ok dan hoop ik dat het dan wel gaat werken, anders weet ik het niet meer.Sabbi schreef op 12 oktober 2004 @ 13:26:
Tar-files kan je makkelijk maken/openen/veranderen met total commander, en het plaatje zet je niet in de xml code maar simpelweg in de tar-file. (een tar-file is een soort zip zonder compressie, simpelweg een manier om meerdere files in een grote file te passen.
Nou het werkt....
test-hid
Als plaatje kan je gewoon elk plaatje nemen wat je K700 aankan (dus gif of jpg bv)
test-hid
Als plaatje kan je gewoon elk plaatje nemen wat je K700 aankan (dus gif of jpg bv)
Dus plaatje plus notepad file met instructies samen voegen met total commander tot een tar, en dan renemen (?) tot hid en versturen?Sabbi schreef op 12 oktober 2004 @ 15:09:
Nou het werkt....
test-hid
Ik ben geen digibeet of een figuur dat niets van computers weet, maar hier snap ik echt ff geen aars van...
Post dan wel even een plaatje als je dat voor elkaar hebt gekregen...lijkt me idd wel netjes!Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 10:30:
[...]
Ja, ik was ook van plan om met mijn beschadigde frontje te experimenteren. Ik ben van plan om het zwart te maken zonder de labels te beschadigen. Zou geweldig zijn, een geheel zwarte K700i
Jep,. dat is alles....
Hierbij dan ook mijn verbeterde Winamp-HID.
1) Voor winamp een shortcut-key instellen Ctrl-Alt-w
2) In winamp prefs global hotkeys aanzetten
3) Winamp.hid naar k700 kopieren en starten.
W-toets/9 start winamp if winamp nut running...
Nu hoeft winamp niet aan het draaien/op top te zijn om hem te kunnen bedienen.
[ Voor 12% gewijzigd door Sabbi op 12-10-2004 16:28 ]
Heb net getracht mijn phone met Orange abbo te upgraden via SE online. Ik doe dit middels een docking station die ik van een collega heb geleend (hij heeft een p800). Ik heb alles geïnstalleerd maar krijg nog voor de update begint een fatal error.
Weet iemand of dit door de docking station komt of door iets anders?
Weet iemand of dit door de docking station komt of door iets anders?
De volume en de mute knop werkt nietSabbi schreef op 12 oktober 2004 @ 16:27:
Jep,. dat is alles....
Ter land, ter zee en in de kroeg
Volume knop werkt hier wel, mute wordt helaas niet ondersteund door winamp. daar nog ff workaround voor verzinnen...
Bij mij werkt die helemaal nietSabbi schreef op 12 oktober 2004 @ 16:27:
Jep,. dat is alles....
De mute kan je linken aan de mute van je toetsenbord, dat zou ook moeten werken.
[ Voor 7% gewijzigd door 6killer op 12-10-2004 17:58 ]
Waasr stel in je in dat winamp ctrl alt w als hotkey gebruikt ? welke opdracht moet je dan neerzetten
Verwijderd
met hoeveel kb/sec gaat een bluetooth verbinding ???
en zijn er nog verschillen in snelheid tussen:
- het sturen van computer en ontvangen met telefoon?
- het sturen met telefoon en ontvangen met computer?
alvast bedankt....
alvast bedankt....
Volgens mij zet je dat in de eigenschappen (van de snelkoppeling op het bureaublad) bij sneltoest neerBrimme schreef op 12 oktober 2004 @ 17:47:
Waasr stel in je in dat winamp ctrl alt w als hotkey gebruikt ? welke opdracht moet je dan neerzetten
De mute key van een tobo werkt net wat anders.... De k700 ondersteund nl alleen de HID usage pages voor Desktop(01) en Keyboard(07), en de mute-functie zit ingebakken in de Consumer(0C) - usage page...
Kwestie van hopen dus dat SE in latere firmware's de Consumer page gaat ondersteunen.... (kan je ook Bas en treble en balance enzo besturen...
Kwestie van hopen dus dat SE in latere firmware's de Consumer page gaat ondersteunen.... (kan je ook Bas en treble en balance enzo besturen...
[ Voor 12% gewijzigd door Sabbi op 12-10-2004 18:47 ]
Aha ik dacht dat het gewoon doortelde bij toetsenbord (107 is die bij mij) maar ik kan het niet uitproberen omdat de fout bij mij zit in het 'tarren' van de files, total commander pakt ze niet samen in. (lijkt me niet ingewikkld, maar ik klik links een file en rechts een file en dan pack tar aan vinken. moet daar nog wat meer ingesteld worden dan?)Sabbi schreef op 12 oktober 2004 @ 18:44:
De mute key van een tobo werkt net wat anders.... De k700 ondersteund nl alleen de HID usage pages voor Desktop(01) en Keyboard(07), en de mute-functie zit ingebakken in de Consumer(0C) - usage page...
Je moet links twee files aanvinken of rechts twee files aanvinken. De ene kant van het scherm is altijd de 'van' en de andere de 'naar' Dus links 2 files selecten, tar maken, tar komt in rechter dir te staan (nog nooit met een commmander stijl file manager gewerkt?)
Ik heb het eindelijk werkendSabbi schreef op 12 oktober 2004 @ 19:34:
Je moet links twee files aanvinken of rechts twee files aanvinken. De ene kant van het scherm is altijd de 'van' en de andere de 'naar' Dus links 2 files selecten, tar maken, tar komt in rechter dir te staan (nog nooit met een commmander stijl file manager gewerkt?)
Eens even kijken of ik wat instellingen zelf kan veranderen in bsplayer zodat de meeste toetsen overeen komen met winamp toetsen, zo kan je met 1 hid muziek of films bedienen.
Zijn er nog meer programma's die een van jullie op afstand bedient zouden willen zien?
Verwijderd
klopt het dat je dan evengoed dat wereldbolletje blijft zien en dat blauwe boven je accustreepjes?mullah schreef op 12 oktober 2004 @ 01:20:
[...]
Verbindingen > Datacomm. > Voorkeursservice > Alleen GSM
zo maximaal 25 kb/s. Meestal rond de 22 à 23. Doorsturen via kabel geeft hij snelheid niet aan. Ben ook benieuwd wat in theorie sneller is, want in praktijk merk je het nauwelijks.Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 17:49:
met hoeveel kb/sec gaat een bluetooth verbinding ???![]()
alvast bedankt....
Van dat wereldbolletje weet ik niet zeker (heb zelf nog geen K700) maar dat blauwe boven je accustreepjes geeft aan dat je GPRS bereik hebt (als ik alle delen goed heb gelezen) Wil dus alleen maar zeggen dat je de beschikking over GPRS hebt en dus niet dat je het ook gebruikt.Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 21:19:
[...]
klopt het dat je dan evengoed dat wereldbolletje blijft zien en dat blauwe boven je accustreepjes?
edit: Ik lees meestal de handleiding van een nieuw aangeschaft apparaat, daar staat altijd in uitgelegd wat alle icoontjes op het display/scherm van je nieuwe apparaat betekenen.
[ Voor 17% gewijzigd door Arie-Kanarie op 12-10-2004 21:36 ]
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Verwijderd
heb ik ook gedaan,maar wil gprs uit,en als ik dat heb gedaan blijf ik dat wereldbolletje zien tijdens het wappen en dat betekend volgens mijn boekje:AGPRS session is in progressArie-Kanarie schreef op 12 oktober 2004 @ 21:34:
[...]
Van dat wereldbolletje weet ik niet zeker (heb zelf nog geen K700) maar dat blauwe boven je accustreepjes geeft aan dat je GPRS bereik hebt (als ik alle delen goed heb gelezen) Wil dus alleen maar zeggen dat je de beschikking over GPRS hebt en dus niet dat je het ook gebruikt.
edit: Ik lees meestal de handleiding van een nieuw aangeschaft apparaat, daar staat altijd in uitgelegd wat alle icoontjes op het display/scherm van je nieuwe apparaat betekenen.
vandaar mijn vraag hoe dat uit moest
Heb hem nu bij data alleen gsm staan,maar evengoed wereldbolletje

Verwijderd
Via contractverlenging bij T-Mobile zelf. Maar 2call.nl heeft ze ook.TweakBoy schreef op 11 oktober 2004 @ 15:50:
[...]
die is op provider basis... je kan er dus ook een prepaid kaartje in stoppen..
// waar heb je deze foon gevonden? er zijn niet veel winkels met een t-mobile k700.... in de winkel waar ik werk komen er alleen van vodafone
Ik internet niet zoveel met mijn telefoon, maar ik gok dat dat wereldbolletje gewoon vertelt dat je browser actief is... maar dat zou je toch echt in de manual moeten nakijken had je al gedaanVerwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 21:19:
[...]
klopt het dat je dan evengoed dat wereldbolletje blijft zien en dat blauwe boven je accustreepjes?
[ Voor 5% gewijzigd door mullah op 13-10-2004 00:02 ]
Mmm hoe kom je aan de informatie dat synchroniseren van de K700 niet werkt met de DSS-20? Dit is volgens mij gewoon mogelijk aangezien de DSS-20 en DSS-25 op technisch gebied hetzelfde zijn.Ginz schreef op 11 oktober 2004 @ 21:07:
[...]
De DSS-20 werd bij de P800 geleverd, en werkt qua syncroniseren alleen maar met de P800/P900. De DSS-25 werkt ook gewoon met alle andere SonyEricsson toestellen.
De DSS-20 werkt dus wel met de K700 om de firmware uptedaten, maar niet om mee te syncroniseren. Maar de DSS-20 wordt ook niet los verkocht. Alleen de DSS is officieel los te kopen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Ik heb ook een SE k700i (Een paar weken) . Maar deze is afkomstig van Orange.
Nu ben ik niet zo tevreden over deze telefoon
Dit komt doordat er wat opties missen.
Zoals begin scherm kan je niet veranderen, de bureaublad icoontjes, de knop aan de zijkant kan niet aangepast worden en nog een paar dingen.
Nu wil ik weten of meer mensen hier last van hebben.
En of ik een andere telefoon kan eisen bij Orange. De Orginele K700i zonder Orange firmware erop.
Nu ben ik niet zo tevreden over deze telefoon
Zoals begin scherm kan je niet veranderen, de bureaublad icoontjes, de knop aan de zijkant kan niet aangepast worden en nog een paar dingen.
En of ik een andere telefoon kan eisen bij Orange. De Orginele K700i zonder Orange firmware erop.
Een paar weken, dan ben je er wel een beetje laat mee denk ik. Het hangt er van af of de winkel waar je hem geshopt hebt hem nog wil ruilen na zoveel tijd.
Zeg, ik wil de k700i icm contractverlenging van t-mobile aanschaffen. Is de t-mobile versie erg anders dan de gewone k700i? En kan ik gewoon de nieuwste firmware op het ding flashen? .. Ik snap niet dat ik deze phone niet eerder heb gezien.. ik zit nou al zo'n tijd te zoeken naar een phone en nu pas heb ik deze ontdekt.
HT-addict in spe
Verwijderd
Nou ik heb hem dus gekregen bij me abo verlenging (Werd gebeld). Moet ik dan met Orange bellen of kan ik dan een willekeurige Orangeshop binnen wandelen.
Toen me telefoon was gekomen, was ik op vakantie... Dus vandaar de late reactie.
Toen me telefoon was gekomen, was ik op vakantie... Dus vandaar de late reactie.
@ 6Killer & Sabbi:
Hier een programma waarmee je op een veel makkelijkere manier die .HID files zelf kan maken:
HID Profile Generator
Hier een programma waarmee je op een veel makkelijkere manier die .HID files zelf kan maken:
HID Profile Generator
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Nee, wereldbolletje wil in dit geval zeggen dat er een actieve GPRS verbinding is. Dus, dat het toestel een GPRS attach heeft en gegevens kan uitwisselen. Dat hoeft niet perse in je browsertje te zijn, ook bij bv. het ophalen van mail of het verzenden van MMS zie je dat tekentje.mullah schreef op 12 oktober 2004 @ 23:59:
Ik internet niet zoveel met mijn telefoon, maar ik gok dat dat wereldbolletje gewoon vertelt dat je browser actief is...
De blauw balk boven de ontvangststerkte geeft aan of er sowieso een GPRS signaal in de lucht te vinden is. Als je het toestel op 'GSM only' zet, dan zou die blauwe balk moeten verdwijnen omdat het toestel dan ook niet naar GPRS zoekt.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Ik heb hem ook via T-mobile. er zijn niet zoveel verschillen behaleve dan dat er rechts onder in de hoek en een extra t-zones menu ipv het standaard wap menu.HenkyDoodle schreef op 13 oktober 2004 @ 11:02:
Zeg, ik wil de k700i icm contractverlenging van t-mobile aanschaffen. Is de t-mobile versie erg anders dan de gewone k700i? En kan ik gewoon de nieuwste firmware op het ding flashen? .. Ik snap niet dat ik deze phone niet eerder heb gezien.. ik zit nou al zo'n tijd te zoeken naar een phone en nu pas heb ik deze ontdekt.
je kan hem gewoon update via internet als de t-mobile fw online staat
Knop aan de zijkant is wel degelijk aan te passen. (heeft iemand mij in deel 4 uitgelegdVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 10:38:
Ik heb ook een SE k700i (Een paar weken) . Maar deze is afkomstig van Orange.
Nu ben ik niet zo tevreden over deze telefoon![]()
quote:
De knop aan de rechter kant van je K700 is aan te passen:
- Ga naar internet Services in je menu
- Druk op 'Meer'
- Ga naar 'Favorieten'
- Ga naar 'Nieuwe favoriet'
- Vul bij titel 'SMS' in
- Vul bij URL 'sms:' in (let op de dubbele punt moet achter 'sms' staan!!!!)
- Druk op 'Opslaan'
- Nu staat in de lijst favorieten 'SMS' er bij. Ga hier op staan en druk op 'meer'
- Ga daarna naar 'Nwe homepage' en druk op 'kiezen'
- Het bovenstaande is natuurlijk ook mogelijk met 'MMS' en 'E-mail'
Geen commentaar
Verwijderd
Ja die is aanpasbaar als je de Orginele K700i hebt. Mijne komt van Orange en daar staat die verdraaide Orange firmware op. Daar missen heel wat opties op.robbydw schreef op 13 oktober 2004 @ 12:32:
[...]
Knop aan de zijkant is wel degelijk aan te passen. (heeft iemand mij in deel 4 uitgelegd)
quote:
- Druk op 'Meer'
- Ga naar 'Favorieten'
- Vul bij titel 'SMS' in
- Druk op 'Opslaan'
- Nu staat in de lijst favorieten 'SMS' er bij. Ga hier op staan en druk op 'meer'
Ik heb geen Internet Services in me menu en al helemaal geen favorieten
Dus vandaar me vraag of ik een andere telefoon kan eisen, want ik vind dat Orange me genaait heeft. Buitenkant is een K700i, maar de binnenkant niet
Het lukt wel hoor, moet je alleen even je browser opstarten en daar een favoriet aanmaken. Heb nl ook orange k700i en mijn rechterknop is gewoon sms ipv orange world
Leuk voor diegene die Orange world hebben maar ik heb dit niet (en ben ook niet van plan dit te nemen). Ik kan dus niet de browser opstarten want dan zegt mijn phone "verbinding mislukt" en sta ik weer in het hoofdmenu.DoRRoN schreef op 13 oktober 2004 @ 12:51:
Het lukt wel hoor, moet je alleen even je browser opstarten en daar een favoriet aanmaken. Heb nl ook orange k700i en mijn rechterknop is gewoon sms ipv orange world
Ben ook niet van plan dat mislukte Orange World aan te schaffen.
Wappen krijg ik ook niet aan de praat (kan het niet eens vinden).
WhyIsThat: Heb jij ook problemen met het versturen van dingen via bluetooth? Die van mij vind wel andere phonesmaar als ik wat wil versturen en op connect klik dan blijft ie maar staan op "verbinding maken" en het enige wat er dan op zit is de phone uitzetten en weer aanzetten.
Ik voel me ook zwaar genaaid door Orange.
Tevens vind ik het zwaar klote dat MM3 verkeer (MMS naar E-Mail) niet mogelijk is via Orange.
[ Voor 5% gewijzigd door Bulligan op 13-10-2004 13:04 ]
Bij mij geeft hij geen foutmelding in ieder geval
Zal wel aan je computer Windows liggen
-
Goed, na dit mislukte update verhaal heb ik mijn toestel dus op kunnen sturen.juanp schreef op 11 oktober 2004 @ 16:46:
Net geprobeerd mn telefoon te updaten, maar hij gaf een foutmelding, volgens mij nog tijdens het downloaden, zei die dat de batterij eraf moest en er weer op.
Hij gaf een communicatie foutmelding.
Nu wilde ik de recovery proberen en geeft die die melding nog steeds.
en ik krijg mn telefoon niet meer aan, ook niet als de batterij eraf is geweest.
Kan ook de telefoon niet meer opladen.
Heb de DSS-25 van een P910i gebruikt.
Nu maar afwachten wanneer die terug is
Verwijderd
Hooli-ganHooli-gan schreef op 13 oktober 2004 @ 13:03:
[...]
Leuk voor diegene die Orange world hebben maar ik heb dit niet (en ben ook niet van plan dit te nemen). Ik kan dus niet de browser opstarten want dan zegt mijn phone "verbinding mislukt" en sta ik weer in het hoofdmenu.
Ben ook niet van plan dat mislukte Orange World aan te schaffen.
Wappen krijg ik ook niet aan de praat (kan het niet eens vinden).
WhyIsThat: Heb jij ook problemen met het versturen van dingen via bluetooth? Die van mij vind wel andere phonesmaar als ik wat wil versturen en op connect klik dan blijft ie maar staan op "verbinding maken" en het enige wat er dan op zit is de phone uitzetten en weer aanzetten.
Ik voel me ook zwaar genaaid door Orange.
Tevens vind ik het zwaar klote dat MM3 verkeer (MMS naar E-Mail) niet mogelijk is via Orange.
Ja ik heb ook die Orange world troep die verbinding wil maken. Maar heb de knop aan de zijkant wel kunnen aanpassen (beetje moeilijk gedoe). Maar denk dat het niet echt de bedoeling is op deze manier.
hee maar, nu je het zegt ja die heb ik ook gehad met de Bluetooth. De telefoon bleef maar eindeloos verbinding maken maar er kwam maar niks. Er zit niet eens een annulerings knopje.
Uitzetten is dan de enigste oplossing ja. Ik dacht dat het problemen was met de bluetooth. Nou dat blijkt nu dus niet geval te zijn. Ontvangen gaat wel probleemloos.
We kunnen toch met deze problemen wel een nieuwe eisen toch. Want ik vind het wel een mooie telefoon, maar hoef die Orange troep echt niet meer.
Die van mij is T-Mobile branded en hierbij is het mogelijk dus lijkt me sterk dat het niet werkt bij Orange branded toestellenVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 12:44:
[...]
Ja die is aanpasbaar als je de Orginele K700i hebt. Mijne komt van Orange en daar staat die verdraaide Orange firmware op. Daar missen heel wat opties op.
Ik heb geen Internet Services in me menu en al helemaal geen favorieten
Dus vandaar me vraag of ik een andere telefoon kan eisen, want ik vind dat Orange me genaait heeft. Buitenkant is een K700i, maar de binnenkant niet.
Geen commentaar
Verwijderd
Hoe zien jou menu's er dan eruit? Wat zijn jou tweede en derde menu'tje. Bij mij heten ze orange world en orange downloads. En deze proberen telkens verbinding te maken met een Orange netwerk. En is niet weg te halen. Dus hier kan ik geen instellingen in veranderen.robbydw schreef op 13 oktober 2004 @ 13:59:
[...]
Die van mij is T-Mobile branded en hierbij is het mogelijk dus lijkt me sterk dat het niet werkt bij Orange branded toestellen
Verwijderd
Bij mij doet dat winamp ding helemaal niks. behalve dan dat ik me muispijltje kan bewegen?
Ik krijg dezelfde fout melding, volgens mij zit het probleem dat .net ding, ik heb ff gezocht en die zou in sp1 zitten en ik denk dat dat programma niet met sp2 werkt nog, ik weet niet welke jij heb ginz, als jij alleen 1 heb en zaander ook 2 zal dat t wel zijn.
global keys aangezet in winamp?Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 14:45:
Bij mij doet dat winamp ding helemaal niks. behalve dan dat ik me muispijltje kan bewegen?
[ Voor 20% gewijzigd door 6killer op 13-10-2004 14:49 ]
SP1 denk ik, kan ik niet bekijken op mijn werk. Alles is namelijk afgesloten.6killer schreef op 13 oktober 2004 @ 14:48:
[...]
Ik krijg dezelfde fout melding, volgens mij zit het probleem dat .net ding, ik heb ff gezocht en die zou in SP1 zitten en ik denk dat dat programma niet met SP2 werkt nog, ik weet niet welke jij heb Ginz, als jij alleen 1 heb en zaander ook 2 zal dat t wel zijn.
[...]
global keys aangezet in winamp?
-
Hehe, rechtsonder staat normaal geen wap menu maar een 'Meer'-knop waarmee je snel je geluid uit, BT aan (handig!) IR aan (Handig!), Status en SNelkoppelingen kan checken.Brimme schreef op 13 oktober 2004 @ 12:32:
[...]
Ik heb hem ook via T-mobile. er zijn niet zoveel verschillen behaleve dan dat er rechts onder in de hoek en een extra t-zones menu ipv het standaard wap menu.
je kan hem gewoon update via internet als de t-mobile fw online staat
Ja klopt. ik mis die functie echt. ben ook hard opzoek naar een manier om er normale fw in te zetten
ff een lamme vraag: wat is BT?
edit: ow wacht.. ik vat um. 
Zal er niet een manier komen om over die fw van t-mobile te flashen?
Zal er niet een manier komen om over die fw van t-mobile te flashen?
[ Voor 14% gewijzigd door HenkyDoodle op 13-10-2004 16:30 ]
HT-addict in spe
dan zal je aan t-mobile moeten vragen of ze je codes toesturen om je telefoon te unblocken (< * * < staan je geblokte fucnties) en dan zou je er een 'normale versie' van kunnen maken, en die dan flashen. Maar ik weet niet of t-mobile je die codes geeft.Brimme schreef op 13 oktober 2004 @ 16:25:
Ja klopt. ik mis die functie echt. ben ook hard opzoek naar een manier om er normale fw in te zetten
anders dan
heb je hier pechWaarschuwing
Let op: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
[ Voor 3% gewijzigd door 6killer op 13-10-2004 16:37 ]
Even een vraagje voor de mensen die zelf al m.b.v. de sony site een firmware update hebben gedaan.
Gisteravond is het me gelukt de firmware op mijn telefoon te updaten, en hij is nu ook netjes op de laatste firmware, alleen is de telefoon nu wel engels. De T9 zit er nog wel gewoon in in het nederlands, maar de menu's e.d. zijn allemaal Engels.
Ik heb Sony al een bericht gestuurd, maar die melden mij dat dit klopt en dat er niks aan te doen is :-/
Heeft iedereen die zelf geupdate heeft dit?
Gisteravond is het me gelukt de firmware op mijn telefoon te updaten, en hij is nu ook netjes op de laatste firmware, alleen is de telefoon nu wel engels. De T9 zit er nog wel gewoon in in het nederlands, maar de menu's e.d. zijn allemaal Engels.
Ik heb Sony al een bericht gestuurd, maar die melden mij dat dit klopt en dat er niks aan te doen is :-/
Ik heb nu al 3 keer naar iemand een bluetooth berichtje verstuurd, maar ze geven geen kick die mensen
misschien dat het een andere coupe was
Verwijderd
Nou, ik ben sinds vanmiddag half vijf ook de trotse eigenaar van deze phone 
Werkt heerlijk moet ik zeggen. Wat zijn nou eigenlijk de reacties die jullie krijgen op het uiterlijk, ik vind m echt mooi, maar m'n moeder echt lelijk. M'n pa vindt het nog wel gaan... Zeer gemengde reacties dus...
Werkt heerlijk moet ik zeggen. Wat zijn nou eigenlijk de reacties die jullie krijgen op het uiterlijk, ik vind m echt mooi, maar m'n moeder echt lelijk. M'n pa vindt het nog wel gaan... Zeer gemengde reacties dus...
Nog even een aanvulling hierop. Als je achter de dubbele punt nog een telefoon nummer zet, dan maak je een sms naar dat nummer. ik heb dus bijv mijn vriendin onder die knop gezet aangezien ik die veel sms. Erg handige optie dus.robbydw schreef op 13 oktober 2004 @ 12:32:
[...]
Knop aan de zijkant is wel degelijk aan te passen. (heeft iemand mij in deel 4 uitgelegd)
quote:
- Druk op 'Meer'
- Ga naar 'Favorieten'
- Vul bij titel 'SMS' in
- Druk op 'Opslaan'
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 18:22:
ik vind m echt mooi, maar m'n moeder echt lelijk. M'n pa vindt het nog wel gaan......
[ Voor 10% gewijzigd door Christiano007 op 13-10-2004 18:39 ]
Verwijderd
ik heb een vraagje, denk voor de kenners ?!
ik heb de nieuwst firmware versie: R2L001
unbranded
maar nou komt het ik krijg het geluid van de camera op geen enkele manier uit!
heb alles al geprobeerd al op stil gezet, profiel vergadering dat soort dingen niks werkt! wie kan mij helpen??
unbranded
heb alles al geprobeerd al op stil gezet, profiel vergadering dat soort dingen niks werkt! wie kan mij helpen??
mijn menu van linksboven naar rechtsonderVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 14:20:
[...]
Hoe zien jou menu's er dan eruit? Wat zijn jou tweede en derde menu'tje. Bij mij heten ze orange world en orange downloads. En deze proberen telkens verbinding te maken met een Orange netwerk. En is niet weg te halen. Dus hier kan ik geen instellingen in veranderen.
Mobile Jukebox, T-Zones, Bestandsbeheer
Camera, Berichten, Entertainment
Radio, Telefoonboek, media player
Verbindingen, Agenda, Instellingen
Bedoel je dit?
Geen commentaar
Verwijderd
Ja, dat bedoel ik. Bij mij zitten de icoontjes andersrobbydw schreef op 13 oktober 2004 @ 20:00:
[...]
mijn menu van linksboven naar rechtsonder:
Mobile Jukebox, T-Zones, Bestandsbeheer
Camera, Berichten, Entertainment
Radio, Telefoonboek, media player
Verbindingen, Agenda, Instellingen
Bedoel je dit?
Ik heb van links naar rechts onder:
Media-Album, Orange World, Orange Download, Camera, Berichten, Radio
Verbindingen, Agenda, Entertainment, Instellingen, Agenda, Media Player
Zijn er bij jou ook opties verdwenen? (Opties die de Orginele K700 wel kunnen?)
(ik wil deze telefoon echt ruilen voor een orgineel)
Bart, ooit wel eens van de zoekfunctie gehoord? Maar goed zal wel even over mijn hart strijker. Het geluid kan je ook niet meer uit zetten met de nieuwe firmware.Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 19:22:
ik heb een vraagje, denk voor de kenners ?!
unbranded
Verwijderd
Mensen met die branded toestellen... Waarom maken jullie bij Instellingen niet een nieuw Internet Profiel aan met de instellingen die jullie zelf willen?
Daarnaast kan je bij die Internet Profielen selecteren of Orange World danwel T-Zones gebruik moet maken van GPRS of van CSD (inbellen).
Daarnaast kan je bij die Internet Profielen selecteren of Orange World danwel T-Zones gebruik moet maken van GPRS of van CSD (inbellen).
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 21:46 ]
Nou ik heb mn eerste HID ook af. Heb voor een Bsplayer besturing gekozen omdat er al genoeg van winamp zijn.

Download HID file
Plaatje moet ik nog een beetje mooier maken, bediening spreekt redelijk voor zich maar zit een txt bij met uitleg. Kan getest worden, bij mij werkt die perfect.

Download HID file
Plaatje moet ik nog een beetje mooier maken, bediening spreekt redelijk voor zich maar zit een txt bij met uitleg. Kan getest worden, bij mij werkt die perfect.
Verwijderd
Nou ben er eindelijk uit.Hij gebruikte dus nog wel gprs ook al stond ie op gsmPogostokje schreef op 13 oktober 2004 @ 12:07:
[...]
Nee, wereldbolletje wil in dit geval zeggen dat er een actieve GPRS verbinding is. Dus, dat het toestel een GPRS attach heeft en gegevens kan uitwisselen. Dat hoeft niet perse in je browsertje te zijn, ook bij bv. het ophalen van mail of het verzenden van MMS zie je dat tekentje.
De blauw balk boven de ontvangststerkte geeft aan of er sowieso een GPRS signaal in de lucht te vinden is. Als je het toestel op 'GSM only' zet, dan zou die blauwe balk moeten verdwijnen omdat het toestel dan ook niet naar GPRS zoekt.
Heb nu opnieuw wapinstellingen laten sturen en T-zones gsm gekozen,nu zie ik geen wereldbolletje meer en geen blauw boven mijn accu streepjes,maar een groen horentje dat ie aan het inbellen is
2 vragen:6killer schreef op 13 oktober 2004 @ 22:25:
Nou ik heb mn eerste HID ook af. Heb voor een Bsplayer besturing gekozen omdat er al genoeg van winamp zijn.
[afbeelding]
Download HID file
-kun je ook zoiets voor msn maken? Zodat je dus chat op je gsm?
-hoe heb je dit gemaakt? (met welk programmaatje enzo)
1) Nee, daar heb je myfriends of dat java-messenger geval voor.Ghannes schreef op 13 oktober 2004 @ 23:17:
2 vragen:
-kun je ook zoiets voor msn maken? Zodat je dus chat op je gsm?
-hoe heb je dit gemaakt? (met welk programmaatje enzo)
2) Lees ook eens het topic door.. (laatste 3 pagina's)
waarschijnlijk bedoeld die msn via bluetooth met je telefoon, dat zou wel ideaal wezen, of kan die java messenger geval dat ook?Sabbi schreef op 14 oktober 2004 @ 10:39:
[...]
1) Nee, daar heb je myfriends of dat java-messenger geval voor.
myfriends is toch ook een optie die via het gsm netwerk werkt en waar je dus voor betaald?
(ik wil mn toestel terug
Nee, maar ik had precies hetzelfde bij het SE servicepoint in Den Haag. Ik liet het daar updaten en nu is alles in het Engels (plus oude firmware versei). Zij zouden ook contact opnemen bij SE, zelf heb ik een mailtje gestuurd naar SE. Bij SE zelf wisten ze van niks!!!Mags schreef op 13 oktober 2004 @ 17:23:
Even een vraagje voor de mensen die zelf al m.b.v. de sony site een firmware update hebben gedaan.
Sinds enkele dagen heb ik ook een K700i... alleen met de alleroudste firmware, batterij duur is idd brak.
Als ik hem wil updaten dan zegt het SESP in Eindhoven dat hiervoor 2 weken je toestel kwijt bent...? Is dat bij andere SESP ook zo...?
Is er anders iemand in Eindhoven waar ik een update kan uit voren met een dss-25 of zo..? (tegen kleine vergoeding)
Als ik hem wil updaten dan zegt het SESP in Eindhoven dat hiervoor 2 weken je toestel kwijt bent...? Is dat bij andere SESP ook zo...?
Is er anders iemand in Eindhoven waar ik een update kan uit voren met een dss-25 of zo..? (tegen kleine vergoeding)
Verwijderd
heej gasten top telefoontje alles werkt prima (Y)
even een vraagje ik heb de k700i nieuwe sorftware etc met een hi20 abbootje
maar nu wil ik games downloaden mms en proberen op internet te komen kheb op de SE site al instellingen geprobeerd de instellingen uit het forum maar nog steeds nul komma nul hij blijft maar op verbinden staan en verder gebeurd er eigenlijk vrij weinig kan iemand me hier misschien zo spoedig mogelijk mee helpen
alvast thnkx, greetings extreemwave
maar nu wil ik games downloaden mms en proberen op internet te komen kheb op de SE site al instellingen geprobeerd de instellingen uit het forum maar nog steeds nul komma nul hij blijft maar op verbinden staan en verder gebeurd er eigenlijk vrij weinig kan iemand me hier misschien zo spoedig mogelijk mee helpen
Verwijderd
die mms/gprs instellingen die poosje geleden in het forum stond hebk nogmaals geprobeerd de rest van de account en internet instellingen verwijderd alles opnieuw nog geen resultaat daarna nogmaals alles verwijderd en via SE alles gedownload op de k700 maar ook dit heeft nog geen goed resultaat gegeven ik snap dur nu echt geen drol meer van.
het moet toch mogelijk zijn om die instellingen zo te maken dat ik afbeeldingen en games kan downloaden via mijn telefoon.
het moet toch mogelijk zijn om die instellingen zo te maken dat ik afbeeldingen en games kan downloaden via mijn telefoon.
Weet jij of er ook programma's zijn die zolas FMA met winamp deed je msn/icq etc via zon manier kan bedienen? Dus buiten het gsm netwerk om, alleen via bluetooth.Sabbi schreef op 14 oktober 2004 @ 10:39:
[...]
1) Nee, daar heb je myfriends of dat java-messenger geval voor.
Geen idee, maar als ik in een range van 10 meter van m'n pc ben hoef ik niet ook nog eens mobiel bereikbaar te zijn voor chatten.
(En als ik echt graag wil chatten over bluetooth, dan pak ik m'n ipaq er wel bij)
(En als ik echt graag wil chatten over bluetooth, dan pak ik m'n ipaq er wel bij)
Hmm wat ik hier lees, is dat iedereen erop kan wachten wanneer de telefoon wordt ge-update...en met wachten bedoel ik niet 2 weken zoals ze tegen jou zeiden maar 20 min.Almering schreef op 14 oktober 2004 @ 11:44:
Sinds enkele dagen heb ik ook een K700i... alleen met de alleroudste firmware, batterij duur is idd brak.
Zou nog eens bellen en dit melden en vervolgens vragen wat hier de reden van is
Geen commentaar
even over die HID files.
Moet je nog een bepaalde proggie op je pc installeren
Elke keer als ik met die hid file van me gsm naar pc wil connecten zegt ie
"Bluetooth verbinding mislukt"
Iemand een idee wat ik daar aan kan doen
Moet je nog een bepaalde proggie op je pc installeren
Mario Kart FC 1590-4774-1019
www.k-700.com staat een uitleg met drivers en patch hoe je je bluetooth beide kanten op kan laten werken. Mijn drivers verhinderden dat ook eerst maar nu werkt het perfect.neggix schreef op 14 oktober 2004 @ 15:20:
even over die HID files.
Moet je nog een bepaalde proggie op je pc installeren![]()
Verwijderd
Ik ben bij dezelfde SE point geweest in Eindhoven ze zeiden dat ze het druk hadden en daarom zetten ze de telefoon in reparatie en duurt het 2 weken. Als je een afspraak maakt kan het binnen 20 min, moet je even naar ze bellen om een afspraak te maken.robbydw schreef op 14 oktober 2004 @ 14:32:
[...]
Hmm wat ik hier lees, is dat iedereen erop kan wachten wanneer de telefoon wordt ge-update...en met wachten bedoel ik niet 2 weken zoals ze tegen jou zeiden maar 20 min.![]()
Zou nog eens bellen en dit melden en vervolgens vragen wat hier de reden van is
Toen ik van die twee weken hoorde heb ik maar meteen een dss-20 besteld bij complaza, maarja die komt pas over 2 weken binnen.

Zijn er meer mensen die geen nummerherkenning hebben in een sms bericht. Bijvoorbeeld als je een bericht van je provider krijgt dat iemand je gebeld heeft. Zo moet je altijd in je telefoonboek het nummer nagaan wie er gebeld heeft, pretty annoying!
Heb je je contactpersonen wel als +316... ingevoerd? Dan krijg je dat namelijk wel gewoon te zien....Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 15:59:
[...]
Zijn er meer mensen die geen nummerherkenning hebben in een sms bericht. Bijvoorbeeld als je een bericht van je provider krijgt dat iemand je gebeld heeft. Zo moet je altijd in je telefoonboek het nummer nagaan wie er gebeld heeft, pretty annoying!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Ik heb een probleempje met FMA... 
Versie 0.1.1.16.
Na het installeren geeft ie meteen al aan dat een aantal .vbs files niet gevonden kunnen worden. De dir waar in gezocht wordt naar die files bestaat ook niet. Vervolgens klapt ie er kort na het connecten uit.
Gisteren kon ik nog wel gewoon connecten en ermee werken.
Heeft iemand anders dit ook gehad?

Versie 0.1.1.16.
Na het installeren geeft ie meteen al aan dat een aantal .vbs files niet gevonden kunnen worden. De dir waar in gezocht wordt naar die files bestaat ook niet. Vervolgens klapt ie er kort na het connecten uit.
Gisteren kon ik nog wel gewoon connecten en ermee werken.
Heeft iemand anders dit ook gehad?
zo eidelijk mijn batterij binnen
en i love this phone
FMA werkt bij mij ook nog niet perfect hij connect wel maar bij vele dingen blijft hij hangen of slaat vast(bvb met het uitlezen van mijn contacten en telefoon nummers)
ze zijn nog steeds bezig met FMA compatible te maken met de k700 dat is als ik het leest in de forums van FMA nog niet optimaal
nu heb ik ook f een vraagje over de sim/gid lock op mijn telefoon(nee ik vraag niet hoe ik die eraf kan halen)
ik lees namelijk op de telfort site(daar heb ik een abbo van)
volgende vraag is:
is een branded telefoon zoiets als een simlock(gid) ik bedoel als mijn telefoon unlocked zou moeten zijn(volgens de telfort faq) zou het dan ook unbranded moeten zijn?. ik kan namelijk nergens de "my friends" optie vinden dus vermoed ik dat ze die eruit gesloopt hebben
en i love this phone
FMA werkt bij mij ook nog niet perfect hij connect wel maar bij vele dingen blijft hij hangen of slaat vast(bvb met het uitlezen van mijn contacten en telefoon nummers)
ze zijn nog steeds bezig met FMA compatible te maken met de k700 dat is als ik het leest in de forums van FMA nog niet optimaal
nu heb ik ook f een vraagje over de sim/gid lock op mijn telefoon(nee ik vraag niet hoe ik die eraf kan halen)
ik lees namelijk op de telfort site(daar heb ik een abbo van)
volgens een ander forum kan je checken of je telefoon locked is als je 5 slotjes ziet in een menu(ben op zoek naar waar hij nou zat ik had hem net nog bah) anyway bij mij staan er dus 5 slotjes dus locked??Heeft mijn telefoon een SIMlock/GID-lock?
Telfort Prepay telefoons hebben een SIM-lock en/of een GID-lock. Telfort telefoons die zijn aangeschaft bij een abonnement hebben geen SIM-lock en GID-lock.
volgende vraag is:
is een branded telefoon zoiets als een simlock(gid) ik bedoel als mijn telefoon unlocked zou moeten zijn(volgens de telfort faq) zou het dan ook unbranded moeten zijn?. ik kan namelijk nergens de "my friends" optie vinden dus vermoed ik dat ze die eruit gesloopt hebben
Iseci
Verwijderd
De nummers zijn ingevoerd met +316... daar ligt het niet aan. Als ik het nummer selecteer uit de sms en dan ga bellen vind hij wel de bijhoorde naam. Raaaar...Nitai schreef op 14 oktober 2004 @ 16:12:
[...]
Heb je je contactpersonen wel als +316... ingevoerd? Dan krijg je dat namelijk wel gewoon te zien....
Iemand ideeen...?
Misschien ff handig om erbij te vermelden waarbij je zit (KPN, TELFOR, enz) en wat voor abo je hebt, of prepay natuurlijk.Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 11:46:
heej gasten top telefoontje alles werkt prima (Y)
Verwijderd
hi20 abbootje staat erbij;)DjWannaB2002 schreef op 14 oktober 2004 @ 17:48:
[...]
Misschien ff handig om erbij te vermelden waarbij je zit (KPN, TELFOR, enz) en wat voor abo je hebt, of prepay natuurlijk.
Verwijderd
EuhmDjWannaB2002 schreef op 14 oktober 2004 @ 17:48:
[...]
Misschien ff handig om erbij te vermelden waarbij je zit (KPN, TELFOR, enz) en wat voor abo je hebt, of prepay natuurlijk.
Hij zegt dat ie een Hi 20 abbo heeft, bij KPN dus
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp als je je software online update is alles engels
behalve de T9.Kan iemand me vertellen of het echt zo is?
graag reactie want dan begin ik er niet aan
graag reactie want dan begin ik er niet aan
Verwijderd
dat staat erbij hoor hi20 abootje hi knp 20 abbonnement is hetDjWannaB2002 schreef op 14 oktober 2004 @ 17:48:
[...]
Verwijderd
misschien moet je hem nog op nederlands zetten?of had je dat al geprobeerd?Mags schreef op 13 oktober 2004 @ 17:23:
Een branded telefoon hoeft niet perse een simlock te hebben. Is echter wel aannemelijk...andersom is het ook zo...een simlocked telfoon hoeft niet branded te zijn[b][message=21890711,noline]tntkiller schreef op 14 oktober 2004 @
En die my friends optie heeft het meerendeel van de bezitters van de K700 (helaas) niet
Geen commentaar
bah ik haat een gehandicapte telefoonrobbydw schreef op 14 oktober 2004 @ 20:09:
[...]
Een branded telefoon hoeft niet perse een simlock te hebben. Is echter wel aannemelijk...andersom is het ook zo...een simlocked telfoon hoeft niet branded te zijn
En die my friends optie heeft het meerendeel van de bezitters van de K700 (helaas) niet
Iseci
Verwijderd
ff een snel vraagje, kun je in je telefoon ook je foto bewerken? Dus bijv. verkleinen ofzo iets? Wil nl. wel eens een foto versturen via MMS maar dan issie vrij groot als ie op 640 bij 480 is gemaakt. Zou wel makkelijk zijn als ik hem dan zou kunnen resizen.
Kon er in de handleiding niks over vinden.
tenks!
tenks!
Zou ik inderdaad ook wel effe willen weten of je het kan instellen nadat je nieuwe firmware erin geblzen hebt, voor ik zometeen een dss-25 ga aanschaffen waar ik eigenlijk niks aan heb.Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 19:12:
[...]
misschien moet je hem nog op nederlands zetten?of had je dat al geprobeerd?
volgens mij iig nietVerwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 20:28:
ff een snel vraagje, kun je in je telefoon ook je foto bewerken? Dus bijv. verkleinen ofzo iets? Wil nl. wel eens een foto versturen via MMS maar dan issie vrij groot als ie op 640 bij 480 is gemaakt. Zou wel makkelijk zijn als ik hem dan zou kunnen resizen.
tenks!
Ik heb mijn headset ding gesloopt. Het pootje waarmee die in de foon gaat is afgebroken. Iemand een idee waar ik zo een ding het beste weer kan krijgen?
Verwijderd
ff een leuk tipje voor alle mensen die mp3 op hun k700i zetten:
ga naar download.com en download daar het programma GOLDWAVE
hiermee kun je onder effect het aantal decibel van een mp3-tje verhogen/verlange en nog veel meer andere leuke dingen veranderen
aan het liedje.
het is leuk om je decibel iets te verhogen zodat je k700i het liedje harder afspeelt en de kick dus nog veel groter wordt
ga naar download.com en download daar het programma GOLDWAVE
hiermee kun je onder effect het aantal decibel van een mp3-tje verhogen/verlange en nog veel meer andere leuke dingen veranderen
aan het liedje.
het is leuk om je decibel iets te verhogen zodat je k700i het liedje harder afspeelt en de kick dus nog veel groter wordt
Aaahh, Ik had dat al geprobeerd en lukte niet, maar nu is het wel gelukt6killer schreef op 14 oktober 2004 @ 15:39:
[...]
www.k-700.com staat een uitleg met drivers en patch hoe je je bluetooth beide kanten op kan laten werken. Mijn drivers verhinderden dat ook eerst maar nu werkt het perfect.
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Ik wist geeneens dat dat zou kunnen? Hoe zou je zoiets dan aanzetten? Nitai?Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:15:
[...]
De nummers zijn ingevoerd met +316... daar ligt het niet aan. Als ik het nummer selecteer uit de sms en dan ga bellen vind hij wel de bijhoorde naam. Raaaar...
Iemand ideeen...?
Je kunt foto's wel bewerken (pixel kleurtjes veranderen), maar niet resizen. Ik heb vorige week een 640x480 foto via MMS vestuurd en dat ging volgens mij prima.Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 20:28:
ff een snel vraagje, kun je in je telefoon ook je foto bewerken? Dus bijv. verkleinen ofzo iets? Wil nl. wel eens een foto versturen via MMS maar dan issie vrij groot als ie op 640 bij 480 is gemaakt.
Wat betreft die Update Service. Ik heb 'm ge-update en de taal bleef gewoon Nederlands. Het lijkt me dat die poster hierboven gewoon z'n telefoontaal op Engels heeft staan. Het zou ook nog kunnen dat 'ie een buitenlandse K700 heeft, waar door de dealer een Nederlands taalpakket op geinstalleerd is. Volgens mij kan dat, want dat heb ik eens gezien op een van die websites waar je firmwares kunt kopen (die hier niet gepost mochten worden). Daar stond dat de firmware eigenlijk uit meerdere onderdelen bestond. Misschien herkent de Update Service dat niet en installeert gewoon weer het originele taalpakket.
What's the speed of Dark?
Dat is is kut, ik had me k700 eind juni en na 3 dagen me headset kwijt, terwijl ik radio best vaak gebruik. Ben overal langsgeweest, overal gezocht maar nergens te krijgen. (de stereo versie dan). Winkels konden ze zelfs niet bestelle bij seDRaakje schreef op 14 oktober 2004 @ 22:11:
Ik heb mijn headset ding gesloopt. Het pootje waarmee die in de foon gaat is afgebroken. Iemand een idee waar ik zo een ding het beste weer kan krijgen?
Nu keek ik vorige week op de se site, en daar kon je ze bestellen a 24,99€,
Die optie is helemaal verdwenen uit het menu. Er staat nog maar 1 taal in en dat is engels.Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 19:12:
[...]
misschien moet je hem nog op nederlands zetten?of had je dat al geprobeerd?
Ik denk dat ik vanmiddag de helldesk maar eens bel.
Verwijderd
Teleworld - kinkerstraat-Amsterdam verkoopt ze.jap85 schreef op 15 oktober 2004 @ 09:56:
[...]
Dat is is kut, ik had me k700 eind juni en na 3 dagen me headset kwijt, terwijl ik radio best vaak gebruik. Ben overal langsgeweest, overal gezocht maar nergens te krijgen. (de stereo versie dan). Winkels konden ze zelfs niet bestelle bij se![]()
Nu keek ik vorige week op de se site, en daar kon je ze bestellen a 24,99€,wel creditcard vereist. Ik ga ervan uit dat ze binnenkort ook wel in de winkel liggen.
Volgende week komen ze ook bij de phonehouse binnen
Heeft iemand die nieuwe batterij al binnen en uitgetest?
Wil graag wel een beetje fatsoenlijk met mn telefoon kunnen klooien en bellen zonder dattie dan na 1,5 dag leeg is.
Wil graag wel een beetje fatsoenlijk met mn telefoon kunnen klooien en bellen zonder dattie dan na 1,5 dag leeg is.
Dit topic is gesloten.
Let op: