Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.882 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Om te kunnen MMS'en via Orange, heb ik toch alleen maar de MMS instellingen nodig, of ook nog meer ? Toch geen OrangeWorld of andere Internetsettings ?

Want me'n MMS werkt nog steeds niet op de K700i.
De berichten blijven maar in de PostVak uit map staan.

Zijn er naast de MMS instellingen, die ik van de SE site heb dus verder nog aanpassingen nodig, op een kale K700i ?
Ik heb alle verbindingen weggemikt, op de MMS na, maar ho maar, geen MMS..

Iemand Plz.. ?? Ik loop hier al weken mee |:(

EDIT: Ik heb Orange maar gebeld, en nu werkt het wel, met hun verzonden instellingen :d

[ Voor 74% gewijzigd door Hoyden op 20-10-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu een nokia 6230 maar mijn abo loopt af + ik moet een bundel upgrade dus heb ik aan t-mobile een actie ding gehad voor verlenging van 1 jaar

ik heb de keuze uit:

Nokia 6230 + €59
of:
Sony Ericsson K700i + €99

welke is nu beter?

ben tevreden met mijn huidige 6230 en niet echt een fan van SE. Maar een extra telefoon is nooit weg. Of misschien is sim only beter.. bespaar dan €222 per jaar kan ik over een half jaar ook een andere phone voor halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 02:53:
heb nu een nokia 6230 maar mijn abo loopt af + ik moet een bundel upgrade dus heb ik aan t-mobile een actie ding gehad voor verlenging van 1 jaar

ik heb de keuze uit:

Nokia 6230 + €59
of:

welke is nu beter?
K700i

Denk dat je dat beter op een algemeen forum kan vragen.. Hier zullen de mensen de K700i zeggen natuurlijk.. 8)7 Net als ik overigens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Just_I schreef op 20 oktober 2004 @ 14:11:
Ik heb een vraagje aangaande zelfgemaakte thema's (ik weet dat er een speciaal topic voor is, maar dit lijkt me een betere plek om de vraag te stellen). Ik heb dus een zelfgemaakt thema en bijna alles is zoals het hoort. Alleen is er een afwijking bij het volgende een nieuw contact toevoegen : Hoofdmenu > Telefoonboek > Nieuw contact > middelste (derde) tab. De highlight is hier gewoon grijs en de achtergrond blijft hier ook gewoon grijs bij het scrollen naar een andere items.
zie voor hetgeen ik bedoel ook het plaatje hieronder (beetje wazig)
[afbeelding]
Heeft iemand anderhier ook last van of beter zelfs... Een oplossing?
Klopt is een bug in de firmware, hopen dat ze die in de volgende update fixen..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:06

DDX

kan ik een .jar file die ik per mail heb ontvangen ook op de telefoon gebruiken ?
(dus lezen via de mailclient op de telefoon)

nu doe ik save, maar komt de jar file in de 'Other' folder

ik kan ze wel via bt naar een telefoon naast me versturen
en die kan ze dan starten
maar zelf direct starten lukt me niet

moet ik ze eerst op pc opslaan
en bt adapter gebruiken
en dan versturen....
(en bt adapter heb ik niet altijd bij me)

[ Voor 72% gewijzigd door DDX op 21-10-2004 17:12 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VoiD_
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 12:23
ik heb sinds vandaag ook een K700 gekocht, maar ik vind het wel raar dat je niet echt kan zien of ie aanstaat. Ik zie geen ledje knipperen of niks.

En waarom kan ik niet zien hoelang mijn batterij nog meegaat? Bij m'n vorige (T68) was het gewoon naar telefooninfo gaan via de knop aan de linkerzijkant, en dan stond het daar gewoon bij. Nu zie ik alleen maar datum, profiel, model, m'n nummer en het vrije geheugen staan.... Ik zie wel dat gevulde batterijtje staan, maar daar kun je natuurlijk helemaal niks mee.

[ Voor 10% gewijzigd door _VoiD_ op 21-10-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Vanavond maar even een brief getikt naar Orange, gezien het feit er nog steeds geen updates zijn voor 'hun' sony ericsson k700i.
Geachte heer/mevrouw,
BETREFT: FIRMWARE SONY ERICSSON K700I
Onlangs heb ik bij het verlengen van mijn abonnement met twee jaar een ander toestel gekozen. De reden voor de verlenging van mijn abonnement was het feit dat mijn oude toestel niet meer naar behoren functioneerde. Ik heb gekozen voor een Sony Ericsson K700i toestel. Maar nu heb ik daar de volgende problemen mee.
Zo zijn er al door meer gebruikers van de K700i problemen vastgesteld met de levensduur van de batterij. De batterij functioneert wel goed, maar na 1 dag normaal gebruik dient hij wel weer opgeladen te worden. Dit is zoals gezegd een bekend probleem. Dit is ook bij uw medewerkers bekend, zo heb ik daar namelijk contact over opgenomen in de Orange Shop in Zwolle. Ook zijn er problemen met de verbindingen via Bluetooth. En aangezien ik dat veel gebruik voor synchronisatie met mijn pc en laptop is het behoorlijk vervelend om telkens de telefoon uit en vervolgens weer aan te moeten zetten, terwijl ik aan het synchroniseren ben. Dit ligt niet aan mijn computer of laptop. Ook heb ik nog redelijk vaak last van vastlopers van de telefoon. Dan springt het scherm op wit, trilt een keer en kan er dan voor de rest niets mee doen. Alleen de batterij eruit halen en weer in doen zorgt ervoor dat ik mijn telefoon weer kan gebruiken. Daarnaast verdwijnen er zo af en toe ook nummers uit het geheugen van de telefoon.
Dit alles is op te lossen door een firmware-update van het toestel. Maar aangezien u mij een telefoon verkocht heeft waar aangepaste Orange firmware opstaat, is het niet mogelijk voor mij om deze te updaten. Want Sony Ericsson stelt de firmware gratis ter beschikking op haar website. Nu heb ik hier al enkele keren contact over opgenomen met één uwer medewerkers (zowel telefonisch bij de helpdesk) als bij Orange Shop Zwolle. Ze konden me niet vertellen hoe lang het nog duurt voordat deze specifieke Orange firmware beschikbaar zal zijn. En aangezien deze problemen mij behoorlijk beginnen te irriteren, schrijf ik u deze brief.
Uw medewerkers konden mij niet vertellen hoelang het nog duurde of er een speciale firmware update uit zou komen voor het toestel. Mocht dit niet het geval zijn binnen een redelijk gestelde termijn dan zie ik mij helaas genoodzaakt om de koop te ontbinden, het abbonement kosteloos op te zeggen en over te gaan naar een andere aanbieder, waar ik wel wordt geholpen met mijn problemen. Uiteraard hoop ik dat u mij wel kunt helpen, door misschien een ander toestel tot beschikking te stellen mocht de firmware update uitblijven. Want ik ben inmiddels al dik een jaar klant bij uw firma en het bevalt me bijzonder goed.
Ik hoop dat u mij schriftelijk een passende oplossing kunt aandienen,
Met vriendelijke groet,
Want vanmiddag nogmaals gebeld met klantenservice en de shop in Zwolle geweest. Wordt er nu nl. wel ziek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:15
_VoiD_ schreef op 21 oktober 2004 @ 21:40:
ik heb sinds vandaag ook een K700 gekocht, maar ik vind het wel raar dat je niet echt kan zien of ie aanstaat. Ik zie geen ledje knipperen of niks.

En waarom kan ik niet zien hoelang mijn batterij nog meegaat? Bij m'n vorige (T68) was het gewoon naar telefooninfo gaan via de knop aan de linkerzijkant, en dan stond het daar gewoon bij. Nu zie ik alleen maar datum, profiel, model, m'n nummer en het vrije geheugen staan.... Ik zie wel dat gevulde batterijtje staan, maar daar kun je natuurlijk helemaal niks mee.
Zover ik weet kan dat inderdaad niet. Mijn trainer vroeg ook al of ik wist waar je kon zien hoelang je batterij mee gaat, maar dat is volgens mij niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:06

DDX

dat is erg jammer ja
t68i kon je in het donker altijd makkelijk terugvinden

ik heb zelfs een keer moeten bellen naar m'n k700i om hem te vinden...

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister mijn K700 (T-mobile) gekocht, wel een verschil van dag en nacht met mijn samsung c100. Alleen jammer dat bij het kiezen van een andere thema dat roze "t-zones" ding er blijft staan :( Verder wat ik er tot nu toe mee heb gespeeld, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ben juist blij dat er niet zo'n irritant ledje op zit. En als je je verlichting op automatisch zet i.p.v. stroomsparend, dan blijft je scherm aan staan (klokje). Dan zie je wel dat 'ie aan staat. Ik heb bovendien het gevoel dat mijn GSM minder last heeft van crashes als je de verlichting op automatisch zet.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga denk ik binnenkort ook een K700i kopen om mijn verzameling uit te breiden

hoi guido :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03 13:52
Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 02:53:

ik heb de keuze uit:

Nokia 6230 + €59
of:

welke is nu beter?

ben tevreden met mijn huidige 6230 en niet echt een fan van SE. Maar een extra telefoon is nooit weg. Of misschien is sim only beter.. bespaar dan €222 per jaar kan ik over een half jaar ook een andere phone voor halen
Als je niet echt behoefte hebt aan een andere GSM en je kan €222,- besparen dan is de keuze niet zo moeilijk lijk mij... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens nog een trucje:

Tijdens het afspelen van een mp3 moet je je mp3 speler minimaliseren. Als je weer op het hoofdscherm zit (scherm met je operator titel) dan moet je lang (ongeveer 2 sec.) op je volume knop drukken. Dan zul je merken dat je van nummer kunt skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 17:30

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik sta op het punt om hem te halen .. (abboverlenging geeft wel een T-mobile simlocked versie :'( ). Even zoeken naar de goedkoopste verlenging simlockvrij.

Hoe is de radio eigenlijk in gebruik ?? Qua geluid en stroomverbruik ?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Dat is wel handig dat van die MP3's skippen joh! En als je op de 1 duwt krijg je idd de resterende tijd te zien. Als je dan op de 2 drukt springt ie terug naar de tijd die het liedje reeds aanstaat!

Het werkt ook met de Radio. En bij mij werkt het alleen als ie op toetsenblok staat. Als ie op gewoon standby staat, dan zegt ie iets over voicedialing. Maar op toetsenblok werkt het gewoon :D

Zoooo, je leert steeds meer erbij >:)

edit:

De radio werkt hartstikke fijn, ik gebruik em dagelijks, al is het wel maar een half uurtje per dag, maar met veel smsen en bellen, radio en spelletjes hou ik toch wel mooi 4 dagen uit! (wel nieuwe firmware, de oude deed het maar voor 2 dagen dan!!)

[ Voor 26% gewijzigd door F-Tim op 22-10-2004 19:52 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sedat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 14:19

Sedat

Tweaker...

Hoe goed werkt de radio in de trein en in de bus? Is er nog verschil in ontvangst tussen de T630 en de nieuwe K700?

[ Voor 41% gewijzigd door Sedat op 23-10-2004 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jafs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-03-2023
DoRRoN schreef op 21 oktober 2004 @ 22:29:
Vanavond maar even een brief getikt naar Orange, gezien het feit er nog steeds geen updates zijn voor 'hun' sony ericsson k700i.

[...]

Want vanmiddag nogmaals gebeld met klantenservice en de shop in Zwolle geweest. Wordt er nu nl. wel ziek van.
Want vanmiddag nogmaals gebeld met klantenservice en de shop in Zwolle geweest. Wordt er nu nl. wel ziek van.[/quote]

Kijk dit moeten we hebben.

Zoals al eerder aangegeven heb ik dezelfde problemen met de Orange K700i.

Ga zelf ook maar eens een bericht sturen naar Orange, als nu meer mensen dit gaan doen dan wordt er misschien wel iets aan gedaan.

Blijf vooral het blocken van de snelkoppelingen ook zeer irritant vinden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

[nutteloze opmerking]waarmee maar weer eens bevestigd wordt dat ik nooit meer een gebrande foon zal nemen. Had hiervoor een E710 die gebrand was, daar wordt je echt gestoord van![/nutteloze opmerking]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een K700i van met Orang abo.
Hele leuke telefoon hoor, heb meteen een BT stick gekocht en FMA werkt heel goed .. vooral omdat je met orange in het weekend gratis kan sms'en haha.

Maar ik heb toch wat vragen;

hoezo kan ik bij fotos niet inzomen op mijn telefoon ..

Wat zijn de voordelen van de nieuwe firmware .. zijn ook nadelen hoorde ik, zoals dat je geen fotos meer kan maken zonder geluidje.

Waar kan ik 'applicaties' downloaden? want in die map staat nog niks? vraag me af wat dat voor tools kunnen zijn?

Thanks, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 17:14:
Ik heb een K700i van met Orang abo.
Hele leuke telefoon hoor, heb meteen een BT stick gekocht en FMA werkt heel goed .. vooral omdat je met orange in het weekend gratis kan sms'en haha.

Maar ik heb toch wat vragen;

hoezo kan ik bij fotos niet inzomen op mijn telefoon ..

Wat zijn de voordelen van de nieuwe firmware .. zijn ook nadelen hoorde ik, zoals dat je geen fotos meer kan maken zonder geluidje.

Waar kan ik 'applicaties' downloaden? want in die map staat nog niks? vraag me af wat dat voor tools kunnen zijn?

Thanks, Frank
Applicaties mogen hier niet aangeboden worden, dus let daarop.
Ook het requesten ervan is dus niet toegestaan.

Maar ik zou ook wel willen weten wat voor soort applicaties er nu op de phone kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
bij mij staat er een accoorden finder voor gitaar op

best wel handig als je gitaar speeld :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Laatst online: 18:36
Ik heb even een vraagje. ik heb niet het hele topic doorgelezen, want het zijn superveel pagina's. Het gaat om het volgende. Ik heb nu een orange free 30 abbo met een t610. Nu ben ik van plan de K700 aan te schaffen met verlenging abbonement. Alleen nu zag ik ergens staan dat Orange ook al een eigen firmware erop heeft zitten. Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de orange-firmware en de originele firmware. Ik hoop niet dat het hele menu veranderd is zoals bij Vodafone, want dan doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
mrVB schreef op 23 oktober 2004 @ 20:52:
Ik heb even een vraagje. ik heb niet het hele topic doorgelezen, want het zijn superveel pagina's. Het gaat om het volgende. Ik heb nu een orange free 30 abbo met een t610. Nu ben ik van plan de K700 aan te schaffen met verlenging abbonement. Alleen nu zag ik ergens staan dat Orange ook al een eigen firmware erop heeft zitten. Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de orange-firmware en de originele firmware. Ik hoop niet dat het hele menu veranderd is zoals bij Vodafone, want dan doe ik het niet.
Als je een non-branded Orange wil, dan moet je eens proberen bij The Phone House of T for Telecom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Kan ik een simlockvrije k700i met vodafone live wel online updaten met een dss25 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 11:45

ForrestX

a click away from satisfaction

wellicht al eerder gepost in de Sony K700 topics maar om eerlijk te zijn geen zin om 5* 43 pagina's door te lezen.

Mijn dilema:

Siemens S65 of SE K700i

Volgens mij weinig verschil, of zie ik dat verkeerd? Zo ja, waarom dan?

Waarom zou ik voor de SE moeten kiezen?

(eerlijkheids halve ook in het Siemens topic...)

[ Voor 10% gewijzigd door ForrestX op 24-10-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

ForrestX schreef op 23 oktober 2004 @ 23:57:
wellicht al eerder gepost in de Sony K700 topics maar om eerlijk te zijn geen zin om 5* 43 pagina's door te lezen.

Mijn dilema:

Siemens S65 of SE K700i

Volgens mij weinig verschil, of zie ik dat verkeerd? Zo ja, waarom dan?

Waarom zou ik voor de SE moeten kiezen?

(eerlijkheids halve ook in het Siemens topic...)
Ik heb de S65 gehad voordat ik de K700i had en ik moet zeggen hij ziet er mooi uit, maar de batt was al na een dag leeg terwijl de K700 toch zeker 3 tot 4 dagen mee gaat met de eerste firmware nog. De K700 heeft MP3 en radio wat de S65 ook niet heeft, het scherm en de toetsen zijn veel fijner en het gewicht is kleiner. Dit zijn een aantal voordelen :P. Ik zelf heb de S65 geruild met mijn broer zodat ik de K700 kreeg en ik ben er zeer tevreden over. Wel moet ik zeggen dat de phone software heel goed is van de siemens en ook dat ze de kabel meeleveren is een pluspunt. Daarbij komt wel dat mijn broer nu ontzettend veel probs heeft met zijn bt van de S65 zoals het hands free set wat eruit wordt gegooid of helemaal niet opneemt. Maar dat zou via firmware kunnen opgelost worden.

In het kort: De K700 is alles wat de S65 net niet is.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

3 tot 4 dagen?

Mag je mij vertellen hoe je dat doet ik krijg er amper 2 dagen mee en dan mag ik dat ding amper aanraken.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan571 schreef op 23 oktober 2004 @ 23:16:
Kan ik een simlockvrije k700i met vodafone live wel online updaten met een dss25 ?
Hoi,

Dat hangt er vanaf. Heb jij vodafone icoontjes op je telefoon? Zoja dan is hij vodafone branded en dan kan het niet. Heb jij een k700i met de gewone firmware van SE, dan kan het weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Eeja! Ik ben ook eindelijk GOT member. Ik volg dit forum al 'n paar maanden en ik moet zeggen dat dit echt heel cool is. Maar over mp3'tjes op de K700i heb ik even een tip! Misschien kennen jullie het programaatje PVauthor wel (gewoon te vinden via Google) Als je dit installeert kun je met dit progje .mpg films omzetten in .3gp formaat en zo dus afspelen op je telefoon. Met behulp van dit programmaatje wordt de clip zo verkleind dat het niet zo veel ruimte inneemt op je telefoon (ik heb bv clip 'Amerika' van Rammstein van 42 MB verkleind, hij is nu 3 MB en superscherp op m'n telefoon) Maaar wat je nog meer kunt doen met PVauthor is .mp3 bestanden om laten zetten in .3gp bestanden!!! Deze worden dan zo verkleind dat 'n mp3'tje van 6 MB maar 400 kb wordt. Voor degenen die niet precies weten hoe PVauthor werkt als ze het hebben gedownload moeten ze maar even contact met me opnemen of het in het forum plaatsen. Zo kun je natuurlijk tientallen mp3'tjes omzetten en op je telefoon plaatsen. Ik heb nu voor 5 MB aan liedjes op m'n mobiel staan en dit zijn er 23!!!! Het enigste nadeel is wel dat omdat de liedjes in .3gp op je mobiel staan je ze niet kan kiezen als beltoon. Maar ik vind dit toch wel redelijk. Normaal zet je er 2 mp3'tjes op en is er al 10 MB ruimte opgeslurpt op je mobiel en nu neemt dit niet eens 1 MB in! Prachtig al zeg ik 't zelf!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Een vraag aan "branded" K700 users van T-mobile. De FW die erop staat, kan je daarmee wel MP3's als ringtone gebruiken? Of hangt dit gewoon af van de productiedatum van de K700 en welke FW erop staat ?
Ik ga morgen mijn K700 middels een verlenging "bestellen" bij T-mobile namelijk. Als ik hem heb, neem ik met pijn in mijn hart afstand van mijn T610 :'(

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

DoctorV64 schreef op 24 oktober 2004 @ 16:44:
Een vraag aan "branded" K700 users van T-mobile. De FW die erop staat, kan je daarmee wel MP3's als ringtone gebruiken? Of hangt dit gewoon af van de productiedatum van de K700 en welke FW erop staat ?
Ik ga morgen mijn K700 middels een verlenging "bestellen" bij T-mobile namelijk. Als ik hem heb, neem ik met pijn in mijn hart afstand van mijn T610 :'(
Als je een 'branded' telefoontje hebt van T-mobile kun je gewoon MP3'tjes gebruiken als ringtones! Dit heeft niks te maken met de productiedatum of met de FW die erop staat. Voor zover ik weet bestaat er voor de T-mobile 'branded' versie ook maar 1 firmware!

EDIT: BTW met die pijn in je hart van het wegdoen van je T610 zal 't wel snel over zijn hoor. Dat dacht ik ook, hmm moet ik nu m'n T610 wegdoen, maar die K700i is beter, beter, beter, beter, beter!!!!!!! :P

[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 24-10-2004 19:45 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Laatst online: 24-12-2024
Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 12:14:
[...]

Hoi,

Dat hangt er vanaf. Heb jij vodafone icoontjes op je telefoon? Zoja dan is hij vodafone branded en dan kan het niet. Heb jij een k700i met de gewone firmware van SE, dan kan het weer wel.
Hij is dus wel "vodafone branded" maar de simlock is eraf (kan er dus elke sim gebruiken van elke provider) dus kijkt de online update naar de simlock of de software die erop staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 20:24

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

CLB schreef op 24 oktober 2004 @ 13:22:
Eeja! Ik ben ook eindelijk GOT member. Ik volg dit forum al 'n paar maanden en ik moet zeggen dat dit echt heel cool is. Maar over mp3'tjes op de K700i heb ik even een tip! Misschien kennen jullie het programaatje PVauthor wel (gewoon te vinden via Google) Als je dit installeert kun je met dit progje .mpg films omzetten in .3gp formaat en zo dus afspelen op je telefoon. Met behulp van dit programmaatje wordt de clip zo verkleind dat het niet zo veel ruimte inneemt op je telefoon (ik heb bv clip 'Amerika' van Rammstein van 42 MB verkleind, hij is nu 3 MB en superscherp op m'n telefoon) Maaar wat je nog meer kunt doen met PVauthor is .mp3 bestanden om laten zetten in .3gp bestanden!!! Deze worden dan zo verkleind dat 'n mp3'tje van 6 MB maar 400 kb wordt. Voor degenen die niet precies weten hoe PVauthor werkt als ze het hebben gedownload moeten ze maar even contact met me opnemen of het in het forum plaatsen. Zo kun je natuurlijk tientallen mp3'tjes omzetten en op je telefoon plaatsen. Ik heb nu voor 5 MB aan liedjes op m'n mobiel staan en dit zijn er 23!!!! Het enigste nadeel is wel dat omdat de liedjes in .3gp op je mobiel staan je ze niet kan kiezen als beltoon. Maar ik vind dit toch wel redelijk. Normaal zet je er 2 mp3'tjes op en is er al 10 MB ruimte opgeslurpt op je mobiel en nu neemt dit niet eens 1 MB in! Prachtig al zeg ik 't zelf!
Kan je mij eens ff melen op chatzombie apestaartje hotmail punt com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

CLB schreef op 24 oktober 2004 @ 18:43:
[...]

Als je een 'branded' telefoontje hebt van T-mobile kun je gewoon MP3'tjes gebruiken als ringtones! Dit heeft niks te maken met de productiedatum of met de FW die erop staat. Voor zover ik weet bestaat er voor de T-mobile 'branded' versie ook maar 1 firmware!

EDIT: BTW met die pijn in je hart van het wegdoen van je T610 zal 't wel snel over zijn hoor. Dat dacht ik ook, hmm moet ik nu m'n T610 wegdoen, maar die K700i is beter, beter, beter, beter, beter!!!!!!! :P
Ah, maar de t-mobile firmware is dus gelijk (behoudens de T-mobile specialiteiten) aan één van de officiële fw ?? op welke firmware lijkt het dan ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Pff geen idee op welke softwareversie de T-mobile branded versie lijkt! K heb nog nooit een ander persoon gezien zelfs met een K700i dus ook niet met een T-mobile versie. K zal eens even rondvragen en dan kijken met welke firmware het overeenkomt. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:16

Sabbi

je denkt aan mij.

CLB schreef op 24 oktober 2004 @ 13:22:
Met elke een beetje capabele geluidseditor kan je elk mp3-tje wat je wilt verkleinen, werkt nl gewoon door de bitrate omlaag te gooien, net als pvauthor doet. Kan je het ook nog eens als ringtone spelen. supervettewaus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Sabbi schreef op 24 oktober 2004 @ 23:11:
[...]

Met elke een beetje capabele geluidseditor kan je elk mp3-tje wat je wilt verkleinen, werkt nl gewoon door de bitrate omlaag te gooien, net als pvauthor doet. Kan je het ook nog eens als ringtone spelen. supervettewaus...
Ik vond 't wel leuk :*) of zoals jij zei supervettewaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Moest je nu echt CLB's complete bericht daarvoor quoten :? Quote a.u.b. alleen die stukken waar je daadwerkelijk op reageert :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:44

Zym0tiC

^_^

Ik ben er afgelopen week achtergekomen dat er stof achter mijn display zit linksonder in de hoek. Dit zie ik alleen als ik buiten ben en de zon schijnt op het scherm.
Nu is dit niet echt iets levensbedreigends ofzo :p maar ik zou toch wel willen weten hoe dat weg te krijgen. Zowieso verbaast het me dat er zo snel stof achter het display zit zeker omdat de kapjes er zo lastig af te halen zijn itt bijv. nokia waar ik dit probleem vaak bij had.

Iemand een oplossing voor dit probleem?

@Sabbie: om met mp3 400KB grote files te halen moet je toch wel flink wat compressie toepassen en dan hou je volgens mij echt niets meer fatsoendelijks over. ik heb pvauthor nog niet geprobeerd maar dat ga ik zo eens doen. :)

Maar wie zit er trouwens ook een hele song als mp3 ringtone op zijn foon 8)7 * Zym0tiC knipt er altijd net het leukste stukje uit.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Het zou anders toch wonderbaarlijk zijn als pvauthor een mp3 nog 12X kleiner kon maken zonder noemenswaardig kwaliteitsverlies. Hebben ze even een hele hippe compressie ontdekt zonder het de rest van de wereld te vertellen :P
Maar ik heb het ff getjekt, ze bouwen je mp3 om naar 8 khz mono, en compressen dan met gsm_amr tot 12.2 kbit. Dat is een codec die voor voice-compressie over gsm lijnen is bedacht, en je mp3's dus ook laat klinken alsof iemand aan de andere kant van de lijn een cd draait. Vrij belabberd dus.

offtopic:
Lzandman: Ja, moest je daar nou voor posten :+

[ Voor 4% gewijzigd door Sabbi op 25-10-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:44

Zym0tiC

^_^

Sabbi schreef op 25 oktober 2004 @ 11:27:
Het zou anders toch wonderbaarlijk zijn als pvauthor een mp3 nog 12X kleiner kon maken zonder noemenswaardig kwaliteitsverlies. Hebben ze even een hele hippe compressie ontdekt zonder het de rest van de wereld te vertellen :P
Maar ik heb het ff getjekt, ze bouwen je mp3 om naar 8 khz mono, en compressen dan met gsm_amr tot 12.2 kbit. Dat is een codec die voor voice-compressie over gsm lijnen is bedacht, en je mp3's dus ook laat klinken alsof iemand aan de andere kant van de lijn een cd draait. Vrij belabberd dus.

offtopic:
Lzandman: Ja, moest je daar nou voor posten :+
ik heb het zelf ook eens getest en je hebt volledig gelijk, leek wel of ik die blikke robot van de tovenaar uit Oz aan de lijn had :D

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

kan ook leuk zijn als je er van houd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
De MP3's die ik als ringtone gebruik zet ik altijd om naar mono geluid en ik verlaag ook de bitrate. Door het K700-speakertje klinken ze dan nog heel goed, maar ze zijn een stuk kleiner. Filmpjes zet ik ook altijd om naar mono geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IHG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 23:21

IHG

De SonyEricsson Online Update Service is weer uit de lucht. :(

"Welcome to Sony Ericsson Update Service
Update Service is out of order due to technical problems."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan571 schreef op 24 oktober 2004 @ 18:58:
[...]

Hij is dus wel "vodafone branded" maar de simlock is eraf (kan er dus elke sim gebruiken van elke provider) dus kijkt de online update naar de simlock of de software die erop staat ?
Sorry man,

Dan heb je weinig kans. Simlock verwijderen van een telefoon heeft niets te maken met het gebruik van de telefoon . Je kan alleen een andere simkaart in de telefoon doen. BV orange of kpn. Helaas. Ik mag het hier niet hebben over debranden van je toestel. Maar google maar eens even >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om mijn mp3 tjes te verkleinen, en /of te editten gebruik ik het gratis programma GOLDWAVE (www.download.com)...

met dit progje kun je ook de bitrate veranderen en nog veel meer, maar het grootste voordeel vind ik nog wel dat je het aantal decibel van een liedje kunt verhogen, zodat je het liedje veel harder af kunt spelen ... )natuurlijk niet TE hard instellen... 4,0 op de schaal in dit progje is genoeg)...

vinden de mensen om je heen je k700i NOG vetter:P:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

ik wordt genaaid door T-mobile. Klopt het dat er "software problemen" zijn en dat daarom de k700i niet geleverd kan worden?

Vorig jaar ook al dat gezeik met mijn E700. Toen moest ik 3 maanden wachten na bestelling, ben nu ook al 3 weken aan het wachten.

dus: Wordt ik genaaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 22:08:
Hey mensen,

ik wordt genaaid door T-mobile. Klopt het dat er "software problemen" zijn en dat daarom de k700i niet geleverd kan worden?

Vorig jaar ook al dat gezeik met mijn E700. Toen moest ik 3 maanden wachten na bestelling, ben nu ook al 3 weken aan het wachten.

dus: Wordt ik genaaid?
Hoezo genaaid :?
Ze leveren geen telefoon omdat er problemen zijn, en jij vind blabla ??

Naja... :X

Der is er maar 1 die kan zien of die genaaid word, en dat ben jij.
:z

[ Voor 9% gewijzigd door Hoyden op 25-10-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige mensen die er iets zinnigs over kunnen zeggen kunnen me misschien vertellen dat het bull shit is en dat ze gewoon geen logistiek beleid kunnen voeren. Anderen weten misschien dat er inderdaad problemen zijn en vertellen me misschien wat dat probleem dan is, en dan heb je nog figuren zoals jij die geen enkele toegevoegde waarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 22:19:
sommige mensen die er iets zinnigs over kunnen zeggen kunnen me misschien vertellen dat het bull shit is en dat ze gewoon geen logistiek beleid kunnen voeren. Anderen weten misschien dat er inderdaad problemen zijn en vertellen me misschien wat dat probleem dan is, en dan heb je nog figuren zoals jij die geen enkele toegevoegde waarde hebben.
Praat eens wat duidelijker..
Sorry hoor, maar waarom genaaid ?

Ze doen naar mijn mening niks verkeerd.
Ze leveren je niks omdat zei zeggen dat er een probleem is.
Wachten duurt lang.

Staat je dat niet aan, dan neem je toch een andere provider ?
Of zit je er al aan vast ?

Ook het feit dat je al eerder wat heb meegemaakt doet je toch wel aan het denken zetten ? Of het ligt niet aan hun, maar aan de gebruiker..

[ Voor 13% gewijzigd door Hoyden op 25-10-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja en dan heb ik nog een vraagje voor de 3gpp expert onder ons. Ik kan die filmpjes nie met quicktime afspelen. Heb geen beeld (raar beeld) en hij loopt na zoveel seconden vast. Ligt dat aan mijn instellingen of is dat normaal?? Tijdens het coderen gaat er in principe niets mis.

Want als ik dan over 1000 weken mijn telefoon krijg, wil ik wel dat mijn filmjes het doen.

iemand ervaring

thanks

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Sander Montoya,

het ligt aan de gebruiker die zijn telefoon niet ontvangt... sjonge jonge zeg.

Het gaat mij erom, lopen ze weer de kantjes er vanaf te lopen en dan vervolgens het hele geheel te verbloemen door met termen als software problemen te gooien, of zijn er daarwerkelijk SOFT WARE PROBLEMEN@@!!! Want dit is v oor mij een grijs gebied. DUs ik dacht, hé, ik vraag het de experts van het grote k700 forum, tot nu toe niet veel resultaat.

Het feit dat ik niet altijd enters gebruik in mijn verhaal betekent niet gelijk dat ik onduidelijk praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 22:28:
Ja Sander Montoya,

het ligt aan de gebruiker die zijn telefoon niet ontvangt... sjonge jonge zeg.

Het gaat mij erom, lopen ze weer de kantjes er vanaf te lopen en dan vervolgens het hele geheel te verbloemen door met termen als software problemen te gooien, of zijn er daarwerkelijk SOFT WARE PROBLEMEN@@!!! Want dit is v oor mij een grijs gebied. DUs ik dacht, hé, ik vraag het de experts van het grote k700 forum, tot nu toe niet veel resultaat.

Het feit dat ik niet altijd enters gebruik in mijn verhaal betekent niet gelijk dat ik onduidelijk praat.
OFFTOPIC :

Ik bemoei me er verder al niet mee, het zal wel aan mij liggen :)
Welkom op GOT :) Een sterkte met wachten.

Enuh : een verhaal zonder alinea's en hoofdletters is wel onduidelijk.

Je plant zo een vraag neer dat je genaaid word, zonder dat wij er verder iets van weten, hoe en wat..
Je kunt ook normaal vragen of er software problemen zijn, ipv direct zo te gaan staan "schreeuwen".

THE END.

[ Voor 23% gewijzigd door Hoyden op 25-10-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het best nog één keer uitleggen met iets meer achtergrond informatie. Inclusief alinea's.

7 oktober wordt ik gebeld door een pikkie (man) van T-mobile. Hij biedt mij een verlenging aan plus een k700i die binnen 5 (vijf) dagen thuisbezorgd wordt. Hiermee ga ik akkoord, omdat dit sneller is dan als ik naar de winkel zou moeten, omdat ik daar toendertijd geen tijd voor had

6 (zes) dagen later, niet geheel onverwacht, is er geen telefoon bezorgd.

Ik bel ze uiteraard op, en ik vraag; Hé, mensen, waar is mijn telefoon?
- Petra van Duin: We leveren binnen 5-10 werkdagen.
Ik: Oh... ok... waarom zeg je dat 5 dagen bla bla niet interessant

10 werkdagen later: geen telefoon (uiteraard)

Ik bel Christel Mecnarowski op, die zegt, BLABLA!!! SOFTWARE PROBLEMEN BLABLA
Ik: wanneer krijg ik hem,
Christel: Dinsdag
Ik: Echt?
Christel: Denk ut.

Dus, niet zo mooi natuurlijk. Ik heb nog gevraagd wat zijn die sofware problemen, krijg ik nieuwe firmware? Wat kan ik verwachten, waaraan kan ik zien dat er verbeterde software opzit?

weet ze natuurlijk niet.

Kortom, ipv 5 dagen zit ik nu al 20 dagen te wachten. Daar komt bij, dat vorig jaar ongeveer hetzelfde gebeurde met mijn e700. Daar werd week op week weer een deadline omvergelogen waardoor ik uiteindelijk 3 maanden zonder telefoon zat.

EN NU KOMT DE INSTEEK VAN DIT HELE VERHAAL: MIJN VRAAG:

Zitten ze weer te liegen (lees: wordt ik genaaid?) of zijn er écht software problemen en moet ik dit alles voor lief nemen. ALs er namelijk iemand weet dat er géén of juist wél software problemen zijn, kan ik dat meenemen in het telefoon gesprek dat ik morgenmiddag heb als ik wéér mijn telefoon niet gekregen heb!!

Dus, anyone?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 14-09 15:41
Ja....Er zijn software problemen met de K700i. Lees het hele topic maar eens door (dus alle 5 delen) en dan zie je vanzelf hoeveel problemen deze phone nog heeft.

Heb er spijt van dat ik hem heb genomen. Ook al is het een hele leuke phone, het is gewoon te triest voor woorden dat er zoveel mensen problemen mee hebben.
Hebben ze weleens van end to end testen gehoord bij SE voor ze zoiets uitgeven....
Over bv Orange maar te zwijgen. Denken die telco-knuppels nou echt dat ze software kunnen schrijven voor die phones. En zo ja.... Doe het dan goed en lever niet een phone af waarvan de helft niet goed functioneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:09
Is er nog een simpele manier om alle blokkeringen (phone & sim) met 1 pin te doen?
Ik heb sim aan staan, en phone op auto. Toch blijft ie om 2x pin vragen....

Weet iemand nog een leuke (legale) website met java applications?

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist, de gebruikelijke probleempjes heb ik uitgebreid bestudeerd. Maar is er speciale aanleiding voor SE om alle k700i's terug te roepen en niet uit te leveren? Want daarover lees ik niets. Alleen kleine bugs die met firmware updates te verhelpen zijn (voor het grootste gedeelte).

Volgens jou deugen die end to end testen dus niet. Zouden ze die nu wel goed gedaan hebben of is er nieuwe T-mobile software uitgekomen waar fouten in zitten? Of waren er grote problemen met oude T-mobile software? Zo nee, mag ik verwachten dat AL de "gebruikelijke" bugs verholpen zijn dankzij deze latere levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja en wat ik nog vergeet te zeggen, T-mobile zegt de melding afgelopen week pas binnengekregen te hebben.

Wel leuk hoe ik heel deel 5 loop te verzieken met mijn halve posts. Sorry daarvoor maar over 10 pagina's is iedereen dit toch al vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 11:31
Hooli-gan schreef op 25 oktober 2004 @ 22:54:
Ja....Er zijn software problemen met de K700i. Lees het hele topic maar eens door (dus alle 5 delen) en dan zie je vanzelf hoeveel problemen deze phone nog heeft.

Heb er spijt van dat ik hem heb genomen. Ook al is het een hele leuke phone, het is gewoon te triest voor woorden dat er zoveel mensen problemen mee hebben.
Hebben ze weleens van end to end testen gehoord bij SE voor ze zoiets uitgeven....
Over bv Orange maar te zwijgen. Denken die telco-knuppels nou echt dat ze software kunnen schrijven voor die phones. En zo ja.... Doe het dan goed en lever niet een phone af waarvan de helft niet goed functioneerd.
Jammer dat je zo'n slechte ervaringen hebt. Ik heb zelf een unbranded k700i en heb hem bij een SESP laten update tot R2L001. Hierna alleen maar positieve ervaringen -> langere batterijduur, geen vastlopers, etc.

Ik denk dat het namelijk altijd prettig is om een unbranded telefoon aan te schaffen gezien de problemen hierboven beschreven.
Gsm's voor zover je het nog gsm mag noemen (zijn ondertussen bijna pc's naar mijn idee) worden steeds kwetsbaarder qua software.

Dan heb je ook nog de providers die hun eigen software met marketingtruuks geinstalleerd willen hebben...tja problemen kun je dan verwachten.
Met alle irritaties bij de consument als gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat juridisch eigenlijk. Als ze je die aanbieding doen wordt er niet verteld dat ze gebrand zijn en dat je daardoor geen gebruik meer kan maken van de SE update service. Ze verkopen het gewoon onder de naam SE K700i en niet T-mobile K700i ofzo.

Dat is toch raar want hoe kom ik nu in godsnaam van dat batterijprobleem af en andere dingetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 18:59:
Dat is toch raar want hoe kom ik nu in godsnaam van dat batterijprobleem af en andere dingetjes?
Volgens mij kun je je product gewoon terugbrengen als het niet goed is. Vraag het anders ff aan de consumentenbond :)

Ik baal zelf ook van de problemen die de K700i (ook met firmware RL001) nog steeds heeft, maar ik heb gelukkig wel een unbranded versie. Dus ik hoop dat er nog een nieuwere firmware aankomt die alle problemen oplost.

Ik zelf zou zo'n gebrande GSM nooit accepteren. Direct terugbrengen dus. Maar soms is zo'n gebrande GSM goedkoper dan het normale model. En dan krijg je dus in feite precies waar je voor betaald hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door lzandman op 26-10-2004 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jammer dat iedereen problemen heeft met de software van de K700i. Heb ik gelukkig geen last van met m'n simlockvrije telefoontje met 1 jarig Orange 30 abbo. Wel heb ik 1 vraag over het emailen met de K700i met Orange. Als k de instellingen voor email aanvraag op de orange site kan ik nog steeds niet emailen (de mms-instellingen die ik heb aangevraagd via www.orange.nl en heb opgeslagen op m'n mobiel werkte wel!) Dus wat zijn de emailinstellingen om te kunnen emailen met de K700i met Orange? Dus: -verbinden via -protocol -server inkomend -inkomende poort -codering -uitgaande server -uitgaande poort -downloaden Hopelijk kan iemand me helpen. K zie 't allemaal wel danku ciao

EDIT: Ik heb geen Orange World, maar dat heb ik toch niet nodig? :-S

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 26-10-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Ik ben overigens ook erg tevree met mijn foontje hoor. Kwam geleverd met nieuwste firmware, geen problemen met batterijen of software, super toppie gewoon.

Volgens mij is dat met die tel-lock op auto wel een bug ofzo, oudere SE's vragen het nl niet als je de tel-glok op auto zet.

edit: als je geen simcode aan hebt staan werkt de auto-tel-blok wel.... mallotig

[ Voor 14% gewijzigd door Sabbi op 26-10-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weet iemand hoe T-mobile omgaat met het updaten van hun software op reeds uitgeleverde telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
ik kan mijn t-mobile branded k700i gewoon updaten via inet. hij ze tder echter wel weer R2L op maar dat is omdat er nog geen nieuwere is.dus ik ga der vanuit dat hij updatebaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil mijne verkopen :X info: riddertjes@quicknet.nl

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
CLB schreef op 26 oktober 2004 @ 20:16:
Jammer dat iedereen problemen heeft met de software van de K700i. Heb ik gelukkig geen last van met m'n simlockvrije telefoontje met 1 jarig Orange 30 abbo. Wel heb ik 1 vraag over het emailen met de K700i met Orange. Als k de instellingen voor email aanvraag op de orange site kan ik nog steeds niet emailen (de mms-instellingen die ik heb aangevraagd via www.orange.nl en heb opgeslagen op m'n mobiel werkte wel!) Dus wat zijn de emailinstellingen om te kunnen emailen met de K700i met Orange? Dus: -verbinden via -protocol -server inkomend -inkomende poort -codering -uitgaande server -uitgaande poort -downloaden Hopelijk kan iemand me helpen. K zie 't allemaal wel danku ciao

EDIT: Ik heb geen Orange World, maar dat heb ik toch niet nodig? :-S
Orange world heb je WEL nodig voor e-mail. Bij Orange is het namelijk niet mogelijk gebruik te maken van het MMS to e-mail verkeer. (iets dat overigens vrij standaard in MMS platformen zit). Heb hier ook al over geklaagd bij Orange maar helaas zonder suc6.

Met Orange world moet het mogelijk zijn e-mail te ontvangen en e-mail te zenden. Dit kan dus overigens alleen naar e-mail adressen. Je kan niet van e-mail naar mobiel (wat opzich nog vrij logisch is omdat je niet de bericht zender dan voor de kosten kan laten opdraaien en de ontvanger al helemaal niet). Maar ook van mobiel naar e-mail (dus mms naar e-mail).
Je hebt echt Orange world nodig en dan kan je dus alleen van e-mail (vanaf mobiel weliswaar) naar e-mail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi

Sabbi

je denkt aan mij.

Hooli-gan schreef op 27 oktober 2004 @ 00:20:
[...]

Orange world heb je WEL nodig voor e-mail. Bij Orange is het namelijk niet mogelijk gebruik te maken van het MMS to e-mail verkeer. (iets dat overigens vrij standaard in MMS platformen zit). Heb hier ook al over geklaagd bij Orange maar helaas zonder suc6.
Vroeger deed ik wel eens inbellen naar zonnet gratis via m'n t310 om zo de email client te gebruiken. Zal met de k700 vast ook wel kunnen, geen idee hoe de instellingen ookalweer waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-06 06:50
Hooli-gan schreef op 27 oktober 2004 @ 00:20:
[...]

Met Orange world moet het mogelijk zijn e-mail te ontvangen en e-mail te zenden. Dit kan dus overigens alleen naar e-mail adressen. Je kan niet van e-mail naar mobiel (wat opzich nog vrij logisch is omdat je niet de bericht zender dan voor de kosten kan laten opdraaien en de ontvanger al helemaal niet). Maar ook van mobiel naar e-mail (dus mms naar e-mail).
Je hebt echt Orange world nodig en dan kan je dus alleen van e-mail (vanaf mobiel weliswaar) naar e-mail sturen.
Ik ben een paar maanden geleden bij Orange op bezoek geweest (voor mijn werk).
Ze hebben een Nokia MMSC. In de markt is deze bekend als een 3de rangs MMS server. Ze hebben er regelmatig problemen mee en het staat niet bol van de functionaliteit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
DoubleD666 schreef op 27 oktober 2004 @ 14:39:
[...]

Ik ben een paar maanden geleden bij Orange op bezoek geweest (voor mijn werk).
Ze hebben een Nokia MMSC. In de markt is deze bekend als een 3de rangs MMS server. Ze hebben er regelmatig problemen mee en het staat niet bol van de functionaliteit......
Nokia MMSC....LOL...Die verdwijnen langzaam maar zeker uit de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-06 06:50
Hooli-gan schreef op 27 oktober 2004 @ 17:11:
[...]

Nokia MMSC....LOL...Die verdwijnen langzaam maar zeker uit de markt.
Nou.... dat valt juist heel erg hard mee. Ze geven deze MMSC's praktisch weg. Samen met een en heleboel (lees duizenden) mobieltjes. Dat is prachtig goedkoop voor een mobile operator en het is een manier voor Nokia (en Ericsson want die doet het ook) om "binnen" te komen om meer producten te verkopen. Nadeel is wel dat het een stuk minder is in kwaliteit/functionaliteit dan 1 of 2 andere merken in de markt.

Het is wel zo dat ze regelmatig vervangen worden door de operators als ze hun lesje geleerd hebben..... maar Nokia en Ericsson winnen sneller klanten dan dat ze verliezen. Op dit moment proberen Nokia en Ericsson de andere partijen in de markt eruit te drukken door ver onder de kostprijs te zitten. Dat is jammer want het gaat tenkoste van de kwaliteit, functionaliteit en stabiliteit van de producten in de markt. Kortom.... ze verneuken de markt.

Maar goed... nu weer ontopic ;-)

[ Voor 32% gewijzigd door DoubleD666 op 27-10-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 zeer rare problemen. Misschien dat andere mensen dit ook ondervinden.

* Als ik snel door mijn adresboek blader dan heeft iedereen op den duur het zelfde telefoonnummer onder zijn naam staan. Als ik vervolgens bel naar een persoon dan pakt hij wel het goede nummer. Soms geldt dit ook als ik langzaam er doorheen blader

* Als ik een smsje beantwoordt dan gaat het verzenden altijd fout. Dan moet ik eerst naar concepten dan de geadresseerde verwijderen en een nieuwe geadresseerde toevoegen. Als ik dat eenmaal gedaan heb gaat het wel goed.

Iemand bekend met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Hooli-gan schreef op 25 oktober 2004 @ 22:54:

Ik kan niet ui je verhaal op maken of je een branded heb of niet maar de problemen of ergernissen van de branded phones ligt niet aan SE maar aan de software die zij (providers) voor deze telefoon ontwikkelen, zij zullen dat zelf moeten testen of dat werkt.

Bij mij is die met de orginele software nog maar 1 keer vastgelopen en alles werkt gewoon goed. Ik ben wel van plan nog om een synch/update station te kopen om er nieuwe software op te zetten. Misschien denken ze bij SE van we zetten er voor 95% goeie software op in de hoop dat er weer wat mensen (zoals ik) een basisstation kopen om online te updaten.

Aan de andere kant gaat de techniek snel dus als je telefoon technisch klaar is wil je hem zo snel mogelijk in de markt zetten, dus wordt er misschien iets minder lang getest. Maar goed iedereen heeft zijn eigen mening, ik ben er wel tevreden over enige wat ik wel waardeloos vind is dat de optie 'My Friends' uit de Nederlandse firmware versie gehaald is, ik denk dat de Nederlanse Providers dat 'geeist' hebben omdat het geen voor of nadelen heeft voor SE zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een rare vraag, maar hoe haal ik de oplader uit mijn toestel.. Volgens mij moet ik hem keihard forceren als ik hem er uit wil halen. (eerste keer opgeladen)

EDIT: gelukt, maar wat een MEGA DE MEGA telefoon is dit zeg!! Alles werkt gewoon allemaal in een keer. Ik moet alleen nog ff uitzoeken hoe je berichtjes naar elkaar via bluetooth stuurt

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Breek je oplader naar boven, of naar beneden uit je telefoon. Er rechtuit gaan niet makkelijk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 20:29:
misschien een rare vraag, maar hoe haal ik de oplader uit mijn toestel.. Volgens mij moet ik hem keihard forceren als ik hem er uit wil halen. (eerste keer opgeladen)

EDIT: gelukt, maar wat een MEGA DE MEGA telefoon is dit zeg!! Alles werkt gewoon allemaal in een keer. Ik moet alleen nog ff uitzoeken hoe je berichtjes naar elkaar via bluetooth stuurt
Jij hebt je K700 ook via een verlenging gekregen dus, als ik alles goed heb gelezen. Hoe lang heb je erop moeten wachten eigenlijk ?? Ik heb net mijn abbo verlengd en de K700 gekozen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt je K700 ook via een verlenging gekregen dus, als ik alles goed heb gelezen. Hoe lang heb je erop moeten wachten eigenlijk ?? Ik heb net mijn abbo verlengd en de K700 gekozen namelijk.

nou uiteindelijk viel het mee. Ik verwachtte erger maar heb zo rond de 3 weken moeten wachten. Het schijnt dat ze software problemen hadden maar dat ze nu wel weer kunnen leveren. Heb overigens wel korting gekregen omdat ze 2 weken later leverden dan beloofd (10 euromaar)

maar ik zou er wel goed achteraan gaan, want ze houden je absoluut niet op de hoogte

T-mobile versie zuigt opzich niet zo heel erg hard, had erger verwacht. Meeste tmobile aanpassingen zijn wel weg te werken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je dat externe besturing voor mediaspeler ook voor winamp kan laten werken? Programmaatje voor ofzo?

en weet iemand hoe je gewoon met je telefoon kan spelen terwijl er een gigantisch bestand naar geupload wordt?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

Topic ff doorlezen, stond iets over in geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net in het forum dat sommige mensen zitten kloten met hun mp3tjes.
Sommigen maken het tot .3gp (zware kwaliteit verlies). Sommigen zitten te kloten met de bitrate.

Ik zou zeggen: Comprimeer je mp3 tot mp4!
Dat doe ik nu ook. Het scheelt je al gauw 50% aan ruimte. En er is geen kwaliteit verlies. Ik converteer mijn mp3s (192 kbs) naar mp4 (96 kbs). Klinkt nog steeds hetzelfde!

Ik gebruik het programma PowerAmp. Ik weet niet meer waar ik het vandaan had. Je kan trouwens met Nero burning ROM ook van mp3s of wav naar mp4 converteren. Je hebt daarvoor slechts een plugin nodig. Deze is trouwens gratis (te vinden via google).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scyates
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-06 11:38
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 00:04:

Ik zou zeggen: Comprimeer je mp3 tot mp4!
Dat doe ik nu ook. Het scheelt je al gauw 50% aan ruimte. En er is geen kwaliteit verlies. Ik converteer mijn mp3s (192 kbs) naar mp4 (96 kbs). Klinkt nog steeds hetzelfde!
.
Als je een 192 kbs MP3 omzet naar een 96 kbs MP3 bestand, heb je precies hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry had geen zin om alle 4 de topics door te spitten. Maar is er ergens een internet site waar je mp3 ringtones kunt bestellen (zoals jamba).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Misschien een noob vraag maar ik heb het niet kunnen vinden in dit topic, bestaan er 2 versies van deze telefoon, de K700 en de K700i? Sommige mensen hier gebruiken die termen namelijk door elkaar. Sommige webshops verkopen alleen de K700i, andere webshops de K700. Ik vermoed dat het om dezelfde telefoon gaat, wie kan mij uitsluitsel geven?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
argro schreef op 28 oktober 2004 @ 11:43:
Misschien een noob vraag maar ik heb het niet kunnen vinden in dit topic, bestaan er 2 versies van deze telefoon, de K700 en de K700i? Sommige mensen hier gebruiken die termen namelijk door elkaar. Sommige webshops verkopen alleen de K700i, andere webshops de K700. Ik vermoed dat het om dezelfde telefoon gaat, wie kan mij uitsluitsel geven?
http://www.google.nl/sear...8&q=k700+k700i+difference
............. :o

Q. What is the difference between K700, K700i and K700c?
A. K700 is the generic name
K700c is the name for the chinese markets model
K700i is the international version for the rest of the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scyates schreef op 28 oktober 2004 @ 08:40:
[...]

Als je een 192 kbs MP3 omzet naar een 96 kbs MP3 bestand, heb je precies hetzelfde resultaat.
Dat is niet waar. Ik heb het vergeleken. Het is duidelijk dat het mp3 file van 96 kbs veel doffer klinkt. De mp4 codec behoudt redelijk veel scherpe tonen. Klinkt veel natuurlijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Mijn k700i maakt om de 15/20 seconden verbinding met iets. Je hoort dat zodra je m bij de speaker van de computer neerlegt.

Bluetooth en IR zijn al uitgeschakeld! Wie weet wat het anders kan zijn?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 14:49:
Vraagje:

Mijn k700i maakt om de 15/20 seconden verbinding met iets. Je hoort dat zodra je m bij de speaker van de computer neerlegt.

Bluetooth en IR zijn al uitgeschakeld! Wie weet wat het anders kan zijn?

alvast bedankt!
e-mail cliënt? Storen van speakers gebeurt niet door bluetooth of infrarood, het is of gsm of gprs maar dat laatste weet ik niet zeker.

of je word continu gepeild door een of andere opsporingsdienst om te kijken waar je gsm zich bevindt :p

[ Voor 11% gewijzigd door 6killer op 28-10-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
6killer schreef op 28 oktober 2004 @ 15:17:
[...]

e-mail cliënt? Storen van speakers gebeurt niet door bluetooth of infrarood, het is of gsm of gprs maar dat laatste weet ik niet zeker.

of je word continu gepeild door een of andere opsporingsdienst om te kijken waar je gsm zich bevindt :p
het is gsm, want oudere telefoons (zonder gprs) hebben hier ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Email interval check staat ook uit

Heeft iemand nog een idee welke instelling in de gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 16:10:

Misschien gewoon contact tussen zendmast en telefoon, ik heb het niet bij mijn speakers (zijn misschien afgeschermd). Ik weet niet hoevaak een telefoon contact maakt, maar je kon met 3 masten ook een soort kruis peiling uitvoeren om te zien waar een telefoon zich bevindt maar dat was eigelijk alleen als er heen gebeld werd, in series in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje. Toen ik net begon met java games downloaden naar mn k700 had ik problemen met de extencies (.jar) en toen las ik op het forum van mobile9 dat je die winrar bestanden (.rar) moest veranderen in .jar Oke leuk maar toen heb ik dus allemaal foute .jar bestanden naar mn mobiel zitten sturen die ik nergens meer terug kan vinden. Nu inmiddels de java games werken doen ze het niet of ontzettend langzaam en mn telefoon geheugen is bijna helemaal leeg. Nou is mijn vraag kan het zijn dat er allemaal .jar bestanden rondzweven in mn telefoon waardoor de java games niet lekker lopen? Ik heb mn telefoon al helaal gereset maar het probleem heb ik nogsteeds. Weet misschien ook iemand of ik mn telefoon nog beter kan reseten, desnoods bij de winkel maar zonder hem op te laten sturen.

Gr. G!zMo

PS als ik niet duielijk genoeg ben reageer gerust op don__krug@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELLUP!

weet iemand of je het geluid bij berichten ook kan vervangen door een mp2 of ander geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 21:56:
HELLUP!

weet iemand of je het geluid bij berichten ook kan vervangen door een mp2 of ander geluid?
NEE !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

@ Archangel: nee, kan helaas niet. Ach, je hebt de keuze uit tien, dat moet toch voldoende zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03 13:52
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 16:10:

Misschien zit je wel precies op de grens tussen 2 zendmasten en dat je telefoon steeds tussen deze 2 masten wisselt om zoveel mogelijk bereik te houden... Dan meldt hij zich dus steeds weer aan en hoor je hem ook 'storen' op je luidsprekers... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX
  • Laatst online: 26-08 11:45

ForrestX

a click away from satisfaction

niemand schijnt het hier eens te zijn over de accu...ik vraag me nog steeds af...

hoe lang gaat dat ding nou echt mee bij normaal (prive) gebruik??

laten we zeggen half uur - uur bellen per dag
beetje pielen met BT en extra's

??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 09:33
ForrestX schreef op 29 oktober 2004 @ 11:05:
niemand schijnt het hier eens te zijn over de accu...ik vraag me nog steeds af...

hoe lang gaat dat ding nou echt mee bij normaal (prive) gebruik??

laten we zeggen half uur - uur bellen per dag
beetje pielen met BT en extra's

??? :?
1,5 dag dan denk ik bij mij.

Niet pielen en geen extra's, maar af en toe wat bellen en wat smssen dan gaat die bij mij 3 dagen en 2 nachten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken een k700i, maar soms lijkt het wel dat als ik opneem dat de andere kant mij pas na 2 seconden vertraging kan horen.... is dit een bekend probleem of beeld ik het me maar in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 12:37:
Ik heb sinds 2 weken een k700i, maar soms lijkt het wel dat als ik opneem dat de andere kant mij pas na 2 seconden vertraging kan horen.... is dit een bekend probleem of beeld ik het me maar in :?
Kijk op de eerste pagina van dit topic en check je software versie. Waarschlijk niet de laatste denk ik.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.