Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.884 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ForrestX schreef op 29 oktober 2004 @ 11:05:
niemand schijnt het hier eens te zijn over de accu...ik vraag me nog steeds af...

hoe lang gaat dat ding nou echt mee bij normaal (prive) gebruik??

laten we zeggen half uur - uur bellen per dag
beetje pielen met BT en extra's

??? :?
Bij mij ongeveer een dag of 3 en zonder BT en extra's een dag of 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar is er een verschil tussen het updaten via een DSS station of een SESP. Dit kreeg ik namelijk als antwoord:

"Het verschil is dat de service punten de operating software/firmware vernieuwen. De update's via het internet zijn meer op de toepassingen gericht en niet op de diverse besturingsystemen. Zoals bv de bluetooth, accu standbytijd. Die dus verbeterd worden volgens SE in de versie R2L001 dit is ook tevens de versie die in uw toestel komt."

Dus dan zijn jullie op de hoogte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:37

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 12:37:
Ik heb sinds 2 weken een k700i, maar soms lijkt het wel dat als ik opneem dat de andere kant mij pas na 2 seconden vertraging kan horen.... is dit een bekend probleem of beeld ik het me maar in :?
Topic lezen; is bekend probleem, zelfs met de laatste firmware heb ik er nog last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:53

Zym0tiC

^_^

Zym0tiC schreef op 25 oktober 2004 @ 00:36:
Ik ben er afgelopen week achtergekomen dat er stof achter mijn display zit linksonder in de hoek. Dit zie ik alleen als ik buiten ben en de zon schijnt op het scherm.
Nu is dit niet echt iets levensbedreigends ofzo :p maar ik zou toch wel willen weten hoe dat weg te krijgen. Zowieso verbaast het me dat er zo snel stof achter het display zit zeker omdat de kapjes er zo lastig af te halen zijn itt bijv. nokia waar ik dit probleem vaak bij had.

Iemand een oplossing voor dit probleem?
^^^ :P

Verder heb ik nog een vraag over die headset wat je er bij krijgt. Om muziek te luisteren is dat ding uitermate slecht. Blijft slecht in het oor zitten en de kwaliteit van het geluid is ook om te huilen.

Is er niet zoiets dat je achter op je k700i prikt en dat je dan daarop een gewone koptelefoon met een plug of een headset (met een plug kunt steken)?

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan Nokia wel sys of sis bestanden draaien en ericsson niet? Is dat een beveiliging of iets dergelijks? En zoja is daar wat aan te doen?

ohja en dat shutter geluid is echt een aanslag op je leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, ik ben een beetje bezorgd

Ik heb webviewer geinstalleerd, die maakt een verbinding, maar doet vervolgens niets

dat gebeurde eergister

ik zag net dat dat wereldbolletje boven in beeld stond. Naar mijn idee betekent dit toch dat je verbinding hebt?

ik kon het dus niet uitzetten, dus restart ik mijn telefoon. Vervolgens ging ik kijken hoe het kwam, en hetzelfde gebeurde met webviewer. Betekent dit dus eigenlijk dan dat ik 2 dagen verbinding heb gehad zonder het te weten? Of is dat icoontje voor de lol 2 dagen blijven hangen??

Wat voor rekening mag ik verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:43

Sabbi

je denkt aan mij.

Dat non-symbian phones geen symbian-progsels kunnen draaien is opzich vrij logisch. Met de data-teller kan je zien hoeveel data je verzonden/ontvangen hebt en zo hoeveel rekening je kan verwachten...

offtopic:
( nofi, je mag ook best even je best doen om zulke poep-makkelijke vragen zelf uit te vinden voordat je het hier in teveel posts komt vragen. Het mag dan wel geen topicstart zijn, maar nog steeds is je postgedrag in dit topic echt beswel schraal. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt logisch

update
106956 bytes = 107 kb ofzo = 7,50 valt mee

doe trouwens maar niet zo stoer met je nofi. Een beetje met termen gooien kan iedereen.

He WTF man!! Als ik een mms verstuur en hij sluit af blijft verbinding met weet ik veel wat gewoon aanstaan!

BUGBUGBUGBUGBGBUGBGUBGUGBUGBUGBUGBUGBUGBGUBGUGBUGB helemaal krankzinnig dit.

[ Voor 218% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
Vandaag mijn k700i gekregen van t-mobile (branded dus :)). Ik blij, stop mijn sim kaart erin krijg ik een error in de trant van Configuration error please contact your service provider.

Ik kon verder niets doen zag wel dat ik bereik had maar ik mocht niets van de telefoon. T-mobile maar weer gebeld en ze komen hem morgen ophalen. Nou vroeg ik mij af of iemand anders dit probleem al eens gehad en wat er nou precies fout was ? :)

Kon ik het zelf ook nog oplossen ?

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje, wat ik niet eerder heb kunnen vinden in de topics:

ik heb mijn k700 nu al een paar maanden, maar nu heb ik de eerste keer dat ik een raar icoontje zie voor een gebeld nummer/naam.

wanneer ik mijn inkomende en uitgaande gesprekken bekijk, zie ik voor allen een pijltje voor in/uit of gemist gesprek, logisch... maar nu is er opeens een pijltje met een soort van 'movie' icoon erbij... Wat is dit??? :?
het enige rare aan het gesprek was, was dat het vrij lang was, maar dat kan het toch niet zijn?

kan iemand mij dit verklaren?? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _serial_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 01:44

_serial_

and there was silence

Hoi,

Ik heb net nieuwe firmware van servicecentrum gekregen, maar nu is mijn lumic theme niet meer hetzelfde (vodafone versie)

Heeft iemand mischien de theme met het batterij lampje wat uit stukjes bestaat, en het menu met mooie icoontjes is

in plaats van deze

http://www.sonyericsson.c...D_11435high_35_0_1300.jpg

Als iemand die heeft voor mij zou dat heel fijn zijn ! (mijn e-mail staat in mijn profiel)

somewhere there was silence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_serial_ schreef op 29 oktober 2004 @ 20:42:
Als iemand die heeft voor mij zou dat heel fijn zijn ! (mijn e-mail staat in mijn profiel)
Niettes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
...

http://www.sonyericsson.c...D_11435high_35_0_1300.jpg

ben al aan het zoeken maar die batterij status icoontjes kan je volgens mij niet met een theme verandere dus dat hebben ze misschien zelf in de firmware gedaan ofzo

ik gebruik zelf een star trek theme die is wel heel gaaf + mijn ringtone is een mp3tje van de boordcomputer "Priority One Message from starfleet comming in on secured channel :D )

[ Voor 39% gewijzigd door tntkiller op 29-10-2004 21:38 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-07 14:56
Ik heb net nieuwe firmware van servicecentrum gekregen, maar nu is mijn lumic theme niet meer hetzelfde (vodafone versie)

Heeft iemand mischien de theme met het batterij lampje wat uit stukjes bestaat, en het menu met mooie icoontjes is
De batterijdisplay en de icoontjes zijn toch geen deel van de theme.. die zit gewoon in de firmware voorzover ik weet. Je kunt ze ook niet wijzigen met de theme editor enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op 29 oktober 2004 @ 21:25:
[...]

ben al aan het zoeken maar die batterij status icoontjes kan je volgens mij niet met een theme verandere dus dat hebben ze misschien zelf in de firmware gedaan ofzo

ik gebruik zelf een star trek theme die is wel heel gaaf + mijn ringtone is een mp3tje van de boordcomputer "Priority One Message from starfleet comming in on secured channel :D )
Waar halen jullie dit soort theme's en (gesproken tekst) mp3's vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check de handleiding

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Heeft iemand de K700i Blue Tinted Silver al gezien of niet? (in 't buitenland waarschijnlijk) en zo ja, kun je dan paar fotootjes posten?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een programmaatje waarmee je verschillende applicaties kan toevoegen aan een lijst die je vervolgens met je k700 kan besturen op je computer. Nu verbind hij wel met mijn telefoon, met als resultaat dat het bluetooth menu voor het grootste gedeelte niet meer beschikbaar is (externe besturing e.d.) en kan ik dus geen gebruik maken van dat ding.

EDIT: Forget about it, gevonden in het T630 topic.

Wat ik nog wel ff wil weten, hoe pas ik het volume aan in winamp?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 16:09 . Reden: stond al uitgebreid beschreven, mijn fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

ik heb nu een t630 t-mobile prisoned.

ik kan een k700i halen voor 200 euro, is dit een goede deal?

ik vrees namelijk dat de camera en batterijduur hetzelfde/slechter is.
en dat ik ook niet meer kan bluejacken 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om filmpjes te kantelen en full screen te bekijken, zoals je ook de plaatjes kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-06 06:50
Nou... ik heb hem hoor. Na lang deze topic gelezen te hebben heb ik toch besloten hem te halen. Ik heb hem bij 2call.nl besteld en meteen de volgende dag binnen gekregen. Echt top!

Alleen..... 1 probleempje :'( Ik heb een week 28 mobiel. Dus je zou denken dat ik de nieuwste software erop heb. Niet dus! Ik heb de oudste versie. Ik snap dat niet hoor... nu moet ik de grootste moeite doen om een servicepoint te vinden in de buurt van Utrecht (of een usb kabel kopen).

Weet iemand waar ik een servicepoint kan vinden in de buurt van Utrecht? Ik heb op de site gekeken van SonyEricsson maar geen geluk. Snapt iemand trouwens waarom ik in godsnaam een vrij recente telefoon heb (week 37) maar met hele oude software??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

DoubleD666 schreef op 30 oktober 2004 @ 18:19:
Nou... ik heb hem hoor. Na lang deze topic gelezen te hebben heb ik toch besloten hem te halen. Ik heb hem bij 2call.nl besteld en meteen de volgende dag binnen gekregen. Echt top!

Alleen..... 1 probleempje :'( Ik heb een week 28 mobiel. Dus je zou denken dat ik de nieuwste software erop heb. Niet dus! Ik heb de oudste versie. Ik snap dat niet hoor... nu moet ik de grootste moeite doen om een servicepoint te vinden in de buurt van Utrecht (of een usb kabel kopen).

Weet iemand waar ik een servicepoint kan vinden in de buurt van Utrecht? Ik heb op de site gekeken van SonyEricsson maar geen geluk. Snapt iemand trouwens waarom ik in godsnaam een vrij recente telefoon heb (week 37) maar met hele oude software??
Ik heb mijn k700 ook bij 2call gehaald. Prima shop alleen zelfs een week 25 mobiel.... maar ja... wel shit firmware.

In utrecht zijn zelfs 2 SESP kijk maar op SonyEricsson SESP

Mocht iemand in EINDHOVEN bereid zijn om zijn dss-25 tegen vergoeding even aan mij uit te lenen voor en update dan hoor ik dat graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aant overwegen om een SE K700I te gaan kopen, maar de Nokia 6230 vind ik ook wel leuk, iemand tips voor me?

Ik vind het alleen jammer van de K700 dat niet geheugen kan uitbreiden, wat de 6230 wel kan, alleen die 6230 heeft weer een slechtere camera dan de K700 ....

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:16

Christiano007

Ich bin der champion

Rio schreef op 29 oktober 2004 @ 16:52:
[...]

Topic lezen; is bekend probleem, zelfs met de laatste firmware heb ik er nog last van.
Jup ik ook, en ik het de laatste firmware er ook op staan, beetje storend maarja daar kan ik nog wel mee leven.
Alleen die enorm harde toon van een foto maken vind ik achterlijk hard, is dat niet op 1 of andere manier stiller te krijgen (en ja, ik heb de topics doorgelezen :)) ipv helemaal uit?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 20:40:
Ik ben aant overwegen om een SE K700I te gaan kopen, maar de Nokia 6230 vind ik ook wel leuk, iemand tips voor me?

Ik vind het alleen jammer van de K700 dat niet geheugen kan uitbreiden, wat de 6230 wel kan, alleen die 6230 heeft weer een slechtere camera dan de K700 ....
Iedereen heeft op het moment de 6230. Dus wees een beetje orgineel en ga voor de K700i zowieso een veel beter scherm en over het algemeen een beter scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brimme schreef op 30 oktober 2004 @ 21:09:
[...]

Iedereen heeft op het moment de 6230. Dus wees een beetje orgineel en ga voor de K700i zowieso een veel beter scherm en over het algemeen een beter scherm
Sowieso een beter scherm en over het algemeen ook :? :P

Naja ik vind de 6230 echt lelijk, en heb (niet daarom trouwens) de K700 gekozen. Ik heb er geen spijt van gehad :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-06 06:50
Almering schreef op 30 oktober 2004 @ 20:39:
[...]

Ik heb mijn k700 ook bij 2call gehaald. Prima shop alleen zelfs een week 25 mobiel.... maar ja... wel shit firmware.

In utrecht zijn zelfs 2 SESP kijk maar op SonyEricsson SESP

Mocht iemand in EINDHOVEN bereid zijn om zijn dss-25 tegen vergoeding even aan mij uit te lenen voor en update dan hoor ik dat graag. :)
Thanks ;) En het is wel gratis neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:48

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

In de garantie is het gratis, daarbuiten schijnt het 15 euro te kosten.
Je kan het ook zelf doen via internet (zie startpost) met een dss-25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 12-09 15:32
Ik val gewoon met de deur in huis binnen :).
Kan ik mijn vodafone k700i laten upgraden voor mp3 support? Vodafone zou dat toch binnenkort mogelijk maken las ik hier??

Beetje crappy van hun hoor, functionaliteit eruit slopen. Net als een auto met airco verkopen en op het laatste moment sloop je een zekering eruit dat de airco het niet meer doet.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand trouwens foto's gemaakt met een K700I?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 22:18:
http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k700-review-8.php

[ Voor 29% gewijzigd door 6killer op 30-10-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:15
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 22:18:
nee

http://home.planet.nl/~gderks/Jurgen/Afbeelding(75).jpg
http://home.planet.nl/~gderks/Jurgen/Afbeelding(73).jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Ghannes op 30-10-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 11:43:
[...]

Waar halen jullie dit soort theme's en (gesproken tekst) mp3's vandaan?
er zijn zat site waar je themes kan downloaden

en die gesproken mp3 van star trek heb ik van een startrek fan site die had een hele zooi met dat soort dingen

ik kan helaas de links niet geven van de site niet omdat de themes illegaal zijn maar op die forums staan weer wel veel links naar illegale dingen dus mag ik die volgens het GOT beleid niet geven geloof ik.

(zal ff een email toevoegen aan me profiel dat was ik vergeten..voor verdere vragen zeg maar.)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 13-09 23:22
Mensen, let erop dat we op een forum zitten. Het is hier dus geen Chatroom of iets dergelijks.

Dus:
- Probeer toch ook zelf een beetje te zoeken, sommige mensen dumpen de meest simpele dingen hier.
- Gebruik de editfunctie! Dat wordt massaal vergeten hier. Het posten van meerdere replies achter elkaar kan je vanaf nu per direct een Waarschuwing opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

tntkiller schreef op 30 oktober 2004 @ 23:31:
[...]

ik kan helaas de links niet geven van de site niet omdat de themes illegaal zijn maar op die forums staan weer wel veel links naar illegale dingen dus mag ik die volgens het GOT beleid niet geven geloof ik.
Er zijn genoeg legale theme sites hoor?

ons eigen thema topic bijvoorbeeld.

en Esato bijvoorbeeld.. staan genoeg themes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
kan je trouwens niet gewoon met de online update van sony de nieuwe firmware downloaden en gewoon zelf aan passen (zoadat het sluiter geluid zachter of uit kan), als je tegen woordig ziet wat er alleen maal wel niet gedaan word lijkt me dit niet echt onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
primusz schreef op 30 oktober 2004 @ 23:50:
[...]

Er zijn genoeg legale theme sites hoor?

ons eigen thema topic bijvoorbeeld.

en Esato bijvoorbeeld.. staan genoeg themes op.
ja dat snap ik maar ik heb zoveel links naar themes site en ik ga ze niet allemaal afkijken of er ook gelinkt wordt naar warez enzo daar ben ik op dit moment een beetje te lui voor :D

zoals me star trek theme hij is supppper maar de forum waar hij opstaat staat ook vol met link naar illigale stuff dus kan ik die niet geven(mod correct me if im wrong :D )

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine mededeling die ik net op Esato heb gelezen.
2 programmatjes voor je k700. (pc)
werkt prima bij mij en is zeker een aanrader naast fma en myphone
K700 Dateimanager
&
K700 Minutenton

http://k700.hitziger.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een soort JAVA smartmovie kunnen vinden? Of een alternatief?

En zou iemand mij kunnen uitleggen hoe je hid files kan openen en configureren. Wat ik ook nog wil weten is hoe je in hidfiles bijvoorbeeld een soort van media library te creëren. Ik heb al een proggie waarmee je gewoon een lijst van nummers ziet die je in winamp hebt staan, maar dan wil ik er nog een zoekfunctie bij. _/-\o_ weinig vertrouwen in dat ik dit op korte termijn ga realizeren maarja.

Ohja, en ik heb HID-Profile generator maar alles wat ik invoer lijkt niet te werken. Moet ik nog iets in windows aanpassen?

Adios

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe dat programmatje goldwave werkt of is er een site voor want snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je goldwave niet begrijpt gebruik je toch gewoon een ander programma? Er zijn er duizenden. bv. rmconverter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Christiano007 schreef op 30 oktober 2004 @ 20:46:
[...]

Jup ik ook, en ik het de laatste firmware er ook op staan, beetje storend maarja daar kan ik nog wel mee leven.
Alleen die enorm harde toon van een foto maken vind ik achterlijk hard, is dat niet op 1 of andere manier stiller te krijgen (en ja, ik heb de topics doorgelezen :)) ipv helemaal uit?
Je moet gewoon je beltegoed gaan bellen als je bv. een foto wilt maken van 'n leuke meid terwijl ze natuurlijk niet dat geluid mag horen. Je beltegoed opvragen is toch gratis en als je terwijl je in 't gesprek zit naar de foto-modus gaat, kun je foto's maken zonder geluid :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

DoubleD666 schreef op 30 oktober 2004 @ 21:20:
[...]

Thanks ;) En het is wel gratis neem ik aan?
Ik heb nog nooit gehoord dat de firmware update geld kost...

Weet iemand of het schermpje gewoon plastic is aan de buitenkant van de k700i?
(@PaultjeBosveldt jij hebt dat ding opgemaakt??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

CLB schreef op 31 oktober 2004 @ 11:27:
[...]

Je moet gewoon je beltegoed gaan bellen als je bv. een foto wilt maken van 'n leuke meid terwijl ze natuurlijk niet dat geluid mag horen. Je beltegoed opvragen is toch gratis en als je terwijl je in 't gesprek zit naar de foto-modus gaat, kun je foto's maken zonder geluid :9
aaah sneaky }) ik zal 't eens een keer uitproberen hehehe danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Christiano007 schreef op 31 oktober 2004 @ 13:33:
[...]

aaah sneaky }) ik zal 't eens een keer uitproberen hehehe danku
of gewoon dat vrouwtje vragen of je een foto van dr mag maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees dus al enige tijd problemen, tips, etc over K700i. Heb zelf dus K700i met de 1ste firmware (R2A041). Bij gemiste gesprekken kon je dus niet zien op welke tijd er gebeld was. Nu heb ik echter sinds een paar dagen wel deze mogelijkheid, en dit zonder de firmware te updaten. Met tussen () het aantal keer dat diegene heeft gebeld.

Iemand die hier ook ervaring mee heeft. Toestel komt uit week 24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand als ik een t-mobile abonnement neem met een K700I, of ik dan een K700 met een t-mobile logo op de telefoon krijg?
http://www.belcompany.nl/...dritems/detail/191107.htm

Hij is iig wel gesimlocked, maar zitten er dan ook restricties op de telefoon? heb namelijk gehoord dat iemand een vodafone branded k700 heeft en dat die geen mp3's kan afspelen.....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 14:51:
Lees dus al enige tijd problemen, tips, etc over K700i. Heb zelf dus K700i met de 1ste firmware (R2A041). Bij gemiste gesprekken kon je dus niet zien op welke tijd er gebeld was. Nu heb ik echter sinds een paar dagen wel deze mogelijkheid, en dit zonder de firmware te updaten. Met tussen () het aantal keer dat diegene heeft gebeld.

Iemand die hier ook ervaring mee heeft. Toestel komt uit week 24
Volgens mij kon dat al, dat staat in de eerste tab bij alle gesprekken, bij de gemiste gesprekken tab ontbrak de tijd (ik heb alleen aantal keer staan en de datum, misschien dat als het op dezelfde dag de tijd er wel staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 14:57:
weet iemand als ik een t-mobile abonnement neem met een K700I, of ik dan een K700 met een t-mobile logo op de telefoon krijg?

Hij is iig wel gesimlocked, maar zitten er dan ook restricties op de telefoon? heb namelijk gehoord dat iemand een vodafone branded k700 heeft en dat die geen mp3's kan afspelen.....
Deze vraag heb ik al zo vaak gezien tijdens het lezen van alle delen over SE K700i ;)

Als een phone is gesimlocked, kun je die alleen maar gebruiken op T-Mobile of Vodafone of ander netwerk.

Ja je krijgt dan inderdaad T-Mobile iconen op je phone. En als ik het goed heb dan is de toets meer aangepast (zoals Stil aan, bluetooth aan, IR aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een logo, en rechts onderin een t-zones ding.. (wat helaas roze blijft bij veranderen van je theme ik weet niet of dat op te lossen is... iemand ?) Verder werkt de telefoon prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De T-Mobile is wel een goed ding. Er staat een t-mobile logo onderop waar normaal quickshare staat. Dat stoort niet zoveel. Er zit een shortcut rechts op de telefoon naar t-zones me t-zones logo. En staat een logo naar t-zones rechtsonder in beeld en er zitten 2 t-zones icoontjes in het menu.

Je kan verder alle functies volgens mij naar behoren gebruiken. MP3 enzo, alles is gewoon normaal. Er zit trouwens R2L001 software op. (week 30)

Als je een k700 neemt met T-Mobile krijg je niet perse een gelockte versie. Ligt er dacht ik aan waar je hem koopt

Weet er al iemand hoe je filmpjes full screen kan bekijken???

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 15:08:
[...]

Weet er al iemand hoe je filmpjes full screen kan bekijken???
Kan niet! Lees de topics nou is door grr })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op 31 oktober 2004 @ 15:28:
[...]

Kan niet! Lees de topics nou is door grr })
waarom niet!
Kan niet iemand ff een java mediaspeler maken met full screen mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goed programmatje waarmee je bestand zoals mp3 tot 3gp kan converten en waar ik ook een site ofzo heb waar staat hoe het moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:02

13art

Moderator Mobile
Voor alle mensen die problemen hebben met hun usb bluetooth dongle in combinatie met service pack 2, hier de oplossing (geloof niet dat deze oplossing al eerder geplaatst is)

1) Haal je usb-dongle uit je pc.
2) Deïnstalleer de software voor je bluetooth dongle (voor zover deze erop staat)
3) Ga naar de map Windows/Inf (let op: Inf is een verborgen map, zorg dus dat de optie verborgen mappen laten zien ook aan staat)
4) Daar staan twee bestandjes die 'bth' heten. Probeer deze te hernoemen (naar bijv *.bak) lukt dit niet dan kan je ze ook verwijderen)
5) installeer opnieuw de bluetooth software/drivers, die bij je usb dongle kwamen.

Als het goed is kan je nu gewoon de drivers die bij je bluetooth usb dongle kwamen gebruiken. En heb je dus geen last meer van de bluetooth drivers die standaard bij sp2 zitten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 16:25:
Weet iemand een goed programmatje waarmee je bestand zoals mp3 tot 3gp kan converten en waar ik ook een site ofzo heb waar staat hoe het moet
gewoon ff googlen naar: PVauthor! Dat ff downloaden en als je dat niet begrijpt dan behoor je niet tot deze nieuwe enerverende en melancholieke groep mensen met een K700i (als je er echt niet uitkomt moet je me ff mailen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op 31 oktober 2004 @ 16:33:
Voor alle mensen die problemen hebben met hun usb bluetooth dongle in combinatie met service pack 2, hier de oplossing (geloof niet dat deze oplossing al eerder geplaatst is)

2) Deïnstalleer de software voor je bluetooth dongle (voor zover deze erop staat)
3) Ga naar de map Windows/Inf (let op: Inf is een verborgen map, zorg dus dat de optie verborgen mappen laten zien ook aan staat)
4) Daar staan twee bestandjes die 'btf' heten. Probeer deze te hernoemen (naar bijv *.bak) lukt dit niet dan kan je ze ook verwijderen)
5) installeer opnieuw de bluetooth software/drivers, die bij je usb dongle kwamen.

Als het goed is kan je nu gewoon de drivers die bij je bluetooth usb dongle kwamen gebruiken. En heb je dus geen last meer van de bluetooth drivers die standaard bij sp2 zitten.
Ik kan geen files vinden die btf heten hoor.. Bedoel je niet bth?
Als ik die open staat er "Microsoft Windows Bluetooth Driver INF"
Naja dat zal hem wel zijn.. iig bedankt voor je oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Als ik videoclip afspeel kan ik 'm dan ook vooruitspoelen of terugspoelen ofzo? Als ik nu iets wil laten zien moet ik 'm bv. 2 minuten af laten spelen voordat dat 'leuke' stukje komt? Zou toch wel zo handig zijn als dit zou kunnen. Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 21:38:
[...]

Ik kan geen files vinden die btf heten hoor.. Bedoel je niet bth?
Als ik die open staat er "Microsoft Windows Bluetooth Driver INF"
Naja dat zal hem wel zijn.. iig bedankt voor je oplossing :)
Het is idd 'bth' 8)7 sorry zal het meteen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX
  • Laatst online: 26-08 11:45

ForrestX

a click away from satisfaction

het zal vast reeds voorbij zijn gekomen...maar inmiddels is het zoeken naar een speld in een hooi berg...

Hoe krijg ik het geluid van de camera uit op het moment dat ik een foto neem???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

ForrestX schreef op 01 november 2004 @ 11:12:
het zal vast reeds voorbij zijn gekomen...maar inmiddels is het zoeken naar een speld in een hooi berg...

Hoe krijg ik het geluid van de camera uit op het moment dat ik een foto neem???
Volgens mij is het meer als zoeken naar hooi in een hooiberg. :) Zelfs in de startpost kan je het vinden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Sabbi schreef op 01 november 2004 @ 12:04:
[...]

Volgens mij is het meer als zoeken naar hooi in een hooiberg. :) Zelfs in de startpost kan je het vinden B)
Of is het zoeken naar een hooiberg op een speld ;) Maar idd het kan niet, tenzij je een of andere import versie hebt of de oude firmware er nog op hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

Voor de mensen die voor een branded versie gaan: de funcites die bij een unbranded versie onder de toets "Meer" zitten, zitten onder toets "C" als je die lang ingedrukt houdt. Dat betekent dus dat je geen functie verlies hebt met de toets 'Live' voor Vodafone of "T-zones" voor T-Mobile. Onder deze toets zitten onder andere het snel aan en uit zetten van IR en BT.
Ik had ook een gelockte versie, heb het laten ombouwen na conflict met Vodafone. (Had unbranded besteld kreeg branded. Heel veel gezeur over en weer, maar ik had gelijk: in de contractvoorwaarden stond een akkoord voor een unbranded versie. Gratis laten debranden en de-simlocken. Ik denk dat ze dat nu niet meer doen...)
Enige nadeel: T9 zit er niet meer op in het Nederlands. Erg vervelend SMS'en op dit moment. :(
Iemand een idee met het updaten met een DSS 25 of er keuzes zijn qua language pack o.i.d.?

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Sinds kort bezitter van SonyEricsson K700I incl. USB kabel. Volgens de gegevens zouden fotos welke gemaakt zijn verzonden moeten kunnen worden naar pc. In de handleiding is er weinig van tevinden. Ik heb hier geprobeerd via zoeken maar kan niets vinden. (ligt misschien ook wel 'n beetje aan mijn dommigheid daar dit alles nieuw voor me is). Verbinding tussen mobiel en pc heb ik maar verder kom ik niet. Wie wil en kan me helpen?
Bestaan er ook handleidingen van de meegeleverde programma's zoals PC suite, Image Editor enz.?

Alvast bedankt, Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 16:04:
Hoi,

Sinds kort bezitter van SonyEricsson K700I incl. USB kabel. Volgens de gegevens zouden fotos welke gemaakt zijn verzonden moeten kunnen worden naar pc. In de handleiding is er weinig van tevinden. Ik heb hier geprobeerd via zoeken maar kan niets vinden. (ligt misschien ook wel 'n beetje aan mijn dommigheid daar dit alles nieuw voor me is). Verbinding tussen mobiel en pc heb ik maar verder kom ik niet. Wie wil en kan me helpen?
Bestaan er ook handleidingen van de meegeleverde programma's zoals PC suite, Image Editor enz.?

Alvast bedankt, Max
www.sonyericsson.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

Sabbi schreef op 01 november 2004 @ 12:04:
[...]

maw...je kan het geluid niet uitzetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch stil foto;s maken als je aan het bellen bent? Ik wil nu wel een foto maken van die chick tegenover mij. Damn.. I wish I had a nokia.. kan ik dit scharminkel niet omtoveren tot een symbian phone ofzo, of wil iemand zijn/haar nokia 7610 ruilen tegen mijn k700i?

I've got no taste? Uiterlijk is niet het belangrijkste (8> ik wil gewoon een ding waar ik alles mee kan... Tot nu toe kan ik alleen maar iTunes besturen.

Wat ik wil is full screen movies kijken op mijn mega grote scherm. Daarnaast nog veel meer dingen die alleen in sis te vinden zijn. BV. Caller cheater en Full Screen Caller picture

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 20:54:
Je kan toch stil foto;s maken als je aan het bellen bent? Ik wil nu wel een foto maken van die chick tegenover mij. Damn.. I wish I had a nokia..
Bel je beltegoed dan en maak n foto van der. En k weet t niet, maar bij mij zitten er nooit chicks tegenover me als ik achter de computer zit :P Maar waarom in godsnaam een Nokia man :r Zeker die multilelijke en kleine 6230 of die rare grote platte 7610. You have no taste 8)7 Ode aan de K700i _/-\o_

EDIT: kun je als je n videoclip afspeelt deze ook terug- of vooruitspoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 20:54:
Je kan toch stil foto;s maken als je aan het bellen bent? Ik wil nu wel een foto maken van die chick tegenover mij. Damn.. I wish I had a nokia.. kan ik dit scharminkel niet omtoveren tot een symbian phone ofzo, of wil iemand zijn/haar nokia 7610 ruilen tegen mijn k700i?
beetje dom om te moeten bellen als je stil een foto wil maken... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb denk ik nog een oude firmware ( r2a041)
ik kan wel foto's nemen zonder geluid, ik heb gewoon het profiel ""vergadering"" gekozen...

suc6 ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja met oude firmware was t al bekend dat je foto's kon maken zonder geluid }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 21:24:
ik heb denk ik nog een oude firmware ( r2a041)
ik kan wel foto's nemen zonder geluid, ik heb gewoon het profiel ""vergadering"" gekozen...

suc6 ermee
heb vandaag mijn firmware laten updaten bij Raf in A'dam...heb dus de nieuwste versie waar "geluid camera uit" uitgehaald is...

ga het eens met "vergadering" proberen..thnx!

verder:

_/-\o_ floAt's rules!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje dom om te moeten bellen als je stil een foto wil maken...
Ik geef alleen maar aan hoe je stil foto's kan maken. Of het dom is is een ander verhaal.

Ik had trouwens vroeger hetzelfde probleem met mijn samsung E700. Ik heb uiteindelijk in de testmodus het minimale geluid kunnen instellen waardoor het mogelijk werrd het camerageluid uit te doen.

Is er niet iets van een testmodus waar je in kan komen in de k700? En heeft er al iemand een 7610 in de aanbieding?

En ik wil nu toch mijn vraag maar eens gaan stellen:
heeft er iemand een bizar goede site met java applicaties en hid files en dergelijke?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:15
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 21:55:
[...]
Ik had trouwens vroeger hetzelfde probleem met mijn samsung E700.
Spreek jij al van vroeger als het een jaar terug is?
Hier zijn de eerste geluiden over de E700 op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ForrestX schreef op 01 november 2004 @ 21:20:
[...]

beetje dom om te moeten bellen als je stil een foto wil maken... |:(
als je een gratis nummer belt (bij vodafone bijvoorbeeld 1200) is het dus wel mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

idd ZeroTolerance!!
Yesss lekker gratis smsen met Orange in de weekenden tm eind van het jaar!! Goud dat Orange in samenwerking met mijn Simlockvrije K700i 1 jarig / 30 abbo (gratis telefoon!!) Whiejjj 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

CLB schreef op 02 november 2004 @ 14:33:
idd ZeroTolerance!!
Yesss lekker gratis smsen met Orange in de weekenden tm eind van het jaar!! Goud dat Orange in samenwerking met mijn Simlockvrije K700i 1 jarig / 30 abbo (gratis telefoon!!) Whiejjj 8)
Hoe krijg jij bij een 1 jarig orange free 30 een gratis telefoon? Bij de goedkoopste internetshop moet je daar nog 157 euri voor bijleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op 02 november 2004 @ 14:33:
idd ZeroTolerance!!
waar heb je dat gezien?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Die aanbieding had ik ook , bij de Belcompany vroeg ik toen hoeveel het nu kostte (op de site stond toen 90 euro bijbetalen), en het was er gratis bij. Dus ik ''prima'' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Volgens mij bedoelen jullie een 2-jarig abbonnement.. voor 1 jaar kostie bij de BC nogsteeds 199 euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Sabbi schreef op 02 november 2004 @ 17:19:
Volgens mij bedoelen jullie een 2-jarig abbonnement.. voor 1 jaar kostie bij de BC nogsteeds 199 euri
Haha nee hoor!!! Je moet precies op 't juiste moment de Belcompany instappen en dan tot je *schrik* horen dat de telefoon helemaal gratis was bij een 1 jarig/ 30 euro abbo terwijl er op de internetpagina van de Belcompany stond dat je 90 euro moest betalen. Jaja Christiano007 wij waren precies op tijd. Volgens mijn aankoopbon was dat op 24 augustus jongstleden om 17:14:53 :9

EDIT: ook nog is de nieuwste firmware erop en simlockvrij _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 02-11-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

CLB schreef op 02 november 2004 @ 19:10:
[...]

Haha nee hoor!!! Je moet precies op 't juiste moment de Belcompany instappen en dan tot je *schrik* horen dat de telefoon helemaal gratis was bij een 1 jarig/ 30 euro abbo terwijl er op de internetpagina van de Belcompany stond dat je 90 euro moest betalen. Jaja Christiano007 wij waren precies op tijd. Volgens mijn aankoopbon was dat op 24 augustus jongstleden om 17:14:53 :9

EDIT: ook nog is de nieuwste firmware erop en simlockvrij _/-\o_
Ik heb hm gekocht op 9-10 dus 2 weekjes later.
En idd, nieuwste firmware, simlockvrij, en gewoon 1 jarig orange 30 abbo.

Vond het zelf ook appart op dat moment, maarja mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:18

DoctorV64

Cosmopoliet

yah!! 8 dagen heeft het maar geduurd en ik heb mijn k700i net in ontvangst genomen van de postbode na betaling van de rembourse.
Een praktisch vraagje meteen. Hoe kan ik mijn gegevens van mijn T610 makkelijk naar mijn k700i krijgen?? :P

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Door de handleiding te lezen :+
(opties vh telefoonboek van je t610 al eens bekeken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,
K heb sinds kort ook de Se K700i, maar wat ik erg cool vindt is bluejacken. Weet iemand of er applicaties zijn om te bluejacken voor de k700i? Zou ik (ben niet de enige :P) daar erg blij mee zijn. Ik heb de applicaties van FreeJack al geprobeerd. Voorderest nog niet. Is er bij iemand misschien wel dat FreeJack gelukt wil die gene mij dan toevoegen met adres: niels2678@hotmail.com.
Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:18

DoctorV64

Cosmopoliet

Sabbi schreef op 02 november 2004 @ 20:19:
Door de handleiding te lezen :+
(opties vh telefoonboek van je t610 al eens bekeken?)
Voor de slimme mensen onder ons, al eens geprobeerd een toestel zonder sim (in dit geval mijn nieuwe k700) aan te zetten om gegevens van een andere toestel (mijn huidige T610) daarop te krijgen?

Is het mogelijk om met de SE software de t610 data te backuppen en deze op de k700 te zetten?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

sorry als deze vraag al eerder is langsgekomen, maar ik ben nieuw hier en ik heb de delen beetje globaal doorgespit maar kon het nergens vinden...

Ik heb namelijk een k700i met Vodafone software erop, maar ik wil graag de nieuwste software want van dat Vodafone gedoe word ik ook niet vrolijk :)

Nu zag ik dat je een DSS-20 of 25 nodig had om je software te vernieuwen. Ik ben gaan kijken op verschillende sites en de DSS-25 ziet er uit als een normale bureaulader. Zit hier een USB-kabel (om te upgraden) aan vast of moet je deze ook nog los kopen? En kan ik dan de nieuwste software downloaden vanaf de SE site?
Alvast Bedankt!

Ps. Klasse toestel die 700i, ben alleen niet tevreden over de fotokwaliteit 's avonds, maar ja, je kunt niet alles hebben! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 22:21:
Hallo,

sorry als deze vraag al eerder is langsgekomen, maar ik ben nieuw hier en ik heb de delen beetje globaal doorgespit maar kon het nergens vinden...

Ik heb namelijk een k700i met Vodafone software erop, maar ik wil graag de nieuwste software want van dat Vodafone gedoe word ik ook niet vrolijk :)

Nu zag ik dat je een DSS-20 of 25 nodig had om je software te vernieuwen. Ik ben gaan kijken op verschillende sites en de DSS-25 ziet er uit als een normale bureaulader. Zit hier een USB-kabel (om te upgraden) aan vast of moet je deze ook nog los kopen? En kan ik dan de nieuwste software downloaden vanaf de SE site?
Alvast Bedankt!

Ps. Klasse toestel die 700i, ben alleen niet tevreden over de fotokwaliteit 's avonds, maar ja, je kunt niet alles hebben! :P
Onderin de de DSS-20 of de DSS-25 zit een datakabel ja. Die kan je dus direct in je USB steken.

Over je vraag met betrekking tot de Vodafone firmware etc... zou ik graag je willen adviseren om eerst mijn startpost even door te lezen.
Ik heb er namelijk flink wat tijd in gestoken, en als jij `m eerst een even helemaal doorlees, dan zijn al heel veel vragen beantwoord. En kom je dingen te weten die je anders misschien wel helemaal niet/nooit met je K700 zou hebben gedaan.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je snelle reply!

Ik begrijp uit je startpost dat het verboden is om hier over het verwijderen van VF software te praten. Maar is het mogelijk om mijn toestel te upgraden naar de niewste software ondanks dat ik vodafone software erop heb? Dit is toch niet illegaal neem ik aan?

Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 22:33:
Maar is het mogelijk om mijn toestel te upgraden naar de niewste software ondanks dat ik vodafone software erop heb?
Nee kan niet. Vodafone moet een eigen firmware uitgeven om je K700i te upgraden. Dit is nog niet het geval! Je kan alleen zelf firmware updaten als je een simlockvrije K700i hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DoctorV64 schreef op 02 november 2004 @ 20:16:

Een praktisch vraagje meteen. Hoe kan ik mijn gegevens van mijn T610 makkelijk naar mijn k700i krijgen?? :P
Wat denk je van een bluetooth verbinding maken? Zo heb ik 't ook gedaan? Makkelijk easy en in ieder geval sneller dan tientallen contacten overtypen ;) . Bv je telefooncontacten: -je gaat naar je telefoonboek op de T610, dan naar opties, dan naar geavanceerd, dan naar alle contacten verzenden, dan via bluetooth. Dan zoek je je K700i op en versturen maar. Kan wel lang duren hoor! :/ Ik heb zo 230 contacten overgezonden en duurde denk wel minuutje of 5. Dusssss je moet je K700i en T610 maar even niet gebruiken totdat je de melding op je K700i krijgt dat alle contacten zijn ontvangen!!! :9 Dit zelfde kan je natuurlijk doen met beltoontjes, screensavers en wallpapers: je gaat naar je dingetje (hier bedoel k beltoon of screensaver en dergelijke mee) op je T610, dan naar verzenden, dan via bluetooth, je zoekt je K700i op en versturen maar. :*) En dan heb jij binnen een kwartiertje een super K700i 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thank you!
CLB schreef op 02 november 2004 @ 23:00:
[...]

Wat denk je van een bluetooth verbinding maken? Zo heb ik 't ook gedaan? Makkelijk easy en in ieder geval sneller dan tientallen contacten overtypen ;) . Bv je telefooncontacten: -je gaat naar je telefoonboek op de T610, dan naar opties, dan naar geavanceerd, dan naar alle contacten verzenden, dan via bluetooth. Dan zoek je je K700i op en versturen maar. Kan wel lang duren hoor! :/ Ik heb zo 230 contacten overgezonden en duurde denk wel minuutje of 5. Dusssss je moet je K700i en T610 maar even niet gebruiken totdat je de melding op je K700i krijgt dat alle contacten zijn ontvangen!!! :9 Dit zelfde kan je natuurlijk doen met beltoontjes, screensavers en wallpapers: je gaat naar je dingetje (hier bedoel k beltoon of screensaver en dergelijke mee) op je T610, dan naar verzenden, dan via bluetooth, je zoekt je K700i op en versturen maar. :*) En dan heb jij binnen een kwartiertje een super K700i 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wallage1216
  • Laatst online: 26-11-2021
wie heeft weet goede instellingen voor mpegable x4 live. Ik heb wel wat geprobeerd maar dat leverde geen full-screen op en slechte kwaliteit. Of weet iemand een ander programma om verschillende video files te converten naar de K700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
wallage1216 schreef op 02 november 2004 @ 23:16:
wie heeft weet goede instellingen voor mpegable x4 live.
Op K-700.com staat een tutorial met instelingen die bij mij goed werken.

[ Voor 11% gewijzigd door lzandman op 03-11-2004 08:28 ]

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Even een vraagje iemand die die 1100MaH batterij van Mobiltec heeft gekocht.

Kan je die batterij gewoon opladen met je normale oplaadstekker (dus die ene die je bij je telefoon kreeg)? Want op die site van Mobiltec raden ze aan om een desktopcharger erbij te kopen waarmee je 2 batterijen tegelijk kan opladen. (erg leuk, maar ik ga niet elke keer batterijen wisselen...)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
  • Laatst online: 26-03 13:52
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 15:08:
[...]
Als je een k700 neemt met T-Mobile krijg je niet perse een gelockte versie. Ligt er dacht ik aan waar je hem koopt
Koop hem bij Ritel Electronics (zit in Zeeland en Brabant)...daar krijg bijna altijd je telefoon simlockvrij en geen gekke T-Mobile of Orange software erop! Ik kan het weten...werk daar namelijk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
  • Laatst online: 26-03 13:52
DjWannaB2002 schreef op 31 oktober 2004 @ 16:33:

4) Daar staan twee bestandjes die 'bth' heten. Probeer deze te hernoemen (naar bijv *.bak) lukt dit niet dan kan je ze ook verwijderen)

Ik weet wat makkelijkers:

- Ga naar apparaatbeheer (rechtmuisknop 'Deze Computer' - 'Eigenschappen'
- Ga naar Bluetooth-apparaten
- Klik op 'stuurprogramma wijzigen'
- Verwijs vervolgens naar de plaats waar de drivers van je USB-dongle staan en installeer deze (negeer de melding van Windows dat je beter de originele Microsoft-drivers kunt gebruiken)

Nu zal je USB-dongle ook prima werken en hoef je niet ergens bestanden te gaan wissen of iets dergelijks... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

Melbo schreef op 03 november 2004 @ 13:01:
[...]

Ik weet wat makkelijkers:

- Ga naar apparaatbeheer (rechtmuisknop 'Deze Computer' - 'Eigenschappen'
- Ga naar Bluetooth-apparaten
- Klik op 'stuurprogramma wijzigen'
- Verwijs vervolgens naar de plaats waar de drivers van je USB-dongle staan en installeer deze (negeer de melding van Windows dat je beter de originele Microsoft-drivers kunt gebruiken)

Nu zal je USB-dongle ook prima werken en hoef je niet ergens bestanden te gaan wissen of iets dergelijks... ;)
deze oplossing geeft Sitecom geloof ik ook aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs dit toestel gekocht bij T For Telecom.. met een 2 jarig Vodafone abbo. Ik heb alleen het vermoeden dat er een normale firmware rondloop. Hoe kan ik dit controlleren?
Als ik in het Service menu kijk bij software info.. zie ik nu RZL001 staan.. betekend dit dat ik geen vodafone software heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 16:51:
Ik heb onlangs dit toestel gekocht bij T For Telecom.. met een 2 jarig Vodafone abbo. Ik heb alleen het vermoeden dat er een normale firmware rondloop. Hoe kan ik dit controlleren?
Als ik in het Service menu kijk bij software info.. zie ik nu RZ2L001 staan.. betekend dit dat ik geen vodafone software heb?
Daaraan kan je niet zien of je wel of niet de Vodafone firmware heb.
Je kan gewoon zien aan de logo's op je startmenu.

Zie jouw display eruit zoals dit plaatje hieronder?

Afbeeldingslocatie: http://www.idg.se/ArticlePages/200403/09/20040309120726_CS/SE_K700_200x278.jpg

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.