[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.734 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:02
mijn muis is nog gewoon "logitech blauw" daar ga ik denk ik ook niets mee doen, omdat ik daar toch heel veel mee werk en bang ben dat het dan wel aflaat.

op het toetsenbord zit gewone motip blauw metallic lak, als grondlaag motip primer en als afsluiter blanke lak van motip. die busjes kosten geloof ik iets van 7 a 8 euro per spuitbus (zoiets ligt mij nog bij tenminste..)

doordat je blanke lak over de kleurlak heenspuit wordt het veel harder als normaal. ik heb zelf 3 lagen blanke lak gespoten. hierdoor wordt het echt keihard, ik heb het al een keer op mijn rekenmachine gespoten en heb voor de gein eens geprobeerd hoe hard het was, ter indicatie... ik had een spijker nodig om er een krasje in te krijgen. dat het dus gaat afgeven of vlekken tijdens het typen ben ik niet bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Anoniem: 134669 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 10:57:
hej heej ik zie nu net dat je ook gekleurd plexi kan krijgen bezitten jullie over foto's daar van ?
http://atro.nl//index.php...bd6d5682ea86ac1c2e76c9968

bij atro.nl hebben ze alle kleuren plexi :)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Anoniem: 134669 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 14:59:
cardreader ingebouw..

let niet te goed op de afwerking 8p

[afbeelding]
Dat is natuurlijk bagger he ;)

Koop dan een interne oid, dit ziet er niet uit zo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcye
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08-2017

Parcye

Mr C

@zenith_ust: Ik had verwacht dat je deze bij mislukte mods zou posten.

"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134669

Parcye schreef op zondag 30 januari 2005 @ 17:18:
daar hoort die idd wel :P
koop volgende week intern..
was leuk geprobeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115650

Hoe grof kan je zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:22
hij vertelt tenminste wel de waarheid. de waarheid is hard
:+

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115650

Maar dan nog, 'tis wel erg lomp.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116985

ephymerous schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 00:22:
Ik ben op zoek naar allerlei soorten stekkertjes, ben net begonnen met een chieftec kast te modden (ik zal binnenkort een topic gaan openen) maar ik wil alle draden van de fans verlengen en zelf wat verbindingen maken op plaatsen waar het draad makkelijk weer los moet kunnen. Tweakstore had eerder allerlei stekkertjes maar Tweakstore is helaas gestop :'(

'k heb inmiddels veel webshops gehad maar kan het maar niet vinden. Iemand die me uit de brand helpt? :)

/edit

En ik was ook opzoek naar zon Neo backplate dat zodat ik mn socket a waterblokje makkelijker vast kan zetten, en window molding, ooit eens wat via een IA gekocht maar kan het geloof ik nergens los kopen :? :) iemand?
Ik was ook op zoek naar dit molding, Ik heb de organisator van de IA een mailtje gestuurd. ff afwachten, maar ik houd je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-02 23:34
Freezinghardware heeft toch die dingen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:58

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik was mijn voeding beu omdat de fan zo ongelofelijk luidruchtig was en omdat de kabels aan de verkeerde kant zaten en niet netjes weg te werken waren. Maar ik had ff geen geld voor een Antec (er moeten nl. 2 Xeon CPUs en een 6800GT op draaien), dus heb ik de ventilator vervangen door een 19 dB casefan en heb de voeding omgedraaid zodat de kabel aan de andere kant uit kwamen. Nu is de voeding lekker stil en zijn de kabels enigzinds weggewerkt (beter kan volgens mij niet). Ok, piccies....
Voor:
Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.demon.nl/mod12.jpg
Na:
Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.demon.nl/mod11.jpg
Daarvoor moest ik wel een paar gaatjes bij boren in het achterpaneel en toen ik toch bezeig was, heb ik ook maar ff glow-feet gemaakt (jaja, ik weet het. Boring blauw, 100x gedaan, jaja).
Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.demon.nl/feet.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.demon.nl/feet2.jpg
En de zilvere afdekplaatjes die iedereen hier lelijk vond zwart gespoten. Lekker productief dagje vandaag :)
Afbeeldingslocatie: http://www.zonoskar.demon.nl/mod10.jpg
Het zwart is alleen niet precies hetzelfde als rest, misschien dat matte verf beter geweest was dan de zijdeglans die ik heb gebruikt.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addict
  • Laatst online: 18-06 18:55

Addict

Het leven is een plak kaas.

Heb hetzelfde principe al een tijdje eerder toegespast:)

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/vanaarst/pc_fan.JPG

Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121024

samaarst schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:26:
[...]

[afbeelding]
is dat rubbere molding? zo ja, waar heb je dat gekocht? ik zie het alleen bij webshops, en nou voor 2 euro ofzo het te laten overkomen :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
samaarst schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:26:
[...]

[afbeelding]
Ga je er nog een fanguard opdoen? Anders wil je ff een cd´tje wissellen en dan zit je met je klauwen in die fan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104594

ik ben een beetje aan het casemodden geweest en dit is het resultaat. dus wat vinden jullie dr van :)
ik heb gewoon een beetje de basic dingen gedaan, cdrom + floppy gestealht, voeding gesleeved, rounded cables, andere koelers uv ccfltjes en een fancontroller :)

Afbeeldingslocatie: http://img161.exs.cx/img161/2583/img159616kt.jpg
totaal beeld met flits

Afbeeldingslocatie: http://img67.exs.cx/img67/9882/img14460so.jpg
gestealhte cdroms en floppy drives

Afbeeldingslocatie: http://img161.exs.cx/img161/8840/img159110uz.jpg
zijkant zonder flits

Afbeeldingslocatie: http://img161.exs.cx/img161/7381/img159310qq.jpg
schuin van voor zonder flits

Afbeeldingslocatie: http://img161.exs.cx/img161/8921/img159519mh.jpg
bovenkant zonder flits (die ccfl valt uiteraard niet zo op int echt, maar hij wordt nog vast gezet :) )

dingen die ik oooit nog zou willen doen:
window in de bovenste cdrom drive :*)
lcdtje in de voorkant

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 104594 op 31-01-2005 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 15:21

RMB

Nee, geen right mouse button!

Anoniem: 104594 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:33:
ik ben een beetje aan het casemodden geweest en dit is het resultaat. dus wat vinden jullie dr van :)
ik heb gewoon een beetje de basic dingen gedaan, cdrom + floppy gestealht, voeding gesleeved, rounded cables, andere koelers uv ccfltjes en een fancontroller :)
bovenkant zonder flits (die ccfl valt uiteraard niet zo op int echt, maar hij wordt nog vast gezet :) )

lcdtje in de voorkant
Mees-ter-lijk ! _/-\o_ vooral die mesh en de fans!
wat zijn de specs?

[ Voor 5% gewijzigd door RMB op 31-01-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128402

Zeer netjes! Mooi gedaan.. trouwens hoe heb je da met je diskette station gedaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 17:37
<knip>
lcdtje in de voorkant
Ziet er tof uit, leuke kleurencombi met dat zwart met rood, en blauw, waar het rood overheerst, ook netjes dat je de zijkant van de rekken van je 5,25" en 3,5" van een zwarte plaat hebt voorzien.
Ik zou je alleen nog aanraden om de heatshrink rond je kabels nog ff te laten 'shrinken' met een aansteker.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
MaTr1x schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:21:
[...]

Ziet er tof uit, leuke kleurencombi met dat zwart met rood, en blauw, waar het rood overheerst, ook netjes dat je de zijkant van de rekken van je 5,25" en 3,5" van een zwarte plaat hebt voorzien.
Ik zou je alleen nog aanraden om de heatshrink rond je kabels nog ff te laten 'shrinken' met een aansteker.
o dus dat valt me op , hij heeft het nog niet laten krimpen
maar voor de rest mooie mod hoor _/-\o_

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wow, das positief :)

ik zal wel even proberen t nog wat te laten shrinken met een aansteker, de feun die ik heb gebruikt werkte niet echt goed :p

@MaTr1x: bij die kast zijn de 5,25" en 3,5" al zwart :9

@Erwin2005 in een van de lege plaatjes een gat boren, daar een ijzer figuurzaagje doorheen steken en zagen maar. dan nog wat vijlen, nog wat zagen enz, net zo lang tot t past :) (t is in de praktijk toch nog wel een hoop gepruts :( ) ik moest ook nog een stuk van de voorkant van het diskette station afzagen, en een nieuw eject knopje maken.

@RMB de specs zijn niet al te best :P maar goed:
AMD athlon XP 1700+
ATi radeon 9500 + (128 mb, agp 8X)
512 mb ram (2X 128, 1X 256 :P )
Aopen AK73(A)-V (waarschijnlijk ken je die niet, maar tis niet al te best :P )
Soundblaster Audigy ES
verder een cd brander, en een lezer, 40 gig hdd, philips 5.1 a3.600, mx510...

edit: ik vergeet de kast :p tis een Recom Black Stealth 3 Windows, in de pricewatch € 169,- :o maar ik heb m 2e hands van ebay voor 52 :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 104594 op 31-01-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112352

Echt fantastisch gedaan, de kleurencombinatie is vooral heel erg goed gekozen. Persoonlijk had ik de Aerogate in het zwart gepakt, maar voor de rest is dit echt een top-mod :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112352 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 21:09:
[...]

Echt fantastisch gedaan, de kleurencombinatie is vooral heel erg goed gekozen. Persoonlijk had ik de Aerogate in het zwart gepakt, maar voor de rest is dit echt een top-mod :D
ja, ik had die aerogate nog van mn vorige pc ;)
maar ik vind t ook wel best zo, anders krijg je weer zo'n mod met 4 verschillende kleuren zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een mening .. ik ben verplan
zijkant open
stukje van de bovenkant open voor fan(warme lucht eruit)
er komt ipv de zijkant een stukje uv plexi..
2x ccfl uv 30 cm (boven en benede)
2 extra UV fans..

dit word dus gewon UV kast .. maar zal dat te overdreven worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127383

Ey dude''s

Ik heb laatst mijn mircosoft muisje naar de hemel geholpen:(
Maar heb een nieuwe gekocht :D Een Logitech muis :D
Deze muis had ik nog geen 2uur en had hem toen al gemod :) .
Maar een dag later had ik er ook maar groen in gezet :D En wel zo dat het lijkt alsof ie 2oogjes heeft :D . Heb helaas geen pics, maar die komen snel :D
d8 moet ik ff melden.

SpyKicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134669 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 21:37:
even een mening .. ik ben verplan
zijkant open
stukje van de bovenkant open voor fan(warme lucht eruit)
er komt ipv de zijkant een stukje uv plexi..
2x ccfl uv 30 cm (boven en benede)
2 extra UV fans..

dit word dus gewon UV kast .. maar zal dat te overdreven worden ?
kan wel, maar je kan door dat uv plexi wel een stuk minder goed heen kijken dan door normaal plexi dacht ik. door onderstaand groen plexi kan je bijv. helmaal niet heen kijken, maar daar zijn ook nog wel verschillen in ;)
Afbeeldingslocatie: http://img77.photobucket.com/albums/v233/waussie/DSC02360.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addict

Addict

Anoniem: 121024 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:02:
[...]

is dat rubbere molding? zo ja, waar heb je dat gekocht? ik zie het alleen bij webshops, en nou voor 2 euro ofzo het te laten overkomen :/ .
nope :)
een plastic afwerkring die ik op school heb gej*t is pcies 80mm (heb er nog 3)

Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus Gekleurs plexi is slecht zichtbaar ....
maare UV ccfl en UV van fannetjes dat is gewoon het zelfde
niet dat ik kleur verschil krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134669 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:13:
dus Gekleurs plexi is slecht zichtbaar ....
maare UV ccfl en UV van fannetjes dat is gewoon het zelfde
niet dat ik kleur verschil krijg ?
je hebt best soorten uv plexi waar je wel goed door heen kunt kijken, dan is het wel mooi. maar je moet er wel even op letten :)
en die uv ccfl tjes geven opzichzelf geen mooi, of leuk licht he.... dus dat is ook niet te vergelijken met de kleur van de fans... of begrijp ik je niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104594 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 17:40:
[...]

je hebt best soorten uv plexi waar je wel goed door heen kunt kijken, dan is het wel mooi. maar je moet er wel even op letten :)
en die uv ccfl tjes geven opzichzelf geen mooi, of leuk licht he.... dus dat is ook niet te vergelijken met de kleur van de fans... of begrijp ik je niet goed
ik bedoel te zeggen..

je heb blauw en blauw (te denken aan donker licht)
maar hoezit dat met de kleur van UV ccfl en de UV van fans...
zit dat kleurverschil in .

zo ja is dat zo erg dat ik me er aan kan storen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135922

Hier mijn pc mod.
Die icq dingen bestana wel niet meer (van m'n broer)

http://users.edpnet.be/lens/buismod.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112352

Anoniem: 135922 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:20:
Hier mijn pc mod.
Die icq dingen bestana wel niet meer (van m'n broer)

http://users.edpnet.be/lens/buismod.htm
:D _/-\o_

Orgineel idee om je pc in een olievat te duwen :D

Heb je van binnen ook ccfl's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
@ ConWar,
heel netjes en leuke kleurcombinatie! _/-\o_
maar naast dat je nog ff met een vlammetje langs alle krimpkousjes moet... mischien is het leuk als je die stickers van je voeding en van je bovenste cd-drive er af haalt?
en daarnaast hoef je niet gelijk een gat in je disc drive te zagen... mischien polijsten als een spiegel! :*)
en fan controller kon je ook in het zwart kiezen maarjaa... was cker de enigste die er nog was!?

@ Spykicker... foto's graag en ik zou zelf willen weten: wat voor soort ledje moet ik kopen voor mijn Trust Ami Mouse 250s optical. (ik wil hem graag in het blauw) waarom zijn eigelijk al die optical-mouses met een rood lichtje? :O is er nou eigelijk verschil te merken als je een ander ledjes erin hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135922

ik ken al die mod dingen niet, wij hebben daar niks voor gekocht.
Dus waat ccfl's zijn weetik niet. Enkel 1 blauwe led, maar die geeft serieus wat licht, die staat opd e koeler gericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:47

sapphire

Die-hard pruts0r

Dom klein vraaagje: Kent iemand nog een Webshop waar je AC-Ryan uv reactive plexi kan kopen ?
Want had een aantal shop op het oog maar die zijn of faiiliet of je kunt er om bepaalde reden niet meer bestellen.
(shop in de randstad is ook goed)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sapphire schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:39:
Dom klein vraaagje: Kent iemand nog een Webshop waar je AC-Ryan uv reactive plexi kan kopen ?
Want had een aantal shop op het oog maar die zijn of faiiliet of je kunt er om bepaalde reden niet meer bestellen.
www.atro.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

sapphire schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:39:
zijn er eigenlijk modshops in de randstad? heb er hier in de buurt nog geen kunnen ontdekken?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@willy1986
Anoniem: 104594 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 21:13:
[...]

ja, ik had die aerogate nog van mn vorige pc ;)
maar ik vind t ook wel best zo, anders krijg je weer zo'n mod met 4 verschillende kleuren zwart :)
:)
die stickers dr afhalen kan wel ja :) en van polysten weet ik niks :p van een gat in mn cdrom drive zagen al wat meer :)
maar als je me kan vertellen hoe ik dat mooi polyst is dat idd ook wel een goede optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 14:47

sapphire

Die-hard pruts0r

dano_nl schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:51:
[...]

zijn er eigenlijk modshops in de randstad? heb er hier in de buurt nog geen kunnen ontdekken?
We hadden Tweakstore--->faiiliet
Tweak-Freaks ---> word verkocht neemt geen bestellingen meer aan
dat zijn de grootste

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
  • Laatst online: 31-05 09:21
http://www.pcmodshop.nl is de goedkoopste wat betreft acrylpanels die ik ken.

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Anoniem: 104594 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:56:
@willy1986

[...]

:)
die stickers dr afhalen kan wel ja :) en van polysten weet ik niks :p van een gat in mn cdrom drive zagen al wat meer :)
maar als je me kan vertellen hoe ik dat mooi polyst is dat idd ook wel een goede optie
zilverpoets! en neem er de tijd voor!

dit is een beetje oude foto, (na poetsbeurt nummero 1..)
Afbeeldingslocatie: http://nl.msnusers.com/_Secure/0RwCz*1EUQM7fcA6FlIMBb0G1gK8NnLw*Bh5JhkfTymMeBRo4Jasg7wzvq8uls3I2eeneu0nUhkC*gd*Rt6woBcPMN2xFlVVA6vdrUjniTsI/blauw%20pc1.JPG?dc=4675508426310508050

wel een tip: gebruik GEEN azijn om te ontvetten NA het polijsten...gwn een vochtige doek is voldoende... en anders de vette vingers eraf poetsen(met zilverpoets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@willy

heb je je hele kast gepoetst, ik wist niet dat je ook geverfde spullen kon poetsen met zilver poets. maar ik zal dr eens naar kijken, tu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addict

Addict

Drawer schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:47:
[...]

Ga je er nog een fanguard opdoen? Anders wil je ff een cd´tje wissellen en dan zit je met je klauwen in die fan. :+
zoals je ziet zit er een schakelaar op ;)
maar je hebt gelijk, maar gebruik het al bijna een jaar zonder problemen

Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Anoniem: 104594 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:09:
@willy

heb je je hele kast gepoetst, ik wist niet dat je ook geverfde spullen kon poetsen met zilver poets. maar ik zal dr eens naar kijken, tu :)
nou.. die blauwe lak heb ik dus NIET gepoetst... t gaat alleen om de backplate van het mobo, dat gaatjes rooster en de voeding(alleen het zichtbare deel dat aan de buitenkant zichtbaar is, in mijn kast zit immers geen window) t begon met dat gaatjes rooster, dat wilde ik meer laten opvallen. 8)

die blauwe lak heb ik als hoogglans gekocht... gwn goed schuren, en schuren ,en schuren en dan rustig spuiten met tussenpozes van 10 min. na 3 lagen was ie helemaal mooi glad...(kosten voor schuurpapier, grondlak en die blauwe lak waren in totaal "maar" 15 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k dacht al joh :p
maar dan zal ik dat ook is proberen als k int weekend is niks te doen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 09:17
................
lcdtje in de voorkant
ConWar, zou je me kunnen vertellen welk merk en type van fans je gebruikt hebt en waar je ze vandaan hebt gehaald? 80 of 92 mm?

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Laatst online: 18-11-2024
Is van Ace, gekocht bij Ace-systems.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzie1987
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 20:44
sapphire schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:03:
[...]

We hadden Tweakstore--->faiiliet
Tweak-Freaks ---> word verkocht neemt geen bestellingen meer aan
dat zijn de grootste
www.oc-shop.nl is een goede zaak die exclusieve dingen verkoopt nog en tweakstore is niet falliet maar hij is gewoon gestopt ;) hij kon in zn 1tje niet meer al het werk aan.

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzie1987
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 20:44
Deslaw schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 08:34:
Is van Ace, gekocht bij Ace-systems.com
Ace (het fan merk) bestaad helaas ook niet meer was van de zelfde man als de tweakstore en hij heeft alles stop gelegd. dus als je die nog kan vinden zijn het zeer goede fans heb er zelf 3x 120 mm

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Laatst online: 18-11-2024
:9 Hmmm dat wist ik niet! Naja jammer..

Op de HCC zag ik een winkel die HEEL veel ACE verkocht, weet niet precies hoe die heet..

kijk anders op www.ace-modding.com ofzo daar staat ook bij where2buy welke winkels ace spullen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TankiEEE
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-06 23:24
Op de hcc was er idd een shop die veel ACE fans verkochten en ccfl enz. Volgens mij was het NT Microsystems of iets dergelijks

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54555

ozzie1987 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:18:
[...]

Ace (het fan merk) bestaad helaas ook niet meer was van de zelfde man als de tweakstore en hij heeft alles stop gelegd. dus als je die nog kan vinden zijn het zeer goede fans heb er zelf 3x 120 mm
zelfde man als tweakstore?, tussen hilversum en rotterdam zit nog wel een verschil hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

hmm, ik heb nog niet zo lang geleden zon beetje al de mod spulletjes voor mn case bij ace-systems gekocht. en die werden gewoon geleverd. bovendien wordt de site juist vernieuwt, dus ik zou niet zeggen dat ze dr mee gestopt zijn. (bovendien hebben ze onlangs een actie voor azie gesponsord op inkoopactie.net)
@Firecracker t zijn idd ace fans en wel deze: ACE-80-UVRB. gekocht op www.ace-systems.nl Afbeeldingslocatie: http://www.ace-modding.nl/pages/images/ACE-80-UVRB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 16-06 17:37
[...]

Dit is dus niet correct, die ACE fans heeft Marcel van Ace-Systems speciaal laten maken, en hij verkoopt ze nog steeds hoor, dus dat het merk niet meer bestaat is niet waar.
Jeroen van Tweakstore verkocht de ACE fans alleen. Ik zag laatst trouwens dat je die fans ook in de webshop van Modguru kunt bestellen.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirecrackerBE
  • Laatst online: 22-05 09:17
Die fans zien er echt wel lekker uit :9 !
Maar... ik zie bij de specs wel staan dat ze nogal luidruchtig zijn:

http://www.ace-modding.nl....php?page=0&offen=3&ID=20
33.8 dB(A) en 41.67 CFM op 2500 rpm voor 92 mm fans.

Als ik dat vergelijk met die van AC Ryan:
2500 rpm
25,24 dB
43,40 CFM

Dan lijken die van AC Ryan mij toch beter, niet?

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je voor t geluid gaat misschien, maar na fototjes van beide te bekijken vond ik de kleuren van de ACE toch mooier, meer rood dan oranje :) en ze hebben natuurlijk ook kleurtjes die ac niet heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 08:47

gakkethijs

niks

mja zeker tweakstore en ace is heeel wat anders. het is wel waar dat tweakstore hielp met inkomen van sommige watercooling/hardware dingen. er komt een compleet nieuwe site aan van ace om te kunnen bestellen en snel af te handelen. ik heb zelf een flink aantal fans van ace en ze bevallen me prima op 5v. ben wel bevooroordeelt. zelf zit nu te kl*ten met atx en p4 con van mijn enermax. speciale tool gekocht werkt nie paperclips lukken niet ik wordt helemaal gek. iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nietjes lukte mij ook niet echt nee, zoals je ziet hem ik m ook niet gesleeved, jammer dan hor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Je moet met die tool zorgen dat hij tegen de weerhaakjes zit en dan voorzichtig even een klein beetje heen en weer draaien. Dan kon ik de draden van de atx/p4 er makkelijk uittrekken... Met alleen erin steken lukt het mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Laatst online: 09-06 08:47

gakkethijs

niks

-l-Arjan-l- schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 23:06:
Je moet met die tool zorgen dat hij tegen de weerhaakjes zit en dan voorzichtig even een klein beetje heen en weer draaien. Dan kon ik de draden van de atx/p4 er makkelijk uittrekken... Met alleen erin steken lukt het mij ook niet.
ja ik heb er in gestoken en geprobeerd te draaien maar het wil nog niet echt lukken zal morgen middag in alle rust nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Een paar dagen geleden kreeg ik (eindelijk) mijn bestelde pakket binnen, kon dus beginnen met de binnenkant

hetgeen ik gedaan heb ik gewoon de standaard dingentjes (cpu meshen, kabels opruimen, ....) met volgend resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://home.versateladsl.be/vt607832/gersom/images/desk_D.jpg
Die mooie doos staat daar enkel om de rommel daarachter te verbergen >:)
Afbeeldingslocatie: http://home.versateladsl.be/vt607832/gersom/images/02_SLCD.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.versateladsl.be/vt607832/gersom/images/02_SLCL2.jpg

meer fotos en een filmpje op mijn website

het enige dat nog moet gebeuren is op een mooie manier die front fan te installeren (op de fotos is ie naar beneden gevallen); iemand ideeen of tuts?

foto(tje) front:
Afbeeldingslocatie: http://home.versateladsl.be/vt607832/gersom/images/02_FCCL.jpg

waarschijnlijk zal ik in deze vakantie mijn kast nog eens herspuiten omdat deze niet helemaal gelukt is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-02 11:42
gebruik plamuur oid kom je een heel end ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heej mensen

zo fan adapter van standaard naar 80mm ofzo past die op elke cpu cooler ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Anoniem: 134669 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 23:16:
heej mensen

zo fan adapter van standaard naar 80mm ofzo past die op elke cpu cooler ?
Nee, alleen als de cooler met schroeven in het blok gedraait zijn B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 20-06 19:30
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7

Kleuren kloppen voor geen meter, klotencamera. Mn Zalman is in werkelijkheid mooi verlicht, en is er een blauwe gloed met iets groen in de case. En de mesh is UV-Green :)

Dit is er aan gedaan:
- Stealth Mod
- Window mod
- Fancontroller
- CCFL's (1x groenblauw en 1x blauw)
- Rounded IDE's, waarvan 1 met neon string.
- Blauwe Zalman cooler.
- Cable Mesh

Kabels wegwerken wil helaas niet zo goed bij deze case

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HStyles schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 23:18:
[...]

Nee, alleen als de cooler met schroeven in het blok gedraait zijn B)
bedankt ik zal eens kijken .. of weet iemand het uit zijn hoofd bij amd sempron 2600+ boxed..
wat voor cooler daar bij zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die "grote" cpu coolers zoals zalman ...
is dat niet slecht voor je cpu als je moederbord verticaal staat.
omdat dat de cooler aan je cpu "hangt" ipv er op rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

@ zenith_ust

Normaal moet dat geen probleem zijn. Zolang je niet teveel de kast beweegt (naar lans gaat enzo) dan is het geen probleem. Volgens mij zaten er ook speciale bevestigingsclips bij om door je mounting holes te doen. Als je toch wil besparen op gewicht kun je beter de AlCu nemen ipv de puur koperen. Scheelt paar graadjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 20-06 19:30
Er zit idd een backplate achter, daardoor 2 metalen afstandsbussen. Daarop is de klem van de koeler vastgeschroeft, en er zit geen beweging in :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:31
ozzie1987 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:17:
[...]

www.oc-shop.nl is een goede zaak die exclusieve dingen verkoopt nog en tweakstore is niet falliet maar hij is gewoon gestopt ;) hij kon in zn 1tje niet meer al het werk aan.
Heb hier toch echt een brief van de curator waarin mij gevraagd word te specificeren wat ik nog van tweakstore tegoed had ;)

Dus Tweakstore is zeker wel failliet....

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Laatst had ik aagekondigt bezig te zijn met mijn mdf-zelfbouw kast vandaag nog wat geklutst en hier het resultaat:

http://home.scarlet.be/~fjamaes/pc%20001.jpg
http://home.scarlet.be/~fjamaes/pc%20002.jpg
http://home.scarlet.be/~fjamaes/pc%20003.jpg
http://home.scarlet.be/~fjamaes/pc%20004.jpg

De buitenkant word glanzend zwart met de gebruikeleijk schakelaartjes en al van voor.

Nu mijn vraag, wel ik heb een mooie dual led voeding van levicom (zwarte behuizing blauwe verlichting). Wat zal ik doen HEEL de kast van binnen en buiten blauw verlichten, HEEL de kast groen belichten (dat word dan van binnen een gemengde kleur met die voeding) OF voorkant van de kast (de ledjes blauw) zijkant groen en achterkant blauw.

Hoop dat het nog een beetje duidelijk is :9

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 15:21

RMB

Nee, geen right mouse button!

langezwieper schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 18:13:
Laatst had ik aagekondigt bezig te zijn met mijn mdf-zelfbouw kast vandaag nog wat geklutst en hier het resultaat:

http://home.scarlet.be/~fjamaes/pc%20001.jpg
http://home.scarlet.be/~fjamaes/pc%20002.jpg
http://home.scarlet.be/~fjamaes/pc%20003.jpg
http://home.scarlet.be/~fjamaes/pc%20004.jpg

De buitenkant word glanzend zwart met de gebruikeleijk schakelaartjes en al van voor.

Nu mijn vraag, wel ik heb een mooie dual led voeding van levicom (zwarte behuizing blauwe verlichting). Wat zal ik doen HEEL de kast van binnen en buiten blauw verlichten, HEEL de kast groen belichten (dat word dan van binnen een gemengde kleur met die voeding) OF voorkant van de kast (de ledjes blauw) zijkant groen en achterkant blauw.

Hoop dat het nog een beetje duidelijk is :9
leuk idee, maar vooral vind ik de 3 biggetjes video leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
leuk idee, maar vooral vind ik de 3 biggetjes video leuk 8)
THO! :+ gesnapt okej kben 17 en kijk nog naar de 3 biggetjes :P mss ook een leuk idee rozen verlichting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-06 15:38
Ik heb gister een cooler master centurion 5 gekocht, mooi kastje vind ik zelf. Ik heb ook al tig ideeën voor het modden daar van en zal nog een een toppic doorvoor gaan openen. Nu ben ik alleen opzoek naar mensen die al wel eens zo'n case hebben gemod, en ook ff een foto daarvan willen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 23:21
En dan hier de foto's van mijn mod:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.berntsen/1.jpg
De case zonder alles erin.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.berntsen/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.berntsen/3.jpg
Nu met ledjes en schakelaars.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.berntsen/4.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.berntsen/5.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.berntsen/6.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/a.berntsen/7.JPG
En het resultaat.

[ Voor 3% gewijzigd door hberntsen op 07-02-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Je foto's werken niet ;)
de links dan toch
al opgelost, very nice gedaan!!!

[ Voor 87% gewijzigd door Sjoerd op 07-02-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
gefixed Bedankt!

[ Voor 40% gewijzigd door hberntsen op 07-02-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mooi gedaan al had ik het mooier gevonden als het niet uit plexiglas of iets anders doorzichtig was gemaakt. Nu zie je heel die kabelzooi en dat doet wel afbreuk aan de netheid van de mod.

Toch ben ik jaloers want ik wil ook wel zoiets op mijn bureau of de voorkant van m'n pc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Niet online
Mooi gedaan alleen de afwerking van je plexiglas is slecht, sorry. Misschien die zijplaatjes opnieuw maken? Wel een goed idee btw, zo'n control center... :)

[ Voor 19% gewijzigd door oli4100 op 07-02-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107572

errig mooi gemaakt :D

BTW , waarvan hebbie die LCD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

kun je heel goedkoop bestellen @ www.world-led.com

[/spam-modus] :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

peddro schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:26:
kun je heel goedkoop bestellen @ www.world-led.com

[/spam-modus] :P
Thanks you

En hrbentsen, vertel er eens wat meer over :P ik wil weten of het moeilijk is om dat aantesturen via je PC , kvind het er leuk uitzien om zelf te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121577

Mooi gdaan hoor harm,

Kuj mij daar ook un keer mee helpe,
vat da met die weerstande enso niet...
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
Anoniem: 107572 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:33:
[...]

Thanks you

En hrbentsen, vertel er eens wat meer over :P ik wil weten of het moeilijk is om dat aantesturen via je PC , kvind het er leuk uitzien om zelf te maken.
Ja hoor, ik bestuur het lcd met LCD Smartie. En de ledjes van Winamp met het programma COM-port Winamp Control
Anoniem: 121577 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 20:50:
Mooi gdaan hoor harm,

Kuj mij daar ook un keer mee helpe,
vat da met die weerstande enso niet...
|:(
Staat op World-Led in de faq hoe je dat moet doen

[ Voor 26% gewijzigd door hberntsen op 07-02-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Laatst online: 21-06 15:17
ik ben ook met een casemod bezig, ik heb voor mezelf t gevoel dat het niet "CiP" waardig is dus gooi ik maar wat hierzo om te laten zien :P ben btw pas begonnen

Afbeeldingslocatie: http://img101.exs.cx/img101/990/kast22qt.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img101.exs.cx/img101/3761/kast36vr.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img101.exs.cx/img101/8845/front16ov.th.jpg

het idee is als volgt (globaal)

kast wordt mat zwart, in dat kruis zit een kadertje waar een LCDtje in komt te hangen (van www.htvision.nl) van 128x64 pixels

in de voorkant heb ik de saaie domme leds vervangen door blauwe laser dingen die in chromen fittinkjes zitten, tevens ook gelijk maar een schakelaar ingebouwd voor de CCFL ik heb opzich wel concrete plannen voor de rest maar ik denk dat het leuker is om het gewoon zo te laten zien :P

[ Voor 85% gewijzigd door 1nsane op 07-02-2005 22:13 ]

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hberntsen schreef op maandag 07 februari 2005 @ 21:58:
[...]

Ja hoor, ik bestuur het lcd met LCD Smartie. En de ledjes van Winamp met het programma COM-port Winamp Control

[...]

Danke u , ik ga er denk ik ook eentje maken :D maardan met 4 meter kabel anast mn bed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106265

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ewoudvos/TribalGear.jpg
Heeft iemand misschien een idee hoe ik een dergelijke stijl kan painten?
Het gaat dus om de zwarte randen en rode vlakken.
Als het haalbaar is wil ik dit misschien gaan gebruiken als stijl voor een casemod.
Ik wil even weten of iets dergelijks te produceren is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EwoKên schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:11:
[afbeelding]
Als het haalbaar is wil ik dit misschien gaan gebruiken als stijl voor een casemod.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 121577 op 08-02-2005 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107572 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:59:
[...]

Danke u , ik ga er denk ik ook eentje maken :D maardan met 4 meter kabel anast mn bed :P
2X 4 m Netwerkkabel
4m Seriele Kabel
4m LTP Kabel

't is goedkoper om je bed te verplaatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

[...]

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 121577 op 08-02-2005 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

[...]

Ok, dank :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126031 schreef op woensdag 13 oktober 2004 @ 16:53:
Goeindaag!!!!
Ik heb in de vakantie mah ff een paar dingen gemod.
hier ff wat pics :*)

ik vind het zelf dat het goed is gelukt >:)
[afbeelding]

hier ff een pic van men zijkant :)
[afbeelding]

hier ff een pic van de binnenkant van men case
[afbeelding]

hier is de casefan uit
[afbeelding]

en hier ff de achterkant + zijkant 8)7
[afbeelding]

binnenkort meer van een andere kast >:)
Wat is er allemaal gemod dan, sorry maar ik kan niet echt onderscheiden wat gemod is en niet... sommige dinge kun je zelf doen maar je kunt sommige ook zo in de winkel kopen. Dus wat is gemod en wat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99283 schreef op dinsdag 19 oktober 2004 @ 22:47:
[...]

Ik denk dat de koeler van je radeon niet zo goed meer werkt :/ Maak een klein rond gaatje erin dan? Heb je gelijk verse lucht
Nee, want de koeler op de radeon blaast lucht, hij zuigt dus geen vrisse lucht aan als je er een gaatje in maakt. Maar het zou wel handig zijn voor de afvoer van warme lucht, die kan ook niet zo goed weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganzz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10-2021
EwoKên schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:11:
[afbeelding]
Is wel haalbaar maar je moet er stukjes uit halen voor een casemod en dan kan het best mooi worden.

offtopic:
WOW
6 post achter elkaar hamkaso, niets te doen?
waarvan 2 zonder toevoeging, probeer deze knop eens
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

[ Voor 6% gewijzigd door Ganzz op 08-02-2005 09:03 ]

[www.ganzz.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-06 18:59
ACE gebeuren kan je nu ook bestellen bij SpacePromotions en al hun dealers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106265

Ganzz schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 09:03:
[...]

Is wel haalbaar maar je moet er stukjes uit halen voor een casemod en dan kan het best mooi worden.

offtopic:
WOW
6 post achter elkaar hamkaso, niets te doen?
waarvan 2 zonder toevoeging, probeer deze knop eens
[afbeelding]
Dat er stukken uitgehaald moeten worden snap ik wel,
dit is ook niet mijn eerste mod.
Ik wilde alleen weten hoe je dat "slordige" effect bij de zwarte randen van de pic kan verfen.
En hoe je het "druppel-achtige" van de rode vlakken kan verfen op een case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcye
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08-2017

Parcye

Mr C

Afbeeldingslocatie: http://www.parcye.com/got/pict0017.jpg
In het donker ziet de kamer erg blauw
Afbeeldingslocatie: http://www.parcye.com/got/pict0018.jpg
Wonderbaarlijk genoeg lukte het mij om zonder problemen een gat in mijn kast te maken met mijn nepDremel
Afbeeldingslocatie: http://www.parcye.com/got/pict0018_zoom.jpg
ZOOM! van het plaatje hier boven

Deze mod is aangebracht nadat mijn voedingsventilator begon te brommen. Mijn PC werd altijd al warm en zeker nu hij zijn 5de jaargang heeft gehad.

Toen ik vrijdag even ging kijken naar de prijzen van een nieuwe fan kwam ik tot de conclusie dat een fan met leds slechts 1 euro duurder is en dat ik dus voor 3 euro een mooie ledfan heb. Vrijdag deze even gehaald en daarna met succes in gebracht. PC voeding bromt niet meer en de PC lijkt het ook niet warm te hebben, functioneerd nog altijd prima.

"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
ben ik de enige die die hamkazo vet irritant vind met zn replies met alleen een quote?
tis wel jammer dat ze bij world led geen aansluitkits leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Slitch schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:21:
ben ik de enige die die hamkazo vet irritant vind met zn replies met alleen een quote?
ze verkopen toch wel kitjes bij wordlled ?
onder lcd>kits wel jammer dat ze maar 1 kitje verkopen: kit 16x2 LCD LTP

offtopic:
nee je bent niet de eniste die hamkazo irritant vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heej mensen waar koop ik een fan adapter van 60-80/120 mm voor op een koelblok van een amd sempron 2600+ BOXED koelblok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slitch schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 13:21:
Sorry hoor, t sal niet meer gebeure, ok?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.