Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.889 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:51:
Ik weet niet of iemand anders ook dit probleem heeft, maar ik word gillend gek van XP SP2 :/ Als ik op m'n PC aangeef dat m'n telefoon externe besturing (HID files dus) ondersteund, dan gaat m'n PC elke 10/15 sec een request naar m'n foon sturen voor externe besturing :/

Ik klik dan dus op nee, maar 10 sec later krijg ik dus weer de vraag of ik externe besturing wil starten :r
Ik weet niet of ik dit misschien beter in WOS kan postten, maar misschien dat iemand hier een oplossing heeft.
-bluetooth driver installeren.
-dan in je hardwaretab van eigenschappen pc naar je bluetooth device gaan.
-driver veranderen in degene die je hebt geinstalleerd..

hierdoor word de sp2 driver niet meer gebruikt,.. en werkt alles naar behoren.

bij mij teminste.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..hallo even een vraagje..

Ik had een SE K700i.. maar die is gejat (grrr) - nou kan ik met iemand ruilen zodat ik binnenkort weer een K700i heb.. maar heb een vraag over simlock vrij maken..is dat mogelijk ? Kan dit ook gewoon op een telefoon die branded is ? Of maakt dat het dan opeens onmogelijk ?

Kan hier op bijna elke hoek voor 10 euro een telefoon simlock vrij maken - maar was benieuwd of het feit dat zo een telefoon branded is nog verschil maakt voor het wel of niet kunnen unlocken van zo een telefoon..anders doe ik het natuurlijk niet want dan zit ik vast aan een telefoon die niet te sim lock vrij te maken is..

weet dat dit opzich een beetje tegen de policy in gaat - maar hoef dus geen info over waar en hoe.. alleen een simpele JA of NEE..

Thnx voor de info alvast !

//Ondska

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met een DCU-11 ook de firmware upgraden? Of moet je daar per se een DSS-20 of DSS-25 voor gebruiken?
Wat hebben de DSS-20 en DSS-25 wat de DCU-11 niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 14:37

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:39:

Ik had een SE K700i.. maar die is gejat (grrr) - nou kan ik met iemand ruilen zodat ik binnenkort weer een K700i heb.. maar heb een vraag over simlock vrij maken..is dat mogelijk ? Kan dit ook gewoon op een telefoon die branded is ? Of maakt dat het dan opeens onmogelijk ?

Kan hier op bijna elke hoek voor 10 euro een telefoon simlock vrij maken - maar was benieuwd of het feit dat zo een telefoon branded is nog verschil maakt voor het wel of niet kunnen unlocken van zo een telefoon..anders doe ik het natuurlijk niet want dan zit ik vast aan een telefoon die niet te sim lock vrij te maken is..

weet dat dit opzich een beetje tegen de policy in gaat - maar hoef dus geen info over waar en hoe.. alleen een simpele JA of NEE..

//Ondska
simlockvrij maken en debranden zijn twee verschillende dingen.

Simlock vrij maken kan wel, debranden niet als je het mij vraagt. (ben geen expert vwb unlocken etc, dus hou me ten goede)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:39:

//Ondska
Simlock vrij maken is niet verboden geloof ik, alleen raak je wel meteen je garantie kwijt. Maar ja als jij ook al een gejatte telefoon hebt, vraag ik me af of die garantie sowiezo wel op gaat :p

Het maakt daarbij naar mijn weten ook niet uit of je telefoon branded is. Je kan er na het verwijderen van de simlock elke gewenste kaart in zetten. Alleen voor het unlocken zelf is er een andere code nodig (die is namelijk provider gebonden) maar dat weet het mannetje (of vrouwtje natuurlijk) wel waar jij hem wil laten unlocken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. die nieuwe firmware wordt nog niet aangeboden via de Sony Ericsson Update Service dus :(

Ik heb net een upgrade gedaan... maar hij blijft bij de oude firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben na het lezen van zeg maar de helft van alle posts over de SE k700 van plan om deze los (dus unbranded en simlockvrij) aan te schaffen. Zie in de pricewatch dat De Laptopper nu goedkoop is. Iemand ervaring met een SE k700 via internet gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:12:
Ben na het lezen van zeg maar de helft van alle posts over de SE k700 van plan om deze los (dus unbranded en simlockvrij) aan te schaffen. Zie in de pricewatch dat De Laptopper nu goedkoop is. Iemand ervaring met een SE k700 via internet gekocht?
Moet je even kijk op de shopsurvey van tweakers.net of deze internetzaak goede reacties heeft gekregen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
misschin een lamme vraag, maar wat is een branded telefoon :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
D!ablo schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:23:
misschin een lamme vraag, maar wat is een branded telefoon :? :X
Dat is dat bijv orange hun loge in de telefoon gezet hebben en ook de menu structuur bijv iets aangepast hebben. T-mobile is hier heel erg sterk in die hebben het hele menu aangepast en zelfs de kleuren, veel omgezet naar roze dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
ohh ok tnx het is nu duidelijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-08-2022
Nieuwe firmware is er inderdaad nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het wel opvallend dat de meeste posts hier gaan over de extraatjes van het toestel. Maar hoe zijn nu de basisfuncties zoals geluid, gebruiksgemak etc? Is het sms-en lastig zoals in meerder reviews wordt gesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
  • Laatst online: 22:24
De basisfuncties van de K700 zijn volgens mij wel in orde. Heb deze telefoon nu een paar weken en ben er zeer tevreden over. Geluid vind ik prima, en het gebruiksgemak is ook goed te noemen. Sms-en vind ik ook wel goed gaan. Het is alleen lastig dat er niet een teller is die constant het aantal resterende karakters toont, maar alleen bij de laatste 20 ofzo.

Bellen gaat ook goed, alleen voordat de verbinding wordt gemaakt duurt het even.

Verder is het menu enigszins traag, maar dit is te verhelpen met een firmware-update. Ik heb btw firmwareversie R2L001.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_knakker_ schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:22:
De basisfuncties van de K700 zijn volgens mij wel in orde. Heb deze telefoon nu een paar weken en ben er zeer tevreden over. Geluid vind ik prima, en het gebruiksgemak is ook goed te noemen. Sms-en vind ik ook wel goed gaan. Het is alleen lastig dat er niet een teller is die constant het aantal resterende karakters toont, maar alleen bij de laatste 20 ofzo.

Bellen gaat ook goed, alleen voordat de verbinding wordt gemaakt duurt het even.

Verder is het menu enigszins traag, maar dit is te verhelpen met een firmware-update. Ik heb btw firmwareversie R2L001.
Bedankt.
PS Wat bedoel je precies met "voordat de verbinding wordt gemaakt duurt het even"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
Nou, voordat de telefoon verbinding gaat maken, lijkt het of ie even blijft 'hangen'. Daarna gaat ie pas verbinding maken. Dit duurt niet lang, maar bij m'n vorige telefoon (Samsung E700) was ik eraan gewend dat als ik iemand wilde bellen dat ie gelijk verbinding maakte. Vandaar dat het me opviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:33:
Kan je met een DCU-11 ook de firmware upgraden? Of moet je daar per se een DSS-20 of DSS-25 voor gebruiken?
Wat hebben de DSS-20 en DSS-25 wat de DCU-11 niet heeft?
Daar moet je perse zo'n basisstation voor hebben, ik heb het geprobeerd op beide manieren. En met alleen een DCU-11 werkt het niet.

Het grote verschil, ik heb geen idee, en ik vind het echt nutteloos dat het met dat ding niet kan. Bij de reguliere telecomzaken kost de kabel € 35 a 40 en de DSS-25 €65 (ik weet , internet is goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik via BT een standaard ringtone (You have a Call) versturen naar een SE-T630? En zoja, hoe doe ik dat dan? Ben al aan het klooien geweest maar kom er niet uit.

Thnx voor de input,

Abe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik via BT een standaard ringtone (You have a Call) van de K700 versturen naar de SE-T630? En zoja, hoe doe ik dat? Ik ben al wat aan het klooien geweest maar kom er niet uit.

thnx voor de input!

A.

OEPS....2x....sorry

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:24:
Kan ik via BT een standaard ringtone (You have a Call) versturen naar een SE-T630? En zoja, hoe doe ik dat dan? Ben al aan het klooien geweest maar kom er niet uit.
Nee, want dat is een MP3 en daar kan de T630 niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een hele domme vraag, maar kan je met de K700i ook Video's doorsturen van je telefoon naar de PC?

Ik heb een Bluetooth USB Adapter van EPoX, maar kan alleen afbeeldingen en geen video's doorsturen van mobiel naar PC... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
pfff.. wat een geouwehoer zeg. Ik heb gewoon 19 euro aan bijkomende kosten deze maand. Volgens mij bel ik vrij veel p/o naar t-zones en dat soort meuk. Ik zou anders iig niet weten wat die bijkomende kosten zijn. (heb de factuur nog niet..)

Iemand een tip voor me hoe ik die snelkoppelingen naar t-zones op mijn t-mobile K700I niet zo snel meer gebruik?

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:01:
Misschien een hele domme vraag, maar kan je met de K700i ook Video's doorsturen van je telefoon naar de PC?

Ik heb een Bluetooth USB Adapter van EPoX, maar kan alleen afbeeldingen en geen video's doorsturen van mobiel naar PC... :'(
Dat zou gewoon moeten kunnen. Er is alleen wel een bekend probleem dat Windows de map "Video's" niet herkent vanwege de apostrophe (') in het woord. Dit los je op door je telefoontaal in te stellen op Engels, zodat de naam van de map "Videos" wordt.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verstuur de video's van mobiel naar computer, dus bestand selecteren op je tel. dan verzenden en dan naar je comp. dan komt hij in de bluetooth exchange map in 'mijn documenten'.

Kan iemand trouwens die theme creator nog een keer online zetten?
De link in de startpost werkt niet meer. tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo een paar vagen:

Ik zit een paar dagen in dubai, ik kan niet het hele forum doorspitten want de tijd ontbreekt en de verbinding is zeer traag. Deze vragen zijn waarschijnlijk al voorbij gekomen.
Ik kan hier de K700i kopen voor 240 euro maar daar moet dan andere software in want er zit geen nederlandse taal in. (ivm sms)

1 kan ik de k700i via de SE site updaten of is er alleen wat voor de k700

2 zit er verschil tussen de k700 en de k700i zo ja wat dan?

3 wat kan ik doen om die taal te veranderen (staat er uiteraard niet tussen,
engels arabisch enz). Updaten met de k700 software of is dat niet verstandig?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 07:01:
Hallo een paar vagen:

Ik zit een paar dagen in dubai, ik kan niet het hele forum doorspitten want de tijd ontbreekt en de verbinding is zeer traag. Deze vragen zijn waarschijnlijk al voorbij gekomen.
Ik kan hier de K700i kopen voor 240 euro maar daar moet dan andere software in want er zit geen nederlandse taal in. (ivm sms)

1 kan ik de k700i via de SE site updaten of is er alleen wat voor de k700

2 zit er verschil tussen de k700 en de k700i zo ja wat dan?

3 wat kan ik doen om die taal te veranderen (staat er uiteraard niet tussen,
engels arabisch enz). Updaten met de k700 software of is dat niet verstandig?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen.
Er bestaat geen k700 dat is gewoon de algemene naam je hebt de k700i europese versie en de k700c chinese versie en geen idee of ze bij een SESP in nederland nederlandse firmware erop willen/kunnen gooien zou je daar moeten informeren updaten via de SE site naar nederlandse firmware is in ieder geval niet mogelijk.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
  • Laatst online: 26-03 13:52
Hoe zit het nu met die nieuwste firmwaren? Is het inmiddels al iemand gelukt om deze via de SE-service te updaten?

En sinds een week hoor ik de personen die mij bellen niet meer zo goed. Het speakervolume heb ik tijdens een gesprek al op zijn hoogst gezet middels de knoppen aan de zijkant, maar dit mag niet baten. Dit had ik een tijd terug ook, maar toen was dit na een firmware update verholpen. Wel vreemd dat ik er nu ineens WEER last van heb...er is verder niets aan de telefoon veranderd namelijk! :?

Misschien weet hier iemand iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lzandman schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:53:
[...]

Dat zou gewoon moeten kunnen. Er is alleen wel een bekend probleem dat Windows de map "Video's" niet herkent vanwege de apostrophe (') in het woord. Dit los je op door je telefoontaal in te stellen op Engels, zodat de naam van de map "Videos" wordt.
Klopt, bedankt voor de tip! _/-\o_

Maaruh, nu heb ik nog een probleem...de bestanden zijn van het type .3gp
Hoe kan ik hier eens Windows Media Player of Winamp bestand van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:30:
[...]

Gebruik de zoekfunctie even...zijn veel posts over dit onderwerp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:28

DoctorV64

Cosmopoliet

R2Y005 is de laatste firmware die uit is! :9

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Via de Online Update Service van SonyEricsson zelf?

edit:
Ah, al gevonden. Maar daar mogen we het hier niet over hebben :P

[ Voor 44% gewijzigd door Ginz op 02-12-2004 00:27 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DoctorV64 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:41:
Voordelen tegenover de enerlaatste firmware? (camerageluid uit eindelijk?)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:30:
[...]

Gebruik Google en je vind een heleboel oplossingen. Zelf speel ik 3GP af met Realplayer. Die werkt heel goed. Volgens mij kan Apple's Quicktime Player er ook standaard mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Hoe weet je dat dan? In de startpost is hier namelijk nog niets over terug te vinden... |:( En is deze gewoon middels de Online Update Service van SE te updaten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Op Esato.com kwam het langs op het forum.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
lzandman schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:39:
[...]

Gebruik Google en je vind een heleboel oplossingen. Zelf speel ik 3GP af met Realplayer. Die werkt heel goed. Volgens mij kan Apple's Quicktime Player er ook standaard mee overweg.
Met quicktime kan je zelfs 3gp omzetten naar avi en andersom ook van avi naar 3gp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik hieraan? Gisteren een update gedaan bij SE en ik kreeg nog gewoon de R2L001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 08:37:
[...]
Hoe kom ik hieraan? Gisteren een update gedaan bij SE en ik kreeg nog gewoon de R2L001
Ik denk dat de enige manier om de nieuwe te krijg is om bij een SESP langs te gaan. Naja, er is ook een andere manier, maar die is hier niet te bespreken omdat dat door de onderstaande policy bepaald is:

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Ginz schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:01:
[...]

Ik denk dat de enige manier om de nieuwe te krijg is om bij een SESP langs te gaan. Naja, er is ook een andere manier, maar die is hier niet te bespreken omdat dat door de onderstaande policy bepaald is:

Ik denk dat hetgeen wat Ginz zegt wel duidelijk genoeg is. (Die andere manier heeft hem al.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2Y005 is Orange firmware... Volgens mij ook alleen voor Groot-Brittanie, niet voor NL zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

je besteld op http://www.mobiltec24.de/indexs.php

een Powerakku Li-Polymer 1100 mAh ArtNr. 14534 (17,5 euro)

en je ontvangt een 1200 mAh.... waar mijn k700i + nieuwste firmware het al 4 dagen 24 uur/dag op werkt! :)

Kortom een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Je loopt met die onofficiele accu's toch een risico dat ze ontploffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering

Almering

lzandman schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:07:
[...]
Je loopt met die onofficiele accu's toch een risico dat ze ontploffen?
Ja dat weet je nooit, en volgens mij is dat pas 1x met een nokia gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-08 21:11
Ik heb sinds kort dat ik mijn k700 niet meer als remote-control kan gebruiken via bluetooth :/
't werkte vroeger altijd wel prima. Nu geeft ie meteen "connection failed" aan als ik een verbinding met mijn pc probeer te maken. Ik heb geprobeerd mijn computer uit de devicelijst in mijn k700 te verwijderen en weer aan te maken, dit leverde verder niets op.
Ook heb ik al mijn bluetooth software op mn computer verwijderd en opnieuw geinstalleerd (heb ook andere usb poorten voor mn dongle geprobeerd). Maar dit werkt dus allemaal niet.

Iemand nog een idee wat ik eraan kan doen om dit weer te laten werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:45:
[...]

-bluetooth driver installeren.
-dan in je hardwaretab van eigenschappen pc naar je bluetooth device gaan.
-driver veranderen in degene die je hebt geinstalleerd..

hierdoor word de sp2 driver niet meer gebruikt,.. en werkt alles naar behoren.

bij mij teminste.. :)
Dank u _/-\o_ Het werkt inmiddels weer als een trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Almering schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:02:

en je ontvangt een 1200 mAh.... waar mijn k700i + nieuwste firmware het al 4 dagen 24 uur/dag op werkt! :)

Kortom een aanrader!
Ik heb 'm ook die 1200Mah accu, mijn k700 deed het lekker lang met deze accu, totdat ik laatst tijdens een gesprek (wat ongeveer 10 minuten duurde) vond dat mijn accu wel erg warm werd ! (ik belde via een bluetooth headset) ik gebruik nu toch maar weer mijn oude accu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manyac
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 19:41
Als ik een smsje tik op m'n k700i met een o met een dakje erop erin, kan ik ineens maar een half zo groot smsje tikken (ik heb ingesteld dat ie niet meerdere smsjes gebruikt als 't bericht te lang is). Hebben jullie hier ook last van? Ik moet nog ff uitproberen of dit ook zo is met andere letters met accenten (bijv e-trema, e-streepje vooruit, e-streepje achteruit, a-trema etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Almering schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 11:02:

Kortom een aanrader!
Nou, mijn k700i houdt het ook bijna 4 dagen, 24 uur per dag, uit maar dan met de standaard batterij die er bij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
manyac schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:25:
Als ik een smsje tik op m'n k700i met een o met een dakje erop erin, kan ik ineens maar een half zo groot smsje tikken (ik heb ingesteld dat ie niet meerdere smsjes gebruikt als 't bericht te lang is). Hebben jullie hier ook last van? Ik moet nog ff uitproberen of dit ook zo is met andere letters met accenten (bijv e-trema, e-streepje vooruit, e-streepje achteruit, a-trema etc).
Klopt, dat had ik bij mijn vorige telefoon ook. Weet niet precies waar het door komt, maar goed, btje jammer is het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering

Almering

DjWannaB2002 schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:42:
[...]

Nou, mijn k700i houdt het ook bijna 4 dagen, 24 uur per dag, uit maar dan met de standaard batterij die er bij zat.
Euhh... lezen is een kunst er staat "al 4 dagen 24 uur/dag"
Ik heb dat ding pas net, echter kan ik vertellen dat ie het zeker 5 a 6 dagen uit houdt met bellen, even BT-en en af en toe mp3 muziek luisteren.

Ik weet niet wat jij met je telefoon doet maar met 700 mAh hield ie het alleen 4 dagen uit indien je de k700 aanzet er er niks mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Het uitschakelen van het camera-geluid

Gevonden op UCSE:
finally got 2 do it ..just press the 'C' button on ur keypad while using ur camera..it mutes the whole phone and wooooh...no camera sound..works on my k700i with R2L firmware....check it out the same C button helps 2 mute ur mic while a conversation is on...
Korte samenvatting voor de mensen die niet echt heel goed engels kunnen (Zijn die er eigenlijk wel?)

Tijdens het maken van de foto, houd de 'c' knop ingedruk. Dit werkte bij de schrijver van het bovenstaande stukje gewoon met een K700 met de firmware R2L

Ik heb zelf geen K700, dus ik kan het zelf niet uittesten. Dus aan jullie...........

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ginz schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:37:

Gevonden op UCSE:

[...]

Korte samenvatting voor de mensen die niet echt heel goed engels kunnen (Zijn die er eigenlijk wel?)

Tijdens het maken van de foto, houd de 'c' knop ingedruk. Dit werkte bij de schrijver van het bovenstaande stukje gewoon met een K700 met de firmware R2L

Ik heb zelf geen K700, dus ik kan het zelf niet uittesten. Dus aan jullie...........
Werkt niet, in ieder geval niet bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Almering schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:41:
[...]

Euhh... lezen is een kunst er staat "al 4 dagen 24 uur/dag"
Ik heb dat ding pas net, echter kan ik vertellen dat ie het zeker 5 a 6 dagen uit houdt met bellen, even BT-en en af en toe mp3 muziek luisteren.

Ik weet niet wat jij met je telefoon doet maar met 700 mAh hield ie het alleen 4 dagen uit indien je de k700 aanzet er er niks mee doet.
Aha, inderdaad over dat woordje al heen gelezen 8)
Maaruh ik bel er mee, maar sms er vooral veel mee, en dan dus toch bijna 4 dagen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ginz schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:37:

Gevonden op UCSE:

[...]

Werkt niet joh. Is gewoon zo'n mannetje die leuk probeert te zijn, door met DE oplossing te komen. Zo was ik vroeger ook: vb. Samsung A300 had buitenscherm wat blauw was. Ik heel lulverhaal opgehangen dat je je telefoon in 't Deens moest zetten en dan naar de sms-mode. Dan iets intypen en dan kon je je buitenste schermkleur veranderen in paars en rood en geel en groen. Iedereen proberen natuurlijk, maar bij niemand lukte 't. Nee raar heh. Maar zoals ik al zei. Zo was ik vroeger nu niet meer!!!! Dit is precies 't zelfde. Kan je net zo goed zeggen dat je je duim van je rechterhand tijdens 't fotograferen op je oplader moet drukken omdat dit de batterijtemperatuur bevorderd zodat de microfoon niet werkt :9

Modbreak:Lees anders ff je mail enzo

[ Voor 45% gewijzigd door moto-moi op 07-12-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik mbv de dss-25 applicaties op mijn k700i krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
CLB schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:02:
[...]

Werkt niet joh. Is gewoon zo'n mannetje die leuk probeert te zijn, door met DE oplossing te komen. Zo was ik vroeger ook: vb. Samsung A300 had buitenscherm wat blauw was. Ik heel lulverhaal opgehangen dat je je telefoon in 't Deens moest zetten en dan naar de sms-mode. Dan iets intypen en dan kon je je buitenste schermkleur veranderen in paars en rood en geel en groen. Iedereen proberen natuurlijk, maar bij niemand lukte 't. Nee raar heh. Maar zoals ik al zei. Zo was ik vroeger nu niet meer!!!! Dit is precies 't zelfde. Kan je net zo goed zeggen dat je je duim van je rechterhand tijdens 't fotograferen op je oplader moet drukken omdat dit de batterijtemperatuur bevorderd zodat de microfoon niet werkt :9

Modbreak:blaa
Iemand toevallig ook super mario? :)

[ Voor 20% gewijzigd door moto-moi op 07-12-2004 13:27 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob248
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05-2005
Hallo hoe ka ik als ik de games heb gedownload ze installeren op mijn k700i( heb een dss25)maar kan niet in menu van games komen.

bedankt
CLB schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:02:
[...]

Modbreak:bluh

[ Voor 19% gewijzigd door moto-moi op 07-12-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
neggix schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:58:
[...]

Iemand toevallig ook super mario? :)
Laat ik nou die toevallig hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand in (de buurt van) Groningen met een DSS-25 cradle? ivm. firmware update. Zoja... zou ik tegen een kleine vergoeding mijn firmware mogen komen upgraden? Geen SESP's in de buurt namelijk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:15:
[...]

En laat ik dat spelletje nou ook wel willen hebben... :P Misschien kun je me mailen op
ik_ben_niet_zo_@_slim_.nl ?
DrBob248 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 10:07:
Hallo hoe ka ik als ik de games heb gedownload ze installeren op mijn k700i( heb een dss25)maar kan niet in menu van games komen.

bedankt
[...]
Het antwoord is te vinden op: http://www.k-700.com/faq/...qid=4&frommostpopular=yes :
Simply drop the files into the "root" directory of your K700, which is the folder where all other folders such as "other" "images" and "sounds" can be found. Using a file transfer means, such as bluetooth, infrared or data cable, just drop the game file into this base directory and your phone will automatically install the game.
Dit kun je doen door bijvoorbeeld Float's Mobile Agent te gebruiken. Ik heb het al geprobeerd en de spelletje die je op deze manier upload naar je telefoon werken gewoon.

[ Voor 6% gewijzigd door Xandrios op 07-12-2004 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:15:
[...]

Zou je die ff kennen sturen ofzo?
ik_ben_niet_zo_@_slim_.nl :)

[ Voor 12% gewijzigd door Xandrios op 07-12-2004 13:46 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
neggix schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:25:
[...]

Zou je die ff kennen sturen ofzo?
ik_ben_niet_zo_@_slim_.nl :)
Ik zou hem jullie wel willen sturen, maar heb hem alleen nog maar op mijn telefoon staan. Geloof dat ik hem bij http://www.mobile9.com vandaan heb. Dus dat wordt zoeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:32:
Is er iemand in (de buurt van) Groningen met een DSS-25 cradle? ivm. firmware update. Zoja... zou ik tegen een kleine vergoeding mijn firmware mogen komen upgraden? Geen SESP's in de buurt namelijk :-(
Ik heb het al eerder in dit forum een keer aangeboden. Ik heb zo'n ding en wil je wel helpen met upgraden. Ik woon in Groningen stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob248
Ik download spelletjes via de DSS-25 naar mijn K700i en de gsm zet ze dan in bestandsbeheer en in map overige. Ik zet bestanden om van zip naar .jar. Maar kan spelletjes niet in map games krijgen laat staan spelen. Wie heeft de oplossing voor mij. heb diverse leuke site gezien met spelletjes maar kan ze heelas dus niet spelen

help me help me please

klinkt haast smekend he hahahaha
_knakker_ schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:54:
[...]

En laat ik dat spelletje nou ook wel willen hebben... :P Misschien kun je me mailen op
ik_ben_niet_zo_@_slim_.nl ?

[...]

Het antwoord is te vinden op: http://www.k-700.com/faq/...qid=4&frommostpopular=yes :

[...]

Dit kun je doen door bijvoorbeeld Float's Mobile Agent te gebruiken. Ik heb het al geprobeerd en de spelletje die je op deze manier upload naar je telefoon werken gewoon.
helaas heb geen idee wat float's mobile agent is en wil gewoon weten hoe ik spelletjes van PC op foon bespeelbaar krijg wie kan me daarmee helpen

[ Voor 10% gewijzigd door DrBob248 op 08-12-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Volgens de beschrijving heb ik een snelkoppeling van de knop online gemaakt waarmee ik een sms kan maken. Echter, als ik deze gebruik, de tekst invoer en op doorgaan toets, wordt direct het bericht verzenden weergegeven. Ik moet dan via: "meer" en "geadress. toev." een contactpersoon toevoegen. Met andere woorden. Hij slaat het scherm contactpersoon toevoegen over. Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

intruder1400 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:14:
Volgens de beschrijving heb ik een snelkoppeling van de knop online gemaakt waarmee ik een sms kan maken. Echter, als ik deze gebruik, de tekst invoer en op doorgaan toets, wordt direct het bericht verzenden weergegeven. Ik moet dan via: "meer" en "geadress. toev." een contactpersoon toevoegen. Met andere woorden. Hij slaat het scherm contactpersoon toevoegen over. Heeft iemand hiervoor een oplossing?
Klopt je hebt dan je bericht getypt en dan druk je links op 'doorgaan'. Als je in dat menu'tje bent moet je rechts op 'meer' drukken en dan naar de 2e optie 'geadresseerden' gaan (druk links op 'kiezen') dan druk je weer links op 'toev'. Dan kies je je contact en dan kun je 'm versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Jah dat is dus juist z'n probleem 8)7
Hij zoekt dus een manier om direct een contactpersoon toe te voegen, zonder eerst extra in een menu te moeten graven.

* Wortelsoep wacht al ruim 2 weken op z'n K700i :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

wilko2 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:49:
Jah dat is dus juist z'n probleem 8)7
Hij zoekt dus een manier om direct een contactpersoon toe te voegen, zonder eerst extra in een menu te moeten graven.

* CLB wacht al ruim 2 weken op z'n K700i :(
Ja als die zo'n link heeft gemaakt voor de 'sms' dan kan je niet direct 'n contactpersoon toevoegen. Maar zo'n probleem is dat toch niet? Alle mensen zeg 3x klikken klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lzandman schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:19:
[...]

Ik heb het al eerder in dit forum een keer aangeboden. Ik heb zo'n ding en wil je wel helpen met upgraden. Ik woon in Groningen stad.
lzandman... kun je me dan even mailen op raymonddagelet at home.nl ? ik heb anders geen idee hoe ik je kan bereiken om een afspraak te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Och och och.... heb volgens mij al vaker hier mijn gal gespuwd over de K700i Orange branded. Vorige week waren ze eindelijk in staat om hem om te ruilen (dan hoop ik maar tegen een unbranded). Ik werd gebeld door de klantenservice dus, dat ze hem gingen omruilen. Zegt die vent tegen mij, alleen de telefoon meer niet. Okay, zo gezegd zo gedaan. Opgestuurd en al. Kreeg ik gister een briefje op de deurmat dat ik hem kon ophalen op het postkantoor.

Vanmiddag opgehaald. Zelfde telefoon |:(
Had ik wel de batterij moeten meesturen, potverdorie. Dus nu moesten ze weer een pakketje opsturen met envelop enzo. Weer een week verder voordat ik als het goed is een nieuwe telefoon heb

Orange |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DoRRoN schreef op woensdag 08 december 2004 @ 21:48:
Och och och.... heb volgens mij al vaker hier mijn gal gespuwd over de K700i Orange branded. Vorige week waren ze eindelijk in staat om hem om te ruilen (dan hoop ik maar tegen een unbranded). Ik werd gebeld door de klantenservice dus, dat ze hem gingen omruilen. Zegt die vent tegen mij, alleen de telefoon meer niet. Okay, zo gezegd zo gedaan. Opgestuurd en al. Kreeg ik gister een briefje op de deurmat dat ik hem kon ophalen op het postkantoor.

Vanmiddag opgehaald. Zelfde telefoon |:(
Had ik wel de batterij moeten meesturen, potverdorie. Dus nu moesten ze weer een pakketje opsturen met envelop enzo. Weer een week verder voordat ik als het goed is een nieuwe telefoon heb

Orange |:( |:(
hmm dat is idd erg jammer. Ik vind de service van Orange wel relaxed en erg snel. Maar dat ging dan ook nooit over het ruilen van 'n mobiel (alleen nummerbehoud en abbo's enzo) Veel succes er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
CLB schreef op woensdag 08 december 2004 @ 22:52:
[...]

hmm dat is idd erg jammer. Ik vind de service van Orange wel relaxed en erg snel. Maar dat ging dan ook nooit over het ruilen van 'n mobiel (alleen nummerbehoud en abbo's enzo) Veel succes er mee!
Nou, over Orange kan ik eigenlijk heel kort zijn: Ze liegen waar je bij staat! In de Orange shop vertelden ze dat nummerbehoud van prepaid naar abonnement niet kon (!) terwijl ze daar toch echt flink naam mee maken. Flink bonje staan maken en toen kon het ineens wel :? Verder vertelden ze dat een Orange gelockte K700i veel meer voordeel dan nadeel heeft omdat hij gelijk is goed gezet voor de instellingen van het netwerk. Nou dat is, als tweakers ;), toch wel een van de dingen die ik erg leuk vind om zelf te doen en lekker pielen met het gekochte ding. Als je het mij vraagt, wilt volgens mij niemand zo'n K700i met een Orange logo...
Verder vind ik de klantenservice echt ongeinteresseerd, ze willen het liefst zo snel mogelijk ophangen en ze hebben meerdere keren gewoon glashard tegen me gelogen over de tarieven in het buitenland, sorry voor mij geen Orange meer...

[ Voor 4% gewijzigd door Le0032 op 08-12-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Le0032 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:09:
[...]

Nou, over Orange kan ik eigenlijk heel kort zijn: Ze liegen waar je bij staat! In de Orange shop vertelden ze dat nummerbehoud van prepaid naar abonnement niet kon (!) terwijl ze daar toch echt flink naam mee maken. Flink bonje staan maken en toen kon het ineens wel :? Verder vertelden ze dat een Orange gelockte K700i veel meer voordeel dan nadeel heeft omdat hij gelijk is goed gezet voor de instellingen van het netwerk. Nou dat is, als tweakers ;), toch wel een van de dingen die ik erg leuk vind om zelf te doen en lekker pielen met het gekochte ding. Als je het mij vraagt, wilt volgens mij niemand zo'n K700i met een Orange logo...
Verder vind ik de klantenservice echt ongeinteresseerd, ze willen het liefst zo snel mogelijk ophangen en ze hebben meerdere keren gewoon glashard tegen me gelogen over de tarieven in het buitenland, sorry voor mij geen Orange meer...
Doesn't matter. Kan gebeuren. We gaan weer terug naar de K700i!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

weet iemand of die geluid van de camera kan uitzetten of veranderen als je opklik want ik vind het beetje irritant geluid

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

limit28 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:38:
weet iemand of die geluid van de camera kan uitzetten of veranderen als je opklik want ik vind het beetje irritant geluid
Pffff.... vermoeiend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Kan iemand mij vertellen waar ik een nieuwe behuizing voor een k700i kan vinden? O-) Ik ben ze wel eens tegengekomen, maar nu ik er eentje nodig heb kan ik ze niet meer vinden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

limit28 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:38:
Alle mensen zeg. LOMP. Dit topic bevat 150 pagina's zou 't daar niet tussenstaan denk je >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob248
kan iemand nog een keer die site geven voor die spelletjes
Modbreak:nee! Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 45% gewijzigd door Korakal op 10-12-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, ben eindelijk eigenaar van deze mooie telefoon. moet wel ff wennen aan de toetsen, toch wel klein als je gemiddelde vingers hebt. ga nu maar lekker knoeien en meld me wel als ik iets tegen kom wat nog niet in dit topic staat.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
DrBob248 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:33:
kan iemand nog een keer die site geven voor die spelletjes ( was een griekse site)

en hoe ik spelletjes kan spelen op mijn k700i

heel fijn
Het is verboden volgens mij op dit topic, :? maar omdat ik je toch wil helpen geef ik je een legale site. xxxxx

Hint: Check het forum.... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Xandrios op 14-12-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehhh, houd me niet helemaal aan de belofte om met iets te komen wat niet in het topic staat: ik begrijp dat je via het servicemenu je firmware-versie kunt achterhalen. hiervoor moet je een code intoetsen, maaar, ben ik nu zo dom of jullie zo slim, ik snap de code niet 1<*>** of zoiets? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

< en > staan voor de betreffende richting op duwen met je pientere pookje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals aan het begin van dit topic staat:

Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code

> * < < * < *

(< of > bedien je doormiddel van de joystick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Laatst online: 30-08 09:04
Morgen ga ik waarschijnlijk een nieuw telefoontje ophalen.
De keuze ligt tussen de k700i en de Samsung SGH e800, maar ik nijg toch meer naar de SE kant :) . (Vind de looks van de Samsung mooier, maar de SE lijkt me stukken handiger en natuurlijker veeeeeeeeeel meer functies)
Hopelijk zijn ze op voorraad bij KPN mobile business center Groningen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Tije schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:20:
Morgen ga ik waarschijnlijk een nieuw telefoontje ophalen.
De keuze ligt tussen de k700i en de Samsung SGH e800, maar ik nijg toch meer naar de SE kant :) . (Vind de looks van de Samsung mooier, maar de SE lijkt me stukken handiger en natuurlijker veeeeeeeeeel meer functies)
Hopelijk zijn ze op voorraad bij KPN mobile business center Groningen :X
Als je de looks mooier vindt... Neem dan een Samsung SGH D500.. The looks and the gadgets.

Afmetingen : 93.5 x 45.7 x 23.5 mm
Gewicht : 99 g
LCD Spec (grootte/Kleur) : TFT-Display 176 x 220 Pixels / 262,144 colors

Browser : WAP 2.0
Spelletjes : Forgotten Warrior, Freekick, Arch Angel
Java : MIDP 2.0
Polyfone beltonen : 64Poly / MP3
Batterij : Type : Li-ion

Platform
Triband (GSM 900 + 1800 + 1900 MHz)
Camera
1,3 megapixels (1280 x 1024)

Flitslamp

Fullscreen camerazoeker

Digitale zoom

Foto-effekten en kaders

Multi-opname (tot 15 opnamen)

Timerfunctie
Camcorder
Video opnemen (tot 60 min.)

Video afspelen
MP3-speler en ringtones
MP3-speler (MP3/AAC)

64-polyfone en MP3 ringtones

Inclusief 45 ringtones
Berichten en gegevensoverdracht
MMS, EMS, SMS (met voorspellende T9-stand)

Videoberichten (H.263 / MPEG4, QCIF)

GPRS klasse 10 (2 upload, 4 download)

WAP 2.0

E-mail client (POP3, IMAP4, SMTP)

Bluetooth

SyncML

USB

Infrarood
Beheer persoonlijke informatie
Kalender/agenda

Organizer

Klok / Wereldtijd

Alarm (eenmalig/dagelijks/wekelijks)

Valuta omrekenen

Calculator

Notitieblok

Stopwatch

Timer
Oproepfuncties / beheer
Telefoonlijst (max 1000 contacten)

Nummerweergave

Oproepen doorschakelen/blokkeren/in de wacht zetten/wisselgesprek

Multyparty (telefonisch vergaderen)

Luidspreker voor handsfree telefoneren

Uitgaande/gemiste/ontvangen oproepen

Gespreksduur en -kosten
Geheugen
128 MB totaal geheugen / 96 MB beschikbaar voor de gebruiker

4 MB voor Java™

400 agenda-items 50 notities

200 SMS berichten

Zie d500 topic.

"Patser mode" Ik heb ze allebij (D500 en K700) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien staat ergens in deze topic maar om nou 36 pagina's door te lezen dat is het ook niet want ik verwacht dat er wel iemand is die hier snel een antwoord op weet,
Als ik een JAVA Game download dan krijg je bijvoorbeeld zoiets "Game.jar" hoe krijg ik dat spel nou op me mobiel?
Er zit namelijk geen USB kabeltje bij ofzo die ik kan aansluiten op de telefoon zodat ik dan de bestanden erop kan zetten..

Edit:

Volgensmij kan het via BlueTooth, maar hoe zet ik nou bleutooth aan op me pc want nu kan die nog niks vinden :(

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:05:
< en > staan voor de betreffende richting op duwen met je pientere pookje
Ok, het is gelukt. Ik heb firmware RZAA003, dit is dus de laatste versie als ik naar de startpost kijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

@ Shiffer: Als jij dat in de startpost ziet lijkt het me dat dat het geval is ja.

@ Houtworm: Aangezien de startpost deze info ontbeert zal ik je proberen te helpen.
Vraag 1: heb je een bluetooth ding in je pc zitten?
- Zo ja, dan kun je daarmee je telefoon draadloos verbinden met je pc. Ik raadt je aan Float's Mobile Agent (FMA) te gebruiken om via dat programma gegevens uit te wisselen met je telefoon. Kies in FMA voor upload, kies de .jar file en het programma zorgt ervoor dat het in je foon op de juiste plek gezet wordt.
- Zo nee: ga naar de winkel en koop een USB Bluetooth Dongle, rond de EUR 30,=

[ Voor 90% gewijzigd door Rio op 10-12-2004 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:40:
@ Shiffer: Als jij dat in de startpost ziet lijkt het me dat dat het geval is ja.

@ Houtworm: Aangezien de startpost deze info ontbeert zal ik je proberen te helpen.
Vraag 1: heb je een bluetooth ding in je pc zitten?
- Zo ja, dan kun je daarmee je telefoon draadloos verbinden met je pc. Ik raadt je aan Float's Mobile Agent (FMA) te gebruiken om via dat programma gegevens uit te wisselen met je telefoon. Kies in FMA voor upload, kies de .jar file en het programma zorgt ervoor dat het in je foon op de juiste plek gezet wordt.
Zo nee: ga naar de winkel en koop een USB Bluetooth Dongle, rond de EUR 30,=
Oke bedankt Rio, ik heb inderdaad nog niet zo'n USB Bluetooth Dongle dus die ga ik vanmiddag denk ik halen en dan ga ik het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DrBob248 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:33:
kan iemand nog een keer die site geven voor die spelletjes
Ik mag de links niet meer neerzetten.
Modbreak:en het is ook niet de bedoeling om hier in het topic manieren te gaan bespreken om het buiten het forum om te regelen. Regel dat gewoon helemaal buiten het forum om aub, ik wil er hier niks over zien

[ Voor 39% gewijzigd door Korakal op 10-12-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:13:
ehhh, houd me niet helemaal aan de belofte om met iets te komen wat niet in het topic staat: ik begrijp dat je via het servicemenu je firmware-versie kunt achterhalen. hiervoor moet je een code intoetsen, maaar, ben ik nu zo dom of jullie zo slim, ik snap de code niet 1<*>** of zoiets? :'(
Kijk in starttopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mr.David schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:12:
[...]

Als je de looks mooier vindt... Neem dan een Samsung SGH D500.. The looks and the gadgets.
Is lelijk dingetje joh. Je kunt er geen games opzetten via BT, hij lijkt net op 'n brokje plastic. ik vind 't slidesysteem niet erg lekker soepeltjes. Blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 11:49:
[...]

Oke bedankt Rio, ik heb inderdaad nog niet zo'n USB Bluetooth Dongle dus die ga ik vanmiddag denk ik halen en dan ga ik het proberen.
Als je nog vragen hebt over BT en JAVA-games en dergelijke moet je 't maar even posten! Wij helpen je graag :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:10

Korakal

Up up up!

Nogmaals een waarschuwing: het is niet de bedoeling om warez te vragen of aan te bieden via dit topic, en ook niet om afspraken via dit topic te maken om het buiten het forum om te regelen! Als je het toch per sé wilt regelen zet je je info maar in je profile ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Mr.David schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:12:
[...]

...hoop specs...
Verschil is alleen dat je de k700i gratis kan krijgen bij een Hi abbo, en de D500 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tije schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 13:27:
[...]

Verschil is alleen dat je de k700i gratis kan krijgen bij een Hi abbo, en de D500 niet.
Bij hi25 2jr is d500 gratis, wel de gesimlockte, de k700i is overigens bij een 1 jarig t-mobile 150 abo gratis...misschien ook wel aantrekkelijk (evenals de e700 en de t630).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Korakal schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:18:
<span style="color:blue; font-weight:bold">Nogmaals een waarschuwing: het is niet de bedoeling om warez te vragen of aan te bieden via dit topic, en ook niet om afspraken via dit topic te maken om het buiten het forum om te regelen! Als je het toch per sé wilt regelen zet je je info maar in je profile ofzo.
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware</span>
Jebus, dat is wel erg strikt. Is het echt niet toegestaan om hier iets te zeggen van 'mail me even op _@_._ ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
Had vandaag toch wat geks. Ik in de trein proberen een foto te sturen via bluetooth naar iemand met een SE P800. Dit lukte alleen niet. Tot zover geen probleem.
Mijn bluetooth bleef echter wel aanstaan en dat kon ik ook niet uitzetten, terwijl dat normaal gesproken wel kan. Ik had btw m'n bluetooth niet permanent aangezet. Iemand enig idee hoe dit komt? Ik heb firmwareversie R2L001.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:51:
[...]

Bij hi25 2jr is d500 gratis, wel de gesimlockte, de k700i is overigens bij een 1 jarig t-mobile 150 abo gratis...misschien ook wel aantrekkelijk (evenals de e700 en de t630).
Sinds wanneer geeft Hi / KPN gesimlockedte (hoe schrijf je dat in godsnaam) telefoon uit!? Heb ik namelijk nog nooit gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
Inmiddels heb ik een nieuwe telefoon uitgekozen en het is de k700i geworden met een Hi 25 abbo. En OOOOOOOOOO wat ben ik er blij mee :D ...
Ben nu met dat bluetooth aan het spelen, krijg het nog niet helemaal voor elkaar maar dat zal zo wel lukken.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.