Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.896 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:27
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:59:
Ben ik de enige die het niet voor elkaar krijgt om een "mooie foto" te maken?? Alle foto's die ik maak zijn heel "korrelig/ pixelig" en/ of extreem wazig! Ik heb bij mijn instellingen de kwaliteit staan op "Hoog", maar dit haalt niks uit. Bovendien gaat mijn scherm extreem traag zodra ik mijn camera op nachtmodus instel (maar dit kan ik nog wel enigszins verklaren, aangezien hij de foto's aan moet passen).
Ik heb alle resoluties al geprobeerd maar ook dit haalt niks uit! Ik begin nu toch echt te twijfelen aan mijn GSM en misschien is mijn camera wel niet goed en zou ik dus moeten ruilen.
Hebben jullie misschien tips om goede foto's te maken of denken jullie dat het werkelijk aan mijn GSM ligt en dat ik zou moeten ruilen?
ik heb het ook bij het maken van sommige foto's .... ook ik heb hem meestal op hoog staan. Maar t valt me op dat het vooral met het aanwezige licht te maken heeft. Des te minder licht des te pixelachtiger/waziger de foto's worden.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hi,

Ik heb een paar vraagjes over deze telefoon die misschien wel terug te vinden zijn in een van de 5 topics over deze telefoon, maar dit zijn 1000en berichten en dus vrij lastig om terug te vinden.

* Kan ik m'n eigen woorden aan het T9-woordenboek toevoegen?
* Is MMS over BT een universeel protocol of werkt het alleen bij SE's?
* Kan ik de IR-poort ook als afstandsbediening voor de TV gebruiken? :)
* Als ik het goed begrijp kan je er met de laatste firmware niet voor kiezen om het camera-geluid uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-07 16:58
Hi,

Ik heb een paar vraagjes over deze telefoon die misschien wel terug te vinden zijn in een van de 5 topics over deze telefoon, maar dit zijn 1000en berichten en dus vrij lastig om terug te vinden.

* Kan ik m'n eigen woorden aan het T9-woordenboek toevoegen?

ja

* Is MMS over BT een universeel protocol of werkt het alleen bij SE's?

geen idee

ook geen idee

* Als ik het goed begrijp kan je er met de laatste firmware niet voor kiezen om het camera-geluid uit te zetten?

klopt.

Lex

• DrBob248
  • Laatst online: 16-05-2005
Indien je de K700i echt goedkoop wil hebben met een abonnement kijk dan eens op www.bestelmaar.nl incl abo relax 150 123 euro retour. dit is echt waar en na ontvangst van factuur van t-mobile ook nog een 50% korting op abo.

en op complaza.nl koop je de dss-25 heel voordelig.

succes mensen :P :P :+

[ Voor 11% gewijzigd door DrBob248 op 18-11-2004 15:40 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

@DrBob248: Een 2 jarige abo...tsja :X bij 2call.nl heb ik hem gehaald voor een 1 jarig Relax 300 met 5 retour.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• DrBob248
Nitai schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:06:
@DrBob248: Een 2 jarige abo...tsja :X bij 2call.nl heb ik hem gehaald voor een 1 jarig Relax 300 met 5 retour.
tja 5 euro of 123 is maar of je verschil ziet en wat is nu 2 jaar

• DrBob248
DrBob248 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:22:
[...]

en 5 euro bij een 300 abotje tja zeker blond hahahahaaah

• Wortelsoep
  • Niet online
Gaat de batterij ook met de laatste firmware zo kort mee? Aangezien er nogal wat 'battery improvements' zijn geweest door de firmwares heen...

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
wilko2 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:39:
Gaat de batterij ook met de laatste firmware zo kort mee? Aangezien er nogal wat 'battery improvements' zijn geweest door de firmwares heen...
Eerlijk gezegd geloof ik die "battery improvements" niet zo. De batterij gaat volgens nog net zo lang (of kort) mee als met die andere firmwares. Ze hebben alleen de batterij-indicator iets veranderd, zodat 'ie minder snel in het rood gaat. Maar als 'ie dan op rood staat, dan gaat het ook snel. Bij mijn eerste firmware ging 'ie snel in het rood en vervolgens kon je nog een hele tijd door bellen.

Als de batterij al iets langer meegaat, dan komt dat doordat ze de timings van de displayverlichting enz. veranderd hebben.

What's the speed of Dark?

• Wortelsoep
  • Niet online
Okay, klinkt logisch.

Verder... Ik durf het bijna niet te vragen omdat er zoveel reacties zijn geweest met tijden, maar hoe lang doe je er nu ècht mee? Want ik kan me wel voorstellen dat er een hoop mensen zijn die meteen de eerste dag al een reactie geven dat de batterij slecht is, maar dan is de batterij nog gloednieuw, en de meeste batterijen zijn pas op volle sterkte als ze een paar keer opgeladen zijn. Is het na een week of 2 nog steeds zo waardeloos?

[ Voor 11% gewijzigd door Wortelsoep op 18-11-2004 19:10 ]

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:36
wilko2 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:09:
Okay, klinkt logisch.

Verder... Ik durf het bijna niet te vragen omdat er zoveel reacties zijn geweest met tijden, maar hoe lang doe je er nu ècht mee? Want ik kan me wel voorstellen dat er een hoop mensen zijn die meteen de eerste dag al een reactie geven dat de batterij slecht is, maar dan is de batterij nog gloednieuw, en de meeste batterijen zijn pas op volle sterkte als ze een paar keer opgeladen zijn. Is het na een week of 2 nog steeds zo waardeloos?
Mijn originele batterij ging met eerste firmware max 2 dagen mee (32u). Na update naar R2L001 firmware ging de batterij zo'n 3-3,5 dagen mee (50u). Toen een extra capaciteit (1100MaH) batterij aangeschaft bij Mobiltec24.de. Telefoon gaat nu met gemak 7-8 dagen (110-130u) mee !

Verwijderd

Hallo!

Ik heb nu mijn K700i ong een maand maar ik heb een aantal vragen..

Als ik probeer met mijn data kabel een mp3 op mijn telefoon te krijgen dan doet die er langer over als een uur... :S ik heb hem nu ook aan staan en hij is al meer als een half uur bezig en nog steeds niet op de helft:S

Gister heb ik van een vriendin van mij een mp3 overgestuurd via bluetooth..en dat gaat we snel :S

En ik lees dat jullie batterij 3 dagen meegaan? ik moet de mijne elke avondopladen! terwijl ik er helemaal niet zoveel mee doe..

ik hoop dat jullie misschien antwoord hebben op mijn vragen! B)

Alvast bedankt!

Groetjes, Suzanne

• Wortelsoep
  • Niet online
dafmay schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:41:
[...]

Mijn originele batterij ging met eerste firmware max 2 dagen mee (32u). Na update naar R2L001 firmware ging de batterij zo'n 3-3,5 dagen mee (50u). Toen een extra capaciteit (1100MaH) batterij aangeschaft bij Mobiltec24.de. Telefoon gaat nu met gemak 7-8 dagen (110-130u) mee !
Dank je wel! 50 uur vind ik acceptabel. Een niet-originele accu durf ik niet aan. Is dit overigens 50 uur standby of is 'ie daarbij ook gebruikt?

Dit gaat m'n nieuwe telefoon worden :*)

• dafmay
wilko2 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 21:42:
[...]

Dank je wel! 50 uur vind ik acceptabel. Een niet-originele accu durf ik niet aan. Is dit overigens 50 uur standby of is 'ie daarbij ook gebruikt?

Dit gaat m'n nieuwe telefoon worden :*)
De standby-tijden zijn inclusief ong 30-45 min bellen, bluetooth uit, geen gprs, powersave aan. Btw de niet-originele batterij gebruik ik nu al dik 1,5-2 maanden. Hij wordt niet warm en de standby-tijd is werkelijk geweldig. Voor slechts eur 17,50 is het een koopje _/-\o_

Veel plezier met je nieuwe phone :7

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:55:
Hallo!

Als ik probeer met mijn data kabel een mp3 op mijn telefoon te krijgen dan doet die er langer over als een uur... :S ik heb hem nu ook aan staan en hij is al meer als een half uur bezig en nog steeds niet op de helft:S

Gister heb ik van een vriendin van mij een mp3 overgestuurd via bluetooth..en dat gaat we snel :S

En ik lees dat jullie batterij 3 dagen meegaan? ik moet de mijne elke avondopladen! terwijl ik er helemaal niet zoveel mee doe..

Alvast bedankt!

Groetjes, Suzanne
Wb standbytijd. Upgraden naar nieuwste firmware is een must. De standbytijd van mijn telefoon was meteen verdubbeld !

Suc6 !

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
DrBob248 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:22:
[...]

zodat je na 1 jaar je abbo kunt verlengen of overzetten met een cashdeal, dan krijg je dus na 1 jaar ook nog een smak geld, dan heb je dus 2 losse jaar abbo's, 2 jaar lang dezelfde telefoon en meer geld dan een 2 jarig abbo, kost een beetje moeite maar het loont zeker, trap niet zomaar in een 2 jarig abbo, 1 jarig is bijna altijd goedkoper

K700 met 2jarig relax 150=-123
K700 met 1jarig relax 150+relax150 met cashback=98-232=-134

verschil is niet heel groot maar het is er wel, en stel dat je foon na 1 jaar kapot gaat? dan zit je met een abbo voor 2 jaar, met een 1 jarig abbo ben je dus goedkoper en flexibeler, het kost alleen iets meer tijd

[ Voor 24% gewijzigd door argro op 18-11-2004 23:38 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz jah ok...enne waar kan ik dat doen?

en iemand idee hoe dat zit met mijn mp3's?

THX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
superlex schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:33:
Dit kan helaas niet. De IRDA-interface die de K700 aan de (JAVA-)programmeur aanbiedt is te beperkt. De IRDA-poort op de K700 kan die signalen niet versturen. Mobieltjes die lopen op het Symbian OS en de meeste PDA's kunnen dit wel.

[ Voor 2% gewijzigd door lzandman op 19-11-2004 08:40 . Reden: zpelvaut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

DrBob248 schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:37:
[...]

en 5 euro bij een 300 abotje tja zeker blond hahahahaaah
Nee het verschil is misschien dat ook echt gebruik maak van die 300 minuutjes en uiteindelijk minder betaal en er maar een jaar voor aan vast zit.

300 1jr= 36,50 * 12 = 438 - 5 = 433 euro
150 2jr= 23,50 * 24 = 564 + 123 = 687 euro

Blond he? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Swoezie:

Ik heb een DSS-25 en bij mij duurt het ook erg lang. Wat je kan proberen is om je mp3's naar 96 kbps te zetten. Dan worden ze een stuk kleiner, en je merkt weinig kwaliteitsverschil... Je kan dan sneller ff een mp3 op je K700 gooien, en je kan er meer mp3's op kwijt omdat ze minder geheugen innnemen...

Dat gaat idd bij mij ook veel sneller!

Controleer eens of je Bluetooth aanstaat, als je die uitzet gaat je accu veel langer mee!

Zo goed? :)

Grtz Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:22:
[...]

300 1jr= 36,50 * 12 = 438 - 5 = 433 euro (Das dus per jaar)

150 2jr= 23,50 * 24 = 564 + 123 = 687 euro ( Das dus voor 2 jaar, en je hebt 123 euro er bij opgeteld, terwijl je die terugkrijgt ;) )
Dus:

300 1jr = 36,50 * 12 = 438 - 5 = 433 euro per jaar...
150 2jr = 23,50 * 24 = 564 - 123 = 441 voor 2 jaar, dus 220,50 per jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dit topic gaat over de K700i en niet over alle abbo's prijzen en belminuten met de K700i. Start daar lekker een ander forum voor op ofzo :(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:55:
Hallo!

Het staat er om bekend dat mp3'tjes of andere data oversturen via een datakabel onwijs lang duurt en met bluetooth gaat dit veel sneller. Dus je hebt wel iets aan je datakabel, maar het duurt onwijs lang en in dat geval kun je beter een Bluetooth-usb-stick kopen gaat veeeeeeeeeeel sneller :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

@CLB: my bad, sorry :)

Wat ik zelf irritant vind is dat de toetsenblokkeren-combi is omgewisseld. Ik weet dat ik op m'n T610 altijd, More (voor gemakshalve) + * deed en dan was deze toetsgeblokkeerd. Nu is het andersom, eerst * en dan pas More knopje.

Verder als ik de telefoon opneem, dan is er een vertraging voordat ik de persoon hoor. Ik heb de laatste firmware, maar wel een fotootje aan die persoon gekoppeld. Misschien dat dat laatste een vertragend effect heeft.

Wat ik altijd zal missen van m'n t68i en t65 is dat je kon zien hoe lang je nog kon bellen en hoe lang hij nog standby kon staan. Sinds de T610 hebben ze dat eruit gehaald....erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, kun je zowel de simm als de telefoon blokkeren en maar één keer een pin-code intoetsen?

Graag jullie commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:16:
Ik heb een vraagje, kun je zowel de simm als de telefoon blokkeren en maar één keer een pin-code intoetsen?

Graag jullie commentaar.
Helaas dit kan niet. Als je en je sim en je telefoon wilt blokkeren moet je helaas twee pincodes invoeren. Maar zo'n probleem is dat toch niet? Ik moet maximaal 1x per maand deze pincodes invoeren, omdat dan m'n batterij helemaal leeg is. Ik laad 'm gewoon elke avond op ongeacht m'n batterijstatus. Dus dan hoef ik ook niet elke dag m'n twee pincodes in te voeren.

EDIT: wel jammer dat, dat klepje voor de batterij-opening van buigzaam rubber is en niet van hard plastic ofzo. Bij mij staat heel dat klepje bol en sluit niet meer goed in de telefoon! Nog meer mensen hier last van of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@stefan

Hej ja bedankt ik ga het proberen :) !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag is als volgt:

Ik wil binnenkort de in dit topic besproken telefoon gaan aanschaffen i.c.m. een 2-jarig Orange Free 20 abonnement.
Nu zit ik alleen nog met 1 vraag want voor de rest is alles wel duidelijk:

Wat moet ik precies allemaal meenemen naar de Orange Shop/willekeurige telecom aanbieder alvorens ik direct een abonnement kan afsluiten?

Het feit dat ik nog minderjarig ben (17 jaar) betekent dat 1 van mijn ouders een Machtiging Minderjarige moet invullen. Dit kan neem ik aan ter plekke in de winkel zelf? En wat heb ik dan verder nog allemaal nodig om meteen een abonnement te kunnen afsluiten en ook direct aan de slag te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:30:
Mijn vraag is als volgt:

Ik wil binnenkort de in dit topic besproken telefoon gaan aanschaffen i.c.m. een 2-jarig Orange Free 20 abonnement.
Nu zit ik alleen nog met 1 vraag want voor de rest is alles wel duidelijk:

Wat moet ik precies allemaal meenemen naar de Orange Shop/willekeurige telecom aanbieder alvorens ik direct een abonnement kan afsluiten?

Het feit dat ik nog minderjarig ben (17 jaar) betekent dat 1 van mijn ouders een Machtiging Minderjarige moet invullen. Dit kan neem ik aan ter plekke in de winkel zelf? En wat heb ik dan verder nog allemaal nodig om meteen een abonnement te kunnen afsluiten en ook direct aan de slag te kunnen?
Legitimatie van jezelf en je ouders, je bankpas en eventueel een bankafschrift (niet ouder dan 1 maand). Als je geen bankafschrift meeneemt kan je met je bankpas 1 cent pinnen. En inderdaad die ingevulde machtiging, maar dat kan ook in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ATB,

bedankt voor het antwoord op mijn vraag.
Zeer helder, hier hebben we tenminste wat aan.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op woensdag 17 november 2004 @ 16:47:
[...]

ik heb het ook bij het maken van sommige foto's .... ook ik heb hem meestal op hoog staan. Maar t valt me op dat het vooral met het aanwezige licht te maken heeft. Des te minder licht des te pixelachtiger/waziger de foto's worden.
De fotokwaliteit vind ik naatje hoor,ben samsung gewend,die zijn pas top.
Heb inmiddels mijn k700i alweer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob248
Nitai schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:22:
[...]

Nee het verschil is misschien dat ook echt gebruik maak van die 300 minuutjes en uiteindelijk minder betaal en er maar een jaar voor aan vast zit.

300 1jr= 36,50 * 12 = 438 - 5 = 433 euro
150 2jr= 23,50 * 24 = 564 + 123 = 687 euro

Blond he? :>
ja zeker ik krijg die 123 euro retour vriendzal even zeggen wat het kost:

23,50 * 24 = 564 euro
50% korting 4 maanden = 4* 11,75= 47 euro -
cashback 123 euro-
is totaal voor 24 maanden 394 euro en een k7001 simlock vrij
is per maand met 150 belminuten dus 16,42 euro is het nu duidelijk en je hebt een jaar garantie vriend op toestel snapppppppieeeeeeee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik heb zojuist een deskstand voor m'n K700i ontvangen waarmee tegelijkertijd de telefoon en een extra accu kunnen worden opgeladen. Mijn vraag : kan het kwaad om de extra accu ongelimiteerd in de lader te laten ? Ps de deskstand geeft dmv groen lampje aan wanneer de extra accu geheel is opgeladen. Alvast bedankt voor de info.

David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DrBob248 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:07:
[...]

ja zeker ik krijg die 123 euro retour vriendzal even zeggen wat het kost:

23,50 * 24 = 564 euro
50% korting 4 maanden = 4* 11,75= 47 euro -
cashback 123 euro-
is totaal voor 24 maanden 394 euro en een k7001 simlock vrij
is per maand met 150 belminuten dus 16,42 euro is het nu duidelijk en je hebt een jaar garantie vriend op toestel snapppppppieeeeeeee :9
Maar je zit wel 2 jaar met een toestel en ik kan me niet voorstellen dat je twee jaar met je toestel doet. Na 'n half jaartje is zo'n telefoontje al helemaal verpauperd. Ode aan de 1 jarige abbo's _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob248
CLB schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:12:
[...]

Maar je zit wel 2 jaar met een toestel en ik kan me niet voorstellen dat je twee jaar met je toestel doet. Na 'n half jaartje is zo'n telefoontje al helemaal verpauperd. Ode aan de 1 jarige abbo's _/-\o_ :*)
geen idee wat jij ermee doet, heb hiervoor een Nokia 6310 gehad 2,5 jaar meegedaan en is nog redelijk nieuw en doet het goed maar ieder zijn keus.
Was niet de bedoeling om hier een discussie mee opgang te brengen wilde alleen mense laten weten wat er te koop is.

de mazzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob248
Melbo schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:40:
[...]

Ander programma'tje gebruiken. Er zijn er genoeg als je dit topic doorgelezen hebt!

Wel lkkr dat er weer een nieuwe firmware is! Ik wacht nog ff af tot hier gemeld wordt dat hij daadwerkelijk online staat bij SE en dan gaan we weer es updaten! 8)
Ik heb een dss-25 kun je mij uitleggen hoe ik updaten. Steeds als ik via de site wil updaten en doe wat de site zegt ( de wizard) krijg ik een start schermpje en dan springt foon uit en blijft tekst please wait lopen maar er gebeurt niks.
Kun je mij helpen wat ik fout doe en waarom het niet werkt?

heb windows xp met sp2 en firewall an of uit maakt geen bal uit.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij deel ik even mede dat het toch niet de K700i + 2 jarig Orange Free 20 abonnement is geworden.
De abonnementskeuze is niet veranderd, wel het toestel.

Het is geworden: de Samsung SGH E800!!! :Y)

En ik ben er zeer blij mee.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:43:
Hierbij deel ik even mede dat het toch niet de K700i + 2 jarig Orange Free 20 abonnement is geworden.

8)
E800 is ook een mooie telefoon, maar wel zo'n hype net als de nokia 3310 die iedereen heeft gehad. Toedeloe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:43:

8)
Gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Ik moet er wel bij vermelden dat ik 'm ook heb gehad en binnen 3 weken omgeruild voor de K700i. No way no how dat ik (ooit) terug ga naar samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:08

DDX

DrBob248 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:24:
[...]

Ik heb een dss-25 kun je mij uitleggen hoe ik updaten. Steeds als ik via de site wil updaten en doe wat de site zegt ( de wizard) krijg ik een start schermpje en dan springt foon uit en blijft tekst please wait lopen maar er gebeurt niks.
Kun je mij helpen wat ik fout doe en waarom het niet werkt?

heb windows xp met sp2 en firewall an of uit maakt geen bal uit.

alvast bedankt
je telefoon hoort uit te gaan
gewoon even wachten

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

dafmay schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:54:
[...]

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Ik moet er wel bij vermelden dat ik 'm ook heb gehad en binnen 3 weken omgeruild voor de K700i. No way no how dat ik (ooit) terug ga naar samsung.
Al zie je de Samsung D500 wordt 't moeilijkjes hoor om nooooooit meer terug te gaan naar Samsung. Slide-design, eerste samsungtelefoon met Bluetooth en maar liefst 92 MB vrije ruimte :9 Wordt m'n opvolgertje van de k700i (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:14:
[...]

Al zie je de Samsung D500 wordt 't moeilijkjes hoor om nooooooit meer terug te gaan naar Samsung. Slide-design, eerste samsungtelefoon met Bluetooth en maar liefst 92 MB vrije ruimte :9 Wordt m'n opvolgertje van de k700i (8>
De specs klinken zeker goed, maar persoonlijk heb ik een broertje dood aan de typische Samsung GUI en de kleurenschema's. Ik ben meer een SE-kinda guy :7

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 20-11-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Wel POTVERDEpotverdepotver.....

Ok vanwaar deze uitbarsting...
Een week geleden was mijn oude trouwe T610(R1L) gejat. Ik had em bijna anderhalf jaar en was er best gehecht aan geraakt, ondanks de trage interface.
Omdat ik SE opzich geen slecht merk vond ben ik gaan speuren en heb toch toch maar een K700i genomen. Gadgetfreak he.
Orange contractje verlengd, 2jr(mja...) in de orange shop en tot mijn....verassing....ZAG IK ER Orange branded software op staan !
edit: -KNIP-

Ik heb net dit topic doorgespeurd en blijkbaar is NIEMAND te spreken over de branded toestellen. Natuurlijk had ik em achteraf gezien kunnen halen bij een "gewone" internetwinkel zoals ik met mijn T610 had gedaan maar ja....ik dacht dat Orange service bood....kennelijk niet dus.

Aangezien dit toestel nog hartstikke vers is(<24u) ga ik linea recta naar de Orange shop morgen om te pogen toch een unbranded toestel te halen.

Ik hoorde dat iemand hier delen uit dit topic heeft geprint en zodoende een nieuw toestel heeft gehad?
Iets over ontbinden binnen 48 uur? als ik hierop een snel antwoord zou kunnen krijgen zou dat mooi zijn.

Ik hou jullie op de hoogte.
Ice

PS: waarom klinken de MIDI's uit een T610(!!!!) tig keer strakker dan uit dit monster ?!??!

[ Voor 64% gewijzigd door ShadyNetworker op 22-11-2004 05:24 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:51
ShadyNetworker schreef op maandag 22 november 2004 @ 02:52:
PS: waarom klinken de MIDI's uit een T610(!!!!) tig keer strakker dan uit dit monster ?!??!
het lijkt er erg op dat SE in de K700 een slechtere midi wave table dan in de T6x0 heeft gestopt. Waarschijnlijk ivm geheugen en het feit dat K700 mp3's ondersteund.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ShadyNetworker schreef op maandag 22 november 2004 @ 02:52:

De midi-files van de T610 die jij had zijn gemaakt om 32 instrumenten te ondersteunen en die van de K700i maar liefst 40 dus je oude midi files van de T610 zijn niet voor de K700i gemaakt en klinken dus ook niet 'strak' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

CLB schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:46:
[...]
De midi-files van de T610 die jij had zijn gemaakt om 32 instrumenten te ondersteunen en die van de K700i maar liefst 40 dus je oude midi files van de T610 zijn niet voor de K700i gemaakt en klinken dus ook niet 'strak' :P
CLB: als er nogmeer instrumenten in zitten of nog meer tegelijk kunnen worden afgespeeld, dan lijkt het toch logisch dat ze op zn minst hetzelfde zouden klinken?
Maar de kwaliteit is duidelijk minder, het lijkt op die van een paar oudere Samsung telefoons die ik heb gehoord. Ook veel andere toestellen naar wie ik MIDI's heb gestuurd hebben hetzelfde "probleem".

Maar goed, heeft iemand antwoord op de andere vragen van me?
Ik heb net gebeld met de Orange Klantenservice/TD en aldaar wisten ze helemaal niets of weinig over firmware updates en wanneer er nieuwe orange FW zou komen -_-

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gloeiende, ik weet niet of er veel mensen de agenda functie gebruiken, ik dus wel. Ik ben wel eens benieuwd of er meer mensen problemen hebben als ze een afspraak op recurring hebben staan, oftewel een vaste afspraak die om de zoveel tijd terugkomt, dit kan je instellen bij outlook. Als ik voor die afspraak een melding krijg dan loopt ie finaal vast, moet je hem opnieuw opstarten.

Komt dit bij andere ook voor? Waarschijnlijk is het een bug die er nog uit moet worden gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Een aantal vragen mbt profielen. Ik heb een profiel genaamd "TTY accessory". Wat is dit precies ? Het is mij opgevallen dat de ringtone in dit profiel niet is aan te passen. Iemand enig idee waarom dit is ?

En een algemene vraag mbt profielen. Is het mogelijk profielen te wissen ?

Alvast bedankt,

David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
  • Laatst online: 16-07 16:58
superlex schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:05:
zeker weten doe je het natuurlijk nooit (heb ook ooit in een winkel gewerkt dus ik weet hoe het werkt) maar hij zag er toch erg nieuw uit toen ik hem uitpakte, heb er zelfs nog extra op gelet.

De oplossing is in ieder geval dat T-mobile hem morgenochtend bij mij op komt halen en er de nieuwste software in het nederlands opzet.

Was zonder problemen geregeld en erg netjes van ze. blijf het wel raar vinden dat het zomaar kan maar als het opgelost wordt vind ik het best, ik ben niet zo moeilijk en ik vind dat je een bedrijf altijd een kans moet geven om het op te lossen voordat je moelijk gaat doen tegen ze.

Is het hierna nog niet naar wens dan wordt ik ook wat minder makkleijk en dan ga ik wel wat moeilijker doen tegen ze. (debranded toestel eisen enzo)

ik wacht het dus nog even af.

Lex
update:

maandag gebeld met T-mobile
dinsdag opgehaald door een koerier
vrijdag weer bezorgd door de post.

Heb nu de nieuwste software in het nederlands!

conclusie is dus dat als je met T-mobile de nieuwste firmware wilt je de klantenservice moet bellen en zeggen dat je nieuwe software wilt ivm de batterij duur e.d. is het binnen een paar dagen netjes geregeld

t-mobile _/-\o_

Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ptoeneigh schreef op maandag 08 november 2004 @ 16:54:
[...]
Bij Vodafone bijvoorbeeld mis je de optie: MP3 als ringtone. (dit is wel op te lossen door aan het mp3tje met je computer er digital righs management aan toe te voegen.. maar dit gaat veeel te ver allemaal.. )1 tip die je van haast iedereen zal krijgen.. koop GEEN branded toestel! ;-) enjoy!
weet iemand hoe je dit voor elkaar krijgt? Ik heb echt een supercoole ringtone in mp3 maar tegelijkertijd ook een Vodafone branded phone...

edit:

Tis eigenlijk heel simpel, je hebt de drm packager van ericsson zelf nodig. Hiermee kun je mp3 omzetten naar .dm en die werken wel. Let wel (en dit is fucked-up), het kan alleen met de nieuwere firmware's.... r2a041 werkt bijvoorbeeld niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waarom ik naar 1 persoon geen sms kan sturen en naar de rest wel. Dan zegt die elke keer bericht verzonden mislukt. Heb goed bereik, naar andere doet die het wel. servicecentrum staat goed. Kan d'r wel bellen maar niet sms'en dan doet die het niet. Ik kan het absoluut niet verklaren !!

weet iemand hoe dit kan, of hoe ik dit kan oplossen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:11

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:43:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik naar 1 persoon geen sms kan sturen en naar de rest wel. Dan zegt die elke keer bericht verzonden mislukt. Heb goed bereik, naar andere doet die het wel. servicecentrum staat goed. Kan d'r wel bellen maar niet sms'en dan doet die het niet. Ik kan het absoluut niet verklaren !!

Toevallig Vodafone? Ik heb ook al de hele ochtend moeite (lees: het lukt helemaal niet) om een sms te verzenden. Ook met mijn reserve toestel overigens. (lokatie: Amsterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

ik krijg binnenkort de k700i, nu heb ik nog een t630.
Kun je met de k700i even leuk bluejacken als met de t630?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
  • Laatst online: 17-09 21:22
Silverline schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:24:
ik krijg binnenkort de k700i, nu heb ik nog een t630.
Kun je met de k700i even leuk bluejacken als met de t630?
Ik weet niet hoe je mensen bluejacked met een T630, maar als je bedoelt dat je mensen notities kan sturen via bluetooth, dan kan dat met de K700i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

_knakker_ schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:48:
[...]

Ik weet niet hoe je mensen bluejacked met een T630, maar als je bedoelt dat je mensen notities kan sturen via bluetooth, dan kan dat met de K700i.
op de t630 deed ik dat door een leeg contact met bijv. de tekst Hallooow! te versturen, aangezien niet-SE's géén notities kunnen openen ;)

br0n: bluejackq.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterLeurs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:12
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:43:

Kies je het nummer uit de Snelkeuzelijst nadat je het smsje getikt heb?? Zo ja probeer eens om die snelkeuze-naam te verwijderen en dan uit het telefoonboek opnieuw het goeienummer te zoeken.

Heb ook tijdje gehad namelijk na lang zoeken bleek dat het nummer in de snelkeuze-lijst bij sms een aparte lijst is. Dus de naam word niet gekoppeld aan het telefoonnummer dat er bijhoort volgens het telefoonboek. Wijzig je nummer in het telefoonboek dan blijft ie in de snelkeuze nog de ouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
  • Laatst online: 17-09 21:22
Silverline schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:56:
[...]

op de t630 deed ik dat door een leeg contact met bijv. de tekst Hallooow! te versturen, aangezien niet-SE's géén notities kunnen openen ;)

br0n: bluejackq.com
Okee, die manier wist ik ook al, maar het is toch niet zo dat alleen maar SE's die notities kunnen openen? Ik dacht nl dat ook sommige niet-SE's die notities kunnen openen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Is er eigenlijk al een opvolger aangekondigd van de K700i? Iemand ergens wat nieuws opgevangen?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
  • Laatst online: 13-09 08:39
hoi
ik heb een probleempje
ik kan niet synchroniseren met mijn pc (xp sp 2) wel bestanden verzewnden en ontvangen en sind kort werkt de externe besturing ook niet meer en als ik via fma probeer zegt ie dat de telefoon buitenbereik is ....beetje vaag
ik hoop dat jullie me kunnen helpen baal hier beetje van en overigens kan ik my friends ook niet vinden
verder isut supprr telefoon

animus maximum donatum atque maximum punium est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Update:

Goed, ik ben een stuk blijer.
Ik ging naar de Orange shop bij mij in de buurt met het verzoek om een niet-branded toestel.
Daar keken ze eerst op maar ze belden toch naar de shop waar ik mn telefoon had gehaald(amsterdam, zondag 21 nov)
Daar hadden ze nog een paar op voorraad en daar heb ik vandaag(23 nov) eentje van ppgehaald.

Blijkbaar heb ik erg veel geluk gehad, want volgens mij is dit geen reguliere dienst/mogelijkheid.
Helaas heeft de .....dame die me had geholpen niet de complete inhoud van de unbranded doos gegeven, maar gewoon de spullen omgewisseld. Ik hoop niet dat ik veel mis, zouden diegenen die een K700i los hebben gekocht misschien kunnen opnoemen wat er precies bijzat qua(behalve de lader)?

Een ander pluspunt is dat ik de R2L firmware heb(yay?) , de branded had R2A.
Verschil in Java is wel te merken, op de oude ging darts als een gek, op deze nieuwe een stuk minder. Klein minpuntje dus.
Tenslotte blijf ik het jammer vinden dat er zo een bagger MIDI table inzit maar het is niet anders.

Verder ben ik wel blij met mn foon, nu alleen Orange World instellen(de homepage) en MMS |:(

[ Voor 5% gewijzigd door ShadyNetworker op 23-11-2004 21:42 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadyNetworker schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:39:
Blijkbaar heb ik erg veel geluk gehad, want volgens mij is dit geen reguliere dienst/mogelijkheid.
Helaas heeft de .....dame die me had geholpen niet de complete inhoud van de unbranded doos gegeven, maar gewoon de spullen omgewisseld. Ik hoop niet dat ik veel mis, zouden diegenen die een K700i los hebben gekocht misschien kunnen opnoemen wat er precies bijzat qua(behalve de lader)?
In die dozen zit precies hetzelfde, dus die "....dame" hoef je niet meteen "....dame" te noemen. Je mag blij zijn dat ze 'm al voor je omruilen, komt erg ondankbaar over.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
ck2000nl schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:05:
Is er eigenlijk al een opvolger aangekondigd van de K700i? Iemand ergens wat nieuws opgevangen?
Ja, de S700i. Is al een paar maand geleden bekend gemaakt. Volgens mij is 'ie zelfs al te krijgen. Het ding kan overweg met memory sticks, dus da's handig. Maar dat draaisysteem lijkt me toch niet echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, de S700i heeft onder andere 256.000 kleurenscherm, Memorystick-mogelijkheid en een 1 Megapixel-camera.

Maar hij is wel een stukkie groter dan de K700i, en de S700i ziet er in mijn ogen ook lang niet zo mooi en degelijk uit als de K700i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Sinds vandaag ook K700i bezitter....heb mijn Orange abo verlengt met een jaar. Alleen ben ik niet zo slim geweest om een non-operator K700i te vragen maar goed.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:08:
[...]

In die dozen zit precies hetzelfde, dus die "....dame" hoef je niet meteen "....dame" te noemen. Je mag blij zijn dat ze 'm al voor je omruilen, komt erg ondankbaar over.
Ondankbaar, komt het zo over? Zo was het niet bedoeld. Je had er dan denk ik bij moeten staan....
Ik dacht veel meer spullen in de andere box gezien te hebben, vandaar. Sowieso een "PlayNow" iets, geen idee wat dat is namelijk. En gewoon meet documentatie.
Maar het zal idd vrij weinig schelen denk ik zo.

Ondankbaar is wel het laatst dat ik ben, ik ben allang blij dat dit is gelukt.
Ik vrees ook dat ik een van de weinig ben.

BTW, de settings van email/mms/Orange world/inet zijn allemaal gelukt.
Gewoon de settings van de T630 opvragen, indien je orange hebt.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

Sinds deze week heb ik ook een K700i nadat mijn trouwe 6610 er op onverklaarbare wijze mee opgehouden is. De verkoper had ook al de S700i, die liet hij me zien, maar toen we de prijs zagen, heeft'ie hem snel maar weer opgeborgen. Bij een 2-jarig Hi-20 abo moest ik nog 369 euro bijbetalen. Het goedkoopst was bij hun 169 euro bij een 2-jarig Hi-80 abo...

De K700i kreeg ik gratis bij het Hi-20 abo, dus de keuze was snel gemaakt. Mijn eerste indruk is erg goed, het toestel voelt degelijk aan en is erg eenvoudig te bedienen. Alleen de kleine knopjes is ff wennen, die voelen ook iets minder degelijk aan. Het scherm is mooi helder en scherp, de kleurweergave is levendig, stukken beter dan mijn 6610 (uiteraard).

De kwaliteit van de camera is niet super, maar daar heb ik een digicam voor, dus dat is niet erg.

Verder nog geen echte nadelen tegengekomen eigenlijk, maar daar heb ik hem nog te kort voor ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Ik heb momenteel firmware versie: R2AA003, maar ontdek ineens dat ik maar heel weinig smsjes kan opslaan. De gsm geeft aan als het geheugen vol is van de smsjes dat dit op de sim is. Kortom de gsm slaat de smsjes op de sim op en niet op de telefoon zelf. Heeft iemand een idee hoe ik dat instellen, en of dat in te stellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:14

Cheezus

Luiaard

SuB-Gold schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:28:
Ik heb momenteel firmware versie: R2AA003, maar ontdek ineens dat ik maar heel weinig smsjes kan opslaan. De gsm geeft aan als het geheugen vol is van de smsjes dat dit op de sim is. Kortom de gsm slaat de smsjes op de sim op en niet op de telefoon zelf. Heeft iemand een idee hoe ik dat instellen, en of dat in te stellen is?
Je kan 100 (dacht ik) smsjes opslaan .. de sms'jes die je verzonden hebt tellen daar ook bij mee dus misschien dat je die nog in je telefoon hebt staan zodat je weinig nieuwe smsjes kunt krijgen?

Anders weet ik het niet :)

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:47
Sinds kort ook de trotse eigenaar van een K700! :)

Ik had een CCS-20 desktop lader (orgineel SE) en een niet orginele DCU-11 kabel van Ebay gekocht. De orginele SE file manager kreeg ik niet aan de praat. FMA vind ik niet mooi. Tijdens het surfen kwam ik deze file manager van http://k700.hitziger.net tegen. Werkt erg goed.

Nog een handige site:
http://www.clubsonyericsson.com/en/software_windows.shtml

[ Voor 5% gewijzigd door Kozz op 25-11-2004 11:33 ]

Verwijderd

Zeg ik heb de T-Mobile branded versie, en heb in m'n 'startscherm' de snelkoppeling 'gesprek' en de snelkoppeling 'T-Zones'. Nou gebruik ik die t-zones niet en tis te lelijk grote roze balk, kan ik die aanpassen dat ik er de agenda neerzet ofzo?

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
yeah, ik heb hem besteld via de Sp!ts!

- gratis K700i met bluetooth headset
- 90 euro extra beltegoed van Orange!
- Free 20 Abonnement..

CHILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL :D

vanpeltje

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

primusz schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:47:
[...]

Je kan 100 (dacht ik) smsjes opslaan .. de sms'jes die je verzonden hebt tellen daar ook bij mee dus misschien dat je die nog in je telefoon hebt staan zodat je weinig nieuwe smsjes kunt krijgen?

100smsjes maar :'(
zelfs die gammele nokia kon er nog meer opslaan en mijn t610 daarvoor kon er nog meer opslaan... dat vind ik dan wel jammer :?

Verwijderd

@Sub-Gold:

Als je het programma FMA (staat in de startpost) download, kan je meerdere SMS-jes opslaan op je K700i. Je gebruikt dan de overige vrije ruimte van je telefoongeheugen. ;)

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob248
vanpeltje schreef op donderdag 25 november 2004 @ 12:23:
yeah, ik heb hem besteld via de Sp!ts!

- gratis K700i met bluetooth headset
- 90 euro extra beltegoed van Orange!
- Free 20 Abonnement..

CHILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL :D
orange is te duur buiten hun bundel kijk op www.bestelmaar.nl abo met gsm en dan tmobile relax 150 die is cool man
en nog geld toe ook

dat noem ik chilllllllllllen hahaahhah :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

Chill even op www.telecomvergelijker.nl
Er is al meerdere malen gezegd dat dit topic niet over abbo's en zo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Hey mensen, ik heb via de openingspost eens gekeken welke firmware ik erop heb staan. Dat is R2L001, dus de op-een-na nieuwste.
Hierbij staat ook dat de bug opgelost zou zijn, waar er na het opnemen een vertraging zou zijn van enkele seconden. Ik heb daar alleen nog wel last van.
Hoe zou dit kunnen komen. Zijn er meer mensen die dit hebben en belangrijker: hoe los ik het op, want het is best irritant...

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Je hebt het topic niet doorgelezen he? Er is al door meerdere mensen, inclusief mijzelf, iets gezegd over die firmware icm de opneem-vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Rio schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:24:
Je hebt het topic niet doorgelezen he? Er is al door meerdere mensen, inclusief mijzelf, iets gezegd over die firmware icm de opneem-vertraging.
Nou, het spijt me echt zeer dat ik hier op me werk moeilijk de hele dag bezig kan zijn met het doorlezen van alle posts hoor...
Als de zoekfunctie me verder had geholpen had ik het daar wel mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Laatst online: 09:01
Rio schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:24:
In plaats van meteen users afzeiken kun je ook gewoon even melden dat er nog geen oplossing voor is. Zeker als je zelf het probleem ook hebt en weet of er wel of geen oplossing voor is ....

(en het is een collega van mij en hij heeft inmiddels 2 uur naar dit topic zitten staren om het door te zoeken dus van mij mag hij wel weer eens aan het werk :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:27

13art

Moderator Mobile
Rappie schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:02:
[...]

(en het is een collega van mij en hij heeft inmiddels 2 uur naar dit topic zitten staren om het door te zoeken dus van mij mag hij wel weer eens aan het werk :D )
2 uur lang dit forum staren is ook hard werken hoor ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuB-Gold schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:40:
[...]

100smsjes maar :'(
zelfs die gammele nokia kon er nog meer opslaan en mijn t610 daarvoor kon er nog meer opslaan... dat vind ik dan wel jammer :?
Ik heb het al een keer eerder vermeld, maar dat zit ergens verstopt in topic 3 ofzo. Maar als je in je inbox staat kan je bij "meer" het bericht opslaan bij "opgeslagen berichten" dus dan kan je nog veel meer smsjes kwijt. Alleen mijn vraag is waarom zou je 100 smsjes willen bewaren...... :/
Leeg ook eens je map "verzonden berichten"!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Rappie schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:02:
[...]

In plaats van meteen users afzeiken kun je ook gewoon even melden dat er nog geen oplossing voor is. Zeker als je zelf het probleem ook hebt en weet of er wel of geen oplossing voor is ....

Ik zit ook op mijn werk en we zullen wel niet de enige zijn lijkt me, maar alla;

de opneemvertraging is er dus nog, maar aan
gewoon even melden dat er nog geen oplossing voor is
had je dat zelf ook al uitgevonden. Maar ik wilde niet de hufter uithangen hoor, dat was niet de bedoeling.

En zet nu maar snel je collega weer aan het werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Geen zin meer... Weekend... Maandag weer een nieuwe dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen, waar ik de (schroefbare) frontjes voor mijn k700i kan vinden? Dit omat hij erg beschadigd is, en ben er nog steeds blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Masegate schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:48:
Hey mensen, ik heb via de openingspost eens gekeken welke firmware ik erop heb staan. Dat is R2L001, dus de op-een-na nieuwste.
Hierbij staat ook dat de bug opgelost zou zijn, waar er na het opnemen een vertraging zou zijn van enkele seconden. Ik heb daar alleen nog wel last van.
Hoe zou dit kunnen komen. Zijn er meer mensen die dit hebben en belangrijker: hoe los ik het op, want het is best irritant...
Ja, ik heb er ook nog steeds last van. Heel irritant.

Ik zag trouwens net dat dat rode lampje op mijn K700i net ging knipperen. Ik dacht dat 'ie dat alleen deed als je batterij bijna op was. Maar mijn accu zit nog behoorlijk vol. Wat kan er aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

primusz schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:47:
[...]

Ik heb vandaag ontdekt dat ik er maar 60 op kan slaan. alles bij elkaar. Dan krijg ik de melding dat alles vol zit. Vrees dat dit een beperking is die door de software van T-Mobile komt. Heb namelijk branded foon..

Iemand met zelfde branded toestel die eventueel meer op kan slaan? Dan ga ik namelijk naar een andere oorzaak zoeken!

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik vraag me af waarom men zoveel sms-jes wil bewaren?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
Is het al bekend wat de opvolger van de k700 is?
zal vast eentje met 1.3 mp zijn.

jah de s700 heeft ook 1.3mp camera maar die vind ik niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ D!ablo:

De S700 is de opvolger van de K700... Heb ik op de vorige pagina al vermeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:39:
@ D!ablo:

De S700 is de opvolger van de K700... Heb ik op de vorige pagina al vermeld ;)
de s700 is helemaal geen opvolger, ze zijn zelfs tegelijk 'onthuld'. En volgens mij is er nog geen enkel gerucht over wat de 'opvolger' van de k700 zou gaan worden, zal waarschijnlijk wel in 2005 zijn (op de cebit zal wel weer wat getoond worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een beetje een vreemde vraag misschien ;) Maar waarom kun je geen tekstberichten via Bluetooth versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:23:
een beetje een vreemde vraag misschien ;) Maar waarom kun je geen tekstberichten via Bluetooth versturen?
_knakker_ schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 15:48:
[...]

Ehm, nu gaat er een belletje rinkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op zondag 28 november 2004 @ 06:14:
[...]

[...]

Ehm, nu gaat er een belletje rinkelen?
Ehm nou nee, met mijn K700i kan ik in ieder geval niet bluejacken... Andere mensen wel?

edit: Grapje :P Ik had een bluetooth verbinding met mijn pc... Vandaar dat het niet lukte.. Na het afsluiten van die verbinding werkte de notitie functie wel :D

Cooool

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomme vraag?! maar weet echt niet hoe ik het geluid uit moet zetten van de camera....(als ik foto maak) erg irritant en kan het nergens vinden.....bij voorbaat dank;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand anders ook dit probleem heeft, maar ik word gillend gek van XP SP2 :/ Als ik op m'n PC aangeef dat m'n telefoon externe besturing (HID files dus) ondersteund, dan gaat m'n PC elke 10/15 sec een request naar m'n foon sturen voor externe besturing :/

Ik klik dan dus op nee, maar 10 sec later krijg ik dus weer de vraag of ik externe besturing wil starten :r
Ik weet niet of ik dit misschien beter in WOS kan postten, maar misschien dat iemand hier een oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:34:
stomme vraag?! maar weet echt niet hoe ik het geluid uit moet zetten van de camera....(als ik foto maak) erg irritant en kan het nergens vinden.....bij voorbaat dank;)
2 words 4 u: SHOOT YOURSELF :(

ps. Kan niet 't geluid uitzetten van je camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:34:
Als je nog de oude firmware hebt, dan kun je het uitzetten door 'vergadering' te selecteren als profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk het niet.....bij vergadering maakt hij nog steeds het irritante geluid...erg jammer van zo'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 18:48:
ik denk het niet.....bij vergadering maakt hij nog steeds het irritante geluid...erg jammer van zo'n telefoon.
Komt omdat het in sommige landen wettelijk verplicht is dat de camera een geluid maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

DoctorV64 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:57:
Ik vraag me af waarom men zoveel sms-jes wil bewaren?
Ik sla ze niet bewust op, maar ik heb nooit zin om mijn smsjes te gaan wissen elke 2-3 dagen snappie! Verzonden items maak ik elke dag al leeg, maar nu ik dat weet dat je ze in opgeslagen items kunt opslaan, ben ik ook alweer geholpen geloof ik (ff proberen)

werkt dus voor mij niet, ik kan er maar 15 in Opgeslagen items zetten, er staat na elke berichtje ook een sim, dus volgens mij slaat die ze bij mij op de sim op hoor... kun je dat nog ergens wijzigen?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.