Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.887 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 00:39:
HELP!!!!!

Ik heb raad nodig....

Ik ben met iets bezig ivm me gsm en abbo...
Ik heb al een abbo net nieuw maar er zijn wat probleempjes met me vorige gsm die ik besteld heb.
Dus vandaar dat ik misschien een keuze ga krijgen...

OPTIE 1: k700i met ps2 --> waarschijnlijk t-zones menu erop...

Is dit een goede keus??
Zit er veel verschil in met de normale versie??

Als het enigste verschil is die roze balk in het scherm vanonder met de snelkoppeling voor t-zones en dan 2 t-zones optie's in het menu en langs de zijkant voor online te gaan roze met t-zones erop vind ik het niet zo een probleem.
MITS dat er voor de rest niks anders is dus zelfde menu verder en zelfde optie's.

PS: ga als ik deze versie heb ook gelijk foto's op het forum zetten want daar vragen echt veel mensen naar maar echt niemand doet het.... :(

OPTIE 2: k700i met bestaand abbo....

gewoon normale versie alleen geen ps2 die ik wel graag wil hebben...
En anders toch nog ga kopen in december.

HEEFT OOK IEMAND EEN AFBEELDING VAN HOE HET MENU ER UIT ZIET VAN DE K700I GELOCK MET T-ZONES MENU??

en hoeveel kost het om hem om te laten zetten tot volledig normaal menu op een officeel manier??

Wat moet ik doen moet het vandaag (9/11/2004) voor 10.00 uur beslissen...

graag hulp.... _/-\o_

Laat even weten wat ik moet doen kwa keuze en of het het waard is om een ps2 te laten schieten omdat er t-zones menu in zet terwijl ik dat eigenlijk niet wil.
Weet het echt niet..... Please antwoord ff....
hey man,

weetje wat handig is.. als je dat t-zones model pakt, laat je'm gewoon even debranden bij RAF Telecom, utrecht ofzo is het (even zoeken in dit topic kwam de tip voorbij dat zij dit doen)

Kunnen zij dit niet debranden, dan wil ik je echt aanraden om gewoon een unbranded toestel te nemen, waarom,lees het topic maar eens, dan weet je genoeg. ik kan er kort over zijn: geen branded toestek kopen of gaan gebruiken...

Maar bel morgenvroeg even met RAF, vraag of ze dit voor je kunnen fixen, hoorde 12,50 dus dat is echt niets..!
Dan heb je het toestel en de playstation.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ptoeneigh schreef op 09 november 2004 @ 01:51:
[...]

hey man,

weetje wat handig is.. als je dat t-zones model pakt, laat je'm gewoon even debranden bij RAF Telecom, utrecht ofzo is het (even zoeken in dit topic kwam de tip voorbij dat zij dit doen)

Kunnen zij dit niet debranden, dan wil ik je echt aanraden om gewoon een unbranded toestel te nemen, waarom,lees het topic maar eens, dan weet je genoeg. ik kan er kort over zijn: geen branded toestek kopen of gaan gebruiken...

Maar bel morgenvroeg even met RAF, vraag of ze dit voor je kunnen fixen, hoorde 12,50 dus dat is echt niets..!
Dan heb je het toestel en de playstation.

Succes ermee!
Bedankt voor de info.

Maar ik heb dus geen tijd om heel het forum af te lezen.
En ik had eigenlijk gehoopt dat er iemand zou reageren met zelf al een branded toestel in bezit...

Want tuurlijk is een brandeed versie kut maar is het echt storend bij die van t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:28

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik heb voor het eerst een branded toestel gehaald , de K700i van T-mobile (€ 89,-- verlenging 150 abbo 1 jaar).

Ik moet zeggen dat het niet echt storend is. Bepaalde knoppen zijn vast ingesteld om meteen naar T-zones te gaan. In beeld zie je wel t-zones logo rechtsonder bij de vast ingestelde toets.
Voor de rest natuurlijk t-mobile logo onderaan het toestel op het rubberen vlak en naast de knop aan de rechter zijkant staat het t-zones logo ook nog.
Ten aanzien van de standaardbediening is de normale snelmenu onder de rechter streep knop dus T-zones met een t-mobile branded k700i.

Oh ja mijn SW-versie is R2AA003 en bouwweek 35.

Op zich heb ik daar geen moeite mee.

[ Voor 6% gewijzigd door DoctorV64 op 09-11-2004 10:14 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
Ik zit dit topic aardig mee te lezen, nu lees ik veel over converteren naar 3GP, maar ik vraag me eigenlijk af hoe je de filmpjes die je maakt op je telefoon naar avi kan converteren zodat anderen hem ook kunnen zien. Ik heb hier een programma voor gebruikt die het moet kunnen (stond op download.com, maar hij herkend niet eens mijn filmpjes....

Iemand een andere tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de ervaringen met het kopen via internet? je krijgt hem dan Simlock-vrij neem ik aan..

Er zit een Orange kaartje in die 3210 die ik nu heb en daar staat nog wel redelijk wat beltegoed op dus kan ik dan gewoon dat kaartje in die K700i stoppen en zit ik dan op de Orange provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 10:57:
Wat zijn de ervaringen met het kopen via internet? je krijgt hem dan Simlock-vrij neem ik aan..

Er zit een Orange kaartje in die 3210 die ik nu heb en daar staat nog wel redelijk wat beltegoed op dus kan ik dan gewoon dat kaartje in die K700i stoppen en zit ik dan op de Orange provider?
"kopen via internet" is wel erg algemeen natuurlijk he ;-)
Wat je kunt doen is kijken in de startpost, klik op "tweakers pricewatch"
daar krijg je een aantal goede winkels.

Kopen via internet is meestal iets goedkoper maar soms scheelt het maar heel weinig. belcompany is normaal heel duur, maar bij 1 jaar orange 40 kost het toestel 50 euro, dezelfde prijs als bij telecom.nu

Neem je'm via de (online) orange shop dan is ie bijna gratis en ben je student dan krijg je nog meer korting, maar dan heb je een branded toestel.. zoals wel eerder gezegd hier zijn er nog wel winkels die m voor je willen unbranden.

Kopen via internet is vaak goedkoper, maar soms is het prijsverschil zo klein dat je 'm net zo goed persoonlijk kunt gaan halen ergens en dan weet je wat je koopt en dat het geen toestel is uit de Arabische emiraten ofzo..

Bij digitale camera's scheelt het btw wel heel veel.. honderd(den) euro's.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
Nou eindelijk na 2 weken wachten nieuwe telefoon gekregen van t-mobile (eerste versie kreeg ik meteen een configuration error... :() zit ik er even mee te spelen merk ik opeens krassen op het scherm, camera vol met stof, pookje vies en krassen op het klepje waar je de batterij kan opladen...

Ik krijg nu van t-mobile weer een nieuwe gelukkig maar dat kon nog wel een weekje duren helaas

Even on-topic is het iemand gelukt om met de k700i een bluetooth verbinding te krijgen met een powerbook ? (os x 10.3.6 en ingebouwde bluetooth) Ik krijg namelijk geen stabiele verbinding, soms vind mijn powerbook de k700i wel en daarna weer niet terwijl die op dezelfde plek ligt. Nooit problemen gehad met mijn t610, iemand suggesties ? :)

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dit staat in t begin van t topic: ''Het is tevens mogelijk om met je K700 Winamp en andere verschillende programma's via BT te besturen. De SonyEricsson K700 is één van de eerste Bluetooth telefoons met een geintergreerde Bluetooth afstandsbediening. Hiermee kan je verschillende programma's op je computer met je K700 besturen, zoals Microsoft Powerpoint.''

Maar hoe doe je dat? Als ik m'n telefoon op FMA aansluit is m'n BT-verbinding altijd bezet en kan k niet meer de optie 'externe besturing' kiezen of heb ik helemaal geen FMA nodig om m'n computer te kunnen besturen?

Een andere vraag is hoe ik kalenderopdrachten naar m'n telefoon kan verzenden via FMA. K kan wel 'notities' naar m'n telefoon zenden maar kalenderopdrachten kan toch ook wel? Voor de rest is FMA stooooooooooooooer man (8>

[ Voor 83% gewijzigd door CLB op 09-11-2004 15:41 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:28
CLB schreef op 09 november 2004 @ 15:38:
Dit staat in t begin van t topic: ''Het is tevens mogelijk om met je K700 Winamp en andere verschillende programma's via BT te besturen. De SonyEricsson K700 is één van de eerste Bluetooth telefoons met een geintergreerde Bluetooth afstandsbediening. Hiermee kan je verschillende programma's op je computer met je K700 besturen, zoals Microsoft Powerpoint.''

Maar hoe doe je dat? Als ik m'n telefoon op FMA aansluit is m'n BT-verbinding altijd bezet en kan k niet meer de optie 'externe besturing' kiezen of heb ik helemaal geen FMA nodig om m'n computer te kunnen besturen?

Een andere vraag is hoe ik kalenderopdrachten naar m'n telefoon kan verzenden via FMA. K kan wel 'notities' naar m'n telefoon zenden maar kalenderopdrachten kan toch ook wel? Voor de rest is FMA stooooooooooooooer man (8>
Je kan maar 1 ding tegelijk met bluetooth doen, dus of FMA of externe besturing. Fma is niet hetzelfde als externe besturing, fma leest dmv bluetooth je telefoon uit en je kan mee synchen en dingen versturen. Externe besturing werkt dmv Human Interface Device techniek, maw je k700 kan connecten met je pc en dan stuurt die dezelfde commando's als je toetsenbord.

Omdat werkend te krijgen moet je ff rondzoeken op www.k-700.com want dat werkt niet 1 2 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:04
CLB schreef op 09 november 2004 @ 15:38:

yup dat gaat maar dan moet je wel de beta versie hebben van fma die gebruik ik ook en kan dus kalender funcies updates enz

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een orange abonnement en wil hem verlengen en daarbij een k700i nemen. omdat ik bij orange die studentenkorting kan krijgen (jaar lang elke maand 20% korting op de bundel en 25 euro korting op telefoon) wil ik hem graag bij de orange shop halen. Ik heb het hele topic doorgelezen maar begrijp dus dat ik dat beter niet kan doen? erg jammer, het is wel een mooi toestel als ik dat hier zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 19:34:
Ik heb een orange abonnement en wil hem verlengen en daarbij een k700i nemen. omdat ik bij orange die studentenkorting kan krijgen (jaar lang elke maand 20% korting op de bundel en 25 euro korting op telefoon) wil ik hem graag bij de orange shop halen. Ik heb het hele topic doorgelezen maar begrijp dus dat ik dat beter niet kan doen? erg jammer, het is wel een mooi toestel als ik dat hier zo lees.
Die studentenkorting geldt alleen bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Niet bij verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt. daarom heeft die medewerker een slimme constructie ontworpen om toch die korting te krijgen. neem dus een nieuw abo daar komt het op neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
M'n vriendin heeft m ook gehaald, en ik daarna ook, zij heeft de Orange branded telefoon, ik de unbranded telefoon.
Zij heeft de kortingen, ik helaas niet (mediamarkt gekocht omdat ik een unbranded toestel wilde)
Na lang zeuren in de winkel krijgt mn vriendin nu ook een unbranded toestel geruild.
Ik heb letterlijk delen van dit topic geprint en ze laten lezen aan de shopmanager en m de keuze gegeven: of we ontbinden het contract nu (binnen 48 uur) of we moeten iets anders regelen zoals legaal flashen ofzo.
Nou hij heeft even rondgebeld naar shops die unbranded telefoons leveren, en anders gaat t via een toestelswap.
Dus: Orange krijgt voor mij de beste service award.
Die manager had ook kunnen zeggen, lever maar in die telefoon en ga m bij de belcompany maar kopen zonder korting.
Netjes dus.

Maar voor jou het antwoord: je kunt m gewoon kopen in de Orange shop met mooie korting maar dan wel even laten unbranden, maar dit heb ik nu te vaal geroepen, het topic staat er al vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Hey All,

ik heb dus een update gedaan naar de nieuste versie,
nu heb ik ineens allemaal online-rommel van Sony Ericsson in m'n bestandsbeheer map staan bij afbeeldingen bijvoorbeeld. Wat een troep zeg,
t wordt tijd dat we zelf deze telefoon kunnen tweaken ;-)

En er zit nu een optie op, menu-optie 1: playnow
alleen dit doet het niet, GPRS settings gechecked, Vodafone, deze kloppen.
Weird..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

tntkiller schreef op 09 november 2004 @ 18:57:
[...]yup dat gaat maar dan moet je wel de beta versie hebben van fma die gebruik ik ook en kan dus kalender funcies updates enz
Yessah idd die beta-versie! Dankje dit is helemaal super! :>

En zou iemand een 'walktrough' kunnen maken over de externe besturing van een computer met de K700i. Hoe je bv. Powerpointpresentaties kan afspelen met je telefoon als afstandsbediening of andere progjes. K heb al gezocht op deze forums (search: externe besturing, HID) Maar 't gene wat ik heb gevonden begrijp ik niet. Jaja sorry lomp |:( 8)7

EDIT: ik heb m'n neef ff gevraagd om zoiets te zoeken die is beter op internet. En op http://www.meer-net.com/ staat n bluetooth HID om powerpoint te besturen, videoplayer, desktop, acrobatreader enzo! Vet mannn :P

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 09-11-2004 21:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Neem een Telfort abonement met K700i, jaar lang 300 minuten bellen voor €32.50 (€390 totaal) en je K700 voor €51, totaal ben je dus €441 kwijt
300 minuten bellen kost je bij Orange €50 (50% vast/orange en 50%rest, 100gesprekken), je telefoon kost bij een Orange40 €15, totaal ben je dus €615 kwijt
Met Telfort bespaar je dus 28%, een stuk meer dan die zogenaamde korting bij Orange, je moet het natuurlijk zelf weten, als jij die 28% extra graag wilt betalen voor het zogenaamde gemak van alles in je bundel dan moet je dat vooral doen maar kijk gewoon even verder dan Orange, zelfs KPN en Vodafone zijn stukken goedkoper.
Wanneer je toch bij Orange wilt blijven heb je 2 opties, of je neemt een nieuw abonement met meer toestelkorting maar zonder nummerbehoud of je verlengt je abonement en je krijg minder toestelkorting maar je kunt je nummer wel houden. De beste oplossing is ook hier weer overstappen. Bij een overstap naar bijvoorbeeld Telfort en Vodafone is het mogelijk om je nummer te behouden zonder dubbele kosten. Je nieuwe provider regelt het opzeggen van je oude abonement en je nieuwe abonement gaat in op de dag dat je oude abonement verloopt. "Wil je een nieuwe telefoon, stap dan over" lijkt het crede van de telecomaanbierers wel te zijn. De dame van T-Mobile heeft mij dit ook niet uit kunnen leggen, ik wil ook graag een K700 en ben dus overgestapt van T-Mobile naar Vodafone, telefoon was -€50 inplaats van €140.

[ Voor 28% gewijzigd door argro op 09-11-2004 21:51 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:28
CLB schreef op 09 november 2004 @ 20:47:
[...]

Yessah idd die beta-versie! Dankje dit is helemaal super! :>

En zou iemand een 'walktrough' kunnen maken over de externe besturing van een computer met de K700i. Hoe je bv. Powerpointpresentaties kan afspelen met je telefoon als afstandsbediening of andere progjes. K heb al gezocht op deze forums (search: externe besturing, HID) Maar 't gene wat ik heb gevonden begrijp ik niet. Jaja sorry lomp |:( 8)7

EDIT: ik heb m'n neef ff gevraagd om zoiets te zoeken die is beter op internet. En op http://www.meer-net.com/ staat n bluetooth HID om powerpoint te besturen, videoplayer, desktop, acrobatreader enzo! Vet mannn :P
6killer schreef op 09 november 2004 @ 17:23:
[...]

Je kan maar 1 ding tegelijk met bluetooth doen, dus of FMA of externe besturing. Fma is niet hetzelfde als externe besturing, fma leest dmv bluetooth je telefoon uit en je kan mee synchen en dingen versturen. Externe besturing werkt dmv Human Interface Device techniek, maw je k700 kan connecten met je pc en dan stuurt die dezelfde commando's als je toetsenbord.

Omdat werkend te krijgen moet je ff rondzoeken op www.k-700.com want dat werkt niet 1 2 3.
Desktop besturing zit standaard bij de hid files op je k700. powerpoit dacht ik ook (ik ben ze kwijt kan het niet checken) en voor videoplayers zijn er genoeg te vinden, staan in deel 3 of 4 links voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf sowieso bij Orange, heb ik al 3 jaar een abonnement bij en ben meer dan tevreden over ze (qua service, bereik, gratis smsen in weekend etc.) Ik ga niet overstappen puur omdat ik dan een paar euro goedkoper uit ben met een telefoon.
Ik ga er morgen gewoon heen en probeer een unbranded toestel te regelen. Om m zelf te laten unbranden is ook een optie maar wel meer moeite natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op 09 november 2004 @ 10:02:
Ik heb voor het eerst een branded toestel gehaald , de K700i van T-mobile (€ 89,-- verlenging 150 abbo 1 jaar).

Ik moet zeggen dat het niet echt storend is. Bepaalde knoppen zijn vast ingesteld om meteen naar T-zones te gaan. In beeld zie je wel t-zones logo rechtsonder bij de vast ingestelde toets.
Voor de rest natuurlijk t-mobile logo onderaan het toestel op het rubberen vlak en naast de knop aan de rechter zijkant staat het t-zones logo ook nog.
Ten aanzien van de standaardbediening is de normale snelmenu onder de rechter streep knop dus T-zones met een t-mobile branded k700i.

Oh ja mijn SW-versie is R2AA003 en bouwweek 35.

Op zich heb ik daar geen moeite mee.
Bedankt voor de info.

Het is al opgelost...

Ik had al een telfort abbo gekregen dus dat t-mobile was een optie die had kunnen komen als ze dit zoude ontbinden.

maar goed het gelukkig anders gegaan _/-\o_

Krijg nu gewoon een k700 met ps2 als ik mijn verkeerde nokia 6260 terug stuur

Ben nu zeer tevreden :*) :*)

Ga dus ook vanaf nu weer dit forum bekijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:06

Cheezus

Luiaard

argro schreef op 09 november 2004 @ 21:46:

Neem een Telfort abonement met K700i, jaar lang 300 minuten bellen voor €32.50 (€390 totaal) en je K700 voor €51, totaal ben je dus €441 kwijt
300 minuten bellen kost je bij Orange €50 (50% vast/orange en 50%rest, 100gesprekken), je telefoon kost bij een Orange40 €15, totaal ben je dus €615 kwijt
Met Telfort bespaar je dus 28%, een stuk meer dan die zogenaamde korting bij Orange, je moet het natuurlijk zelf weten, als jij die 28% extra graag wilt betalen voor het zogenaamde gemak van alles in je bundel dan moet je dat vooral doen maar kijk gewoon even verder dan Orange, zelfs KPN en Vodafone zijn stukken goedkoper.
Maar als je geen 300 belminuten gebruikt kun je beter orange nemen: telefoon is gratis bij een 2 jarig orange free 20 abo. Studenten krijgen het eerste jaar 20% korting dus dan heb je voor 192+240 euro een K700 met 480 euro btg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Check je mail :/

[ Voor 95% gewijzigd door intoxicated op 09-11-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Laatst online: 19:06

Cheezus

Luiaard

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 23:06:

is het updaten makkelijk via de software in de opening of.....

Verder werk de bluetooth prettig?
En raden jullie een 10 meter of 100 meter bluetooth dongle aan?

Alvast bedankt
In de opening? :?

Voor de K700 kun je gewoon een 10 meter dongle kopen.
Als je van plan bent om in de toekomst bluetooth dingen te kopen die wel tot 100 meter kunnen zenden zou je alvast een 100 meter dongle kunnen kopen maar voor je telefoon is het een beetje onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Voor de K700 kun je gewoon een 10 meter dongle kopen.
Als je van plan bent om in de toekomst bluetooth dingen te kopen die wel tot 100 meter kunnen zenden zou je alvast een 100 meter dongle kunnen kopen maar voor je telefoon is het een beetje onzin.
Mja, ik merk wel duidelijk het verschil tussen een class 1 of 2 dongle hoor(heb ze allebij hier).
Met de class 1 haal ik zeker de 9+ meter en met de class 2 maar 6meter ofzo. ik moet dan wel door 2 muren heen.

En btw Class1 dongle bij de MediaMarkt nog geen €20 dus ja. Ik zou zegge......

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, vroeger heb ik nooit problemen gehad met m'n Sitecom bluetooth dongle, maar sinds m'n laatste format van Windows XP lukt het niet meer. Zou het kunnen dat SP2 hiervan de oorzaak is ofzo? Of heeft niemand hier toevallig een betere of recentere install file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:37

Rio

Ik heb al een boek

Paar pages teruglezen, staat antwoord op je vraag over je Bluetooth-dongle en SP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik hoorde vandaag dat Orange weer de actie heeft van: 30 euro per maand / 1 jaar lang / telefoontje gratis!!!!!! Maaaaaar ik weet 't niet zeker :| Kan iemand dat ff checken? Ik heb deze aanbieding namelijk ook gehad toen en heb m'n telefoontje nu 2 maanden. 8) Maar als ze deze actie weer opnieuw hebben laat ik m'n vader dit abbo ook afsluiten! Weet iemand of dit nu waar is of niet? (normaal is 't namelijk rond de 200 euro aan kosten voor de telefoon met Orange 30/ 1 jaar abbo??!) Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:17

Nitai

Live the life you love.

T-Mobile heeft het ook, unbranded toestel, Relax 300, 5 euro retour, gratis K700i.
Kijk maar bij 2call.nl, sitel.nl of gsmtrack.nl

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nitai schreef op 10 november 2004 @ 18:26:
T-Mobile heeft het ook, unbranded toestel, Relax 300, 5 euro retour, gratis K700i.
Kijk maar bij 2call.nl, sitel.nl of gsmtrack.nl
Ja maar is dat 1 of 2 jaar? Ik wil niet 2 jaar aan 1 telefoontje zitten

EDIT: ohwja ik heb 't gezien. Maar Relax 300 is wel 6,50 meer per maand en er komen nog allerlei kosten bij, bij T-mobile (MMS, bellen in buitenland enzovoorts) en bij Orange zit dat in 1 bundel!?

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 10-11-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ehm ja :) maar daar was je zelf ook al achter. Orange heeft gewoon alles in een bundel (ik heb zelf, 2x Orange, 2x Telfort (zakelijke abo) en 1x T-mobile privé)

Kan iemand nog even die Theme creator mirroren? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Nitai op 10-11-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

offtopic:
edit* sorry

[ Voor 79% gewijzigd door Nitai op 10-11-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb dit bericht via mn K700i en BT verbinding + bijbehorende HID-file getypt

Dit typ is dus via m'n toetsenbord. Maar heeft iemand een HID-file om meer dan 10 tekens te kunnen typen via je je telefoon, want nu kan ik niet op 'n normale internetsite omdat je meestal al 8 tekens kwijt bent: www. .com :'( Dus heeft iemand nog 'n goed werkende HID-file om de muiscursor te kunnen besturen en meer dan 10 tekens te kunnen typen. Als ik 'n HID-file voor powerpoint gebruik kan ik ook maar 10 tekens typen? Kun je zo'n HID file niet aanpassen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

CLB schreef op 10 november 2004 @ 17:11:
Ik hoorde vandaag dat Orange weer de actie heeft van: 30 euro per maand / 1 jaar lang / telefoontje gratis!!!!!! Maaaaaar ik weet 't niet zeker :| Kan iemand dat ff checken? Ik heb deze aanbieding namelijk ook gehad toen en heb m'n telefoontje nu 2 maanden. 8) Maar als ze deze actie weer opnieuw hebben laat ik m'n vader dit abbo ook afsluiten! Weet iemand of dit nu waar is of niet? (normaal is 't namelijk rond de 200 euro aan kosten voor de telefoon met Orange 30/ 1 jaar abbo??!) Alvast bedankt :)
Al die discussies over wat nu het beste abonnement is, passen niet in een topic over ervaringen met de k700i. Iedereen weet dat http://www.telecomvergelijker.nl/ bestaat en ga daar lekker uit zoeken wie het goedkoopste/beste abonnement aanbiedt.

[ Voor 3% gewijzigd door Almering op 10-11-2004 23:36 ]

Verwijderd

Wanneer ik naar contacten ga en langs mn contacten scroll zie ik dat ineens heel veel mensen in mijn adresboek hetzelfde telefoonnummer hebben gekregen... klik ik dan op 'bekijk&bewerk' dan staat er wel weer het juiste nummer bij...
Echt heel bizar...
Ik kwam erachter toen ik een sms wilde sturen en een contact zocht: ik zag dat het nummer dat ik te zien kreeg niet klopte... ik wist het nummer van degene die ik wilde smsen uit mn hoofd dus heb ik het gewoon handmatig ingevoerd - bij het versturen gaf mn mobiel wel weer de juiste naam aan die bij het nummer hoort.

Dat betekent dat het dus wel goed gaat, maar... het lijkt me ook vervelend als ik bijv. eens een nummer wil doorgeven en ik lees dus gewoon het verkeerde voor, waardoor die ander iemand anders uit mijn adresboek aan de telefoon krijgt.

Meer mensen dit probleem? een bekende bug? Ik heb de laatste versie
(R2L001) (excuus als dit al eerder is genoemd, maar het is nu echt te veel om doorheen te lezen en met de zoekoptie kwam ik ook niet verder)

• superlex
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-07 16:58
goedendag allemaal,

Dit is mijn eerste post en ik heb gelijk een vraag,
uiteraard heb ik eerst de zoekfuncite gebruikt maar daar schoot ik niet zo veel mee op, ik heb wel dit hele topic gelezen en het nergens kunnen vinden dus ik vind dat ik het wel kan vragen (een hoop geleerd trouwens van dit topic).

mijn vraag is simpel, is er een mogelijkheid om het begingeluidje te veranderen en/of uit te zetten? ik stoor me daar nl behoorijk aan.

ik heb een t-mobile branded toestel (niks mis mee trouwens) en nu nog de oude firmware.

kwam trouwens ook nog de mogelijkheid tegen om je telefoon langer over te laten gaan (tot 30 seconden) als je dat niet via je voicemailbox in kunt stellen.

kan ik vanavond wel even posten als ik thuis ben indien er interesse is. geloof iets van *61*voicemialnr*aantal seconden(per 5 max 30)*#

voor t-mobile dus zoiets als *61*0624001233*30*#

alvast bedankt,

Lex 8)

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 10:06:
Wanneer ik naar contacten ga en langs mn contacten scroll zie ik dat ineens heel veel mensen in mijn adresboek hetzelfde telefoonnummer hebben gekregen... klik ik dan op 'bekijk&bewerk' dan staat er wel weer het juiste nummer bij...
Echt heel bizar...
Ik kwam erachter toen ik een sms wilde sturen en een contact zocht: ik zag dat het nummer dat ik te zien kreeg niet klopte... ik wist het nummer van degene die ik wilde smsen uit mn hoofd dus heb ik het gewoon handmatig ingevoerd - bij het versturen gaf mn mobiel wel weer de juiste naam aan die bij het nummer hoort.

Dat betekent dat het dus wel goed gaat, maar... het lijkt me ook vervelend als ik bijv. eens een nummer wil doorgeven en ik lees dus gewoon het verkeerde voor, waardoor die ander iemand anders uit mijn adresboek aan de telefoon krijgt.

Meer mensen dit probleem? een bekende bug? Ik heb de laatste versie
(R2L001) (excuus als dit al eerder is genoemd, maar het is nu echt te veel om doorheen te lezen en met de zoekoptie kwam ik ook niet verder)
Jah dit is een bekende bug als je veel veranderingen achter elkaar maakt in het telefoonboek bijv van iedere persoon het nummer opslaan als mobiele contact ipv home contact.

Het is op te lossen door bij elke persoon waar het verkeerde nummer wordt weergegeven bekijk en bewerk te doen en het laatste cijfer ff weg te halen en er weer bij te zetten en dan opslaan kiezen UIT het telefoonboek gaan en weer in het telefoonboek gaan en bij de volgende persoon waar het verkeerde nummer wordt weergegeven hetzelfde doen etc.

Het is belangrijk dat je uit het telefoonboek gaat na elke bewerkte persoon anders als je dat niet doet en alle personen gehad hebt worden ze nog met de verkeerde nummers weergegeven..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• robbydw
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 15:30:
Hmm, vroeger heb ik nooit problemen gehad met m'n Sitecom bluetooth dongle, maar sinds m'n laatste format van Windows XP lukt het niet meer. Zou het kunnen dat SP2 hiervan de oorzaak is ofzo? Of heeft niemand hier toevallig een betere of recentere install file?
Had ook problemen met mijn sitecom BT stick na het updaten naar SP2. DJwannaB2002 had echter een walthrough die bij mij perfect werkte. Komt ie:

1) Haal je usb-dongle uit je pc.
2) Deïnstalleer de software voor je bluetooth dongle (voor zover deze erop staat)
3) Ga naar de map Windows/Inf (let op: Inf is een verborgen map, zorg dus dat de optie verborgen mappen laten zien ook aan staat)
4) Daar staan twee bestandjes die 'bth' heten. Probeer deze te hernoemen (naar bijv *.bak) lukt dit niet dan kan je ze ook verwijderen)
5) installeer opnieuw de bluetooth software/drivers, die bij je usb dongle kwamen.

Succes ermee.

Geen commentaar

Verwijderd

Hoi Laguna,

Super, bedankt voor de tip! (ik had inderdaad veel veranderd)
Maar behoorlijk omslachtig zeg - tsjonge jonge... heeft SE aandelen bij RSI-praktijken
(ach ja - wat een problemen toch allemaal 8) )
Laguna schreef op 11 november 2004 @ 14:02:
[...]

Jah dit is een bekende bug als je veel veranderingen achter elkaar maakt in het telefoonboek bijv van iedere persoon het nummer opslaan als mobiele contact ipv home contact.

Het is op te lossen door bij elke persoon waar het verkeerde nummer wordt weergegeven bekijk en bewerk te doen en het laatste cijfer ff weg te halen en er weer bij te zetten en dan opslaan kiezen UIT het telefoonboek gaan en weer in het telefoonboek gaan en bij de volgende persoon waar het verkeerde nummer wordt weergegeven hetzelfde doen etc.

Het is belangrijk dat je uit het telefoonboek gaat na elke bewerkte persoon anders als je dat niet doet en alle personen gehad hebt worden ze nog met de verkeerde nummers weergegeven..

• robbydw

robbydw

live your life

Hoe staat het trouwens met de niet originele maar wel zwaardere batterijen die diverse mensen hebben gekocht. Is deze al ontploft :) (grapje) of zijn jullie enorm tevreden erover (stanby tijd????)

Als jullie positief zijn over deze accu ga ik er ook maar eens aanschaffen

Geen commentaar

Verwijderd

Weet iemand wat dat rubbere dopje is aan de rechter kant van de camera. Dat rubbere knopje met dat gaatje erin weet iemand wat dat is ?

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 17:41
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:07:
Weet iemand wat dat rubbere dopje is aan de rechter kant van de camera. Dat rubbere knopje met dat gaatje erin weet iemand wat dat is ?
waarschijnlijk een aansluiting voor een auto-antenne :)

Verwijderd

Heb ik ook nog een vraagje: wat betekent het als je uit-knop boven op je telefoon (eh ja we wisten vast allemaal al waar die zit ;-) ) rood knippert?
Dat heeft ie ooit één keer gedaan - terwijl ik niets deed en er geen enkele verbinding open stond...

En laatst was ik bezig met foto's maken - werd mijn scherm ineens fel wit (verlicht) en kon ik niets meer, ook uitzetten ging niet. Pas nadat ik de accu eruit had gehaald ging na een minuut ofzo dat licht weer uit en kon ik mn telefoon weer aanzetten.
Zag overigens dat dit een meer voorkomende bug is.. niets aan te doen dus? dat gebeurt gewoon af en toe? :? (heb de nieuwste versie)

• robbydw

robbydw

live your life

Canard schreef op 11 november 2004 @ 15:18:
[...]

waarschijnlijk een aansluiting voor een auto-antenne :)
Ik dacht eerlijk gezegd een microfoontje om geluid op te nemen tijdens het maken van een filmpje. Correct me if....

Geen commentaar

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:24:
Heb ik ook nog een vraagje: wat betekent het als je uit-knop boven op je telefoon (eh ja we wisten vast allemaal al waar die zit ;-) ) rood knippert?
Dat heeft ie ooit één keer gedaan - terwijl ik niets deed en er geen enkele verbinding open stond...
Uhh dat je batterij bijna leeg is heb ik ooit gelezen...heb het bij mijn telefoon overigens nog nooit gezien. :?
En laatst was ik bezig met foto's maken - werd mijn scherm ineens fel wit (verlicht) en kon ik niets meer, ook uitzetten ging niet. Pas nadat ik de accu eruit had gehaald ging na een minuut ofzo dat licht weer uit en kon ik mn telefoon weer aanzetten.
Zag overigens dat dit een meer voorkomende bug is.. niets aan te doen dus? dat gebeurt gewoon af en toe? :? (heb de nieuwste versie)

Geen commentaar

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

rood is als je batterij gewoon op is, m'n andere SE phonetjes hebben dat ook...

Verwijderd

Oh haha - how simple can it be ;-)

Thnxs Nitai en Robbydw
Nitai schreef op 11 november 2004 @ 15:39:
rood is als je batterij gewoon op is, m'n andere SE phonetjes hebben dat ook...

Verwijderd

Ik heb onlangs ook een SE K700i gekocht en nu heb ik via dat service menu mijn firmware versie bekeken en het bleek versie R2AA003 te zijn. Wat is jullie mening over deze versie? In de openingstopic staat namelijk nog niks over deze firmware en ik weet dus niet of ik misschien beter naar een andere firmware kan laten upgraden of dat ik deze moet houden.

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

robbydw schreef op 11 november 2004 @ 15:25:
[...]

Ik dacht eerlijk gezegd een microfoontje om geluid op te nemen tijdens het maken van een filmpje. Correct me if....
Neem een paperclip, buig een beetje recht. Steek in gaatje van rubbertje, trek rubbertje eruit: aanschouw!! Een aansluiting voor je carkit!

Verwijderd

er valt weinig te upgraden want een beetje googlen en je ziet dat je de allernieuwste versie hebt! lijkt me prima dus...

edit:
oh - dit vond ik ook:

Here are some interesting observations:

R2AA003 is an official sony firmware but has been removed from their service centres due to "communication problems" between phones and PCs.

Using the newer TS debranding method with the R2AA003 K7S firmware file and K7D language file caused my K700 to be blocked from the official update site.

The only way to guarantee future use of the official SE update service is to use the old TS debranding method using the original K700_Decustomize_Firmware.K7S and then the R2L001 K7S, K7L & K7C files which are unfortunately now no longer available for download.

Once debranded using the old method you can flash the new R2AA003 firmware to your phone if you like and still be able to use the SE update service.

This info is from my personal experience using these methods, hope it is useful.

Cheers,

Col.

This post has been edited by colmacg01: Nov 3 2004, 03:08 PM

Komt van http://www.mobile9.com/in....php?showtopic=5994&st=90 - bijna onderaan
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 16:25:
Ik heb onlangs ook een SE K700i gekocht en nu heb ik via dat service menu mijn firmware versie bekeken en het bleek versie R2AA003 te zijn. Wat is jullie mening over deze versie? In de openingstopic staat namelijk nog niks over deze firmware en ik weet dus niet of ik misschien beter naar een andere firmware kan laten upgraden of dat ik deze moet houden.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 16:42 ]

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik heb 'm nu ook, sinds dinsdagavond ben ik de gelukkige bezitter van een SE K700 :)

Zojuist heb ik bij de Mediamarkt even een D-link USB dongle gescoord voor 16,- die 100meter dingen van 19,- euro waren op en dus ik maar deze gepakt (laatste op voorraad >:) )

Even de meuk geïnstalleerd en alles doet 't meteen! Ik gebruik nu mijn K700i als muis :) Zonder makken of mekken!
Zowieso een gaaf telefoontje moet ik zeggen!

Ik vraag me wel af hoe ik de licht intensiteit in kan stellen naar wat minder (=zuiniger) dat kon bij mijn T300 wel, maar ik heb 't hier nog niet kunnen ontdekken...

(btw Telfort 300 1jarige verlenging kreeg de K700i voor 49,- mee :) )

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• robbydw

robbydw

live your life

Rio schreef op 11 november 2004 @ 16:32:
[...]

Neem een paperclip, buig een beetje recht. Steek in gaatje van rubbertje, trek rubbertje eruit: aanschouw!! Een aansluiting voor je carkit!
Hahaha kijkdat is dus een echte tweaker _/-\o_ altijd op onderzoek...

Bedankt voor de info :X

Geen commentaar

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
zo, ik ben dus diegene die eerder postte dat je bij RAF Staffhorst in Utrecht je Orange K700i kon laten debranden...Vorige week kon het niet ala minuut, dus ik ben vandaag teruggegaan (woon niet in utrecht) en heb mijn telefoon daar afgegeven. Ze zeiden dat het 10 minuten zou duren, maar dat het niet altijd lukt...(had dat ff eerder gezegd..)...en ja hoor, binnen een kwartiertje stond hij er weer: "nee sorry, het lukt niet, op internet zegt hij dat orange het heeft geblokkeerd.." !!!! :( :( !!!! Ja dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen!

Het heeft dus geen zin om daarheen te gaan, want ze gebruiken gewoon een DSS-20 of 25...kan niet dus...

PSN: Sluuz

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
zeg, ik heb die mooie k700i nu met blue tooth ana mijn pc geknupt, maar als ik browse naar mijn mapjes op de pc en ik wil een file binnenhalen op mijn k700 dan geeft ie de melding "verbinding mislukt" .. Iemand een ideetje? .. Ik kan dus wel gewoon de mapjes browsen e.d. :)

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
HenkyDoodle schreef op 11 november 2004 @ 21:28:
zeg, ik heb die mooie k700i nu met blue tooth ana mijn pc geknupt, maar als ik browse naar mijn mapjes op de pc en ik wil een file binnenhalen op mijn k700 dan geeft ie de melding "verbinding mislukt" .. Iemand een ideetje? .. Ik kan dus wel gewoon de mapjes browsen e.d. :)
Ik heb meestal dat Bluetooth op mijn foon uitgezet wordt. Dan moet ik 'm handmatig weer ff aan zetten en dan gaat het goed.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
op de 1 of andere manier doet hij het nu ineens wel goed.. Erg vreemd. :D

Ik heb trouwens sinds gisteravond een pijltje met een hoek linksboven in beeld staan. Naast dat grafiekje van het bereik. Wat dat nou weer betekent? :)

Verder is het echt een wolk van een phone zeg! Het was ff wennen, maar hij wordt steeds relaxter.

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Als het blauw is, dan staat je gprs aan :P
Of je dat wil is wat anders natuurlijk ... gprs daar betaal je ook voor ..

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
DoctorV64 schreef op 12 november 2004 @ 11:07:
ouch? .. Als het pijltje blauw is bedoel je? .. Die is rood. Da's goed.. toch? :o

help?

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mensen, rustig nou, waarom lees je het boekje niet? Een rode pijl in de vorm van een halve vierkantje, betekent dat je een gesprek hebt gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Nu online
DoctorV64 schreef op 12 november 2004 @ 11:07:
Bij de meeste providers betaal je alleen het dataverkeer wat over de GPRS verbinding gaat. De verbinding zelf kost niets. Als je Orange World hebt, dan valt zelfs een groot deel van je GPRS gebruik (alles wat via orange world te bereiken is) in de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Overigens is het GPRS tekentje een wereldbol....geen pijl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
Nitai schreef op 12 november 2004 @ 11:38:
mensen, rustig nou, waarom lees je het boekje niet? Een rode pijl in de vorm van een halve vierkantje, betekent dat je een gesprek hebt gemist.
ja sorry, ik kom er net achter. thank god... hehe

Normaal lees ik het boekje dan wel, maar zit nu @ work. ;)

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Nitai schreef op 12 november 2004 @ 12:01:
Overigens is het GPRS tekentje een wereldbol....geen pijl ;)
Ik schrijf ook gprs staat aan, ik schrijf niet dat er een verbinding is 8)7
Ik bedoel dan het blauwe driehoekje boven de bereikstreepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:50

EraZor

Don't mention the war

Leuk! K'heb 'm ook binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

DoctorV64 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 14:14:
[...]
Ik schrijf ook gprs staat aan, ik schrijf niet dat er een verbinding is 8)7
Ik bedoel dan het blauwe driehoekje boven de bereikstreepjes.
'verbinding hebben' en 'aan staan' is hetzelfde maar goed, ik begrijp wat je bedoelt. Je verbinding is dus actief. Dat blauwe driehoekje geeft alleen aan dat je GPRS bereik hebt, zegt verder niets over dat er nu wel of geen data wordt verstuurd.

Zelfs al heb je geen verbinding met GPRS (zonder wereldbolletje), dan geeft de blauwe 'driehoek' (indicator) aan dat je GPRS bereik hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

HenkyDoodle schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 12:31:
[...]

ja sorry, ik kom er net achter. thank god... hehe

Normaal lees ik het boekje dan wel, maar zit nu @ work. ;)
Ga dan eens gauw wat nuttigs doen: http://www.sonyericsson.com/downloads/K700_UG_R1a_NL.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
Ja, die had ik inmiddels al. :D

Zeg, ben ik nou echt de enige hier die de hele tijd ruzie heeft met dat hoerige rubbertje die los moet voordat ik hem aan de lader kan knuppen?

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

HenkyDoodle :) i guess so, het is echt simpel!
Op de onderkant zie je twee kleine gaatjes en een grote. Boven de 2 kleine gaatjes is er een inkeping. Zet je nagel daar, en trek het in een beweging open :) klaaaaaaaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit toestel dus gekocht via internet en is daarom simlock vrij.
Is het mogelijk om de taal op het toestel Nederlands te krijgen inplaats van engels? en kan de trilfunctie zwaarder worden gezet want je voelt hem niet echt erg als die in je broekzak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:18:
Ik heb dit toestel dus gekocht via internet en is daarom simlock vrij.
Is het mogelijk om de taal op het toestel Nederlands te krijgen inplaats van engels? en kan de trilfunctie zwaarder worden gezet want je voelt hem niet echt erg als die in je broekzak zit.
Ook voor jou...
Kijk maar eens op pagina 10 :) Zo moeilijk is dit toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18

OMX2000

By any means necessary...

Hoe zit het met nieuwe firmwares? Ik heb nog een firmware waarbij je zonder geluid kunt fotograferen. Maar ik begreep dat er een R3xxxx firmware zou gaan komen. Is daar iets bekend over? En ik geloof niet dat er geen Ericsson peepz op GOT komen. Heck toen ik er nog werkte was ik hier ook iedere dag te vinden.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:53:
[...]
Ook voor jou...
[...]
Nee zo moeilijk is het ook niet en nederlands staat er bij mij niet bij ook al had ik met zelfde simkaartje wel nederlands op andere mobiel. misschien dat als je nieuwe firmware erop zet dat die dan wel nederlands kan?
Over de trilfunctie kon ik niks vinden daarom stel ik de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:53:
[...]

Ook voor jou...

[...]

Helaas is dat geen optie, taal geeft alleen aan engels of automatisch.

Afgelopen zaterdag een update laten doen bij Raf in Amsterdam en mijn toestel is nu ook geheel engels.

Uiteraard ga ik morgen even met SE bellen want dit is natuurlijk niet echt de bedoeling. maar voor zover ik het weet en kan vinden is het in het toestel niet meer in te stellen.

heb ook nog niet de indruk dat de batterij langer meegaat, vrijdagnacht opgeladen en nu al weer bijna leeg. maar dat kan ook komen doordat ik zaterdag de update heb laten doen, wacht het nog even af dus.

Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Vaag. Ik ben ook bij RAF Amsterdam (in de Rijnstraat, is bij mij om de hoek) geweest. Heb ook de laatste firmware en heb wel gewoon de Nederlandse taal tot mijn beschikking...

Als ik jou was zou ik teruggaan als ik er in de buurt was.

Overigens ging die langere batterrijduur mij pas na een paar keer opalden opvallen. Daarna begin je het echt te merken hoor!

[ Voor 22% gewijzigd door Rio op 15-11-2004 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 19:11

Zym0tiC

^_^

Rio schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:55:
Vaag. Ik ben ook bij RAF Amsterdam (in de Rijnstraat, is bij mij om de hoek) geweest. Heb ook de laatste firmware en heb wel gewoon de Nederlandse taal tot mijn beschikking...

Als ik jou was zou ik teruggaan als ik er in de buurt was.

Overigens ging die langere batterrijduur mij pas na een paar keer opalden opvallen. Daarna begin je het echt te merken hoor!
Ik meen me te herinneren dat er k700 zijn uit bepaalde landen die alleen maar de taal engels ondersteunen. Volgens mij was dit oa het geval bij mensen die een k700 via internet hadden besteld nog voordat deze in Nederland uit is, misschien dat jij ook zo eentje hebt.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
zou kunnen natuurlijk maar dan is het wel een beetje vreemd, ik heb hem net 2 weken, gekregen bij het verlengen van mijn t-mobile abb.

toestel is uit week 25.

hoor wel wat ze te melden hebben bij SE/T-mobile en Raf.

laat ik het hier weer weten.

Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik heb hem net 1 week in mijn bezit, ook via T-mobile abbo verlenging en zoals ik eerder schreef is mijn K700i uit week 35. Raar dat jouwe uit week 25 is, weet je zeker dat je een nieuwe hebt gekregen?

[ Voor 5% gewijzigd door DoctorV64 op 15-11-2004 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
zeker weten doe je het natuurlijk nooit (heb ook ooit in een winkel gewerkt dus ik weet hoe het werkt) maar hij zag er toch erg nieuw uit toen ik hem uitpakte, heb er zelfs nog extra op gelet.

De oplossing is in ieder geval dat T-mobile hem morgenochtend bij mij op komt halen en er de nieuwste software in het nederlands opzet.

Was zonder problemen geregeld en erg netjes van ze. blijf het wel raar vinden dat het zomaar kan maar als het opgelost wordt vind ik het best, ik ben niet zo moeilijk en ik vind dat je een bedrijf altijd een kans moet geven om het op te lossen voordat je moelijk gaat doen tegen ze.

Is het hierna nog niet naar wens dan wordt ik ook wat minder makkleijk en dan ga ik wel wat moeilijker doen tegen ze. (debranded toestel eisen enzo)

ik wacht het dus nog even af.

Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Toch service dat ze hem "laten" ophalen.
Je hebt dus bij RAF je T-mobile branded laten updaten. Hierbij wordt alleen je firmware toch geupdate? Je hebt nu dus R2AAxxx versie ?

[ Voor 72% gewijzigd door DoctorV64 op 15-11-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
ja inderdaad bij Raf gedaan, heb nu versie R2L001. niets mis mee behalve dat het in het engels is en voorzien van nog meer t-mobile rommel (o.a. bij foto's en geluiden extra mapjes voor t-mobile downloads, gaat ook contact maken als je daar op drukt).

Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

De R2AAxxx fw is nieuwer btw. Het is ook niet gek dat als je reeds een branded toestel hebt van t-mobile, dat bij het updaten van deze je gewoon de "nieuwere" T-mobile software krijgt. Wel raar dat je alleen engels hebt, want bij het flashen van je telefoon kunnen ze volgens mij gewoon language files kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:43

Sabbi

je denkt aan mij.

is iets voro de startpost jeah, die nieuwe firmware...

heeft volgens esato deze specs:

R2AA003
- Released on EMMA2 / Total Multiserver (around 6/10/04)
- Later withdrawn from EMMA2 due to connectivity issues.
- Faster main menu
- Added shortcut to change the subject line of an MMS (on More rather than through Advanced)
- Improvements to Bluetooth
- Improved battery life (for post Week 40 batteries only?)
- JBenchmark1: 2529
- Jbenchmark2: 129

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

superlex schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:41:
ja inderdaad bij Raf gedaan, heb nu versie R2L001. niets mis mee behalve dat het in het engels is en voorzien van nog meer t-mobile rommel (o.a. bij foto's en geluiden extra mapjes voor t-mobile downloads, gaat ook contact maken als je daar op drukt).

Lex
Moest je er eigenlijk voor betalen? Ik moest toen EUR 12,50 dokken en dat zit me nog steeds niet lekker; hoor van iedereen dat het gratis is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlex
klopt,

was gewoon gratis. had voor de zekerheid mijn bon mee genomen maar die was niet eens nodig.

Lex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabbi schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:08:
is iets voro de startpost jeah, die nieuwe firmware...

heeft volgens esato deze specs:

R2AA003
- Released on EMMA2 / Total Multiserver (around 6/10/04)
- Later withdrawn from EMMA2 due to connectivity issues.
- Faster main menu
- Added shortcut to change the subject line of an MMS (on More rather than through Advanced)
- Improvements to Bluetooth
- Improved battery life (for post Week 40 batteries only?)
- JBenchmark1: 2529
- Jbenchmark2: 129
Vreemd net een update gedaan via internet en toch weer R2L001 ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

superlex schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:31:
klopt,

was gewoon gratis. had voor de zekerheid mijn bon mee genomen maar die was niet eens nodig.

Lex
Hmm. Knap irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Heb mijn duitse imitatiebatterij (1000mh)maar weer uit mijn telefoont gehaald en de orginele er weer in gedaan, ik had mijn K700i in mijn borstzakje zitten tijdens een ongeveer 10 minuten durend gesprek, en het viel me op dat de telefoon erg warm werd aan de achterkant (batterijklepje).
Gelet op de meldingen van ontploffende batterijen kreeg ik toch wel een beetje schrik.
Zijn er meer mensen die de imitatie batterij van 1000Mh hebben en ook vinden dat de telefoon warm wordt tijdens een gesprek, of is dit normaal ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:43

Sabbi

je denkt aan mij.

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:09:
[...]

Vreemd net een update gedaan via internet en toch weer R2L001 ... :?
Das geloof ik omdat er nog wat kleine foutjes in zaten, SE heeft hem weer offline gehaald (staat eerder in de thread iets over geloof ik) Jammerrrrrrrrr dus voor de mensen die r2AAXXXX hebben, mega-buggy zal die wel zijn als ze hem offline halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik merk niks buggy aan mijn FW R2AA003.
En na 3 keer opladen van mijn originele accu moet ik zeggen dat de standby tijd steeds langer wordt (was 3 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabbi schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 11:15:
[...]

Das geloof ik omdat er nog wat kleine foutjes in zaten, SE heeft hem weer offline gehaald (staat eerder in de thread iets over geloof ik) Jammerrrrrrrrr dus voor de mensen die r2AAXXXX hebben, mega-buggy zal die wel zijn als ze hem offline halen...
Jammer dat je op de site van sony niet kan zien welke versie op je telefoon wordt gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 11:45
Ik zit dit topic aardig mee te lezen, nu lees ik veel over converteren naar 3GP, maar ik vraag me eigenlijk af hoe je de filmpjes die je maakt op je telefoon naar avi kan converteren zodat anderen hem ook kunnen zien, via media player bijvoorbeeld. Ik heb hier een programma voor gebruikt die het moet kunnen (stond op download.com, maar hij herkend niet eens mijn filmpjes....

Iemand een andere tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03 13:52
Binnetie schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 13:17:
Ik zit dit topic aardig mee te lezen, nu lees ik veel over converteren naar 3GP, maar ik vraag me eigenlijk af hoe je de filmpjes die je maakt op je telefoon naar avi kan converteren zodat anderen hem ook kunnen zien, via media player bijvoorbeeld. Ik heb hier een programma voor gebruikt die het moet kunnen (stond op download.com, maar hij herkend niet eens mijn filmpjes....

Iemand een andere tip?
Ander programma'tje gebruiken. Er zijn er genoeg als je dit topic doorgelezen hebt!

Wel lkkr dat er weer een nieuwe firmware is! Ik wacht nog ff af tot hier gemeld wordt dat hij daadwerkelijk online staat bij SE en dan gaan we weer es updaten! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat het wel mag (heb de policy goed doorgelezen!). Wat gebeurt er eigenlijk met je k700i als ie geunlocked wordt? Volgens mij nl niet veel meer dan dat je de code krijgt van (in mijn geval Vodafone) en dan weer verder kunt toch? Of ben je dan nog steeds afhankelijk van Vodafone voor de nieuwe firmwares?

Ik heb nu nl nogal wat ellende met mijn (betaalde) Vodafone k700i die waarschijnlijk wel opgelost zouden zijn met een firmware upgrade (volgens de SE helpdesk). Ben dus ook best bereid om te betalen voor de unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:28:
denk dat het wel mag (heb de policy goed doorgelezen!). Wat gebeurt er eigenlijk met je k700i als ie geunlocked wordt? Volgens mij nl niet veel meer dan dat je de code krijgt van (in mijn geval Vodafone) en dan weer verder kunt toch? Of ben je dan nog steeds afhankelijk van Vodafone voor de nieuwe firmwares?
Je kan checken of je telefoon gelocked is door < * * < te typen. Bij jouw is dit natuurlijk het geval omdat jij Vodafone hebt :'( . Als je 'm unlocked krijg je dus een code van Vodafone (als je 'm legaal laat unlocken) en als je dan weer naar dit menu gaat zul je zien dat alle slotjes die daar staan openstaan. Als dit het geval is kun je elke firmware erop zetten die er betstaat. 8)

ps. Een legale unlockcode aanvragen terwijl de telefoon nog geen jaar oud is kost echt onwijs veel geld. K dacht dat het bij Orange rond de €240 was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:39:
[...]

Je kan checken of je telefoon gelocked is door < * * < te typen. Bij jouw is dit natuurlijk het geval omdat jij Vodafone hebt :'( . Als je 'm unlocked krijg je dus een code van Vodafone (als je 'm legaal laat unlocken) en als je dan weer naar dit menu gaat zul je zien dat alle slotjes die daar staan openstaan. Als dit het geval is kun je elke firmware erop zetten die er betstaat. 8)

ps. Een legale unlockcode aanvragen terwijl de telefoon nog geen jaar oud is kost echt onwijs veel geld. K dacht dat het bij Orange rond de €240 was :X
thanks voor de info, hij idd gelocked.. heb nog de eerste firmware erop zitten en heb dus ook ellende met batterij, display en bluetooth (al is dat laatste niet zo veel voorkomend).
Meen dat het 200 euro was... maar goed, vind het een heel fijn toestel en dat is het me eigenlijk wel waard. Nog een vraagje over die firmware.. kun je dat alleen bij een SE service point laten doen? (als je zelf geen kabeltje hebt, vind 20 euries voor zo'n kabel die je toch niet gebruikt best veel nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Melbo schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:40:
[...]

Ander programma'tje gebruiken. Er zijn er genoeg als je dit topic doorgelezen hebt!

Wel lkkr dat er weer een nieuwe firmware is! Ik wacht nog ff af tot hier gemeld wordt dat hij daadwerkelijk online staat bij SE en dan gaan we weer es updaten! 8)
Ik gebruik hiervoor Quicktime alternative...werkt perfect. Speelt gewoon 3Gp af!

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

arjan571 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:56:
Heb mijn duitse imitatiebatterij (1000mh)maar weer uit mijn telefoont gehaald en de orginele er weer in gedaan, ik had mijn K700i in mijn borstzakje zitten tijdens een ongeveer 10 minuten durend gesprek, en het viel me op dat de telefoon erg warm werd aan de achterkant (batterijklepje).
Gelet op de meldingen van ontploffende batterijen kreeg ik toch wel een beetje schrik.
Zijn er meer mensen die de imitatie batterij van 1000Mh hebben en ook vinden dat de telefoon warm wordt tijdens een gesprek, of is dit normaal ? :(
Daar was ik dus al een beetje bang voor gezien de eerdere gebeurtenissen bij de Nokia batterijen. Om deze reden wachtte ik dus ook de reactie van jou, en hopelijk ook nog anderen, af.

Heeft SE zelf eigenlijk een zwaardere batterij op de markt?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:00
Jaja, heb hem ook eindelijk maar eens gehaald. Geweldige telefoon, alleen 1 dingetje. Hiervoor had ik de t610 en daar vond ik het geluid veel beter van. de ringtones die ik over heb gezet klinken nu veel minder.
Voor de rest top telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrVB schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 20:08:
Jaja, heb hem ook eindelijk maar eens gehaald. Geweldige telefoon, alleen 1 dingetje. Hiervoor had ik de t610 en daar vond ik het geluid veel beter van. de ringtones die ik over heb gezet klinken nu veel minder.
Voor de rest top telefoon!
De K700i gebruikt betere ringtones met meer instrumenten. De ringtones van de T610 zijn eigenlijk 'te min' voor de K700i, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die het niet voor elkaar krijgt om een "mooie foto" te maken?? Alle foto's die ik maak zijn heel "korrelig/ pixelig" en/ of extreem wazig! Ik heb bij mijn instellingen de kwaliteit staan op "Hoog", maar dit haalt niks uit. Bovendien gaat mijn scherm extreem traag zodra ik mijn camera op nachtmodus instel (maar dit kan ik nog wel enigszins verklaren, aangezien hij de foto's aan moet passen).
Ik heb alle resoluties al geprobeerd maar ook dit haalt niks uit! Ik begin nu toch echt te twijfelen aan mijn GSM en misschien is mijn camera wel niet goed en zou ik dus moeten ruilen.
Hebben jullie misschien tips om goede foto's te maken of denken jullie dat het werkelijk aan mijn GSM ligt en dat ik zou moeten ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
  • Laatst online: 14-09 17:57
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 23:59:
Ben ik de enige die het niet voor elkaar krijgt om een "mooie foto" te maken?? Alle foto's die ik maak zijn heel "korrelig/ pixelig" en/ of extreem wazig! Ik heb bij mijn instellingen de kwaliteit staan op "Hoog", maar dit haalt niks uit. Bovendien gaat mijn scherm extreem traag zodra ik mijn camera op nachtmodus instel (maar dit kan ik nog wel enigszins verklaren, aangezien hij de foto's aan moet passen).
Ik heb alle resoluties al geprobeerd maar ook dit haalt niks uit! Ik begin nu toch echt te twijfelen aan mijn GSM en misschien is mijn camera wel niet goed en zou ik dus moeten ruilen.
Hebben jullie misschien tips om goede foto's te maken of denken jullie dat het werkelijk aan mijn GSM ligt en dat ik zou moeten ruilen?
Ik heb de K700 nu ook een paar dagen, en mij is het ook opgevallen dat de foto's die ik maak niet echt helder zijn en meer korrelig, terwijl de te maken foto op het scherm (zeg maar de zoeker) er erg scherp uitziet. De foto wordt pas korrelig nadat ie is gemaakt, je ziet de foto waziger worden als je op de opname-knop drukt. Ook ik heb de kwaliteit op hoog staan.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.