De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 2)

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.108 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De orange spv c500 heeft geen radio, maaar... nu dacht ik zo van als je toch gratis kan internetten, waarom zou je dan geen internet radio kunnen afspelen! Dus ik proberen, juize fm afspelen, via windows media player en dan url afspelen, werkt t niet, iemand een idee hoe t wel gaat werken?

edit: als ik t intyp bij internet explorer, gaat ie dus automatisch naar miediaplayer, dan zie ik dat het bestand wordt gedownload tot ie dit zegt:

Kan het bestand niet vindden. Er is mogelijk geen verbinding met het netwerk, het bestand is mogelijk verplaatst of beveiligd, of u hebt mogelijk een onjuiste bestandsnaam of onjuist pad naar het bestand opgegeven.
balen zeg :(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:31:
hai, kan iemand mij de juiste instellingen geven van: Menu>Instellingen>Gegevensverbinding>Menu(rechts onder)
>Verbind. bewerken>Proxyverbindingen>WAP Proxy>en dan die instellingen wil ik graag weten. Ik hoef alleen de 2 bovenste nog :)
De originele, of de wat-nou-originele-ik-wil-gratis-internetten instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:54:
[...]

De originele, of de wat-nou-originele-ik-wil-gratis-internetten instellingen?
Oh sorry ik bedoel de gratis internet instelling ;)
Kan je trouwens dan ook msnen en downloaden?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:56:
[...]

Oh sorry ik bedoel de gratis internet instelling ;)
Ik wil niet vervelend doen, maar heb je het topic wel gelezen? de afgelopen 1 of 2 pagina's is het al 2 keer langs gekomen. Het staat notabene een paar posts hierboven.!!!!!! :X

Maar goed,
Ga naar instellingen>Gegevensverbinding, in dit menu, waar je de verbindingen zie staan, druk je op de menu knop(rechtsonder display), vervolgens verbindingen bewerken>Proxyverbindingen>WAP Proxy, In dit menu scroll je naar proxy (waar 10.250.255.188 als ip adres staat, en hier vul je hetvolgende in: 10.250.255.188:5080
Vervolgens ga je naar type(die nu nog op WAP staat) en dit verander je in HTTP

Daarna in internet explorer:menu, opties, verbindingen. Automatisch NIET inschakelen (dus geen vinkje ervoor), en netwerk op WAP netwerk zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:06:
[...]

Ik wil niet vervelend doen, maar heb je het topic wel gelezen? de afgelopen 1 of 2 pagina's is het al 2 keer langs gekomen. Het staat notabene een paar posts hierboven.!!!!!! :X

Maar goed,
Ga naar instellingen>Gegevensverbinding, in dit menu, waar je de verbindingen zie staan, druk je op de menu knop(rechtsonder display), vervolgens verbindingen bewerken>Proxyverbindingen>WAP Proxy, In dit menu scroll je naar proxy (waar 10.250.255.188 als ip adres staat, en hier vul je hetvolgende in: 10.250.255.188:5080
Vervolgens ga je naar type(die nu nog op WAP staat) en dit verander je in HTTP

Daarna in internet explorer:menu, opties, verbindingen. Automatisch NIET inschakelen (dus geen vinkje ervoor), en netwerk op WAP netwerk zetten
Dat heb ik gedaan en dat is duidelijk. Het gaat mij om de intstellingen bij wap proxy Daar staat: Maakt verbinding van, en Maakt verding met. Ik heb al wat geprobeerd maar zonder su6. Dus ik denk dat ik wat gewijzigt heb wat niet de bedoeling was

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:13:
[...]

Dat heb ik gedaan en dat is duidelijk. Het gaat mij om de intstellingen bij wap proxy Daar staat: Maakt verbinding van, en Maakt verding met. Ik heb al wat geprobeerd maar zonder su6. Dus ik denk dat ik wat gewijzigt heb wat niet de bedoeling was
Hij maakt verbinding van Internet en maakt verbinding met WAP-netwerk. Bedoel je dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:29:
[...]

Hij maakt verbinding van Internet en maakt verbinding met WAP-netwerk. Bedoel je dat? :)
Dank je Wipneus, Werkt perfect jammer dat je niet kan msnen maar ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens bedankt voor het snel antwoorden

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:43:
[...]

kan wel, maar gaat van je bundel af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:43:
[...]

Ik had het ook al in het Orange World topic gezet maar voor jou dan nog even: http://mob.e-messenger.net/mobile/ even in je favo's in je spv zetten en je kunt webbased msnen - gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOU DE ELENDE HOUD MAAR NIET OP MET DEZE TOP PHONE :D

HULDE AAN DE GENE DIE DE OPLOSSING WEET _/-\o_

ik maak foto, sla deze op als caller id, dan als de betrokken persoon mij belt dan verschijnt NIET ik herhaal NIET de foto van die persoon......ik heb dit ding nog net niet uit het raam gegooid :9

maar ben de wanhoop bijna nabij, weet iemand hoe dit werkt???

begin bijna weer naar nokia te verlangen en dat kan toch niet de bedoeling zijn!!!

8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10 13:54
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:14:

ik maak foto, sla deze op als caller id, dan als de betrokken persoon mij belt dan verschijnt NIET ik herhaal NIET de foto van die persoon......ik heb dit ding nog net niet uit het raam gegooid :9

begin bijna weer naar nokia te verlangen en dat kan toch niet de bedoeling zijn!!!

Bij mij werkt dit anders als een trein. Wat je wellicht kunt proberen is de foto ergens anders opslaan. (bijv niet op je msd card maar op storage of andersom)
En die persoon die jou belt, heeft vast en zeker nummerweergave niet uit staan hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

??

:X :X :X :X :X :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de telefoon nummers in je telefoon zetten,
dan werkt het wel.
Het werkt niet met nummers die op je sim-kaart staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 00:32

pinodambini

Dr. Z. Vago

Heb hier al mn nummers op de sim staan. En caller id werkt perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinodambini schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:49:
Heb hier al mn nummers op de sim staan. En caller id werkt perfect. :)
Je hebt gelijk :o

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 15:35:
De orange spv c500 heeft geen radio, maaar... nu dacht ik zo van als je toch gratis kan internetten, waarom zou je dan geen internet radio kunnen afspelen! Dus ik proberen, juize fm afspelen, via windows media player en dan url afspelen, werkt t niet, iemand een idee hoe t wel gaat werken?

edit: als ik t intyp bij internet explorer, gaat ie dus automatisch naar miediaplayer, dan zie ik dat het bestand wordt gedownload tot ie dit zegt:

Kan het bestand niet vindden. Er is mogelijk geen verbinding met het netwerk, het bestand is mogelijk verplaatst of beveiligd, of u hebt mogelijk een onjuiste bestandsnaam of onjuist pad naar het bestand opgegeven.
balen zeg :(
dat idee kwam ook bij mij op! ik heb geen c500 (misschien binnenkort... :p). Ik zou het heel goed vinden als iemand dit werkend krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Namens Martijn77: Probleem (na een harde reset) opgelost..

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 22:59 . Reden: ..en bedankt voor de hulde ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:07:
[...]

dat idee kwam ook bij mij op! ik heb geen c500 (misschien binnenkort... :p). Ik zou het heel goed vinden als iemand dit werkend krijgt!
In combinatie met Orange World is het niet mogelijk om de stream van een radiostation te ontvangen. Met Internet Access wel.

Wat je kunt doen is de stream op een server bufferen en die in brokken van 1 mb oversturen. dan heb je met 32 kbit/s ongeveer 4.5 minuten geluid. Met Ogg Vorbis klinkt 32kbit nog het best.

Alleen het encoden duurt erg lang( op een p4 2.5G duurt gaat het encoden met factor 1.3). Verder is er geen software die automagisch het volgende stukje download.

Ik heb via mijn eigen server een soort van jukebox gemaakt die on the fly een van mijn duizenden mp3s omzet naar een .ogg bestand van minder dan 1024 kb. Vervolgens moet hij worden geupload naar de orange proxy. dit duurt 10 seconden(85 kilobyte/s upload), en dan moet hij nog gedownload worden op de telefoon. Dit duurt 5-7 minuten. Je bent dus ongeveer 10-12 minuten kwijt voor iets meer dan 4 minuten muziek.

Pocket Internet explorer werkt erg onvoorspelbaar als het gaat om het downloaden van losse bestanden. Soms dan doet i het wel en soms hangt hij naar een paar seconden. Wat wel werkt om veel bestanden binnen te halen, is door de .ogg bestanden als .jpg te downloaden. Zodra er een kruisje staat, dan is het bestand gedownload.

Op mijn p800 waar opera op draait, werkt het downloaden van .ogg wel goed. Het is dus nog ff w88 op opera voor de smartphone die proxy ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig verhaal.
Welk(e) programma(s) gebruik je hiervoor?. Dit lijkt me wel iets wat ik zou willen draaien. (al was het alleen om e.e.a. te testen om te kijken OF ik het draaiende krijg)

---
Op www.m5000.de hebben ze beschermfolie voor de T-mobile SDA.
Dit is volgens mij hetzelfde scherm als de c500..
Kosten € 3,00 per twee.

Zijn er mensen die ook willen? vanaf Eur 10,- spaar ik €2,00 verzendkosten uit. (Jullie betalen dan de kosten van een postzegel extra. (ik stuur op naar jullie, schiet die Eur 3,00 wel voor dan)
Indien je interesse hebt, even op MSN berichtje (kan zijn dat ik niet meteen reageer) of mail naar hole APESTAARTJE orange PUNT nl. Berichtje hier kan natuurlijk ook.
Als je geen bevestiging van me krijgt is je mail/reactie/MSN niet goed aangekomen.

Dit is overigens niet bedoeld als inkoopaktie. de eerste paar die reageren bestel ik voor, maar aan het eind van de dag, bij voldoende animo gaat de bestelling de deur uit.

[ Voor 139% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand nog belang heeft bij antivirus software die gratis is:

Trend Micro Mobile Security

of

Airscanner Mobile Antivirus

zijn allebei gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een leuke tip:

Met je phone kun je met Smartexplorer ook bestanden via IR sturen naar printers met een infraroodpoort. Probeer het eens op je werk of school als daar printers met IR staan. Bij mij op mijn werk waren een aantal printers erg gewillig en 1 (de publieke printer) was beveiligd.
Het kan met afbeeldingen en worddocumenten/tekstbestanden (en wellicht meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:23:
Nog een leuke tip:

Met je phone kun je met Smartexplorer ook bestanden via IR sturen naar printers met een infraroodpoort. Probeer het eens op je werk of school als daar printers met IR staan. Bij mij op mijn werk waren een aantal printers erg gewillig en 1 (de publieke printer) was beveiligd.
Het kan met afbeeldingen en worddocumenten/tekstbestanden (en wellicht meer)
Hier in Brabant zeggen we dan: SPULLEKE!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of de c500 via de usb kabel ook opgeladen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij wordt inderdaad via de USB kabel opgeladen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand I-mode aan de praat gekregen op de C500 ?
Ik krijg Internet Access wel aan de praat, maar ik kan geen i-mode sites weergeven.

Ik ben ook nog op zoek naar een skin welke alle appointments per dag op je 'frontpage' weer kan geven. Kent iemand een skin die dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:50:
Hij wordt inderdaad via de USB kabel opgeladen ...
Maar alleen als hij al "geïnstalleerd" is. Je kunt hem dus niet aan een willekeurige computer hangen.

(BV. hier op het werk kan ik hem niet met USB opladen, want ik heb geen administrator rechten (hij herkent wel een "nieuw USB-apparaat", maar dat krijg ik niet geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:51:

Ik ben ook nog op zoek naar een skin welke alle appointments per dag op je 'frontpage' weer kan geven. Kent iemand een skin die dat kan.
Deze bijvoorbeeld.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:57:
[...]
Op www.m5000.de hebben ze beschermfolie voor de T-mobile SDA.
Dit is volgens mij hetzelfde scherm als de c500..
Kosten € 3,00 per twee.

Zijn er mensen die ook willen? vanaf Eur 10,- spaar ik €2,00 verzendkosten uit. (Jullie betalen dan de kosten van een postzegel extra. (ik stuur op naar jullie, schiet die Eur 3,00 wel voor dan)
Indien je interesse hebt, even op MSN berichtje (kan zijn dat ik niet meteen reageer) of mail naar hole APESTAARTJE orange PUNT nl. Berichtje hier kan natuurlijk ook.
Als je geen bevestiging van me krijgt is je mail/reactie/MSN niet goed aangekomen.

Dit is overigens niet bedoeld als inkoopaktie. de eerste paar die reageren bestel ik voor, maar aan het eind van de dag, bij voldoende animo gaat de bestelling de deur uit.
Zie ook hier ;) - weet alleen niet of het scherm zeker past, indien ja doe ik denk ik wel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb de c500 beschermfolie ontvangen maar nog niet op mijn phone gedaan :X Welk geprobeerd, maar er kwamen allemaal bobbels onder, dus doe het nog maar eens als ik er iets meer tijd voor neem (hoeveel tijd heb je nodig vraag je je dan af ;) )

maar ik daht dat hij niet helemaal klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:57:
Ik heb de c500 beschermfolie ontvangen maar nog niet op mijn phone gedaan :X Welk geprobeerd, maar er kwamen allemaal bobbels onder, dus doe het nog maar eens als ik er iets meer tijd voor neem (hoeveel tijd heb je nodig vraag je je dan af ;) )

maar ik daht dat hij niet helemaal klopte.
alles beter dan geen :D

Ik heb al voldoende "bestellingen" om geen verzendkosten te hebben.
Ik ga om 16.30 bestellen, tot die tijd kan ik je bestelling nog meenemen.
Wel of niet Hemiparo?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
@Oscar: heb jij niet de standaard folie gekregen van 50x40 die als promo gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:57:
...
Welk(e) programma(s) gebruik je hiervoor?. ...
.
Die 'jukebox' bestaat uit een aantal applicaties,
1) php+mysql applicatie dat gebruikt wordt als webinterface
2) LabVIEW applicatie die op een andere pc draait. Deze heeft een webinterface naar de php applicatie(communiceert via http). Deze applicatie wordt gebruikt om bestanden te decoderen naar wav en om van wav naar ogg te gaan + voortgang doorgeven.
3) mp3 decoder (naar wav)
4) ogg encoder (van wav naar ogg)
5) winamp om playlist te maken die je kunt overzetten naar je eigen database.

hoe werkt het:
Php app: Hierin kan ik door al mijn mp3's browsen of ik kan zoeken. Bij het selecteren van een bepaald nummer, wordt er een verzoek vanaf de php server naar de andere pc gestuurd(hier draait die LabvVIEW applicatie). In dit verzoek staat het nummer van een record in de database.

Op de ander pc wordt ook weer verbinding gelegd met de mysql database. Hier wordt de locatie en lengte van de mp3 gelezen. Vervolgens wordt de mp3 omgezet naar wav. en dan stel ik afhankelijk van de lengte de ogg coder in om er een ogg van te maken die onder de 1024 kb blijft.

Vervolgens stop ik deze ogg in een map waar ik via orange world bij kan(alleen het ip van de orange proxy mag er downloaden zodat er geen misbruik van mijn upload gemaakt kan worden). Tevens werk ik de database bij(met gegevens van de ogg file) zodat hij op een later tijdstip (nog een keer) beschikbaar is.

En nee, ik geef mijn geschreven software niet weg. Aan het php gedeelte zou je misschien nog wel wat hebben, maar aan het LabVIEW gedeelte heb je niets aan omdat hier de verbindingen naar de verschillende servers,locaties van externe programma's, hardcoded zijn verwerkt(quick 'n dirty). Het kost ongeveer een weekend om het zelf te schrijven, mits je een beetje kan proggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:04:
[...]

Het kost ongeveer een weekend om het zelf te schrijven, mits je een beetje kan proggen ;)
Het kost mij een weekend om dat hele verhaal uberhaubt te begrijpen man :D:D
Ik hou het wel bij downloaden via de USB kabel :D:D..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-10 17:30
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:03:
[...]

alles beter dan geen :D

Ik heb al voldoende "bestellingen" om geen verzendkosten te hebben.
Ik ga om 16.30 bestellen, tot die tijd kan ik je bestelling nog meenemen.
Wel of niet Hemiparo?
FF over die folie, tis idd wel beter om het erop te doen, maar zie je dat niet erg goed? Zo'n folie op het scherm, kweet niet, wordt je scherm niet doffer enzo?

[ Voor 37% gewijzigd door Martijn op 29-11-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:13:
[...]

F over die folie, tis idd wel beter om het erop te doen, maar zie je dat niet erg goed? Zo'n folie op het scherm, kweet niet, wordt je scherm niet doffer enzo?
Als je het goed doet..nauwelijks.
En voor die €3 euro val je je geen buil..kunt het er altijd af halen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:17:
[...]
Als je het goed doet..nauwelijks.
En voor die €3 euro val je je geen buil..kunt het er altijd af halen.
Voor 3 euro heb je er 2 he? Doe mij er ook maar 2 dan ;) Morgen komt m'n c500 binnen, dus kan het er binnenkort al op :P

[ Voor 22% gewijzigd door Martijn op 29-11-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestellingen zijn de deur uit, heb 3 velletjes extra besteld.

Mocht je nog interesse hebben, hoor ik het wel

Martijn, heb mailtje gestuurd naar het email in je profile, neem aan dat in orde is.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
ik heb nog intresse... pc was alleen ff down... kan het nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:46:
ik heb nog intresse... pc was alleen ff down... kan het nog?
Zekers...

Voor de liefhebbers, nog 2 velletjes over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:48:
[...]
Voor de liefhebbers, nog 2 velletjes over...
had je mail gezien! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark-A heb je nog een paar voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand een route-planner voor de SPV (zonder GPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:08:
Kent iemand een route-planner voor de SPV (zonder GPS)
Mapopolis werkt ook zonder GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:18:
Mark-A heb je nog een paar voor mij?
Helaas helaas.. ik ben er doorheen.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je mappolis kaarten van Nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi mark tnx ik zie het tegemoet.

zijn nog gratis routeplanners te vinden voor de c500

hoor het wel, en evt linkjes tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een route planner met gps voor de svp500 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:33:
is er ook een route planner met gps voor de svp500 8)
Jah, uiteraard, TomTom Mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:
www.m5000.de heeft ook c500 beschermfolie

Voor degene die bij mij hebben besteld: we krijgen velletjes voor de c500!!. Hij kan niet garanderen dat ze passen, MAAR als ze niet passen, dan kunnen we wijzigingen doorgeven, en krijgen we gratis nieuwe.
(Thanks voor de tip Hemiparo!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ben trouwens bezig met die folie, maar ik krijg hem er niet recht op... :/ Het is verrekte moeilijk om zo'n folie er recht op te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt et niet gewoon aan jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm.. gvd wat doe ik hier zo laat? naja.. probeer het eens met wat "vocht" op je beelscherm (klinkt misschien stom :P) maar als je hem dan vanaf 1 kant er op legt kan je dat er makkelijker onderuit duwen door met je vingers/gummetje/whatever het er onderuit te duwen. Gaat stukken makkelijker dan lucht (kan nu ook gewoon uit m'n nek aan het lullen zijn, maar ik weet dat ik een keer zoiets heb gedaan en dat er een manier voor was, en ik geloof dat dit het was!)
hmm probeer hierboven op eigen risico.. ik weet het echt niet zeker genoeg meer :P
succes iig :)

of gaat het alleen over het er recht op krijgen? wat dan misschien werkt is hetvolgende: neem 2 tandenstokers en "plak"(lees: duw zachtjes zodat het net hecht) deze aan de uiteinden (dus waar je plakkertje boven en onderkant je scherm zou zitten) leg nu de 2 tandenstokers op de onder en bovenkant van je scherm zodat je je plakkertje er boven kunt laten hangen. manouvreer nu in de gewenste positie en begin van het midden uit hem aan te drukken :) hierna kun je de tandenstokers met een draaiebeweging weer loskrijgen (omdat je ze niet zo hard had aangedrukt ;)) en de uiteindes ook aandrukken :) (puur op nacht-mode na 3 uur werkstuk maken logica :+ )

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:06:
Update:
www.m5000.de heeft ook c500 beschermfolie

Voor degene die bij mij hebben besteld: we krijgen velletjes voor de c500!!. Hij kan niet garanderen dat ze passen, MAAR als ze niet passen, dan kunnen we wijzigingen doorgeven, en krijgen we gratis nieuwe.
(Thanks voor de tip Hemiparo!!)
Graag gedaan... en was natuurlijk ook een beetje eigenbelang... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff een vraagje, misschien dat meerdere met hetzelfde zitten.

ik mis in de C500 gewoon echt een notitie kladblok, voor als je ff wat wilt onthouden. en niet dat inspreek geval wilt gebruiken, maar echt ouderwets wilt typen.........

zit dit verborgen, of is hier leuk freeware proggie voor te krijgen???

hoor graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 10-10 23:01

Smarron

The bend

Ik had gisteren met toeval een suikerklontje tot mijn beschikking en dacht, laat ik dat Orange logo er ook maar afhalen. Het werkte perfect en het is niet te zien aan krassen of wat dan ook. :z

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:15:
nog ff een vraagje, misschien dat meerdere met hetzelfde zitten.

ik mis in de C500 gewoon echt een notitie kladblok, voor als je ff wat wilt onthouden. en niet dat inspreek geval wilt gebruiken, maar echt ouderwets wilt typen.........

zit dit verborgen, of is hier leuk freeware proggie voor te krijgen???

hoor graag.
Uyteraerd is dat te krijgen: en wel hier:

http://www.airfagev.com/apps/wordpadsp28.zip

Doet ut bij mij prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:29:
Ik had gisteren met toeval een suikerklontje tot mijn beschikking en dacht, laat ik dat Orange logo er ook maar afhalen. Het werkte perfect en het is niet te zien aan krassen of wat dan ook. :z
Jij bent echt snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:54
Weet iemand op hoeveel Mhz dit ding draait? Ik kan het vreemd genoeg nergens vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OVERLORD_1982 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:24:
Weet iemand op hoeveel Mhz dit ding draait? Ik kan het vreemd genoeg nergens vinden :(
200 als ik het goed heb uit het blote hoofd.

kan er natuurlijk naast zitten want het is nog vroeg.

edit:

"The C500 features the same amount of memory as the E200, but sports a new generation OMAP 200MHz processor, as opposed to the '132' MHz processor found in the E200."

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OVERLORD_1982 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:24:
Texas Instruments TI OMAP 730 206 MHz processor
(gevonden bij o.a. www.modaco.com / www.coolsmartphone.com / www.nieuwemobiel.nl )

je moet gewoon ff weten waar je moet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Smarron schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:29:
Werkt dat ook bij de zilveren versie? Of is dat gespoten plastic waarbij je dus ook de om- en onderliggende verf meeneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt perfect bij de zilveren versie, bij mij is niet meer te zien dat er ooit een orange stickertje op zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geen last meer van dat orange tekentje :D (heb ook een zilvere SPV C500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:18:
[...]

Uyteraerd is dat te krijgen: en wel hier:

http://www.airfagev.com/apps/wordpadsp28.zip

Doet ut bij mij prima!
hey super onwijs bedankt dit kan ik goed gebruiken, dit miste ik echt in me ding.
bedankt, en ik hoop dat er meerdere zijn die dit goed kunnen gebruiken.

ik hoop ook dat er meer mensen zijn met handige proggies, lekker blijven posten.

gr Martijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook Metro voor smartphone geprobeerd. het werkt perfect en is ook gratis.

http://nanika.net/Metro/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:58:
Heb je ook Metro voor smartphone geprobeerd. het werkt perfect en is ook gratis.

ga zo door allemaal, dit willen we hebben, dit is cool meer van dit soort info en proggies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz, jammer.....ben nogal dringend op zoek naar een ftp progsel voor de C500 (ben er namelijk ondertussen wel erg aan gewend te kunnen ftp'en met m'n oude Nokia 7650) en dacht Orneta ftp even te proberen.

krijg helaas op een of andere manier geen file transfer voor elkaar, mocht iemand 't willen proberen: http://www.orneta.com/ staat ook meer software tussen, en omdat dit bedrijf op de fles is gegaan maken ze d'r een leuke yardsale van, dwz; gratis troep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10 13:54
C500 Muziek luisteren via BT headset
Onlangs heb ik hier eens de vraag gesteld ofdat het mogelijk moet zijn om met de bluetooth headset ook muziek te beluisteren. Het antwoord toentertijd was nee, maar daar wil ik nu even op terugkomen.
Op een ander forum heb ik gelezen dat het mogelijk is door:
1. een goede taskmanager te installeren (www.binarys.com)
2. deze te draaien en het systeemproces cdial.exe te killen
3. de bluetooth headset aanzetten en de voicedial butten indrukken.
4. wachten totdat de spv op het goede profiel geschakeld is, en dan mediaspeler oid starten.

Zojuist getest op mijn headset die bij de smartphoneclub-actie zat, en het werkte totdat de batterij van de headset leeg was

En nog even een routeplanner:
www12.mappy.com
Erg makkelijk voor onderweg, en aangezien internetten nu toch gratis is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

8)7

Had gisteren niet zoveel te doen op de familiedag, en zag een suikerklontje liggen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben de telefoon nog aan het ontdekken, maar ik kom bij het aanmaken van SMS berichten iets raars tegen met T9. Als ik bijvoorbeeld het woord 'een' wil invoeren krijg ik 'edn' terug en 'een' staat nergens in de lijst...

Woorden als 'dit' en 'is' krijg ik wel goed terug. Is er iets met de taalinstelling (waar in te stellen???) of is er wat anders loos???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:06:
Ben de telefoon nog aan het ontdekken, maar ik kom bij het aanmaken van SMS berichten iets raars tegen met T9. Als ik bijvoorbeeld het woord 'een' wil invoeren krijg ik 'edn' terug en 'een' staat nergens in de lijst...

Woorden als 'dit' en 'is' krijg ik wel goed terug. Is er iets met de taalinstelling (waar in te stellen???) of is er wat anders loos???
Gewoonhet woord 'een' toevoegen en lekker vaak gebruiken, komtie vanzelf bovenaan in de verwijzinglijst te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:06:

t9 taal op nederlands gezet? -> begin>berichten>2 sms berichten>nieuw>* in blijven drukken> onderste: t9 talen > nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:32:
[...]

t9 taal op nederlands gezet? -> begin>berichten>2 sms berichten>nieuw>* in blijven drukken> onderste: t9 talen > nederlands
ik krijg dit niet voor elkaar hoor, na 2 sms berichten>nieuw>* krijg ik niet opties om iets in het nederlands te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt prima, je moet wel op * drukken als je in het berichtenvenster bent, niet als je de ontvanger van het bericht moet bepalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Na drie weken plezier is mijn Orange SPV C500 vrijdagavond gestolen - op een kantoor in Rotterdam. Inclusief een Sandisk mini-SD kaartje van 256 MB, dus dubbel zuur. Mocht iemand een zilveren C500 met zwart (!) batterijklepje en IMEI 353313000527143 aangeboden zien worden, dan hoor ik het graag. Ze fijne verkoper mag dan bij mij de doos op komen halen......

:(

[ Voor 13% gewijzigd door Nick|IA op 30-11-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Nick|IA schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:57:
Na drie weken plezier is mijn Orange SPV C500 vrijdagavond gestolen - op een kantoor in Rotterdam. Inclusief een Sandisk mini-SD kaartje van 256 MB, dus dubbel zuur. Mocht iemand een zilveren C500 met zwart (!) batterijklepje en IMEI 353313000527143 aangeboden zien worden, dan hoor ik het graag. Ze fijne verkoper mag dan bij mij de doos op komen halen......

:(
Hmm, jemig, das zuur jah... Mocht je nog een nieuwe willen... Vandaag is de laatste dag dat je hem bij pocketpartner kan kopen voor 295 euro... Tis niet leuk, maar misschien beter dan nog meer ervoor te moeten betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Martijn schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:03:
[...]

Hmm, jemig, das zuur jah... Mocht je nog een nieuwe willen... Vandaag is de laatste dag dat je hem bij pocketpartner kan kopen voor 295 euro... Tis niet leuk, maar misschien beter dan nog meer ervoor te moeten betalen...
Bedankt voor de tip, maar ik ga er waarschijnlijk ééntje overkopen van een collega. Ze stappen hier allemaal massaal over op de MDA Compact - ik hoef alleen geen touch screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een bleutooth headset met twee oordopjes? Dit zou namelijk geweldig zijn voor muziek af te spelen via mijn c500 nu blijkt dat je wel met zo'n headset muziek kan luisteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:03:
[...]

Bij gsm.nl kost de zwarte € 265,- los ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das mooi.. wordt ie al meer betaalbaarder voor ondergetekende !

hmm zilver 314,- en zwart 265,- nu vraag ik: waarom? (beiden bij gsm.nl)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:42:
[...]

ik krijg dit niet voor elkaar hoor, na 2 sms berichten>nieuw>* krijg ik niet opties om iets in het nederlands te zetten.
:) gelukt, je moet dat * gewoon wat langer indrukken dan verschijnt er vanzelf een menu, ik begin dat ding nu echt te leren super.

enne alle spv gebruikers, pas op voor diefstal helaas gebeurt het nog steeds....... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:45:
[...]

Bij gsm.nl kost de zwarte € 265,- los ;)
F*ck F*ck F*ck ! Ik lang zoeken naar een winkel om dat ding los te bestellen, eindelijk pocketpartner gevonden, daar besteld, en nu issie vandaag opgestuurd, en ik krijg hem morgen binnen...

Schrale troost dat er bij gsm.nl nog verzendkosten bijkomen... (wordt dan 278 euro)... Maarja, nog steeds 17 euro cheaper... shit man, 100 posts geleden kwam nog iedereen met PocketPartner aanzetten als enige die hem los verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zien jullie iets vreemds : :?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hole/SPV/screen.bmp

Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.
---
Iets anders.
Bij het afsluiten van SP Task MGR (die " andere" task manager), kom ik steeds uit in het scherm waar je ook uitkomt als je 1x op het groene telefoontje hebt gedrukt.

heeft iemand anders dat ook?

---
Leuk programma (in ontwikkelfase): Smartcommander

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:48:
Zien jullie iets vreemds : :?

[afbeelding]

Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.
---
Iets anders.
Bij het afsluiten van SP Task MGR (die " andere" task manager), kom ik steeds uit in het scherm waar je ook uitkomt als je 1x op het groene telefoontje hebt gedrukt.

heeft iemand anders dat ook?

---
Leuk programma (in ontwikkelfase): Smartcommander
Was helaas al bekend. :z

(Ik geloof dat Oscar Mopperkont dit al een keer was overkomen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:31:
[...]

F*ck F*ck F*ck ! Ik lang zoeken naar een winkel om dat ding los te bestellen, eindelijk pocketpartner gevonden, daar besteld, en nu issie vandaag opgestuurd, en ik krijg hem morgen binnen...

Schrale troost dat er bij gsm.nl nog verzendkosten bijkomen... (wordt dan 278 euro)... Maarja, nog steeds 17 euro cheaper... shit man, 100 posts geleden kwam nog iedereen met PocketPartner aanzetten als enige die hem los verkocht...
Ja we gaan ervan uit dat je die al kent na het lezen van het forum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 20:28

x-man

Proud newbie!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:58:

Oh cool! Samen met mapopolis gps kan ik nu helemaal nooit meer de wegkwijtraken.

Wat is Opera mobile trouwens snel in vergelijking met Internet Explorer. Faktor 100 sneller ofzo..waarom is dat?

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom de vraag:
Weet iemand een bleutooth headset met twee oordopjes? Dit zou namelijk geweldig zijn voor muziek af te spelen via mijn c500 nu blijkt dat je wel met zo'n headset muziek kan luisteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 20:28

x-man

Proud newbie!

Dus even een samenvatting.
Ik kan nu met mijn telefoon:

- Foto's maken
- Videos schieten
- Notities/takenlijst/agenda/rekenmachine
- Videos bekijken
- Muziek luisteren
- GPS
- Spelcomputers emuleren
- PDF/Word/Powerpoint etc. bestanden openen
- Met Operabrowser en nieuwe proxy instellingen onbeperkt snel internetten
- Java
- Instant Messagen
- Mail bekijken
- Oh en bellen/sms/mms natuurlijk.

Heb ik wat functies gemist? Volgens mij kan ik nu praktisch alles wat mijn pc ook kan.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je smartSS al?
Kun je screenshots maken van je scherm.
http://www.louterrailloune.com/index.php?page=smartss
Is soms ook wel handig.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
x-man schreef op woensdag 01 december 2004 @ 02:34:

- PDF/Word/Powerpoint etc. bestanden openen

Heb ik wat functies gemist? Volgens mij kan ik nu praktisch alles wat mijn pc ook kan.
hmmm... dat heb ik volgens mij gemist - hoe doe ik dit dan? En is het gewoon mogelijk om de documenten te slepen naar de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x-man schreef op woensdag 01 december 2004 @ 02:34:
....
- Met Operabrowser en nieuwe proxy instellingen onbeperkt snel internetten
...
.
Hoe stel jij die opera versie in? Of is er al een andere versie dan de technical preview. Bij deze versie is het niet mogelijk om de (orange?) proxy in te stellen, of heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op woensdag 01 december 2004 @ 07:52:
[...]

hmmm... dat heb ik volgens mij gemist - hoe doe ik dit dan? En is het gewoon mogelijk om de documenten te slepen naar de telefoon?
hey ik heb ook interesse, wat heb je nodig om dit te kunnen doen??

groetjes martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 08:26:
[...]

Hoe stel jij die opera versie in? Of is er al een andere versie dan de technical preview. Bij deze versie is het niet mogelijk om de (orange?) proxy in te stellen, of heb ik iets over het hoofd gezien?
Zelfde alhier, internetten gaat met Opera behoorlijk snel, kan echter nergens proxy instellingen -of iets wat erop lijkt- vinden, terwijl ik met IExploder gewoon graties alle uithoeken van het interpret bekijk.

Tevens zie ik plotsklaps sinds vanochtend dat mijn GPRS 'verbonden' icoontje (rechtsboven naast de batterijmeter) aangeeft dat ik verbonden ben??!?!.....kan deze wel weghalen door de homeknop ingedrukt te houden en 'verbreek GPRS verbinding' te kiezen, echter komt het icoontje na een minuutje ofzo alweer terug.

Heb al gekeken naar m'n online orange world rekening, maar die 'tikt' niets aan, als in; geen data verzonden of ontvangen. Ook staan er geen programa's open.

Iemand hier ook al ervaring mee gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
BTW, is de telefoon USB1.1 of USB 2.0 ?? Dat heb ik nergens kunnen vinden... VOor filetransfer zou USB 2.0 wel fijn zijn, anders moet ik de hele tijd dat SD kaartje in me reader duwen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Volgens mij 1.1. De snelheid is iig niet om over naar huis te schrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ik heb ook last van uitvallende oordopjes. Omdat de geluidskwaliteit niet super is heb ik als experimentje een goedkoop koptelefoontje gekocht met een 2,5 mm plug.
Het is de volgende geworden (had een groothandel voor weinig)
Afbeeldingslocatie: http://www.ezixx.com/ACR-XM_250.gif
ACR-XA7273
Retractable Stereo earphones / 2.5mm stereo jack
afbeelding klopt niet helemaal want het is een stereo koptelefoontje.
goede nieuws is, deze zit goed en geluid is niks minder dan de originele, de microfoon ontbreekt wel, verder erg handig systeem, het is opgerold een klein pakje, geen last van knoopjes meer!

[ Voor 9% gewijzigd door Spice op 01-12-2004 11:17 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand anders ook problemen met http://mob.e-messenger.net/mobile/
?

Ik krijg het niet voor elkaar om berichten te sturen (als ik op "show message box" klikt krijg ik dus geen box)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
hier werkt het perfect... zij het erg traag.
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.