De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.108 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:20:
hier werkt het perfect... zij het erg traag.
Beter traag dan niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg met geen mogelijkheid m-info aan de praat...
Heb ik eindelijk i-mode werkend, lukt dat me weer niet.

Ik heb het volgende ingesteld:

maakt verbinding met: Internet
GPRS-toegangspunt: m-info
IP: 010.096.001.014
Gebruikersnaam: minfo
Wachtwoord: minfo

Voor de rest laat ik alles leeg... (Hij vult zelf de DNS servers in als 0.0.0.0)

Dan geef ik bij instellingen->gegevensverbinding->internet-verbinding m-info op als verbinding.
(Hier kan ik ook kiezen voor mijn i-mode profiel welke eigenlijk is ingesteld voor een wap-verbinding)

Als ik nu een MSN probeer in te loggen of mijn pop-mail probeer op te halen krijg ik de foutmelding:

'kan geen vebinding maken. Controleer of u toegang hebt tot het netwerk en probeer het opnieuw'

Ik zal vast wel iets fout doen, maar kan iemand mij misschien vertellen wat ik dan wel moet doen.

Ik heb touwens op mijn vorige GSM (Nokia 3650) m0-info geactiveerd. Ik neem aan dat die activatie sim-gebonden is en niet telefoon-gebonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:59:
Ik heb ook last van uitvallende oordopjes. Omdat de geluidskwaliteit niet super is heb ik als experimentje een goedkoop koptelefoontje gekocht met een 2,5 mm plug.
Het is de volgende geworden (had een groothandel voor weinig)
Welke groothandel was t dan? Makro toevallig? En hoe duur was die, 10 euro ofzo? Of heb je m via internet besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 20:18
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:53:
[...]

Tevens zie ik plotsklaps sinds vanochtend dat mijn GPRS 'verbonden' icoontje (rechtsboven naast de batterijmeter) aangeeft dat ik verbonden ben??!?!.....kan deze wel weghalen door de homeknop ingedrukt te houden en 'verbreek GPRS verbinding' te kiezen, echter komt het icoontje na een minuutje ofzo alweer terug.

Heb al gekeken naar m'n online orange world rekening, maar die 'tikt' niets aan, als in; geen data verzonden of ontvangen. Ook staan er geen programa's open.

Iemand hier ook al ervaring mee gehad??
Dat GPRS icoontje staat er altijd. Omdat je altijd verbinding moet hebben om MMS-jes op te halen. Als je geen data binnen haalt, kost het je niks. Dus je hoeft je geen zorgen te maken als dat icoontje er staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11-2022
Sinds vandaag ben ik ook de gelukkige eigenaar van een SPV C500 (silver). Erg tevreden tot nu toe, echter 1 vraagje waarvan ik het antwoord niet in deze thread of in de handleiding kan vinden.
Weet iemand hoe ik het geluidje wat wordt afgespeeld wanneer ik tijdens het intypen van een URL op de # toets druk om een / in te voeren?
Ik heb de toetsenbord geluiden wel uitgezet maar dit zeer luide toontje krijg ik niet uit. :( Heeft iemand de oplossing?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik soort van macro's gebruiken ?

Ik wil eigenlijk met 1 druk op de knop mijn activesync via bluetooth een connectie laten maken.
Of ik wil bluetooth aan/uit zetten met 1 knop..

Kan dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-10 17:30
Even nog over gratis Internetten met die proxy instellingen... Zou dat echt niet werken met een andere sim als die van Orange? Het werkt gewoon op IP basis... Zou iemand dat eens kunnen proberen...?

Dan nog iets, hoe kan het dat het gratis is?? Ik snap dat niet, en is het niet zo dat dat elk moment afgelopen kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:27:
Even nog over gratis Internetten met die proxy instellingen... Zou dat echt niet werken met een andere sim als die van Orange?
niet via Orange world
Dan nog iets, hoe kan het dat het gratis is?? Ik snap dat niet,
Het is niet gratis, kost Eur 6 per maand, (de Orange World bundel) maar het gaat in ieder geval niet van je Internet Access af op deze manier. Je kunt dus voor die Eur 6 onbeperkt browsen.
en is het niet zo dat dat elk moment afgelopen kan zijn?
Ja

---
Ik had even een brainwave..kan niet testen want zit tot 20.00 te werken :|

Stel: bij proxy instellingen voor Internet, vult bij accespoint ipv "internet" -> "wap" in..
Kun je dan met opera wél binnen de bundel internetten???

Iemand die het wil testen?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Wat bedoel je hier nou mee? Ik wil weten of het niet via KPN zou werken bv... Iemand die dat kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:57:
[...]

Wat bedoel je hier nou mee? Ik wil weten of het niet via KPN zou werken bv... Iemand die dat kan testen?
Je kunt via KPN niet via de wap-proxy van Orange internetten. De Orange proxy is alleen vanuit het Orange netwerk te benaderen (dat laatste gok ik maar lijkt me meer dan voor de hand liggend)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:29:
[...]

Dat GPRS icoontje staat er altijd. Omdat je altijd verbinding moet hebben om MMS-jes op te halen. Als je geen data binnen haalt, kost het je niks. Dus je hoeft je geen zorgen te maken als dat icoontje er staat
Nee (volgens mij)
Bij de batterij meter staat alleen het G icoontje als er verbinding is.
Die grote G (in het witte of zwarte vierkant) staat er wel altijd, als er een GPRS verbinding beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arro schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:00:
Sinds vandaag ben ik ook de gelukkige eigenaar van een SPV C500 (silver). Erg tevreden tot nu toe, echter 1 vraagje waarvan ik het antwoord niet in deze thread of in de handleiding kan vinden.
Weet iemand hoe ik het geluidje wat wordt afgespeeld wanneer ik tijdens het intypen van een URL op de # toets druk om een / in te voeren?
Ik heb de toetsenbord geluiden wel uitgezet maar dit zeer luide toontje krijg ik niet uit. :( Heeft iemand de oplossing?? :?
Systeem geluid uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Is er naast een textlees progje ook een progje om txt files te schrijven?? :/

-Is dat echt waar over gratis internet, met de juiste instellingen?? en wat wordt hieraan verdiend dan, ik neem aan dat het niet gratis is ofdat er wel iets achter zit? (hoe snel gaat het ong.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) orneta notepad :)

2) geen idee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:19:

-Is dat echt waar over gratis internet, met de juiste instellingen?? en wat wordt hieraan verdiend dan, ik neem aan dat het niet gratis is ofdat er wel iets achter zit? (hoe snel gaat het ong.?)
JAAA het is echt waar (als je bij orange zit)
Kijk maar in het [GPRS] Orange World topic. daar staan de instellingen al een aantal maal beschreven (overigens niet echt gratis, maar gratis binnen de orange World bundel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Welke groothandel was t dan? Makro toevallig? En hoe duur was die, 10 euro ofzo? Of heb je m via internet besteld?
Nee NYGL, was iets van 5 euro inkoop ofzo :).

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
Wie weet er een winkel (dus geen website) in Den Haag (of regio) die Mini Secure Digital kaartjes van 512 MB verkoopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:29:
[...]

niet via Orange world

[...]

Het is niet gratis, kost Eur 6 per maand, (de Orange World bundel) maar het gaat in ieder geval niet van je Internet Access af op deze manier. Je kunt dus voor die Eur 6 onbeperkt browsen.

[...]

Ja

---
Ik had even een brainwave..kan niet testen want zit tot 20.00 te werken :|

Stel: bij proxy instellingen voor Internet, vult bij accespoint ipv "internet" -> "wap" in..
Kun je dan met opera wél binnen de bundel internetten???

Iemand die het wil testen?
Heb dat met Opera al eerder geprobeerd, immers staat in de README van Opera dat de Default Internet Settings worden gebruikt, en jouw idee is goed, maar de beperkingen liggen toch bij Orange World...en aan het, niet kunnen, configureren van Opera. Op Symbian toestellen met Opera loopt het wel vlekkenloos..
1: Opera met de Mobile Accelerator optie aan, Hier wordt een verbinding gemaakt met een Proxyserver van Opera die alles comprimeert(vandaar dat het razendsnel laad) via een Poort die niet met de WAP-APN te bereiken is.. (weet niet welke maar het is jammergenoeg geen 5080)
2: Met de Optie niet aangevinkt wordt een direct IP verbinding met het internet gemaakt, en wordt er dus geen gebruik gemaakt van een proxy, hiervoor zal normaal gesproken (voor HTTP bladeren) poort 8080 of 80 voor gebruikt, welke natuurlijk ook niet via WAP-APN bereikbaar zijn..
Het is dus even wachten op de officiele release van Opera for MS Mobiles.

En of het misschien binnenkort afgelopen zal zijn met poort 5080?
Nee, immers is dit net als 9201 een algemene poort die nodig is voor het gebruik van mobiel internet (en wap) op bepaalde telefoons, deze poort is ook gewoon bij Imode GPRS van KPN beschikbaar.(dit maakt het mogelijk om een I-mode verbinding op je laptop te gebruiken om te kunnen surfen op internet, zonder een Internet everywhere abonnement)...(net als bij Orange werkt deze wat ruimer dan 9201, alleen betaal je nog wel per KB bij KPN)
O2 UK had tijdens de introductie van GPRS ook een prachtig aanbod, alle klanten, zowel abo als prepay, konden gratis gebruik maken van wap via GPRS.. Via de truc, maar dan met Poort 80, kon je gratis het WWW op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:24:
[...]

Kijk maar in het [GPRS] Orange World topic. daar staan de instellingen al een aantal maal beschreven (overigens niet echt gratis, maar gratis binnen de orange World bundel)
Toch nog even hierover... Het zit dus echt in die Orange World gedoe he? Ik zit erover na te denken om toch maar een Orange abo te nemen... Maar ik wil NIET na een maand voor een verassing komen te staan en in een keer 40MB (=120 euro) ofzo af moeten rekenen... ;)

Als dat niet zo is, dan bestel ik morgen maar een Orange abotje ;) Free 30 2jr met 495 euro cashback ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Orange heb je geen verassingen want je krijgt sowieso een smsje als je 1.5 mb hebt verbruikt en als je bundel ( 30 euro in jouw geval) bijna opgebruikt is. Verder kan je altijd 1244 bellen wat je actuele stand is :+

Zo totzover de reclame 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen?
Als ik de trial-versie van pocketmusic van www.pocketmind.com installeer op mn c500 krijg ik te zien: or you may continue using trial version of pocketmusic fir 14 more days te zien........ terwijl dit natuurlijk wel wat meer daagjes mogen worden....ik wil pocketmusic ook nog 1277137550 dagen kunnen gebruiken om uit te proberen dan >:)
wat doe ik verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Weet iemand toevallig hoe ik de instellingen voor MMS met T-mobile aan de praat krijg op mijn C500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:24:
[...]

Mark-A, als je die gratis internet instellingen in je c500 zet, kun je dan niet op Orange World totdat je de originele settings weer terugzet of kunnen die instellingen gewoon blijven staan? Anders is dat natuurlijk een beetje onhandig of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Hoe lang duurt het voordat je orange world hebt als je hebt gebeld met de service om het te activeren?
En welke info heb je allemaal nodig om het te activeren? (oftewel, waar vragen ze om)
Bvd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tweak15KW op 01-12-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niemand een bleutooth headset met 2 oordopjes te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:53:
Hoe lang duurt het voordat je orange world hebt als je hebt gebeld met de service om het te activeren?
En welke info heb je allemaal nodig om het te activeren? (oftewel, waar vragen ze om)
Bellen met klantenservice. na 10 minuutjes telefoon aan en uit..

Klaar.

-----

Nog even over http://mob.e-messenger.net. Ik krijg het echt niet voor elkaar om die messagebox tevoorschijn te krijgen. Cookies verwijderd, cache verwijderd...als ik op "show messagebox" click lijkt het of de pagina ververst wordt, maar soms ga ik ook terug naar de contact list.
Waar zou dit aan kunnen liggen?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
hemiparo schreef op woensdag 01 december 2004 @ 07:52:
[...]
x-man schreef op woensdag 01 december 2004 @ 02:34:
Dus even een samenvatting.
Ik kan nu met mijn telefoon:

- PDF/Word/Powerpoint etc. bestanden openen

hmmm... dat heb ik volgens mij gemist - hoe doe ik dit dan? En is het gewoon mogelijk om de documenten te slepen naar de telefoon?
iemand nog wat info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Waar kan je de usb drivers downloaden voor de C500? Ik zit nu op me werk en me batterij is leeg en heb me kabel bij alleen me drivers heb ik thuis :(. Zijn die nog ergens te downloaden?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 06:25
Batterijen opladen via USB moet lukken met: http://www.microsoft.com/...wnloads/activesync37.mspx

Word, Excel, Powerpoint en PDF Bestanden kan je openen met Clearvue Suite, maarja die kost weer geld. Ook heb je RePliGo, maar die kost ook geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
MyTi schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:33:
Word, Excel, Powerpoint en PDF Bestanden kan je openen met Clearvue Suite, maarja die kost weer geld. Ook heb je RePliGo, maar die kost ook geld.
Dank je - gratis is dus helaas nog niet mogelijk...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:17:
[...]

Dank je - gratis is dus helaas nog niet mogelijk...?
Zijdelings ermee te maken: http://www.adobe.com/products/acrobat/readerforppc.html

Is voor PocketPC...is dat zelfde als Windows Mobile 2003??? (Indien nee: w'rom hebben ze die versie dan nog niet, en wel voor symbian :( )

zie hieronder: 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Als je even verder leest

Adobe Reader for Pocket PC 2002 version 2.0
Platform: Pocket PC 2002 and Windows® Mobile 2003 with Update 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:06:
Wie kan mij helpen?
Als ik de trial-versie van pocketmusic van www.pocketmind.com installeer op mn c500 krijg ik te zien: or you may continue using trial version of pocketmusic fir 14 more days te zien........ terwijl dit natuurlijk wel wat meer daagjes mogen worden....ik wil pocketmusic ook nog 1277137550 dagen kunnen gebruiken om uit te proberen dan >:)
wat doe ik verkeerd?
Ik heb mijn trial versie ergens anders vandaan, was versie 0.98beta ofzo. Als je terugzoekt kun je wel vinden waar ik hem gevonden had. Ik weet het namelijk niet meer uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:05:
[...]

Ik heb mijn trial versie ergens anders vandaan, was versie 0.98beta ofzo. Als je terugzoekt kun je wel vinden waar ik hem gevonden had. Ik weet het namelijk niet meer uit mijn hoofd.
Ik heb pocketmusic 1.1 .

Heeft te maken (denk ik) met een harde reset (na instalatie van Pockmusic)die ik gedaan heb...maar kan me gruwelijk vergissen hoor
Ik denk dat daardoor de registrykey mbt de trial gewist is, en dat PM daardoor over de fles gaat met die hele lange trial periode.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:28:
[...]

Bellen met klantenservice. na 10 minuutjes telefoon aan en uit..

Klaar.

-----
thnx, maar welke info moet je afgeven willen ze het activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:20:
[...]

thnx, maar welke info moet je afgeven willen ze het activeren?
Hoezo? Het klinkt alsof je bepaalde info niet wil geven..en als je Orange klant bent, hebben ze alle gegevens toch al?
Maar goed, gewoon bellen met klantenservice met je orange mobieltje, en dan vragen ze wat identificatie vragen...niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:21:
[...]

Hoezo? Het klinkt alsof je bepaalde info niet wil geven..en als je Orange klant bent, hebben ze alle gegevens toch al?
Maar goed, gewoon bellen met klantenservice met je orange mobieltje, en dan vragen ze wat identificatie vragen...niets bijzonders.
oooo oke, dat gaat wel lukken, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:12:
[...]

Ik heb pocketmusic 1.1 .

Heeft te maken (denk ik) met een harde reset (na instalatie van Pockmusic)die ik gedaan heb...maar kan me gruwelijk vergissen hoor
Ik denk dat daardoor de registrykey mbt de trial gewist is, en dat PM daardoor over de fles gaat met die hele lange trial periode.
Aaaaaaaahh, ik krijg die harde reset gewoon NIET uitgevoerd. doe alles goed:toestel uit, soft keys ingedrukt houwe aanzetten softkeys ingedrukt blijven houden, maar ik krijg dat menu dus niet te voorschijn hij vraagt gewoon om mn pincode in te voeren. heb m ook al een paar keer geprobeerd met t camera knopje maar, t lukt niet... wat doe ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:38:
[...]

Aaaaaaaahh, ik krijg die harde reset gewoon NIET uitgevoerd. doe alles goed:toestel uit, soft keys ingedrukt houwe aanzetten softkeys ingedrukt blijven houden, maar ik krijg dat menu dus niet te voorschijn hij vraagt gewoon om mn pincode in te voeren. heb m ook al een paar keer geprobeerd met t camera knopje maar, t lukt niet... wat doe ik niet goed?
Ik kreeg het eerst ook niet voor elkaar, maar het helpt als je je telefoon op een harde ondergrond legt, en dan die softkeys indrukt. Goed hard drukken!
(psst, de softkeys zijn dus die twee waartussen "SPV" staat)

En: hard reset wist alles qua instellingen/bestanden die op /Storage staan. (m.u.v. standaard windows installatie)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spice schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:44:
[...]

Nee NYGL, was iets van 5 euro inkoop ofzo :).
geen idee hoe dat werkt.. tis alleen voor handelaren ofzo? Naja weet iemand anders 2.5 mm oordopjes met zo'n oprolsysteempje waar ik dat op internet of in een winkel kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Of weet iemand goede oortjes met "uitstulpingen" (zoals je bij Philips en Sony bij de rubbertjes hebt) die 2,5mm zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:34:
Of weet iemand goede oortjes met "uitstulpingen" (zoals je bij Philips en Sony bij de rubbertjes hebt) die 2,5mm zijn?
Deze adapter ziet er wel stevig uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruikte vroeger een wap site waarmee ik winamp kon bedienen vanuit mijn tuin.
Dus geen progje maar een wap site die dat kon.
Ik ben alleen de naam van die site vergeten...

Kent iemand deze misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb zelf al een adapter liggen, maar dat werkt op de een of andere manier niet goed. Als hij in de telefoon draait gaat ie kraken of valt contact weg, terwijlde headset dat niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:43:
Ik gebruikte vroeger een wap site waarmee ik winamp kon bedienen vanuit mijn tuin.
Dus geen progje maar een wap site die dat kon.
Ik ben alleen de naam van die site vergeten...

Kent iemand deze misschien ?
Hier staat wel een en ander..vooral programma's..maar leuk dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:01:
[...]

geen idee hoe dat werkt.. tis alleen voor handelaren ofzo? Naja weet iemand anders 2.5 mm oordopjes met zo'n oprolsysteempje waar ik dat op internet of in een winkel kan kopen?
lijkt je dit wat?
http://www.pdashop.nl/product/4074/2322/Audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:46:
[...]

Ik kreeg het eerst ook niet voor elkaar, maar het helpt als je je telefoon op een harde ondergrond legt, en dan die softkeys indrukt. Goed hard drukken!
(psst, de softkeys zijn dus die twee waartussen "SPV" staat)

En: hard reset wist alles qua instellingen/bestanden die op /Storage staan. (m.u.v. standaard windows installatie)
mmmmh nou lekker vaag, heb m zojuist een harde reset gegeven... pocketmusic natuurlijk verdwenen t hele boeltje weer opnieuw geinstalleerd van pocketmind.com (trial) en weeer die verdomde 14 dagen om pocketmusic te kunnen gebruiken :(
waarom krijgt de ene weet ik hoeveel miljoen dagen te zien, en ik 14 ??? :? 8)7

naja wie t weet mag t zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:09:
[...]

mmmmh nou lekker vaag, heb m zojuist een harde reset gegeven... pocketmusic natuurlijk verdwenen t hele boeltje weer opnieuw geinstalleerd van pocketmind.com (trial) en weeer die verdomde 14 dagen om pocketmusic te kunnen gebruiken :(

Omdat je versie 1.1 installeert en wij 0.98beta (ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Wanneer je de datum van je tel. een jaartje of zo vooruit zet.
Daarna PocketMusic installeert.
Dan je datum weer terug zet.
Kun je PocketMusic een jaar en 14 dagen gebruiken

Dit werkt alleen wanneer je PocketMusic nog niet eerder geinstalleerd hebt.
Anders krijg je de melding dat ie verlopen is.

(Zet je datum nu maar eens een jaartje terug.)

edit:
Wanneer je PocketMusic al een keer geinstaleerd hebt gaat het ook, moet je alleen even in je register PocketMind verwijderen.
Met PHM registry editor ben ik naar HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > POCKETMIND gegaan.
POCKETMIND heb ik daar verwijderd, daarna PocketMusic geinstalleerd. (Wel eerst de datum een jaar vooruit gezet van mijn tel.)
PocketMusic gestart- ( nog 14 dagen te gaan.)
Daarna mijn tel. datum weer een jaar terug gezet. Nu heb ik nog 378 dagen te gaan. })

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Pocket music op je storage card installeren, dan issie niet weg na harde reset....toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:58:
[...]

Omdat je versie 1.1 installeert en wij 0.98beta (ofzo)
Neej hoor, ik heb ook 1.1 en 123243423423 dagen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Ik kan wel via infrarood wat sturen maar hoe stuur je wat(bijvoorbeeld een mp3 bestand) naar een andere telefoon met BLUETOOTH
Allebij de aparaten hebben elkaar al erkend en ik heb al bij beide een pincode ingegeven en een naam gegeven.
Maar hoe kan ik dat dus verzenden met bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een programma van www.binarys.com dacht ik.

Anders moet je ff ergens in dit topic kijken daar staat het ook.

qtek 8010 komt binnekort bij BC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:56:
Met een programma van www.binarys.com dacht ik.

Anders moet je ff ergens in dit topic kijken daar staat het ook.

qtek 8010 komt binnekort bij BC
Thnx, hij werkt :) maar hij gaat maar 8 kbps is dat normaal of hoort die sneller te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Even nog over dat gratis internet... Ik krijg vandaag mijn Orange sim binnen dus ik wil uitgebreid gaan testen ;) Maareh, kun je hem ook aan je laptop hangen (USB of BT) zodat je gratis kunt internetten? Ik vraag me het af aangezien het op de telefoon alleen werkt via IE aangezien daar de instellingen gewijzigd moeten worden... Maar zou je op je laptop met welke browser dan ook gewoon kunnen internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:32:
[...]

Pocket music op je storage card installeren, dan issie niet weg na harde reset....toch?
ja maar bij mij stond tie dus niet op mn mini sd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:05:
[...]

Wanneer je de datum van je tel. een jaartje of zo vooruit zet.
Daarna PocketMusic installeert.
Dan je datum weer terug zet.
Kun je PocketMusic een jaar en 14 dagen gebruiken

Dit werkt alleen wanneer je PocketMusic nog niet eerder geinstalleerd hebt.
Anders krijg je de melding dat ie verlopen is.

(Zet je datum nu maar eens een jaartje terug.)

edit:
Wanneer je PocketMusic al een keer geinstaleerd hebt gaat het ook, moet je alleen even in je register PocketMind verwijderen.
Met PHM registry editor ben ik naar HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > POCKETMIND gegaan.
POCKETMIND heb ik daar verwijderd, daarna PocketMusic geinstalleerd. (Wel eerst de datum een jaar vooruit gezet van mijn tel.)
PocketMusic gestart- ( nog 14 dagen te gaan.)
Daarna mijn tel. datum weer een jaar terug gezet. Nu heb ik nog 378 dagen te gaan. })
haha beter dit werkt eindelijk.. ow ja ik heb er gelijk maar 2 jaar van gemaakt :+

Bedankt!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Ik had geprobeerd om pocketmusic erop te zetten maar hij zegt steeds dat het niet kan omdat het niet voor dit aparaat geschikt is.
Kan dit komen doordat ik de update er nog niet heb opgezet?
ik heb alle mogelijke dingen gedownload van pocketnmind en geprobeerd te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:40:
Ik had geprobeerd om pocketmusic erop te zetten maar hij zegt steeds dat het niet kan omdat het niet voor dit aparaat geschikt is.
Kan dit komen doordat ik de update er nog niet heb opgezet?
ik heb alle mogelijke dingen gedownload van pocketnmind en geprobeerd te installeren.
Heb je de versie voor Windows CE 2003? (en niet voor 2002)
Klikkie
(en heb je applicatielock eraf gehaald?
Klikkie2

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Martijn schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:35:
Even nog over dat gratis internet... Ik krijg vandaag mijn Orange sim binnen dus ik wil uitgebreid gaan testen ;) Maareh, kun je hem ook aan je laptop hangen (USB of BT) zodat je gratis kunt internetten? Ik vraag me het af aangezien het op de telefoon alleen werkt via IE aangezien daar de instellingen gewijzigd moeten worden... Maar zou je op je laptop met welke browser dan ook gewoon kunnen internetten?
Niemand ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 20:18
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:15:
[...]

haha beter dit werkt eindelijk.. ow ja ik heb er gelijk maar 2 jaar van gemaakt :+

Bedankt!!!!!!
Yep, werkt! Heb nu nog 3663 dagen..... O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 09:35:
Als je via je laptop internet, gebruik je je telefoon dus als (GPRS)modem.

Als het je lukt om deze verbinding via de WAP-proxy van Orange te laten lopen zou je dus gratis moeten kunnen internetten.
Je zou kunnen proberen om in het settings menu, bij de " Internet Access" settings het accesspoint te veranderen van "internet" naar "wap" .

Misschien dat het werkt. kan het niet testen omdat ik (nog :9 ) geen laptop heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KiTsEr schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:06:
[...]
Yep, werkt! Heb nu nog 3663 dagen..... O-) O-)
Doe jij zo lang met je telefoon? :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T lijkt zo makkelijk om pocket music langer te kunnen gebruiken. Na het 3 keer geprobeerd te hebben heb ik het (tijdelijk) opgegeven. Ik kwam erachter dat via active sync de datum op je telefoon weer wordt teruggezet naar 2004(huidige datum). Dus ik denk, laat ik de datum van de computer dan ook maar op 2010 zetten, dat lukte, pocket music geinstalleerd. Datum terug gezet: U heeft nog 14 dagen. |:( Ook had ik in het register die dingen gewist, maar het mocht niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg pocketmusic niet geinstalleerd. Er staat telkens dat het programma niet bedoeld is voor mijn c500. Heb ik nu wel de goeie versie, (kep er 2 geprobeerd) ik vind die alarm-mp3-optie namenlijk wel rete-kewl.

Dus als iemand me wil helpen, want ik wor nu iedere keer wakker met een .wav file van 30 mb :)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:39:
T lijkt zo makkelijk om pocket music langer te kunnen gebruiken. Na het 3 keer geprobeerd te hebben heb ik het (tijdelijk) opgegeven. Ik kwam erachter dat via active sync de datum op je telefoon weer wordt teruggezet naar 2004(huidige datum). Dus ik denk, laat ik de datum van de computer dan ook maar op 2010 zetten, dat lukte, pocket music geinstalleerd. Datum terug gezet: U heeft nog 14 dagen. |:( Ook had ik in het register die dingen gewist, maar het mocht niet helpen.
Datum synchroniseren kun je uitzetten in active sync bij opties,
maar dat hoeft toch niet.
Bij het installeren moet je de datum zeg maar 1 jaar vooruit zetten.
Wanneer die geinstalleerd is zet je je tel. weer op de goede datum.
Dan heb je dus nog een jaar de tijd
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:30:
Ik krijg pocketmusic niet geinstalleerd. Er staat telkens dat het programma niet bedoeld is voor mijn c500. Heb ik nu wel de goeie versie, (kep er 2 geprobeerd) ik vind die alarm-mp3-optie namenlijk wel rete-kewl.
Dus als iemand me wil helpen, want ik wor nu iedere keer wakker met een .wav file van 30 mb :)
alvast bedankt
Deze moet werken
http://www.handango.com/s...s=1&p=88647&secw=26a6e65f
Mischien moet je je software lock verwijderen?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:30:

alvast bedankt
Welke alarm-mp3 optie :? In pocketmusic? Ik zie daar geen alarm optie in,d su kennelijk heb je het ergens anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:18:
[...]

Als je via je laptop internet, gebruik je je telefoon dus als (GPRS)modem.

Als het je lukt om deze verbinding via de WAP-proxy van Orange te laten lopen zou je dus gratis moeten kunnen internetten.
Je zou kunnen proberen om in het settings menu, bij de " Internet Access" settings het accesspoint te veranderen van "internet" naar "wap" .

Misschien dat het werkt. kan het niet testen omdat ik (nog :9 ) geen laptop heb.
Ah, ok, zo zit het dus... Maareh, als je die WAP proxy instelt betaal je dan ook geen minuten? Want WAPpen gaat toch per minuut dacht ik ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey jongens en dames,

zijn er nog leuke proggies te krijgen voor de spv 500........

of zijn er mensen die links weten voor coole achtergrondjes.......

ik heb cool smartphone.com al bijna helemaal leeggeroofd

hoor graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg pocketmusic niet geinstalleerd, hij blijft maar zeggen dat het niet geschikt is voor mijn c500. En ik wil nog wel zo graag die alarm-mp3-optie....

wie o wie kan mij helpe?!

alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 22:42:
ik krijg pocketmusic niet geinstalleerd, hij blijft maar zeggen dat het niet geschikt is voor mijn c500. En ik wil nog wel zo graag die alarm-mp3-optie....
wie o wie kan mij helpe?!
alvast bedankt...
Welke versie heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweenie :) link van paar posts bovenaan dit topic... zal dan wel de verkeerde zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 02:26:
kweenie :) link van paar posts bovenaan dit topic... zal dan wel de verkeerde zijn :'(
Klopt, ik denk dat je deze hebt gedownload
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:49:
[...]
Heb je de versie voor Windows CE 2003? (en niet voor 2002)
Klikkie
(en heb je applicatielock eraf gehaald?
Klikkie2
Die is voor PocketPC ( Mark-A wakker worden :Z ;) hahaha)
die voor Smartphones staat hier:

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:29:

Die is voor PocketPC ( Mark-A wakker worden :Z ;) )
die voor Smartphones staat hier:
O+

Ik schaam mij zeeer!!!!

Maar ook goed nieuws: voor degenen die beschermfolie hebben besteld bij me (en al hebben betaald ;): ik heb ze binnen, en ik doe ze morgen middag op de post (op werk nog even de handleiding kopieren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:54:
[...]

Ah, ok, zo zit het dus... Maareh, als je die WAP proxy instelt betaal je dan ook geen minuten? Want WAPpen gaat toch per minuut dacht ik ? :?
Neej, het gaat via GPRS (met je C500) en daar betaal je per verzonden/ontvangen kilobyte. Maar als je dan orange World (Eur 6 per maand hebt) mag je onbeperkt ervan gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:44:
[...]
O+
Ik schaam mij zeeer!!!!

Maar ook goed nieuws: voor degenen die beschermfolie hebben besteld bij me (en al hebben betaald ;) : ik heb ze binnen, en ik doe ze morgen middag op de post (op werk nog even de handleiding kopieren)
Dat maakt alles weer goed. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:44:
[...]

O+

Ik schaam mij zeeer!!!!

Maar ook goed nieuws: voor degenen die beschermfolie hebben besteld bij me (en al hebben betaald ;): ik heb ze binnen, en ik doe ze morgen middag op de post (op werk nog even de handleiding kopieren)
Geld is overgemaakt :) Ik zie ze wel tegemoet, erg bedankt voor het inkopen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Martijn op 05-12-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
En nu voor iets anders dan ik krijg pocketmusic niet geinstaleerd of is orangeworld echt gratis?????

Ik ben aan het zoeken naar leuke aplicaties voor mijn c500... en kom ik een progje tegen dat de cell info weergeeft en daar acties aan kan koppellen.
en nu de catch..... het is niet voor smartphones met windows mobile ;( maar voor psion
dit is de link mocht je interesse hebben.
http://www.psiloc.com/index.html?id=151
Nu de vraag weet iemand zo'n aplicatie voor windows mobile ?

verder heb ik hier nog een progje gevonden waar het openbaar vervoer van veel steden in staat samen met een stratenregister.
http://nanika.net/Metro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 10:10

jerry_a

doei

Metro stond al eerder in dit topic.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
TinyGPS ;)

En please mede-GoTters... vragen over Orange World etc. horen in het debetreffende topic thuis en NIET hier! :|

Staat trouwens ook in de SP van dit topic :X

[ Voor 90% gewijzigd door XoReP op 05-12-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZaeK schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:38:
TinyGPS ;)

En please mede-GoTters... vragen over Orange World etc. horen in het debetreffende topic thuis en NIET hier! :|

Staat trouwens ook in de SP van dit topic :X
Wat doet het/is het... LINK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:56:
[...]
Wat doet het/is het... LINK?
http://mobilok.com/index.php?id=TinyGPS

http://www.pocketpc-club....t=40920&highlight=tinygps

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Hallo, ik ga van de week ook deze machtige telefoon halen, ik zit al 2 jaar bij orange, maar wil nu men contract verlengen me 1 jaar. Maar dan is die phone nog 210 Euro !!!

LAatst zag ik een site waar je ook een bleutooth headset bij kreeg, die telefoon was daar 130 euro maar. Die actie is nu niet meer geldig, maar misschien is die telefoon nog wel zo goedkoop daar ?

Of weet iemand anders een goede site waar ik hem kan bestellen voor goedkoper als die 210 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mich schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:34:
Hallo, ik ga van de week ook deze machtige telefoon halen, ik zit al 2 jaar bij orange, maar wil nu men contract verlengen me 1 jaar. Maar dan is die phone nog 210 Euro !!!

LAatst zag ik een site waar je ook een bleutooth headset bij kreeg, die telefoon was daar 130 euro maar. Die actie is nu niet meer geldig, maar misschien is die telefoon nog wel zo goedkoop daar ?

Of weet iemand anders een goede site waar ik hem kan bestellen voor goedkoper als die 210 euro
Als je 't goedkoopste abonnement met maar 1 jaar verlengd staat daar natuurlijk niet zoveel korting tegenover. Op http://www.gsmstunts.nl/info.php?eci=22 is 'ie € 169 bij het verlengen. Ik neem trouwens aan dat 't om een € 20 abonnement gaat? Soms is het voordeliger om eerst naar een duurdere bundel te gaan, je kan na 6 maanden dan weer 1 stap omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugie|IA
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07-2012

Fugie|IA

met dank aan..................

Is het mogelijk om gewonen mp3 muziek te luisteren ? En kan dit via de bluetooth butterfly headset die je bij een 2 jarig abbonement krijgt (orange shop) ? Dit zijn de dingetjes diei k nog wou weten voor ik de spv aanschaf :)

Being Crazy Ownz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fugie|IA schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:44:
Is het mogelijk om gewonen mp3 muziek te luisteren ?
JA
En kan dit via de bluetooth butterfly headset die je bij een 2 jarig abbonement krijgt (orange shop) ? Dit zijn de dingetjes diei k nog wou weten voor ik de spv aanschaf :)
Volgens mij is hierboven al iets over gepost. (dacht van wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugie|IA
  • Laatst online: 06-07-2012

Fugie|IA

met dank aan..................

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:04:
[...]
JA

[...]

Volgens mij is hierboven al iets over gepost. (dacht van wel)
_/-\o_

Mooi, ga ik hem nu ff bestellen samen met een stinkluchtjesbonnetje :+ Hopelijk heb ik hem dan aan het eind van de week ofzo, kan niet wachten :)

Being Crazy Ownz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fugie:

MP3 via BT-headset

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Mark-A

Ook mijn betaling is van het weekeinde op de bank gedaan, zie de folietjes wel tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag allemaal!

Ik ben net 3 dagen in het bezit van een T-mobile MDA Compact, maar kom erachter dat de combinatie telefoon/pda mij beter uitkomt da pda/telefoon... dussss...

Als iemand een onbeschadigde, liefst simlockvrije C500 overheeft heeft ben ik bereid om te ruilen....

Ik zie wel of iemand reageert!

Groeten,

Fred
fred@dezicht.nl

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ergens in de telefoon de standaard homescreen van orange opgeslagen zit? Is dit ook gewoon een .xml bestand die eventueel aan te passen is?
(Ik wil graag mijn TinyGPS status ('thuis') kopieëren vanuit het TinyGPS homescreen naar mijn standaard orange)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een heleboel foto's van mijn zoontje van een samsung vga naar mijn spv c500 verplaatsen - kan dat? Zo ja stel ik tips op prijs - sorry als dit een noob vraag is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Laatst online: 09-10 08:32

CoolHead621

Enjoy every moment

Iemand ook een idee wat je kan doen aan de ext.speaker die blijft door spelen als je er een koptelefoon in hebt zitten?

Echt heel vervelend,
Moet ik eerst de telefoon uit doen, daarna headset er in en aanzetten van de phone.
Dan is het goed, en hoor ik niets meer uit de ext.speaker komen.

[ Voor 1% gewijzigd door CoolHead621 op 07-12-2004 01:57 . Reden: typo ]

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 00:40:
Iemand enig idee waar ergens in de telefoon de standaard homescreen van orange opgeslagen zit? Is dit ook gewoon een .xml bestand die eventueel aan te passen is?
(Ik wil graag mijn TinyGPS status ('thuis') kopieëren vanuit het TinyGPS homescreen naar mijn standaard orange)
Staat hier: \Windows\OrangeHomescreen.home.xml
Is volgens mij niet aan te passen.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 01:15:
Ik wil een heleboel foto's van mijn zoontje van een samsung vga naar mijn spv c500 verplaatsen - kan dat? Zo ja stel ik tips op prijs - sorry als dit een noob vraag is!
Heeft die Samsung Bluetooth? Dan kan het daarmee.
Of via infrarood kan ook.
Kun je je foto's niet eerst op je PC zetten.
En dan via active sync naar je C500 uploaden.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe gaat dat dan via IR - en kun je die samsung aan je PC koppelen? thnks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Nick|IA schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:57:
Na drie weken plezier is mijn Orange SPV C500 vrijdagavond gestolen - op een kantoor in Rotterdam. Inclusief een Sandisk mini-SD kaartje van 256 MB, dus dubbel zuur. Mocht iemand een zilveren C500 met zwart (!) batterijklepje en IMEI 353313000527143 aangeboden zien worden, dan hoor ik het graag. Ze fijne verkoper mag dan bij mij de doos op komen halen......

:(
ehh.....je bent toch verzekerd?? Ik bedoel....inbraak verzekering? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVisionMaster schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:49:
[...]

ehh.....je bent toch verzekerd?? Ik bedoel....inbraak verzekering? :)
Als het gebeurd in een niet permanent bewoonde woning, dan alleen na braakschade aan de buitenzijde van het pand.

/me werkt bij een glasheldere verzekeraar....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:23:
[...]

Als het gebeurd in een niet permanent bewoonde woning, dan alleen na braakschade aan de buitenzijde van het pand.

/me werkt bij een glasheldere verzekeraar....
En wanneer het gebeurd in een wel permanent bewoonde woning?
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.