegaan. Heb er niks geinstaleerd de laatste 4 a 5 weken ook geen nieuwe mp3's er in gestopt ..niks. Alleen mee gebeld , muziek geluisterd, wat spelletjes gespeeld. En als de Batterij leeg werd keurig netjes uit gezet om hem op te laden met de lader.
O ja !...Hard reset lukt ook niet ...accepeerd hij niet en binnen die 2 min kan ik amper wat doen.

Kent iemand dit probleem ? Zo ja. Hoe heb je het opgelost ?
Ik denk dat ik morgen naar de Orange winkel ga want ik kan er nu echt niks mee ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManOfWar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-03 18:52
Het is me uiteindelijk toch nog gelukt om mijn telefoon een harde reset te geven.
Alles doet het weer normaal. Alleen zijn al mijn contacten weg ...alles is weg :/
Voortaan mijn sim geheugen maar gebruiken voor mijn contacten (TIP)

Sorry voor het laten schrikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Hmm, inderdaad erg vreemd. Normaal kon je het nog gooien op een proggie ofzo wat geen licentie heeft oid.

Wat je zowieso altijd moet doen: Orange backup. Kun je al je contacts, afspraken, documenten en sim gegevens backuppen op een server van Orange. Na een hard reset ofzo weer downloaden en je telefoon is weer als vanouds. Prima uitvinding!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 01:06:
Andere vragen had ik al paar dagen geleden gesteld. Over internet radio en nog iets dacht ik.
But why is aan anders dan indentificeerbaar ?
Omdat je in de "aan" mode alleen contact kunt maken met gps apparaten die al gepaired zijn, oftewel apparaten waarmee je al eerder contact mee hebt gehad. In de indentificeerbare mode sta je ook open voor nieuwe connecties. Als hij "aan" staat zul je ook niet merken dat een ander (nog onbekend) apparaat contact probeert te maken volgens mij terwijl je dat in de indentificeerbare mode wel zult merken (hopelijk).

Henk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een C500 en ik sta echt versteld van het batterij-verbruik. s'Avonds de batterij tot 100% opgeladen, de volgende dag aangezet en een uur genavigeerd met TomTom met 3D view aan. Aangekomen gekeken waar de batterij op stond: 84%. Ik vindt dat bijzonder netjes. :)
Maar hoe zit dat eigenlijk, als ik een autolader gebruik, trekt ie dan stroom van de 12V aansluiting en gebruikt niets van de batterij tijdens het gebruik of is dat alleen voor het opladen van de batterij? In mijn auto zit er achterin nog één en een collega zegt dat die wel te gebruiken is voor het continue onder stroom houden van apparatuur.

Was al bang dat het niet zou werken na al die verhalen over warmte-werende voorruiten in Franse auto's (heb een 307SW) maar viel dat even mee. Geprobeerd met een Royaltek gps ontvanger (die bij Route66 zit) en het werkte gewoon door de voorruit.

Henk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Henk, welkom op het forum!
Hij schreef al eerder:
[...]

Omdat je in de "aan" mode alleen contact kunt maken met gps apparaten die al gepaired zijn, oftewel apparaten waarmee je al eerder contact mee hebt gehad. In de indentificeerbare mode sta je ook open voor nieuwe connecties. Als hij "aan" staat zul je ook niet merken dat een ander (nog onbekend) apparaat contact probeert te maken volgens mij terwijl je dat in de indentificeerbare mode wel zult merken (hopelijk).
Niet helemaal waar. Je kunt in de "aan" mode wel contact maken (bestanden versturen) naar andere BT apparaten, alleen zien deze dan niet je apparaat naam. Verder ben je niet zichtbaar als iemand naar BT apparaten scant.
Henk schreef ook nog
Maar hoe zit dat eigenlijk, als ik een autolader gebruik, trekt ie dan stroom van de 12V aansluiting en gebruikt niets van de batterij tijdens het gebruik of is dat alleen voor het opladen van de batterij?
Hij trekt stroom van de 12 V (en laadt de batterij op).
Toen schreef Henk:
Henk
Henk, het is niet gebruikelijk om je naam onder elke post te zetten.
Quote uit de forum FAQ
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mark_A

Ik heb vandaag de folie ontvangen,
Nog niet getest, maar wilde het even laten weten.

Thanx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:27:
@Mark_A

Ik heb vandaag de folie ontvangen,
Nog niet getest, maar wilde het even laten weten.

Thanx _/-\o_
Ow gelukkig!!!
Wanneer issie afgestempeld??????

P.S. folie zal wel te groot zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas heb ik nog steeds niets ontvangen......hoop ook nog te krijgen groetjes martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:35:
[...]
Ow gelukkig!!!
Wanneer issie afgestempeld?????? ;)

P.S. folie zal wel te groot zijn ;(
De stempel is van 15 Dec.

Hij is inderdaad iets te groot, knip er wel een stukje af.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:39:
helaas heb ik nog steeds niets ontvangen......hoop ook nog te krijgen groetjes martijn
Hey Martijn , lees dat stukje eens 3 posts boven de jouwe.
Staat iets over groetjes.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Go TPG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al aantal keren gehad dat de c500 of enorm traag reageer of vast loop. But gister had ik wel het toppunt. Hij liep vast en ik kon niks anders doen dan de batterij eruit halen en verdomt na opstarten alles settings weer als toen ik hem gekocht had. Grrrr. Ik hoop niet dat dat vaker gebeurd want dan gooi ik dat ding meteen richting raam. Heeft iemand dit vaker gehad?

Ik ben er achter hoe je radio kan luisteren via internet. But dat lukt niet via poort 5080.
Daar moet toch wel een oplossing voor zijn, niet :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:03:
Ik heb al aantal keren gehad dat de c500 of enorm traag reageer of vast loop.
Gebruik je Taakbeheer wel eens?
Die sluit openstaande programma's af en maakt dus weer geheugen vrij.
Wanneer je die nooit afsluit wordt je C500 inderdaad steeds trager.
Je telefoon soms een keertje uit en aanzetten wil ook erg goed helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:55

EntonoX

Team leider

Mensen,

Wie weet er een mooi hoesje voor de c500?? ik heb wel al wat hoesjes gezien maar dat zijn allemaal van die standaard hoesjes... ik wil dus een mooi hoesje hebben, wat ook een beetje schokbestendig is.

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EntonoX schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:18:
Mensen,

Wie weet er een mooi hoesje voor de c500?? ik heb wel al wat hoesjes gezien maar dat zijn allemaal van die standaard hoesjes... ik wil dus een mooi hoesje hebben, wat ook een beetje schokbestendig is.
Zoiets?
Krusell Leather Case Qtek 8010/SPV C500
Afbeeldingslocatie: http://www.mobileplaza.nl/Displays/krusell_86160.jpg
De tekst die bij de adv. staat klopt niet helemaal 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Laatst online: 18:55

EntonoX

Team leider

Ja, ok... dat is opzich wel een mooie maar nog steeds openingen bij de volumetoetsen. ik heb liever dat die gewoon dichtzitten, vanwege stof enzo achter het scherm... maar misschien ben ik dan een beetje een zeikerd...

denk dat deze het wel wordt dan.

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth Remote Control for Smartphone

With this software, you will be able to control remotely applications like Winamp, the Windows Mixer, the Windows Media Player, PowerPoint and others... Right now, in version 0.3.2, Winamp, the Windows Mixer and PowerPoint are supported but more are set to come in future versions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
EntonoX schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:31:
[...]
Ja, ok... dat is opzich wel een mooie maar nog steeds openingen bij de volumetoetsen. ik heb liever dat die gewoon dichtzitten, vanwege stof enzo achter het scherm... maar misschien ben ik dan een beetje een zeikerd...
heb hem ook en bevalt erg goed - nog wel wat stofresten af en toe bij de openingen maar het toestel is perfect beschermd tegen vallen.

(hier gekocht trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EntonoX schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:31:
[...]

en als je te veel geld over hebt of je nog iets aan de kerstman wilt vragen kun je voor een luxe uitvoering gaan
Afbeeldingslocatie: http://pda.direqt.nl/site/image_database/pielcaseornagespc500.jpg
hier te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die update er al voor de c500 ? een tijd terug vond ik alleen de engelse nog...

iemand een ideetje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@wipneus: wat een geweldige case voor de spv. Alleen €55 euro is wel veel :(

op ebay hebbe ze em niet. Iemand andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:13:
[...]

Gebruik je Taakbeheer wel eens?
Die sluit openstaande programma's af en maakt dus weer geheugen vrij.
Wanneer je die nooit afsluit wordt je C500 inderdaad steeds trager.
Je telefoon soms een keertje uit en aanzetten wil ook erg goed helpen.
Ja smartexplorer of hoe heet dat. En heb een handig tooltje close all die alles in 2 sec sluit.
But toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 03:16:
[...]

Ja smartexplorer of hoe heet dat. En heb een handig tooltje close all die alles in 2 sec sluit.
But toch...
Hmm, welk tooltje is dat? Handig voor op de frontpage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op zondag 19 december 2004 @ 11:25:
[...]
Hmm, welk tooltje is dat? Handig voor op de frontpage ;)
Het is niet smartexplorer, maar SP Task manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet dat toolske of ook. maar ik heb een andere igg. Zal eens onderzoeken waar ik dat tooltje vandaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die dat orange logo zat zijn.. je veegt het er af zonder schade aan toestel met een suikerklontje.. ja je leest het goed.. suikerklontje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:30:
voor de mensen die dat orange logo zat zijn.. je veegt het er af zonder schade aan toestel met een suikerklontje.. ja je leest het goed.. suikerklontje!
Oud nieuws >:)
Verwijderd in "De HTC Typhoon (Orange SPV C500)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand enig idee hoe ik de t9 in nederlands zet. heb mn tel wel in nederlands gezet. ook alle instellingen in nederlands en heb hem ook opnieuw opgestart maar de t9 werkt helaas nog steeds niet in het nederlands. tips zijn heel erg welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:09:
heeft iemand enig idee hoe ik de t9 in nederlands zet. heb mn tel wel in nederlands gezet. ook alle instellingen in nederlands en heb hem ook opnieuw opgestart maar de t9 werkt helaas nog steeds niet in het nederlands. tips zijn heel erg welkom
Als je een berichtje aan het typen bent even de * een tijdje ingedrukt houden tot er linksonder een menuutje open springt, dan bij optie 5 (T9 Talen) Nederlands selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbedankt/ is gelukt. is een stuk sneller smsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39
Heb slechts een klein vraagje,

heb het hele forum al door gespit enben het nog niet tegen gekomen, maar hoe zorg ik ervoor dat ik een bepaald wma-tje als ringtone in kan stellen? Ik heb uiteraard het boekje ook gelezen maar daar wordt ik niet veel wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Kopieren naar je my documents map. In storage of SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

lmno31 schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:22:

heb het hele forum al door gespit enben het nog niet tegen gekomen, maar hoe zorg ik ervoor dat ik een bepaald wma-tje als ringtone in kan stellen? Ik heb uiteraard het boekje ook gelezen maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
In application data -> sounds neerkwakken. Let op! Hoge bitrates paktie niet.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lmno31 schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:22:

En als het na bovenstaande tips nog niet lukt: Coolsmartphone heeft een how-to-tje

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi Mark-A

ik heb de stikkers binnen super Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lmno31
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 22:39
ik wist dat het simpel moest zijn maar ik kon het niet vinden.

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje van een newbie, heb je de Orange sim nodig om verbinding te krijgen met Orange world? hoop het niet anders wordt deze sim al helemaal niet gebruikt! Nu wil ik slechts Orange world laten afschrijven en met mijn anderen provider sim gaan bellen!@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:31:
Een vraagje van een newbie, heb je de Orange sim nodig om verbinding te krijgen met Orange world? hoop het niet anders wordt deze sim al helemaal niet gebruikt! Nu wil ik slechts Orange world laten afschrijven en met mijn anderen provider sim gaan bellen!@
Je zult echt via het Orange Netwerk moeten " binnenkomen" bij Orange World, en dus inderdaad de Orange simkaart moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:48:
hoi Mark-A

ik heb de stikkers binnen super Tnx
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:33:
[...]

Je zult echt via het Orange Netwerk moeten " binnenkomen" bij Orange World, en dus inderdaad de Orange simkaart moeten gebruiken.
Oke, jmmr, dacht dat het een instelling was op de World server voor authtorisatie en dan dmv GPRS en userid/pww aanmelden, dus niet sim gebonden, weet je het wel zeker? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Ik heb net dat ding besteld icm een Free 30 abo'tje, ding ziet er lekker uit *D

Alleen ben ik nu nog op zoek naar een houder voor in de auto, MET ZUIGNAP. Het hoeft geen carkit te zijn die werkt, ook hoeft het geen specifieke houder te zijn voor de C500, maar het moet wel blijven zitten en vooral met een zuignap aan de voorruit te hangen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten er nou aparte games gedownload worden ergens om te draaien op pocketsnes emu?
Is daar een site voor ofiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:06:
Moeten er nou aparte games gedownload worden ergens om te draaien op pocketsnes emu?
Is daar een site voor ofiets?
Aan een emulator alleen heb je niks.
Daar zijn sites voor ja, maar daar mag je hier niet naar vragen want op de meeste rust nog wel wat copyright en zo.

Wat wel mag is je vertellen dat die spelletjes ook wel ROMS genoemd worden, en dat je wellicht met Google iets zou kunnen vinden.
Volgens mij werkt pocketSNES niet op de C500 trouwens.
Airjet schreef:
Oke, jmmr, dacht dat het een instelling was op de World server voor authtorisatie en dan dmv GPRS en userid/pww aanmelden, dus niet sim gebonden, weet je het wel zeker?
Ja.. Orange World is iets wat door klantenservice geactiveerd moet worden.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na behoorlijk wat gezeik te hebben gehad met TPG Post afgelopen vrijdag, en heden morgen. Ga ik dan toch mijn telefoontje afhalen op het postkantoor.

Lekker op mijn gemak dit topic doorlezen (wel bij deel 1 beginnen natuurlijk) en voila, we gaan veel plezier beleven met dit toestelletje. :9~ :9~

Ik laat nog van mij horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
kan je in het woordenboek woorden schrappen? Ik heb nu een T310 SonyEricsson en daar staat dus allerlei zooi in die ik niet kan wissen. ik bedoel dus als je SMS-t met T9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:29:
kan je in het woordenboek woorden schrappen? Ik heb nu een T310 SonyEricsson en daar staat dus allerlei zooi in die ik niet kan wissen. ik bedoel dus als je SMS-t met T9
..Even los van het feit of het kan of niet (geen idee namelijk)
Waarom zou je dat willen? Wat voor "zooi" wil je wissen dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:11:
[...]

Ja.. Orange World is iets wat door klantenservice geactiveerd moet worden.
Dus, begrijp ik hier uit? slechts laten aanmelden en zonder Orange sim toch World kunnen benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:45

SeatRider

Hips don't lie

Config schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:27:
Ik heb net dat ding besteld icm een Free 30 abo'tje, ding ziet er lekker uit *D

Alleen ben ik nu nog op zoek naar een houder voor in de auto, MET ZUIGNAP. Het hoeft geen carkit te zijn die werkt, ook hoeft het geen specifieke houder te zijn voor de C500, maar het moet wel blijven zitten en vooral met een zuignap aan de voorruit te hangen zijn ;)
Hoi, heb een supermooie klemhouder gekocht bij Halfords, met dezelfde zwanenhals en supersuctioncup als die bij bv de Tomtom houder zit, en kun je in de breedte instellen van je c500. Eenmaal op de juiste maat ingesteld hoef je hem niet meer te verstellen, je kunt je telefoon er zo tussenklemmen en uitschuiven. Hij dekt je speaker niet af, dus voor navigatie ook ideaal. Volgens mij was ie 18,95. Nee, ik werk niet bij Halfords :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:15:
[...]

Dus, begrijp ik hier uit? slechts laten aanmelden en zonder Orange sim toch World kunnen benaderen?
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:33:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe stel ik in, dat bij het aannemen van een gesprek bij gebruik in de auto (geen carkit, alleen houder en/of lader) de speaker ook direct aangaat?
Bij voorkeur neem ik aan met een willekeurige toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:00:
Hoe stel ik in, dat bij het aannemen van een gesprek bij gebruik in de auto (geen carkit, alleen houder en/of lader) de speaker ook direct aangaat?
Bij voorkeur neem ik aan met een willekeurige toets.
Volgens mij kan dat niet.
Wat je wel kunt doen is gewoon opnemen met de "groene telefoon" toets, en die lang ingedrukt houden..

Let er wel op dat je waarschijnlijk zelf niet verstaanbaar bent als je geen headset gebruikt en de telefoon op b.v. de passagierstoel of dashbord legt. (of je moet echt hard schreeuwen)

Ow ja, ook welkom natuurlijk!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb deze phone dus ook net. heel raar alleen. kan geen email en internet en msm op, maar wel op orange world. heb mn oude sim erin gezet die wel al orange world ready was. tevens heb ik de settings van de website van orange erop gezet omdat ik dacht dat het daar aan lag. ik krijg bij allemaal een melding dat de server niet bereikbaar is of dat de website niet bereikbaar is. dit terwijl hij uit de standaard favorieten komt. heeft iemand enig idee waar ik zou moeten zoeken om dit op te lossen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
Tzup, met in het achterhoofd dat ik een 512 mb MiniSD kaartje ga kopen wou ik graag een cardreader kopen, ik dacht aan deze maar ondersteund wel de Minie versie van de SD?
Ik hoorde dat die in het mmc slot gaat, is dat zo?
Bvd :)

Afbeeldingslocatie: http://www.interngeheugen.com/images/transcend/6-in-1-Card-Reader-Writer.gif

Transcend USB 2.0 CF/MS/SM/SD/MD/MMC USB CARD READER (7 TYPES, 0MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@brtausi
Past wel, bij een miniSD kaartje zit een adapter zodat ie in het MMC/SD slot past.
Afbeeldingslocatie: http://www.examedia.nl/computerx/pics/minisd.jpg

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:09:
@brtausi
Past wel, bij een miniSD kaartje zit een adapter zodat ie in het MMC/SD slot past.
[afbeelding]
Oke mooi, dat wist ik niet van die adapter :P
Dan wordt dat mijn kerstcadeau O-)
en zelf koop ik dan die 512 MiniSD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:11:
[...]

Aan een emulator alleen heb je niks.
Daar zijn sites voor ja, maar daar mag je hier niet naar vragen want op de meeste rust nog wel wat copyright en zo.

Wat wel mag is je vertellen dat die spelletjes ook wel ROMS genoemd worden, en dat je wellicht met Google iets zou kunnen vinden.
Volgens mij werkt pocketSNES niet op de C500 trouwens.
Helaas werkt deze inderdaad niet :( bij load rom blijftie hangen.
Ook de pocketSNES van coolsmartphone doet het niet :/
Zijn er nog andere manieren voor games / emulators voor op de c500??
wat gebruiken jullie hiervoor?
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.