Hoi,
Ik wil even kwijt dat er af en toe wat krom wordt geluld over HK'ers.
Om even kort te zijn bedoel ik dus dingen zoals dit:
( moto-moi in "Het grote 'kleine nutteloze mededelingen..." )
Dit is geen persoonlijke toenadering op moto-moi ofzo, want meerdere mensen (voornamelijk crew) zeggen dit regelmatig. Ik bedoel het niet kwaad, maar er moet me wel wat van het hart.
Ok, ze hebben een punt maar waar slaat het op??
Ik bedoel, ik weet niet eens hoeveel posts ik heb, en ik ga ook niet kijken. Ik kom veel in de HK, maar ik surf wel constant de active topics door waar ik de HK topics uit filter. Als ik zie dat ik ergens kan helpen, doe ik dat ook.
Een post in de HK is nou eenmaal sneller gezet dan een post in het tech gedeelte.
Daarom heb ik zeker weten veel meer posts in de HK staan.
Zelfs de algemene gedachte van de HK is volgens mij: "Een uitlaatklep voor als je als je na al dat tech-gebeuren even ontspanning wilt".
Ik zit nou eenmaal elke dag op GoT en kom daarbij als hoofdreden in de tech-fora. Maar ik kan niet met elk topic iemand helpen omdat ik soms de kennis of de interesse voor dat bepaalde onderwerp niet heb.
Waarom is het dan zo dat het iemand kwaliijk genomen wordt en dat sommige crew members het "triest" vinden als je veel HK-posts hebt?
Al gooi je AL mijn HK posts weg... dan zie je dat ik zo goed als elke dag iemand in de tech-fora help. En dat ik een topic report of een SeM aanmaak als dat nodig is.
Ik heb het beste met GoT voor.
Maar alleen omdat ik vaak in de HK ben, en meer posts daar heb, is het "een beetje jammer"? Kijk eens verder.
Toch?
Ik wil even kwijt dat er af en toe wat krom wordt geluld over HK'ers.
Om even kort te zijn bedoel ik dus dingen zoals dit:
Ik denk dat jij het schoolvoorbeeld bent van een user die eens zou kunnen doen wat ik hierboven schets, ik zie ruim 5400 replies van je, en 3200 daarvan zijn in de HK.. Do I need to say more?MADG0BLIN schreef op 11 september 2004 @ 19:02:
Je kan toch en tech posten en hk? Ik moet toegeven dat ik wat meer op het moment in de HK zit, maar post toch ook wel in tech.
( moto-moi in "Het grote 'kleine nutteloze mededelingen..." )
Dit is geen persoonlijke toenadering op moto-moi ofzo, want meerdere mensen (voornamelijk crew) zeggen dit regelmatig. Ik bedoel het niet kwaad, maar er moet me wel wat van het hart.
Ok, ze hebben een punt maar waar slaat het op??
Ik bedoel, ik weet niet eens hoeveel posts ik heb, en ik ga ook niet kijken. Ik kom veel in de HK, maar ik surf wel constant de active topics door waar ik de HK topics uit filter. Als ik zie dat ik ergens kan helpen, doe ik dat ook.
Een post in de HK is nou eenmaal sneller gezet dan een post in het tech gedeelte.
Daarom heb ik zeker weten veel meer posts in de HK staan.
Zelfs de algemene gedachte van de HK is volgens mij: "Een uitlaatklep voor als je als je na al dat tech-gebeuren even ontspanning wilt".
Ik zit nou eenmaal elke dag op GoT en kom daarbij als hoofdreden in de tech-fora. Maar ik kan niet met elk topic iemand helpen omdat ik soms de kennis of de interesse voor dat bepaalde onderwerp niet heb.
Waarom is het dan zo dat het iemand kwaliijk genomen wordt en dat sommige crew members het "triest" vinden als je veel HK-posts hebt?
Al gooi je AL mijn HK posts weg... dan zie je dat ik zo goed als elke dag iemand in de tech-fora help. En dat ik een topic report of een SeM aanmaak als dat nodig is.
Ik heb het beste met GoT voor.
Maar alleen omdat ik vaak in de HK ben, en meer posts daar heb, is het "een beetje jammer"? Kijk eens verder.
Toch?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein