spoiler:
alle auto's weg getakeld? de olie vlek weg?
Verwijderd
hehe hoor je de ganse tijd jezelf...nee daar word je vrolijk vanVerwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:52:
dan spreek je zelf wat in en plak je et erover heen
Phenomenon schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:22:
Ik zit in de missie met het bus ongeluk. Maar hoe moet ik bij de auto komen die het water ingereden is? Ik heb de brandweerauto met rubberbootje, maar die krijg ik het water niet in?
Defunctus Deo Juvente
Maakt toch niet uit... niemand heeft er nu last van. En het gaat ook heel vaak of bepaalde missie's. Vragen over missie's en noem maar op...Voxie2 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:51:
Ik wil niet vervelend doen, maar ik zie in dit topic eigenlijk bijna alleen maar tips voor problemen met het spel, hoor dat wel thuis in Games & Discussies en niet in Problemen en Vragen?.....
[ Voor 5% gewijzigd door HappyFun op 09-02-2005 12:58 ]
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:23:
spoiler:Je moet ook nog iemand uit het huis halen, met brandweer wagen (ladderwagen)
Defunctus Deo Juvente
HappyFun schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:45:
[...]
spoiler:1 iemand uit het huis gehaald en nog teveel doden?
Freezhost schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:28:
[...]
spoiler:Stroom wel uitgeschakeld? Hierdoor kunnen er namelijk heel veel doden vallen
Defunctus Deo Juvente
[ Voor 6% gewijzigd door Hammie op 09-02-2005 16:47 ]
Hammie schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:46:
spoiler:Ik loop vast bij de missie met het militaire vliegtuig ... krijg de melding dat de piloot en co-piloot om het leven zijn gekomen maar ik kan ze niet vinden
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:41:
spoiler:Ik zit nu bij die missie dat de trein in het station ramt. Volgens mij kan je die missie nooit halen. Eerst hou ik met politiemannetje al het verkeer tegen die langs het station gaat. Dan met een helilopter ontruim ik het station en blokeer ik de ingangen met politie. En dan stuur ik alvast een heel peleton artsen( stuk of 10) en brancardmensen(stuk of 6) en een heel peleton brandweer mensen heen. Ik haal alle coupes open en verzorg ook die mensen. Je moet overal tegelijk zijn en ik krijg steeds de melding dat ik te veel doden krijg.
Weet iemand hoe ik deze missie moet doen? Thnx
Had ik dus ook...Hammie schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:06:
[...]
spoiler:same here
Met een heli ontruimen ? das nieuw voor me, dmv van luidspreker ofzo ?
tis gewoon een prut missie, heel veel gewonden.Freezhost schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:48:
[...]
Had ik dus ook...
Teveel doden.... Snap er geen ruk van...
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Verwijderd
Hoe krijg ik die andre rand van dat schip in zicht? Kan ik het beeld draaien op de 1 of andere manier zodat ik er via de andere kant tegen aan kijk?MadMarky schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:27:
Het spel is 3D, kijk goed aan beide kanten van het vrachtschip. Daarnaast kunnen er later ook nog mensen het water inspringen als de brand zich uitbreidt.
Verwijderd
Dank je.... Ik schaam me.............(dat ik dat niet eerder heb gedaan.....)MadMarky schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:53:
Ehm, anders speel je eerst de tutorial effe ofzo...
Verwijderd
Hoi,L3TUC3 schreef op donderdag 28 oktober 2004 @ 13:43:
Nou, wil ik de demomissie starten:
code:
1 2 *** Win32ExceptionHandler *** Exception in Em3: Access violation @ 69669449 *** Win32ExceptionHandler *** Exception in Em3: Access violation @ 037faa08
Lekker dan.
Op de 16 tons entertainment zeggen ze iets over nieuwe videodrivers die de boel verkloten. Om die enkel voor dit demotje te veranderen vind ik teveel van het goeie.
Edit:
Na nog een paar keer te proberen is het me toch gelukt om de demo te spelen. Is wel een leuk spelletje. Wel weer veel micromanagment.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 19:05 ]
Verwijderd
NeeDarkJedi schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:45:
spoiler:In de missie met de lawine is er ook een tijdslimiet dat je de gewonden moet afvoeren naar het ziekenhuis?
DarkJedi schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:46:
Mhhja beetje dom, denk het gewoon te lang duurde voordat ik iedereen naar het ziekenhuis had gebracht. Een ander vraagje:
spoiler:Hoe moet je die bom defusen in de bioscoop? Mijn engineer doet er te lang over hij komt een minuutje te kort ofzo. Iemand een hint?
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
DarkJedi schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:46:
Mhhja beetje dom, denk het gewoon te lang duurde voordat ik iedereen naar het ziekenhuis had gebracht. Een ander vraagje:
spoiler:Hoe moet je die bom defusen in de bioscoop? Mijn engineer doet er te lang over hij komt een minuutje te kort ofzo. Iemand een hint?
vraag ik me ook af....Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:37:
Hoe moet je een missie spelen die jezelf hebt gemaakt?
simpel hoorRedFox schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:26:
[...]
spoiler:ik zit nu trouwens in level 13 oid, met die sniper.
hij zit nu in het bankgebouw met wat gijzelaars, maar wat moet ik nu doen?
ik heb er al een psycholoog opaf gestuurd (zoals in de tips staat), maar die kan helemaal niks bij het gebouw. na een tijdje wordt er een gijzelaar gedood en is de missie afgelopen.
iemand een oplossing?
MadMarky schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:17:
[...]
simpel hoor
spoiler:psycholoog selecteren -> rechtsklik op het gebouw -> gebaude betreten
heuj
//verdere spoiler!!
De vluchtauto zet je op gepaste afstand van de deur van de bank.
Verder laat je al je mensen op afstand, behalve een sniper (scharfschutze). Deze laat je aan de zijkant van de bank de straat oversteken. Zodra hij over is, zullen de gijzelnemers naar buiten lopen. Ren terug met je sniper en kijk of de gijzelnemers de auto halen
Bank is gebouw in het midden, met die parkeerplaats waar het eerste slachtoffer valtRedFox schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:21:
[...]
spoiler:ik kan dus niks met dat gebouw, ik krijg een gewone muisaanwijzer, ik kan er dus niet in ofzo.
ik zit toch wel bij het goede gebouw? (rechtsboven in de map)
zucht, lekker danMadMarky schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:32:
[...]
Bank is gebouw in het midden, met die parkeerplaats waar het eerste slachtoffer valt
[ Voor 83% gewijzigd door Freezhost op 18-02-2005 09:40 ]
Check www.emergency3.tk Em3 fansite, staat genoeg info op plus mooie skinsFreezhost schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:56:
Weet niemand dit?Hoe speel je een zelfgemaakte map....????
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2005 10:26 ]
Het oneindige X 0
Verwijderd
Verwijderd
dit zegt natuurlijk vrij weinig.Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 17:33:
ik heb een vriend en daar de vriend van werkt bij emergency 3 en die zouden aan emergency 3 nl bezig zijn dus hou de moed er in
Verwijderd
Hmm ok is ook goed :dVerwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:09:
[...]
dit zegt natuurlijk vrij weinig.
Daarentegen heeft 1 van de creators op het officieele forum van em3 al een keer op mijn topic geandwoord dat er gewoon een engelstalige em3 gaat uitkomen.
Verwijderd
Dit bericht is van Wokker: maar me vader stond nog ingelogt:SFire_Bird schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:40:
Heb inmiddels de game ook ff opgehaald uit Duitsland maar, zit alleen vast bij die missie met die demonstratie en vervolgens gaat het over in dat gedoe met die tonnetjes.
heb nu nogsteeds 1 ton die ik schijn te moeten zoeken.
spoiler:Had gelezen dat ze langs de kade moeten liggen, maar geselecteerd, zonder resultaat
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 11:10 ]
Verwijderd
Er wordt toch duidelijk gezegd dat alle politiemensen weg moetenVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:23:
Help:
Level 14 lukt me niet. Ik zit vast met het level van die gijzling in de bank. NAdat ik een vluchtaotu heb gestuurd gebeurd er niets. Wie weet hulp?
Dank je
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 23:39 ]
Verwijderd
heb je de systeem eissen kan je even chekken op www.emergency3.tk want voor het spel heb je de nieuwste computer nodigVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 23:37:
Hey, ik heb een heel erg rot probleem...
Bij het eerste level, is het beeld steeds aan het flikkeren ene keer erg en andere keer helemaal niet.
Het is vooral als ik ergens anders met me beeld heen ga, dus ik denk een verversingsprobleem ofzo, als ik een paar minuten heb gespeeld klapt het spel er helemaal uit en kan ik weer overnieuw beginnen. Het eruit klappen gebeurd vooral als ik bijvoorbeeld iemand een opdracht geef of als de auto van het eerste level ontploft.
Overigens als ik een vrij spel doe zie ik helemaal geen wegen alleen de gebouwen en de bruggen de rest is grijs.
Wat ik al geprobeerd heb:
- versie 1.02 geinstalleerd
- Andere drivers (ik heb nu nieuwste forceware)
&
- Hardware versnelling op geen gezet (hierdoor start hij het spel geeneens op!)
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben, want ik wil het ook spele
Verwijderd
ja, ruim zelfsVerwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:00:
[...]
heb je de systeem eissen kan je even chekken op www.emergency3.tk want voor het spel heb je de nieuwste computer nodig
Verwijderd
nee denk ik ook niet dan zou ik het niet wetenVerwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 12:03:
[...]
ja, ruim zelfs
AMD 64 3000+
512 mb geheugen
Asus 5700TD 128mb videokaart, dus daar zou het niet aan liggen denk ik.
Verwijderd
Waar zijn ze dan wel voor?MadMarky schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:08:
@pinjo1988
De forceware drivers zijn niet voor je videokaart, als ik jou was zou ik de nieuwste detonator drivers er ook effe opzetten
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
dit heb ik ook soms, vooral als msn openstaat, met van die popupdingetjes etc.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 23:13:
grrr, het wordt steeds erger ik heb net een half uurtje kunnen spelen daarna kreeg ik dit:
[afbeelding]
en dan na ongeveer 10 seconde wordt het spel weer automatisch afgesloten.
Is het mogelijk dat het aan me geheugen ligt? ik heb socket 754 via en dat wil niet samen met twinmos geheugen, nu heb ik dit geheugen al een jaartje ofzo en nooit problemen mee gehad (gamen enzo).
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 20:23 ]
Verwijderd
natuurlijkVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 19:02:
als iedereen nou masaal naar bartsmit e-mail's stuurt van waneer komt emergency 3 uit dan denken ze meschien we verkopen hem eerder want iedereen wil hem hebben ik heb er al twee gestuurd
Verwijderd
heb jij de demo geinstaleerd als dat is dan moet je die verwijderen en dan emergency 3 instaleren meschien doet hij dat dan want ik heb gelezen dat als je de demo hebt dat je dan het spel niet kan spelenGood Fella schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 01:13:
Ik heb een klein probleempje:
[afbeelding]
Heb geen id wat dit betekend. Maar wil dit spel toch wel graag kunnen spelenIs er ook een twee geweest (heb ik vast gemist
)...
If it aint broke, fix it till it is!
Heb je ook de auto opengeknipt waarmee hij verongelukt is? Daar zit nog iemand in.Venxir schreef op maandag 28 maart 2005 @ 02:25:
hmm ik zit vast bij die verkeerscontrole missie 3, ik heb die bad guy opgepakt en medisch geholpen, alles oke maar ff later krijg ik mission out of control wat doe ik fout?
hmm dat zal het dan zijn, ik wou em towen maar dat kon niet.M0512 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 02:39:
[...]
Heb je ook de auto opengeknipt waarmee hij verongelukt is? Daar zit nog iemand in.
If it aint broke, fix it till it is!
Verwijderd
Verwijderd
Dan zit er nog iemand inVerwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:16:
hoe krijg je de auto weggesleept in de eerste missie, ik heb zo'n truck laten komen maar ik kan de auto dus niet wegslepen, iemand een oplosing?
Verwijderd
Verwijderd
nee ik heb het spel nog niet maar ik noem mijn zo omdat ik er heel lang naar uitkijkMegamind schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:58:
waarom wil je dat zo graagIemand met de naam van een spel heeft het zelf toch wel?
Verwijderd
als je een beetje zou zoeken dan zou je zat websites tegenkomen met tientallen screenshots erop.Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:59:
[...]
nee ik heb het spel nog niet maar ik noem mijn zo omdat ik er heel lang naar uitkijk
Je moet die mensen nog wel de weg af sturen met een agentjedevv05 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 17:07:
Bij missie 5 moet ik de snelweg securen..
Ik heb geprobeerd met een techneut die kast langs de weg aan te zetten maar er gebeurd verder niks nadat hij dat doet? Wat doe ik verkeerd?
Gelukt, maar wat doe ik met de mensen aan de andere kant? Ik kan daar alleen met een heli komen toch?Megamind schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 18:04:
[...]
Je moet die mensen nog wel de weg af sturen met een agentje
Ja en dan op ze klikken en dan kan je een optie kiezen om ze toe te spreken, als er niemand staat het agentje zo laten doen dat ze door moeten rijden...devv05 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:41:
[...]
Gelukt, maar wat doe ik met de mensen aan de andere kant? Ik kan daar alleen met een heli komen toch?
Verwijderd
Lees eens 3 posts naar boven :\Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 11:45:
Ik heb alle auto's enzo weggehaald maar als ik de weg open wil zetten druk ik weer op de kast maar dan gaan de auto's ineens heel hard rijden en knalt ie tegen zn voorganger die heel langzaam rijdt. hoe moet ik weer zorgen dat het verkeer doorrijd? en die bus moet die gewoon blijven liggen? gaat over dat level met ketting botsing
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Gody op 04-04-2005 10:44 ]
Verwijderd
Missie 3? Uh... ik bedoelde missie 4. Die missie met die illegale straatrace dus. Dan moet je de driver die nog leeft (doorgereden is) oppakken. Op een gegeven moment (na 5 à 10 min) krijg je een bericht bovenin dat de driver ergens rondloopt (?) en dat je hem moet oppakken, maar wáár is die gast?Gody schreef op maandag 04 april 2005 @ 10:41:
Even voor de mensen die missie 3 nog niet helemaal begrijpen of iets nog niet is gelukt:
spoiler:zie hierboven
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 12:34 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq