oke, zo ver was ik inmiddels alhp38guser schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 14:36:
OpenOffice is gratis. Verder bevalt het pakket me gewoon beter dan Microsoft Office 2003 wat betreft het tekstverwerken met betrekking tot het uitlijnen van afbeeldingen en commentaar.
ok, hiervoor gebruik ik nliteIsoBuster gebruik ik om Iso's samen te stellen. Nero Burning Rom ondersteunt niet het maken van ISO's.
ohw ok....Daemon Tools kan beveiligde CD's mounten
GimpShop is een look a like van Photo Shop, The Gimp daartegen in heeft een eigen uiterlijkje zeg maar. ik denk dat je deze 2 dingen door mekaar haalt? (btw. ik gebruik momenteel The Gimp want ik heb praktisch nooit met Photo Shop gewerktIk gebruik Jasc Paint Shop Pro. Is iets minder uitgebreid dan Adobe Photoshop, maar na een paar jaar ervaring met Jasc Paint Shop Pro (werk ermee vanaf versie 6) vindt ik deze gewoon lekkerder werken. Paint .Net 2 is een gratis alternatief. Het pakket Gimp heb ik geprobeerd, de manier van werken is zo anders dat ik er totaal niet mee overweg kan.
is het dan niet nuttiger alleen winrar te gebruiken? en waarom gebruik je de 7zip eigenlijk niet? jij gebruikt het veel meer dan velen van ons, dus van jou verwacht ik meer dat de 7zip geinstalleerd wordtCompressiesoftware die ik momenteel gebruik zijn PowerArchiver en WinRar. PowerArchiver bevat helaas zoveel bugs dat ik WinRar er naast gebruik.
aha... interessant, ik zal eens gaan kijken ennuh, partition magic heb ik tot nu toe nog nooit nodig gehad? XP kon mijn 200 gieg partioneren, wat is dan de voordeel van dit programma dat ik deze zou "moeten" meenemen in mijn unattendedcd"?Flashget is een Downloadaccelerator.
VoptXP gebruik ik voor defragmentatie. Partition Magic om partities aan te maken. WCPUID voor processor-informatie. Kan je ook een andere voor kiezen.
Tot slot: hoe heb jij de alcohol rompslomp gefixd?
@BackSlash32, ok ik zal er eens naar gaan kijken...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 14:50 ]