Ik heb net ook PoP:WW op de Xbox gespeeld, mijn eerste indruk: het voelt helemaal niet meer als Prince of Persia meer
of ligt het aan mij. Al die rockmuziek op de achtergrond word er gek van, stemmen van mezelf en van monsters zijn ook erg slecht (dat schreeuwen klinkt echt lelijk - zoals die ninjachicks die dirty tegen je praten) graphics zien er niet echt bijzonder uit voor een xboxgame, de fighting system is ook heel erg wennen, maar moet toch concluderen dat het niet vloeit. Ik vind het heel tof dat je een 2de wapen kan oppikken, maar je kan dan niet je 1ste weggooien?
mijn allergrootste ergenis is toch wel de feel van de game, heb me kapot lopen ergeren aan de Game Over scherm: druipend bloed, vage symbol en what not, met alle respect: ben toch geen Mortal Kombat of Resident Evil aan het spelen?
Ik vind het heel erg jammer dat het de duistere kant op is gegaan met WW alsof het duister is geworden om 'stoer' te zijn. don't get me wrong, duister kan heel cool zijn, mits het bij het spel past en goed is toegepast. Shame on you Ubisoft, PoP is stoer op zichzelf
hopelijk wordt het beter naarmate ik verder kom.
mijn allergrootste ergenis is toch wel de feel van de game, heb me kapot lopen ergeren aan de Game Over scherm: druipend bloed, vage symbol en what not, met alle respect: ben toch geen Mortal Kombat of Resident Evil aan het spelen?

hopelijk wordt het beter naarmate ik verder kom.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade