zoo alweer zitten modden

, jaa dat krijg je heh als je je verveelt..
ik heb aan aantal weken terug mijn achterkant gepolijst... was wel tevreden, maar die kast moest nog mooier!
HET PLAN: kast spuiten en 1 cd brander stealthen!(jaa andere dvd-rom heeft nog garantie... en gaat ook zo snel mogelijk weg > de ene keer ziet XP hem wel, andere keer is hij ziek:S

en de power/hdd led goed aansluiten.
dus pc uit elkaar gehaald(popnagels doorboren) en alle dingen schuren enzoo (zie verder voor mijn stappenplan)
de foto's
met een digitale camera..
muisklik op foto...
GLANS
meer en betere foto's op:
http://nl.msnusers.com/willy1986/shoebox.msnw
de gestealthde drive zit in de bovenste vak... de achterkant was eerst helemaal spiegel maar ik had nog wat over in de blauw spuitbus en kon het niet laten dit ook te gebruiken!

dus luchtrooster - gedeelte afgeplakt en de achterkant ff geschuurd+ grondlak erop. en zaterdagavond dus ff de blauw lak erop. verder die mobo en pci-kaart rooster nog eens extra gepolijst!

toen zondagmorgen alles droog was, in elkaar zetten, met een popnagel apperaat en klaar...
boodschappen lijstje (kosten: €15,32)
schuurpapier middel; korrel 240 3 vellen
schuurpapier fijn; korrel 400 3 vellen
Gamma spuitlak grondverf
Flexa spuitlak blauw Hoogglans
stappenplan voor spuiten voor de tweakers die ook wel een ander kleurtje willen
-ontvetten
-schuren korrel 240
-afspoelen en afdrogen
-schuren korrel 400
-afspoelen en afdrogen
-grondlak 1e laag
-na 10 min 2e laag grondlak
-18 uur drogen
-grondlak lichtjes opschuren met korrel 400
-afvegen met vochtige doek
-blauw lak; laag 1 kruislings opbrengen en express over de rand gaan op keerpunt
-na 10 min blauw lak; laag 2, ook deze weer kruislings
-30 min drogen op vlakke stand
- ophangen en niet aankomen
ook heb ik dus de power en hdd led gewisseld, de power led is nu groen en de hdd led word rood. (logisch toch? volgens japanners niet
die ledjes wil ik binnekort vervangen door blauwe

en de voeding krijgt ook (als ik naar de HCC beurs toe kan) een mooie blauwe fan
oohjaa het groene frontje van mijn broertjes nokia is nu ook blauw
graag commentaar!
[
Voor 23% gewijzigd door
willy1986 op 23-11-2004 10:30
]