Ja. Je kunt een mp3 als ringtone instellen. Je kunt ook per bellers
groep en per profiel een (mp3)-ringtone instellen.
Truetone weet ik niet, maar is niet zo relevant. Die zijn converteerbaar naar mp3, dus het kan altijd.
Ik zou nooit een hele mp3 als ringtone gebruiken, hooguit een fragment, (zinloos >1 min oid er op te zetten, zo lang rinkelt het ding niet) wel even bewerken met bv. goldwave dus. Maak ze niet te groot, dan kun je ze in het telefoongeheugen zetten. Voordeel hiervan is dat je ze niet kwijtraakt als je een andere geheugenkaart plaatst.
Wat betreft Ringtones:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmwareRingtones zijn niet toegestaan, ongeacht het bestandsformaat, de lengte of de kwaliteit. Een uitzondering hierop geldt als de gebruiker aantoont dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de ringtone. De gebruiker dient dit gelijktijdig met het posten van de ringtone in de post zelf aan te geven.
Sowieso is deze thread imo niet de plek voor ringtones, hij gaat over de 6230.
Ik heb liever een kaart die gewoon altijd werkt

. Ik heb de gok genomen en een
A-Data kaartje gekocht. Deze werkt tot nu toe probleemloos met 4.28. Geen flauw idee hoe A-Data bekend staat, maar bevalt prima.
[..]apacer[..]

. Heb altijd gedacht dat er apacher stond

..
* s.Zero zoekt ook een soortgelijke snoer met volume-control en evt. vergulde jack (male én female) als PrewT maar is er helaas ook nog geen tegengekomen

Dan maak je die toch zelf van je nokia headset? Ik heb de headsetmod uit de TS uitgevoerd met oordopjes waar al een volume control aanzat.. heb je precies wat je wilt.