Welke moderator kan een screenshot laten zien van het instellingenmenu waarmee hun alles (of veel) kunnen veranderen?
Worden je hersens zó week door het eten van veel Spaghetti?
Virussen? Scan ze hier!
MAAR IK WOU HET GEWOON WETEN HOOR! Dan niet. Sluit dit topic maar en vergeet dit topic maar................
lijkt me een goed planOp zaterdag 30 december 2000 16:40 schreef FredSpagetti het volgende:MAAR IK WOU HET GEWOON WETEN HOOR! Dan niet. Sluit dit topic maar en vergeet dit topic maar................
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
heheOp zaterdag 30 december 2000 16:56 schreef Tom het volgende:
Zoiets ok
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ehm, Arjen... dat klopt geloof ik niet helemaal
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Jawel, HTML staat uit (met een paar uitzonderingen)...Op zaterdag 30 december 2000 16:59 schreef Mr. B. het volgende:
Ehm, Arjen... dat klopt geloof ik niet helemaal
Virussen? Scan ze hier!
Tom : cool
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Weet ik, maar dan is het nog niet de bedoeling dat je in een quote de HTML source ziet staan d8 ik zoOp zaterdag 30 december 2000 17:14 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Jawel, HTML staat uit (met een paar uitzonderingen)...
StatBar.nl - @GoT
Ik dacht meer zoiets:
[ admin break - je fokt de layout op!
]
<!-- http://tweakers.net/ext/i.dsp/978195356.gif -->
[ admin break - je fokt de layout op!
<!-- http://tweakers.net/ext/i.dsp/978195356.gif -->
Ah, dus dat is nou de achterkant... weten we dat ook weer
StatBar.nl - @GoT
Whehehe, Jorma die is gevat.
Bericht hierboven
wow, dat figuurtje heeft ook ogen in z'n achterhoofd 
hij is wel goed
hij is wel goed
\o/
Gaaf gedaan Jorma
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
LOL
StatBar.nl - @GoT
De laatste keer dat ik keek was het toch zoals dit:
Die is koel!Op zaterdag 30 december 2000 18:46 schreef Daniel Kegel het volgende:
De laatste keer dat ik keek was het toch zoals dit:
[afbeelding]
StatBar.nl - @GoT
Als iemand eens een slotje op jouw account zou zetten, dan zou het hier een stuk gezelliger zijnOp zaterdag 30 december 2000 18:55 schreef Sjaak-fat-aars het volgende:
hmm onzin kan iemand slotje zetten
StatBar.nl - @GoT
Hahah iddOp zaterdag 30 december 2000 19:01 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Als iemand eens een slotje op jouw account zou zetten, dan zou het hier een stuk gezelliger zijn
L:+L
Daniel heeft gewoon een foto gemaakt vanuit de achterkant van z'n monitor terwijl hij GOT er op had staan.
Daniel heeft gewoon een foto gemaakt vanuit de achterkant van z'n monitor terwijl hij GOT er op had staan.
Of je mailt naar info@android.nl en je vraagt een demo/screendump actie...
Gewoon zeggen dat je een site maakt en er een forum op wilt... suc6
Gewoon zeggen dat je een site maakt en er een forum op wilt... suc6
Of: http://gathering.tweakers.net/i/ er staat een icoontje bij, rood ding in de vorm van een kruisje... 
Whahaha~!!~
Sins wanneer mogen wij door mappen surfen?
Whahaha~!!~
Sins wanneer mogen wij door mappen surfen?
owkay owkay...
ze liegen allemaal... dat is helemaal niet de achterkant van GoT...
Ik heb het bewijs

Dit is de achterkant van GoT
Ik heb het bewijs

\o/
Eeen screenshot van een adje/mod is al wel vaker voor gekomen.
Logischerwijs bijna hetzelfde maar dan met 1 of 2 extra icoontjes in de balk.
*Edit* : Arshia --> bwhahahhaha
Logischerwijs bijna hetzelfde maar dan met 1 of 2 extra icoontjes in de balk.
*Edit* : Arshia --> bwhahahhaha
Arshia: ROTFLOL! 
BTW, die vale foto (achter die meiden dan
), is dat de t.net/GoT crew of vergis ik me? Ik vraag me af waar Arshia die vandaan heeft
BTW, die vale foto (achter die meiden dan
StatBar.nl - @GoT
Wacko's
...
Jah dat is t.net/GoT crewOp zaterdag 30 december 2000 20:16 schreef Mr. B. het volgende:
Arshia: ROTFLOL!
BTW, die vale foto (achter die meiden dan), is dat de t.net/GoT crew of vergis ik me? Ik vraag me af waar Arshia die vandaan heeft
En ik heb zo mijn bronnen voor foto's ;):P
\o/
ROFLMAO!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D
Vooral die chick bij Femme op schoot...mwuhahahahaha :D:D:D:D
Verwijderd
lol zeg nou gewoon Rick, iedereen (toch diegen die op #t.n) zitten weten het, we worden dagelijks bestookt met je naamOp zaterdag 30 december 2000 20:42 schreef Arshia het volgende:
[..]
Jah dat is t.net/GoT crew
En ik heb zo mijn bronnen voor foto's ;):P
haha, ja :):D:D:DOp zaterdag 30 december 2000 20:45 schreef Daniel Kegel het volgende:
ROFLMAO!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
egnie... kheb geen bronnen die Rick heten... en btw... die is nu op vakantieOp zaterdag 30 december 2000 20:48 schreef Lasher[57th] het volgende:
[..]
lol zeg nou gewoon Rick, iedereen (toch diegen die op #t.n) zitten weten het, we worden dagelijks bestookt met je naam
en hoezow worden jullie dagelijks bestookt met mijn naam?
(dit begint een beetje op een OTF topicje te lijken
\o/
Verwijderd
wie post er dan zo'n fotoOp zaterdag 30 december 2000 21:01 schreef Arshia het volgende:
[..]
egnie... kheb geen bronnen die Rick heten... en btw... die is nu op vakantiedus daar gaat je theorie
en hoezow worden jullie dagelijks bestookt met mijn naam?Wie zit er te roddelen?
(dit begint een beetje op een OTF topicje te lijken)
Arjen en Jorma en Daniel begonnen in de chat met die achterkantjes...Op zaterdag 30 december 2000 21:02 schreef RobinVR het volgende:
[..]
wie post er dan zo'n foto
is nie mijn schuld
\o/
Ja, hier één Wacko presentOp zaterdag 30 december 2000 20:20 schreef IceStorm het volgende:
Wacko's...
Arshia:
ROFLMAO!! muhahahaha :D:D:D:D:D ROFL :+:+:+
Verwijderd
iddOp zaterdag 30 december 2000 21:38 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Arshia:
hoezo slotje? beetje humor is toch niet tegen de regels?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Hij staat gespiegeld......Op zaterdag 30 december 2000 18:08 schreef Jorma het volgende:
Tss..
De enige echte! (met een schoongeschrobde achterkant)
tuurlijk staat ie gespiegeld...Op zondag 31 december 2000 12:54 schreef FredSpagetti het volgende:
[..]
Hij staat gespiegeld......
je kijkt toch van de achterkant naar de voorkant
\o/
whaha lol 
Ik lig echt helemaal dubbel
Ik lig echt helemaal dubbel
Juist.......Ook zo met Mario 2 op de NES. Pak je een flesje met rood spap ofo en gooit hem neer komt er een deur. Ga je er door heen is de wereld ook aan de achterkant bekeken. En zwart.Op zondag 31 december 2000 13:02 schreef Arshia het volgende:
[..]
tuurlijk staat ie gespiegeld...
je kijkt toch van de achterkant naar de voorkant
O, is dat het! Ik dacht dat B.G. ook in Mario een woordje mee had gesproken... een bug dacht ik...
Ja, ze kunnen vast ook m'n bankrekening leegroven............Op zondag 31 december 2000 14:27 schreef Blue-eagle het volgende:
Maarre... waarom komt er geen screendump van de admin van GOT? Niet het opensource principe?
Alsof er zoveel geheime functies inzitten...
Ik denk, als je het ziet, dat het de standaard functies bevat. Die je ook op andere forums ziet...
Op zondag 31 december 2000 14:58 schreef FredSpagetti het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen vast ook m'n bankrekening leegroven............
Ga er maar niet over beginnen dat ik je bankrewkeningnr. ook weet ;););)Op zondag 31 december 2000 14:58 schreef FredSpagetti het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen vast ook m'n bankrekening leegroven............
(of is die van je vader?)
nou, goed, omdat jullie het zo lief vragen 
Verwijderd
Daniel Kegel: nou, goed, omdat jullie het zo lief vragen 

En onder dat zwarte staat dan: file:///C:/WINDOWS/DESKTOP/contro~1.htm

If it ain't broken it doesn't have enough features
Nee, dus niet...dit is de echte user-admin. Arjen was geloof ik nog bezig met een flash-pagina met ingebouwde animaties. Je kan dan iemand bannen door er met een pistool op de schieten enzoOp zondag 31 december 2000 17:14 schreef Arien het volgende:
lolOp zondag 31 december 2000 17:44 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Nee, dus niet...dit is de echte user-admin. Arjen was geloof ik nog bezig met een flash-pagina met ingebouwde animaties. Je kan dan iemand bannen door er met een pistool op de schieten enzo
Arjen krijgt een beetje moordneigingen?
is wel een hele andere kant van Arjen
en Arjen kan trouwens helemaal nie met flash werken
\o/
LOL!Je kan dan iemand bannen door er met een pistool op de schieten enzo
StatBar.nl - @GoT
volgensmij is dat pw venstertje wel te hackenOp zondag 31 december 2000 17:27 schreef Apache het volgende:
http://gathering.tweakers.net/admin/
wie zou daar eens niet met de knopjes enz willen gaan prutsen
Dan weet ik wel iemand die een ban krijgtOp zondag 31 december 2000 19:00 schreef thefirstikke het volgende:
[..]
volgensmij is dat pw venstertje wel te hacken
Hij bant gewoon gauw alle modjes & adjesOp zondag 31 december 2000 19:26 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dan weet ik wel iemand die een ban krijgt
Een soort Shock the user and win $20.>:)Op zondag 31 december 2000 17:44 schreef Daniel Kegel het volgende:Nee, dus niet...dit is de echte user-admin. Arjen was geloof ik nog bezig met een flash-pagina met ingebouwde animaties. Je kan dan iemand bannen door er met een pistool op de schieten enzo
Hey!
Waarom heeft * saviour adje saviour 007 geen auth meer
Waarom heeft * saviour adje saviour 007 geen auth meer
Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.14 Server at gathering.tweakers.net Port 80
Verwijderd
Simpel door Timmie2000 gehacked.........Op zondag 31 december 2000 21:43 schreef saviour het volgende:
Hey!
Waarom heeft /me adje saviour 007 geen auth meer
[..]
Verwijderd
Waar vind je dat progje? Wil een website van m'n vrien hacken!!!!!!!Op zondag 31 december 2000 21:28 schreef Timpie2000 het volgende:
Met Crackwore kan je HTTP beveiliging kraken, even testen hoor
Timpie, blijf s met je takken van mn secret account af!!! 
Ik heb t je al zovaak gezegd! Dat wordt een ban zodra je me mn pass teruggeeft.
Enne Freddie, er is ook een edit knopje!
Deez:
Ik heb t je al zovaak gezegd! Dat wordt een ban zodra je me mn pass teruggeeft.
Enne Freddie, er is ook een edit knopje!
Deez:
Op zondag 31 december 2000 22:53 schreef FreddieSpaghetti het volgende:
[..]
Waar vind je dat progje? Wil een website van m'n vrien hacken!!!!!!!
Verwijderd
Waarom wil je dat zo graag weten? In de standaard GM/Admin interface zitten er 2 extra icoontjes (delete en trace ip). En via het mapje voor listtopics kan een topic gerenamed, gedelete, geclosed en gemoved worden. En Daniël heeft de rest al laten zien... het stelt allemaal niet zoveel voor hoor.Op zondag 31 december 2000 23:08 schreef FreddieSpaghetti het volgende:
Maarre... waarom komt er geen screendump van de admin van GOT? Niet het opensource principe?
Alsof er zoveel geheime functies inzitten................ Welke functies zitten er nog meer in die we nog niet kennen?
Verwijderd
En nu de screenshot.........Op maandag 01 januari 2001 01:17 schreef RobinVR het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten? In de standaard GM/Admin interface zitten er 2 extra icoontjes (delete en trace ip). En via het mapje voor listtopics kan een topic gerenamed, gedelete, geclosed en gemoved worden. En Daniël heeft de rest al laten zien... het stelt allemaal niet zoveel voor hoor.
LOL, ff bankrekening leegrovenOp zaterdag 30 december 2000 16:56 schreef Tom het volgende:
Zoiets ok
En dat is precies wat Daniel's laatste plaatje voorstelde.Op maandag 01 januari 2001 01:22 schreef FreddieSpaghetti het volgende:
[..]
En nu de screenshot.........
Niets meer, en niets minder.
Whahaha, stelltje mafkezenOp zaterdag 30 december 2000 16:56 schreef Tom het volgende:
Zoiets ok
Jullie hebben wel tijd zeg.
Stop eens met pesten van die jongen.
Vraag me eigenlijk af wat hij denkt te doen/aanrichten?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
dunno.. maar wij zjin klaar...
en nu ga ik slapen...:z:Z
en nu ga ik slapen...:z:Z
Wedduh dat ze het wel lekker vinden, met die chiks op schoot !Op zaterdag 30 december 2000 19:36 schreef Arshia het volgende:
owkay owkay...
Ik heb het bewijs
[afbeelding]
en dit is nog wel een "nette" versieOp maandag 01 januari 2001 05:37 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Wedduh dat ze het wel lekker vinden, met die chiks op schoot !
\o/
Op zondag 31 december 2000 19:31 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
Hij bant gewoon gauw alle modjes & adjes
LOL zou ik ook doen hoor !Op zondag 31 december 2000 19:31 schreef -BrZ- het volgende:
Hij bant gewoon gauw alle modjes & adjes
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
hum eerst lees ik dit topic :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104417/1
en dan dit alles ?
raar hé dat steeds meer mensen onzin posten!
Ik vind het best hoor want ik hou wel van een geintje, maar of het ooit nog serieus gaat worden als ook de adjes al onzin geen posten weet ik niet?
ik zou zeggen go with the flow!!!!!!!!!!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104417/1
en dan dit alles ?
raar hé dat steeds meer mensen onzin posten!
Ik vind het best hoor want ik hou wel van een geintje, maar of het ooit nog serieus gaat worden als ook de adjes al onzin geen posten weet ik niet?
ik zou zeggen go with the flow!!!!!!!!!!
Verwijderd
Mo-bees: wou je de humor van dit topic gaan vergelijken met de "humor" in het oude OTF? In dat geval ben je heel verkeerd bezig, al was het alleen maar omdat de sfeer in dit topic gewoon goed en spontaan was. Ik heb er echter al spijt van dat ik deze topic weer omhoog gehaald heb.
Verwijderd
Ach zeur nietOp zaterdag 30 december 2000 18:55 schreef Sjaak-fat-aars het volgende:
hmm onzin kan iemand slotje zetten
Verwijderd
Check dit dan, hier kan je m'n website wijzigen (alleen ik): 
Leuk he? Zoek maar eerst eens uit hoe je het wachtwoordvenster bereikt op Interkids (http://go.to/aar)

Leuk he? Zoek maar eerst eens uit hoe je het wachtwoordvenster bereikt op Interkids (http://go.to/aar)
Verwijderd
nee dat is niet wat ik bedoel.
wat ik bedoel is dat als de adjes ook al onzin (weet niet of dat het goede woord is, denk zelf meer aan funny) gaan posten je het niet van de users moet verwachten.
iedereen wil wel eens pure onzin posten, gewoon omdat het leuk is
wat ik bedoel is dat als de adjes ook al onzin (weet niet of dat het goede woord is, denk zelf meer aan funny) gaan posten je het niet van de users moet verwachten.
iedereen wil wel eens pure onzin posten, gewoon omdat het leuk is
Verwijderd
Leuke vriend ben jij... StakkerOp zondag 31 december 2000 22:53 schreef FreddieSpaghetti het volgende:
[..]
Waar vind je dat progje? Wil een website van m'n vrien hacken!!!!!!!
-=- Waarom niet gewoon r00t krijgen op die bak en ff alle ID's eruit slopen en de denk ik shadowed pwd's ff encrypten 
makkelijk toch
makkelijk toch
.
Verwijderd
Welk progje gebruik je daarvoor?Op vrijdag 12 januari 2001 20:45 schreef Mr.Zop het volgende:
-=- Waarom niet gewoon r00t krijgen op die bak en ff alle ID's eruit slopen en de denk ik shadowed pwd's ff encrypten
makkelijk toch
Verwijderd
dit topic gaat nu heel de verkeerde kant op. Hoe je root krijgt zoek je maar op op internet.
Waarom is dit ding eigenlijk nog steeds open?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()