[PC]Emergency 3: The Ultimate Fight for Life

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 11.181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 15:30
Even voor de mensen die missie 3 nog niet helemaal begrijpen of iets nog niet is gelukt:
spoiler:
- Je moet met een techneut de knop van die borden boven de weg indrukken. Dan komt er stop op te staan (draai de camera maar eens)
- Daarna moet je bij die borden waar stop opstaat een agent onder plaatsen zodat het verkeer de afslag kiest en niet stil gaat staan (wat zou resulteren in een opstopping waardoor je de missie niet haalt)
- Vervolgens breng je een brandweerwagen met 1 normale brandweerman en een duiker voor de auto. Met de brandweerman knip je de auto's open. De duiker donder je in het water, hij vindt die auto snel genoeg, even remsporen doortrekken en je weet waar hij ongeveer ligt.
- Een politiehelicopter voor de andere kant van de weg, praat met de 1e stilstaande, die rijdt weer aan als het goed is. Zet dan je agent aan het eind van de invoegstrook (bij het tankstation/restaurant oid) en laat hem het verkeer redirecten zodat niemand de vluchtstrook op wil/kan. (Er staan soms dan toch auto's in de rij die erheen willen maar als je dit laat staan tot aan het eind van de missie gaat het toch goed)
- Bel de takelwagen ook maar vast want die rijdt iets langzamer. Hiermee takel je de boei met de auto eraan die de duiker maakt uit het water. (Hier zit ook, vreemdgenoeg, een levend slachtoffer in O-) )
- Dan heb je wat ambulance's nodig. Voor ieder slachtoffer een. 2 doktoren is voldoende om iedereen op tijd te behandelen dus bespaar die kosten.
Ok, auto uit het water? Verkeer afgezet, iedereen naar het ziekenhuis? Dan heb je de missie gehaald.

[ Voor 5% gewijzigd door Gody op 04-04-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Gody schreef op maandag 04 april 2005 @ 10:41:
Even voor de mensen die missie 3 nog niet helemaal begrijpen of iets nog niet is gelukt:
spoiler:
zie hierboven
Missie 3? Uh... ik bedoelde missie 4. Die missie met die illegale straatrace dus. Dan moet je de driver die nog leeft (doorgereden is) oppakken. Op een gegeven moment (na 5 à 10 min) krijg je een bericht bovenin dat de driver ergens rondloopt (?) en dat je hem moet oppakken, maar wáár is die gast?

[ Voor 59% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 04-04-2005 12:34 ]

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:38
Locutus-of-Borg schreef op maandag 04 april 2005 @ 11:06:
[...]
Missie 3? Uh... ik bedoelde missie 4. Die missie met die illegale straatrace dus. Dan moet je de driver die nog leeft (doorgereden is) oppakken. Op een gegeven moment (na 5 à 10 min) krijg je een bericht bovenin dat de driver ergens rondloopt (?) en dat je hem moet oppakken, maar wáár is die gast?
http://www.emergency-3.de...Content&pa=showpage&pid=6
Hier vind je de oplossing. Hij liep bij mij eerst wat rond in zuidelijke richting, daarna liep hij naar mijn ambulance personeel toe om daar vervolgens op te gaan schieten :o . Ik heb hem toen met een agent overmeesterd en gearresteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Sneak0r schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:43:
[...]

http://www.emergency-3.de...Content&pa=showpage&pid=6
Hier vind je de oplossing. Hij liep bij mij eerst wat rond in zuidelijke richting, daarna liep hij naar mijn ambulance personeel toe om daar vervolgens op te gaan schieten :o . Ik heb hem toen met een agent overmeesterd en gearresteerd.
Ik ga dat proberen

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Locutus-of-Borg schreef op maandag 04 april 2005 @ 11:06:[...]Missie 3? Uh... ik bedoelde missie 4.
Ik replyde ook niet op jouw bericht :). Maar die kerel loopt inderdaad ter hoogte van waar die auto ligt, tegenover die brandende winkel tussen winkeltjes. Hij begint vanzelf op je personeel te schieten wanneer je te dichtbij komt.. Zo verloor ik de 1e ronde zowat al mijn ambulance personeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik zit vast in die missie met de demonstratie:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~romamideero/E3.barrel.ophalen.lukt.niet.JPG%20+%20http://home.tiscali.nl/~romamideero/E3.barrel.ophalen.lukt.niet.JPG
Dat ballonnetje komt van de duiker, maar de hijskraan kan er niet bij :?
En je ziet ook hoelang ik al bezig ben geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
SH4D3H schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:59:
Ik zit vast in die missie met de demonstratie:
[afbeelding]
Dat ballonnetje komt van de duiker, maar de hijskraan kan er niet bij :?
En je ziet ook hoelang ik al bezig ben geweest :+
Ik had hier ook last van, snapte er niks van, ben maar overnieuw begonnen en direct alle tonnetjes met 2 bootjes uit het water gevist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik heb het nog eens geprobeerd maar wat 'n buggy level zeg.
En kun je die barrels niet nog 'ns verplaatsen?
Ik krijg telkens last van de stralingspest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Hmmz, ik zit vast bij de volgende missie, heb een tweetal vragen:
- Hoe werkt het redirecten via de politie, ze lopen altijd verkeerd enzo :P
- Hoe vind je een bom ( in die bios ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Er staan nu al heel wat posts met spoilers en links naar sites met oplossingen en je vraagt nog steeds om hulp? Lees eerst eens wat terug ofzo :/

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132873

ik ben bij missie 10 en ik krijg het vuur op dat schip maar niet geblust, ik heb 2 blusboten er staan maar het vuur gaat niet uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Ik had dat zelfs bij die brand op die manege, missie 1 ofzo toch? Bleek dat het binnen brandde. Misschien kun je binnen nog wat blussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Het is 'n schip met brandbare rotzooi, met 3 boten lukte het mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummbahla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-06 15:27
SH4D3H schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:14:
Hmmz, ik zit vast bij de volgende missie, heb een tweetal vragen:
- Hoe werkt het redirecten via de politie, ze lopen altijd verkeerd enzo :P
- Hoe vind je een bom ( in die bios ) ?
Wat bedoel je precies met 'het redirecten van de politie'?
Je kunt de bom vinden / ontmantelen mbv een techneut... Een tip echter: niet doen, het lukt je nooit op tijd. Gewoon ontruimen en blussen >:)

[ Voor 27% gewijzigd door Gummbahla op 09-04-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Erg leuk spel! :D

Zit vast bij die ene missie van die Bungeejumpers, en die site is in het duits :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Laatst online: 10-06 23:11
Heb al 100 een link hier neergezet naar een fansite waar je prima info kunt vinden voor als je vastzit www.emergency3.tk ( nu ff offline ivm onderhoud ) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132357

Hammie schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:04:
Heb al 100 een link hier neergezet naar een fansite waar je prima info kunt vinden voor als je vastzit www.emergency3.tk ( nu ff offline ivm onderhoud ) :9
ik heet bij die website emergency3 en het wel eens een keer tijd voor onderhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
Anoniem: 132357 schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:30:
[...]
ik heet bij die website emergency3 en het wel eens een keer tijd voor onderhoud
Dat weet ik en drm vat ik jou vragen over screens ook niet terwijl er al 100+ op het inet staan ....
Ik had het dan ook tegen de persoon boven me die vastzat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88538

Hmm freeplay is echt gaaf :)

had alleen een klein probleempje met een brand.
kreeg melding van brand door ciageret. dus ik denk stuur 1 blusvoertuig.
bleek dat ik er niet kon komen via de weg :| dus ponton brug laten komen.
eer dat die er was stond al bijna complete haven in de fik had er uiteindelijk 3 blusvoertuigen opstaan, en stuk of 6 brandweermannen met slang.

Toen kwamen er ook gewonden dus ik met mn ziekenauto erheen was het te warm zag je ze zo dood gaan 8) heb hem uiteindelijk gecanceld omdat ik toch moest eten maar was er al zeker 4 uur mee bezig vanaf de melding en was nog niet brandmeester :x maar voor de rest gaaf spel kom nu alleen niet meer aan de missies toe nu ik free play heb ontdekt :9 alleen jammer dat je afentoe bijna niks krijgt en de andere keer kom je mensen te kort :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88538 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:12:
Hmm freeplay is echt gaaf :)

had alleen een klein probleempje met een brand.
kreeg melding van brand door ciageret. dus ik denk stuur 1 blusvoertuig.
bleek dat ik er niet kon komen via de weg :| dus ponton brug laten komen.
eer dat die er was stond al bijna complete haven in de fik had er uiteindelijk 3 blusvoertuigen opstaan, en stuk of 6 brandweermannen met slang.

Toen kwamen er ook gewonden dus ik met mn ziekenauto erheen was het te warm zag je ze zo dood gaan 8) heb hem uiteindelijk gecanceld omdat ik toch moest eten maar was er al zeker 4 uur mee bezig vanaf de melding en was nog niet brandmeester :x maar voor de rest gaaf spel kom nu alleen niet meer aan de missies toe nu ik free play heb ontdekt :9 alleen jammer dat je afentoe bijna niks krijgt en de andere keer kom je mensen te kort :D
heeft iemand nog meer van die verhaaltjes vindt ze leuk om te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm gister die missie met die vrachtauto gespeeld die de hamburgertent binnen kwam rijden.

eerste gedachte: Heey das kerkrade :P
wel grappige missie had hem op 99% snap alleen niet waar die andere procent is :P had alles in de plus. ontploffing zonder fik. autos weggesleept. alle balkjes op het einde waren vol. dus waar laatste procent is :(

Gister weer een keer freeplay gedaan. ben echt de master in branden laten uitbreiden O-)

kreeg weer melding cigaret weg. Dus 1 auto heengestuurt en begint met blussen dus niet meer opgelet. toen kwam er tegelijk melding van gasexplosie in een huis. Die was wel heel erg toen :)

3 huisblokken stonden totaal in de fik stonden 2 blusvoertuigen op, een hoogwerker, en nog is stuk of 4, 5 mannetjes met slang. huizen waren niet meer te redden waren totaal afgefikt. dus was lekker aan branden en dacht die 1ste melding met cigaret zal wel klaar zijn kan ik die ook hier heen sturen want brand was nog niet onder controle.

Ging ik daar kijken stonden daar de complete huis in de fik en ook bossen die ernaast stonden _/-\o_

freeplay kun je zelf zo gaaf maken als je wilt maar de brandjes moet je echt snel mee optreden anders fikt er zo ee ngebouw of 10 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88538 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 08:31:
Hmm gister die missie met die vrachtauto gespeeld die de hamburgertent binnen kwam rijden.

eerste gedachte: Heey das kerkrade :P
wel grappige missie had hem op 99% snap alleen niet waar die andere procent is :P had alles in de plus. ontploffing zonder fik. autos weggesleept. alle balkjes op het einde waren vol. dus waar laatste procent is :(

Gister weer een keer freeplay gedaan. ben echt de master in branden laten uitbreiden O-)

kreeg weer melding cigaret weg. Dus 1 auto heengestuurt en begint met blussen dus niet meer opgelet. toen kwam er tegelijk melding van gasexplosie in een huis. Die was wel heel erg toen :)

3 huisblokken stonden totaal in de fik stonden 2 blusvoertuigen op, een hoogwerker, en nog is stuk of 4, 5 mannetjes met slang. huizen waren niet meer te redden waren totaal afgefikt. dus was lekker aan branden en dacht die 1ste melding met cigaret zal wel klaar zijn kan ik die ook hier heen sturen want brand was nog niet onder controle.

Ging ik daar kijken stonden daar de complete huis in de fik en ook bossen die ernaast stonden _/-\o_

freeplay kun je zelf zo gaaf maken als je wilt maar de brandjes moet je echt snel mee optreden anders fikt er zo ee ngebouw of 10 af.
heeft iemad nog meer van die prachtige verhaaltjes O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haaaa eindelijk bij level 9 :)

ziet er leuk uit dat filmpje. Lijkt me niet echt moeilijk maar ja dat zal wel weer blijken :)
Die missie met dat het dak instort is wel lache :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 08:56

Kleintje81

Blaat

Ben ook eens flink bezig met mensen redden.
Zit vast op Level 6, heb de duitse beschrijving gelezen, ik krijg van de bungeejumpers de 2 mensen wel gered (die op het spoor en in het water).

Maar die laatste die onder een boom ligt krijg ik niet gered, heb met een hijskraan de boomstam verwijdert, alleen het lukt me niet om daar te komen aangezien er steen tussen zit ofzo. :'(

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Kleintje81 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:35:
Zit vast op Level 6, heb de duitse beschrijving gelezen, ik krijg van de bungeejumpers de 2 mensen wel gered (die op het spoor en in het water).

Maar die laatste die onder een boom ligt krijg ik niet gered, heb met een hijskraan de boomstam verwijdert, alleen het lukt me niet om daar te komen aangezien er steen tussen zit ofzo. :'(
Gewoon met je bootje erheen en er wat paramedics in duwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PathFindeR_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:03
Kan iemand mij helpen bij missie 19? Ik heb gewoon geen tijd genoeg om al die bomen om te hakken en zo het vuur te bestrijden. Moet ik contstant met vliegtuigen blussen of zie ik iets over het hoofd?

Het gaat btw om die missie waar een trein gekanteld is en er een bosbrand ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Kleintje81 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:35:

of wat dacht je van hem airliften met die ambulance heli.

ik word zelf helemaal gek van die freeplay.
het duurt soms zo lang voordat je bij een brand bend dat je eigenlijk 4 keer zoveel manschappen had moeten sturen.
Ook krijg ik nooit die car theft voor elkaar iemand daar tips over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
car theft is easy....stuur een helikopter laat hem de auto "volgen" ( optie in het menu van de helikopter als je op de auto klikt ) mannetje stapt uit .... stuur een gepansterde YPR.. met daarin een schutter ... laat hem een flashbang gooien ( zitten in het voertuig ) persoon wankelt dan en kun je hem arresteren :9 en ff auto afslepen suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hammie schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:10:
car theft is easy....stuur een helikopter laat hem de auto "volgen" ( optie in het menu van de helikopter als je op de auto klikt ) mannetje stapt uit .... stuur een gepansterde YPR.. met daarin een schutter ... laat hem een flashbang gooien ( zitten in het voertuig ) persoon wankelt dan en kun je hem arresteren :9 en ff auto afslepen suc6
dank u dank u.
Gebeurt het hier ook anderen dat je bij onweer zo ontzettend veel branden hebt dat er geen redden meer aan is.
Laatste onweer ging ik in terwijl ik al een gasexplosion en een suicide had.
Dus hier was ik al 3 brandweerwagens aan kwijt. vervolgens sloeg er nog 4 keer bliksem in. Geen redden meer aan hele bos afgebrand en hierdoor 2 a 3 andere brandhaarden veroorzaakt en het treinstation afgefikt. hier kon ik na het blussen nog wat redden en het redelijk binnen de perken houden maar dat bos onderin de kaart is eigenlijik totaal verloren gegaan.

Wel erg jammer dat je die freeplay niet kan saven en dat er soms te weinig en soms erg veel tegelijk gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 14:20:
[...]

dank u dank u.
Gebeurt het hier ook anderen dat je bij onweer zo ontzettend veel branden hebt dat er geen redden meer aan is.
Laatste onweer ging ik in terwijl ik al een gasexplosion en een suicide had.
Dus hier was ik al 3 brandweerwagens aan kwijt. vervolgens sloeg er nog 4 keer bliksem in. Geen redden meer aan hele bos afgebrand en hierdoor 2 a 3 andere brandhaarden veroorzaakt en het treinstation afgefikt. hier kon ik na het blussen nog wat redden en het redelijk binnen de perken houden maar dat bos onderin de kaart is eigenlijik totaal verloren gegaan.

Wel erg jammer dat je die freeplay niet kan saven en dat er soms te weinig en soms erg veel tegelijk gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99022

ah, wist niet dat hier een topic over was :) Heb Emergency 3 nu ook, zodra mijn pc weer gefixxed is ga ik snel spelen als ik dit lees :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net wat mods gedownload.
Maar ik krijg deze neit werkend ze hebben het er allemaal over dat je hem moet uitpakken en dan dubbelklikken waardoor emergency 3 hem zelf herkent en installeert waardoor je hem later kan selecteren in de game.

Dit lukt mij echter niet wat het icoon geeft aan dat hij geen bekend programma heeft. Ik heb hem al met emergency 3 zelf opgestart maar helaas.

Iemand een idee hoe dit zit bij de engelse versie???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

Ik heb ook de Engelse versie maar hoe stel je die cursor wat sneller in? Kan het niet vinden in de Opties

Had dit al gevonden:

http://www.emergencyranking.de/de/forum/viewtopic.php?t=623

Maar dan komt er bij alle woorden een vaag commando voor te staan.

Heb trouwens ook wel eens dat als ik meerdere wagens naar een plek stuur dat ze dan ergens op een weg vast komen te staan. Dan staan ze gewoon in een rij achter elkaar. Als ik dan de voorste weer door laat rijden dan rijd de rest ook 10 meter verder maar dan stoppen ze weer. Wat is dit?

[ Voor 86% gewijzigd door TommyGun op 27-04-2005 20:43 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ik zit bij dat level waar er 1 op t spoor bewusteloos ligt (bungeejumper) d8 met een heli weg te takelen maar kan niet en als een brandweerman m aan de kant wil leggen issie dood door de trein, iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Anoniem: 99022 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 21:10:
Hmm ik zit bij dat level waar er 1 op t spoor bewusteloos ligt (bungeejumper) d8 met een heli weg te takelen maar kan niet en als een brandweerman m aan de kant wil leggen issie dood door de trein, iemand ideeen?
zet het sein op rood met een tech mannetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en waar vind ik dat sein? :)
ah al gevonde, wat een eind lopen :x
hmm nu kan ik de missing bungee jumper weer niet vinden :'(
w00t ook die gevonden, 100% gehaald :D

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 99022 op 27-04-2005 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik ben ook een beetje aan de gang gegaan met dit spel, best wel grappig. Ik kom alleen niet voorbij level 5. Bij dat grote ongeluk op de snelweg dan krijg ik het gebied niet veilig. Elke keer na de auto heb ik zeg maar verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
-SimJoc- schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:44:
Ik ben ook een beetje aan de gang gegaan met dit spel, best wel grappig. Ik kom alleen niet voorbij level 5. Bij dat grote ongeluk op de snelweg dan krijg ik het gebied niet veilig. Elke keer na de auto heb ik zeg maar verloren...
Zet het sein op rood met een tech mannetje :P

Ik bedoel er staat een huisje waar je de stop borden kan aanzetten, en dan een politie agentje de auto's via de afrit leiden. Vergeet niet de overkant van de snelweg (pottekijkers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48305

edit; sh*t, een of andere error... zit er voorlopig nog niet in dus :(

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 48305 op 29-04-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In freeplay breiden mn brandjes af en toe afgrijselijk snel uit :x

net als gister net auto ongeluk gehad en kreeg defecte stoplichten.
politie en brandweer van de ongeval waren toch vrij dus ik denk laat hun er ook maar heen rijden voor geval dat ongeluk gebeurt. halverwege kreeg ik melding van brandje (struikjes stonden in de fik) mn brandweer auto was toch 2 straten ervan verwijdert en dat zou me weer de kosten van een blusvoertuig besparen.

afijn slang aangekoppeld en begonnen met blussen. maar toen pakte ook huisje vlam en dus een 2de slang daarop gezet. en toch maar een blusvoertuig laten komen. maar zelfs toen bleef de brand uitbreiden. tenslotte waren er 3 equipment brandweerautos ter plekke, 3 blusvoertuigen en 2 hoogwerkers die ik er ook op los liet. en zelfs toen had ik moeitte om brand in bedwang te krijgen.

uiteindelijk wel gelukt maar ik heb het steeds meer met die brandjes in freeplay dat ze snel uitslaan.
(en nog steeds geen onweer gehad in freeplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88538 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:33:
In freeplay breiden mn brandjes af en toe afgrijselijk snel uit :x

net als gister net auto ongeluk gehad en kreeg defecte stoplichten.
politie en brandweer van de ongeval waren toch vrij dus ik denk laat hun er ook maar heen rijden voor geval dat ongeluk gebeurt. halverwege kreeg ik melding van brandje (struikjes stonden in de fik) mn brandweer auto was toch 2 straten ervan verwijdert en dat zou me weer de kosten van een blusvoertuig besparen.

afijn slang aangekoppeld en begonnen met blussen. maar toen pakte ook huisje vlam en dus een 2de slang daarop gezet. en toch maar een blusvoertuig laten komen. maar zelfs toen bleef de brand uitbreiden. tenslotte waren er 3 equipment brandweerautos ter plekke, 3 blusvoertuigen en 2 hoogwerkers die ik er ook op los liet. en zelfs toen had ik moeitte om brand in bedwang te krijgen.

uiteindelijk wel gelukt maar ik heb het steeds meer met die brandjes in freeplay dat ze snel uitslaan.
(en nog steeds geen onweer gehad in freeplay)
dit vindt ik een vreselijk mooi verhaaltje heb je er nog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132357 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:29:
[...]
dit vindt ik een vreselijk mooi verhaaltje heb je er nog meer
Emergency 3 alsjeblieft houd toch eens op met om verhaaltjes te vragen zelfs als je maar 5 euro zakgeld per week zou krijgen had je hem al zelf kunnen kopen en proberen..

Please hou op met vragen naar verhaaltjes.

En ontopic kan iemand mij helpen mods te laden ik wil de hamburg mod laden.
Ik bezit de originele engelse versie.
Bij de duitse zou je na het instaleren van de patches gewoon kunnen dubbelclicken op het uitgepakte zip bestandje zodat em3 hem zelf erkent.
Dit gebeurt bij de engelse niet weet iemand hoe het werkt

alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_
en ik weet het ik heb het al gevraagd maar helaas geen adnwoord O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meeste mods zijn tot nu toe alleen voor de duitse versie voor zover ik weet. Misschien dat het daar aan ligt?

hmm missie 9 (lawine) is echt easy :x had veel moeilijker verwacht heb 98% :x
nu die demonstratie maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Laatst online: 02:58
Ik heb van de Nederlandse skins die op emergency3.tk staan een installatiepakketje gemaakt, anders ben je heel lang bezig met installeren . Je kunt hem hier downloaden.

Deze werkt zeker op de engelse versie, en misschien ook wel op de duitse (kan iemand dit testen?).

[ Voor 19% gewijzigd door dennistd op 07-05-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dennistd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 09:12:
Ik heb van de Nederlandse skins die op emergency3.tk staan een installatiepakketje gemaakt, anders ben je heel lang bezig met installeren . Je kunt hem hier downloaden.
Voor engelse of duitse versie ?
altijd handig om er bij te zetten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:19:
[...]

Emergency 3 alsjeblieft houd toch eens op met om verhaaltjes te vragen zelfs als je maar 5 euro zakgeld per week zou krijgen had je hem al zelf kunnen kopen en proberen..

Please hou op met vragen naar verhaaltjes.

En ontopic kan iemand mij helpen mods te laden ik wil de hamburg mod laden.
Ik bezit de originele engelse versie.
Bij de duitse zou je na het instaleren van de patches gewoon kunnen dubbelclicken op het uitgepakte zip bestandje zodat em3 hem zelf erkent.
Dit gebeurt bij de engelse niet weet iemand hoe het werkt

alvast bedankt _/-\o_ _/-\o_
en ik weet het ik heb het al gevraagd maar helaas geen adnwoord O-)
ik krijg 20 euro zakgeld per week aleen wij hebbe geen auto dus we kunnen niet naar duisland dus we kunnen hem ook niet niet kopen en nee ook niet via ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
....

[ Voor 98% gewijzigd door dennistd op 07-05-2005 15:43 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Anoniem: 88538 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:13:
[...]

Voor engelse of duitse versie ?
altijd handig om er bij te zetten ^^
Sorry, vergeten erbij te zetten |:(
Ik gebruik het zelf voor de engelse versie.
Misschien werkt het ook wel op de duitse, maar dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Anoniem: 132357 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:26:
[...]
ik krijg 20 euro zakgeld per week aleen wij hebbe geen auto dus we kunnen niet naar duisland dus we kunnen hem ook niet niet kopen en nee ook niet via ebay
wie gaat dan ook de engelse versie in duitsland kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132357 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:26:
[...]
volgens mij lees jij erg selectief
de engelse versie is al een tijdje gewoon verkrijgbaar via bijvoorbeeld play.com en een x aantal winkels in nederland hebben hem ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arg die demonstratie level is:

Of buggy,
of lomp

brand geblust en tonnetjes uit het water met 3 bootjes. maar dan komt het. Sprong nog iemand van boord dus ik met duikertje erop af. heeft hij hem zeg ik via de steiger weer aan land komen loopt ie op een soort van smal randje ofzo net naast de muur en daar legt ie ook de gewonde neer. kon er helemaal niet meer bij. niet met duiker, niet met boot, niet met brancard. en die tonnetjes. kun je die nog verplaatsen ofzo ? kan maar 2 keer loodsen met mn bootjes daarna ligt het daar vol. dus heb ik nog zeker 2 bootjes vol met tonnetjes. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dennistd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:41:
[...]

Sorry, vergeten erbij te zetten |:(
Ik gebruik het zelf voor de engelse versie.
Misschien werkt het ook wel op de duitse, maar dat weet ik niet.
Hij werkt (heb ook engels)
alleen in freeplay heeft mn ambulance geen sirene. ik weet niet of dit ook bij jou is. en de sirene van de brandweer vind ik ook niet toppie.

maar voor rest mooi werk en thanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88538 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:52:
arg die demonstratie level is:

Of buggy,
of lomp

brand geblust en tonnetjes uit het water met 3 bootjes. maar dan komt het. Sprong nog iemand van boord dus ik met duikertje erop af. heeft hij hem zeg ik via de steiger weer aan land komen loopt ie op een soort van smal randje ofzo net naast de muur en daar legt ie ook de gewonde neer. kon er helemaal niet meer bij. niet met duiker, niet met boot, niet met brancard. en die tonnetjes. kun je die nog verplaatsen ofzo ? kan maar 2 keer loodsen met mn bootjes daarna ligt het daar vol. dus heb ik nog zeker 2 bootjes vol met tonnetjes. :(
volgens mij kan je met brandweermannen die zooi verplaatsen.
en anders kan je die sleepwagen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Zit dat demonstratie level alleen bij de Duitse versie?

Maar wat ik laatst vroeg over dat opgeroepen wagens altijd aan het begin van de stad blijven staan, is dat normaal? Dat ik dan eerst daarheen moet gaan en ze dan naar de plek des heils moet leiden. Ik dacht dat ze meteen richting die plek gingen maar dat is dus ze niet. Ze blijven in een rijtje op de weg staan.

Net trouwens die NL file gedownload. Heb die sounds van de brandweer enzo eruit gehaald omdat ik die standaard geluiden beter vindt maar toch. Bedankt voor de vertaalde teksten. (Wie ze ook heeft vertaald, erg handig!)

[ Voor 51% gewijzigd door TommyGun op 07-05-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

* Dubbel 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door TommyGun op 07-05-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:41
ik denk ziet er leuk uit, download de demo ff. gedaan, geinstalleerd, wil k t demo level spelen, krijg ik het filmpje te zien, daarna lade... en dan ineens trug naar windows.
denk nog een keer downloade, installen, zelfde probleem :?
wat kan ik hier aan doen ?

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
DaNiEl KuNsT schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:04:
ik denk ziet er leuk uit, download de demo ff. gedaan, geinstalleerd, wil k t demo level spelen, krijg ik het filmpje te zien, daarna lade... en dan ineens trug naar windows.
denk nog een keer downloade, installen, zelfde probleem :?
wat kan ik hier aan doen ?
geen nvidia kaart kopen, of van dualscreen afhalen. Ik kon met mn geforce ook de demo niet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
TommyGun schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:39:
Maar wat ik laatst vroeg over dat opgeroepen wagens altijd aan het begin van de stad blijven staan, is dat normaal? Dat ik dan eerst daarheen moet gaan en ze dan naar de plek des heils moet leiden. Ik dacht dat ze meteen richting die plek gingen maar dat is dus ze niet. Ze blijven in een rijtje op de weg staan.
Dat hoort zo, is in elke Emergency versie zo geweest :P

Weet iemand wat je eraan heb om voertuigen te kopen in freebuild?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:26:
[...]

de engelse versie is al een tijdje gewoon verkrijgbaar via bijvoorbeeld play.com en een x aantal winkels in nederland hebben hem ook al
welke winkel ik woon zelf in denbosch maar daar zit alleen de bartsmit en de dixons freerecord shop intertoys eplaza en v&d ik zou hem zo raag willen kopen :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Dark Lord schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:41:
In de freeplay heb je maar een beperkt aantal voretuigen, zoals 1 politiebusje e.d.
Je kunt er dus wel meer inzetten, maar dan moet je ze extra kopen.
Sommige voertuigen, zoals de kraan heb je helemaal niet, deze moet je dus sowieso kopen als je die nodig bent. Je hebt ook maar plek voor 30 voertuigen op je basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm ponton brug is dus zeer duur. te hopen dat je die niet nodig hebt anders kopen
uitklappen, vrachtauto terug naar basis en weer verkopen
zo heb ik dat ook gedaan.

Semmy dat van jou zal ik ook is proberen. met takelwagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TommyGun schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:39:
Zit dat demonstratie level alleen bij de Duitse versie?
nee is level 10 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88538 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:11:
[...]

Hij werkt (heb ook engels)
alleen in freeplay heeft mn ambulance geen sirene. ik weet niet of dit ook bij jou is. en de sirene van de brandweer vind ik ook niet toppie.

maar voor rest mooi werk en thanks :D
Het gaat hier dus om de file emsirene04 heet hij. ik heb al naar 03 omgenoemd maar helpt ook niet. iemand hier oplossing voor ? ergens txt bestand dat moet worden aangepast ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:26:
[...]

oja en trouwens wij hebben geen creditcard dus we kunnen niet via internet kopen dus de enege oplossing is in de zomer kijken of hij in amsterdam licht of hij moet in de bosche winkels liggen maar ik denk dat hij niet in nederland komt want ik vindt nergens een nederlandse winkel op het internet met emergency 3 :( :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Anoniem: 132357 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:42:
[...]

oja en trouwens wij hebben geen creditcard dus we kunnen niet via internet kopen dus de enege oplossing is in de zomer kijken of hij in amsterdam licht of hij moet in de bosche winkels liggen maar ik denk dat hij niet in nederland komt want ik vindt nergens een nederlandse winkel op het internet met emergency 3 :( :) ;)
dan vraag je maar of je vader een paypal accountje maakt dan kan je hem via de bank kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megamind schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:36:
[...]

dan vraag je maar of je vader een paypal accountje maakt dan kan je hem via de bank kopen
heb ik gevraagt maar ik mag helemaal niet via internet iets kopen voor de veiligheid dat ze je niet oplichten 8)7 |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132357 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 21:00:
[...]
heb ik gevraagt maar ik mag helemaal niet via internet iets kopen voor de veiligheid dat ze je niet oplichten 8)7 |:( |:( |:(
iedereen hier bestelt bij de meeste online winkels dus als je ons gewoon vraagt waar je wat veilig kan bestellen zul je zat goede shops krijgen.
www.amazon.com goede winkel
www.dvdboxoffice.com (als ik het goed heb)
www.play.com mijn eigen favoriet bestel ik maandelijks engelse boeken, console games en mijn pc games. Is ook een stuk goedkoper als de meeste nederlandse winkels en gratis verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Dark Lord schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:41:
[...]

Dat hoort zo, is in elke Emergency versie zo geweest :P

Keej thanks. Heb de andere delen nooit gespeeld dus vandaar :)
Goed. Thanks :) Ik dacht dat het een demonstratie level van het spel was zoals het trainings level maar dat is het dus niet.

[ Voor 57% gewijzigd door TommyGun op 09-05-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:08:
[...]

iedereen hier bestelt bij de meeste online winkels dus als je ons gewoon vraagt waar je wat veilig kan bestellen zul je zat goede shops krijgen.
www.amazon.com goede winkel
www.dvdboxoffice.com (als ik het goed heb)
www.play.com mijn eigen favoriet bestel ik maandelijks engelse boeken, console games en mijn pc games. Is ook een stuk goedkoper als de meeste nederlandse winkels en gratis verstuurd.
maar dan mag ik het nog niet |:( |:( |:( |:( ;( weet je wat mijn ouders zegge als je nou niet ophoud vlikker ik eerdars dat internet er uit

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 132357 op 08-05-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Anoniem: 132357 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:31:
[...]
maar dan mag ik het nog niet |:( |:( |:( |:( ;( weet je wat mijn ouders zegge als je nou niet ophoud vlikker ik eerdars dat internet er uit
ok maar wil je dan aub stoppen met zeuren over verhaaltjes. wij kunnen er ook niks aan doen dat je dat niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megamind schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:44:
[...]

ok maar wil je dan aub stoppen met zeuren over verhaaltjes. wij kunnen er ook niks aan doen dat je dat niet mag.
ik heb een geluks dag mijn tante en oom kwamen vandaag en gaan binnekort naar duitsland dus ik zal er niet meer over zeuren alleen de tweede missie lijkt mijn moeilijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Megamind schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:09:
[...]

geen nvidia kaart kopen, of van dualscreen afhalen. Ik kon met mn geforce ook de demo niet spelen
waar slaat dat op :r, met nvidia zou je dit spel net zo goed kunnen spele. en t is me ook idd al gelukt. k kwam ergens tegen dat er een patch was voor de demo en dat je schatten uit moest zetten. daarna werkte het perfect ;) zelfs met dual screen aan

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
DaNiEl KuNsT schreef op zondag 08 mei 2005 @ 19:57:
[...]

waar slaat dat op :r, met nvidia zou je dit spel net zo goed kunnen spele. en t is me ook idd al gelukt. k kwam ergens tegen dat er een patch was voor de demo en dat je schatten uit moest zetten. daarna werkte het perfect ;) zelfs met dual screen aan
ok sorry hoor maar de duitse demo werkt niet met nvidia kaarten. Ga het maar nalezen. En ja je moet schatten uitzetten.... als ik weet wat het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
k heb de duitse demo met deze patch, en dat werkt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Heej als je em op play.com besteld.. is dat de engelse versie neem ik aan? En kan iemand me uitleggen hoe play.com zo'n beetje werkt? want ik kan emergency 3 vrijwel in geen een nederlandse online shop vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:39
flugelisoke schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:42:
Heej als je em op play.com besteld.. is dat de engelse versie neem ik aan? En kan iemand me uitleggen hoe play.com zo'n beetje werkt? want ik kan emergency 3 vrijwel in geen een nederlandse online shop vinden.
Zo'n ingewikkelde website heeft Play.com nou ook weer niet. Via de butten "My Account", bovenaan geplaatst, kun je een eigen account aanmaken en inloggen. Je hebt hiervoor wel een credit card voor nodig, anders kun je niks aanschaffen bij hun. Verzendkosten hebben zij niet, de prijs zoals deze vermeld staat op de website word, ongeacht het bedrag, voor thuis bezorgt.

En ja, het is de Engelse versie.

[ Voor 5% gewijzigd door Paul Hewson op 09-05-2005 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Missie in haven is uiteindelijk toch gelukt. hij deed nu niet moelijk met tonnetjes aan land plaatsen. je kunt ze met niks oprapen.

heb nu missie van die bommelding. sloeg gister alleen terug naar windows :(
had alles ontruimd, bomleggers gearresteert, bom ontploft en terug naar windows :(
vergeten te save dus kan ik ontruiming opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88538 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:20:
Missie in haven is uiteindelijk toch gelukt. hij deed nu niet moelijk met tonnetjes aan land plaatsen. je kunt ze met niks oprapen.

heb nu missie van die bommelding. sloeg gister alleen terug naar windows :(
had alles ontruimd, bomleggers gearresteert, bom ontploft en terug naar windows :(
vergeten te save dus kan ik ontruiming opnieuw doen.
zonde van die ontruiming die je al gedaan had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

ik heb een geforce ultra 6800, maar t schokt als de pest het beeld op alles hoog. En dan niet schokkerig in FPS, maar meer dat het beeld knippert en gek doet als je over het veld heenbeweegt. Heb detonato 71.84, er is nu 71.89. Maar zo mijn twijfels of t daarmee opgelost is.

Iemand anders hier ook last van? Met nog geen 1 spel problemen gehad. Of is er toevallig al een update cq patch.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de duitse versie is er al een patch ja

maar voor de engelse ben ik nu ook aan het zoeken
Want er zijn nederlandse skins die alleen op v1.02 werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vranqz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05-2021
Brr... de demo van EM3 gespeeld, helemaal onder de indruk... Heb ik de volledige versie, geinstalleerd, wil ik het spel starten, loopt hij vast bij de ping pong intro...

Iemand enig idee wat ik er aan kan doen? Heb een Ati Mobility Radeon 9600/9700 series M10 (ofzoiets :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VrAnqZ schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:51:
Brr... de demo van EM3 gespeeld, helemaal onder de indruk... Heb ik de volledige versie, geinstalleerd, wil ik het spel starten, loopt hij vast bij de ping pong intro...

Iemand enig idee wat ik er aan kan doen? Heb een Ati Mobility Radeon 9600/9700 series M10 (ofzoiets :P)
messchien effe overnieuw instaleren of defgramatatie of zo iets meschien dat het dan werkt of is je harde schijf niet te vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mamma Mia (alles wat ik kan zeggen naar mn free play van vandaag ^^

maar goed iets anders:
mn spel heeft in 1 keer turbo gekrege nzo lijkt het wel :x het is net of je op het snelst speelt. dus snelheid 3 maar hij staat op 1.
als ik hem op 3 zet is het helemaal snel :x

ook graphics is in 1 keer zeer slecht. (graphics niet maar ik bedoel iets anders ff uitleg:)

in het midden van de freeplayu map is alles ok maar als ik naar links ga wordt het steeds erger. eerst krijg ik een witte glans. en als ik verder naar links ga krijg ik alle kleuren van de regenboog. Zodra ee neenheid van mij er bezig is is het weer normaal.

Ik heb al opnieuw geinstalleerd en weer savegames terug gezet. en het probleem blijft.

ik heb trouwens een Geforce 5200 fx

(duitse mods zijn dus gewoon te installeren. Je moet alleen een bestand terugzetten om het engels te houden. Weet zo snel niet welke

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 88538 op 18-05-2005 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116985

Ik heb vandaag de engelse versie bemachtigd, maar ik had begrepen dat er mensen bezig waren met een mod, zodat je nederlandse auto`s etc. had ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76385

www.emergency3.tk en dan moet je ff op het forum kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
dennistd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 09:12:

Deze werkt zeker op de engelse versie, en misschien ook wel op de duitse (kan iemand dit testen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146934

Telkens als ik de Emergency 3 demo download en opstart, verschijnt er telkens een foutmelding !!! Wat doe ik verkeerd :? of moet ik een patch downloaden? :?

Please help me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Welke foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146934

Welke foutmelding?

Er staat: Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten
Neem contact op met de leverancier als het probleem zich blijft voordoen.
IK HEB WINDOWS 98 ! mss eeft et daar mee te maken! kweenie :? |:(

EM3 heeft een ongeldige instructie uitgevoerd in
module EM3.EXE op 0187:00583442.
Registers:
EAX=00000000 CS=0187 EIP=00583442 EFLGS=00010246
EBX=00000000 SS=018f ESP=00fbfc88 EBP=0088bb8c
ECX=5ae5ba24 DS=018f ESI=0088bb80 FS=28d7
EDX=00fbfce6 ES=018f EDI=bff77716 GS=0000
Bytes in CS:EIP:
f3 0f 10 84 24 b0 00 00 00 b9 10 91 4d 00 85 c9
Stackdump:
0088bb80 00fbfcc8 7c3478e7 00000004 7c3416b8 0000000b 00000010 00000000 30303032 3030002e 30303030 30303030 30303030 30303030 30303030 30303030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Volgens de officiële emergency 3 site zou het wel eens aan je grafische kaart kunnen liggen.
http://www.emergency3.com/faq.html#startcrash
http://www.emergency3.com/faq.html#sis
http://www.emergency3.com/faq.html#voodoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66420

Ik kom maar niet uit die missie met die sluipschutter..

ik heb al verschillende keren een busje aangehouden. Maar telkens is 't niemand, wat moet ik doen? Ik mag de straten niet afzetten. Dat staat er iig.. iemand een idee?

ik heb hem maar weer eens uit de kast gehaald maar zijn er ook eigenlijk Engelse/nederlands mods uitgekomen??

Of een patch kan op www.emergency3.com niks vinden
alleen maar duits.

Tevens hoopte ik dat iemand wat zou weten over die andere emergency reeks die vooral op de brandweer is gericht daar was in 2000 ook een versie van en die waren met een 2e deel bezig op het moment dat deel 3 uitkwam

• dennistd
Anoniem: 63800 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:28:
ik heb hem maar weer eens uit de kast gehaald maar zijn er ook eigenlijk Engelse/nederlands mods uitgekomen??
Als je de voertuigen bedoelt:
zie http://gathering.tweakers...message/23332339#23332339

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 01:01
Misschien oude }:O uit de sloot halen hoor, maar weet iemand nog een shop waar deze te koop is?
Het liefst de Engelse versie natuurlijk...

iRacing Profiel

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dit is misschien een zeer late kick maar ik heb dit spel uit de budgetbak gevist omdat het concept mij wel aanspreekt. Jammer genoeg is de bediening soms nogal ingewikkeld en ik zou dan ook wat willen oefenen in een grote map zonder dat er iets gebeurt.

Ik heb de editor al eens gebruikt om alle triggers te verwijderen in de freeplay map maar toch gebeurt er elke keer wel iets waardoor je niet ongestoord wat kan aanmodderen. Ook heb ik nog niet gevonden hoe je een custom map kunt laden (misschien kijk ik wel niet goed :?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Admiral Freebee schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:50:
Dit is misschien een zeer late kick maar ik heb dit spel uit de budgetbak gevist omdat het concept mij wel aanspreekt. Jammer genoeg is de bediening soms nogal ingewikkeld en ik zou dan ook wat willen oefenen in een grote map zonder dat er iets gebeurt.

Ik heb de editor al eens gebruikt om alle triggers te verwijderen in de freeplay map maar toch gebeurt er elke keer wel iets waardoor je niet ongestoord wat kan aanmodderen. Ook heb ik nog niet gevonden hoe je een custom map kunt laden (misschien kijk ik wel niet goed :?).
er is een bestand genaamd freeplay.xml als ik me niet vergis.

daarin moet je even aantal dingen op 0 zetten dan gebeurd er niks meer.
tevens is ondertussen dus ook al em4 bijna een jaar uit als ik me niet vergis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Anoniem: 88538 schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:54:
[...]

er is een bestand genaamd freeplay.xml als ik me niet vergis.

daarin moet je even aantal dingen op 0 zetten dan gebeurd er niks meer.
tevens is ondertussen dus ook al em4 bijna een jaar uit als ik me niet vergis ;)
Bedankt! :) Ik ga eens even kijken.
Ik weet dat Emergency 4 uit is maar ik heb deze heel goedkoop uit de budgetbak kunnen vissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Admiral Freebee schreef18:20:
Ik weet dat Emergency 4 uit is maar ik heb deze heel goedkoop uit de budgetbak kunnen vissen ;)
als je deel 3 aanspreekt, dan zou ik deel 4 kopen :) met de LA-mod = echt subliem! :) :) :)

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Het concept spreekt me wel aan maar soms is het net iets té veel. Je bent continu bezig met alles op kleine schaal te managen en soms loopt dat geweldig in de soep. Ik weet niet of dit in Emergency 4 verbeterd is?

Overigens was de tip om freeplayparameters.xml aan te passen een heel goede, bedankt! :)

Anoniem: 196953

Ik heb 't spel ook gedownload en loop elke keer vast bij het level waarbij je een deal moet doen in 't park. Daar wordt je agent neergeschoten waarna ze zich verschuilen in een kantoorgebouw waar ze mensen onder schot houden. Ik kom maar niet goed binnen zonder dat ze gaan schieten. Rookbommetjes e.d. werken niet want als ik die gooi dan gaan ze al schieten :s

-edit- oh: het zal wel deel 4 zijn dat ik speel :X Het heet ook niet emergency maar is wel 't zelfde spel :P

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 196953 op 12-09-2007 11:51 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste