[PC/PS2/Xbox/GC] Prince of Persia: Warrior Within

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.324 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik zit vast :S

Op een gegeven moment loop je een grote trap op richting een kasteel , bovenaan de trap kill je 3 poppetjes en 1 messenwerper..
dan loop je nog een klein stukje de gang door en kom je in een grote hal
met 5 monsters

er zijn 4 palen in het midden , en je kan aan de linkerkant en rechterkant op blokken klimmen

je moet op 1 of andere manier ervoor zorgren dat de deur die aan de andere kant ligt waar jij vandaan komt open gaat..

weet iemand hoe ik dit moet doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Volgens mij moet je, als je daarboven aan bent gekomen, op een of andere manier muurlopen richting een soort balkonachtig iets en door het rode doek lopen. Hebbie een screenshot als je met PC speelt? Ik ben erg slecht in die dingen onthouden. Weet wel waar je bent en volgens mij kom je er nog wel een keer of 3-4 terug ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Dennahz

Life feels like hell should.

Geen matches
Dit spel is echt supergaaf, alleen is die vrouw die je steeds moet verslaan wel wat irri steeds :P Kan je gedurende het spel ook health erbij krijgen? Ik dacht eerst dat die gele dingen in die potten enz health was maar blijkbaar niet.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Geen matches
Dennahz schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:44:
Dit spel is echt supergaaf, alleen is die vrouw die je steeds moet verslaan wel wat irri steeds :P Kan je gedurende het spel ook health erbij krijgen? Ik dacht eerst dat die gele dingen in die potten enz health was maar blijkbaar niet.
Water = health ;) Alleen is water bijna alleen maar in 'save-fonteintjes-vorm' te vinden.

Ik heb overigens ernstig veel moeite met 'touw-dingen'. Ik ben nu net voorbij Damsel In Distress en ik moet over een zaagblad naar een touw muurlopen, naar de overkant springen (in een 2e touw) en dan gaat het mis. Ik moet dus heen en weer slingeren (dat lukt nog) en loslaten, over een zaagblad heen en vastgrijpen aan een randje. Punt is dat ik het touw niet 'goed' loslaat. Soms laat hij los maar spring ik naar de overkant (ipv verder te muurwandelen). Ik lijk de timing niet echt onder controle te krijgen. Iemand daar misschien wat tips voor?

[ Voor 40% gewijzigd door IceStorm op 10-12-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik zit op het punt dat je door Dahaka naar onder wordt geslagen. Je valt dan door een aantal houtbalken naar onder in een laagje water, waarna je niks anders kunt dan een gang door te gaan met wat van die draai dingen. Dan moet je langs zijkant van een muur lopen om spikes/afgrond over te gaan en dan staan er 4 lichte enemys. Je komt dan in een hal waar je je helemaal rond kunt klimmen. Maar ik vind daar geen uitgang. Op dat punt heb ik al scorpion sword en zoek een weg terug naar de troonzaal.

Weet er iemand hoe je hier verder moet?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dennahz schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:44:
Ja, er zijn in totaal 9 life-upgrades te vinden. Als je alle negen zou vinden voor einde.. is er een ander einde aan het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Geen matches
Ik zit vast.

Ik ben net voorbij het stukje waarin je voor het eerst slow motion moet gebruiken. Je drukt op de knop en rent in slow motion richting de deur. Vervolgens is het naar beneden klauteren. Een paar poppetjes (waarond een paar van die dames) verslaan. En nu weet ik niet wat ik verder moet doen. Als ik tab klik staat ga naar de kamer met de zandloper (heden). Maar volgens mij ben ik in het verleden. Wie o wie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:00
Geen matches
ik zit vast.

ah het was dus een bug ik heb die hond met wat vage sprongen toch dood kunnen krijgen

[ Voor 72% gewijzigd door rewind. op 10-12-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
Geen matches
Diamond AT schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:04:
Ik zit vast.

Ik ben net voorbij het stukje waarin je voor het eerst slow motion moet gebruiken. Je drukt op de knop en rent in slow motion richting de deur. Vervolgens is het naar beneden klauteren. Een paar poppetjes (waarond een paar van die dames) verslaan. En nu weet ik niet wat ik verder moet doen. Als ik tab klik staat ga naar de kamer met de zandloper (heden). Maar volgens mij ben ik in het verleden. Wie o wie.
je moet weer omhoog naar andere tijd gaan en dan weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Geen matches
ik vind het wel een beetje een raar spel hoor. ik loop maar een beetje door dezelfde level heen en weer tussen heden en verleden.... Heb volgens mij dezelfde route al een paar keer afgelegd... Dat hoort zo?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
party42 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 00:12:
ik vind het wel een beetje een raar spel hoor. ik loop maar een beetje door dezelfde level heen en weer tussen heden en verleden.... Heb volgens mij dezelfde route al een paar keer afgelegd... Dat hoort zo?
Dan kies je echt de verkeerde routes! Ik tot nu toe niet! Een beetje de camera volgen in een level, die geeft vaak aan in stukken met multiple exits waar je heen moet! Anders kun je inderdaad in stukken komen met hetzelfde! Dan herhaal je het inderdaad! Dus ja, je kunt verkeerde kanten oplopen! (opletten dus ;)).

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is het belangrijk om deel 1 te hebben gespeeld voordat je met deel 2 begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Geen matches
Nee hoor, hoewel het het verhaal natuurlijk wel completer maakt wordt er bij WW ook wel het een en ander uitgelegd :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Geen matches
Stoney187 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 23:41:
[...]

je moet weer omhoog naar andere tijd gaan en dan weer terug
Weet je wat ook raar is. Ik ben niet de Prins maar dat zwarte mummy met blauwe ogen die in een voorgaande scene voorbij rent. Ik heb het spel maar een paar save's terug geladen, en het opnieuw gedaan (als Prins). Nu doet alles het wel normaal. Ik kom aan en ik kom dahakata vor het eerst tegen. Maar gek dat ik speelde als die zwarte mummy. Hoe kan dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
OxiMoron schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 11:23:
Nee hoor, hoewel het het verhaal natuurlijk wel completer maakt wordt er bij WW ook wel het een en ander uitgelegd :)
M.a.w. JA hoor .... verhaallijnen hebben wel met elkaar van doen. Ja, ikzelf zou niet deel 2 zonder deel 1 spelen.

Btw .... die Bruut / Brute .... hoe kom je daar weer van af? Ik kan op hem klimmen, maar wil ook van hem afspringen (Cube versie is A voor erop te klimmen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
Geen matches
hmm na heel wat stunt werk daar buiten aan de palen van het schip etc. moet je dat mens neerslaan tijdens een wallrun ik ha eindelijk vaste grond sta ik dus op een plateautje met een stenen deur en zon schatkist stort ie in maar ik kan nergens heen voor zover ik kan zien iemand een idee ?

het gaat om deze plek:
Afbeeldingslocatie: http://www.gotgame.nl/Snap5.jpg

het vage is ik kan het ook niet terugvinden in walkthrough

Diamond AT je moet het idd nog een keer doen als dat monster

[ Voor 27% gewijzigd door rewind. op 11-12-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Geen matches
ik heb het spel nu al uitgespeeld maar o o o wat is het een cool/mooi/vet spel !!!
het verhaal vind ik nu ook een stuk beter
vijanden zijn af en toe wat dom maar zeker wel sterk
wat ik wel jammer vind is dat sommige vijanden meer kunnen hebben
zoals het hoofd er 2 x af moeten slaan :S
maar goed
heeft iemand trouwens een savegame voor dat 2e einde met die dahaka
of met alle filmpjes [in het extra menu] ik wil nl da andere einde ook wel es zien maar ik heb de komende tijd niet veel tijd om het te spelen dus vandaar...

het zou welkom zijn
p.s. die plek van die savegame[s] is op

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\POPWWPROFILES

later yall :p

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Geen matches
Bah, ik vind het erg vervelend dat je stukken opnieuw moet doen en dat het lastiger is om te weten waar je naar toe moet.
Ik zit nu dan ook vast in "Reach the hour glass room" maar ik kom er no way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
Geen matches
bij mij was het probleem dat ik de sandmachine verkeerd had ingestelt en ik als monster terug kwam ik liep volgens mij te ver vooruit in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31
Geen matches
Stoney187 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:09:
hmm na heel wat stunt werk daar buiten aan de palen van het schip etc. moet je dat mens neerslaan tijdens een wallrun ik ha eindelijk vaste grond sta ik dus op een plateautje met een stenen deur en zon schatkist stort ie in maar ik kan nergens heen voor zover ik kan zien iemand een idee ?

het gaat om deze plek:
[afbeelding]

het vage is ik kan het ook niet terugvinden in walkthrough

Diamond AT je moet het idd nog een keer doen als dat monster
Misschien mis ik het punt maar het ziet er nogal overduidelijk uit :)
Je moet als je bij die stenen deur staat, vierkantje ingedrukt houden, en dan slaat de prins een gat in de muur (probeer niet ook nog een die artwork te pakken=bijna onmogelijk). En wel een beetje snel anders breekt de grond onder je.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Geen matches
Ik zit nu vast... Ik moet die 2 torens dus fixen zodat ik die ene kamer in kan...

Ik heb nu de toren rechtsboven werkend, dat je dat water er moet laten stromen maar hoe kom je bij die andere toren??? Moet ik dan weer terug met dat gedeelte met die fontein ofzo (dat wijf met die kan in er hand die water sproeit, en daar dan helemaal naar beneden??)

Of kan ik vanaf het punt van die rechter toren (op de map), doorgaan naar de linkertoren? Want ik zie er wel zo'n hek, en aan de andere kant zit zo'n drukknop maar daar kan ik niet komen lijkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Geen matches
-ViRaX- schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 20:02:
Ik zit nu vast... Ik moet die 2 torens dus fixen zodat ik die ene kamer in kan...

Ik heb nu de toren rechtsboven werkend, dat je dat water er moet laten stromen maar hoe kom je bij die andere toren??? Moet ik dan weer terug met dat gedeelte met die fontein ofzo (dat wijf met die kan in er hand die water sproeit, en daar dan helemaal naar beneden??)

Of kan ik vanaf het punt van die rechter toren (op de map), doorgaan naar de linkertoren? Want ik zie er wel zo'n hek, en aan de andere kant zit zo'n drukknop maar daar kan ik niet komen lijkt wel...
Je moet terug naar de centrale hal (ofzoiets heet het, maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel) waar je met een draaihendel(deze kwam uit de grond nadat je met het zwaard dat je van kaileena de switch had getriggerd) de blokken aan de zijkanten kan verschuiven. Maar anyways je moet dus gewoon terug, totdat je komt waar je moet zijn, want dan komt er een cut-scene en weet je het wel. En probeer maar niet bij die toren met dat water door die gesloten poort te komen, das voor later ;)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Geen matches
Help :)
spoiler:
M'n savegame zegt dit: Uurwerken en tandraderen activeringsruimte - heden

Het probleem is als volgt:
Ik was in het verleden bezig met activeren, daarna dat monster dat met die ontploffende beesten gooide genekt door op hem te klimmen etc ...
Toen naar het heden gegaan, dan is er enkel een weg terug naar die ruimte, maar die is nogal verandert en ik weet echt niet meer waar ik heen moet, ik mis waarschijnlijk een klein detail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Nu online

Dennahz

Geen matches
Ik ben nu bij dat ik moet vluchten voor dat monster, best lastig wordt steeds gegerepen bij het eerste slinger geval.. probeer het morgen nog wel es :)

Echt een supergaaf spel als je het eenmaal doorhebt

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Misschien kan iemand me even helpen.

Ik ben inmiddels die zwarte zombie met een scorpion sword en ik zit bovenaan de 'centrale' hal zeg maar, waar ik net een kort tussenfilmpje heb gezien waarin de 2 dames elkaar ontmoeten. Dan moet ik terug naar de troonzaal, maar ik kom niet verder dan de grote tuin. daar is de grote deur in het midden dicht en ik kan nergens een hendel of verhoging vinden. De andere route is terug naar de opening boven in de grote zaal, maar ik kan van daaruit nergens naartoe.

Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Geen matches
Verdorrie zeg:
* Twhomp start spel en komt meteen aan het begin dat mokkel tegen.

"Okee, potje vechten dus. Hey, de controls zijn anders dan in PoP:SoT."

* Twhomp drukt op Esc, ziet opeens de term "Combo list"

"Hmm, eens kijken"

* Twhomp ziet bijna 100 moves met allemaal hun eigen "streetfighter"-combo's

**de-install**

Jammer :/

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Nu online

Dennahz

Geen matches
Twhomp schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:07:
Verdorrie zeg:

"Hmm, eens kijken"

**de-install**

Zonde dat je niet de tijd neemt om het spel echt te leren kennen, het is echt super namelijk.. zonde van't geld ook..... ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Geen matches
Dennahz schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:39:
[...]

Zonde dat je niet de tijd neemt om het spel echt te leren kennen, het is echt super namelijk.. zonde van't geld ook..... ;)
Ach, misschien probeer ik het in de kerstvakantie nog eens. Heeft toch geld gekost ;)
Maar het lijkt zo wel een beat-m-up met een zwaard. Ik vond in PoP:SoT soms al mijn prins moeilijk te besturen, dat hij niet deed wat ik wou. En dat waren al moves genoeg, sommige gebruikte ik niet eens. Maar dit is zo ontzettend veel zeg. Pfoeeeee heeee :/

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:05:
Misschien kan iemand me even helpen.

Ik ben inmiddels die zwarte zombie met een scorpion sword en ik zit bovenaan de 'centrale' hal zeg maar, waar ik net een kort tussenfilmpje heb gezien waarin de 2 dames elkaar ontmoeten. Dan moet ik terug naar de troonzaal, maar ik kom niet verder dan de grote tuin. daar is de grote deur in het midden dicht en ik kan nergens een hendel of verhoging vinden. De andere route is terug naar de opening boven in de grote zaal, maar ik kan van daaruit nergens naartoe.

Iemand een ideetje?
Je moet weer terug omhoog klimmen, dus eerst met dat laddertje dat bijna boven de grond hangt en dan naar een volgende plateau springen waar je met die lange ladder weer helemaal bovenin komt.
Daar moet je door de middelste uitgang (die ene waar je eerst een stukje over de muur moet lopen, dan een stukje met een touw en dan weer verder lopen. Als het goed is staat hier ook zo'n 'kraaien'-vijand.
Hierna neem je de trap naar beneden en dan kom je er verder wel weer uit denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Geen matches
Twhomp schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:58:
[...]

Ach, misschien probeer ik het in de kerstvakantie nog eens. Heeft toch geld gekost ;)
Maar het lijkt zo wel een beat-m-up met een zwaard. Ik vond in PoP:SoT soms al mijn prins moeilijk te besturen, dat hij niet deed wat ik wou. En dat waren al moves genoeg, sommige gebruikte ik niet eens. Maar dit is zo ontzettend veel zeg. Pfoeeeee heeee :/
van de 10 moves zijn er 3 hetzelfde :D Ik bedoel maar, hakaanval met bijl of zwaard is en blijft hakaanval, alleen kunnen ze daardoor de combolist enorm uitbreiden en mensen zoals jou afschrikken })
Daarnaast, ga je van de resterende combo's alleen maar een stuk of 10 onthouden, waarvan je er zo'n 5 veel gaat gebruiken.
Voor de rest koop een gamepad en het wordt een stuk makkelijker :)

Daarnaast worden in het begin de combo's uitgelegd, dus als je het gewoon daarbij houdt moet je het spel kunnen uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Shailesh schreef op zondag 12 december 2004 @ 01:15:
[...]

van de 10 moves zijn er 3 hetzelfde :D Ik bedoel maar, hakaanval met bijl of zwaard is en blijft hakaanval, alleen kunnen ze daardoor de combolist enorm uitbreiden en mensen zoals jou afschrikken })
Daarnaast, ga je van de resterende combo's alleen maar een stuk of 10 onthouden, waarvan je er zo'n 5 veel gaat gebruiken.
Voor de rest koop een gamepad en het wordt een stuk makkelijker :)

Daarnaast worden in het begin de combo's uitgelegd, dus als je het gewoon daarbij houdt moet je het spel kunnen uitspelen.
[LMB] [LMB] [LMB] [E] (met 2 wapens) <= Mijn favoriet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Geen matches
Hoe zit dat nou met die zwarte mummie. Een paar posts terug verteld ik jullie dat ik een zwarte mummy werd met blauwe ogen (vraag me niet hoe). Het vreemde was dat mijn power om de paar seconden verminderde. Ik ben toen helemaal opnieuw begonnen en heb het als Prins verder gespeeld.

Hoe verander je in die zwarte mummy?
En waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
Geen matches
Diamond AT schreef op zondag 12 december 2004 @ 01:57:
Hoe zit dat nou met die zwarte mummie. Een paar posts terug verteld ik jullie dat ik een zwarte mummy werd met blauwe ogen (vraag me niet hoe). Het vreemde was dat mijn power om de paar seconden verminderde. Ik ben toen helemaal opnieuw begonnen en heb het als Prins verder gespeeld.

En waarom?
dit komt volgens mij door het verkeerd activeren van de sandmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Diamond AT schreef op zondag 12 december 2004 @ 01:57:

En waarom?
spoiler:
Dit is onderdeel van het verhaal.
Door het opzetten van het masker (Mask of Wraith, waarmee je tussen heden en verleden kunt reizen) verander je in die blauwzwarte mummie (Sand Wraith).
Heb je het filmpje niet gevolgd dat dit inleidt?
Deze heeft als pluspunt dat hij voortdurend sandtankjes genereert, maar als nadeel dat 'ie langzaamaan health verliest tot er bijna niks over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Retry :) : Kan iemand me helpen hoe ik van die Brute af kom (groot log monster), ik kan op hem klimmen, maar kom er neit vanaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 10:15:
Retry :) : Kan iemand me helpen hoe ik van die Brute af kom (groot log monster), ik kan op hem klimmen, maar kom er neit vanaf!
spoiler:
Zodra je er op zit: hakkuh, hakkuh, hakkuh ;)
Hij gooit je er de eerste keer mss nog vanaf,
dan gewoon nog een keer op springen en weer hakkuh... etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 22:27

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Geen matches
spoiler:
Je kunt ook naar links en rechts op z'n schouder springen zodra hij je wilt pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 10:25:
[...]

spoiler:
Zodra je er op zit: hakkuh, hakkuh, hakkuh ;)
Hij gooit je er de eerste keer mss nog vanaf,
dan gewoon nog een keer op springen en weer hakkuh... etc.
spoiler:
ok thanx, ook voor tip 2 .... ik heb hem wel gepakt, maar ik wil voorkomen da'íe me eraf tikt .... hoe doe ik dat? Maar ik dan naar zijn andere arm lopen of zo? Je zou zeggen, met de A-knop (Cube) spring ik er gewoon weer af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 10:53:
[...]

spoiler:
ok thanx, ook voor tip 2 .... ik heb hem wel gepakt, maar ik wil voorkomen da'íe me eraf tikt .... hoe doe ik dat? Maar ik dan naar zijn andere arm lopen of zo? Je zou zeggen, met de A-knop (Cube) spring ik er gewoon weer af
spoiler:
Nee, bij mijn weten kan dat niet. Maar is het zo erg dat 'ie je er af gooit? Dan klim je er toch gewoon weer op... (of gooit 'ie je dan van de afgrond?)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 11:07:
[...]

spoiler:
Nee, bij mijn weten kan dat niet. Maar is het zo erg dat 'ie je er af gooit? Dan klim je er toch gewoon weer op... (of gooit 'ie je dan van de afgrond?)
spoiler:
Niet erg, op het feit na dat die klap erg pijn doet ;). Of krijg alleen een opdonder als íe je tegen een muur aantikt? Anyway, ik gok zo'n 15-20% damage per klap! Dat is niet te ontwijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Geen matches
SH4D3H schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:14:
Help? Lijkt me toch niet zo moelijk ;)
spoiler:
M'n savegame zegt dit: Uurwerken en tandraderen activeringsruimte - heden

Het probleem is als volgt:
Ik was in het verleden bezig met activeren, daarna dat monster dat met die ontploffende beesten gooide genekt door op hem te klimmen etc ...
Toen naar het heden gegaan, dan is er enkel een weg terug naar die ruimte, maar die is nogal verandert en ik weet echt niet meer waar ik heen moet, ik mis waarschijnlijk een klein detail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Geen matches
Ik zit echt vast.

Ik ben bezig met "Reach the hourglass chamer (past)" maar ik kom er gewoon niet. Ik ben in zowel past als presetn het hele kasteel al doorgelopen maar ik weet gewoon niet waar ik moet zijn. Kan iemand me wat hints geven?

[edit]Ah wacht, er is eindelijk een heldere wt op gamefaqs gekomen... even spieken.
[edit2]Woei, http://db.gamefaqs.com/co...prince_of_persia_ww_b.txt <--- great help :D

[ Voor 33% gewijzigd door IceStorm op 12-12-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hij crashed steeds terug naar windows tijdens het intro filmpje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Geen matches
Dat heb je met de warez versie, fix it :)
Hoewel ik het ook met de gekochte versie had :|
En op andere PC met zelfde disk niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Geen matches
Twhomp schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:07:
Verdorrie zeg:
"Hmm, eens kijken"
**de-install**
Serieus :P
Ik heb de combo list niet 1 keer doorgekeken. Je moet gewoon de bascis weten (MB1 = slaan, MB2 = block, e = second weapon, space = over iemand springen)
Dan vervolgens een beetje springen en hakken en klaar :P
Die combo list heb je helemaal niet nodig joh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Geen matches
Ik heb even wat screenies van die grote ruimte gemaakt waar die gang vanaf de tijdportaal waar ik net uit kom, heen leidt.
Daar heb ik dus in het verleden die grote gast verslagen waar je op moet springen en hackuh >:)

Links gekeken, rechts gekeken & een centershotje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
OKe ik zit dus helemaal vast he ... ik zit gewoon al 4 uur lang te kloten hoe ik hier weg kom

Niet klikken als je et niet wilt zien als je er nog nie bent :P

PLease help :( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

Geen matches
hmz.... ik kom nie eens van dat schip af bij het begin bij dat mokkel die in een string door de regen loopt... :? speel met toetsenbord ..........oeps :p

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:45
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:25:
OKe ik zit dus helemaal vast he ... ik zit gewoon al 4 uur lang te kloten hoe ik hier weg kom

Niet klikken als je et niet wilt zien als je er nog nie bent :P

PLease help :( :/
Als het goed is gaat dat platform waar je op staat op en neer... als ie bovenin is moet je langs de muur aflopen en aan het eind naar links van de muur afspringen en dan volgens mij tussen de muren omhoog gaan door heen en weer te springen... even voor de duidelijkheid: vanuit dat plaatje van je gezien, moet je dan dus naar "onderen" lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ha dankje ... heb et al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:04
Geen matches
Hmm, ik heb een weel geleden nieuw moederbord geïnstalleerd, Abit KD7-S, Via KT400 chipset, en sindsdien gaan alle filmpjes, zoals bijvoorbeeld het loading schermpje heel langzaam. Het geluid hapert, en het geluid en beeld wisselen elkaar af. Dus stukje van het filmpje, dan stukje geluid, dan weer filmpje etc. Heb al gezocht op ubosift en google maar kon niet zoveel vinden :S. Iemand een oplossing?

Verder vind ik 't een cool spel, alleen begint het soms toch wel een beetje te vervelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hmm.. ik ben bij het moment dat je voor het eerst vooruit/of achteruit in de tijd kan met zo'n portal. Maar wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:08

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Geen matches
Misschien ben ik gewoon een mietje, maar ik word in elkaar gemept door 4 meiden :| Na het gevecht waarin je die dame in het zwart uitschakelt moet je een stuk omhoog in die hal. Aan het einde van je klim en klauterkunsten kom je op een plateau met in de hoek zo'n steen die je in moet duwen door er overheen te lopen met er onder van die vakken waar punten uit komen.

Aan mijn rechterhand is een doorgang die leidt naar een ronde ruimte. Als ik daar binnenstap vallen er 4 van die dames in het rood uit de lucht die elkaar afwisselen met paardje rijden op mijn rug waar ik nogal stuk van ga. Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd, maar ik ga gewoon stuk daar.

Moet ik die dames wel verslaan? Of is er een doorgang ergens die ik nog niet heb gezien... want het over die steen heen muurwandelen geef geen effect... althans, ik zie geen deuren opengaan oid.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:04
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:37:
Hmm.. ik ben bij het moment dat je voor het eerst vooruit/of achteruit in de tijd kan met zo'n portal. Maar wat moet ik nu doen?
Je moet die knopjes op de muur in een bepaalde volgorde indrukken, dan door de portal gaan.
Kaastosti schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:07:
spoiler:
Misschien ben ik gewoon een mietje, maar ik word in elkaar gemept door 4 meiden :| Na het gevecht waarin je die dame in het zwart uitschakelt moet je een stuk omhoog in die hal. Aan het einde van je klim en klauterkunsten kom je op een plateau met in de hoek zo'n steen die je in moet duwen door er overheen te lopen met er onder van die vakken waar punten uit komen.

Aan mijn rechterhand is een doorgang die leidt naar een ronde ruimte. Als ik daar binnenstap vallen er 4 van die dames in het rood uit de lucht die elkaar afwisselen met paardje rijden op mijn rug waar ik nogal stuk van ga. Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd, maar ik ga gewoon stuk daar.

Moet ik die dames wel verslaan? Of is er een doorgang ergens die ik nog niet heb gezien... want het over die steen heen muurwandelen geef geen effect... althans, ik zie geen deuren opengaan oid.
ps. spoiler tag ;)

Antwoord:
spoiler:
Die dames zijn idd zeer irritant, maar je kan ze wel verslaan. Als je al in 'slow motion' kan vechten moet je dat gebruiken, kun je dat nog niet dan moet je veel blokken en een enkele uitval doen en meteen weer terug trekken. Zo bijlven doen dan zou je het moeten halen, maar ik heb zelf idd ook wel dat er soms zeer vervelende tegenstanders zijn die ik nauwelijks dood krijg.

ff iets anders maar: de 1e gave die je krijgt met je Sand of Time is [blokken] + [time button] ingedrukt houden en dan komt die explosie. De 2e die je krijgt is [blokken] + tappen op [time button], alleen als ik dat doe springt hij in de lucht zoals in PoP:SOT maar er gebeurd verder niks en ik ben veel bolletjes zand kwijt. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Geen matches
Dan krijg ik zo'n rooie gloed, en dan ben ik zo snel dat ze me niet eens kunnen raken :P
Je moet doen alsof er nix gebeurt is en gewo0n gaan hakkuh :D

Iemand die mij helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Geen matches
Eigenlijk stond hier een vraag, maar gewoon blind springen bracht uitkomst :P

[ Voor 84% gewijzigd door Kaastosti op 13-12-2004 23:40 ]

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Geen matches
Kaastosti schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:07:

spoiler:
Wat erg goed helpt is die ruimte weer verlaten zoals je gekomen bent. Dan sta je op een klein platformpje als ik me niet vergis met in de hoek een knop op de muur en er onder van die 'speren'. Als je op die knop staat (dus tegen de muur op lopen) gaan die dingen omhoog. Oftewel, ren de muur op als er vrouwtjes op die speren staan, en tada, instant death ;). Werkt erg makkelijk en scheelt wat frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dit is een pittig spelletje.. B)

Ik ben al een heel eind naar mijn idee. en anders het eind van het begin maar ik kom nu echt niet verder.. waarschijnlijk weet iemand het wel waar ik wezen moet.

Ik ben net op een platform geweest moest wat kereltjes in mekaar slaan.. toen 4 van die wilde vrouwen en nu ben ik tussen een muur en een pilaar gesprongen, sta op een tak en zie de uitgang. kan ook op die muur springen maar kom gewoon niet omhoog.. Heb al tig keer het level doorgekeken op andere uitgangen.. maar ik begrijp het niet

plz help me _/-\o_

screenshot

Afbeeldingslocatie: http://www30.brinkster.com/trendpers/stuf/princeofpersiaww.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www30.brinkster.com/trendpers/stuf/princeofpersiaww2.JPG

thnx alvast

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Geen matches
Edit: argh of je zit even op een oude pagina te lezen 8)7

[ Voor 80% gewijzigd door Rafe op 14-12-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Rafe schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:08:
Edit: argh of je zit even op een oude pagina te lezen 8)7
Heb ondertussen alles al doorgelezen maar kom nog steeds niet verder..!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Geen matches
Ik mis volgens mij een een belangrijk punt ...
Hier zie je aan het einde de kapotte brug, kzit in het heden, maar als je dan bij de brug komt, flipt het beeld weg van de brug, waardoor springen erg moeilijk wordt en ik dit zie ...
En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Geen matches
Pfff complete tijdlijn opnieuw gedaan, maar we zijn weer een stapje verder :P

[ Voor 90% gewijzigd door Kaastosti op 14-12-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Geen matches
Ik ben nu in een grote kamer waar ik via wat sprongen naar een middenplatform moest komen. Voordat ik deze kamer inging zacht ik een cutscene van een soort stier-figuur, zwart met hoorns die tralies uit een stuk van de kamer sloeg. Na het verslaan van het e.e.a. aan vijanden in het midden moet je omhoog ergens, maar ik krijg het niet voor elkaar. Heeft iemand een tip hoe ik dit oplos?

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
In de kamer waar je voor het eerst deze gast ziet:
Afbeeldingslocatie: http://www.optimasomma.nl/Screenshot0026.jpg
deze kamer dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.optimasomma.nl/Screenshot0027.jpg
zit ik vast, want je ziet daar al het touw aan het einde hangen. Daar hang je dus aan: Afbeeldingslocatie: http://www.optimasomma.nl/Screenshot0029.jpg

Het vervelende is nu dat je nét niet bij die uitstekende stok kan als je van het touw af springt. Ook het gordijn kun je net niet bij (als je van het touw afspringt, ga je eigenlijk precies tussen die stok en het gordijn door).

Heb het al 10x ofzo geprobeerd, maar het lukt gewoon niet, ook een andere kant op gaat niet. Volgens walkthrough moet je er wel gewoon op, maar het lukt echt niet.
edit:
ride277 -> dat is dus precies de kamer waar ik het ook over heb, alleen kom ik al niet eens op de grond bij die vijanden :S (misschien kun jij me vertellen hoe je dat hebt gedaan?)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
edit: ik poste een oplossing voor andere post die al opgelost was |:(
iemand een oplossing voor mijn probleem?

[ Voor 151% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Geen matches
Wat doet dit in de game?
spoiler:
Ik heb een teddybeer gevonden :D

[ Voor 154% gewijzigd door Kaastosti op 15-12-2004 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Geen matches
Kaastosti schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:30:
Wat doet dit in de game?
spoiler:
Ik heb een teddybeer gevonden :D
Waar ergens?
SH4D3H schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:54:
Ik mis volgens mij een een belangrijk punt ...
Hier zie je aan het einde de kapotte brug, kzit in het heden, maar als je dan bij de brug komt, flipt het beeld weg van de brug, waardoor springen erg moeilijk wordt en ik dit zie ...
En nu?
Ik heb ik de walktrough gelezen, maar ik kan niet thuisbrengen waar ik ben :|
Het was een goed spel, totdat het zo onduidelijk ging doen :(
Nu issut vet kut, ik kan niet eens meer verder :'(

[ Voor 15% gewijzigd door SH4D3H op 15-12-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Geen matches
Waar ergens?
Hier:
spoiler:
In de toren met al die houten tandwielen kom je op een gegeven moment in een hal waar je zo'n tientonner weg moet hakken. Je moet dan muur-lopen en zo'n hond achtig beest van de muur af slaan. In plaats daarvan loop je rechtdoor en kom je in een lange hal die verlaagd is met overal spikes. Daar kun je vanaf deze kant niet doorheen komen, later kom je vanaf de andere kan en kan het wel.

Als je daar in de present naar beneden kijkt naar de muur links, zie je er aan het begin zo'n gleuf in zitten (gekraakte muur). Hak die stuk en je komt in een secret area waar die teddybeer ligt. Dikke pret dat ding, deze wil ik nooit meer kwijt... ziet er schattig uit zo'n wraith met een teddybeer aan z'n riem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik kom hier niet verder, als ik probeer te springen haalt ie het niet...

http://img149.exs.cx/my.php?loc=img149&image=help4vx.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Geen matches
Die sprong zou volgens mij wel moeten werken... da's namelijk de enige manier om weer omhoog te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kaastosti schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:08:
Die sprong zou volgens mij wel moeten werken... da's namelijk de enige manier om weer omhoog te komen :)
Dit gebeurt er dus als ik vanaf het randje mijn rechter en naarbeneden cursorknopje en spatie induw:

http://img148.exs.cx/my.p...img148&image=help21yi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Geen matches
Er is nog een andere rand, maar ik weet niet of je daar bij kunt. De plek waar je heen springt op jouw laatste plaatje, daar zou daan de prince zijn linker hand ook nog een richel moeten zitten. Misschien kun je daar wat mee?

Die richel heb je in ieder geval nodig als je naar beneden wilt daar... maar voor omhoog dacht ik niet, maar ik kan me natuurlijk vergissen :)

Wat is de dichtstbijzijnde safe point daar en hoe heet het in die regio? Dan kan ik even voor je kijken :P Heb 'm net uitgespeeld... goed verhaal, ook die artwork die je vindt tijdens je game is leuk om even terug te kijken. Ook de video's zijn mooi :)

[ Voor 26% gewijzigd door Kaastosti op 15-12-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Geen matches
Volgens mij moet ie die stok gewo0n kunnen halen, dan via de muur naar de tweede en dan de bovenste rigel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kaastosti schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:50:
Er is nog een andere rand, maar ik weet niet of je daar bij kunt. De plek waar je heen springt op jouw laatste plaatje, daar zou daan de prince zijn linker hand ook nog een richel moeten zitten. Misschien kun je daar wat mee?

Die richel heb je in ieder geval nodig als je naar beneden wilt daar... maar voor omhoog dacht ik niet, maar ik kan me natuurlijk vergissen :)
ok wtf na tig keer proberen lukt het opeens wel (er was geen andere richel). best wel vaag dit. Maarja toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Geen matches
Haha zie je wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik zit momenteel vast....

ik heb net het zwaar als key gebruikt, maar raak niet verder :(
http://img142.exs.cx/my.p...age=screenshot00037li.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:52:
ik zit momenteel vast....

ik heb net het zwaar als key gebruikt, maar raak niet verder :(
http://img142.exs.cx/my.p...age=screenshot00037li.jpg
spoiler:
Als je de hendel draait de eerste toren met schatkist die omhoog komt daar klim je op een blok dan loop je via de muur, en spring je eraf naar de andere kant en voila je bent er..
ik zit daarachter vast dan kom je in die tuin versla je wat mennekes :) en dan volg je zon weg naar boven en dan moet je op een knop gaan staan en dan gaat er een deur open.. maar zelfs als ik tijdvertragen gebruik haal ik het nog niet... hoe doe je dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Geen matches
Kleine:
spoiler:
Je moet in plaats van die knop indrukken eerst je omdraaien en naar de overkant springen. Daar staat de crowmaster weer. Je moet die brug naar beneden laten, waar een beweegbaar blok ligt. Dat blok moet je op die knop zetten zodat de deur open blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
bedankt kaastosti ;p

spoiler:
in diezelfde tuin kun je ook via een weg naar beneden ergens heen via allemaal spikes en al die boobytraps heeft die weg ook enige nut of leid die naar een schatkist ?

iig ben nu ook bij een rots monster is wel te doen alleen zoek het nu niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:55:
bedankt kaastosti ;p

spoiler:
in diezelfde tuin kun je ook via een weg naar beneden ergens heen via allemaal spikes en al die boobytraps heeft die weg ook enige nut of leid die naar een schatkist ?

iig ben nu ook bij een rots monster is wel te doen alleen zoek het nu niet meer :P
spoiler:
lijd je tot een levenspunt... krijg je een stukje bar bij waar je meer leven krijgt

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Matched: warrior, within
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:29:
[...]

Heb ondertussen alles al doorgelezen maar kom nog steeds niet verder..!?
Ik bedoelde dat ik reageerde op een oude (niet jouw) post in dit topic waar het antwoord al op gegeven was, en dat mijn post dus nogal nutteloos was. Daarom had ik het weer weggehaald.

Ik weet niet precies waar je zit trouwens. Aan die paal links van je op de tweede screenshot, ziet daar verder niet nog een netwerk van palen waar je oveheen kan wandelen? Zo te zien is er iets net helemaal goed bij jou, aangezien je normaal gesproken niet zo aan de muren kan blijven plakken.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:52:
Het vervelende is nu dat je nét niet bij die uitstekende stok kan als je van het touw af springt. Ook het gordijn kun je net niet bij (als je van het touw afspringt, ga je eigenlijk precies tussen die stok en het gordijn door).
Houd je de knop om langs de muur te rennen wel ingedrukt zodra je van het touw afspringt? Dat moet je namelijk gewoon kunnen halen.

Ik heb het spel net uitgespeeld, op eigen kracht de gewone ending en een savegame gedownload om de alternative ending te spelen.
spoiler:
Dat er nog een vervolg zal komen lijkt me duidelijk, Babylon staat niet voor niets in de fik. :P

De gewone ending, zonder het water sword, is vrij duidelijk. Kaileena is dood en hoort niet in het heden, dus de Dahaka laat haar verdwijnen. Aangezien Kaileena tegelijkertijd de Sands of Time is, kan het amulet (hoe komt 'ie daar eigk aan :?) van de Prince niet bestaan en vernietigd de Dahaka die ook. Of hij gewoon verdwijnt of zichzelf daarmee vermoord weet ik niet, maar het afpakken van het amulet vond hij zo te zien niet fijn. Prince gaat naar huis en ziet Babylon branden, einde spel.

De alternative ending (kan je krijgen door alle 9 health upgrades te vinden) is anders: voordat jij en Kaileena gaan vechten bemoeit de Dahaka zich er al mee, en samen slachten jullie 'm af. Daarna bouwen jullie samen een schip en varen terug naar Babylon. Na een (op het eerste gezicht) semi-erotische scene zie je Babylon ook branden, maar je ziet meer: mensen die vechten en een duister figuur met bloedrode ogen die een kroon oppakt en zegt: "All that is yours is rightfully mine. And mine, it will be!". Daarna zie je hoe twee mannen een vastgebonden vrouw (die erg veel op Farah uit The Sands of Time lijkt) meenemen. Vervolgens zie je weer Babylon branden en de oude man die zegt dat niemand zijn lot kan veranderen.

Ik zit zelf met een aantal vragen na het zien van dit filmpje:
Erotische scene: waarom zit Kaileena zo achter de Prince? Waarom wordt ze opeens half doorzichtig en gloeit ze op? Op een van de screenshots die ik heb genomen zie je een paar extra handen, een die een zwaard vasthoudt en een die naar Kaileena's gezicht toegaat... vreemd.
Duistere gast: met die kap op lijkt hij best veel op de Prince. Ik heb hier nog Prince of Persia 2: The Shadow and the Flame voor mijn Super Nintendo liggen, in dat spel vervangt een evil tovenaar de Prince met een soort duistere kloon van hem, en laat de kloonprins de echte Prince oppakken. Misschien is hier iets soortgelijks aan de hand?
Farah: wat doet zij in Babylon (zocht ze de Prince?) en waarom is ze gevangen genomen?

Kortom, ik kan niet wachten op het vervolg op Warrior Within. Misschien gaat het Holy Harem heten, als de Prince Farah kan redden en de dames niet jaloers op elkaar worden ofzo. :+ :P

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Geen matches
Hmm die alternatieve ending moet ik ook nog eens gaan zien... is er al een saved game oid voor te vinden, want om nou heeeeelemaal overnieuw te beginnen ;)

Verwijderd

Geen matches
Ik heb het spel net uitgespeeld, op eigen kracht de gewone ending en een savegame gedownload om de alternative ending te spelen.

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Geen matches
Okee, ik lees wel eens ergens overheen :P

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
Geen matches
Sorry, ik heb het eergisteren even gespeeld, maar het zag er niet zo best uit!

Verder vond ik er ook niet veel aan, en irriteerde me eraan. Ik heb hem vervolgens maar weer geuninstalled.

HL2 gespeeld, en dan vind je al gauw alles minder leuk...

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:52:
In de kamer waar je voor het eerst deze gast ziet:
[afbeelding]
deze kamer dus:
[afbeelding]
zit ik vast, want je ziet daar al het touw aan het einde hangen. Daar hang je dus aan: [afbeelding]

Heb het al 10x ofzo geprobeerd, maar het lukt gewoon niet, ook een andere kant op gaat niet. Volgens walkthrough moet je er wel gewoon op, maar het lukt echt niet.
edit:
ride277 -> dat is dus precies de kamer waar ik het ook over heb, alleen kom ik al niet eens op de grond bij die vijanden :S (misschien kun jij me vertellen hoe je dat hebt gedaan?)
Ik weet niet of het je al gelukt is, maar dat stukje moet eigenlijk niet zo moeilijk zijn... Je moet gewoon op het touw zwaaien en op het einde X drukken (ik speel het op de ps2 dus vandaar die X). X is de springknop... Je moet em maar 1 keer indrukken en wel R1 blijven indrukken zodat je nog een stukje op de muur loopt (R1 is de knop waarmee je op de muur loopt). Het vreemde voor mij is een stukje verder... Je volgens de walktrough op het einde van de kamer van muur naar muur omhoog springen. Dat lukt me wel, en dan moet je vanaf de pilaar op een uitstekende stok springen. Dat lukt ook nog...

Dan moet je vanaf die stok naar de overkant moet springen waar je omhoog moet klimmen op uitgestoken stukken steen. Dit lukt mij niet!! Iets wat volgens mij heel simpel moet zijn!
Iemand hier ook problemen mee? Help me!

Verwijderd

Geen matches
Shailesh schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 18:06:
[...]

Misschien mis ik het punt maar het ziet er nogal overduidelijk uit :)
Je moet als je bij die stenen deur staat, vierkantje ingedrukt houden, en dan slaat de prins een gat in de muur (probeer niet ook nog een die artwork te pakken=bijna onmogelijk). En wel een beetje snel anders breekt de grond onder je.
Om even verder te gaan met wat ik hierboven zei:

Ik zie aan de screenshots van FD-man dat hij 'gewoon' speelt als PoP...
Ook ziet de kamer er heel kleurrijk uit met mooie zonnestralen. Dit laatste ligt waarschijnlijk en hopelijk aan het feit dat ik het speel op de ps2, en dat die dan wat minder mooi is. Maar dat hij speelt als de PoP, vind ik wel raar. Ik speel nl als een soort mummie. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik die mummy ben geworden, maar ik weet niet of het wat uitmaakt of wat het betekent.... Ik hoop niet dat ik opnieuw moet beginnen ofzo, want ik heb geen save games meer van ervoor... ik heb de hele tijd lopen overwriten, dat deed ik nl ook bij SoT.

Kan iemand me duidelijk vertellen wat het betekent als ik het spel speel terwijl ik eem mummy ben en HOE ik een mummy ben geworden....

Ook snap ik niet wat je moet in de Sacrificial Altar... Je kan daar in dat dingen lopen zodat je de Eye of the Storm krijgt. Hierdoor valt het gebouw zeg maar uit elkaar... Als je dit doet en je speelt verder, kom je waar ik vast loop in het berichtje hierboven.

Echter doe je dit nog een keer, dan komt het gebouw zeg maar weer bij elkaar en wordt alles weer mooi, dan kom ik een heel stuk verder op een hele andere manier. Ik heb op die manier al een aardig stuk gespeeld, maar zit dan ook vast waar Stoney187 ook vast zat, waarop Shailesh reageert dat je gewoon vierkantje moet indrukken zodat ie een gat slaat in de muur. Dat wilt bij ook niet werken! Ik zit daar dus ook vast...

Ik vind het dus een beetej raar dat ik op 2 verschillende plekken vast zit! Ligt dit eraan dat ik als een mummy speel???
Want ik nam eigenlijk aan dat dat later in het spel wel goed komt....

Bij voorbaat dank van iemand die de hulp echt goed kan gebruiken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Geen matches
Je bent er tijdens een filmpje met oplichtende stenen tabletten aan de muur dat je nog een tweede kans kan krijgen met "The mask of the wraith". Dat is het masker wat je op een gegeven moment van dat altaartje grist. Als je die opzet wordt je de wraith (de gast die je al eerder voorbij hebt zien komen toen jij de prince was) en begint de pret pas, want je komt dan in dezelfde situaties terecht als de prince, maar nu vanuit de invalshoek van de wraith. En ja, die wraith zou iets weg kunnen hebben van een mummie.

Het verbaasd me overigens hoe je dit kan ontgaan, aangezien ik er van uit ga dat je toch een beetje het verhaal in het spel probeert te volgen? Je bent namelijk een paar levels lang puur en alleen bezig met het vinden van dat masker, om uiteindelijk vlak achter elkaar heel dicht op de hielen gezeten te worden door de Dahaka. Niet echt iets wat je even snel vergeet of niet echt duidelijk vond.

Als jij serieus al de wraith bent dan weet je dat het geen sacrificial altar is, maar een time portal, waardoor je reist tussen de past (het verleden waarin alles nog mooi en netjes is) en the present (het heden, waarin het ruines zijn).

Mocht je een spleet in de muur zien die duidelijk een doorgang hoort te zijn, dan kun je er zeker doorheen meppen. Het hangt van het zwaard af wat je hebt of dat al mogelijk is (ik weet even niet uit m'n hoofd bij welk zwaard dat lukte). Of het vierkantje is weet ik niet, speel PC hier, maar je moet gewoon 1x meppen tegen die muur en die mepknop inhouden, that's it.

Hopelijk heb je hier iets aan :) Succes met spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
|:(
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:51:
[...]

Het vreemde voor mij is een stukje verder... Je volgens de walktrough op het einde van de kamer van muur naar muur omhoog springen. Dat lukt me wel, en dan moet je vanaf de pilaar op een uitstekende stok springen. Dat lukt ook nog...

Dan moet je vanaf die stok naar de overkant moet springen waar je omhoog moet klimmen op uitgestoken stukken steen. Dit lukt mij niet!! Iets wat volgens mij heel simpel moet zijn!
Iemand hier ook problemen mee? Help me!
Ja! daar zit ik dus ook vast... heb ook alles al geprobeerd om tegen die uitstekende stenen omhoog te klemmen, ook kapot slaan werkt niet. Heb ook geprobeerd in het verleden verder te komen, maar ook daar kom ik vast te zitten, en ga ik bovendien ook nog eens totaal de verkeerde kant op...

mijn doel is: ga naar de kamer van de zandloper (heden) , ik ben nu in het heden (hoop ruïnes), maar het spel geeft aan dat ik in het verleden ben! ik heb het spel in het nederlands geinstalleerd, weet iemand of dit toevallig ook weer het gevolg is van de magere vertaling...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Kaastosti schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:49:
[...]

Als jij serieus al de wraith bent dan weet je dat het geen sacrificial altar is, maar een time portal, waardoor je reist tussen de past (het verleden waarin alles nog mooi en netjes is) en the present (het heden, waarin het ruines zijn).

Mocht je een spleet in de muur zien die duidelijk een doorgang hoort te zijn, dan kun je er zeker doorheen meppen. Het hangt van het zwaard af wat je hebt of dat al mogelijk is (ik weet even niet uit m'n hoofd bij welk zwaard dat lukte). Of het vierkantje is weet ik niet, speel PC hier, maar je moet gewoon 1x meppen tegen die muur en die mepknop inhouden, that's it.

Hopelijk heb je hier iets aan :) Succes met spelen
Hartelijk bedankt voor je reactie. Maar helaas kom ik hier nog niet verder mee... Ik weet zelf ook niet precies welke zwaard ik heb of hoe ik dat kan zien, maar als ik het spel speel in de Past, kom ik dus op een gegeven moment na een hoop springen en zwaaien op masten van een schip ergens waar ik een muur snel moet kapotslaan, anders stort de grond onder me vandaan... Maar dat lukt echt niet... ook niet als ik de mepknop ingedrukt houdt! :(

Ook als ik in de present speel zit ik dus vast ergens waar je op stenen eigenlijk omhoog moet klimmen zoals ik al zei en zoals Winguz ook zegt...
Het andere 'probleem' van Winguz heb ik ook, en ik denk dat dat gewoon bij het spel hoort.. Als ik de present zit, dus met ruines, geeft ie toch aan dat ik in de past speel. Maar ik denk dat als ik een volgende waterbakje tegenkom waar ik kan saven, dat ie het wel goed aangeeft...

Maar hoe zit het nou met de present en de past? Maakt het uit welke je speelt? Zijn er dan 2 verhaallijnen, of komt dat uiteindelijk wel weer bijelkaar en goed? Of verklap je dan teveel als he op deze vraag antwoord?

En hoe zit het nou met de Wraith??Kan ik gewoon spelen met hem, wordt ik later ooit weer een prins, of is het handiger als ik opnieuw begin? Wat me sterk lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Nu online

Dennahz

Geen matches
Ik heb geen idee waar ik heen moet..

Afbeeldingslocatie: http://breezer.dyndns.org/torens.jpg

Afbeeldingslocatie: http://breezer.dyndns.org/torens2.jpg

Ik ben er al bijna, maar elke kant die opga is verkeerd.. iemand een idee? :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Geen matches
Je hebt als het goed is het slangenzwaard al gehad van Kaileena??? Of in elk geval dat andere zwaard waarmee je die schakelaar die op de onderste screen voor je neus staat kan omzetten. Zo ja, steek het zwaard erin, en draai aan de hendel die dan de grond uitkomt. Zo nee, dan weet ik niet precies waar je bent:9 maar ik dacht dat je rechtdoor moest gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hallo, ik heb net de scorpion sword gekregen in een grote zaal.
En dan heb je alleen een klein kamertje waar je omhoog kan.
maar daar kan ik niet bijkomen.
hoe moet je daar verder?

bij voorbaat dank,

Energy52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Beste mensen, ik ben toch maar 'helemaal' opnieuw begonnen met het spel. Ik heb het nu tot de Time portal geredt, zonder dat ik veranderd ben in de Wraith. Als ik nu verder speel kom ik in die kamer waar je die grote monster de muur ziet kapot slaan. Dit filmpje kwam nooit tevoorschijn toen ik daar was terwijl ik de Wraith was... Ik kon dus ook nooit op de gebroken muur klimmen om het daar vervolgens te saven. Nu ik gewoon speel als de Prince is het wel gelukt...
Ik kan nu dus het spel verder spelen....

Enigste waarmee ik nog steeds zit is hoe ik in godsnaam die Wraith was geworden, en waarom ik daarmee niet verder kan spelen... Want ik heb daardoor dus het spel helemaal opnieuw moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Nu online

Dennahz

Geen matches
Shailesh schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:18:
Je hebt als het goed is het slangenzwaard al gehad van Kaileena??? Of in elk geval dat andere zwaard waarmee je die schakelaar die op de onderste screen voor je neus staat kan omzetten. Zo ja, steek het zwaard erin, en draai aan de hendel die dan de grond uitkomt. Zo nee, dan weet ik niet precies waar je bent:9 maar ik dacht dat je rechtdoor moest gaan.
Klopt, t'is gelukt.. allemaal dingen omhoog gekomen enzo.. alleen dan ik heb geen idee hoe ik bovenin kom er zijn zoveel van die blokken :(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:03

Flipmo

OMG !!

Geen matches
Ja hoor ik zit ook vast, iemand die mij kan helpen hoe ik hier verder moet?

Zit net weer in het verleden, heb 3 van die "honden" afgemaakt en onder een tandwiel gekropen en op dit stuk uitgekomen.
Heb geen idee wat te doen, heb maar ff wat screenschots toegevoegd.
Ik snap niet hoe ik onderin moet komen, gewoon laten vallen werkt niet daarvoor is het net te hoog.
Eerst links via de muur lopen en dan naar rechts springen naar iets wat op een richel lijkt lukt ook niet, afstand is te groot.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~s.overkamp/sander/screen1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~s.overkamp/sander/screen2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~s.overkamp/sander/screen3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
je moet op dezelfde manier naar beneden gaan als dat je erop was gekomen, dus tussen de muur met de knop en de muur ertegenover heen en weer springen (is niet bepaald makkelijk nee, goed timen iig :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:03

Flipmo

OMG !!

Geen matches
Hmm dat is het enigste dat ik nog niet geprobeert heb :)
Leek me ook erg onwaarschijnlijk door die grote afstand.
Zit nu bij een kameraad thuis achter een biertje..

Zal het morgen proberen en dan hoor je wel of het gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
iemand nog tips
spoiler:
voor de eindboss? (de tweede keer tegen Kaileena). Vooral die tornado's zijn echt irritant. Ik heb ook maar 2 life-upgrades helaas :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Weet iemand het verschil tussen de cd en de dvd versie?

Whoops, bladerde en zag m'n antwoord voorbij komen, solly

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 01:49 . Reden: ik ben een dumb-ass ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste