You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
't Is trouwens niet enkel die naam die veranderd.. floris ging eindelijk (sawry) ook een fatsoenlijke policy opstellen, en met dat policy zullen jullie dan makkelijker kunnen modden.
En als't helemaal goed is gaan jullie modjes straks in je eige priveforumpje ook nog eens praten over de geopperde ideeën hier en hun haalbaarheid/effectiviteit voor GoT
edit: als jullie dit HIER bespraken en wij simpele usertjes constructief meehelpen ipv tegen te werken..
Zo hee! Amen!Op vrijdag 12 januari 2001 14:26 schreef poohbeer het volgende:
sorry hoor jongens.. maar als je nu een klein beetje moeite deed om positief te zijn zou't misschien toch al ietsje beter gaan.
't Is trouwens niet enkel die naam die veranderd.. floris ging eindelijk (sawry) ook een fatsoenlijke policy opstellen, en met dat policy zullen jullie dan makkelijker kunnen modden.
En als't helemaal goed is gaan jullie modjes straks in je eige priveforumpje ook nog eens praten over de geopperde ideeën hier en hun haalbaarheid/effectiviteit voor GoT
edit: als jullie dit HIER bespraken en wij simpele usertjes constructief meehelpen ipv tegen te werken..
Het kan inderdaad wel wat positiever hoor, niet alles zo zwart inzien gelijk....wacht het nou maar af!
Verwijderd
En hoe iemand kan zeggen dat we het 'meteen opgeven' begrijp ik totaal niet, want dit gaat al de tweede keer worden dat we een laatste actie ondernemen om het off-topic gedeelte op GoT te redden van de ondergang. En ik ben bang dat ik weer weet wat de uitkomst gaat worden.
Dan gaan we je verrassenOp vrijdag 12 januari 2001 14:30 schreef Robin het volgende:
Hoe iemand kan zeggen dat we het 'meteen opgeven' begrijp ik totaal niet, want dit gaat al de tweede keer worden dat we een laatste actie ondernemen om het off-topic gedeelte op GoT te redden van de ondergang. En ik ben bang dat ik weer weet wat de uitkomst gaat worden.
edit: detailfreak hieronder
euhh.. jullie hebben toch gans dit topic gelezen?Op vrijdag 12 januari 2001 14:30 schreef Robin het volgende:
Hoe iemand kan zeggen dat we het 'meteen opgeven' begrijp ik totaal niet, want dit gaat al de tweede keer worden dat we een laatste actie ondernemen om het off-topic gedeelte op GoT te redden van de ondergang. En ik ben bang dat ik weer weet wat de uitkomst gaat worden.
't Is ook niet offtopic dat we proberen te redden maar het plekkie waar echte tweakers zich eventjes kunnen ontspannen na een uurtje zwaar bijleren in de andere fora.
Zoals je ongetwijfeld ooit moet hebben gemerkt: de regelegeving (of het nu om het OF, OTF of zometeen over de Kroeg gaat) wordt niet of nauwelijks nageleefd, het forum blijft een beerput van trieste postings, met heel af en toe een leuk item.
Dus je kan wel moeite stoppen in het maken van een 'policy', echter als er amper iemand zich iets van aan trekt, kan je het net zo goed laten.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Dat kan, maar dat is nog geen reden om de pogingen meteen als zinloos te bestempelen. De vorige keer hebben we een aantal maatregelen afgesproken en die zijn niet allemaal uitgevoerd. Dat gaan we nu dus alsnog doen met een maximale termijn van 30 dagen.Op vrijdag 12 januari 2001 14:30 schreef Robin het volgende:
Is het dan nog niks dan zal ik die tent eigenhandig richting /dev/null sturen
Maja, jullie houden jullie fora proper en de 'nieuwe' modjes doen hier hun best om de kroeg te spiegelen aan het nieuwe beleid
Wat natuurlijk ook een probleem is is dat veel mensen willen dat het gewoon weer wordt zoals het was. Face it, forget it, it never will come back.
Enigste wat we kunnen doen is zo positief mogelijk zijn wat betreft veranderingen en gewoon proberen er het beste van te maken.
Verwijderd
Laten we niet vergeten dat we hoofdzakelijk een hardware forum zijn. Als de hele crew zich gek moet werken om een onzin gedeelte te runnen dan zijn we fout bezig. Zeg maar zoals nu het geval is.Is trouwens wel de bedoeling denk'k dat alle modjes de schouders eronder zetten wil't lukken.
Hoe kunnen alle modjes nou de schouders eronder zetten als de helft van de modjes die hele tent liever in de /dev/null zietOp vrijdag 12 januari 2001 14:35 schreef poohbeer het volgende:
Is trouwens wel de bedoeling denk'k dat alle modjes de schouders eronder zetten wil't lukken.
Als het zo moet weet ik niet waarom ik er zoveel tijd in steek? Dat jullie het niet met mij/ons eens zijn kan, maar wacht dan wel even met die veranderingen door te brengen.
Give the man a cigar!!Laten we niet vergeten dat we hoofdzakelijk een hardware forum zijn. Als de hele crew zich gek moet werken om een onzin gedeelte te runnen dan zijn we fout bezig
Woorden naar mijn hart, jij snapt het.
You've GoT a point there.Op vrijdag 12 januari 2001 14:40 schreef Tom het volgende:
Tja waarom zou ik moeite doen? Ik, Rick, Robin en een aantal vaste bezoekers hebben een mening. Anderen zijn het er niet mee eens, incl. Daniel en Floris, en die gaan de zaak vervolgens op hun manier regelen.
Als het zo moet weet ik niet waarom ik er zoveel tijd in steek? Dat jullie het niet met mij/ons eens zijn kan, maar wacht dan wel even met die veranderingen door te brengen.
Ik vindt het vrij lomp om met 6 tegen 3 ofzo toch de veranderingen en zo door te voeren.
Dit hele gezeik zou al voldoende moeten zijn om het te sluiten.
De kroeg heeft een proefopenstelling van 30 dagen waarbinnen de mensen die zich er voor in willen zetten alles op alles gaan zetten om het goed voor elkaar te krijgen.
Blijkt dat een heilloze weg (en ik heb er geen enkel probleem mee om dat vast te moeten stellen) dan hakken we de knoop door en steken we er verder geen tijd in.
Het lijkt me dat ik dat nu wel duidelijk genoeg gemaakt heb
(damn, ik kom wel aan m'n postings op deze manier
GoT heeft ik weet niet hoeveel bezoekers per dag, er word constant gepost.
En een aantal crewleden gaan gewoon hun eigen weg?
Wat is dit voor iets? Ooit gehoord van organisatie??
Sorry, maar ik vind dit echt heel amateuristisch van een aantal mensen binnen de GoT crew...
Om maar even in mijn geliefde taaltje te spreken: "You have the bridge" betekent niet "Take charge and redecorate the ship at your discretion".
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Als ze nu nog niet kunnen volgen met bans, dan gaat't gewoon dicht he snuffel.. dan kan niemand het nog tegenhouden denk'kOp vrijdag 12 januari 2001 14:33 schreef Snuffel het volgende:
Dus je kan wel moeite stoppen in het maken van een 'policy', echter als er amper iemand zich iets van aan trekt, kan je het net zo goed laten.
bij deze SMEEK ik de kroegmodjes om streng te modden EENMAAL die policy er is
Tja zo moet het natuurlik niet overkomen. Maar als ik 20 berichten tik, waar een aantal mensen wel achter staan en een aantal niet, die dan genegeerd worden... kan het niet laten het even te posten (had dit ook in het GoT-crewforum kunnen posten ja).Op vrijdag 12 januari 2001 14:47 schreef T het volgende:
Wat is dit voor iets? Ooit gehoord van organisatie??
Sorry, maar ik vind dit echt heel amateuristisch van een aantal mensen binnen de GoT crew...
Ik denk dat je daar toch voor een groot deel mee te maken hebt... maar dat was al langer zo (anti-onzinforum en pro-onzinforum).Op vrijdag 12 januari 2001 14:47 schreef Daniel Kegel het volgende:Tja, waar ik al helemaal geen zin in heb is twee kampen (anti-kroeg en pro-kroeg)
Dat wist ik niet, als dat werkelijk zo is en dus ook zo is afgesproken neem ik bovenstaand kritiek terug.Op vrijdag 12 januari 2001 14:54 schreef klmurphy het volgende:
Sorry, ik ben maar een usertje, maar is het niet zo dat Floris het OTF onder zijn hoede had? Mag hij het beleid dan niet zelf bepalen?
Vind eigenlijk dat je dan nog wel mag overleggen omdat het toch over een belangrijk en toch ook een onder druk staant deel van GoT gaat.
Verwijderd
ik denk inderdaad dat je daarmee een waardevolle aanwinst zou zijn. Je hebt mijn mening al verkondigd (dat is altijd handig: hoef ik het niet neer te zetten) en ik merk dat jij wanneer het forum behouden blijft, dat je de kwaliteit hoog wil houden. Je policy heb je in ieder geval al laten merken (als je een mod zou zijn dan)Op vrijdag 12 januari 2001 14:52 schreef Capoeiristas het volgende:
Als er (lite)modjes plaatsen vrij komen. Bij deze ik toon intresse. Misschien kan ik een waardevolle aanwinst zijn.
bij deze bied ik me ook aan. om de kwaliteit hoog te houden.
Bovendien is er nu sprake van een duidelijke termijn waarbinnen de zaak in orde moet zijn, en dat was er eerst niet. Bovendien hebben we altijd nog de vrijheid om tussentijds de boel te sluiten.
Maar het lijkt me handig als je deze discussie in het crew-forum voortzet (mocht je dat willen)
Laten we even bij het onderwerp blijven, dank u.Op vrijdag 12 januari 2001 14:58 schreef RobtH het volgende:
Maar die is toen veranderd in OTF.Op vrijdag 12 januari 2001 15:03 schreef Snuffel het volgende:
Ja, het Onzin Forum
Anyway, laat ook maar, daar doet het nu even niet toe.
Ja, er worden een hoop mensen simpelweg genegeerd. Je kunt nooit iedereen tevreden maken, je hoeft mij ook niet tevreden te maken, dat begrijp ik ook wel.Op vrijdag 12 januari 2001 14:58 schreef Daniel Kegel het volgende:
In feite is er niet zoveel veranderd
Maar er worden nu dingen, terwijl we nog in discussie waren hierzo, aangepast zonder aankondiging. IMHO is dat niet netjes.
Dan luisteren jullie wel?Maar het lijkt me handig als je deze discussie in het crew-forum voortzet (mocht je dat willen)
Even voor de duidelijkheid: het laatste wat ik wil is ruzie. Als ik er niets van zeg erger ik mij er alleen maar aan de komende tijd.
Floris is modje ja, maar dat hij dit soort beslissingen alleen neemt: nee, elke mod heeft tot nu toe inspraak gehad. En niet iedereen hoeft het daarmee eens te zijn, echt niet, maar er met z'n allen achter staan is wel handig imho.Op vrijdag 12 januari 2001 14:54 schreef klmurphy het volgende:Sorry, ik ben maar een usertje, maar is het niet zo dat Floris het OTF onder zijn hoede had? Mag hij het beleid dan niet zelf bepalen?
Bericht hierboven
Ik vind dat sommige modjes een heel klein beetje aan de hypocriete kant zijn over het OTF, nu GK. Ik zie nl. dat er modjes zijn die hier nagatief over het GK praten en die er maar al te graag in posten, soms is er zelfs pure onzin bij!
Wie de schoen past, trekke m aan
Wrom?Tom: wil je deze discussie met ons voortzetten in het crewforum? Dankje
Mogen wij niet meegenieten?
Of wordt dit naderhand weer opengebroken en on-line gezet?
('k weet het, ik ben een lul)
Okee, dat sommigen vinden dat het achteruit loopt heb je altijd wel.
Maar waarom werkt het niet zoals op tv?
Daarop gebeuren ook zoveel rare dingen waar ik het niet mee eens ben - maar ik kijk er dan gewoon niet naar.
Zo zou het toch ook kunnen hier op het forum?
Ik bedoel - zint het je niet - lees het dan niet.
En de moderators kijken wel of het door de beugel kan of niet.
Simpel toch :):):) hou toch op met het gezeur en het lost zichzelf op
Want wie zeurt.....kan gezeur terug verwachten
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Op een forum moet je de zaak wel in de hand houden, een forum gaat over een bepaald onderwerp, en in dit geval is dat computers, dat hier nogal van afgeweken word en dat dit de nodige gevolgen met zich meebrengt word momenteel over gediscussieerd.
Kom dan alsjeblieft niet met zo'n dom argument van "als je het niet wilt, dan negeer je het gewoon"
Jij snapt totaal niet waarom he ?Op vrijdag 12 januari 2001 15:18 schreef eddepet het volgende:
KNIP
Niet erg.
Maar bemoei je er dan ook niet mee.
Ik bedoel er zijn hier gewoon mensen die het zonde zouden vinden als GoT naar de verdommenis gaat door new people.
Druk maken ? nee. Nooit.
Maar vindt het wel zonde.
Verwijderd
Als je het voor mekaar krijgt ga je op ignore verrader!Op vrijdag 12 januari 2001 14:58 schreef RobtH het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat je daarmee een waardevolle aanwinst zou zijn. Je hebt mijn mening al verkondigd (dat is altijd handig: hoef ik het niet neer te zetten) en ik merk dat jij wanneer het forum behouden blijft, dat je de kwaliteit hoog wil houden. Je policy heb je in ieder geval al laten merken (als je een mod zou zijn dan)
Verwijderd
ik vind ook dat die offtopic forums weg moeten, maar,
is de reden dat ze weg gaan niet eigenlijk dat de database dan niet zoveel belast wordt?
Ik bedoel, als je je aan dat soort topics ergert, kom dan gewoon niet in dat forum! (zoals ik)......
Maar als het argument over de database naar voren komt hebben jullie gelijk.....
Het is niet de bedoeling dat het een forum op zich word, met name omdat het onderwerp op GoT nog altijd computers is.
Bericht hierboven
nee, dbase problems is niks.. kopen ze wel een nieuwe server bij enzo.. hosting is toch gratis.Op vrijdag 12 januari 2001 15:27 schreef TangLeFuzZ- het volgende:
ff tussendoor:
ik vind ook dat die offtopic forums weg moeten, maar,
is de reden dat ze weg gaan niet eigenlijk dat de database dan niet zoveel belast wordt?
Ik bedoel, als je je aan dat soort topics ergert, kom dan gewoon niet in dat forum! (zoals ik)......
Maar als het argument over de database naar voren komt hebben jullie gelijk.....
Maar het is gewoon een feit dat 1 uit de hand gelopen forum ook de andere fora verpest.. en je kan moeilijk een user gaan bannen om een minderwaardige vraag enzo he
als in: "waar sluit ik me keyboard aan?"
Vraag ik me gelijk af hoe hij die post heeft geplaatst......"waar sluit ik me keyboard aan?"
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
en als je bang bent dat ze dan in de andere fora gaan zitten:
ff streng zijn, ff een paar dagen / 2 weken alle topics sluiten en veel mensen bannen en dan houdt het vanzelf op......
dit heb ik nl. ook 's gehad met een quakeforum een paar maanden geleden......
ik ben benieuwd of een adje (of misschien Femme himself..) nog even zijn mening laat horen..
want laten we wel wezen: de naam OTF veranderen in De Kroeg zet niet echt zoden aan de dijk.
Have a wheelie good weekend!
mm, die 30 dagen gaan toch wel in zodra er een fatsoenlijke policy is?Op vrijdag 12 januari 2001 14:47 schreef Daniel Kegel het volgende:
Tja, waar ik al helemaal geen zin in heb is twee kampen (anti-kroeg en pro-kroeg)
De kroeg heeft een proefopenstelling van 30 dagen waarbinnen de mensen die zich er voor in willen zetten alles op alles gaan zetten om het goed voor elkaar te krijgen.
Blijkt dat een heilloze weg (en ik heb er geen enkel probleem mee om dat vast te moeten stellen) dan hakken we de knoop door en steken we er verder geen tijd in.
Het lijkt me dat ik dat nu wel duidelijk genoeg gemaakt heb
(damn, ik kom wel aan m'n postings op deze manier)
FF voor de goede orde: het was slechts een suggestie, geen mening.Op vrijdag 12 januari 2001 15:20 schreef T het volgende:
Jij snapt er echt _helemaal_ _niks_ van eddepet.
Op een forum moet je de zaak wel in de hand houden, een forum gaat over een bepaald onderwerp, en in dit geval is dat computers, dat hier nogal van afgeweken word en dat dit de nodige gevolgen met zich meebrengt word momenteel over gediscussieerd.
Kom dan alsjeblieft niet met zo'n dom argument van "als je het niet wilt, dan negeer je het gewoon"
Zo zou het toch ook kunnen hier op het forum?
Hij snapt het ook niet zekerTangleFuzz zei:
Nee het ligt altijd aan een ander hè ?
Volgens mij hebben we het in deze draad vooral over het OTF, wat dus niet hoeft te gaan over computers.
Buiten dat ben ik van mening dat als de mannen achter GoT zo graag meerdere soorten fora willen aanbieden, ze helemaal in hun recht staan.
Het zijn tenslotte hun fora.
Kijk dat er gebruikers zijn die de overige fora vervuilen staat hier los van, dat ligt aan onszelf - de gebruikers.
Natuurlijk moet er streng gemod worden, maar volgens mij doen die gasten -vrijwel- alles in overleg met andere mod's.
Oftewel de adjes en modjes zijn de baas, niet wij.
owja - dit is geen gekontkus
En laten we asjeblief ff gezellig blijve...:):)
groets
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Op vrijdag 12 januari 2001 18:28 schreef eddepet het volgende:
IMHO is het grootste probleem dat er 'foute' bezoekers (zonder computerkennis) hier komen, alleen voor het OTF, en daarbij ook nog een domme vraagjes in de andere fora stellen. De mensen daar ergeren zich eraan...Volgens mij hebben we het in deze draad vooral over het OTF, wat dus niet hoeft te gaan over computers.
Buiten dat ben ik van mening dat als de mannen achter GoT zo graag meerdere soorten fora willen aanbieden, ze helemaal in hun recht staan.
Lieve adjes is hiervoor bedoelt, de uiteindelijke beslissing zal natuurlijk wel door ons gemaakt worden.Op vrijdag 12 januari 2001 18:52 schreef T het volgende:Als de Adjes alles zelf wel zouden beslissen zou er ook geen "Lieve Adjes" bestaan, wel?
Tja ik heb het nog met Floris erover in het GoT-Crewforum. Verder niet veel toe te voegen hier...Op vrijdag 12 januari 2001 17:36 schreef FragDaddy het volgende:ik ben benieuwd of een adje (of misschien Femme himself..) nog even zijn mening laat horen..
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
![]()