Hoe ver gaan jullie dit forum nog laten aftakelen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 357 views sinds 30-01-2008

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:48

Snuffel

Vroem!

Maar de richtlijnen die Floris bovenaan het forum heeft geplaatst zijn wel goed. Dat zal hopelijk iets meer indruk maken.
Intentie is goed, mist alleen volledig zijn doel. Zonde van de moeite.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
sorry hoor jongens.. maar als je nu een klein beetje moeite deed om positief te zijn zou't misschien toch al ietsje beter gaan.
't Is trouwens niet enkel die naam die veranderd.. floris ging eindelijk (sawry) ook een fatsoenlijke policy opstellen, en met dat policy zullen jullie dan makkelijker kunnen modden.

En als't helemaal goed is gaan jullie modjes straks in je eige priveforumpje ook nog eens praten over de geopperde ideeën hier en hun haalbaarheid/effectiviteit voor GoT

edit: als jullie dit HIER bespraken en wij simpele usertjes constructief meehelpen ipv tegen te werken..

• witchdoc
Op vrijdag 12 januari 2001 14:26 schreef Snuffel het volgende:
Intentie is goed, mist alleen volledig zijn doel. Zonde van de moeite.
Je mening geven is goed.. maar zeg dan ook waarom.
Zonder argumenten zeg je eigenlijk niks

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:35

Murphy

(2B||!2B)?

Op vrijdag 12 januari 2001 14:26 schreef poohbeer het volgende:
sorry hoor jongens.. maar als je nu een klein beetje moeite deed om positief te zijn zou't misschien toch al ietsje beter gaan.
't Is trouwens niet enkel die naam die veranderd.. floris ging eindelijk (sawry) ook een fatsoenlijke policy opstellen, en met dat policy zullen jullie dan makkelijker kunnen modden.

En als't helemaal goed is gaan jullie modjes straks in je eige priveforumpje ook nog eens praten over de geopperde ideeën hier en hun haalbaarheid/effectiviteit voor GoT

edit: als jullie dit HIER bespraken en wij simpele usertjes constructief meehelpen ipv tegen te werken..
Zo hee! Amen!
Het kan inderdaad wel wat positiever hoor, niet alles zo zwart inzien gelijk....wacht het nou maar af!

Verwijderd

We hebben nu al zo veel dingen gedaan om een off-topic / onzin gedeelte normaal te laten bestaan, maar het gaat gewoon niet. Nu kan je 100 keer de naam veranderen en allemaal leuke regeltjes en modjes aanmaken, maar het lijkt me duidelijk dat al die moeite totaal niet meer loont.

En hoe iemand kan zeggen dat we het 'meteen opgeven' begrijp ik totaal niet, want dit gaat al de tweede keer worden dat we een laatste actie ondernemen om het off-topic gedeelte op GoT te redden van de ondergang. En ik ben bang dat ik weer weet wat de uitkomst gaat worden.

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Op vrijdag 12 januari 2001 14:30 schreef Robin het volgende:
Hoe iemand kan zeggen dat we het 'meteen opgeven' begrijp ik totaal niet, want dit gaat al de tweede keer worden dat we een laatste actie ondernemen om het off-topic gedeelte op GoT te redden van de ondergang. En ik ben bang dat ik weer weet wat de uitkomst gaat worden.
Dan gaan we je verrassen ;)

edit: detailfreak hieronder ;)

Verwijderd

Dus je gaat me vermoorden?

Het is verrassen (dubbel r) ;)

ver-assen vind ik minder leuk...

• witchdoc
Hoe iemand kan zeggen dat we het 'meteen opgeven' begrijp ik totaal niet, want dit gaat al de tweede keer worden dat we een laatste actie ondernemen om het off-topic gedeelte op GoT te redden van de ondergang. En ik ben bang dat ik weer weet wat de uitkomst gaat worden.
euhh.. jullie hebben toch gans dit topic gelezen?
't Is ook niet offtopic dat we proberen te redden maar het plekkie waar echte tweakers zich eventjes kunnen ontspannen na een uurtje zwaar bijleren in de andere fora.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Poohbeer:

Zoals je ongetwijfeld ooit moet hebben gemerkt: de regelegeving (of het nu om het OF, OTF of zometeen over de Kroeg gaat) wordt niet of nauwelijks nageleefd, het forum blijft een beerput van trieste postings, met heel af en toe een leuk item.

Dus je kan wel moeite stoppen in het maken van een 'policy', echter als er amper iemand zich iets van aan trekt, kan je het net zo goed laten.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Verwijderd

Inderdaad: Onzin Forum, Off Topic Forum, GoT Kroeg. What's in a name.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dat kan, maar dat is nog geen reden om de pogingen meteen als zinloos te bestempelen. De vorige keer hebben we een aantal maatregelen afgesproken en die zijn niet allemaal uitgevoerd. Dat gaan we nu dus alsnog doen met een maximale termijn van 30 dagen.

Is het dan nog niks dan zal ik die tent eigenhandig richting /dev/null sturen

• witchdoc
Is trouwens wel de bedoeling denk'k dat alle modjes de schouders eronder zetten wil't lukken.
Maja, jullie houden jullie fora proper en de 'nieuwe' modjes doen hier hun best om de kroeg te spiegelen aan het nieuwe beleid

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Gathering of Tweakers Elektronische Kroeg.
Kortweg: GEK

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik mag hopen dat dit de laatste poging is.

Wat natuurlijk ook een probleem is is dat veel mensen willen dat het gewoon weer wordt zoals het was. Face it, forget it, it never will come back.

Enigste wat we kunnen doen is zo positief mogelijk zijn wat betreft veranderingen en gewoon proberen er het beste van te maken.

Verwijderd

Is trouwens wel de bedoeling denk'k dat alle modjes de schouders eronder zetten wil't lukken.
Laten we niet vergeten dat we hoofdzakelijk een hardware forum zijn. Als de hele crew zich gek moet werken om een onzin gedeelte te runnen dan zijn we fout bezig. Zeg maar zoals nu het geval is.

Verwijderd

BLAAT

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Dat is exact de reden waarom dit de laatste kans is: als het met een stuk of 6 moderators niet lukt gaat het nooit lukken, en is het ook zinloos er verder mankracht in te steken

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 12 januari 2001 14:35 schreef poohbeer het volgende:
Hoe kunnen alle modjes nou de schouders eronder zetten als de helft van de modjes die hele tent liever in de /dev/null ziet :?

• Tom
  • Niet online

Tom

Tja waarom zou ik moeite doen? Ik, Rick, Robin en een aantal vaste bezoekers hebben een mening. Anderen zijn het er niet mee eens, incl. Daniel en Floris, en die gaan de zaak vervolgens op hun manier regelen.

Als het zo moet weet ik niet waarom ik er zoveel tijd in steek? Dat jullie het niet met mij/ons eens zijn kan, maar wacht dan wel even met die veranderingen door te brengen.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Laten we niet vergeten dat we hoofdzakelijk een hardware forum zijn. Als de hele crew zich gek moet werken om een onzin gedeelte te runnen dan zijn we fout bezig
Give the man a cigar!! :7

Woorden naar mijn hart, jij snapt het.

• Capo
  • Niet online
Op vrijdag 12 januari 2001 14:40 schreef Tom het volgende:
Tja waarom zou ik moeite doen? Ik, Rick, Robin en een aantal vaste bezoekers hebben een mening. Anderen zijn het er niet mee eens, incl. Daniel en Floris, en die gaan de zaak vervolgens op hun manier regelen.

Als het zo moet weet ik niet waarom ik er zoveel tijd in steek? Dat jullie het niet met mij/ons eens zijn kan, maar wacht dan wel even met die veranderingen door te brengen.
You've GoT a point there.

Ik vindt het vrij lomp om met 6 tegen 3 ofzo toch de veranderingen en zo door te voeren.

Dit hele gezeik zou al voldoende moeten zijn om het te sluiten.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Tja, waar ik al helemaal geen zin in heb is twee kampen (anti-kroeg en pro-kroeg)

De kroeg heeft een proefopenstelling van 30 dagen waarbinnen de mensen die zich er voor in willen zetten alles op alles gaan zetten om het goed voor elkaar te krijgen.

Blijkt dat een heilloze weg (en ik heb er geen enkel probleem mee om dat vast te moeten stellen) dan hakken we de knoop door en steken we er verder geen tijd in.

Het lijkt me dat ik dat nu wel duidelijk genoeg gemaakt heb

(damn, ik kom wel aan m'n postings op deze manier :))

• Timmey
  • Niet online
Dit kan toch niet!

GoT heeft ik weet niet hoeveel bezoekers per dag, er word constant gepost.

En een aantal crewleden gaan gewoon hun eigen weg?

Wat is dit voor iets? Ooit gehoord van organisatie??

Sorry, maar ik vind dit echt heel amateuristisch van een aantal mensen binnen de GoT crew...

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Tja... Femme is de baas. Dan zijn er nog wat adjes 'onder' hem.

Om maar even in mijn geliefde taaltje te spreken: "You have the bridge" betekent niet "Take charge and redecorate the ship at your discretion".

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Hoe keihard de argumenten van ons ook zijn, twee man meent daarbuiten om zelf over de bevoegdheid te beschikken om beslissingen te nemen. Raar maar waar, ik kan me niet herinneren dat dat ooit afgesproken is.

• Capo
  • Niet online
Als er (lite)modjes plaatsen vrij komen. Bij deze ik toon intresse. Misschien kan ik een waardevolle aanwinst zijn.

• witchdoc
Op vrijdag 12 januari 2001 14:33 schreef Snuffel het volgende:
Dus je kan wel moeite stoppen in het maken van een 'policy', echter als er amper iemand zich iets van aan trekt, kan je het net zo goed laten.
Als ze nu nog niet kunnen volgen met bans, dan gaat't gewoon dicht he snuffel.. dan kan niemand het nog tegenhouden denk'k

bij deze SMEEK ik de kroegmodjes om streng te modden EENMAAL die policy er is

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 12 januari 2001 14:47 schreef T het volgende:
Wat is dit voor iets? Ooit gehoord van organisatie??

Sorry, maar ik vind dit echt heel amateuristisch van een aantal mensen binnen de GoT crew...
Tja zo moet het natuurlik niet overkomen. Maar als ik 20 berichten tik, waar een aantal mensen wel achter staan en een aantal niet, die dan genegeerd worden... kan het niet laten het even te posten (had dit ook in het GoT-crewforum kunnen posten ja).
Op vrijdag 12 januari 2001 14:47 schreef Daniel Kegel het volgende:Tja, waar ik al helemaal geen zin in heb is twee kampen (anti-kroeg en pro-kroeg)
Ik denk dat je daar toch voor een groot deel mee te maken hebt... maar dat was al langer zo (anti-onzinforum en pro-onzinforum).

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Sorry, ik ben maar een usertje, maar is het niet zo dat Floris het OTF onder zijn hoede had? Mag hij het beleid dan niet zelf bepalen?

• Timmey
  • Niet online
Op vrijdag 12 januari 2001 14:54 schreef klmurphy het volgende:
Sorry, ik ben maar een usertje, maar is het niet zo dat Floris het OTF onder zijn hoede had? Mag hij het beleid dan niet zelf bepalen?
Dat wist ik niet, als dat werkelijk zo is en dus ook zo is afgesproken neem ik bovenstaand kritiek terug.

Vind eigenlijk dat je dan nog wel mag overleggen omdat het toch over een belangrijk en toch ook een onder druk staant deel van GoT gaat.

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 14:52 schreef Capoeiristas het volgende:
Als er (lite)modjes plaatsen vrij komen. Bij deze ik toon intresse. Misschien kan ik een waardevolle aanwinst zijn.
ik denk inderdaad dat je daarmee een waardevolle aanwinst zou zijn. Je hebt mijn mening al verkondigd (dat is altijd handig: hoef ik het niet neer te zetten) en ik merk dat jij wanneer het forum behouden blijft, dat je de kwaliteit hoog wil houden. Je policy heb je in ieder geval al laten merken (als je een mod zou zijn dan)

bij deze bied ik me ook aan. om de kwaliteit hoog te houden.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
In feite is er niet zoveel veranderd: de naam is veranderd (maar dat was al maanden bekend dat dat ging gebeuren) en er is een aantal extra moderators aangesteld

Bovendien is er nu sprake van een duidelijke termijn waarbinnen de zaak in orde moet zijn, en dat was er eerst niet. Bovendien hebben we altijd nog de vrijheid om tussentijds de boel te sluiten.

Maar het lijkt me handig als je deze discussie in het crew-forum voortzet (mocht je dat willen)

• Timmey
  • Niet online
Op vrijdag 12 januari 2001 14:58 schreef RobtH het volgende:
Laten we even bij het onderwerp blijven, dank u.

• Timmey
  • Niet online
In feite is er niet zoveel veranderd: de naam is veranderd (maar dat was al maanden bekend dat dat ging gebeuren) en er is een aantal extra moderators aangesteld
Was er maanden geleden dan al een OTF?

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ja, het Onzin Forum

• Timmey
  • Niet online
Op vrijdag 12 januari 2001 15:03 schreef Snuffel het volgende:
Ja, het Onzin Forum
Maar die is toen veranderd in OTF.

Anyway, laat ook maar, daar doet het nu even niet toe.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 12 januari 2001 14:58 schreef Daniel Kegel het volgende:
In feite is er niet zoveel veranderd
Ja, er worden een hoop mensen simpelweg genegeerd. Je kunt nooit iedereen tevreden maken, je hoeft mij ook niet tevreden te maken, dat begrijp ik ook wel.

Maar er worden nu dingen, terwijl we nog in discussie waren hierzo, aangepast zonder aankondiging. IMHO is dat niet netjes.
Maar het lijkt me handig als je deze discussie in het crew-forum voortzet (mocht je dat willen)
Dan luisteren jullie wel?

Even voor de duidelijkheid: het laatste wat ik wil is ruzie. Als ik er niets van zeg erger ik mij er alleen maar aan de komende tijd.
Op vrijdag 12 januari 2001 14:54 schreef klmurphy het volgende:Sorry, ik ben maar een usertje, maar is het niet zo dat Floris het OTF onder zijn hoede had? Mag hij het beleid dan niet zelf bepalen?
Floris is modje ja, maar dat hij dit soort beslissingen alleen neemt: nee, elke mod heeft tot nu toe inspraak gehad. En niet iedereen hoeft het daarmee eens te zijn, echt niet, maar er met z'n allen achter staan is wel handig imho.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Tom: wil je deze discussie met ons voortzetten in het crewforum? Dankje.

Bericht hierboven

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Ik moet nog even dit kwijt:

Ik vind dat sommige modjes een heel klein beetje aan de hypocriete kant zijn over het OTF, nu GK. Ik zie nl. dat er modjes zijn die hier nagatief over het GK praten en die er maar al te graag in posten, soms is er zelfs pure onzin bij!

Wie de schoen past, trekke m aan >:)

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Tom: wil je deze discussie met ons voortzetten in het crewforum? Dankje
Wrom?
Mogen wij niet meegenieten?
Of wordt dit naderhand weer opengebroken en on-line gezet? >:)

('k weet het, ik ben een lul)

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06-2025
Waar sommige mensen zich druk om maken snap ik niet echt.
Okee, dat sommigen vinden dat het achteruit loopt heb je altijd wel.
Maar waarom werkt het niet zoals op tv?
Daarop gebeuren ook zoveel rare dingen waar ik het niet mee eens ben - maar ik kijk er dan gewoon niet naar.
Zo zou het toch ook kunnen hier op het forum?
Ik bedoel - zint het je niet - lees het dan niet.
En de moderators kijken wel of het door de beugel kan of niet.

Simpel toch :):):) hou toch op met het gezeur en het lost zichzelf op
Want wie zeurt.....kan gezeur terug verwachten :Y)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Timmey
  • Niet online
Jij snapt er echt _helemaal_ _niks_ van eddepet.

Op een forum moet je de zaak wel in de hand houden, een forum gaat over een bepaald onderwerp, en in dit geval is dat computers, dat hier nogal van afgeweken word en dat dit de nodige gevolgen met zich meebrengt word momenteel over gediscussieerd.

Kom dan alsjeblieft niet met zo'n dom argument van "als je het niet wilt, dan negeer je het gewoon" :r

• Capo
  • Niet online
Op vrijdag 12 januari 2001 15:18 schreef eddepet het volgende:
KNIP
Jij snapt totaal niet waarom he ?

Niet erg.
Maar bemoei je er dan ook niet mee.

Ik bedoel er zijn hier gewoon mensen die het zonde zouden vinden als GoT naar de verdommenis gaat door new people.

Druk maken ? nee. Nooit.
Maar vindt het wel zonde.

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 14:58 schreef RobtH het volgende:

[..]
ik denk inderdaad dat je daarmee een waardevolle aanwinst zou zijn. Je hebt mijn mening al verkondigd (dat is altijd handig: hoef ik het niet neer te zetten) en ik merk dat jij wanneer het forum behouden blijft, dat je de kwaliteit hoog wil houden. Je policy heb je in ieder geval al laten merken (als je een mod zou zijn dan)

Als je het voor mekaar krijgt ga je op ignore verrader!

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 15:16 schreef Floris_Diemel het volgende:
Tom: wil je deze discussie met ons voortzetten in het crewforum? Dankje.
Ik vraag DiSiLuSsIoN wel even of hij het weer online wil zetten..
Schijnt de stakker zo goed te kunnen

• Timmey
  • Niet online
Zeg DKasemier, ik denk dat de meeste mensen het prettig zouden vinden als je je bij de discussie zou houden.

Verwijderd

ff tussendoor:

ik vind ook dat die offtopic forums weg moeten, maar,
is de reden dat ze weg gaan niet eigenlijk dat de database dan niet zoveel belast wordt?

Ik bedoel, als je je aan dat soort topics ergert, kom dan gewoon niet in dat forum! (zoals ik)......

Maar als het argument over de database naar voren komt hebben jullie gelijk.....

• Timmey
  • Niet online
Het gaat niet om de database, het gaat erom dat de OTF verkeerde mensen aantrekt.

Het is niet de bedoeling dat het een forum op zich word, met name omdat het onderwerp op GoT nog altijd computers is.

• Floor-is

Floor-is

5.2

De database is ook geen probleem. :)

Bericht hierboven

• witchdoc
Op vrijdag 12 januari 2001 15:27 schreef TangLeFuzZ- het volgende:
ff tussendoor:

ik vind ook dat die offtopic forums weg moeten, maar,
is de reden dat ze weg gaan niet eigenlijk dat de database dan niet zoveel belast wordt?

Ik bedoel, als je je aan dat soort topics ergert, kom dan gewoon niet in dat forum! (zoals ik)......

Maar als het argument over de database naar voren komt hebben jullie gelijk.....
nee, dbase problems is niks.. kopen ze wel een nieuwe server bij enzo.. hosting is toch gratis.
Maar het is gewoon een feit dat 1 uit de hand gelopen forum ook de andere fora verpest.. en je kan moeilijk een user gaan bannen om een minderwaardige vraag enzo he
als in: "waar sluit ik me keyboard aan?"

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

"waar sluit ik me keyboard aan?"
Vraag ik me gelijk af hoe hij die post heeft geplaatst......

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

|:( lol

• FragDaddy
  • Laatst online: 14-11-2025
het probleem is naar mijn mening groter dan alleen het OTF.. ik kom namelijk nooit in dat forum, maar het valt me op dat het niveau ook in andere fora zakt (bijvoorbeeld webdev/sitecheck en hardware algemeen).. de enige fora die naar mijn mening nog redelijk clean zijn (en waar ik me dan eigenlijk tot beperk omdat de andere zo'n zooi zijn :'() zijn Die-Hard Overclocking en Hosting en Webserver de rest is hard aan een schoonmaakbeurt toe vinnik.. :(

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

haal dan gewoon dat hele forum weg, off topic lullen kan toch ook wel ergens anders, dat hoeft toch niet hier.......

en als je bang bent dat ze dan in de andere fora gaan zitten:
ff streng zijn, ff een paar dagen / 2 weken alle topics sluiten en veel mensen bannen en dan houdt het vanzelf op......
dit heb ik nl. ook 's gehad met een quakeforum een paar maanden geleden......

• FragDaddy
  • Laatst online: 14-11-2025
tangle => breek me de bek niet open.. sjit wat een chaos was dat >:)

ik ben benieuwd of een adje (of misschien Femme himself..) nog even zijn mening laat horen..

want laten we wel wezen: de naam OTF veranderen in De Kroeg zet niet echt zoden aan de dijk. :)

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

precies frag........

ik denk dat wij genoeg ervaring hebben met lamers :)

• witchdoc
Op vrijdag 12 januari 2001 14:47 schreef Daniel Kegel het volgende:
Tja, waar ik al helemaal geen zin in heb is twee kampen (anti-kroeg en pro-kroeg)

De kroeg heeft een proefopenstelling van 30 dagen waarbinnen de mensen die zich er voor in willen zetten alles op alles gaan zetten om het goed voor elkaar te krijgen.

Blijkt dat een heilloze weg (en ik heb er geen enkel probleem mee om dat vast te moeten stellen) dan hakken we de knoop door en steken we er verder geen tijd in.

Het lijkt me dat ik dat nu wel duidelijk genoeg gemaakt heb

(damn, ik kom wel aan m'n postings op deze manier :))
mm, die 30 dagen gaan toch wel in zodra er een fatsoenlijke policy is?

• Timmey
  • Niet online
Waarom zouden er 30 dagen ingaan als nog niet eens alle Modjes het met elkaar eens zijn?

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06-2025
Op vrijdag 12 januari 2001 15:20 schreef T het volgende:
Jij snapt er echt _helemaal_ _niks_ van eddepet.
Op een forum moet je de zaak wel in de hand houden, een forum gaat over een bepaald onderwerp, en in dit geval is dat computers, dat hier nogal van afgeweken word en dat dit de nodige gevolgen met zich meebrengt word momenteel over gediscussieerd.

Kom dan alsjeblieft niet met zo'n dom argument van "als je het niet wilt, dan negeer je het gewoon" :r
FF voor de goede orde: het was slechts een suggestie, geen mening.
Zo zou het toch ook kunnen hier op het forum?
TangleFuzz zei:
Hij snapt het ook niet zeker :(

Nee het ligt altijd aan een ander hè ?

Volgens mij hebben we het in deze draad vooral over het OTF, wat dus niet hoeft te gaan over computers.
Buiten dat ben ik van mening dat als de mannen achter GoT zo graag meerdere soorten fora willen aanbieden, ze helemaal in hun recht staan.
Het zijn tenslotte hun fora.

Kijk dat er gebruikers zijn die de overige fora vervuilen staat hier los van, dat ligt aan onszelf - de gebruikers.

Natuurlijk moet er streng gemod worden, maar volgens mij doen die gasten -vrijwel- alles in overleg met andere mod's.

Oftewel de adjes en modjes zijn de baas, niet wij.

owja - dit is geen gekontkus :9 want daar wordt ik zelf :r van.

En laten we asjeblief ff gezellig blijve...:):)
groets

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• Timmey
  • Niet online
Als de Adjes alles zelf wel zouden beslissen zou er ook geen "Lieve Adjes" bestaan, wel?

• Tom
  • Niet online

Tom

[quote]
Op vrijdag 12 januari 2001 18:28 schreef eddepet het volgende:
Volgens mij hebben we het in deze draad vooral over het OTF, wat dus niet hoeft te gaan over computers.
IMHO is het grootste probleem dat er 'foute' bezoekers (zonder computerkennis) hier komen, alleen voor het OTF, en daarbij ook nog een domme vraagjes in de andere fora stellen. De mensen daar ergeren zich eraan...
Buiten dat ben ik van mening dat als de mannen achter GoT zo graag meerdere soorten fora willen aanbieden, ze helemaal in hun recht staan.
Op vrijdag 12 januari 2001 18:52 schreef T het volgende:Als de Adjes alles zelf wel zouden beslissen zou er ook geen "Lieve Adjes" bestaan, wel?
Lieve adjes is hiervoor bedoelt, de uiteindelijke beslissing zal natuurlijk wel door ons gemaakt worden.
Op vrijdag 12 januari 2001 17:36 schreef FragDaddy het volgende:ik ben benieuwd of een adje (of misschien Femme himself..) nog even zijn mening laat horen..
Tja ik heb het nog met Floris erover in het GoT-Crewforum. Verder niet veel toe te voegen hier...

• Floor-is

Floor-is

5.2

Het is wel genoeg zo dus

Bericht hierboven

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.