Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.888 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik probeer m'n foon al een paar uur te updaten via de SE update site, maar veel verder dan "please wait..." kom ik niet. Er gebeurt helemaal niets; heb de XP firewall al uitgezet en nog eens gechecked of m'n drivers goed staan.

Ik heb:
DSS-25
USB-drivers geinstaleerd
Foon vol

Kan iemand het misschien even voor me proberen of die er problemen mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appies
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-07 21:46
Ik ben al maanden tevreden gebruiker van dit toestelletje. Maar wat ik me wel afvraag, als je via de dss25 foto's wil downloaden kan ik dat alleen één voor één. Weet iemand en andere methode waarmee je gelijk 40 foto's eraf kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Vandaag Telefoon binnen gekregen, na jaren Nokia zeker even wennen maar echt een zeer fijne telefoon.
Ik heb echter een aantal vragen of FMA, de temperatuur van mijn accu zou 1800C zijn, lijkt me wat veel. Hoe werkt het smsen met FMA? die komt in de Archive map te staan maar hoe zorg ik ervoor dat die sms via de telefoon verzonden wordt?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Kijk eens op http://k700.hitziger.net en dan de K700 dateimanager, kun je de hele zwik in een keer backuppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Wanneer ik een nummer bel vanuit FMA dan wordt de + er voorweg gehaald, met als gevolg dat ik een 31........ nummer aan het bellen ben wat niet bestaat. Wanneer ik handmatig met de telefoon een nummer kies dan wordt het wel netjes met de + ervoor geregistreerd in FMA. Waar ligt dit aan?
Is er ook een manier om vanuit FMA je telefoon op de speaker te zetten? Mijn telefoon staat namelijk in een bureaulader, het zou wel makkelijk zijn om telefoontjes gewoon via FMA te plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Rio schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:00:
[...]

Jebus, dat is wel erg strikt. Is het echt niet toegestaan om hier iets te zeggen van 'mail me even op _@_._ ofzo?
offtopic:
pas op dat je daarlijk niet monddood wordt gemaakt, net als ayaan hirsi ali... vrijheid van meningsuiting, pfffff[. Daarlijk krijgen we nog een tempban wegens aanzetten tot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
_knakker_ schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:55:
Mijn bluetooth bleef echter wel aanstaan en dat kon ik ook niet uitzetten, terwijl dat normaal gesproken wel kan. Ik had btw m'n bluetooth niet permanent aangezet. Iemand enig idee hoe dit komt? Ik heb firmwareversie R2L001.
Het gebeurt bij mij ook regelmatig dat Bluetooth niet uit te zetten is. Moet je gewoon even iets langer wachten en dan wil het wel. Ik weet niet wat de oorzaak is, maar ik heb gelezen dat dit wel vaker voorkomt bij Bluetooth apparaten.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He,
Ik had ffe een vraagje ik heb sind een paar uur me k700i in huis en me bt werkt ook wel lekker.
Maar hoe kan ik nu op me tel internetten ?
Ik heb al beetje rond gezocht in dit topic maar heb het niet gevonden of ik heb niet goed gekeken.
Iemand een iedee ?
bestanden op me pc en weer op me tel zetten lukt dus verbinding heb ik wel.

Heb ik nog een vraagje is er een manier om dat geluidje uit tezetten als je een foto maakt ?
is best irie kan je ook niet on opvallend een foto maken van een dame ;)

gr barink.com

edit ik heb R2AA003 zooi er op staan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HET IS NIET MOGELIJK OM HET CAMERA-GELUID UIT TE ZETTEN!!! :(

Tenzij je firmware R2A041 hebt en het profiel vergadering kiest;
Tenzij je aan het bellen bent (bijv. je voicemail), dan zet je het gesprek in de wacht, ga je naar camera-modus en als je dan een foto maakt hoor je een heel zacht geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een prachtig topic! (reeks) _/-\o_

Zelf de K700i vanaf woensdag in huis en hij bevalt uiteraard perfect!
Ik ben op zoek naar een beschermhoesje voor aan m'n broekriem, dat is tijdens het werken toch wat beter voor zo'n telefoon. ;)

Tegenwoordig wordt er op dat gebied zoveel troep verkocht, heeft iemand toevallig ervaring met een goed hoesje voor de K700i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
eej misschien een hele domme vraag marre...

HOE ZIE JE JE SMS STATUS?

je sms geheugen

hoeveel smsjes je hebt en hoeveel smsje je nog op je telefoon kunt ontvangen etc! thanx 8)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
vanpeltje schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:21:

je sms geheugen

hoeveel smsjes je hebt en hoeveel smsje je nog op je telefoon kunt ontvangen etc! thanx 8)
Dat kan niet

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
wat lelijk.. ik ga deze telefoon verkopen :+

hoeveel kan deze dan opslaan?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 09:04
arjan571 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:27:
Kijk eens op http://k700.hitziger.net en dan de K700 dateimanager, kun je de hele zwik in een keer backuppen :)
Zo das een erg handig progje :)
Met FMA krijg ik dit nog niet voor elkaar. Nu kan ik tenminste op een makkelijke manier mijn foto's backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je tel op toets blokiring zetten ?
heb boekje al paar keer door gelezen maar kan er maar niet achter komen zag het wel op site staan maar kan het niet meer vinden...

weet niemand hoe dat moet tel verbinde met je thuis internet ? ik heb bt... :(

edit hebt het al gevonde :o

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

vanpeltje schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:21:

je sms geheugen

bestandsbeheer-meer-geheugenstatus-OMHOOG-Berichten

alleen kweet niet wat het maximum aantal sms'jes zijn...misschien die 41mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Silverline schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:15:
[...]

Wou ik net posten :) maar inderdaad zo kan je zien hoeveel berichten er overal staan in je diverse mappen er kunnen maximaal 100 berichten opgeslagen worden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
Silverline schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:15:
[...]

Je kan idd zien hoeveel smsjes er in je telefoon staan maar niet hoeveel je er nog bij kan hebben. Volgens mij 100. In ieder geval niet de volle 41 mb.

edit:
Hmmm kee, was dus net te laat met het antwoord.

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 13-12-2004 12:20 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik haal echt nooit die 100 smsjes. Hooguit 30 inbox (en dan een paar in sent items) maar echt geen 100. Heel raar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiinX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05-2022
Heeft iemand hier ook problemen met die float's mobile agent?
Programma ziet er goed uit, maar bij het opstarten geeft hij eerst een aantal errors. Dat hij een aantal .vbs files niet kan vinden, maar hij start wel door en alles werkt wel prima.

Als ik hem dan nog eens opstart dan geeft me windows gewoon een error en werkt het programma helemaal niet meer. Ik heb die t-mobile k700i + winxp sp2 + sitecom bt dongle.

wie het laatst lacht is het traagst van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
JiinX schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:14:
Heeft iemand hier ook problemen met die float's mobile agent?
Programma ziet er goed uit, maar bij het opstarten geeft hij eerst een aantal errors. Dat hij een aantal .vbs files niet kan vinden, maar hij start wel door en alles werkt wel prima.

Als ik hem dan nog eens opstart dan geeft me windows gewoon een error en werkt het programma helemaal niet meer. Ik heb die t-mobile k700i + winxp sp2 + sitecom bt dongle.
Heb ik ook gehad, de gevraagde .vbs files staan in een andere dir van FMA, ik heb de .vbs files gekopieerd naar de gevraagde dir.
Bij een nieuwe install kwam het probleem bij mij niet terug, er is blijkbaar toch iets niet goed gegaan, wat en hoe en waarom weet ik ook niet maar een nieuwe install zou de problemen dus ook op kunnen lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:44:
Hoi,

Ik probeer m'n foon al een paar uur te updaten via de SE update site, maar veel verder dan "please wait..." kom ik niet. Er gebeurt helemaal niets; heb de XP firewall al uitgezet en nog eens gechecked of m'n drivers goed staan.

Ik heb:
DSS-25
USB-drivers geinstaleerd
Foon vol

Kan iemand het misschien even voor me proberen of die er problemen mee heeft?
Heb je JAVA ook gedownload,dat heb je ook nodig
http://www.java.com/en/index.jsp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

argro schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:51:
[...]

Heb ik ook gehad, de gevraagde .vbs files staan in een andere dir van FMA, ik heb de .vbs files gekopieerd naar de gevraagde dir.
Bij een nieuwe install kwam het probleem bij mij niet terug, er is blijkbaar toch iets niet goed gegaan, wat en hoe en waarom weet ik ook niet maar een nieuwe install zou de problemen dus ook op kunnen lossen
Kun je dit even toelichten? Van welke dir naar welke dir? En waar vind ik die 'dirs' !?!?

EDIT: nu moet ik elke keer opnieuw FMA installeren als ik er een keer gebruik van wil maken, maar dan moet ik ook telkens opnieuw m'n contactenlijst synchen en m'n berichten synchen enzo! Dit is maar balen.
PS. is er ook een functie als je je contacten heb gesynched dat je deze op kan slaan (in een .pdf of .doc bestand ofzo)!?

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 13-12-2004 20:20 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er iemand mij stapsgewijs wat helpen bij updaten?
heb software geinstalleerd maar als ik firmware download blijft na 2 minuutjes steken op 'please wait ... ' (zelfde prob al Keizertje)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:55
ik heb deze gsm onlangs gekocht en ik zit met volgend probleem:
Als ik een nieuwe sms typ en verzenden neem, dan staat er bij geadresseerden altijd 1 contact: zonder naam en zonder nummer.

Als ik dan vervolgens het bericht wil vezenden lukt dit niet.
Ik kan wel eerst die lege contact eruit halen en dan zenden, maar dit is niet de manier van werken hoop ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem als keizertje en ik heb java al op pc ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
CLB schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:18:
[...]

Kun je dit even toelichten? Van welke dir naar welke dir? En waar vind ik die 'dirs' !?!?

EDIT: nu moet ik elke keer opnieuw FMA installeren als ik er een keer gebruik van wil maken, maar dan moet ik ook telkens opnieuw m'n contactenlijst synchen en m'n berichten synchen enzo! Dit is maar balen.
PS. is er ook een functie als je je contacten heb gesynched dat je deze op kan slaan (in een .pdf of .doc bestand ofzo)!?
zo moeilijk kan het niet zijn, zoek met de winXP de gevraagde .vbs op en kopieer die bestanden, maak nu een nieuwe map (de gevraagde locatie) en zet de .vbs bestanden daar in, als FMA vraagt om .vbs bestanden op locatie x dan zet ik die .vbs bestanden gewoon op locatie x neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:22:
[...]

ik heb hetzelfde probleem als keizertje en ik heb java al op pc ...
Dan ligt het er misschien wel weer uit,is al vaker gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Even een kort vraagje, wat reeds ook door Barink gevraagd werd,

maar is het idd mogelijk om je foon met je thuis pc te connecten zodat je op je foon via bt op inet kunt browsen? Dat is nl. een stuk cheaper dan gprs of wap ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

argro schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:44:
[...]

zo moeilijk kan het niet zijn, zoek met de winXP de gevraagde .vbs op en kopieer die bestanden, maak nu een nieuwe map (de gevraagde locatie) en zet de .vbs bestanden daar in, als FMA vraagt om .vbs bestanden op locatie x dan zet ik die .vbs bestanden gewoon op locatie x neer.
Wanneer en waar zie ik 'locatie x' dan? Ik heb nu al die vbs files opgezocht en bij elkaar in 1 map geplaatst, maar waar moet ik die map nu plaatsen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 14:37

Rio

Ik heb al een boek

F-Tim schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:57:

maar is het idd mogelijk om je foon met je thuis pc te connecten zodat je op je foon via bt op inet kunt browsen? Dat is nl. een stuk cheaper dan gprs of wap ;)
A ) Internetten op dat kleine schermpje lijkt me een hel
B ) Hoe wil je in godsnaam surfen als er geeneens een Internet Explorer scherm op je scherm past, laat staan dat deze geinstalleerd is?

Als je wappen bedoelt: ik denk niet dat dit mogelijk is. Misschien via de een of andere emulator, maar dat zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiinX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05-2022
CLB schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:19:
[...]

Wanneer en waar zie ik 'locatie x' dan? Ik heb nu al die vbs files opgezocht en bij elkaar in 1 map geplaatst, maar waar moet ik die map nu plaatsen?
Je moet ze plaatsen in de map die hij opgeeft.
Volgens mij was dat; c:\program files\fma\script\core\

Dit was bij mij idd ook het probleem. Ik heb ze in de goede dir gezet en het werkt als een tierelier

wie het laatst lacht is het traagst van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
ik bedoelde idd gewone wap sites bezoeken, maar ipv in te bellen naar de provider (of middels de gprs verbinding) gewoon gebruik maken van de thuis breedband verbinding en via BT oversturen naar de K700i. Op die manier kost het nl. nix ;) Want bij KPN is gprs DUUUUR :(

Ik hoop dat dit wat duidelijker is.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik die firmware op me gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:57:
hoe krijg ik die firmware op me gsm?
Volgens mij heb je niet de startpost gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:02:
[...]

Volgens mij heb je niet de startpost gelezen :)
volgens mij heb je de vorige pagina niet gelezen :) (waarin staat dat als ik firmware wil downen hij telkens blijft steken op 'please wait ...')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

argro schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:51:
[...]

Waarmee je ook je start-up errors kan verhelpen:

Het bestand 'fma-scripting-framework.vbs' openen met wordpad, staat in de dir 'sframework'
en de volgende code aanpassen zodat de scriptfolder klopt ( regel 69 in mijn geval )
code:
1
2
Dim ScriptFolder
ScriptFolder = "c:\Program Files\Fma\sframework\"

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:21:
[...]

volgens mij heb je de vorige pagina niet gelezen :) (waarin staat dat als ik firmware wil downen hij telkens blijft steken op 'please wait ...')
Je post was dermate algemeen dat ik veronderstelde dat het je eerste post was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoe staat t met de T9 van dit toestel? kan je echt woorden toevoegen? kan me eigen naam niet eens met T9 uitvoeren met mn Samsung c100, het "woord" WIEBE kent ie niet, en kan ik ook niet toevoegen, maar zo zijn er ook meerdere dingen, dit toestel kan niet leren zegmaar.

hoe zit dit met de SE K700?

en kan je ook kiezen of je smsjes op het toestel worden opgeslagen of op de SIMkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

)
HyperTrophy schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:19:
Hoe staat t met de T9 van dit toestel? kan je echt woorden toevoegen? kan me eigen naam niet eens met T9 uitvoeren met mn Samsung c100, het "woord" WIEBE kent ie niet, en kan ik ook niet toevoegen, maar zo zijn er ook meerdere dingen, dit toestel kan niet leren zegmaar.

hoe zit dit met de SE K700?

en kan je ook kiezen of je smsjes op het toestel worden opgeslagen of op de SIMkaart?
Yes je kan idd woorden toevoegen aan je T9-woordenboek. Als je dan 'n smsje typt kun je naar je eigen lijst van woorden (bij mij zijn dat er nu 348: heb ze even voor je geteld :P) En als je tijdens je smsje (in jouw geval: WIEBE) typt is dat dus: 94323 maar als je dan bv. alleen de 94 typt en dan met je joystick omhoog drukt kom je ook bij WIEBE. (beetje moeilijk uit te leggen zo)

Je smsjes worden standaard opgeslagen op het toestel zelf. Je kan wel naar de inbox van je toestel en dan naar een bepaalde sms en er dan voor kiezen deze op te slaan op de simkaart. Als je smsje op de simkaart is opgeslagen kan je 'm niet meer in je telefoongeheugen plaatsen. Hij blijft dus of op de simkaart staan of je moet 'm totaal verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje

pff, ik heb zelf een laptop met infrarood en heb sinds vandaag een Bluetooth Dongle gekocht bij media markt (17 euro's)

Ik kan alleen nog maar GPRS op mn laptop via de infrarood, om 1 of andere reden wil bij mij Bluetooth niet lukken maar ben ook geen expert :P

kan iemand iets fixen? heb het proggie Internet Acces van Orange gedownload en daar kan ik mee internetten met mn K700 als modem chillllll...

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
vanpeltje schreef op woensdag 15 december 2004 @ 01:33:
[...]

pff, ik heb zelf een laptop met infrarood en heb sinds vandaag een Bluetooth Dongle gekocht bij media markt (17 euro's)

Ik kan alleen nog maar GPRS op mn laptop via de infrarood, om 1 of andere reden wil bij mij Bluetooth niet lukken maar ben ook geen expert :P

kan iemand iets fixen? heb het proggie Internet Acces van Orange gedownload en daar kan ik mee internetten met mn K700 als modem chillllll...
Bovenstaand is een quote op:

Volgens mij bedoelt hij het juist andersom...
Internetten op je mobiel via je internetverbinding thuis, zoals ADSL of kabelinternet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korenwulf
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-12-2021
JiinX schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:41:
[...]

Je moet ze plaatsen in de map die hij opgeeft.
Volgens mij was dat; c:\program files\fma\script\core\

Dit was bij mij idd ook het probleem. Ik heb ze in de goede dir gezet en het werkt als een tierelier
Zo heb ik het ook gedaan en heb geen problemen meer met het opstarten van FMA. Ik heb voor het bedienen van mijn PC het script CarpeDi3m1687 v3.0.vbs geladen. Nu werken bij mij op m'n k700 maar een paar onderdelen nl: Winamp; Media Player; Volume Control; PowerPoint; Misc Control en Mouse Control

De vraag is heeft 1 van jullie ook VLC player of BSplayer aan de praat gekregen of andere progz Kan iemand me helpen het voor elkaar te krijgen of me het script mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Korenwulf schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:04:
[...]

Zo heb ik het ook gedaan en heb geen problemen meer met het opstarten van FMA.
Waar staat bij jouw de map script?! Bij mij heet dat sframeworks!?!?! Ik begrijp er geen hol van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand uitleggen hoe ik kan internetten met me mobiel via de verbinding van me computer ?? Bijvoorbaad dank
P.S CLB kan jij een aantal links (van games) naar mij toesturen of toevoegen op msn xxxxx

[ Voor 7% gewijzigd door Xandrios op 16-12-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie helpt me: heb zojuist mijn DSS 25 binnengekregen en aangesloten op m'n PC. Welke software heb ik nodig om bijv. thema's etc. van m'n pc naar m'n telefoontje te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:21:
Kan iemand uitleggen hoe ik kan internetten met me mobiel via de verbinding van me computer ?? Bijvoorbaad dank
P.S CLB kan jij een aantal links (van games) naar mij toesturen of toevoegen op msn xxxx
mag niet

[ Voor 4% gewijzigd door Xandrios op 16-12-2004 18:59 ]

Verwijderd

F-Tim schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:41:
ik bedoelde idd gewone wap sites bezoeken, maar ipv in te bellen naar de provider (of middels de gprs verbinding) gewoon gebruik maken van de thuis breedband verbinding en via BT oversturen naar de K700i. Op die manier kost het nl. nix ;) Want bij KPN is gprs DUUUUR :(

Ik hoop dat dit wat duidelijker is.
thnx voor info.
Weet jij ook precies hoe je dat moet instellen of niet ?
ik heb bt maar ben er nog niet achter hoe ik kan internetten.

om even antwoord tegeven op een vraag van iemand ..
waarom ik zou willen internetten op me tel.
omdat op die wap site van sonyericsson allemaal cool zooi staat en het is altijd leuk als je het kan. :)

• vanpeltje
heej, weet iemand of ik ook m Sony Ericsson K700i kan opladen met de oplader van de Sony Ericsson T610. Weet iemand wat het verschil is (en of het mogelijk is) of zijn ze gewoon precies hetzelfde...

vanpeltje

• TimDJ
  • Laatst online: 15:09
vanpeltje schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:14:
heej, weet iemand of ik ook m Sony Ericsson K700i kan opladen met de oplader van de Sony Ericsson T610. Weet iemand wat het verschil is (en of het mogelijk is) of zijn ze gewoon precies hetzelfde...
Dat kan evenals met de oplader van p900, p800 etc...

Freelance Drupal Developer

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
Zo heb net de k700i binnen, alleen nu staat er op de accu 04w28 en ik denk dat dat niet veel goeds beloofd voor de firmware. Hij staat nu aan de lader dus ik kan het nog niet bekijken maar ik ben bang dat het een van de eersten is.

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

richy t schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:28:
Zo heb net de k700i binnen, alleen nu staat er op de accu 04w28 en ik denk dat dat niet veel goeds beloofd voor de firmware. Hij staat nu aan de lader dus ik kan het nog niet bekijken maar ik ben bang dat het een van de eersten is.
Is dit een vraag?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
FAD schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:20:
[...]

Dat kan evenals met de oplader van p900, p800 etc...
offtopic:
En evenals de:

T100, T200, T230, T20e, T28s, T29s, T300, T310, T39m, T600, T610, T630, T68i, K700i, S700i, Z1010, Z200, Z600, Z500, A2618, R310s, R320s, R380s, R520m, V800 en nog meer...

Opladers....

Conclusie: Past de oplader, dan werkt hij. Onafhankelijk van welk merk...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Pjottski
  • Laatst online: 18:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ginz schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:48:
[...]

offtopic:
En evenals de:

T100, T200, T230, T20e, T28s, T29s, T300, T310, T39m, T600, T610, T630, T68i, K700i, S700i, Z1010, Z200, Z600, Z500, A2618, R310s, R320s, R380s, R520m, V800 en nog meer...

Opladers....

Conclusie: Past de oplader, dan werkt hij. Onafhankelijk van welk merk...
offtopic:
De link naar de handleiding is veranderd:
Handleiding

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• richy t
Meer een mededeling aangezien ik er van baal dat ik een k700 op 16 dec binnenkrijg en daar zit dan een accu bij uit week 28

• Tije
richy t schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:28:
[...]

Meer een mededeling aangezien ik er van baal dat ik een k700 op 16 dec binnenkrijg en daar zit dan een accu bij uit week 28
Tja ik heb mijn k700 vorige week opgehaald en ik heb er een accu van week 33 bijzitten, de firmware op mijn telefoon is de eennalaatste versie.

• CLB
  • Niet online

CLB

richy t schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:28:
Maakt toch niet uit welke accu je hebt!? Accu heeft niks met firmware te maken! Als je firmware goed is is alles goed! Ik heb zelf accu van weekje later en heb de laatste firmware erop staan dus no problemo!!! (8>

(ik heb 04w29 accu en heb 'm in week 35 gekocht dus vind ik wel netjes)

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 16-12-2004 15:42 ]

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

En anders laat je er andere firmware op zetten. Ik zie het probleem ook niet zo om eerlijk te zijn.

• richy t
CLB schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:33:
[...]

Maakt toch niet uit welke accu je hebt!? Accu heeft niks met firmware te maken! Als je firmware goed is is alles goed! Ik heb zelf accu van weekje later en heb de laatste firmware erop staan dus no problemo!!! (8>

(ik heb 04w29 accu en heb 'm in week 35 gekocht dus vind ik wel netjes)
Klopt accu heeft niets met firmware te maken maar ik ga er van uit dat als je accu wat ouder is de gsm zelf ook wat ouder zal zijn (ik weet het gaat maar over een paar maandjes maar toch). Het geld is eigenlijk op en dus zit er verlopig geen dss-25 in, daarbij komt dat ik in Groningen woon en ik geen zin heb om een pokke eind te rijden voor een firmware update.

• CLB
  • Niet online

CLB

richy t schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:56:
[...]

Klopt accu heeft niets met firmware te maken maar ik ga er van uit dat als je accu wat ouder is de gsm zelf ook wat ouder zal zijn (ik weet het gaat maar over een paar maandjes maar toch). Het geld is eigenlijk op en dus zit er verlopig geen dss-25 in, daarbij komt dat ik in Groningen woon en ik geen zin heb om een pokke eind te rijden voor een firmware update.
Ik heb een week nieuwere accu maar heb m'n telefoon al 4 maanden en jij hebt 'm net! Ik zou daar niks om geven hoor. Een K700i is toch een prachtige K700i!?
En over je firmware-update ---> Er is nog een gast op dit forum uit groningen die wel zo'n dockinstation heeft en die voor een kleine vergoeding je firmware wel wil uploaden!!! Heeftie zelf aangeboden aan anderen! Hoe die heet of op welke pages hij dat heeft gezegd weet ik niet meer! Misschien dat anderen dat weten.

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 16-12-2004 16:02 ]

• Tije
richy t schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:56:
[...]

Ik heb volgens mij ergens in dit topic iets gelezen van een Groninger die wel de USB datakabel heeft en die wel telefoons wilde upgraden. Misschien moet je daar eens naar zoeken. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Tije op 16-12-2004 16:02 . Reden: spuit 11 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Tije en ik zijn beiden fans van dit topic _/-\o_ en weten precies wat er staat :9

• Tije
CLB schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:02:
Tije en ik zijn beiden fans van dit topic _/-\o_ en weten precies wat er staat :9
Tuurlijk ben ik fan van dit topic het is gewoon een geweldig topic over een geweldige telefoon :D

Verwijderd

Even een vraagje over FMA: heb een thema vanaf mijn pc naar de telefoon geupload. hij zet dit in de map "overig" , maar hij hoort toch naar de map thema's te gaan om dit thema te selecteren? Wat doe ik fout?

• Korenwulf
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:05:
Even een vraagje over FMA: heb een thema vanaf mijn pc naar de telefoon geupload. hij zet dit in de map "overig" , maar hij hoort toch naar de map thema's te gaan om dit thema te selecteren? Wat doe ik fout?
Als je ingelogd bent in FMA kun je de themas rechtstreeks slepen naar de map thema's in files en het gaat dan in 1 keer goed

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:05:
Uhm niks. Als het thema een bestand is wat eindigt op .thm moet hij goed terecht komen. Het kan natuurlijk ook zijn dat het thema niet werkt op je mobieltje!!? Heb je al meerdere thema's geprobeerd.

• Korenwulf
CLB schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:38:
[...]

Uhm niks. Als het thema een bestand is wat eindigt op .thm moet hij goed terecht komen. Het kan natuurlijk ook zijn dat het thema niet werkt op je mobieltje!!? Heb je al meerdere thema's geprobeerd.
Werkt fma nu goed bij je?
Je moet dus een nieuwe map aanmaken waar die script bestanden (.vbs) in komen en de lokatie van de map is waar de foutmelding naar verwijst. Nu heb ik de scriptbestanden gewoon gekopieerd en weet niet meer wat de origenele lokatie was en wat de nieuwe is geworden. de lokaties zijn: C:\Program Files\Fma\sframework\core en C:\Program Files\Fma\script\core. Laat even weten of het is gelukt.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:21:
P.S CLB kan jij een aantal links (van games) naar mij toesturen of toevoegen op msn xxxxx
Zie je email, dit is een warezrequest. En dat kost je een Officiele Waarschuwing.

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:38:
[...]

Bedankt, het is inderdaad ff opletten dat de file wel .thm in de naam heeft, en hopla!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoe staat t met de sterkte van het schermpje? komen er gemakkelijk krasjes of andere beschadigingen op?

En hoe staat t met " hoe solide zijn de knopjes" zitten ze stevig in t toestel, dit wanneer het toestel nieuw is. en hoe is dit na verloop van maanden? worden ze ook merkbaar slapper?

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Xandrios schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:00:
[...]

Zie je email, dit is een warezrequest. En dat kost je een Officiele Waarschuwing.
Gewoon ff een serieuze vraag hoor, maar die games hoeven toch niet per se warez te zijn? Of ligt dat aan mij? :?

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Er is een nieuwe firmware uit:

R2AE033

Iemand een changelog kunnen vinden?

-

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
wilko2 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 20:34:
[...]

Gewoon ff een serieuze vraag hoor, maar die games hoeven toch niet per se warez te zijn? Of ligt dat aan mij? :?
Nee, klopt....
Maar lees deze maar eens:

Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 16-12-2004 22:56 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik vindt ook dat op GOT deze policy heel (te) strikt wordt gehanteerd en heb daar ook vaak mijn bedenkingen bij, maar we zijn toen we ons registreerden wel akkoord gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

HyperTrophy schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:59:
Hoe staat t met de sterkte van het schermpje? komen er gemakkelijk krasjes of andere beschadigingen op?

En hoe staat t met " hoe solide zijn de knopjes" zitten ze stevig in t toestel, dit wanneer het toestel nieuw is. en hoe is dit na verloop van maanden? worden ze ook merkbaar slapper?
Sterkte van t schermpje is gewoon fantastisch. Ik heb de telefoon nu 4 maanden en zit gewoon in m'n broekzak enzo. Er zitten paar heeeeeeeeeeeeele kleine krasjes in, maar als het beelscherm aanstaat (ik bedoel dan het licht achter t beeldscherm zeg maar) dan zie je er helemaal niks nada niente van. Gewoon supergoed helder en stevig scherm dus!!

De knopjes zitten gewoon erg stevig in het toestel en nu na 4 maanden zijn ze nog even goed te gebruiken en zitten ze nog even vast als de eerste dag na de aankoop! Gewoon toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Korenwulf schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:53:
[...]

Werkt fma nu goed bij je?
Je moet dus een nieuwe map aanmaken waar die script bestanden (.vbs) in komen en de lokatie van de map is waar de foutmelding naar verwijst. Nu heb ik de scriptbestanden gewoon gekopieerd en weet niet meer wat de origenele lokatie was en wat de nieuwe is geworden. de lokaties zijn: C:\Program Files\Fma\sframework\core en C:\Program Files\Fma\script\core. Laat even weten of het is gelukt.
Ik heb al 'n paar dingen uitgeprobeerd. Ten eerste: Ik heb die map sframework veranderd in script. Ten tweede: Ik heb een apparte map script gemaakt en daarin een map core en daarin die .vbs files. Werkt nog steeds niet!? Elke keer dat ik FMA heb afgesloten en 't weer wil starten (bv dag daarna) werkt FMA niet en moet ik' t opnieuw installeren. Pfffff kan dit niet aan m'n computer liggen!?

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 17-12-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
CLB schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:35:
[...]

Ik heb al 'n paar dingen uitgeprobeerd. Ten eerste: Ik heb die map sframework veranderd in script. Ten tweede: Ik heb een apparte map script gemaakt en daarin een map core en daarin die .vbs files. Werkt nog steeds niet!? Elke keer dat ik FMA heb afgesloten en 't weer wil starten (bv dag daarna) werkt FMA niet en moet ik' t opnieuw installeren. Pfffff kan dit niet aan m'n computer liggen!?
Post je vraag nog even een keer in de echt FMA topic, daar loopt namelijk iemand vaak rond die er echt verstand van heeft... En daar kan je het gewoon het beste posten

FloAt's Mobile Agent

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Allerei dooie links gewijzigd, en Theme Creator 1.5 staat nu op een host die een tijdje online blijft

Startpost updated dus

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Paar vraagjes...

Ik wil mijn K700i naar een nieuwe firmware 'flashen' maar je hebt hier dus een USB kabel (DSS-20 of DSS-25) nodig. Nou heb ik her en der wel wat gevonden over een sync station maar ik snap het nog niet echt....iemand die het effe wilt uitleggen en mij kan vertellen waar ik zo'n USB kabel kan kopen?

Daarnaast wilde ik ook weten waar je de originele behuizing kan kopen van de K700i, heb jammer genoeg een Orange uitvoering.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:37:
Allerei dooie links gewijzigd, en Theme Creator 1.5 staat nu op een host die een tijdje online blijft

Startpost updated dus
offtopic:
geen dank :) servers blijven alle 2 wel even online hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:46:
[...]

offtopic:
geen dank :) servers blijven alle 2 wel even online hoor.
offtopic:
Hoe moet ik nou weten welke nick/user ik moet bedanken van GoT... :?
Maar zoals ik dat altijd doe, zal ik jouw naam er even bij plaatsen. Ik ben namelijk erg blij dat ik mede door jouw goeie host deze files een tijd lang online kan houden.....

So, thanx

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18
Ik weet niet of het al een keer is genoemd, maar k kwam er zelf laatst achter:

Als je de telefoon in stroom spaar modus hebt staan en toch je klok wilt zien wanneer hij standby is (beeldscherm uitgeschakeld). Druk dan op 1 van de volume knopjes aan de zijkant. Dit zorgt ervoor dat de backlight voor paar senconden aangaat en de klok verschijnt :) .

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 19:21
ff een vraagje

mijn vriendin heeft nu ook de k700 maar na ong 80 sms zegt het toestel 95% vol te zijn. is dat niet een beetje weinig smsgeheugen?

mijn broertje nokia 6230 ruim 200
ikke heb zelf de p900 zit over de 340sms in inbox

hoe kan ze evt het geheurgen anders instellen want ze heeft nog 30mb vrij ofzo :S

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 19:24:
ff een vraagje

mijn vriendin heeft nu ook de k700 maar na ong 80 sms zegt het toestel 95% vol te zijn. is dat niet een beetje weinig smsgeheugen?

mijn broertje nokia 6230 ruim 200
ikke heb zelf de p900 zit over de 340sms in inbox

hoe kan ze evt het geheurgen anders instellen want ze heeft nog 30mb vrij ofzo :S
ik begrijp echt niet waarom dit zo vaak voorbij komt in dit topic. wat moet je in hemelsnaam met zoveel sms geheugen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2004 @ 18:31:
Geweldige telefoon alleen ik heb nog een probleem(pje).
Bij het aanzetten van de telefoon start de setup wizard steeds op. Ik heb al gelezen dat er meer mensen waren met dit probleem. Is er inmiddels misschien een oplossing voor?

Ik heb de nieuwste firmware nl; R2L001
Het toestel bevat geen software van een of andere provider en ik heb een simkaart van Orange.
Het resetten van het toestel heeft niet geholpen...

Zoals eerder gelezen was een mogelijke oplossing het weglaten van de SIM blokkering, maar dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling. Iemand misschien een andere oplossing?
Ik heb dezelfde probleem net als jullie (ook simkaart van Orange).
Met SE contact opgenomen & ze hebben aangeboden ter reparatie bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations. Ik heb het nog niet gedaan. Hebben jullie al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 09:43:
[...]

Met SE contact opgenomen & ze hebben aangeboden ter reparatie bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations. Ik heb het nog niet gedaan. Hebben jullie al een oplossing gevonden?
Ik heb ook elke keer dat de setup wizard opstart! Is toch geen probleem?! Je drukt twee keer op nee en klaar!? Lekker probleem is dat niet vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:51
Ik ben een trotse bezitter van de K700i, maar nu heb ik een vraagje over synchronizeren:

De software die erbij zit, samen met m'n bluetooth dongle, etc. etc., werkt allemaal perfect. Ik synchronizeer alle contacten in m'n mapje Telefooncontacten in Outlook mooi naar m'n telefoon... maar... qua volgorde in m'n telefoon heb ik het liefst eerst het nummer dat ik het meest bel, en dat is meestal het mobiele nummer, maar ik heb ook nog een aantal andere nummers onder die persoon, bijv. thuis en werk... hoe kan ik er nu voor zorgen dat het eerste nummer dat ik zie, het mobiele nummer is?

Ik weet dat ik op de telefoon standaard in kan stellen... maar als ik dan weer synchronizeer, is er weer een andere standaard.

Heeft iemand hier ook al mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Laatst online: 13:55
BlackShadow schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:19:
ik heb deze gsm onlangs gekocht en ik zit met volgend probleem:
Als ik een nieuwe sms typ en verzenden neem, dan staat er bij geadresseerden altijd 1 contact: zonder naam en zonder nummer.

Als ik dan vervolgens het bericht wil vezenden lukt dit niet.
Ik kan wel eerst die lege contact eruit halen en dan zenden, maar dit is niet de manier van werken hoop ik :p
Sorry voor de kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:27

Jrz

––––––––––––

Hallo,
Ik heb een paar probleempjes met mijn k700i:
1) hij crashed afento, dan wordt het scherm wit en moet hij opnieuw aan. Dan vraag hij ook om de taal enzo.
2) soms is hij heeeel lang bezig met zoeken naar een netwerk, terwijl met andere telefoons het goed is. Tijdens het zoeken kan ik ook niet bij mn adressenboek. Als ik hem dan herstart gaat alles weer goed.

Voor de rest wel een leuk dingetje, maar ik hou meer van clamshells..
On-Device-Debugging is erg handig

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
GSM - Veel van de huidige mobiele telefoons zijn uitgerust met Bluetooth, een snelle en simpele manier om over een korte afstand data uit te wisselen. Maar recent onderzoek wijst erop dat Bluetooth gebruikt kan worden om mobieltjes te hacken.

Mobiele telefoons als de SonyEricsson T68, T68i, T610 en de Nokia 3610 en de 7650 zijn enkele van de modellen die gemakkelijk gehackt kunnen worden via Bluetooth.

De ondezoekers noemen een dergelijke manier van dataroof "snarf". Mobiele telefoons met Bluetooth hebben de Bluetooth-functie vaak standaard aan staan en weten bellers niet eens dat ze gevaar lopen.

Via software die via internet verspreid wordt is het mogelijk om, zonder medeweten van de eigenaar, contact te maken met een Bluetooth telefoon. Dit kan zelfs als de Bluetooth-functie uitgeschakeld is.

Bij de meeste Bluetooth telefoons kunnen met een “snarf-aanval” het telefoonboek en afspraken uit de ingebouwde agenda gestolen worden. Onderzoekers waarschuwen dat voor Nokia's nog een gevaar dreigt. Indien het toestel ooit een ander Bluetooth-toestel toestemming gaf om contact te maken, kan dit vrijgestelde toestel altijd en onbeperkt toegang krijgen tot het andere toestel. Ook als het toestel uit de veilige lijst is verwijderd. Via deze achterdeur kunnen MMS'jes, SMS'jes en mediabestanden worden gestolen. Maar het ergste is dat kwaadwillenden ook de GPRS verbinding kunnen hacken en ongestoord misbruik maken van de open mobiele internetverbinding.

De ontwikkelaars van Bluetooth en de onderzoekers zijn in overleg om Bluetooth veiliger te maken.

[ Bron: http://www.portablegear.nl/nieuws-detail.htm?NID=1485 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
vanpeltje schreef op maandag 20 december 2004 @ 00:34:
Heel erg achterhaalt en oud, 'niet goed op de hoogte zijnde' verhaal over het terreur dat Bluetooth heet
Aangezien jij het in zowel het T610 als in het K700 topic post, doe ik dat ook maar:

Plus dat dit artikel duidelijk uitgebracht is door iemand die puur alleen maar naar de technische specificaties kijkt.. Ja, tuurlijk is het mogelijk. Inbreken via de voordeur van iemand waar 4 sloten op zit is ook mogelijk. Maar wie wilt in hemelsnaam nou bij mij inbreken...

Dit is dus gewoon ongefundeerd het uitbrengen van nutteloze informatie die alleen maar de normale gebruiker bang kan maken.

Ik heb ooit een klant bij mij in de winkel gehad die absoluut geen toestel wilde met Bluetooth, want (zo was door iemand van een VCP gemeld) kon haar telefoon gehacked worden en op haar kosten gebeld worden.... :? :?

Waarom zou ik in hemelsnaam iemand zijn telefoon willen hacken, zijn telefoonboek kopieren, en dan met mijn eigen telefoon, in een straal van 10 meter op iemand anders zijn kosten willen bellen? Terwijl je daarvoor een PDA of laptop met bluetooth voor nodig hebt + de juiste software die ik nog niet gevonden heb (en reken maar dat ik vrij veel software gezien heb)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 09:43:
[...]

Het lijkt idd gekoppeld te zijn aan simkaarten van Orange. Nadat ik van abbo ben geswitched en een simkaart van telfort er nu in heb is het probleem niet meer voorgekomen. Lekker vaag 8)7 .

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:27

Jrz

––––––––––––

Ik zie dat ik niet de enige ben.. Ik heb ook een simkaart van Orange..
Ook firmware R2L001. Er zijn overigens wel nieuwere firmwares..

http://www.esato.com/archive/t.php/t-66330

[ Voor 81% gewijzigd door Jrz op 20-12-2004 10:48 ]

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2AE033
- Released on EMMA2 (6/12/04)
- Faster overal speed
- Search function in phonebook upgraded (C doesn't delete Contact, but letters you've entered)
- Finally no more delay when answering a call (picture att. to person in phonebook)
- JBenchmark1: 2129
- Jbenchmark2: 125

Hoe kom ik nu aan bovenstaande firmware? Is deze online te krijgen bij SE?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:34:
R2AE033
- Released on EMMA2 (6/12/04)
- Faster overal speed
- Search function in phonebook upgraded (C doesn't delete Contact, but letters you've entered)
- Finally no more delay when answering a call (picture att. to person in phonebook)
- JBenchmark1: 2129
- Jbenchmark2: 125

Hoe kom ik nu aan bovenstaande firmware? Is deze online te krijgen bij SE?
Nee, 'released on EMMA2' betekend dat ze alleen verkrijgbaar zijn bij een SESP. Die gebruiken namelijk als enige het EMMA 2 systeem.

Maar in ieder geval bedankt voor de chancelog, die gaat de startpost in.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt zo'n nieuwe firmware dan helemaal niet op de SE site? Wanneer doen ze dat wel en wanneer verwachten ze van je dat je naar een SESP gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb nu firmwareversie R2L001 dus dat is de laatste (die R2AE033... is nog niet te downen zelf) en die dingetjes die die firmware versie R2AE033 aanbied hoef ik eigenlijk niet echt. Contactenlijst scroll ik gewoon makkelijk doorheen en tsjaa dat opnemen met 1 seconde vertraging heb ik geen last van. Ik wil gewoon firmware met:

-camera geluid uit (maar ja dat gebeurd toch niet)
-Maar waar ik me echt aan erger is dat als de telefoon op stil staat dat je ook echt niks qua geluid kan afspelen!!!! Als mijn telefoon op stil staat en k bv. naar video's ga en deze afspeel hoor ik gewoon 't geluid van die video 8)7 Is echt zo fucking irritant. Vandeweek zat 'n vriend van me met m'n telefoon te spelen komt er opeens Rammstein uit de speaker terwijl de telefoon op stil staat. Heel die leraar boosgeworden :) Bij bv. Samsung is dat mooi geregeld en krijg je eerste de melding 'stille modus uitzetten' voordat je wat kan afspelen. btw. was bij m'n SE T310 en SE T610 ook niet dat ik wel geluid hoorde als 'stil' aanstond. Hebben jullie dit ook of niet? Als de telefoon op stil staat moetie gewoon op stil staan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob248
  • Laatst online: 16-05-2005
Kan iemand mij uitleggen of het volgende probleem te verhelpen is:

Indien ik een persoon selecteer in mijn telefoonboek en deze bel en als verbinding heb verbroken komt er in mijn gesprek lijst een andere naam bij dit nummer te staan. Deze naam staat dan wel in mijn telefoonboek maar niet goed in de gesprekken lijst.
Ik heb een simlock vrij toestel met firmware r2loo1.

Ook heb ik weleens dat als een persoon mij belt uit het telefoonboek zijn naam niet word weergegeven en wel het telefoonnummer, hoe kan dit. Persoon heeft toestel niet op privenummer staan dus 8)7

graag een reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DrBob248 schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:29:
Kan iemand mij uitleggen of het volgende probleem te verhelpen is:

Indien ik een persoon selecteer in mijn telefoonboek en deze bel en als verbinding heb verbroken komt er in mijn gesprek lijst een andere naam bij dit nummer te staan. Deze naam staat dan wel in mijn telefoonboek maar niet goed in de gesprekken lijst.
Ik heb een simlock vrij toestel met firmware r2loo1.

Ook heb ik weleens dat als een persoon mij belt uit het telefoonboek zijn naam niet word weergegeven en wel het telefoonnummer, hoe kan dit. Persoon heeft toestel niet op privenummer staan dus 8)7

graag een reactie
Ik heb zelfde firmware en ook simlockvrij toestel maar ik heb geen een van jouw twee problemen ooit meegemaakt!? Misschien ligt 't aan de providersimkaart (ikzelf heb Orange en jij??)?! Het schijnt dat een bepaalde firmware + orange simkaart ervoor zorgen dat je elke keer de 'setup-wizard' krijgt als je je telefoon aanzet!? Dus misschien is dat net zoiets!? Die firmware + simlockvrij telefoon + ......providersimkaart is jouw probleem!?

EDIT: nog maar 2 posts en dan mag Deel 6 van het Grote SonyEricsson K700 worden geopend _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 20-12-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:28:
Ik heb nu firmwareversie R2L001 dus dat is de laatste (die R2AE033... is nog niet te downen zelf) en die dingetjes die die firmware versie R2AE033 aanbied hoef ik eigenlijk niet echt. Contactenlijst scroll ik gewoon makkelijk doorheen en tsjaa dat opnemen met 1 seconde vertraging heb ik geen last van. Ik wil gewoon firmware met:

-camera geluid uit (maar ja dat gebeurd toch niet)
-Maar waar ik me echt aan erger is dat als de telefoon op stil staat dat je ook echt niks qua geluid kan afspelen!!!! Als mijn telefoon op stil staat en k bv. naar video's ga en deze afspeel hoor ik gewoon 't geluid van die video 8)7 Is echt zo fucking irritant. Vandeweek zat 'n vriend van me met m'n telefoon te spelen komt er opeens Rammstein uit de speaker terwijl de telefoon op stil staat. Heel die leraar boosgeworden :) Bij bv. Samsung is dat mooi geregeld en krijg je eerste de melding 'stille modus uitzetten' voordat je wat kan afspelen. btw. was bij m'n SE T310 en SE T610 ook niet dat ik wel geluid hoorde als 'stil' aanstond. Hebben jullie dit ook of niet? Als de telefoon op stil staat moetie gewoon op stil staan!!!
Dan plug je je headset erin... Of je zet het volume omlaag dmv de volumeknoppen aan de zijkant van je K700.

Zal btw wel aan mij liggen, maar als je je telefoon op stil zet en je opent daarna je Video- of Muziek-map en drukt op afspelen, dan lijkt het me logisch dattie natuurlijk het geluid aanzet! Anders hoef je t ook niet af te spelen imo... Maar dat is natuurlijk mijn mening!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.