[PC]Emergency 3: The Ultimate Fight for Life

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 11.232 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hum, heb even die duitse versie bekeken op de taalmogelijkheden.

Als eerst even gekeken in de .cab bestanden of daar niet toevallig al andere languages stonden... helaas...

Dan hou je nog twee opties over, wachten op een engelse/nederlandse versie of zelf vertalen. Eerste probleem wordt dan dat sommige audio duits is en om dat nou allemaal te moeten inspreken :+ tweede probleem is dat het ongeveer 450 kB aan textdata is dat vertaalt moet worden en ik ben niet echt een expert in duits (veel opzoekwerk, kost dus veel tijd), laat staan dat ik het een mooie taal vind om te lezen en horen :X

Heb ooit weleens een vertaling gemaakt voor transport giant maar dat was opzich niet veel werk kwa vertalen vergeleken met dit. Maar als iemand zin heeft om ook stukken te vertalen voor emergency 3 laat het dan even weten (Engels en/of Nederlands).

Is ook een beetje afhankelijk van hoe snel nou een EN/NL versie op de markt komt, maar als ik het goed begrijp kan dat nog wel een paar weken duren en dan is een 'nood' vertaling ook wel oke lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 00:30:
Nou, er zijn nog steeds alleen politie autootje en busje, brandweer busje, 2 amulancetjes en dan heb je het wel gehad.. Als het echt realistisch is vind ik dat je ook me wagens moet hebben enzo.
op het duitse forum staat een plaatje met alle voertuigen erop die erin zitten en dat zijn er wel degelijk een stuk meer als in deel 2.

Ook vraag ik me af waarom je nog meer zou willen want in het echt zijn er niet veel meer voertuigen. En ook vind ik het zonde om er meer dingen van hetzelfde in te doen tuurlijk ziet het er leuk uit maar voegt niks aan de functionaliteit toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 00:35:
Hum, heb even die duitse versie bekeken op de taalmogelijkheden.

Als eerst even gekeken in de .cab bestanden of daar niet toevallig al andere languages stonden... helaas...

Dan hou je nog twee opties over, wachten op een engelse/nederlandse versie of zelf vertalen. Eerste probleem wordt dan dat sommige audio duits is en om dat nou allemaal te moeten inspreken :+ tweede probleem is dat het ongeveer 450 kB aan textdata is dat vertaalt moet worden en ik ben niet echt een expert in duits (veel opzoekwerk, kost dus veel tijd), laat staan dat ik het een mooie taal vind om te lezen en horen :X

Heb ooit weleens een vertaling gemaakt voor transport giant maar dat was opzich niet veel werk kwa vertalen vergeleken met dit. Maar als iemand zin heeft om ook stukken te vertalen voor emergency 3 laat het dan even weten (Engels en/of Nederlands).

Is ook een beetje afhankelijk van hoe snel nou een EN/NL versie op de markt komt, maar als ik het goed begrijp kan dat nog wel een paar weken duren en dan is een 'nood' vertaling ook wel oke lijkt me :)
Ik denk dat als je een Engelse versie maakt dat dat dan wel leuk is...alleen ik ben geen ster in duits dus ik ben helaas nutteloos. Zo nu en dan snap ik er echt niks van wat ze nou bedoelen :+

Je hebt trouwens wel meer dan alleen 1-2 politie auto's hoor... ook soort van ME, waterkanon heli etc. bijvoorbeeld.

Gister een leuk level gespeeld, eentje met een snelheids controle waarbij je auto's aan moest houden :) Natuurlijk gebeurde er wel meer dan alleen wat auto's aan de kant zetten, maar dat zien jullie zelf wel ;)

[ Voor 8% gewijzigd door FireFoz op 25-01-2005 10:38 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik ben inmiddels begonnen met het vertalen, eerst maar naar het engels. Met behulp van babylon.com progsel, werkt opzich vrij snel, ctrl-rechtermuisklik op woord en je hoeft het niet eens te selecteren, hij pakt het automatisch :)

Heb een hekel aan het geven van een releasedate/time omdat je er dan aan moet houden en in de haast fouten gaat maken :+ maar voorzichtig zeg ik morgen ergens in de loop van de dag een eerste vertaling (alles behalve de missieomschrijving denk ik, dat kost wel wat meer werk) af te hebben engels only,maar pin me dr niet op vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:42

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 00:35:
Maar als iemand zin heeft om ook stukken te vertalen voor emergency 3 laat het dan even weten (Engels en/of Nederlands).
Ik kan wel een aardig woordje duits en wil wel helpen met vertalen, stuur maar ff een email naar het adres in mn profiel.

*beetje vertalen tikt ook weer aan met whatpulse hè :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:37:
[...]

Ik denk dat als je een Engelse versie maakt dat dat dan wel leuk is...alleen ik ben geen ster in duits dus ik ben helaas nutteloos. Zo nu en dan snap ik er echt niks van wat ze nou bedoelen :+

Je hebt trouwens wel meer dan alleen 1-2 politie auto's hoor... ook soort van ME, waterkanon heli etc. bijvoorbeeld.

Gister een leuk level gespeeld, eentje met een snelheids controle waarbij je auto's aan moest houden :) Natuurlijk gebeurde er wel meer dan alleen wat auto's aan de kant zetten, maar dat zien jullie zelf wel ;)
Ja die level is wel relaxed, eens wat anders dan emergency 1 en 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:37:
[...]

[urlhttp://www.emergency3.tk/[/url]
als je hier nou eens op de knop cars drukt hou je misschien op met schreeuwen dat er maar 1 a 2 politieauto's inzitten.
Veel meer als dit heeft de politie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:15

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Mensen die hem al hebben; wat gebeurt er als je in de freeplay mode je opdrachten niet haalt? Staat dan na verloop van tijd je hele stad in de fik?

Ik heb er in ieder geval zin in, ik heb deel 1 en 2 helemaal grijs gespeeld. :9~
Wanneer het duits van niet al te hoog niveau (qua moeilijkheidsgraad that is) is wil ik ook best meehelpen met de boel vertalen, maar het zal wel morgen worden voor ik hem heb :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duits is zo moeilijk nog niet, lijkt veel op nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:23
Al wat meer bekend over de releasedate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gezien op internet, als torrent. Dus hij is *in de virtuele schappen* uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:33:
Ik heb hem gezien op internet, als torrent. Dus hij is *in de virtuele schappen* uit.
Vast niet de NL versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merendeel in de wereld verstaat Engels en kan het ook redelijk spreken neem ik aan en dan durven die Duitsers nog steeds een spel uit te geven dat alleen in het Duits beschikbaar is :X Ik bedoel alle code is geschreven in het engels, de mod ondersteuning is ook uit gegaan van het engels en dan gaan ze alle teksten e.d. maken in het Duits en releasen de Engelse/andere talen pas later 8)7

Mogelijke spoiler
Ik had overigens net in missie 3 (dacht ik) een illegale straatrace. Goed ik dacht laat ik maar flink wat politie eropaf sturen (3 volle busjes ofzo) om die auto's te achtervolgen/klem te rijden. Blijken een auto te crashen :X nah ja snel brandweer eropaf en wat ambulances (stuk of 6).

Wat blijkt later nou, gaat er een idioot op mijn personeel schieten wat ik veel te laat ontdekken deed :D

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/e3_1_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/e3_2_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/e3_3_2.jpg
En uiteindelijk mission faillure :o

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je nog meer screens van misies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg met die fits controlen heb je zeker ene lasergun??
maar zit er ook pionen bij voor afsluiten voor de weg dat lijkt me lol!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-08 13:53
iemand al enig idee hoe je het bungee jump level door komt ???
elke keer worden me hulpverleners plat gereden door die fijne trein :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat zou wel leuk zijn pionen afzetlint van die lichtjes weet niet meer hoe ze heten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
Madnessy schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:49:
iemand al enig idee hoe je het bungee jump level door komt ???
elke keer worden me hulpverleners plat gereden door die fijne trein :(
Ik las op een duitse site een beschrijving

http://www.emergency-3.de...Content&pa=showpage&pid=9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:20:

*knip*
Heb je de duitse versie? En waar heb je die gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:20:

Mogelijke spoiler
Ik had overigens net in missie 3 (dacht ik) een illegale straatrace. Goed ik dacht laat ik maar flink wat politie eropaf sturen (3 volle busjes ofzo) om die auto's te achtervolgen/klem te rijden. Blijken een auto te crashen :X nah ja snel brandweer eropaf en wat ambulances (stuk of 6).

Wat blijkt later nou, gaat er een idioot op mijn personeel schieten wat ik veel te laat ontdekken deed :D

Resultaat:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Woha die straatrace is wel behoorlijk uit de hand gelopen _/-\o_ :D
Damn wat heb ik een zin om em te spelen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt gelijk ja voor al met die controlen op de snelweg dta lijkt me echt vet goed dat ik heb besteldt heb.
en ik heb hem A.S. zaterdag binnen dus dat wordt gelijk spellen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik kan wel wat meer screenshots plaatsen maar niet meer van de normale missies denk ik, die missies zijn behoorlijk linair en ikzelf zou het jammer vind als de verrassingselement van hoe te reageren op situaties in de missies weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

open dan ff een freeplay game en maak wat leuke actie screens (-;
over de voertuigen heb ik al een hoop gezien maar ik zag net dat er ook een luchtkussen inzit zijn er nogmeer van dit soort nieuwe toevoegingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
10.000x dank , hier was ik dus zelf nooit achter gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe lache van die spring kussen zeg werkt die autolader nou goed tijdens grote branden???
ben ik benieuwd naar want volgens mij werken hoogwerkers beter dan autoladers maar goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Net de demo gespeeld , maar dat level is wel heel kort / niet uitgebreid?
Kan iemand mij vertellen of de andere 19 levels wel langer en complexer zijn?

Nu was het brandje blussen (1sec) , ambulance , voertuig weg ...klaar :Z

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
HappyFun schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:10:
Net de demo gespeeld , maar dat level is wel heel kort / niet uitgebreid?
Kan iemand mij vertellen of de andere 19 levels wel langer en complexer zijn?

Nu was het brandje blussen (1sec) , ambulance , voertuig weg ...klaar :Z
Dat is ook missie 1 in het volledige spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Niet online
Freezhost schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:17:
[...]

Dat is ook missie 1 in het volledige spel...
Maar zijn ze allemaal zo kort?
Want heb ook Fire Department 2 gespeeld (bijna zelfe) , maar missie 1 was daar echt 10x beter en langer?

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

HappyFun schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:19:
[...]

Maar zijn ze allemaal zo kort?
Want heb ook Fire Department 2 gespeeld (bijna zelfe) , maar missie 1 was daar echt 10x beter en langer?
Als ik kijk naar de vorige twee versies van emergency loopt de complexiteit van de missies snel op. En was missie 1 telkens binnen enkele minuten gedaan, maar waren de daaropvolgende missies behoorlijk chaotisch en een héél stuk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Niet online
HIDMAN-X schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:00:
[...]

Als ik kijk naar de vorige twee versies van emergency loopt de complexiteit van de missies snel op. En was missie 1 telkens binnen enkele minuten gedaan, maar waren de daaropvolgende missies behoorlijk chaotisch en een héél stuk langer.
Humm..wil ik EM3 legaal kopen , blijkt het alleen bij amazon.de te koop.
Levertijd van 7 - 31 dagen :X Dan is ie ook al in Nederland te koop (gok ik)

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das juuist leuk dat er ook levels zijn die zo af zijn. Is in het echt toch ook, heb je toch ook niet alleen GROTE branden enzo

dit spel verdiend een dikke veer in de reet, 9,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:46:
Mja ik kan wel wat meer screenshots plaatsen maar niet meer van de normale missies denk ik, die missies zijn behoorlijk linair en ikzelf zou het jammer vind als de verrassingselement van hoe te reageren op situaties in de missies weg is.
doe maar zijn wij weer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha die missie met dat aanhouden is vet relax, echter loopt het geluid achter bij mij, meerdere dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 15:42
Ik wil die game ook hebben. Maar is hij al in andere taal behalve Duits te koop?
En waar hebben jullie hem verkregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zo juist emergency 1 zitten spelen (eerst vond ik het leuk een paar jaar geleden) maar nou is er niks meer je weet niet of het een politie man is of een burger zo slegt was het eigenlijk :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

8 van de 20 missiesinfo's en tips vertaald naar het engels nu. Er gaat meer tijd in zitten dan verwacht, wel is het goed voor mijn Engels en Duits! Ook krijg ik zo al een aardig beeld van de inhoud van de missies en de dingen die je moet doen om ze op te lossen, dit komt veelal wel neer op dezelfde dingen als je bij de voorgaande delen moest. Wel heb je nu de beschikking over meer materiaal en personen, denk hierbij aan duikers en reddingshonden.

Ik hoop vandaag nog tot de 15 te komen en morgen de rest af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel al binnen.... zaterdag besteld, maandag verstuurd en nu op woensdag binnen.
Jullie begrijpen dat ik even bezig ben ;) ;) .
Voor diegene die het weten willen, ik heb het besteld via amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:31:
Ik heb het spel al binnen.... zaterdag besteld, maandag verstuurd en nu op woensdag binnen.
plaats dan wat screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier dan nog wat screenies van mij:

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/e3_4_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/e3_5_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/Emergency/e3_6_2.jpg
Wist niet dat de tanker ging ontploffen dus allemaal omstanders daar vlakbij allemaal dood inclusief wat voertuigen :X na een tweede poging was het uiteindelijk 100% voor de eerste keer dat ik een level speelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelfouten-galore. We zitten hier niet op MSN

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:31:
Duitse versie neem ik aan?

btw. sanda x, vertaal je allleen de tips of ook de ingame teksten?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Lighteye doet voor zo ver ik weet de ingame teksten en ik ben nu met de missies en de tips bijna klaar. Moet de laatste 2 missies nog en dan alles nog even door een spellingscontrole. Als dat gebeurd is hoop ik dat ik even samen met Lighteye kijk naar consequent woordgebruik (neem bijvoorbeeld het 'Bergefahrzeug' dat ik met salvagetruck vertaald heb, het zou slordig staan als dat verschilt tussen de ingame en de missieuitleg)

Als het een beetje meezit zouden die vertalingen dan morgen misschien al klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good work Sanda, maar waarom doe je het dan niet naar het nederlands? Is makkeljiker om te lezen en te begrijpen en voor jou een stuk makkelijker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ben nog bezig met spellen en het gaat super dus even geen screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je de duitse versie peter?

Edit: Ok sorry, klopt ook :O

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:01

RedFox

Heb je een OV ofzo?

welke zou hij anders moeten hebben?
er is alleen nog maar een duitse versie

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja he tis de duiste versie even vergeten te zeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet irrri, hoe meer gewonden hoe moeilijker het word, vind k , dan moet je zoveel ambulances sturen enzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:02:
vet irrri, hoe meer gewonden hoe moeilijker het word, vind k , dan moet je zoveel ambulances sturen enzo :9
Je hebt ook zo'n intensive care ambulance he. Die is best handig, kunnen negen gewonden in en de mensen die de gewonden ophalen kun je weer gebruiken :)

Wat ik wel irritant vind is dat als je een tijd bezig bent met je missie dat het ineens abrupt wordt afgebroken omdat zich een andere ramp heeft voorgedaan of dat er teveel doden zijn gevallen, ik wordt er liever op afgerekend bij een final score ofzo. Dat je bijvoorbeeld minimaal 75% moet halen om het volgende level te unlocken en niet ineens zo'n klote einde :X

//edit: dat verklaart misschien ook het feit dat de levels nogal linair zijn. Je krijgt geen mogelijkheden om alternatieven te bedenken om het op een andere manier te doen omdat anders er teveel doden vallen e.d.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik ook, oh dat is net zo kut, als je lekkr bezig bent maar net ff iets in de fik vliegt wat niet moet, en dan is je hele level aan de fielestijnen. Heb je gelijk in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Ik heb hem nu een tijdje gespeeld en hij loopt wel goed alleen ik merk dat de freeplay mode behoorlijk zwaar is en als er een aantal voertuigen tegelijk rondrijden m'n pc het zwaar ter verduren krijgt. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen die ervaring?
De missies zijn in ieder geval weer ouderwets leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
Ik krijg hem vandaag ook binnen _/-\o_

Kga niet op die NL versie zitten wachten... heeft een van jullie die patch al geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn je systeem spec dan?? Dan kunnen wij het ook vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister maar weer emergency 2 gaan spelen was nog geinstalleerd. Zit in missie met de grote gevangenis na de parlement.

Kan alleen niet wachten op 3 :x
Mooie screens maar zou graag wat meer info over de free play mode hebben.
Zoals: Hoe komen de meldingen binnen,
en die soort dingen zeg maar.Mischien ook al mensen met een paar screenies van Freemode ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 08:38:
Wat zijn je systeem spec dan?? Dan kunnen wij het ook vergelijken
AMD Athlon XP1700+
Ati Radeon 8500 (64MB)
512MB DDR Geheugen
Ik draai hem op 1024*768 in freeplay en op 1280*1024 liep ie bij de de eerste drie missies in ieder geval nog soepel terwijl dat bij freeplay op de lagere resolutie niet zo was. (detail bij beide resoluties op de middelste stand trouwens).
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:20:
Mooie screens maar zou graag wat meer info over de free play mode hebben.
Zoals: Hoe komen de meldingen binnen,
en die soort dingen zeg maar.Mischien ook al mensen met een paar screenies van Freemode ?
De meldingen komen binnen op een soort popup scherm met de melding van het soort ongeval en de tijd. Je kan er dan op drukken om op de plaats van het ongeval te komen.
Op de kaart staan ook de verschillende ongevallen aangegeven met stipjes.

Ik zal zometeen eens kijken of ik ergens een leuke screenshot van kan maken, of heb je nog een voorkeur van iets dat je wilt zien?

[ Voor 42% gewijzigd door HIDMAN-X op 27-01-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:05:
[...]

[urlhttp://www.emergency3.tk/[/url]
als je hier nou eens op de knop cars drukt hou je misschien op met schreeuwen dat er maar 1 a 2 politieauto's inzitten.
Veel meer als dit heeft de politie niet.
Quote je me nou verkeerd of begrijp ik jou niet :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meldingen komen binnen op een soort popup scherm met de melding van het soort ongeval en de tijd. Je kan er dan op drukken om op de plaats van het ongeval te komen.
Op de kaart staan ook de verschillende ongevallen aangegeven met stipjes.

Ik zal zometeen eens kijken of ik ergens een leuke screenshot van kan maken, of heb je nog een voorkeur van iets dat je wilt zien?
aan die pics te zien heb je dus meer ongelukken tegelijk. Dat is wel gaaf om te doen dan :)
(liovi = ik) liovi is mede stagiaire en was niet uitgelogd toen ik reaktie gaf :x

Voertuigen zien er wel gaaf uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Net nog even gespeeld maar het is soms behoorlijk frustrerend hoe slecht die voertuigen bewegen. Die oplegger met boot is zelfs helemaal niet te besturen. Die wagen heeft superveel moeite om die boot ergens te droppen en die boot heeft superveel moeite om de opgepikte lichamen ergens te droppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
HIDMAN-X schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:57:
Net nog even gespeeld maar het is soms behoorlijk frustrerend hoe slecht die voertuigen bewegen. Die oplegger met boot is zelfs helemaal niet te besturen. Die wagen heeft superveel moeite om die boot ergens te droppen en die boot heeft superveel moeite om de opgepikte lichamen ergens te droppen :(
Patch al geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Euhm.... nee O+ , zal ik even doen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat het dan met de vertalingen?

edit: als ik de patch installeer en hem dan speel krijg ik telkens een error na het filmpje van de level, is dit normaal? :/

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:01:

edit: als ik de patch installeer en hem dan speel krijg ik telkens een error na het filmpje van de level, is dit normaal? :/
Check ff een forums... www.emergency3.de maybe ist bekend iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:01:

Ben met drie dingen teglijk bezig :P php/vertalen zelf en installer maken :P

php (eenvoudig maar effectief hoop ik) is eigenlijk wel af :) http://www.bfmaps.nl/~lig...cy/translation/index2.php

vertaling, is zeg maar voor 75% af in het engels, nederlands ben ik nog niet aan begonnen. Ik ga nu de installer afmaken zodat ik iig een eerste release af heb :)

Waarom een installer? Omdat ik ooit met transport giant ook een vertaling had gemaakt en mocht het alleen op GoT posten als het 1 exe bestand was die alles uitvoerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, hoe zit dat met die missie met die bus die gekanteld is, die auto komt iedere keer met hoge snelvaart richting mijn politie, omleiding helpt niet, rijd iedereen onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:43:
Pff, hoe zit dat met die missie met die bus die gekanteld is, die auto komt iedere keer met hoge snelvaart richting mijn politie, omleiding helpt niet, rijd iedereen onder?
met de ingenieur de borden op stop zetten (zit een kastje aan rechterkant in het gras) en dan met een agent het verkeer de afrit opsturen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg kan iemand mij vertelen hoe ik nederlandse wagen's kan laten rijden tijden free-play of missie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb al 6 keer mission failliet gekregen bij die bus level, beetje jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:39:
heb al 6 keer mission failliet gekregen bij die bus level, beetje jammer :'(
spoiler:
Je moet ook de toeschouwers op de andere baan weg sturen , en de auto uit het water halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
auto uit het water halen dat deed ik al, maar toeschouwers weghalen kan volgens mij niet want er zit een vangrail :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand die het spel al heeft vertellen hoe "free" die freeplay mode is?

Hoe moet ik dat zien? Je hebt een hele stad waar her en der wat gebeurd? En datgene wat er gebeurd is elke keer anders en op andere plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe is het best irri, vind ik, ben je klaar met dit krijg je 20 meter verderop dat. Enzovoorts. Je moet er van houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:19:
spoiler:
auto uit het water halen dat deed ik al, maar toeschouwers weghalen kan volgens mij niet want er zit een vangrail :+
spoiler:
sinds wanneer is een vangrail een obstakel voor een helicopter? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaulustiger werte angefahren ofzoiets krijg ik als failliet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het spel nog een wat nederlands tintje te geven er zijn wat sirenes en een ter plaatse geluid te downloaden op www.emergency3.tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:34:
schaulustiger werte angefahren ofzoiets krijg ik als failliet
spoiler:
Het is al gezegd; je hebt een heli nodig met één agent. Die stuur je naar de andere rijbaan naast het ongeluk en dan stuur je die personen die daar geparkeerd staan weg mbv de agent. (rechtsklik ?-teken volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vindt de eertse missie's vindt ik eigelijk wle makelijk maar dan komt het zwaaren werk van dit spel.
en de free-play mode???? echt om zo tezeggen SUPER!!
ik was bezig met een woning brand(al brandmeester) kijk even aan de ander kant van de straat staat een bezingen pomp in de brand dus gelijk Grote brand mode(wat ik zelf doe zit NIET in het spel) gelijk 3 a 4 water kanon en 2 ladder wagens met 2 HV's er op af die al in de buurt waren :).
het min puntje is dat je niet kan opslaan dat je volgden dag weer veder gaat :( :'( :'( :'( :'(.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die missie met die trein en die bungeejumpers is ook niet alles, ik met myn engineertje ff dat trein ding uitschakeln komt ie nog langs wapperen terwijl een branweerman of 6 op het spoor stond, belachelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
ik heb hem nog steeds niet :'(

Heb die demo al heeeeeeeeel vaak gespeeld kan hem wel dromen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bfmaps.nl/~lig...n/index.php?page=download de eerste versie van de vertaling is af. Nu alleen nog Engels, maar aangezien ik de website en programma nu af heb zal het vertalen een stuk sneller gaan en verwacht zeker dit weekend nog een Nederlandse versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:40:
http://www.bfmaps.nl/~lig...n/index.php?page=download de eerste versie van de vertaling is af. Nu alleen nog Engels, maar aangezien ik de website en programma nu af heb zal het vertalen een stuk sneller gaan en verwacht zeker dit weekend nog een Nederlandse versie :)
Mooi ik ga hem straks 'uitproberen' , wat is er nu precies allemaal vertaald?

spoiler:
Wat moet ik eigenlijk doen om in die missie met dat zwambad te verhinderen dat m'n hulpverleners geplet worden onder vallende brokstukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al enig idee wanneer hij in nederland te koop is ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 01:31:
Die missie met die trein en die bungeejumpers is ook niet alles, ik met myn engineertje ff dat trein ding uitschakeln komt ie nog langs wapperen terwijl een branweerman of 6 op het spoor stond, belachelijk :/
spoiler:
heb je wel de goeie uitgeschakeld dan? bijna helemaal rechts in beeld?
kan ook een bug zijn

en wat moet je trouwens met brandweermannen op het spoor :?
HIDMAN-X schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:52:
[...]

Mooi ik ga hem straks 'uitproberen' , wat is er nu precies allemaal vertaald?

spoiler:
Wat moet ik eigenlijk doen om in die missie met dat zwambad te verhinderen dat m'n hulpverleners geplet worden onder vallende brokstukken?
spoiler:
ik denk niet dat je dat kan verhinderen, ik ben er gewoon onderdoor gelopen en dr werd niemand geplet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Nog weer een vraag over een missie, nu die lawine-missie:
spoiler:
De volgende dingen heb ik gedaan (zie hieronder) maar wat moet ik nog doen om hem te halen?
-Ik heb de elektriciteit afgesloten (op die dam)
-Ik heb 2 mensen onder de puin gehaald en weggebracht.
-Ik heb 1 persoon in een auto uitgebroken en afgevoerd
-Ik heb 1 persoon afgevoerd die voor in de sneeuw lag
-Ik heb alle personen IN de sneeuw afgevoerd nadat ik ze met de honden had gevonden.
Waar liggen nog meer gewonen en/of doden? (hij geeft ook aan dat dat het enige is wat ik nog hoef te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIDMAN-X schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 16:38:
Nog weer een vraag over een missie, nu die lawine-missie:
spoiler:
De volgende dingen heb ik gedaan (zie hieronder) maar wat moet ik nog doen om hem te halen?
-Ik heb de elektriciteit afgesloten (op die dam)
-Ik heb 2 mensen onder de puin gehaald en weggebracht.
-Ik heb 1 persoon in een auto uitgebroken en afgevoerd
-Ik heb 1 persoon afgevoerd die voor in de sneeuw lag
-Ik heb alle personen IN de sneeuw afgevoerd nadat ik ze met de honden had gevonden.
Waar liggen nog meer gewonen en/of doden? (hij geeft ook aan dat dat het enige is wat ik nog hoef te doen.
spoiler:
Het huisje vlakbij waar de voertuigen binnenkomen buiten in de bocht, moet je met een ladderwagen van de brandweer ophalen. Staan ook veel mensen omheen te zwaaien als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf vind ik het ook een vet gaaf spel. ik heb ook 1 en 2. maar bij 2 kom ik niet verder als dat level met die tank en dat je bij het parlement naar binnen moet. die cheats lukken niet en ik heb de nl versie. wie weet waneer emergency 3 komt en waar je hem dan kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

spoiler:
Bij die file met die bus, ik kan geen stopteken geven, waar zet ik dat ding aan?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Bolk schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 18:58:
spoiler:
Bij die file met die bus, ik kan geen stopteken geven, waar zet ik dat ding aan?
spoiler:
aan de rechterkant in het gras, heb je wel een ingenieur voor nodig (in zon blauw wagentje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn die spoilers toch steeds ik wordt er ziek van |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:23:
wat zijn die spoilers toch steeds ik wordt er ziek van |:(
daarom zijn ze zwart dus als je er ziek van word moet je ze niet selecteren.

ff weer ontopic ik zat net op die em3 forums te kijken en het maken van eigen missies ziet er erg leuk uit kan niet op een engelse versie wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

RedFox schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:22:
[...]

spoiler:
aan de rechterkant in het gras, heb je wel een ingenieur voor nodig (in zon blauw wagentje)
spoiler:
Oh, ik zat al de hele tijd te proberen met een politiemanneke. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigen levels maken? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft bestellen in Nederland:

Quote van het forum op http://www.emergency3.tk:

"Okee, ik heb met Bart Smit hoofdkantoor gebeld. Ze wisten dat het spel in Duitsland gereleased was maar in NL is een andere uitgever die het spel gaat publiceren. Volgens Bart Smit is het onmogelijk te zeggen hoe lang het nog gaat duren maar toch minstens 2 weken... Dus succes met wachten ik ga de Duitse versie checken..."

Em3player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn nog 2 weken dus :|
gister geprobeerd een mail naar de makers van emergency3 te sturen maar kon niet worden verzonde :|

Maar ja ik wacht nog wel ff :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij www.emergency3.tk werken ze aan een nieuwe review dankzij mij dus nog even wachten en we hebben een nieuwe review bij het forum daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
Ik heb gisteravond even level 1 gespeeld die was simpel. Vanaf vanmorgen vroeg gespeeld de eerste levels was ik zo door. De eerst waar ik moeite mee had was die met die bungeejumpers. Ik kan die vermiste persoon niet vinden.

Ik heb net ook even de freeplay geprobeerd, grappig maar ik had het me toch anders voor gesteld.

Ten eerste duurt het een uur voordat je een besteld voortuig beschikbaar heb ten tweede is de timing niet goed. Soms doe je 3 uur niks en dan krijg je 4 dingen tegelijk of achterelkaar....

Voor de rest is het een superspel wel nog wat grafische bugs maar dat komt wel goed.

En die EN vertaling rullezz!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Freezhost schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:08:
Ik heb gisteravond even level 1 gespeeld die was simpel. Vanaf vanmorgen vroeg gespeeld de eerste levels was ik zo door. De eerst waar ik moeite mee had was die met die bungeejumpers. Ik kan die vermiste persoon niet vinden.
spoiler:
Ik dus ook niet. Nog steeds niet, iemand een hint? De missie is al zo lang, en hij begint na 5 keer echt wel te vervelen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Bolk schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 16:15:
[...]

spoiler:
Ik dus ook niet. Nog steeds niet, iemand een hint? De missie is al zo lang, en hij begint na 5 keer echt wel te vervelen :{
spoiler:
dr ligt er 1 op het spoor, 1 in het meer en 1 onder een boom langs het rivivertje onder de brug. Je kan een hond gebruiken om de precieze plaats te vinden.

Je kan trouwens ook midden in een missie saven, dan hoef je niet steeds opnieuw te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

RedFox schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 16:19:
[...]

Je kan trouwens ook midden in een missie saven, dan hoef je niet steeds opnieuw te beginnen
Beste tip tot nu toe :P. Thnx voor de hint btw. Soms vind ik de clickspots wel vervelend moet ik zeggen

[ Voor 6% gewijzigd door Bolk op 29-01-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
Hoe werkt die hond eigenlijk? Heb nu die lawine maar dat best doet niks... :o
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste