RyanVM's Update Pack Dutch gaat in ieder geval volledig op de schop. Door vertragingen aan Ryan's kant was ik genoodzaakt af te wachten. Verder documenteert Ryan bijna niets, waardoor ik handmatig alle bestanden moet controleren op juiste versies etc. Het project is me eigenlijk ook wat te groot aan het worden 
Ik baal verder ook van de gebrekkige integratie in nLite. Sinds de 0.99 series is de manier van integratie van nLite steeds gewijzigd, waardoor de nodige bugs ontstaan.
In nLite 1.0.5 is het noodzakelijk om alle handelingen voor de CD in 1 keer uit te voeren, anders gaat het nog mis met de verificatie van Systeembestanden tijdens de installatie.
Slotje

Ik baal verder ook van de gebrekkige integratie in nLite. Sinds de 0.99 series is de manier van integratie van nLite steeds gewijzigd, waardoor de nodige bugs ontstaan.
In nLite 1.0.5 is het noodzakelijk om alle handelingen voor de CD in 1 keer uit te voeren, anders gaat het nog mis met de verificatie van Systeembestanden tijdens de installatie.
Slotje
[ Voor 98% gewijzigd door Acheron op 28-07-2005 21:40 ]
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!