Ik heb nog steeds 1 probleem:
Het versturen van een MMS.
Ik heb Orange Free, en MMS geactiveerd via de Orange telefoon.
Ik heb via Orange de instellingen naar me phone gestuurd (die van de T630) en via de SE site de juiste MMS instellingen laten sturen, voor dus de k700i, wat dus goed moet wezen.
Ik heb aan die instellingen niks gewijzigd.
Boven de netwerkbereikbaarheid zie ik een blauw velt, dat zou betekenen dat GPRS aanstaat.
Als ik een nieuw bericht aanmaak, en kies voor MMS, en ik type iets, alleen tekst, en ik kies voor verzenden naar een bepaald mobiel nummer, plaatst ie het bericht in Postvak Uit.
Het blijft hier instaan. Verzenden, ho maar.
Ik heb bij DataCommunicatie, Data-Accounts alleen Orange MMS en Orange NL WAP staan.
Ik heb zowel een MMS proberen te versturen via de Orange MMS instellingen, als via de Orange NL WAP, maar in beide gevallen beland de MMS boodschap in Postvak Uit, zonder daaruit te verdwijnen richting Verzonden Items.
Ik snap het niet meer.
Ik heb al meerdere malen de settings verwijderd, en opnieuw laten sturen, als handmatig bepaalde settings lopen toevoegen zoals op de Orange site staat vermeld.
Ook heb ik alle 5 delen van het K700i topic doorgenomen, en ik ben meerdere berichten tegengekomen waar hetzelfde probleem voorgeschreven werd. (Zonder oplossing)
Vergeet ik iets ?
Ik heb geen Orange World abbo, of instellingen. Die zouden hier niet voor nodig wezen.
De settings zoals ik die handmatig heb gedaan zijn als volgt, volgens de Orange site:
algemene mms instellingen
Hieronder geven we je een aantal algemene instellingen die je moet veranderen om je telefoon in te stellen voor mms. Kijk in de gebruiksaanwijzing van je telefoon waar je deze instellingen kunt wijzigen.
Bij toegangspunt/APN: mms
Homepage:
http://mms.orange.nl:8002
Bij IP adres kun je invullen: 10.250.255.183
Sommige telefoons vragen de IP poort, vul hier in: 9201
Verbindingstype/drager: selecteer 'GPRS' (niet beveiligd)
Sessie: selecteer 'Continu /doorlopend'
De gebruikersnaam en het wachtwoord hoeven niet ingesteld te worden.
Wat kan hier het problemen wezen ??