doe mij maar een matrox Gserie of een Parhelia serie voor 2D, er is echt geen beter optie dan Matrox voor super quallity 2D, voor op reso's boven de 1600 x 1200x 32. oke ik moet wel bekennen dat de VSA-100 het aardig doet, maar komt meer in de buurt van Ati.
SFFT Alpha 22
De SFFT Drivers zijn nog steeds in productie. We zijn inmiddels gearriveerd bij nummertje 22. De drivers zijn de beste te krijgen voor 3dfx kaarten onder Windows XP. Dit vanwege de laatste 3dfx driver Core gebruikt en aangepast.
Inmiddels zijn ze een heel eind stabiel.
Verkrijgbaar in 2 smaakjes, voor de VSA-100 serie (Voodoo 4-5) en de Avenger (Voodoo 3).
Voodoo 4-5 Driver: http://www.3dfxzone.it/public/files/sfftalpha22.zip
Voodoo 3 Driver: http://www.3dfxzone.it/public/files/sfftV3alpha22.zip
Discussie Forum: http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.asp?TOPIC_ID=1129
Net even een verhaaltje geschreven voor de frontpage
Maar past hier ook perfect in
De SFFT Drivers zijn nog steeds in productie. We zijn inmiddels gearriveerd bij nummertje 22. De drivers zijn de beste te krijgen voor 3dfx kaarten onder Windows XP. Dit vanwege de laatste 3dfx driver Core gebruikt en aangepast.
Inmiddels zijn ze een heel eind stabiel.
Verkrijgbaar in 2 smaakjes, voor de VSA-100 serie (Voodoo 4-5) en de Avenger (Voodoo 3).
Voodoo 4-5 Driver: http://www.3dfxzone.it/public/files/sfftalpha22.zip
Voodoo 3 Driver: http://www.3dfxzone.it/public/files/sfftV3alpha22.zip
Discussie Forum: http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.asp?TOPIC_ID=1129
Net even een verhaaltje geschreven voor de frontpage
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Had dixons toevallig ook shitek oid want dan zal die kaart wel uit een een dixons pc komen
Verwijderd
Ik hoop dat er echt iemand is die mij kan helpen want ik word zo langzamerhand wanhopig.
Wat heb ik:
Een 3Dfx voodoo 3500TV met pal bios (eerst NTSC).
Probleem:
Ik kan met geen mogelijkheid tv kijken, alle tv programmatjes zeggen dat de hardware niet reageerd. De europe drivers heb ik ook al geprobeerd en windows ME + XP dus ook.
Het is ook vreemd, windows ME vind nogal wat onbekende rommel die hij dan niet kan installeren, gebruik ik de voodoo drivers dan vind hij alles wel maar die onbekende dingen blijven geel.
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn TV aan de praat krijg op welk OS dan ook?
Wat heb ik:
Een 3Dfx voodoo 3500TV met pal bios (eerst NTSC).
Probleem:
Ik kan met geen mogelijkheid tv kijken, alle tv programmatjes zeggen dat de hardware niet reageerd. De europe drivers heb ik ook al geprobeerd en windows ME + XP dus ook.
Het is ook vreemd, windows ME vind nogal wat onbekende rommel die hij dan niet kan installeren, gebruik ik de voodoo drivers dan vind hij alles wel maar die onbekende dingen blijven geel.
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn TV aan de praat krijg op welk OS dan ook?
Dit deed ie ook toen ie nog een NTSC bios had? Of is ie dit pas gaan doen nadat je 'm geflashed hebt naar PAL? Heb je de kaart al in een andere computer geprobeerd?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Met de NTSC bios werkte het dus ook niet. Hij kon gewoon steeds geen zenders vinden. Helaas nog niet in een andere computer geprobeerd omdat AGP 2x sloten hier schaars zijn. Wat wel vreemd is, de kaart loopt nu standard op 166 Mhz terwijl hij eerst 183 deed.NitroX infinity schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:36:
Dit deed ie ook toen ie nog een NTSC bios had? Of is ie dit pas gaan doen nadat je 'm geflashed hebt naar PAL? Heb je de kaart al in een andere computer geprobeerd?
Op de doos staat ook nederlandse uitleg dus ik denk echt dat dit een europese moet zijn, maar wat doet die ntsc bios er dan op
Hij hoort inderdaad standaard op 166 MHz te lopen. Werkt je TV-uit wel eigenlijk?
Ik begin te denken dat er Voodoo 3 3000 drivers geinstalleerd zijn ofzo
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Lol nee er staat wel mooi Voodoo3 3500TV, ook heb ik een VFW en WDM apparaat klopt dat?Mojo schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:22:
Hij hoort inderdaad standaard op 166 MHz te lopen. Werkt je TV-uit wel eigenlijk?
http://www.falconfly.de/artwork.htm
Hier staat alles qua merchandise filmpjes wat 3dfx ooit heeft uitgebracht. Ben er een aantal aan het downloaden nu
Ben er erg benieuwd naar.
Hier staat alles qua merchandise filmpjes wat 3dfx ooit heeft uitgebracht. Ben er een aantal aan het downloaden nu
Verwijderd
Bedankt voor die gave site zeg !Mojo schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 13:08:
http://www.falconfly.de/artwork.htm
Hier staat alles qua merchandise filmpjes wat 3dfx ooit heeft uitgebracht. Ben er een aantal aan het downloaden nuBen er erg benieuwd naar.
Zitten een paar hele mooie filmpjes bij als eerbetoon aan 3Dfx. Geweldig gewoon.
Ik heb nog een Daimond VOODOO 2 12mb liggen, iemand intresse? ***SPAM***
[ Voor 79% gewijzigd door dion_b op 23-01-2005 15:12 ]
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Nou ik had eigenlijk ook nog een vraag: Ik heb al super lang een V2 (Diamond Monster II) en nu heb ik daar een paar jaar terug voor een oude pc een tweede kaart bij gekocht (dezelfde) SLI kabeltje toegevoegd. Alleen nu vraag ik me af (heb er verder nooit wat meegedaan
) moet ik dan nog wat instellen, of doet dat SLI kabeltje zijn werk gewoon al direct.....
mag je hier je VooDoo-kaarten te koop aanbieden?Erw schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 22:02:
Ik heb nog een Daimond VOODOO 2 12mb liggen, iemand intresse? ***spam***
want dan heb ik er ook nog een paar.
[ Voor 34% gewijzigd door dion_b op 23-01-2005 15:21 ]
Nee. En ik krijg het gevoel dat niemand ook maar iets van de topicstart leest... 

Pakket kwam gelukkig een paar dagen later dan de rest van een aantal pakketten aan.

edit: De post had trouwens bijna me Voodoo5 verloren gemaakt. Erg fijn, not. Track & Trace nummer bestond niet (meer)Regels:
1. Geen geflame.
2. Geen off-topic gepost.
3. Verkoop/Aankoop van hardware gebeurd in de V&A van t.net
4. Dingen over de startpost via de mail of MSN.

Pakket kwam gelukkig een paar dagen later dan de rest van een aantal pakketten aan.
[ Voor 28% gewijzigd door Vinnie op 23-01-2005 13:21 ]
C:\>_
Heb je een nieuwe dan ofzo? Of gaat het nu om jouw PCI versie? 
Maar idd, als iemand wat wil verkopen, zet het maar lekker in V&A, of het ruiltopic
Maar idd, als iemand wat wil verkopen, zet het maar lekker in V&A, of het ruiltopic
sorry Modjehensdesk schreef op zondag 23 januari 2005 @ 13:08:
[...]
mag je hier je VooDoo-kaarten te koop aanbieden?
want dan heb ik er ook nog een paar.
ik ken de topicstart en de regeltjes wel.
het was een gebbetje van me, met eigenlijk een knipoog naar de topicstart (zie knipoog van van de smilie
ik zal het niet meer doen
(als ik serieuze bedoelingen had met adverteren, dan had ik de typenummers er ook bij gezet.
Ik kan misschien voor weinig een 3dfx VooDoo TV 200 PCI krijgen.
Heb ik daar nog wat aan of zeg je leuk voor de verzamelaar maar verder niet...?
Heb ik daar nog wat aan of zeg je leuk voor de verzamelaar maar verder niet...?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Da's een TV kaart dus tuurlijk heb je er wel wat aan
En voor de verzamelaar is het helemaal een leuk iets.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik heb 'de lijst' eindelijk weer eens geupdate.
Enkele kleine revisies plus, de Voodoo 3 serie staat er nu eindelijk in!
De lijst
Enkele kleine revisies plus, de Voodoo 3 serie staat er nu eindelijk in!
De lijst
Ziet er goed uit
Er staat alleen een klein foutje in
De Evilking Pro draait op 183 MHz en de gewone op 166. Niet zoals in jouw lijst staat andersom 
Zal hem even in de stapo zetten straks. Nice work!
Zal hem even in de stapo zetten straks. Nice work!
Nu even een vraag van iemand die z'n oude Voodoo ook nog eens echt gebruikt ipv ze verzamelt 
Ik heb hier een oude PC met daarin een PCI Voodoo 3 2000. Hiermee wil ik graag Empires: Dawn of the Modern World mee spelen. Als ik het spel opstart, krijg ik een fout van Windows dat het spel gecrasht is. Ik heb de laatste patch geinstalleerd. Ik heb ik het register de reso al lager gezet en het aantal bpp op 16 gezet, maar dat mag niet baten. Iemand suggesties?
Ik heb hier een oude PC met daarin een PCI Voodoo 3 2000. Hiermee wil ik graag Empires: Dawn of the Modern World mee spelen. Als ik het spel opstart, krijg ik een fout van Windows dat het spel gecrasht is. Ik heb de laatste patch geinstalleerd. Ik heb ik het register de reso al lager gezet en het aantal bpp op 16 gezet, maar dat mag niet baten. Iemand suggesties?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Op welke drivers draait de boel? En welke windows? 
Voor Windows XP/2000 wil je de laatste SFFT Drivers
Voor Windows 98SE wil je de Evolution drivers
Voor Windows XP/2000 wil je de laatste SFFT Drivers
Voor Windows 98SE wil je de Evolution drivers
[ Voor 55% gewijzigd door Mojo op 01-02-2005 14:51 ]
XP: SFFT Alpha 22.
Kan je het eventueel op een ander OS proberen? Mocht het dan nog steeds niet lukken, kan je het denk ik vergeten. De SFFT drivers laten dingen zien, die 3dfx drivers nog nooit gedaan hebben
. Is het een modern spel trouwens? Misschien is het aantal MB's texture geheugen niet genoeg. En weet je zeker dat het aan de videokaart ligt trouwens?
De vereisten stellen dit:
Nvidia® TNT2™ Ultra
Matrox® G400™/G450™/G550™
SIS® Xabre 400™
Ook wil het spel 32MB, terwijl ik 16MB heb, hoewel het spel draaibaar is op 16bit (waardoor ik aan de helft minder geheugen genoeg zou hebben).
Het spel is van eind 2003.
Ander OS gaat niet lukken denk ik, zou dat uitmaken denk je?
Nvidia® TNT2™ Ultra
Matrox® G400™/G450™/G550™
SIS® Xabre 400™
Ook wil het spel 32MB, terwijl ik 16MB heb, hoewel het spel draaibaar is op 16bit (waardoor ik aan de helft minder geheugen genoeg zou hebben).
Het spel is van eind 2003.
Ander OS gaat niet lukken denk ik, zou dat uitmaken denk je?
Verwijderd
ja wat we meestal zeggen is dat Win98SE Het OS is voor 3dfx kaarten, als je de meeste performance will uit je Voodoo3 wilt halen dan is Win98SE met Unofficial Service Pack 1.62 een echte aanrader, combineer dat met de laatste Amiga Sport3.0 of AmigaMerlin 2.9 Drivers en alles is speelbaar.
Voor Voodoo4/5 gebruikers is Raziel64's Evolution driver de beste keuze qua game speed performance en stabillity. word vaak aangeraden bij FalconFly.de
ik draai nu dik 7 maanden vlekkeloos Win98SE op dit systeem:
"Sveta"
AXP 2700+ T-Bred-B @ 2167Mhz
ASUS A7V333-R Rev. 1.04 met Bios 1017 support tot Barton 3000+
1x 512MB PC-2700 van Samsung Original
3dfx Voodoo5 5500 AGP 64MB Rev.A 2500
SB Live Surround 1024 4.1
Intel Pro 100S Desktop Adapter.
Raziel64 Evolution 1.009
en deze draait het zelfde OS al jaren:
"GASAAP"
AMD K6-2 500Mhz @ 550Mhz
EPoX EP-MVP3G2
2x 128MB PC-133 + 1x 32MB PC-100 = 288MB ram
3dfx Voodoo3 3000 AGP + TV-Out 16Mb Rev.C 5199 @ 206Mhz core/mem
SB AWE64 Gold!
Realtek 10/100MBit net werk kaart
AmigaMerlin 2.9
ze draaien allebij prima op Win98SE Vastlopen die zijn nooit aanwezig
Voor Voodoo4/5 gebruikers is Raziel64's Evolution driver de beste keuze qua game speed performance en stabillity. word vaak aangeraden bij FalconFly.de
ik draai nu dik 7 maanden vlekkeloos Win98SE op dit systeem:
"Sveta"
AXP 2700+ T-Bred-B @ 2167Mhz
ASUS A7V333-R Rev. 1.04 met Bios 1017 support tot Barton 3000+
1x 512MB PC-2700 van Samsung Original
3dfx Voodoo5 5500 AGP 64MB Rev.A 2500
SB Live Surround 1024 4.1
Intel Pro 100S Desktop Adapter.
Raziel64 Evolution 1.009
en deze draait het zelfde OS al jaren:
"GASAAP"
AMD K6-2 500Mhz @ 550Mhz
EPoX EP-MVP3G2
2x 128MB PC-133 + 1x 32MB PC-100 = 288MB ram
3dfx Voodoo3 3000 AGP + TV-Out 16Mb Rev.C 5199 @ 206Mhz core/mem
SB AWE64 Gold!
Realtek 10/100MBit net werk kaart
AmigaMerlin 2.9
ze draaien allebij prima op Win98SE Vastlopen die zijn nooit aanwezig
Performance intereseerd me niet zo, het gaat me meer om compatibility, met nieuwe spellen (Empires dus vooral
). Maar als iemand Empires met een Voodoo 3 wel onder W98SE aan de praat heeft, dan hoor ik dat graag.
Ik zweer nog steeds bij Amigamerlin 3.1
Ik begreep dat 32 niet speelbaar is? Anders kun je altijd proberen dit te forceren het wil wel eens helpen. En heb je ook al geprobeert om op dx7 mode (wordt bij de driver meegeleverd) te spelen?
Ik begreep dat 32 niet speelbaar is? Anders kun je altijd proberen dit te forceren het wil wel eens helpen. En heb je ook al geprobeert om op dx7 mode (wordt bij de driver meegeleverd) te spelen?
powered by 3dfx voodoo 5 6000
Ik zweer nog steeds bij de oude GoT layout...
, helaas is 'ie weg
Ik vroeg me laatst af, zijn er ook 3dfx games voor Linux
(Voodoo II's)
Ik vroeg me laatst af, zijn er ook 3dfx games voor Linux
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Verwijderd
maar ja niet alle 3dfx glide progs draaien niet vaak onder een NT gebaseerde OS, dus 98SE heeft nog steeds het voordeelOmega_Supreme schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:24:
Ik zweer nog steeds bij Amigamerlin 3.1
Nieuwe spellen zijn gemaakt voor de nieuwe generatie kaarten, en Glide apps voor Voodoo's, maar het is wel mogelijk alsmaar dat kan soms lastig zijn
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 20:03 ]
Ja dat wel maar ik dacht dat Breepee aan had gegeven dat ie ie WinXP gebruikte en dat ie liever niet van OS wilde verwisselen. Daaruit volgt dat Evolution totaal afgeschreven kan worden omdat deze alleen voor 9x geschreven zijn.
Klopt, ik heb gewoon XP en zou wel kunnen wisselen (moet ik eerst even 98SE ergens vandaan vissen) maar dan zou ik wel graag willen weten wat ik win. Glide interesseerd me niet zoveel, en oude games die lopen al goed. Ik wil gewoon deze (naar 3dfx maatstaven nieuwe) game in het bijzonder aan de praat zien te krijgen. Een nieuwe kaart erin zetten is geen optie, en al was het er 1, 't is toch ook de sport vreemde combinaties aan de praat te krijgen, nietwaar 
Ik zal die Amigamerlin 3.1 eens proberen. Overigens werkt het spel nu helemaal niet, wat ik ook in het register instel.
[edit] Met Amigamerlin 3.1 dezelfde fouten..
Ik zal die Amigamerlin 3.1 eens proberen. Overigens werkt het spel nu helemaal niet, wat ik ook in het register instel.
[edit] Met Amigamerlin 3.1 dezelfde fouten..
[ Voor 5% gewijzigd door Brent op 01-02-2005 22:21 ]
Nogal wiedes, Amiga maakt gebruikt van de SFFT bron. Wat je kunt doen is naar www.3dfxzone.it/enboard gaan en daar SFFT zelf vragen of ie er naar wil kijken want het lijkt erop dat dit geen "standaard" fout is.
Is het spel trouwens ook in OpenGL te draaien? Als dat het geval is zou je misschien als laatste hoop nog dborca's MesaFX kunnen gebruiken.
Is het spel trouwens ook in OpenGL te draaien? Als dat het geval is zou je misschien als laatste hoop nog dborca's MesaFX kunnen gebruiken.
Nope. Althans, niet dat ik weet. Er valt in het register een beetje met de resolutie en de kleurdiepte te spelen, verder niets. 't Is gewoon een RTS, die hebben neit van die diepgaande grafische instellingen.
Verwijderd
ik denk nog steeds dat het aan Win XP ligt met de samenwerking van je Voodoo, dat heeft nooit bij mij goed kunnen werken, hehe XP is ook niet mijn genoemde OS voor 3dfx praktijken maar ja mijn ervaring met XP was zowiezo een barre en nare belevenis
hehe Shit Happens ben ik wel gewend.
Maar ja het kan dat het proggie wat je wil draaien een Vid card detector heeft en zodra je het op een Voodoo wil draaien dan werkt het niet, net als het Far Cry verhaaltje. Dan zal je op of ander manier die vidcard detector uit moeten kunnen schakelen of er voor zorgen als je de app opstart, dat hij niet de videokaart detectie uitvoerd
Just think'n roughly here
Maar ja het kan dat het proggie wat je wil draaien een Vid card detector heeft en zodra je het op een Voodoo wil draaien dan werkt het niet, net als het Far Cry verhaaltje. Dan zal je op of ander manier die vidcard detector uit moeten kunnen schakelen of er voor zorgen als je de app opstart, dat hij niet de videokaart detectie uitvoerd
Just think'n roughly here
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 02:28 ]
De exe van het spel crasht gewoon. Het spel zelf geeft dan ook geen melding, Windows komt met een crashreport. Het is dus een driver issue, of in ieder geval niet iets in het spel. En het lijkt me sterk dat een spel van eind 2003 problemen heeft met XP, hoewel ik niet kan verifieren of 98 betere resultaten geeft. Maar ik denk dat de meesten hier vooral oude games draaien met hun Voodoo, en dat is 98SE zeker de betere keuze, maar voor nieuwe lijkt me dat niet uitmaken.
Op mijn main-rig draait het spel gewoon prima onder XP (en die heeft geen Voodoo 3
).
Op mijn main-rig draait het spel gewoon prima onder XP (en die heeft geen Voodoo 3
De originele van 3dfx zelf of oudere (3dhq bijvoorbeeld) 3rd party drivers al geprobeerd? En die Windows 2000 drivers werken vrijwel altijd ook goed met Windows XP.
Andere videokaart en het spel doet het wel goed?
Andere videokaart en het spel doet het wel goed?
Uiteraard.
Welke drivers precies kun je me aanraden? Op voodoofiles zie ik bij de originele drivers eigenlijk allemaal andere dingen?
Welke drivers precies kun je me aanraden? Op voodoofiles zie ik bij de originele drivers eigenlijk allemaal andere dingen?
Hmmm, idd
Dit vindt ik zeer slecht van voodoofiles.com. Zal eens gaan zoeken naar die originele drivers.
Hier heb je er iig een van 3dhq, heb ik altijd met volle tevredenheid gebruikt (al was het met een Voodoo5). http://www.voodoofiles.com/9527
Hier heb je er iig een van 3dhq, heb ik altijd met volle tevredenheid gebruikt (al was het met een Voodoo5). http://www.voodoofiles.com/9527
Dankje, maar die mirrors zijn alletwee down geloof ik.
Probeer deze dan maar... staan ze ook tussen 
http://www.falconfly.de/voodoo3.htm
edit: direct linkje naar een 3dhq V3 2k/XP driver: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=510
http://www.falconfly.de/voodoo3.htm
edit: direct linkje naar een 3dhq V3 2k/XP driver: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=510
[ Voor 38% gewijzigd door Vinnie op 02-02-2005 15:30 ]
Dankje, echter precies hetzelfde... Naja, niks aan te doen dan. Dankje voor je moeite.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...8447&rd=1&ssPageName=WD4V
Een voodoo 4 4500 PCI geschikt voor mem mod? Ik ben niet zo'n kenner, maar kwam hem tegen op Ebay.
Een voodoo 4 4500 PCI geschikt voor mem mod? Ik ben niet zo'n kenner, maar kwam hem tegen op Ebay.
Da's geen Voodoo 4, da's een Voodoo 3 2000 PCI SGRAM
Verwijderd
met zwart Heat sinkje 
de V3 2K SGRAM met het zwarte heatsinkje komt uit 1999 die ik heb is een Rev.C van week 53 jaar 1999 en die met het Zilvere heatsinkjeis komt uit het jaar 2000 en die ik heb is een Rev.D van week 07 jaar 2000
toch een verschil qua datum, is te zien aan de heatsink die ze gebruikt hebben
de V3 2K SGRAM met het zwarte heatsinkje komt uit 1999 die ik heb is een Rev.C van week 53 jaar 1999 en die met het Zilvere heatsinkjeis komt uit het jaar 2000 en die ik heb is een Rev.D van week 07 jaar 2000
toch een verschil qua datum, is te zien aan de heatsink die ze gebruikt hebben
Ook goed
Heb niet eerder Voodoo 3's gezien met dergelijke memchips en zwarte heatsinks, enige wat op die kaart leek was m'n eigen Voodoo4.
Ik krijg hopelijk binnenkort mijn eerste VooDoo binnen !!!Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:16:
nostalgie 3dfx...k kan me nog herinneren toen ik mijn eerste 3dfx kaart kado kreeg
Een Banshee van 12 of 16 MB weet niet zeker.... in ieder geval heb ik dan eindelijk een VooDoo kaart !!!
Heb er nooit een gehad om dat ze altijd zoo duur waren en toen ik hem eindelijk ging kopen leek het me verstandiger een 32 Mb TNT M64 te kopen wegens Quake 3
* nero355 kan niet wachten om al die gekke Glide spellen te spelen op een oude PII bak die hij ook binnen heeft gekregen sinds kort

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Als het een Banshee is dan heeft ie 8MB of 16MB geheugen.
Alleen Voodoo II's hadden 12MB
Verwijderd
Jullie leven in het verleden
.
Weg met die oude 3dfx troep en op naar de X*** en de 6***

Weg met die oude 3dfx troep en op naar de X*** en de 6***
[ Voor 49% gewijzigd door dion_b op 04-02-2005 15:56 ]
Dat je dat hier durft* te posten
Verwijderd
Warning an nVidiot detected!!
Remove this insult ASAP

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 15:51 ]
Ow ja.... dat wist ik wel .... oopsieNitroX infinity schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 15:25:
Als het een Banshee is dan heeft ie 8MB of 16MB geheugen.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
WEl Jammer dat je een banshee hebt gekozen, kzou een V2 SLI of een V5 nemen. Wil je iets kopen wat je vroeger niet kon betalen. De V2 SLI was toen echt een duur hebbedingetje.
Ik snap niet dat iemand denkt dat ie dit threadje zomaar kan vermoorden, kom op het bestaat al JAREN. En we leven niet in het verleden, we leven in het heden. We zijn gewoon allemaal een soort van retrogamers aan het worden (ook al gamen we stiekem op moderne hardware).
Ik snap niet dat iemand denkt dat ie dit threadje zomaar kan vermoorden, kom op het bestaat al JAREN. En we leven niet in het verleden, we leven in het heden. We zijn gewoon allemaal een soort van retrogamers aan het worden (ook al gamen we stiekem op moderne hardware).
* whyz Hoopt morgen een voodoo kaart op te kunnen halennero355 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:26:
[...]
Ik krijg hopelijk binnenkort mijn eerste VooDoo binnen !!!
Een voodoo 3 3000 AGP
Ik heb al eens een voodoo kaart gehad, zelfde type weliswaar. Maar heb er spijt van gekregen dat ik em weg heb gedaan.

Right for all the wrong reasons.
Ik heb nog ergens een Miro Highscore 3D voodoo 1 liggen. En als ik me niet vergis had die een dubieuze 7mb ram. 2 mb 2d en 4 of 5 mb textures ofzo. Is me allemaal niet meer zo helder 
Wel een meesterlijk kaartje toendertijd.
Wel een meesterlijk kaartje toendertijd.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Miro Hiscore 3D heeft 6MB geheugen.
2MB Framebuffer en 4MB Texture.
Zit geen 2D op een Voodoo Graphics
2MB Framebuffer en 4MB Texture.
Zit geen 2D op een Voodoo Graphics
Je bedoelt mij neem ik aanVerwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 19:25:
WEl Jammer dat je een banshee hebt gekozen, kzou een V2 SLI of een V5 nemen. Wil je iets kopen wat je vroeger niet kon betalen. De V2 SLI was toen echt een duur hebbedingetje.
Nou kijk : Ik krijg hem voor echt helemaal noppes nada nothing en ik heb dan ook nog eens toevallig een bak waar het dan op kan draaien allemaal
Zoiets ja !!! Ik bedoel ik heb heus wel een 2500+ met een 9600 Pro enzo ...... maar als ik toch de kans heb om nu alsnog al die Glide games te draaien, why not toch ??We zijn gewoon allemaal een soort van retrogamers aan het worden (ook al gamen we stiekem op moderne hardware).
Woei ik heb em 
Bij de POST kreeg ik mooi te zien Voodoo 3 3000D 16MB ben er wel erg blij mee. Ben wel wat duurder uitgekomen, maar dat geeft niet voor zo'n prachtkaart
Tevens gaf de meneer waarvan ik em kocht me er een slot koeler bij, wat ook wel handig is bij zo'n minioven. Ook leuk is de orginele driver cd
zag er nog praktisch nieuw uit.
Kga morgen maar lekker een beetje prutsen met drivers en games
@ Thandor
Dankjewel voor de links
Bij de POST kreeg ik mooi te zien Voodoo 3 3000D 16MB ben er wel erg blij mee. Ben wel wat duurder uitgekomen, maar dat geeft niet voor zo'n prachtkaart
Kga morgen maar lekker een beetje prutsen met drivers en games
@ Thandor
Dankjewel voor de links
[ Voor 7% gewijzigd door whyz op 05-02-2005 23:50 ]
Right for all the wrong reasons.
Cool 
Je kunt hier en hier een aantal goodies voor de 3dfx Interactive Inc. Voodoo 3 3000D 16MB vinden.
Je kunt hier en hier een aantal goodies voor de 3dfx Interactive Inc. Voodoo 3 3000D 16MB vinden.
TEASER

^thumbnail^
Onderweg vanuit de United States.
Naar mijn weten zal dit de eerste in Nederland zijn.
Geen Voodoo 5 6000 of Daytona kaart.
En ook niet gamma742's Quantum3D Mercury Heavy Metal systeem
ETA: hopelijk eind volgende week

^thumbnail^
Onderweg vanuit de United States.
Naar mijn weten zal dit de eerste in Nederland zijn.
Geen Voodoo 5 6000 of Daytona kaart.
En ook niet gamma742's Quantum3D Mercury Heavy Metal systeem
ETA: hopelijk eind volgende week
[ Voor 7% gewijzigd door NitroX infinity op 01-03-2005 23:44 ]
Het heeft wel de vorm van een 3dfx doos, als ik het zo even op de foto zie
En wilde je niet een keer een Voodoo 5 5500 PCI? 
Ik ga binnenkort trouwens maar eens proberen of World of Warcraft draait op een Voodoo 5. Ik denk het wel
Megagaaf spel trouwens
Ik ga binnenkort trouwens maar eens proberen of World of Warcraft draait op een Voodoo 5. Ik denk het wel
Megagaaf spel trouwens
Mijn stage bedrijf maakt niet genoeg omzet en moet de deuren sluiten. Gelukkig is er een dochterbedrijf waar volgens mij 6 van de 30 mensen verder kan werken. De overige staan dus op straat
.
Mijn stage kan gelukkig nog wel doorgaan bij het dochterbedrijf.
Gisteren en vandaag dus "het werk afmaken". Een aantal weken had ik in een 2e hands systeem een Diamond Monster Fusion zien zitten. Deze mocht ik gisteren meenemen.

Het gaat dus om een Diamond Monster Fusion 16MB SGRAM AGP(Voodoo Banshee).
De kaart ziet er nog perfect uit, heeft 6 jaar in een PC gezeten. Er is in de tussentijd dus niets mee gebeurd
Daarnaast heb ik een Y-Splitter voor mijn 3dfx Interactive Inc. Voodoo 5 5500 AGP.
Gisteren en vandaag dus "het werk afmaken". Een aantal weken had ik in een 2e hands systeem een Diamond Monster Fusion zien zitten. Deze mocht ik gisteren meenemen.

De kaart ziet er nog perfect uit, heeft 6 jaar in een PC gezeten. Er is in de tussentijd dus niets mee gebeurd
Daarnaast heb ik een Y-Splitter voor mijn 3dfx Interactive Inc. Voodoo 5 5500 AGP.

dno of dit mag,
Mojo je kunt je Creative Voodoo Banshee 16MB PCI komen ophalen als je zin hebt
(gratis en voor niks ja, dus geen V&A
)
Ik heb eindelijk een vervangende graka voor m'n zusjes MSN bak gevonden (een of andere gare Kyro kaart met wel helemaal 64MB dr op) dus zoals beloofd is de voodoo nu van jouw. Tenzij je hem niet meer wilt natuurlijk
Mojo je kunt je Creative Voodoo Banshee 16MB PCI komen ophalen als je zin hebt
Ik heb eindelijk een vervangende graka voor m'n zusjes MSN bak gevonden (een of andere gare Kyro kaart met wel helemaal 64MB dr op) dus zoals beloofd is de voodoo nu van jouw. Tenzij je hem niet meer wilt natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door Syngrow op 02-03-2005 20:44 ]
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Leuk kaartje, exact dezelfde type draaide hiero een half jaar in mijn 2e bak tot daar de V3-3500TV in terecht kwam. Heerlijke beeldkwaliteitThandor schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:38:
Mijn stage bedrijf maakt niet genoeg omzet en moet de deuren sluiten. Gelukkig is er een dochterbedrijf waar volgens mij 6 van de 30 mensen verder kan werken. De overige staan dus op straat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oslik blyat! Oslik!
Draait de koeler van jouw kaart nog goed 
De koeler op mijn kaart is nog in prima staat, echter heb ik genoeg van die kleine koelers stuk zien gaan. T'zal mij benieuwen hoelang deze koeler het uithoud
De koeler op mijn kaart is nog in prima staat, echter heb ik genoeg van die kleine koelers stuk zien gaan. T'zal mij benieuwen hoelang deze koeler het uithoud
Leuk kaartje
Lijkt wel wat op mijn Powercolor.. maar die zullen wel uit dezelfde fabriek komen 
Wel een lelijke doos trouwens
Wel een lelijke doos trouwens

Wauw, nooit geweten dat zo veel mensen nog geven om 3dfx 
Ik heb nog een voodoo2 12mb liggen, vroeger veel veel veel plezier van gehad in combinatie met mn pentium2 300, vooral carmageddon2 in glide mode was erg gaaf
helaas ligt mn voodoo2 nu te rusten, hij werkt nog wel maar zit niet meer in een pc
Ik heb nog een voodoo2 12mb liggen, vroeger veel veel veel plezier van gehad in combinatie met mn pentium2 300, vooral carmageddon2 in glide mode was erg gaaf
helaas ligt mn voodoo2 nu te rusten, hij werkt nog wel maar zit niet meer in een pc
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Verwijderd
Maar een Productie V3 3K AGP van 2001, die zijn best wel oke 
hehe maare wel leuk idd
ik heb de usa Boxed 5500 AGP en 550 PCI Boxexd USA
met een Pre - Productin V3 3500 AGP met TV-Out iets wat erg weinig voorkomt in de EU
hehe maare wel leuk idd
ik heb de usa Boxed 5500 AGP en 550 PCI Boxexd USA
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 01:01 ]
Maak er eens zelf wat foto's van dan 
Want die dozen zijn kei mooi
En de kaarten ook natuurlijk
Want die dozen zijn kei mooi
Yep, productiedatum van het PCB is 0107 (Juli 2001) en de kaart is in Augustus 2001 goedgekeurd (QC Passed AUG2001; QC = Quality Control (dacht ik)).Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 00:57:
Maar een Productie V3 3K AGP van 2001, die zijn best wel oke
hehe maare wel leuk idd
En hij loopt volgens de handleiding op 183MHz
Straks maar ff in een systeempje pleuren en kijken of 't ook daadwerkelijk zo is.
't Geheugen draait trouwens voorbij z'n specs; 6ns

[ Voor 22% gewijzigd door NitroX infinity op 06-03-2005 11:31 ]
Beetje premade overclocked dus, lekker
Maar dan is die Voodoo3 niet veel meer over te klokken als die al over zun 'specs' draait.
Maar dan is die Voodoo3 niet veel meer over te klokken als die al over zun 'specs' draait.
Verwijderd
is het geen V3 3500? zal wel een leuke toeval zijn 
@ Mojo ik ga een foto maken van al me 5 verschillende Voodoo5 boxed Voodoo's
hier de 5 soorten:
3dfx Voodoo5 5500 AGP 64MB boxed EURO
3dfx Voodoo5 5500 PCI 64MB boxed EURO
3dfx Voodoo5 5500 AGP 64MB boxed USA
3dfx Voodoo5 5500 PCI 64MB boxed USA
3dfx Voodoo5 5500 + DVI PCI 64MB For Macintosh boxed USA
en de twee soorten Voodoo4:
3dfx Voodoo4 4500 AGP 64MB boxed EURO
3dfx VoodooMAC 4500 + DVI PCI 32MB boxed EURO Also called The Pink Box
@ Mojo ik ga een foto maken van al me 5 verschillende Voodoo5 boxed Voodoo's
hier de 5 soorten:
3dfx Voodoo5 5500 AGP 64MB boxed EURO
3dfx Voodoo5 5500 PCI 64MB boxed EURO
3dfx Voodoo5 5500 AGP 64MB boxed USA
3dfx Voodoo5 5500 PCI 64MB boxed USA
3dfx Voodoo5 5500 + DVI PCI 64MB For Macintosh boxed USA
en de twee soorten Voodoo4:
3dfx Voodoo4 4500 AGP 64MB boxed EURO
3dfx VoodooMAC 4500 + DVI PCI 32MB boxed EURO Also called The Pink Box
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 11:52 ]
Mijn Voodoo 3 3000 Powercolor heeft iig 5,5 NS geheugen. Ik weet dat hij werkt, maar verder heb ik er niets mee gedaan 
Zou goed kunnen dat die ook gewoon op 183 MHz draait

Okee, niet alleen heeft die handleiding het bij het verkeerde eind (kaart loopt gewoon op 166MHz), maar bovendien is ie ook nog eens behoorlijk en betreurend slecht vertaald naar het Engels
Is dat niet standaard bij handleidingen vanuit het taiwanees/chinees? Die zijn ongeveer altijd slecht vertaald, en vaak moet je goed zoeken naar een grammaticaal correcte engelse zin (om over een CHN->NL vertaling nog maar te zwijgen
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Verwijderd
lol die van mijn heeft 5ns 166Mhz ramMojo schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:08:
Mijn Voodoo 3 3000 Powercolor heeft iig 5,5 NS geheugen. Ik weet dat hij werkt, maar verder heb ik er niets mee gedaan

hm ok, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp!!!
Wie kan mij helpen? Ik heb ben in het bezit van een aantal Voodoo 2 kaarten. (2x STB BlackMagic 12mb [1998], 2x 3dfx V2 1000 ?mb [1999], 2x Diamond Monster 3D 2 12mb [1998], 2x Guillemot Maxi Gamer 2 8mb [1998]) Nu is echter de geheugenconfiguratie van 1 setje kaarten mij niet duidelijk. Normaliter zijn de 8-12mb versies eenvoudig van elkaar te onderscheiden aan de hand van de geheugen chips layout; de 8mb versie heeft enkel aan de voorkant geheugen chips zitten en de 12mb versie aan beide kanten. Volgens DirectX en de FastVoodoo2 4.6 drivers zijn mijn 3dfx V2 1000 kaarten ieder in het bezit van 12mb EDO geheugen. Als ik echter de fysieke layout van de kaart bekijk zie ik dat op de achterkant géén geheugen chips zijn gemonteerd. Is dit een driver fout of bezitten deze kaarten simpel weg meer geheugen per chip? De STB en 3dfx kaarten zijn vrijwel identiek omdat deze uit dezelfde fabriek komen. Als ik de geheugen chips van beide kaarten bekijk constateer ik dat deze van een dezelfde fabrikant zijn (Texas Instruments) maar dat het type nr. verschillend is…
Wie kan mij verder helpen?
Bij voorbaat dank!!
Wie kan mij helpen? Ik heb ben in het bezit van een aantal Voodoo 2 kaarten. (2x STB BlackMagic 12mb [1998], 2x 3dfx V2 1000 ?mb [1999], 2x Diamond Monster 3D 2 12mb [1998], 2x Guillemot Maxi Gamer 2 8mb [1998]) Nu is echter de geheugenconfiguratie van 1 setje kaarten mij niet duidelijk. Normaliter zijn de 8-12mb versies eenvoudig van elkaar te onderscheiden aan de hand van de geheugen chips layout; de 8mb versie heeft enkel aan de voorkant geheugen chips zitten en de 12mb versie aan beide kanten. Volgens DirectX en de FastVoodoo2 4.6 drivers zijn mijn 3dfx V2 1000 kaarten ieder in het bezit van 12mb EDO geheugen. Als ik echter de fysieke layout van de kaart bekijk zie ik dat op de achterkant géén geheugen chips zijn gemonteerd. Is dit een driver fout of bezitten deze kaarten simpel weg meer geheugen per chip? De STB en 3dfx kaarten zijn vrijwel identiek omdat deze uit dezelfde fabriek komen. Als ik de geheugen chips van beide kaarten bekijk constateer ik dat deze van een dezelfde fabrikant zijn (Texas Instruments) maar dat het type nr. verschillend is…
Wie kan mij verder helpen?
Bij voorbaat dank!!
De Voodoo II's van 3dfx hebben 12MB.
Dat is toch niet zo moeilijk...
V2 kaarten zijn vrijwel zonder uitzondering voorzien van 4Mb (512KB) chips, dus tel het aantal chips, deel door twee en je hebt het aantal MegaByte
V2 kaarten zijn vrijwel zonder uitzondering voorzien van 4Mb (512KB) chips, dus tel het aantal chips, deel door twee en je hebt het aantal MegaByte

Oslik blyat! Oslik!
@NitroX infinity: Er zijn ook 8mb versies van in de omloop, check deze site: http://www.falconfly.de/identify-3dfx.htm
@dion_b: Jouw methode gaat niet op; een 12mb kaart heeft 24 chips en een 8mb kaart heeft er 12. Dat zou betekenen dat mijn V2 1000 met 12 chips een 6 mb Voodoo 2 is...
Ter verduidelijking heb ik een foto van de twee kaarten online gezet:
Wie weet écht hoe het zit? De twee kaarten zijn REV C.
@dion_b: Jouw methode gaat niet op; een 12mb kaart heeft 24 chips en een 8mb kaart heeft er 12. Dat zou betekenen dat mijn V2 1000 met 12 chips een 6 mb Voodoo 2 is...
Ter verduidelijking heb ik een foto van de twee kaarten online gezet:
Nou als je het zoveel beter weet, zoek gewoon zelf die chips opboolean schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:11:
[...]

Zo aan de pic te zien zouden het wel eens 8Mb chips kunnen zijn...
Edit:
In welk geval het dus 12MB zou hebben; als dat een 8MB kaart is, zou het gaan om 6Mb chips, welke zeker niet bestaan, of 4x 8Mb + 8x 4Mb, wat me ook al onwaarschijnlijk lijkt.
Ergo: tenzij je exact post wat voor chips erop zitten lijkt het erop dat dat een 6MB kaart is

[ Voor 33% gewijzigd door dion_b op 12-03-2005 00:54 ]
Oslik blyat! Oslik!
12 MB kaarten --> 24 Chips. 8 MB kaarten --> 16 Chips (12 voorkant, 4 achterkant)
Mijn vage 12 MB versie --> 12 Chips
Blijkbaar 8Mb chips...Mojo schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 01:33:
12 MB kaarten --> 24 Chips. 8 MB kaarten --> 16 Chips (12 voorkant, 4 achterkant)
Maareh, dit blijft allemaal erg loos nattevingerwerk tenzij iemand eens wat chipspecs gaat posten
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
hey beste nederlandse 3dfx mensen, me 3dfx maat uit Malasië die nu in USA zit, heeft wat leuks te koop, een Q3D SB 50 4440 hier een linkje voor de mensen die geintresseerd zijn http://cgi.ebay.com/ws/eB...7&ssPageName=STRK:MESE:IT

het is nogal een rare iets.
dit is een Voodoo1 met 12MB
het is nogal een rare iets.
dit is een Voodoo1 met 12MB

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 11:04 ]
Heeft er iemand enige ervaring met een Voodoo 5 5500 icm een TFT scherm op een hogere resolutie dan 800*600?
Bij mij wil het namleijk niet werken. Heb een voodoo 5 in mijn systeem, werkt wel op 1024*768 (en hoger) op mijn CRT monitor, maar zodra ik mijn TFT eraan hang dan vertikt die het om beeld te geven, schroef ik de reso terug naar 800*600 heb ik wel beeld, maar dat ziet er natuurlijk niet uit.
Iemand hier een mogelijke oplossing voor?
Bij mij wil het namleijk niet werken. Heb een voodoo 5 in mijn systeem, werkt wel op 1024*768 (en hoger) op mijn CRT monitor, maar zodra ik mijn TFT eraan hang dan vertikt die het om beeld te geven, schroef ik de reso terug naar 800*600 heb ik wel beeld, maar dat ziet er natuurlijk niet uit.
Iemand hier een mogelijke oplossing voor?
Ehhh jah, ik zou zeggen, probeer een andere driver. En over welk OS praten we?
OS zal wel Windows 2000 zijn, Terw_Dan kennende
Maar inderdaad, welke driver heb je nu?
Probeer:
Amigamerlin 3.0
Amigamerlin 3.1 RC X
Laatste SFFT Driver
3dhq driver
Probeer:
Amigamerlin 3.0
Amigamerlin 3.1 RC X
Laatste SFFT Driver
3dhq driver

OS is uiteraard windows 98SE UK (die voodoo5 zit in de enige singlebak die hier nog in gebruik is
).
staan nu de 3dhq drivers op, maar vraag me af of het wel met de drivers te maken heeft, gezien hij het videosignaal gewoon helemaal niet goed op wil pakken.
Als ik een knoppix cd gebruikt dan krijg ik het ding ook niet op 1024*768 met deze videokaart.
Nouja, dan gooi ik wel een GF1 in die machine ipv een V5
staan nu de 3dhq drivers op, maar vraag me af of het wel met de drivers te maken heeft, gezien hij het videosignaal gewoon helemaal niet goed op wil pakken.
Als ik een knoppix cd gebruikt dan krijg ik het ding ook niet op 1024*768 met deze videokaart.
Nouja, dan gooi ik wel een GF1 in die machine ipv een V5
Voor de geïnteresseerden;
De lijst is geupdate met de Voodoo 4 reeks.
http://members.home.nl/markhuizing/voodoos.xls
Één van de nieuwe toevoegingen;
De lijst is geupdate met de Voodoo 4 reeks.
http://members.home.nl/markhuizing/voodoos.xls
Één van de nieuwe toevoegingen;
[ Voor 58% gewijzigd door NitroX infinity op 13-03-2005 17:44 ]
ok dion_b, bij deze post ik de specs... k heb foto's gemaakt van zowel de voor- als achterkant waaruit alle info af te leiden valt. bvbd
Voorkant: http://home.planet.nl/~pelt0336/V2_voorkant.jpg
Achterkant: http://home.planet.nl/~pelt0336/V2_achterkant.jpg
[ Voor 17% gewijzigd door boolean op 13-03-2005 19:43 ]
Hee, dat is apart inderdaad. Logischerwijze zou zijn dat dit ding 6 óf 12 MB geheugen heeft.
Vaag edoch, cool
Vaag edoch, cool
Heb hier een klein vraagje over de TV-kaarten van 3DFX, werken die ook goed onder XP (op een nForce2 moederboord)?
Dat zijn dus Mosel Vitelic V53C819HK-25 chips. Even googlen levert op dat het 8Mb chips zijn. 12x8Mb=12MB dusboolean schreef op zondag 13 maart 2005 @ 19:37:
ok dion_b, bij deze post ik de specs... k heb foto's gemaakt van zowel de voor- als achterkant waaruit alle info af te leiden valt. bvbd

Oslik blyat! Oslik!
Dan moet je de achterkant ook volsolderen met die chips. Heb je 24MB op 1 kaart
Als er drivers voor zijn, zullen ze vast wel werken.Gaming247 schreef op zondag 13 maart 2005 @ 23:42:
Heb hier een klein vraagje over de TV-kaarten van 3DFX, werken die ook goed onder XP (op een nForce2 moederboord)?
Ik heb iig wel eens tv gekeken op mijn voodoo 3 3500 TV op windows XP, dus ik denk van wel
Maarja, de 3500TV deelt helemaal niets met de andere 3dfx TV-kaarten behalve de 'Voodoo' naam, dus dat zegt op zich niet zoveelMojo schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:38:
[...]
Als er drivers voor zijn, zullen ze vast wel werken.
Ik heb iig wel eens tv gekeken op mijn voodoo 3 3500 TV op windows XP, dus ik denk van wel

* dion_b gebruikt z'n 3500TV ook regelmatig als capture kaart
Iig waren de meeste Voodoo TV kaarten gewoon Bt878(a) gevallen, die zijn met default drivers en DScaler perfect bruikbaar onder XP

[ Voor 13% gewijzigd door dion_b op 14-03-2005 15:23 ]
Oslik blyat! Oslik!
Ik zat een beetje te zoeken op E-bay en toen kwam ik dit tegen;
3dfx Voodoo TV FM PCI Tuner Card PAL NEW x 10 Qty
Dan komen er nog wel verzendkosten bij, maar dat lijkt me te doen met 10 man... iemand nog meer intresse?
3dfx Voodoo TV FM PCI Tuner Card PAL NEW x 10 Qty
Dan komen er nog wel verzendkosten bij, maar dat lijkt me te doen met 10 man... iemand nog meer intresse?
Dit topic is gesloten.