hey man,Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 00:39:
HELP!!!!!
Ik heb raad nodig....
Ik ben met iets bezig ivm me gsm en abbo...
Ik heb al een abbo net nieuw maar er zijn wat probleempjes met me vorige gsm die ik besteld heb.
Dus vandaar dat ik misschien een keuze ga krijgen...
OPTIE 1: k700i met ps2 --> waarschijnlijk t-zones menu erop...
Is dit een goede keus??
Zit er veel verschil in met de normale versie??
Als het enigste verschil is die roze balk in het scherm vanonder met de snelkoppeling voor t-zones en dan 2 t-zones optie's in het menu en langs de zijkant voor online te gaan roze met t-zones erop vind ik het niet zo een probleem.
MITS dat er voor de rest niks anders is dus zelfde menu verder en zelfde optie's.
PS: ga als ik deze versie heb ook gelijk foto's op het forum zetten want daar vragen echt veel mensen naar maar echt niemand doet het....![]()
OPTIE 2: k700i met bestaand abbo....
gewoon normale versie alleen geen ps2 die ik wel graag wil hebben...
En anders toch nog ga kopen in december.
HEEFT OOK IEMAND EEN AFBEELDING VAN HOE HET MENU ER UIT ZIET VAN DE K700I GELOCK MET T-ZONES MENU??
en hoeveel kost het om hem om te laten zetten tot volledig normaal menu op een officeel manier??
Wat moet ik doen moet het vandaag (9/11/2004) voor 10.00 uur beslissen...
graag hulp....
Laat even weten wat ik moet doen kwa keuze en of het het waard is om een ps2 te laten schieten omdat er t-zones menu in zet terwijl ik dat eigenlijk niet wil.
Weet het echt niet..... Please antwoord ff....
weetje wat handig is.. als je dat t-zones model pakt, laat je'm gewoon even debranden bij RAF Telecom, utrecht ofzo is het (even zoeken in dit topic kwam de tip voorbij dat zij dit doen)
Kunnen zij dit niet debranden, dan wil ik je echt aanraden om gewoon een unbranded toestel te nemen, waarom,lees het topic maar eens, dan weet je genoeg. ik kan er kort over zijn: geen branded toestek kopen of gaan gebruiken...
Maar bel morgenvroeg even met RAF, vraag of ze dit voor je kunnen fixen, hoorde 12,50 dus dat is echt niets..!
Dan heb je het toestel en de playstation.
Succes ermee!