De orange spv c500 heeft geen radio, maaar... nu dacht ik zo van als je toch gratis kan internetten, waarom zou je dan geen internet radio kunnen afspelen! Dus ik proberen, juize fm afspelen, via windows media player en dan url afspelen, werkt t niet, iemand een idee hoe t wel gaat werken?
edit: als ik t intyp bij internet explorer, gaat ie dus automatisch naar miediaplayer, dan zie ik dat het bestand wordt gedownload tot ie dit zegt:
Kan het bestand niet vindden. Er is mogelijk geen verbinding met het netwerk, het bestand is mogelijk verplaatst of beveiligd, of u hebt mogelijk een onjuiste bestandsnaam of onjuist pad naar het bestand opgegeven.
balen zeg
edit: als ik t intyp bij internet explorer, gaat ie dus automatisch naar miediaplayer, dan zie ik dat het bestand wordt gedownload tot ie dit zegt:
Kan het bestand niet vindden. Er is mogelijk geen verbinding met het netwerk, het bestand is mogelijk verplaatst of beveiligd, of u hebt mogelijk een onjuiste bestandsnaam of onjuist pad naar het bestand opgegeven.
balen zeg
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 15:39 ]