ik heb het ook bij het maken van sommige foto's .... ook ik heb hem meestal op hoog staan. Maar t valt me op dat het vooral met het aanwezige licht te maken heeft. Des te minder licht des te pixelachtiger/waziger de foto's worden.Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:59:
Ben ik de enige die het niet voor elkaar krijgt om een "mooie foto" te maken?? Alle foto's die ik maak zijn heel "korrelig/ pixelig" en/ of extreem wazig! Ik heb bij mijn instellingen de kwaliteit staan op "Hoog", maar dit haalt niks uit. Bovendien gaat mijn scherm extreem traag zodra ik mijn camera op nachtmodus instel (maar dit kan ik nog wel enigszins verklaren, aangezien hij de foto's aan moet passen).
Ik heb alle resoluties al geprobeerd maar ook dit haalt niks uit! Ik begin nu toch echt te twijfelen aan mijn GSM en misschien is mijn camera wel niet goed en zou ik dus moeten ruilen.
Hebben jullie misschien tips om goede foto's te maken of denken jullie dat het werkelijk aan mijn GSM ligt en dat ik zou moeten ruilen?
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions