Ik heb hier een probleem met mijn c500 !
Ik zat heel rustig wat muziek te luisteren terwijl ik wat fotos zat te bekijken op mijn telefoon, en ineens loopt hij vast.

Ok is niet de eerste x dat hij vast loopt, ik proberen gewoon aan en uit te zetten zoals ik meestal dan doe maar dat lukt niet. Dus batterij eruit en er weer in doen. Nu doe ik hem aan....duurt een tijdje .....duurt wat langer dan normal ......hij loopt vast bij de bootscreen
Ik start hem weer op maar dan met de aan en uit knop (die het nu weer wel doet) ...gebeurd precies het zelfde

nou ik proberen om toch mijn pincode in te voeren , blijkt dat ik toch in het menu kom. Maaaaaar wat ik nu zie is niet wat je normaal hoort te zien: alles is wit , geen wallpaper niks, maakt geen verbinding met het netwerk van Orange en na een tijdje (2 min +/- ) gaat hij vanzelf weer uit
Ik heb geen idee wat er mis is gegaan. Heb er niks geinstaleerd de laatste 4 a 5 weken ook geen nieuwe mp3's er in gestopt ..niks. Alleen mee gebeld , muziek geluisterd, wat spelletjes gespeeld. En als de Batterij leeg werd keurig netjes uit gezet om hem op te laden met de lader.
O ja !...Hard reset lukt ook niet ...accepeerd hij niet en binnen die 2 min kan ik amper wat doen.
Kent iemand dit probleem ? Zo ja. Hoe heb je het opgelost ?
Ik denk dat ik morgen naar de Orange winkel ga want ik kan er nu echt niks mee