Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
Christiano007 schreef op 15 oktober 2004 @ 11:35:
Heeft iemand die nieuwe batterij al binnen en uitgetest?

Wil graag wel een beetje fatsoenlijk met mn telefoon kunnen klooien en bellen zonder dattie dan na 1,5 dag leeg is.
welke nieuwe batterij dan?

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

HenkyDoodle schreef op 15 oktober 2004 @ 12:02:
[...]

welke nieuwe batterij dan?
RTFT en vraag het dan nog eens :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
did that, maar kan er niets over vinden smartypants. :)

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

HenkyDoodle schreef op 15 oktober 2004 @ 12:38:
did that, maar kan er niets over vinden smartypants. :)
hmm bij deze dan.... (zoeken op batterij /accu???)

Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 5

Quote Storm:
Zojuist een 1100 Mah accu besteld voor mn k700. Ben benieuwd hoe lang ie standby doet straks.
Voor de geïnteresseerden: http://www.mobiltec24.de/indexs.php

Einde quote....

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lzandman schreef op 15 oktober 2004 @ 08:22:
[...]

Je kunt foto's wel bewerken (pixel kleurtjes veranderen), maar niet resizen. Ik heb vorige week een 640x480 foto via MMS vestuurd en dat ging volgens mij prima.

---nog meer tekst---
Ik begrijp ook wel dat je hem kan versturen alssie 640*480 is maar dan is het aantal kb's vrij groot, als je hem dan zou kunnen resizen dan scheelt dat weer in de kosten, snappie? Je bent een hollander of je bent het niet he ;)

Maar hoe kun je dan die kleurtjes aanpassen in je foon?? Bij mij is de optie Bewerken niet te gebruiken. Heb de laatste firmware R2L (of is dat al niet meer de laatste :? )

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Icekool schreef op 14 oktober 2004 @ 11:32:
[...]

Nee, maar ik had precies hetzelfde bij het SE servicepoint in Den Haag. Ik liet het daar updaten en nu is alles in het Engels (plus oude firmware versei). Zij zouden ook contact opnemen bij SE, zelf heb ik een mailtje gestuurd naar SE. Bij SE zelf wisten ze van niks!!!
Hmm jah je moet iig niet bij dat meisje wezen bij dat servicepoint in Den Haag dat is echt zo'n dom wicht. Eerste keer dat ik daar kwam voor die update vertelde ze me dat er nog geen nederlandse update voor de K700i beschikbaar was en toen las ik hier dat dat dus niet klopte. Ik gebeld en kreeg ik een man aan de lijn en die zei zo jahoor die hebben wij gewoon de nederlandse versie en ik zo hadden jullie die vorige week ook al dan hij zo ja toen ook al ik zo hmm was toen langsgeweest en toen kreeg ik te horen dat jullie die niet hadden hij zo oh vreemd...

Mjah toen ik daar langs ging raden ze me af te updaten als mijn mobiel goed werkte en had er eigenlijk niet echt problemen mee behalve dat hij vaak bleef hangen als je in menu's zat te navigeren maar volgens hem was dat normaal bij mobiele telefoons van SE nou door die update heb ik daar dus mooi geen last meer van en ook het feit dat er geen tijdsaanduiding bij gemiste gesprekken was vond ik vrij hinderlijk en dat is ook bij die update gefixed net als de batterij-indicator, dus updaten is wel degelijk aan te raden.

Ook toen ie de telefoon ging updaten en een lijst door zat te lopen van verscheidene firmware die beschikbaar waren (gelukkig zat ik mee te kijken) en zag dat er 2 versie's voor de K700 waren namelijk R2A041 en R2L001 komt dat domme wicht erbij staan en zegt zo ja dan moet je die R2A041 doen dat is de nieuwste ik zo nee dat is de originele R2L001 is de nieuwste...

Echt sommige mensen |:(

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K, hier een vraagje van iemand die niet kan registreren hier ivm. een niet geaccepteerd mail-domein:
quote: Pablo@MSN
Als ik fotos van mijn tel. naar mijn pc. overzet. dan komt er bijv. afbeelding 4 te staan.
En als ik dan ale fotos van mijn tel. wis. en dan weer nieuwe maak en die op mijn pc zet. dan komt er WEER een afbeelding 4. zodat ik er eentje moet verwijderen. kan je iets doen zodat de tel. doortelt? ook als je afbeeldingen gewist hebt?
Misschien dat iemand hier een antwoord heeft. Ik dacht zelf nl. al dat hij dat automatisch deed, gewoon doortellen waar ie gebleven was, ook al verwijderde je alle foto's die je daarvoor gemaakt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 14:24:
K, hier een vraagje van iemand die niet kan registreren hier ivm. een niet geaccepteerd mail-domein:

[...]

Misschien dat iemand hier een antwoord heeft. Ik dacht zelf nl. al dat hij dat automatisch deed, gewoon doortellen waar ie gebleven was, ook al verwijderde je alle foto's die je daarvoor gemaakt had.
je zou ze op je pc kunnen hernoemen, je zou ze op je telefoon kunnen hernoemen, je kan bij de opties elke keer een andere naam invullen en je kan sonyericsson vragen (in) een nieuwe firmware versie of ze de optie datum oid dergelijks kunnen toevoegen om van het probleem af te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 14:15:
Maar hoe kun je dan die kleurtjes aanpassen in je foon?? Bij mij is de optie Bewerken niet te gebruiken. Heb de laatste firmware R2L (of is dat al niet meer de laatste :? )
Bij mij wel. Als sinds mijn eerste firmware (R2A... heb nu ook R2L...).

Je gaat naar je foto toe en selecteert "gebruiken". Vervolgens kun je "bewerken" kiezen en met allerlei gereedschappen je foto veranderen. Ook kun je inzoomen, zodat je de losse pixels ziet. Allemaal heel lastig te bedienen, maar het kan wel.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 10:45

KRASH

Juist ja...

Ook ik heb deze telefoon sinds vandaag, wat een mooi ding zeg _/-\o_ O+

Nu alleen nog even uitvinden hoe ik die games via blue tooth naar m'n telefoon krijg, dat is me nog niet gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Het mij niet gelukt om een andere SonyEricsson dan de P800 te syncroniseren met mijn DSS-20. Met mijn DCU-11 werkt het allemaal goed, en ik heb het ook met een DSS-25 geprobeerd, en dat werkt ook gewoon.

Technisch is de DSS-20 niet hetzelfde als de DSS-25, maar wat er precies anders is weet ik ook niet. Maar als er niks aan veranderd zou zijn, dan zouden ze nooit een nieuw typenummer uitgeven. Lijkt mij in ieder geval.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:24

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ginz schreef op 15 oktober 2004 @ 16:05:
[...]

Technisch is de DSS-20 niet hetzelfde als de DSS-25, maar wat er precies anders is weet ik ook niet. Maar als er niks aan veranderd zou zijn, dan zouden ze nooit een nieuw typenummer uitgeven. Lijkt mij in ieder geval.
Het schijnt dat de dss-20 een aparte adapter nodig heeft om ermee te kunnen opladen, de dss-25 heeft 2 usb aansluitingen waardoor deze de telefoon kan opladen. Synchroniseren met de pc kan zowel met de dss-20 alsook de dss-25
Zover mijn informatie juist is dan ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een kort vraagje, er staan boven mijn klokje 3 pictogrammen die ik met de joystick kan selecteren. Van boven naar onder een telefoontje van waar ik snel naar m'n adresboek kan gaan, een envelop om naar m'n berichten te gaan en een wereldbol met huisje voor orange world.

Is er enige manier om die weg te krijgen? Ik wil het toestel dus niet de-branden ofzo (Orange branded dus), alleen niet die pictogrammen te zien krijgen in de stand-by modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
KRASH schreef op 15 oktober 2004 @ 15:42:
Ook ik heb deze telefoon sinds vandaag, wat een mooi ding zeg _/-\o_ O+

Nu alleen nog even uitvinden hoe ik die games via blue tooth naar m'n telefoon krijg, dat is me nog niet gelukt :(
das best makkelijk

maak een verbinding via bluetooth

selecteer het bestand dat je wil sturen naar je telefoon bvb xxxx.jar

rechtermuistoets gebruiken en dan naar de optie kopieeren naar > bluetooth-apparaat

daarna krijg je de vraag of je hem in de map games wil zetten of application op je telefoon zelf

(hetzelfde kan je ook doen met themas en/of mp3 enzo)

[ Voor 10% gewijzigd door tntkiller op 15-10-2004 16:23 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hier nog een site met gratis spelletjes voor op mn k700i ????

alvast bedankt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lzandman schreef op 15 oktober 2004 @ 15:37:
[...]

Bij mij wel. Als sinds mijn eerste firmware (R2A... heb nu ook R2L...).

Je gaat naar je foto toe en selecteert "gebruiken". Vervolgens kun je "bewerken" kiezen en met allerlei gereedschappen je foto veranderen. Ook kun je inzoomen, zodat je de losse pixels ziet. Allemaal heel lastig te bedienen, maar het kan wel.
mm, heb het eens geprobeerd, maar het lukt alleen bij foto's die kleiner zijn dan 640*480. Kun jij wel foto's van 640*480 en groter bewerken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 16:40:
weet iemand hier nog een site met gratis spelletjes voor op mn k700i ????

alvast bedankt... :P
mail me ff dan kan ik je een site doorsturen, BT wel vereist anders kun je ze niet op je foon gooien.
Kon jouw mail niet vinden anders had ik jou natuurlijk wel gemaild.

Mag je hier eigenlijk melding maken van een site gerelateerd aan mobiele telefonie?? Geen warez-meuk ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:17
mensen ik zit met het volgende. ik zoek een programmatje dat ervoor zorgt dat je smsbox automatisch wordt gebackuped op je foon. ik weet niet of het er is. ik heb zelf al een meeltje naar SE gestuurd en gezocht op internet, maar kan niets vinden. het gaat me er dus op dat die 35 mb die ik nog vrij heb, kan worden gebruikt om smsjes op te slaan. uiteraard bedoel ik niet dat mijn inbox wordt vergroot maar gewoon dat ik alles wat in mijn inbox staat naar de vrije ruimte op mijn gsm kan kopieren en dan op die manier ook oude smsjes kan terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
shakedown schreef op 15 oktober 2004 @ 17:24:
mensen ik zit met het volgende. ik zoek een programmatje dat ervoor zorgt dat je smsbox automatisch wordt gebackuped op je foon. ik weet niet of het er is. ik heb zelf al een meeltje naar SE gestuurd en gezocht op internet, maar kan niets vinden. het gaat me er dus op dat die 35 mb die ik nog vrij heb, kan worden gebruikt om smsjes op te slaan. uiteraard bedoel ik niet dat mijn inbox wordt vergroot maar gewoon dat ik alles wat in mijn inbox staat naar de vrije ruimte op mijn gsm kan kopieren en dan op die manier ook oude smsjes kan terug vinden.
fma zie startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net online me software geupdated maar is gewoon nederlands hoor _/-\o_ laatste versie staat er nu op R2L001

ging trouwens heel erg snel 9 minuten maar en het was al klaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_Gonzalez schreef op 14 oktober 2004 @ 20:33:
[...]

Zou ik inderdaad ook wel effe willen weten of je het kan instellen nadat je nieuwe firmware erin geblzen hebt, voor ik zometeen een dss-25 ga aanschaffen waar ik eigenlijk niks aan heb. :)
Is gewoon nederlands hoor bij mij!!
Ben net klaar en duurde maar 9 minuten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 21:27:
Heb net online me software geupdated maar is gewoon nederlands hoor _/-\o_ laatste versie staat er nu op R2L001

ging trouwens heel erg snel 9 minuten maar en het was al klaar :9
Heb jij zelf een dss-20 of dss-25. Waar heb je die gevonden dan.
Ik heb half nederland gebeld en ze hebben em nergens blijkbaar.
Kan eventueel via meel als het hier niet mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de dss 25 via mijn zwager gekocht voor 25 euro,mazzeltje he,hij heeft zelf een p900 en gebruikte hem daarvoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 22:15:
heb de dss 25 via mijn zwager gekocht voor 25 euro,mazzeltje he,hij heeft zelf een p900 en gebruikte hem daarvoor _/-\o_
Je wilt em zeker niet aan mij verkopen he :*) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee sorry hou hem liever zelf

Ik kan hem wel in de verhuur ga doen :P :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

letten we nogmaals even goed op Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware?

ik zie hier een beetje op-het-randje replies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik net een maand met telefoon ga dat stickertje van quikshare loslaten. Wat zouden ze ermee doen als ik daar mee terug ga naar de winkel?nieuw stickertje of misschien nieuwe telefoon? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:17
zij mijn post... ik wil helemaal niet iets op de pc bachuppen maar op mijn GSM. dus van de inbox van mijn GSM naar de vrije ruimte van mijn GSM.

[ Voor 37% gewijzigd door shakedown op 16-10-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
shakedown schreef op 16 oktober 2004 @ 12:28:
[...]

zie mijn post... ik wil helemaal niet iets op de pc bachuppen maar op mijn GSM. dus van de inbox van mijn GSM naar de vrije ruimte van mijn GSM.
Tja, en dat is dus niet mogelijk...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 16 oktober 2004 @ 14:11:
[...]

Het is wel mogelijk om de bestanden van de 'inbox' naar 'opgeslagen items' over te zetten (kijk bij 'meer' als je het smsje opent in je inbox). Maar ik weet niet of dit bestand hetzelfde geheugen gebruikt als de inbox. Trial and error. B)

Hhmm ik heb nog niet echt een nuttige replay gehad op mijn vraag. Als ik van Orange een smsje krijg dat iemand gebeld heeft, dan staat er alleen het nummer weergegeven in het smsje en dus niet de naam. Maar als ik het nummer uit het smsje selecteer om terug te bellen, vind hij de naam wel (instellingen met +31.. staan goed). Erg irritant, want nu moet ik constant in mijn telefoonboek de nummers opzoeken. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?? Of weet iemand een oplossing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 14:54:
[...]

Het is wel mogelijk om de bestanden van de 'inbox' naar 'opgeslagen items' over te zetten (kijk bij 'meer' als je het smsje opent in je inbox). Maar ik weet niet of dit bestand hetzelfde geheugen gebruikt als de inbox. Trial and error. B)

Hhmm ik heb nog niet echt een nuttige replay gehad op mijn vraag. Als ik van Orange een smsje krijg dat iemand gebeld heeft, dan staat er alleen het nummer weergegeven in het smsje en dus niet de naam. Maar als ik het nummer uit het smsje selecteer om terug te bellen, vind hij de naam wel (instellingen met +31.. staan goed). Erg irritant, want nu moet ik constant in mijn telefoonboek de nummers opzoeken. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?? Of weet iemand een oplossing....
Ja, want de SMS die jij krijg van Orange heeft alleen maar een nummer, en geen naam.
Jouw telefoon weet toevallig dat bij nummer +31612345678 de naam Pietje hoort. Maar Orange weet dat dus niet. En jouw telefoon gaat niet het nummer in het SMS-je omzetten naar de naam, omdat jouw telefoon dat alleen maar in jouw telefoonboek en gesprekkenlijst doet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 10:29:
Heb ik net een maand met telefoon ga dat stickertje van quikshare loslaten. Wat zouden ze ermee doen als ik daar mee terug ga naar de winkel?nieuw stickertje of misschien nieuwe telefoon? :P
Ik denk dat ze je meteen een jaar abonnement kado doen :)
Nee even zonder gekheid...wrom doe je er niet gewoon wat secondelijm op en het zit weer vast als een huis. Bespaart je ook weer tijd...

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Vanmiddag m'n K700i laten voorzien van de nieuwe firmware, en gelijk een dss-25 op de kop getikt. Nu eens zien hoelang de accu het houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi luitjes,

Ik heb vandaag eens rondgekeken op de zwarte markt in Beverwijk. Ik moest orginele headset hebben voor K700i en een dss-25. Nou ik heb ze gevonden.

Dss-25 nieuw in doos € 20,-
Stereo headset(orgineel) €13,-

IK meld het maar even. Als jullie bovenstaande ook zoeken dan adviseer ik maar even naar Zwarte Markt te gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 17:35:
Hoi luitjes,

Ik heb vandaag eens rondgekeken op de zwarte markt in Beverwijk. Ik moest orginele headset hebben voor K700i en een dss-25. Nou ik heb ze gevonden.

IK meld het maar even. Als jullie bovenstaande ook zoeken dan adviseer ik maar even naar Zwarte Markt te gaan. ;)
Snifff ;( voor mijn dss-25 heb ik vanmiddag 59 euro betaalt
Zat wel in een blister verpakt orgineel sonyericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:15
Hoi luitjes,

kun jij 'm niet voor mij halen? Ik woont niet echt inde buurt :P:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghannes schreef op 16 oktober 2004 @ 19:21:
[...]

kun jij 'm niet voor mij halen? Ik woont niet echt inde buurt :P:P:P
Ik ga voorlopig niet daar na toe. Als ik ga dan meld ik het wel even. Ze zijn er niet in overvloed hoor. Ik liep er toevallig tegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:15
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 19:39:
[...]

Ik ga voorlopig niet daar na toe. Als ik ga dan meld ik het wel even. Ze zijn er niet in overvloed hoor. Ik liep er toevallig tegen aan.
is goed we horen wel van je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Ik heb nog steeds 1 probleem:

Het versturen van een MMS.
Ik heb Orange Free, en MMS geactiveerd via de Orange telefoon.

Ik heb via Orange de instellingen naar me phone gestuurd (die van de T630) en via de SE site de juiste MMS instellingen laten sturen, voor dus de k700i, wat dus goed moet wezen.

Ik heb aan die instellingen niks gewijzigd.
Boven de netwerkbereikbaarheid zie ik een blauw velt, dat zou betekenen dat GPRS aanstaat.

Als ik een nieuw bericht aanmaak, en kies voor MMS, en ik type iets, alleen tekst, en ik kies voor verzenden naar een bepaald mobiel nummer, plaatst ie het bericht in Postvak Uit.
Het blijft hier instaan. Verzenden, ho maar.

Ik heb bij DataCommunicatie, Data-Accounts alleen Orange MMS en Orange NL WAP staan.
Ik heb zowel een MMS proberen te versturen via de Orange MMS instellingen, als via de Orange NL WAP, maar in beide gevallen beland de MMS boodschap in Postvak Uit, zonder daaruit te verdwijnen richting Verzonden Items.

Ik snap het niet meer.
Ik heb al meerdere malen de settings verwijderd, en opnieuw laten sturen, als handmatig bepaalde settings lopen toevoegen zoals op de Orange site staat vermeld.
Ook heb ik alle 5 delen van het K700i topic doorgenomen, en ik ben meerdere berichten tegengekomen waar hetzelfde probleem voorgeschreven werd. (Zonder oplossing)

Vergeet ik iets ?
Ik heb geen Orange World abbo, of instellingen. Die zouden hier niet voor nodig wezen.

De settings zoals ik die handmatig heb gedaan zijn als volgt, volgens de Orange site:
algemene mms instellingen

Hieronder geven we je een aantal algemene instellingen die je moet veranderen om je telefoon in te stellen voor mms. Kijk in de gebruiksaanwijzing van je telefoon waar je deze instellingen kunt wijzigen.

Bij toegangspunt/APN: mms
Homepage: http://mms.orange.nl:8002
Bij IP adres kun je invullen: 10.250.255.183
Sommige telefoons vragen de IP poort, vul hier in: 9201
Verbindingstype/drager: selecteer 'GPRS' (niet beveiligd)
Sessie: selecteer 'Continu /doorlopend'
De gebruikersnaam en het wachtwoord hoeven niet ingesteld te worden.

Wat kan hier het problemen wezen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Heb sinds kort een Toyota Prius (hybride wagen, prachtig en geruisloos ding, net op de Nederlandse markt) met ingebouwde bluetooth telefoon. Tevens Sony Ericsson K700i (firmware R2L001, de laatste zo te zien in dit forum). Communicatie tussen beide is tot stand te brengen.
Vraag 1: jammer dat wel de SE in de auto belt, maar niet de (speaker van de) auto zelf. Het "ring" signaal komt dus niet door. Vervelend, omdat je de telefoon niet in je koffer kunt laten zitten (dan hoor je hem niet). Ik heb gehoord dat dit per telefoon verschilt (bij Nokia b.v. wel). Is dat iets dat in te stellen is in de K700i?
Vraag 2: bij het uploaden van het telefoonboek uit de SE naar de auto wordt de bluetooth verbinding verbroken. Deze wordt direct weer hersteld als je in de auto of in de SE uit het betreffende menu gaat. Verschil in protocollen?
Ik heb op dit forum nog niets hierover kunnen vinden (zoekterm: Prius). Heeft iemand hiervan gehoord of er ervaring mee?
Jan

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 16 oktober 2004 @ 15:13:
[...]

Ja, want de SMS die jij krijg van Orange heeft alleen maar een nummer, en geen naam.
Jouw telefoon weet toevallig dat bij nummer +31612345678 de naam Pietje hoort. Maar Orange weet dat dus niet. En jouw telefoon gaat niet het nummer in het SMS-je omzetten naar de naam, omdat jouw telefoon dat alleen maar in jouw telefoonboek en gesprekkenlijst doet.
Nou het nummer in het smsje herkent de telefoon wel, hij onderstreept hem. Dan neem ik ook aan dat de k700 in staat is het telefoonnummer te herkennen en in een naam om te zetten. Mijn C45 deed dit namelijk al wel..... :|
Zijn er meer Orange gebruikers die dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 12:07:
[...]

Nou het nummer in het smsje herkent de telefoon wel, hij onderstreept hem. Dan neem ik ook aan dat de k700 in staat is het telefoonnummer te herkennen en in een naam om te zetten. Mijn C45 deed dit namelijk al wel..... :|
Ja ik, heb nu een aantal nummers veranderd door er +31 voor te zetten (+316), maar mijn trouwe ouwe samsung A300 zet het flekkeloos om in een naam, wat toch gewoon hoord lijkt mij, want dit is irritant. Steeds in je telefoon boek kijken welk nummer erbij hoort |:(

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
[...]

zij mijn post... ik wil helemaal niet iets op de pc bachuppen maar op mijn GSM. dus van de inbox van mijn GSM naar de vrije ruimte van mijn GSM.
je kan ze met fma op je pc zetten dan haalt die je inbox enzo leeg, dan kan je ze van pc weer naar je overige ruimte sturen, maar ik weet niet of je dat gewoon kan lezen omdat sms toch in een soort textformaat is en ik weet niet of die dat in het overige geheugen herkent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbear
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:15
Beste mensjes. Ik heb dus ook een K700i en een bluetooth headset van canyon.

Paren lukt allemaal. Als iemand belt en ik neem met de telefoon op, en hang met de telefoon op dan werkt alles prima. Maar zodra ik dus gebruik maak van de headset (opnemen, voice dial) loopt de software van de telefoon meer lekker.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

moved

[ Voor 98% gewijzigd door Almering op 17-10-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 11:52:
Vraag 2: bij het uploaden van het telefoonboek uit de SE naar de auto wordt de bluetooth verbinding verbroken. Deze wordt direct weer hersteld als je in de auto of in de SE uit het betreffende menu gaat. Verschil in protocollen?
Instructies voor de K700 heb ik niet kunnen vinden, wel voor de T610. Die zijn hoogstwaarschijnlijk compatible, dus ik verwijs je graag door naar:
http://toyota.letstalk.com/bluetooth/toyota/t610_bt.pdf
en eventueel:
http://john1701a.com/prius/prius-bluetooth.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Iemand al een probleem gehad met smsjes die verdwijnen?

Ik zie nl op screensaver dat ik een sms heb, dus ik klik op de knop om naar standby menu te gaan, toen kreeg ik niet het sms bericht maar stond er wel een envelopje in de statusbalk. Ik ga vervolgens naar postvak in en sms envelop verdwijnd en geen sms? Tenzij het spook smssen zijn is dit toch niet een heel irritant bugje hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Zoals beloofd hierbij mijn review van de 1100MaH accu (www.mobiltec24.de). Na de 1e volledige charge vd batterij heb ik er meer dan 100 uur uit weten te persen. Dit met iets meer dan 1 uur bellen, geen bluetooth, powersafe aan.

Ik vermoed dat de standbytijd nog beter zal zijn nadat de batterij 3 keer volledig is opgeladen.

Voor eur 17,50 is het een koopje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 15:01:
[...]

Instructies voor de K700 heb ik niet kunnen vinden, wel voor de T610. Die zijn hoogstwaarschijnlijk compatible, dus ik verwijs je graag door naar:
http://toyota.letstalk.com/bluetooth/toyota/t610_bt.pdf
en eventueel:
http://john1701a.com/prius/prius-bluetooth.htm
Ja,
ik heb inderdaad deze procedure gevolgd.
Alleen blijkt van belang dat zowel SE K700i als Prius met elkaar verbonden zijn via de laadkabel. Daardoor ontstaat een gemeenschappelijk aarde en is de bluetooth verbinding stabieler. Heb het lang geprobeerd zonder dit kabeltje, zonder succes, mét laadkabel direct zonder problemen.
Overigens wordt het ringsignaal van de Sony Ericsson niet doorgestuurd naar de auto, zodat het overgaan van de telefoon niet hoorbaar is in de auto. Wél verschijnt een telefoonscherm op het navigatiestysteem, zodat je het toch wel ziet. En de telefoon zelf gaat wél over, dus als je die in de buurt legt of in je binnenzak houdt (trilalarm) merk je het toch wel. Jammer maar helaas.
Jan

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

dafmay schreef op 17 oktober 2004 @ 20:45:
Zoals beloofd hierbij mijn review van de 1100MaH accu (www.mobiltec24.de). Na de 1e volledige charge vd batterij heb ik er meer dan 100 uur uit weten te persen. Dit met iets meer dan 1 uur bellen, geen bluetooth, powersafe aan.

Ik vermoed dat de standbytijd nog beter zal zijn nadat de batterij 3 keer volledig is opgeladen.

Voor eur 17,50 is het een koopje _/-\o_
Inderdaad, laat ons nog eens wat weten als je em een keer of 5 helemaal opgeladen hebt ?
Heb je de nieuwste firmware er al inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ginz schreef op 15 oktober 2004 @ 16:05:
[...]

Het mij niet gelukt om een andere SonyEricsson dan de P800 te syncroniseren met mijn DSS-20. Met mijn DCU-11 werkt het allemaal goed, en ik heb het ook met een DSS-25 geprobeerd, en dat werkt ook gewoon.

Hmm dat zou wel jammer zijn aangezien ik tijdje terug de DSS-20 via ebay had besteld en mocht ik ooit nog eens willen gaan synchroniseren dan zou dat dus niet gaan lukken vreemd dat je dan wel zowel met de DSS-20 als de DSS-25 de software kan updaten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet meer of het eens gemeld is... ik heb een site gevonden met een enkele HID files. Voor de geïnteresseerden:

http://server3.cygaming.n...php?path=hid_Controllers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog ff een progje voor mensen onder u die (net als mij) graag .3gp filmpjes op z'n k700 zetten.

ik heb de clip van :Y) ""call on me"" :Y) op m'n k700i staan, gewoon het programmaatje "PVAuthor" downloaden. (gratis, gewoon ff googlen) :*)

je moet de resolutie gewoon instellen op iets van 176x144 en debitrate zet je mooi hoog ( 300000) , zodat je prima kwaliteit hebt, en het aantal frames per seconde (fps) zet je op het hoogst, dit is 29,97 fps.

het enigste nadeeltje van het programma is dat het een tattoo op je beeld achterlaat, maar deze is gelukkig maar heel klein, en op je k700 valt hij al helemaal niet op.

:9 IK GENIET ONDERTUSSEN WEL FF VAN "CALL ON ME" OP M'N K700i :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

[...]

Ginz schreef op 16 oktober 2004 @ 14:11:
[...]

Dit is wel mogelijk zoals Koniman al aangaf je moet dan inderdaad de berichten van je inbox naar opgeslagen items verplaatsen deze map staat los van het sms geheugen van 100 berichten.

[ Voor 3% gewijzigd door Laguna op 18-10-2004 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 00:38:
hier nog ff een progje voor mensen onder u die (net als mij) graag .3gp filmpjes op z'n k700 zetten.

ik heb de clip van :Y) ""call on me"" :Y) op m'n k700i staan, gewoon het programmaatje "PVAuthor" downloaden. (gratis, gewoon ff googlen) :*)

je moet de resolutie gewoon instellen op iets van 176x144 en debitrate zet je mooi hoog ( 300000) , zodat je prima kwaliteit hebt, en het aantal frames per seconde (fps) zet je op het hoogst, dit is 29,97 fps.

het enigste nadeeltje van het programma is dat het een tattoo op je beeld achterlaat, maar deze is gelukkig maar heel klein, en op je k700 valt hij al helemaal niet op.

:9 IK GENIET ONDERTUSSEN WEL FF VAN "CALL ON ME" OP M'N K700i :9
ik gebruik nokia media converter om fimpjes om te zetten naar gp3 ook gratis als je je ff registreerd bij nokia :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:41
[...]

Ja ik heb hier ook last van met Orange.

Mijn pa heeft laatst ook een K700 gehaald icm Orange. Hij heeft hem alleen bij de phonehouse gehaald en kreeg een unbranded toestel.
Ik raad dus iedereen die een K700 icm Orange abbo wil hebben deze NIET bij een Orange shop te halen zoals ik heb gedaan. Het is gewoon klote software wat er op staat van Orange.

SandeR: Ik heb hier ook problemen meegehad. Vraag niet hoe ik het opgelost heb. Zo inene kon ik geen berichten meer versturen en nu zomaar inene wel. K700 wordt gewoon slecht gesupport door Orange en je moet gewoon door blijven proberen. FF de instellingen downloaden van SE voor Orange.

[ Voor 17% gewijzigd door Bulligan op 18-10-2004 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op 18 oktober 2004 @ 08:54:
[...]

Ja ik heb hier ook last van met Orange.

Mijn pa heeft laatst ook een K700 gehaald icm Orange. Hij heeft hem alleen bij de phonehouse gehaald en kreeg een unbranded toestel.
Ik raad dus iedereen die een K700 icm Orange abbo wil hebben deze NIET bij een Orange shop te halen zoals ik heb gedaan. Het is gewoon klote software wat er op staat van Orange.

SandeR: Ik heb hier ook problemen meegehad. Vraag niet hoe ik het opgelost heb. Zo inene kon ik geen berichten meer versturen en nu zomaar inene wel. K700 wordt gewoon slecht gesupport door Orange en je moet gewoon door blijven proberen. FF de instellingen downloaden van SE voor Orange.
Zo te zien ben ik niet de enigste met het probleem, alleen ik heb dus wel een unbranded telefoon. Dus zonder die Orange software.
Heeft jouw pa er geen last van het sms-probleem met zijn unbranded K700 en Orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03 13:52
[...]

De K700 onderstreept de nummers in een SMS om aan te geven dat je die op kunt slaan in je telefoonboek en kunt gebruiken om aan een bericht toe te voegen enzo als je het selecteert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:55

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Melbo schreef op 18 oktober 2004 @ 10:11:
[...]

De K700 onderstreept de nummers in een SMS om aan te geven dat je die op kunt slaan in je telefoonboek en kunt gebruiken om aan een bericht toe te voegen enzo als je het selecteert...
Idd, maar als je vervolgens op de reply toets drukt wordt de sms niet beantwoord, maar gaat je toestel de verzender van de sms bellen :?
(helemaal lastig wanneer in een sms een gewoon getal staat (€ 125,- of huisnummer 27)

In ieder geval geen Orange feature, maar in alle K700i aanwezig (ik heb een van VF)

[ Voor 8% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 18-10-2004 10:18 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:55

OMX2000

By any means necessary...

Buzz_Lightyear schreef op 18 oktober 2004 @ 10:18:
[...]

Idd, maar als je vervolgens op de reply toets drukt wordt de sms niet beantwoord, maar gaat je toestel de verzender van de sms bellen :?
(helemaal lastig wanneer in een sms een gewoon getal staat (€ 125,- of huisnummer 27)

In ieder geval geen Orange feature, maar in alle K700i aanwezig (ik heb een van VF)
De reply "softkey" verandert op het moment dat je een selectie maakt in de sms, in bellen. Dan kun je altijd nog via "meer" (of more) beantwoorden selecteren.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandeR schreef op 16 oktober 2004 @ 23:45:
Ik heb nog steeds 1 probleem:

Het versturen van een MMS.
Ik heb Orange Free, en MMS geactiveerd via de Orange telefoon.

Ik heb via Orange de instellingen naar me phone gestuurd (die van de T630) en via de SE site de juiste MMS instellingen laten sturen, voor dus de k700i, wat dus goed moet wezen.

Ik heb aan die instellingen niks gewijzigd.
Boven de netwerkbereikbaarheid zie ik een blauw velt, dat zou betekenen dat GPRS aanstaat.

Als ik een nieuw bericht aanmaak, en kies voor MMS, en ik type iets, alleen tekst, en ik kies voor verzenden naar een bepaald mobiel nummer, plaatst ie het bericht in Postvak Uit.
Het blijft hier instaan. Verzenden, ho maar.

Ik heb bij DataCommunicatie, Data-Accounts alleen Orange MMS en Orange NL WAP staan.
Ik heb zowel een MMS proberen te versturen via de Orange MMS instellingen, als via de Orange NL WAP, maar in beide gevallen beland de MMS boodschap in Postvak Uit, zonder daaruit te verdwijnen richting Verzonden Items.

Ik snap het niet meer.
Ik heb al meerdere malen de settings verwijderd, en opnieuw laten sturen, als handmatig bepaalde settings lopen toevoegen zoals op de Orange site staat vermeld.
Ook heb ik alle 5 delen van het K700i topic doorgenomen, en ik ben meerdere berichten tegengekomen waar hetzelfde probleem voorgeschreven werd. (Zonder oplossing)

Vergeet ik iets ?
Ik heb geen Orange World abbo, of instellingen. Die zouden hier niet voor nodig wezen.

De settings zoals ik die handmatig heb gedaan zijn als volgt, volgens de Orange site:
algemene mms instellingen

Hieronder geven we je een aantal algemene instellingen die je moet veranderen om je telefoon in te stellen voor mms. Kijk in de gebruiksaanwijzing van je telefoon waar je deze instellingen kunt wijzigen.

Bij toegangspunt/APN: mms
Homepage: http://mms.orange.nl:8002
Bij IP adres kun je invullen: 10.250.255.183
Sommige telefoons vragen de IP poort, vul hier in: 9201
Verbindingstype/drager: selecteer 'GPRS' (niet beveiligd)
Sessie: selecteer 'Continu /doorlopend'
De gebruikersnaam en het wachtwoord hoeven niet ingesteld te worden.

Wat kan hier het problemen wezen ??
Heb hetzelfde probleem gehad. Blijkbaar klopt er iets niet met de MMS instellingen van SE. Zelf heb ik gebeld met de klantenservice van Orange en zij hebben mij per SMS de instellingen (van de T610, van de K700 hadden ze nog niets) toegestuurd. Nu werkt het perfect.
Als je MMS activeert kan je niet meteen berichtjes versturen. Bij mij werkte het bijna een dag later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:06

DDX

Hoi luitjes,

waar heb je hem gevonden ?
kan as weekend wel ff langs de zwarte markt fietsen
maar heb weinig zin om over hele markt te lopen

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:06

Cheezus

Luiaard

Pff, ik dacht even dat m'n K700 kapot was :| Hij stond vanochtend uit en ik kon hem ook niet meer aanzetten (schermpje werd even wit, toen weer zwart).
Na een tijdje prutsen met de batterij enzo maar even aan de oplader gehangen en het blijkt dus dat de batterij helemaal leeg was.

Dit is de 2e keer al dat m'n batterij 's nachts van zo goed als vol naar helemaal leeg gaat, iemand een idee hoe dat kan?

Ik heb de verlichting op stroom sparen staan en geen screensaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDX schreef op 18 oktober 2004 @ 11:16:
[...]

waar heb je hem gevonden ?
kan as weekend wel ff langs de zwarte markt fietsen
maar heb weinig zin om over hele markt te lopen
Volgens mij in hal 5. Daar heb je een stand(taiwanees en zijn zoon). Groot bord simlock verwijderen. Hij zit vlak bij de uigang. Als je met de rug naar de stand staat dan loop je naar buiten en zit aan de rechterkant de computerhal(+- 100 meter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jafs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-03-2023
Sinds afgelopen donderdag heb ik ook een ORANGE Sony Ericsson K700i.

Super toestel en werkt op zicht perfect, op een paar kleine dingetjes na:

- Krijg MMS niet aan de gang (zoals meerderen hier merk ik)
- Teven is de optie om een snelkoppeling toe te voegen of te wijzigen uitgeschakeld, ook door de Orange software.

Heeft een van jullie een oplossing om toch de snelkoppelingen te kunnen wijzigen of toe te voegen ?

Of weet een van jullie een SE servicepoint waar ik de originele software er op kan laten zetten. Dat hele orange gezeik beperkt je in je mogelijkheden en wil ik er zo snel mogelijk af hebben.

Hoor graag van jullie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:41
Jafs schreef op 18 oktober 2004 @ 13:00:

- Teven is de optie om een snelkoppeling toe te voegen of te wijzigen uitgeschakeld, ook door de Orange software.

Heeft een van jullie een oplossing om toch de snelkoppelingen te kunnen wijzigen of toe te voegen ?

Of weet een van jullie een SE servicepoint waar ik de originele software er op kan laten zetten. Dat hele orange gezeik beperkt je in je mogelijkheden en wil ik er zo snel mogelijk af hebben.

Hoor graag van jullie !
Orange SUCKS. We moeten gewoon alle klachten verzamelen en Orange ff op hun kl*te geven.

KOOP GEEN K700 BIJ ORANGE SHOPS. Bij gewone phone shops krijg je een UNBRANDED phone als je deze icm Orange abbo koopt.

Je kan geen unbranded software op de phone laten zetten bij een officieel SE service point. Je krijgt de laatste software van je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jafs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-03-2023
Hooli-gan schreef op 18 oktober 2004 @ 13:51:
[...]

Orange SUCKS. We moeten gewoon alle klachten verzamelen en Orange ff op hun kl*te geven.

KOOP GEEN K700 BIJ ORANGE SHOPS. Bij gewone phone shops krijg je een UNBRANDED phone als je deze icm Orange abbo koopt.

Je kan geen unbranded software op de phone laten zetten bij een officieel SE service point. Je krijgt de laatste software van je provider.
Inderdaad !

Als we nu met zijn allen een mail richting Orange sturen, misschien dat ze dan inzien dat er iets niet helemaal klopt.

Nog meer voorstanders voor dit idee en hoe we dit het beste kunnen aanpakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil vandaag of morgen ook de SE K700i kopen, Maar dan wil ik dus ook gelijk 1 van deze 2 datakabels kopen: DSS-20 , DSS-25 Weet iemand waar ik die kan kopen behalve de Zwarte markt (daar ben ik niet zo bekend).
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Jafs schreef op 18 oktober 2004 @ 13:00:

Hoor graag van jullie !
MMS ja, ik krijg het ook niet voor elkaar.
Heb jij het wel laten activeren door Orange ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 15:28:
Ik wil vandaag of morgen ook de SE K700i kopen, Maar dan wil ik dus ook gelijk 1 van deze 2 datakabels kopen: DSS-20 , DSS-25 Weet iemand waar ik die kan kopen behalve de Zwarte markt (daar ben ik niet zo bekend).
Alvast bedankt
De DSS-20 en DSS-25 zijn dockingstations voor je K700. Als je het forum ff doorbladerd of de zoekfunctie ff gebruikt kom je vanzelf een paar links tegen die je helpen om een DSS-20 of DSS-25 te vinden. (Ik meen pagina 4 of 5 van dit deel) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met de zoekfunctie al lopen zoeken in alle forums, maar ik kan niet vinden hoe je nu met de K700 een bericht via bluetooth kan sturen. Via verbindingen en bluetooth kom je in het menu waar je mijn apparaten kan kiezen. Daarmee kan je (ik ken geen andere manier :/ ) een bluetooth user zoeken. Als je iemand vind kan je alleen iets up/down loaden als diegene zijn/haar code intoetst. Maar dan krijg je/diegene ook meteen de toegang tot alle gesharede mappen, terwijl je dat niet wilt. :>

Dus hoe kan je een bericht versturen via bluetooth......en hoe kan je ervoor zorgen dat iemand niet in al je mappen kan kijken als je hem/haar toegang geeft in je mobiel dus bijv alleen in bijvoorbeeld afbeeldingen.

En betreft de nummerherkenning in de orange smsjes, het maakt iig niet uit om je contacten op je sim te zetten of in het geheugen van de K700... B) Ik ben er toch stellig van overtuigd dat de K700 nummers moet herkennen in smsjes, telefoons van jaren geleden konden dat al. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 10:29:
Ik ben er gewoon meer terug gegaan en heb nu gewoon een nieuwe unbranded telefon van orange gekregen met gelijk de nieuwe software er op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iemand die de mp3 speler vaak gebruikt...een weetje B) ....als je een mp3 afspeelt kan je met "1" de tijd veranderen in resterende tijd of voortgang van de tijd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een nieuwe versie van de t-mobile firmware ? batterij gaat me nu een beetje te snel leeg. Zo ja , waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering

Almering

Mijn k700 krijgt al snel kleine krasjes op het scherm. Binnenkort zal ik er wel een folie opzetten. Echter heb ik ook een tube DISPLEX display polish voor GSMs (gekocht in 2002). Dit spul is niet geschik voor gecoatte oppervlakken.

Heeft iemand dit spul al op zijn k700 gebruikt..? Of weet iemand of het schermpje gewoon plastic is.. of een coating heeft...?

BTW: Iemand in Eindhoven met een dss-25..voor een firmware update tegen kleine vergoeding? (er zit geen SESP meer in de buurt van Eindhoven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Almering schreef op 19 oktober 2004 @ 16:14:
Mijn k700 krijgt al snel kleine krasjes op het scherm. Binnenkort zal ik er wel een folie opzetten. Echter heb ik ook een tube DISPLEX display polish voor GSMs (gekocht in 2002). Dit spul is niet geschik voor gecoatte oppervlakken.

Heeft iemand dit spul al op zijn k700 gebruikt..? Of weet iemand of het schermpje gewoon plastic is.. of een coating heeft...?

BTW: Iemand in Eindhoven met een dss-25..voor een firmware update tegen kleine vergoeding? (er zit geen SESP meer in de buurt van Eindhoven)
Er zit wel een SESP in Eindhoven, Bombeeck op de hoogstraat. Op de SE site staan meer SESP dan op dit forum. O-) Echter die kunnen op dit moment niet veel doen, ik heb ze vandaag nog gebeld. Tevens lopen de dss 25 en 20 als een ruime tijd bij hen in back order, dus dat kan nog wel ff duren voordat ze die binnen hebben. Misschien moet je een oproep doen bij het P800/900/910 forum, daar wordt de dss 20 bijgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik besef dat deze vraag ongetwijfeld al eerder is gesteld maar ik heb vanmiddag al sinds 12.00 (nu dus zo'n 6 uur lang.....) tevergeefs geprobeerd om de Bluetooth op mijn K700i aan de gang te krijgen, maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om een file te verzenden van mijn laptop naar mijn K700i.

Volgens mij is het "pairen" goed gegaan maar steeds als ik een file probeer te versturen van de laptop naar de K700i krijg ik de volgende melding:

"De bestandsoverdracht is mislukt omdat de ontvangende Bluetooth-computer of het ontvangende apparaat niet heeft geantwoord.

Als u het bestand naar een andere computer met Windows XP hebt verzonden, dient die computer de wizard Bestandsoverdracht via Bluetooth uit te voeren. Controleer of het profiel OBEX File Push is geïnstalleerd als u het bestand aan een Bluetooth-apparaat hebt verzonden."

Ik heb echt mijn best gedaan om zelf uit te vinden waar dit aan zou kunnen liggen maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik heb dus een K700i en een laptop met daarin een Belkin F8T001 ver. 2 Bluetooth USB Adapter. Ik draai Win XP met SP2.

Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg wil helpen. Vast hartelijk bedankt!!!

Groeten!
Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 18:00:
Hallo,

Ik besef dat deze vraag ongetwijfeld al eerder is gesteld maar ik heb vanmiddag al sinds 12.00 (nu dus zo'n 6 uur lang.....) tevergeefs geprobeerd om de Bluetooth op mijn K700i aan de gang te krijgen, maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om een file te verzenden van mijn laptop naar mijn K700i.

Volgens mij is het "pairen" goed gegaan maar steeds als ik een file probeer te versturen van de laptop naar de K700i krijg ik de volgende melding:

"De bestandsoverdracht is mislukt omdat de ontvangende Bluetooth-computer of het ontvangende apparaat niet heeft geantwoord.

Als u het bestand naar een andere computer met Windows XP hebt verzonden, dient die computer de wizard Bestandsoverdracht via Bluetooth uit te voeren. Controleer of het profiel OBEX File Push is geïnstalleerd als u het bestand aan een Bluetooth-apparaat hebt verzonden."

Ik heb echt mijn best gedaan om zelf uit te vinden waar dit aan zou kunnen liggen maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik heb dus een K700i en een laptop met daarin een Belkin F8T001 ver. 2 Bluetooth USB Adapter. Ik draai Win XP met SP2.

Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg wil helpen. Vast hartelijk bedankt!!!

Groeten!
Rene
probeer dit eens: http://www.k-700.com/tutorials/t1.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
denk niet dat die site de oplossing geeft, dit staat namelijk op die site:
If you are in any of the following situations, this tutorial may not work for you:

* If you have Microsoft Windows XP Service Pack 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee we zijn dus al zo ver dat we weten wat de oplossing NIET is, maar weet ook iemand wat de oplossing WEL is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Eppo © schreef op 19 oktober 2004 @ 18:24:
denk niet dat die site de oplossing geeft, dit staat namelijk op die site:

[...]
May not, dat is niet dat het ook niet zal werken. Ik heb sp2 en alles werkt perfect bij mij, gewoon proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 18:32:
Okee we zijn dus al zo ver dat we weten wat de oplossing NIET is, maar weet ook iemand wat de oplossing WEL is? :)
vraagt de pc en / of telefoon om een pincode????

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt allemaal maar het is me inmiddels gelukt..........!

Windows XP (SP2) blijft uit zichzelf de standaard (Windows) drivers gebruiken maar je moet via apparaatbeheer deze drivers uitschakelen en de drivers die op de cd staan er toch "doorheen drukken" ondanks dat je dan de melding krijgt dat dit "niet digitaal onderkend" is...........lekker belangrijk.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering

Almering

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 17:40:
[...]

Er zit wel een SESP in Eindhoven, Bombeeck op de hoogstraat. Op de SE site staan meer SESP dan op dit forum. O-) Echter die kunnen op dit moment niet veel doen, ik heb ze vandaag nog gebeld. Tevens lopen de dss 25 en 20 als een ruime tijd bij hen in back order, dus dat kan nog wel ff duren voordat ze die binnen hebben. Misschien moet je een oproep doen bij het P800/900/910 forum, daar wordt de dss 20 bijgeleverd.
Ik ben ook langs Bombeck geweest, officeel zijn ze geen SESP meer. Ze waren dat wel, een firmware update kost bij hen nu dan ook 2 weken omdat ze je toestel opsturen.

Weet iemand al of er een coating op het display van de k700 zit..? (anders moet ie uit elkaar ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk via de online firmware update de Nederlandse firmware erop te zetten? Of kun je alleen de Engelse firmware erop zetten? Ik heb nl. zo'n importtoestel, en een SESP zit nogal ver weg... 50km..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 21:47:
Is het mogelijk via de online firmware update de Nederlandse firmware erop te zetten? Of kun je alleen de Engelse firmware erop zetten? Ik heb nl. zo'n importtoestel, en een SESP zit nogal ver weg... 50km..!!
Voor zover ik weet kun je helemaal niets selecteren. Dus de update service herkent je telefoon en zet dezelfde firmware, alleen een nieuwere versie, erop. Dus je Engelse firmware zal na een update nog steeds Engels zijn.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Mycom Bluetooth ding gekocht en het werkt ook met me Orange K700i.
Maar ik kan 2 mappen niet openen.
Dit zijn de mappen games en video. Maar deze hebben ook een andere naam :?
Thema's en Video's

Nu wil ik graag weten zijn er meer mensen die dit hebben? En zijn er mensen die de mappen kunnen openen.
Want als ik een van de mappen probeer te openen krijg ik de melding: "No suck file"
En ben ik weer terug bij het begin scherm (ook al staat er een video'tje in).
(Andere mappen zijn wel te openen)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
misschien een keer zoeken en er dan achter komen dat het door het ' komt dat windows de mappen niet kan open en dat als je de taal van je mobiel verandert naar engels dat je er dan wel gewoon in kan komen omdat dan het ' niet meer gebruikt word door je telefoon? Ja ik weet niet maar mij lijkt dat zoeken niet eens zo'n heel slecht idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

6killer schreef op 19 oktober 2004 @ 19:39:
[...]

May not, dat is niet dat het ook niet zal werken. Ik heb sp2 en alles werkt perfect bij mij, gewoon proberen dus.
Ik heb ook sp2 op mijn laptop, en werkte gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
[quote]Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 18:43:Dus hoe kan je een bericht versturen via bluetooth......en hoe kan je ervoor zorgen dat iemand niet in al je mappen kan kijken als je hem/haar toegang geeft in je mobiel dus bijv alleen in bijvoorbeeld afbeeldingen./quote]

Gewoon een notitie maken en deze opslaan. Vervolgens naar de notie gaan en dan 'opties' - 'verzenden' - 'via bluetooth' et voilà! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Voor de mensen die, zoals ik, problemen hadden met MMS en op een KPN HI abonnement.

Ik kreeg t niet voor elkaar een MMS je te sturen naar een maat van me met een t610, ook de connectie met bluetooth werkte niet. MAAR: toen hij zijn t610 heeft laten updaten (bij vodafone) werkte plotseling alles wel naar behoren.

Het schijnt dat dus niet alleen de k700, de verbinding maar ook de softwareversie van de t610 ertoe doet om te mms en :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Daniel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 13:09
Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 23:02:
Ik heb een Mycom Bluetooth ding gekocht en het werkt ook met me Orange K700i.
Maar ik kan 2 mappen niet openen.
Dit zijn de mappen games en video. Maar deze hebben ook een andere naam :?
Thema's en Video's

Nu wil ik graag weten zijn er meer mensen die dit hebben? En zijn er mensen die de mappen kunnen openen.
Want als ik een van de mappen probeer te openen krijg ik de melding: "No suck file"
En ben ik weer terug bij het begin scherm (ook al staat er een video'tje in).
(Andere mappen zijn wel te openen)
Ja, ik heb dat. Waarschijnlijk zijn die 'mappen' vergrendeld. Maar daar heb je dus FMA voor, zie startpost. Daar kan je naar hartelust thema's en video's up- en downloaden.

---

Even iets anders, ik heb dus Orange-branded toestel. Maakt voor de rest niet zoveel uit, maar misschien heeft het te maken met volgende probleem.

Bij sommige contacten heb ik naast het mobiele nummer ook het thuisnummer ingevoerd, alleen als ik nu diegene wilt bellen op zijn/haar mobiel dan moet ik helemaal via 'bewerken' naar dát nummer. Als ik gewoon op de naam klik bel ik gewoon het thuisnummer. Dus niet het mobiele. Hoe kan ik het instellen dat het mobiele nummer 'eerste keus' wordt? of kan dat helemaal niet?

Zie ik iets over het hoofd of moet ik de thuis en mobiele nummers gewoon apart doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Daniel schreef op 20 oktober 2004 @ 11:18:
[...]

Ja, ik heb dat. Waarschijnlijk zijn die 'mappen' vergrendeld. Maar daar heb je dus FMA voor, zie startpost. Daar kan je naar hartelust thema's en video's up- en downloaden.

---

Even iets anders, ik heb dus Orange-branded toestel. Maakt voor de rest niet zoveel uit, maar misschien heeft het te maken met volgende probleem.

Bij sommige contacten heb ik naast het mobiele nummer ook het thuisnummer ingevoerd, alleen als ik nu diegene wilt bellen op zijn/haar mobiel dan moet ik helemaal via 'bewerken' naar dát nummer. Als ik gewoon op de naam klik bel ik gewoon het thuisnummer. Dus niet het mobiele. Hoe kan ik het instellen dat het mobiele nummer 'eerste keus' wordt? of kan dat helemaal niet?

Zie ik iets over het hoofd of moet ik de thuis en mobiele nummers gewoon apart doen?
Nou ik kan de mappen nu wel weergeven. Je moet de taal van de telefoon op engels zetten :?
En dan worden de mappen wel toegangelijk.

Als je de naam heb geselecteerd kan je volgens mij van nummer wisselen met de joystick (< >).
Kan het nu niet controleren (batterij leeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 12-09 19:39
Wanneer je in je adresboek zit, ga je naar die persoon waarvan je het "standaardnummer" wilt wijzigen. Als je nu op je rechter softkey (meer) drukt, komt er een pop-up, waarvan de onderste optie "standaard" is. Kies deze, en hier kan je dan instellen welk nummer er gebeld moet worden wanneer je die persoon in je lijst selecteerd

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je in je telefoonboek bladert, en je komt op die naam met meerdere nummers. kan je met je joystick naar links of naar rechts naar het andere nummer bladeren. Dat is bij mij zo in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 09:24

Just_I

What did you just say?

Ik heb een vraagje aangaande zelfgemaakte thema's (ik weet dat er een speciaal topic voor is, maar dit lijkt me een betere plek om de vraag te stellen). Ik heb dus een zelfgemaakt thema en bijna alles is zoals het hoort. Alleen is er een afwijking bij het volgende een nieuw contact toevoegen : Hoofdmenu > Telefoonboek > Nieuw contact > middelste (derde) tab. De highlight is hier gewoon grijs en de achtergrond blijft hier ook gewoon grijs bij het scrollen naar een andere items.
zie voor hetgeen ik bedoel ook het plaatje hieronder (beetje wazig)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hesselsmit/school/GoT/raar.jpg
Heeft iemand anderhier ook last van of beter zelfs... Een oplossing?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

Dat balkje is hetzelfde balkje dat je kunt aanpassen in het profielscherm via theme-editor.

Ik doe het uit mijn hoofd, dus weet niet helemaal de weg nu, maar het kan aangepast worden in ieder geval.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.