Op vrijdag 12 januari 2001 13:21 schreef Tom het volgende:
[..]
We hadden het onzinforum, dat is 3 keer geclosed omdat het uit de hand liep. Daar zijn genoeg 'slachtoffers' van bans gevallen, we zijn daar nooit echt flauw geweest qua bannen. Toen vonden we het genoeg, het onzinforum zou definitief dichtgaan.
Tom: a mod's life is a hard life (leuk quotes vandaag)

Je moet gewoon consequent blijven bannen.. is iemand irri.. BAN
en jah, 't is vermoeiend voor de modjes maar daarom ook dat je nooit teveel modjes hebt (6 modjes in OTF = procentueel hoeveel?)
De vraag is volgens mij dus gewoon of je genoeg modjes hebt/vind die effectief hun tijd erin willen steken.
Maar ze beloofden dat het toen wel goed zou gaan, wij geven ze een alternatief forum met strakkere policy, strengere moderatie en lite-mods. Nu gaat het weer fout (het trekt de verkeerde mensen aan)... moeten we nu weer toegeven aan een forum wat niets met computers te maken heeft?
Sorry hoor Tom, maar oe vaak heb ik om een policy gevraagd.. uiteindelijk zelfs gesmeekt? Nog steeds kan'k dat ding nergens lezen hoor.
Ik denk zelf te weten wat mag en niet (grotendeels toch) maar er zijn hopen mensen die de grenzen uittesten en zonder fatsoenlijke policy is't moeilijk die lijn te handhaven.
Nee, ik ben echt niet voor sluiting ('k zou me gaan vervelen met het beperkte aantal hardware postings in networking & troubles) dus ik ga niet met je akkoord..
Gun ons users die wel braaf proberen te zijn ons forumpje.. please?