Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.011 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 29 september 2004 @ 02:59:
'k Heb nog geen mail! :P

Wel voor de derde keer die movie pack gedownload. Toch Blizzard maar even geholpen met de test van hun bittorent geval. Hoe eerder we met 'het echte werk' kunnen beginnen, hoe beter.

'k Heb vandaag Lord of Destruction, een expansion van Diablo op de kop getikt. 'k Ga nu beginnen aan een online character van D2, misschien dat dat dan dé tip is, die ik vol blijf houden tot WoW 8)
LOL voor de derde keer moviepack gedownload? 8)

LoD is echt wel heel vet als je online D2 gaat spelen voor het eerst!! Have fun!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

THE_CR0SS schreef op 29 september 2004 @ 15:57:
[...]

ik weet wel zeker dat ze nog zeer grote aanpassingen gaan doen. als blizzard ergens om bekend staat is het zo goed balanceren van verschillende classes enz. dus ik weet zeker dat bij de release er zo veel mogelijk gebalanceerd is. natuurlijk zullen er nog wel wat balance foutjes in blijven zitten maar zodra deze ontdekt worden worden die zeker aangepast..

als voorbeeld zie warcraft 3. waar vorige week patch 1.17 uitgekomen is 1,5 jaar na het uitkomen van warcraft.
Ik bedoelde er mee dat ze niet complete landschappen gaan veranderen om het recht te trekken, ze zullen eerder re-pop/spawntimers etc... aanpassen om het te balanceren.

Support hoef je niet om te klagen bij Blizzard ze blijven idd erg betrokken to HC-fans, dat ook als enig bedrijf dat ik ken in deze branche. (BioWare doet ook z'n best) :)

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Vandaag gebeurd er ook niks meer:

Leute, ihr seid doch nicht etwa ungeduldig? :)

Wir starten wirklich in Kürze, heute jedoch nicht mehr. Also geht Fußball gucken oder in die Disco.

:P
Gung

P.S Eure F5 Taste wird es euch danken ;)

http://de.wow-europe.com/...eneral-de&t=25&p=1#post25

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik snap er maar de helft van... wie vertaalt het? :P.

Kürze = binnenkort?

[ Voor 18% gewijzigd door DeepSeven op 29-09-2004 18:50 ]

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ze vragen of we niet wat ongeduldig worden, en zeggen dat ze binnenkort beginnen, maar vandaag niet meer, ze gaan liever voetbal kijken of naar de disco.

Zoiets, maar Cthulhu is beter in Duits :D

[ Voor 11% gewijzigd door Jaded op 29-09-2004 19:23 ]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ze starten binnenkort, maar niet meer vandaag, we kunnen beter voetbal gaan kijken, of naar de disco gaan.

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Ik durf te wedden dat ze krom liggen van het lachen daaro op die Blizzard hoofdkantoren om ons kwijlende fans.... :p

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
DeepSeven schreef op 29 september 2004 @ 18:45:
Ik snap er maar de helft van... wie vertaalt het? :P.

Kürze = binnenkort?
Of je kijkt gewoon even op het engelse forum. :)

http://en.wow-europe.com/...-general-en&t=3&p=1#post3

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Dat is wel een ander bericht dan op het duitstalige forum ;)
Die Gundinges is trouwens oud webmaster van worldofwar.de, en die fans daar werden een beetje ongeduldig, vandaar de mededeling van Gundinges op het duisttalige gedeelte:)

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

http://ftp.estpak.ee/pub/cool.hot.ee/videos/WoW/?M=D

Die link staat vol met World of Warcraft movies.

Happy downloading :)

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:42

Jumpiefox

Hoi ?

Ooo thnx for the link ^__^

The first casualty in war is always the truth...

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Wub schreef op 29 september 2004 @ 21:45:

Wordt dik geleeched, 24.5kb/sec :p

Verwijderd

Wub schreef op 29 september 2004 @ 21:45:

offtopic:
Hmm, ik denk dat de bandbreedte aardig gaat toenemen voor deze server (filmpjes van 800M :X).

Verwijderd

Damn I cant wait !!!

More news !! :P

http://en.wow-europe.com/

• Wub

Wub

Nog een paar uur te gaan om te kijken of blizzard echt aan zijn woord houdt...
En dan er achterkomen dat je niet bij de 1% van de mensen die zich hebben aangemeld en in de beta zit zit...

Maar ik ga slapen en zie het morgen wel.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

http://ftp.estpak.ee/pub/.../videos/WoW/StrongMan.wmv

Die heb ik echt VAAK geluisterd. Dat liedje / filmpje is zooo funny. Echt heel grappig. Zeker een aanrader voor een ieder van jullie! Voor de rest heb ik echt sick veel van die filmpjes die daar staan, al gezien. :X

Er is wat irrelevant nieuws. Ze hebben een formuliertje gemaakt waarop je een vraag kunt stellen over allerhande onderwerpen. Ook over billing? Dat vind ik vreemd, want in de US heb ik zo'n formuliertje nooit voorbij zien komen. Daar zijn toch ook kids van een jaar of 15 die nog geen CC hebben, maar wel graag willen spelen? :?

In dat formuliertje staat nog een leuke typo trouwens. Bij processorsnelheid (tenzij je IE gebruikt, dan vult een ActiveX control dat halve form in...) staat 22.1 - 2.5 Ghz. Wie zou dat hebben? 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door PromWarMachine op 30-09-2004 01:04 ]

Dividend for Starters

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Ik ben zelf zeer benieuwd of de 30e de dag wordt, ik zit iig wel op tot in de vroege uurtjes! Heb m'n Star Wars box als entertainment en kan toch niet slapen... :)

Verwijderd

Ik heb gehoord dat iemand in Denemarken al een Key heeft ontvangen, maar over de validiteit van dit bericht kan ik alleen zeggen dat ik het van een vriend heb gekregen die wel op de hoogte is.

Voor de mensen die al een kijkje willen nemen op een site van een EU/VS clan kunnen ff naar www.orderoftheblackmoon.com surfen. (geen reclame om te joinen, staan gewoon handige tips/links etc op).

Blizzard heeft trouwens wel iets drastisch verandert, en dat was het tradeskill gebeuren. Dat is namelijk nu niet geblanaced. Bepaalde tradeskills werken samen met andere skills en hebben elkaar nodig, maar aan weer andere heb je helemaal niks omdat die niks toevoegen aan een andere skill, zoals bijvoorbveeld tailoring. maar wat ik van m'n kennissen in de VS heb gehoord is Blizzard niet bang om de boel eens goed om te gooien om te kijken of dat de gameplay bevordert. Ik ben dan ook helemaal niet bang dat dit spel unbalanced wordt. Mijn enige vrees is dat het voor de 'die-hard' mmorpg'er iets te makkleijk zal worden, omdat we het er allemaal toch wel mee eens moeten zijn dat dit toch wel de meest commerciële MMORPG allertijden zal worden, en Blizzard de gameplay wel simpel zal houden om het groet publiek an te spreken. Ik ken mensen die in de Closed beta in de vs lvl 50 in 4-5 dagen bereikt hadden. Ik meen dat lvl 60 de max was. Maar goed, lang genoeg gepost, ik ga morgen m'n box vaak checken :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 05:01 ]

Verwijderd

New Patch is Here! - Caydiem on 09/29/04
Our team here at Blizzard has been diligently laboring on a new patch for the World of Warcraft beta. This patch is meant to address some outstanding bugs as well as prepare the way for new content. Here are the major features:

Major Changes

New Model & Animation System
New Looting Methods
Warlock Talents Added

You can download the patch by connecting to the game as usual once the servers are available; an automatic update will patch you up to the Beta 6 build. Thank you again for your continuing to test World of Warcraft -- your efforts are appreciated!
http://www.worldofwarcraft.com/

Nieuwe patch is er, dus het zou nu een goed moment zijn om de Euro Closed Beta te starten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 09:34 ]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Franse forum is ook online:

http://fr.wow-europe.com/forums/

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Retrieve password staat er nu ook al...
Misschien stond dat er al wel maar dat weet ik niet zeker, lijkt me iig wel goed teken!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Tradeskills zijn ook meer dingen die je doet als je je verveelt of een crafter bent voor de guild. Maakt mij niet zoveel uit dat je nu niet alles op 1 char kan doen. Een alt is zo gemaakt. Verder ben ik erg tevreden met het PvP idee dat ze hebben. Klinkt erg leuk en ook niet overpowered als iemand hogere honor score heeft want in principe heeft hij/zij misschien alleen maar een itempje meer. Dus dat vind ik best ok. Lijkt me wel lacheuh als je straks opeens met die catapults iemand kan wegschieten ofzo lol :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

sOidivUs schreef op 30 september 2004 @ 10:36:
Retrieve password staat er nu ook al...
Misschien stond dat er al wel maar dat weet ik niet zeker, lijkt me iig wel goed teken!
Viel mij ookal op, dat stond er gister naar mijn mening ook nog niet :D

Verwijderd

Ja staat er al een paar dagen hoor :x
De anticipation druipt nu echt van dit topic af he :D

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 11:23:
Ja staat er al een paar dagen hoor :x
De anticipation druipt nu echt van dit topic af he :D
Zelf verlekkering ;)

Verwijderd

Engelse forum is ook online gegaan. Zou het dan toch vandaag zover zijn?

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Duitse en Engelse forum zijn idd ook gelinked en online, ik wil een key :'(

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
nou.. dan denk ik dat het nu tijd wordt om jezelf alvast voor te bereiden op een teleurstelling :) (geen key krijgen enzo ;P)

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 10:24

Multensor

wtf

Mjah dan ga ik uit me raam springen dnke ik :P

erhmm.

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 15:09
dit moet de dag zijn. als het deze maand zou gaan starten wat nu op de site staat.

maar of dit ook gaat lukken weet je bij blizzard natuurlijk nooit. het maakt me ook allemaal niet zo veel uit als de full game maar geweldig wordt :)

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op 30 september 2004 @ 13:29:
het maakt me ook allemaal niet zo veel uit als de full game maar geweldig wordt :)
Bedankt man! Als jij toevallig een key krijgt en ik niet zal ik wel even mn adres doorgeven waar je het mailtje heen kunt forwarden :Y) ;)

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 13:37:
[...]

Bedankt man! Als jij toevallig een key krijgt en ik niet zal ik wel even mn adres doorgeven waar je het mailtje heen kunt forwarden :Y) ;)
Shit, je was me net voor :P

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Ik check net m`n mailbox en ik zie beta invitation staan en toen stond er gvd Everquest 2 achter! Ik dacht echt effe van jahoor daar gaan we is het vals alarm ;)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• Crysania
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 13:37:
[...]

ik zij dat alleen zodat ik zelf ging geloven dat ik het niet zo erg zou vinden als ik uitgeloot wordt. maar ik wacht echt al tijden op dit spel en MOET echt die key krijgen vandaag ...

dus sorry nee :P

• bcd87
  • Niet online
/me begint te denken dat het vandaag niet meer gaat gebeuren.. ;(

• Multensor

Multensor

wtf

blizzard kennende gebeurd het 16:59 :D

erhmm.

• Crysania
Multensor schreef op 30 september 2004 @ 14:08:
blizzard kennende gebeurd het 16:59 :D
waarom dan?? eerder 23:59 denk ik (als het vandaag nog gebeurd)

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:45

Tom Yam

(>'.')>

* Tom Yam is jaloers op de mensen die in aanmerking komen voor een closed beta key...

IK WIL OOK maar was net te laat met inschrijven :'(

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Verwijderd

Misschien duurt een normale werkdag tot 17:00 :)... Blizzard is een bedrijf remember.

• xAndyx
  • Laatst online: 27-03 13:04
"Night Elf Warriors, Hunters and Rogues can now learn the Guns proficiency."
"Rogue: Player vs. Player stealth detection range has been reduced."

Patch link

:D
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 14:33:
Misschien duurt een normale werkdag tot 17:00 :)... Blizzard is een bedrijf remember.
Ja maar een bedrijf kan de servers instellen wanneer ze beginnen met mailbomben :)
De nieuwsbrief van t bedrijf waar ik werk gaat ook in t weekend de deur uit ;)
Multensor schreef op 30 september 2004 @ 14:36:
[...]

Tis in amerika toch 7 uur later of vergis ik me? (dan ist daar dus 23:59 )
Blizzard heeft in parijs nu ook een Europe HQ ;)

[ Voor 66% gewijzigd door xAndyx op 30-09-2004 14:38 ]

• Multensor

Multensor

wtf

THE_CR0SS schreef op 30 september 2004 @ 14:30:
[...]

waarom dan?? eerder 23:59 denk ik (als het vandaag nog gebeurd)

erhmm.

• sOid
  • Niet online
Multensor schreef op 30 september 2004 @ 14:36:
[...]

Vroeger is t daar...

[edit]
Maar WoW europe zit net onder parijs als ik me niet vergis, dus is het dezelfde tijd als hier. (althans, daar zijn de europese facatures :P dus neem aan dat het ook vanaf daar gelaunched wordt)

[ Voor 33% gewijzigd door sOid op 30-09-2004 14:43 ]

• Multensor

Multensor

wtf

Okay dan heb ik nix gezegd en w88 we gewoon nog lekker pas om 18:00 wordt ik bang :P

erhmm.

Verwijderd

Vriend van mij kent iemand bij Blizzard. Volgens hem worden de keys morgen pas uitgegeven, niet vandaag. Tkan wel dat er van US time wordt uitgegaan, dan zal het na 17.00 zijn, aangezien Blizzard in het midden van de VS zit. Wellicht nog een nachtje slapen dus. :'(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 15:04 ]

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ik denk toch dat een launch van een beta gewoon nachtwerk wordt voor de mensen van Blizzard. Dus dat kan denk ik ook gewoon 23.59 zijn. Of, blizzard kennende, zijn er nog laatste tweaks en brengen ze de beta gewoon later, wanneer zij er zelf aan toe zijn. :*)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• DeepSeven
Zolang het maar VOOR het weekend is ;).

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

code:
1
2
Blizzard HQ - Wij
    -6      -  0

Met andere woorden. Het is in Irvine 6 uur vroeger dan hier. Uitgaande van een uiterlijke release vandaag, om 18:00 uur hun tijd, is dat voor ons dus middernacht. ;)

Overigens heb ik wel eens vernomen dat WoW-medewerkers voor hun plezier na werktijd 'werken'. Gamen dus. :P Ook heb ik wel eens in advertenties gezien dat het bij je baan hoort dat je soms langer werkt dan de gebruikelijke '9 to 5'.

Als ze vandaag willen launchen, dan kan dat tot 23.59 hun tijd, dat voor ons 5:59, aankomende nacht is. :P

Morgen heb ik trouwens een vreselijk drukke dag. Eerst school, dan tandarts en dan bruiloft. Lekkere timing van Blizzard weer. :P

offtopic:
@Roet: Wel SMSen he kreng :X Dan kom ik eerder terug van de bruiloft. :+

[ Voor 21% gewijzigd door PromWarMachine op 30-09-2004 15:12 ]

Dividend for Starters

• Wub

Wub

In de nieuwe patch 0.11 hebben ze warlocks eindelijk nieuwe talents en spells gegeven.

Het grappige nu is dat er binnen een uur na het verschijnen van die patch al een topic is gekomen op de officiele forum van: Nerf Warlocks.

Oftewel, erg veel whiners daar op het forum...

(hoop btw wel dat het vandaag nog komt, die wow keys...)

• DeepSeven
Wub schreef op 30 september 2004 @ 15:20:
In de nieuwe patch 0.11 hebben ze warlocks eindelijk nieuwe talents en spells gegeven.

Het grappige nu is dat er binnen een uur na het verschijnen van die patch al een topic is gekomen op de officiele forum van: Nerf Warlocks.

Oftewel, erg veel whiners daar op het forum...

(hoop btw wel dat het vandaag nog komt, die wow keys...)
Ik vindt het niveau van posters op worldofwarcraft.com echt wel mee vallen hoor. Zeker in het begin. Mensen onderbouwen hun mening netjes en er wordt echt niet veel geflamed. Als je bijv de blizzard.com/wow forums had gevolgt een half jaar tot een jaar terug, net voor de us cb beta, dat was echt verschrikkelijk. Heb nog nooit zo'n hoop 12 jarig arrogante flame baby's bij elkaar gezien, werkelijk zo triest. Ik weet niet hoe het daar nu is, maar na de start van de us cb ben ik er gewoon uit principe niet meer heen gegaan.

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het gaat hard op die EU forums, dat wil je niet weten.

Hoe lang is die Engels talige nu geopend? Misschien 3 uur ofzo. 19k views :D
DE heeft er ook 19k
FR heeft er 9k

Echt ongekend...

Dividend for Starters

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

PromWarMachine schreef op 30 september 2004 @ 16:10:
Het gaat hard op die EU forums, dat wil je niet weten.

Hoe lang is die Engels talige nu geopend? Misschien 3 uur ofzo. 19k views :D
DE heeft er ook 19k
FR heeft er 9k

Echt ongekend...
Valt wel mee hoor, dat forum gedeelte was al 3-4 dagen bereikbaar via een andere link, dus die 19k views zijn niet allemaal van de afgelopen 3 uur

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Cthulhu schreef op 30 september 2004 @ 16:14:
[...]

Valt wel mee hoor, dat forum gedeelte was al 3-4 dagen bereikbaar via een andere link, dus die 19k views zijn niet allemaal van de afgelopen 3 uur
Weet ik, maar 50k aan views in een week ofzo. Dat is toch zeker niet gek voor een continent dat niet de eerste doelgroep is.

Dividend for Starters

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
hhhmmmm 17:10 nu geen mail.... iemand anders wel? dan weet ik of ik mezelf op moet hangen ja of de nee :P 8)7

• Wub

Wub

Denk dat het vandaag niet meer komt...

Damn you blizzard... :(

• sOid
  • Niet online
Hier ook niks...
Enige hoop is nog dat het VS tijd gebeurd

• DeepSeven
Lijkt me sterk. We houden het gewoon op morgen :).

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

aXe schreef op 30 september 2004 @ 11:05:
Tradeskills zijn ook meer dingen die je doet als je je verveelt of een crafter bent voor de guild. Maakt mij niet zoveel uit dat je nu niet alles op 1 char kan doen. Een alt is zo gemaakt. Verder ben ik erg tevreden met het PvP idee dat ze hebben. Klinkt erg leuk en ook niet overpowered als iemand hogere honor score heeft want in principe heeft hij/zij misschien alleen maar een itempje meer. Dus dat vind ik best ok. Lijkt me wel lacheuh als je straks opeens met die catapults iemand kan wegschieten ofzo lol :)
Tradeskills ben je constant mee bezig hoor en zijn echt niet voor wanneer je je verveeld. Ik heb mining en engineering genomen en ben constant op zoek naar nieuwe mining veins. Waag ook gerust mijn leven er voor aangezien moeilijke spots meer opbrengen zodat ik nog meer dynamiet, bommen en wapens kan craften :D

Heb nu een eigen gefabriceerde Scope die +1 damage geeft op m'n Gun. Toch wel grappig om dat soort dingen zelf te kunnen maken.

Level 20 Tauren Hunter inmiddels maar ben na de patch van vandaag toch maar weer aan een Warlock begonnen :)

Vind wel dat Blizzard op moet schieten zodat ik dit account in kan ruilen voor een Euro.

• Roet
  • Laatst online: 20:37
Had ook wel een leuke poll geweest, "hoeveel kans denk jij dat je hebt om in de beta te komen?"

Aangezien je eigenlijk maar ongeveer 3% kans hebt om erin te komen ofzo :/

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Roet schreef op 30 september 2004 @ 19:08:
Had ook wel een leuke poll geweest, "hoeveel kans denk jij dat je hebt om in de beta te komen?"

Aangezien je eigenlijk maar ongeveer 3% kans hebt om erin te komen ofzo :/
Als ze ooit die keys versturen :/

Verwijderd

niks,maar ja,dat weten we onderhand wel blizzard kennende.

• sOid
  • Niet online
keldon schreef op 30 september 2004 @ 18:30:
[...]

Vind wel dat Blizzard op moet schieten zodat ik dit account in kan ruilen voor een Euro.
Wees blij dat je het uberhaubt kan spelen, patser :+

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:36
stil no mail :'(

En maar wachten ... en maar wachten :P

Ik heb trouwens die download testje van hun gedaan .... die werkt best lekker opzicht buiten om dat het bit-torrent technologie gebruikt.

- off topic -

gebruik ik eindelijk me UPLOAD voor het goede doel

- / off topic -

Waiting from the Netherlands :p

• DeepSeven
keldon schreef op 30 september 2004 @ 18:30:
[...]
We weten het nou onderhand wel dat jij lekker je account koopt :/ .

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

DeepSeven schreef op 30 september 2004 @ 21:08:
[...]

We weten het nou onderhand wel dat jij lekker je account koopt :/ .
Ook alleen maar omdat ik hem zo goedkoop had hoor. Was niet eens echt mijn bedoeling om er 1 te kopen, meer omdat het geld toch op m'n Paypal account stond na verkoop van L2.

Maar ik ben gewoon realistisch en ga er niet vanuit dat ik een beta-key ga krijgen, dus dan is omruilen de beste optie toch :)

• DeepSeven
Ja, maar dat herhalend blijven zeggen tussen mensen die zelf ook heel graag een key willen en maar een kleine kans maken wekt irritaties op :).

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Mja, maar ik speel nu eenmaal en dit is een WoW topic toch? Tijdens de StressTest waren er ook maar een handje vol mensen die hier aan het spelen en posten waren.

En omdat ik nu de enige ben moet ik mijn mond houden omdat de rest het niet kan hebben ofzo? Lijkt me beetje vreemd.

En mensen die wel een key krijgen en dat zijn er dan misschien ook maar 1 of 2 mogen dan wel wat zeggen omdat zij er geen geld voor uitgegeven hebben?

Ik snap dat het heel niet-tweakers is om een account te kopen maar om mij dan maar meteen weer irritant te noemen (ok patser was grappig bedoeld die kon ik nog wel waarderen) vind ik wel weer overdreven.

Net nu ik op het punt ben aangekomen dat ik wat meer info over gebieden boven level 20 kan geven, maar ja als het niet op prijs gesteld wordt hoef ik die moeite er ook niet voor te doen he.

[ Voor 52% gewijzigd door Ace op 30-09-2004 21:59 ]

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
He lui, laten we het gezellig houden! Kunnen we elkaar met de final release mooi het hersenpannetje in elkaar rossen :P .

Het is, naar mijn mening, juist goed dat Blizzard nu niet ineens een rushjob uitvoert om maar geld te kunnen vangen. Anders heb je straks weer mensen die met het spel kappen, omdat ze teleurgesteld zijn. We weten allemaal dat Blizzard goeie games maakt en, ook na een aantal jaar, nog steeds omkijkt naar de gamers.
Ik vind het persoonlijk juist een goed teken dat die lui niet de hele tijd aan het posten zijn op een forum. Nu zijn ze druk bezig met een goed product!

Dus ik, zonder beta key, wacht nog even lekker af! Zit ik in de beta dan heb ik mazzel, anders lekker niet en heb ik ook nog kans om een aantal vakken van mijn studie te halen dit jaar :P .

En ja, addiction is a bitch! Wel nieuw is verslaafd raken aan iets wat er niet is! :?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Verwijderd

hmm, ik denk dat het niet veel langer meer duurt tot de keys de deur uit gaan.

Op het duitse WoW forum zijn de berichten die gisteren geplaats zijn over het korte wachten verwijdert en is er een nieuwe post met de regels geplaats.

Ze zijn er dus mee bezig en wellicht zullen ze proberen de keys vanavond de er nog uit te hebben om de afspraak vast te houden. Met afspraak bedoel ik de vermelding dat eind deze maand de keys eruit zullen gaan.

Maar Blizzard kennende...

Niet dat ze slechte kwaliteit leveren maar ze hebben een zogenaamde "surinaamse Horloge" voor einddatums en release tijdstippen... :9

Edit: ik zie dat ze weer een nieuwe er neer hebben gekwakt. Ze zijn er dus mee bezig :)

Wie weet zullen de gelukkigen onder ons vanavond de key al in ontvangst mogen nemen :D

Edit: Linkje :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 22:27 ]

• Wub

Wub

Misschien dachten ze dat deze maand tot de 31ste duurde :P

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Viper2k1 schreef op 30 september 2004 @ 22:11:
...

En ja, addiction is a bitch! Wel nieuw is verslaafd raken aan iets wat er niet is! :?
Das niet helemaal waar, Warcraft is al meer dan een 10jaar oud concept en dan kaar je best verslaafd aan raken/heel erg leuk vinden :p

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:53

admiral866

The King Personality Disorder

lala, blaat verhaal. Lullo's beetje op m'n account posten :P
sorry ppl! :S

[ Voor 82% gewijzigd door admiral866 op 01-10-2004 02:40 ]

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

admiral schreef op 30 september 2004 @ 22:32:
er komt in ne(r)derland helemaal geen closed beta... Omdat er helemaal geen service is in nederland.

Misschien soon wel, maarja .. :P

volgenms mij volgend jaar mischien... wie gaat er nog meer emigreren naar amerika ?
Pearl Harbour ook niet, toch viel dat onder de US Closed beta...?(Wel meerdere kleine neveneilandjes rond de US) Bovendien wil ik wel weten waar jij deze informatie vandaan haalt :p

[ Voor 5% gewijzigd door Mathizsias op 30-09-2004 22:34 ]

Verwijderd

zal dan misschien morgen wel komen.

:D zullen we een inkoopactie doen voor huizen in amerika :D

• bcd87
  • Niet online
admiral schreef op 30 september 2004 @ 22:32:
er komt in ne(r)derland helemaal geen closed beta... Omdat er helemaal geen service is in nederland.

Misschien soon wel, maarja .. :P

volgenms mij volgend jaar mischien... wie gaat er nog meer emigreren naar amerika ?
lol alsjeblieft, geloof je dit zelf? :D

Verwijderd

als ik wolwassen ben,eerste wat ik doe,een adress in amerika zoeken :D

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Mijn grootste vrees is alleen dat WoW Europe ontzettend wordt overheerst door Duitsers. Dit was (weet niet of het nu nog het geval is) ook zo bij euRO oftwel de europese Ragnarok. Als ik een wilde gok doe en zeg dat 80% daar Duits is, zal ik er niet ver naast zitten. En het is gewoon niet leuk om de hele tijd de Duitse taal op je scherm te zien. Misschien ga ik zelfs nog wel zover dat als het idd blijkt dat de Duitsers sterk aan de overheersende kant zijn, ik overstap naar de Amerikaanse WoW.

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Een leuke 'European Beta' met de 3 landen dan btw admiral ;)

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Tja ligt gewoon aan de MMORPG hoor. Zijn zat euro servers waar het meer engels is.
oh wat wel opviel tussen het rijtje van landen voor Euro beta stonden een 10tal landen apart, allemaal Europees en Nederland stond er nie tussen, maar Belgie wel :?

Verwijderd

Hier heb je een zeer goed punt!

En het is inderdaad nog steeds zo dat meer dan 80 % van Ragnarok toch wel Duits aan het babbelen is. Ik heb het 2 maanden gespeeld maar na een week begon ik die duitsers die langskwamen en riepen: "Hi! Ger ?" meer dan enorm irritant...

Als dit beeld zoch voort gaat zetten in WoW zal ik ook niet verbaast opkijken als ik de Amerikaanse versie ga proberen te verkrijgen. Het is zeer frustrerend om duits te horen in een spel dat in principe voor een Engels talige community gemaakt is.

Mwah, even afwachten maar ik hoop echt niet dat dit gaat gebeuren in WoW... :X :X

En trouwens, ik ga lekker slapen :) Stel ik zou een key krijgen (Asjeblieft Blizzard :D) dan wordt het toch pas over 5 dagen spelen...

Mensen, weltrusten :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 22:56 ]

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Voor zover ik weet krijgen Duitsers en Fransen eigen beta-servers in hun taal. Of dit meteen voor de CB geldt weet ik echter niet, zou betrekking kunnen hebben op de OB.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Er gebeurd nog wel wat, volgens Gundil(Duitse Community Manager), moeten we wakker blijven, heeft hij net in een Duits forum gepost :)

• sOid
  • Niet online
keldon schreef op 30 september 2004 @ 23:08:
Voor zover ik weet krijgen Duitsers en Fransen eigen beta-servers in hun taal. Of dit meteen voor de CB geldt weet ik echter niet, zou betrekking kunnen hebben op de OB.
Ik hoop het... Duits vind ik echt een rot taal :P
Btw, zou het juist wel leuk vinden als je ook >20 level chars een beetje beschrijft hier :) Weet namelijk nogsteeds niet precies wat ik nou wil nemen uiteindendelijk :P

Verwijderd

World of Warcraft European Closed Beta Test Starts! - 30/09/2004, 23:56
The European Closed Beta Test of World of Warcraft starts today and European gamers will be able to test the very latest version of the game, which includes the latest content and updates, following the push yesterday in North America and Korea. Moving forward, Beta Testers in Europe, North American and Korea will have access to the same content as future pushes will occur simultaneously in all territories.
The European Beta Test will initially offer the English language version, and in due course the French and German language versions will be introduced to the testing process.

The game will be tested in multiple phases and the first phase of Beta Testers is currently being notified by e-mail. This notification process will continue daily over the next few days. Thereafter, additional testers will be included each time a new phase begins and they will be notified by e-mail accordingly at the time. We intend to do our utmost to include as many players as possible from the pool of those who signed up to join the European Closed Beta Test.

We would like to thank again everyone who has signed up and wish you all the very best of luck in being selected.

May our paths cross in World of Warcraft!

Bron: wow-europe.com
Hoe verzinnen ze het??? 23:56

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Jaja, het is begonnen!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 20:37
mja nu de keys nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

www.wow-europe.com OK IT HAS BEGUN!!!!!! :)

This notification process will continue daily over the next few days <---- dit is dus echt een kutzin dat betekend nog een paar dagen w88 :P

[ Voor 24% gewijzigd door Multensor op 01-10-2004 00:05 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

* Mathizsias schuimbekt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik wordt morgen heel gelukkig wakker, of heel pissed :Y) .

edit: World of Warcraft European Closed Beta Test Starts! - 30/09/2004, 23:56 LOL, ze weten hun reputatie hoog te houden :P.

[ Voor 54% gewijzigd door DeepSeven op 01-10-2004 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

idd het was hier psies 0:00 toen ik keek :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wilde het net posten :D

Wel weer een ware blizzard streek :)

Nu even kijken en dan morgen ochtend want nu ga ik dan echt slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Ik denk dat hotmail zo plat ligt van het F5-en van iedereen :P (gelukkig gebruik ik mijn provider mail)

edit: http://by18fd.bay18.hotmail.msn.com/toobusy.html
This server is too busy.

Lol told ya :D

[ Voor 34% gewijzigd door Multensor op 01-10-2004 00:32 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Multensor schreef op 01 oktober 2004 @ 00:14:
Ik denk dat hotmail zo plat ligt van het F5-en van iedereen :P (gelukkig gebruik ik mijn provider mail)

This server is too busy.

Even in outlook de HTTP server invullen, de mainpage en asp server zullen wel overbelast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Nou ik ga slapen moet morgen trein van 8:00 hebbe ndus das vrij vroeg :P
Ik hoop dat ik morgen blij wkkr kan worden iig motivatie om op te staan :D

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Gebruiken er mensen voor dit soort zaken Hotmail dan :?

Wel in je junk-mail folder kijken trouwens, daar kwam de stresstest mail van een vriend ook terecht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Zoals ik al voorspelde: Het begint op 30 augustus om 23.59

Zat er maar 3 min naast.

Shit man, waarom nu... ik kan nu dus niet meer slapen :/

F5 knop is al versleten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
EQ2 beta invite zat idd in m`n junkmail dus oppassen mensen >:)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Nog geen 'w000t, i'm in' posts op het forum. Had ik toch wel verwacht eigenlijk, lijkt me sterk dat iedereen die mailtje al heeft gehad al ligt te slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
ik ben net thuis en heb nog geen mail.

op blizzard.co.uk staat trouwens nog niets over de beta.... vaag

en http://en.wow-europe.com/ geeft een error als je er heen gaat :( een asp.NET fout ergens in de pagina :(

[ Voor 35% gewijzigd door Crysania op 01-10-2004 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

THE_CR0SS schreef op 01 oktober 2004 @ 01:04:

en http://en.wow-europe.com/ geeft een error als je er heen gaat :( een asp.NET fout ergens in de pagina :(
Forum Reset, sommige testmessages zijn weggehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Multensor schreef op 01 oktober 2004 @ 00:14:

This server is too busy.

keldon schreef op 01 oktober 2004 @ 00:39:
Gebruiken er mensen voor dit soort zaken Hotmail dan :?

Wel in je junk-mail folder kijken trouwens, daar kwam de stresstest mail van een vriend ook terecht :D
Wub schreef op 01 oktober 2004 @ 00:50:
Zoals ik al voorspelde: Het begint op 30 augustus om 23.59

Zat er maar 3 min naast.

Shit man, waarom nu... ik kan nu dus niet meer slapen :/

F5 knop is al versleten...
THE_CR0SS schreef op 01 oktober 2004 @ 01:04:

Anders gaan jullie slapen + lezen? :X

The game will be tested in multiple phases and the first phase of Beta Testers is currently being notified by e-mail. This notification process will continue daily over the next few days. Thereafter, additional testers will be included each time a new phase begins and they will be notified by e-mail accordingly at the time. We intend to do our utmost to include as many players as possible from the pool of those who signed up to join the European Closed Beta Test.

Dividend for Starters

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.