Jep idd zo zag ie eruit... ik vindt ook nergens vodafone logo's o.i.d in de telefoon.
Ik heb ook een K700i sinds een week. De Vodafone versie. Ik ben er erg tevreden over, hoop functies en alles werkt goed. Wat ik wel een minpunt vind zijn de fotos. Namelijk voordat je op capture drukt, is het beeld haarscherp. Als dan de foto is gemaakt en hij laat hem zien is de kwaliteit toch wel wat minder dan dat je daarvoor op het schermpje te zien kreeg. Beetje onscherp, je merkt het vooral als het wat donkerder is. Ik heb hem staan op 640x480 en de kwaliteit op fine. Zijn er ook andere mensen die zich hier aan irriteren?
Nog een ding: Ik heb dus de alleroudste firmware die er maar is. Dat vind ik wel een nadeel van de vodafone versie. Zal er ooit een mogelijkheid komen om de firmware te updaten van een vodafone k700i? Overigens ben ik verder wel blij met vodafone, het netwerk is gewoon super.
Nog een ding: Ik heb dus de alleroudste firmware die er maar is. Dat vind ik wel een nadeel van de vodafone versie. Zal er ooit een mogelijkheid komen om de firmware te updaten van een vodafone k700i? Overigens ben ik verder wel blij met vodafone, het netwerk is gewoon super.
Verwijderd
Ik gebruik ook mpegable broadcaster en ik heb de instellingen ingevoerd die een paar posts hierboven werden gepost maar ik krijg nog steeds hetzelfde probleem:
Iedere keer stopt hij na 10 sec ong. Dat is precies voor dat het echte filmpje begint. Ik vind dit wel best jammer ik hoop daarom dat iemand mij kan helpen.
Misschien hebben jullie hier nog wat aan: Het filmpje duurt 20 minuten ong en is een .rm bestand
Het is van southpark
Ik kom er nu ook net achter dat ik firmware versie R2A041 heb dat is volgens de beginpost de oudste firmware. En ik heb deze telefoon 10 dagen geleden gekocht :@:@:@
Weet iemand of er ergens rond Naaldwijk, Delft een Sony Ericsson Service Point is?
Bijvoorbaat dank Niels
Iedere keer stopt hij na 10 sec ong. Dat is precies voor dat het echte filmpje begint. Ik vind dit wel best jammer ik hoop daarom dat iemand mij kan helpen.
Misschien hebben jullie hier nog wat aan: Het filmpje duurt 20 minuten ong en is een .rm bestand
Het is van southpark
Ik kom er nu ook net achter dat ik firmware versie R2A041 heb dat is volgens de beginpost de oudste firmware. En ik heb deze telefoon 10 dagen geleden gekocht :@:@:@
Weet iemand of er ergens rond Naaldwijk, Delft een Sony Ericsson Service Point is?
Bijvoorbaat dank Niels
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 21:49 ]
Verwijderd
SonyEricsson SESPVerwijderd schreef op 03 november 2004 @ 21:14:
....
Bijvoorbaat dank Niels
Eey Nielsjuh waar heb j m gekocht dan in Naaldwijk of niet? En waar dan? K bij de Belcompany te Naaldwijk en kreeg 'm daar gewoon simlockvrij en met de nieuwste firmware! In Den Haag zijn wel paar SESP'sVerwijderd schreef op 03 november 2004 @ 21:14:
Bijvoorbaat dank Niels
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Kan MPegable een Real Media bestand coderen? Meestal wordt dit formaat nl. niet ondersteunt door andere programma's.Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 21:14:
Ik heb zelf problemen gehad met AVI's die een variabele bitrate geluidsstream hadden. Je kon ze wel converteren, maar het geluid verdween dan.
Het kan ook nog zijn dat je een ongeregistreerde versie van MPEGable gebruikt. Die zet een logo in het beeld en heeft misschien ook een beperking op de maximale lengte van een filmpje.
What's the speed of Dark?
Verwijderd
Ten eerste mensen Allemaal bedankt voor de reacties!
Maar het filmpje omzetten is al gelukt :D:D
Voor de mensen die het nog niet weten :P:P je moet *.* en dan enter drukken wil je alle files zien. Dan alle gegevens echt goed instelle (had ik niet helemaal goed gedaan
) ik heb op het internet ergens een serial gevonden. dus daar had ik ook geen last van maar bedankt
Dus als ik hem zou moeten upgraden zou ik dus naar den haag moeten
en om nou voor 50 euries zo'n ding aan te schaffen
Maar het filmpje omzetten is al gelukt :D:D
Voor de mensen die het nog niet weten :P:P je moet *.* en dan enter drukken wil je alle files zien. Dan alle gegevens echt goed instelle (had ik niet helemaal goed gedaan

Ik heb de telefoon bij www.studentmobiel.nl gekocht (deze was het meest in de buurt en veel goedkoper dan in de winkel 338 euro zonder verzendkosten ik heb dat ding daar op gehaald).CLB schreef op 03 november 2004 @ 23:47:
[...]
Eey Nielsjuh waar heb j m gekocht dan in Naaldwijk of niet? En waar dan? K bij de Belcompany te Naaldwijk en kreeg 'm daar gewoon simlockvrij en met de nieuwste firmware! In Den Haag zijn wel paar SESP's
Dus als ik hem zou moeten upgraden zou ik dus naar den haag moeten
Een poosje geleden waren er hier een paar mensen die een zwaardere accu gekocht hadden voor hun K700i.
Nu zijn we ff verder en als het goed is zijn die accus een aantal keer opgeladen.
Wat is de standbytijd nu geworden met die nieuwe accu's ?
Nu zijn we ff verder en als het goed is zijn die accus een aantal keer opgeladen.
Ohwja is idd goede site. Heb ik weleens een Nokia vandaan gehaald! Maar ik heb voor 22 euro meer dus 360 euro ook 'n simlockvrije mobiel en 360 euro beltegoed en gratis smsen in de weekenden dus tsjaa....Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 13:21:Ik heb de telefoon bij www.studentmobiel.nl gekocht (deze was het meest in de buurt en veel goedkoper dan in de winkel 338 euro zonder verzendkosten ik heb dat ding daar op gehaald).
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Yep ik was een van die mensenSpeedy_Gonzalez schreef op 04 november 2004 @ 13:23:
Een poosje geleden waren er hier een paar mensen die een zwaardere accu gekocht hadden voor hun K700i.
Niet gek voor eur 17,50
Groet,
Daf.
Ik heb hem nu 4 keer opgeladen en hij doet het nu ongeveer 4 a 5 dagen met een 1100mah accu. Per dag bel ik 5 tot 10 minuten en standaard beetje internetten etc, ongeveer 5 minuten hoogstens. 24/dag aan zonder bluetooth met klok screensaver.Speedy_Gonzalez schreef op 04 november 2004 @ 13:23:
Wat wel irritant is dat bij mij het laatste streepje in mijn accu indicator iets van 2 dagen daar blijft staan voordat hij echt op is en dus niet echt goed is te zien hoelang ik er nog meer kan doen.
Met mijn vorige accu deed ik ongeveer 3 dagen. Dus ik ben er wel redelijk op vooruit gegaan.
Ohja.. ik heb nog de eerste firmware.
In jou geval zou ik serieus effe overwegen om de firmware te laten upgraden, dat heb ik ook gedaan en het scheelde wel wat moet ik zeggen.Storm schreef op 04 november 2004 @ 16:33:
[...]
Ik heb hem nu 4 keer opgeladen en hij doet het nu ongeveer 4 a 5 dagen met een 1100mah accu. Per dag bel ik 5 tot 10 minuten en standaard beetje internetten etc, ongeveer 5 minuten hoogstens. 24/dag aan zonder bluetooth met klok screensaver.
Wat wel irritant is dat bij mij het laatste streepje in mijn accu indicator iets van 2 dagen daar blijft staan voordat hij echt op is en dus niet echt goed is te zien hoelang ik er nog meer kan doen.
Met mijn vorige accu deed ik ongeveer 3 dagen. Dus ik ben er wel redelijk op vooruit gegaan.
Ohja.. ik heb nog de eerste firmware.
Mijn standbytijd is van een dag of 2 naar ongeveer 5 gegaan, 24 uur aan, geen bluetooth.
Hoe zwaar is jouw accu, en heb je al de nieuwst firmware erin?dafmay schreef op 04 november 2004 @ 16:29:
[...]
Yep ik was een van die mensenOndertussen heb ik de accu meer dan 3x volledig opgeladen en weer leeg laten lopen. De standbytijd is nu zo'n 8 dagen. Met zo'n 16u gebruik per dag, bluetooth en gprs uit, display powersave aan.
Niet gek voor eur 17,50![]()
Groet,
Daf.
Ik heb laatst iets gehoord over een java progje voor op je toestel welke de batterij van je telefoon helemaal leeg maakt. Dit moet dan weer goed zijn voor de levensduur van je batterij... Iemand ervaring met zo'n tooltje?
Ja die heb ikVen0m schreef op 04 november 2004 @ 19:22:
Ik heb laatst iets gehoord over een java progje voor op je toestel welke de batterij van je telefoon helemaal leeg maakt. Dit moet dan weer goed zijn voor de levensduur van je batterij... Iemand ervaring met zo'n tooltje?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Gisteren de stoute schoenen aangetrokken en SP2 geïnstalleerd en jawel hoor. Zoals bij zovelen worden de SItecom drivers van mijn dongle "keurig" overschreven door het servicepack met als gevolg een niet werkende BT verbinding.
De walkthrough van DjWannaB2002 heeft echter perfect uitkomst geboden en ik heb nu weer perfecte verbinding tussen PC en K700i. Ook FMA werkt GELUKKIG weer.
heb alleen twee vragen: heb tijdens concert van Tiesto afgelopen zaterdag nodige foto's en filmpjes gemaakt. Kan ik die met FMA allenmaal tegelijk naar PC overzetten. Dit lukt mij namelijk niet. Moet het één voor één doen.
Als ik het doe via file transfer (My computer-> Mijn BT loc....-> enz) kan ik wel al mijn foto's tegelijk selecteren.
Filmpjes niet, en daarmee meteen 2e vraag. De map die voorheen volgens mij "Video" heette heet nu ineens "Video's" en deze kan ik niet openen.
Kan ik dit mapje zonder gevolgen wijzigen in "Video" of kan ik dan ook geen filmpjes meer opslaan op mn telefoon?
Edit: Hij geeft trouwens aan dat ik niet "de juiste machigingen heb" om naam te wijzigen
please help
De walkthrough van DjWannaB2002 heeft echter perfect uitkomst geboden en ik heb nu weer perfecte verbinding tussen PC en K700i. Ook FMA werkt GELUKKIG weer.
heb alleen twee vragen: heb tijdens concert van Tiesto afgelopen zaterdag nodige foto's en filmpjes gemaakt. Kan ik die met FMA allenmaal tegelijk naar PC overzetten. Dit lukt mij namelijk niet. Moet het één voor één doen.
Als ik het doe via file transfer (My computer-> Mijn BT loc....-> enz) kan ik wel al mijn foto's tegelijk selecteren.
Filmpjes niet, en daarmee meteen 2e vraag. De map die voorheen volgens mij "Video" heette heet nu ineens "Video's" en deze kan ik niet openen.
Kan ik dit mapje zonder gevolgen wijzigen in "Video" of kan ik dan ook geen filmpjes meer opslaan op mn telefoon?
Edit: Hij geeft trouwens aan dat ik niet "de juiste machigingen heb" om naam te wijzigen
[ Voor 9% gewijzigd door robbydw op 04-11-2004 19:26 ]
Geen commentaar
Dit mag zo langzamerhand ook wel in de FAQrobbydw schreef op 04 november 2004 @ 19:24:

Dit is een bug die waarschijnlijk in de Widcomm Bluetooth drivers zit. Ze geven die video's-map een verkeerde naam met voor Windows illegal tekens erin. Je kunt dit oplossen door tijdelijk de taal van je telefoon op Engels te zetten.
What's the speed of Dark?
de telefoon incl nieuwe accu weegt totaal 90gr. En ik heb de laatste firmware versie R2L001.Speedy_Gonzalez schreef op 04 november 2004 @ 18:51:
[...]
Hoe zwaar is jouw accu, en heb je al de nieuwst firmware erin?
<EDIT>

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 04-11-2004 20:05 ]
oke bedanktlzandman schreef op 04 november 2004 @ 19:58:
[...]
Dit mag zo langzamerhand ook wel in de FAQ
Dit is een bug die waarschijnlijk in de Widcomm Bluetooth drivers zit. Ze geven die video's-map een verkeerde naam met voor Windows illegal tekens erin. Je kunt dit oplossen door tijdelijk de taal van je telefoon op Engels te zetten.
Geen commentaar
Verwijderd
Oke mensen ik zie een lichtpuntje.
ik heb een java mediaplayer gevonden. Hij is hier te downloaden:
http://www.on2.com/applet/truemotion.jar
En dit mag ik natuurlijk niet zeggen.
Maar goed, hier komt het op neer: Hoe ga ik dit ding in mijn K700 krijgen? En dan bedoel ik natuurlijk, hoe krijg ik het werkend. Kan ik het applet aanpassen? Kan ik er mee kloten? Is daar een programma voor?
Danku
Maar goed, hier komt het op neer: Hoe ga ik dit ding in mijn K700 krijgen? En dan bedoel ik natuurlijk, hoe krijg ik het werkend. Kan ik het applet aanpassen? Kan ik er mee kloten? Is daar een programma voor?
Danku
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 20:42 ]
Verwijderd
Bluetooth, Infrarood, datakabel?Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:21:
Danku
Er is een snelcode voor, hij moet ergens in topic 1 of 2 staan maar het staat me ergens bij dat dit <0000> was voor engels en <9999> voor standaard (meestal nederlands->sim) dat gaat wat sneller
edit: geen sterretjes en hekjes maar joystick bewegingen
[ Voor 11% gewijzigd door 6killer op 05-11-2004 11:30 ]
Verwijderd
Ik ga nu zo'n BT USB dongle "class 1 " BT kopen, klopt het dat die rond de 25/30 euro zijn?
Aangezien ik mp3 op mn mobieltje wil hebben, daar heb ik dat dus voor nodig. Maar wat heb ik nog maar aan zo'n USB dongle dan?
Aangezien ik mp3 op mn mobieltje wil hebben, daar heb ik dat dus voor nodig. Maar wat heb ik nog maar aan zo'n USB dongle dan?
Hoe kom je hierbij? Heb hier nog nooit wat over gelezen en heb toch wel zowat alles gelezen in diverse forums over de K700.6killer schreef op 05 november 2004 @ 11:28:
[...]
Er is een snelcode voor, hij moet ergens in topic 1 of 2 staan maar het staat me ergens bij dat dit <0000> was voor engels en <9999> voor standaard (meestal nederlands->sim) dat gaat wat sneller
edit: geen sterretjes en hekjes maar joystick bewegingen
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ja deze zijn inderdaad rond die prijs. Je kan heel je telefoon hiermee 'versieren' Zoals jij al zei: je kan er mp3'tjes opzetten, maar ook beltonen, of filmpjes, foto's, plaatjes, screensavers of spelletjes. Maaar je kan ook de gemaakte foto's die op je telefoon staan naar je computer verzenden zodat je de foto's groot (bv. 640 x 480 of 1280 x 960) op je computer ziet! Ook kan je opgenomen geluiden met de telefoon op de computer zetten en afspelen. Heeel erg handig dus zo'n BT-stick!!Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 11:54:
Ik ga nu zo'n BT USB dongle "class 1 " BT kopen, klopt het dat die rond de 25/30 euro zijn?
Ik heb 't via Bluetooth op m'n telefoon gezet, maar hij geeft de melding 'ongeldige applicatie' dus hij werkt helaas niet!Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:21:
volgens mij staat dit zelfs in de handleiding, het is gewoon een soort snelkoppeling om engels of de standaard taal in te stellen.Laguna schreef op 05 november 2004 @ 13:16:
[...]
Hoe kom je hierbij? Heb hier nog nooit wat over gelezen en heb toch wel zowat alles gelezen in diverse forums over de K700.
Verwijderd
Hallo
Ik heb met veel moeite een dss 25 gekocht maar nu geeft de software problemen in windows xp .
Ik kan geen verbinding krijgen met mijn telefoon .
Iemand misschien dezelfde problems gehad .
grtjs Peter
Ik heb met veel moeite een dss 25 gekocht maar nu geeft de software problemen in windows xp .
grtjs Peter
Verwijderd
Heb je JAVA eropgezet,heb je namelijk nodig als je online wil updatenVerwijderd schreef op 05 november 2004 @ 17:42:
Hallo
grtjs Peter
Verwijderd
Hoi
He bedankt stond idd niet op mijn pc .
Maar ik bedoel eigenlijk de filemanager software .
grtjs Peter
He bedankt stond idd niet op mijn pc .
Maar ik bedoel eigenlijk de filemanager software .
grtjs Peter
Beste SE fans en gebruikers,
even een aantal vragen voordat ik deze aanschaf.
De acties in de Orange shop met je OV kaart bij een 1jr 40 zijn wel leuk.
het gaat me alleeen om t toestel.. die orange sim bel ik wel leeg volgend jaar ergens een keer.
Maar:
Is het wel mogelijk om bij een winkeltje of repairpunt het toestel te debranden?
Google brengt me meteen naar allerlei wazige sites en topics, met de truuks om tijdens het updaten/rebooten van je phone ff een andere k700 er aan te hangen.
nou ik zal er maar niet teveel op in gaan.
ik wil gewoon netjes betaald die update laten uitvoeren.
de simlock mag blijven.. ik wil alleen goed werkende software. thats all.
de prjis van Orange is erg leuk.. maar dan wel zonder de bugg-ware graag.
Iemand het al laten doen?
Verder..
E-mail? ik ben Nokia6600 gebruiker die heeft pop3.. kun je via de k700i ook mailen met bijlagen?
MSN Messenger? is dit mogelijk, kan ik apps kopen op internet hiervoor?
Zijn er verder nog unieke voor of juist nadelen.. wie weet zijn er mensen die bekend zijn met nokia symbian phones zoals 6600 en haar broertjes zusjes.
wat lever ik in, wat krijg ik er voor terug.
beeld en fotos, film is erg mooi, geluid mooi! radio goede camera..
vertel het eens!
Ik wil dus absoluut geen bugg-software dat heb ik nu al met mn 6600.
Hopelijk kan iemand mij vertellen, of het wel of niet mogelijk is om ergens in zo'n belhuis ofzo een k700i te voorzien van de juiste software.
Sorry maar ik neem aan dat deze post niets illegaals bevat.
De wens om goed werkende software lijkt me niet illegaal.. Orange doe ik er geen nadeel mee.. nogmaals de lock maakt me niet uit.. maar het toestel moet wel functioneren naar behoren.
Vriendin van me heeft er vanmiddag 1 gehaald in de Orange Shop,
dus als blijkt dat het NIET mogelijk is om de software te repareren.. dan krijgen ze'm terug. ongebruikt, niet mee gebeld GELUKKIG.
Jongens.. bedankt ik heb veeel info gehaald uit dit topic, hoe is het afelopen met die klachtenbrief naar Orange?
tips zijn welkom, mailen mag ook. got at macamba dot nl
Thnx!
even een aantal vragen voordat ik deze aanschaf.
De acties in de Orange shop met je OV kaart bij een 1jr 40 zijn wel leuk.
het gaat me alleeen om t toestel.. die orange sim bel ik wel leeg volgend jaar ergens een keer.
Maar:
Is het wel mogelijk om bij een winkeltje of repairpunt het toestel te debranden?
Google brengt me meteen naar allerlei wazige sites en topics, met de truuks om tijdens het updaten/rebooten van je phone ff een andere k700 er aan te hangen.
Verder..
E-mail? ik ben Nokia6600 gebruiker die heeft pop3.. kun je via de k700i ook mailen met bijlagen?
Zijn er verder nog unieke voor of juist nadelen.. wie weet zijn er mensen die bekend zijn met nokia symbian phones zoals 6600 en haar broertjes zusjes.
vertel het eens!
Hopelijk kan iemand mij vertellen, of het wel of niet mogelijk is om ergens in zo'n belhuis ofzo een k700i te voorzien van de juiste software.
Sorry maar ik neem aan dat deze post niets illegaals bevat.
De wens om goed werkende software lijkt me niet illegaal.. Orange doe ik er geen nadeel mee.. nogmaals de lock maakt me niet uit.. maar het toestel moet wel functioneren naar behoren.
Vriendin van me heeft er vanmiddag 1 gehaald in de Orange Shop,
dus als blijkt dat het NIET mogelijk is om de software te repareren.. dan krijgen ze'm terug. ongebruikt, niet mee gebeld GELUKKIG.
Jongens.. bedankt ik heb veeel info gehaald uit dit topic, hoe is het afelopen met die klachtenbrief naar Orange?
tips zijn welkom, mailen mag ook. got at macamba dot nl
Thnx!
Verwijderd
Ik kan die theme creator niet vinden voor de k700...
kan iemand mij de link geven...
Alvast bedankt
Alvast bedankt
klikVerwijderd schreef op 06 november 2004 @ 11:39:
Ik kan die theme creator niet vinden voor de k700...
Alvast bedankt
Tip: lees de startpost eens

Ja, sorry, die heb ik van mijn webspace afgehaald. Teveel dataverkeer.
Ik zal `m vanavond even op een andere host plaatsen....
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Debranden is legaal niet mogelijk, misschien kun je bij de orange shop een unbranded toestel krijgen, anders moet je bij een andere shop een unbranded K700 nemen i.c.m. je orange abo.Ptoeneigh schreef op 06 november 2004 @ 01:38:
E-mail werkt prima met bijlagen, je hebt er alleen wel orange world voor nodig heb ik begrepen hier. (ik heb het nog niet zonder orange world geprobeerd dus ik weet het niet zeker)Ptoeneigh schreef op 06 november 2004 @ 01:38:
Verder..
vertel het eens!
Thnx!
Een msn cliënt heb ik er nog niet voor gevonden maar het zal er vast wel eens voor komen.
Ik ken de 6600 niet dus ik weet niet wat je ervoor inleverd.. een paar voordelen t.o.v. de 6230 vind ik iig het scherm, HID ondersteuning bij bluetooth (om vanuit je bed een filmpje/muziek aan/uit te zetten bijvoorbeeld
De foto's zijn met daglicht vrij aardig (een paar pages terug staan wel wat voorbeelden), en er zitten ook wel leuke effecten (sepia, negatief, solarize, kaders enz.) bij.
Het geluid vind ik ook wel goed klinken, van het filmpjes opnemen hoef je echter niet teveel te verwachten, bij een stil beeld wil het nog wel maar zodra het wat gaat bewegen zijn de pixels zo'n beetje op 1 hand te tellen
Ah ok. De officiële theme creator kan ik zo 1,2,3 ook niet vinden op de sony ericsson site maar gelukkig heb je google nog.Ginz schreef op 06 november 2004 @ 12:31:
Ja, sorry, die heb ik van mijn webspace afgehaald. Teveel dataverkeer.
Ik zal `m vanavond even op een andere host plaatsen....
Daar vind je bijvoorbeeld Theme Creator Pro 3G.
Verwijderd
weet ik.. hij moet nog aangepast worden door een mega computernerd.. Ik weet echt niet hoe ik dat kan doen, maar het moe toch kunnen.CLB schreef op 05 november 2004 @ 14:35:
[...]
Ik heb 't via Bluetooth op m'n telefoon gezet, maar hij geeft de melding 'ongeldige applicatie' dus hij werkt helaas niet!
@Macamba: Xmessenger is een msn client voor de K700i
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
ik heb vandaag mijn dss-20 binnen gekregen via complaza
hellemaal geintaleerd alleen nu komt hij met een melding usb serial driver gevonden en die driver kan ik nergens vinden weten jullie mischien waar ik die vandaan kan halen?
Grtz
hellemaal geintaleerd alleen nu komt hij met een melding usb serial driver gevonden en die driver kan ik nergens vinden weten jullie mischien waar ik die vandaan kan halen?
Grtz
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Hmm hehe weet niet waar ik met me gedachten zat maar dacht dat je het over een snelcode had voor de batterij leeg te krijgen6killer schreef op 05 november 2004 @ 16:42:
[...]
volgens mij staat dit zelfs in de handleiding, het is gewoon een soort snelkoppeling om engels of de standaard taal in te stellen.

Nevermind dus
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Ik heb nu een megalekkere chick als screensaver, maar na 5 seconden komt er een stomme klok overheen. Hoe kan ik dat uitzetten
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 18:54 ]
Verwijderd
Wat heb je helemaal geinstalleerd? Ik heb ook de dss-20 gekregen maar daar zat verder niks bij. De driver heb ik van SE site en dan moet je kijken bij de p800, daar vind je hem. De computer herkende de driver, echter ik krijg nog geen verbinding met mijn k700. Btw je kan de k700 niet opladen via usb, je moet je accustekker achterin steken.zaander schreef op 06 november 2004 @ 16:52:
ik heb vandaag mijn dss-20 binnen gekregen via complaza![]()
Grtz
Is er trouwens een optie om het toetsenbord (keypad, whatever
) te laten knipperen als je een smsje hebt gekregen of als je een oproep hebt gemist en gelijk kan zien dat er iemand gebeld heeft? Net zoals de samsung E800 zeg maar.
Ter land, ter zee en in de kroeg
even over dat debranden...
ik ben een week geleden naar RAF Staffhorst in Utrecht geweest, en die man daar zei dat t gewoon mogelijk is, voor 12,50 wordt de originele SonyEricsson software erop gezet...alleen toen ik daar kwam waren de gasten die dat konden er niet, dus ik moest later terug komen...of mijn telefoon een dag afgeven...
Ik koos dus voor het eerste
ik ben een week geleden naar RAF Staffhorst in Utrecht geweest, en die man daar zei dat t gewoon mogelijk is, voor 12,50 wordt de originele SonyEricsson software erop gezet...alleen toen ik daar kwam waren de gasten die dat konden er niet, dus ik moest later terug komen...of mijn telefoon een dag afgeven...
PSN: Sluuz
ik heb ook die driver van SE site en ik kan ook geen verbinding krijgenVerwijderd schreef op 06 november 2004 @ 19:05:
[...]
Wat heb je helemaal geinstalleerd? Ik heb ook de dss-20 gekregen maar daar zat verder niks bij. De driver heb ik van SE site en dan moet je kijken bij de p800, daar vind je hem. De computer herkende de driver, echter ik krijg nog geen verbinding met mijn k700. Btw je kan de k700 niet opladen via usb, je moet je accustekker achterin steken.
wie help ons?
btw bedankt voor de tip van opladen
Verwijderd
Yess ik heb het, je moet bij je sync instelling com poort 3 inschakelen en dan 5 sec wachten, ik kreeg toen verbinding!! Suc6zaander schreef op 06 november 2004 @ 19:15:
[...]
ik heb ook die driver van SE site en ik kan ook geen verbinding krijgen
wie help ons?
btw bedankt voor de tip van opladen
tanx bij mij werkt het ook

alleen nu nog goed conekten met fma, die zegt namelijk dat hij verbinding heeft met een modem hoe kan ik dan verbinding maken met mijn foon?
alleen nu nog goed conekten met fma, die zegt namelijk dat hij verbinding heeft met een modem hoe kan ik dan verbinding maken met mijn foon?
[ Voor 59% gewijzigd door zaander op 06-11-2004 19:47 ]
Verwijderd
Orange heeft toch geen branded versie K700i?Ptoeneigh schreef op 06 november 2004 @ 01:38:
...
...
Ik dacht dat alleen T-mobile en Vodafone dat hadden....
Verwijderd
Het is mij ook niet gelukt fma te connecten. Ik kreeg al een aantal foutmeldingen in het begin.zaander schreef op 06 november 2004 @ 19:38:
tanx bij mij werkt het ook![]()
![]()
![]()
![]()
Algemene vraag: als je je firmware wilt updaten met een dss-20 via SE update site krijg je dan een laadbalk te zien? de site (na de 4 opties aangevinkt te hebben)heeft bij mij een kwartier gestaan, volgens mij deed ie niks. Moet je je telefoon uitschakelen?
Verwijderd
Hoi
Dit probleem had ik ook het schijnt dat je eerst java moet istalleren dit heb je nodig , installer dat maar en dan zul je zien dat het werkt .
grtjs Peter
Dit probleem had ik ook het schijnt dat je eerst java moet istalleren dit heb je nodig , installer dat maar en dan zul je zien dat het werkt .
grtjs Peter
Hey ik heb 'm ook gekocht, unbranded. Zie dat hij van week 28 is met nog de eerste software. ipv zo'n doc te kopen loop ik wel even langs een servicepoint das handiger denk ik, toch in de buurt.
Ginz thnx voor alle handige info in de startpost.
nog een aantal vraagjes:
- die myfriends optie? is die er op te krijgen via software update?
- Xmessenger? waar kan ik dan downloaden/kopen?
- In het netwerkmenu kun je iets kiezen als MC2 of MC3, iemand enig idee wat het verschil is. (Vodafone)
- Weet iemand toevallig nog de PIN-2 van Vodafone NL? ooit had ik m
gewoon 4 cijfers.. iets met een 7.. wie weet.
- Is het mogelijk om Spaanstalige T-9 te krijgen?
- Laatste vraag.. als ik nu alles instel zoals contactpersonen e.d.
kan ik deze dan gewoon backuppen ergens, dinsdag die fimware-update doen, en dan de contacten terugzetten in m'n phone.
heb BT, communicatie naar pc lijkt te werken ik kan browsen op mn pc dus ;-)
(MP3tje van Aliciakeys er op gezet van8)
leuk dingetje!!
Ginz thnx voor alle handige info in de startpost.
nog een aantal vraagjes:
- die myfriends optie? is die er op te krijgen via software update?
- Xmessenger? waar kan ik dan downloaden/kopen?
- In het netwerkmenu kun je iets kiezen als MC2 of MC3, iemand enig idee wat het verschil is. (Vodafone)
- Weet iemand toevallig nog de PIN-2 van Vodafone NL? ooit had ik m
- Is het mogelijk om Spaanstalige T-9 te krijgen?
- Laatste vraag.. als ik nu alles instel zoals contactpersonen e.d.
kan ik deze dan gewoon backuppen ergens, dinsdag die fimware-update doen, en dan de contacten terugzetten in m'n phone.
heb BT, communicatie naar pc lijkt te werken ik kan browsen op mn pc dus ;-)
(MP3tje van Aliciakeys er op gezet van8)
leuk dingetje!!
[ Voor 27% gewijzigd door Ptoeneigh op 07-11-2004 11:14 . Reden: aanvulling ]
Verwijderd
Hoe kan je zien welke firmware je hebt.
Normaal verander ik vanalles aan me toestel maar is het zo verstandig om uptedate??
R2L001
Is dit dus een goede versie, althans en stuk beter dan de standaard?
Normaal verander ik vanalles aan me toestel maar is het zo verstandig om uptedate??
R2L001
moet je even in de start post kijken dan zie je dat je al de nieuwste firmware hebVerwijderd schreef op 07 november 2004 @ 11:38:
Hoe kan je zien welke firmware je hebt.
R2L001
dus je kan niet updaten
Verwijderd
Dat vroeg ik niet....zaander schreef op 07 november 2004 @ 11:45:
[...]
moet je even in de start post kijken dan zie je dat je al de nieuwste firmware heb
dus je kan niet updaten
Ik heb hem nog niet... zie mijn bericht opnieuw
@ silverbull
ohw okej ik had hem verkeerd begerepen ik weet niet of die versie beter is ik kan niet updaten en ik heb de oudste firmware versie
ohw okej ik had hem verkeerd begerepen ik weet niet of die versie beter is ik kan niet updaten en ik heb de oudste firmware versie
[ Voor 2% gewijzigd door zaander op 07-11-2004 13:26 . Reden: spelfout ]
Verwijderd
is het waar dat vodafone geen dubbel gesprek ondersteund, want als ik aan het bellen doe en ik druk op: Wacht, dan staat er eerst: Gesprek in wacht en daarna staat er Mislukt
Hebben andere mensen hier ook last van ik heb de oudste software versie.
Nee hoor Orange heeft ook een branded versie van de K700i uitgebracht. Toen deze telefoon net uitkwam kon je nog een unbranded versie kopen van de K700i bij de Orangeshops. Als je er tegenwoordig eentje koopt krijg je wel een Orange-branded versie. Wat dus inhoud dat je quikshare logo'tje een Orange-logo'tje is en heel je menu is vernaggeld wat betreft de kleuren en dergelijke. Ook staan er dan overal links in de telefoon naar Orange-world. Dus of je moet 'm heel vroeg in een Orange-shop hebben gekocht of gewoon bij de Belcompany die altijd simlockvrij en unbranded telefoontjes uitgeeft!Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 19:51:
[...]
Orange heeft toch geen branded versie K700i?
Ik dacht dat alleen T-mobile en Vodafone dat hadden....
Druk even op:Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 12:38:
is het waar dat vodafone geen dubbel gesprek ondersteund, want als ik aan het bellen doe en ik druk op: Wacht, dan staat er eerst: Gesprek in wacht en daarna staat er Mislukt
Menu, Instellingen, Tabblad Gesprekken, Beheer, en dan de optie: gesprek in wacht.
De telefoon stuurt een netwerkopdracht en de functie is dan geactiveerd op t netwerk.
Alle NL netwerken (abo) ondersteunen "call waiting"
Helaas heeft vodafone voor particuliere klanten geen "conference call" geactiveerd.
De enige die wit voor de huis tuin en keuken abonnees wel aan heeft staan is naar mijn ervaring T-Mobile.
Dus de mensen die genaaid zijn met een t-mobile branded toestel: 1 troost je kunt wel gebruik maken van conference call. ;-)
@Ginz, misschien ff aanpassen in de startpost?CLB schreef op 07 november 2004 @ 13:07:
[...]
Nee hoor Orange heeft ook een branded versie van de K700i uitgebracht. Toen deze telefoon net uitkwam kon je nog een unbranded versie kopen van de K700i bij de Orangeshops. Als je er tegenwoordig eentje koopt krijg je wel een Orange-branded versie. Wat dus inhoud dat je quikshare logo'tje een Orange-logo'tje is en heel je menu is vernaggeld wat betreft de kleuren en dergelijke. Ook staan er dan overal links in de telefoon naar Orange-world. Dus of je moet 'm heel vroeg in een Orange-shop hebben gekocht of gewoon bij de Belcompany die altijd simlockvrij en unbranded telefoontjes uitgeeft!
Kost het updaten van de firmware bij RAF altijd 12 euro..? Ook als je een unbranded toestel hebt?Sluuz schreef op 06 november 2004 @ 19:13:
even over dat debranden...
Ben je dan ook je toestel een dag kwijt? Ik woon nl. niet dichtbij Utrecht en 2x heen er weer gaan voor een update schiet niet op.
Ik weet het niet, ik heb het alleen gevraagd voor het debranden. Dat kost dus 12,50...om een unbranded te updaten denk ik dat je niets hoeft te betalen, tenminste, dat lijkt me service van sony zelf...
het updaten van de firmware is gratis. Dit is namelijk een service van SonyEricsson zelf. Wel moet je je aankoopbewijs van de telefoon meenemen om het eventueel te kunnen overleggen, maar heel vaak vragen ze hier niet eens naar.Almering schreef op 07 november 2004 @ 14:47:
[...]
Kost het updaten van de firmware bij RAF altijd 12 euro..? Ook als je een unbranded toestel hebt?
Ben je dan ook je toestel een dag kwijt? Ik woon nl. niet dichtbij Utrecht en 2x heen er weer gaan voor een update schiet niet op.
Het updaten van de firmware neemt nog geen 20 minuutjes in beslag. Je kan hier dus gewoon op wachten en 1x naar Utrecht rijden is dus genoeg!
Verwijderd
Ik ga hem morgen ook halen, maar dan bij een Telfort shop met een telfort abo, ik hoop niet dat die dan ook telfort branded is
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 15:58 ]
Verwijderd
Bij RAF in utrecht kost het idd twaalf 1/2 euro omdat ze geen sesp zijn. (dat is mij verteld) je bent hem dan ook een dag kwijt.Almering schreef op 07 november 2004 @ 14:47:
[...]
Kost het updaten van de firmware bij RAF altijd 12 euro..? Ook als je een unbranded toestel hebt?
Maar als je hem binnen een uur terug wilt en het niet erg vind om iets verder te lopen/reizen, moet je naar TOTAL CALL in Utrecht gaan. Dat is wel een SESP en update je phone dus gratis(op vertoon van je garantiebewijs)
BTW wist je dat om garantie bij SE te krijgen je IMEI nummer op het garantiebewijs moet staan!!!! (dit is bij mij dus niet het geval. ga er maandag dus over bellen, wordt vervolgt)
RAF in utrecht is een Flashpoint, ze repareren dus geen telefoons maar ze zetten alleen nieuwe firmware erop. Dit doen ze normaal binnen een half uurtje, maar omdat diegenen die dat doen er niet waren toen ik er was, werd er gevraagd of ik een dag kon wachten.
Denk dat het debranden geld kost, maar dat ze voor een reguliere update geen geld vragen...
Denk dat het debranden geld kost, maar dat ze voor een reguliere update geen geld vragen...
Verwijderd
Ik heb prepaid dus dat kan volgens jou jammer genoeg niet. Ik heb het ook getest maar dan zegt ie: niet ondersteund of sow iets!Ptoeneigh schreef op 07 november 2004 @ 13:13:
[...]
Druk even op:
Menu, Instellingen, Tabblad Gesprekken, Beheer, en dan de optie: gesprek in wacht.
De telefoon stuurt een netwerkopdracht en de functie is dan geactiveerd op t netwerk.
Alle NL netwerken (abo) ondersteunen "call waiting"
Helaas heeft vodafone voor particuliere klanten geen "conference call" geactiveerd.
De enige die wit voor de huis tuin en keuken abonnees wel aan heeft staan is naar mijn ervaring T-Mobile.
Dus de mensen die genaaid zijn met een t-mobile branded toestel: 1 troost je kunt wel gebruik maken van conference call. ;-)
Ik heb geen zin om iedere x naar Den Haag te gaan, dus ik ben van plan om zo'n bureau lader te kopen om de software te updaten. Weet iemand waar ik die voor een aardige prijs kan bestellen ?? en of de kwaliteit een beetje te doen is ??
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 18:28 ]
Verwijderd
hiervoor vragen ze wel geld, ik had namelijk de oude firmware erop en wilde de nieuwe, dat kon wel bij RAF, alleen voor 12.50. (dit omdat ze geen SESP zijn).Sluuz schreef op 07 november 2004 @ 16:48:
maar goed, de nieuwe firmware is iig een stuk beter dan de vorige
Voor zover ik weet bestaan er geen Telfort-branded-K700i's dus dan zal je wel een mooie simlockvrije telefoon krijgenVerwijderd schreef op 07 november 2004 @ 15:50:
Ik ga hem morgen ook halen, maar dan bij een Telfort shop met een telfort abo, ik hoop niet dat die dan ook telfort branded is![]()
voor de duidelijkheid, "call waiting" , wisselgesprek, wachtstand, is een netwerk dienst he.Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 18:26:
[...]
Ik heb prepaid dus dat kan volgens jou jammer genoeg niet. Ik heb het ook getest maar dan zegt ie: niet ondersteund of sow iets!
Ik heb geen zin om iedere x naar Den Haag te gaan, dus ik ben van plan om zo'n bureau lader te kopen om de software te updaten. Weet iemand waar ik die voor een aardige prijs kan bestellen ?? en of de kwaliteit een beetje te doen is ??
dus het heeft niets met je toestel te maken.
flauw grapje over die branded versions sorry haha.
Ik heb hem ook sinds vandaag, maar de kwaliteit van de Camera vind ik niet zo mooi.
Mijn oude samsung e700 maakt nog mooiere foto's, ook zit er een soort streepje door het scherm.
Is dit normaal ?
Mijn oude samsung e700 maakt nog mooiere foto's, ook zit er een soort streepje door het scherm.
Is dit normaal ?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik heb net de DSS-20 binnen! Meteen de nieuwste software erop! Ik de oudste software versie gekregen met mijn week 28 toestel. Ongeloofelijk dat je niet een recente software versie krijgt hoor...... Voor de rest is deze telefoon top! Voorlopig geen Nokia voor mij!
[ Voor 78% gewijzigd door DoubleD666 op 07-11-2004 23:02 ]
(edit) Ik zal wel noob zijn hoor.. voor 't eerst een SE toestel.
Als ik een SMS bericht schrijf.. waar in hemelsmaam zie ik het aantal tekens dat ik typ.
160 per sms. Bij nokia heb je altijd een tellertje.
(ik heb nog de "oude" software, weet niet of dat iets uitmaakt)
En het connecten met de PC lukt volgens windows, heb die floats mobile angent op mn pc gezet,
de walktrough is me duidelijk en is compleet doorlopen,maar het lukt niet.. help! :-)
Wie weet zijn er wat mensen met ervaring en die 1 van deze dingen al zo weet te vertellen.
Thnx!!
Als ik een SMS bericht schrijf.. waar in hemelsmaam zie ik het aantal tekens dat ik typ.
En het connecten met de PC lukt volgens windows, heb die floats mobile angent op mn pc gezet,
de walktrough is me duidelijk en is compleet doorlopen,maar het lukt niet.. help! :-)
Wie weet zijn er wat mensen met ervaring en die 1 van deze dingen al zo weet te vertellen.
Thnx!!
[ Voor 61% gewijzigd door Ptoeneigh op 08-11-2004 16:23 ]
is er iemand die ook een dss-20 heeft en die hem heeft kunnen konekten met fma?
zoja hoe heb je dat dan gedaan?
mij lukt het niet
HELP!!!!
mij lukt het niet
Wat betreft je vraag over het aantal tekens in een SMS. Zodra je nog 20 karakters over hebt komt dit rechts boven in beeld. Deze telt af en geeft een melding als je aan de tweede sms begint. Het is dus niet van begin af aan te zien maar alleen als je het aantal van 160 dicht nadert.Ptoeneigh schreef op 07 november 2004 @ 23:01:
[...]
Helaasnog geen antwoorden gekregen op het bovenstaande,
maar heb nog een andere vraag..
ik zal wel noob zijn hoor.. voor 't eerst een SE toestel.
Thnx!!
Heb je in FMA ingesteld dat je verbinding maakt met BT? Anders zoekt ie automatisch naar IR poort. (neem aan dat je BT gebruikt)
Geen commentaar
Met jouw K700i via jouw DSS-20 connecten met FMA gaat niet lukken. Daarvoor is de DSS-20 niet geschikt. Daarvoor heb je de DSS-25 nodig.zaander schreef op 08 november 2004 @ 10:10:
is er iemand die ook een dss-20 heeft en die hem heeft kunnen konekten met fma?
mij lukt het niet![]()
HELP!!!!
-
Kun je met de DSS-25 ook mp3z, ringtones en video's van en naar je K700 transporteren?
Of is ie alleen geschikt voor synchronisatie en firmware updaten?
Of is ie alleen geschikt voor synchronisatie en firmware updaten?
Couse when it's game time, it's pain time baby! WOHOEW!
Ben de hele morgen al aan het zoeken maar kan geen oplossing vinden voor het instellen van het internet op mijn Ipaq 3870 met bluetooth verbinding op mijn K700 via KPN netwerk. In de inleiding staat dat je met R2L een Z moet toevoegen. Hoe en waar dan. Ik al het een en ander geprobeerd maar werkt niet.
Wie kan me helpen?
Wie kan me helpen?
[ Voor 31% gewijzigd door Devet op 08-11-2004 14:11 ]
Even een vraagje... Ik heb dus de Orange branded versie met de oudste firmware erop. Is het mogelijk om hier een nieuwe firmware op te zetten of moet ik dan wachten tot Orange er één uitbrengt?
Nee helaas niet, ik heb dit weekend het hele topic doorgelezen.. helaas.. het is wel bekend bij Orange.ZoRr0 schreef op 08 november 2004 @ 15:52:
Even een vraagje... Ik heb dus de Orange branded versie met de oudste firmware erop. Is het mogelijk om hier een nieuwe firmware op te zetten of moet ik dan wachten tot Orange er één uitbrengt?
Wachten op de update.. zou ik niet doen. beter kun je eens informeren bij RAF telefom.. moet je even paar posts terug lezen iemand schrijft dat je daar kunt debranden. dat is wel aan te raden in jou geval.
Zodat je van de storingen af bent.
Thanx! inderdaad ik zie het! mooi mooi mooi!robbydw schreef op 08 november 2004 @ 10:22:
[...]
Wat betreft je vraag over het aantal tekens in een SMS. Zodra je nog 20 karakters over hebt komt dit rechts boven in beeld. Deze telt af en geeft een melding als je aan de tweede sms begint. Het is dus niet van begin af aan te zien maar alleen als je het aantal van 160 dicht nadert.
Heb je in FMA ingesteld dat je verbinding maakt met BT? Anders zoekt ie automatisch naar IR poort. (neem aan dat je BT gebruikt)
dat is alvast 1 probleem opgelost!!
Ook ga ik als ik vanavond thuis ben even kijken naar de settings. (2nd opinion)
Ik zal m'n vragen even wat beter toelichten dat maakt t antwoorden misschien gemakkelijker:
Ik heb nu nog de eerste softwareversie R2A041 maar wil morgen lans een SE-servicepunt voor een update,
het allerbelangrijkste, fijnste is, als ik m'n telefoon even kan backuppen voordat k ga updaten morgen, vandaar de vraag:
Ik heb: SE K700i R2A041 + Windows XP SP2 + Bluetooth stick van Trust. (eerder ervaring/gebruikt met nokia)
Wat werkt er wel al:
Als ik Bluetooth open, kan ik de SE k700i verbinden met m'm Laptop.
Hij is geautoriseerd, ik kan van de PC naar de telefoon verzenden door een file te selecteren, rechter muisknop, verzenden naar: k700i.
Wat ook werkt is vanaf de telefoon in m'n pc komen, en op die manier verkennen en files downloaden.
Alles gaat dus goed, zoals in de FMA Walktrough staat van Maroc.
Helaas wil het connecten met FMA e.d. niet lukken.
Jammer dus aangezien ik graag een backup maak van de tel, zouden ze dat in de winkel ook kunnen voordat ze'm flashen.
Ik heb Java geinstalleerd, FMA start nu eindelijk foutloos op!
Ik ben blij als t voor elkaar komt vanavond, er lopen 5 delen dus het moet lukken, maar meestal is het iets kleins, wie weet.
Thnx Allemaal!
[ Voor 51% gewijzigd door Ptoeneigh op 08-11-2004 16:26 ]
Verwijderd
grote onzin. Sorry.Ginz schreef op 08 november 2004 @ 12:23:
[...]
Met jouw K700i via jouw DSS-20 connecten met FMA gaat niet lukken. Daarvoor is de DSS-20 niet geschikt. Daarvoor heb je de DSS-25 nodig.
MET DE DSS-20 kan je gewoon connecten met FMA. Je moet alleen even checken welke firmware je erop heb zitten. De eerste Firmware R2aa003 veroorzaakt problemen met FMA en andere software programma's. Dit is de firmware na R2L001
. Sony had deze firmware ook van zijn site gehaald. Als het goed is hebben ze deze weer vervangen voor een nieuwe firmware.
DSS-20 is hardwarematig hetelfde als DSS-25.
IK heb zelf DSS-20 en dat werkt perfect met FMA
Verder nog wat kleine vragen, ik heb ze wat beter toegelicht:
- Is de myfriends-optie er op 1 of andere manier op te krijgen (via software update?)
- MSN zou echt geweldig zijn, Xmessenger? waar kan ik dat downloaden/kopen? Heeft iemand ervaring hiermee?
- In het netwerkmenu te bereiken via: "1<**<" kun je kiezen voor optie MNC2 of MNC3, iemand enig idee wat dit / het verschil is. (ik heb Vodafone abo)
- Weet iemand de PIN-2 van Vodafone NL? Hij is in omloop geweest, jammer dat ik m niet meer weet. update: Vodafone pin2 = 6138
- Is het mogelijk om Spaanstalige T9 er op te zetten?
- Is de myfriends-optie er op 1 of andere manier op te krijgen (via software update?)
- MSN zou echt geweldig zijn, Xmessenger? waar kan ik dat downloaden/kopen? Heeft iemand ervaring hiermee?
- In het netwerkmenu te bereiken via: "1<**<" kun je kiezen voor optie MNC2 of MNC3, iemand enig idee wat dit / het verschil is. (ik heb Vodafone abo)
- Weet iemand de PIN-2 van Vodafone NL? Hij is in omloop geweest, jammer dat ik m niet meer weet. update: Vodafone pin2 = 6138
- Is het mogelijk om Spaanstalige T9 er op te zetten?
[ Voor 10% gewijzigd door Ptoeneigh op 08-11-2004 16:50 ]
Verwijderd
Ha,
Ik heb deze topic eens doorgelezen en zie toch wel veel positieve reacties op deze telefoon, zit zelf nu met een Nokia 3210
Het lijkt me wel een erg fijn en klein telefoontje en heb er wat vraagjes over,
Als je die telefoon koopt via internet dan krijg je dus een telefoon zonder een provider erbij want je koopt hem simlock-vrij
Er zit een Orange kaartje in die 3210 en daar staat nog wel redelijk wat beltegoed op dus kan ik dan gewoon dat kaartje in die K700i stoppen en zit ik dan op de Orange provider?
Wat houd in als een telefoon "branded" is?
Ik hoor het wel,
Houtworm
Ik heb deze topic eens doorgelezen en zie toch wel veel positieve reacties op deze telefoon, zit zelf nu met een Nokia 3210
Als je die telefoon koopt via internet dan krijg je dus een telefoon zonder een provider erbij want je koopt hem simlock-vrij
Er zit een Orange kaartje in die 3210 en daar staat nog wel redelijk wat beltegoed op dus kan ik dan gewoon dat kaartje in die K700i stoppen en zit ik dan op de Orange provider?
Ik hoor het wel,
Houtworm
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 16:48 ]
Branded wil zeggen: gemerkt, Vodafone, Orange en T-Mobile verkopen dit toestel in hun shops, ze geven je extra korting, maar halen er functies uit, passen het aan hun eigen huisstijl aan. Zeer irritant omdat je de software van de telefoon dan niet kunt laten updaten door Sony Ericsson. Bij Vodafone bijvoorbeeld mis je de optie: MP3 als ringtone. (dit is wel op te lossen door aan het mp3tje met je computer er digital righs management aan toe te voegen.. maar dit gaat veeel te ver allemaal.. )1 tip die je van haast iedereen zal krijgen.. koop GEEN branded toestel! ;-) enjoy!Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 16:47:
Ha,
Ik heb deze topic eens doorgelezen en zie toch wel veel positieve reacties op deze telefoon, zit zelf nu met een Nokia 3210![]()
Ik hoor het wel,
Houtworm
Verwijderd
Heb je je telefoon verbonden als serieel apparaat (die van mij draait op COM4)Ptoeneigh schreef op 08 november 2004 @ 16:05:
Helaas wil het connecten met FMA e.d. niet lukken.
Jammer dus aangezien ik graag een backup maak van de tel, zouden ze dat in de winkel ook kunnen voordat ze'm flashen.
Hoe komt het dan dat als ik met mijn T610/T630/Z600/Z200 probeer te connecten met de DSS-20 het niet lukt, en zodra ik `m op een DSS-25 zet, het zo soepel gaat als een aal door boter?Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 16:21:
[...]
grote onzin. Sorry.
MET DE DSS-20 kan je gewoon connecten met FMA. Je moet alleen even checken welke firmware je erop heb zitten. De eerste Firmware R2aa003 veroorzaakt problemen met FMA en andere software programma's. Dit is de firmware na R2L001
. Sony had deze firmware ook van zijn site gehaald. Als het goed is hebben ze deze weer vervangen voor een nieuwe firmware.
DSS-20 is hardwarematig hetelfde als DSS-25.
IK heb zelf DSS-20 en dat werkt perfect met FMA
En zodra ik een DSS-20 instaleer dat hij die herkent als een DCU-11, maar ik met een echt DCU-11 wel kan connecten. En de DSS-25 door de computer wel herkent wordt als een DSS-25. Tevens is het zo dat als ik een K700 probeer te connecten, dat dat dan niet lukt, maar als ik de firmware wil updaten via de SonyEricsson Online update Service hem wel detecteert?
En waarom is er een DSS-20 uitgebracht als de DSS-20 precies hetzelfde kan, en er ook op 2 dingen na precies hetzelfde eruit ziet?
Oke. Als het toch wel kan, dan ben jij mijn held, en dan mag jij mij meehelpen met mijn T610/T630/Z600/Z200 helpen te koppelen aan mij PC via de DSS-20
-
Misschien is het makkelijker als we alle bugs, errors, vragen ID's en opmerkingen over FloAt's Mobile Agent in 1 algemeen topic houden? FMA is namelijk een topic apart waard:
FloAt's Mobile Agent
FloAt's Mobile Agent
[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 08-11-2004 17:38 ]
-
Verwijderd
Ahh oke dat is me nu duidelijk , als je kijkt hoe duur die teleoon in de winkel is dan scheeld dat best wel veel met via internet, is het wel betrouwbaar om een telefoon via internet te kopen?, ik wil namelijk geen abo.Ptoeneigh schreef op 08 november 2004 @ 16:54:
[...]
Branded wil zeggen: gemerkt, Vodafone, Orange en T-Mobile verkopen dit toestel in hun shops, ze geven je extra korting, maar halen er functies uit, passen het aan hun eigen huisstijl aan. Zeer irritant omdat je de software van de telefoon dan niet kunt laten updaten door Sony Ericsson. Bij Vodafone bijvoorbeeld mis je de optie: MP3 als ringtone. (dit is wel op te lossen door aan het mp3tje met je computer er digital righs management aan toe te voegen.. maar dit gaat veeel te ver allemaal.. )1 tip die je van haast iedereen zal krijgen.. koop GEEN branded toestel! ;-) enjoy!
@ Ginz het is mij ook gelukt te connecten met fma (ik heb een dss-20)
vraag me aleen niet hoe ik het heb gedaan dat weet ik niet helaas
anders had ik het uiteraard verteld
maar het is wel gelukt
vraag me aleen niet hoe ik het heb gedaan dat weet ik niet helaas
anders had ik het uiteraard verteld
maar het is wel gelukt
Verwijderd
@ginz
Het verschil in de dss-20 en 25 zit hem alleen in het uiterlijk. dss-20 wordt geleverd bij de p800 en de dss-25 bij de p900. Als je de juiste driver hebt moeten ze beide hardwarematig hetzelfde werken.
Het verschil in de dss-20 en 25 zit hem alleen in het uiterlijk. dss-20 wordt geleverd bij de p800 en de dss-25 bij de p900. Als je de juiste driver hebt moeten ze beide hardwarematig hetzelfde werken.
update: het werkt eindelijk!Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:08:
[...]
Heb je je telefoon verbonden als serieel apparaat (die van mij draait op COM4)
Phone opnieuw aangezet, deze bleek te zijn vastgelopen op eerdere pogingen.
Nog een algemene opmerking,volgens mij moet dit kunnen..
mensen die hem wel ge-connect krijgen, probeer eens bij: my bluetooth places, services, externe toegang te doen.
gebruikersnaam van je GPRS settings, bijv: vodafone, wachtwoord vodafone,
inbelnummer *99** of *99*** dan krijg je als het goed is een GPRS verbinging.
Kun je dus met je laptop via GPRS het net op.
Dit is zeeeer handig, want orange-world, ook bij prepaykaartjes is unlimited online voor 6 euro, maar dan moet je via die orange-proxy online gaan:
Proxy-serveradres 10.10.10.10 Proxy poortnummer : 8080
Dit werkt, ik heb ook een Nokia 6600, met een losse browser er in van Opera,
daar heb k die settings ingezet, en zo ben ik altijd onbeperkt online gegaan bij Orange. super relaxed dus. Nomraal zou er je eigenlijk alleen mee op OrangeWorld kunnen.
Dus via je gewone browser op je pc kun je dit ook instellen, ff inbellen via BT > GPRS en je kunt aan de slag.
Ik zou zeggen probeer het maar eens of je het aan de gang krijgt, check je datategoed na 2 dagen en huiver!! ;-)
Ohjwa.. als je er een beetje discreet mee om gaat genieten we er het langt van.. maar met 120 MB verkeer per week via je mobiel gaan daar bijna letterlijk belletjes rinkelen. dus geniet met mate van deze "service";)
[ Voor 75% gewijzigd door Ptoeneigh op 09-11-2004 01:45 ]
Hallo! Zit er ook over te denken om deze telefoon te kopen, maar heb toch nog een paar vraagjes:
- Kun je met de DSS-25 ook mp3z, ringtones en video's van en naar je K700 transporteren? Of is ie alleen geschikt voor synchronisatie en firmware updaten?
- Kun je met de 1100 mAh batterij van mobiltec24 de gewone SE lader gebruiken?
- Is de bug mbt de vet gedrukte afpraken (dat dat dus niet meer is) in de kalender inmiddels opgelost?
- Hoeveel seconden kan de K700i video's opnemen? 30 seconden?
- Met hoeveel fps neemt hij video's op?
- Als ik een firmware update doe mbv de Update Site, worden dan al mijn sms'jes, contacten en spelletjes van de telefoon gewist? (wordt hij weer als het ware gereset?)
Weet iemand op deze vragen een antwoord?
Alvast bedankt!
- Kun je met de DSS-25 ook mp3z, ringtones en video's van en naar je K700 transporteren? Of is ie alleen geschikt voor synchronisatie en firmware updaten?
- Kun je met de 1100 mAh batterij van mobiltec24 de gewone SE lader gebruiken?
- Is de bug mbt de vet gedrukte afpraken (dat dat dus niet meer is) in de kalender inmiddels opgelost?
- Hoeveel seconden kan de K700i video's opnemen? 30 seconden?
- Met hoeveel fps neemt hij video's op?
- Als ik een firmware update doe mbv de Update Site, worden dan al mijn sms'jes, contacten en spelletjes van de telefoon gewist? (wordt hij weer als het ware gereset?)
Weet iemand op deze vragen een antwoord?
Alvast bedankt!
Couse when it's game time, it's pain time baby! WOHOEW!
Je wil hiermee dus zeggen, dat als ik de driver van de DSS-25 gebruik, dan ik de DSS-20 eigenlijk gewoon zou moeten kunnen gebruiken als de DSS-25?Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 19:32:
@ginz
-
Verwijderd
Nee, je moet de driver van de dss-20 downloaden (kijk bij SE bij de p800), dan moet alles werken, ook fma. Er zijn al een aantal mensen waarbij het gelukt is, bij mij nog niet, maar ik heb nog wat computerproblemen.Ginz schreef op 08 november 2004 @ 20:02:
[...]
Je wil hiermee dus zeggen, dat als ik de driver van de DSS-25 gebruik, dan ik de DSS-20 eigenlijk gewoon zou moeten kunnen gebruiken als de DSS-25?
Nou, bij mij werkt het echt nog niet, maarja ik heb dan ook geen K700.
Misschien dat hij alleen maar werkt met de P-serie en met de K700, S700, Z1010. En niet met de oudere toestellen, want ik kan op geen enkele manier connecten met de DSS-20 en mijn T610/T630/Z600/Z200.
Misschien dat hij alleen maar werkt met de P-serie en met de K700, S700, Z1010. En niet met de oudere toestellen, want ik kan op geen enkele manier connecten met de DSS-20 en mijn T610/T630/Z600/Z200.
-
Verwijderd
HELP!!!!!
Ik heb raad nodig....
Ik ben met iets bezig ivm me gsm en abbo...
Ik heb al een abbo net nieuw maar er zijn wat probleempjes met me vorige gsm die ik besteld heb.
Dus vandaar dat ik misschien een keuze ga krijgen...
OPTIE 1: k700i met ps2 --> waarschijnlijk t-zones menu erop...
Is dit een goede keus??
Zit er veel verschil in met de normale versie??
Als het enigste verschil is die roze balk in het scherm vanonder met de snelkoppeling voor t-zones en dan 2 t-zones optie's in het menu en langs de zijkant voor online te gaan roze met t-zones erop vind ik het niet zo een probleem.
MITS dat er voor de rest niks anders is dus zelfde menu verder en zelfde optie's.
PS: ga als ik deze versie heb ook gelijk foto's op het forum zetten want daar vragen echt veel mensen naar maar echt niemand doet het....
OPTIE 2: k700i met bestaand abbo....
gewoon normale versie alleen geen ps2 die ik wel graag wil hebben...
En anders toch nog ga kopen in december.
HEEFT OOK IEMAND EEN AFBEELDING VAN HOE HET MENU ER UIT ZIET VAN DE K700I GELOCK MET T-ZONES MENU??
en hoeveel kost het om hem om te laten zetten tot volledig normaal menu op een officeel manier??
Wat moet ik doen moet het vandaag (9/11/2004) voor 10.00 uur beslissen...
graag hulp....
Laat even weten wat ik moet doen kwa keuze en of het het waard is om een ps2 te laten schieten omdat er t-zones menu in zet terwijl ik dat eigenlijk niet wil.
Weet het echt niet..... Please antwoord ff....
Ik heb raad nodig....
Ik ben met iets bezig ivm me gsm en abbo...
Ik heb al een abbo net nieuw maar er zijn wat probleempjes met me vorige gsm die ik besteld heb.
Dus vandaar dat ik misschien een keuze ga krijgen...
OPTIE 1: k700i met ps2 --> waarschijnlijk t-zones menu erop...
Is dit een goede keus??
Zit er veel verschil in met de normale versie??
Als het enigste verschil is die roze balk in het scherm vanonder met de snelkoppeling voor t-zones en dan 2 t-zones optie's in het menu en langs de zijkant voor online te gaan roze met t-zones erop vind ik het niet zo een probleem.
MITS dat er voor de rest niks anders is dus zelfde menu verder en zelfde optie's.
PS: ga als ik deze versie heb ook gelijk foto's op het forum zetten want daar vragen echt veel mensen naar maar echt niemand doet het....
OPTIE 2: k700i met bestaand abbo....
gewoon normale versie alleen geen ps2 die ik wel graag wil hebben...
En anders toch nog ga kopen in december.
HEEFT OOK IEMAND EEN AFBEELDING VAN HOE HET MENU ER UIT ZIET VAN DE K700I GELOCK MET T-ZONES MENU??
en hoeveel kost het om hem om te laten zetten tot volledig normaal menu op een officeel manier??
Wat moet ik doen moet het vandaag (9/11/2004) voor 10.00 uur beslissen...
graag hulp....
Laat even weten wat ik moet doen kwa keuze en of het het waard is om een ps2 te laten schieten omdat er t-zones menu in zet terwijl ik dat eigenlijk niet wil.
Weet het echt niet..... Please antwoord ff....
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 01:31 . Reden: ff ABN maken ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Let op: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware