Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62046

je bent een schat myst :>
En over het regelen van het geluid: Als ik op de fiets zit heb ik mijn mobiel wel in mijn broekzak (anders voel ik em niet trillen). Maar als je em in je broekzak doet moet je je gsm wel vergrendeld hebben en dan kan je het geluid niet harder/zachter zetten, snappie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-02 11:06

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Macer schreef op 30 oktober 2004 @ 16:21:
[...]

Wel goed lezen aub... Ik zeg dat Nokia maar ondersteund tot 128 mb (niet dat ze niet werken, ik had zelf als 1 van de eerste een 256 in mijn 6230).. Je zal dus nooit bij Nokia kunnen aankloppen me >128mb MMcard doet het niet..

Er is een kans dat je 1GB MMcard niet werkt, je moet een beetje mazzel hebben wat het merk betreft.. Ik wil binnenkort eigenlijk wel een 1GB hebben, zijn er al mensen die ervaringen hebben met bepaalde merken die WEL werken..
Zie startpost:

Ik wil meer opslagruimte! Welke MMC kaarten passen er in:

Up-to date lijst, gevonden op HowardForums (met dank aan Mr. Vulcano)

(MobyMemory schijnt wel goed en goedkoop te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Anoniem: 62046 schreef op 30 oktober 2004 @ 20:03:
je bent een schat myst :>
En over het regelen van het geluid: Als ik op de fiets zit heb ik mijn mobiel wel in mijn broekzak (anders voel ik em niet trillen). Maar als je em in je broekzak doet moet je je gsm wel vergrendeld hebben en dan kan je het geluid niet harder/zachter zetten, snappie? :)
(je doet me blozen O+ )
Ik heb thuis die boek van skytronic liggen en wist dus dat ze het hadden, en ben dus maar eens gaan zoeken he, voor tweakers alles he ;)
Heb mn gsm ook in mijn zak zitten tijdens het fietsen, maar stoort me niet om even uit mn zak te halen om het volume te wijzigen+ik wijzig het volume niet:staat altijd op max :P
Een tip voor iedereen: Mod je headset, het geeft echt een meerwaarde aan je gsm imo, mooie bassen en deftige hogetonen horen is echt nice(nu nog sparen voor 1gb mmc)
Grtz, en veel plezier met modden aan de gene die de stap gaan nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 08:40

JeroenT

hoi!

Heb vandaag ook even het el cheapo headsetje gemod... met als resultaat ; een volwaardige MP3 speler :P

Zeker aan te raden.. zelfs de radio lijkt het beter te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533

Ik heb een ipaq 2210 op de kop kunnen tikken, maar als ik hem nu wil paren met m'n 6230 dan zegt m'n 6230 dat dit niet kan in verband met veiligheidsredenen. Wat zou hier de reden van kunnen zijn? Ik heb echt alles al geprobeerd. Secure verbinding aangezet enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

heren,

Wat is een goed bluetooth oortje??

ik zag deze staan en vond hem er wel netjes uitzien en die 12g klinkt ook wel goed.

Maar is het ook wat:
http://www.bluetrek.com/bluetrekG2/bluetrekG2.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ik vraag het me toch af zeg... Waarom reageert de timeout niet op de tijd die ik instel. Ik ga er tenminste vanuit dat timeout, de tijd is tot dat de klok in beeld springt.
Ik zet die op 59:59, en die klok springt gewoon weer na 3 minuten of zo in beeld. Zwaar irritant. Wish there was a way to remove that nasty screensaver :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25556

Die klok is niet de screensaver. Die klok krijg je ook als de screensaver UIT staat. Jij stelt de time-out in van de screensaver, niet van die klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
Anoniem: 111533 schreef op 30 oktober 2004 @ 21:33:
Ik heb een ipaq 2210 op de kop kunnen tikken, maar als ik hem nu wil paren met m'n 6230 dan zegt m'n 6230 dat dit niet kan in verband met veiligheidsredenen. Wat zou hier de reden van kunnen zijn? Ik heb echt alles al geprobeerd. Secure verbinding aangezet enz.
Om beide apparaten te "pairen" dien je een code in te voeren, probeer het eens met 0000.

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Anoniem: 25556 schreef op 31 oktober 2004 @ 02:22:
Die klok is niet de screensaver. Die klok krijg je ook als de screensaver UIT staat. Jij stelt de time-out in van de screensaver, niet van die klok.
Yay! Thanks :)

edit:
Eeeh... Waar stel ik de timeout van die klok dan in? Heb net alles structureel nagelopen, maar ik ziet het niet.....

edit:

Uit de manual:
"Ongeacht de instellingen voor de screensaver wordt voor energiebesparing een digitale klok in het display weergegeven als gedurende bepaalde tijd geen van de functies van de telefoon is gebruikt. Zie energiebesparing op pagina 19."

Pagina 19:
"De screensaver in de vorm van een digitale klok verschijnt in het display wanneer gedurende bepaalde tijd geen telefoonfuncties zijn gebruikt. Druk op een willekeurige toets om de screensaver uit te schakelen."

Het woordje "bepaald" is in deze dus het keyword. Ik kan nergens uit de manual halen of je het zelf kunt bepalen, of dat Nokia het voor je heeft bepaald. Ik meen me toch echter te herinneren dat ik deze timeout eens heb veranderd.. :?

[ Voor 69% gewijzigd door UltraSub op 31-10-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94711

Anoniem: 94711 schreef op 25 oktober 2004 @ 13:31:
[...]

Ik heb dus zelf gewoon zon mono headsetje gemod en dus rechtstreeks in de connector 2 tulp kabeltjes gesoldeert maar dit werkt dus niet zoals ik t graag zou willen hebben.
Nou zou het nog kunnen komen omdat er waarschijnlijk in de stereo head set signalen anders geschakeld worden voor muziek. Aangezien hier nog wat electronica in zit.
Bij de mono headset waarbij ik dus de aansluitingen gebruikt heb zoals eerder vermeld waren was mn linker signaal wel goed maar het rechter veel zachter.
Ook was er naar mijn idee niet helemaal goed stereo.

Dus zou ik graag willen weten of dit met de headset mod wel zo is.
Zou iemand dat even goed voor mij kunnen testen. En ook of links en rechts ook echt even hard zijn?
Is er inmiddels als is iemand die dit ge probeert heeft?
Of moet ik t maar gewoon zelf proberen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664

Anoniem: 115664 schreef op 29 oktober 2004 @ 18:24:
Hoe kan je Nokia Pc Suite laten verbinden met je telefoon als je een Mycom Bluetooth USB Dongle hebt. Als ik naar Mijn bleutooth lokaties ga een ik druk op Apparaten in bereik kijken staat er wel bij Nokia Pc Suite op ...... Als ik daar dan op druk gaat die wel proberen een verbinding te maken maar dat doet die dan niet. Hoe los ik op dat die contact maakt met Nokia Pc Suite....... :'( :'(
Iemand ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06 18:19
Ik heb sinds gister mijn nokia 6230, en in het begin werkte het allemaal super. Alleen sinds gisteravond kan ik opeens geen foto's/video's meer maken, verwijderen of wat dan ook.
Krijg als ik iets wil verwijderen "Kan bestand niet verwijderen", en als ik een foto wil maken "Kan bestand niet opslaan".

Ook via de usb kabel op de computer kan ik de bestanden niet verwijderen.
Als ik zoek blijkt dat dit ooit een probleem is geweest in een oudere firmware maar ik heb 4.44, dus dat lijkt me de laatste.

Als iemand enig idee heeft, dan ben ik je dankbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 09:58

janklp

FortyTwo Capital

Michael schreef op 31 oktober 2004 @ 14:17:
Ik heb sinds gister mijn nokia 6230, en in het begin werkte het allemaal super. Alleen sinds gisteravond kan ik opeens geen foto's/video's meer maken, verwijderen of wat dan ook.
Krijg als ik iets wil verwijderen "Kan bestand niet verwijderen", en als ik een foto wil maken "Kan bestand niet opslaan".

Als ik zoek blijkt dat dit ooit een probleem is geweest in een oudere firmware maar ik heb 4.44, dus dat lijkt me de laatste.

Start hem eens opnieuw op, even batterij en geheugenkaart en opnieuw in en uit halen. Je hebt wel de nieuwste firmware inderdaad.

[ Voor 12% gewijzigd door janklp op 31-10-2004 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael
  • Laatst online: 20-06 18:19
Januszjes schreef op 31 oktober 2004 @ 14:21:
[...]

Start hem eens opnieuw op, even batterij en geheugenkaart en opnieuw in en uit halen. Je hebt wel de nieuwste firmware inderdaad.
Allemaal al geprobeerd, helaas werkt dat ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michael schreef op 31 oktober 2004 @ 14:17:

Heb dit ook gehad 2 keer met "kan het bestand niet verwijderen". Heb ik heel vaak geprobeerd met tijd de tussen en toen opeens ging die wel eens keer weg weet ook niet wat ik had gedaan, maar hij ging wel weg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 115664 op 31-10-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:26

SambalBij

We're all MAD here

Eindelijk mijn bijna-overal-naar-gezochte frontje weten te vinden!!!
Ik loop me er al een tijdje aan te ergeren dat alle in .nl los verkrijgbare Nokia frontjes voor dit toestel zijn voorzien van een zilverkleurige rand om de display en de speaker.
Leuk voor de mensen met het witte toestel (welke is voorzien van een zilveren keypad) maar niet mooi bij de graphite keypad van het donkere toestel.

Vandaag toevallig bij een telefoonwinkel in Den Haag het tin grey frontje met zwarte voorkan gevonden. Ze hadden er slechts één van, afkomstig van een (DOA) showtoestel welke was geimporteerd (aan de doos te zien uit .de) en waarvan hij het frontje wel los wilde verkopen.

Afbeeldingslocatie: http://www.aedens.net/images/got/6230_grey1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.aedens.net/images/got/6230_grey2.jpg

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Michael schreef op 31 oktober 2004 @ 14:26:
[...]

Allemaal al geprobeerd, helaas werkt dat ook niet
Dan zit er helaas maar een ding op teruggaan. Als het bedrijf service heeft geven ze je meteen een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert22
  • Laatst online: 20-10-2024
Anoniem: 111533 schreef op 30 oktober 2004 @ 21:33:
HP heeft een bluetooth update voor de hp 19xx en 22xx serie, heb je die al geinstalleert? Dat loste het probleem bij mij op.

HP's lijst met updates en drivers voor de iPAQ 2210:
http://h18007.www1.hp.com...Q/us/locate/105_5721.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wibs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-06 21:19
Tja en dan is het dus wintertijd maar de 6230 doet er niet veel mee. Is daar een instelling voor dat hij zelf ziet dat ie eind oktober en eind maart een uurtje mag schuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074 schreef op 30 oktober 2004 @ 22:33:
heren,

ik zag deze staan en vond hem er wel netjes uitzien en die 12g klinkt ook wel goed.

Maar is het ook wat:
anyone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511

Wibs schreef op 31 oktober 2004 @ 15:11:
Tja en dan is het dus wintertijd maar de 6230 doet er niet veel mee. Is daar een instelling voor dat hij zelf ziet dat ie eind oktober en eind maart een uurtje mag schuiven?
Instelling.
Stond bij mij uit :(
Staat ergens bij tijd en datum instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Klinkt alsof dat ding een Widcomm-chipset heeft. Ik gebruik nu de ingebouwde Bluetooth-drivers van XP SP2, maar uit mijn hoofd moest je het volgende doen: zodra je bij 'Mijn Bluetooth-lokaties' je telefoon ziet staan, Nokia PC Suite opstarten en 'verbinding beheren' kiezen. Zodra de Connection Manager is opgestart, Bluetooth configureren kiezen en de instructies op het scherm volgen. Zodra je PC met je telefoon een paar heeft gevormd, eerst naar 'Deze computer' en vervolgens naar 'Nokia Phone Browser' gaan. Daar je telefoon dubbelklikken en je kan met je telefoongeheugen/MMC/SMSjes/contactenlijst dingen doen. :)
Anoniem: 85511 schreef op 31 oktober 2004 @ 15:20:
[...]

Instelling.
Stond bij mij uit :(
Staat ergens bij tijd en datum instellingen.
Je bedoeld 'Datum en tijd automatisch aanpassen' als je naar Instellingen > Tijd en Datum gaat? Zoals de helpfunctie als zegt is dat netwerkafhankelijk, bij Orange werkt dat bijvoorbeeld niet. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Rafe op 31-10-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Tja ik wil wel zeggen dat hij er goed uitziet maar verder weet ik er niet veel van. Al gezocht naar reviews op internet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das best een goeie van je, gelijk maar eens doen.

Het is een wereld telefoontje zeg.

Ik zoeken naar een USB dongel, om mp3's erop te zetten etc, maar gewoon die mem-kaart in m`n pc en zooi erop gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rafe schreef op 31 oktober 2004 @ 15:25:
[...]

Je bedoeld 'Datum en tijd automatisch aanpassen' als je naar Instellingen > Tijd en Datum gaat? Zoals de helpfunctie als zegt is dat netwerkafhankelijk, bij Orange werkt dat bijvoorbeeld niet. ;)
Sorry, die bedoelde ik wel, maar heb de functie verkeerd geïnterpreteerd. Dan moet je blijkbaar toch zelf die tijd wijzigen :(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 85511 op 31-10-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb van de week mijn 6230 gekocht en vind het een top ding. Nu wil ik er dus een groter MMC kaartje in kopen. Alleen wordt mijn telefoon daar ook langzamer van? (Ik zat te denken aan een 512mb kaartje)

b.v.d.

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lefty_38 schreef op 31 oktober 2004 @ 19:12:
Ik heb van de week mijn 6230 gekocht en vind het een top ding. Nu wil ik er dus een groter MMC kaartje in kopen. Alleen wordt mijn telefoon daar ook langzamer van? (Ik zat te denken aan een 512mb kaartje)

b.v.d.
Nee, althans ik heb er niets van gemerkt. O.a. Traxdata zijn goede MMC kaartjes voor je Nokia 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Laatst online: 25-11-2024
jah die wou ik idd ook gaan bestellen bij opusshop.nl. Bedankt voor de info ik ga hem direct bestellen :)

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lefty_38 schreef op 31 oktober 2004 @ 19:15:
jah die wou ik idd ook gaan bestellen bij opusshop.nl. Bedankt voor de info ik ga hem direct bestellen :)
Ik wil hem ook gaan bestelen, moet je dan deze hebben http://www.opus.nl/images/prodgr/CFC256Blister-lores.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, dat is een CompaxtFlash card! Je hebt een MMC card nodig!

/edit http://www.opusshop.nl/pr....asp?l=ned&sid=299&gid=40

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 85511 op 31-10-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heren, weten jullie waar ik leuke mp3 fragmentjes vandaan kan halen om als ringtone te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Anoniem: 10074 schreef op 31 oktober 2004 @ 20:43:
heren, weten jullie waar ik leuke mp3 fragmentjes vandaan kan halen om als ringtone te gebruiken?
Deze dingen zijn over het algemeen copyrighted.. Waarmee dit dus een warezrequest wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
*kuch* total *kuch* recorder *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

insan1ty schreef op 31 oktober 2004 @ 21:51:
[...]

Deze dingen zijn over het algemeen copyrighted.. Waarmee dit dus een warezrequest wordt..
dit was niet helemaal mijn bedoeling.

Ik heb bv op een gratis sound-clip site een geluidje gedownload van een doortrekkende wc.
Voor de rest stonden er nog wel meer op, maar niet echt iets wat ik leuk vond.

Dit soort dingen bedoel ik dus, niet muziekfragmenten waar idd een copywrite opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
De zoekterm in kwestie is: real sound(s)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

Anoniem: 10074 schreef op 31 oktober 2004 @ 20:43:
veel ringtone sites hebben een preview van hun geluidje.. als mp3!
niets let je die even op je 6230 te zetten natuurlijk :)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoek eens op 'free sound effects'.. sites bomvol met van alles en nog wat.

Het werkt doorgaans beter om gericht te zoeken, bv. eerst te bedenken wat voor geluid je wilt, en dan daar je zoekopdracht op afstemmen.

Het formaat maakt niet zo heel veel uit, het is altijd wel om te zetten naar mp3. Ikzelf ben nog steeds op zoek naar een goede opname van een rinkelende telefoon. Gewoon een echte bel dus, ik geloof dat die toestellen T64 heetten ofzo, die draaischijftoestellen die half Nederland gehad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

Help!, mijn geluid doet het niet. De menu geluidjes doen het wel. Die komen ook uit de speaker dus de speaker is niet kapot. Als ik de oordopjes erin hang, kan ik ook gewoon nummers luisteren, en hoor ik in een ringtone als ik gebeld wordt. De chip die dat verzorgt doet het dus ook gewoon. Het is net alsof de output constant op oordop staat, ipv speaker.

Het rare nu, ik had het net weer aan de praat. Door bruut de batterij eruit te halen, lukt het mij om nummers op de mmc weer te luisteren. Ringtones deden het ook, maar na een paar keer navigeren door de menu's heen ging hij weer terug naar modus-"fuckOff".

Firmware is 3.15. Ik snap dat de nieuwste dit probleem niet heeft, maar ik woon in groningen wat geen service punt heeft. Ik moet dan naar Emmen, en das een kut eind zeker als je geen auto hebt.

Ik heb alle fabrieksinstellingen ook al terug gezet. Dit werkte ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
Mogen er links naar freeware downloads gepubliceerd worden?
Zoals freeware Ringtones e.d.

ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Zolang je zeker weet dat het freeware is wel... Graag zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127673

Ik ben speciaal geregistreerd om deze vraag te stellen...

Kan je met de nokia 6230 ook truetones of mp3tjes afspelen als beltoon??

Groeten Meindert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20836

Anoniem: 127673 schreef op 01 november 2004 @ 00:00:
Ik ben speciaal geregistreerd om deze vraag te stellen...

Groeten Meindert
Welkom

Gelieve het begin van dit topic te lezen:
[rml]Korakal in "Nokia 6230 [ Deel 12]"[/rml]

Daar staat alle basic info over je telefoon.
En ja mp3 behoort tot de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127673 schreef op 01 november 2004 @ 00:00:
Ja. Je kunt een mp3 als ringtone instellen. Je kunt ook per bellersgroep en per profiel een (mp3)-ringtone instellen.

Truetone weet ik niet, maar is niet zo relevant. Die zijn converteerbaar naar mp3, dus het kan altijd.

Ik zou nooit een hele mp3 als ringtone gebruiken, hooguit een fragment, (zinloos >1 min oid er op te zetten, zo lang rinkelt het ding niet) wel even bewerken met bv. goldwave dus. Maak ze niet te groot, dan kun je ze in het telefoongeheugen zetten. Voordeel hiervan is dat je ze niet kwijtraakt als je een andere geheugenkaart plaatst.

Wat betreft Ringtones:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Ringtones zijn niet toegestaan, ongeacht het bestandsformaat, de lengte of de kwaliteit. Een uitzondering hierop geldt als de gebruiker aantoont dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de ringtone. De gebruiker dient dit gelijktijdig met het posten van de ringtone in de post zelf aan te geven.
Sowieso is deze thread imo niet de plek voor ringtones, hij gaat over de 6230.
s.Zero schreef op 30 oktober 2004 @ 17:56:
werkelijk nergens last van [..]
Een enkele keer herkent hij m'n MMC niet
Ik heb liever een kaart die gewoon altijd werkt ;). Ik heb de gok genomen en een A-Data kaartje gekocht. Deze werkt tot nu toe probleemloos met 4.28. Geen flauw idee hoe A-Data bekend staat, maar bevalt prima.
[..]apacer[..]
|:( . Heb altijd gedacht dat er apacher stond :P..
* s.Zero zoekt ook een soortgelijke snoer met volume-control en evt. vergulde jack (male én female) als PrewT maar is er helaas ook nog geen tegengekomen |:(
Dan maak je die toch zelf van je nokia headset? Ik heb de headsetmod uit de TS uitgevoerd met oordopjes waar al een volume control aanzat.. heb je precies wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43421

Volgende probleem.

Ik had een Linksys adapter, inmiddels een MSI, Windows XP, Nokia PC Suite 6.4.8 en natuurlijk een 6230.
Ik heb er een weekje mp3's op kunnen zetten maar op een gegeven moment wilde de verbinding niet meer. Ik heb nu een nieuw en groter geheugenkaartje dus ik wil die mp3's op mijn comp zetten zodat ik ze op de nieuwe kaart kan zetten, maar constant wordt de verbinding behoorlijk snel verbroken.
Als ik via de foon een verbinding maakt breekt hij hem na 3 tellen ongeveer weer af, en als ik een file kopieer gebeurd dat al bij het vierde blokje.
Kan het zijn dat het met een ander programma botst of iets dergelijks? Ik weet het echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Jeuj heb m eindelijk binnen :D pwnatsj :D
GPRS wil alleen nog niet echt, heb wel de instellingen van telfort binnen gehaald.. MMS over gprs werkt dan weer wel.. Erg raar.

Ik probeer trouwens mijn berichten uit mn 6610 te kopieren naar mn 6230 maar Phone suite stopt na een tijdje met The connection to the phone was lost.
Contacts en calender doet het wel prima..

Is de compressie op de video trouwens aan te passen?

[ Voor 105% gewijzigd door insan1ty op 01-11-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzzzzzzzzz
  • Laatst online: 22-05-2020
Ik heb sinds een week of twee een 6230. Ik heb echter nog een paar vraagjes:

- ik kan opzich mijn telefoon met de pc suite verbinden. (config. wizzard in pc suite (v6.4.8) doorlopen). Maar als mijn telefoon en pc gepaird zijn en de verbinding is verbroken dan weet ik niet hoe ik ze weer kan verbinden zonder die config wizzard weer helemaal door te lopen (en opnieuw te pairen). Kan iemand me vertellen hoe ik de verbinding weer kan herstellen?

- en nog een vraagje. Ik heb een orange free abbonement. Ik zit te twijfelen of ik hier orange world bij zal nemen. dit kost 6 eu per maand en ze zeggen dat je dan onbeperkt toegang krijgt tot orange world. Ik heb even gezocht en heb een topic gevonden waarin gezegd word dat met orange world vrijwel alle gewone wap pagina's gewoon bezocht kunnen worden zonder extra te hoeven betalen. Kan iemand dit bevestigen? (niet echt een vraag specifiek voor dit topic, maar het vervolg wel:

Het lijkt me namelijk leuk om zelf een wap site te maken waar ik foto's vanaf mijn telefoon kan uploaden naar een webserver. Voor deze webserver wil ik een fotoalbum script schrijven zodat ik een soort van fotodagboek bij kan houden.

Als het tenminste mogelijk is om via wap foto's te versturen kan ik op deze manier gratis zo'n dagboek bijhouden:) (toch???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115624

Wil graag headset gaan modden, Heb 3,5mm contra jack-Plug.
Zitten 3 aansluitingen op, kan iemand mij vertellen hoe ik dat met bijvoorbeeld die L+ en L- moet doen, kan ik deze allebei aan de linker-aansluiting solderen, of moeten deze echt apart?

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 115624 op 01-11-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Zijn er ook alternatieven voor de Nokia Audio Manager?
Dat programma loopt voor geen meter bij mij, bij het starten 9 van de 10 keer een fatale uitzondering en als 'ie dan wél doorstart kan ik niet in de map 'afspeellijsten' komen, blijft 'ie daar hangen.
MobiMB en Oxygen Phone Manager krijg ik ook al niet aan de praat, waarschijnlijk omdat ik de Widcomm-drivers ook al niet aan de praat krijg...

Andere programma's van de Nokia suite gaan trouwens (meestal) wel goed.

Een programma waarmee ik bij de playlists kan komen is ook goed :)

[ Voor 11% gewijzigd door Hatsekie_D op 01-11-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 22:50
Voor mensen die nog een 6230 willen:Hij is er nu al voor 249 euro, simlockvrij en gewoon nieuw in de doos.

Zag het gister toevallig op www.de-laptopper.nl

edit:
Zie nu dat t zonder btw is, dus er komt nog 50 euro bij ongeveer.Nog niet echt duur geloof ik, maar wel een beetje een tegenvaller.Dom om prijzen ex btw. te plaatsen vind ik!

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111533

Anoniem: 10074 schreef op 30 oktober 2004 @ 22:33:
heren,

Maar is het ook wat:
Ik heb hem zelf icm met m'n 6230. Werkt perfect, lange standby tijd, mooi design en niet duur.
Volgens mij is die nu nog €60 bij PH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:47

crashtestdummy

Ajoeto member

Niet alleen mooi, maar ook goed.
Naast het lage gewicht zijn standby-tijd (400 uur) en spreektijd (9 uur) DE pluspunten van deze headset.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
Ik heb nu een gemodde headset, maar ik ben de kabel een beetje beu, en ben dus op zoek naar een bluetooth headset, dus 2oortjes ipv 1(stereo)Kent iemand een goede?
Maar gaat dan bijvoorbeeld de radio of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Begin er niet aan, de geluidskwaliteit is naadje.

Als je een dongle hebt, je kunt je PC ook als audio device gebruiken. Luister maar eens hoe 'goed' dat klinkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Is het mogelijk om via bluetooth als je met je telefoon gebeld wordt met je computer op te nemen. Ik bedoel dan dat het geluid door de speakers klinkt en dat bijvoorbeeld de webcam als microfoon dient. Alvast voor de reactie van deze inventieve persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:08
Een tijdje geleden had ik dat bemused geprobeerd, maar die wilde de hele playlist inlezen in mijn telefoon en daar hield mijn Nokia niet zo van en liep vast. Dus de nokia als afstandsgadget gebruiken was weer even van de baan. Maar toen zag ik hier ergens Puppetmaster staan.
Fantastisch programma! Werkt perfect met winamp en kan ook voor bijv. Powerpoint gebruikt worden.

Alleen heb ik nu één probleempje (nou ja probleempje), in Java programma's reageert de vijf-puntstoets veel te fel. (Niet dat dat door Puppetmaster komt, maar nu vind ik het eindelijk te irritant.) Het is dus bijna onmogelijk om op 'OK' te drukken, zonder naar boven of beneden te gaan.
Is dit op een of andere manier te verhelpen, of moet ik het maar voor lief nemen. Het is dus alleen bij java-programma's en verder niet in de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104319

Wat ik een beetje jammer vind is die knop rechtsboven waar je (ik iig) regelmatig per ongeluk op drukt en dan wordt er doodleuk een verbinding gemaakt met T-zones.

Het is een toestel geleverd door T-mobile wellicht hebben ze wat aan de software veranderd, is dit te herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-06 12:46

Korakal

Up up up!

Topicstarter
euh, dat is gewoon in je handleiding te vinden hoor...
hint: ja dat is mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

barrymossel schreef op 01 november 2004 @ 20:21:
Een tijdje geleden had ik dat bemused geprobeerd, maar die wilde de hele playlist inlezen in mijn telefoon en daar hield mijn Nokia niet zo van en liep vast. Dus de nokia als afstandsgadget gebruiken was weer even van de baan. Maar toen zag ik hier ergens Puppetmaster staan.
Fantastisch programma! Werkt perfect met winamp en kan ook voor bijv. Powerpoint gebruikt worden.

Alleen heb ik nu één probleempje (nou ja probleempje), in Java programma's reageert de vijf-puntstoets veel te fel. (Niet dat dat door Puppetmaster komt, maar nu vind ik het eindelijk te irritant.) Het is dus bijna onmogelijk om op 'OK' te drukken, zonder naar boven of beneden te gaan.
Is dit op een of andere manier te verhelpen, of moet ik het maar voor lief nemen. Het is dus alleen bij java-programma's en verder niet in de telefoon...
Hoe stel je Puppetmaster op het begin in, of mag je dat hier niet vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 115664 schreef op 01 november 2004 @ 21:02:
[...]

Hoe stel je Puppetmaster op het begin in, of mag je dat hier niet vragen
Je kan het best vragen, maar het staat prima uitgelegd op de site van puppetmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:03
zzzzzzzzzzzz schreef op 01 november 2004 @ 17:24:
- en nog een vraagje. Ik heb een orange free abbonement. Ik zit te twijfelen of ik hier orange world bij zal nemen. dit kost 6 eu per maand en ze zeggen dat je dan onbeperkt toegang krijgt tot orange world. Ik heb even gezocht en heb een topic gevonden waarin gezegd word dat met orange world vrijwel alle gewone wap pagina's gewoon bezocht kunnen worden zonder extra te hoeven betalen. Kan iemand dit bevestigen? (niet echt een vraag specifiek voor dit topic, maar het vervolg wel:
Ja, dit klopt heb zelfs ook al een tijdje orange world, zolang het wap blijft is het gratis.
Ga je HTML ophalen dan gaat het van de inet verkeer af.
Het lijkt me namelijk leuk om zelf een wap site te maken waar ik foto's vanaf mijn telefoon kan uploaden naar een webserver. Voor deze webserver wil ik een fotoalbum script schrijven zodat ik een soort van fotodagboek bij kan houden.

Als het tenminste mogelijk is om via wap foto's te versturen kan ik op deze manier gratis zo'n dagboek bijhouden:) (toch???)
Ja Dit schijnt te kunnen dacht dat deze script al bestonden.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
nevermind

[ Voor 81% gewijzigd door MYST op 01-11-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-06 15:52

Soul__assasin

de Belbelg

Waar is Puppetmaster te vinden???? lijkt me zeer intresant... is het freeware????

Als imand kan helpen stuur dan eens een mailtje

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Nu online

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Mijn pc loopt sinds kort compleet vast als ik via nokia pc suite 6.4 files wil gaan transferren :? Wanneer ik op transfer files druk, wordt alles enorm traag, en is het niet meer werkbaar.

Ik gebruik
- Nokia PC Suite 6.4
- Win XP Pro UK SP2
- Belkin Bluetooth dongle, met 1.4.6 software
- Nokia 6230 software v3.15

Tot een week geleden werkte alles perfect, nu werkt t echt niet meer. Een reinstall van pc suite heeft niet geholpen. Iemand een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65171

FYI:

Als een bestand "hidden" / "verborgen" staat gemarkeerd in windows en wordt het geupload naar het geheugenkaartje, dan zal de telefoon het bestand ook niet zien.

Even een korte "for your information" voor zover mensen het nog niet wisten, of wel wisten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Soul__assasin schreef op 01 november 2004 @ 23:12:
Waar is Puppetmaster te vinden???? lijkt me zeer intresant... is het freeware????

Als imand kan helpen stuur dan eens een mailtje
Google zoeken op puppetmaster, en dan 3e hit. Is niet zo moeilijk om te vinden!!
http://www.users.on.net/~jtlim/PuppetMaster

Is niet freeware, maar er is wel een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Woei tis gelukt.. Ik kan mailen met mijn telefoon :D Alleen jammer dat je geen attachments kunt sturen/ontvangen.. maar ja dan MMSen de mensen natuurlijk niet meer..

Nu nog een BT dongle.. Volgende maand als ik geld heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Laatst online: 01-02-2022
Yo!!! I've GOT it! En ik heb firmwareversie 4.44. Totnogtoe werkt alles perfect, inclusief MMS/GPRS en bluetooth synch. alleen over bluetooth heb ik een vraagje: Stel, je hebt met een apparaat éérder verbinding gehad met de foon (het staat in de 'Paired Devices' lijst). Als je dan de instelling 'My Phone's Visibility' op Hidden zet, kun je dan nog wél verbinding krijgen met zo'n apparaat (in dit geval zijnde mijn PC)?
_Mystikal_ schreef op 02 november 2004 @ 00:20:
Mijn pc loopt sinds kort compleet vast als ik via nokia pc suite 6.4 files wil gaan transferren :? Wanneer ik op transfer files druk, wordt alles enorm traag, en is het niet meer werkbaar.

Ik gebruik
- Nokia PC Suite 6.4
- Win XP Pro UK SP2
- Belkin Bluetooth dongle, met 1.4.6 software
- Nokia 6230 software v3.15

Tot een week geleden werkte alles perfect, nu werkt t echt niet meer. Een reinstall van pc suite heeft niet geholpen. Iemand een idee :?
Ik heb wel een idee, maar 't is echt een gok of het zal werken. Een kennis van me heeft ditzelfde probleem gehad omdat de ingebouwde bluetooth service van Windows (De Microsoft Bluetooth Stack) zélf spontaan geactiveerd werd. In zijn geval kwam dit doordat de adapter in een andere USB-poort werd gestoken. Maar allicht helpt het dus om eens na te gaan of de ingebouwde Windows service(s) voor bluetooth uit staan. Zeker als je de WidComm stack pas ná SP2 hebt geïnstalleerd. Ooorzaak van zo'n conflict kan namelijk zijn dat (ook al heb je de stack van WidComm geselecteerd in de Nokia PC Suite Connecton Manager) beide stacks met de bluetooth adapter en/of telefoon willen communiceren. Zelf gebruik ik ook de WiddComm stack, maar volgens mij wel een nieuwere versie.

Januszjes schreef op 01 november 2004 @ 20:17:

Is het mogelijk om via bluetooth als je met je telefoon gebeld wordt met je computer op te nemen. Ik bedoel dan dat het geluid door de speakers klinkt en dat bijvoorbeeld de webcam als microfoon dient. Alvast voor de reactie van deze inventieve persoon.
@Januszjes: Indien je de WidComm Bluetooth Stack gebruikt is dit perfect mogelijk. Zorg ervoor dat Bluetooth aanstaat op je foon (duh). Laat de WidComm software zoeken naar je foon, en zoek vervolgens naar beschikbare services (1x klikken op je foon-icoontje). Maak verbinding met de Audio gateway-service. Als je verbonden bent, wacht dan even een paar secs voor je iets gaat doen met je foon. Voilà: audio door je speakers, lullen door je mike.

Noot: het kán wel eens voorkomen dat je krakende geluiden terughoort. In dat geval kun je het beste de verbinding verbreken en opnieuw tot stand brengen

[ Voor 23% gewijzigd door csteelooper op 03-11-2004 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125366

barrymossel schreef op 01 november 2004 @ 20:21:

Als je op het groene telefoonknopje drukt (opnemen), krijg je het zelfde effect als de OK knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzzzzzzzzz
  • Laatst online: 22-05-2020
Mr-FaTMeN schreef op 01 november 2004 @ 22:46:
Ja Dit schijnt te kunnen dacht dat deze script al bestonden.
weet je toevallig een naam ofzo? ik kan niets vinden :S
zou wel mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-06 05:11

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb op mijn laptop (hp nc8000) bluetooth zitten, nu kan ik verbinding maken met dat ding, hij zegt ook in my bluetooth locaties dat ie een verbinding heeft maar nokia pc sync vindt het ding niet.

Ook kan ik met mijn p900 geen bluetooth verbinding tot stand brengen met deze laptop. Heeft iemand dit toevallig wel werkend gekregen?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een gigantische ontwerp fout gevonden :D

Elke keer de accu eruit halen om je mem card eruit te halen :(
(heb zo`n memorycard reader in m`n pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074 schreef op 02 november 2004 @ 18:34:

Dat is om de verkoop van Nokia datakabels te bevorderen ;) (de originele dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104319

Heb ook een memorycardreader in mn PC, heb ik alsnog een datakabel nodig voor games, smsjes op pc beheren e.d., of kan dit via de memorycard gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104319 schreef op 02 november 2004 @ 18:49:
Heb ook een memorycardreader in mn PC, heb ik alsnog een datakabel nodig voor games, smsjes op pc beheren e.d., of kan dit via de memorycard gedaan worden?
infrarood of bluetooth kan ook
via cardreader kan afaik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem net 2 dagen, dus spelen met geluidjes is momenteel nog mijn prioriteit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Hmm ik heb zojuist wat raars bevonden, ik ben een filmpje aan het afspelen komt er opeens een hoge pieptoon uit de telefoon. Dus zet ik het toestel uit gaat het geluid nog een paar seconden door. Lijkt me niet gezond, iemand ook zoiets mee gemaakt ?

Als ik de telefoon op het profiel stil zet dan trilt het toestel wel als je een sms bericht ontvangt maar niet als er gebelt wordt hoe fix je dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
MVC schreef op 02 november 2004 @ 19:34:
Hmm ik heb zojuist wat raars bevonden, ik ben een filmpje aan het afspelen komt er opeens een hoge pieptoon uit de telefoon. Dus zet ik het toestel uit gaat het geluid nog een paar seconden door. Lijkt me niet gezond, iemand ook zoiets mee gemaakt ?

Als ik de telefoon op het profiel stil zet dan trilt het toestel wel als je een sms bericht ontvangt maar niet als er gebelt wordt hoe fix je dat ?
Trilalarm heeft maar 1 instelling, aan of uit.. Weet niet of je per bellergroep trillen in of uit kan schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
Anoniem: 10074 schreef op 02 november 2004 @ 18:34:

Dat probleem hebben ze er bij de 6260 uitgehaald, kan je de memcard zo verwisselen. Vindt alleen het toestel weer minder.

ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
Is er iemand die active alerter werkende heeft? Ik heb dit nu staan, maar ik krijg altijd een foutmelding dat ik een poort niet kan openen ofzo, en daardoor loopt hij steeds vast :'( Iemand tips?(ik heb pay and go/proximus, als dit er iets toe kan doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Ok misschien iets voor de SP: Ik heb al een hele tijd bluetooth draaien om de foto's te rippen. Net geinstaleerd om toch maar puppetmaster erop te gooien. Ik liet PC Suite niet zoeken naar nieuwe phone en begon met de app. installer. toen connectie gewijzigd en zondra hij hem wel vindt, even wachten en dan sluiten. Zo heeft PC Suite de phone gevonden en hoef je niet opnieuw te gaan kl*ten met alle problemen van opnieuw pairen en toevoegen/verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115624

Goeiemorgen mensen:D
K had een aantal pagina's geleden gezegd dat ik mijn headset ging modden, zo gezegd zo gedaan dus:)
Hier is het resultaat:

http://www.freewebs.com/tique_mathijs/z021.jpg

Het er nu een Senneheiser PMX 60 aan hangen:D

http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/04917#

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 115624 op 03-11-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115624 schreef op 03 november 2004 @ 10:05:
Goeiemorgen mensen:D
K had een aantal pagina's geleden gezegd dat ik mijn headset ging modden, zo gezegd zo gedaan dus:)
Hier is het resultaat:

http://www.freewebs.com/tique_mathijs/z021.jpg

Het er nu een Senneheiser PMX 60 aan hangen:D

http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/04917#
ff je plaatje ergens anders hosten, werkt nu alleen als je de link copy-paste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 21-06 11:05
Ik heb wat topics teruggezocht, maar niks gevonden...

Is het hier iemand gelukt om via BT en de Nokia 6230 BT modem driver gebruik te maken van Girotel? Of van de modemfunctionaliteit in het algemeen? Ik zit hier momenteel met een nogal brakke vaste lijn (signaalstoring) en wilde kijken of dat ook zou werken. Ik kan in Girotel wel het Nokia modem selecteren, maar als deze begint met bellen, gebeurd er niks. Ook via Hyperterm gebeurd er niks als ik een AT naar de aangewezen compoort stuur. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
Hey,

Ik heb eergister mijn nieuwe transparante frontje erop gezet, heeft me 11.50 gekost. Ziet er errug gelikt uit behalve dat men stof/zand eer natuurlijk ook doorheen ziet ;)
Ook heb ik m'n oude toetsjes maar gehouden, deze tikten vele malen beter dan de witte toetsen die ik erbij kreeg :S
Afbeeldingslocatie: http://www.irong.sohosted.com/jm/pics/n6230.gif

Verder nog een vraagje, moet ik een firmware upgrade doen als ik een mmc kaartje van groter dan 256mb in me fone wil? Ik wil een Dane Elec 512mb mmc halen , momenteel heb ik nog steeds v3.15.

Grtz,

Jeroen

[ Voor 12% gewijzigd door irongangster op 03-11-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

irongangster schreef op 03 november 2004 @ 14:24:
Hey,

Ik heb eergister mijn nieuwe transparante frontje erop gezet, heeft me 11.50 gekost. Ziet er errug gelikt uit behalve dat men stof/zand eer natuurlijk ook doorheen ziet ;)
Ook heb ik m'n oude toetsjes maar gehouden, deze tikten vele malen beter dan de witte toetsen die ik erbij kreeg :S
[afbeelding]

Verder nog een vraagje, moet ik een firmware upgrade doen als ik een mmc kaartje van groter dan 256mb in me fone wil? Ik wil een Dane Elec 512mb mmc halen , momenteel heb ik nog steeds v3.15.

Grtz,

Jeroen
Waar heb je het frontje gekocht? Ziet er wel geil uit :P

/edit: voor zover ik weet werken de MMC kaartjes van 512mb van Traxdata i.i.g. prima.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 85511 op 03-11-2004 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114502

irongangster schreef op 03 november 2004 @ 14:24:
Hey,

Ik heb eergister mijn nieuwe transparante frontje erop gezet,
[.....]
Ik zou ook wel eens willen weten waar je die vandaan hebt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468

Anoniem: 114502 schreef op 03 november 2004 @ 14:54:
[...]

Ik zou ook wel eens willen weten waar je die vandaan hebt :9~
Beverwijk? Willekeurige telefoonzaak waar ze namaak nokia frontjes verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
Tja, ik baal dat ik er niet meer van heb besteld :(
Ik heb ze via een inkoopactie waar je niet meer kan bestellen. De spullen komen van http://www.amco-cellular.com/ uit de US dus.

[ Voor 10% gewijzigd door irongangster op 03-11-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is inderdaad erg zonde. Ik had de inkoopactie dus niet gezien :(
$25 dollar international shipping vind ik ook wat te duur :P
Met een beetje geluk zijn ze binnenkort wel in Nederland te koop denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Weet iemand of het zogenaamde "white" frontje voor de 6230 op mobileplaza.nl er net zo uitziet als op de foto? Dus wit ipv pearl white(gebroken wit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Ik heb een probleempje:

Ten eerste loopt de nokia audio manager loopt vaak (niet altijd gelukkig) vast bij het opstarten. Dit is geloof ik een bekend probleem...
Als ik dan wél in het programma kom, kan ik in alle mappen op de telefoon komen, behalve afspeellijsten. Als ik die probeer te openen blijft het programma hangen zonder foutmelding.

Ik kan dus geen afspeellijsten verwijderen en dat vind ik best vervelend...

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Oxygen Phone Manager en MobiMB zijn geen opties, die krijg ik ten eerste niet aan de praat vanwege gedonder met Widcomm-drivers (en SP2 waarschijnlijk) en ten tweede wil ik er niet voor moeten betalen (dat heb ik tenslotte al voor de Nokia Audio Manager gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:08
Anoniem: 125366 schreef op 02 november 2004 @ 10:54:
[...]

Als je op het groene telefoonknopje drukt (opnemen), krijg je het zelfde effect als de OK knop.
Dank u... :D is een goede oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe krijg je liedjes in Music player op je mobiel, als het er al instaat (in de geheugenkaart). Hij zegt geen muziek bestanden gevonden ??? Moet je ze in playlist's zetten ofzo ???

En

Hoe krijg je de spelletjes in de Spelletjes map en niet in de Verzamelingen map ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664 schreef op 03 november 2004 @ 18:45:
Hoe krijg je liedjes in Music player op je mobiel, als het er al instaat (in de geheugenkaart). Hij zegt geen muziek bestanden gevonden ??? Moet je ze in playlist's zetten ofzo ???

En

Hoe krijg je de spelletjes in de Spelletjes map en niet in de Verzamelingen map ???
Op je eerste vraag: zie startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127959

Hoi,

Seleq 1,65 werkt niet op mijn 6230.
Er wordt gezegd dat het formaat niet ondersteund wordt

Iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Anoniem: 115664 schreef op 03 november 2004 @ 18:45:

En

Kan met oxygen phonemanager dacht ik. Is al wel vaker langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127959 schreef op 03 november 2004 @ 19:00:
Hoi,

Seleq 1,65 werkt niet op mijn 6230.
Er wordt gezegd dat het formaat niet ondersteund wordt

Iemand een oplossing
Voor zover ik kan vinden is Seleq ontwikkeld voor Symbian telefoons. De 6230 is geen symbian telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

* FrankGuthrie is sinds vandaag ook de gelukkige eigenaar van dit toestel O+

Het is de vervanging voor mijn Nokia 8210, waar ik ook nog veel liefde voor koester (alleen batterijduur is er sinds kort op achteruit gegaan, vandaar de vervanging). Het liefst had ik een nieuwe 8210 gekocht, maar helaas wordt dit toestel niet gemaakt.

Oh en nog een vraag, is het nodig om de eerste keer de batterij 14 uur (!!) op te laden zoals er wordt gezegd:
Let wel op, bij eerste gebruik éénmalig doorladen tot 14 uur, daarna helemaal opmaken en dan weer goed opladen! Dit komt de levensduur van de accu alleen maar ten goede!
Bron: nieuwemobiel.nl

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
12uur werd mij in een aantal winkels gezegd, aloewel ik er zelf men twijfels over heb(heb het wel netjes gedaan;) )omdat ik dacht dat li-ion geen geheugeneffect had...
Correct me if I'm wrong, maar ik raad je aan om het gewoon te doen, het zal wel niet voor niets zijn dat het in de handleiding(denk ik, niet gelzen, maar is typisch)en dat ze het me in de winkel nog eens extra zeiden...
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.