Maar daar kun je beter 'n Pentium-bak voor pakken. Ik heb geen idee wat je ermee zou moeten, ik zou zeggen probeer 't eens bij 'n antiquair?
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
-uit het raam gooien en kijken of hij het nog doet.
-Alles er uitslopen en kast als prullenbak gebruiken
-eerst optie 1 dan optie 2
-er nog iets nuttigs mee doen, zoals een router.
Ik zou voor optie 3 gaan
Verwijderd
als je goed gestrest van het werk komt kun je je woede hier wat op afreageren :-))
Daar zijn scholen dus niet blij mee.Op zaterdag 30 december 2000 23:03 schreef TB het volgende:
Aan een school of ander goed doel geven...
ik had voor mijn school ook wat pc's geregeld. (pentium 233) en die hoefde ze niet.
Maar een 386 is serieus als router te gebruiken?
Want ik heb hier nu een 368 die wegaan het roesten is ...
Verwijderd
enne over zo'n 386..hmm als je er wat voor weet mail me ff, ik heb ook nog zo'n ding op zolder.
WreedOp zaterdag 30 december 2000 23:46 schreef deviln het volgende:
Dit: http://www.tech-junkie.com/articles/2000q3/voodoo3zap/index.shtml
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
M'n zusje en ik gingen tegelijk op kamers. M'n ouders hielden de P166, ik kocht een PII350 en m'n zusje nam de 386 mee.
Ze typt nu nog in MS Word 3.0 haar farmacie verslagen
Ik geloof dus dat die 386DX40 nuttiger is dan mijn PII350...
Verwijderd
Je kunt 'm ook uit het raam gooien.
Zit er een koeler in voor de voeding? --> als syteem fan gebruiken voor je huidige pc.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Ik heb zelf een AMD K5 ALS MP3 SPELER IN WIN98 DRAAIEN
Ik denk dat je in dos best een eind komt met een 386
hiervoor verwijs ik even naar :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90602
Als je geen zin hebt om te kijken:
http://www.multimediaware.com/qv/
--Deze gebruik ik
http://www.sci.fi/~tobo/mpg123/
---OK
http://antiframes.towebs.com/
---OK
http://www.simtel.net/simcgi-bin/dosfind.cgi?queryinput=MP3
Slechte geluidskwaliteit maar wel snel
Als je bak dan nog te langzaam is kun je natuurlijk ff in Linux iets proberen omdat Linux je hardware beter aanstuurd dan windows (efficienter)
KERMET TELNET CLIENT Een extra scherm voor aan je linux server.
X-Client Een grafische client. net als telnet maar dan in een windows omgeving. Dan kun je die 386 gebruiken om als extra scherm muis en toetsenbord te dienen voor een PIII met win2k
Mogelijkheden zijn er, je moet alleen wel goed zoeken. In principe moet Linux er trouwens ook nog mee draaien, maar ik denk dat dat wel een heel minimaal systeem wordt
Verwijderd
Hij`s wel kickuh!
Ennuh, met een 386 kan je toch mooi databases aanmaken. Bijv. CD-verzameling, spellen, telefoonnrs enz... Als je dan iets nodig hebt , ff zoekfunctie, ...klaar. Moet je `m wel continue laten draaien, je hebt `t zelf eerder opgezocht , dan die 386 te laten booten
Verwijderd
Of je gaat kijken hoe lang ie nog werkt terwijl ie in de fik staat ofzo
op mijn school staan er allemaal PC van PIII-650Mhz en Mac G3 & G4 (voor adobe en Quark Xpress) owh ja er zijn nog wel oudere macs 60mhz maar die dingen staan alleen in ons lokaal omdat we er dan zelf me mogen kloten en erop pleuren wat we willen.Op zondag 31 december 2000 00:01 schreef Zak het volgende:
[..]
Daar zijn scholen dus niet blij mee.
ik had voor mijn school ook wat pc's geregeld. (pentium 233) en die hoefde ze niet.
erg leuk een eigen pc op school en sekers waarmee je in de pauzes ff HL Counterstrike of RA2 kan spelen via netwerk.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
- Firewall
- Router
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
ik heb 3 maand lang een 386 16mhz 6mb ram met 40mb hd gebruikt als FREESCO router en dat werkte perfect!.
Wegens omstandigheden (had een pc over
Heb je dan een groot netwerk thuis draaien, heeft anders toch geen nut?Op maandag 01 januari 2001 04:38 schreef Danfoss het volgende:
Gewoon gebruiken als internet router.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Verwijderd
Ook voor oude dos spellen/programma's doet zo iets het goed.
Je kunt ook windows 3.11 installeren. en zien wat er dan nog aan oudere windows appz wil draaien.
Gewoon Quake 3 d'r op dus:POp maandag 01 januari 2001 15:23 schreef 4POX het volgende:Alles wat een moderne PC ook kan
Neuh, ga er lekker Paratrooper op spelen joh...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
denk er nog ff ovewr na , er is vast wel iets waar je hem voor kunt gebruiken of waar hij geschikt voor is
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
enz. eruit halen. de delen die nog bruikbaar zijn
Op zaterdag 30 december 2000 23:12 schreef DR het volgende:
scholen, maar die zijn er ook niet super blij mee, want voor kleuter progs hapert die al (kan het weten, ik loop stage op een bassischool)
NEE, zekers zijn wij er niet blij mee! Ik zit in een computerwerkgroep en wij krijgen ook allemaal van die troep binnen! En we zijn nu juist net bezig om alle 268- en 368-computers weg te halen (slopen en in de container). Resultaat is nu een doos vol met harddisken, voedingen en beelschermkaarten ect...
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
op het dak van je huis staan en na beneden flikkeren
wel effe een filmpie maken.
___
freesco server of naar polen stuuren
kamerdeur openhouden (handig met dit warme weer, ik gebruik er een 486 voor)
boekensteun
boot anker
proeven met zwaartekracht
ook mogelijk
linux router
tuinbesproeiing (stuurcomputer)
ouwe spellen bak
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
dat is makkelijker met het weggooien!!!!!!
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.