Toon posts:

ATi Catalyst 4.10 topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 985 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De ATi Catalyst 4.10 is uitgekomen, dus weg met die 8.07 beta ;)

http://www.ati.com/support/driver.html

Zozo, wie heeft hem al geinstaleerd en hoe presteerd hij? :9

Fixed in this driver:

* XIII: Light map artifacts are no longer noticed in the game when loading a saved game under Windows XP with an ATI RADEON™ 9200 installed
* Far Cry v1.2: Texture corruption is no longer seen on the ground
* IL2 Forgotten Battles: Playing the game under Windows XP with an ATI RADEON™ X800 series installed no longer results in the display corruption and the game failing to respond when FSAA is enabled and display is set to either 1200x960 or 1600x1200
* Indian Jones and the Emperors Tomb: Display corruption and missing polygons are no longer noticed in the game
* PainKiller: missing textures are no longer noticed on the ground and light artifacts are noticed when moving around within the game or when moving in and out of the light.
* Serious Sam SE: Running the game under Windows XP with an ATI RADEON™ X800 PRO installed no longer results in lens flares showing through solid objects within the game
* Star Wars: Knights of the Old Republic: An access violation error no longer occurs when using the function Alt-Tab to get out of the game and then using the function Alt-Tab to get back into the game
* Tabula Rasa: Video rendering issues are no longer noticed playing the game under Windows XP with an ATI RADEON™ 9700 PRO installed
* Tony Hawk 4: playing the game under Windows XP with an ATI RADEON™ 9100 installed no longer results in white pixels being seen around the edges of objects
* Connecting an HDTV 7pin dongle to the video card no longer results in TV detection issues when both the TV and YPbPr (HDTV) are active
* Playing a DVD with PowerDVD on the primary display and playing an MPEG clip with Windows Media Player on the secondary display device no longer results in flickering and corruption being seen
* Enabling a second display device followed by changing the positions of the two devices in the mapping area, no longer results in the images changing to a different unexpected position when click apply to the changes
* Setting the Overlay option back to the default setting now results in the default setting becoming active when relaunching the CATALYST™ CONTROL CENTER
* Repeatedly switching from one custom profile and another in rapid succession no longer results in the CATALYST™ CONTROL CENTER failing to respond
* Canceling SMARTGART changes and exiting the CATALYST™ CONTROL CENTER no longer results in the reboot message reappearing when restarting the CATALYST™ CONTROL CENTER
* A .net error message is no longer displayed under Windows 2000 when the CATALYST™ CONTROL CENTER is installed from an administrator account an then attempting to launch the CATALYST™ CONTROL CENTER from the system tray on a secondary account
* Having the display properties page active and attempting to close the CATALYST™ CONTROL CENTER no longer results in a .net exception error message appearing
* Assigning the same hotkey for Increase 3D Gamma and Decrease 3D Gamma under Windows 2000 no longer results in a .Net exception error when attempting to move the hotkey manager window around the desktop
* Disabling the primary device and selecting the secondary device to be the primary no longer results in the Information Center displaying a blank page
* The CATALYST™ CONTROL CENTER no longer reports the CPU type as Intel when installed under an AMD64 system
* Launching the Task Manager and clicking on End Process for the CATALYST™ CONTROL CENTER system tray option no longer results in the system tray option for the CATALYST™ CONTROL CENTER still be selected within the CATALYST™ CONTROL CENTER
* Switching from the CATALYST™ Control Center System Skin option to the CATALYST_Quicksilver Skin option no longer results in the Toolbar area skin becoming corrupted

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 22:37 ]

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Zal zometeen even kijken. Misschien is een linkje naar de releasenotes ook wel handig :P

http://www2.ati.com/drivers/Catalyst_410_release_notes.html

Bij deze drivers ook een performanceboost voor de "oude" kaarten :)

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 10:10

Dxue

PSN:EvilDrunk

http://www.atitech.com/support/driver.html.
voor diegene met windows ME of lager

[ Voor 3% gewijzigd door Dxue op 14-10-2004 22:54 ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

en hoppa, gedownload..
ff kieke of ik een kleine performance boost krijg. >:)

MSI GX660R for the win!

Verwijderd

niet denderend deze drivers: op mijn 9600XT gaat mijn 3dm05 score van 1698 (4.11 beta) naar 1674. En dit op stock speeds. Ik zie dus weinig performance verschil, iig in 3dm. Hopelijk is de performance in game wel verbeterd...

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:29
Hmpf. Met me omega drivers haald ik gister 3033. Voordat ik de catalyst 4.10 deed had ik nog 2950. Nu heb ik 2711. Snel terug naar omega dus :) 8)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

De 807 zijn nog steeds de nieuwste dus.

Niet op voorraad.

• Egg
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

HMZZ...screw it..
met me sapphire x800 pro vivo van 10500 punten in 3d mark 03, naar 9971 met cat.4.10 :(

wat dachten we ervan, ik trek me 4.9 weer uit de kast :/

edit:
tis toch ook zo dat de drivers in het begin vooral voor stabiliteit en de-bug gaan, en later pas voor de performance boosts?? anyone? :X

[ Voor 31% gewijzigd door Egg op 15-10-2004 00:05 ]

MSI GX660R for the win!

Verwijderd

ik krijg 'm niet geinstalleerd op m'n Mobility Radeon 9600. Ondanks dat ik hem heb gemod met dat patje tooltje krijg ik in de "2e" setup het schermpje dat ik hem niet kan installeren omdat hij geen juiste videoadapter vind.

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Ik ben van 3.8 naar deze gegaan, en nu gaat F1Challenge duidelijk merkbaar sneller. Verder nog geen benches gedraait. Alleen een probleem is dat ie op 60Hz blijft hangen. Heb al refresh rate overwrite op 85Hz gezet maar hij wil maar niet :( Iemand een tip?

Verwijderd

mmm maar zit die Catalyst A.I Feature in ik gebruik geen control center dat vindt ik ik maar bagger maar ik zie mm niet staan in die control panel of is dit een feature die automatisch aan staat ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 22:36:
De ATi Catalyst 4.10 is uitgekomen, dus weg met die 8.07 beta ;)

http://www.ati.com/support/driver.html

Zozo, wie heeft hem al geinstaleerd en hoe presteerd hij? :9

Fixed in this driver:

bla bla bla...
Volgens mij zijn jouw getoonde "fixed issues" van een oudere driver? (4.9?) Ik zie
op de Ati site bij de nieuwe 4.10 iets totaal anders staan:

# City of Heros: Playing the game under Windows XP with an ATI RADEON™ 9700 PRO installed no longer results in the game failing to respond.
# Doom3: disabling the object buffers within the game results in the game failing to respond
# Doom3: game corruption is no longer noticed when playing the game under Windows XP with an ATI RADEON™ X800 XT installed, with low or medium quality settings and the image is no longer dark if playing the game with high quality mode settings.
# Enigmo: Playing the game under Windows XP with an ATI RADEON™ 7000 installed no longer results in textures missing from objects that are displayed in the game.
# F1 Challenge: A performance decrease is no longer noticed under Windows XP with an ATI RADEON™ X800 PRO installed
# Ground Control II: Display corruption is no longer seen in the water's reflection when playing the game under Windows XP with an ATI RADEON™ 7200.
# Homeworld 2: Launching the game under Windows XP with an ATI RADEON™ X800 XT installed no longer results in corruption being displayed during the opening cinematics and the game failing to respond
# Joint Operation Typhoon Rising: The game is now working properly when AntiAliasing and full screen effects are set to high
# Psychotoxic: Launching the game under Windows XP with an ATI RADEON™ X800 series installed no longer results in and ATI VPU Recover failure.
# Psychotoxic: The game no longer fails to start when attempting to launch the game under Windows XP with an ATI RADEON™ X800 XT Platinum Edition installed.
# Psychotoxic: Attempting to start a new game under Windows XP with an ATI RADEON™ 9700 PRO installed, results in the game failing to load
# Spiderman2: Playing the game under Windows XP with an ATI RADEON™ 7500 installed no longer results in flashing textures and missing shadows.
# Spell Force: Setting the game options to 1024x768 16bpp, anisotropic filter 2x, texture quality high, and shadow type very high no longer results in shadow effect corruption under Windows XP with an ATI RADEON™ 9200 series installed.
# Starwars: X-Wing Alliance: Display corruption is no longer seen when playing the game under Windows XP with an ATI RADEON™ 9250 installed.
# Wars and Warriors: Joan of Arc: Display corruption is no longer noticed when playing the game under Windows XP.
# Playing games such as StarTrek Elite Force, Serious Sam SE, Vulpine GLMark, Call Of Duty, and Savage no longer results in the games failing to respond when being played under Windows XP with an ATI RADEON™ 9550 or 9600 series installed.
# Installing the ATI Display Driver no longer results in display corruption being seen on the top portion of the HDTV display when an ATI RADEON™ X800 is installed.
# Installing the ATI display driver under Windows XP with an ATI RADEON™ X800 SE no longer results in display corruption appearing on the HDTV connected to the adapter after the reboot.
# The display adapter information is now reported correctly for the ATI RADEON™ X800 series.
# Attempting to play a Java based game or visit a Java based website no longer results in display corruption under Windows XP when either an ATI RADEON 9800 SE or RADEON X800 XT Platinum card is installed and AA is enabled
# Dragging the MS Media Player over to the secondary monitor no longer results in overlay not being available, if SURROUNDVIEW is enabled

http://www2.ati.com/drivers/Catalyst_410_release_notes.html

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 05:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 00:08:
mmm maar zit die Catalyst A.I Feature in ik gebruik geen control center dat vindt ik ik maar bagger maar ik zie mm niet staan in die control panel of is dit een feature die automatisch aan staat ??
Het staat niet automatisch aan. A.I. enablen kan op 3 manieren (iig niet met het oude CP):

-Nieuwe CCC gebruiken.
-Handmatig in het register. (een omslachtige manier die schijnt te werken is het nieuwe CCC installeren, A.I. aan zetten en vervolgens het CCC de-installeren. Vervolgens installeer je de oude CP. Je kunt A.I. alleen niet meer uit zetten op deze manier. :) )
-De nieuwe Ati tray tool schijnt A.I. aan/uit te kunnen zetten. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 06:50 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:10

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik ben een beetje in de war ofde wdm driver nu geupdate en of het een avondtje instaleren waard is?

de 4.10 pagina verwijst naar wmd 4.0.7

terwijl de previous drivers 4.08 release notes al verwijzen naar de ati site voor de wdm 4.08
Note: These release notes provide information on the 8.042 display driver only. For information on the ATI MULTIMEDIA CENTER 9.02, HydraVision™ 3.25.0006, HydraVision™ 3.25.9006 Basic Edition, WDM version 4.08, ATI REMOTE WONDER 2.3, or the Southbridge/IXP driver, please refer to their respective release notes found at: http://ati.com/
Maar het build nummer van de wdm drivers in de 4.10 package is wel hoger (dan 4.8, 4.9 = 4.10 wdm drivers )

(dit allemaal om dit: ati AIW mmc ,channelsurf werkt niet. op te lossen. En ik heb nog wat gedonder met showshifter wat geen topic waard is. )

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

Toch presteren de beta drivers altijd beter. Waarom kunnen ze die niet als final uitbrengen?

En ook: Waarom is er zo weinig performance boost de laatste tijd, is het nu echt op? Toen in de oude tijd van de GeForce 2 MX, werd bij iedere driver de performance beter, steeds had je het gevoel alsof je meer waar voor je geld kreeg na verloop van tijd.

Zou ATi nu echt op de maximale performance zitten? Jammer...

(en toch vergeten we waar nieuwe drivers voor zijn: bugfixes, en geen snelheidverbeteringen, toch?)

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Van mij hoeft het niet zonodig sneller maar wel kwalitatief beter. Waarom dat gezeur met die games en foute textures?

Als ik bijvoorbeeld Halo speel heb ik de helft van de tijd een knipperende ondergrond. Lijkt me toch wel een redelijk serieus probleem zo?

kleurbleur.nl

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
proller schreef op 15 oktober 2004 @ 10:38:
Toch presteren de beta drivers altijd beter. Waarom kunnen ze die niet als final uitbrengen?

En ook: Waarom is er zo weinig performance boost de laatste tijd, is het nu echt op? Toen in de oude tijd van de GeForce 2 MX, werd bij iedere driver de performance beter, steeds had je het gevoel alsof je meer waar voor je geld kreeg na verloop van tijd.

Zou ATi nu echt op de maximale performance zitten? Jammer...
Volgens mij was toen niet echt bekend dat nVidia de IQ omlaag haalde om snelheid te krijgen ten tijde van de GF2 MX. ;)

En 'zo weinig performance boost' is er nou ook weer niet.

Pak het rijtje er maar eens bij:

Catalyst 4.10:
Catalyst AI voor betere performance in UT2004/HL2
5-9% 9700Pro in Doom3
3-14% X800Pro in Doom3
5 - 8% X800XT in Doom3

Catalyst 4.9:
10-15% X800XT in Doom3 met AA.
Tot 25% 9500Pro-9800XT in UT2004 met 6xAA+16xAF

Catalyst 4.8:
Geometry Instancing op alle DX9 kaarten
1-5% in CPU gebonden applicaties als Dungeon Siege, UT2003/4, 3DM2K1, Comanche4, Aquamark
1-4% in OpenGL applicaties (Doom3 zelfs tot 12%)

Catalyst 4.7:
10-30% X800Pro in Vertex Shader intensieve applicaties
5-10% X800-serie in Call of Duty met AA
2-3% X800-serie in Aquamark

Catalyst 4.6
2-3% alle DX9 kaarten Halo
4-5% alle DX9 kaarten Tomb Raider AoD
4-5% alle DX9 kaarten Mother Nature test
3-6% alle DX9 kaarten Shadermark 2
10-15% alle DX9 kaarten HDR tests in Shadermark
9-15% X800Pro Vertex-Shader intensieve apps
25% met Re-Volt op 1600x1200
Tot 380% in Shadermark 14 test op 1600x1200 op 256MB producten
1-3% OpenGL games
4-7% X800 serie met AA in 3DM2k1
2-7% X800 serie in UT2003
15% X800 serie in Codecreatures

Dus als je alles bij elkaar op telt, dan heb je toch een leuke performance boost gehad over een paar maanden. Bij nVidia viel het gewoon meer op aangezien ze niet maandelijks, maar om de zoveel maanden een officiele driver uit brachten. Daar was gewoon alles bij elkaar opgeteld en als je dat bij ATi doet dan zie je toch ook wel een flinke boost wanneer je alle maanden bij elkaar neemt.

[ Voor 4% gewijzigd door CJ op 15-10-2004 12:54 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Verwijderd

ik hoorde dat als je 3dmark05 draait dat AI ook aangaat.
en als je die registery van 0 naar 1 zet schakel je AI niet helemaal goed in....
weet iemand het juiste reg commando om het in te schakelen? value 2 ofzo?

Verwijderd

Wederom is het Catalyst Center buggy, ik krijg wederom BSOD's :(

Verwijderd

In de benchmark proggies scoort deze idd een stuk lager.
Van de 5745 punten in 3DMark2005 ben ik gezakt naar een magere 4600 punten maar....

Vele maken toch een kleine denkfout denk ik zo, want ik heb met 3 drivers getest en in de games merk ik qua spelen er gewoon niks van...In Doom 3 bv draaien de originele ASUS drivers voelbaar net zo lekker als Omega of CAT.

De enige reden waarom ik deze nu ff installeer is om te checken of DTM2 het blijft doen, dat is echt het enigste spel die niet loopt op mijn nieuwe computer, alle anders wel.
DTM2 knalt er binnen 3 ronden uit...het spel begint te piepen en te kraken en een reboot is de enigste optie.
Aangezien codemasters geen ondersteuning verllent aan OMEGA drivers moet ik dit wel ff doen..

Doeiii

• Spiders389
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-01-2022
hmm ik hoor alleen maar problemen :'( , dan laat ik lekker de oude drivers erop zitte......of is er iemand met iets positiefs?

~SST~ Spider

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:26

DaOverclocker

Overclocker for life...

ja hier:D
Hij werkt net zo goed als de oude (beta 8.09)....
Kheb geen benchmark scores in mijn hoofd, mar ik haalde in 3k3 ongeveer net zoveel puntjes..(5500 met 9800pro)

systeem specs

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Quake 3 engine games lopen steeds vast met deze driver :'(

Verwijderd

Werkt die KoToR ook met 4.10 (http://www.ati.com/support/infobase/4649.html)? Vorige week gekocht, en ik had inderdaad 1 crash en 1 keer was alles zwart toen ik de volgende kamer in wilde lopen :0!

• Yonix
  • Laatst online: 13:41
Hmm, ze maken bij het Catalyst CC weer gebruik van het oude ATi logo (Als icoon), ik vond die nieuwe juist zo mooi..... Direkt maar even testen hoe de driver reageert in Games.

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 15-10-2004 17:12 ]

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:23
Azer schreef op 15 oktober 2004 @ 16:47:
Quake 3 engine games lopen steeds vast met deze driver :'(
edit. Na ongeveer half uurtje spelen bevroor ook bij mij het beeld. :(

[ Voor 29% gewijzigd door Kevinp op 15-10-2004 18:35 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Met de 8.07 beta's is er een enorme winst (20-30%) gekomen in veel Unrealengines (UT200x,Unreal2, TribesV, Ravenshield etc) Doom3, Aquamark3.

Hoe presteert deze 4.10 tov de 8.07 beta's?

Niet op voorraad.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:34
Godverdomme ATI
Ik ben alltijd zeer tevreden geweest over hun producten, maar nu vind ik dat CCC allemaal maar 1 grote bagger zooi. Het werkt niet tenzij je .net frame geinstalleerd hebt wat dus 106 MB !!! is. Ik moet die shit niet op mijn computer als ik het niet gebruik. Waarom kunnnen ze die features nou gvd niet in het oude vertrouwde control paneel doen, zodat iedereen er gebruik van kan maken. Dit soort dingen kan ik dus echt niet hebben :( :( :/

• leuk_he
  • Laatst online: 16:10

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 17:11:
Werkt die KoToR ook met 4.10 (http://www.ati.com/support/infobase/4649.html)? Vorige week gekocht, en ik had inderdaad 1 crash en 1 keer was alles zwart toen ik de volgende kamer in wilde lopen :0!
volgens iemand op rage3d niet:

http://rage3d.com/board/s...p?t=33786320&page=2&pp=30

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

STIMPPYYY schreef op 15 oktober 2004 @ 17:17:
Godverdomme ATI
Ik ben alltijd zeer tevreden geweest over hun producten, maar nu vind ik dat CCC allemaal maar 1 grote bagger zooi. Het werkt niet tenzij je .net frame geinstalleerd hebt wat dus 106 MB !!! is. Ik moet die shit niet op mijn computer als ik het niet gebruik. Waarom kunnnen ze die features nou gvd niet in het oude vertrouwde control paneel doen, zodat iedereen er gebruik van kan maken. Dit soort dingen kan ik dus echt niet hebben :( :( :/
Welke features ai? Ik gebruik het oude CC en ai staat dan op 1 geloof ik. Ik hoef ook dat CCC niet voorlopig.

Niet op voorraad.

• STIMPPYYY
Ja AI bijvoorbeeld.

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

@ Stimpy, gebruik omega drivers, kan je de nieuwe features gebruiken zonder het CCC

• STIMPPYYY
Ah dat kan dus wel, bedankt _/-\o_

Slechte zaak ATI |:(

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08 00:26

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Mijn hele CoD freezed met de 4.10 drivers :(, dus net weer teruggegaan naar 4.9

Ik heb AMD Athlon 2600+, Radeon 9000 PRo 128MB DDR.
Voor full specs check link :)

Computer Specs

• Yonix
Ikzelf heb hem nog niet getest, maar even jullie mening welke vinden jullie nu beter van de 3, dus welke reageert nu eigenlijk het beste in games:

- De ATi-Catalyst 4.9 (of eerdere versies).
- De ATi-Catalyst Beta 8.07 (of zoiets dergelijks :p).
- De ATi-Catalyst 4.10.

Het is gewoon even een meningsvraag, geen Topic Kaping of iets anders dergelijks, maar ik ben gewoon benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 15-10-2004 18:28 ]

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

4.9 is beter

McFraGG de gekste !!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Yonix schreef op 15 oktober 2004 @ 18:28:
Ikzelf heb hem nog niet getest, maar even jullie mening welke vinden jullie nu beter van de 3, dus welke reageert nu eigenlijk het beste in games:

- De ATi-Catalyst 4.9 (of eerdere versies).
- De ATi-Catalyst Beta 8.07 (of zoiets dergelijks :p).
- De ATi-Catalyst 4.10.

Het is gewoon even een meningsvraag, geen Topic Kaping of iets anders dergelijks, maar ik ben gewoon benieuwd.
idd een goede vraag. 4.9 is voor mij een gepasseerd station omdat al mijn games met 8.07 goed werken en deze als sneller te boek staat.

Als ik de files vergelijk dan is 8.07 nog steeds de nieuwste. Denk dus dat ik die maar blijf gebruiken.

Redenatie:
de 8.07 kwam 1 a 2 weken geleden beschikbaar, het whql testen van de 4.10 zal ook wel ff in beslag nemen dus ik neem aan dat in de 8.07 iig de verbeteringen uit 4.10 zitten + nog wat extra's.

bovenstaande is uit de losse pols maar ik hoor graag beargumenteerde reacties.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Help!!!! schreef op 15 oktober 2004 @ 18:44:
[...]
Redenatie:
het whql testen van de 4.10 zal ook wel ff in beslag nemen
WHQL testen duurt maximaal zo'n 3 dagen. Gemiddeld 2 soms sneller.

ATi kan zelf van te voren ook al testen of hun drivers zullen slagen voor de WHQL-test. Vandaar dat dit nooit zo lang duurt.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• wouter37
  • Laatst online: 30-07 14:36
STIMPPYYY schreef op 15 oktober 2004 @ 17:17:
Godverdomme ATI
je hoeft niks te installeren. je kan ook alternatieve drivers gebruiken

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 13:52:
Wederom is het Catalyst Center buggy, ik krijg wederom BSOD's :(
Jij zit natuurlijk stiekum je device id in Nvidia te veranderen, dat moet je niet doen. ;) :)

Verwijderd

ATI 9800pro 256 mb
AMD64 3200+
MSI K8T Neo-FIS2R, K8T800 (Sound 5.1, G-Lan, Sata-Raid, 1394)
Corsair TWINX1024-3200LL 2x512MB 400MHZ
creative audigy2 ZS
XP pro sp1

En AC 4.10 loopt bij COD muurvast. Resetten is de oplossing en 4.9 er weer opgooien.

Verwijderd

Ik begin me de laatste tijd behoorlijk aan de drivers van Ati te irriteren, ik ben vanaf de Radeon 8500 redelijk fan van Ati maar de laatste maanden heb ik met iedere catalyst wel weer een probleem met een spel, nu blijft COD bijvoorbeeld weer hangen en bij 4.9 draaide Homeworld 2 weer niet goed, en met 4.8 en 4.7 had ik ook wel wat, weet niet meer precies wat.
Maar het lijkt wel alsof ik de laatste maanden meer met drivers bezig ben dan met gamen.
Omega drivers hebben vaak dezelfde problemen en aan het installeren ligt het ook niet, ik installeer altijd heel windows opnieuw als ik nieuwe drivers ga installeren dus daar ligt het ook niet aan.
Ik hoop dat ze er is wat aan gaan doen! :(

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:58

Zenix

BOE!

ET loopt elke keer gelijk vast dikke freeze alleen resetten is de oplosing :'(

Nu weer 4.9 en alles draaid weer als een zonnetje :Y)

• Yonix
Compufreaky schreef op 15 oktober 2004 @ 21:53:
ET loopt elke keer gelijk vast dikke freeze alleen resetten is de oplosing :'(

Nu weer 4.9 en alles draaid weer als een zonnetje :Y)
Ik had dus precies hetzelfde met 4.10, dus ook ik ben maar weer gaan draaien op een wat ''stabielere'' versie, de ATi-Catalyst 8.07 BETA wel te verstaan en ook hier draait alles weer zoals het hoort :)

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:56
Waar kan ik Catalyst 4.9 nog downloaden (als mogelijk met ATI Catalyst Control Center)?

Waarom doet ATi Control Center het niet meer, ik start het op en er gebeurt niks, ja ik heb het .Net Framework geïnstalleerd?

ATi Radeon 9600XT (Asus A9600XT)

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 22:25

phemelrijk

Wat is dat dan ?

nu ik 4.10 geinstalleerd heb, kan ik mijn EIZO 21" niet meer op 1024x768 zetten!! heel erg vervelend ! dus ga weer terug naar 4.9!

• Maverick
  • Laatst online: 18:31
zie hier allemaal problemen, maar wil toch ff kwijt dat het bij mij allemaal perfect werkt, ook dat ccc voor het eerst gebruikt nu, ziet er netjes uit, en werkt goed :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Maverick schreef op 15 oktober 2004 @ 23:36:
zie hier allemaal problemen, maar wil toch ff kwijt dat het bij mij allemaal perfect werkt, ook dat ccc voor het eerst gebruikt nu, ziet er netjes uit, en werkt goed :)
Werkt CoD goed bij jou?

• Maverick
  • Laatst online: 18:31
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 23:44:
[...]

Werkt CoD goed bij jou?
stuur de cd's maar met de post, dan zal ik het proberen, heb het hele spel niet :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:27

Pubbert

random gestoord

Beta 807 was toch eigenlijk 4.11?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• kutkip
COD loopt hier ook vast, terwijl dat met 3.7/3.8 niet zo was. Het 60Hz probleem was echt niet in het control centre op te lossen, ook Catalyst remover had geen effect. Echter het programma RefreshFix0.9.9.7 zag de fouten en heeft ze gerepareerd, en nu staat het goed in de drivers en werkt het, het programma hoeft verder niet in de achtergrond te draaien maar heeft het gewoon gerepareerd, top dus :Y

Dat ik COD niet kan spelen is wel jammer, maar met deze drivers is het performance probleem van F1Challenge 99/02 opgelost :) :) :) Het liep voorheen echt altijd gaar, zelfs met alles op low, nu draait het werkelijk als een speer met 4xFSAA + 4xAF en alles op high. Volgens ATI bestond het probleem alleen op de X800 serie, maar neem maar van mij aan dat er meer kaarten zijn die dat hebben, zo niet alle Radeon's. Mijn 9700Pro had er iig last van, en de 9800Pro kaarten ook.

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Thund3r schreef op 16 oktober 2004 @ 00:11:
Beta 807 was toch eigenlijk 4.11?
Klopt.

• Kevinp
Maverick schreef op 15 oktober 2004 @ 23:47:
[...]

stuur de cd's maar met de post, dan zal ik het proberen, heb het hele spel niet :P
Het je een ander spel met de quake engine. SOF 2 werkt hier ook niet. Een kwartier, en dan freeze.

ooh ja, ik verwacht wel een fix van ati, aangezien dit toch wel erg veel games omvat. De hele medal of honor reeks werkt nu niet meer evanals sof 2. Ne dan zullen er nog wel meer zijn.

ooh ja, draai dus weer 4.9

die drivers kan je waarschijnlijk van http://downloads.guru3d.com/download.php?id=18downloaden als je ze niet meer hebt.

[ Voor 42% gewijzigd door Kevinp op 16-10-2004 01:44 ]

Verwijderd

Iemand een idee wat ik fout doe; Ik kan mijn refresh rate dus niet veranderen. Zowel in het ati control panel als in de beeldscherm opties, staat deze op 85Hertz, maar het beeldscherm blijft stug op 60Hz flikkeren...

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2004 12:57 . Reden: typfoutjes ]

Verwijderd

Tot m'n verbazing staat er als je win2k selecteert nog steeds 4.9 als nieuwste versie in het menu. Betekent dit dat 4.10 niet onder win2k werkt (misschien vanwege dat .net control panel gebeuren)? Of zijn ze dit vergeten te updaten?

Verwijderd

Yesss, eindelijk is dat irritante probleem in Painkiller opgelost;

Als je in het licht keek van een raam oid kreeg je last van hele scherven licht in je scherm. Resultaat:

Je ziet geen ruk :P

Toppie!

• kutkip
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 12:53:
Iemand een idee wat ik fout doe; Ik kan mijn refresh rate dus niet veranderen. Zowel in het ati control panel als in de beeldscherm opties, staat deze op 85Hertz, maar het beeldscherm blijft stug op 60Hz flikkeren...
Als je nou alles gelezen had, had je gezien dat ik datzelfde probleem had. De oplossing was voor mij deze tool:
http://www.radeon2.ru/tools/RefreshFix0.9.9.7.zip

Hoefde bij mij niet eens mee te draaien, 1x een reparatie uitvoeren was genoeg :)

Verwijderd

Ik ben van 4.9 naar 4.10 gegaan en naar mij idee is het allemaal ietje trager geworden. Mijn 3dmark05 score is naar 1575 gegaan (oude was 1582). Cod happpert wat meer en bij andere spellen merkte ik geen verschil. Morgen maar aan me vriendin vragen of ze iets merkt bij de Sims anders flikker ik de oude er weer op.

• Kevinp
Is er eigenlijk iemand waar SOF 2 of COD wel gewoon werkt. Of een ander "quake 3" spel

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-08 18:25

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb tot op heden nog geen problemen gehad met Jedi Knight: Jedi Academy Maar ik klop het dan ook meteen af ;)

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 15:25

Shapeshifter

Get it over with

Dus... als ik het goed begrijp ga je er niet bepaald op vooruit als je die 9.10 installeert :P

maar wat is dan handiger;

- Bij 4.9 blijven
- Naar 8.07 Beta gaan
- Omega 2.5.90 nemen

(draai zelf een 9800 Pro ietsjes oc'ed)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Verwijderd

Persoonlijk zou ik voor 8.07b gaan, snelste Ati driver die ik ooit gehad heb, en heb hier nog geen problemen mee ondervonden. Naar wat ik allemaal gelezen heb probéér ik 4.10 nog geneens. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 02:38 ]

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
4.10 brengt bij mij weer de vervelende ALT + TAB bug in Dungeon Siege: Legends of Aranna. :/ Hierdoor krijg je een verneukt beeld als je terug ALT + TAB't naar de game. Dit was al een tijd lang verholpen, maar is dus nu weer terug. Deze sla ik dus maar even over, want ik speel nog vrij vaak DS.

Verwijderd

Performance niet getest, maar dat Catalyst Control Centre dinges was:

A: baggertraag
B: foeilelijk
C: vrat 60(!!) MB geheugen. (Thanks to MS .NET programmeerwerk)

gauw geuninstalled en de niet-catalyst-control-centre-maar-wel-met-de-oude-display-advanced-settings 4.10 gedownload.

werkt goed. geen crashes. ook niet met de vorige btw.

• mark_vs
  • Laatst online: 09-08 14:48
Maar de Catalyst 4.10 drivers zijn er toch met en zonder control center.
Je hoeft het control center niet te gebruiken.

Overigens loopt CoD met 4.10 na een tijdje spelen vast en daarom heb ik 4.9 er maar weer terug opgezet.

Verwijderd

Lol ik heb een vaag probleem:

Als ik naar m'n instellingen ga vanaf het bureaublad en ik selecteer "Geadvanceerd" reboot m'n computer????? :P

Ik ga maar weer terug naar de Omega drivers, dit zijn zonder twijfel de slechtste Catalyst drivers ooit :( :+

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Ik krijg de CCC niet te zien, dit komt waarschijnlijk doordat ik naast een 9800 nog een 7500 in mijn machine heeft zitten.

Tijdens de losse CCC installatie zegt hij dat mijn videokaart niet voldoet. Kan ik de installatie forceren zodat ik de normale control center heb voor mijn 7500 en de nieuwe voor mijn 9800?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07-2025
Rommel dat is het die nieuwe 4.10,ik hou het wel bij de 8.07 beta,in de 4.10 zit niet eens de 256mb performance boost 8)7
Kaart hiero:Sapphire x800 pro vivo@xt platinum 16 pipes (560gpu/1260 ddr)
in aquamark met 8.07 beta 71.913/met de 4.10 'slechts' 68.555 :r
Dus mijn advies aan mensen met de x800,neem de moeite niet en laat die 8.07 beta lekker draaien :7

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 20:21

Gamer

Electrified

iemand problemen met het starten van 3D01 met de 8.07 beta ?

lukt hier precies niet meer....

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:56

Mud.Starrr

I shoot people for money

De boel is wel sneller geworden bij mij, maar als ik naar configuratiescherm -> beeldscherm ga dan start mijn pc opnieuw op :X :?
Voor de rest doet alles het perfect 8)7

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RVI | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Ik durf de drivers niet eens meer te installeren na alle horrorverhalen (ik speel Enemy Territory, Quake 3 engine game). Worden de drivers wel getest door die ATI lui op hun eigen bakken ofzo, dit is toch wel heel erg knullig als ik dit zo lees :/

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Wat een onzin dat deze driver de grond in gestampt wordt ze draaien bij mij en een aantal vrienden van me perfect en ja iedereen maakt wel eens een foutje, de mensen van Ati zijn ook maar mensen.
Wat betreft de prestatie, je moet Ati A.I. aanzetten ik had inderdaad 4.2% meer met 3dmark 05 en battlefield vietnam. Ik ben uiterst tevreden over deze driver.

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-07 13:15
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 13:55:
Wat een onzin dat deze driver de grond in gestampt wordt ze draaien bij mij en een aantal vrienden van me perfect en ja iedereen maakt wel eens een foutje, de mensen van Ati zijn ook maar mensen.
Wat betreft de prestatie, je moet Ati A.I. aanzetten ik had inderdaad 4.2% meer met 3dmark 05 en battlefield vietnam. Ik ben uiterst tevreden over deze driver.
Precies, vind ik ook.

Heb zelf een 9700Pro en alles draait als een zonnetje hier. Ik heb Quake3 anderhalf uur gespeeld en geen crashes e.d gehad.

Andere games (UT2004, Doom3, CoD en GTA:VC speel ik het meest)) doen et ook perfect.

Prima driver dus. :)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:39

Nemesizz

Untouchable

Ik heb ook de 4.10 drivers geinstalleerd...en (nu NOG) niks geen problemen ondervonden.

Quake III draaide na een tijdje gewoon door, Painkiller BOOH demo draaide een stuk sneller, andere dingen heb ik nog niet geprobeert.

Wat me wel opvalt is dat de ene driver niet werkt met sommige kaarten, terwijl die op andere kaarten heel goed doet.

Bijvoorbeel driver 4.7, werkte voor geen meter op mijn systeem (9600 PRO), terwijl die het op een andere (9800) het perfect deed.

4.8 deed het goed op mijn systeem, 4.9 hoorde ik nogal wat negatiefs over en heb die overgeslagen.

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 12:20
K heb 4.10 ook erop gegooid maar gaf met quake III spelen telkens vastlopers, wat ik ook veranderde.

Aangezien ik nogal eens graag online speel met quake 3 heb ik gauw de 4.8 teruggeplaatst.(deze loopt t lekkerst met m'n ati 9800 Pro)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb em net geinstalleerd, maar ik merk nou niet echt verbetering... Gelukkig ben ik er ook niet op 8eruit gegaan :P

Dus ach, ik laat ze erop zitten...

Verwijderd

Net ff de Omega 2.5.90 drivers geïnstalleerd; nou doet 'ie et wel goed >:)

• kutkip
MelvinB schreef op 17 oktober 2004 @ 16:26:
[...]

Precies, vind ik ook.

Heb zelf een 9700Pro en alles draait als een zonnetje hier. Ik heb Quake3 anderhalf uur gespeeld en geen crashes e.d gehad.

Andere games (UT2004, Doom3, CoD en GTA:VC speel ik het meest)) doen et ook perfect.

Prima driver dus. :)
Wellicht omdat jij een VIA chipset hebt en de meeste andere een NForce2/3 :?

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 13:22
Ik heb ook 4.10 en bij mij liep CoD juist wel beter. Het was dan wel de uitbreiding United Offensive maar dat moet niks uitmaken. Ik had voorheen weleens met een heleboel ontploffingen en des er wel op vooruit gegaanrgelijke dat hij soms even ging laggen, met 4.10 heb ik dit niet meer gemerkt dus het is wel verbeterd. Ik heb een Radeon 9500 non-pro op standaard clockspeeds.

• Polster
  • Laatst online: 17:07
Ik word er er bij COD UO ook gewoon na minuut uit gegooid.

Verwijderd

kutkip schreef op 17 oktober 2004 @ 17:59:
[...]

Kheb een intel chipset (die op de p4p800) en loopt ook vast bij alle q3 based games :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 16:30:
In de benchmark proggies scoort deze idd een stuk lager.
Van de 5745 punten in 3DMark2005 ben ik gezakt naar een magere 4600 punten maar....

Vele maken toch een kleine denkfout denk ik zo, want ik heb met 3 drivers getest en in de games merk ik qua spelen er gewoon niks van...In Doom 3 bv draaien de originele ASUS drivers voelbaar net zo lekker als Omega of CAT.

De enige reden waarom ik deze nu ff installeer is om te checken of DTM2 het blijft doen, dat is echt het enigste spel die niet loopt op mijn nieuwe computer, alle anders wel.
DTM2 knalt er binnen 3 ronden uit...het spel begint te piepen en te kraken en een reboot is de enigste optie.
Aangezien codemasters geen ondersteuning verllent aan OMEGA drivers moet ik dit wel ff doen..

Doeiii
DTM2 draait (mede door deze drivers) weer als een zonneke....

Verwijderd

En COD en de add-on werken ook perfecto...

Voor mijn systeem zijn dit perfecte drivers...alles loopt super.
Het enige min (-) puntje dat ik heb is wanneer ik een game via profiel gespeeld heb (bv Fifa2k5 op 6xFSAA oid) en ik dan de settings terug zet (application decides) dan klikt de monitor ff en dan staat het beeld 2 cm naar lniks....raar he?

Wanneer ik dan bv ff de kleuren op 16 bits zet en weer terug op 32 staat het beeld weer goed. Ik heb dit alleen op de desktop...in games dus niet.

Maar goed.....drivers werken verder best aardig. Ik baal voor al diegene waar het (nu ff) niet zo lekker draait.

Verwijderd

sKywOlf heb jij de drivers op een nieuwe windows installatie geinstalleerd of op een oude windows installatie waar al eerder catalyst drivers op hebben gestaan?

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
2Dutch schreef op 17 oktober 2004 @ 13:45:
Worden de drivers wel getest door die ATI lui op hun eigen bakken ofzo, dit is toch wel heel erg knullig als ik dit zo lees :/
Ja ze worden zeker getest door ATi op hun eigen bakken. Er zijn wat foto's van bedrijfsbezoeken aan ATi op verschillende hardwaresites... daar zie je echt gewoon ruimtes vol met pc's met geautomatiseerde tests, maar ook mensen die voor hun werk dus de nieuwste games testen op allerlei configs.

En vergeet niet dat er ook nog het beta test-team is van honderden willekeurige gebruikers wereldwijd die elke week een nieuw driverpakketje krijgen om te testen.

• Imhotep
  • Laatst online: 24-12-2025

Imhotep

The Dark Side

kutkip schreef op 17 oktober 2004 @ 17:59:
[...]

nope, ik heb ook een via chipset, maar bij mij loopt de pc ook vast als ik begin te gamen, en omdat ik dus ook vaak ET speel heb ik deze weer verwijderd en de 8.07 gepakt, die doet het iig wel.

Still King

• Pubbert
  • Laatst online: 15:27

Pubbert

random gestoord

Hier heb ik geen problemen met 4.10 en Quake3 based games (ET, CoDUO, MoHAA en Quake3 zelf, en ook nog een mod van Quake3 ff geprobeerd (TrueCombat))

mn 3dmark score ging wel een eindje achteruit, van 5300 naar 4900, dus heb ik de oude toch maar ff terug gezet, geeft me iig een iets beter gevoel :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-08 13:33

wvdburgt

MacOS all the way baby!

kheb hier een beetje door dit topic geleze en zijn redelijk wat mensen met cod problemen. kan ik die 4.10 installen voor mijn r9700 pro met een amd 3200+ met via chipset zonder problemen? of kan ik deze driver beter links laten liggen?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl https://bestroadtrips.nl

• DaannO
  • Laatst online: 03-08 16:19
een klein vraagje: worden de oude drivers er af gegooid als je de nieuwe installeerd?? dus 4.9?! lijkt me wel toch?! :?

Verwijderd

DaannO schreef op 18 oktober 2004 @ 11:41:
een klein vraagje: worden de oude drivers er af gegooid als je de nieuwe installeerd?? dus 4.9?! lijkt me wel toch?! :?
Mjah, sinds mensheugenis, voor mij althans, moet je eerst de oude drivers verwijderen, booten en dan de nieuwe drivers installeren. Doe je dit niet dan zie je vaak in windows taakbeheer/processen 2 ati drivers in werking, maar dat merk je gauw genoeg in je beeld kwaliteit.

• DaannO
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 12:06:
[...]

Mjah, sinds mensheugenis, voor mij althans, moet je eerst de oude drivers verwijderen, booten en dan de nieuwe drivers installeren. Doe je dit niet dan zie je vaak in windows taakbeheer/processen 2 ati drivers in werking, maar dat merk je gauw genoeg in je beeld kwaliteit.
hmz oke probleem: ik zie 2 dezelfde ati2evxx.exe zijn dit de drivers want ik gooi nooit eerst mn oude eraf hoe doe ik dat nu dan? of zal het geen probleem vormen?

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:00
DaannO schreef op 18 oktober 2004 @ 12:17:
[...]

hmz oke probleem: ik zie 2 dezelfde ati2evxx.exe zijn dit de drivers want ik gooi nooit eerst mn oude eraf hoe doe ik dat nu dan? of zal het geen probleem vormen?
Klopt dat er 2x ati2evxx.exe draaien 1 van system en 1 van de username

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• DaannO
Turismo schreef op 18 oktober 2004 @ 12:23:
[...]

Klopt dat er 2x ati2evxx.exe draaien 1 van system en 1 van de username
o oke top dus het maakt verder niks uit dat ik die oude er niet afgooi!
maar bij tray tools is het volgens mij wel nodig om de oude er af te gooien!? maar dat zal haast wel... bed :+ ankt!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08 00:26

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

lammmetak schreef op 18 oktober 2004 @ 11:38:
kheb hier een beetje door dit topic geleze en zijn redelijk wat mensen met cod problemen. kan ik die 4.10 installen voor mijn r9700 pro met een amd 3200+ met via chipset zonder problemen? of kan ik deze driver beter links laten liggen?
Als jij Q3 Engine spellen speelt zou ik deze zeker niet installeren.

Computer Specs

• mark_vs
  • Laatst online: 09-08 14:48
De twee ati2evxx.exe services kun je gewoon disablen.
Die zijn voor de hotkey-polling.

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-08 21:33
Ik vind het altijd wel grapug hoe mensen koortsachtig van drivers verwisselen om een hogere 3d Mark score te krijgen...

Catalyst drivers worden ontwikkeld voor een OVERALL goeie performance. Als je minder puntjes in 3d Mark haalt, hoeft dit niet te zeggen dat dit je spellen nadelig beinvloed...

Laat ik nou net zo`n gamer zijn ;) :Y) :P

• Rudios
  • Laatst online: 01-08 12:01

Rudios

Lost in space?

dikke freezers met deze drivers in CoD :(

Dus ben weer terug bij 4.9

Whole lot of stars ***

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mmmmm, t lijkt niet te werken op mijn 9800 Pro @ XT

Eerste keer: 4 bit kleuren, kom CCC niet laden blabla

.Net geinstalleerd

Stopt op het moment dat hij windows in wil gaan, en reboot dan.

Athlon 2500+ @ 3200+
512 MB Ram DDR
A7N8X-X
Connect3d Radeon 9800 pro @ XT

iemand nog tipss?

Update:

Oe, hij lijkt stabiel, raar, maar: Eindelijk _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Bertus op 18-10-2004 16:08 ]

Heeft ook een computer!

• ronneman
  • Laatst online: 05-08 15:12
Bij crashed de driver continu onder het spelen van Need for Speed Underground. Ik krijg dan dat VPU recovery scherm dat hij reset heeft en dan draait het spel wel weer. Alleen dat doet hij vrij regelmatig. Ook met C&C generals - zero hour heb ik dat probleem. Toch maar weer de oude drivers terug zetten.

Win XP prof SP2
Asus radeon 9600 XT 128 MB
AMD 2600+
1 GB RAM

Verwijderd

Ik dacht, kom ik geef dat gekke 4.10 een tweede kans;

Bij het installeren krijg ik deze fout:

Afbeeldingslocatie: http://www.nu-verdienen.nl/uploader/image/atierror.JPG

Ik denk nou dat zal wel weer zo horen met dat 4.10, dus ik reboot en ik kijk verwonderd op naar scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.nu-verdienen.nl/uploader/image/vageiconenati.JPG

Waa wtf? 8)7

Bij de installatie van 4.9 gaf hij me ook deze fout dus ik ben maar teruggegaan naar 4.8 :(

Laten we hopen dat er snel een verbeterde 4.11 komt........
Pagina: 1 2 Laatste