Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:48
Cinner:Oh dat is goed nieuws Ik heb een paar Aziatische films en daarbij is ondertiteling enigszins noodzakelijk Ondertiteling in .srt formaat, kan hij die lezen? (en hoe werkt dat, want het werkt niet vanzelf zo te zien)
Hij leest geen .srt files, voor ondertiteling moet je de ondertitels in de film stoppen. Dus dat ze gewoon een deel van het avi bestand worden, hier is een virtual dub plugin voor, maar dat is allemaal met google wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er overigens nog linux fanaten met een gmini ?

Ben zelf linux gebruiker, voordeel is dan ook dat de gmini een externe schijf is. Wat gewoon perfect zal werken als usb mass storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:59
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 09:41:
[...]

En Samsung komt met een PVP uit, zal begin december hier in nederland te verkrijgen zijn: http://www.i4u.com/article1463.html</offtopic>
Erg mooi apparaatje die Samsung, ziet er mooier uit als de gmini. Twee grote nadelen vallen mij echter op: hij is een stukje zwaarder en speelt alleen windows media video, dat is dus onbegonnen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
JelleMan schreef op 09 november 2004 @ 09:52:
[...]

Hij leest geen .srt files, voor ondertiteling moet je de ondertitels in de film stoppen. Dus dat ze gewoon een deel van het avi bestand worden, hier is een virtual dub plugin voor, maar dat is allemaal met google wel te vinden.
Okay bedankt voor de aanwijzing. Ik zal zelf maar uitleggen hoe het werkt:

- Hier vind je de Virtual Dub Subtitle plugin. Deze leest echter alleen ssa ondertiteling, dus als je srt ondertiteling hebt, moet je deze eerst converteren:
- Hier download je SRT to SSA Converter, de naam zegt genoeg. Gebruikt dit programma alvorens met VD aan de slag te gaan.
- Open VD en klik op filers. Open de Subtitle filter en voeg het ssa bestand in. Nu kun je de avi opnieuw coderen met ingebrande ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 21:46
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 22:50:
wacht liever op de

sony PSP: http://www.i4u.com/article799.html
of de Iaudio M5 http://www.iaudiophile.net/viewtopic.php?id=133

.... niet dat de Gmini niet leuk is, maar als gadgetfreak ga je natuurlijk voor de ultieme gadget en die is voor een ieder weer anders he ;).
uhm als je denkt dat je video kan afspelen zo encoded van je pc en dan op de psp te kunnen zetten kan je dat flink shaken! PSP maakt gebruikt van UMD dit is een dvd medium maar in een hoesje net als minidisc. Dit maakt piraterij erg lastig. Dus als je al video wilt afspelen op de PSP dan zul je dat op memory cards moeten zetten. deze zijn in max 1gb te krijgen en kan je dus geen volledige film met ondertitels op kwijt. De PSP maakt geen gebruik van een 20gb Harddisk zoals de Gmini400 wel doet. dit zijn pas feiten.

Volgens jou klinkt de Gmini400 niet zo goed als de Cowon M5 he? Ten eerste die M5 is nog niet eens uit, en ten tweede je moet een goed setje oordopjes kopen om voluit te kunnen genieten van de kwaliteit van Gmini400. Ik ben een behoorlijke audio fanaat en heb dan ook alleen maar goed spul. Ik vind hem erg goed klinken met mijn oordopjes, maar ja als je ze gaat vergelijken met die achterlijke oordopjes van Archos.. zucht..

je kunt dus nog niet spreken van feiten dat de m5 beter klinkt.. tis alleen maar wat je leest nog. Dus laten we recensies maar ff afwachten voordat we verder blaaten >:)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zeg ik... ik wacht liever op die andere twee om dan een vergelijking te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
laat maar, probleem opgelost :)

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 09-11-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
cypress3d schreef op 09 november 2004 @ 16:55:
Volgens jou (Enskedee) klinkt de Gmini400 niet zo goed als de Cowon M5 he? Ten eerste die M5 is nog niet eens uit, en ten tweede je moet een goed setje oordopjes kopen om voluit te kunnen genieten van de kwaliteit van Gmini400. Ik ben een behoorlijke audio fanaat en heb dan ook alleen maar goed spul. Ik vind hem erg goed klinken met mijn oordopjes, maar ja als je ze gaat vergelijken met die achterlijke oordopjes van Archos.. zucht..

je kunt dus nog niet spreken van feiten dat de m5 beter klinkt.. tis alleen maar wat je leest nog. Dus laten we recensies maar ff afwachten voordat we verder blaaten >:)
Kleine toevoeging aan jullie discussie: De Cowon M5 zal waarschijnlijk wel 95dB als signaal ruis verhouding hebben ipv de 90dB van de Archos Gmini400. Dus puur gebaseerd op de specs -zonder koptelefoon- zou de Cowon M5 dus al een streepje voor hebben op het gebied van geluidskwaliteit. Verder heeft de m5 nog wat andere voordelen (Ogg vorbis ondersteuning, hoesje en waarschijnlijk de batterijduur) en wat nadelen (waarschijnlijk duur en geen volledige video ondersteuning).

Nu weten we natuurlijk nog niet welke van de twee in de praktijk het beste zal klinken, maar daarvoor zullen we inderdaad de reviews moeten afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wwillem schreef op 09 november 2004 @ 19:14:
[...]

Kleine toevoeging aan jullie discussie: De Cowon M5 zal waarschijnlijk wel 95dB als signaal ruis verhouding hebben ipv de 90dB van de Archos Gmini400. Dus puur gebaseerd op de specs -zonder koptelefoon- zou de Cowon M5 dus al een streepje voor hebben op het gebied van geluidskwaliteit. Verder heeft de m5 nog wat andere voordelen (Ogg vorbis ondersteuning, hoesje en waarschijnlijk de batterijduur) en wat nadelen (waarschijnlijk duur en geen volledige video ondersteuning).

Nu weten we natuurlijk nog niet welke van de twee in de praktijk het beste zal klinken, maar daarvoor zullen we inderdaad de reviews moeten afwachten.
Audio kwaliteit hangt van veel meer af dan Signal to noise ratio.
Volgens mij vervormd hij dan alleen minder als je het volume hoog hebt staan.
Ogg Vorbis is alleen leuk als je het gebruikt, batterijduur van de Gmini valt goed mee te leven. en dat hoesje... tsja, daar zijn hele goeie alternatieven voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bravo cypress3d!

edit:
Ik zat te slapen RoD was er al eerder bij (zie hieronder)

Alleen dat de gmini slechts 90dB heeft is heel apart. Maar hier heb ik meer verbasing over gelezen. Overigens is hieruit nog niet de conclusie getrokken dat de gmini dan ook maar onder doet tot andere 95dB spelers. In theorie leuk die 90 en 95 maar maby heeft archos wel een ander truuckje toegepast, nu ben ik geen exper hierover en wil het dan hier ook bij laten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 20:06:
bravo cypress3d!

edit:
Ik zat te slapen RoD was er al eerder bij (zie hieronder)

Alleen dat de gmini slechts 90dB heeft is heel apart. Maar hier heb ik meer verbasing over gelezen. Overigens is hieruit nog niet de conclusie getrokken dat de gmini dan ook maar onder doet tot andere 95dB spelers. In theorie leuk die 90 en 95 maar maby heeft archos wel een ander truuckje toegepast, nu ben ik geen exper hierover en wil het dan hier ook bij laten.
inderdaad, en over batterijduur wat ik hier hoor valt reuze mee! Je kunt makkelijk 2 films kijken en flink mp3 daarna nog voordat de accu het begeeft _/-\o_ Over het hoesje ja so be it... er komt er wel 1 aan maar ja ik ga geen 30-40 euro uitgeven voor een stukje stof!

Mijn oma kan zondermeer een mooi stevig en robuust hoesje maken. Sterker nog het hoesje maakt ze voor me binnen 2 weken 8) En verder mensen, neem gewoon een keus en afwachten ja dat moet je zelf weten. Het is gewoon een feit dat de Gmini400 een powerhouse is dat zeer mooi beeld kan produceren op dat tft schermpje, en dat moet ik andere players nog zien doen. dus voor mij is dit de perfecte combi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

cypress3d schreef op 09 november 2004 @ 20:43:
[...]

inderdaad, en over batterijduur wat ik hier hoor valt reuze mee! Je kunt makkelijk 2 films kijken en flink mp3 daarna nog voordat de accu het begeeft _/-\o_ Over het hoesje ja so be it... er komt er wel 1 aan maar ja ik ga geen 30-40 euro uitgeven voor een stukje stof!

Mijn oma kan zondermeer een mooi stevig en robuust hoesje maken. Sterker nog het hoesje maakt ze voor me binnen 2 weken 8) En verder mensen, neem gewoon een keus en afwachten ja dat moet je zelf weten. Het is gewoon een feit dat de Gmini400 een powerhouse is dat zeer mooi beeld kan produceren op dat tft schermpje, en dat moet ik andere players nog zien doen. dus voor mij is dit de perfecte combi :9
inderdaad :)

groot kleurenscherm, klein, licht (zelfde als iPod) films, video, muziek, spelletjes, handige interface, allerlei leuke functies voor minder geld dan een iPod, die alleen muziek speelt, en dit naar mijn mening niet eens beter doet. wat kun je nog meer willen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op 09 november 2004 @ 22:42:
[...]

groot kleurenscherm, klein, licht (zelfde als iPod) films, video, muziek, spelletjes, handige interface, allerlei leuke functies voor minder geld dan een iPod, die alleen muziek speelt, en dit naar mijn mening niet eens beter doet. wat kun je nog meer willen? :)
Ingebouwde kam, tanden borstel, tandenstoker, fornhuis, koelkast, vriezer en combi-magenatron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
_RoD_ schreef op 09 november 2004 @ 22:42:
[...]

De foto weergave kan echter beter B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
_RoD_ schreef op 09 november 2004 @ 19:19:
Volgens mij vervormd hij dan alleen minder als je het volume hoog hebt staan.
Klopt niet. Signaal ruis verhouding is gewoon de hoeveelheid ruis die er in de muziek zit die uit je Archos komt. Er geldt verder dat per 6 dB minder S/N ratio je 2x zoveel ruis hebt of 20 dB minder S/N ratio = 10x zoveel ruis.

Voorbeeld: Voor de tuners (=radio) op mp3 spelers geldt meestal 50 dB S/N. Hier heb je dus (ongeacht het volume) last van ruis. Ten opzichte van de 90 dB die je bij mp3's afspelen hebt, is dit 90-50=40 dB meer ruis. 40/20 = 2 -> 20x zoveel ruis. Dus bij de radio heb je 20x zoveel ruis als bij het afspelen van mp3'tjes.
Audio kwaliteit hangt van veel meer af dan Signal to noise ratio.
Klopt. Het is nog maar de vraag of deze verhouding goed gemeten is. Verder kun je een heel mooi ruisloos signaal hebben, maar waar bijvoorbeeld alle frequenties hoger dan 14kHz zijn weggefilterd. Het gaat om een combinatie van helder ruisloos en toch dynamisch mooi geluid. Helaas kunnen we het geluid van de gmini nog niet vergelijken met die van andere spelers omdat er nog geen reviews over beide spelers in combinatie zijn geweest.
Ogg Vorbis is alleen leuk als je het gebruikt
Ja duh :D. Net als een kleuren scherm, video afspelen en alle andere functie van een @random mp3 speler.
batterijduur van de Gmini valt goed mee te leven.
Tuurlijk, met die van de ipod ook, maar als je kan kiezen tussen 12 uur of 8 uur voor dezelfde speler, dan kies je waarschijnlijk die van 12 uur toch?
en dat hoesje... tsja, daar zijn hele goeie alternatieven voor
Ja :? Oh je bedoelt dat we gewoon massaal de oma van cypress3d inhuren ;).

Maarreh, ik vind de Archos Gmini400 nog steeds een bijzonder sterke concurrent voor alle andere mp3-spelers. We kunnen alleen niet zeggen dat speler X qua geluid per definitie slechter is dan speler Y (terwijl deze qua specs juist beter is) zonder hierbij een review te hebben :).

[ Voor 5% gewijzigd door dr snuggles op 10-11-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cinner schreef op 10 november 2004 @ 00:37:
[...]

De foto weergave kan echter beter B)
inderdaad, dat is wel een minpuntje ja... :/

@wwillem: je hebt gelijk, het ligt er aan wat je voorkeuren zijn :)
over dat hoesje, ik bedoelde het iPod hoesje, dat past perfect. (duur, maar past)

@mb4guns: ja, het valt me wel een beetje tegen dat dat er niet op zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal universele pda hoesjes gevonden, waar ook de apple 4gen 40gig in past. Is misschien ook wel handig voor de gmini. :)

Products that fit: Apple iPOD 4th gen 40Gb
Horizontic PDA - XS (Black)
http://www.krusell.se/pro...=2&prodGrp=3&product=1832

Horizontic - XS-Wide (Black)
http://www.krusell.se/pro...=2&prodGrp=1&product=1496

Verticalic PDA - XS (Black)
http://www.krusell.se/pro...s=2&prodGrp=3&product=792

Calendaric Universal - S (Black
http://www.krusell.se/pro...=2&prodGrp=3&product=1756

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 21:47:
Ik heb een aantal universele pda hoesjes gevonden, waar ook de apple 4gen 40gig in past. Is misschien ook wel handig voor de gmini. :)

Products that fit: Apple iPOD 4th gen 40Gb
Horizontic PDA - XS (Black)
http://www.krusell.se/pro...=2&prodGrp=3&product=1832

Horizontic - XS-Wide (Black)
http://www.krusell.se/pro...=2&prodGrp=1&product=1496

Verticalic PDA - XS (Black)
http://www.krusell.se/pro...s=2&prodGrp=3&product=792

Calendaric Universal - S (Black
http://www.krusell.se/pro...=2&prodGrp=3&product=1756
bij de eerste 2 kun je (voorzover ik het kan zien) de oordopjes niet inpluggen, de 3e is te klein, en de 4e lijkt me ongeschikt...

• Cinner
Het fijnste is natuurlijk een hoesje waarmee je de gmini nog steeds kan bedienen en naar het scherm kijken. Zoiets zal hooguit alleen door Archos zelf worden geproduceerd (ooit, hopelijk).

• Sledge HaMMeR
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 08:58

Sledge HaMMeR

-= Je Vini, Vidi, Vici =-

Eeeh,

Ik probeer nu al een week lang om de gmini400 te kopen, maar kan um nergens vinden ....

De hele stad geplunderd, maar nergens te krijgen, in alle (betaalbare) online-shops staat hij overal in bestelling ...... en ik wil um niet ergens in backorder plaatsen om vervolgens 3 weken lang achter mijn gmini aan te bellen waar hij blijft ....

Iemand tips ??

.: There are 10 kinds of people in the world: those that understand binary, and those that do not :.

Verwijderd

Tip heb ik ja, zet em in backorder en wacht geduldig af. Ze zijn gewoon neit aan te slepen. Met een beetje mazzel heeft mp3spelers.nl em morgen bij hun op de hcc. Maar dat lijkt me sterk want ook hun hebben web klanten wachten.

Dus gewoon in de rij aansluiten, het is niet anders momenteel. Mijne komt volgende week vrijdag binnen.

Verwijderd

Op mp3.direct.nl zeggen ze dit: "Het artikel is niet op voorraad, het wordt op bestelling geleverd. Het artikel wordt direct voor u besteld bij de leverancier., u krijgt binnen 1 dag een indicatie van de levertijd. Gemiddeld bedraagt de levertijd enkele dagen. Het ding kost daar 349€.

Verwijderd

Verbaas me wel over het feit dat overzee in america bijna alle webshops em op voorraad hebben.

Verwijderd

Het lijkt er op dat de gmini toch eindelijk van de ipod heeft gewonnen. _/-\o_

'I-pod uit de markt gedrukt door Gemini 400'
http://www.nu.nl/news.jsp?n=439796&c=130

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:32:
Het lijkt er op dat de gmini toch eindelijk van de ipod heeft gewonnen. _/-\o_

'I-pod uit de markt gedrukt door Gemini 400'
http://www.nu.nl/news.jsp?n=439796&c=130
Haha geweldig. Jammer dat wanneer ik naar de mediamarkt ga (almere) er geen archos product aanwezig is en de verkoper mij vrolijk staat te vertellen dat archos niet bij de mediamarkt wordt verkocht. Wilde em bijna dat naambordje laten inslikken.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:46:
[...]

Haha geweldig. Jammer dat wanneer ik naar de mediamarkt ga (almere) er geen archos product aanwezig is en de verkoper mij vrolijk staat te vertellen dat archos niet bij de mediamarkt wordt verkocht. Wilde em bijna dat naambordje laten inslikken.
Ik heb de Gmini 400 heel eventjes bij de Mediamarkt in Groningen gezien... ze durfden er 400 euro voor te vragen :X

Verwijderd

iPod, dat is de juiste schrijfwijze

Is dit misschien wat? http://divx.ppccool.com/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 16:25:
iPod, dat is de juiste schrijfwijze

Is dit misschien wat? http://divx.ppccool.com/
Ja die werkt prima, wel is er in dit topic al vele malen gewezen op PocketDivXEncoder. Dus je valt in de herhaling :D

• Cinner
Heben jullie dit verhaal al gelezen?

We picked up an iPod Photo the other day, and most observers have asked us “Can that thing play movies?” The short answer is no, only music and photos—but the longer answer is “sorta, but not really anything worth calling a movie”. In this week’s how-to we’ll show you how to “play” a movie on an iPod Photo by exporting frames of a movie, importing them to the iPod and playing them manually by click-wheeling through thousands of images, or even viewing 3d views of objects.

bron

(wijst en lacht >:) )

Verwijderd

Hallo allemaal,

Allemaal hartestikke bedankt voor jullie meningen en ervaringen met de gmini 400

Krijg hem ook over 10 dagen Als het allemaal mee zit met de leveringen:)

Nu wilde ik nog een paar dingen weten:

Hoe werkt het coderen (heb gehoor dat soms het geluid niet geljk loop met het beel omdat hij niet goed gecodeerd was en is virualdub makkelijk om te gebruiken.

Hoe is het kijk op een scherm van 5.6 cm diagonaal (vooral met films)

alvast bedankt.

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 17:10:
Hallo allemaal,

Allemaal hartestikke bedankt voor jullie meningen en ervaringen met de gmini 400

Krijg hem ook over 10 dagen Als het allemaal mee zit met de leveringen:)

Nu wilde ik nog een paar dingen weten:

Hoe werkt het coderen (heb gehoor dat soms het geluid niet geljk loop met het beel omdat hij niet goed gecodeerd was en is virualdub makkelijk om te gebruiken.

Hoe is het kijk op een scherm van 5.6 cm diagonaal (vooral met films)

alvast bedankt.
virtualdub is makkelijk te gebruiken, alhoewel ik nog vaak dingen fout codeer, maar dit zal wel aan mijn newbieness liggen :P

het kijken op dat scherm valt me ontzettend mee. natuurlijk is het een klein scherm, maar het is ontzettend helder en scherp. voor dingen zoals een aflevering van de Simpsons is het (voor mij) perfect

• Cinner
Ik heb nog geen complete speelfilm op het schermpje gekeken, maar wel een documentaire en dat is prima te volgen. Coderen met VD is niet moeilijk, het programma heeft veel instellingen maar je hebt er slechts een paar nodig die je in moet stellen. Het coderen zelf gaat vanzelf, daar hoef je verder niks voor te doen.

Verwijderd

Bedankt maar weer eens voor de snelle reacties :)

Is virtualdub gewoon in het nederlands of in engels hbe hem nu zelf al via internet afgehaald in het engels maar snap daar eigenlijk weing van .

Als ik een file open komt er gelijk een waarschuwing van VBR audio stream detected hebben jullie daar ook last van?

En welke optie moet ik kiezen?
previeuw input
preview filtered
preview output from start

:*) alvast bedankt

• ewjmulder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05-2022
Hey mensen,

ik ben na de post op nu.nl op onderzoek uitgegaan naar deze fantastische speler (prima info op dit topic! :)) en ik wil hem zelf ook zo snel mogelijk hebben (zal wel ff afwachten zijn met die levertijden, maar goed, dan heb je ook wat)

Wat ik me echter nog afvroeg is: hoe zit het nou met die stofjes die onder het schermpje terecht kunnen komen?
In het begin van dit topic wordt dit punt een aantal keer genoemd, maar later zie ik het niet meer terug. Wat zijn de ervaringen van de bezitters hiermee? En is een hoesje (welk?) afdoende om dit te voorkomen?

Ik ben razend enthousiast, maar het enige waar ik bang voor ben is dat ie over een paar maanden bij iedereen verstoft, ontploft, doormiddenbreekt of een ander fataal probleem gaat vertonen, aangezien het product zijn concurrenten op het gebied van prijs/kwaliteit verhouding wel erg ver voor is. Dan moet er toch haast wel een addertje onder het gras zitten? Of ben ik nou te pessimistisch? :D

Ben benieuwd naar de reacties.

• Cinner
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 17:34:
Bedankt maar weer eens voor de snelle reacties :)

Is virtualdub gewoon in het nederlands of in engels hbe hem nu zelf al via internet afgehaald in het engels maar snap daar eigenlijk weing van .

Als ik een file open komt er gelijk een waarschuwing van VBR audio stream detected hebben jullie daar ook last van?

En welke optie moet ik kiezen?
previeuw input
preview filtered
preview output from start

:*) alvast bedankt
Die VBR waarschuwing heb ik ook vaker. Dat is echter geen probleem.

De opties die je noemt kun je laten voor wat ze zijn :) Ik doe altijd het volgende:

File -> Open video file
Video -> Compression -> selecteer DivX of XviD. Let op dat je bij de XviD instellingen Profile @ Level op Simple @ L3 instelt.
Audio -> vink Full Processing Mode aan
Audio -> Compression -> selecteer MP3, kies een bitrate
File -> Save as AVI

En wachten maar :)

Verwijderd

ewjmulder schreef op 11 november 2004 @ 17:34:
Hey mensen,

ik ben na de post op nu.nl op onderzoek uitgegaan naar deze fantastische speler (prima info op dit topic! :)) en ik wil hem zelf ook zo snel mogelijk hebben (zal wel ff afwachten zijn met die levertijden, maar goed, dan heb je ook wat)

Wat ik me echter nog afvroeg is: hoe zit het nou met die stofjes die onder het schermpje terecht kunnen komen?
In het begin van dit topic wordt dit punt een aantal keer genoemd, maar later zie ik het niet meer terug. Wat zijn de ervaringen van de bezitters hiermee? En is een hoesje (welk?) afdoende om dit te voorkomen?

Ik ben razend enthousiast, maar het enige waar ik bang voor ben is dat ie over een paar maanden bij iedereen verstoft, ontploft, doormiddenbreekt of een ander fataal probleem gaat vertonen, aangezien het product zijn concurrenten op het gebied van prijs/kwaliteit verhouding wel erg ver voor is. Dan moet er toch haast wel een addertje onder het gras zitten? Of ben ik nou te pessimistisch? :D

Verwijderd

oke bedankt gat gelijk even testen

Verwijderd

HEb alles gedaan wat je zegt maar speelt hem nog al schokkerig af

• RoD
  • Niet online

RoD

ewjmulder schreef op 11 november 2004 @ 17:34:
Hey mensen,

Archos is een goed merk, met veel ervaring in het bouwen van dit soort spelers. (ze waren de eerste met een harddiskplayer geloof ik, correct me if i'm wrong)
de Gmini voelt erg stevig aan, en ik heb hem al eens van ong. een meter hoogte op harde tegels laten vallen, terwijl hij een film speelde. niks aan het handje :) (alleen zit er nu iets niet helemaal goed vast :/ )
er zit ook gewoon een jaar garantie op, dus als er wat mee gebeurt, breng je em gewoon terug :)

Verwijderd

Is het normaal als je aan het coderen betn dat je dan geen geluid hoort en het beeld schokkerig afspeeld

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 18:17:
Is het normaal als je aan het coderen betn dat je dan geen geluid hoort en het beeld schokkerig afspeeld
ja.

• Cinner
De beelden die je krijgt te zien als VD aan het coderen is, zijn om te laten zien de beelden er uit komen te zien en hoe ver hij is met comprimeren. Dit staat volledig los van hoe de uiteindelijke AVI gaat spelen ;)

Verwijderd

Heeft iemand al de nieuwe firmware ge upgrade.

Werken alle voordelen ook zoals ze zeggen op archos.com

• ewjmulder
Archos is een goed merk, met veel ervaring in het bouwen van dit soort spelers. (ze waren de eerste met een harddiskplayer geloof ik, correct me if i'm wrong)
de Gmini voelt erg stevig aan, en ik heb hem al eens van ong. een meter hoogte op harde tegels laten vallen, terwijl hij een film speelde. niks aan het handje (alleen zit er nu iets niet helemaal goed vast )
er zit ook gewoon een jaar garantie op, dus als er wat mee gebeurt, breng je em gewoon terug
Ok, mooi zo!
En hoe zit het met de stof-gevoeligheid? Ik las dat (geloof ik) jelleman er al wel eentje gespot had op zijn schermpje en dat dat duidelijk zichtbaar was tijdens het film kijken (er was zelfs een link naar een of andere aziaat die 'm helemaal uit elkaar had geschroefd om hem schoon te maken), maar in de latere posts heb ik jelleman er niet meer over gehoord. hoe zit dat bij jullie? En welk hoesje gebruiken jullie (if any) en hoe bevalt ie? Ik wil namelijk bij aanschaf ook meteen een hoesje kopen, maar die van archos zelf is echt te lomp groot...

• RoD
  • Niet online

RoD

ewjmulder schreef op 11 november 2004 @ 18:25:
[...]

Ok, mooi zo!
En hoe zit het met de stof-gevoeligheid? Ik las dat (geloof ik) jelleman er al wel eentje gespot had op zijn schermpje en dat dat duidelijk zichtbaar was tijdens het film kijken (er was zelfs een link naar een of andere aziaat die 'm helemaal uit elkaar had geschroefd om hem schoon te maken), maar in de latere posts heb ik jelleman er niet meer over gehoord. hoe zit dat bij jullie? En welk hoesje gebruiken jullie (if any) en hoe bevalt ie? Ik wil namelijk bij aanschaf ook meteen een hoesje kopen, maar die van archos zelf is echt te lomp groot...
Ik heb absoluut geen last van stof.
Ik gebruik het hoesje dat bij mijn oordoppen zat (past toevallig perfect ;)) maar als je een hoesje zoekt, kun je een hoesje voor de iPod kopen, die heeft namelijk bijna dezelfde afmetingen. nadeeltje van die hoesjes is dat ze duur zijn

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 18:23:
Heeft iemand al de nieuwe firmware ge upgrade.

Werken alle voordelen ook zoals ze zeggen op archos.com
ja, ik heb de nieuwste firmware, en alle "voordelen" werken ja.
bijvoorbeeld dat de tekst nog maar 1x scrollt op de remote, waar ik niet zo blij mee ben :(

Verwijderd

uhhh :( dus hij eigenllijk een klein nadeeltje .
hbe je ook iets gemerkt van de batterijduurdat die langer was.

Heb het programmatje net gedownload als je hem dan op je archos zet doet die de rest van zelf dan?

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 18:35:
uhhh :( dus hij eigenllijk een klein nadeeltje .
hbe je ook iets gemerkt van de batterijduurdat die langer was.

Heb het programmatje net gedownload als je hem dan op je archos zet doet die de rest van zelf dan?
voor mij is het wel een nadeel ja.
volgens mij is de batterijduur inderdaad langer :)

om een firmware upgrade te doen download je het bestandje, plak je em gewoon op de Gmini (dus niet in een map) en druk je op "firmware upgrade" en klaar :)

• ewjmulder
_RoD_ schreef op 11 november 2004 @ 18:32:
[...]

ja, ik heb de nieuwste firmware, en alle "voordelen" werken ja.
bijvoorbeeld dat de tekst nog maar 1x scrollt op de remote, waar ik niet zo blij mee ben :(
Haha, het word tijd voor installation options tijdens een firmware upgrade. Moet toch niet onmogelijk zijn lijkt me. :)

Verwijderd

Wat wel een groot nadeel is van dat coderen dat het zo super lang duurt en hbe nu alleen nog maar een aflevering van 1 uur en die duurt dan ook werkelijk meer dan een 1 uur over om hem te coderen das wel jammer

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 18:55:
Wat wel een groot nadeel is van dat coderen dat het zo super lang duurt en hbe nu alleen nog maar een aflevering van 1 uur en die duurt dan ook werkelijk meer dan een 1 uur over om hem te coderen das wel jammer
Je kunt de kwaliteit lager zetten, dan duurt het (bij mij) ongeveer 1/3 van de normale tijd.

• Cinner
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 18:55:
Dat hangt ook van de snelheid van je pc af. Ik doe over het coderen van een film ongeveer een uur en 20 minuten denk ik. Het coderen duurt dus ongeveer zolang als de filmduur zelf. Het is niet zo erg als je dit gewoon doet terwijl je iets anders gaat doen (internetten, tv kijken, whatever), maar dat is persoonlijk.

Verwijderd

Weten jullie nog een goede site voor foto´s

en wat is de beste bitrate snelheid voor coderen

alvast bedankt

Verwijderd

nog iets wat ik ondekt heb als ej gecodeerd hebt wordt ej bestand 3 keer groter
HET was 350mb en nu 1.2gb!!!!!!

is dat normaal

• Cinner
Nee dat is niet normaal, of je moet een verkeerde compressiecodec hebben ingesteld. Onder compressie moet je DivX of XviD instellen, en zorg dat onder video ook "Full Processing Mode" aangevinkt staat.

• Cinner
Weet iemand trouwens of en hoe je een album op random kan afspelen? :/

Verwijderd

er staat wel divx maar dan staat er nog wat achter zoals 4.1.3 of zo iets dergelijks
dat is toch de goede??

er staat letterlijk divx pro (tm) 5.1.1 codec
en voor xvid mpeg-4 codec (deze gebruik ik)

en gebruik bij audio 48000 hz 40 nog wat

dat is toch normaal??

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 20:37 ]

• Cinner
Wáár staat letterlijk divx pro (tm) 5.1.1 codec? Als het in de handleiding staat, dan zou ik deze installeren, want je hebt versie 4.nogwat?

• cypress3d
ewjmulder schreef op 11 november 2004 @ 18:25:
[...]

Ok, mooi zo!
hey welkom in het topic! Ik ben zelf helemaal gek van de gmini400. Ik heb nooit last van stof gehad en ook geen stofjes onder het scherm. Tevens is het super easy om een dvd om te zetten naar het .avi formaat voor Gmini400. Geluid en beeld lopen 100% synchroom. Hoesje ja ik ga geen hoesje kopen voor een i-pod >:) Mijn oma gaat er een maken, en heel misshien wil ze er dan nog wel een paar maken... ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

Cinner schreef op 11 november 2004 @ 20:22:
Weet iemand trouwens of en hoe je een album op random kan afspelen? :/
ik denk dat je dit moet doen door [Folder] op [Shuffle] te zetten, en dan die folder selecteren, dan speelt ie ze als het goed is random af.

• Cinner
_RoD_ schreef op 11 november 2004 @ 21:23:
[...]

ik denk dat je dit moet doen door [Folder] op [Shuffle] te zetten, en dan die folder selecteren, dan speelt ie ze als het goed is random af.
Klopt, thanks.

Verwijderd

cypress hbe ej nog mooie foto´s op je computer staan va de gmini 400 kun je die dan sturen naar peterjaapdg@hotmail.com
IK moet nog tien dagen wachten dus moet het nu nog doen met plaatjes :)

alvast bedankt ;)

Verwijderd

Aan cinner

Dat staat bij compress van video
Dus ik hbe een oudere versie er stat virtualdub 1.6.1

• RoD
  • Niet online

RoD

cypress3d schreef op 11 november 2004 @ 21:14:
[...]

hey welkom in het topic! Ik ben zelf helemaal gek van de gmini400. Ik heb nooit last van stof gehad en ook geen stofjes onder het scherm. Tevens is het super easy om een dvd om te zetten naar het .avi formaat voor Gmini400. Geluid en beeld lopen 100% synchroom. Hoesje ja ik ga geen hoesje kopen voor een i-pod >:) Mijn oma gaat er een maken, en heel misshien wil ze er dan nog wel een paar maken... ;)
Maakt jou oma toevallig hoesjes met een beltclip? :P

Verwijderd

Gaaf om te zien dat na z'n bericht op nu.nl nog meer vraag is naar de gmini400. Kan men nog langer wachten :D. Nee hoop dat archos wel een oplossing heeft voor zijn leverings probs, zal vast wel.

cypress3d, we staan natuurlijk te popelen om een massa order aan hoesjes te doen. Wat was de url ook alweer ? www.cypress3dsoma.nl/gminihoesje/ ?

Ben eigelijk best wel serieus, we wachten de pics af.

• cypress3d
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 23:03:
Gaaf om te zien dat na z'n bericht op nu.nl nog meer vraag is naar de gmini400. Kan men nog langer wachten :D. Nee hoop dat archos wel een oplossing heeft voor zijn leverings probs, zal vast wel.

cypress3d, we staan natuurlijk te popelen om een massa order aan hoesjes te doen. Wat was de url ook alweer ? www.cypress3dsoma.nl/gminihoesje/ ?

Ben eigelijk best wel serieus, we wachten de pics af.
hehe wel leuk om eens "hot" te zijn :*) Ok ik zal eens kijken wie wil heeeeeeeel graag een hoesje.. ( krijg in eens een lijst van 10 man ;-) )

Ik ga van de week naar me oma, en zal haar lief aankijken of ze een paar wilt maken >:) Met beltclip mits mogelijk :Y)

• Slein
  • Laatst online: 03-07-2024

Slein

NERD

Ik zie dat de Gmini 400 alleen Compact Flash type I ondersteunt. Als je een dik type 2 flashkaartje hebt of een Microdrive wil je dus de Gmini 220. (phew, ik hoef mijn 220 nog niet weg te doen ;)).

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Verwijderd

cypress3d schreef op 11 november 2004 @ 23:12:
[...]Ok ik zal eens kijken wie wil heeeeeeeel graag een hoesje..
ikkuh! :*)

• cypress3d
Slein schreef op 11 november 2004 @ 23:16:
Ik zie dat de Gmini 400 alleen Compact Flash type I ondersteunt. Als je een dik type 2 flashkaartje hebt of een Microdrive wil je dus de Gmini 220. (phew, ik hoef mijn 220 nog niet weg te doen ;)).
correct me if i am wrong, maar je kunt echte alle formaten foto op de gmini zetten. sowieso via je pc. maar ook mbv een convertertje dan kan je zelfs Sony's Memory sticks in je Gmini400 drukken ! Het is een kabeltje met converter.. archos zelf verkoopt deze dacht ik !

Verwijderd

Dit ding:

Afbeeldingslocatie: http://archos.com/img/gmini400/4in1.gif
4-1 CompactFlash Adaptor

Stelt de gmini 400 instaat om alles te lezen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 23:25 ]

• cypress3d
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 23:24:
Dit ding:

[afbeelding]
4-1 CompactFlash Adaptor

Stelt de gmini 400 instaat om alles te lezen.
helemaal juistem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewjmulder
Als de fabriek op volle toeren draait, wil ik graag de 3e van de lopende band :D
(na cypress3d en mb4guns)

Is er al iets bekend over de introductieprijs? En is er al een link naar de pricewatch beschikbaar? (reseller: cypress3d) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:31

MicroWhale

The problem is choice

Fantastisch topic om te lezen. Jullie hebben me helemaal enthousiast gemaakt om er ook zoeen te gaan bestellen! Jammer alleen om te horen dat iedereen er eentje wil :P

iemand nog een Gmini 220 kopen? :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 22:05:
Aan cinner

Dat staat bij compress van video
Dus ik hbe een oudere versie er stat virtualdub 1.6.1
Vreemd dat je files dan toch zo groot worden :/ Als je nou eens de nieuwste XviD codec download, en in VD onder compressie bij XviD de Target quantizer op 4.00 zet, dan heb je dezelfde instelling als ik. Misschien dat het helpt. En anders kun je natuurlijk een ander programma gebruiken, zoals die in het topic al eerder is aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

cypress3d schreef op 11 november 2004 @ 23:12:
[...]

hehe wel leuk om eens "hot" te zijn :*) Ok ik zal eens kijken wie wil heeeeeeeel graag een hoesje.. ( krijg in eens een lijst van 10 man ;-) )

Ik ga van de week naar me oma, en zal haar lief aankijken of ze een paar wilt maken >:) Met beltclip mits mogelijk :Y)
Als het mogelijk is om een beltclip eraan te krijgen, zou ik zeer geinteresseerd zijn :)

ik wacht op pics :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cinner hbe op je link gelklikt welke moet ik downloaden van de 6 links die er onder staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattenfanger
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 13:58
Na het gehele topic grondig te hebben gelezen(en ja, daar ben je wel even mee bezig (A)) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem wil hebben ipv de iPod! :)
Nu nog 1 ding dat me bezighoud he.. Hoe zit het met het zicht op het beeld met 1)Fel zonlicht 2)Felle lamp erop schijnent.. Toch vrij belangrijk, en lees het nergens terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

rattenfanger schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:45:
Na het gehele topic grondig te hebben gelezen(en ja, daar ben je wel even mee bezig (A)) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem wil hebben ipv de iPod! :)
Nu nog 1 ding dat me bezighoud he.. Hoe zit het met het zicht op het beeld met 1)Fel zonlicht 2)Felle lamp erop schijnent.. Toch vrij belangrijk, en lees het nergens terug..
1)fel zonlicht weet ik niet (vraag het me in de zomer nog ns ;))
2)onder een felle lamp is het scherm bij mij nog steeds harstikke helder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattenfanger
vandaag scheen de zon toch wel aardig hoor (haalt neit weg dat het ijskoud was :r
maargoed :) als het beeld ook goed is neem ik hem!

bedankt voor dit topic, erreg veel aan gehad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

rattenfanger schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 00:40:
vandaag scheen de zon toch wel aardig hoor (haalt neit weg dat het ijskoud was :r
maargoed :) als het beeld ook goed is neem ik hem!

bedankt voor dit topic, erreg veel aan gehad! :)
ja, maar op dagen zoals gister blijft het perfect te zien :) misschien dat je alleen last krijgt als de zon écht fel schijnt, zoals in de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattenfanger
ach en in de zomer kan je hem toch niet in de zon laten liggen, altijd slecht voor elektronica. dus dan is er nog geen probleem!

collin mcrae net gespeelt op de site, ziet er best wel vet uit!!! :D gelijk maar kope als ik hem heb :) kan nog wel ff duren, vanmorge bij inkoopsprijs.nl gekocht duss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

rattenfanger schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:31:
ach en in de zomer kan je hem toch niet in de zon laten liggen, altijd slecht voor elektronica. dus dan is er nog geen probleem!

collin mcrae net gespeelt op de site, ziet er best wel vet uit!!! :D gelijk maar kope als ik hem heb :) kan nog wel ff duren, vanmorge bij inkoopsprijs.nl gekocht duss..
inderdaad, die staat ook op mijn verlanglijstje :)
ik vind al die spelletjes wel aardig, grafisch niet hoogstaand, maar soms wel verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het mogelijk zijn als iemand spelletjes heeft gekcoht die bestanden door kunnen zenden via msn zodat het voor andere grats is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:50:
Zou het mogelijk zijn als iemand spelletjes heeft gekcoht die bestanden door kunnen zenden via msn zodat het voor andere grats is?
als je die spelletjes er "gewoon" opzet, dan doen ze het niet, maar mss is het op de een of andere manier te hacken.

maar daar wil ik natuurlijk niks van weten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattenfanger
wat ik ervan begrijp krijg je de spelletjes via de post opgestuurt of niet?
ze gaan je gmini productid ding erin zetten ofzo, en dan werkt ie niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de games krijgen een versleuteling mee, welke gekoppelt is aan de gmini400 serial. Soort i-mei code voor mp3 speler. Dus even uitwisselen werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

rattenfanger schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 15:10:
wat ik ervan begrijp krijg je de spelletjes via de post opgestuurt of niet?
ze gaan je gmini productid ding erin zetten ofzo, en dan werkt ie niet meer :(
ik geloof dat ze gewoon te downloaden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:32:
Cinner hbe op je link gelklikt welke moet ik downloaden van de 6 links die er onder staan
De 5 links verwijzen allemaal naar hetzelfde XviD bestand, dus kies er maar een (kan zijn dat de links niet allemaal werken, dus dan probeer je een andere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wat weet over het hacken van de games zou mooi zijn >:)

Enne cinner wat moet je dan doen
met dat nieuwe programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Dat moet je gewoon installeren :) En dan ga je nog eens VD'en, en kijken of je files met die codec wél klein worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ik wil niet vervelend zijn, maar op GoT mogen geen illegale dingen worden gepost of request die daar om vragen :). Ik zou even de edit knop gebruiken, dat scheelt je weer een waarschuwing van een mod: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazyed
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Het zou ook mooi zijn als je de gmini 400 in de auto kan gebruiken. Dit is natuurlijk al mogelijk door dmv die adapter om de gmini 400 aan te sluiten op de sigaretten aansteker in je auto. Dan moet je nog wel de player uit en aanzetten als je in en uit de auto stapt.

De gmini 400 detecteerd of er een externe voedingsbron is aangesloten. Dit haal ik uit het feit dat je 2 verschillende power saving settings kan instellen. 1tje voor alsie op de batterij draait en 1tje voor als ie is aangesloten op de netadapter.

Het zou mooi zijn als deze detectie ook wordt gebruikt voor als de gmini aan gesloten is op een geschakelde voedingbron in de auto.

Zo van:
contact erop, gmini auto resumes playing.
contact eraf, gmini schakelt zich vanzelf uit.

Dit heb ik uiteraard al voor gesteld aan Archos. Maar daar krijg je never nooit niet een reactie van. Vroeger ook al niet.

Mischien is het een idee om dit massaal voor te stellen aan Archos. Mischien dat ze dan wel een reactie geven.

Dit fantastische apparaat wordt nu zo veel verkocht dat er mischien wel een mooie carkit voor bedacht/geproduceerd mag worden.

Wordtie alleen maar meer verkocht lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Welke software gebruiken jullie eigenlijk om CD's te rippen?

Ik heb er een paar met Windows Media Player 10 geripped, en dat goed en snel. Ik wil echter overstappen naar een CD-ripper die de LAME MP3 encoder gebruikt. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cinner hbe je msn dat prat makkelijk hbe nog wat vragen over virutaldub

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:52:
cinner hbe je msn dat prat makkelijk hbe nog wat vragen over virutaldub

alvast bedankt
Hoe kom ik aan je msn adres dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cinner schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:40:
Welke software gebruiken jullie eigenlijk om CD's te rippen?

Ik heb er een paar met Windows Media Player 10 geripped, en dat goed en snel. Ik wil echter overstappen naar een CD-ripper die de LAME MP3 encoder gebruikt. Iemand tips?
_/-\o_ DBpowerAMP _/-\o_

echt een goed progje, converteert zo'n beetje alles, naar alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn msn is peterjaapdg@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
- Zijn foto's gewoon op de schijf te zetten vanaf de computer, of heb je daar perse een SD kaartje voor nodig?

- Kan ik ook Foto's van mn SD kaartje op de schijf zetten? Handig op vakantie als mn kaartje vol is! Hoef ik geen laptop meer mee te nemen :P

Bedankt! ;)

PS: Op deze link vond ik een plaatje wat verdacht veel eruit zag als mijn gewone HD disks, zou je zo de HD ook gewoon kunnen aansluiten? Nog sneller dan USB :Y)

[ Voor 95% gewijzigd door Robbertz236 op 14-11-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Robbertz schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:05:
- Zijn foto's gewoon op de schijf te zetten vanaf de computer, of heb je daar perse een SD kaartje voor nodig?

- Kan ik ook Foto's van mn SD kaartje op de schijf zetten? Handig op vakantie als mn kaartje vol is! Hoef ik geen laptop meer mee te nemen :P

Bedankt! ;)

PS: Op deze link vond ik een plaatje wat verdacht veel eruit zag als mijn gewone HD disks, zou je zo de HD ook gewoon kunnen aansluiten? Nog sneller dan USB :Y)

http://www.pcmag.com/slid...6242&a=138480&po=5,00.asp
-ja, die zijn gewoon op de schijf te zetten vanaf de computer
-ja
-nee, dit kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
_RoD_ schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:14:
[...]

-ja, die zijn gewoon op de schijf te zetten vanaf de computer